Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • gress
    21. 1. 2019, 13:41

    Richie Hawtin CLOSE na Colours... krása

    • tomillies
      21. 1. 2019, 17:14

    • gress
      21. 1. 2019, 18:11

      @tomillies som myslel, že to je preklep. Každopádne to nič nemení na tom, že to je skvelý booking a zjavne konečne dôvod tam zavítať...

    • CeceX
      21. 1. 2019, 18:50

      @gress no čekám že ho Pohoda bude mít letos taky ;) Ale jestli ho nemá tak to mají co dělat :(

    • user56faee91b7032
      21. 1. 2019, 19:38

      @gress akurat som to sem siel pisat ze zas sa im podaril skvely booking, min.rok Kalkbrenner, teraz dokonca Hawtin a Pohoda s upadajucou elektronikou mlci, zatial nikto a ani nemam este listok..

    • Krpaty
      22. 1. 2019, 13:20

      @user56faee91b7032 Ja tento rok ani lístok nebudem mať. Jediné čo ma zatiaľ "ako tak" oslovilo, je nafúkaný Liam. Inak je to z môjho pohľadu hrôza a elektronika zatiaľ na čele so Sofi Tukker je výsmech. Samozrejme, podľa ohlasov ľudí si mnoho z nich nad line-upom krochká, takže pre nich to je asi požužláníčko. Za mňa je to však tento rok bez Pohody.

    • gress
      22. 1. 2019, 13:22

      @Krpaty akože ešte je na súdenie elektroniky skoro, oznamovanie len začne, no zhodneme sa, že horšie to začať nemohlo :D

    • VV
      22. 1. 2019, 14:17

      @Krpaty tak, zatial otrasny lineup, jeden nafukany picus, dalsi exhibicionisticky picus, potom ti disko picusi, nad tym vsetkym si moze blahom krochkat jedine picus hujer

    • emo
      22. 1. 2019, 18:02

      @Krpaty nic ani lidi a zly casy nad námi nemá žádnou moc - toto mi stacilo ked mi holky z bocneho podia zaspievali min. rok. milujem ako holky idu stale tam kam nemaju a narusia zauzivanu hudobnu klise logiku. myslim ze toto ani nemohlo nikde inde vzniknut ako u susedov. skor ma ale zaujimaju nove veci a mimostredne veci ktore by som ani nemal moznost zazit, trochu mi vadi ze to davaju do stanov lebo stany ja nezvladam kvoli hafanovi. tie male otvorene sceny na prelome destaroci to bolo u mna top od prestahovania na letisko. min. rok bol vobec najslabsi z hladiska wp. vynechalo najviac ludi. ja rozmyslam kazdy rok ci pojdem, headlineri isli prakticky mimo mna roky, tento rok bude elektronika pocitam vobec najlepsia ako kedy bola, to ze zatial nebolo nic oznamene nevadi, ja osobne si myslim ze sa pojde v stopach ako isli POKE, wilsonic ale nechajme sa prekvapit ... a aj elektronika z min. roku. pre mna to bol jeden z naj zazitkov po poke a wilsonicu, pohode ine roky, mladi chalani tam davali dekady minuleho storocia vlastne teda tisicrocia :D elektroniky, pre mna to bolo jedno top vystupenie v noci v tom zvacsenom klube a ludi malo, cize kde su ti fans elektroniky, pohoda ma dvoch otcov michala a maria, tak mario tam vie dotiahnut take veci ze dovidenia, ja sa v scene elektronickej vobec nevyznam, clovek co sam tvori hudbu doma ma volal nech si vecer pozrieme klubik ze to bude nieco a bolo to fakt take hrave jedna pecka a par ludi, no vsak ok, neviem naco ste si vobec ziadali rozsirit ten klub :D ja som si nechal vysvetlit o com je ta hudba stylom ze nech mi porozprava v com su chalani tak dobri prenho . skor sa obavam ze tento rocnik prespikovany kvalitnou elektronikou domacej aj svetovej sceny bude s malou odozvou navstevnikov pohody. ked sa zverejnovala elektronika POKE ludia tu krochkali s !!! a nakoniec aj tak nikto okrem tomaska a jana nedosiel, ja som az na mieste zistil preco tie !!!, kvalita je tu pochovana nezaujmom

    • emo
      22. 1. 2019, 21:08

      @gress r h vynikajuci tak milunke veci robi usmev od ucha k uchu ponaram sa do blazenosti obklopeny radostou .. a rozmyslam ako by sa ostrava dala zvladnut s hafkackou. obytne auto ako naposledy v bratislave by to zas riesilo ;)

    • emo
      22. 1. 2019, 21:21

      @gress a tento rok uz nemam nastastie ziadne skusky naplanovane v ba a nanestastie teda nepojdeme na pivo jedine ze by mi zas v bedni drblo tak by som zas dal vediet :) kokos chybate mi ludia :) ze co nerobim tie skusky v ke ked mne to vzdy terminy lepsie sedia na ba a spojit prijemne s uzitocnym minule sa to este aj s pohoda dnom pretalo a pobrazdili sme obytacik slovenskymi dialnicami

    • emo
      22. 1. 2019, 21:43

      @gress ozaj jeden rok by sme mohli dat taky min. mesiac obytakom po festivaloch. nacim by bolo nejaku trasu naplanovat ;) takze fusion. mismas. pohoda musia byt a dalej co ? este sme ani nezacali a uz sa to zacina krizit :)

    • gress
      24. 1. 2019, 14:04

      @bella_matribus_detestas POKE festival... to je taká škoda, že to nevydržalo.. pekne to robili, fajn miesto, hudba, doteraz mi je ľúto, že som nešiel a mohol som... škoda, možno keby to je na druhom konci republiky, bolo by všetko inak :))

      Každopádne jo, pivko by sa hodilo, ale tak snáď do Pohody bude príležitosť, by sa asi aj nám už patrilo prísť na východ :) Fusion už ja pase, tam sa treba registrovať vopred, ešte v decembri. Tých festivalov momentálne je toľko, že človek ani nevie, kam skôr by išiel :)

  • drunkkmachine
    21. 1. 2019, 00:03

    Videli ste uz Ostrov hudby? Ako sa vam pozdava? Za mna super se vsim vsudy. Ukazali sme sa vo velmi peknom svetle. Shoutout aj agenture a Misovi.

    Co som sa kusok hanbil, bol moment, ked som videl cloveka z viedenskeho Wavesu rozpravat a uvedomil som si, ako dopadol nas Waves :(

    • emo
      21. 1. 2019, 07:01

      @drunkkmachine dobra praca pekny doku aj s byvalymi clenmi wp a dalsimi tvoriacimi ostrov h.

    • boomer
      22. 1. 2019, 14:34

      @drunkkmachine Videl som a mal som z toho taky rozpacity pocit. Prilis z toho bola citit to nase holubicie rozpolozenie. Michal a pani/slecna z Real Something (snad odpusti, ze jej prave teraz neviem prist na meno) tam boli ako priklad zapalenych, oddanych a vrcholne schopnych ludi, ktori vela obetovali a riskovali pre svoju viziu, a potom mi to prislo ako plejada ludi, ktori sice tvoria a snazia sa, ale z ich prejavu som mal skor dojem ze nad hudobnym priemyslom zlomili palicu.

      A my sme mali, a nas trh je maly, a je to tazke, a toto je prekazka, a hento je prekazka, a nikto nam nepomaha, a nemame manazerov, a my sme vlastne iba underground, a klubov mame vela ale su male, my sme vlastne taky prd vo vetre.

      Nikto zo zucastnenych interpretov na mna z obrazovky nevyskocil ako silny charakter s absolutnym presvedcenim a vervou pre svoje umenie, ktory pojde za uspechom aj "cez mrtvoly". Plne si uvedomujem, ze to hovorim ako outsider, ktory sa v hudobnom priemysle nepohybuje (a uz vobec v nom netvori), ale toto je fenomen, s ktorym sa stretava hadam kazdy, kto aspon par rokov pracuje v nejakej firme - drviva vacsina ludi u nas je absolutne nepriebojna. Kebyze v tom Ostrove Hudby vypnem zvuk, vystrihnem nejaky b-roll a odstranim podtitulky, ostane mi taka kopka nestastia. Pozeralo by sa to takmer ako nejaka smutocna spomienka. Mozno prave na tych nasich zvesenych pleciach troskotaju nase europske a svetove ambicie. A co su to vlastne za ambicie, ked ani u nas doma o nich sirsia verejnost nema potuchy? A zase su na vine vsetci ostatni - komercne radia, komercne televizie, velke labely, atd atd.

      A Davida Kollara sa nemal kto opytat ako (uz sa da povedat) prerazil v zahranici prakticky celkom sam?

      Sme zakomplexovany narod. O to lepsie sa z dialky pozera na ten kusisko roboty, co agentura s entuziazmom odviedla teraz v Gronningene (a kazdy rok odvadza v Trencine) a vsetci by sme z tejto partie mali brat priklad.

      /rant

    • emo
      22. 1. 2019, 18:32

      @boomer mozno, ja som z nich mal opacny pocit, neviem co je R S a ani ma to vonkoncom nezaujima ale mozno si myslel nasu spoluwebpartacku riderku, ona tam najviac hovorila, ta sila co z nej ide a co vsetko pre scenu a svoju vec urobila ... prechadzam si na rychlo v hlave ludi ktorych mam rad a s ktorymi som spolupracoval, keby som im povedal pred 10 20 rokmi kde budu dnes a co dokazu klepkali by si na celo ze mi urcite siba, michal, riderka, ekologovia, ochranari ci predajcovia PC techniky, kazdemu jednemu keby som vysvetloval ako zveladia svoju firmu, kolko ludi budu mat na svojom festivale, toto co tu dosiahli za rok budu robit mesacne, tolko zivotov zachrania, taky zisk vyprodukuju tolko nasobne svoj ciel naplnia, nebudu sediet v pivnici v antiqariate ale budu mat predajnu knih na hlavnej, take diela za nimi budu, take zakony ich organizacia presadi ... ... ... to my sme krajina neobmedzenych moznosti, to ze ty si necitil tu silu z tych ludi ... chalan z ills to je jedno slniecko, ta pokora co stretavam iba z ludi co dnes sedia v krasnych odkupenych starych objektoch citlivo zrekonstruoavanych stale stou istou klientelou a tymi istymi pracovnikmi uz 10tky rokov bez ocka a brata v spravnej strane iba vlastnou huzevnatostou ... vidis to velmi zle

    • emo
      23. 1. 2019, 08:05

      @boomer zakomplexovani tu ludia mozno su. ja to neviem posudit. preco doma nikto nie je prorokom. skor by to mohol byt nezaujem. neuznanie kvality. aj neprajnost. az chorobny negativizmus. potreba vsetko nevyvazene kritizovat az dehonestovat. zavist prerastena v nenavist. mnohi ludia tu nie su stastni. byt spokojny a vyrovnany je nepriatelne. kto nie je nespokojny nie je normalny. lenze v tom su prave tie ostrovy. preto sa to aj trefne vola ostrov. v zlych dobach najdes to dobro ktoreho je tu tak vela. len dobro je nenapadne. nekrici. preto sa moze zdat ... to ze si nerozumieme je v pohode. dobre si to vystihol. sme na inych vlnovych dlzkach. tu sa nemusime rozpravat a aj tak si rozumieme a tam si budeme vysvetlovat a aj tak si neporozumieme. to ale nie je dobre ani zle to je len tak.

    • emo
      23. 1. 2019, 08:31

      @boomer jo a ta neskutocna potreba vsetko komentovat a vnasat tam svoj negativizmus. strasne vsetkych zdrziava co chcu nieco riesit prehrabavat sa 100kami komentarov ake su ludia svine komu treba odtat ruky a solit rany a koho za gule do prievanu zavesit. chapeme to vsetko a vsetkych len nie je cas a priestor oddalovat realne riesenia a pomoc. keby za kazdy svoj negativisticky komentar kazdy dal 1 E na riesenie veci ktoru kritizuje bolo by to tu krajsie a lepsie miesto pre zivot veci by pomohol a sebe usetril nervy. zacnite veci riesit a neostane vam cas riesit co niekto neriesi :)

    • emo
      23. 1. 2019, 08:59

      celkom zaujimava predstava je ze zacnem chodit na stranky nasich festivalov a vsade budem davat opakovane komentare aky maju sumacky lineup a ktora ich konkretna kapela sa mne konkretne vobec nepaci

  • user56faee91b3968
    17. 1. 2019, 22:06

    Zaujimave ako sa niektori vyrovnavaju s Brexitom.... https://www.youtube.com/watch?v=ncHAwux70u8

  • Peter_BB
    17. 1. 2019, 16:29

    Len ak ste nezachytili, v SME vysiel rozhovor s Misom (ako spoplatneny clanok) https://kultura.sme.sk/c/22031432/nebude-lahke-odstavit-pohodu-vravi-michal-kascak-svet-ocenil-jeho-pracu-po-vrazde-novinara.html Kto mate zaplatene SMEcko vopred dik za zreferovanie ci skopirovanie najzaujimavejsich odpovedi, verim ze to to moze zaujimat viacerych nas, obzvlast tych kto radi vyuzijeme kazdu prilezitost podpichnut :)

    • drunkkmachine
      17. 1. 2019, 19:31

    • Peter_BB
      17. 1. 2019, 22:32

      @drunkkmachine velka vdaka, link funguje, na rozdiel od mojej domyslavosti :( ze islo o rozhovor. Absolutne suhlasim s tou pre mna klucovou vetou (presne nad fotkou Misa), t.j. "Verím, že sa ... nikdy nekončí", no ale neodpustim si podpich chytanim sa za to slovicko "zápas" (to mam rad, ak sa bavime o hokeji :), ktore by som rad nahradil slovom "aktivity" a tak by to uz bolo dokonale :) Tolko snad aj promo, nech si to vdaka Tebe Drunkkmachine precitaju aj dalsi z nas webaprtakov :)

    • emo
      18. 1. 2019, 11:31

      „Člověk musí bojovat proti tomu zlu, na který právě stačí.“
      Tieto slová vyriekol Jan Palach v nemocnici po tom, ako sa 16. 1. 1969 v Prahe zapálil na protest začínajúcej "normalizácie" a vpádu sovietskych vojsk do Československa.

      Pietna spomienka prebehne tichou formou, zapálením sviečok pred pamätníkom obetiam komunizmu, v sobotu 19. januára - deň 50. výročia smrti Jana Palacha.
      Kúkyho námestie 3, Bratislava
      Usporiadaltel: Pohľadnica Vlkom
      VAP: bojovat neznamena valcit
      bojovat neznamena nenavidet, lidi nenavidet
      bojovat znamena pravdu hledat
      a vedet jak ji odpovedet
      bojovat nezanamena valcit
      prinaset agresi na tenhleten svet, soucasnej svet
      ... a dobru se poklonit, dobru se poklonit

    • emo
      18. 1. 2019, 11:34

      Bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená
      lidi nenávidět, lidi nenávidět.
      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět.

      Bojovat znamená pravdu hledat a vědět
      jak jí odpovědět, jak jí odpovědět.
      Dokázat přiznat své chyby a pýchu
      svou pokořit, hned pokořit.

      Bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená
      lidi nenávidět, lidi nenávidět.
      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět.

      Ze strachu nesklánět svoji hlavu,
      ale dobru se poklonit, dobru se poklonit.
      Nebýt ničím otrokem, však nežít
      jen pro sebe, nežít tu pro sebe.

      Bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená
      lidi nenávidět, lidi nenávidět.
      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět

    • emo
      18. 1. 2019, 11:35

      VAP na malu scenu prosim

  • user56faee91b3968
    17. 1. 2019, 15:11

    Yesayer a Algiers (ti budu onedlho aj v Kosiciach a Brne) na Grape.... https://www.youtube.com/watch?v=qGD656nAyYA

  • emo
    17. 1. 2019, 13:42

    Jeee tak blahozelam pohoda a michal. Sice tymto oceneniam vobec nerozumiem ani som za cely svoj zivot nepochopil naco v kuse nieco ocenovat a rebrickovat a hodnotit a skatulkovat a mnohe z najlepsich a aj najvacsich festivalov ako fusion sa tohto diania ani nikdy nezucastnovali ... ako spravny hujer sa vsak vzdy a vsade pcham do zadku vsetkemu co sa mi paci a chvalim kazdeho kto si to zasluzi. Neseriem si do vlastneho hniezda a vobec nie do cudzieho a neseriem si do huby a uz vobec do cudzej. Dajme vsetci za kazdy svoj prejav nenavisti zlosti a svojej frustracie na nete 1 euro na dobru vec a svet bude zaujimavejsim a priatelskejsim miestom pre zivot. Cim viac ludi spoznavam ktori sa dali niekomu niecomu a su len clovekom ktory naprava co clovek pokazil a s cim vacsou zlobou a krutostou sa tito ludia stretavaju a riesia jej dopady, tym menej zloby frustracie hnevu v nich je hoc prave podla falosnej logiky spravodliveho hnevu by prave v nich tieto mali byt. Clovek je len nadoba do ktorej vojde len ten objem ktory ma. Ked ju naplnis klamstvom nebude tam miesto pre pravdu a opacne atd atd.. aky je recept na spravny zivot majstre.. nikdy sa nehadaj s idiotmi .. to je ale blbost majstre .. mas pravdu . Kracajte dalej vlastnou cestou Pohoda.

  • user56faee91b3968
    15. 1. 2019, 22:21

    Obsah ubytovacieho balicku pomoze clenom vypravy aby boli odpocinuty, sviezi a pripraveny na svoje velke vystupenie... Kedze je to Holandsko a drogy su dostupne na kazdom kroku tak ma napada hriesna myslienka ze by balicek mohol obsahovat tieto substancie https://www.youtube.com/watch?v=h8iceTw5jVQ

    • user56faee91b3968
      15. 1. 2019, 22:37

      @user56faee91b3968 sorry ze som si rypol:)... Inak Interpol a Iceage maju stale v Pohodovom termine volno https://www.youtube.com/watch?v=AgSjVECf-rw

    • emo
      16. 1. 2019, 06:56

      @user56faee91b3968 no jo zasrane holandske kocurkovo. Hulenie na ulici je zakazane ale cely amsterdam pachne jak pajzel od lacnej nekvalitnej travy. Dovoz je zakazany pestovanie tiez tak odkial to asi ti predajcovia tych smiesnych obchodikov pre turistov beru vsak ano. Nekvalitny tovar skryvany zaplesniveny pancovany a este aj podvazeny pri predaji a prachy z dani turistov do statnej kasy cez podivnych podvratackych predajcov a mafianikov. K tomu neustale razie policie na pestovatelov s praskacskym zakonom ci nariadenim ci co to maju ci razie na podozrivo vysoky odber energie ... atd atd. Normalne som stastny ze ako clovek s dredmi pracujuci z domu a teda este aj s najvyssim odberom el. na domacnost v stvrti zijem na Slovensku a nie v tom koncurkove. Tu si aspon pseudorebelantske zhyckane decka vo svojom pubertalnom a neskoropubertalnom vzdore vedia kupit kvalitnu travicku a nie fekalie na zlatom podnose. :) a tiez ocenujem ze tu na ulici na mna nikto nesyci pomedzi zuby sugr . Zas nase kocurkovo o tom potom.

    • taus
      16. 1. 2019, 10:18

      hehe, zrovna poslouchám Interpol a říkám si, jak by byli fajni na Pohodě, otevřu si webparty a ejhle :)

    • Peter_BB
      16. 1. 2019, 12:02

      @taus presne tak, Interpol by verim boli idealny headliner "Runwaya", a Doves a PC zas v "tenisovej arene". A nezabudajme aj na nasich kamaratov fanuskov techna a elektra a headlinerov velkeho modreho stanu pre nich :)

    • emo
      16. 1. 2019, 12:23

      @taus pustam si ich koncert 2018 lebo ich nepoznam a som skoro v 1/2 a zatial mi nenapadlo to vypnut, mily inteligentny popik, pekny podmaz pre pracu mimo vyrusovania, paci sa mi ako spajaju pust punk s post rockom s vyletmi kludne aj do punku a klasickeho rocku, vyslo im to ako sa dostali do polohy vseuspokojujucej a ostavaju mimo tej znepokojujucej polohy alebo vyhranenej polohy ale prave v tej ukludnujucej nijak nekontroverznej, ideal poloha pre prijatie "alternativnejsimi" masami, koncert kde by som neodisiel po 3 minutach z 2 polovic pesniciek, myslim ze toto dokaze stiahnut aj velku cast ludi zo "strednych" a "malych" scen na pekny oddychovy koncert ... ideal pre pohodu, pre mna trosku vyhranenosti by im svedcilo viac, ale pekne, clovek si tam najde pomaly kus vsetkeho co mal niekedy rad

    • user56faee91b3968
      16. 1. 2019, 17:52

      @hujer presne tak... Pre Pohodu ako storeny... Videl som ich niekolkokrat, hrali uz aj na Grape ale mat ich znova na Slovensku by bolo fajn(a taktiez Doves)

    • user56faee91b3968
      16. 1. 2019, 18:03

      @user56faee91b3968 inak vdaka za Kiwanuku.... Nikdy som ho nejako extra nepocuval aj ked som ho registroval uz
      od zaciatku v roku 2012 ale jeho kombinacia klasickeho rocku (Pink Floyd v obdobi 1971-1977) a oldschool soulu(Curtis Mayfield,Otis Redding a Marvin Gaye) je velmi prijemna https://www.youtube.com/watch?v=NCXznwgARq4

    • emo
      16. 1. 2019, 22:05

      @user56faee91b3968 presne tak... Pre Pohodu ako stvoreny ... kiwi myslim

    • user56faee91b3968
      16. 1. 2019, 22:29

      @hujer Kiwi v pohode.... A ked uz som spomenul Curtisa Mayfielda co je jedna z jasnych inspiracii Kiwanuku tu jedna klasika(a maju ju v setliste aj The Roots takze je mozne ze ju zahraju aj na Pohode) https://www.youtube.com/watch?v=8USz7gb2RGQ

    • emo
      16. 1. 2019, 22:36

      @user56faee91b3968 no vidis a uz ti aj tvoja nemecka klavesnica zacala fungovat tak ako ma ked tu davas dobre tipy

    • user56faee91b3968
      16. 1. 2019, 23:54

      @hujer :)... A tato je pre teba.... Tejto kapely sa na Pohode asi nikdy nedockame ale co uz(a ti maju tiez svoje najlepsie casy za sebou) https://www.youtube.com/watch?v=J7eXHnyfoT0

    • emo
      17. 1. 2019, 06:17

      @user56faee91b3968 no neviem. ako sa to vezme. Operation ivy uz maju za sebou :) ale tie nove veci boli vynikajuce a tie ihlice z klipu su teraz dohola v skinheadskom old firm a tim nezahala objavuje sa priebezne v roznych projektoch. Vsetci ostavaju verni svojim korenom a maju kopec nasledovatelov jednej z nalepsich poloh ska punk oi

    • user56faee91b3968
      17. 1. 2019, 10:22

      @hujer tie posledne albumy ma az tak nezobrali.... Pre mna zostava vrchol ich tvorby trojka albumov z 90. rokov-Let's Go,... And Out Come The Wolves a hlavne Life Won't Wait https://www.youtube.com/watch?v=Rvuae0Y-Spg

  • monghi
    13. 1. 2019, 14:35

    taka drobna poznamka, navrh, prosba ... Pohoda, ja viem, ze by mnohi uvitali radi napr. New Order ... a teraz budem mozno za kacira, ale New Order v sucasnosti su len zijuca legenda, ktora nema ten spravny drive, ktory im daval ... vsak vieme kto :) a ked si tak spomeniem na toho "vieme koho" koncerty a vypocujem si jeho live cd ... tak co tak pozvat Petra Hooka and The Light? :) Vyrastal som aj na NO a to, co ponuka on so svojou bandou je presne to, co mi zostalo z NO v krvi :) A v juli, v case Pohody, nic nemaju, na Slovensko chodi Peter strasne rad a viem si predstavit, aku zabavu by vedel na niektorom z vedlajsich podii urobit :) Hmm? Co vy na to? Ci ... uz je asi na taketo bookovanie neskoro, mozno ...

    • emo
      14. 1. 2019, 04:36

      @monghi co som bol na nich tak hrali vyhradne JD a od NO tam maju v takom hodinovom koncerte 1 - max 2 veci? Iste by to bolo zaujimave a taketo veci tahaju na pohodu aj tych 50tnikov co je tam pomerne dost a myslim ze pohoda taketo stare legendy reflektuje. Bol aj film atd. Tak pokial sa nic nezmenilo od kedy hral v dedinke lemesany drienovska nova ves a potom v bratislave tak potom si pytas JD a nie NO.

    • monghi
      14. 1. 2019, 08:09

      @hujer ale no! ved staci trosku pozriet na web, ked uz nic ine a zistis, ze Hooky v poslednych rokoch dava kompletne albumy NO :) (aj naposledy v BA) Takze uz ma za sebou turne s Movement, Power, Corruption & Lies, Low-Life, Brotherhood, v minulom roku Substance ... tento rok je na turne s albumami Technique a Republic ... a JD skladby idu ako pridavky ... ked bol na turne s albumami JD, tak pridaval skladby NO ... ak mas pristup na spotify, tak si to skus vypocut, oplati sa ...

    • emo
      14. 1. 2019, 08:42

      @monghi ok. Ved pisem pokial sa nic nezmenilo. Toto nesledujem. Zivy koncert ma zmysel ked si tam a nikde inde. Inak nie je vobec cas na panske huncutstva. Raz som bol v AF a tam si kamos pustal nejaku NO vyberovku a isli take upravene JD veci a ja ze pustas si JD a on ze JD hej no skor NO. Tak su ludia co brali chalanov v casoch JD aj NO a potom aj co brali JD a NO uz nie a aj co pocuvali NO a ani nevedeli ze toto je vec este od JD kedze JD ani nevedeli ze existovali. Teraz uz to je ine kazdy si vsetko dohlada. Dik za tip. Na dochodku popocuvam ak by sa teda nepostastil ten koncert. Takze potom 2 hodinovka najprv JD a potom NO pekne poporiadku a stvrtok mame pokryty na 220 %

    • Peter_BB
      14. 1. 2019, 10:20

      @monghi +1, presne ako pises, uz ma Pohoda-ideal setlist :)) Skusme ale drzat WP bez spoilerov :) a namiesto prezradzania dat len linky pre tych kto sa nerady/i :) nechavaju prekvapit - https://www.setlist.fm/stats/peter-hook-and-the-light-bdd5d26.html?year=2018 Zda sa mi inac, ze vsetci "top ludia" z Agentury su teraz na Eurosonicu, tak dost mozne to tu necita ani Tono kt. by toto nase prianie Misovi zreferoval :) Tento rok ale budeme z tejto kategorie uz mat Liama, tak snad PH v 2020, ved na 2019 uz s Viktorom and co. poctivo tlacime Interpol, Parquet courts a Doves, a samozrejme Tata bojs! :)))

    • emo
      14. 1. 2019, 10:30

      @monghi jaj aha. Tak dovysvetlenie ze co som napusal .Zivy koncert ma pre mna zmysel lebo som len tam a nie hlavou na 3 miestach naraz. 10 telefonov pomedzi to atd. A na pocuvanie hudby nie je cas. Mozno tak v aute na ceste. Tak aspon koncertmi trosku suplujeme nedostatok hudobneho vyzitia a snazime sa co najviac ako sa da

    • emo
      14. 1. 2019, 12:38

      @monghi a je to sranda ako sa to zmenilo niekedy sme pocuvali albumy a koncert bol kazdy tyzden antidiskoteky a festivaly ale same nase veci na koncertoch. Inak sme ficali na reprodukovanej hudbe zahranicnych kapiel. Teraz je drviva vacsina hudobnych zazitkov nazivo a reprodukovane malo. A starinky vobec ked tak nejaka nova sucasna hudba ale aj u nej vacsinou nazivo.

    • emo
      14. 1. 2019, 13:05

      @monghi take ze by sme videli NO to bolo nepredstavitelne, az dakedy v 1/2 90tych isli ludia na kraftwerk do innsbrucku :D a teraz bola moja prostredna dcera na vystupeni oblubenej interpretky v holandsku :D, to bolo nemyslitelne take nieco, a teraz tu mame kraft na pohode, hook vystupuje v malej dedinke 15 km od mojho bytu a este keby mi niekto povedal ze pojdem na take kapely a este sa tam aj osprchujem atd :D, tak ako sme sa tesili na alternativne leta ze tam uvidime sk/cz scenu take krasne mena pokope s trochou jedla na 2 dni vybava ako na vander a nie ako dnes, tak sa tesime dnes na legendy a mena o akych sme ani nesnivali + ta qalita zvuku atd, ti ludia boli ini ale tych si zas mozes vyberat cely rok komu venujes svoj cas a komu by uz vadili 3 dni vsehochuti aj s tymi rozmaznanymi dnesnymi ludmi, ved aj z nich sa tesime a prajeme im to, kiez by boli toto ich najvacsie problemy v zivote ze si nemozu dat momentalne pivo, nie preto ze by fakt nemohli ale preto ze treba 7 a pol minuty cakat ...

    • monghi
      14. 1. 2019, 13:34

      @hujer jo, to je ta pozitivna stranka globalizacie, zlacnenia cestovania ... ides si na koncert svojej oblubenej kapely na otocku do Londyna a podobne ... za Pohodu a podobne vymozenosti som neskutocne vdacny ...

    • Tono
      14. 1. 2019, 15:47

      @Peter_BB som tu, vsetko citam, vsetko referujem, akurat velmi nestiham.... viete ako CZSK FOCUS ESNS 2019 :)

    • Peter_BB
      14. 1. 2019, 16:14

      @Tono dik :), mat tak ja Tvoju/Vasu pracovnu moralku :) Vela prijemnych zazitkov Vam zelam, nech sa vratite do BA/Modry plny sil na "rokovania" :) aj s agemtami Tata bojs aj Zrni :)))

    • Peter_BB
      14. 1. 2019, 16:20

      @Tono a osobitna vdaka v mene vsetkych zucastnenych CZ&SK kapiel, kt. ucast na ESNS verim pomoze k vyrazne vacsiemu poctu koncertov mimo nase 2 krasne ale ekonomicky pomerne male krajiny :)

    • user56faee91b3968
      14. 1. 2019, 17:52

      @Peter_BB jj Doves, Interpol a Parquet Courts by boli fajn(a Tata Bojs+Diego tiez.... Le Payaco chystaju novy album tak ti by tiez mohli prist:)... Uz mame Liama tak hadam k tomu nieco pribudne...

    • Peter_BB
      14. 1. 2019, 18:18

      @user56faee91b3968 aj mna by "repete" Diega potesilo, ale nepredpokladam ze Agenture by davalo velky zmysel toto repete. Ale verim ze z "repete CZ/SK" vyjdu Tata bojs, Zrni ku kt. pridavam aj Manon Meurt. A kedze _FMko okrem Diega velmi rotuje aj Deerhunter, a ti v juni zamieria do EU, tak mam pridavok aj k nasej "svätej gitarovkovej trojici" :))

  • boomer
    11. 1. 2019, 14:46

    o tyzden dokument o Fyre festivale na Netflixe :)
    https://www.youtube.com/watch?v=uZ0KNVU2fV0

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa