Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • cookie
    12. 7. 2022, 16:39

    thaaaak, dospane... serotonin a dopamin cca na povodnych troublesome hladinach, mozem bilancovat.

    u mna pohoda zacala vo stv celkom rozpacito, kedze som nemohol okolo 3pm hodinu a pol zohnat taxana do stankoviec (ubytko) z centra... reku faajn, dam si piuko a rumčok pri vodnikovi, zaspominam na stare casy a diskoteky v life a nieco zozeniem. no fckn chance, za 2-3h najskor, kazde cislo... niektore ma rovno zrusili, dalsi podrazdeni, ze apokalypsa, kazdych 30s im volaju...
    zachranil ma az kamos z opatoviec, ktory isiel z nemsovej domov. vraj vsetky dediny v radiuse 20+km fully booked, rozkopana dolezita krizovatka a proste mania... tak ved fajn, to sa dalo cakat, ale zacal som rozmyslat, ci naahodou nezacalo menej ludi stanovat a viac ich neobjavilo caro vlastnej postielky mimo stanoveho (celkom by ma zaujimali cisla) a uprednostnilo in&out pohodu, aj za cenu zmeskaneho programu a dochadzania... a ved stvrtok, to sa ukludniii. little did I know, ze toto bude pokracovat celu pohodu :D fok!
    takze kazdy den zhavit linky a stresovat ze uf uf mal som skorej vstat, uz hodinu volame taxiky a vsetci nas vysmievaju ze o 3h... ale zvladalo sa to do hodky+ (tolko je to inak po hradzi peso zo stankoviec na branu, nikomu sa nechcelo mrhat krokmi :))
    mrzi ma, ze som nedal wp stretko, sorrky, vynahradim na picfe! promise.... dost zvazujem buduci rok 5miestny chill village stan, kvoli tymto trablom s taxikmi (rada na taxi von +-30min, dalo sa).

    no a k samotnej pohode: uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffff, to bola jizda! no ak nie top3 tak top5 urcite! megaaa <3 vravel som, ze najlepsi lajnap v histori haha. najprv inak sok, ze kua, nejako je tu fakt vela ludi vsade, tak sme len sedeli chvilu a snazili sa vyrovnat s tou masou a neustalym pohybom... pale teeth and white smiles, that's why I don't go outside ;D
    jedno "male" capovane topolcianske rulandske sede a hned sme boli aklimatizovani (pivo sme nepili ¯\_(ツ)_/¯ sry urpiner. inak kamos, co pre nich robi vravel, ze jeden z majitelov zvazuje zatvorenie, whoopsie, doba je tazka, 2021 mali kriticky... ale treba brat s rezervou). tento rok boli vsetci ludia na pohode extremne mili, energicki a rozdavali pozitivnu energiu (ma niekto covid??), usmevy za barom, usmevy v radach, odmietanie tringeltov??, aj taxikari wut, tancovanie, skakanie, ziapanie pri gig climaxoch, prepac od ludi za kazdy maly bump, webpartaci, kamosi, znami, byvali kolegovia a spoluziaci, pražka, bratiska, opatovce... no jedna velka rodina. toto bol aj rok krasnych ludi pre mna... a ziadne bitky vo fronte na taxiky von!! ani len hadka, to uz dlho nepamatam. gastro peachovanie ide uplne mimo mna, vacsinou zjem jedno-dve jedla za den. da sa stale vybrat aj value for money. vsimol si, ze to bolo drahsie, ale couldn't care less. vinko bolo lacne :D sluzby klasicky topka, aj sbs obkukali od ludi usmevy a boli milsi.

    hudba: vacsinu casu som behal s kamoskou, ktora sa zvykla na pohode stucknut s partiou v napojovom, alebo niekde pri stanoch ci aktivitach a moc toho vzdy nevidela, tak som sa vyslovene tesil na jej reakcie na vsetky tie naklady a pangy :D a veru ze boli... "tu hra kazda kapela, akoby to bol jej posledny koncert a chcela prekonat tu predchadzajucu" "to su magori, to je brutalny styl" "nemal hrat minimal techno? wow, nakladacka" "to bolo tak strasne dobre a hypnoticke, ze mi stali bradavky" ..ja som mal tiez tolko krat husinu, ze to ani neratam

    skoda shame a black pumas... shame na picf! black pumas som si chcel aspon chvilu uzit na hlavnom, to je taka festivalova vajbovica

    they hate change - parada, naladili ma na pohodu, moderny experimental hip hop. grooves. tu spomeniem aj injury reserve, ktori boli podla mna jemny failicek, chceli zniet az tak experimentalne, az to bolo cringe.. imo si to ludia moc nesli. nick cave - woow, uzasne, temne, silne. metronomy - fajn, hity boli, indie klasika. wolf alice - zacali super, riffy, ale ked to zacalo byt poppy isli sme na the comet is coming - bradavky, hypnoza, extaza, no words! bcnr - fajne, ale chybal mi povodny spevak slowthai - uzasna show, energia, barbie girl na konci, dekel fuc! libs - hrali dobre, ale take no, ako stari pani bez drog a alko :D otoboke - smrst, na picf? floating points - uuzasny set, usmev od ucha k uchu, tanecky a na konci aj zlomene beaty! sama - najprv ok-ish big room techno, ale rozbehla sa riadne. berlin manson - heh. no, guilty pleasure? ocenujem stage performance. ma to energiu. molchat doma - neviem ci sa do klubu nehodia viac, ale nesklamali, dobri boli. tunes. pigsx7 - uuuff tak toto bolo [1], skvely stoner, neskutocna stage energia, ale aj pod nim, uzasny spevak, paradne songy. picf? :D blas - po dlhom case som ich videl, perfektne!! nazvuceni, az sme rozmyslali, ze asi najlepsie zatial .) skvely koncert, tie usmevy vsade... crack cloud - priznam sa, ze tu si z nich az tak vela detailov nepamatam, len ze sa mi to velmi pacilo a prekvapovali ma stale niecim pocas gigu. black midi - uuuff tak toto bolo [2] magori. uzasne, milujem ich, ludia nechapali. squid - uuuff tak toto bolo [3] extaza bez extazy, krutili sme hlavami, ze to nie je mozne, gradacia koncertu, posledne minuty pure bliss. richie + paula - mohli?? mohli.. neskutocne techenko, myslel som, ze richie bude hrat aj trochu minimal techna, ked porovnam s tym co hral close (live audiovisual set) na colours, tak toto bolo nebe a dudy, tancoval som ako na boomerangu v 2002.. paula kalap dole, nalozila, ale hravo.

    vysledny verdikt 9.5/10, 0.5 dole za zrusenia a posuny v programe, kedy moj tlaceny clash stracal relevantnost... ano ano chapem, ale nepotesilo

    DIKY pohoda team, boli to euforky! BA uderka zo stankoviec hodnoti ako nezabudnutelny rocnik.

    • JokerRoader
      12. 7. 2022, 19:13

      @cookie Ja som bol veľmi príjemne prekvapený. Hudobne boka toto najsilnejšia Pohoda na ktorej som bol.

      Inak na to stretnutie wp, môžem normálne prísť alebo ste skôr nejaka uzavretejšia skupina?

      A ten covid som na Pohode žiaľ chytil spolu so všetkými kamošmi, ktorí somnou boli na Pohode

    • JokerRoader
      12. 7. 2022, 19:17

      @cookie Ja som bol veľmi príjemne prekvapený. Hudobne boka toto najsilnejšia Pohoda na ktorej som bol.

      Inak na to stretnutie wp, môžem normálne prísť alebo ste skôr nejaka uzavretejšia skupina?

      A ten covid som na Pohode žiaľ chytil spolu so všetkými kamošmi, ktorí somnou boli na Pohode

    • katseft
      12. 7. 2022, 19:45

      @JokerRoader
      WP stretávka je limitovaná čisto počtom webparťákov, ktorí sa rozhodnú prísť na stretávku :) pokojne sa budúci rok zastav. Možno bude aj na PICFe

    • Emu
      12. 7. 2022, 20:10

      @cookie vidím, že si psychicky najzdravší človek v galaxii a dobre sa ti vstrebávalo Lsd do krvi.

    • cookie
      12. 7. 2022, 20:22

      @JokerRoader a sakra :/ tak snad len lajtove priznaky… fingers crossed. a ako pise Katka, vsetci su vitani.. dojdi na PICF, dame po piuku, zoznamis sa..

      @Slnieckar pohoda na tripe je carovna, ale moc som toho vtedy nevidel.. takze vedla matey .)

    • taljan
      12. 7. 2022, 22:50

      @JokerRoader ja som bola na stretavke aj ako pridana na akcii. aaae nejako som sa necitila ook,asi mam inu energiu,alebo divna konstelacia, :D nvm co,toje rokmi overena komunita, ludia sa pridavali, teraz uz len stáli)

    • JokerRoader
      14. 7. 2022, 14:55

      @cookie No príznaky zatiaľ len mierne, ale v podstate som už aj rátal s tým, že sa na Pohode nakazím :)

      Tak ja sa teda na najblizšie stretnutie pridám! Dúfam, že covid neprekazí PICF

    • cookie
      14. 7. 2022, 19:15

      @JokerRoader tak potom pohodka… ok super, mas u mna piuko ;) alebo vinko? :D no sak este upresnime

    • emo
      14. 7. 2022, 21:25

      @taljan treba sa ozvat kto som čo som a potom to bude ok, inokedy sme chodili ešte rovno na pivko, tam sa uz to rozbehne a všetci sdia za jedným stolom tak tam uz si s nami a aj ked nepovies vobec ni clen pocuvas, tam to uz je ok :D

  • monghi
    12. 7. 2022, 10:19

    "a mám faktickú" ... už druhýkrát som natrafil na tvrdenie s odkazom na shop, ze sa spusta predpredaj listkov na dalsi rocnik ... a v shope nic nenajdem. To sa tak bleskovo predpredajova edicia minula alebo pozeram do zlej "šopy"? :)

  • Emu
    8. 7. 2022, 18:53

    Chceš isť zadarmo?

  • brunosaurus
    6. 7. 2022, 10:17

    Mám tu jeden voňavý tlačený lístok '22 za 60 €. Dajte mi vedieť na kontakt v profile.

  • Peto_MDCh
    5. 7. 2022, 09:05

    Ahojte, predavam bohuzial svoju permanentku, ktoru vzorne opatrujem od 2020. Moze byt tvoja za 90€ uz dnes. Osobne v BA. Snad si to tento rok niekto uzije za mna :'-) mordechai@email.cz

  • Ivco
    2. 7. 2022, 12:39

    Budem hodnotit az po festivale. Ale mam pocit, ze Miso si sam chce postupne znicit to co vybudoval. Politiku pcha uz do vsetkeho. A ja som si myslel, ze je to festival slobody a o hudbe... po 19tich rokoch musim konstatovat, ze sa asi viac tesim na Grape nez na pohodu. Smutne.

    • Doktor_Zivago
      2. 7. 2022, 12:56

      @Ivco co konkretne ti vadi?

    • LKW
      2. 7. 2022, 14:03

      @Doktor_Zivago Don't feed the troll. Tuto Ivco pár príspevkov dozadu žiadal ľudí aby sa vyhli móde žlto-modrých vlajok, očividne si sem prišiel riešiť nejaké mindráky a silno pochybujem, že na Pohode reálne vôbec niekedy bol...

    • cookie
      2. 7. 2022, 16:20

      kvalitny grc tie komenty pod traktorom… hnev,
      sklamanie a zbozne prianie ze vacsina nejde

    • Doktor_Zivago
      2. 7. 2022, 16:31

      @LKW cosi podobne bolo, ked na bol na Pohode minaret. Len plno kecov od par ludi. Ale co sa tyka postoja k vojne na UA, sme jedny z najhorsich, to je pravda.

    • Ivco
      2. 7. 2022, 18:33

      @LKW praveze bol. Od roku 2004 na vsetkych a prave preto vidim ten posun, pre mna k horsiemu.

    • emo
      2. 7. 2022, 21:26

      @Ivco politiky je prave na Pohode stale menej. pamatam ako tam mali prednasky realny politici. sice Michal volil tych nie prave s nim zladenych ale aj tak. Chmelar tam na svojej prednaske vykrikoval ze Fico musi ist do basy a podobne. Tiez bol velmi silny protivojnovy rocnik proti agresii vojenskej USA kde priamo na hlavnom podiu hned na 2 koncertoch vystupoval priamo v nadzivotnej velkosti prezident USA teda jeho karikatura a to konkretne na koncerte Ska P a Chumbawamby. mozno aj na inych clovek vsetko nestihne. Iste je ze si napamatam jedineho zahranicneho interpreta ten rok ktory by priamo neodsudil imperializmus a vojenske tazenie USA. Ci tam bude tento rok priamo na hlavnom podiu pobehovat opakovane karikatura prezidenta RF. ci tam teda budeme priamo 3-4m Putina to fakt neviem a ci kazdy z podia odsudi rusky imperializmus a jeho vojnove tazenie to tiez neviem. ale ak ano, tak nechapem aky v tom bude rozdiel... aj tak si ale myslim ze tak politicke rocniky uz nezazijeme... UA filharmonia uz bola a lucili sa s nami vitanim slnka. vtedy este nackovia vypisovali ze neveria ze Pohoda bude mat UA a potom ze klobuk dole. to boli casy ked ceski a slovenski ultranacionalisti priamo isli autobusmi a zapojili sa do realnych bojov proti ruskym vojakom. cize myslim ze konzistenciu a zmenu treba vycitat skor niekomu inemu...

  • Ivco
    23. 6. 2022, 01:03

    Je to zvlastny pocit. Covid obdobie naozaj cloveka zmenilo a po pravde, sa mi ani nechce ist. Ale pojdem, ked uz tie listky susim doma 3 roky. Bude to moja pohoda cislo 17. Konecne je rocnik kedy nepotrebujem nic vidiet, nakolko ma naozaj nic nezaujima z toho line upu.. Tak si snad konecne uzijem sprievodne aktivity. Tak to len tak nezaujimavo som sa chcel vyrozpravat. Dakujem.

    • Ivco
      23. 6. 2022, 01:08

      A prosim naozaj prosim, ziadne zlto modre vlajky. Teraz je to akosi v mode. Radsej slovenske. Dakujem

    • gress
      23. 6. 2022, 07:54

      @Ivco a dúhové môžu byť, či ani tie nie? A čo tak britská vlajka? Potom ani rezeň s jamajskou by nemal, však? :)
      Príde mi to zaujímavá/vtipná požiadavka vzhľadom na aktivity Pohody ako aj to, že Pohodu otvára aj zatvára kapela symbolicky z Ukrajiny.
      Každopádne príjemnú Pohodu prajem a snáď si ju užiješ :)

    • Doktor_Zivago
      23. 6. 2022, 08:21

      @Ivco Ak je pre teba podpora susednej krajiny (v podobe vyvesenych ich statnych vlajok), ktoru iny susedny stat brutalne napadol, vrazdi im tam tisice ludi, systematicky nici infrastrukturu, pravdepodobne vyvola v niektorych statoch hladomor len akousi modou, tak ti oznamujem, ze si cynik a moralny chudak. A ak sa ti ani jedna kapela z toho obrovskeho a sirokeho zanroveho vyberu nepaci, tak si aj kulturny kripel. Ale som rad, ze uz 17 rokov platis za listky a financne podporujes tuto akciu, pretoze ja si ju uzijem. Minimalne 20 koncertov a s Ukrajinskou vlajkou na tricku.

    • cookie
      23. 6. 2022, 09:01

      @Ivco ivčo ivčo :( mohol si? cely svet vidi tie zverstva v priamom prenose a pomaha a vyjadruje solidaritu a ty to nazves modou... to uz je take zrkadlo do duse zlovenskeho naroda toto. vid vsetky tie prieskumy o vojne, kde koncime na chvoste... hanba

    • emo
      23. 6. 2022, 09:03

      ale ved klud, vsetci vieme že tu je teraz vela ukrajincov tak sa logicky objavia aj medzi navstevnikmi, s tým kazdy pocita, on mysli podla mna nech si švedi nenosia svoje vlajky, ako zas mna svedske vlajky nevadia ale chapem ze niekomu z nejakeho dovodu mozu liezt na nervy

    • Doktor_Zivago
      23. 6. 2022, 09:26

      @emo Tak to znamena, ze si rovnaky moralny kripel ako autor originalneho prispevku. Ty si presne ten priklad, na ktory sa clovek pozrie a konecne pochopi, preco je Slovensko v takej riti ako je. Nic ta nezaujima, cynicky sa stavias k veciam, ktore su dolezite, a ktore maju a hlavne budu mat vplyv na to ako to v nasej spolocnosti bude vyzerat. A hras sa jak si ty nad vecou. Ta nasa narodna moralna degeneracia sa tiahne celymi generaciami. Skoda, ze ta radsej foter do zaclony neutrel :)

    • Doktor_Zivago
      23. 6. 2022, 09:37

      @cookie Presne. Super vystihnute.

    • katkarinka
      23. 6. 2022, 10:27

      @Ivco no uz len kvetinky v profilovke chybaju

    • Murdoc
      23. 6. 2022, 10:28

      @Ivco překvapuje mě, že někdo, kdo tolik let navštěvuje Pohodu si z letošní nabídky nevybere ani jedno jméno :) a zároveň, že ten, kdo roky navštěvuje Pohodu, bude mít takový postoj vůči podpoře Ukrajiny. já sám tam vlajku neplánuju nosit (ať už ukrajinskou, nebo jakoukoliv jinou) ale projev podpory pro Ukrajince je rozhodně důležitý, vlastně i pro Slováky, nebo Čechy, vždyť máte válku skoro na hranicích. a dalo by se říct, že festival i jeho návštěvníci to budou vidět podobně... tak snad to přežiješ, tipnul bych si, že pár ukrajinských vlajek tam potkáš :)

    • emo
      23. 6. 2022, 10:32

      @Doktor_Zivago no vidíš a sme presne tam kde sme /ne/chceli, neviem či si vôbec uvedomuješ čo si napisal, čiže teraz si konečne po rokoch pochil kde sme a prečo sme lebo si sa pozrel na mna?? tak blahoželám konečne Ti niekto otvoril oči, možno sa máš poďakovať, ale nemusíš... môj obraz so svedskou vlajkou si nepochopil, zato Tvoj obraz so záclonou je vskutku oplzlý a nechutný... beriem že len nevážiš slova a ani sám nechápeš čo vlastne mi želáš... predstav si že mám 3 deti, mal som 4 surodencov, 1 mi zomrel mám 3, mal som otca a mam mamu, predstav si že aj ked som ten najvacsí oplan a "zbytočný človek" ako si to odhalil, sú ludia a zvierata pre ktore znamenám velmi vela alebo vsetko, predstav si že moja babka deportovaná do pracovného tábora ako madarska slovenka priviedla na svet mojho otca v uz den oslobodenom pracovnom tábore v nemeckom muhlhausene, predstav si že ma nekonečne milovala, tak ako ukrajinské stare mamy budu milovat svoje vnucata, tie ženy ktore teraz o chlp ujdu smrti alebo strate babatka ktore porodia v pivnici rozbombardovaneho domu v rozbombardovanom dome podobne ako moja babka... Ivčo sice napisal blbosť, ale nebyť toho že Teba beriem len za uletaka, tak sa Teba na rozdiel od Ivča realne desím, neviem odkial si, ja som z KE, my tu pomahame ukrajincom roky, lebo ako spieva Tubla vojna trva 7 rokov... teraz by som mohol napisat, že Ty si presne ten typ človeka, čo niekoho bez toho aby ho poznal douraža tým najhrubším sposobom a potom je zrazu nad vecou a kludne tam bude stat v rade za mnou na svoje pivko a vedla mna sa bude bavit na svoju kapelu a vieš čo ak ma stretneš budeš sa namna aj usmievať... lenže toto čo robíš to je to z čoho vznika nevraživosť a vojny, nepochopil si mier, lebo si ho stratil v srdci... ked som ruský vojak oklamaný a poslaný ani neviem kam a padlý za niečie velké jediné správne ideály tak možno mám pre Teba hodnotu, ked so ukrajinský otec čo mu dcerka prišla o ruku a trasie sa pri kazdom silnejšom zvuku a krčí hlávku pri zvuku helikoptery alebo lietadla, kým naše deti tam bežia naradostene pozrieť stroj vo vzduchu, tak mám pre Teba hodnotu... ale takto by som mal pre Teba vacsiu hodnotu semena v zaclone...

    • emo
      23. 6. 2022, 10:35

      @Doktor_Zivago pre doktora Zivaga moj posledný status z FB: Mier je možný... mier sa tvorí v čase mieru, potom je už neskoro.
      Pravda je možná, tvorí sa v čase pravdy. Pravda nevíťazí, ona len je.
      Láska je našou súčasťou, tvorí sa láskou a s láskou.
      Nádej neumiera posledná, nádej neumiera. Ale ľudia umierajú.
      Viera je nekonečná. Nie je dobrá ani zlá. Veriť môžeš v nádej aj beznádej, lásku aj nenávisť.
      Sloboda je súčasťou všetkého. A má tie najprísnejšie pravidlá. Nič nesmieš znásilniť a zmanipulovať... manipulácia s mierom, pravdou, láskou, nádejou, vierou je nezlučiteľná so slobodou.

    • emo
      23. 6. 2022, 10:37

      @Doktor_Zivago a pre Vladolfa Putlera a pseudo Doktora Zivaga - zvážil by som nick: C
      Bojovat neznamená válčit,
      bojovat neznamená
      lidi
      nenávidět, lidi
      nenávidět.

      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět.

      Bojovat znamená pravdu hledat a vědět
      jak jí odpovědět, jak jí odpovědět.
      Dokázat přiznat své chyby a pýchu
      svou pokořit, hned pokořit.

      Bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená
      lidi nenávidět, lidi nenávidět.
      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět.

      Ze strachu nesklánět svoji hlavu,
      ale dobru se poklonit, dobru se poklonit.
      Nebýt ničím otrokem, však nežít
      jen pro sebe, nežít tu pro sebe.

      Bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená
      lidi nenávidět, lidi nenávidět.
      Bojovat neznamená válčit, přinášet agresi
      na tenhleten svět, na současnej svět

    • Doktor_Zivago
      23. 6. 2022, 10:40

      @emo Evidetne rad kecas ale este radsej sa pocuvas. Co som o tebe potreboval vediet, uz viem. Setri cas a klavesnicu. Si chudak a budes chudak.

    • Murdoc
      23. 6. 2022, 10:40

      @emo @Doktor_Zivago chlapci uhasme ten flame. tu je Pohoda, webparty - od slova párty.... v dnešní době kompjůtrů občas ruka píše rychleji než hlava myslí. s takovou nám nepokvetou růže ani slunečnice :)

    • Doktor_Zivago
      23. 6. 2022, 10:48

      @Murdoc Tak to nefunguje. Bavme sa o Pohode a nie o politike. Ja to vidim inak: https://c.tenor.com/1fpR9u6a6IoAAAAC/game-of-thrones-sansa-stark.gif

    • cookie
      23. 6. 2022, 10:52

      @Doktor_Zivago :D fajny flejmik, let's goooo... tu doslo k nedorozumeniu, emo je extremne mily, srdecny clovek a jednoznacne kope za nas. rad odlahcuje situaciu, chill

    • emo
      23. 6. 2022, 11:08

      skoda ze sa tu neda mazat svoje komentare ako to funguje inde, ked sa udeje niekde inde toto, svoje komentare jednoducho vymazem a je to. ak tu je niekto kto ma na to pravomoc prosím zmazať všetky moje komentare z tohto vlakna. dakujem

    • radd2
      23. 6. 2022, 13:15

      @emo co chceš mazať, napisal si to dobre, či každemu chceš vyhovieť?

    • emo
      23. 6. 2022, 17:03

      @radd2 vsimni si ze vsetky seriozne media uz maju zakazane komentovanie prispevkov, doma a v krcme si mozem hovorit co chcem, ale tu mam zodpovednost nejaku a nie je mi to jedno, prečo by mali tu ludia citat taketo veci? "chudak si a budes chudak" sa absolut nezhoduje s mojim svetonazorm, aj najradikalnejsi antifasisti odmietli vecne nemenné stigmy a prave naopak vyhlasili ze s niekym maju problem iba kym naozaj robi zle veci, vsetkych co sa vzdialili scene okamzite vymazali o nich vsetky zaznamy aby netrpeli svojou minulostou a hyenizmom inych, o.i. 100 krat opakovana lož nestava sa pravdou ale realitou... pozri sa ako sa zmenil slovnik, stratila sa prezumpcia neviny a každy si moze hocikoho označiť za hocičo... + doživotne stigmatizovanie chyby ktora už nie je sučasťou atď... toto sa nikdy nedialo, každy mal pravo na dostojny zivot a zmenu a nikto nebol nikdy lepsi vytretý do zaclony... aj odsudenemu na smrt vzdy dopriali poslednu cigaretu a frtana, nutna obrana a trestanie za nazor je sakra rozdiel, ani kde prisiel sam nacek nerozkopali sme ho na padrt len zato ze je sam, kým Ti nezapalia strechu nad hlavou ako na Zelenom dvore a nebudes celit psychopatovi s nozom asi to ani nepochopis celkom že aj on je len človek, mna sameho tiez ochranil nacek ked som bol napadnuty nackom, ked som mu neskor isiel podakovat cumel na mna že zabijem ta hned alebo až potom... toto sa nerobilo nikdy, dnes to vsetci hrotia a huckaju sa ale z realneho problemu hned zmiznu... nechcem byt sucastou tohto, ani takejto komunikacie ani takychto principov ani davat prispevky pod ktorými budu iní musieť toto čítať, vymazem a hotovo, je doležite ukazovať čo je podla nas cez čiaru a s tým čo nesuhlasíme žiadnym sposobom nespolupracovat, len kto nezazil realny boj nechape ze sa mu treba vyhybat... dnes v politike vsetci prebrali slovnik krčmových spitakov a pozri ako to tam vyzara, 10x si prečítaš chudak si a chudak budeš a slabšie povahy to zacnu papagajovat... ako pisem mier sa tvori v case mieru, potom je uz neskoro... dnes si ovela viac uvedomis ako dolezite su vyvazujuce elementy vdaka ktorým nie že sa mame zle ale este stale sa mame dobre, co je skor zazrak ked si pozries tie neblokovane veci co za komentare tam su, videl som minule nahodne status že greenpeace zhana koordinatora a nechapal som kolko nadavok a nenavisti a utokov tam dostali len pod takýto status, povies si ze toto sa normalnemu cloveku hnusi ale existuje aj fenomen stadovitosti, ludi ktori sa prave takto budu spravat lebo sprava sa tak kazdy

    • MCDema
      2. 7. 2022, 22:17

      @Ivco Je toto Hudobný festival? Radsej keby ste zvacsili priestory pre navstevnikov lebo mat stan pre techno pre 50 ludi je hanba, pri 30 000 navstevnikov, hlavne plackajte ze vsetko je drahe a ste stale v minuse fňuk, asi za politicku propagandu mladeže mimovladky z USA malo platia. Slovenske vlajky kde su na pohode, či sa hanbite za krajanov Slovákov a za Slovensko? Sláva Slovensku za to že tu musíme žit s ultraliberalnymi agresivnymi fanatikmi, čo širia nenavisť voči všetkemu čo je slovenské.

  • rezen
    22. 6. 2022, 14:21

    Tak sme sa opäť dočkali a máme 14 dní do otvorenia.
    Normálne by som vyhlásil karanténu, ale po týchto dvoch pandemických rokoch, toto slovo radšej nepoužijem a vyhlasujem dva týždne "nečinnosti" :D
    Žiadne športy, ani aktivity, ktoré by mohli mať výrazný dopad na neúčasť. Šetrime sa na letisko :)

    Dve veci mám aj k programu:
    1. kríženie Sama' Abdulhadi + Alyona Alyona = velký smútok
    2. Vy vôbec nemyslíte na šoférov? Polemic a banani v sobotu v noci do 2:40? (Simple Sample ani nespominam) To mám ozaj piť minerálku, alebo ostať v nedelu do večera na letisku? :D To sa takto nerobí, do psej matere!

    ešte otázočka...Urpiner stage piatok v noci 1:15 to je aký interpret to "D..."???

    tešíme sa, vidíme sa :) ...odpočítavame :)

    • cookie
      22. 6. 2022, 14:55

      @rezen hahaha, a je TO tady!!! vitaj spat reznik :)) jamaica vlajka u kolesarov to isti? budem ta hladat...

    • rezen
      22. 6. 2022, 14:58

      @cookie caau, darebak :D jasne, vlajka bude, miesto priblizne to iste ako kazdy rok... necital som vsetko spätne, dohadovali ste uz spolocnu foto?

    • taus
      22. 6. 2022, 15:02

      @rezen oujé, reznik je zpátky! vše je jak má být :)

    • cookie
      22. 6. 2022, 15:06

      @rezen vraj o 1O A M ! sob EU stage na Cellosseum... Sašku by som rad videl, ale to budem este urcite spinkat. jedina sanca, ze by som bol este hore...

    • rezen
      22. 6. 2022, 15:06

      @taus prečo tu nie sú emotikony :P posielam objatie :) o dva tyzdne naživo :)

    • rezen
      22. 6. 2022, 15:13

      @cookie to je divoky termin, ked v sobotu rano vitaju slnko Bazzookas, snad to neprespim... zase :D

    • Doktor_Zivago
      22. 6. 2022, 15:27

      @rezen "2. Vy vôbec nemyslíte na šoférov? Polemic a banani v sobotu v noci do 2:40? (Simple Sample ani nespominam) To mám ozaj piť minerálku, alebo ostať v nedelu do večera na letisku? :D To sa takto nerobí, do psej matere!|" - treba hulit.

    • Captain_Obvious
      22. 6. 2022, 18:53

      @rezen D je Drone Show powered by BEZDYMOVÁ ZÓNA

    • rezen
      22. 6. 2022, 22:53

    • radimm
      27. 6. 2022, 10:37

      @rezen nezabudni mi drzat miesto, len tak nadohlad, ved vies ako - ale len tak lezerne, nie akoze kricat na ludi, ze maju odist... ;)

  • gress
    21. 6. 2022, 09:23

    Ahojte,
    v Sporka stage je fakt nutná pauza v piatok medzi Sama' Abdulhadi a Brutalismus 3000 a v sobotu medzie Richiem a Paulou? :) nemôžu dostať 2h sloty?

  • markie
    1. 6. 2022, 13:24

    Ahojte, kedy by sme mohli očakávať lineup?

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa