Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • cookie
    14. 12. 2016, 22:27

    neda mi nevratit sa k flejmu...

    emo je neskutocne SRDECNY clovek, mily-vtipny peacemaker. pridite na stretko, naozaj, nech ho spoznate... ta charizma a laskavost srsi na vsetky smery, viac emov v nasej gubernii!

    a majlo, hlavne majlo :D

    • Peter_BB
      15. 12. 2016, 06:15

      @cookie so mnou pocitaj/te :), na stretavke WP. Tuto v Mexiku nemam moznost zistit co su zac tie 'mikulasske kapely', necham sa prekvapit. Alt-J ale podla mna velmi fajn volba. the Cure ako si/ste pisal/i.. Mna by najviac potesili The Goon Sax, ...nech je zrejme v akej p×××× stale som:) Emo, buddy :), isto vies, velka vdaka za 'tour de art cerveza of Kassavaros' :)))

    • taus
      15. 12. 2016, 09:17

      ano ano, každý, kdo ema zná a nebyl by líný přihlásit se a potvrdit to... moment, to je nějaké kostrbaté.. co jsem to vlastně chtěla napsat? no prsotě, každý kdo ema zná a že nás je tu hodně, by kukyho slova potvrdil, kdyby nebyl líný se přihlásit a něco napsat.. po těch letech už nás to psaní nebaví tolik jako jen čtení

    • gress
      15. 12. 2016, 11:51

      emo je super!

    • emo
      15. 12. 2016, 12:10

      ale však vy ste super a spolu sme super smečka, a majlo samozrejme príde a bude aj tento ročník :)

  • michal
    9. 12. 2016, 13:31

    Ahojte. Moja odpoved na temu Stvrtok na Pohode.
    FILOZOFIA: Stvrtok som vymyslel ako den, kedy sa maju stretnut ludia na jednom mieste a zazit festivalovu zahrievacku. Daleko blizsi mi je koncept minuleho roka, ako koncept s 6 fungujucimi scenami (kam sme uleteli par rokov dozadu), lebo sa uplne stratila zakladna myslienka, s ktorou sme tento den pridali. Zahrievaju sa nielen navstevnici (nalada bola minuly rok presne taka, ako si ju predstavujem), ale aj tim, areal, cely festival. Minuly rok to dopadlo z nasho pohladu vynikajuco a ohlasy sme mali vyborne. Ak niekto nestoji o to, co je povodnou myslienkou pridaneho stvrtka, tak s tym nenarobime nic. Stvrtok ma byt stretnutim na jednom festivalovom namesti, ma byt priestorom na pokojnejsi den, sme tu po roku, ako sa mas, posedenia v baroch, akasi ludska priprava na dalsie dva „besne dni“...:) Kto to neciti rovnako, tomu to nevycitam, mne sa tento koncept paci a povazujem ho za velmi dolezity rozmer festivalu.
    EKONOMIKA: Ak by sme pokracovali v trende, ktory bol pred par rokmi – t.j. ze sa zo stvrtka staval normalny den (ludia uz volali po strede), tak by sme museli bud festival predat, alebo by sme skrachovali, alebo by sme museli prijat aspon 5 milionov novych ludi, aby sme boli aspon trochu vacsi trh a mali tak viac penazi od sponzorov, alebo by sme museli vyrazne zvysit vstupne. Co sa tyka uvah „nie su peniaze, lacny booking a podobne“ – kazdy rok nas stoji program viac, kazdy rok mame o nieco viac aj od partnerov (uz x rokov nezvysujeme vstupne, ale mame viac aj z listkov, lebo sme obmedzili kontingenty lacnejsich vstupov). Ak niekto pise, ze setrime peniaze, tak nehovori pravdu. Okrem programu sa staci pozriet na areal, sluzby, vizualne umenie, alebo hoc aj angazovanie spickovych grafikov zo zahranicia. Tolko k ekonomike, ktora ale na Pohode nikdy nebola rozhodujuca (verte ci neverte, dolezite je ako veci su a nie to, ako ich interpretuju ini).
    DRAMATURGIA: Koncepcny stvrtok je z mojho pohladu paradny, ide o vzrusujucu cast nasej prace. Bavime sa o umeni, preto je uplne normalne a prirodzene, ze sa to nestretne iba s dobrym prijatim. Slovnik prispevkov ma obcas prekvapi, ale pisana komunikacia je zradna a preto si stale nahovaram, ze aj tie najagresivnejsie prispevky pisu vlastne laskavi ludia, ktori nas maju radi a prezivaju s nami kazdy detail... :) Stvrtok este nie je uzavrety a je mozne, ze podobne ako fungoval Red Bull Tour bus a Bazookas bus, pribudne nieco podobne aj v 2017, nikde som nespomenul, ze toto je uplny final. Zaroven to ale nevyhlasujem ako istotu, pretoze dobru novu podobu tohto dalsieho priestoru stale hladam. Mame ale dost casu a svet je plny vynikajucich napadov. Mimochodom, len dodam, ze si stvrtok dramaturgicky nezjednodusujeme – napriklad projekt Bolo nas jedenast produkujeme my, davame dokopy kapelu, skusky, projekcie, ... nova vec v nasich rukach a celkom slusna komplikacia... ale stoji nam to za to.
    YLVIS: Ylvis su pre mna maly zazrak. Skvela podoba vysmechu z roznych krcov, ktore vidime okolo seba. Uvolnenie, nadhlad a obrovsky kus kumstu. Tisice planov perfektne skryte za zdanlivou prvoplanovostou. Kto to tak neciti, musi byt sklamany rovnako ako ten, co nevidi za Die Antwoord fantasticky kus poctivej hudobnej prace, alebo nie je doma vo svete PJ Harvey. S tym nic nenarobime a nechceme robit, lebo nie sme socialni inzinieri, ale umelecky festival. Na umenie sa nazory chvala Bohu lisia. Modlim sa, aby to tak zostalo a aby nam tiez zostala ona vasen, s ktorou sa o tej ktorej kapele vieme pohadat. Moj pohlad na Ylvis a ich booking je taky, ze sa nam prave podaril majstrovsky kusok. Moje hudobne pozadie je inde, ked ale nieco urobi dokonalu vec, davam tomu respekt. A okrem ineho, Ylvis su pre mna hudobnou davkou takeho antismutku, ze kedykolvek ma prepadaju chmary, supnem si ich A Capella... najvyssi cas ist si to pustit znova... :)

    • lurie
      9. 12. 2016, 14:57

      @michal Tak vyzera to, ze mame vsetci po nadejach. Pardon nie vsetci, vsetci okrem Ema. Prekvapili ma Michalove slova o vybornych ohlasoch na vlanajsi stvrtok. Lebo co sa tyka diskusii v mediach, ja som to vnimal presne naopak, ak niekto spomenul stvrtok tak s vyhradou ze toho bolo malo.
      K ekonomike: nikto si nepredstavoval ze by sa kvoli stvrtku zvysoval pocet ucinkujucich, iba aby sa znizil ich pocet, pripadne aj pocet podii v dalsie dni, aj tak to nie je sanca stihat a keby sa cast vystupeni presunula na stvrtok, neboli by to tak priblizne rovnake naklady? Ako som tu uz napisal, v piatok a sobotu boli take fazy, ze sa hralo naraz na siestich podiach. Nie je to trochu vela, vzhladom na to, že vo stvrtok boli casy ked sa nehralo vobec nikde?
      Vazim si Michal, ze na nase pripomienky reagujete. Predstavy o tom ako ma festival vyzerat su vasa vec, su to vase peniaze a ak sa vo stvrtok o rok bude hrat jedno jedine vystupenie, aj tak pridem. No ako sam vidite podla reakcii, ludia uz neberu stvrtok ako den navyse, nejaky nulty, festival beru uz ako dva a pol dnovy. Na horsie sa nam od lepsieho tazko zvyka, hadam nas chapete, preto by bolo skvele a vacsina by isto privitala, ak by ste zvazili aspon nejaky kompromis.

    • boomer
      9. 12. 2016, 15:01

      @michal pozdravujem.
      este midi lidi su celkom srandisti :)

    • tomillies
      9. 12. 2016, 16:19

      @michal Priznám sa, že som bol zo začiatku tiež veľmi skeptický, ale po tom, ako som sa na ten štvrtok pozrel z vášho pohľadu, tak sa mi to začalo aj celkom pozdávať. Na druhej strane, pre tých, ktorí sa na festival nechodia stretávať s ľuďmi, na ktorých nemajú čas celý rok, alebo nechcú prechľastať celý večer, by si zaslúžili aspoň ten jeden stage navyše. Ja tu dosť lobujem za elektroniku, podľa mňa mi príde zbytočné nevyužiť postavenú Space arénu, je to pre mňa tak trocha overkill, ale na druhej strane nebránim sa ničomu. Takisto nevravím, že by sa ze ten jeden večer malo vyhodiť kopu peňazí. Netuším síce ako presne funguje a koľko stojí booking, ale takí DJs nemusia stať predsa veľa a dokážu zahrať pokojne 2h sety (dokonca sme už zažili aj 4h set od Mr. Scruff), plus bude z čoho vyberať, keďže v tom čase je neďaleko B4L. Ja vo štvrtok prídem tak či tak, ale snáď to aspoň zvážite, držím palce v bookingu :).

    • cookie
      9. 12. 2016, 17:32

      @michal diky za vysvetlenie, drzim palce, viem ze to je tazke. Pohoda je klenot, festivalova a kulturna oaza v nasej malej gubernii, akurat mam rok co rok vacsi dojem, ze hudobne uz cielite o par rokov nizsie a hlavne sa nam uz nejako celkovo skomercnieva... opat, nic nezazlievam a sme len na zaciatku, cize vsetko moze byt nakoniec inak. cely tento flame je o tom, ze ste nas namlsali plnohodnotymi stvrtkami, alternativne legendy!! a teraz? ylvis? really? ako sa to neda neokomentovat? jednoducho sklamanie, ze tam ako hlavny bod programu vidime nejake recesne kabaretne duo. (nechcem sa tu stavat do pozicie hovorcu vacsiny, ale snad vsetci z mojho okolia boli sklamani z min.r. stv programu, niektori prisli neskor, niektori v piatok, niektori sa prisli LEN doslova najebat.) ALE budem sa naozaj uprimne tesit, ked to priatiahne velky crowd, bude skvela atmosfera a budem mat dovod sa tu ospravedlnit, ze mal si pravdu Michal, ti ylvis boli super... ako pri Nick Caveovi, ktory bol uzasny. preto fingers crossed.

      ad slovnik, asi narazas na mna, aj ked emo si tiez nikdy nebral servitky, ale come on :D snad sa tu nebudeme opeknovat, kazdy si rad zanadava ked sa rozculi... nic agresivne za tym prosim nehladaj, a to ze ylvis su picovina si nemyslim len ja :P ale mrzi ma to, ked som ta prinutil si ich znova pustit...

      DA su iba show, hudobne je to naozaj jeden velky grc Michal, nic narocne na produkciu. provokativne, prvoplanove, vysamplovane a uz znacne vysumene. ked prisli na scenu bolo to fresh, lenze vlastne nic ine nevedia, uz davno je to trapne, a tie texty, kriste pane... nebudem sa tu hadat, kazdy si vie precitat recenzie na ich CELU tvorbu a podla toho spravit vlastny nazor... vies co bola poctiva hudba? Prodigy, to su stale pani, aj napriek ich otrasnemu vystupeniu.

      drzte sa a prepac, nemyslel som to tak zle ;)

    • cookie
      9. 12. 2016, 17:41

      P.S. opinions are like assholes. everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks. :) uzil si si tu svoje, diky za trpezlivost

    • Honza_H
      9. 12. 2016, 23:51

      @michal Díky za dlouhý příspěvek, i když bohužel více souhlasím s většinou námitek pod ním - silnější čtvrtek neznamená nutně větší výdaje, jen rovnováhu mezi třemi dny. Moc pozitivních reakcí na čtvrtkovou dramaturgii jsem také nezaznamenal, webparty budiž toho příkladem. Opravdu nemám pocit že by tady kdokoli používal příliš agresivní slovník. To, že jsou lidi které zajímá Pohoda natolik že tráví čas diskutováním o její dramaturgii považuji naopak za velmi pozitivní.

      A poslední poznámka : zdá se mi že zásadním problémem celé otázky ohledně kapely Ylvis je to jak kdo vnímá (nebo nevnímá) rozdíl mezi uměním a pouhou zábavou. Nemůžu si pomoct ale prostě mne pobuřuje, když se dočtu že nějací šašci Ylvis mají nejvíce hudební kreativity za poslední roky. Prostě nemají. Nemají totiž striktně žádnou estetickou ambici, mají pouze ambici bavit. A myslím, že by to možná oni sami uznali. Neříkám, že nemají na Pohodě (odpoledne na malé stagi) své místo. Nechápu však proč jsou prezentováni jako velké hvězdy, ačkoli neodehráli jediný koncert mimo Skandinávii, nechápu proč mezitím opravdoví hudebníci o kterých mluví seriózní zahraniční média (jako třeba C Duncan) jsou ohlášeni vlastně trochu by the way v porovnání s dvouma týpkama co si na sebe vezmou liščí převleky, líbají se s lachtanem a prvoplánově se svlékají na pódiu. Pokud už Pohoda v budoucnu nebude schopna rozlišit tenhle rozdíl, je to cesta do pekel. Respektive cesta od kvalitního hudebního festivalu k zábavní pouti pro podprůměrné posluchače. Minulý rok jste měli fantastický line-up a letos to doufám nakonec nebude jinak. Ylvis beru jen jako velké varování, doufám že přesně tímhle směrem to dál nebude směřovat.

    • emo
      10. 12. 2016, 13:20

      @lurie no jasné máte po nádejach, nádej neumiera a máte ju všetci rovnako
      keď si to myslel tak, že nikto s tým nie je spokojný, iba emo, tak si asi zabudol že iba emo a mišo a ...
      a odkiaľ ty môžeš vedieť kedy som napr ja (a mišo) spokojný, my sme spokojní keď si ty spokojný, takže ja budem spokojný, keď budeš ty spokojný ... a už vôbec nie v zmysle že ja som spoko lebo sú iní nespoko
      a prečo sa vlastne má mišo vždy pýtať kedy budeš ty spoko a nie napr ty sa budeš pýtať kedy bude mišo spoko
      nezaregistroval som tu jedinný príspevok typu (až teraz ku koncu sa tu jeden taký náznak objavil - vďaka) : Ok ja to beriem hlavne nech je michal spoko a ja sa teším, ale neuvažovali ste trabárs o tom že by to práve mohlo byť problém pre ľudí a nakoniec budete aj vy nespoko ... kde je niečo (kontra)konštruktívne a kde niečo (kontra)produktívne a kde je hranica, a predčasné súdy sú tu dookola v xy obmenách - dostanem herpes po predchádzajúcom ...
      keď tu niekto príde, že program je tak slabý že on na poho nepôjde ... a je tu moc svojsky, tak mu hneď niekto odpovie, že ani nechoď, nám tam chýbať nebudeš
      tak ak je Vám program št slabý, čo ja fakt neviem o tom že by bol už zverejnený, tak tam nechoďte, síce nám tam chýbať budete no ale čo už, možno o chvíľu príde mišo s tým, že žiaden št nebude, pán boh dal pán boh vzal
      a ešte ži a nechaj žiť

    • emo
      10. 12. 2016, 13:39

      @Honza_H ča sa týka ylvis, ja ich nepoznám, len som si ich vypočul až teraz a v zásade sa pravdepodobne zásadne mýliš a duncan nebol ohlásený iba baj d vej, dostane priestor ako každý už v blízkej dobe
      a ani nie sú prezentovaní ako veľké hviezdy, sú prezentovaní ako geniálni a ako vrchol št. a že je organizátor hrdý na to že bukol ich prvý koncert mimo severu EU práve on, s čím možno len súhlasiť ... o prvoplánovosti tu diskutovať nebudem, najprvoplánovejšie koncepty dali základ celým umeleckým štýlom a práve ich zakladatelia sú práve šokovaní napr. prečo sa po nich vôbec niekto opičil, proste len som si robil srandu, nič v tom nebolo, alebo len som sa chcel zabiť a tieto nezmysly zo mňa vychádzali ako nejaké volanie o pomoc ... to že nemajú žiadnu estetickú ambíciu, prepáč keď práve oni tak fakt prepáč, keby si napísal, že keď sa modrý štvorec volá strakatá krava, alebo si predchodcovia punkáčov vytvarnici namaľovali farebne vlasy a vchádzali na výstavu cez záchodovú dosku, alebo si beatles zavesili na krk cedule že sú WC ... , tak to beriem, ale práve to boli tie počiny podľa ktorých dnes počúvaš hudbu, ale aj ako sa obliekaš a aký máš vzor na baliacom papieri do kt. budeš baliť darčeky a predurčili aké dnes sú veci vytvorené od ľudí pre ľudí, vlastne komplet všetko čo kolo seba dnes máš

    • emo
      10. 12. 2016, 13:52

      @michal a mimochodom keď už nebude fakt čo (čo zatiaľ ani nehrozí) tak tam zrobíme taký bašavel, zaujímavé že napr. keke uprednostnil stretnutie pred neviem už ktorou svojou kapelou :) áno na stretnutia fakt nie je čas, vieme to tak to aspoň priznajme, štvrtok je super, tento rok som bol so psom a budem aj ďalší a žiadnych xy koncertov vtedy nehrozí, a Pohoda bola strašne krátka, vždy bola nekonečná a teraz bola tak hrozne rýchlo preč ...

    • lurie
      10. 12. 2016, 15:00

      @emo Keby sa si precital moje vyjadrenie do konca, tak by si zistil ze ja by som prisiel vo stvrtok aj keby tam hrala iba jedna skupina a ze Michal ma pravo si urobit festival tak ako chce on, bez ohladu na to ci sa jeho koncepcia vacsine navstevnikov paci alebo nie. Keby si si to precital tak nenapises take hluposti. To ze vsetci co sa k tomu na webparty vyjadrili maju na stvrtok viacmenej podobny nazor okrem teba, to bolo len konstatovanie skutocnosti ako to je. Ja som ti nic nevycital ak si si vsimol, je to tvoj nazor, tvoja vec, nebudem ta preto vysmesne napadat na tvoj sposob.
      Vztah organizator festivalu-navstevnici je jednoduchy vztah trhoveho mechanizmu. Paci sa ti - kupis, nepaci sa ti - nekupis. No ak da predavajuci priestor nakupujucim na vyjadrenie ich nazorov, tak spotrebitelia maju pravo napisat co sa im nepaci a ako by si to za svoje peniaze predstavovali lepsie. Rozumny vyrobca ak vidi ze 99% spotrebitelov sa v nazore na nieco zhoduje, tak sa im snazi vyhoviet. Ak im nevyhovie, nic sa nedeje, znovu nastupuje rovnica trhoveho mechanizmu.

    • emo
      10. 12. 2016, 19:13

      @lurie tak prepáč, keď som ťa výsmešne napadal, nebol to môj zámer a ani si niesom toho vedomý
      a tiež by som si nedovolil napr písať, že píšeš hlúposti, ale keď Ty máš pocit, že píšem hlúposti, tak OK ja Ti to neberiem, na mňa si to môže dovoliť ktokoľvek, dávam mu na to súhlas, len pozor lebo to môže viesť zbytočne k nedorozumeniam :) ja hlúposť nepripúšťam ako dôvod akéhokoľvek posudzovania, ak sa hlúposťou spôsobí reálna ujma to je o inom, ale hlúposť sama o sebe nie je zlá ani dobrá, nikto nemôže za to, že je hlúpy, ani že je čierny, teraz som bol vystupovať s postihnutým a robil som s nimi aj kanisterapiu, objektívne sú hlúpi (alebo nie sú múdri) a čo na tom, pre hlupáka každý hlúpy, nie sú zlí, sú dobrí a múdri :)
      ale ok nerozberam to zas - písal som hlúposti, vysmieval som ťa, napadal :( a teraz sa zato ospravedlňujem a zakopávam vojnovú sekeru na veky vekov, prepáč na niektoré veci mám veľmi zlú pamäť tak ma nabudúce sfúkni nech zas nepíšem hlúposti

    • lurie
      10. 12. 2016, 19:23

      @emo ok tie hluposti som si mohol odpustit
      a k teme teda uz nic?

    • emo
      10. 12. 2016, 19:33

      @emo ide o toto: keď niekto napíše, zverejní niečo čo sa mi nepáči napr, že štvrtok blabla, najprv máme tendenciu dať mu zapravdu, iste má na to dôvod (prečo to tak u niekoho nie je neviem a neriešim) potom až vdruhom rade začneme rozmýšľať čo by to mohlo byť a nájdeme 1000 dôvodov a hlavne sa pozeráme vždy na neho a až potom na seba, to je princíp základný čo ma naučili v brušku, potom v škôlke a všade inde, nech si každý robí čo chce, čiže max zodpovednosť, čistá anarchia, utopický vrchol slobody, samozrejme vidíme 1000 tých dôvodov a neriešime ich - možno je vyhoretý, celý rok maká na nejaké 2-3 dni, už to nezvláda, plný deň bol naškodu, krachuje sa na ňom, nedokážu to dopať a v sobotu hlavný deň robia fatálne chyby ... alebo to proste len tak chcú lebo sa im to páči a preto to tak chcem aj ja, o rok prídu na to že to bolo sqelé alebo že to bolo zlé a zas to zmenia a potvrdia si že tí ľudia mali pravdu, alebo sa im potvrdí že to bolo OK ... potom sa môžem spýtať či to má nejaký základ, toto už je silná vec, a potom môžem navrhnúť čo keby ako keby blabla, pokiaľ uznávame max slobodu, solidaritu a blabla, uznávame právo veta, čiže ak to jeden tak chce proste to chce, pokiaľ neuznávame blbú demokraciu kde väčšina má vždy pravdu aj keď sa preukázateľne mýli .... naše základné principiálne postoje už nazačiatku budú úplne iné a aj inak podávané ...
      keď si teda myslíte že ak mišo napíše že kapela určite nie je prvoplánová a odpíšete mu hneď na to že kapela je prvoplánová ... a keď si myslíte že napísať tento rok štvrtok nedôjdem je OK, tak je to vaša vec, nehovorím že poloha so všetkým súhlasíme a kýveme hlavičkami ako ovečky je dobrá, práve naopak ... a to že sme sa dostali až k druhému mantinelu je OK ? keď mi michal napíše že komunikácia je agresívna, aspoň to tam skúsim nájsť ...
      inak sme porušili všetko aj ži a nechaj žiť aj pán boh dal, pán boh vzal a teda kto by to mu nerozumel tak sme zlyhali ako rodina, ako priatelia, ako spoločenstvo, ako komunita, v týchto zoskupeniach sa veci riešia a zamlčujú ... a dosť!

    • lurie
      10. 12. 2016, 20:24

      @emo na lyricke elegie ja teda nie som, ak ste niekto pochopili co tym chcel basnik povedat, tak odpiste vy

    • Murdoc
      11. 12. 2016, 09:37

      @michal ad středa: pamatuji si svůj první ročník, tehdy byl čtvrtek jen den, kdy se přijelo, postavily se stany a vzájemně se poznávaly osádky sousedních stanů, večer jsme zašli do čajovny a v nějakém mini stanu hrála nějaká reprodukovaná hudba. Areál byl uzavřený, takže to byl jen takový "den družby" stanových městeček - to mi přišlo jako super koncept. Přijeli tam lidi, kteří už se zkrátka nemohli dočkat a kteří chtěli opravdu zažít festival od úplného začátku. Současný koncept čtvrtku byl fajn, když hrály alespoň ty dvě pódia.

    • Murdoc
      11. 12. 2016, 09:39

      @michal tím jsem chtěl jen říct, že jestli někteří volali po středě, tak tím nemuseli nutně myslet full day :-)

    • muflon
      11. 12. 2016, 11:10

      @micha mňa mrzí na prázdnom štvrtku, že stage sú nevyužité a v piatok a sobotu je program naplnený tak, že neviem kam skôr. Rozložienie rovnakého počtu interprétov do troch dní predsa nemôže zvýšiť náklady. Kludne postaviť o stage, dva menej a rozložiť diskusie a divadlá do troch dní. Každý návštevník by tak mal šancu vidieť viac blokov programu a interpreti by mali viac ľudí v hladisku. Hlavne by sa vyriešili krytia.

    • VV
      11. 12. 2016, 12:47

      ten emo to je ale kkt :D

    • DjDema
      11. 12. 2016, 16:28

      @michal Prečo Pohoda neakceptuje Trance, Tekno, Psy-Trance, RaggaJungle ako hudobné štýly a komerčné kolotoče ako napr. Die Antword ano ved to je gýč. Agresivita v diskusii sa dá vyriešiť tak, že sa dotyčný korektne a politicky zablokuje ako na facebooku.

    • emo
      11. 12. 2016, 16:41

      @DjDema čau, nie som za blokovanie
      už si vyrábam triko "ten emo to je ale kkt :D"

    • VV
      11. 12. 2016, 19:43

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D hlavne nezabudni na menovku na zvonceku :D :D :D

    • emo
      12. 12. 2016, 14:28

      @VV radosť prijať veci také aké sú je trošku iná ako radosť mať veci presne také aké ich chcem ja, preto sa budem tak tešiť na ten štvrtok, som kkt, dík, že si ma na to upoz., kľudne ma oslovuj v 1. osobe, nie v 3, tak som sa prijal taký aký som, pekný nick si mi vymyslel, dík, aj tričko už schne, ale ty stále nemáš dosť, taký kkt aby som znepríjemňoval deň slečnám poštárkam zas nie som, zabudni, vyhral si na celej čiare, sršíš nedekadentným originálnym humorom, teš sa zo svojho víťazstva, dal som prst, celú ruku nedostaneš, pekný deň prajem a pozývam Ťa na pivo na najbližšej WP stretávke

    • VV
      12. 12. 2016, 16:05

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D tesim sa. nie z vitazstva, to iba ty pokec tu vnimas ako boj. na to pivo. s takym exotom som este nechlastal :D

    • emo
      12. 12. 2016, 19:39

      @VV no vidíš konečne normálna reč, pivo jak pivo s exotom neexotom je furt len pivo, a aký boj :))) fakt som sa už obával že sa z teba vykľuje priposratý dylinko, ale som milo prekvapený, vážne a prepáč že som ťa podceňoval :) moja chyba, sleduj kedy tu bude ohlásená WP stretávka, si milo vítaný a nie len mnou a v tomto môžem úplne smelo hovoriť aj za ostatných :)

  • radimm
    7. 12. 2016, 23:10

    vsetko fajn, ok vizual...mena este pribudnu verim...len prosim na desktope obmedzte pri kazdom refreshi pohyb hentych chujovin, lebo je to otravne a pekne na k..http://imgur.com/a/a2tc5

    • cookie
      7. 12. 2016, 23:55

      @radimm a kreativec roka goes toooo ... mr. radimm :D topka

    • tomillies
      8. 12. 2016, 03:20

      @radimm :D dá sa to skryť napríklad ak máš AdBlock alebo uBlock Origin, tak v ich nastaveniach pridaj filtre (My Filters) toto: www.pohodafestival.sk##.ui-draggable-handle.ui-draggable.draggable

    • radimm
      8. 12. 2016, 09:47

      @_tomillies samopochopitelne, ze existuju riesenia...len nerozumiem, preco ja mam upravovat svoje spravanie? nie som ja ten klient, ktoremu sa ma vychadzat v ustrety? chapem aj to, ze niekto povie, ze malo ludi sem chodi opakovane a pre nich je to pekne a hrave...budis, nebude ich to casto otravovat...ale ja sem chodim pravidelne..a hen, tak ma to otravuje, ze som musel nieco napisat! dokonca som mal prekryte webparty tlacitko dnes rano a na prvykrat som neklikol spravne! zmierovaciu naladu v tomto nemam...vsak sa da obmedzit, kde sa budu menit, da sa to nastavit na jedno miesto, da pridat filtrik na vypnutie, ....existuje vela rieseni...ale co uz, ak vacsina vravi, ze je to super, tak sa podvolim a budem tisko v kute navstevovat ine fora s tymito ludmi :'(

    • radimm
      8. 12. 2016, 09:50

      hahaha...jasne, ze prehanam, ja si zapnem filter, ale skratka to je hlupost (moj nazor)...

    • boomer
      8. 12. 2016, 10:29

      toto su tie skutocne problemy :D

  • tomillies
    28. 11. 2016, 04:07

    Či bude hádanka alebo nie, poďme tipovať. Začnem, Arcade Fire.

    • Evcik
      28. 11. 2016, 07:57

      @_tomillies The Killers :)

    • boomer
      28. 11. 2016, 12:59

      ja pojdem uplne mimo vsetkeho co vieme o koncertovani kapiel v buducom roku a poviem Nine Inch Nails :))
      Arcade Fire aj Gorillaz by boli nadherne koncerty, ale tazko povedat ako realne
      este QOTSA

    • bohdanko
      28. 11. 2016, 13:26

    • casovac
      28. 11. 2016, 14:34

      @boomer Taky AF by nemuseli byť až taký nereálny. V lete hrajú na Inmusic festivale v Zahrebe, kapacita vraj 25.000 a vstupné 71 EUR, takže približne rovnako v porovnaní s Pohodou. Ale toto je len môj amatérsky odhad.

    • Honza_H
      28. 11. 2016, 14:52

      @casovac Přesně tak taky uvažuju. Týden před Pohodou hrají na Rock Werchter, potom dají pravděpodobně Roskilde, možná Open'er, takže nebudou daleko. A hlavně - Nos Alive a Bilbao BBK, tedy největší evropské festivaly které jsou stejný víkend jako Pohoda, byli právě ty jediné na kterých AF hráli minulý rok, takže letos tam určitě nebudou. Samozřejmě se taky může stát že skončí evropskou turné právě tím víkendem před Pohodu, ale pokud ne, šance je podle mne největší za poslední roky. Doufejme !! :)

    • cookie
      28. 11. 2016, 14:55

      @casovac tak povrava sa, ze Michal ich velmi chce, snad sa teda zadarilo... nieco som sa dopocul aj o Alt-J, ale tusim uz stihaju len na hardcore otocku...

    • Honza_H
      28. 11. 2016, 15:00

      btw právě kvůli tomu že kapely co jedou stejný víkend Španělsko/Portugalsko nestíhají být zároveň na Pohodě, tak můžeme skoro s jistotou letos vyloučit kapely jako Foo Fighters /ti by byli stejně moc drazí asi/, Depeche Mode, Alt-J, Phoenix, Fleet Foxes, The Kills ...

    • lurie
      28. 11. 2016, 15:12

      @casovac na Inmusic bude aj Gutterdammerung featuring Henry Rollins, to by som si dal este radsej ;)

  • Tono
    25. 11. 2016, 14:05

    Prvé meno Pohoda 2017 zverejníme začiatkom budúceho týždňa. Ďalší týždeň na to chystáme "mikulášsku" nádielku ;) Viac už čoskoro...

    • boomer
      25. 11. 2016, 14:09

    • gress
      25. 11. 2016, 14:20

      dúfam, že sa je na čo tešiť!

    • tomillies
      25. 11. 2016, 14:49

      @Tono budú i tento rok hádanky?

    • Tono
      25. 11. 2016, 15:31

      @_tomillies no my mame hadanky radi. V mnohych pripadoch fungovali velmi dobre, no pri niektorych mensich menach sme mali miestami pocit, ci uz toho nie je niekdy prilis vela. Ale otocim teda otazku a spytam sa vas na webparty, chceli by ste aby boli?

    • Honza_H
      25. 11. 2016, 15:46

      @Tono Hádanky prosím ano, moc mne to baví ! Zvyšuje to napětí a dají se vyhrát lístky ! :)

    • boomer
      25. 11. 2016, 15:53

      @Tono osobne som ani raz nemal pocit, ze ich bolo privela. je to zabava. navyse, ak sa viem opriet o nejaku indiciu, prislub noveho mena vie byt pre mna vzrusujucejsi nez samotny finalny oznam. ta chvila napatia je super a zamestnava mi mysel v predvecer ohlasenia.
      ale ak prinasaju privelky produkcny overhead, myslim ze sa nikto neurazi ked ich obmedzite iba na stredne/velke/zahranicne mena :)

    • tomillies
      25. 11. 2016, 17:41

      @Tono práve u tých väčších mien sa to v pohode dalo uhádnuť a meno sme viac menej vedeli deň pred zverejnením (spomeňte si na Bjork, oficiálne ohlásenie bolo v ten istý deň ako Colours, ale my sme to vedeli o deň skôr vďaka hádanke :D).. no a u tých menej známych umelcov to zas bola väčšia zábava.. takže z mňa áno v oboch prípadoch :).. nehneval by som sa ale, ani ak by ste prišli s niečím úpne novým, neviem si však predstaviť, čo by to bolo..

    • lurie
      25. 11. 2016, 18:02

      @Tono ja hlasujem len za dobre spravene hadanky ktore maju zmysel hadat. vtedy je to fajn patrat a dohadovat sa co by to asi mohlo byt. no ak je to velmi priehladne najma u tych velkych mien, tak prezradite headlinera uz dopredu a michalove ohlasenie na fmku nie je zvedavo ocakavane, ale len formalita. mne sa totiz pacia aj tie radiofm ohlasovania neznamych veci, ked napriklad najprv pustia kusok skladby tej skupiny a v tom momente je to uzasny pocit a nasleduju obrovske ovacie :) to sa hadankami straca.

    • Tono
      25. 11. 2016, 20:39

      @lurie @Honza_H @boomer, @tomillies v podstate ste vystihli vacsinu "pros and cons" ohladom hadaniek. Vzdy sa da prist s niecim novym, no tiez mozeme lahko sklznut k banalnym ci popopatistickym hintom. Zatial nebudeme podprobnejsie opisovat komunikaciu Pohody 2017, ale vdaka za vase nazory a postrehy. P.S.: Pocuvajte FMko v utorok rano po 9:00 ;)

    • Peter_BB
      26. 11. 2016, 00:01

      @boomer opat suhlasim, len dam 1 priklad toho ake enormne narocne je take hadanky robit - ked som si onoho casu precital to "my o vlku, a vlk za dverami", tiez mi skoro 'zadrhlo' z piva ktore som prave pil, ze predsa "Radiohead by si zasluzili ovela pompeznejsie oznamenie". Potom mi po par minutach doslo, ze Agentura by urcite Radiohead neavizovala takto. Cize mne by sa prave pacili hadanky nie na headlinerov, ale na take tie mena z showcase festivalov ci ine "lacnejsie kapely". Teda hadanky, kde by spravnu odpoved dalo par ludi. A idealne by to bolo tak, ze ak by to uhadol iba jeden ci par ludi, tak by sa za suhlasu kapely s nou aj mohli potom stretnut v backstagei.

    • boomer
      26. 11. 2016, 17:23

      @Peter_BB no, na jednej strane ubudne z pompeznosti, ale na druhej strane hadanku uhadne patsto ludi, tisic ludi to odkomentuje lebo mozu vyhrat listok, facebook friendi kazdeho z toho tisica ludi uvidia komentar pod hadankou, a de facto to pohode na facebooku zdvojnasobi (alebo aspon casovo predlzi, vzhladom na nevyhnutelny prienik zapojenych ludi) publicitu pri oznameni noveho mena, kedze na druhy den bude mat oficialne oznamenie dalsich 2000 likeov a 200 komentarov :)

    • cookie
      26. 11. 2016, 18:30

      @Tono ak nebudu chemical brothers , tak s hadankami pls ani nezacinajte ,) jokes aside,
      bolo to fajn, ale ludia cakali velka mena a tie neprichadzali, podla mna stacilo.

  • Captain_Obvious
    25. 10. 2016, 17:32

    tak z takejto reakcie Pohody som sklamany https://www.facebook.com/matuscupka/posts/10153596240746848?comment_id=10153717271926848&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D ide o slavne trojnozky ktore bez povolenia hyzdia mesto...a aj keby boli povolene tak je nechutna privatizacia verejneho priestoru...nejak mi to nepasuje k pohode ktora je cti verejny priestor

    • boomer
      25. 10. 2016, 18:37

      @user56faee91b8396 nie som zastancom trojnoziek, ale ani by som nedemonizoval firmy za to ze vyuzivaju ponuknuty reklamny priestor. trojnozky mozno hyzdia mesto, ale napr. take billboardy hyzdia cely stat a vyuziva ich kazdy, kto si to moze dovolit. krcim plecami.

      este by som dodal, ze ak uz nemam na vyber, radsej by som sa pozeral na reklamy, ktore propaguju dobru vec a navyse su remeselne kvalitne spracovane, nez na nejaku reklamu na stresne krytiny z MS Paintu, alebo gate z H&Mka

    • Peter_BB
      25. 10. 2016, 19:50

      @boomer tak nejak - ako by "stary *uj" glosoval, ze "žiaľbohu, a niekedy je to aj chvalabohu, že žiaľbohu".

      V BB hral ostatne Ed Harcourt (Barbakan fest) pre asi 20 ludi. Pretoze fest mal promo len cez socialne siete - zialB/chvalaB... :))

      Prezitie Pohody stoji a pada na "motrokoch" :) nadnarodnych korporacii kt. si presunuli svoje "call centra" z netusim kadial do BA. Opat zialB/chvalaB:))

      Ak sa hanbim za nieco, tak nie za Pohodu/BA/SR/EU/Svet :), ale za takychto ludi, kt. sa rozhoduju podla vizualneho smogu :(((

    • Captain_Obvious
      26. 10. 2016, 08:53

      @Peter_BB kamo nemusis sa vyjadrovat ku vsetkemu ty kadrovak...ak pohoda si robi reklamu v outdoore na povolenom bilboardoch (ktore su samozrejme hrozne a je nimi slovensko zaplavene) tak si tiez poviem ze ok a som rad ze tam vidim pohodu......ked ale vidim pohodu na trojnozke ktora je tam ilegalne a v rozpore s predpismi tak ma to nepotesi, horsie je ked si precitam alibisticku odpoved ze co pohoda s tym ma....taka trojnozka (a ani bilboard) podla mojho nazoru pohode neprilaka novych ludi, ide len o imidzovu zalezitost, ale ked pohoda zaplati niekomu kto nezaplati mestu (a ak zaplati mestu tak je to 3,50 tak to nie je ok) a tvari ze s tym nic nema tak som sklamany, treba popracovat na corporate social responsibility (alebo porozpravat o tom na konferencii v reperbahne ze ako pohoda participuje na verejnom priestore)

    • VV
      26. 10. 2016, 09:47

      @user56faee91b8396 pravdaze pohoda s tym nic nema. ona ma kontrakt s reklamnou agenturou a iba sialenec si moze mysliet ze bude skumat dodrzovanie vsetkych zmluvy reklamky s tretimi stranami. uznavam zelenych a ich cinnost, pokial to neprehanaju tak ze to uz hranici so zdravym rozumom.

      ak mestu niekto neplati, nech si to mesto vymaha, pokutuje, to je ok ale privatizacia verejneho priestoru? :) aby si sa nezblaznil od toho sprivatizovania priestoru 15 cm od stlpa osvetlenia. nehovorim okolo stromov alebo ak by branili chodcom vo vyhlade pri prechodoch, to je nieco ine. nedavno bola v tv spravach reportaz ako slavnostne odstranovali tie trojnozky od stlpov pri chodnikoch. vsimol som si ze na kazdom jednom bol program kulturnych podujati, program divadiel teda uzitocne informacie pre ludi. vzdy sa radsej pozriem na graficky vkusne spraveny program festivalu ako na spinavy sedy stlp. pritom ako napisal boomer stale stoja po celej republike tisice otrasnych megabillboardov propagujucich uplne sprostosti.

    • Peter_BB
      26. 10. 2016, 10:24

      @user56faee91b8396 sloboda, vratane moznosti slobodne sa vyjadrit k comu chcem a ako chcem - ktora mnohym a zrejme aj Tebe vadi - je pre mna dolezitejsia ako niektore negativne dosledky/externality tej slobody.

      K 3-nozkam: nepacia sa ani mne. Len Ti davam podnet zamysliet sa, kto vytvara po nich dopyt - ci Agentura Pohoda, alebo ci "motroci" kt. maju peniaze navyse aj pre to, ze v otazke ci dostanu dovolenku cez dni Pohody sa zvacsa do poslednej chvile trasu? Nic viac a nic menej - kludne si to glosuj ako kadrovanie, ja si budem glosovat ze "trafena hus zagagala" :))

      Sympatie mam ale ku vsetkym, komu tiez ten dost extremny a nepekny vizualny smog v BA prekracuje hranice, a nedusia to v sebe a snazia sa s tym nieco robit. Vratane otvorenie diskusie tuto na WP. Ale sympatickejsi su mi predsa len ludia, kt. si kupia listky na Pohodu rok vopred, aj preto ze ich sloboda vybrat si dovolenku kedy sa im to hodi nie je "na predaj" za ziaden karierny rast a zvysenie platu.

    • michal
      26. 10. 2016, 11:39

      @user56faee91b8396 Ahoj user56faee91b8396. Prosim, precitaj si moju reakciu este raz. Zda sa, ze sme sa celkom nepochopili. Co sa tyka pristupu Pohody k verejnemu priestoru ci roznym spolocenskym temam, myslim, ze toho robime dost a uzivame si za to vcelku dobrodruzny zivot. Pekny den.m

    • Peter_BB
      26. 10. 2016, 20:48

      @michal len dodam, ze na tom linku co tu dal "user" nie je Tvoju/Vasu reakciu mozne precitat si, teda pre tych z nas, kt. nemame FB. Vidno len prispevok Matusa Cupku.

      Pracu "zelenych" si vazim, sam som s nimi dlhe roky pracoval v 3. sektore (v kancli s Pistom Jancom, ... na Pohode s Lacom Hegyim, atd.). Ale z toho FB sa mi fakt zda, ze Matus Cupka na jeho kampan trosku zneuziva silne medialne postavenie Pohody (vytvara dojem, akoby na tych 3-nockach boli len a len plagaty Pohdy). A toto mi pride totalne nefer. Vizualny smog v BA je problem v prvom rade BA ako takej, a bolo by to verim uplne rovnake aj ak by sa Pohoda vypredala ako Glasto, co sa snad raz stane :)) (a v ten rok si slovaci nasledne zasluzia ohlasenie Radiohead :)))

      Po akcii "fakt iba 20-25 ludi na Eda Harcourta na Barbakane v BB", z toho min. 15 neplatiacich z 'guestlistu', je tu teraz velka tema v kuloaroch v BB presne to, "ze bez plagatov to zrejme nejde" (isto sa poznas s Mirom Lanikom a pocul si uz o tom).

      user otvoril (si) podla mna velmi dobru temu, a tuto na WP mozeme aj o nej, tak ako o vsetkom, absolutne bez servitky pred ustami. Len toto mi pride este o triedu viac nefer ako to dozadovanie sa Arcade fire pred cca. 3 rokmi :))

    • emo
      27. 10. 2016, 11:21

      @user56faee91b8396 legal - ilegal - scheissegal
      keď mestu legálne platí niekto za niečo nelegálne 3,50 tak je to o h. rieš to s mestom, prečo berie peniaze za niečo nelegálne
      alebo si trojnožky pober - veď sú nelegálne a tak len čistíš mesto od špiny a vyrábaj z nich niečo užitočné čo ďalej umiestňuj legálne
      alebo to jednoducho prelep krížom nápisom táto reklama je nelegálna, prípadne aj s odkazom na web kde sa o tom ľudia niečo dozvedia
      alebo keď ti tie trojnožky tak vadia vymysli si kopec ďalších legálnych spôsobov a vôbec nechápem prečo tam ešte sú, keby som ja tam býval a mne tak vadili tak tam už dávno (legálne) nie sú a nie že by som nimi ešte aj otravoval ďalších ľudí na weboch a neviem kde všade (to teda predpokladám, že sa tam neobjavili pred týždňom)

  • monghi
    20. 10. 2016, 18:31

    No, akoze, absolutne nic tu nechcem tymto naznacit, ale Radiohead zacinaju cez instagram veselo ohlasovat festivalove koncerty v EU pre buduci rok. Aktualne:
    23/06/2017 - Glastonbury
    28/06/2017 - Open´er (PL)

    som realista, takze to vidim na Sziget? :D

    • Murdoc
      20. 10. 2016, 19:16

      @monghi letter of interest leží agentovi na stole a práší se na něj

    • cookie
      20. 10. 2016, 21:00

      keby chcel ist niekto autom po krovky, zoberiem benzin tam aj naspat... 2 miesta

    • tomillies
      21. 10. 2016, 00:37

      @monghi týždeň od Pohody a oni budú v Poľsku? Fúha...

    • michal
      21. 10. 2016, 11:37

      @monghi Ahojte. Radiohead na Pohode nebude. Bol som za agentom v Brightone osobne, vybrali si limitovany pocet festivalov a Pohoda sa medzi ne nedostala. Stve ma to, ale nevzdavame sa... :)

    • boomer
      21. 10. 2016, 11:46

      @michal skoda. nuz ale, skalni budu mat prilezitosti vidiet radiohead relativne poblizku, a pohode stale ostavaju gorillaz :)

    • taus
      21. 10. 2016, 12:16

      ach, mohla jsem třičtvrtě roku doufat... ale vlastně - takhle mohu doufat rok a třičtvrtě, to je ještě lepší :)

    • Peter_BB
      21. 10. 2016, 18:10

      @taus :))))

      Michal vdaka krasne za operativnu, a najma uprimnu a 'empiricku' reakciu.

      Prijemny vikend vsetkym, ..teda vsetym z Vas kto nesmutite ci nezufate :)))

    • tomik
      21. 10. 2016, 23:47

      @michal nezufaj ja som napriklad rad ze nepridu najprecenovanejsia kapela uspavaci hadov za tie prachy mozme mat 10 paradnych kapiel ... ved pride doba ked agent radiohead prileti lobovat do trencina :D

    • lurie
      24. 10. 2016, 11:15

      @tomik aj mna ta sprava potesila presne z dovodov ktore uvadzas. atoms for peace bol yorkeov kvalitnejsi produkt a tych sme videli

    • cookie
      24. 10. 2016, 12:27

      "ved pride doba ked agent radiohead prileti lobovat do trencin"
      "atoms for peace bol yorkeov kvalitnejsi produkt"

      :D bavim sa

    • cookie
      24. 10. 2016, 12:34

      @tomik

      tomik
      2016-10-06 12:30:22
      takze takto vo stvrtok daft punk v piatok gorillaz a v sobotu radiohead :D plus nejake stredne kapelky a mozno aphex twin
      Odpovedať

      ???

    • lurie
      24. 10. 2016, 21:50

      @cookie ja sa zas bavim na tom ako cookie co tu vzdy propaguje kvalitnu narocnu elektroniku zhana labuznikov kroviek aby sa dostal na radiohead :D

    • tomik
      24. 10. 2016, 21:51

      @cookie to s tym agentom v trencine bol samozrejme vtip na povzbudenie... a kto vie mozno raz pohoda bude mat take meno ze sa budu kapely same ponukat momentalne RH hraju velke festivaly a nejaky 30 tisicovy slovensky maju na haku bola by to pocitam najdrahsia kapela v hitorii pohody tych minimalne 500 000€ by sme pocitili na slabsom programe ako ked po bjork na hlavnom podiu v sobotu vecer hral ani neviem kto uz ...pre mna RH maju najlepsie roky za sebou na koncert by som siel ale asi po tretej pesnicke by som znudeny siel prec vestko na jedno kopyto ....

      tie tri mena daft punk gorillaz radioheed nebol moj vysnivany lineup pocuvam len electronicu bol to tip na najidealnejsi lineup nieco tanecne -gitarove -a predrazene depresivne :D

    • cookie
      24. 10. 2016, 23:11

      @lurie well, este som ich nevidel a to ich pocuvam odo dna, kedy tatko doniesol domov pablo honey, to este mtv hralo hudbu :) zrejme budem musiet vycestovat, aj ked ujo thom nevyzera, ze by planoval najblizsich 10r skoncit koncertovat... uvidim co este prida open'er.

      @tomik mmkay

    • Peter_BB
      25. 10. 2016, 19:58

      @cookie presne pre ludi ako Ty (myslim v dobrom :) by ma velmi potesili Radiohead na Pohode. Hoc som na ich koncerte bol 3x, az by ich Pohoda oznamila, (obrazne povedane) otvaram najlepsie sampanske a kazdy dalsi den sa tesim na Radiohead na Pohode, ..aj v tie zle dni ked by sef po mne v praci ziapal atd. S pocitom, ze sa spolu so mnou rovnako tesia stovky a mozno az tisicky "tradicnych Pohodakov". Pre mna boli AFP na Pohode splneny obrovsky sen, mozno najvacsi, ale tesil som sa na neho z BB asi sam, nastastie spolu s Vami tuto z WP (cau taus :)). Kazdopadne hoc AFP su pre mna #1 zazitok Pohody, tak # koncertny zazitok stale zostava koncert Radiohead. Tolko snad k tejto teme :))

      monghi - nedas nove vlakno o Cure ?:)))

  • tomik
    6. 10. 2016, 12:28

    gratulujem k nominacii EFA za najlepsi lineup, minulorocny bol podla mna jeden z najlepsich a dostat sa medzi festivaly kde najlacnejsi listok zacina na 120€ a pivo stoj 4€ nehovorim o kapacite je velky uspech ...
    a dufam ze lineup pohody bude len rast netreba ludi rozmaznavat 59€ litkami za tie mena to je velmi pod cenu tych 99€ si pracujuci slovak moze dovolit a naucit sa platit za kvalitu madari poliaci z V4 s tym nemaju problem len cesi a slovaci vyplakavaju pri kazdom miernom zdrazeni ... drzim palce raz tu kategoriu vyhrate :D

    • Tono
      6. 10. 2016, 14:28

      @tomik Dakujeme :)

    • Peter_BB
      9. 10. 2016, 12:37

      Pripajam sa ku gratulacii!

      @tomik (k tomu co spominas nizsie) - Daft Punk su vraj v jednani ako jeden z headlinerov Glasta 2017 - spolu s Guns 'n' Roses :O a Stone Roses. Cenova politika Pohody verim absolutne reflektuje realitu, vid ostatne roky "na par listkov takmer vypredane" ci "kratko pred zaciatkom vypredane". Ta prva seria je super pre dobrovolnikov a brigadnikov kt. chcu o rok prist uz ako divaci. A ta dalsia je cenovo tak akurat pre nas "kazdorocne vernych", kt. ideme na festival a nie na headlinerov plus chceme co-to usetrit na coraz drahsie koncerty tych Radioheadov, Cureov atd. Dnes inac v X-FM kazdorocne repete o rychlom vypredani Glasta, kt. z pohladu ekonoma :) vnimam ako fest kt. cenu drzi umelo pod trhovou, kym Pohoda presne reflektuje trh - aj ten v SR, aj ten s dostupnostou "hviezd" v nasich koncinach. Viem si v pohode :) predstavit, ze v 2017 line-up Pohody zaboduje u kritikov/odbornikov/zurnalistov s headlinermi typu Primal Scream a Julia Holter a pod., teda aj bez tych tzv. stadionovych kapiel.

    • tomillies
      11. 10. 2016, 19:43

      @Peter_BB S všetko nasvedčuje, že by Daft Punk mali ísť tour tento rok tour (1997, 2007, 2017?), ale posledné týždne vyšlo toľko špekulácii a "overených" informácií, že to podľa mňa dopadne ako každý rok :D žiadne oficiálne stanovisko nepadlo

  • keke
    13. 7. 2016, 12:28

    Zdravim vas, Pohoda fans. Pohodova dospelost (18x) je minulostou a najocakavanejsia udalost na feste- WP stretko je krasnou spomienkou. Stretnut "srdciarov" tohto jedinecneho festu, je ako stretnut moju alter ego rodinu, vzdy som na vas zvedav, ptze tu citam 99,9% prispevkov. Skoda, ze som trosku popil a tym padom viac observoval ako komunikoval. Ale neni vsetkym dnum konec, verim, ze najneskor v jeseni na PICF No.II vas opat uvidim a splatim svoje dlhy. Postrehy z dvadsiateho rocnika si necham na "priste". Lubim vas.

    • Evcik
      13. 7. 2016, 12:35

      @keke ahoj, chcem sa spýtať, reči okolo ďalšieho PICF na jeseň sú len špekulácie alebo bolo niekde niečo povedané o tom? Už to tu bolo spomínané zo 2x, takže koľko je na tom pravdy? :)

    • keke
      13. 7. 2016, 12:40

      @Evcik oficialne o tom agentura nehovorila, je to iba moje tusenie?;-)

    • emo
      13. 7. 2016, 13:09

      @keke no ono niekedy komunikovať ani netreba, proste tak ako by sme sa rozišli včera a stretávali každý deň, však keď sa začneš venovať jednému, hodina by ti ani nestačila a zas umelo sa tam tváriť, že za tú hodinku aj niečo vážne preberieme a trápne reči v štýle: ta jak keke, ta dobre a ty jak emo, ta šak dobre :)) je to presne také ako má byť, cez rok nie sme príliš uzavretí a preto tam nepotrebujeme byť zas príliš otvorení, nasmiali sme sa jedna radosť, prebrali sme aj intímnejšie vážnejšie témy, vymenili sme si milé vrelé úsmevy a objatia, s každým ako to išlo, nedelíme sa vôbec na nejaké vážnejšie intelektuálikovské skupinky ani blablabla. môže to niekdy vyzerať aj trošku rozpačito trápne milo, že teraz čo vlastne :) a pritom ste tam do mňa naliali za tú hoďku 7 či kolko, no nebuď potom ešte aj spitý :), no fakt však za tú hoďku sa tam udialo toľko, že by sa to ani za 10 hodín nespísalo, krásne :)

    • keke
      13. 7. 2016, 13:37

      @emo presne tak

    • cookie
      13. 7. 2016, 15:53

      @keke bolo super ta zase stretnut, a diky moc za videjka, uz som to vsetko prestalkoval... inak sa nezdas, dlho vydrzis hore :D

    • cookie
      13. 7. 2016, 16:23

      @keke PICF 2016: Thundercat, Anna Meredith, PSB, Digital 21, Kiran Leonard, Ho99o9, Sonigo Gallo Negro, Ash Koosha, Throwing Snow, It's Everyone Else, Midi Lidi, Illse, Genuine Jacks, Max Bazowski, Núku, SKCZ buchoty a pre boomera Bazzookas .D

    • cookie
      13. 7. 2016, 16:25

      *Sonido

    • Peter_BB
      13. 7. 2016, 16:50

      @keke :))) Aj ja verim na PICF, bola by to aj pre mna m.i. skvela prilezitost na vybavenie reklamacii :)) za nenacapovane prehrate stavky :) Hoc sa z Teba keke dala vnimat unava z toho popitia :), vnimal som z Teba aj spokojnost, super ze si dosiel, moja smola ze som si Pohodu nevedel predstavit bez Zrni+JS a preto zdrhol zo stretavky WP prilis skoro :(( Opatruj/te sa :))

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa