Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • monghi
    22. 2. 2021, 19:24

    tak Daft Punk to zabalili ... https://consequenceofsound.net/2021/02/daft-punk-breakup/
    a Briti uz vidia nádej a koncertovat ako v halach, tak aj vonku, by sa u nich mohlo uz v máji tohto roka ... https://www.radiox.co.uk/news/music/boris-johnson-outlines-roadmap-for-return-of-gigs/

    • jazzist
      22. 2. 2021, 23:54

      @monghi Pozitivne vysledky ockovania uz vidno v GB aj Izraeli. V Izraeli kde je 1 davkou zaockovana polovica populacie, idu uz otvarat ekonomiku aj kulturu. V GB nie je zdaleka take percento zaockovane, ale Johnson uz slubil ze ak nepride nejake vynimocne zhorsenie (nova mutacia) tak vsetky covid-opatrenia sa zrusia k 21.6.
      Ktovie ako to bude u nas, len dufam ze sa Michal neunahli s negativnm rozhodnutim a radsej pocka co najneskor ako to bude mozne. Verim totiz ze uz moze byt len pozitivny vyvoj, viac zhorsovat sa to uz predsa nemoze, otazka je len v rychlosti ockovania a miznutia pandemie.

    • Peter_BB
      24. 2. 2021, 18:12

      @jazzist len ze v uvode prave zacanej debaty Miso povedal, ze veri, ze Pohoda 2021 bude. Len je otazne, v ktorom zo zatial viacerych rozpracovanych variantov. A ze interny deadline na "finalny verdikt" chcu mat uz do konca marca, aj nech sa ukonci sucasna narocna paralelna priprava viacerych roznych variantov. Miso to povedal trochu inac, a dost lepsie ako tato moja snaha napriek mojmu polo-Alzheimeru zreferovat, a prelinkovat debatu (je to aj v novinkach): https://www.facebook.com/pohoda.festival/videos/254637909560504/

    • Andrey
      25. 2. 2021, 07:18

      @monghi Reading and Leeds boss 'very confident' festivals will happen
      https://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-56185142

    • user56faee91b3968
      25. 2. 2021, 09:57

      @Peter_BB som cim viacej skepticky ohladom Pohody a mozno aj Grapu... v kazdom pripade drzme organizatorom palce

    • cookie
      25. 2. 2021, 11:55

      @user56faee91b3968 dalsia vec su peniaze od sponzorov, co ja viem tak napr. Grape nedostane od pivarov na tento rocnik...

    • Peter_BB
      25. 2. 2021, 18:16

      @cookie & Viktor: ta vcerajsia debata s Misom a dalsimi sa mi tak velmi pacila, ze si z nej ukradnem aj to cislo "51 %", co je +/- aj akasi pomyselna miera mojho optimizmu. OFF TOPIC len ako tradicny provokater a "terminology Hujer" (cosi ako su ti "grammar nazis") si neodpustim poznamku, ze pan Kollar ma velmi potesil aj vysokou odbornostou (fakt klobuk dolu), aj spravnou terminologiou (t.j. variacie a nie mutacie virusu, atd.), aj tym ze je jeden z nas co sa ucasti na takmer vsetkych Pohodach tyka, atd. atd. Az ma to spolu s radostou, ze na kladenie otazok nemal monopol moj ""oblubeny"" FB, lakalo opytat sa na (pre mna nove slovo) tie tzv. rekombinacie virusu, kt. ak spravne chapem mozu byt potencialny "game changer". Ale nepodliehal by som skepse, a OFF TOPIC NO. 2 kedze napr, aj v Denniku N som cital uplne zbytocne spepticky komentar k Vlhovej pred slalomom na MS, a nakoniec sme sa verim vsetci alebo takmer vsetci tesili z jej striebra ako spravni slovaci, t.j. ako keby vyhrala zlato :)) No a verim, ze rovnako sa budeme tesit aj z pripadneho pomyselneho strieborneho variantu Pohody, hoc som teraz pridal zrejme provokaciu dna, najma smerom k fan klubu Lykke-Li :)))

    • Peter_BB
      25. 2. 2021, 18:24

      a dnesny OFF TOPIC c. 5 - aj takto sa da zarabat pocas pandemie :) https://store-eu.wasteheadquarters.com/products/in-rainbows-1000-piece-jigsaw-puzzle

    • jazzist
      26. 2. 2021, 09:04

      @Peter_BB konecne som naviackrat dopozeral tu velku zaujimavu debatu. mam zmiesane dojmy. prijemne prekvapenie ze Riso ma nasu pohodacku dusu. ak by Pohoda team pri zaverecnom rozhodovani bral najviac do uvahy nazory jeho, pani Brazinovej a ostatnych odbornikov, tak je velka nadej na to najkrajsie rozhodnutie varianty 1. ale ako tam odznelo, o konecnej podobe opatreni v lete rozhodnu politici cize alibisti, blbci a psychopati a ak nakoniec daju na nich a este k tomu niekedy v marci, tak sklanam hlavu dolu a smutne sa presuvam k smutnym pesimistom :(

    • Peter_BB
      26. 2. 2021, 15:00

      @jazzist Mna presne najviac potesilo to, ze aj vedec (hoc tym som de iure aj ja :) dokaze na 100% konstruktivne hladat sposoby, ako festival zorganizovat, a nie dovody, preco ho zakazat. Ale tiez sa trosku obavam, ze prave pre ten konstruktivny pristup v prospech kultury a nas odvaznych, ale aj zodpovednych :)) konzumentov kultury, mohol byt dovod preco ho (**scenzurovane pre vulgarizmus**) nepozvali na to stretnutie vedcov s tymi (**scenzurovane** :), ..uz ako to v tej diskusii odznelo. No a bohuzial pre nas vsetkych tuto z prostredia WP, by som presne z tychto dovodov bol aj ja maximalne neuprimny sam k sebe, ak by ako si to nazval smutnych pesimistov nielen ze nerespektoval, ale aj nechapal. Hoc mna velmi potesil ten optimisticky ton Misa - ak uz pre nic ine, tak preto, ze som bol rad a hrdy na to, ze spadame pod EU, a nie pod CCCP :)) Akurat nefandim tej moznosti ockovania na letisku, lebo to by sme potom nemohli zachranovat produkciu Pivobrany :)), ale verim ze prave vdaka triezvemu stavu nielen v hlave, ale aj v krvi, bude pro-vakcinacna cast navstevnikov vykryvat nas "wanna-be zlata stredna cesta provokaterov" :))

    • emo
      27. 2. 2021, 00:31

      boze moj to co je tu za suboj optimisticko pesimistickych nálad... ja som optimista, stále verím napriek všetkým negatívnym triezvym prognózam že Pohoda 2023 uz normálne bude v takom formáte ako sme ju poznali...

    • Peter_BB
      27. 2. 2021, 08:49

      @emo OFF TOPIC tu otazku "co za suboj" mozno aj viem zodpovedat - ten tzv. slovny suboj :)))) A vyhra ho ten, kto napise najvyssie cislo za slovom Pohoda :))

    • jazzist
      1. 3. 2021, 20:31

      budem niektorym na smiech viem, ale po dnesnom Sputnik-triumfe Matovica sa pomaly nenapadne vraciam k umiernenym optimistom slobodneho leta :)

    • Peter_BB
      2. 3. 2021, 09:59

      OFF TOPIC @jazzist :), a mas v p*** co si kto mysli, aj kedze v tejto teme mozeme viac-menej len tipovat. Akurat "kotleboidi&katolibanci&pseudo-ezoterici" :) ako jeden z extremov tej tzv. Gaussovej krivky, a detto "namyslame-si-ze-rozumieme-vede-hoc-nemame-ani-len-PhD" :) na druhom extreme veria tomu, ze o tejto teme vedia viac ako my v tom pomyselnom strede tej tzv. Gaussovej krivky, kt. sme proste bezni ludia kt. reaguju na vsetky nove info aj emocne, aj racionalne, a snad aj intuitivne :))

  • emo
    26. 10. 2020, 15:44

    https://www.youtube.com/watch?v=Z6ojDxiZ1Rc prisambohu som tento rok na ziadnych sqelych masinkarov nebol a ziadnu party som nezazil, aspon ze na stavbach maju chlapci toitoiky kde chodim sikat abo aspon nostalgicky obcumujem, stvrtky mame kontrolne dni, odfotím Vám?

    • cookie
      28. 10. 2020, 23:53

    • cookie
      29. 10. 2020, 00:08

      tuto “nasu” tetu https://youtu.be/6RjJFoGt0y4 poprosim
      na pohodu 22, zajebiste. preto 22, lebo ako tak sledujem cez okno pandemiu (ktora mi moze vies co...) vyvoj vakcin a vsetky tie hoaxy, antivax prieskumy, atd. budeme radi, ak nieco niekde v lete bude...

    • emo
      29. 10. 2020, 18:16

      @cookie wow, dobra je, v tychto scenach zial nemam prehlad, krasne sa hra so zvukmi, odhliadnuc od nebezpecenstva a problemov choroby u mna ma tato situacia aj pozitivnu stranku, milujem prazdne ulice. myslel som si ze uz som zapadol do spolocnosti po rokoch konecne, ale tu zistujem ze sa od ludstva o5 uplne vzdalujem, ze zijem medzi kretenmi, ze im nerozumiem, ze ludi nemusim, ze nema zmasel logika ani etika, ze uz nestaci ze ma uz dlho ludia nedokazu prekvapit v zlom ale len v tom dobrom, ale uz stratili pre mna zmysel rozhovory ako take, strasne smiesne bajky, neuveritelne... strasne ma bavia jednoduchí dobri ludia, umenie, priroda, zvierata... zapomenout na svary, dyt svet jsou bary, zastavit kary a jit dal

    • emo
      29. 10. 2020, 18:18

      @cookie a velmi je dobra, dík

    • miso98
      30. 10. 2020, 17:36

      riadna mastenica.... !! parada!
      asi vezmem ku kamosovi co sa k nemu chystam, domacu :-) a pustime si to tam.

      @matwe, admini webparty - nemozete nam tu do fora 'naprogramovat' nejake smajliky ? neh to tu trochu ozivime !
      pekny vikend vsetkym

  • emo
    19. 10. 2020, 20:33

    https://www.youtube.com/watch?v=uYzkioskF6A wow teraz som objavil tieto hudobne videa z tejto akcie, zvukovo dokonale, mozno akurat boys dont cry z toho čo som zatiaľ dal mi pride trosku precizne suche, mierne sterilna verzia, ale to moze byť iba moj pocit, inak veľká topka... ale milujem tu kameru, tak jednoduché, čiste, šialene sa s tym namakal/i, perfektné kompozične takmer v kazdom strihu :O

  • monghi
    8. 9. 2020, 14:31

    hmmm ... niekedy je lepsie uz novu hudbu nerobit a zit zo starej slavy ... New Order "Be a Rebel" ... https://youtu.be/f6E6ugW7TOo (a to iste sa da povedat o novych veciach Smashing Pumpkins) ...

  • user56faee91b3968
    17. 8. 2020, 15:31

    Som zvedavy ako to bude s festivalmi buduci rok ...klubove akcie odmedzene a to nielen u nas ale v celej EU( asi najhorsie je na tom UK)....treba verit ze sa to casom upokoji takze treba dufat v lepsiu buducnoat.....ale par mojich znamych zivi klub a kulturne podujatia a ti uz tak optimisticky nie su.....

    • Peter_BB
      19. 8. 2020, 22:20

      @user56faee91b3968 Nazdar Viktor. Verim, ze jedine, co mozeme v tejto situacii urobit, je podporit 1. outdoor koncerty a 2. v ramci moznosti, kluby aj 'indoor', hoc ""len"" tak, ze zajdeme na pivo radsej dnu do hid. klubu, ako na nejaku terasu s disco hudbou :) Pozdravujem z Rock cafe, kde sa akt. snazim o "practice what you preach" :) Ale no. 1 za hud. produkciu ma Ponrepo (Tataci, Zrni, Monikino kino atd.).

    • user56faee91b3968
      19. 8. 2020, 22:29

      @Peter_BB som naozaj zvedavy ako to bude s druhou vlnou....pocet infikovanych pribuda,akcie od 1. septembra iba do 23.00 aj to s ruskami,kapely si nezahraju....treba len verit ze sa to zlepsi inak niektore kluby nepreziju:(

    • jazzist
      20. 8. 2020, 07:37

      @user56faee91b3968 ci sa festivaly a ine akcie vratia do normalu bude zavisiet hlavne od percenta ludi ktore sa necha zaockovat, aspon v Europe. Koncom roka ked to dufam uz bude mozne aj bezpecne otestovane. Kto ma zaujem aby sa navrat k normalu podaril co najskor, moze potom prispiet svojou troskou ak presvedci konspiratorov vo svojom okoli nech sa zaockovat daju. Myslim ze k tomu budu vyzyvat aj organizatori kulturnych akcii, aspon ti normalni.

    • Peter_BB
      20. 8. 2020, 09:01

      @jazzist neber to prosim Ta v zlom, ale za konspiratorov mozeme zatial nazvat len autorov a 'copy-pasterov' (co ma mrzi, medzi nimi aj Sama Marca) tych konspiracii o stotisicoch nakazenych a desattisicoch mrtvych v SR uz v 1. vlne, vid debaty a linky z prelomu marca a aprila. Toto je fakt. V ostatnom, vratane ockovania, je faktom ze nikto zatial nic presne nevie, samozrejme mimo politikov typu Putin, Trump, Lukasenko and co. Proste musime cakat, ale verim ze si zatial to cakanie mozeme s kludom skratit tak, ako som napisal vcera, co je spolu s doslednym dodrziavanim hyg. zasad teraz verim to klucove co mozeme urobit. A aby nevznikli dalsie konspiracie: mam vsetky povinne ockovania, to na SARS2 nevylucujem ze si dam (mam sa s kym poradit mimo Dr. Googlea :), a ide mi len o to nech tu na WP temu ockovania bud neotvarame, alebo ak fakt musime tak s respektom k argumentom oboch protichodnych stran. Howgh! :), uzite si koncerty kto sa chystate, ja dnes urcite Dukla (moja nova srdcovka, kt. verim popri _FMku registruje aj Agentura :)

    • jazzist
      20. 8. 2020, 09:28

      @Peter_BB presne toto som od teba cakal Peter, nic v zlom :)

    • emo
      20. 8. 2020, 20:01

      @jazzist zamikročipovať sa dá iba poslušná ovečka, čiže liberálny fašista a zamikročipovať sa nedá zas národ-ovec, tak ja som bol už čipnutý skor čiže teraz som zmätený a vymetený mikročipom a nejviem ani posúdiť či slováci sú poslušné ovečky alebo národ ovec... ale tak trosku za ten chaos si mozme sami ked sme tvrdili ze v teplom pocasí sa to zastaví a teraz vidíme že nie, alebo že kto bol raz nakazený už má imunitu a teraz dávame správy že sa už opätovne nakazili... ja som zaviedol momentálne tvrdšie ochranné pravidlá, keďže mi dnes volala pani doktorka, že práve mali potvrdené, že 14teho mali covid pozitívneho, ja som u nej bol s dcérou síce 12teho, ale sam som s nou/u nej bol aj po 14tom, dnes isla na test a bude aj s druhou MUDr a 2 zdrav. sestrami 5 dní v karanténe... jednak si takto vyradíme o5 velmi rychlo zdravotný personál a po 2 som si hned pred stretnutím na ktoré som isiel ked mi volala nasadil rusko a odmietol som im podavat ruku aj vysvetlením, časť prítomných ma ešte aj vysmiala že im nechcem podať ruku... okrem toho poznám dalsie 2 osoby co mali covid v Holandsku atd... kazdy sa ma tu pýta štýlom asi "a ty poznas niekoho kto mal covid" no hej ale ved to bolo v Holandsku... hm, tak to je asi iné... tomu zo Smeru čo prišiel po Ficovi, neviem ako sa volá môžem ruky nohy boskávať ako sme na začiatku dopadli, podla mna tu ziadna prva vlna nebola, teraz cestovatelia to tu znovu vlacia + sa polavilo v ostrazitosti, cisla rastu a teraz pride pomaly chladnejsie pocasie a sme v ... ked si k tomu doplnis ze su aj bezpriznakoví prenasaci, inkubacnu dobu atd... opatrujte sa

    • Peter_BB
      20. 8. 2020, 23:52

      @jazzist super - tesi ma, ze som "citatelny", v tom zmysle ze snad nikoho nestresujem, nestrasim, ci inym sposobom nechtiac neznizujem imunitu. Tazko to tu vysvetlim, ale ta masa prevazne teenagerov, a "Asian Czechs" a dalsich kto sme si dnes spolu odpogovali koncert Dukly od "Prioru" to proste berieme tak, ze ".. 5 dlouhych let.. ... Hlavne ze v tom nelitas sam". A naopak, mam ten dojem, ze vacsina tych, kto v marci a aprili sirili strach, si doteraz zila akoby "v bavlnke" lebo im obrazne povedne faktury nesli na dlh, lebo im ich roky platili rodicia,.., EU. Neber to jazzist pls. osobne, snad dame v 7/2021 na letisku Tn pokec o tom, na kolke koncerty a festy sme isli stopom a vymodlili sme si ten tzv. "stastny koniec". Lebo podla mna na +/- takychto skusenostiach sa v nas ludoch 'rodi* to, ci sme naladeni na to ze' nadej zomiera posledna*, alebo ma to (a prepac za utok) ze "" my zomrieme ako prvi"". Za mna davam pomyselny" klobuk dole" pred vsetkymi organizatormi koncertov v tomto tazkom case, ktori sa nenechali zastrasit, a urobili vsetkonv prospech koncertov aj bezpecnosti nas divakov. A Pristav 18600 to dnes verim vsetko dodrzal na 100%, fakt som mal cely cas pocit ze som na Pohode :), akurat kapela znela ako keby hrali the Cure este ked boli mladi :))

    • emo
      21. 8. 2020, 19:09

      @Peter_BB :D no myslim ze sa za tie roky uz dostatocne pozname, tato schema je tu xy x opakujuca sa, uz vieme kto je tu po boji generalom, kto je general este pred bojom a kto berie svoje slova spat, kto si ani nepamata co povedal atd... cize z vykladu si vyberám rotavirus na Pohode, aj časť wp napr p@lo alias posol zlych sprav mali pokazenu pohodu, pani psickarka nepamatam tusim s malamutom? len docasna diskuterka presne v tom case trosku pogeneralcila aby poctivo na druhy den oznamila ze uz aj oni su v tom, klobuk dole pred ludmi ktorí si dokazu uznat omyl... dalsi riesili este pred tym udajny zdroj cisternu s napisom "nepitna voda" ... nebudeme si tu kakat do vlastného hniezda... a klobuk dole ako sa k tomu postavila pre buducnost Pohoda a samozrejme sa aj tu objavili nejakí generali pred bojom, prikladny prispevok Shula s jeho faktickou pripomienkou... cize asi tak ku kauzam nakazam rotavirusu, udajnym potencionalnym nakazam vratnych poharov a dalsich shitov... to uz je potom na kazdom ci mu su blizsi generali este pred bojom ako v tomto pripade Shulo a kto ako pochopi pripomienku jazzistu :D

    • Janek_Ondriska
      22. 8. 2020, 22:28

      POZOR! VELKA HANBA politickeho Festivalu GRAPE. Autori aftermovie festivalu GRAPE extremisticky a nenávistne napádajú slušných ľudí za názor na ulici, atakujú ich, obťažujú, šikanujú, vulgárne im nadávajú, obmedzujú ich ľudské práva, diskriminujú ich za ich zdravotný stav a ešte si tieto trestné činy natáčajú hrdinsky na videá, ktorými dehonestujú a diskriminujú slovenských občanov. Hlavne že na sebe majú nenávistné tričká extrémistickej stranky zomri. Potom sa na festivale hrajú na mierumilovných, liberalnych, chrumkavučkých... Zároveň admin webparty Grape si namýšla, že on je boh, ktorý bude druhým osobám určovať kam možu a nemožu chodiť, obmedzovať ich slobodu slova a prejavu, obmedzovať ich pohyb atd. HANBA veľká a toto sa tu hrá na nejaké nezávislé a najviac na svete mierumilovnejšie, najtolerantnejšie zoskupenie pod slnkom. Na smiech, hlavne že im tam šaškujú extremisti zo zomri vo vreciach, čo pachajú trestné činy a širia nenávisť a rasizmus.

    • Peter_BB
      1. 9. 2020, 09:17

      @emo Nazdar Emo, len ze az teraz som si precital Tvoj prispevok. Mam pocit, ze (snad) aj chapem jeho podstatu, a najma s tou podstatou suhlasim. Ako chronicky optimista verim, ze v 2. vlne to bude viac o snahe ochranit ohrozenych, ako o zatvarani podnikov a zakazovani sa stretnut ludom ako sme my dvaja, kt. predsa len pri pive lepsie prekecneme. V tomto sa presne pozname dost dlho na to, ze napr. aj Ty vies ze za uplne nezrusenie jednorazovych poharov som tu lobboval len a len kvoli bezpecnosti tych nas, kto sme si v prvych radoch dlho pred koncertami drzali fleky, a sucasne ani nie tak pre pitny rezim, ako pre princip "bez opitia pivom nie je britpop britpomom" bojovali ako o zivot za riesenie, kt. nakoniec uznavam ze je ovela lepsie s obycajnou karabinkou, ako s vratnym poharom. A problem boli tie pri... pohare na Radioheade v Prahe kt. nemali to "uško" na prichytenie. Tak ako optimista verim, ze sa nejake podobne sikovne riesenie najde aj na 2. vlnu CoViDu, a zelam si to uprimne aj pre seba, ale najma pre kluby, umelcov, tech. personal (osvetlovaci atd.), barmanov, remeselne pivovary atd. atd. Sme v tom spolu, verim ze to zvladneme!

    • emo
      2. 9. 2020, 18:39

      @Peter_BB cau, dost tazka debata, ja sa spravam max zodpovedne, uvidime co sa teraz udeje ked sa otvorili skoly, uz aj je nejaka skolka ci skola zavreta kde dali dieta, ja som bol v styku s nakazenym a mam v najblizsej rodine nakazeneho, vcera mi prisiel vysledok testu ze som negativny a na druhy test idem v pondelok pre istotu, nemam nic predpisane, kedze moj styk s nakzenym sa podla oficial pravidiel za styk nepovazuje, test je absolut v pohode pomaly som ani nevedel že mi niečo robia, tie bludy čo ludia pisu tak oni asi nikdy nic este nezazili, inak to nechápem, u mna je R.O.R absolutna samozrejmost - ruky odstup rúško, my sme nosili rúška aj dávno pred covidom a vzdy nám fungovali, tmárstvo čo teraz nastáva absolutne nechápem, ja by som rusko prijal aj ako normalnu sucast zivota, hned ako niekto ma pocit ze zacina byt chory tak si preventivne nahodi rusko aby nikoho nenakazil, nie ze ludia chodia pomedzi inych a vsade prskaju, nikdy som tomu nerozumel, neviem prečo by som mal niekoho nakaziť hoc aj inou bežnouchorobou ktora vobec nie je nebezpečna, chripkove prazdniny su uplne normalna vec, keby ludia boli normalni vobec by sa to nemuselo riesit zatvaranim hranic a podobne

    • Peter_BB
      2. 9. 2020, 19:34

      @emo Nazdar opat Emo, presne ako vravis, je to narocnejsia tema na dlhsiu debatu. Nebudem uz radsej zivit toto vlakno, predsa len, pomoze nam asi vsetkym teraz najma oddych. Chcel som povodne prist do KE 11-12 sep na Salon piva, ale z verim ze pochopitelnych dovodov tak skoro do KE zrejme nepridem. Kkedze nemam kde inde prespavat, ako u mamy v byte. Rozhodne sa nikomu nevterkujem :), prave naopak. Drzim palce, nech mas aj potvrdzujuci test negativny, a detto vsetci ostatni koho poznas.

  • miso98
    6. 7. 2020, 22:57

    zdar - otazka: je niekde zverejneny cas.rozpis jednotl.streamov, ktore maju byt vysielane tento vikend ?? dajako to nikde nevidim ci co.. som slepy ? :/ v piatok chcem streamovat z Pohody nejaku live-ku na akcii co chystam kamosom...
    a este k tym vasim tipom v Prahe - diky za ne, petu, emo, taus - stihol som pobehat asi vacsinu :-) ubytko som mal v tesnom susedstve Lokalu, takze to bola moja 1.zastavka (este prv nez som vobec precital tipy od vas) - jedno remeselne sme si dali aj v CraftBeere, dali sme i fajnovu vinarnicku tiez nedaleko Lokalu, do 'mekky vsech hipsteru' Cobry - sme ani nevstupili, kedze zvonku nam to pripadalo prilis fajnove a dokonca vonku stal nabuchany vyhadzovac :-D mno - ale pre mna najvacsia topka - a odteraz moj favourite secret tip je Skaut.institut - skvele miesto, student.ceny, klavir v relativne dobrom stave :-) proste parada! este moj tip vam - krcma 'U hrocha' (kde vraj 'nemaju radi slovakov' :-D )

    • Peter_BB
      7. 7. 2020, 09:08

      @miso98 :)) Do Hrocha inac chodim/e takmer pravidelne, urobit si certifikaciu jazykovych buniek na to, ako ma chutit Plzen :)) Ani raz naznak, ze by nemali radi slovakov :)) Len zvacsa tam je flek len na statie v tom zadnom okne, alebo ani ten nie (ako prestali pouzivat tu druhu miestnost vlavo).
      Casto chodim aj hned vedla do U Krale brabantskyho, len dost vela rokov je to uz "tourist trap" s cenami asi o 50 % vyssie ako by mi prislo OK. Ale to ca. euro navyse za Detenice (hoc tiez uz nie co byvali) stoji za prehliadku ich podzemnych priestorov :)

  • Tono
    6. 7. 2020, 12:36

    JFYI... www.facebook.com/pohoda.festival/posts/10158397750382488 Keby si niekto z vás chcel zahrať na klavíri počas vítania slnka na Pohoda in the Air ;)

    • miso98
      9. 7. 2020, 09:59

      eh Toňu Toňu keby som neorganizoval u seba doma prave v piatok 'Pohodu in the Čaňa' - fest, tak sa tam prvy hlasim k vam

    • miso98
      9. 7. 2020, 10:01

      kazdopadne - na linku vyssie som postol aj ja svoj hud.odkaz - skladbu 'Playing Love' od E.Morriconeho..
      enjoy good music, enjoy Pohoda <3

  • emo
    30. 6. 2020, 09:16

    fajný program :O

    • miso98
      1. 7. 2020, 16:47

      tak na napadlo... ze ci by nam skalnym (aspon tym ktori mame kupene/ponechane billety na 2021) nemohli dat vyrobit Pohoda naramky.. alebo Pohoda in the air naramky... ?? vsak co teraz budem nosit na zapasti cely rok ? :-(
      je to na zvazenie teda!
      btw - cestujem na vikend do PH, daky tip na fajnu hipstersku krcmicku ?? popr. daky speci program ktory tam bude stv/pia/sob teraz? dikk :-)

    • Peter_BB
      1. 7. 2020, 22:22

      @miso98 Miso, len FYI, s Kubom (ak si pamatas z KE :) sme nakoniec vylet do PH zrusili, resp. presunuli na neurcito. Na tipy na to kde ist na pivo a koncert su tu na WP ine kapacity :) Akurat ma napadlo, ze ak nebodaj idete s M. m.i. pozriet historicke centrum, tak tam od smadu odporucam Unetice v Skautskom institute asi 30 nalavo od orloja :), a na chut Sumceka od Kocoura (co je fakt nazov piva :) v Ponrepe. Do hipsterskej krcmy by ste museli ist do Williamsburgu, a to je daleko :))

    • emo
      1. 7. 2020, 23:36

      elle ma vzala do Lokal - pod stromovkou, moc sa mi tam pacilo a fajny tmavy kozel, ze lakotka, este cestou sme sa aj inde zastavili ale netusim kde, ale veru sami hipsteri tam sedeli, kusok od toho Lokalu to bolo :D

    • taus
      2. 7. 2020, 09:21

      @miso98 ahoj Mišo, Peťo a Emo už ti fajně poradili, jen bych doplnila
      - Skautský institut je boží místo, jedno z mých nejoblíbenějších
      - Ponrepo je taky moc fajn, pro intelektuály s mlsným pivním jazýčkem :)
      - v Lokálu bývá často úplně plno, je vyhlášen svou luxusní Plzní, je to osvědčená klasika
      - na Beergeek na Jiřího z Poděbrad taky nedáme dopustit
      - na Letné je těch hipsteřin hafo, na každém kroku něco, i spousta fajného piva

    • emo
      2. 7. 2020, 10:03

    • Peter_BB
      2. 7. 2020, 10:48

      @taus +1 :))
      a ak to tu necita(s) Elle, tak pridavam 2 "must go". :
      1. maly/velky pri Pavlaku (kedze asi spada pod hipsta:)),
      - ten novy pivny podnik kde (si) to Elle otvarala :) To zrejme bol moj najvacsi pivny zazitok, hoc nemali narazene to pivo s aromou kokosu s koprom :))

      Snad vyuzije tieto tipy co najviac citatelov WP. PH je verim druhe najlepsie miesto na svete na pivne degustacie, po Brne :)))

    • Peter_BB
      2. 7. 2020, 10:50

      ta '-' je c. 2. Nazov a adresu Ti Miso poslem ked budem doma. Idem na hnusne pivo hladat mamu v zaplave ceskych turistov do Podhajskej :))

    • taus
      2. 7. 2020, 13:30

      @Peter_BB Eliska to tu uz necte... ten podnik, co otvírala - myslíš na Újezdě? Craft beer spot? https://www.craftbeerprague.com/

      Ještě Mišo jsem si vzpomněla na hipsterskou klasiku, Cobra bar nad Strossmayerákem, mecca všech hipsterů :D

    • Peter_BB
      2. 7. 2020, 18:18

      @taus ano, presne ten, vdaka :)

    • FNTK
      7. 7. 2020, 07:02

      @miso98 palec hore za tie náramky presne ma to napadlo keď už mám ten urpiner stage s dávkou piva na večer

    • ShapeIess
      24. 6. 2020, 16:00

      Ťažko povedať, či je to dobrý nápad. Ich povesti sa to môže nakoniec riadne vypomstiť, ak si to tam ľudia poposúvajú a potom sa do toho oprú médiá. Viď tenisová Adria Tour, ktorá to schytala intenzívne.

      A tie texty na webe sú podobne drsné a urazené ako tie, čo poslednou dobou vypúšťali Colours: "This year's EXIT is the central theme of the global music industry which will not BOW DOWN to the "new normal" such as concerts in cars or streamed DJ sets from bedrooms."

    • Peter_BB
      25. 6. 2020, 18:53

      @ShapeIess Exitu "kvitujem" otvorenost v tom, ze do toho idu z dovodu tlaku vlady. Hoc mi to pride smutne a nestastne, ked je hud. fest takto prepojeny na politikov. Detto Colours, kt. sa uz u viacerych z nas nezbavi "pachute Babišovych spinavych penazi". Ale hoc tomu uz ani sam neverim, pisal som tu toto FYI v nadeji, ze nejakym par mladym ludom urobi radost moznost ist na poriadny letny fest, a pride relevantne info kym este listky su. Fandim mladym ludom, tym tzv. "detom novej doby" :), lebo su nevinne vo vsetkom tom co spominam vyssie, rozne tie ekologicke a ine pekne veci maju "v krvi", a bola by skoda ak by ich ""system"" zatvaral do nejakych lockdowns a pod. Sam viem, ako dobre mi je von na slnku, a ako trpim ked musim byt dlhsie v interiery za nejakou obrazovkou. Idem radsej ku knihe :)))

  • emo
    5. 6. 2020, 11:51

    "Vďaka novým uvoľneniam sa uskutočnia niektoré letné festivaly" napr. Vrbovské vetry atd - pokukajte čo koho zaujíma
    "väčšine klubov sa však otvárať neoplatí" - aha, takže tak k tým predchádzajúcim debatám, všetci údajne len čakajú na otvorenie a všetko sa zlepší a bude tu ako po španielskej chrípke hlad po kultúre... tančiarne atd, kúsok reality, nie len že nebude ale ani sa neoplatí otvoriť

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 12:14

      @emo tomuto chapem asi len preto, ze vzdelanim som de iure :) ekonom. Nech sa vyhnem dalsiemu faus pas :(, pridavam zamerne bez sprievodneho komentara verim ze relevantny link: https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/101478/opatreni-vlady-na-koncertech-jsou-nesmyslna-budeme-se-snazit-prezit-rika-sef-full-moon-magazinu-parizek.html

    • emo
      5. 6. 2020, 13:09

      @Peter_BB no jo protoze nemuzou mit bary a to je hlavni jejich prijem samozrejme nikdo by nic jine ani nepredpokladal. jenomze jestli pamatujes rak my delali konzerty ne klubech ponevac nic takoveho ani nebylo cize scela bez baru a lidi chodili na muziku a ne chlastat. taky nam bylo u prdele jestli ma nejaky fest sprchu ci kafe. kzdy mel vsechno sebou a kolem obeda se objevila 1 cisterna s pitnou vodou ze jo... len potvrdzuje co vravim. tak ci tak i vtedy prisli na Dunaj 2 ludia ;)

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 13:48

      @emo :) Akurat u mna, bohuzial pre mna :(, nikdy v SR neplatilo to prist na koncert a nedat si pocas neho vacsi pocet piv. Takto sa spravam len v ex-EU-15 a US bo nezarabam dost na ceny piva tam, a priznavam ze aj moj jediny raz na Szigete, kde aj jedlo u Krisnakov. O to viac si vazim pre mna priaznive ceny na Pohode a vodu zdarma atd. A vzdy som si rad priplatil za pivo v klube, pocnuc 2 Kcs/Sk navyse za Saris v ex-Excenteri :)

    • emo
      5. 6. 2020, 14:53

      @Peter_BB :) nepochopil si ma. ked sme chodili na koncerty do kulturakov alebo do atria atd atd ziaden bar tam nebol tak si si ani nic nemohol dat. na festivaloch sa tiez nic najprv nepredavalo. t.j. kultura zila s kultury a nie z chlastu. Atrium uz bol klub. Holeho kazdy piatok atd ale nic nemalo bar vycap atd. pivo si si mohol dat. pred koncertom po koncerte ale nie u organizatora koncertu. to ze robis koncert a to mozes len vdaka tomo ze da tam mozu ludia ozrat a cim viac tym lepsie pre Teba. hm. a aj ked vynimocny stav ze davas dokonca pivo zadarmo alebo ze obvolavas ludi podte na koncert zadarmo nech nie je trapas. hm. to som tiez za to nech sa koncerty nerobia a kapely nevolaju. alebo nech to funguje ako Collo . inak v tom fakt nevidim zmysel ze predas auto aby si si splnil sen ze zorganizujes nejaky gig a este tam mal aj somrajucich ludi ktorym vadi od zvuku cez preco je tam henten az farbu ponoziek najmladsej navstevnicky abo "komercne pipiny" :))) fakt za mna Gandhiovsky aktivita ktora nedokaze sama prezit nema pravo existovat

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 16:21

      @emo ale pochopil, len som zdoraznil, ze k tejto realne "zlatej ere indie kultury" v KE som ja, bohuzial pre mna :(, neprispel. Zda sa mi inac, ze ta era, ked coraz viac ludi prislo na koncert nie kvoli kulture, ale skor ukazat sa a komentovat kto ma ake oblecenie ci uces :) atd., zacala uz okolo 1994. T.j. ze "zlata era" skoncila s Kurtom Cobainom.

      Ved uz v 1994 to "glosovali" aj moji oblubenci Pavement v https://www.youtube.com/watch?v=QTTgpTeb0Z8 - myslim to co oznacujem *** v texte "Music scene is crazy, Bands start up each and every day, I saw another one just the other day, A special new band, I remember lying, II don't remember lies *** I don't remember what, But I don't care, I really don't care, Did you see the drummer's hair? ***. OFF TOPIC: Viktor, ak nebodaj citas zdravim Ta :)

      A naspat k teme: ak by nejakych 1000 stastlivcov :) malo ist na PITA primarne ci znacne s motivaciou chvalit sa na FB/Instagrame atd., ze tam boli, a bulvar mal tie clanky ze ktora komercna pipinka :)) bola na PITA ako vhodne ci nevhodne oblecena, tak mozno fakt radsej nie. Doprial by som Dunaju atd. ucast 1000 ludi na koncerte, ale ak by ti ludia nepocuvali, ale pocas koncertu mysleli na to ako najlepsie vyuzit PITA na ich "show off", tak, ehm, ved vies :) Skoda ze Beseda tiez presunuta, tam by nase reci zapadli skvele, aj hudba by nas potesila, a aj remeselne pivo by sme podporili :)

    • emo
      5. 6. 2020, 18:31

      @Peter_BB no mne je to celkom jedno. myslim ze to je dobou. co pozeram napr. najmladsiu dceru ta uz si nikde nic nepridava ani fotit sa nechce... bola taka era. ale nevadi mi to vobec. tie mobily na koncertoch mi vadia dp tej miery ze lepsie by bolo bez nich. ale je to ok. skor vykeciavanie a mobilovanie. ku kazdemu kto sa foti a ma outfity mam pochopenie. tie "komercne pipiny" vyraz z ktoreho som sa tak rehotal ked som to prvy aj posledny krat pocul ved vies kde mne tieto baby absolutne nevadia prave naopak. ja to mam ine. vsetko je to vo veku mojich dcer + navyse viem ocenit dobre zvladnuty styl ;) odvaznejsie kombimacie a kreacie stylovo vyhranenejsie milujem. ked niekto ma styl fotenia alebo priamo fotit vie tak to je krasa. preto tie instagramy a take srandicky chapem. nadsenie mladych ma dokonca velmi bavi ;) asi by som nezvladal keby som sa musel vsade s niekym fotit ale ked sa fotime s kockami z wp na pohode na colours tak mi ani nenapadne sa nad tym zamyslat. je to mile. a ostatni nech sa fotia kde chcu s kym chcu a kolko chcu. tiez mam napr fotku Adelky s Misom Kascakom a ludmi z WP. tiez Adelku s Jurajom Kemkom z pohody a pride mi to strasne detske. zabavne :))) nikdy by mi nenapadlo take somariny robit sam ale Adelus kludne davam fotit s detmi aj s kazdym komu to robi radost a aj sam ponukam rodicom nech cvaknu mobilom decka ked si nevedia vyhladkat psika nech sa doma tesia. tie iskricky v ociach stoja zato ;)

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 18:45

      @emo tu sa verim plne zhodneme. V zmysle, ze nech ludia chodia na koncerty pocuvat hudbu (a nie rusit rozhovormi, svetielkami telefonov a pod.). A mimo koncertov nech si robia fotky s kym chcu a kde chcu, a zverejnuju ich kde chcu, ak tym nebudu otravovat vo verejnom priestore (a "vybijat" priestor v mediach na bohumilejsie :)) veci ako ekologia, zdravie atd.). Tiez som optimista, ze coskoro budeme len spominat, ze "bola taka doba" :)), vtedy pred koronavirusom SARS 2 :(

    • jazzist
      9. 6. 2020, 13:23

      tak dnes nas starostlivy ale zanovity pan premier live vyhlasil ze minim.do konca leta sa kvota 1000 ludi menit nebude

    • Peter_BB
      9. 6. 2020, 14:09

      @jazzist pre organizatorov podujati v AUG/SEP by to malo snad byt lepsie ako uz vylucena moznost kombinacie 1. ze by teraz zrusili vsetky obmedzenia a 2. prisla by druha vlna epidemie, pre ktoru by bolo nevyhnutne podujatia zrusit na posl. chvilu. Takto verim maju organizatori, alebo aspon ich cast, moznost nemusiet platit honorare za vystupenia za/prezmluvnene na AUG/SEP. Prave vdaka tomu, ze vlada vcas vopred prijala opatrenia a obmedzenia kt. nebude nasledne menit (vdaka comu je mozne aplikovat prislusne klauzulu zmluv). Tak aspon chapem situaciu, ako uz ju kto v mediach vysvetloval.
      Uz ina vec je, preco aj odbornici strasili tymi analyzami, v kt. pozitivne scenare mali desattisice chorych a stovky-tisice mrtvych, a negativne sli az do milionov chorych a desattisicov mrtvych v SR. Tito aspon voci sebe vyvodili dosledky. Snad reflexiu najdu aj ti, kt. na zaklade tych nastastie extremne nespravnych predpokladov sirili strach v mediach, vratane tuto WP. Opatrnost je samozrejme na mieste, ale ta sa verim tyka najma hygieny. A prave preto je ten limit 1000, aj na futbale/hokeji atd., kedze by tam islo o prilis velke navaly ludi na WC v tej istej prestavke a pod.

    • jazzist
      9. 6. 2020, 14:58

      @Peter_BB To je pravda. A priznam sa ze tu na WP som s tym urcite postrasil ako prvy. Ale nechcel som naozaj nikoho strasit, skor som sa zahral na vizionara, aj ked doteraz som o tomto mojom talente nevedel :)
      Totiz uz 28.1. ked este cela Europa vratane Talianska pokojne spala som na WP o moznych rizikach pre Pohodu napisal: "clovek nema istotu nikdy, pesimistovi napadnu rozne mozne aktualne strasiaky, ked nie kotleba, tak koronavirus"
      A az o necely mesiac 21.2. v Taliansku potvrdili prvy pripad nakazy.
      Nechcite prosim odomna ziadne dalsie proroctva :)

    • Peter_BB
      9. 6. 2020, 15:31

      @jazzist ono "sekli" sme sa verim vsetci. Kedze nik z nas nemohol tusit ani 1. ako velmi Cina klamala, a najma 2. ze ten virus bude tak extremne mutovat. Hoci ma mrzi kazdy jeden zruseny koncert, a vsetko zbytocne zatvaranie mladych a zdravych ludi, nakoniec spatne uznavam, ze pre tie dva dovody bola extremna opatrnost na mieste. Teraz je podla mna dolezite, aby na situacii nezacali parazitovat farmaceuticke firmy a zastancovia spehovania/sledovania/cipovanie. A k tomu my ako navstevnici koncertov mozeme verim prispiet tym, ze pojdeme na solo koncerty do vacsich klubov kde su vacsie WC :), na kt. sa nejako trpezlivo prestriedame. Suhlasim s Tebou, nech sme optimisti, a nebojime sa pytat ani diskutovat :) Len zas chapem aj tych organizatorov, kt. nechcu ist do rizik.