Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

    • taus
      27. 6. 2017, 11:03

      :) ďakujeme

    • Murdoc
      27. 6. 2017, 19:41

      @vladko1967 ...and here comes again vladko's annual super exclusive pohoda build-up report! díkes :) už bych si bez toho ani nedovedl představit čekání na Pohodu :D

    • vladko1967
      27. 6. 2017, 20:38

      @Murdoc ....tak toto ma dojalo, potešilo, motivovalo. Ďakujem.

    • HugosBB
      28. 6. 2017, 05:39

      @vladko1967 si tu proste ocakavany kazdy rok.... tak ako rezen, ktory vyhlasuje karantenu si stalica na ktoru sa kazdy rok tesim lebo nam mimo trencianskym doprajes ten skvely pocit byt aspon cez fotky tam... tam kde sa vsetci cely rok tesime... dakujeme!!!

    • vladko1967
      28. 6. 2017, 06:40

      @Petrik nemôžem sklamať. Díky. :)

    • taus
      28. 6. 2017, 10:43

      presně presně - Rezňova karanténa a Vladkovy fotoreporty - každý rok s radostí očekávané, znamenají jediné: je to tady! (a na fb doprovázené tradičně se měnícími úvodními Pohoda fotkami)

  • fugitive01
    26. 6. 2017, 12:02

    preco boli prehodeni Alt-J a Jake Bugg? Ved koncerrt alt-j za svetla bude polovicny zazitok (vid aj ich vikendove vystupenie na Glastonbury). Aj z toho mala co sa dalo tesit tento rok, tak uberiete :(

    • HugosBB
      26. 6. 2017, 12:20

      @fugitive01 @pohoda2017 prosím k tomu nejake vyjadrenie pls :)

    • jazzist
      26. 6. 2017, 13:05

      @fugitive01 ved sa tu vo velkom nariekalo o ciastocnom prekryvani Alt-J a TJMC, dokonca niektorym tam vadila aj Para co sa uz zastavuje veskere chapanie :)
      jednej skupine teda vyhoveli a zda sa ze automaticky vznikla ina rovnako nestastna :)
      svetlo je silny argument, ale zase o 20:00 tam okrem Fallgrapp vobec nic nie je, tak po tej stranke je to vhodnejsi cas a mne to nevadi aj preto lebo takto aspon uvidim zaujimavych Auktyon

    • fugitive01
      26. 6. 2017, 13:09

      @jazzist prekryvanie bolo 15 minut, co nebol vobec velky problem. Po zhliadnuti koncertu alt-j na glastonbury (video uz bolo z youtube stiahnute) pozitivny dojem bol umocneny skvelou svetelnou sou, o co teraz prideme.
      Takto jednak zoslabne zazitok z vystupenia alt-j a navyse Jake Bugg je skrateny o polhodinu. Ako pozeram, tak pozeram, negativa tejto zmeny vyrazne prevysuju to, ze sa 15 minut nebude prekryvat alt-j s tjmc :(

    • jazzist
      26. 6. 2017, 13:11

      @fugitive01 uplne ta chapem, ale je to vec nazoru, tipujem ze to viac ludi privita
      a teraz vidim ze oproti povodnemu tam o osmej doplnili aj CHVM&BLAS ale to ma tiez netrapi

    • michal
      26. 6. 2017, 13:19

      @fugitive01 Ahoj. Alt-J nas poziadali o skorsi slot. Zatial to nie je potvrdene, Matwe to proaktivne zmenil. Definitivne rozhodnutie budeme vediet dnes / zajtra, reagujeme na poziadavky mimo nas, urcite to nemenime kvoli prekryvaniu s inymi kapelami. Dame vediet zajtra.

    • fugitive01
      26. 6. 2017, 13:41

      @michal vdaka za reakciu, ja som ani nepredikoval, ze to je kvoli tomu 15 minutovemu krizeniu. Ale naozaj by to bola velka skoda keby nevystupovali za tmy. Treba im zareagovat, ze sa to prehodit neda :)

    • jazzist
      26. 6. 2017, 14:08

      V minulych rokoch sa casto konali presuny kvoli prekryvaniam a ziadostiam ludi. Kedze kazdym presunom vznikli iba nove hadky u novych nespokojencov, zda sa ze od tejto politiky organizatori upustili. Spravne rozhodnutie.

    • tomillies
      26. 6. 2017, 14:34

      Ďalší ročník, kedy budem musieť vynechať Slam poetry.. ach jo, už je to snáď tretí krát po sebe :( :D.. Btw, videl som Alt-J live z Glasta a naozaj by sa im viac hodila tma.

    • emo
      26. 6. 2017, 14:35

      ak o to ziadali oni sami tak je to preto ze chcu dat vynikajúci koncert, su unaveni na snure a jasne vidia ze nevladzu a ze by im posun na skorsiu dobu pomohol, chcu si vychutnat koncert a nikam sa neplasit a tesia sa ze sa po koncerte prejdu arealom aky este nezazili a daju si pivo ake este nepili, mate mozno velke prachy, ale kazdy Vas zmyka do nitky ... festival by mal jednoznacne davat na umelcov, vsak tu ludia su mrtvi na druhy den lebo su do 3tej hore a nevedia dojst na stretko, by som ich chcel vidiet keby museli hrat kazdy den aelbo obden a lietat tisice kilakov riesit tisice problemov, ranajky chujove umeliny + kava, pivo, dzeka ... videl som nejednu kapelu ako odchadzali silni a zdravi a vracaju sa trosky, tazko podavat vykony a vacsina koncertov su zial aj kvoli tomuto sracky, treti-stvrty koncert ked sa uz rozbehnu je to ok a potom posledny ze hura konecne domov, este s kazdym chlastat, obstastnovat fanynky ... v zaujme kvalitnejsieho koncertu jednoznacne a tiez v zaujme zachovania psychickeho zdravia umelca (: zaujimave ako kazdy pride na koncert a hovori ako moze byt tento maniodepresivny, ved tolkych ludi robi statstnými na tých koncertoch ...

    • simbela
      26. 6. 2017, 15:12

      uff, tak toto bude vyzva.. ako sa za 15minut dostat z Alt J do prvych radov na Future islands........ dzizs :)

    • Peter_BB
      26. 6. 2017, 15:45

      @simbela :)) Alebo zostane povodna výzva pre nás fans "najväčších hitov Alt-J" a "väčšiny setlistuTJMC" :), viď čo napísal Mišo (veľká vďaka!). Alebo nás ešte 'Vyssia moc' niečím dalsim prekvapí.

      Kríženia sú bohužiaľ 'achilovou pätou' všetkých lepších väčších festov, viď taká Primavera minulý rok kedy by každý z nás musel obetovať aspon 2-3 srdcovky (ako sme sa tu bavili). Ale je verím správne nepotlacat emócie kt. v nás spôsobujú, a slušne sa opýtať. Mňa by najviac potešil pôvodný rozpis s tým, že by sa TJMC posunuli o 30min neskôr. Každopádne o pár dní už bude najlepšie pre nás rešpektovať realitu a pripraviť si bežecké topánky :), nech už majú Ajt-J dôvody akékoľvek (Emo nám na stretavke verím ozrejmi odkiaľ má zákulisné info :)

    • michal
      26. 6. 2017, 16:09

      @Peter_BB alt-J sa vracaju na nocny slot. Juch!

    • fugitive01
      26. 6. 2017, 16:35

      @michal parada, dakujem(e) :)

    • Peter_BB
      26. 6. 2017, 18:01

      @michal dik moc za info! Snáď vyda aj posun TJMC o 15-30 min neskôr, nech zbytočne nekazime ľuďom zážitok z vyvrcholenia koncertu Alt-J nasimi predčasnými odchodmi na Runway :)

    • emo
      26. 6. 2017, 18:10

      @fugitive01 aj tak sme sa tu vseho vsudy z tych co sa tu vyjadruju nasli 3 co maju radi koncerty velkych hviez za svetla. Tak ok asi to tak ma byt. Len mi napada tak to potom na velkych festivaloch tiez tak ludia nadavaju ze hviezdy hraju o 15-16-17?

    • keke
      27. 6. 2017, 09:25

      @emo pri dennom svite su dla mna temer vsetky konzerty zaujimavejsie

    • emo
      27. 6. 2017, 10:01

      @keke jednoznacne. Tak uz sme 4

  • dmnk
    23. 6. 2017, 21:32

    Radiohead, novy album a tu nič?

    • Peter_BB
      23. 6. 2017, 21:51

      @dmnk Mne sa na tom nie novom albume, ale prirodzenej re-edicii pri prilezitosti 30.r vyrocia paci najviac to, ze ju venovali Rachel Owen (R.I.P.). A, priznavam, nedotrklo mi preco radia ktore pocuvam zrazu zacali hrat "I promise". A aj ja si tu rad precitam cokolvek k tejto re-edicii, ci uz k tomu v com sa lisi remaster od povodneho mixu, ci k vyberu "bonusovych skladieb", ci k hocicomu inemu. Nebavime sa tu o tom verim preto, ze nam proste je smutno ze nevydal ich koncert na Pohode, tak sa chceme sustredit na to co zazijeme a nie na to co je teraz velkou temou v UK.

    • cookie
      23. 6. 2017, 21:55

      @dmnk niekde som uz tie nove pesnicky pocul :D kazdopadne som dal 100cku na aoty, dobre padlo v praci...

    • monghi
      23. 6. 2017, 23:28

      @dmnk pekne im to s tou re-ediciou vychadza, aj koncerty vyplnaju skladbami z ok computer ... na glastonbury po Daydreamer hned Lucky .... pekna kombinacia na uvod koncertu ...

    • Peter_BB
      24. 6. 2017, 10:41

      @cookie jednoznacny tip na vitaza najlepsie hodnoteneho albumu roka 2017 na AOTY, aj podla casopisovych (som zvedavy kto z nich neda 10/10) a aj podla "nas laickych" :) kritikov.

      Plus sa opravujem - samozrejme po 20.r, a nie po 30r. Aspon viete, akou ""matematikou"" som sam sebe vypocital vyse 100 rokov :)) - okruhle narodeniny som postupne oslavoval takto: 10 - 30 - 60 - 100 :))

    • monghi
      24. 6. 2017, 11:19

      @Peter_BB: to sa aj remastre hodnotia ako albumy roka? :) Vsak vsetko, co sa na tom double discu objavilo, uz bolo davno zname (no dobre, s "Man Of War" som si nie isty) a myslim, ze len "I promise", "Man Of War" a "Lift" sa dockali studiovej podoby konecne :)

      Kazdopadne, suhlasim, tento album patri k tomu najlepsiemu v hudobnej historii tohto sveta, radim ho osobne tiez velmi velmi vysoko, je radost si ho vzdy pustit ...

    • monghi
      24. 6. 2017, 13:01

      @Peter_BB : a tuna, nase zlaticka na Glastonbury 2017, full set:
      https://www.youtube.com/watch?v=of7sZNjeKgk

    • simbela
      24. 6. 2017, 13:22

      @monghi omg, to kedy stihli uploadnut? zimomriavky, nadhera.... Sesternica bola nedavno na nich vo Florencii, hovorila ze boli neskutocni..
      ozaj, este som sa ta chcela pytat, spacak si beries do tent inn, hej? ta deka co tam ma byt asi nepostaci.. dakujem. za ten link najma :)

    • Peter_BB
      24. 6. 2017, 13:43

      @monghi pridavam sa k vdake za link (pozriem az po Placebe a Pohode :)
      A plne suhlasim - aj samotne AOTY samozrejme dava re-edicie mimo rebrickov , ale sucasne na ne zbiera hodnotenia a OK Computer to uz raz vyhral s hodnotenim 100/100 v 2009, a ani tento rok sa podla mna ziaden casak neodvazi dat 9.9/10 :)) hoc by aj nejaku tu kozmeticku chybycku nasiel :))

    • monghi
      24. 6. 2017, 16:05

      @simbela piatkove headline sety su vsetky uz na youtube ... spacak... jednoznacne!!! minuly rok v piatok bola priserna kosa, ci predminuly? deka je len bonus, ak toho roku v tent inn bude :) ludia si zvyknu nosit aj nafukovacky ;)
      @Peter_BB: ok computer patri k tym albumom, ku ktorym pasuje oznacenie 'dar od Boha' :) A Placebo ... no, nakoniec sa tam asi objavim, ale skoda, ze uz tiez spomalili v tempe koncertu ...

    • casovac
      25. 6. 2017, 13:14

      Bonusové skladby, ktoré pridali k tejto reedícii sú parádne. "I promise", "Lift" sú pecky, ostatné taktiež vynikajúce. Na týchto pesničkách vidno kam Radiohead cesty zaviedli po 20 rokoch, dnes už sú niekde úplne inde ako vtedy.
      Jedna menšia kuriozita, pamätníci možno vedia, že v tých rokoch bolo u nás jednou z možností dostať sa k informáciám o hudbe cez vtedy názorovo ešte relevantný časopis Rock&Pop, a tam vyšla v auguste 1997 na OK Computer recenzia šéfredaktora Vojtech Lindaura, kde ich veľmi nepochválil, proste im dal 3 hviezdičky z 5 a v článku napísal vetu, ktorú si doteraz pamätám: "Taková pomalá hudba ke zpomalenému filmu o postupném štěpení buněk". Tuším, že neskôr si za tú recenziu sypal popol na hlavu, keďže väčšina už vtedy pochopila, že ide o vynikajúci album.

  • Murdoc
    22. 6. 2017, 06:08

    #spolunapohodu nabízím 2-3 místa vyjíždíme z jižní Moravy (Hodonínsko) a jedeme směr Strážnice, Uherské Hradiště, Uherský Brod, Starý Hrozenkov a Trenčín. Změna trasy možná. Odjezd ve čt čas dle domluvy. bizapt 'at' gmail.com

  • emo
    20. 6. 2017, 06:45

    tip: skuste objavit, znovuobjavit aj dalsie tvare pohody, literatura, prednasky, diskusie, divadlo, workshopy, film ... nikdy na to neostava cas, tento rok este nie je zdaleka cely zverejneny no uz teraz su tam super veci, bude to pestre a bohate a tak si teraz zaspominam na prve pohody kde sme sa vracali domov a my sme v aute hovorili o hudbe a nasa spoluposadka kde boli na akej poezii a debate, na stredne pohody kde sme este nepovazovali stan za ciru pritaz a nepotrebnost a pekne sme stanovali v dteskom tabore co sa nam teraz po rokoch opat zopakuje a pozerali sme kuzelnikov divadla s pribehmi kde je otvorene alebo skryte povedane ze na zaciatku bolo vsetko dobre a zviera bolo tiez krasne potom sa niekde nieco pokaslalo aby nakoniec dobro zvitazilo a tento rok to bude tiez sucastou nasho stanovania v detskom parku vrati sa nam aj gasparek v rohliku a s hafanom mozno zvolim tichsiu pokludnejsiu verziu pohody s jachymom topolom, so zivicou, zavitam do dalekych krajin s putnikmi ... pre vsetkych ktori maju musim vidiet hlucnych telies pomenej v tohtorocnom programe ale nie len pre nich, pamatam ako tu "cisto hudobných" navstevnikov dostal napr. pes pritulak, ved skuste si postudovat ked sa rano zobudite sediac tam tak v trave ved bolo by toho aj na knizku (:

    • simbela
      20. 6. 2017, 07:17

      @emo no tak to kazdopadne! som na takyto program nastavena od zaciatku, s tym som kupovala listok.. hlavne cez den bude casu na taketo veci. ja som premietanie filmu Devcatko uprednostnila par rokov dozadu ked hrali Kosheen :D
      Emo, ak sprave chapem dnes ci zajtra ta caka dolezity den, tak drzim palce.
      vcera same dobre spravy inak, v predaji poslednych 3000listkov, + bude pivobrana, a zastupeny bude aj nas Ziwell ( + ja som bola na koncerte Valihoru u nas v PN, mam uzasny zazitok :)
      a ked uz pisem mam dve otazky plis:
      - ako je to na festivale s nabijanim mobilov? je tam dost nabijaciek pre vsetkych ci mam kupovat power banku
      -kde je mapa arealu? bude zverejnena? nikde ju nevidim
      -sprchy su v predzke aj v noci?
      -mame booknuty tent inn, skusenosti? podla zaberov z Dokumentu o Pohode vidim ze tent inn je blizko SLPS areny.. dobre vidim?
      dakujem:)

    • monghi
      20. 6. 2017, 11:39

      @simbela ahoj... skusim na tie prakticke veci. Mapa arealu sa zverejnuje vcas, pred zaciatkom festu, je aj sucastou vysacky s programom, ktoru dostanes pri vstupe. Nabijanie mobilov, to je kalvaria, power bank rozhodne, to uz na takychto akciach beriem ako nutny standard. Mobily aj tak nenabijaju full, myslim, ze sa nabijaju cca 2 hodky? Sprchy .. jasne, idu aj v noci, maju non-stop personal. Ja mam svoj zauzivany cas o siestej rano, pohodicka pohoda :) Po deviatej su tam do popoludnia celkom slusne fronty :)

      Tent Inn ... poslednych... cca 8 rokov vyuzivam ich sluzby. Nuz, jedina nevyhoda ... kedze je to prave blizko SLPS Areny ... piatkova a sobotna noc, stuple do usi :) (7 rokov dozadu to bolo v uplnom srdci arealu, podla mna daleko vyhodnejsie a hluk sa aj tak od toho miesta, kde byva teraz, nijak nelisil. Organizator sa tym sice vzdy ohana, ze je tam tichsie, ale je to hlupost, nech si to ide vyskusat. Nakoniec, na Pohodu predsa clovek nejde spat! :) ) Ale inak, super, prides, ukazes listok, pridelia ti stan na konkretnej ulici, s konkretnym cislom, ma dve karimatky ... este sa mi nestalo, ze by som mal stan spinavy a podobne. A ostatne v "hoteli" je uz ako vsade inde. Je to o chovani navstevnikov a vzajomnej tolerancii. Niekto nahlas chrape, ini hlucnejsie sulozia :D (krasny moment spred 3 rokov, kedy rano nejakemu postarsiemu paru vadilo, ze v susednom stane si niekto s chutou uzival ranny sexik, stazovali sa na recepcii, kde to skoncilo smiechom a neskor potleskom okoloiducich :) ), niekto nezvladne tlak mocu a vypusti to medzi stany ... od beznej stanovacky na Pohode sa to v chovani ludi velmi nelisi :), akurat, ze je to oploteny areal so "straznou sluzbou", stany su usporiadane v radoch a posobi to na pohlad velmi prijemne. Budes spokojna ;)

    • simbela
      20. 6. 2017, 14:37

      @monghi dakujem ti velmi pekne. tie zvuky okolia ocakavam, stuple uz mam nachystane :)

    • Peter_BB
      20. 6. 2017, 15:16

      @monghi :))))) Len pre zaujimavost, ze mne/nam bolo najtazie zaspat ked som/sme z vedlajsieho stanu okolo 3ej rano poculi emotivnejsiu nocnu poradu dvoch dievciniek riesiacich zufalu sitiaciu, a to konkretne ze sa im nepodarilo ani jednej zohnat si milenca na tu noc :) To ich zvazovanie + a - moznosti ze sa na to uz vykaslu, alebo alternativne este vyrazia na lov uz ani neviem na ktore podium (bolo to verim v 2005, kazdopadne v ere pred Silent disco), ..tam by ani stuple do usi nepomohli :), lebo mi/nam proste nedalo nedopocuvat to a zistit k akemu zaveru dojdu :))

    • simbela
      20. 6. 2017, 16:48

      @Peter_BB dziiizs, to nieee.. ja uz som v mojom veku hakliva a chcem si na Pohode aj pospat, nech vladzem aj posledny den. mno.. asi by som mala zacat zhanat take tie protihlukove sluchatka co davaju na Pohode detom. fasuju take aj dospeli? :) popripade pojdem do auta, alebo ked sa nasrdim vezmem o 1:30 Pohoda bus a vyspim sa doma.. (som pripravena na kazdu moznost :)). a inac Peto, uz sa tesim "az" na 4 pesnicky od J&MCH, nielen Just like honey :)))

    • Peter_BB
      20. 6. 2017, 17:37

      @simbela tento typ susedov verim nehrozi v Tent Inn, aj ked "nahoda je svina" :)) No a z hitov TJMC sa zas ja najviac tesim na Far Gone and Out, to bola moja srdcovka v minulom tisicroci :))) Skoda ze maju snuru s novym albumom a nie s "the greatests hits", ale zas ten pomer je znesitelny :))

    • Tono
      20. 6. 2017, 21:48

      @Peter_BB ten pomer by mal byt urcite uspokojivy pre fanusikov starsich veci... Jim Reid v rozhovore pre Fullmoon: „Určite, budeme hrať skladby z Damage and Joy, ale tiež množstvo tých starších... Je potrebné hrať staršie piesne, ktoré ľudia poznajú, skladby, ktoré očakávajú.“ ;)

    • monghi
      20. 6. 2017, 23:23

      @Peter_BB :))) pamatam tie casy, ked na boku hlavneho podia bola obrazovka, ktora zobrazovala 'sms inzerciu' :) to boli odkazy od nadsencov festivaloveho lovu na sex!!! :)))))
      @simbela: mam nejaky ten rok po 40tke a stale to zvladam, aj bez stuplov do usi :) napokon, ved V SLSP Arene, vzadnej casti, sa tak prijemne popoludni, v tieni, drieme :)

      A inak, kazdy rok obdivujem borcov, a nie najmladsich, co pridu na festival iba s tym najnutnejsim, cize spacak, uterak a ciste trenirky, hodia to do uschovne, paria do rana, potom hygiena, sup do nejakeho tiena, do spacaka, krasne sa vyspia a popoludni zacina nova zurka :)

    • Peter_BB
      21. 6. 2017, 01:29

      @Tono dik, plne suhlasim (pozrel som uz davnejsie setlist.fm a odtial viem co presne od nich cakat). Resp. ten pomer mi pride nie uspokojivy, ale "solidny" :) Kazdopadne dolezitejsie bude, nech bratia Reidovci naplnia tie skvele nove spravy ze sa ich vztah teraz viac podoba na vztah bratov Yorkeovcov, a nie ako tomu bolo za predposledneho albumu ze predcili aj bratov Gallagherovcov :))

      @monghi - na moje prvej Pohode na letisku (2004) som mal stastie na mladu borkynu :), kt. to so mnou odtiahla tak ako pises. Ale s tym rozdielom, ze sme mali ten extremne maly horolezecky stan (plocha presne 2 karimatky, na vysku 40-60 cm) a ten sme si rozlozili o tej 3-4ej rano ked sme isli spat v sektore A pre "autovych" do medzery medzi stanmi nejakej partie (kazdu noc inde, to boli len 2 noci). Ludia z tych stanov boli rano dost prekvapeni, ked si otvorili stany a chceli vyjst von :) Ale boli strasne zlati. // Na Vystavisku som raz prespal v reggae stane, a raz, ehm, toto je vlastne nepublikovatelne :)), ak tak bilateralne na stretavke WP :))) ((trapny lobbing nech prides, ze?, ale co uz :))

    • monghi
      21. 6. 2017, 07:22

      @Peter_BB aky trapny lobbing? :) ja sa uz tento rok vazne posnazim :D Nejak som vzdy v minulosti bud prehliadol info alebo popil moc piv, ktore aj tak nemusim, a "zabudol" ... ale to je tak, ked sportovci piju :D Hehe ... reggae stan na Vystavisku ... tiez mam kratku spomienku. Jeden rok mi ten stan pripomenul epizodku z filmu "Obecna skola" ... "teda, vy tady dneska ale máte nahulíno!" :D

    • Peter_BB
      21. 6. 2017, 10:29

    • rezen
      21. 6. 2017, 14:56

      @Peter_BB teda Peto, tolko chlapcov by rado omocilo konarik a ty s takouto informaciou vyjdes von az o 12 rokov neskor... :D

    • Peter_BB
      21. 6. 2017, 21:05

      @rezen :)) Mozno by to chcelo nejako lepsie rozlisit medzi #spolunapohodU a #spolunapohodE :))

  • emo
    18. 6. 2017, 18:55

    ta stvrtok vtipne a dobre
    friday i'm in love
    sobota fajne vtipna a dobra
    program genialny
    ta tak jak nam nadavali gitaristi ze o nicom
    teraz nadavaju elektronkari ze o nicom
    kde kto ma pocit ze ho jeho kapela uz sklamala
    za by mala hrat inak
    a ze ho festival sklamal ze by mal vyzerat inak
    a kazdy je spolutvorcom vsetkeho
    kazdy kazdemu chce radit ako sa ma co robit
    podporil som elektro scenu ked kazdy pindal
    podporil som prichodom na tuto party po tragedii ked tu boli tak odporne dristy
    mna podporilo vtedy kopec ludi
    teraz podporujem umelecku slobodu tvorcu, autora
    co prisiel s novymi vecami
    a prichadza kazdy rok
    a ked ho uz ini idu dobehnut co sa od neho naucili zas ide dalej do neznamych vod
    dakujem michalovi za vsetko co ma dokazalo rozosmiat, rozcitit aj rozplakat a nie je to o tom o tych nuansoch kde podla niekoho pochybil, kto nic nerobi nic nepokazi, vynimka potvrdzuje pravidlo, krasa dokonalosti s malickymi nedokonalostami ktore ju urobia dokonalou + dalsie osobne krasy ktore nikto /niekto/ nevidi
    rege je malo, štatlu je malo, ska je malo, techna je malo
    nechajte tvorcov ist vlastnou cestou a podporte ich, kludne nechajte ist svoje kapely a svoje festivaly, nemusite mat na vsetko nazor, podporte ich hoc aj ked ich opustite alebo chodte s nimi dalej tak ako monghi ide stale dalej so svojou kapelou ...
    tak aspon monghimu posielam darcek zo štatlu
    https://www.youtube.com/watch?v=9aAy5V0Z8Ow
    v klipe inak hra hlavnu ulohu samotny monghi, smaozrejme prostrednictvom velmi starostlivo vybratej masky? alebo je to priamo on a hra sma seba? sekne mu to jednoznačne (:
    tak to si zasluzi aj druhu ukulele rege verziu
    https://www.youtube.com/watch?v=pUwBgop4dgg
    no a do tretice jednu absolut roztomilu (:
    https://www.youtube.com/watch?v=T2w9wqBlWCo

    • monghi
      19. 6. 2017, 10:28

      @emo vies, ze ma uz doslova series??!! :) A to myslim fakt uprimne :) Totiz ten film mam skutocne velmi rad, a nielen pre jeho obsah, ale preto, ze tu magicku hudbu maju na svedomi magicki Arcade Fire ... a fakt ma series! :D

    • monghi
      19. 6. 2017, 11:06

      @emo a dufam, ze si predosly prispevok zobral s humorom :)

    • emo
      19. 6. 2017, 11:36

      @monghi (: som rad ze som ti zas vybral darcek aj s komentarom starostlivo (:

  • Co_toto
    13. 6. 2017, 11:25

    to akoze z velkych uz je vsetko oznamene? akoze naj su Alt-J a MIA ? nic v zlom ale kopa kamosov sa ma uz pyta ci vsetci hromadne nepredame listky a nezrusime to... vratite mi vstupne ak vratim listky? Vam po tych prodigy minuly rok asi neostalo ani na mastny chleba, ked tam nic poriadne nemate. To radsej na Grape, tam je aj DeStaat aj Moderat co ma zaujimaju, u vas som na kompletku sklamany z toho co poznam - pustam si obcasne vas SpotifyPlaylist a aj z tych co zatial nepoznam som zatial nie velmi nadseny, proste chyba vam tam nieco poriadne.... prosim povedzte ze nejaku "velku supu" este oznamite...

    • lurie
      13. 6. 2017, 13:42

      @Co_toto nesmies citat tie velke pismena na plagatoch ci hlavicke pohodackeho FB lebo to by si sa dostal este k lepsim menam ako Solange, Ylvis, Birdy /irony off/
      ale citaj ci skor pocuvaj tych co su mensim pismom a zistis ze bude jeden vyborny gitarista/frontman Sonic Youth, potom bude priekopník grunge ktory hral v legendarnych Screaming Trees ci v QOTSA... ale ak ti to nic nehovori, ako ani meno Jesus and Mary Chain, tak potom nic, utekaj za ostatnymi detickami na Grape :)

    • Co_toto
      13. 6. 2017, 13:58

      @lurie co si dalsi hejter co ukazuje ze len on/ona vie ? ako som povedal sledujem okrem fb aj ich spotify playlist kde je selico, aj cekujem priebezne webku a teda vela mi znameho tam nie je, Jesusa poznam ale par lastoviciek leto nespravi podla mna, chyba akykolvek spon jeden "wow" interpret - ja zas uznam, minule napr MyBaby bolo super necakane, aj Lola Marsh, dokonca aj mnohymi prehejtovane Satenove som si vychutnal... ale teraz mi tam chyba nieco na co sa vopred mozem tesit kua z takych tych vatsich ;) Ostatne ja chapem ze su rozny fanuskovia, ale napr ylvis je pre mna uplne off prehajpovane co s jednou kok*cinkou prerazili... ale sak ved uvidime, nechcem tu sposobit flamewar zas ze kto co pocuva, sak pohoda.... mier s tebou, nakonec aj tak pojdem, len ze teda nadsenie je mensie nez som cakal ked som kupoval listky vopred... keby som videl takto cely lineup tak tolko za listky nedalm, for real, ale teraz ked ich uz mam, nuz pondem

    • Rowena
      13. 6. 2017, 14:09

      @Co_toto Asi ti aj rozumiem, keby som sa mala spoliehať len na veľké písmenká, tiež by som bola trochu sklamaná (aj keď na druhej strane mám známych, ktorí sa, naopak, na tohtoročných headlinerov tešia)... Tento rok napríklad v piatok na Urpineri nemám nič. :D Neviem, čo si si napočúval, ale za mňa najväčší objav tento rok sú asi IDLES, tých si pusti keďtak, a veľmi sa mi pozdávajú aj Blow trio, to by mohla byť o polnoci sranda. Ďalej napríklad Slaves, Black Box Revelation, aj keď od tých som popočúvala pomenej... A našich ills si si vypočul? Na tých som bola 2x a vždy to bola pecka. Nejdem menovať všetko, predpokladám, že tie trošku väčšie mená už si počúval, tak aspoň takto. :)

    • simbela
      13. 6. 2017, 14:26

      @Rowena ta stvrtkova trojkombinacia ills + slowdive + slaves to je ina chutovka! a inak tiez som si myslela ze v patek na Urpineri nic, ale pridali tam Gallowstreet, i like :)

    • lurie
      13. 6. 2017, 14:32

      @Co_toto nie nepatrim k tym hejterom a asi viem koho myslis :)
      suhlasim ze co sa tyka tych wow mien je to slabsie ako pred dvomi tromi rokmi
      ale pocuvni Rowenu, dala dobre tipy, ja pridam Schwefelgelb, ak beries netradicny hiphop tak aj Sleaford Mods, Mykki Blanco

    • simbela
      13. 6. 2017, 14:47

      @lurie @lurie @co_toto vies co, vlani som bola na Grape, kedze byvam v PN a bolo mi luto kazdy rok pocut tu hudbu za oknami... nikto z mojich znamych nechcel ist, isla som tam sama (!) nastavena asi tak ze ved aspon si kuknem obligatnu Paru, Kirschnerku... Milky chance.. nic ine som poriadne nepoznala kedze psoledne roky som nemala o hudbu zaujem lebo mi sposobovala rozne neziaduce citove rozpolozenia, no a poviem ti z toho festu "pre deticky som potom zila este xy mesiacov, to co som tam zazila bolo neskutocne.. pocas koncertu pre mna vtedy uplne neznamych a "nejakych Crystal castles" mi doslova od...ebalo dekel ako to tu uz niekto napisal :) som sa vyskakala asi ako nikdy v zivote a maximalne som si uzila som si kazdu pre mna neznamu kapelu, stretla kopec starych znamych... no a akoze osadenstvo festivalu no comment, skoda ze tam chodi tolko nekulturnych deciek, ale ja dam Grapu sancu aj tento rok, rovnako ako som ju teraz po 14rokoch dala Pohode.. nezatracovala by som festivaly len preto ze sa o nich hovori ze tam chodia deti alebo ze zdanlivo nic nepoznam. nebanujem ani euro z ceny tohorocneho listka na POhodu, za tych 5-6 interpertov na ktorych sa nesmierne tesim som ochotna dat aj viac a isla by som opat aj sama (nastastie tentokrat mam partiu :D )

    • Rowena
      13. 6. 2017, 15:13

      Schwefelgelb sa aj mne velice páčili, škoda, že sú rovno cez Jesus. :D Ale tak aspoň mám nový objav.
      @simbela Úplne rozumiem, čo myslíš tým citovým rozpoložením... Paradoxné je, že každý vypráva, ako je hudba liek na dušu a tak, ja mám naopak pocit, že keď sa necítim dobre, tak mi počúvanie ešte viac škodí. :D
      Inak keď som bola na Grape v 2011-tom, tak som mala dobré dojmy z lineupu, celkovo k tomu výberu kapiel každý rok asi nie je moc čo dodať, ale strašne ma vtedy prekvapili tí návštevníci. Myslela som, že však podobný hudobný výber ako na Pohode bude aj priťahovať podobných ľudí, ale skôr som mala dojem, že tam viac vynikli tie decká, čo sa tam len chodia ukazovať, aké sú cool. :D A čo ma ešte viac prekvapilo, že tento dojem so mnou zdieľalo odvtedy toľko ľudí! Čiže na Grape asi jedine za hudbou naozaj. :D

    • Peter_BB
      13. 6. 2017, 17:30

      @simbela spravny pristup, teda chcem napisat mne ovela sympatickejsi ako nejake frflanie (ak by frflanie, bedakanie a dozadovanie sa boli olympijsmymi sportami, mala by SR ovela lepsie medailove statistiky :))

      Ad line up Pohoda 2017: konstruktivna kritika je verim OK, vid napr. aj moje frflanie na "monopol Ylvisu" a navrh pridat na stvrtok gitarovky (este z januara-februara), ktoremu Agentura vyhovela az nad ramec povodnej poziadavky :)) Kazdopadne chapem, ze navrhy na pridanie kvalitnej elektroniky neboli zrejme dostatocne reflektovane - otazka vsak mozno znie, ci tento zaner Pohoda nahodou nechce (mozno po nepisanej dohode) pustit Grejpu prave preto, aka mladez na tomto zanri cez festivalove noci fici, a v akom stave (narazam na drogy vratane alkoholu :)

      Ad dramaturgia Pohody: ta je dost transparentna a konzistentna podla mna uz od presune na letisko 2004. V tom zmysle, ze elektronika silne zastupena este z viac Vystaviska bola postupne znizovana pokial ide o mnozstvo, ale s tym ze ked bola sanca mat spickvych umelcov tak to bolo vyuzite. Ale cielene Pohoda verim polovala po Radioheade ci AF, pricom sucastou toho bolo to usetrenie casti rozpoctu vo stvrtok (teda monopol Ylvisu po druhe :)

    • thepaulla
      14. 6. 2017, 10:51

      @Peter_BB prepac, ale dovolim si nesuhlasit... to presuvanie electroniky na grejp, myslim, ze to by bola velka chyba.. plus na tej grejpovej som si nikdy moc nesla..pre mna su to take kolotocariny, okrem par svetlych bodov...
      konstruktivna kritika k pohode: po minule rocniky som tam mala zo vsetkeho nieco - indie, ale aj take, co isli do viac tanecneho zanru, dramac, techno a inu elektronicu, super balkan beats, rock a mierne pogo, nieco stare ako napr. madness, the stranglers, patti smith atd. a tento rok???? shoegazeove gitarovky nie je moja salka kavy, ylvis??? ako nooo.. :D bez komentara, utechou mi ma byt alt-j, mia, bugg, co som uz videla alebo uvidim, boys noize a swefelgelb??? ine rocniky som nevedela kam skor, aj ked som nic nepoznala..teraz mozno prvykrat za desat rokov budem na pohode objavovat gastro a pod :D
      ale dam tomu sancu a zacnem pocuvat, len som nou taka znechutena, ze ani nemam naladu, kedze som si vzdy po zverejneni nejakeho mena dotycneho,ju a pod pustila a bola to jedna velka nuda
      asi potrebujeme podaktori od pohody fakt pauzu, ako to tu uz niekto pisal a ja sa na nu po tomto rocniku fakt chystam... 10x je pekne cislo..staci :D

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 14:16

      @thepaulla chapem - na ten "mozno ze presun" sa skor pytam, len preto ze vnimam na to viacero indicii. Tiez vnimam, ze moj oblubeny shoegaze je minoritny zaner, kt. na Pohodu dotiahne tipujem :) 2-3 tisic ludi, a nerobim si iluzie ze mladsim, pozitivne naladenym vitalnym ludom ma tento zaner co ponuknut. Narazal som skor na to, ze Pohoda sa z roka na rok snazi zvysit si pocet ucastnikov z kategorii a) rodiny s detmi a b) najma vycerpani zamestnanci korporacii kt. si radi priplatia zo 30 eur za kazdu noc za strechu nad hlavou. A teda tomu aj prisposobuje vyber interpretov. Tento trend v dramaturgii je dost citatelny, a odhadujem ze je sposobeny aj vyvojom na trhu festivalov v ostatnych rokoch (coraz viac festivalov prevazne pre mladsich ludi, a z toho vyplyvajuci vyrazny narast dopytu po spicke elektra, techna a aj vsetkych tych AF, AM a dalsich kapelach). Proste realita je taka, aka je, a pride mi prirodzenejsie ju respektovat za sucasnej snahy o jej pochopenie, ako "frflat ako nejaky slovak" :))

    • thepaulla
      14. 6. 2017, 14:59

      @Peter_BB hej, ked agenture pride prirodzenejsi ubytok navstevnikov, tak preco nie :D neboj sa, ja si to tu uz dlhsie vsimam, ze pohoda starne (lajnap, my, ale aj novi co ju navstivia).. alebo je potom na kazdom rohu decko a kocik...

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 16:47

      @thepaulla je tam podla mna viacero faktorov sucasne. Netusim napr. ako prudko nahor vyleteli za ostatne roky honorare tych ziadanych producentov elektra/techna a DJs, ktori mnohym Vam na Pohode teraz chybaju. Teda do akej miery ide o to, co sledujeme pri vsetkych tych Chemical brothers, RHCP, Radioheadoch, Pearl Jamoch atd., ze ich proste jednoducho preplatia bohatsi nasi konkurenti z USA a EU-15, ktori v pohode daju 4-12 eur za Heineken/Budweiser, ktori kazdorocne vysolia vysoke sumy za mobily, ucty za telefonovanie, bankove poplatky (a preto astronomicke honorare pomozu agenturam zatiahnut ti tzv. partneri z radov korporacii). Tiez mnozstvo ludi v tej ktorej krajine, ktore si zaplati za legalne stiahnutie/stream albumov toho onoho umelca, ma urcite tiez vplyv na rozhodnutie interpretov o tom kde a za kolko budu ochotni zahrat. Vid napr. aj ta kauza o Radioheade v Izreali - je to proste showBUSINESS, a najziadanejsich interpretov ma ten kto za nich zaplati najviac. Ale ak mala Agentura moznost booknut nejake vami ziadane elektro/techno za lacnejsi peniaz napr. z radov umelcov z CR/SR/HU/PL..., ale neurobila tak "lebo male deti na feste, ..lebo toto chcu velke deti :) ktore chodia na Grejp", tak v takom pripade plne chapem a mam vacsiu empatiu s Vami hoc tuto frflajucimi ako s Agenturou. Len sa mi proste nezda, ze by Agentura nemala na tieto veci solidny prieskum trhu (cien pre SE dostupnych umelcov a marketingov konkurencnych festov), a nerobila tie zmeny vratane silnejucej podpory pre rodicov s malymi detmi najma na zaklade tychto objektivnejsich dovodov. Neverim, ze tam ide primarne o nejaku kvazi-roztopasnost zo strany Michala and co., hoc ale pokial islo o Ylvis tak som ten dojem priznal sa mal (a ano, opravilo sa to len gitarovkami, a o to viac boli zignorovani fans elektra/techna)-

    • CeceX
      14. 6. 2017, 20:54

      @simbela crystal castles byli na pohode 2010 mnohem ale mnohem lepsi a v puvodni sestave ;)

    • CeceX
      14. 6. 2017, 21:11

      @Peter_BB proc se tu k tomu michal nevyjadri.. kdysi tu sem tam neco napsal ale posledni dobou ma peknou absenci. Neak me to hlava nebere. Elektronika, Drogy, Techno, Deti, Chlast. To jako jini posluchaci hudby drogy a chlast neuzivaji? Totalni nesmysl. Vzdycky byla space arena nacpana k prasknuti a doufam ze neplanuji o tuto kupu lidi prijid protoze by se to dotklo i me. Na Pohodu chodime 12 roku a dva roky i s malim sinkem. A elektroniku a techno na Pohode proste potrbuji!! A jestli do budoucna nebude tak at si tu i moji milovanou Pohodu strci za klobouk i s famili parkem ;)

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 22:46

      @CeceX Nechcel som to podat tak "cierno-bielo", ako to zrejme vyznelo. Kazdopadne techno hrane do rana sa mi spaja aj s uzivatelmi drog, hoc samozrejme velka cast tancujucich by bola "len na alku" ci pripadne uplne cista. Tiez aj hluk z techno scen, takisto do rana, mohol byt kritizivany rodinami s malymi detmi, myslim tymi 2-3 rocnymi. No a rodiny s malymi detmi po dobrej skusenosti s festom skor pridu aj o rok, hoc bude opat o cosi menej lukrativny line-up (dosledok tej horizontalnej + vertikalnej integracie na trhu hud.koncertov a festov). Mne to dava zmysel, teda ze posilnenie ucasti rodin s malickymi detmi a utlmenie nocnej techno sceny mi pridu "ruka v ruke". Realita a jej dovody mozu samozrejme byt uplne ine ako tieto moje fabulacie :(

    • gress
      15. 6. 2017, 07:49

      je smutné, ako vyzerá tento rok elektronika, to je pravda. Najmä to mrzí o to viac, keď neďaleko v termíne Pohody je Tauron Nowa Muzyka, prípadne Exit tam má niekoľko skvelých mien. Minulý rok to zachránil Redbull, kde spolu s Ninou, Bjarkim a Visegrad stage to bolo fajn. No tento rok to veľmi zaostáva... Minulý rok svitla akási nádej, že elektronika zažíva na Pohode vzostup, no tento rok je to také, aké je. Už len zostáva dúfať, že o rok to bude zase lepšie.
      @Peter_BB Peťo, však ale nie jedna scéna hrá do 5 rána, čiže to je irelevantné.

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 09:44

      @gress dost podla mna zalezi aj od typu samotneho soudsystemu co hra cez noc, a tiez verim aj od zanru. Napr. v 2013 ked hral/a B-complex z toho Red bull autobusu, tak sa mi zdalo ze zvuk sa takmer nesiril smerom na detske mestecko (nebolo ho pocut v tych miestach). A naopak, ked v "Dome" hrali "dunive techno" tak mi to hucalo v stane v kempe pre automobilovych takmer uplne pri brane na parkovisko (okolo 2006 to bolo). Nie som urcite odbornik na toto, len z tych 13 rocnikov na letisku som mal zopar vecerov a noci pomerne na triezvo :), tak som si vsimol rozdiely. Ale urcite nelobbujem proti tradicnym zanrom ale prave naopak, ved na to aby sme aj v hluku zaspali ako batolata sluzi stan Pivobrany :))

    • emo
      15. 6. 2017, 09:49

      no jasne same shoegaze gitarovky tento rok, pre upresnenie az jedna tento rok a celkovo druha na Pohode za 20 rokov, odhliadnuc od toho ze by este mohli dojs MBV je to legenda svojho stylu a to ze pridu sa da prirovnat prave k madness, stranglers, patti vo svojich styloch, iste madness skoro nikto nepozna kym im nezanotis must by love, takze sa neda prirovnat (: beriem a od stranglers ... co zanotis, pre koho tu potom vlastne pohoda je? to ako by som napisal krafwerk? hm mne sa nepacia nudni su pre mna, ok vsak mozu byt ale toto nazvat konstruktivnou kritkou (:
      a taki boys noize, squarep., beardym., beak, flexfab a presahy a vychytavky ako LE+BB, S.mods, machinedrum,acida., machinedrum az po osobite ponatie elektro g., dobre s velkou rezervou co teraz napisem fakt to taham za vlasy ak uz to mam takto za seba hodnotit tak schwefelg. si teda s tou velkou rezervou dajme tomu "zasluzi" z nich to miesto co ma pridelne v artist /nemyslim zle/ ale dajme tomu teda s tou rezervou prinasaju akurat tak ani nie recyklaciu ale hm. no napodobenie? je toto osviezenie beriem, odporucam monghimu atd, urcite na pohodu patria...
      pohoda nehra na istotu, ved vy ste toho dokazom ako vas lineup zaskocil, moje poznanie je ze kazda dobra vec musi najprv boliet az tak je prijata alebo dokonca pochopena a uznana, pri hre na istotu sa da vytvorit priemerne dobra vec a da sa dosiahnut stav, ze bude aj hned od zaciatku prijata, teda znovu ta otazka komu je vlastne pohoda urcena a ako to dosiahnut aby sa to aj realne dosiahlo aby to takto ponaty najmasovejsi festival v cz sr aj zvladol, cesta colours, cesta pohody? ...
      dobre tento rok teda chyba zatial rege ska /okrem polemicu, co je vyborna vec, ale ludia ju casto hodnotia iba tym meradlom ze vsak oni hraju vzdy a vsade a mozes ich vidiet 10x do roka/ ... hm jednak nehodnotme den pred vecerom jednak vsak uvidime
      prichody a odchody su vec normalna, ano prave ja som "odporucal" vsak si dajte pauzu (: a rozlucit sa da rozne, mozno aj pre mna je to posledna pohoda a mozno uplne pre vsetkych a mozno tam budeme aj za dalsich 20 rokov (:
      takze ti co sa lucime: bolo mi fajn s vami tam tych poslednych 10, 12, 5 rokov, bolo mi ctou a potesenim to vsetko tam s vami zdielat (: a mozno sa nase cesty este tam alebo aj inde pretnu ... opatrujte sa

    • emo
      15. 6. 2017, 09:55

      @gress presne tak , vsak kopec ludi co sa chcu vyspat maju ubytko v meste tak si o 12 odidu aj s detmi, na festival sa chodi spat?
      a s tou elektornikou to vas chapem aj nechapem, ale nejde o mna ci ja nieco chapem, ide o vas a presne tak stazujte sa tu a argumentujte lobujte tu za seba aj za inych, aj ja by som to robil s vami keby som sa v tom vyznal o co vam presne ide, verim ze kazdy nazor zarezonuje, priblizne sa v tom zhodujete takze evidentne je to objektivna kritika ...

    • gress
      15. 6. 2017, 10:23

      @emo @Peter_BB ja som len chcel poukázať, že v noci hrá viacero pódií, čiže nemyslím si, že by techno/iný žáner v noci narúšali nočný kľud rodinného stanového :) Nemyslím tým, aby išli inam spať... Proste len, že dôvod, prečo je to tak ako to je, bude asi niekde inde...
      emo, zároveň s tebou súhlasím a dosť nechápem to vynechanie reggae a ska

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 13:43

      @gress vynechanie reggae a ska nechapem ani ja, a beznadejne netusim co za tym moze byt. Napada ma len to, ze ked som tu pred rokmi orodoval za tradicny reggae stan, tak tusim Michal ci ktosi z Agentury odpisal ze na letisku s nim uz boli nejake neprijemne skusenosti, ale nepamatam si uz presne akeho typu.

      emo, ano :) - The Jesus and Mary Chain su "de iure" pre-shoegaze ci proto-shoegaze, ale pride mi nefer voci fans techna/elektra to takto preskatulkovat. Proste my mame az dve mega-obrovske legendy, k nim Alt-J a kopec omladiny, a oni nulu, a toto spravne citia ze je nefer. Len to podla mna takto vyslo nie z nejakej roztopase Michala and co., ale jednoducho sa situacia na trhu s kapelami na letnych festoch nejako takto "vyvrbila" ze vsetky tie prestarle gitarovky maju nove albumy (jedine Ride asi meskaju) a vo velkom hravaju kedze maju vsetky spickovych agentov, teda az na Echobelly ktori sa showbusinessu brania zubami-nechtami (chvalabohu, lebo ak by ich zavolala Pohoda uz by pre nich nebol ani volny slot, no a tiez skrz tie rasove specifika by to bola dalsia voda na mlyn vsetkym tym hejterom posadnutym "anti-slnieckarstvom" ci ako to nazvat).

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 13:46

      @Peter_BB OPRAVA - to slovo "nula" vyssie bola nie extremna hyperbola, ale loz - uplne som zabudol, ze na Pohode budu Boys Noize. Aj Alzheimer, ale aj som uplne v p*** (emo vies preco, ostatnym Vam poviem pri pive na stretavke WP).

    • CeceX
      15. 6. 2017, 21:56

      Hluk je prece blbost kdyz podia hraji. akorat jde o to ze tam nehraje to co by melo a jak sme byvali zvykli. a na druhou stranu muze zahrat treba Rise Hawtin i odpoledne na slunci tak jako na Sonaru a pod.. proc to musi byt rano. Ano je tam Boyz noize. ale to je takova stredni cesta a vrzani vseho druhu. Za ty jeho prachy mohli bejt mozna dve vyzivnejsi jmena.. jedno ciste techno a druhe hause, techhause nebo minimal techno na dobrou noc ;) pamatuji treba SBTRKT byl tenkrat na zaver moooc super a Kiasmos onehda taky.. https://youtu.be/P5Nbrhm6kSw

    • CeceX
      15. 6. 2017, 22:04

      @CeceX preklep vsichni chapou ze ;) https://youtu.be/tgyrBR9N5K0

    • thepaulla
      15. 6. 2017, 22:34

      @CeceX mala som vymysleny krasny komentar na to ako je podla mna blbost, ak pohoda zacala preferovat rodiny s detmi namiesto platiacich zakaznikov, ale po vcerajsom zhejteni gresskom, ze nemam tolko hejtit, to sem nedam :D ako ten hluk... pamatam si rocniky, ked arena buchala do rana... to boli moje prve.. skorej si myslim, ze to je taky nejaky trend koncit skoro (na viacerych festivaloch), ale nieco male by mohlo hrat.. ako to je na grejpe na ihrisku, predsa je nas celkom dost, co sme si na festival neprisli pospat a aj ked by to nebola zrovna arena, tak neviem no nieco :D no a pred tym si fakt kazdy clovek nasiel nieco ,ale teraz je to take, ze ani to, ani to a v podstate zo vsetkeho nieco :D mozno sa nas pohoda snazi nejako preorientovat hudobne.. :D
      ale tak spat k tomu hejteniu..dala som sancu lajnapu a objavila super vec, ktora ma nadchla hned na prve pocutie.. ok uz to vidim trosku ruzovsie :D

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 01:35

      @thepaulla velka skoda ze nie si, resp. nie ste z BB - dnes by sa po koncerte BLAS dalo s Misom skvele prekecnut aj toto. Len tu u nas, na dedine :), mali na Misa vsetci ti ostatni, teda kym som sa opity motal okolo, same Pohoda-irelevant temy. Mrzi ma to aj kvoli Vam, lebo kto ma poznate viete, ze techno/elektro/DJs by som Vam zo srdca doprial, hoc tieto zanre nepocuvam - a ak som aj kedy na ne tancoval v hangaroch na vystavisku ci potom obcasne na letisku, tak len a len pod vplyvom navalu emocii z vydarenych koncertov gitaroviek a stretnuti (aj s Vami:) . No ale uprimne ma to mrzi najma kvoli mne, lebo stale netusim do akej miery su moje fabulacie napisane v tomto vlakne vyssie v sulade s realitou. BLAS, ak si dobre pamatam, budu mat este 2 dalsie klubove koncerty v SR tento rok, tak sa pripadne Misovi po nich ozvite - urcite Vam odpovie uprimne, a mozno Vas aj pozve na drink/pivo :) Miso mi vravel, ze nas tu poctivo cita, dokonca aj moje grafomanie :(, len v tie neskore nocne hodiny uz proste nema sil odpovedat. To by som inac nemal ani ja, ak by som si mal pred spanim citat tolku kritiku. No a opat som dojebal vlakno, ktore mohlo skoncit "trosku ruzovsie :D"

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 09:57

      @Peter_BB tak ja ho ukoncim tou ruzovou farbou... lebo naozaj som nadsena z toho co som objavila, co bude hrat v sobotu o tretej v noci... podla mna, ked skoncia, tak si cela pohoda vydychne, ze uz je konecne koniec :D
      takze vidime sa na Salut c'est Cool, hladajte rysave ziena, s jemnym cervenym opalenim a plno svietacimi naramkami na rukach :D

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 11:19

  • Honza_H
    7. 6. 2017, 21:50

    Tak jsem videl Solange na Primavere, parada. Nadherna hudebne vizualni show. Jsem si jisty ze i nekteri ze skeptiku zmeni nazor.

  • dukon
    30. 5. 2017, 12:52

    alt-J - Breezeblocks (Radio 1's Big Weekend 2017)
    https://www.youtube.com/watch?v=Q51QWN8CPtQ

  • dukon
    17. 5. 2017, 13:32

    Movits jsou rana pod pas, pry party.... dobros, ale kdyz vidim jejich posledni produkci na youtube...des bes ... Na Nokii jsem se podival, jake ma zivaky a slusna r'n'b hip srack*a, za me dalsi zbytecne jmeno. Na electronic nove scene neznam jedine jmeno (loni namatkou Koch, Throwing Snow, Koreless, Thundercat, flyLo, Shadow), ale necham se prekvapit na miste... co mi taky zbyva ;-) ty blaho nedavano zde bookovaly namatkou Einst. Neubauten, Autechre, Portishead, Mr.Oizo, Moderat....

    • emo
      17. 5. 2017, 15:21

      @dukon skus troska poskumat tento rok, kamosi co dosli prvy krat na pohodu kvoli tebou spominanych einsturzende sa tento rok na zatial zverejneny l. velmi tesia . Mozno sa tam predsalen najde aj nieco pre teba:)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa