Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • elis
    22. 6. 2016, 15:47

    to s tymi vaccines x eagulls myslite vazne? nemohli ste vymenit eagulls s max bazowskymi? podla mna by ego eagulls zostalo neporusene ze budu hrat pred nejakymi slovenskymi chalosmi. eagulls a vaccines je podla mna rovnaka gitarovkova cielovka, detto snicelson a bazowski cielia na slovenskeho concert-goera ktory ich potrebuje vidiet 84748x za rok... alebo tam dajte toho/tych/whatever superar co hraju ten stage este skor.. na par veci sa clovek tesi a aj to sa krizi ffs

    • taus
      22. 6. 2016, 15:50

      souhlas, toto je úplně nesmyslně postavené křížení

    • mitochondria
      22. 6. 2016, 15:57

      @elis presne...tento rok robil program nejaky "odbornik"...

    • boomer
      22. 6. 2016, 15:58

      @elis vaccines x eagulls, flylo x ho99o9 :(

    • elis
      22. 6. 2016, 15:58

    • Rowena
      22. 6. 2016, 16:00

      @elis Presne toto isté som chcela napísať na FB stránku, ale nikde som nevidela zmienku o programe. Ja si na Pohode obieham len gitary (občas nejaké dobré electro) a Vaccines cez Eagulls je fakt šok, keď sa mi okrem toho asi nič v celom lineupe nekríži. :(

    • elis
      22. 6. 2016, 16:02

      podla mna taki hipsteri ako max bazowski chcu tiez vidiet eagulls tak im to nerobte a presunte ich :D

    • cookie
      22. 6. 2016, 16:05

      https://youtu.be/J1FP1NKNMOw kto si to pytal cure? vidime sa na eagulls

    • muflon
      22. 6. 2016, 16:36

      @elis Oni sa ani nemali krizit, len narychlo presunuli Eaugulls na slot po zrusenom Moonlandingz a niekto si asi neuvedomil, ze ten presun je naprd. Treba vratit spat Eaugulls nech sa krizia so walterom ako to bolo povodne myslene.

    • mitochondria
      22. 6. 2016, 16:43

      @muflon na to ale pracuje ako organizator festivalu, aby si taketo detaily uvedomil..
      inak este ma napadla jedna vec pri pohlade na lineup - Flying Lotus s jeho 3D svetelnou šou bude vystupovat na Orange stagi..som myslela, ze je ako stvoreny do slsp areny..

    • Rowena
      22. 6. 2016, 17:05

      @mitochondria Aj ja som si to akurát všimla. Lotusa v slsp som očakávala ako samozrejmosť, ten orange stage ma dosť prekvapil teda.

  • A_Touch_Of_Evil
    15. 6. 2016, 21:18

    Kašlem na Pohodu aj na minaret. Radšej pôjdem deň pred Pohodou na žilinské letisko na Iron Maiden, tam nebude žiaden minaret, žiadna politika, žiadne mimovládky, ani Pišta Suchohríb tam nebude, ani Kiska, ale zato tam bude super muzika určite lepšia než na Pohode.

    • Ivco
      15. 6. 2016, 21:32

      @A_Touch_Of_Evil wau zavidim...:-)

    • elis
      16. 6. 2016, 00:10

      @A_Touch_Of_Evil v roku 2016 sa chvali tym ze ide na iron maiden. zlaty :)

    • A_Touch_Of_Evil
      16. 6. 2016, 00:35

      @elis
      Môžeš mi povedať ktorá skupina z tohtoročnej Pohody mala najnovší album na prvom mieste v britskom albumovom rebríčku + v albumových rebríčkoch v ďalších asi 25 štátoch a na 4-tom mieste v albumovom rebríčku v USA? Ja Ti hneď aj poviem. Žiadna. Ani tie najväčšie hviezdy tohtoročnej Pohody nie. The Prodigy mali síce najnovší album v Británii na prvom mieste ale nikde inde už nie a v USA boli až na 127 mieste, čo teda nie je bohviečo. PJ Harvey takisto, v Británii na prvom mieste a okrem toho už nikde inde a v USA až na 63 mieste. A ešte ktorá skupina z tohtoročnej Pohody dokáže zaplniť alebo dokonca vypredať veľké štadióny na celom svete na samostatných koncertoch? Odpoveď je opäť tá istá. Žiadna. Ale Iron Maiden dokážu aj v roku 2016 dobyť albumové rebríčky na celom svete a zaplniť štadióny na celom svete.

    • elis
      16. 6. 2016, 01:05

      @A_Touch_Of_Evil v dobe streamovania riesi ze kolko starych britskych paprdov si kupilo CDcko maidenu lebo ani nevedia co streamovanie je. zlaty :)

      maiden uz videl snad kazdy kto ich vidiet potreboval.. uz len to ze hraju v kazdej hornej marikovej dokazuje, ze boli za zenitom na prelome milenii (vid banska bystrica) a rovnako aj teraz (vid zilina). z toho co si tu vypisal absolutne nie si cielovka pohody tak nechapem co ta vzrusuje ake skupiny tam budu :D ty si ako ten jozko co nedavno v diskusii na Nku porovnaval pohodu s nova rockom. no srandista :')

    • Peter_BB
      16. 6. 2016, 01:18

      @A_Touch_Of_Evil prepocitavas to cez nakupy = cez peniaze (tak sa pocitaju tie rebricky), je to samozrejme uplne legitimne, vacsina metalistov kt. poznam su velmi inteligentni, slusni a moralni ludia, kt. maju jednu spolocnu zalubu - kupuju si CD/LP do zbierok. Kolki maju tie tzv. "metalovne" :)) Ale pochop, ze ini ludia to riesia napr. cez radia (a v tych Ironi nie ze po clenky, ale ani po päty nesiahaju napr. Coldplay), a my co chodime radi na Pohodu si sledujeme najma vkus hudobnej kritiky vo Velkej Britanii, a kasleme na predajnost (de facto vkus 10 % najbohatsich ludi, ktori si CD kupuju). Pisal som to tu viac krat, ked sa ludia dozadovali nejakej kapely, nech si kupuju jej CDs, a ze potom ta kapela bude hrat v SR casto - dobry priklad su co ja viem Depeche Mode, kt. je verim vnimana ako nekomercna kapela spadajuca skor pod umenie ako pod "bigbít", "disco", ... či metal :))))

      Metal vo svete uz malo kde pocuvaju nejako vo velkom, snad v Skandinavii. Ma vsak stale mimoriadne silnu zakladnu v SR, obzvlas tu v BB, ved Iron Maiden tu hrali na Amfiteatri tusim v 2000. Je to pojem, kt. poznaju vsade vo svete, ako Metallicu atd. Ale ani jedna, ani druha kapela svojim sposobom nesiaha v tomto ukazovateli ani po päty Madonne - chod na zopar dedinskych diskotek a zistis preco presne.

      Ist na koncert Iron Maiden na Slovensku nie je nic neobvykle. Kazdy kto chcel, videl nazivo aj remizu FC Barcelona, hoc aj v Puchove :))) Neber to v zlom, ale vacsina interpretov kt. vystupuje na Pohode hra v SR po prvy krat, len a len preto ze tento festival si vdaka Agenture ziskal velmi silne postavenie v medzinarodnych stresnych strukturach festivalov - napr. aj pre dramaturgiu (kt. uprednostni sucasne mlade progresivne metalove kapely, spolu s vaznou hudbou a pod.), najma pre komfort a kvalitu sluzieb (napoje a jedla nestoja vela, necakas na ne v rade, mas dost miesta na sedenie v tieni a pod.).

      Pride mi Tvoj prispevok taky, ako keby si sa snazil spanielom vysvetlit, ze ich Real a Atletico Madrid aj s FC Barcelona neznamenaju nic, pretoze Ty si si prave pozrel nazivo finale NHL a preto si (len) Ty "king", a vsetci co dnes pozeraju Euro su idioti (dal som zly priklad, pretoze ten by sa hodil na obhajobu "disco a komercie", ale dnes sa nemam chut zamyslat, kedze som si uzil vyhru nasich hoc rusi podla mna boli tvorivejsi a prvych 30 minut aj vyrazne nebezpecnejsi :))

  • VV
    10. 6. 2016, 15:17

    Dnes sa na viacerych strankach debatuje o stavbe minaretu na Pohode. Vyvolalo to taku zaplavu nenavisti voci festivalu aku som este nevidel. Ako o nestastnej provokacii o nej pisali aj pravidelni navstevnici Pohody.

    Nedavno som sa tu pytal ci je vhodne ak sa hudobny festival vyrazne politicky angazuje, ked sa nechceme dockat dalsich poprepichovanch pneumatik ci nebodaj horsieho. Michal odpisal ze pasivita z opatrnosti je nebezpecnejsia ako vymedzenie sa voci totalite. Da sa suhlasit, ale ako som napisal nie na podujati kde berieme svoje deti.

    Odvazi sa este niekto napisat svoj nazor na umyselne vyvolavanie vasni v tak citlivej problematike? Ja sa nechcem tvarit ze nemam z takych veci obavy, napriek tomu ze mam Pohodu rad, chodit na nu neprestanem a Michalovi som za festival vdacny.

    • boomer
      10. 6. 2016, 15:41

      @VV Prejav spolocenskej (nie politickej) solidarity nie je ani zdaleka to iste ako "umyselne vyvolavanie vasni". Pohoda nemoze za to, ze je niekto debil a ide vyletiet z koze lebo s niecim nesuhlasi. Nam v Presove na stred pesej zony postavili obrovskeho bronzoveho Jezisa a cuduj sa svete, stale zijem a dycham aj ked nie som krestan.

      K "pasivite z opatrnosti" by som dodal svoj nazor, ze taky koncept funguje inak na socialnych sietach, nez v reali. Som presvedceny, ze odignorovat idiota na internete a radsej sa nejak produktivne/konstruktivne prejavit nazivo je v 100 percentach pripadov to lepsie riesenie. Pevne verim, ze zo strany Pohody to ostane pri jednom medialnom vyjadreni, a ze sa tato tema nebude rozmazavat este mesiac. Nasrati ludia co vyhlasuju bojkot aj tak na Pohodu nikdy nemali v plane ist, a ich nazor je preto irelevantny. Vacsiu platformu nepotrebuju.

    • VV
      10. 6. 2016, 16:00

      @boomer ty sam si minule priznal ze si sa zamyslel nad otazkou bezpecnosti na pohode a ze takyto pozitivny priestor moze vselico pritiahnut. Tym povolenim "umeleckeho" diela sa pritazlivost magnetu niekolkonasobne zvacsila.

    • boomer
      10. 6. 2016, 16:40

      @VV zamyslel som sa, a aj sa stale zamyslam a premyslam a prehadzujem si to v hlave a tak dalej a tak podobne. ze som sa nad tym "zamyslel" este neznamena ze to ovplyvni moju ucast na Pohode, alebo pristup k nej. je to komplikovany problem, takze by som ho nerad vnimal ciernobielo.
      problem lezi v ludoch, nie v modeli minaretu. nemyslim si, ze kvoli faktu ze pozitivny priestor dokaze privolat negativne emocie/spravanie, by sme sa mali vyvarovat vytvaraniu pozitivnych priestorov. sorry ak si to tak z mojho vyjadrenia pochopil.

    • VV
      10. 6. 2016, 17:00

      @boomer nic, ok, ano je to komplikovane ale ani moju ucast to neovplyni

    • radd2
      10. 6. 2016, 17:57

      @VV takí čo kvôli tomu nechcú ísť, nech si nejdú, aspoň sa oddelí zrno od pliev.. :) ale vážne, že to vôbec niekoho trápi

    • emo
      10. 6. 2016, 20:04

      moju (ú) časť (len neviem presne ktorú) to veľmi ovplyvnilo, idem ešte radšej
      pre vysvetlenie: pýtal som sa minulý rok mimymimy, že si pamätám, že je ateistka resp. neveriaca, že ide na omšu na Pohode ... skôr mňa len zaujímalo či sa niečo zmenilo a blabla, proste ja sa o svojich priateľov zaujímam a ona mi pekne povedala, že sa nič nezmenilo, ale na Pohode na omšu ide ... takéto vyjadrenie je snáď celkom postačujúce si myslím a to že tam bude minaret - neznamená že keď sa z neho teším, tak som moslim alebo nedaj bože uznávam samovražedných bláznov, to že sa teším na omšu (vlastne na jedinú počas roka kde mi je umožnené prijímať (svojim spôsobom) telo Ježišovo, nikde inde to nemôžem, lebo nie som čistý), to tiež neznamená že uznávam zverstvá napáchané v mene kríža, žiadne náboženstvo ani viera nie sú dobré ani zlé, takými či onakými ich robia iba ľudia, čiže my
      samotný islám pokiaľ viem zakazuje hanobenie, poškodzovanie, ničenie symbolov a náboženských stavieb inej viery, cítim k tejto zásade rešpekt, viera je pre niekoho ako palička (tretia) noha keď už dve nestačia a ja ľuďom palička nepodkopávam, nelámem a nenechám ich padať, skôr ich radšej ešte podopriem aj z druhej strany (ako štvrtá noha) ...

    • mimamima
      11. 6. 2016, 13:33

      @emo Ahoj Emo, máš skvelú pamäť (úprimne závidím;). Ja som bola včera celkom dosť nahnevaná, aj som mala chuť sa zapojiť do tejto diskusie, potom som to išla radšej vybehať :D Keď som nahnevaná nepíšem pekne ^^ Doteraz sa nič nezmenilo. Na omšu opäť pôjdem (po zhliadnutí videa .týždňa o čom omša bude, som sa po dojatí ktoré prišlo začala naozaj tešiť - na omšu!), rovnako si pôjdem obzrieť minaret ktorého myšlienka ma po zverejnení nadchla a nechápem čo sa to deje na sociálnych sieťach (a pobavilo ma s akým časovým odstupom to prišlo). Už budem len dúfať, že raz nejaký umelec príde so sochou/maľbou/čímkoľvek budhistickej stúpy, ktorá by snáď mojej (ne)viere bola najbližšie...Mrzí ma, že tieto posledné najkrajšie dni tešenia sa na Pohodu sa nesú v neustálej kritike a úplne absurdných obvineniach. Nesmierne obdivujem Miša aj celý tím, že napriek tomu nestrácajú elán a chuť robiť niečo krásne a nenechajú sa definitívne znechutiť ľuďmi okolo. Žiaľ je vždy viac kritiky, nárokov, sťažností, než pochvál a uznaní. Teším sa už veľmi na stretnutie (nielen) s tebou Emo ;)

    • matomanny
      11. 6. 2016, 13:51

      @boomer Hlúposť za hlúposťou. Osobne som bol takmer na každej Pohode (okrem ročníka, keď sa nám narodil syn) a rozhodne tento rok vynechám. A ak ideš porovnávať sochu Ježiša, ktorá reprezentuje nielen náboženstvo, ale aj lokálnu kultúru a tradície s modelom minaretu, tak to je skutočne smiešny argument. Nikto tu predsa hromadne neodchádza od svojho zubára, ktorý je moslim, ani neprestáva chodiť do reštaurácie, ktorá patrí moslimovi. Ľuďia nemajú v hlave nasraté, iba cítia, že čo je moc to je príliš. Niekto sa tu hrá s nebezpečnou vecou, a to nikdy nedopadlo dobre. Nasilu vtĺkať ľuďom do hlavy, čo si majú myslieť, čo je dobré, a čomu majú veriť sa nikdy nevyplatilo, pretože každý človek si aj tak urobí názor na základe vlastnej skúsenosti. Minaret je bezpochyby zlý nápad a len ilustruje, že festival sa od rozmanitosti pohol smerom ku jednofarebnosti. Byť kresťan, beloch, heterosexuál už je snáď rovnaký hriech ako nebyť liberál, nesúhlasiť s inváziou ekonomických imigrantov prevážne moslimského vierovyznania ako keby dnes človeka diskvalifikovalo v určitých kruhoch z akejkoľvek diskusie.

    • Peter_BB
      11. 6. 2016, 16:36

      @matomanny Miesas 2 veci: 1. Pohodu ako sukr. akciu, kompletne mimo verejny priestor (az na mozno nejake pomerne male dotacie od mesta) vs. 2. celkove dianie. Uznavam, ze tak provokacne umenie ako ten minaret by sa zrejme nehodilo v (2.) prave pre tie rizika vasni kt. by zrejme vyvolalo u tej xenofobnejsej casti obcanov SR (a tych je tu dost vela). Ale o tom, ci sa hodi v (1.), rozhodli organizatori a komu sa to nepaci, ma plne pravo ziadat vratenie vstupeniek a plnu sumu penazi naspat, a jedine ak by takejto poziadavke Agentura nevyhovela stal by sa z toho problem presahujuci do verejneho priestoru. Tu na WP samozrejme mozeme prekecnut o vsetkom, okrem dozadovania sa Arcade Fire, Coldplay ci RHCP z dovodu ze vlez stoji ""az"" 69-99 € a (s radostou pisem bez uvodzoviek) pivo verim 1,50 € za polliter (celej tejto vete patri :))))

      Bulvar by tu bol beztak, a mozno je lepsie ze sa venuje tejto teme minaretu na Pohode ako nejakej inej. A to preto, ze tym dosiahne zrejme len to, ze ak nejaki trtkovia ci pipinky co volili Sme rodina zvazovali prist kvoli Prodigy, tak ich snad mudrosti tatka Borisa na FB od tohto odhovoria. Pohoda by sa aj mne viac pacila bez stankov MVO a Stefana Hriba v programe (ma medzi kamaratmi par peknych pokrytcov kt. podporovali rozkradanie ver. zdrojov, napr. E. Kordu), ale urcite mi menej vadi toto, ako keby mali vo velkom zacat chodit volici SME rodina. Ten minaret sa mi paci nielen vizualne, pride mi fakt esteticky, ale aj pre tuto jeho moznu "pozitivnu externalitu". Detto sa mi paci ta pozitivna externalita, ze niektori ludia daju 69-99 € za vlez, a stravia vela casu v stane kde S. Hrib moderuje diskusie (ktorych hodnotu netusim, ale naklady na organizaciu a honorate si urcite minimalne), v case ked my sme na koncertoch kapiel na kt. honorare by sme sa inac nevyskladali - tych zo stanu s diskusiami volane v nasej partii "sponzori", a aj by som im podakoval nebyt predpokladu, ze vacsina z nich si to moze dovolit z platov kt. zarobia v nejakej bratislavskej pobocke nadnarodnej korporacie kt. m.i. robi vela nepeknych veci.

      S urcitymi vecami sa proste musime naucit zit. Podla mna je nadcadove to, co napisal Jonny Greenwood z Radiohead este v 1996 "Next comes band sponsorship I suppose - 'Pepsi's Radiohead'. Most of me wishes ...." - je to tuto: http://citizeninsane.eu/s1996-08Waste12.htm Mozem len dodat, ze most of me wishes aby na Pohode neboli ziadne politicke a ani nabozenske reci a nebol by na ne ani dovod, ale tak ako si to vyriesili Jonny and co, po svojom tak aj my vsetci mozeme ignorovat stan s polit. doskusiami, obchadzat stanky MVO atd., a kto chce tak pri presunoch medzi podiami sa pozerat na opacnu stranu ako je ten minaret, ci mozno este leosie pekne priamo do oci ludom s kt. sa cestou bude rozpravat :)))

    • VV
      11. 6. 2016, 16:59

      @matomanny Nemam pozitivny vztah k masovému prijimaniu najma arabskych migrantov otvorenou narucou na merkelovej sposob, preto ti ciastocne rozumiem. Ciastocne preto, lebo ja Pohodu kvoli tomu nevynecham. Ako vravi Peter_BB, skus si nevsimat minaret tak ako som si ani ja nevsimal a obchadzal inu politiku ci nabozenstva a prid.

      Ciastocne suhlasim aj s tentoraz celkom zrozumitelnym emom, nabozenstvo nemusi byt zle ale zlym ho robia ludia. Lenze o to ide. Vacsina europanov nema nic proti islamu lebo ich vacsinou vobec nezaujima, lenze mnohi nevinni pocitili na vlastnej kozi prejavy cinov tych ludi co to zle pochopili alebo si tie idey vykladaju a prisposobili po svojom.

      Pacilo sa mi ako Michal po r2009 investoval do nasej bezpecnosti, do novych stanov najkvalitnejsich v Europe, organizovanim SBS a aj inymi opatreniami dokazoval ze slova o bezpecnosti divakov na festivale ako jeho najvyssej priorite mysli vazne. Odvtedy mal prednasky aj rozhovory na tuto temu a vzdy tvrdil ze bezpecnost je najdolezitejsia.
      Preto ma zarazilo uz to vlanajsie stuchanie nackov holou nohou alias plnym autobusom, uz bez ohladu nato ci pneumatiky v ten vecer bola odveta alebo nebola, ja som presvedčený že bola ale to je jedno. Tohtorocny minaret ma zarazil este viac. Hadam kazdy uzna ze vyvolanie negativnych emocii od takeho mnozstva ludi v tolkych diskusiach a na soc.sietach tazko prispeje k vacsej bezpecnosti navstevnikov festivalu, bezpecnosti celych rodin ktore v coraz vacsom pocte festival navstevuju. Je to presne naopak.

      Na druhej strane ako napisala mima velmi nerad by som znechucoval Michalovi elan organizovat taky pekny sviatok dobrej hudby aj v dalsich rokoch. Prosim ho iba aby zvazil hranice kedy niektore politicke aktivity uz nie su pozitivom v prospech informovanosti ludi, ale skor neuzitocnou provokaciou.

    • emo
      11. 6. 2016, 19:20

      ... a práve tu sa dostávame do slepých uličiek, mňa nezaujímajú dohady o niekom bez niekoho, zaujíma ma čo si myslí ten s kým sa rozprávam ... takže sa vlastne máme obávať a sme strašení :
      1. útok údajne pomýlených vyznavačov islamu resp. nepomýlených vyznavačov údajne pomýleného náboženstva
      2. útok údajne pomýlených odporcov údajne pomýlených vyznavačov islamu resp. nepomýlených vyznavačov údajne pomýleného náboženstva
      ... nemá to hlavu ani pätu, teda sa nemáme obávať "extrémistov" "islamských" ale sa máme obávať "extrémistov" "slovenských", či naopak ? či všetkých?
      tak ale potom môžem tiež tvrdiť napríklad, že stavbou minaretu na Pohode budeme chránení pred útokom "extrémistov" "islamských" a to by teda malo upokojiť aj odporcov ... a všetko je v max poriadku ...
      človeka poznáš po reči

    • elis
      12. 6. 2016, 12:02

      podla mna keby k tej novinke nedali ze to ma predstavovat minaret, 90% ludom by to ani nenapadlo :)) nie to ze by ti prosti ludkovia pod borisovym statusom vedeli co to je, niektori si to zamenili s mesitou rovno.
      a Peto, snad som len zle pochopila co myslis a naozaj si nenaznacil ze ti, co s tym nesuhlasia snad maju pravo dozadovat sa spat penazi za listok

    • elis
      12. 6. 2016, 12:15

      a inak z umeleckeho hladiska to je prepracovane, v noci to moze byt velmi pekne ak to navyse daju ku kridlam ako je v navrhu. najskor som videla orezanu fotku kde horny polmesiac nebolo vidiet a vyzeralo to ako pekny majak, co som si neskor precitala, ze minaret aj znamena, takze naozaj podarene dielo.

    • VV
      12. 6. 2016, 13:18

      Uz som na roznych diskusiach cital 50 sposobov ako sa navstevnici chystaju demonstrovat svoj odpor voci tomu naozaj podarenemu a hlavne uplne nekonfliktnemu a verejnost spajajucemu dielu.
      Agentura mozno tym zamysla ziskat novu skupinu navstevnikov, ved ak bude Pohoda v headlinoch Al Jazeery o hanobeni symbolov islamu v strednej europe, nejakych novych navstevnikov sa urcite skor ci neskor docka :)

    • Peter_BB
      12. 6. 2016, 14:21

      @elis dovodom na moznost vratit listok samozrejme nemoze byt nesuhlas s nejakym politickym nazorom, a obzvlast nie subjektovna interpretacia umeleckeho diela. Mal som na mysli iny dovod, a to konkretne kombinaciu 1. straty pocitu bezpecia (nielen o zdravie deti, seba, ale aj o pneumatiky na aute na P2-P3 a pod.), 2. faktu (ano, podla mna faktu) ta zmena z pocitu bezpacia na strach nie je dana len subjektivnymi faktormi tych par jednotlivcov, ale aj viacerymi objektivnymi dovodmi, vratane pisomne medializovanych hrozieb hoc len na internete (ak som spravne pochopil, necital som tie diskusie, stale nemam FB a pod.), a co je podla mna najdolezitejsie, 3. empirickej reality charakterizovanej skodami na majetku, psychike atd. kt. realne vznikli vsetkym co si pred necelym rokom nasli prepichnute pneumatiky na autach. Snad uz je to jasnejsie :)

      V pohode :) respektujem a chapem to, ze ti kt. mali o danej veci zakonne a aj moralne pravo rozhodnut, vyhodnotili hodnotu daneho umeleckeho diela vyssie ako mozne skody kt. navstevnikom festivalu mozu sposobit ti tzv. hejteri (podla mna psychicky chori ludia) kt. toto umelecke dielo moze este o cosi viac vyprovokovat k zopakovaniu minulorocneho prepichovania pneumatik a nebodaj este aj niecomu horsiemu z coho by vznikli skody aj na zdravi, pripadne aj na zdravi deti. Toto snad bolo zrejme uz z mojho predosleho prispevku, ale pre istotu :)

      Jeden z aspektov hodnoty umeleckeho diela je podla mna mozne vnimat aj cez mnozstvo diskusii a aj vasni ktore vyvola. Ten minaret mi pride hodnotny aj kvoli tomuto, teda nielen pre jeho estetiku. Ale to podla mna nemoze byt dovodom na ignorovanie "moznych negativnych externalit" co je smutne nie instalacie tohto umeleckeho diela, ale medializacie planu na tuto instalaciu v bulvari a na FB atd. A to obzvlast preto, ze tie negativne externality uz nemusia skoncit len pri prepichnutych pneumatikach a niekolkohodinovych meskaniach unavenych ci az vycerpanych ludi na ceste domov. Ak spravne chapem, toto sa snazili niektori tu diskutujuci povedat a nie len naznaci :))

    • mitochondria
      12. 6. 2016, 18:07

      @VV ja tiez dufam, ze organizatori nepodcenia situaciu a ked uz si chcu ten minaret na festivale postavit, nech zvysia prostriedky na ochranu navstevnikov.. pride mi to trosku egoisticke. na pohodu chodim uz 10 rokov a urcite chcem ist, ale obavam sa, ake individa to prinesie..

    • VV
      12. 6. 2016, 18:18

      @mitochondria zial provokacie a hlupost sa stupnuju aj na Slovensku a to z jednej aj druhej strany:
      http://tn.nova.cz/clanek/pred-chramem-v-bratislave-se-objevila-muslimka-s-kalasnikovem.html
      Mrzi ma ze olej do ohna nenavisti prilieva zo svojej strany aj moj oblubeny festival, namiesto toho aby spravili napriklad tematicku diskusiu na tuto temu, ktora by tak neprovokovala, no priniesla by viac uzitku.

    • monghi
      13. 6. 2016, 09:00

      ja som to napisal uz pred casom do statusu na FB Pohody ... ja nemam nic proti ziadnemu nabozenstvu, ktore je mierumilovne ... ale instalacia minaretu je podla mna na hrane. Ja osobne si ho mozno ani nevsimnem, ale tu ide o zbytocne vyvolavanie emocii tam, kde ich je najmenej treba. To dielo bude "ostro sledovane" a som si isty, ze medzi tymi 30 000 navstevnikmi sa najde niekto, kto sa ho pokusi poskodit, nebodaj zvalit... a tym si zarobime na paradny pruser! Bude to v mediach ako "headline news" a dostane sa to von... a buduci rok sa moze rozpoctova polozka pre bezpecnost zvysovat do peknych sum. Budme realisti vazeni! Situacia v EU nie je taka krasna, aby to stalo za takyto risk. Okrem toho, mozeme tu oponovat tym, ze vsak mame ekumenicku bohosluzbu, Pohoda nie je o islame ... no hej, ale symbol krestanstva, ci ineho nabozenstva, v areali nikde vidiet nebude. Ja osobne by som od toho odstupil, kym je este cas, ale ak organizator veri v dobro ludi, ok ... kazdopadne by som posilnil bezpecnost este viac, ako uz je, pretoze blbcov je coraz viac a urcite toto bude pre niektorych dobra zamienka niecim uskodit. Mohlo sa ist inou cestou, mohla sa prezentovat myslienka mieru malickym arealom, kde by boli umiestnene symboly vsetkych velkych nabozenstiev sveta ... beztak je nabozenstvo ako take absolutna blbost! je to iba nastroj strachu, poroby ... nic ine! Vieru ma mat clovek v sebe, nie je potrebne ju prezentovat cez modly. Chodim na Pohodu pravidelne od roku 1999, na politicke diskusie, kadejake "osvetove" akcie, tam z vysoka kaslem, je mi uplne jedno, ci tam bol Havel, Kiska, ci ktokolvek z politickej sceny... ja chodim na Pohodu kvoli hudbe a bol by som v podstate najradsej, keby sa to vratilo cele do cias, kedy to bolo len o hudbe a zabave. Tesim sa na letisko! Peace, everyone ...

    • svajka
      13. 6. 2016, 10:16

      Politicke aktivity ma na Pohode takmer vobec nezaujimaju a nevadia mi. Ked vsak niekto da do stredu arealu minaret, je to co? Keby dal niekto do stredu arealu osemmetroveho ukrizovaneho Jezisa, bolo by to co? Bolo by to zasadne onalepkovanie festivalu tym, cim nie je. S tymto sa navstevnici festivalu urcite nestotoznia, nech by tam bol akykolvek nabozensky symbol. Ze minaret bude headlinom vo vsetkych medialnych vystupch to je uz teraz jasne a je to uplne zle.

      My sme veriaci. Moja zena, ked bola prvykrat na pohode, povedala, ze pohoda je take miesto, kde sa dobro a dalsie krestanske hodnoty objavuju a presadzuju prirodzenym nenasilnym sposobom. Ze nikto o tom nekaca, ale je to tam. Minaret v strede arealu je presnym opakom.

      Organizator by si mal byt vedomy toho, ze nie len on, ale aj navstevnici tvoria pohodu a musia s nou byt v symbioze. Ze ja ked idem 10 krat na Pohodu, nesiem ju potom vsade so sebou. Musim za nou stat, musim ludom vysvetlovat. Po tomto rocniku ma caka smutne otravne vajatanie, ze jak som sa mal v mesite.

      Velmi by som chcel poznat vysvetlenie, ze preco je symbolom tolerancie minaret. S toleranciou si spajam rozne symboly, ale minaret by ma v zivote nenapadol.

      Mam dojem, ze nejde o symbol tolerancie ale o akusi provokaciu a skusku tolerancie. Osobne neocakavam od pohody, ze bude navstevnikov i celu spolocnost testovat, ze aha ty si este tolerantny a aha fuj, ty uz nie si. Predstavujem si ako sa pocas katolickej omse postavia pred oltar dvaja pani a zacnu sa bozkavat. Na sebe budu mat tricka s napisom: SYMBOL TOLERANCIE. To je uznajme presadzovanie tolerancie velmi necitlivym sposobom. Komicky bude vyznievat aj to, ze symbol tolerancie bude 24 hodin strazit SBS.

      Ovela normalnejsie by bolo uskutocnit diskusiu (mozno bude, neviem).

      Toto vsetko, co som doteraz napisal, je ale nic oproti tomu, ze ja tam beriem svoje deti. Na to, aby som ich zobral, sa potrebujem citit bezpecne. Po ohlaseni minaretu plus aj po reakciach blbcov na internetoch mam v sebe pocit ovela mensej bezpecnosti ako predtym. Nechcem malovat certa na stenu a na Pohodu idem. Ale ked sa moje deti ocitnu kvoli minaretu v nejakom ohrozeni, budem sa na Michala Kascaka velmi hnevat.

  • michaela
    9. 6. 2016, 18:01

    Ahojte, chcela by som sa opýtať, akým spôsobom funguje Tent Inn. Sú stany nejak prideľované podľa objednávok, alebo aj keď si stany objednáme samostatne, ale prídeme spolu, môžeme potom bývať vedľa seba? Vďaka za info :)

    • Doktor_Zivago
      9. 6. 2016, 20:25

      @michaela Ahoj. No ak chcete stan vedla seba musite prist spolu. Ja som raz chcel mat stan vedla znamych, ktori tam este neboli a nedalo sa. Povedali len v pripade ak by som mal obe listky so sebou (ale neboli si na 100pro isty). Myslim, ze stany zadeluju podla poradia.

    • monghi
      9. 6. 2016, 21:29

      @michaela stany sa prideluju pekne 'do radu'... hotel sa plni po uliciach... kto stoji v rade, pri recepcii, za tebou, je tvoj sused ...

  • gress
    23. 5. 2016, 09:32

    Ako to vyzerá s predpredajom? Lepšie ako minulé roky či ani nie? http://postimg.org/image/hy0mzkeh7/

    • elle
      23. 5. 2016, 12:44

      @gress toto je celkom pekná podpasovka od grapu, aj keď sa snaží schovať a to možno. Muhaha

    • elle
      23. 5. 2016, 12:44

      @elle *za to možno. Blbý autokorekt

    • gress
      23. 5. 2016, 13:05

      @elle však to a a bonbónik je, že kapacita Grapeu je stále 10k podľa Jančiho :) pritom každý vie, že už dva roky je kapacita pekne prepísknutá

    • cookie
      23. 5. 2016, 13:07

      nejako mi to tak aj vychadza... 1000 za 59, 3000 za 69, 3000 za 79, kolko sa mohlo predat tych 89? 3-4? :)

    • jazzist
      23. 5. 2016, 14:55

      Ak by to tak naozaj bolo, potom by toto nemusel byt rocnik len jubilejny no aj posledny. Divne ze to moze byt niekomu z webparty na smajla. Ale listky za 89 su obmedzene datumom, nie poctom predanych, tak verim ze ich je predanych niekolkonasobne viac ako 3-4 tis.

    • cookie
      23. 5. 2016, 15:14

      @jazzist NO SHIT SHERLOCK, narazal som na to, ze ten "leak" vobec nemusi byt na sucasny datum mimo, aj tak vela ludi kupuje na poslednu chvilu :'( z mojho okolia urcite, len staci ked pocuvam kolegovcov ci kamaratov, ktori striedaju festivaly podla lajnapu... tipujem, ze az 2/5 navstevnikov to riesi last minute.

    • boomer
      23. 5. 2016, 16:01

      @gress tym "lepsie ako pohoda" nemusel mysliet vzhladom na pocet predanych listkov, ale na celkovu existencnu situaciu. navyse, este nie tak davno na facebooku z pohody pisali, ze predpredaj ide rekordnym tempom. zbytocne sirenie bulvarnych pletiek. nic sa nebojte.

    • Tono
      23. 5. 2016, 16:32

      @gress Ahoj. Aktualny predpredaj patri medzi nase najlepsie. Je lepsi ako minuly a predminuly rok (pricom minuly rok sme naplnili kapacitu 30 000 v sobotu vecer). Inak celkom dobre sa to odzrkadluje aj na ucasti deklarovanej v evente, ked porovnate minule rocniky a tento, pricom je este len maj. Ocakavame, ze tento rok sa nam podari naplnit kapacitu este o cosi skor.

    • gress
      23. 5. 2016, 17:14

      @Tono Tak to super, bodaj by sa festival vypredal už pred jeho začatím :-) My budeme len radi.
      btw, 30k je kapacita celková (aj so staffom, atď.) alebo čisto len pre platiacich návštevníkov? Viem, že v minulosti to bola celková, no raz myslím Michal písal, že časom by to mohla byť kapacita platiacich návštevníkov.

    • Tono
      23. 5. 2016, 17:37

      @gress Dik, tiez by nas potesilo, keby sa to podarilo este skor. 30k je celkova kapacita.

    • Murdoc
      24. 5. 2016, 10:57

      @gress don't believe the hype!

    • Captain_Obvious
      24. 5. 2016, 15:51

      @Tono inak toto s tym ze 30tisic kapacita v ktorej su naozaj stovky ludi od pohoda staffu, cez dobrovolnikov, stankarov, intepretov je dost zavadzajuce...dajte tam 30tisic ludi iba s listkami (naschval nepisem platiacich lebo vieme ze vela ludi listky dostava cez sponzorov a rozne sutaze)

    • Tono
      24. 5. 2016, 16:05

      @user56faee91b8396 Pri zvysujucich sa cenach za kapely je pravdaze v nasom zaujme mat v danom cisle co najviac predanych listkov (co sa nam aj v poslednych rokoch dari). 30k je ale celkova kapacita ludi, ktori maju na rukach pasky a na tom sa nateraz nic nemeni.

    • Peter_BB
      24. 5. 2016, 23:16

      @Tono dik za info, v 2005 bol v sobotu fakt areal neprijemne preplneny, ale vsetky tie pozitivne zmeny odvtedy verim hraju v prospech toho ze by to mohlo byt v 2017, idealne ""na Radioheade"" :)), OK aj v kapacite 30k platiaci + cca. 5k organizatori+stankari+brigadnici+dobrovolnici + snad len 1-2k ""ti od sponzorov"".

    • michal
      25. 5. 2016, 11:18

      @gress Ahojte, ako pisal Tonko, predpredaj mame paradny, vyrazne lepsi ako minuly rok, kedy sme v sobotu vypredali. Prajeme dobry predaj aj nasim kamaratom z Grapeu.

  • elis
    9. 5. 2016, 22:59

    dakujeme ze super pripraveny kviz!
    ´wedparty' nespravila hanbu, chvalabou heh, druhemu webparty timu gratulujem :)

    • radimm
      9. 5. 2016, 23:30

      @elis .....a keby som tie pohladnice od tety neposielal z Trencina, ale do Trencina....ale keby bolo keby ...dobra akcia :) ...a gratulujem webparty 2, ktora sa nepriznala k tomu, ze je webparty :D
      P.S. nechapem, ako to, ze po mne nevedia citat :D

    • elis
      9. 5. 2016, 23:35

      @radimm presne tak! dohodneme sa na webparty 1 a 2 a len my prizname farbu? :D ts ts

    • cookie
      10. 5. 2016, 11:09

      @elis takze som nevyhral listok? rozumiem tomu dobre?

    • elis
      10. 5. 2016, 14:38

      @cookie dufam ze sa ti dobre aspon pri hokeji dobre stikutalo. som si hovorila ze tuto otazku a tamtu by si vedel lebo si to nedavno pocuval. 4 hlupe body ktore na teba cakali, darmo co si nevyhras sam... :)

    • Peter_BB
      10. 5. 2016, 19:12

      @elis len off topic, na okraj :) - vcerajsie/pondelkove vecerne TV-hokeje boli 9/10 Fin-USA a 10/10 bratři :)) ked za stavu 0:2 doslova sfúkli svedov, ..bolo o com stikutat :)) Kazdopadne vdaka tym Vam, co ste uspesne hajili farby nasej WP :) v kvize, vidime sa verim na stretavke na letisku..

    • Fii
      12. 5. 2016, 12:26

      @elis dobry kviz to teda bol, sme sa zapotili:) a gratulujem "wedparty" , bolo to tesne :) inak ja som bola v tom ze budeme webparty 2 alebo take nieco, az pri vstupe som sa dozvedela, co vlastne sme :D

    • elle
      8. 5. 2016, 20:41

      Ful stop me gusta :3

    • Fajnschmetke
      8. 5. 2016, 20:54

      @elle cecky ven :D

    • monghi
      8. 5. 2016, 22:45

      @Fajnschmetke cvrklo mi od smiechu :D :D uz moze ktokolvek napisat na tento album akukolvek recenziu, toto strucne zhodnotenie vyhralo D:

    • Peter_BB
      8. 5. 2016, 23:22

      True Love Waits na albume, po 100 rokoch, no riadne prekvapko, neviem sa dockat toho ako ju zaranzovali (zatial som len pri Glass Eyes, hokej mal prednost :)))

      FYI: http://www.theguardian.com/global/2016/may/08/radiohead-a-moon-shaped-pool-review

    • monghi
      9. 5. 2016, 14:44

      tak... 2x vypocute... najskor velmi skoro rano, popoludni... a tesim sa na nocne pocuvanie... nie je to nic "svetoborne", ale v mojom veku uz nic take neocakavam ani v zivote... no je to velmi prijemny a velmi atmosfericky album. Chlapci ma velmi potesili!

    • misoa
      9. 5. 2016, 15:28

      uz davno som sa na nic tak netesil, tak ked mi dnes prisiel order confirmation na vinyl(frajerkina robota), som skoro pukol od stastia.

    • taus
      9. 5. 2016, 15:45

      já su úplně nadšená, je to křasně uplakané, přesně jak jsem si přála. true love waits !!!

    • cookie
      9. 5. 2016, 16:18

      @misoa she's a keeper!

      Decks Dark hit me hard, celkovo od 2-7 su to ciste zimomriavky, jezibaba ma stale nebavi, ale beriem to ako intro, album je uzasny! 9.4

      Ful Stop si oblubia casom aj susedia...

    • monghi
      9. 5. 2016, 20:34

      @cookie moja rec... Ful Stop je neskutocna pecka!

  • boomer
    6. 5. 2016, 14:59

    @cookie chcel si nieco co sa bude viac podobat na Kid A? :) https://www.instagram.com/p/BFEE49_KyuM/

  • user56faee91aee1c
    3. 5. 2016, 17:33

    trolling končí, song ktorý teasoval Yorke roky je oddnes vonku

    https://www.youtube.com/watch?v=yI2oS2hoL0k&feature=youtu.be

    • cookie
      3. 5. 2016, 18:01

      @user56faee91aee1c slabeee! 6.66/10 c'mon Thom! you can do better than that

    • monghi
      4. 5. 2016, 07:27

      @user56faee91aee1c viac by som to uvital ako b-stranu nejakeho singla, ale zasa na druhej strane, ta typicka bassgitara mi v tej skladbe robi velmi velku radost :)

    • cookie
      4. 5. 2016, 10:05

      @monghi presne ako pises, ten koment, ze to je B-side material sa objavil pod YT videom s XY lajkmi a zmazali hoasi... vyspal som na to a dal tomu stvrtu sancu, stale nic, mediocre, preco som cakal elektroniku a moderne-experimentalny Kid A namiesto orchestralnych arii, I BLAME GREENWOOD

    • Peter_BB
      4. 5. 2016, 11:14

      @cookie o tom, ze Radiohead nahravali s orchestrom, dost tocili media, po tomto: http://consequenceofsound.net/2015/09/radiohead-share-photos-from-inside-the-studio/
      To som dosnival :)) o zasneno-prevazne-gitarovom albume "" In rainbows 2"", ale uz z Tomorrows modern boxes sme mohli tusit, kam sa Thom pobera.. Nastastie nas uz verim nebudu dlho natahovat, do mesiaca verim pocujeme cely album, aspon tu na WP budeme mat aj inu temu ako krizenia :))

    • boomer
      4. 5. 2016, 12:35

      @user56faee91aee1c Nie som ohureny, ale kvitujem odklon od elektroniky a preprodukovanosti. Po TKOL, Amoku, Eraseri a TMB - aj ked ich mam rad - som celkom nasyteny, thank you very much. Historicky ale neboli single RH tie najlepsie songy z danych albumov, takze si rad pockam na cely album :)

    • heno_
      5. 5. 2016, 09:53

      @cookie I praise Greenwood! <3 ten orchester tam sedi jak vis co ;)

    • monghi
      5. 5. 2016, 12:29

      @user56faee91aee1c a musim sa Vam vsetkym priznat, cim viac ten "novy" pocuvam, tym viac sa mi paci. Dokonca je uz v rotacii Radia FM a z eteru to znie skvele! Zacinam sa na album fakt tesit :) Skoda, ze zatial hraju malo koncertov a zvacsa od ruky.. uz sa mi velmi cestovat nechce, spohodlnel som :)

    • monghi
      6. 5. 2016, 14:10

      par sekund zvuku a uz je z toho udalost :) http://www.nme.com/news/radiohead/93412

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa