Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Honza_H
    24. 10. 2017, 15:44

    Blizi se listopad a s nim jiste i prvni headliner.. Tipy ?
    Ja to vidim na Gorillaz, dnes je oznamil Open'er na ctvrtek 6. A dal tipuju minimalne jedno jmeno ze ctverice Arcade Fire/St.Vincent/The National/Beck. Rad bych zase nejakyho headlinera z oblasti rnb/hip-hop ale myslim ze tim ze minule byla Solange a M.I.A. budou to letos smerovat spis do rocku. Coz vubec nevadi kdyz se to pak dozene "malymi" jmeny. Treba s temi Gorillaz by mohl prijet Vince Staples a Danny Brown coz ?

    • muflon
      24. 10. 2017, 16:45

      @Honza_H obavam sa ze Gorillaz, Arcade fire alebo, The National by vycerpali rozpocet pohody.

    • Honza_H
      24. 10. 2017, 17:03

      @muflon Tak Gorillaz a AF nevim, The National podle mne rozhodně zaplatitelní jsou. ještě LCD Soundsystem připadají v úvahu, i když o nich říkala jednou Holušová z Colours že prý si je nemůžou dovolit. Na druhou stranu zaplatili Imagine Dragons tak nevim .. podle mě tím chtěla spíš říct, že poměr cena/popularita té kapely ve střední Evropě pro ně nebyl výhodný.

    • emo
      24. 10. 2017, 17:40

      @Honza_H toz "malymi" jmeny se to nikdy nedozene, no milymi ano
      i kdyz si nekdo mysli opak, pohoda nezna vatu
      sebelepsi jmena nekdy neudelaji z nepovedeneho festu povedeny
      no misto tradicnich tsesnicek malinky jahudky boruvky na dortu a kousky temne cokolady, ne sladke, az slane s kouskami tvrdych jader mandli v hmote dortu s prekvapivymi přimsi treba kajenskeho chilli udelaji z chutneho dortu vynikajici - z pekneho festu nadherny, cim vic na pohodu jezdim nabyvam dojmu ze je to proste taky normalny festival coz je nejvyssim vyznemenanim ktere ja muzu udelit, nebo proste pohoda je pohoda /bez privlastku/

    • emo
      24. 10. 2017, 17:48

      @emo jo par don taky normalny fest znamena tiež normalny fest nebo to znamena takovy normalny fest :D tak at si to vysvetli kdo chce jak chce

    • Peter_BB
      24. 10. 2017, 18:20

      @Honza_H Tipujem :)), ze prveho headlinera oznami Agentura az v decembri na Mikulasa :) Ved Suede bol oznameny 2. decembra, a odvtedy sa (ak dobre chapem) na trhu interpretov na festivaly situacia zmenila v neprospech nas v tom zmysle, ze sa o najsilnejsie mena de facto zacina licitovat, a o to dlhsie cakaju agenti interpetov s potvrdenim agenturam kt. organizuju festy. Ale mozno to nechapem spravne, uz si o tejto teme tak vela necitam ako kedysi.

      Spomedzi interpretov kt. spominas, tak odhadujem ze licituju predovsetkym Gorillaz. Tiez zrejme Arcade fire, ale na ich novy album co sledujem ludia vo svete dost pindaju, co moze hrat do karat :) vam ktori si o nich roky pisete :)) Tipujem ich, alebo The National, hoc mna by najviac potesil Beck. Ale najskor tipujem, ze nebude ani jedno zo spomenutych mien, ale len preto ze je to statisticky najpravdepodobnejsie :))))

    • Peter_BB
      24. 10. 2017, 18:22

      @emo pripomenul si mi Brana Ondreicku, a jeho reakciu na otazku ze aky zaner hra Kosa z nosa, ze proste hraju obycajne pesnicky :)) No ale Pohoda je NEobycajny fest, tak teďkom bábo raď :))

    • wratko
      24. 10. 2017, 18:45

      @Honza_H Beck je pre mna idealny headliner na Pohodu, agentura sa onho dlhodobo pokusa, takze silno dufam. K nemu Charlotte Gainsbourg a je vymalovane.

    • boomer
      24. 10. 2017, 19:05

      @wratko colours si LCD soundsystem pravdepodobne mozu dovolit, len do takeho risku oni nejdu. tam asi nie su nerealni ti Gorillaz, co by mi trochu zlomilo srdce, ale Albarn si o tyzden vo Viedni takmer urcite nadrobi :) a na Primavere napravi :))
      tu to skor vidim na tych National a QOTSA, co ako dvojka sama o sebe by potesila mrte ludi, vratane mna. do inych tipov sa mi nechce ist, neni ta buduca sezona este dostatocne vykrystalizovana.
      hej a myslim si ze na ohlasenie si budeme musiet pockat do 2018 :)

    • Honza_H
      24. 10. 2017, 20:57

      @boomer tak precijen pred vanocema uz vzdy nejaky jmena byly, nemyslim si ze by se situace zmenila tak dramaticky ze by to tentokrat melo byt jinak

    • Peter_BB
      24. 10. 2017, 21:58

      @Honza_H vianocny darcek verim dostaneme, a mozno uz na Mikulasa :) Ale aj boomer ma pravdu v tom, ze najsilnejsie 2 mena cakajme az v 2018, az teda vianocny darcek nebudu Arcade fire. Kazdopadne Gorillaz by bol velky zazrak, rovnako ako t.r. headlineri Openeru Foo fighters (tych tipujem v lete skor v Amerike) a Radiohead (u nich nikto nikdy nevie, a mozno prave pre to sa za nich aj nadalej modlime a verme :)))

    • monghi
      25. 10. 2017, 09:32

      tieto velke mena uz radsej ani nepisem, ani nekomentujem ... o to radsej uvitam vsetky tie mlade kapelky, ktore si clovek moze vychutnat cez Radio FM, Spotify, ci KXEP radio, ktore pravidelne zverejnuje svoje zaznamy z vystupeni roznych kapiel na YouTube :)

    • jazzist
      25. 10. 2017, 10:08

      mne sa paci ako to napisal monghi aj emo

    • djdusi
      27. 10. 2017, 10:01

      @Peter_BB nemyslim si, ze uroven (ci uz sa ludom paci alebo nie) posledneho albumu Arcade Fire hra co i len minimalnu rolu v tomto; este stale to je aktualne top meno a hlavne ich nadalej vseobecne povazuju za jednych z najlepsich live kapiel v sucasnosti... Takze jedine, ze mozno ich cena nejak razne nevstupla, ale ze by boli dnes menej ceneni ako ja neviem, pred 2 rokmi, to urcite nie. :)

    • Peter_BB
      27. 10. 2017, 17:26

      @djdusi Vnimam to takto: ak by AF vydali skvely album, o kt. by sa vela pisalo a hovorilo, tak mnohe festy kde hrali pred 2-3 rokmi by "prihadzovali v drazach" aj nad sumu ktora je "pomyselne maximum" v rozpocte Agentury Pohoda. Za sucasnej situacie podla mna nebudu, kedze nemaju tento rok dovod dat vela penazi na AF. A tak je sanca, ze to (pre mnohych, vratane dennika SME, konecne :) vyda aj na Pohodu. Inac samozrejme suhlasim ze AF plne zostavaju v kategorii 6-cifernych honorarov kde prva cifra urcite nie je 1 ani 2 a zrejme ani 3, presne preto co pises ze zostavaju v pomyselnom Top 20 koncertnych kapiel tejto nasej ani-neviem-akej :) sceny.

    • simbela
      28. 10. 2017, 12:43

  • tomillies
    3. 10. 2017, 23:03

    Keďže už nastal ten čas v roku, tak pridávam moje tipy. Všetko je to elektronika a všetci idú tour alebo vydávajú nový album.

    Space aréna pred polnocou:
    - beGun https://youtu.be/Vrl0xKh31ZQ
    - Death Grips https://youtu.be/Orlbo9WkZ2E
    - Fatima Yamaha https://youtu.be/ExxN2Kzr4vQ
    - GusGus :D https://youtu.be/e96lbFiG_k8
    - Jon Hopkins https://youtu.be/rD4sLbNK-rw
    - Nicolas Jaar https://youtu.be/IUjWumGIqe8
    - SOHN https://youtu.be/72FHabdpTzw
    - Vitalic https://youtu.be/eh9w0ssMBYk
    - Four Tet https://youtu.be/Ca6pjR2TLns

    Space aréna po polnoci (tanečnejšie veci):
    - Birdy Nam Nam https://youtu.be/jULOGzEH3iY
    - Flume https://youtu.be/oufPs0zPuyw
    - The Glitch Mob https://youtu.be/bnLaFOjrfQA
    - Kavinsky https://youtu.be/cypbLhspHHQ (sorry za kvalitu)
    - Akékoľvek kvalitné techno, či mainstream alebo underground, len už prosím žiadny experiment typu Salut c'est cool :(.. Len Faki, Stephan Bodzin, Ellen Allien, Pan-Pot, Joris Voorn, Richie Hawtin, Ostgut Ton, Recondite, Joseph Capriati, Dubfire, Âme, Dax J, Rebekah, BICEP, Dixon, Maceo Plex, atď atď..

    Európa stage:
    - Aquarius Heaven https://youtu.be/47rbxesMrGQ
    - Felix Laband https://youtu.be/jP6wYwahfqQ

  • A_Touch_Of_Evil
    20. 9. 2017, 18:38

    monghi:
    Bohatý rok na dobré albumy? A to ktorý rok? To akože myslíš tento rok? A to robíš si srandu? Lebo napísať že tento rok je bohatý na dobré albumy je dosť slabý vtip.

    • user56faee91b3968
      21. 9. 2017, 02:13

      @A_Touch_Of_Evil The National, The War On Drugs, LCD Soundsystem,At The Drive In,Broken Social Club,Feist.....

    • user56faee91b3968
      21. 9. 2017, 02:20

      @A_Touch_Of_Evil zavisi to od toho co pocuvas.... Ty si asi priaznivec tvrdsej sceny a u mna co sa tyka metalu zatial tento rok vedu Bison s albumom You Are Not The Ocean You Are The Patient.... Monghi je ako vacsina tu prispievajucich fanusik alternativnej sceny a tento rok je naozaj bohaty na dobre albumy.. U mna zatial vedu The National s albumom Sleep Well Beast a The War On Drugs s albumom A Deeper Understanding....

    • user56faee91b3968
      21. 9. 2017, 02:37

      @A_Touch_Of_Evil no a po nich nasleduju posledne albumy od Arcade Fire,Casper,Jay Z,Haim,The XX,Beatstakes,Phoenix,Paula Wellera,Marka Lanegana,Incubus,Feist,The New Pornographers,Elbow, Ryana Adamsa,Kraftklub,Alt J,Fleet Foxes,Kasabian,Broken Social Scene,Gorillaz, Depeche Mode,Queens Of The Stone Age,Foo Fighters,Mogwai,Grizzly Bear, Run The Jewels,At The Drive In,LCD Soundsystem,Van Holzen,Jesus And Mary Chain,Portugal The Man,The Drums,Rancid, Bilderbuch....

    • user56faee91b3968
      21. 9. 2017, 02:49

      @A_Touch_Of_Evil... Rovnako ako nove albumy vysli aj dobre vyberovky od Nicka Cavea,The Kooks alebo The Doors a reedicie klasickych albumov ako Send Away The Tigers od Manic Street Preachers,Joshua Tree od U2,OK Computer od Radiohead alebo soundtrack k filmu Singles doplnene o bonusy..... Takze naozaj je tento rok slaby na dobre albumy??? Rozhodne je lepsi ako rok 1983....Z tohto roka ma teraz napadaju len tri-Murmur od R. E. M. a War a Under A Red Blood Sky od U2..... No a co sa tyka Ironie Maiden-nie som velky fanusik ale mam rad niektore ich klasicke veci a tie sa nachadzaju na jedinom albume, ktory od nich mam Somewhere Back In Time:The Best Of 1980-1989.....No a nespomenul som tu ziadneho domaceho interpreta.. Ja stale cakam na novy album od Diego ale ako mi napisali chalani tak coskoro sa dockam.....

    • boomer
      21. 9. 2017, 11:42

      @user56faee91b3968 ze "coskoro" :))
      @A_Touch_Of_Evil skus Science Fiction od Brand New alebo Murder of the Universe of King Gizzard

    • user56faee91b3968
      21. 9. 2017, 17:20

      @boomer alebo posledny album od Mastodon..... v podstate od Mastodon vsetko :)

    • monghi
      21. 9. 2017, 19:03

      @user56faee91b3968 ... chlapci, dakujem, ze ste do napisali za mna! palec hore :)

    • user56faee91b3968
      21. 9. 2017, 22:33

      @monghi neni zaco.....rado sa stalo:)

    • user56faee91b3968
      22. 9. 2017, 00:12

      @user56faee91b3968 inak este sa vratil k roku 1983.....uplne som zabudol na Japanese Whispers od The Cure(nie je to moj najoblubenejsi ale su tam dve z mojich najoblubenejsich od The Cure - The Walk a Love Cats:).... No a co sa tyka novych albumov tak som zabudol na Temples a Starsailor, ktori vydali po osmych rokoch novy album All This Life a je naozaj dobry(hlavne titulna skladba).....

    • user56faee91b3968
      22. 9. 2017, 01:37

      @user56faee91b3968 no a posledny navrat k roku 1983....Let's Dance od Davida Bowieho(nie je to jeden z jeho najlepsich albumov ale urcite jeden z jeho najuspesnejsich).... No a co sa tyka singlov roku 1983 tak pred Police(nic proti nim a mam ich dokonca aj rad-hlavne tie starsie veci ako Spirits In The Material World alebo Walking On The Moon) preferujem Hand In Glove a This Charming Man od The Smiths, Blue Monday od New Order, The Cutter od Echo&The Bunnymen alebo Two Hearts Beat As One od U2......

    • Peter_BB
      22. 9. 2017, 09:32

      @user56faee91b3968 len pridam moje no. 1-3 albumy kedze nevidim v inac paradnom zozname: 1. Slowdive, 2. alvvays a 3. Thurston moore. Vsetky tri podla mna dobre, ale iba prvy menovany ma tu pomyselnu uroven "8/10".

    • emo
      22. 9. 2017, 10:33

      @Peter_BB čo sa týka metalu tak 83 u mna jednoznačne kill em all, výborné a pre štýl prelomové stretnutie cliffa burtona s chlapcami na tomto prvom ich albume, tento rok znela veľmi dostojna a nadherna pocta cliffovi z hlavného podia pohody v podaní gabriely a rodriga ked dali orion

    • kombo
      22. 9. 2017, 12:27

      @emo kill em all bol dobry, ale pre mna skoro dokonaly vysiel rok predtym a to Screaming For Vengeance od Judas Priest a este predtym v 1980 este dokonalejsi British Steel, Halfordov hlas tazko v metale nieco prekona

    • emo
      22. 9. 2017, 13:01

      @kombo no tak to je možné, ja len že tu máme povinnú jazdu bavíme sa iba o roku 83 (:
      a judasovia ma nejak nebavili srry, ten štýl spevu judas, iron, udo, wasp a všetko podobné mi bars nerezalo, to je všetko podľa mňa pop metal - hodiť si pudlikovsku trvalu, vymaľovať si pusu rúžom nalakovať nechty, obliecť si sadomaso kožené nahovičky k tomu sadomaso blabla a tváriť sa ako transka a tvrdiť že toto je teda to najtvrdšie rebelanstvo na svete so železným srdcom s vysokopostaveným škrečiacim hlasom ako že keď mu domina práve vacia zovrela vo zveráku (: tak akosi mi to celé k sebe nešlo, judas inak rovno priznávajú že štýl pre metal prebrali zo sadomaso salónov a čo sa hudby týka okrem toho popíku akademický metal, strašne nudné a schematické mi to pripadalo ...

    • user56faee91b3968
      22. 9. 2017, 14:42

      @emo ked sa uz bavime o metale.... Nie som ziadny metalhead ale nemam nic proti.... A tu je moja metalova top 10:1.Tool - - Lateralus 2.Black Sabbath-Paranoid3. Sepultura-Roots4. Metallica-Master Of Puppets5.Metallica-Load6.Metallica-Metallica(Black Album) 7.Deftones-White Pony8. Tool-Aenema9. Baroness-Purple10.Deftones-Diamond Eyes.......a to som tam nedal vsetko....... Inak Peter BB to som ja Viktor..... Kedysi sme sa tu bavili o Nada Surf pamatas????? Tak hadam niekedy na pohode sa ich dockame.... Len neviem kedy.... Minule aj toto leto mali koncerty po Europe tak skoda ze ich nezavolali :(

    • kombo
      22. 9. 2017, 16:25

      @emo ja sa tiez bez metalu zaobidem ani sa v nom az tak nevyznam preto sa mi tvoj opis pop metalu pacil :) ale pokial viem tak prave Metallicu co si ty spominal oznacuju ako popmetal :) ale asi ich neskorsie albumy

    • Peter_BB
      22. 9. 2017, 18:16

      @user56faee91b3968 nazdar Viktor, pamatam si velmi dobre :) Bavil som sa s Misom specificky o Nada surf, a nadej tam zije, len chapem aj Misa ze na tie male stages sa snazi dotiahnut "cerstvu a horucejsiu krv" :) Co ma ale tesi, ze NS vratili do setlistov Popular, a to bola kedysi aj v SR velmi rotovana skladba, na prekvanie Fun radiom :)) Podla legiend to mali vnutene vtedajsim spolumajitelom Funka z Francuzska. Mozno prave to nasralo Borisa Kollara a rozhodol sa kupit to radio a dat veci na pravu mieru :))), tak aspon takto aj odo mna Kiss4Boris :)))

  • dukon
    11. 8. 2017, 14:42

    nadherny cerstvy koncert
    Arcade Fire - Lollapalooza 2017 | full set
    https://www.youtube.com/watch?v=iWVo-vpEhl4
    doporucju zacit encorem, je neskutecny, sen, ktery se snad nekdy uskutecni i zde, klidne bych ho vymenil za celou letosni urpiner stage krom Bolonas11


    Encore: 01:29:37 Wake Up 01:35:54 Mind Games - John Lennon cover, with snippets from Radiohead's 01:40:59 "Karma Police", David Bowie's 01:41:26 "Oh! You Pretty Things", and Arcade Fire's own 01:42:35 "Wake Up".

    • tomik
      14. 8. 2017, 18:57

      @dukon fajny koncert vydali novy album tak hadam pojdu festivaly aj buduci rok len ci budu tak blizko ako tento

    • simbela
      14. 8. 2017, 22:46

      @dukon mne sa AF nepacia, jaksik im neviem prist na chut. a je mi jasne ze som tu jedina:)

  • cookie
    8. 8. 2017, 03:14

    https://youtu.be/L73rAKJ4eMo ukoncete vystup a nastup, dvere se zaviraji. pristi stanice jiriho z podebrad

    • Peter_BB
      8. 8. 2017, 09:53

      @cookie aj do tohoto dali tu istu nahravku Radiohead do "A reminder"? Vopred dik za info v kt. min.+sek. to je..

    • cookie
      9. 8. 2017, 08:38

      @Peter_BB :)) nic take, len ze budu v praze

    • Peter_BB
      9. 8. 2017, 11:16

      @cookie a ha :) Ako rádia vo veľkom hrajú tie 20-rocne B-strany Radioheadu, tak ma napadlo či náhodou v tom nebude nejaký súvis s 'A Reminder' :-)

  • jputerka
    24. 7. 2017, 10:49

    Nehrali náhodou Alt-J na playback? Videl som ich v 2015 vo Viedni a aj na youtube a nikdy som ich nepočul tak dobre hrať a spievať. Myslím tým najmä speváka Joa Newmana. Alebo sa tak zlepšili? (nehejtujem, len som zvedavý)

  • Honza_H
    12. 7. 2017, 21:59

    Tak si také dovolím malé review.
    Na Pohodu jezdím od roku 2011 a osobně jsem nikdy nezažil takové množství kvalitních koncertů a zárověň minimum průserů (Ylvis jím přecijen byli) jako letos. Slowdive absolutní nádhera, Tommy Cash supr i když ten poobvědový čas to přecijen trochu zabíjel, můj černý kůň C Duncan, Solange - nejlepší headliner Pohody za mnoho let, i když to bohužel úplně nevyšlo s tím posunem a bouřkou, Benjamin Clementine toho jsem viděl jen z dálky ale taky supr, Mykki Blanco udělal z Europy totální peklo, z Austry jsem viděl jen necelou půl hodinu ale ta velká stage a noční slot jí hrozně moc slušely. Sleaford Mods taky silný zážitek. V sobotu Idles neuvěřitelná energie, Amazones d'Afrique asi největší překvápko pro mne, velmi pozitivní a zároveň dojemný koncert. No a samozřejmě Future Islands, to je prostě kapela která na Pohodě musela jednou zahrát a dopadlo to přesně tak jak mělo. Alt-J - myslel jsem že mne budou štvát, jejich poslední album šlo mimo mne ale nakonec z toho byla bezchybná headline show. Flex Fab, Schwefelgelb a Acid Arab taky stojí za zmínku. Jo a viděl jsem bohužel jen posledních pár minut Bajoli a to byla teda taky atmoška jak blázen. Jediné dvě zklámání pro mne asi M.I.A a Princess Nokia.
    Co bych chtěl vyzdvihnout je zvuk. Byl jsem před měsícem na Primaveře a teď jsem si fakt uvědomil jaká to byla oproti Pohodě neuvěřitelná zvuková bída ! Vlastně všechny stage na Pohodě (a hlavně Orange) mají podle mne naprosto top zvuk - ostrý, hlasitý, čistý.
    Vlastně jediné výtky mám letos k publiku. Občas se mi zdálo že bylo pod pódiem dost prázdno - především na Solange (i před tím než začalo pršet) ale i třeba na Slowdive byli před zvukařem metry místa ! Škoda, některým koncertům to trochu ubralo. Jinak taky mám pocit že bylo letos na zemi víc bordelu. A větší fronty na pivo.
    Konkluze - jen tak dál s "nekompromisní" dramaturgií, která může být ještě víc nekompromisní když se z ní vyndá těch pár každoročních blbostí. :) Otázkou je do jaké míry je na Slovensku možné nedělat kompromisy a zaplnit areál 30 tisíci návštěvníky ..

    • Honza_H
      12. 7. 2017, 22:28

      Jo a ještě bych dodal že při takovém množství skvělých koncertů samozřejmě zamrzí kolik dalších skvělých jich člověk zmešká nebo vidí jen část kvůli všemu tomu křížení .. takže bych na místě organizátorů vážně uvažoval o zintenzivnění čtvrtka aby se to trochu vyvážilo. I když vím že to asi bohužel není v plánu.

    • emo
      13. 7. 2017, 06:14

      @Honza_H pekne a dobre pises. Skoro vsetko ako u mna. Hlavne ten posledny odstavec. A presne tento rok som nezazil jedine slabe miesto. Velmi qalitne koncerty. Vyber neskutocny staby s dorazom na kvalitu ziveho vystupenia. Jedine co ma troska vyrusilo bolo ze spevacka z koala voice troska sa nenasla a to len v jednej piesni co inak bol tiez vyborne podany koncert a aj tvorba ziadne opakovacky na jedno kopyto. Vsetko to vyvrcholilo poslednym koncertom po poslednom vitani slnka na klaviri pri slnecniciach kde sme dali aj niekolko redhotov a kopec dalsieho a potom to zavrsila kucerava virtuozita do ktorej som uz ani nevedel perkusioncit aby som mu to praveze nekazil a neuberal na dojme kedze rytmus tam fakt nehral rolu a chcelo to ked uz nejakeho rovnako svojskeho partnera ... uplne najmensi no nie menej genialny koncertik ako cely tento rocnik a potom zavrsenie omsou kde ma fararka rozplakala co mi tiez znela minuly rok znela nejak rozpacito a vsetci boli tiez velmi silny dorotka aj dalibor tam tak sadli jedna z najsilnejsich omsi mojho zivota a prisiel ma tam pomazat olejom chlapik so slovami mozem sused a ja neviem ci vedla mna stanoval ci sedel niekde blizko mna ci niekde pri mne byva ale vyslovene kracal od sestry sestier a bratov priamo ku mne. Jedna z tych carovnych mimohodbnych chvil o ktoru tento rok nebolo nudze. Bol to po vsetkych strankach najsilnejsi rocnik alebo minimalne tak silny ako ine najsilnejsie ...

  • thom
    10. 7. 2017, 20:38

    Zdravím,moja tiež neviem kolkata pohoda od 2011 pravidelne,predtým vynechané tri roky a predtým až po sokolice, vzdy , spočítať to neviem ,resp.nechce sa mi:)
    Ako začať:) podľa mňa jeden z najslabších ročníkov od 2011 hlavne line-up om.. ešte že som objavil austru a potešil ma taký mladý chalanisko na gitare j.bagg inak to zachraňovali iba SVK kapely ,pre Polemic bol Budiš primaly ,celá 97' mohla a byť radšej vo štvrtok v na Orange ak by to pasovalo vsetkym..techno stage to čo 30ludi a je plnka???? to by trebalo zväčšiť..alebo obetovať večer a hratstale ako na párty,nie že v slsp po hodinovej pauze ale som diagnóza pohoda takže pôjdem aj o rok ,dovi

    • Peter_BB
      10. 7. 2017, 21:26

      @thom v sobotu bol ten techno stage beznadejne plny - sli sme na pivo, a naspat sa takmer nedostali, boli sme 2m od vchodu a slapali kapustu vedla SBSkara :). No ale co chcem - mne sa paci skor chill-out ako techno, no a celonocna (SO->NE) produkcia sa mi vsade kde sme "slapali kapustu" :) pacila. Isto aj kvoli euforii so skveleho festu, TJ&MC, pogu v Garazi, alkoholu z Pivobrany atd., ale zas co si spomeniem na to techno z hangaru na Sokoliciach, tak to techno ma bolelo :)), kym toto skor hladilo :) Kvitujem ze ked neduni Dome buchotami tak sa lepsie spi aj nam dospelym, nielen v detskych parkoch, atd. Ale mrzi ma ten vypadok niekdajsieho nocneho programu kvoli Vam, fans silne energetickej tanecnej hudby :)

      Bol to skvely rocnik pre nas, kt. sa nam "vo velkom" pacia aj pomalsie zasnenejsie gitarove pesnicky o laske (Slowdive, M.Lenegan, velka cast TJ&MC, a "vo velkom" dokonca aj Thurston, teda az na Cease fire :)) Ked J.Bugg dohral a mna zasmutil ze nedal najvacsi vypaloval "What doesnt kill you", bral som to uz skoro ako sprisahanie celeho hudobneho sveta :), ale setlist.fm ma vratil do reality. Mozno to za mnohych umelcov aj promoterov vystihli v poslednej "velko-podiovej pesnicke" TJ&MC tym ich "I hate Rock'n'Roll" :) Ale zas kto chcel, mal sa na kom/com vyskakat :)), len to chcelo asi aj bud poriadnu pripravu, alebo poriadnu davku "stastia" (kt. som ja zrejme mal tuto Pohodu).

  • luc
    10. 7. 2017, 12:30

    Pohoda kazdorocne je skratka miesto, kde je niekolkym tisickam ludi tri dni strasne dobre - to je na Slovensku jedinecny ukaz, za to vsetko patri organizatorom VELKE DAKUJEME!!! rada by som vsak spomenula len par drobnosti, nad ktorymi by bolo mozne dobre pouvazovat - na pohode som bola 9x a neviem, ci je to tym, ze starnem :-) ale viaceri sa v poslednych rokoch zhodneme na tom, ze v noci, povedzme po polnoci, okrem silent disco a roller disco chyba nieco, nehanbim sa pomenovat to ako mainstreamovejsie :-) nieco ako o jednej v sobotu na najvacsom upeku skvela tancovacka na "obycajnu slovensku" hudbu z marsu. cez den je na pohode vzdy skvelo ale potom v nocnych hodinach sa nam uz viackrat stalo, ze nemali sme velmi kam ist. tento rok to zachranil mini tanecny parket pri roller disco, kde perfektne hrali :-) dalsia vec su stage - preco para a polemic, o ktorych sa dalo rpedpokladat, ze slovensky lud nadchnu, boli na tak malych stage-och? ani raz sme sa nedostali dalej, nez na uplny okraj na bok, kde sme horko tazko videli z profilu nosy kapely. na polemicu bol este aspon dobry zvuk, ale z milovanej pary sme odisli lebo sme vobec nerozumeli co spievaju. ved para bola uz aj na hlavnom stage pred rokmi. nejde mi uplne do hlavy, cim si urpiner stage zasluzi katarzia alebo katarina malikova (ktore kludne mozu byt v mensich stanoch) alebo Les Amazones d'Afrique (ti boli vyborni, ale bolo nas tam pod podiom 5 a pol cloveka) a slovenske klasiky, ktorych si naozaj velka masa ludi rada vypocuje a vyblazni sa, su na tak malych stage-och. posledna vec su taxiky, ktore ako domaca kazdorocne vyuzivam - ja viem, ze by sme to mali zvladnut sami, ale ani jeden rok sme to sami nezvladli (ludia su uz raz taki), jednoducho sa nevieme zorganizovat tak, aby taxik neodchadzal s 1 clovekom uplne zbytocne. bolo by prosim mozne postavit tam 1 brigadnika, ktory by nas skupinkoval podla toho, kam v TN ideme? inak este raz velka velka vdaka, toto su len take drobnosti, kvoli ktorym som si aj ucet na webparty vytvorila :-) vidime sa o rok :-)

    • monghi
      10. 7. 2017, 12:57

      @luc : toto som nechcel spominat. Hoci ja osobne uz Polemic a Paru vobec nemusim, som nimi presyteny, uz asi navzdy, musim suhlasit, ze v tomto organizator riadne prestrelil. Ono je fajn prist s myslienkou "intimnosti" kedysi masovych koncertov, ale Polemic a Para su skutocne pohodacky najmasovejsi interpreti a fakt to chcelo min. Orange stage. A presne, Katarzia na hlavnom podiu, to mi prislo strasne divne, hoc som siel len okolo ... ale... zasa... kto vie, ake poziadavky mali jednotlivi umelci, ci uz ohladne podia alebo casu vystupenia. Mozno sa to inak nedalo ...

    • luc
      10. 7. 2017, 13:06

      @monghi jasne, chapem, ak je za tym cokolvek taketo. ved nic strasne sa nestalo, len to zamrzelo, ze som si sla zaspominat na mladost na polemic (na casy hodokvasu a zakovicopen a koncertov v trencianskom luci a starej merine :)) a nezmestila som sa. ja inak zacinam mat averziu na katarziu :)

    • simbela
      10. 7. 2017, 14:48

      @luc suhlas takmer so vsetkym, vyborne postrehy, obzvlast ten taxikovy, toto by si mohli organizatori poznamenat :)
      nas tiez stvalo ze vela vybornych veci hralo na Budisi kde sme sa nemali sancu pomestit (Bez ladu a skladu napr.)
      a tiez nam v noci chybali vesele, tanecne, mozno mainstreemove veci. napr. Gallowstreet alebo Gipsy band boli brutaaaalni a dalo by sa na nich super zabavit aj neskoro vecer a na vacsom vzdusnejsom placi, kedze tam kde hrali sa tancovalo o zivot odisli sme odtial mokri ako mysi :D bol to megazazitok.

    • luc
      10. 7. 2017, 14:49

      @simbela hej presne, gipsy band, to by bola aj neskoro v noci super tancovacka! skratka nieco take viac do skoku, nez povedzme tie rozne elektronicke veci, na ktore jednoducho nie sme vsetci stavani.

    • boomer
      10. 7. 2017, 15:25

      @luc polemic a para sice su masovky, ale som hlboko presvedceny o tom, ze kto sa kedy nezmestil na nejaky koncert, malo sa snazil :)
      navyse polemic/blas hrali vramci pohody 97, takze to na budisi bolo tematicky opodstatnene, zatial co para hrala v noci pocas headlinera, takze aj v presune na mensi stan vidim schopny dovod. tiez som zmeskal tri koncerty kvoli krizeniam, ale tak to proste byva. rozvrhnut to tak, aby bol spokojny kazdy a vzdy, sa neda, aj keby sa v agenture mali na hlavu postavit.

    • Peter_BB
      10. 7. 2017, 15:47

      @luc bol/e som len na Polemicu, neplanovane, majster alkohol/pivo :)) - videli sme ze prvy vlez plny, tak sme isli zadnym, dalo sa v pohode dostat na pomerne dobry flek +/- v strede pocas tipujem druhej skladby. Kazdopadne suhlasim, ze na Runwayi by to bolo lepsie, vid napr. hned nasledujuci koncert Slobodka.

      A ano, Para zasadne na Hlavne podium, a zasadne v PI alebo SO v case 12 alebo 14h. To si vzdy v programe vyznacim, skrtnem Para, prepisem na Sprcha :), a tesim sa z 2 veci: 1. sprcha bez cakania, 2. odsledovanie si frenetickej masy :)

  • monghi
    9. 7. 2017, 18:02

    Heh, webparty mrtva, dnes sa diskutuje okamzite, cez "tvároknihu" ... tak bude asi prvy a skusim ...

    Takze, moja 17-ta Pohoda... ako vzdy, spokojnost. Trosku uz sam na sebe badam posun oproti nadseniu z prvych rocnikov, kedy som bol vzdy v kotli pod podiom, dnes uz mam tendenciu ist ku zvukarom a uzivat si "panoramaticky audiovizualny zazitok" :) Vo stvtok len Slowdive ... absolutna supa a pre mna splneny sen po 20tich rokoch... aj ked ma trosku mrzela "zrychlena" "Star Roving", no trosku bolelo, ze nezaznela "No Longer Making Time", hoci na soundchecku odzneli fragmenty. Potesilo, ze v hladisku bolo mnozstvo znalcov ich tvorby a tym padom aj atmoska koncertu bola viac nez vynikajuca.
    Piatok ... v podstate som videl len Koala Voice, celkom prijemne, Nvmeri - super, celkovo chvalim realizaciu Ticketportal stage!, Marka Lanegana - vzdy je to zazitok! a Austra ... ako, po polovici koncertu ma to uz prestalo bavit, hlavne vdaka klavesakovi :)))

    Sobota ... flakacka, webparty stretko ... heh, konecne sa mi podarilo prist, hoc len na chvilu, ale rad som Vas ludkovia spoznal aj osobne :)
    No a potom to uz slo v peknom tempe ... Vec (chalan je stale lepsi a lepsi, Branci je jednoducho PAN), Fallgrap ... och, toto bol opat nadherny koncert ... no a potom, no tu a priznam, ze z Future Islands som siel takmer do kolien! Pre mna absolutna pecka Pohody z mne neznamych veci. Poznal som len 2-3 single, rotacky z radia, ale to, co ti Amici predviedli, a hlavne frontman ... no nemam slov! Neverim, ze o nich budeme pocut aj o 3-4 roky, dnesne mlade kapely uz dlhu zivotnost nemaju, ale mozno aj preto davaju vzdy najviac energie! Ich booking bol skvely tah na branu!
    Nuz a finale mojej Pohody ... Jesus And Mary Chain ... trosku mi aj do placu bolo :) Zrazu som sa akoby ocitol o takmer 30 rokov spat ... bol som zasa ten sopliak, co tocil do zodratia kazety s nahravkami Cure, New Order a samozrejme aj JAMC ... a tu a tam sa mi dostala do ruk aj nejaka ta videokazeta so zazumenymi nahravkami z koncertov, ci s klipmi ... a zrazu som sa na to akoby pozeral v dokonalej digitalnej kvalite :D Ze uz boli daleko starsi? Ze Williamovi uz to "kjuracke" haro akosi zosedivelo (ci to robilo to osvetlenie?) ... a co? Bol to taky odpal! A zaverecna "i hate rock´n´roll" ku vsetkym tym pocitom, co boli vo mne, sadla ako rit na serbel!!! (inak, tajne som dufal, ze ked uz tam mali vokalistku, ze daju aj moju milovanu "sometimes always", to uz by bolo mega dokonale!) Moja narodeninova sobota bola skutocnou "birthday celebration", aj ked bez jedinej kvapky alkoholu, kedze po polnoci sme tahali, ako vzdy, domov ...

    A non-music cast Pohody? Diskusie uz mam "na salame", nech sa v mediach vychvaluju do nebies, ze tam bol nas prezident, som zistil iba podla tych uhladenych a "dolezitych" panov v oblekoch a so sluchatkami v usiach, ktori presli okolo mna... skor som sa tento rok tesil z ludi :) Vsetci spokojni, vysmiati, vsade kopec malych deciek, ktore si to neskutocne uzivali ... toto je buducnost Pohody! Michal, prave tie male decka na Pohode su Vasou vizitkou, ako skvele to mate organizacne zmaknute! Boli tam so mnou kamaratky, moje rovesnicky, po prvykrat a nevedeli sa toho vsetkeho nabazit! A ked vas zastavi sbs-ka a s usmevom Vas oslovi krstym menom a vy za tym frajerom s ciernymi brylami po chvili spoznate znameho z KE a spoza chrbta sa vyruti dalsi, inak chalani z policie, co si prisli privyrobit, tak ak su takito spravnaci vsetci z pohodackej sbs-ky ... no radost v tom areali pobyvat! :)
    Vseobecne pre mna luxus.. sprchy, splachovacie zachody, dostatok toaletaku, sprchovy gel zadara, zubna pasta, opalovaci krem, stanovy hotel ... ako, co by som viac mal chciet?
    No, tak akurat mozno prosbu pre ludi ... kurnik, tak to sa fakt neda prejst par krokov a dat veci do smetneho kosa? Musi byt vzdy nejaky bordel? Jasne, dobrovolnici a brigadnici to nakoniec vzdy dali do pucu, za co teda maximalna chvala, ale piatkove rano v okoli hlavneho podia teda nevyzeralo nijako vabne ... ale tak, je to o ludoch.

    Napoje.. k tomu sa vyjadrovat nebudem, nie som fanusikom piva (radler vie na Slovensku robit asi len Bazant, moja smola), Budis, aj ked skvely sponzor, pre mna zasa nic, ich produkty sa pit nedaju... kedze rozumiem, ako funguje sponzoring, o kofole mozem na Pohode uz len snivat, mozno raz ... ale dobre, to je moj problem, ludia okolo mna boli nadmieru spokojni, ja si vzdy najdem riesenie :)

    A snad len na zaver taka otazocka pre usporiadatela. No, aj ked sa tym asi nebudete radi "chvalit", dajte statistiku, kolko bolo zdravotnickych zasahov a z akych pricin? Sa mi po veceroch zdalo, ze majaky sanitiek blikali az pricasto! A preco nam tie mlade dievky tolko piju? To by ma zaujimal dovod :) A ked uz som spomenul tie mlade dievky, uz chapem, preco to ide s umenim dolu vodou... hold, muza a inspiracia sa uz dnes hlada tazsie :))))))

    Asi tolko ... som celkovo maximalne spokojny a zasa mam pocit, aj ked neviem povedat nic konkretne, za sa Pohoda zasa niekam posunula a o cosi to bolo zasa lepsie. Citim som sa skvele! Bol som s kamosmi, stretol som znamych, vela sme debatili, k tomu dobra muzicka ... pohoda, nie?
    Caute o rok ... to inak byt ani nemoze. A nech sa tam stretneme v plnom zdravi ;)

    • Ivco
      10. 7. 2017, 11:54

      @monghi podla mna tento rok budis zabodoval. Lokalka chutovo lepsie ako kofola. Naozaj to im vyslo. Tak isto ochutene budisky mne velmi chutia. Hlavne cerveny pomaranc. Jedine co mi chyba po tejto stranke je naozaj ten radler. Bazant je v tomto bezkonkurencny. Inak mne sa zdalo ze upratovaie arealu bolo tento rok poslabsie. Asi aj z dovodu mensieho poctu dobrovolnikov. Jednoducho sa nestihalo. K hudobnej stranke sa nevyjadrujem. Videl som len tri koncerty. :-)

    • boomer
      10. 7. 2017, 12:23

      @monghi future islands nie je ziadna mlada kapela, funguju 10 rokov alebo tak :)
      ak by som mal odhadovat, tak este peknych par rokov pred sebou maju, aj ked svoj vrchol uz pravdepodobne dosiahli.

    • monghi
      10. 7. 2017, 12:54

      @boomer ano, priznam sa, nebol som si pri pisani tymto privlastkom isty, asi u mna zavazil fakt, ze som ich v eteri zacal registrovat tak pred rokom. Ale, nech sa im dari, su skutocne vyborni a tesim sa, ze som zazil ich koncert! :)

    • Peter_BB
      10. 7. 2017, 16:08

      @monghi super ze si dosiel nielen na stretavku WP, ale aj na jej pokracovanie pri "stole s Edom" :) Inac sa dost podobas na nasho ex-spoluziaka z internatu, kt. (a toto je neuveritelne) ma presne Tvoj vek, je z NR, tiez sportovec, a ako darcek k narodeninam chcel zahrat aspon 5x Cure na diskoteke - kedze som v internatnom ""klube"" robil spoluDJa, dostal ich naraz po sebe, a behal po parkete z konca na koniec ako divy :)

      U mna az by ze namiesto Ylvis/a su Cure, tak cistych 10/10 tento rocnik. Snad o rok Cure konecne vyjdu.

      Aj mna zosmutnil kratsi koncert Slowdive (a ten smutny basak ako ukazoval na hodinky, ze pre toto uz nedaju dalsiu/e). Detto TJMC, tam chybali hity z Honey's dead (Reverence, Teenage lust). Ale nahradila to I hate Rock'n'roll -
      fakt brutalne sadla na zaver, a u mna mega-euforia kedze podla setlist.fm ju hraju len na cca. 1/2 koncertov tento rok. Pre mna ideal trosku smutku na uvod (a viac spanku zo stvrtka na piatok), a za odmenu brutal euforia v sobotu - s Barborou (kt. si zrejme nestretol na post-stretavke) sme prepogovali cely dalsi koncert v Garazi, nasledne preslapali kapustu na vsetkych podiach, z fotiek a velmi chabych spomienok viem ze sme aj Slnko privitali :)), ..a presne mas pravdu, ze asi uplne zbytocne frflem na to ze som bol na Pohode bez frajerky :)) Dobre pocasie na vystupoch a turach zelam! :))

    • monghi
      11. 7. 2017, 07:57

      @Peter_BB : teraz neviem, ma koho je lepsie sa podobat :) Na Pohode, ci uz v starom areali na Vystavisku, ale aj na letisku, mi uz kopec ludi povedalo, ze sa podobam na Dominika Hrbateho :D ... vrchol vsetkeho bol pred 2 rokmi, ked ma jeden typek presviedcal, ako sa neuveritelne podobam na Nicolasa Cagea ... ale vravim si, v oboch pripadoch teda ziadna vyhra :)

      Rad som ta spoznal osobne, snad bude niekedy v buducnosti prilezitost aj na dlhsi pokec :)

    • Peter_BB
      11. 7. 2017, 09:02

      @monghi :)) Verme, ze ta prilezitost na pokec pride s ohlasenim novej snury Cure :)) Pekne letne dni..

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa