Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Murdoc
    19. 4. 2016, 12:21

    my brother and my sister don't speak to me but i don't blame them, but i don't blame them | my brother and my sister don't speak to me but i don't blame them, but i don't blame them | my brother and my sister don't speak to me but i don't blame them, but i don't blame them | my brother and my sister don't speak to me but i don't blame them, but i don't blame them | my brother and my sister don't speak to me but i don't blame them, but i don't blame them | my brother and my sister don't speak to me but i don't blame them, but i don't blame them | my brother and my sister don't speak to me but i don't blame them, but i don't blame them | my brother and my sister don't speak to me but i don't blame them, but i don't blame them

  • tommy
    19. 4. 2016, 10:19

    Zdravim, bude este nejaky interpret co uz bol na Pohode v minulosti?

    • elle
      19. 4. 2016, 10:33

      @Tom_Crko ja verím že ešte pribudnú illse

    • elle
      19. 4. 2016, 11:00

      @elle ktorým btw UŽ ZAJTRA vychádza štvrtá štúdiovka

    • elle
      19. 4. 2016, 11:02

      @elle zasa mi zmizola časť komentáru! Čo sa deje? Máte tam nejakú diétu v kodoch!

      A hrajú dobre ako nikdy!

    • elle
      19. 4. 2016, 11:02

      @elle ehm dieru. Auto korekt

    • Matwe
      19. 4. 2016, 11:10

      @elle ahoj elle, chceš povedať, že si mala celý napísaný príspevok a uverejnilo ti len časť? hm, to je zvláštne. mne to funguje normálne.

    • elle
      19. 4. 2016, 11:20

      @Matwe ahoj. Áno presne. Po vete že vychádza štvrtá štúdiovka nasledovala hneď zmienka, že hrajú dobre ako nikdy. Bez zvláštneho odstavca, a po upnuti to zmizlo (rovnako ako pri predchádzajúcom príspevku všetko, čo nasledovalo za 'anoooooooooo'

    • elis
      19. 4. 2016, 14:07

      @Matwe ked uz opravujes problemy, mne davnejsie napadlo, ze ked zadam https://www.pohodafestival.sk/webparty/ tak stranku nenacita, mam to asi takto ulozene este z minulej verzie webu

      je to taka blbost, problem je v tej poslednej lomke, co by ale za beznych okolnosti nemal byt.

    • tomillies
      19. 4. 2016, 19:32

      @Matwe keď už sme pri tom, tak ani SSL certifikát nemáte v poriadku (viď CTRL+SHIFT+I -> Console -> Mixed Content...)

    • ansh
      20. 4. 2016, 10:08

      @_tomillies Certifikát pohoda webu je v poriadku, ten mixed content je len warning, nie error a ako pozerám generuje ho mailchimp formulár na newsletter, asi preto, že mailchimp nemá https

    • tomillies
      20. 4. 2016, 13:57

      @ansh blbosť.. certifikát môže byť v poriadku, ale pokiaľ sa na stránke mieša http s https, tak je na nič.. mailchimp podporuje ssl, https://www.ostraining.com/blog/coding/mailchimp-forms-ssl/

    • kombo
      20. 4. 2016, 14:48

      nie som itckar ale nesuvisi s tym aj to ze v niektorych browseroch pod OS XP nejde stranka festivalu vobec otvorit? opera a chrome nejde, firefox ide

    • ansh
      20. 4. 2016, 16:45

      @_tomillies Odkaz ktorý si poslal nevraví o tom, že mailchimp podporuje ssl. Je to len návod na hack-fix ako sa zbaviť warningu, ktorý podľa mňa ani nefunguje v každom prehliadači. Mailchimp skutočne nemá https na svojich serveroch.

    • tomillies
      21. 4. 2016, 02:06

      @ansh nj, bol to prvý odkaz, čo som našiel.. dá sa to však napraviť viacerými spôsobmi.. každopádne už to vidím fixnuté, takže by to malo byť fajn

  • boomer
    14. 4. 2016, 21:05

    je este niekto na větvy z novej PJky? strasne mi ten novy album reze. v hlave som sa vratil o styri roky spat, ked som si ju isiel cele dni a dufal, ze dojde na Pohodu. juj.

    • emo
      14. 4. 2016, 23:37

      no vidis jaks omladol lokálne aj globálne , hneď si o 4 mladší a niekde v prvotnopospolnej 100 za opicami lezies na vetvy, vitaj v klube antikúlových, kt. sa nemusia nutne tváriť že všetko je na picu, tak díky, sľubujem že do poho si aspoň dačo z tej dosky vypočujem a teším, nechám sa preqapkať či odídem po konci jednej veci a začiatku druhej abo tu budem vypisovať jak je úžasná

    • Murdoc
      15. 4. 2016, 07:50

      @boomer tak včera jsem dal první poslech a docela se mi to líbilo. Opravdu to zní jako bratranec Let England Shake. Na ten koncert se začínám těšit!

    • lurie
      15. 4. 2016, 08:29

      @boomer Aj mna to chytilo hned na prve pocutie, fantasticke, asi jej najlepsi album.
      Skladby Ministry Of Defence, Orange Monkey, Wheel - dokonale.

    • Tono
      15. 4. 2016, 10:21

      @boomer Velmi dobre veru :) www.pohodafestival.sk/sk/novinky/pj-harvey-vydala-album-the-hope-six-demolition-project

    • boomer
      15. 4. 2016, 10:51

      @Tono slovami dalekeho vychodu, *bars* sa z vas tesim

    • cookie
      15. 4. 2016, 11:22

      @boomer tak som to skusil, ked to tak ospevujete, pre mna nuda, ktora neurazi 6.8

    • monghi
      15. 4. 2016, 12:23

      @boomer ... aby som bol uprimny, v kutiku duse som cakal, ze sa Poly trosku vrati k tvrdsej hudbe, ale tak, clovek dozrieva, a stava sa pokojnejsim. Album som pocul zatial len raz, vytykat mu nemozem nic, nakolko ten predosly bol vyborny... som zvedavy, cim sa predvedie na podiu... nevidel som ju nazivo (okrem live videi) od roku 2004 a vtedy to bola riadna supa! To vsak uz neocakavam, ale ze to bude pohodicka, je jasne :)

    • casovac
      15. 4. 2016, 12:24

      @boomer Mna dostala tiez s Let England Shake. Prve dva single z noveho albumu zneli fakt dobre. Inak neviem podla coho urcuje napr. Pitchfork hodnotenia, ona dostala 7.6, preco nie 7.7, nesedel jeden ton? :) A na jej koncert sa tesim, ona a Siguri su ulovok.

    • Murdoc
      15. 4. 2016, 12:27

      @lurie no nejlepší album asi ne :D ale šptné není

    • boomer
      15. 4. 2016, 13:20

      @casovac ciselne hodnotenia su uplny zart sam o sebe, nemaju ziadnu vypovednu hodnotu a su prakticky nahodne. autorka pitchforkovej recenzie hudobne prakticky nic nevytkla, ale kritizovala politicky charakter. bum, 7.6.
      recenzie treba brat s rezervou, a nie len hudobne.

    • cookie
      15. 4. 2016, 13:37

      @boomer prakticky nahodne?? prosim ta netrep, ano, tie desatinne cisla su pocitove, ale ciselne hodnotenia nahradzaju slova, ako inak chces cokolvek hodnotit ffs? vypovedna hodnota je taka, ze ked to hodnoti niekto, koho hudobny vkus je ti blizky, tak sa podla toho riadis... to je cele, kedze vnimanie hudby je cisto subjektivna zalezitost

      paci sa, hint:

      10.0: Essential
      9.5-9.9: Spectacular
      9.0-9.4: Amazing
      8.5-8.9: Exceptional; will likely rank among writer's top ten albums of the year
      8.0-8.4: Very good
      7.5-7.9: Above average; enjoyable
      7.0-7.4: Not brilliant, but nice enough
      6.0-6.9: Has its moments, but isn't strong
      5.0-5.9: Mediocre; not good, but not awful
      4.0-4.9: Just below average; bad outweighs good by just a little bit
      3.0-3.9: Definitely below average, but a few redeeming qualities
      2.0-2.9: Heard worse, but still pretty bad
      1.0-1.9: Awful; not a single pleasant track
      0.0-0.9: Breaks new ground for terrible

    • boomer
      15. 4. 2016, 14:35

      @cookie ako chcem hodnotit? normalne, vetami. to, ci je mi blizky recenzentov hudobny vkus sa dozviem z toho co napise, nie na cisle dohodnutom editorskou komisiou.
      tie popisy ze "spectacular", "amazing" a "exceptional", to je tiez celkom komedia, ako sa tvaria ze su od seba odlisne.
      "not brilliant, but nice enough" ma zabija :D

    • cookie
      15. 4. 2016, 15:04

      @boomer tak ja neviem, mam taky dojem, ze nerozumies pisanemu textu, som ti napisal, ze to je subjektivne, a ze cislice nahradzaju SLOVA/VETY, comu este nerozumies? ked ti zajebala ucitelka 4ku do ziackej, lebo si tam koktal pred tabulou jak maly jozko, tiez si dostal do pokecu (neviem, tusim tam bol aj dovod), ze sice ano, je to pekne, ze si nabral odvahu prist pred tabulu, ale z latky si vedel hovno, aj ked si skusal zartovat a boli tam nejake naznaky vedomosti. co prosim ta nechapes? zrusme vsetky rebricky, lebo boomer

    • boomer
      15. 4. 2016, 15:33

      @cookie v celej tej skale ktoru si v predoslom poste vymenoval viem pri dobrej voli rozoznat max. 5 urovni kvality, takze zmysel 100 stupnovej skaly sa pre mna straca - to po prve.
      po druhe - mozes cislom nahradit slovo, alebo v tomto pripade 14 slovnych spojeni, ktore maju rovnako slabu vypovednu hodnotu. precitam si, ze album x je "amazing", ale nie preco je amazing. precitam si, ze album y je "not brilliant, but nice enough", ale nie *preco* je not brilliant but nice enough. (ale vsade potom napisem ze pitchfork dal 7.8, aby kazdy vedel ze citam pitchfork)
      ziadne cislo nenahradi rozvitu vetu, alebo niekolko sto-slovnu recenziu, z ktorej si citatel odnesie konkretnu a uchopitelnu informaciu o kvalite albumu. ked si clovek recenziu precita, tak vstrebal nazor recenzenta a kontext, z ktoreho ten nazor vychadza. v tomto pripade nejake cislo na uvod alebo na zaver nema ziadnu pridanu hodnotu, lebo nazor na album uz bol odkomunikovany. maximalne sa citatel rozculi, ze cislo nekoresponduje s tym, ako si vylozil text, a nasleduje hadka o tom cisle (ktora je rovnako zbytocna ako to cislo)
      v opacnom pripade - ak clovek nerad cita - si iba pozrie ciselne hodnotenie (ktorym sa potom sice moze ohanat v internetovych diskusiach a tvarit sa sofistikovane), ale nepozna kontext, z ktoreho recenzent vychadzal, a je to dilino. este sa nebodaj rozhodne kupit/nekupit album na zaklade toho cisla - a ani nie na zaklade toho aky autor to cislo udelil, ale aky portal.
      mnohe stranky pouzivaju ciselne hodnotenia iba preto, lebo u ludi vyvolavaju vasne a diskusie - a nasledne kliky na stranku. netvarme sa, ze na tom ciselku fakt zalezi.

      /este aby si si to, cookie, vo svojom rozpalenom mode nevylozil zle, tento "clovek" o ktorom pisem, je fiktivny clovek, akeho som stretol uz tisickrat. nemyslim tym teba, lebo neviem ako narabas s informaciami. hovorim zo skusenosti a v sirsich mantineloch. to len aby si ma zase nemusel posielat na zakladnu skolu, kde je mimochodom 5-miestna a definovatelna skala, nie 100 miestna a bullshitna, takze celkom nanic porovnanie. /

    • cookie
      15. 4. 2016, 15:53

      @boomer ano ano, vsetko chapem, suhlasim, rozumiem, ale vnasas do toho emocie... ja len nechapem, preco sa tak nadhadzujes z tych cisel, ved je to tu od veky vekov, recenzenti pouzivaju cislice ako finalny posudok pretoze sa daju dalej spracovat a pretoze vyjadruju ich spokojnost/nespokojnost...

      http://tinyurl.com/jun4c4y podobna zalezitost

      je to vsetko subjektivne, ale keby neboli cislice, nasli by sme si slovnu, znakovu, ja neviem aku zvukovu skalu hodnoteni... jednoducho ked nieco chces vyhodnotit skoncis pri matematike, slohy sa velmi tazko zovseobecnuju

    • emo
      15. 4. 2016, 16:42

      tak my čo nerozumieme životu a nerozumieme hudbe sa o čísla moc nezaujímame, lebo im nerozumieme...
      na prvej strane k tejto druhej strane zas celkom presne chápeme, že "snažil si sa, tak dávam Ti 9,2" a "snažil si sa, tak dávam Ti 2,9" je asi sakra rozdiel, aj keď v samotnom slovnom vyjadrení bez čísel, sa to zas tak rozdielne nezdá ...
      a na neposlednej strane, prečo tu vlastne riešite stále tú (neomylne objektívnu) subjektivitu, skúsme tiež aj konšpiračnú teóriu a v kútku mozgu pripustiť, že staré mamy mali pravdu keď vymysleli "podľa seba súdim teba" a že nie všetci kritici sú dementi fungujúci v schéme páči-nepáči a nedávajú keď sú melancholickej povahy automaticky body hore skladbe v molovej stupnici o proti rovnako dobrej v stupnici durovej a že sú jednoducho objektívni, ten album sa mi absolut nepáči, tá hudba je proste strašná, ale umelecky je objektívne kuva tak dobrý, ten interprét je kktský manipulátor, chce sa mi z neho grcať, ale je to virtuóz, je tak nezameniteľný a tak geniálny skladateľ, že mu dávam 10, dúfam teda že sa bavíme o hodnotení umenia a jeho qality samozrejme

    • boomer
      15. 4. 2016, 17:59

      @cookie ono, mna viac nez ciselne hodnotenie ako take (aj ked som to tak napisal) "nadnasa" ta 100-miestna skala, ktorej jednoducho nerozumiem, a ktoru tolko portalov tak hrdo institucionalizovalo. tie desatinne miesta mi ziaden vyznam navyse nedodavaju.

      este by som napisal priklad z herneho priemyslu (nie nutne prenesitelny na hudbu, ale tyka sa ciselnych hodnoteni) - ked par rokov dozadu vysiel Fallout: New Vegas, vydavatelstvo dalo developerom do kontraktu klauzulu, podla ktorej by dostali menej zaplatene ak by ich hra na metacriticu nedosiahla aspon 75%. okrem vydavatelstva sa v tomto pripade da kritizovat aj metacritic, pretoze algoritmy na vyratanie vysledneho priemeru nezverejnuju, a agreguju hodnotenia bez ohladu na to, aku skalu kritici pouziju. zaroven vytvaraju tlak na stranky, ktore musia ciselne hodnotenie pouzivat ak sa chcu dostat na velavazeny metacritic. hry su specificky pripad, lebo kvalita jednej hry sa dokaze vyznamne lisit od platformy k platforme, a navyse sa dokaze menit behom casu, lebo je patchovana. neda sa tato ista logika aplikovat na hudbu, to netvrdim. ja len ze na to ciselne hodnotenie sa kladie privelky doraz, a ja by som sa o tom-ktorom produkte radsej obsirnejsie porozpraval, nez sa zamyslal nad tym ci dostalo prinizke/privysoke hodnotenie. ja nemam pocit ze by sme prisli o nieco hodnotne keby sme prestali hovorit 7.8/10

    • cookie
      15. 4. 2016, 18:55

      @boomer s tou FNV klauzulou si ma zaskocil; to vysvetluje ten nepomer u F4 http://i.imgur.com/Lp2AqbK.png strasne dojebali moju milovanu hru. YES/NO/MAYBE. ANOTHER SETTLEMENT NEEDS YOUR HELP. WELL FUCK YOU! I QUIT! kazdopadne Fallout je moja laska, hlavne 1-2-NV, https://youtu.be/r12B3jvdqB8
      ...uz ani neviem o com sme sa bavili, musim dohrat ten novy F4 shite, btw https://youtu.be/s9OPeEnX3SI

    • boomer
      15. 4. 2016, 19:17

      @cookie fallout 1/2 je laska az do hrobu

    • emo
      15. 4. 2016, 21:21

      ahoj boomer, nehľadaj za tým nič zložité, nekomplikuj to, veci nemusia byť vždy na prvý pohľad jasné, chce to iba trošku voľnej mysle a veci sú väčšinou samozrejmé - škála 1-5 je nízka pre každého hodnotiaceho, ja som dostal na občianskej náuke z písomky 4-/5 a 2/3, 2-, 2+ boli normálne známky, tak si zober 2 najlepšie albumy, každému dáš 10 a ako ich odlíšiš? ak tomu rozumieš určite na jednom nájdeš slabinu a potom jeden musí mať 9,9 a druhý 9,8, ale tak OK zahrám sa na najväčšieho diletanta na svete - budem hodnotiť iba 2 kritéria ( čo je uznáš na album neakceptovateľné ) takže ja dávam hudba a spev :)) teraz dám albumu za spev v škále 1-10 7 a za hudbu 8 automaticky mi vyšlo hodnotenie albumu 7,5, verím že netreba pokračovať, fakt prosím (všeobecne všetkých) nemajme tých kritikov za dementov čo si vypočuje album plesne sa podľa subjektívnej nálady po bruchu a napíše 7.8 ...

    • taus
      18. 4. 2016, 10:55

      mně se to poslední album moc páčí, dávám pidžině 8,8 :)

  • elis
    31. 3. 2016, 17:11

    verim ze jedno z tych zajtrajsich strednych mien budu vaccines... ked uz su na colours. tie ich hymnovky ma nazivo nikdy neomrzia, taky vecerny slot na orange by im slusal :)

    • Murdoc
      31. 3. 2016, 17:45

      @elis kde to čteš?

    • elis
      31. 3. 2016, 18:05

      @Murdoc fejsbuk pohody, vraj 2 stredne mena zajtra na FMku

    • boomer
      31. 3. 2016, 19:09

      @elis tip zrejme vysiel :)

    • elis
      31. 3. 2016, 20:25

      ci pana, prorok mohamed.
      nestazujem si tho, nina tiez fajne

    • Peter_BB
      31. 3. 2016, 21:58

      @elis Dik Elis, pre nas co nesledujeme FB uzitocny prispevok :)) Akurat netusim, ci aj taki k****i :) ako ja maju vobec pravo nahlas zaspievat a zapogovat si to "If you wanna come back it's allright, ..it's allright if you wanna come back to me" :)), a uz toboz "Post Break-Up Sex" :)))) Ale zas 5 piv, a ano, konecne piv aj na Pohode :)), urobi sice nie z kazdeho zakomplexovaneho chlapa Casanovu, ....in his mind, ale zo mna :(( snad ano

    • elis
      1. 4. 2016, 08:31

      @Peter_BB peto myslim ze uplne v pohode, pridam sa k tebe heh :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa