Airport Trenčín 11 — 13 July 2024

Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • boomer
    11. 1. 2019, 09:51

    MOJ TY BOH

    • emo
      11. 1. 2019, 09:54

      @boomer tak to mame chápat tak ze boom a taus sa vracaju a nebudu mat dalsiu absencku ?? :DD

    • boomer
      11. 1. 2019, 09:57

      @hujer ja som nikdy nemal absencku

    • boomer
      11. 1. 2019, 09:59

      @hujer jaj sorry, asi si myslel od pohody :)
      hej no, krizenie BBNG a St. Vincent bol bozk smrti :))

    • emo
      11. 1. 2019, 10:02

      @boomer Ok :D, tak ale u nas si mal zas dalsiu, ci ked tento rok som zas ja mal absencku sa nieco zmenilo?

    • emo
      11. 1. 2019, 10:05

      @hujer :DDD ale hej vsak od pohody som myslel, aspon tak som to pochopil ze si mal :D a teraz som myslel ze nie :D

    • emo
      11. 1. 2019, 10:12

      @hujer a tak teda ja sa len pytam ci bude absencka ci nie a nejak som sa nedozvedel :D

    • boomer
      11. 1. 2019, 10:17

      @hujer nebude, listky uz mame nejaky ten cas, len som cakal na meno pri ktorom mi srdce poskoci, dnes som sa dockal :)

  • taus
    11. 1. 2019, 09:13

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    • taus
      11. 1. 2019, 09:13

      Ď A K U J E M !!!!

    • taus
      11. 1. 2019, 09:17

      Ď A K U J E M !!!!

    • emo
      11. 1. 2019, 09:57

      @taus no jo no, takhle nejak to bylo i u LP a nakonec tauso - kde jsi? :DD
      no tak snad tuhletu taus jeste nevidela :D

    • taus
      11. 1. 2019, 10:12

      @hujer letos fakt po roční absenci zase jedu :)

    • emo
      11. 1. 2019, 10:45

      @taus dobre no, tak ja teda tiez dojdem, presvedcila si ma :D
      ale ked nie, tak si ta uz najdem hoc sa zas budes vyhovarat ze cestujes na vychod do hor :D
      a architekti ako?

    • taus
      11. 1. 2019, 13:27

      @hujer architekti fajno :)
      a mame pro vas dalsi ctyrnohou na seznameni :)

    • Murdoc
      11. 1. 2019, 14:24

      @taus happy taus = world is better place

    • emo
      11. 1. 2019, 15:17

      @taus veru ze dalsie vynikajuce spravy. Ved ty si dievca doslova a dopismena hrobarovi usla z lopaty. A ano kiez by sme ich vsetky mohli zachranit alebo kiez by nik z nich nepotreboval nasu pomoc.

  • Peter_BB
    10. 1. 2019, 17:04

    Netusite nahodou niekto, kde inde okrem PO (piatok 22 Feb) budu v SR v ten vikend ci aj pred/po nom koncertovat Zrni? :) Cim nechcem povedat, ze ako stale srdcom vranar :) mam nieco proti konarom :) - prave naopak, uz teraz sa viac-menej tesim na vylet do #PO :), super ak sa uvidime v #Christiania

    • Fii
      11. 1. 2019, 09:54

      @Peter_BB dufam,ze daju aspon 4dnovu tour po slovensku, od zapadu po vychod, ako to robia tradicne, inak budem nestastna :D

    • emo
      11. 1. 2019, 15:24

      @Fii akurat na mismasi som ich videl kde si ma raz zazrela na svk nikdy zial a fii pytal som sa tu viac krat aky festival ty s partnerom robite lebo som si to nezapamatal v navale tych info ten den ale nikto neodpovedal. Ak teda mozes. Ak nie tak zas az osobne :)

    • Fii
      11. 1. 2019, 15:54

      @hujer tu si sa pytal, ci kde? som zmatena :D moc casto to tu necitam...no kazdopadne jediny festival, o ktorom viem organizuju nasi kamosi Ondro+Janka, a my sme ich prave aj lave pomocne ruky pri pripravach..inak je to skvely, maly, utulny, mily festival Fest Fiesta, a tento rok bude 15.6. opat v Kunove(SE)

    • Peter_BB
      11. 1. 2019, 16:31

      @Fii ostatne mali snuru BB - PO - BR - NMnV, ale predpokladam ze takto to uz nebudu chciet opakovat. Ani dnes na ich webe ani FB nic nove. Tu v BB uz horime nedockavostou :)))

    • emo
      11. 1. 2019, 16:36

      @Fii diky. Ano tu som sa pytal ci niekto nevie. A teraz si uz spominam ked to pises :) a uz si zapamatam. Tam to mame dost natrieskane kolo toho datumu. Ideme na dcd mismas a este baby idu maroon5 ... a kto vie kedy kde co ked ani ja neviem :) diky a cau

  • boomer
    10. 1. 2019, 16:31

    Sons of Kemet na COO, super vec, ani som nevedel ze su na turne
    https://www.youtube.com/watch?v=wmN3vFIukk4

  • taus
    8. 1. 2019, 11:17

    KUKY, VRAŤ SE!

    • Peter_BB
      8. 1. 2019, 11:35

      @taus +1 :) Ved nemusis citat promo od Agentury, dostatocne Ta vytocia aj nase chvaly za bookingy "dalsich Liamov a Macov" :)))

    • taus
      8. 1. 2019, 13:21

      @Peter_BB bavím sa nad tebou, emem, vv atd.. ale nejako mi tu chybí ten pravý kukerův oheň :)

    • Peter_BB
      8. 1. 2019, 13:26

      @taus presne tak, a navyse v kontexte debatenom vo vlakne nizsie :), nehovoriac ze sme stratili jedneho z "lobbistov za Parquet courts" :))

    • emo
      8. 1. 2019, 14:18

      @taus ty brdo teraz uz pitu bb necita moje prispevky tak konecne to tu mozem napisat dufam ze p.c. nikdy nebudu na pohode tato tvorbou klasicky strednoprudova gitarovecka mierne formalne akoze drcnuta niekam inam. Nie ze by som mal nieco proti nim. Ale nahodou pojdu ludia na nieco ine v tom case co sa im bude viac pacit a potom nam tu dalsie 4 roky pitu bude nadavat aka sme slovac. Tak pre pituho dobro radsej fakt ziadni p.c. a skor taus vrat se. Minuly rok sme ta na pohode postradali. Kuky to minuly rok dal ale myslim ze tento rok to uz neda. Skoda. Lenze este stale tu je minimalne jedno eso v rukave a to je to co nam minuly rok miso slubil. Ked tak pocitam to je mozno aj 48 hodin hudby a mozno aj viac a zatial je tichucko aj o tom samotnom. Uvidime. Nehanme den pred vecerom ani vecer pred nocou a ani noc pred vitanim slnka.

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2019, 17:45

      @hujer Parquet Courts a strednoprudova gitarovka??? Podla mna do tejto kategorie patria skor Blossoms alebo The 1975 z ktorych srsi komercia na sto kilometrov zatialco PC pokracuju v zabehnutych kolajach ktore tu zanechali Pavement alebo Pixies.... Prid teba ktory pocuva SOAD alebo Metallicu(nic v zlom-Metallica sa paci aj mne.... SOAD nemusim ale zato mam rad Tool alebo Deftones) mozu zniet prvoplanovo ale opak je pravdou https://www.youtube.com/watch?v=xiaTB18adYs

    • emo
      8. 1. 2019, 20:47

      @user56faee91b3968 pixies vynikajuci, tocil som dookola pred 27 rokmi bosanovu, zial som ich na pohode nevidel, nebol som ten rok, absencka 2 roky - novorodenec. slovu prvoplanovost celkom nerozumiem, toto co si dal je poloha stredneho prudu s naslednym vymedzenim sa voci strednemu prudu iba jemnou modifikaciou stredneho prudu, a hlavne dnes ked uz to je iba zotrvacnost ako sam pises, toto je neinteligentny stredny prud mne velmi blizky a stredny prud t.j. hlavny prud, mainstream vie byt a hlavne aj casto je velmi inteligentnym, viem ze tento pojem sa casto pouziva ako dehonestujuci, ale to je zasadny omyl, stredny prud /umenia/ je prave urcujucim pre vkus a potom jeho dehonestacia musi predpokladat neinteligentnu spolocnost ludi s nizkymi, nesprvnymi, nevhodnymi narokmi, moje poznanie spolocnosti v ktorej zijem je ale ine, co je este podstatnejsie vymedzenie voci mainstreamu ked sa stavia do polohy "my sme lepsi" , ty tu ale davas styl ktoreho som sucastou a vzdy sa prvoplanovo staval do polohy sme luza, sme punk, sme odpad, nie sme stred, nie sme hore, sme dole, cize trochu bacha na to, ak sa chce niekto hrat ze toto je ta kvalita asi par don, hras na gitare tak vies, ze po chvilke nacviku alebo mozno aj priamo hned mozme tu hraca kludne vymenit, su to tak otrocky jednoducho dookola opakovane kompozicie ... abraxas ked mali koncert u nas a nedosiel bubenik tak to dal nas kosicky, medzi preslovmi ku pesnickam zamerne predlzovanymi vysvetloval gitarista ako bude bit v refrene a pekne sa to odohralo ... to je prvoplanovo poskladana vec ? ak myslis toto tak hej to co si dal je dost prvoplanove. vzniklo to ako punk vymedzenim voci strednemu prudu iba stylizovaným sprznením hlavneho prudu popularizovane hlavne vonkajsimi nepodstatnymi okrasami zvacsa dokonca nehudobneho posolstva a zjednodusenim tak aby to vedeli hravat chalani bez potreby vynimocneho talentu, drilu, znalosti not a bez naroku na narocnost. ba priam je ziaduca nedokonalost, nepresnost a prezentacia ze keby sme to aj vedeli lepsie tak sa trosku opime nech to nejak lepsie nevyznie. resp. casto decka hravali punk lebo nevedeli hrat lepsie a zacinajuci metalisti hravali punk-hc nie preto ze by to bol ich zamer, ale preto ze nedostatocne ovladali svoje nastroje, pokial to je iba vymedzenie sa voci strednemu prudu tak to ani ako alternativu nevnimam. pozor aj na pojem alternativa je to to iste, niekto ju vnima ako nieco viac, nieco lepsie pripadne nieco ine voci niecomu co je neuspokojive, dnes sa tento pojem pouziva prave naopak urobime to takto tak je to najlepsie a ked nam v tom nieco objektivne zabrani tak alternativne aj takto. a povodny vyznam slova z je jeden z dvoch pricom prave tento /alternativny/ je ten lepsi

    • emo
      8. 1. 2019, 20:50

      @user56faee91b3968 dalsi pojem tu prepierany komercia ako dehonestujuci pojem - tak hej chcem velmi kvalitnu fotku ale nizkorozpoctovu, t.j. robenu fotakom za 5 Eur ? par don
      ano stredny prud ani komercia nie su hanlive pojmy a nie su ani protikladom kvality

    • Peter_BB
      8. 1. 2019, 22:59

      @user56faee91b3968 Viktor, ohladne PC v principe suhlasim, aj ked podla mna "polohy Pixies a Pavement" na albume HP dost opustili (az na skladbu Dust). No a ostatny album WA je podla mna priklad hudby kt. si nik s funkcnym sluchom a akym-takym prehladom nedovoli skatulkovat, prave preco by verim na Pohode zapadli do dramaturgie :) Ale co chcem, hoc ma tu ukamenujes/te :) - z kapiek kt. spominas je podla mna najkomercnejsia Metallica (kt. sa od 1991 dost prvoplanovo pcha do priazne radii..reklam), a naopak hudba The 1975 mi napriek ich oblube u teens pride tak zle "predajna", ze im ani ich de facto majitelia Live Nation nevedia najst velke festy kde by zapadli (hoc si ich kupili zrejme pre obrovsky ohlas v mediach), cize su svojim sposobom podobni PC v tom zmysle ze ide o milacikov hudobnych recenzentov :))

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2019, 00:12

      @Peter_BB mas pravdu.... Metallica sa s ciermym albumom z roku 1991 dostala do komercie(na tomto albume sa nachadzali aj balady Nothing Else Matters a The Unforgiven ktore by v 80. rokoch urcite Metallica na ziadny album nezaradila:) a potom sa s kazdym albumom zviezla na tej vlne ktora bola vtedy aktualna-Load&Reload boli smrcnute grungeom(aj ked tieto albumy mam naozaj rad a Load je u mna od Metallicy No. 1),St. Anger je ovplyvneny Nu-Metalom a posledne dva albumy sa ako tak vratili ku korenom metalu... A The 1975-asi mas pravdu-posledny album ma naozaj vysoke hodnotenie u kritikov a komercne uspechy tiez velmi nedosiahol ale nepocuvam to(z novsich kapiel si radsej pustim The Orielles,Snail Mail alebo Parquet Courts) takze do toho prilis nevidim... Radsej si pustim klasiku https://www.youtube.com/watch?v=XkfO8c8Mlku

    • user56faee91b3968
      9. 1. 2019, 00:22

      @hujer v podstate mas pravdu... A teraz sa ukludni a tu novy The Specials pre teba.... Aj oni sa v podstate stali mainstreamovych ale taky je zivot https://www.youtube.com/watch?v=hs8WNk8tDsg

    • emo
      9. 1. 2019, 06:37

      @user56faee91b3968 ale akoze v podstate. Specials boli jednym zasadnym strednym prudom. Neviem ci oni dopracovali napr ten zvuk ale tiez pochybujem ze je to ich praca a vobec by som sa necudova keby aj toto bola len nami neznalymi vnimana bublina. Ale chcem povedat ze tento zvuk mali aj cure v zaciatkoch od specials a netusim kto kazdy ho vtedy mal. A ved ty si mi sam daval davnejsie tie poblaznene babenky na kapele nezmyselne radenej do akejsi "opozicie" voci komercii a strednemu prudu. S tebou som nikdy nazorovu nezhodu na toto nemal a velmi trefne si aj vtedy do toho zasiaholm. P.c. nepoznam a napisal som co som tam subjektivne a dovolim si aspon mierne :) objektivne nasiel v tom tvojom odkaze. Neviem naco tu vobec tie cavyky. Jasne ze metallica je komercna co sa tiez moze najst nejaky v tomto pomateny metalista kt bude argumentovat ze komercia je to co hraju nase radia mimo teda radia antena samozrejme v jeho pripade :) a jazne ze ska je ludova zabava.

    • emo
      9. 1. 2019, 07:02

      @user56faee91b3968 samotna tato vlna bola aj zasadne urcujuca pre dalsiu mohutnu cast stredneho prudu a aj alternativy samozrejme. A aj socialisticky pop malo kazde jedno teleso min. 1 vec rege-ska ak aj nie napr komplet celu tvorbu a to uz ani nehovorim ceske veci. Pusti si tango elektrickej bal. Atd. Nezmysekne rozkoly blaznov az vyustujuce do bitiek metalistov a nuveakov u nas. Metal vs. Punk a nasledne skinhead vs. punk atd. Tak mozno som dnes uz len v uzase ze toto tu neostalo kdesi na smetisku mimoznych doprovodov diania kolo hudby a stale tu meme pituov a vvov co aspon uz dnes nie su priamo fyzicky agresivni co je vlastne super velky pokrok. No ale odsudit male dievcata ze co tu vobec take lezu na zaklade ich oblecenia ... my sa prave tesime z nich. A tesime sa velmi. :)

    • emo
      9. 1. 2019, 10:09

      @user56faee91b3968 a tu mi pride zas dobre spojit tieto temy navratom k povodnej, ano chyba kuky a chybaju dalsi amohli by sa vratit :D prva tato tema komercia stredny prud bola obsirnejsie s jansom, miloval som jeho obrazy /obrazne vyjadrovanie/, nenapadny skromny vzacny clovek tejto tu party ktory ale pisal vela, potom benji kde sme boli v opacnom garde kde mu bolo luto ze opovrhujem popom, co sme si dost skoro vysvetlili a nakoniec mi on moje veci co milujem oznacoval ako to uz je komercne miami soud m. mi nazval nudnymi atd :D pamatna veta jeho "nechcem pocuvat zas dalsiu stu inkarnaciu j.d." /citat nepresny/ to bola nadhera a ja ze co kde ktori konkrtene :D vsak benji sa aj stal mojim vzacnym priatelom, je jasne ze takychto priatelov nemoze mat clovek 100ky ani 10ky a zial u mnohych ani len jedneho. potom tu zalozivsia vlakno taus ktorej som argumentoval pesnickami od metallica v podani blaznivej macy g. kde tak krasne odpisala ze to su prve veci od metaliky co s jej pacia :D, u kukyho tu chybajuceho som dal cca 50? verzi ponatia love will t.u.a. :D ze miesto obsahu sudime obal :D a tato tema tu bola 10ky krat a jej priamymi aktermi boli aj ..., tak ano 77 krat a dost :D a ano chybaju, chybaju velmi, ale su navzdy tu, nic sa nestraca co raz bolo dane :D

    • emo
      9. 1. 2019, 21:43

      @hujer a tu je snad najvhodnejsie miesto konecne prejst aj k tomu hladisku posudzovania paci-nepaci vs objektiv. Kazde umenie je mozne posudzovat objektivne. Ved sa na skolach uci hudba malba atd. Nieco nemeratelne by ani nebolo mozne vyucovat. Tak metallica je jednou z naj kapiel z hladiska paci. Hravam si ju. Neskor roky rokuce bola jedinou kapelou mojich bratov o 10 a 16 rokov mladsich. Svagor ma male studio doma a hrava s mojou neterou 15 rocnou nadejnou bubenickou metallicu ako najoblubenejsie veci rad na nich pozeram a pocuvam ako to maju namakane. Master o.p. ked vydali som to pocuval dookola a tak som pocuval nie az z takym brutal najmega nadsenim ale dost dobre aj ride t l a aj kill e a a aj a.justice... dalej ma to nebralo. C.burton bol sileny tipek a aj chalani boli horlivi. Cize ten uvod na to aby bolo jasne ze nikoho fakt nechcem urazit a z hladiska paci nepaci dajme tomu velmi velka topka. Z hladiska objektivneho posudenia som velmi rad ked stretnem hraca co jednoducho vyhlasi metallica bola tvrda sracka a potom makka sracka a presne viem o com hovori.

    • user56faee91b3968
      10. 1. 2019, 00:27

      @hujer uz sa ukludni.... A tu moja najoblubenejsia https://www.youtube.com/watch?v=WEQnzs8wl6E

    • emo
      11. 1. 2019, 00:30

      @user56faee91b3968 moja naj co z podia pohody od metallica odznela je orion. Fakt som si ju na pohode vychutnal. Celkovo vobec nechapem co sa tu riesi stale. Z podii pohody uz odznel kazdy zaner. Ano je to multi zanrovy festival. A tak ako vita pohoda kazdeho navstevnika a chce aby sa citil ako doma tak vita kazdeho interpreta. Jedine co sa michal vyjadril ze si nevie predstavit aby na pohode hrala kapela white power sceny. Vsak len z hlavneho podia uz znela metallica ale aj RATM aj manic s.p. Dalsie rocniky som tu vymenovaval kolko krat som za jeden rocnik z podii pocul napr joy d. a mnohych dalsich vo velmi sympatickych pouzitiach ich veci uplne inou scenou. Fakt uplne? atd atd. Komu to nevyhovuje nech sa s tym zmieri a nikto tu nebude musiet ukludnovat ked uz bude sam ukludneny.

    • user56faee91b3968
      11. 1. 2019, 01:09

      @hujer Orion je super(moja najoblubenejsia z Master Of Puppets a urcite je medzi mojimi Top 5 skladbami od Metallicy) a ja naozaj nechapem preco sa ignoruju Manic Street Preachers ked v roku 2006 na Pohode hrali svedski The International Noise Conspiracy ktori takisto svojimi postojmi a hudbou silno inklinuju k lavici....To je bolo vtedy OK??? https://www.youtube.com/watch?v=Jee666rXxC1c

    • wratko
      11. 1. 2019, 07:12

      @user56faee91b3968 Temu o MSP som si tu pred rokmi vydiskutoval s Michalom, ked este prispieval. Nikdy mu hudobne neprisli nijak zaujimavy a navyse nema dovod na fest pozyvat kapelu, ktora hrala pre Fidela. To su dva hlavne dovody, ktore som si z tej davnej debaty zapamatal. Vtedy som sa zmieril s tym, ze na Pohode nevystupia.

    • emo
      11. 1. 2019, 07:40

      @wratko presne. Odpovedal tu michal na to viackrat. Manic svoju poziciu dostatocne vyjasnili vela x - u nas napr ked sa uplne mimo svojich tras vystupeni objavili z "nicoho nic" v trutnove na rocniku venovanom obetiam fasizmu a komunizmu. Orion je moja naj z tych co odzneli na pohode. A este v tak milej a sqelej verzii. A tu je presne to ze je vynikajuce ze mame ludi co su nasa krvna skupina. A veci si nemusia vysvetlovat a uz aj podvedomo sa vyjadruju tak aki su a tak ako benji krasne definoval jeden z principov strednoprudoveho spravania pri xytej inkarnacii opakovania schemy ktora zafungovala hoc pri udajne nestrednoprudovom a nedaj boze este aj nekomercnom takomto opakovani :) tak wratko odpoveda v prispevkoch o zmiereni s cim sa zmieril.

    • emo
      11. 1. 2019, 08:03

      Michal o tom msp presne vie a aj s info o trutnove sa k tomu vyjadril. Ty viktor si tu vtedy nebol. Tak je to ok. Pokial ludia co tu zas boli sa opatovne vracaju len k tomu svojmu a na to kde metal ma svoje korene a ze chris miloval rnb a ako som bol stastny ked som mal svojho interpreta na pohode s publikom 20 ludi budu sa stale vracat k tomu co sme my zac ze on mal na svojej kapele len 500 ci kolko to je tiez ok. To ze sa k tomu ozvem nie je ok viem to a ospravedlnujem sa. A preto ked zas pojdem do B. tak sa tam stretneme katseft gress benji wratko eliska kuky...

  • user56faee91b3968
    8. 1. 2019, 01:11

    Jon Hopkins na Grape

    • FNTK
      8. 1. 2019, 06:13

      @user56faee91b3968 Máš pravdu, vyzerá to tak, že festivali si pomenili umelcov, ale aspoň mi dal grape dôvod ísť tam opäť

    • gress
      8. 1. 2019, 07:42

      @user56faee91b3968 tak tak, Grape zase potvrdil, že elektroniku bookuje rozumne... (Jon Hopkins, Adriatique, The Black Madonna, Aphrodite, Andy C, ...), zatiaľ čo Pohoda začala úplnou bombou, ktorú by som nečakal ani na Grape. :(
      Som teda zvedavý s čím teda príde Pohoda, Jon Hopkins mal byť to meno, ktoré by svietilo na plagáte Pohody... Alternatíva mi napadá Bicep live, ktorí mali fajn tour posledný rok. Aktuálnych skvelých mien je veľa, tak snáď nám nezostanú oči pre plač...

    • Hopkirk
      8. 1. 2019, 13:10

      @gress Ale, ale… “Come on honey give yourself completely”. My sa na Lykke Li tesime. :) A Pohoda uz prisla a kazdy rok prichadza s “niecim”. Staci si kliknut na Artists.

    • gress
      8. 1. 2019, 13:13

      @Hopkirk si ma nepochopil, toto bolo myslené k elektronike, k line-upu celkovo až tak pripomienky nemám, z Lykke Li sa aj teším celkom, viď vlákno nižšie a môj príspevok ;)

    • Hopkirk
      8. 1. 2019, 13:27

      @gress Ja viem, ze pises o elektronike. Pohoda je multizanrovy festival a nezavisi od bookingu konkretneho mena, resp. mien. Dolezity je aj kontext (celkovy line-up), cize tomu treba prisposobit aj vlastne reakcie v prispevkoch.

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2019, 17:39

      @gress jedine s cim by to mohla Pohoda trumfnut je Aphex Twin

    • gress
      8. 1. 2019, 18:40

      @Hopkirk Myslím, že sa úplne chápeme a pre mňa je momentálne Pohoda hlavne o tej multižánrovosti a spoznávávaní mien, na ktoré by som inak nešiel. Každopádne elektronika bola vždy tou časťou, ktorou sa Pohoda pýšila, ktorá ma udržala v mojich začiatkoch v účasti na Pohode a proste len som smutný, že sa upustilo od niekdajších DNB/techno nocí (Grape v tomto iba kopíruje staršie ročníky Pohody a vychádza mu to) s kvalitnými DJ's. Však nebolo to ani dávno, keď sa na hlavnom stage oslavovalo 20 rokov Subclubu technom... Proste aj posledný ročník a sobotnajší program v Space aréne po polnoci nebol hodný Pohody, B-complex je fajn, ale už to je skôr draq show ako poriadna dnb párty, experimentálna Sophie, hm, ok... Každopádne verím, že nejaké tie skvelé mená ešte prídu a na nejaké Sofi Tukker zabudnem :) Ale tak na letisku sa vidíme isto :)

    • Peter_BB
      8. 1. 2019, 23:09

      @gress K++ :), podla mna si to absolutne trefne vystihol - 90+ % elektroniky kt. som kedy pocul nazivo, bolo na Pohode, z toho prevazne este v hangaroch na Vystavisku. Posledne zimomriavky :) z interpreta kt. som poznal len ako meno som na Pohode mal z Unkle live. Lakal ma potom velmi aj Laurent Garnier, presne pre to ake velmi zname meno to je, ale priznam sa ze ani neviem ci jeho koncert nebol v dosledku tej tragedie (RIP), alebo som to proste opat raz dojebral :( My uz mame Maca aj Liama, tak Vam snad vyjde niekto s kvalitami stycka (unklea :) Laurenta :)

    • tomik
      9. 1. 2019, 10:04

      @gress súhlasim

    • emo
      11. 1. 2019, 00:10

      Gress to si nebol ty komu michal hovoril na com pracuju? Ja som stal vedla teba a ja to beriem tak ze to bude. Absolut klidek.

    • gress
      11. 1. 2019, 07:29

      @hujer hej, bol som to ja. Ale tak ako sa vraví, opakovanie je matka múdrosti :)) Ja stále verím, že to tak bude.

    • emo
      11. 1. 2019, 15:29

      @gress no som sa zlakol ze ste dvaja. Ale no vsak jasne ze to bude. Keny sa to nestihlo co neverim tak o rok. Co je to jeden rocik nasho zivota. Zbehne ako voda.

  • Murdoc
    7. 1. 2019, 22:34

    Trvalo to sice šest let (a mezitím jsem ho už viděl několikrát) ale můj sen se splní a Mac konečně přijede na letiště a ukáže nám co to je jizz jazz... ❤️ Díky za tento booking!

  • MarekNR
    7. 1. 2019, 11:46

    stale cakam nejaku bombu na stvrtok tak ako boli napr minuly rok Chemical...zo zatial ohlaseneho a pisaneho je to vsetko na piatok/sobota

    • gress
      7. 1. 2019, 11:58

      @MarekNR The 1975 sú vo štvrtok, ak sa nemýlim.

    • emo
      7. 1. 2019, 12:05

      Suhlasim ze bomba. Par ludi nie len na stvrtok ale na cely fest dosli koli velmi pozitivnym ohlasom na chem. b. A kto vie ci teraz vobec dojdu zatial vyzera ze ani nie. Ale to je otazka na gresa kt. je blizsie zdroju. A ved cas ukaze.

    • gress
      7. 1. 2019, 12:14

      @user5b06bb53e2c34 tak zdroj je ich oficiálne stránka :) https://the1975.com/europe/ a či je to bomba, neviem, nechám na ostatných :)

      Každopádne minulý rok bol v piatok sviatok + Chem Bro, tak to spravilo svoje :)

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 12:15

      @gress tiez to takto registrujem, aj ze sme sa tu bavili ze nechceme "monopol pre The 1975" ale napr. paralelny koncert Tata bojs na podiu prezyvanom tenisova arena :)

    • emo
      7. 1. 2019, 12:59

      @gress :DD suhlasim s marekom ze bomba bola pre mnohych min rok chem bro a ty si blizsie zdroju teda tym co na poslednu chvilu prisli kvoli referenciam na aktual vystupenie chem bro a zatial sa mi javi ze tento rok uz asi fakt nepridu co im minuly rok skoro vyslo, nebyt tych ch b :D

    • MarekNR
      7. 1. 2019, 13:20

      @gress aha tak to mi nejak uslo. Dakujem za upresnenie...tj na stvrtok uz asi nic velke nepribudne ale aj napriek tomu cakam nejaku elekto bombu :) takze zatial takto:
      stvrtok - The 1975
      piatok - Likke Li, The Roots
      sobota - Liam G.

    • Krpaty
      7. 1. 2019, 13:36

      @MarekNR Na štvrtkovú bombu už asi zabudni. Je tam 1975 :D. To je bomba sama o sebe (irónia). Rovnako ako zabudni na inú bombu. Teda aspoň podľa mňa. Hlavné sloty na main stage sú takmer rozdané.
      Vo štvrtok to je 1975. Ostatné bude doplnené pravdepodobne CZ&SK scénou, možno nejaký spešl SK projekt, možno BLAS prípadne ešte nejaká "mid-star" na rozohriate pred 1975. Za mna nepredpokladám "kríženie" s niečím iným. Sviatok už teraz nebude, areál bude naplnený pozvoľna "true pohoda fans" + teens vzhľadom na 1975. Možno tam bude priestor na nejakú elektriku v aréne po koncerte 75. Takže pivobrána a stretnutia budu hedlajnerom.
      Piatok asi vrchol Roots, slot predtým to bude asi Lykke, jeden ešte ostáva. Za mňa si nemyslím, že sa pred(po) Roots vopchá ešte nejaká "bomba".
      Sobota je jasná, tam má hlavný "vysielací čas" Liam. Pred ním sú dva sloty, ale pochybujem, že to bude nejaká elektro star typu Underworld, ktorí majú tour po EU a už vôbec nie nejaké dnb alebo techno. Kedže Liam uzatvára, tažko sa pred neho dostane niečo bombového.
      Predpokladám, že niečo z world music dostane priestor v podvečerných/večerných hodinách na maine (sobota?).
      Nepamätám si, kedy majú vstúpiť Sofi Tukker, Kiwanuka a DeMarco. Niečo z toho rátam bude main (Kiwanuka?), časť Orange.
      Toť taká moja fabulácia, ako by to možno mohlo byť zatiaľ rozdelené. Kdesi sa spomínalo, že Michal chcel 1975 na sobotu a Liama na štvrtok, tak možno Liamovým vyžiadaným presunom vznikne priestor vo štvrtok na niečo. Ale osobne pochybujem.
      Zatiaľ to z mojej strany vyzerá na veľmi nevydarený line up, možno okrem Liama, ale z gitarového vrcholu, by som si teda želal niečo iné. Tento pophodový štýl posledných rokov má dosť obchádza (okrem Chcem.B. čož bol nářez!).Z reakcii ľudí to však vyzerá, že sú radi. Tak nech sa tešia, to je základ. Ja budem veriť, že ma agentúra ešte prekvapí. A keď nie, tak tradične sa dobre črtá InMusic festival v Záhrebe. Alebo jednoducho tento rok vynechám festivalové opojenie :D.

    • gress
      7. 1. 2019, 14:21

      @Krpaty Mac DeMarco bude v piatok, Michael Kiwanuka vo štvrtok? podľa stránky...

      čo sa týka lineupu, tak podľa mňa zatiaľ fajn vyskladané s celkom rare menami (Lykke Li, The Roots), o to ma viac mrzí booknutie SOFI TUKKER s komunikáciou (súťaž o lístok), ako keby išlo o neviem koho, pritom to je grc, gýč.

    • boomer
      7. 1. 2019, 14:24

      @Krpaty o tomto je sranda fabulovat, hlavne teraz ked pozname asi vacsinu hornych riadkov. myslim ze na hlavny stage je demarco 100% a pravdepodobne aj kiwanuka. stavil by som aj na blind boys of alabama. no a ten solange/roisin murphy/jessie ware slot je tento rok zrejme lykke li, ale pre nejaku silnu interpretku tam este vidim priestor, rangu julia holter/waxahatchee/charlotte gainsbourg. no ten urpiner je tento rok na take posedenie a pozretie z dialky :)
      osobne som najzvedavejsi na tie jarne ohlasenia, z ktorych vacsinou vysli take veci ako slowdive/thurston moore, ride/bbng. fingers crossed pre jeffa rosenstocka alebo podobnu dupanicu, pokojne aj rovno pod orangom :)

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 14:52

      @boomer +1 zvedavost ohladne headlinerov "tenisovej areny s vizualnym smogom" :), fingers crossed pre Parquet courts a Doves :)) A tiez +1 Julia Holter, kt. by verim bola skvela headlinerka na Runwayi - bol by to verim podobne silny zazitok ako pred rokmi na Josem Gonzalesovi.

    • user56faee91b3968
      7. 1. 2019, 17:35

      @Peter_BB za Doves som aj ja... Len neviem ci to k pomere cena/vykon bude realne:).... Kolki ludia tu maju Lost Souls alebo Last Broadcast medzi svojimi top albumamy:(????

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 18:19

      @user56faee91b3968 tak nejak :), ale zas Doves by sa verim velmi pacili vacsine deti aj ich rodicom :))

  • Peter_BB
    7. 1. 2019, 09:29

    Gratulacia k prave na _FMku zverejnenemu silnemu menu! ..hoc ide o umelca bez zvonivich gitar :), ale aj taki verim skor ci neskor budu viaceri oznameni :)

    • taus
      7. 1. 2019, 09:47

      jupí, hurá, velké a aktuální jméno, díky!
      (já ho sice nijak neposlouchám, ale mám radost za ostatní, polovička webparty jistě pláče štěstím :) )

    • casovac
      7. 1. 2019, 10:15

      @Peter_BB Super meno, aj keď ho nemám veľmi napočúvaného, páči sa mi jeho "ležérny" štýl a neobvyklé vystupovanie:) - posledných 12 minút: https://www.youtube.com/watch?v=2VaRl6gULKM

    • drunkkmachine
      7. 1. 2019, 10:15

      @Peter_BB pridavam sa, super meno. tesim sa na tohtorocnu pohodu.

    • casovac
      7. 1. 2019, 10:32

      @Peter_BB Super meno, aj keď ho nemám veľmi napočúvaného, páči sa mi jeho "ležérny" štýl a neobvyklé vystupovanie:) - posledných 12 minút: https://www.youtube.com/watch?v=2VaRl6gULKM

    • VV
      7. 1. 2019, 12:13

      @casovac pozrel som ten zaver a teda takeho picusa pohoda este nepozvala, kde sa hrabe ta socha :D ten svojim umenim predcí aj picusov Ylvis :D moze sa dat dokopy s picuriotkami a tancovat prihriatym fararkom v kostoloch :D

    • emo
      7. 1. 2019, 12:22

      @casovac mne sa lubi a objektivne sa radsej nevyjadrujem bo ked napisem dobre ta ho tu niekto sprdne a ked ze zle ta ten isty ho tu vyzdvihne. Kto by fakt vobec ale vobec nemal ani len napad ci sa hudba alebo spev vobec da objektivne posudzovat nech si napr pozrie notovy zapis spevu gelegera z oazy a fredyho z kralovnej alebo bas linku matusa z primatorskeho kresla Bratislavy a basy z cribs ci kto to bol. Chapem neveriacich co neuveria kym neuvidia. Ale ked uvidia a aj tak nic tak ok no. Vraciam sa k povodnemu heslu svojho nicku skor ako som sa poslusne stal bella bogar co aj tak nepomohlo:) : Kona mozes priviezt k vode ale pit ho nedonutis ked sam nechce.

    • VV
      7. 1. 2019, 12:33

      ake obrovske prekvapenie! userhujerovi sa velmi lubi :D :D

    • emo
      7. 1. 2019, 13:14

      @VV joj vsak ale neviete ci sa mi lubi, a ako sa mi lubi, naschval som dal kvoli vam ze sa mi lubi aby ste mali co napisat, ked uz ku interpretovi nemate co povedat len ku mne, a slovko velmi ste kde vyhrabali, nechcete moje prihlasovacie udaje tak ako som ich tu dal na protest presne pre hnidopichov vasho typu aby mohli nadalej prispievat, ked sa zaviedla tato registrovana debata, dal som vtedy aj teraz dam, mozte tu pisat v mojom mene len tak ako to bude vam vyhovovat, urobit dobry skutok pre Vas nech mate konecne pokoj na srdci je mi momentalne co sa vas tyka uplne najdolezitejsie. mail je anarchos@email. cz a heslo si ake prajete?

    • VV
      7. 1. 2019, 13:27

      @user5b06bb53e2c34 uz by ste to mali prestat brat, vazeny pane Hujere :D

    • emo
      7. 1. 2019, 13:31

      joj jasne, ak by ste bol nahodou pan vv nedovtipny co inak vobec nebyvate, tak mi poslite to heslo na ten mail, ja sa vas nieco opytam a vy mi tu na to odpoviete aby sme vylucili ze si to vezme niekto iny, chcem to dat iba vam, ked uz ani na pozvanie na pivo ste nereagoval, potom si zmente fotku na co chcete teraz musim byt bella kvoli podobne nadejnemu pripadu tu ako ste aj vy sam, nick bude asi userhujer, mne sa lubi, ale to uz je vo vasej rezii, zvazujem snad jednu moju prosbu foto bella bogar ponechat pre radost toho kvoli komu som ho tu dal, tak uz budu vsetci spokojni, vseobecna pohoda sa konecne naplni

    • VV
      7. 1. 2019, 13:49

      @user5b06bb53e2c34 ak by ste neboli tak komicky servilny pokrytec vzdy a za kazdu cenu sa pchajuci do analu organizatorom, ani by ma nenapadlo do vas cize do hnidy nejako pichat. ale vy ste si o to vyslovene pytali, pane

    • emo
      7. 1. 2019, 14:17

      @VV no to je ale dost zvlastne, kedze ani na gelegera nepojdem s najvacsou pravdepodobnostou a vobec ako som sa k nemu vyjadroval, dalej ze tu napr chudakovi pituovi bb "hejtujem" celu strednoprudovu gitarovu komercnu scenu len to robim slusnym sposobom, dalej som to prave ja co tu donekonecna omielam ze z drvivej vacsiny headlinerov v celej historii pohody som odisiel po dvoch veciach a to po polovici prvej na ktoru som dosiel a zaciatku druhej z ktorej som okamzite odisiel, dokonca som tu mozno sam co som sa "obtrel" aj o tie vseobecne prijate az totalne po koncerte ospevovane portis, z ktorych som okamzite padal na pre mna ovela lepsi kocert a zotrval som tam len cast 1 skladby, z nicka c. som vypadol okamzite a patricne to tu komentoval. To ze som sa sucane tesil ze to tam je pre nich aj ked nie pre mna a vydiskutovali sme si to bez emocii tu s ludmi preco co a ako. nikomu som sa nepchal do jeho sceny, len si pamatam v nasej spolocnej komunikacii, ze som branil svoju vlastnu scenu a to konkretne rockovo metalovu a aj konkretne jej postavy ked ste ich prznili svojimi komentarmi, vnasali do nej rasisticke a homofobne a aj udajne netolerantne nalady voci inym scenam. Milujem ludi ktori do inych scen nepindaju a uz vobec nie absolutne neopravnene a ktori si robia "poriadok" vo svojich vlastnych scenach tym ze si zasatnu svoje pozicie idealne co najmierumilovejsou cestou. mozno predsa len si tu precitat svoje vlastne komentare ak tu uz ideme hovorit a pokrytectve, ja v ziadnom pripade vas z pokrytectva neobvinujem a ani inak nesudim aby bolo jasne. Hovorim skor o neferovosti, zavadzani, demagogii ...

    • VV
      7. 1. 2019, 14:29

      @user5b06bb53e2c34 nie vazeny pane vy hlavne hejtujete a okamzite skacete do kazdeho co napise ze sa mu linueup alebo hocico ine na festivale nepaci. do hocikoho od cookieho po novacikov. ale ked to podobne spravi niekto vam, tak tu idete ublizene vyplakavat ze davate svoj pristup k dispozicii a pod ako hystericka baba. to je vazeny pane, ta demagogia.

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 14:47

      @user5b06bb53e2c34 opat netusim preco ma spajas s "strednoprudovu gitarovu komercnu scenu", nakolko verim nepocuvam resp. nemam rad ani jednu kapelu kt. by do takejto skatulky spadala. Snad si sa Emo nedal na nejake halucinogenne drogy :)))

    • emo
      7. 1. 2019, 15:49

      @VV no jasne a u vas konkretne napr na picovanie na RnB priamo nad otvorenym hrobom rockera kt RnB miloval a vsetky tie vase psycho sracky pindania na celu vonkajsimi znakmi definovatelnu skupinu ludi kt ten styl priamo zalozili. Svoj pristup som tu uz dal. Nie je to nic nove. Prave ostatni tu ziadali obmedzenie pristupu ludi s inym nazorom a ja som bol proti a potom som demonstracne dal svoj pristup verejne aby tu nespokojenci mohli prispievat svojimi zvastami. Treba trosku citat co pisem. A keby som tu aj rovno picoval do vsetkeho tak ako vy a este aj na zaklade neopravneneho rasizmu a netolerancie podlozenej udajnou realitou presne ucelovo ci uz vedome ci nevedomky obratenou naopak oproti skutocnej realite a historii tak keby aj tak co vas vlastne do toho ked top jednickou v tomte ste vy sam ?

    • emo
      7. 1. 2019, 15:57

      @Peter_BB geleger oasis pulp ian br. a neviem kto kazdy dalsi to je stredny prud gitarovej rydzej komercie obzvlast teda oasis a blur a cely britpop to su prvi co mi napadli samozrejme aj cardigans co boli uplne prvi z ktorych sme okamzite vypadli ale nemozem sa k nim akokolvek vyjadrit lebo by to zas bolo pochopene ze pindam ked sa na pohode niekomu nieco paci ale ja mam predurcene pindat len ked sa niekomu nieco nepaci. :)

    • emo
      7. 1. 2019, 16:28

      @Peter_BB a priznavam ze travis boli super a aj pulp alebo suede. Strasne a mi pletu tie kapely. Teda travis a ti s tym ciernym spevakom s ofinou nabok co bol drogovo zavisly. Tie dva koncerty boli dobre a nemali sme najmensiu potrebu z nich odist. Ale aby to nevyznelo ze daco chvalim :) z ostatnych sme samozrejme odisli. :) neznasame pohodu a chodime sa tam vyhejtit. Kazdy rok dufame ze tam bude co najviac kapiel z ktorych odideme a este cely cas tam nadavame na otrasne pivo malo vody a malo tienov. Podia su tam bud male alebo velke nikdy nie tak akurat. Jedlo predrazene. Trava je tam malo zelena. Vela mravcov a ucholakov. Ukradli mi tam pohar. Rady su dlhe. Sprchy bud studene alebo zbytocne teple....

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 18:28

      @user5b06bb53e2c34 a co presne mam ja spolocne napr. s Oasis, Blur, Pulp, Ianom Brownom atd.? Vsetok respekt k danym kapelam, ale "na 99+ %" pocuvam inu hudbu :) A skatulkovat Suede ako "strednoprudovu gitarovu komercnu scenu" je podla mna dost mimo reality, az na to slovo gitarovu :))

    • emo
      7. 1. 2019, 20:26

      @Peter_BB tak som si pozrel fotku ako vyzeraju suede a presne z nich som neodisiel a poznal som ich z tych najkomercnejsich medii poznam ich klipy bez toho aby som ich vyhladaval je to klasicka komercia co ja im nevycitam ja proti komercii nic nemam je to komercne vyskladane aj maju jasny komercny zamer co sa aj jasne odraza ze sice na mna kedysi v 90 ci kedy to bolo nevyskocili z kazdej 10 plechovky ako madonna ale z kazdej 12tej. A ze toto nie je stredny prud tak ako kazda z kapiel co som dal? A co teda to je ? Alebo ked uz oni nie su strednoprudova komercia tak kto potom. Ja vnimam vec tak ze tento popik je najlepsie definovany styl vobec a britpop uplne. T.j. ktokolvek definuje britpop triafa sa celkom presne do reality. Tak si najdi akukolvek kdekolvek definiciu a bude to sediet na suede a bude to napisane mozno inymi slovami ze je to stred s komercnym zamerom. Ano snazili sa obsadit rebricky a importovat svoju hudbu. Reklama co najviac a vsetko kolo toho. A sry ale fakt som to vnimal tak podla tu napisanych prispevkov ze veci ako pulp i.b. suede msp cure tvoria dost zasadnu cast zaujmu pituho bb.

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 20:47

      @user5b06bb53e2c34 si znacne mimo pokial ide o moj vkus - v pohode Ti urobim fotku mojho stojanu s CDs aj vypis adresara mp3-jok. A podla mna si dost mimo aj v tom, ako skatulkujes - napr. Suede by som dal skor do skatulky "glam rock", pripadne "alternativny rock", prvy a treti album samozrejme aj do "britpopu" :)

    • emo
      7. 1. 2019, 21:38

      @Peter_BB nie suede neskatulkujem mna skatulky nezaujimaju. Milujem kazdy hudobny styl. To ze alternativny pristup komercny nevylucuje je verim jasne. A stredne je to co sa snazi oslovit obidva okraje kde sa niekedy aj domnele protiklady pretnu. Domnele preto lebo ziadne realne neexistuju. Slovo komercia teraz pouzivam iba preto ako ich ho pouzivas. A stred tiez vobec neberiem ako hru na istotu. To je velmi povrchny pohlad. Prave je to risk lebo zo zameru aby som oslovil vsetkych je kludne snad aj v drvivej vacsine ze neoslovis vobec nikoho. Samozrejme to nie je taketo jednoduche a musis sa predat atd. Myslim ze toto vsetko sme x prebrali a mne toto tu cele pripada ako opakovanie matka hluposti cize hrach na stenu hadzanie. Je jasne ze ak budes mat punk blackmetal jazz atd band tak mozes smelo cestovat po svete a robit koncerty pre svoju hudobnu komunitu a ako stredny prud budes mat tu doma napr plne koncerty a uz v madarsku na teba nepride ani noha.

    • emo
      7. 1. 2019, 21:41

      @Peter_BB jo a ten stojan mi nefot ani ziaden zoznam. Diky

    • emo
      7. 1. 2019, 21:45

      @user5b06bb53e2c34 a iste su tu ludia kt. To potesi ten zoznam ...

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 22:22

      @user5b06bb53e2c34 termin "komercna hudba" vnimame zjavne uplne odlisne. Pre mna je to hudba, kt. je 1. prisposobovana tomu, aby ju hravali tie komercne radia (t.j. radia kt. su primarne zamerane na zisk, a kt. sa preto zvacsa riadia vysledkami toho testovania ako ludia prijimaju nove "single", co sa pred rokmi robili cez telefon a teraz netusim ako. V SR ide napr. o Express, Europa 2, bohuzial dlhe roky uz aj Fun radio), a za 2. v dosledku prveho je hravana DJmi na diskotekach v baroch, dedinskych kulturakov atd., az po "venues" typu Ministry of fun tuto v BB. Tieto veci nie su samozrejme cierno-biele, ale mozeme len odhadovat v akej miere plati jedno aj druhe. Kym pre Teba je napr. Suede dokonca "klasicka komercia", teda Tvoje kriteria splnaju uplne, tak z mojho uhlu pohladu splnaju dva vyssie uvedene kriteria oba na celych 0 % :)) Aj na tuto temu mame zjavne uplne opacny pohlad, ale obavam sa ze vnimanie ako mas Ty je skor bezne v minoritnych subkulturach (""cielovka POKE ... eko-aktivisti""), kym podobny pohlad ako mam ja je verim beznejsi v prostredi ludi v kt. sa pohybujem ja, t.j. akychsi priemernych ludi kt. si zajdeme aj na Pohodu a obcas aj na beznu komercnu diskoteku, ale nevyhladavame vyslovene nejake minoritne zanre.

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 22:30

      @user5b06bb53e2c34 no a zoznam - 3+ albumov na CDs mam od Dinosaur Jr., Mudhoney, Nada surf, Pavement, Radiohead, Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Suede a Swervedriver. Z pohladu podpory cez kupu "merchu" plus este Parquet courts a Zrni :) Ty to skatulkujes ako "strednoprudovu gitarovu komercnu scenu", a nech uz kazdy kto to tu este cita sam posudi nakolko si v tomto "mimo". Apropo, s vyrazom ""strednoprudova gitarova komercna scena" som sa stretol len a len u Teba, a to verim celkom dost citam aj solidnejsie hudobne media ako NME :)

    • emo
      8. 1. 2019, 00:26

      @Peter_BB tak vnimajme termin komercny tak aky je jeho vyznam - urceny na zisk, cize kapela co berie dnes za vystupenie cenu primorskej vily v najatraktivenjsom prostredi a jej rotacia hudobnymi stanicami v case jej naj slavy bola 10 x za ten isty cas ked rotacia madonny bola 12 x nie je komercna, tak asi bola je nekomercna kedze suede na mna vyskakovali nie len z tych hudobnych stanic ale aj aj casopisov atd primarne neurcenych pre hudbu. smashing to vzdy bola a dodnes je cista nekomercia ked asi pamatame to ich vyjadrenie v case ich najvacsej slavy ze koncia s hudbou lebo medzi hviezdami /a tusim tiez povedali/ ako je madonna nemaju sancu vyssie prerazit. a tiez su dodnes nekomercni kedze okrem jedneho clena maju revival band /konkurz bandicku?/ na ktorej chalan ryzuje. hm som "mimo" no s tou komerciou. komercne su predsa tie bandicky co ich hravaju v dedinskych kulturakoch djs, napr tie slovenske zabavne vtipne telesa co si trosku komercne znizuju dlh z paratury ktoru si kupili z penazi co zarobili vo svojich prvých nehudobných zamestnaniach aby si mohli pre zabavu zahrat.
      ked tak vadia tie definicie na ktore odkazujem ktore su podla mna naj trefne zo vsetkych definicii hudobnych stylov a to aj preto ze cely zamer bol tak jasny a komercny a tak relativne kratko trval, teda tie definicie ako sa styl snazil importovat sa a prerazit a vnasal stredny prud do alternativy alebo presnejsie alternativu do stredneho prudu, tak to treba riesit s autormi tychto definicii, a kludne ten stredny prud vynechajme a nechajme iba gitarova komercia - hraju na gitarach pre zisk svoj a oblubene slovicko aj zisk "korporatny" - dosadit hocico ine
      komercia ani stredny prud nie su pojmy hanlive ako je to pre niektorych co nie su mimo
      citat z pychy a predsudku - nie, nie som taky snob aby som im ich obvinoval z toho ze su bohati, ved ti chudaci za to nemozu ... radsej teda bude "mimo", myslim ze tych "akychsi priemernych ludi kt. si zajdeme aj na Pohodu a obcas aj na beznu komercnu diskoteku" si prave ty nazval "komercnymi pipinami" a este "co tu chcu taketo komercne pipiny" na co som sa ja tak z chuti zacal rehotat a nevedel zastavit ze si len pozeral a fakt taku vtakovinu som este nepocul ... no aj toto sa nam zrazu prevratilo po tych "ucelovych prevracackach", hej fakt radsej budem mimo, nesudme aby sme neboli sudeni ?, nesudme a neodsudzujme !

    • Peter_BB
      8. 1. 2019, 09:33

      @user5b06bb53e2c34 K definicii komercnej hudby link: https://www.musicbed.com/knowledge-base/commercial-vs-non-commercial-music/117, a ak musis skatulkovat Suede (podobne ako AOTY ): https://www.albumoftheyear.org/artist/3172-suede/
      Uprimne povedane, Tvoje prispevky vnimam prevazne ako Tvoje spekulacie a fabulacie, ten tzv. "brain chatter". A tento uz preto bol posledny, co som si precital. Ak Ta vyslovene robi stastnym, resp. Ti dava zmysel zatahovat ma do Tvojich spekulacii a vypisovani, nech sa paci! Kludne teda pridavaj "Piťu BB" aj nadalej do Tvojich prispevkov, v pohode aj off topics o tych kmenoch a nacelnikoch atd. (doteraz netusim co presne si tym myslel, a preco presne si mi to vypisoval tuto cez WP), len to pls. rob uz s vedomim ze odteraz Tvoje prispevky tuto na WP uz necitam. Vsetko dobre!

    • emo
      8. 1. 2019, 10:36

      @Peter_BB jasne pitu je to ok ze si si takto ukoncil nieco co si si zacal, do toho kontextu pasuje ten opovrhujuci vyraz tvojej tvare normalneho dospeleho chlapa pri milych dievcatach nast rocnych co by nam obom mohli byt dcerami a su aj podstatne mladsie ako moje 2 dcery ? a ani nevies kto je nacelnikom tej tvojej organizacie, rady, zoskupenia pre ktoru si neprajes aby tu o tebe bola info o vratnych poharoch ? ... pozri nie kazdy je vcerajsi, mas proste len ten isty problem co ma lacko hegyi ... snad nepodcenujes ludi tak ze napr tu by niekto zacal mat k tebe ine postoje ine spravanie len preto ze ja tu nieco napisem ... preber sa, je o 5 12 ... ked raz budes v totalnych srackach ozvi sa mi kludne, spomen si ze mas kamarata, to je clovek co ta prijme bezvyhradne takeho aky si

    • VV
      8. 1. 2019, 17:32

      no vidis ako ti to pristane userko. vzdy lepsie ako predosly kkt ze? :D
      poradim aj nabuduce :D

  • Tondo
    4. 1. 2019, 15:29

    caute , chystate sa niekto na Razolight do Viedne 08.02? Ja som ich zmeskal na Pohode 2009.

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in