Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Jan
    16. 6. 2026, 17:39

    aj chat gpt ako najviac realnu moznu nahradu v case Pohody uviedol Little Simz:)

  • kela
    16. 6. 2026, 14:45

    digitalism vydali nove album - mrk mrk :)

  • Murdoc
    16. 6. 2026, 12:42

    Méně než 100 vstupenek do vyprodání. Tak pevně doufám, že letos budou černá čísla :⁠)

    • haluzman
      16. 6. 2026, 20:33

      @Murdoc tak to neviem, pohoda stale nie je finacne zahojena, mrte prachov zainvestoval crowdberry a to musi pohoda splatit do niekolkych rokov, cize stale maju co robit. ale tento rocnik urcite financne dopadne nadstadartne, to v kazdom pripade, takze si mozu na chvilu oddychnut

    • haluzman
      16. 6. 2026, 20:33

      @Murdoc tak to neviem, pohoda stale nie je finacne zahojena, mrte prachov zainvestoval crowdberry a to musi pohoda splatit do niekolkych rokov, cize stale maju co robit. ale tento rocnik urcite financne dopadne nadstadartne, to v kazdom pripade, takze si mozu na chvilu oddychnut

    • Peter_BB
      16. 6. 2026, 21:30

      @haluzman Presne to ma napadlo, a plus aj ze netusim, ze kolko asi listkov sa nepredalo na stredu. Miso verim v _FMku dost jasne naznacil, ze honorar pre Cure musel byt o cosi navyseny kedze v case Pohody mali uz pred-dohodnuty koncert tusim v Nemecku. Celkom by ma inac zaujimalo nieco, co sa predpokladam nikdy nedozvieme, ze ake rozdiely v honoraroch zhruba boli v pripade the Cure pre tie pomerne dost lacne festy v BG (tusim v/pri Plovdive) a RO, vis-a-vis Pohoda, a vis-a-vis "old EU".

    • tack
      17. 6. 2026, 07:29

      @Murdoc Nemôžete len tak jednoducho priať niečo dobré. Musíte pridať nejaké ALE, aby to tu malo správnu frflaciu váhu.

      Méně než 100 vstupenek do vyprodání. Tak pevně doufám, že letos budou černá čísla, ALE zároveň viem, že to je spôsobené zlou cenotvorbou, tak ktovie ako to bude naozaj a vôbec to nemusí byť také dobré ako sa môže neznalým na prvý pohľad zdať.

    • Patchcord
      17. 6. 2026, 07:30

      @Murdoc nemyslim si, ze je len 99 listkov. Stale sa daju kupit. Keby bol taky zaujem, uz by boli davno fuc. Sa im nevyplatilo tlacit vsetkych do 4 dni, lebo pochybujem, ze trojdnove boli vypredane tak rychlo. Navyse stale svieti na titulke Oliver Tree, ktory je uz skoro tyzden nebohy...

    • Murdoc
      17. 6. 2026, 08:20

      @Patchcord takový nevinný příspěvek to byl :)
      @haluzman máš pravdu - určitě to nebude tak jednoduché. a taky to automaticky neznamená, že den navíc (byť připlacený) znamená zisk. někde se zmiňovala ta středa navíc 2023, kde v podstatě nic nehrálo, ale zátěž to byla velká.

    • scorn
      17. 6. 2026, 09:35

      @tack ritolez ze ty chces prekonat vsetky rekordy v rektalnom alpinizme? tuzis po zapise do guinessovej knihy?
      ^__^

    • tack
      17. 6. 2026, 09:48

      @scorn Že sa ale vyznáte v týchto oblastiach

    • Peter_BB
      17. 6. 2026, 10:30

      @Murdoc Len pre uplnost, ze velky vplyv mozu mat aj:
      1. pristup Heinekenu, lebo v SR vyrazne stracaju trh oproti ""Čecho-Japoncom"" :)), ale asi "ani Boh netusi" ci v dosledku tohto zvysia peniaze na promo, alebo naopak zacnu tzv. konsolidovat
      2. Eset ako novy partner (velmi nevyspitatelna firma s plejadou kadejakych konatelov, vratane ludi dost pravdepodone ludsky aj hodnotovo blizkych organizovanemu zlocinu o ktorom je predpoklad ze zosnoval vrazdu Jana Kuciaka - toto je tema na velmi velmi dlho, ale asi radsej nie na Pohode, nech si tym nekazime naladu a aj vdaku za to ze v Esete je vela sikovnych a slusnych ludi z ktorych vysledkov prace sa verim vytvorila vacsia cast penazi kt. teraz Pohode verim uz velmi pomohli a snad aj pomozu presne ked pridu terminy na vyplacanie drobnych investorov).
      Zatial snad verme, ze the Cure sa dostanu do zivotnej formy :) a ludia si budu chciet zopakovat ich koncerty co najviac aj na Pohode a nie napr. v Talline :)

  • tack
    15. 6. 2026, 07:19

    Úprimnú sústrasť novej generácii investorov

    Oliverovi vďaka, že pomohol odhaliť pravú tvár elitných webparťákov

    • cookie
      15. 6. 2026, 09:51

      @tack co to tu zase splietas za autisticke sracky, tebe to uz plne jebe na tu vymletu gebulu?? snad uprimnu sustrast rodine a pozostalym ty tupelo... novej generacii investorov, jesus fucking christ. si mozes podat ruku s ferom nizsie, neskutocne vyplody chorej mysle

    • tack
      15. 6. 2026, 09:59

      @cookie Peter_BB, taljan a SLSP vás určite pochvália za tento koment

    • Doktor_Zivago
      15. 6. 2026, 12:01

      @cookie cim viac na to budes reagovat, tym vacsi bonner to bude mat. Nereagovat, ignorovat. Ono to samo odumrie.

    • tack
      15. 6. 2026, 12:22

      @Doktor_Zivago Oliverovi vďaka, že pomohol odhaliť pravú tvár elitných webparťákov

    • FeroDzouk
      15. 6. 2026, 15:07

      @cookie cmuk miláššik zas máš opiatovy absťäčikhttps://youtu.be/1jvx3ABnFvQ?is=FrO6Ya18SgEItAcm

    • FeroDzouk
      15. 6. 2026, 15:31

      @tack opatrne lebo začnú uplakani ufňukanci z webparty vyplakavat svojmu vodcovi sekty kaščákovi aby ťa demokraticky a liberálne zablokoval.. Toto je ich práva tvar progresívnej sekty čaputovej toto je to slušné Slovensko Zuzany Čaputovej USA army.. Udavanie spehovanie cenzúra totalitne praktiky udavanie potláčanie ľudských práv Slovákov krajanov a národa.. Potláčanie slobody slova a prejavu.. To je také liberálne demokratické mierumilovne korcokovske. Klasickí radoby liberalni voliči ps Šimečku.. Poslušne ouce systému čo okolo slobody nezávislosti a skutočneho liberalizmu ani neprešli fake umelci fake Slováci FAKe libtardi čo okolo skutočneho punku ani neprešli.

    • FeroDzouk
      15. 6. 2026, 16:34

      Čo si to dovoľuješ ty drzý feťačik útočiť tu na autistov a psychicky chorých zdravotne ZNEVYHODNENYCH občanov MAL BY SI SA NAD SEBOU VÁŽNE ZAMYSLIEŤ. môj aspenger je na tom lepšie ako tvoj prehuleny mozeg. TY BUDEŠ ASI JEDEN Z TÝCH POTKANOV ČO NA POLITICKOM FESTIVALE POHODA ZÁKERNÉ DÁVAJÚ PIŤ MLADÝM BABÁM HOTOVÉ DROGOVÉ KOKTAILY V POHÁRI ŽE.. Radšej drž poslušne papuľu ako tvoj pán emo kotlebovec Peter BB a zivago

    • tack
      15. 6. 2026, 16:38

      @cookie Neviem čo tam je, ale keď ma spájate s týmto pánom, tak nielen umelohmotná inteligencia nevie dávať súvislosti dokopy.

    • haluzman
      14. 6. 2026, 21:30

      @cookie fuuu, ako neplanoval som vidiet jeho vystupenie, ale je to sok

    • haluzman
      14. 6. 2026, 21:38

      @haluzman to uz je snad 3 ucinkujuci co na pohode nevystupi, som zvedavi, cim to pohoda nahradi, ale je to smutocek, co sa mu stalo. https://www.youtube.com/watch?v=n324cNJB3G4

    • Murdoc
      14. 6. 2026, 22:25

      @cookie dios mio, tento ročník je nějaký zakletý...

    • Peter_BB
      15. 6. 2026, 10:38

      @cookie R.I.P. (a vdaka za link, z ktoreho sme to asi prvy krat zistili tuto na WP viaceri).

    • Peter_BB
      15. 6. 2026, 10:47

      @Murdoc Urcite by som nespajal tuto tragediu s tymto rocnikom Pohody. Ale vylucne s tym, ze v Brazilii uz uplne ze prerazaju dno s obchadzanim zakladnych principov bezpecnosti (vid usmrtenie zeny (R.I.P.) kt. si zaplatila za bunjee tiez vcera). Skor si podla mna vazme ze aj ked politicka moc preraza dno :(( v ČR a aj v SR, tak sa tu nic taketo nedeje, kym v Brazilii su taketo aj ine zbytocne umrtia tzv. na dennom poriadku :((

    • FeroDzouk
      15. 6. 2026, 15:10

      @Peter_BB ale deje sa to na Slovensku kolí politike progresívne fašistické sviňe Zuzany Čaputovej páchajú atentáty

  • Mofo
    14. 6. 2026, 10:41

    Prepis článku s Hospodársky novín o budúcnosti festivalu Pohoda na trenčianskom letisku ...
    Plán B? Pohoda bude, aj keby čokoľvek bolo, odkazuje Kaščák. O budúcnosti festivalu rozhodnú najbližšie dni
    • Pohoda bojuje o miesto, ktoré je pre ňu ikonické.
    • Štátny podnik môže zmeniť budúcnosť jednej z najväčších akcií v krajine.
    • V hre sú investície, umelci aj organizácia za milióny eur.
    • Ministerstvo odmieta tlak na kultúru a spor vysvetľuje inak.
    Vlani začiatkom júla sa na trenčianskom letisku stretlo asi 30-tisíc ľudí. Festival Pohoda hlásil, že po niekoľkých rokoch je opäť kompletne vypredaný.
    Tento rok môže byť návšteva ešte vyššia – organizátori ponúkli o tri tisíce miest viac. Aj riaditeľ festivalu Michal Kaščák hovoril o najrýchlejšom predpredaji v histórii. Tretina kapacity jubilejného 30. ročníka sa zaplnila už dva a pol týždňa po skončení toho predchádzajúceho.
    Namiesto blížiacej sa akcie sa však dnes otvára iná otázka: bude budúcnosť festivalu ďalej spojená so spomínanou lokalitou na Považí? Výsledok má byť zrejmý už o pár dní.
    Žilina či Piešťany
    Organizátori totiž aktuálne čelia problémom v súvislosti s prenájmom priestoru. Minister obrany Robert Kaliňák koncom mája naznačil, že môže ísť o posledný ročník na tomto mieste. Ako alternatívy pre usporiadateľov poukázal na Žilinu či Piešťany.
    Minimálne v druhom prípade však ide o málo reálny scenár. Napokon festival Grape odišiel z kúpeľného mesta práve do Trenčína po obnovení civilnej leteckej dopravy.
    Dôvod, prečo sa má každoročná udalosť z lokality sťahovať, sú narastajúce aktivity Leteckých opravovní Trenčín. Ide o spoločnosť, v ktorej je výhradným akcionárom rezort obrany.
    Štátna entita má na starosti opravy lietadiel a ďalšej letiskovej techniky. Príkladom sú lietadlá typu F-16 od výrobcu Lockheed Martin. Vlani v apríli z tohto dôvodu aj podpísala s nórskym hráčom Kongsberg Aircraft Maintenance Services dohodu o založení spoločnej organizácie.
    Festivalová budúcnosť podľa ministerstva preto dnes závisí od toho, ako sa bude podnik ďalej rozrastať.
    HN oslovili v tejto súvislosti aj Letecké opravovne. Ich odpoveď však do uzávierky neprišla.
    Hľadá sa definitíva
    Finálny verdikt však ešte neprišiel. Organizácia na súčasnom mieste je preto stále v hre. Pre HN to potvrdil aj šéf Pohody Kaščák. Ten hovorí, že aktuálne ďalej prebiehajú rokovania s opravovňami.
    „Momentálne sa sústreďujeme na ne. Budúci týždeň bude všetko jasnejšie,“ načrtol. V súčasnosti preto nechce hovoriť o žiadnom pláne B ani o lokalite, kde by sa podujatie prípadne mohlo konať. „Pohoda bude aj keby čokoľvek bolo,“ zdôraznil.
    Organizátorovi však hrozí, že by koncom pôsobenia na tradičnom mieste prišiel o značnú sumu peňazí. Napokon do areálu v minulosti investoval. Vznikli tam technické či logistické podmienky, ktoré sa nedajú jednoducho presunúť inde. Rovnako sa v tomto čase začínajú zazmluvňovať prví umelci na ďalší ročník, čo je bez priestorov náročné.
    Pri možnej strate Kaščák o konkrétnom čísle zatiaľ hovoriť nechce. „Aj toto je predmetom rokovaní,“ ozrejmil.
    Z platformy FinStat je zrejmé, že celková organizácia stojí jeho eseročku zhruba päť miliónov eur. Z posledných siedmich rokov sa subjekt do čiernych čísel dokázal prehupnúť iba trikrát.
    Pragmatický prístup
    Dosluhujúci primátor Trenčína Richard Rybníček, ktorý na možný koniec podujatia v lokalite upozornil, poukázal aj na to, že iné akcie majú zmluvy aj na budúci rok.
    „Preto považujem argumenty o rozširovaní výroby v Leteckých opravovniach Trenčín za veľmi nepresvedčivé,“ napísal Rybníček s tým, že takto „vyzerá tlak moci na slobodnú kultúru“.
    Kaščák v tejto súvislosti tvrdí, že k celej situácii sa snaží pristupovať pragmaticky a žiadnu zášť voči iným akciám, ktoré by sa prípadne do budúcna na tomto mieste mohli organizovať, necíti.
    Odmieta aj slová o rozohrávaní politickej hry. „Na festival nikdy nepozývame politikov do diskusií z vlastnej iniciatívy,“ vraví Kaščák s tým, že ide o jedno z interných pravidiel, ktorým sa podujatie riadi.
    Faktom však je, že v minulosti sa politickí predstavitelia na akcii predstavili viackrát. Išlo o prezidentov Zuzanu Čaputovú a Andreja Kisku. Pred vyše dekádou tam prišiel aj český politik Karel Schwarzenberg. Minister obrany Juraj Liška na Pohode zas v roku 2005 oznámil koniec povinnej vojenskej služby.
    Ani Grape
    Rezort spomínané tvrdenia Rybníčka však odmieta. Pre HN uviedol, že zmluva tento rok nebola nateraz nikomu predĺžená. „Okrem Pohody ani Grapu, ani Záhradkárskemu veľtrhu, ktorý býva v polovici apríla,“ informoval hovorca Michal Bachratý.
    Dodal, že napríklad Grape má svoju trojročnú nájomnú zmluvu podpísanú od roku 2024, preto ešte budúci rok môže byť v lokalite. Ide teda o rozdiel v porovnaní s Pohodou alebo aj Záhradkárskym veľtrhom, ktorým vyprší kontrakt na konci tohto roka.
    Záhradkárska predajná výstava je rovnako najväčšia svojho druhu na Slovensku a navštíviť ju zvykne asi 35-tisíc ľudí. Na jej konanie je potrebných oproti veľkým festivalom len 40-tisíc metrov štvorcových plochy. „Takže skutočne to nie je o veľkosti," uzavrelo tlačové oddelenie ministerstva.

    • Captain_Obvious
      14. 6. 2026, 17:14

      @Mofo ja mam taky feeling ze na pohode oznamia ze pohoda 2027 bude a bude na letisku v trencine a listky urcene do predaja na mieste sa vypredaju za pol dna

    • Peter_BB
      14. 6. 2026, 18:29

      @Mofo Dik moc. Aj z tych viacerych novych info mi to pride presne, ako aj cituju Miša, ze najlepsie zatial vobec nič nehovoriť "o žiadnom pláne B "

    • tack
      15. 6. 2026, 07:35

      @Mofo Aj keď v tom článku nič nové nebolo, tak lístky na 2027 treba predávať.

  • Murdoc
    14. 6. 2026, 10:13

    Proč letos není v lineupu Pišta Kráľovič? Kde jsou ty jistoty?

  • haluzman
    13. 6. 2026, 11:00

    takže vraj pohoda bude tak či tak, je to aj pochopiteľne, croudberry zainvestovalo a tak musia pokračovať

    https://hnonline.sk/slovensko/96286331-plan-b-pohoda-bude-aj-keby-cokolvek-bolo-odkazuje-kascak-o-buducnosti-festivalu-rozhodnu-najblizsie-dni

  • severni_vitr
    13. 6. 2026, 06:36

    ja zas neevidujem náhradu za Soft Play ale možno som to len prehliadol...

  • monghi
    13. 6. 2026, 04:07

    The Cure na Nova Rocku ... absolútny rockový náklad, popík šiel bokom. Dokonalý zvuk, neskutočne zohratá kapela a ten setlist!!! Hrali síce v presne vymedzenom čase, AT zákony sú asi neúprosné, ale využili to do poslednej sekundy ... Setlist pre Pohodu pripraví Robert určite pestrejší, ale je sa na čo tešiť! :)

    • jay95
      13. 6. 2026, 08:09

      @monghi ja som nebol, keby som zdravý idem. (A nemyslím nezdravie typu soplík, chodím o barle..). Pozerám ten setlist a vynechanie niektorých klasík ma prekvapilo. Taktiež počet (aj dĺžka koncertu) - 21 songov, na Primavere odohrali 29.

      Asi boli časové obmedzenia, ktoré verím na Pohode nebudú. Ale je super že sa tomu takto venujú a precízne skladajú playlisty. Teším sa!

    • monghi
      13. 6. 2026, 09:15

      @jay95 ... 21 skladieb, ale vybrali niekolko kuskov, ktorych dlzka sa vyrovna 2 standardnym skladbam ... prajem Ti skore uzdravenie.

    • jay95
      13. 6. 2026, 10:10

      @monghi ďakujem.
      Áno, 145 minút vs 123. Môžeme polemizovať čo je lepšie. Ja mám radšej keď počujem čo najviac kúskov :) Pri niektorých kapelách sú zas istotne lepšie inštrumentálnejšie vystúpenia.

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa