Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • monghi
    23. 1. 2019, 20:48

    no ako fajne zacina tento rok ... Nick Cave & The Bad Seeds dokoncuju novy album, v septembri vydaju novy album Pixies, aj Liam Gallagher mozno zahra na Pohode nove skladby, s novym albumom Cure to vyzera viac nez nadejne ... no, my "stare paky" sa mame na co tesit :)

    • emo
      23. 1. 2019, 22:09

      @monghi fiha aj my mlade ucha sa moc tesime. treba tu davat take info bo my sa este len rozkukavame po svete. sme zvedavi na pixies

    • emo
      23. 1. 2019, 22:47

      @monghi a rok 2018 jak hodnotia stare paky? z toho gitaroveho takeho pohodackeho mimo vyslovene popikovskeho som sa tesil na veci ako screaming females ci we were promised j. atd. su vyhratejsi vsetci a pekne albumy dali a aj tak mi tie zivelnejsie zaciatky viac lezu pod kozu. wwpj by boli pre pohodu velmi vhodnym takym gitarovym kompromisom ani strednoprudovy 4 akordovy popik ani prilisny ulet a myslim ze by mali slusnu odozvu publika. koncerty mavali ok. atmosfera atd

    • monghi
      23. 1. 2019, 23:01

      @bella_matribus_detestas: do hodnoteni sa uz nepustam, kedze dnesnu scenu sledujem len okrajovo a cez radio single. takze to len ticho sedim a pocuvam / citam hodnotenia znalejsich :) Ja uz zbystrim pozornost, len ked sa objavi nieco nove od tych, ktorych mam v krvi od puberty :) Ale napr. Interpol nesklamali :)

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 01:58

      @bella_matribus_detestas jednoznacne najlepsie albumy vydali Interpol,Iceage a Parquet Courts.... v tesnom zavese za nimi Courtney Barnett,Deafheaven,The Orielles,Snail Mail, Breeders,Manic Street Preachers alebo Jon Hopkins...trochu sklamali velke mena ako Gorillaz, Jack White, Underworld spolu s Iggym alebo Arctic Monkeys ale co uz... No a co sa tyka reedicii tak tam jednoznacne potesili Guns n'Roses s Appetite For Destruction,The Cure s Mixed Up alebo Propellerheads s Decksanddrumsandrockandroll....

    • Peter_BB
      24. 1. 2019, 15:03

      @user56faee91b3968 tento rok je to Viktor skor odhadujem este o cosi viac take, ze 100 ludi = 100 jednoznacne najlepsich albumov roka :) Kdesi som napr. cital, ze jednoznacne no.1 je album Historian od Lucy Dacus - pocul som ho iba 2x, ale hned uvodny text ma zaujal :), tak ak ju nahodou oznami Miso/Agentura mam vdaka "rebrickom a la sport" :) prve "showcase meno" ktore ma potesi. Trochu ma t.r. sklamal album akurat od Julie Holter, ale nic to nemeni na tom ze zostava medzi mojimi "tops of wishlist" na Pohodu, ale az po nasej tolko tu uz spominanej "svätej trojici" :))

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 17:37

      @Peter_BB ja osobne som tento rok zvedavy na nove albumy od Vampire Weekend,Distillers,Ryana Adamsa,Sleater-Kinney(produkuje St. Vincent),dufam ze aj Tool vydaju konecne nieco nove..... No a z domacich Le Payaco a bolo by pekne keby Diego konecne vydali oficialne na CDcku nevydane veci ako Rutger, Spi, See The Rain etc....

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 17:40

      @user56faee91b3968 a The Raconteurs.... Prve veci vyzeraju viac nez slubne... https://www.youtube.com/watch?v=kHpWUTCAR4I

    • Peter_BB
      24. 1. 2019, 22:10

      @user56faee91b3968 verme ze mame pred sebou rok nadsenia z novych albumov :) Vydal mi zatial, na podnet z _FMka, iba ten od Deerhunter, a dostal ma do naladicky ze "uff, rok zacina necakane dobre" :) A uz teraz horim zvedavostou a nedockavostou :) skrz tie medialne sumy o tom ze by albumy mali vydat aj the Cure a My bloody valentine. Tesim sa aj na novy album Tame Impala, a aj (a rovno ide asi moja "hanba roka:)) ten od mojej ""znamosti"" zo Silvestra 2014 Sky Ferreira, kedze kdesi som cital ze vraj napisala krasne pesnicky :)

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 22:44

      @Peter_BB jj nove album od Tame Impala a MBV mam tiez na svojho zozname.... A nemyslim si ze ked sa ti paci Sky Ferreira musi sa to rovnat hanbe(mne sa tiez paci Taylor Swift,Rihanna, Beyonce alebo Lady Gaga....a to nielen ich vyzor ale aj hudba:)... Sky robi celkom OK Pop ale za 1.nahravala s Primal Scream https://www.youtube.com/watch?v=JC77NtzW7U4 a za 2. sa objavila na poslednom albume od Iceage https://www.youtube.com/watch?v=qP8GJj8lAI8

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 22:47

      @user56faee91b3968 inak kde si ju stretol na silvestra 2014???naozaj by ma to zaujimalo:)

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 07:31

      @user56faee91b3968 s kamaratom sme "nahodne" skoncili na https://www.billboard.com/articles/6429317/brooklyn-music-venue-glasslands-gallery-closes Dlhsi pribeh, tak akurat k jednemu pivnemu specialu :)

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 09:43

      @Peter_BB ozaj, a ohladne SkyF som len zvedavy na album - ci si ponecha a ci zmeni hud.styl (napr.viac do indies, a la ta.skladba co ma na 2. albume DIIV kt.znie uplne ako Sonic youth:), tiez na texty, aranze a postprodukciu. Ale nepocuvam ju, teda 2x som si prehral este v.2015 jej.album a zo 2-3x.potom este najvacsie hity,.ale vzdy primarne so zamerom zaspominat si na najlepsi Silvester ever :) Boli tam skvele koncerty Smiths Westerns a.aj DIIV, no a.pri SkyF sme len prevracali ocami a nestihali sa cudovat :) Mal som s nou potom mensie faux pas :) v backstagei ale o tom radsej az osobne :))

  • emo
    23. 1. 2019, 13:12

    joj VV zlaticko moje, prepacte na Vas som zabudol, ano uznavam vsetky hudobne styly bez vynimky, mam ich rad a milujem ich, uz od detstva na zakladnej skole som pocuval pop, disco, novu vlnu a rovnako vsetky druhy metalu, mam rad jazz aj dychovku, milujem ludovu hudbu spec. napr. travnice aj vaznu hudbu aj sakralnu hudbu hlavne stare veci ortodox grecko kat. vetvy, folk .. dopredu sa opsravedlnujem ze sa mi zas v buducnosti bude nejaky styl pacit, milujem komplet vsetky hudobne nastroje, na amaterskej urovni ovladam zakladne a mozno aj mierne vyssie stupne hry na gitare, zobcovej flaute, fujare, bicich, drumbli, hudobne vzdelanie povazujem za velmi doleztite, manzelka si kedykolvek skoro cokolvek zahra z not na klaviri, najstarsia dcera ma ukonceny 1 aj 2 st. zobcovej a nasledne priecnej flauty, prostredna klavir + ovlada amatersku hru na gitare, menej flaute, tak ze sebe a svojim posluchacom zahra pesnicku aku chce, najmladsia dcera sa blizi k ukonceniu 1.st klavir, zatko tvori elektroniku aj par dni v tyzdni, hra na basgitare a tvori si sam hudbu ma za sebou 1 man sh. vystupenia spojenie elektronika + basa ... ostatne nastroje nie ze by sa mi nepacili, nehram na nich lebo ich neovladam, na dochodok iste planujem rozsirit si hudobne vzdelanie. vyrabam jednoduchsie hudobne nastroje. napr pistala z mrkvy, co naucime aj deti, hudba je sucastou nas samotnych, bavia ma aj uplne zacinajuce hudobne projekty, kazdy nejak zacinal a milujem celu skalu virtuoznej zdatnosti az po spickovych virtuozov, na Pohode konkretne sa mi pacili uplne vstetky koncerty na ktorych som bol a to uz pocitame v 100 kach, to ze som z mnohych odisiel na lepsie to s tym nema nic spolocne a nebyt inaj alternativy urcite by som na nich zostal, k nepodstatnostiam o povode interpreta, jeho rase alebo orientacii nemam potrebu sa v tomto prispevku rozvadzat ... prepacte mi prosim mily VV ze sa mi nieco paci, ospravedlnujem sa aj dopredu lebo v najblizej aj vzdialenejsej dobe sa mi este velmi vela veci bude pacit. Prepacte prosim. hudba nie je jedina takto to mam s mnohymi vecami, nikdy som nevidel zlu kresbu ci to robilo bambulo ci spoluziaci na vyske ci cokolvek, objektivne hodnotenie je ina vec, ked nemas zvladnute proporcie ci rytmus ci jednoducho spievas falosne ... tak isto som nikdy nevidel skarede zviera, len zubozene rovnako krasne, skaredeho cloveka, nepekne dieta ... tak este raz prepacte prosim bude toho vzdy velmi vela co sa mi bude pacit

    • VV
      23. 1. 2019, 20:04

      @picus_hujer krochkajte si kolko chcete hujere, aj tak vas uz nikto necita, vid ukoncenie skoro kazdej debaty na tejto stranke
      a nazory na doterajsi lineup tu uz napisali ostatni

  • user56faee91b3968
    23. 1. 2019, 11:13

    Tak Grape je co sa tyka elektroniky naozaj popredu oproti Pohode....https://www.youtube.com/watch?v=SLafxu8guJQ

  • Murdoc
    22. 1. 2019, 12:18

    FOALS mají venku nový singl a v čase Pohody pořád volno a jsou v Európě (...na kontinentu, ne v tom stanu, aspoň zatím)!

  • emo
    21. 1. 2019, 18:59

    ach, no ta nova sprava, to je to nenapadne v com je vsetko, pre ludi co maju oci a nevidia, usi a nepocuju ...
    mame tam ze pohoda vychovava "nie nemyslim si ze vychovava" mame tam ze nase kapely su sqele a ze ten komercny humbuk tlaku nejakej sily penazi "jaj slovac vsak ano" ... hm a mame tam ten zlom, ,konecne, a mame tam o co pohode vlastne ide, vnimavy a objektivny pozorovatel, jaj ten ma uz nastastie necita, seward je tam cisto nahodne ci sa mozme tesit do tretice ? jo a dotiahli ste tam aj picusa .. suznenie ked si niekto porozumie bez dristov a nic netreba vysvetlovat, co by niekto zas aj tak nepochopil .. no nemiluj to .. vizual krasny .. kracaj dalej vlastnou cestou Pohoda

    • emo
      21. 1. 2019, 19:16

      @hujer a tym zlomom nemyslim tu spolupatricnost a prajnost ako by sa to mohlo zdat z toho citatu ale to uz autorovi tiez netreba vysvetlovat :D ... hezkyyy ... a ten zlom uz nastal davno, no co s tym ked to nedokazes vysvetlit .. kona mozes priviezt k vode ale pit ho nedonutis ked sam nechce .. dakujem ludom ktori to vytvorili

  • gress
    21. 1. 2019, 13:41

    Richie Hawtin CLOSE na Colours... krása

    • tomillies
      21. 1. 2019, 17:14

    • gress
      21. 1. 2019, 18:11

      @tomillies som myslel, že to je preklep. Každopádne to nič nemení na tom, že to je skvelý booking a zjavne konečne dôvod tam zavítať...

    • CeceX
      21. 1. 2019, 18:50

      @gress no čekám že ho Pohoda bude mít letos taky ;) Ale jestli ho nemá tak to mají co dělat :(

    • user56faee91b7032
      21. 1. 2019, 19:38

      @gress akurat som to sem siel pisat ze zas sa im podaril skvely booking, min.rok Kalkbrenner, teraz dokonca Hawtin a Pohoda s upadajucou elektronikou mlci, zatial nikto a ani nemam este listok..

    • Krpaty
      22. 1. 2019, 13:20

      @user56faee91b7032 Ja tento rok ani lístok nebudem mať. Jediné čo ma zatiaľ "ako tak" oslovilo, je nafúkaný Liam. Inak je to z môjho pohľadu hrôza a elektronika zatiaľ na čele so Sofi Tukker je výsmech. Samozrejme, podľa ohlasov ľudí si mnoho z nich nad line-upom krochká, takže pre nich to je asi požužláníčko. Za mňa je to však tento rok bez Pohody.

    • gress
      22. 1. 2019, 13:22

      @Krpaty akože ešte je na súdenie elektroniky skoro, oznamovanie len začne, no zhodneme sa, že horšie to začať nemohlo :D

    • VV
      22. 1. 2019, 14:17

      @Krpaty tak, zatial otrasny lineup, jeden nafukany picus, dalsi exhibicionisticky picus, potom ti disko picusi, nad tym vsetkym si moze blahom krochkat jedine picus hujer

    • emo
      22. 1. 2019, 18:02

      @Krpaty nic ani lidi a zly casy nad námi nemá žádnou moc - toto mi stacilo ked mi holky z bocneho podia zaspievali min. rok. milujem ako holky idu stale tam kam nemaju a narusia zauzivanu hudobnu klise logiku. myslim ze toto ani nemohlo nikde inde vzniknut ako u susedov. skor ma ale zaujimaju nove veci a mimostredne veci ktore by som ani nemal moznost zazit, trochu mi vadi ze to davaju do stanov lebo stany ja nezvladam kvoli hafanovi. tie male otvorene sceny na prelome destaroci to bolo u mna top od prestahovania na letisko. min. rok bol vobec najslabsi z hladiska wp. vynechalo najviac ludi. ja rozmyslam kazdy rok ci pojdem, headlineri isli prakticky mimo mna roky, tento rok bude elektronika pocitam vobec najlepsia ako kedy bola, to ze zatial nebolo nic oznamene nevadi, ja osobne si myslim ze sa pojde v stopach ako isli POKE, wilsonic ale nechajme sa prekvapit ... a aj elektronika z min. roku. pre mna to bol jeden z naj zazitkov po poke a wilsonicu, pohode ine roky, mladi chalani tam davali dekady minuleho storocia vlastne teda tisicrocia :D elektroniky, pre mna to bolo jedno top vystupenie v noci v tom zvacsenom klube a ludi malo, cize kde su ti fans elektroniky, pohoda ma dvoch otcov michala a maria, tak mario tam vie dotiahnut take veci ze dovidenia, ja sa v scene elektronickej vobec nevyznam, clovek co sam tvori hudbu doma ma volal nech si vecer pozrieme klubik ze to bude nieco a bolo to fakt take hrave jedna pecka a par ludi, no vsak ok, neviem naco ste si vobec ziadali rozsirit ten klub :D ja som si nechal vysvetlit o com je ta hudba stylom ze nech mi porozprava v com su chalani tak dobri prenho . skor sa obavam ze tento rocnik prespikovany kvalitnou elektronikou domacej aj svetovej sceny bude s malou odozvou navstevnikov pohody. ked sa zverejnovala elektronika POKE ludia tu krochkali s !!! a nakoniec aj tak nikto okrem tomaska a jana nedosiel, ja som az na mieste zistil preco tie !!!, kvalita je tu pochovana nezaujmom

    • emo
      22. 1. 2019, 21:08

      @gress r h vynikajuci tak milunke veci robi usmev od ucha k uchu ponaram sa do blazenosti obklopeny radostou .. a rozmyslam ako by sa ostrava dala zvladnut s hafkackou. obytne auto ako naposledy v bratislave by to zas riesilo ;)

    • emo
      22. 1. 2019, 21:21

      @gress a tento rok uz nemam nastastie ziadne skusky naplanovane v ba a nanestastie teda nepojdeme na pivo jedine ze by mi zas v bedni drblo tak by som zas dal vediet :) kokos chybate mi ludia :) ze co nerobim tie skusky v ke ked mne to vzdy terminy lepsie sedia na ba a spojit prijemne s uzitocnym minule sa to este aj s pohoda dnom pretalo a pobrazdili sme obytacik slovenskymi dialnicami

    • emo
      22. 1. 2019, 21:43

      @gress ozaj jeden rok by sme mohli dat taky min. mesiac obytakom po festivaloch. nacim by bolo nejaku trasu naplanovat ;) takze fusion. mismas. pohoda musia byt a dalej co ? este sme ani nezacali a uz sa to zacina krizit :)

    • gress
      24. 1. 2019, 14:04

      @bella_matribus_detestas POKE festival... to je taká škoda, že to nevydržalo.. pekne to robili, fajn miesto, hudba, doteraz mi je ľúto, že som nešiel a mohol som... škoda, možno keby to je na druhom konci republiky, bolo by všetko inak :))

      Každopádne jo, pivko by sa hodilo, ale tak snáď do Pohody bude príležitosť, by sa asi aj nám už patrilo prísť na východ :) Fusion už ja pase, tam sa treba registrovať vopred, ešte v decembri. Tých festivalov momentálne je toľko, že človek ani nevie, kam skôr by išiel :)

  • drunkkmachine
    21. 1. 2019, 00:03

    Videli ste uz Ostrov hudby? Ako sa vam pozdava? Za mna super se vsim vsudy. Ukazali sme sa vo velmi peknom svetle. Shoutout aj agenture a Misovi.

    Co som sa kusok hanbil, bol moment, ked som videl cloveka z viedenskeho Wavesu rozpravat a uvedomil som si, ako dopadol nas Waves :(

    • emo
      21. 1. 2019, 07:01

      @drunkkmachine dobra praca pekny doku aj s byvalymi clenmi wp a dalsimi tvoriacimi ostrov h.

    • boomer
      22. 1. 2019, 14:34

      @drunkkmachine Videl som a mal som z toho taky rozpacity pocit. Prilis z toho bola citit to nase holubicie rozpolozenie. Michal a pani/slecna z Real Something (snad odpusti, ze jej prave teraz neviem prist na meno) tam boli ako priklad zapalenych, oddanych a vrcholne schopnych ludi, ktori vela obetovali a riskovali pre svoju viziu, a potom mi to prislo ako plejada ludi, ktori sice tvoria a snazia sa, ale z ich prejavu som mal skor dojem ze nad hudobnym priemyslom zlomili palicu.

      A my sme mali, a nas trh je maly, a je to tazke, a toto je prekazka, a hento je prekazka, a nikto nam nepomaha, a nemame manazerov, a my sme vlastne iba underground, a klubov mame vela ale su male, my sme vlastne taky prd vo vetre.

      Nikto zo zucastnenych interpretov na mna z obrazovky nevyskocil ako silny charakter s absolutnym presvedcenim a vervou pre svoje umenie, ktory pojde za uspechom aj "cez mrtvoly". Plne si uvedomujem, ze to hovorim ako outsider, ktory sa v hudobnom priemysle nepohybuje (a uz vobec v nom netvori), ale toto je fenomen, s ktorym sa stretava hadam kazdy, kto aspon par rokov pracuje v nejakej firme - drviva vacsina ludi u nas je absolutne nepriebojna. Kebyze v tom Ostrove Hudby vypnem zvuk, vystrihnem nejaky b-roll a odstranim podtitulky, ostane mi taka kopka nestastia. Pozeralo by sa to takmer ako nejaka smutocna spomienka. Mozno prave na tych nasich zvesenych pleciach troskotaju nase europske a svetove ambicie. A co su to vlastne za ambicie, ked ani u nas doma o nich sirsia verejnost nema potuchy? A zase su na vine vsetci ostatni - komercne radia, komercne televizie, velke labely, atd atd.

      A Davida Kollara sa nemal kto opytat ako (uz sa da povedat) prerazil v zahranici prakticky celkom sam?

      Sme zakomplexovany narod. O to lepsie sa z dialky pozera na ten kusisko roboty, co agentura s entuziazmom odviedla teraz v Gronningene (a kazdy rok odvadza v Trencine) a vsetci by sme z tejto partie mali brat priklad.

      /rant

    • emo
      22. 1. 2019, 18:32

      @boomer mozno, ja som z nich mal opacny pocit, neviem co je R S a ani ma to vonkoncom nezaujima ale mozno si myslel nasu spoluwebpartacku riderku, ona tam najviac hovorila, ta sila co z nej ide a co vsetko pre scenu a svoju vec urobila ... prechadzam si na rychlo v hlave ludi ktorych mam rad a s ktorymi som spolupracoval, keby som im povedal pred 10 20 rokmi kde budu dnes a co dokazu klepkali by si na celo ze mi urcite siba, michal, riderka, ekologovia, ochranari ci predajcovia PC techniky, kazdemu jednemu keby som vysvetloval ako zveladia svoju firmu, kolko ludi budu mat na svojom festivale, toto co tu dosiahli za rok budu robit mesacne, tolko zivotov zachrania, taky zisk vyprodukuju tolko nasobne svoj ciel naplnia, nebudu sediet v pivnici v antiqariate ale budu mat predajnu knih na hlavnej, take diela za nimi budu, take zakony ich organizacia presadi ... ... ... to my sme krajina neobmedzenych moznosti, to ze ty si necitil tu silu z tych ludi ... chalan z ills to je jedno slniecko, ta pokora co stretavam iba z ludi co dnes sedia v krasnych odkupenych starych objektoch citlivo zrekonstruoavanych stale stou istou klientelou a tymi istymi pracovnikmi uz 10tky rokov bez ocka a brata v spravnej strane iba vlastnou huzevnatostou ... vidis to velmi zle

    • emo
      23. 1. 2019, 08:05

      @boomer zakomplexovani tu ludia mozno su. ja to neviem posudit. preco doma nikto nie je prorokom. skor by to mohol byt nezaujem. neuznanie kvality. aj neprajnost. az chorobny negativizmus. potreba vsetko nevyvazene kritizovat az dehonestovat. zavist prerastena v nenavist. mnohi ludia tu nie su stastni. byt spokojny a vyrovnany je nepriatelne. kto nie je nespokojny nie je normalny. lenze v tom su prave tie ostrovy. preto sa to aj trefne vola ostrov. v zlych dobach najdes to dobro ktoreho je tu tak vela. len dobro je nenapadne. nekrici. preto sa moze zdat ... to ze si nerozumieme je v pohode. dobre si to vystihol. sme na inych vlnovych dlzkach. tu sa nemusime rozpravat a aj tak si rozumieme a tam si budeme vysvetlovat a aj tak si neporozumieme. to ale nie je dobre ani zle to je len tak.

    • emo
      23. 1. 2019, 08:31

      @boomer jo a ta neskutocna potreba vsetko komentovat a vnasat tam svoj negativizmus. strasne vsetkych zdrziava co chcu nieco riesit prehrabavat sa 100kami komentarov ake su ludia svine komu treba odtat ruky a solit rany a koho za gule do prievanu zavesit. chapeme to vsetko a vsetkych len nie je cas a priestor oddalovat realne riesenia a pomoc. keby za kazdy svoj negativisticky komentar kazdy dal 1 E na riesenie veci ktoru kritizuje bolo by to tu krajsie a lepsie miesto pre zivot veci by pomohol a sebe usetril nervy. zacnite veci riesit a neostane vam cas riesit co niekto neriesi :)

    • emo
      23. 1. 2019, 08:59

      celkom zaujimava predstava je ze zacnem chodit na stranky nasich festivalov a vsade budem davat opakovane komentare aky maju sumacky lineup a ktora ich konkretna kapela sa mne konkretne vobec nepaci

  • user56faee91b3968
    17. 1. 2019, 22:06

    Zaujimave ako sa niektori vyrovnavaju s Brexitom.... https://www.youtube.com/watch?v=ncHAwux70u8

  • Peter_BB
    17. 1. 2019, 16:29

    Len ak ste nezachytili, v SME vysiel rozhovor s Misom (ako spoplatneny clanok) https://kultura.sme.sk/c/22031432/nebude-lahke-odstavit-pohodu-vravi-michal-kascak-svet-ocenil-jeho-pracu-po-vrazde-novinara.html Kto mate zaplatene SMEcko vopred dik za zreferovanie ci skopirovanie najzaujimavejsich odpovedi, verim ze to to moze zaujimat viacerych nas, obzvlast tych kto radi vyuzijeme kazdu prilezitost podpichnut :)

    • drunkkmachine
      17. 1. 2019, 19:31

    • Peter_BB
      17. 1. 2019, 22:32

      @drunkkmachine velka vdaka, link funguje, na rozdiel od mojej domyslavosti :( ze islo o rozhovor. Absolutne suhlasim s tou pre mna klucovou vetou (presne nad fotkou Misa), t.j. "Verím, že sa ... nikdy nekončí", no ale neodpustim si podpich chytanim sa za to slovicko "zápas" (to mam rad, ak sa bavime o hokeji :), ktore by som rad nahradil slovom "aktivity" a tak by to uz bolo dokonale :) Tolko snad aj promo, nech si to vdaka Tebe Drunkkmachine precitaju aj dalsi z nas webaprtakov :)

    • emo
      18. 1. 2019, 11:31

      „Člověk musí bojovat proti tomu zlu, na který právě stačí.“
      Tieto slová vyriekol Jan Palach v nemocnici po tom, ako sa 16. 1. 1969 v Prahe zapálil na protest začínajúcej "normalizácie" a vpádu sovietskych vojsk do Československa.

      Pietna spomienka prebehne tichou formou, zapálením sviečok pred pamätníkom obetiam komunizmu, v sobotu 19. januára - deň 50. výročia smrti Jana Palacha.
      Kúkyho námestie 3, Bratislava
      Usporiadaltel: Pohľadnica Vlkom
      VAP: bojovat neznamena valcit
      bojovat neznamena nenavidet, lidi nenavidet
      bojovat znamena pravdu hledat
      a vedet jak ji odpovedet
      bojovat nezanamena valcit
      prinaset agresi na tenhleten svet, soucasnej svet
      ... a dobru se poklonit, dobru se poklonit

    • emo
      18. 1. 2019, 11:34

      Bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená
      lidi nenávidět, lidi nenávidět.
      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět.

      Bojovat znamená pravdu hledat a vědět
      jak jí odpovědět, jak jí odpovědět.
      Dokázat přiznat své chyby a pýchu
      svou pokořit, hned pokořit.

      Bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená
      lidi nenávidět, lidi nenávidět.
      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět.

      Ze strachu nesklánět svoji hlavu,
      ale dobru se poklonit, dobru se poklonit.
      Nebýt ničím otrokem, však nežít
      jen pro sebe, nežít tu pro sebe.

      Bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená
      lidi nenávidět, lidi nenávidět.
      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět

    • emo
      18. 1. 2019, 11:35

      VAP na malu scenu prosim

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa