Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Arabstrap
    15. 6. 2023, 08:26

    Súhlasím s Ivcom nižšie. Som podobný prípad - za posledných 23 rokov som vynechal dva ročníky. Vždy som si užil ten pocit slobody, ktorý Pohoda ponúkala, kombinovaný s pocitom bezpečia (žiadni náckovia, grázli, agresívne typy..), kvalitnú organizáciu, hygienu, skvelé koncerty obľúbených kapiel a interpretov, ktorých moja generácia poznala ešte z rádia Ragtime. Vždy som našiel niečo, čo ma prijemne prekvapilo, vždy som objavil niečo nové, čo mi otvorilo obzory. Na Pohode u mňa prevažovali pozitívne emócie nad negatívnymi.. prežil som hnusné pivo, zablatený ročník ešte pod Sokolicami, pád stanu, zrušené koncerty, problémy s taxíkmi, zvyšujúce sa ceny všetkého. Zážitky z fantastických koncertov, diskusií, gastronomické lukulské hody, stretnutia s kolegami, bývalými či budúcimi frajerkami, tancovačky na “silent disco”, opité rána - toto všetko pre mňa robilo úžasný event, na ktorý som si kupoval lístok už okolo Vianoc a ubytko v Trenčíne máme zajednané s domácim vždy rok vopred.

    Ale žiaden strom nerastie do neba a nikto nebude večne mladý, a ja tento rok tento festival vynechávam. Jednoducho mi začali niektoré veci viac vadiť a kombinácia viacerých faktorov - nedostatok interpretov, na ktorých by som sa mohol tešiť (tento rok okrem Tatabojs úplne že nič), čoraz viac politických tém (prežili sme minaret, prežili by sme zrejme aj focus na LGBTIXYZ, eko-témy a Ukrajinu) a Mišov absolútny záber na tínedžerov (čo je síce úplne v poriadku, ale ak deklaruje, že je to festival pre všetkých, neviem, čo by malo pritiahnuť generáciu odchovanú na 90-s..) - spôsobila, že z môjho okolia cca 90% ľudí na Pohodu tento rok nejde.

    Je to Kaščákov projekt a ja mu vo veľa veciach fandím (vrátenie ceny Tatrabanke, koncerty na Ukrajine..), ale súčasné smerovanie Pohody mi nevyhovuje. Ekonomicky to nemôže fungovať, lebo tak ako to tu už niekto napísal, mladí síce chcú vidieť svoje youtubovské hviezdy, ale ich finančná bonita je obmedzená a v súčasnosti radšej vyhodia peniaze na niečo iné ako na festival. Moja skúsenosť z minulého roku, kedy sa s nami dali do reči mladé pipky (vysvitlo, že mali 16 rokov) a chceli od nás kúpiť fľašu prosecca plus lístok na kolotoče. V reči sme zistili, že sa skupinka dievčat z Ilavy, Dubnice a okolia rozhodli ísť skúsiť sa dostať na Pohodu a vidieť koncert Gleba. Povedali, že dnu sa prešmykli a nemuseli zaplatiť ani euro, lebo im buď niekto niečo kúpil (lebo sú mladé a pekné) alebo si vyzbierali pohodeného poháre a nechali si vrátiť cash. Ak je toto cieľovka Kaščáka, tak nech sa páči, podľa mňa je to ekonomická samovražda, odstaviť strednú generáciu tým, že tam z interpretov nepozvú nikoho, kto by ich prilákal (viď Metronome festival vedľa v Prahe).

    Na záver už len - užite si krásne 3, vlastne 4 dni Pohody a majte krásny čas. Ja s kamošmi budeme sledovať situáciu, či ten vyššie spomínaný trend bude pokračovať, ak by sa to otočilo k lepšiemu, rád sa o rok vrátim.

    • dukon
      15. 6. 2023, 08:40

    • emo
      15. 6. 2023, 09:48

      @Arabstrap pekne zhodnotenie, zaujalo ma tam dosť vecí, tak skusim, topka je samozrejme dievčata čo sa prešmykli :DDD čistý ja. :DDD ano vždy sme chodili na všetko zadara, to je snad normalne, bud som isiel ku koncu koncertu na par posledných skladieb, alebo ma pustili, nikdy som nepýtal peniaze od rodičov, jednak sa bol otreba starať o 3 maldších surodencov atd... nejaký rok mozno 1991-2 a dalej sme si presne chodili zarabať na niektore festivaly... na Lodenici sa napr chodilo na pivo zasadne tak, že sa zbierali zalohovane flase od piva, bolo to aj take nepisane pravidlo u mnohých tam 30tnikov, proste ludi pracujucich, že nam študentom kupovali pivo alebo nam nechavali tie flase, bezne nas zavolali, ze zbieras false, ber tieto a dodnes 3 pivka, niečo prihodili aby aj nam na 2 ostalo... kto nežil do 89, nezazil vojnu atd asi dnes uz nepochopi, ale mladi idu znova toto kerouacouske obdobie... neviem sice čo si Ty zil, ale ak toto ta nejak rozladilo tak fakt nechápem :DDD nic no pohoda. Cestovalo sa zasadne zdarma pred rokom 1989, resp tada nie zdarma ale trebars štvorica za 6 kčs, metodu tu opisovať nebudem, ludia narpodeni do roku 1980 vedia :D, takto sme samozrejme boli aj v 90tkach terabars na hrade TN čo organizoval Mario, druhý otec Pohody čo som aj považoval za takeho hodne tvrdšie predchodcu Pohody :D... do polovice 90tok minimalne sa takto cestovalo, nedokazem to zadatovat kedy nam to železnice zatrhli :D. O tomto ako sa chodilo na koncerty atd by sa dali pisat romany... že to maldi opat robia a nedrankaju love od rodičov to je super vec... mimochodom napr. na CoO a vlastne uplne vsade sa dodnes skladam ludom na vlez... vsade teda okrem SK, bars sme fajnovucki... na CoO sa rozlozil chalnisko s hangom hral tam a mal napisane ze zbieram si na vlez, zo 5 az 10 ludi tam takto bolo len čo ja som isiel... o tom by sa fakt knihy dali pisat... tusim nejaký rok 1991-2 moj prvy vacsi zahranicny festival v Pule, tam som si zbieral na vlez prvy den aby som si uz druhy kupil listok, ludi vonku bolo minimalne tolko čo dnu... kdesi v 1/4 sa zo mna jeden chalan strsne zacal smiat a vysvetlil mi ze to je strasna vtipna situacia toto, lebo či viem prečo je tam tolko ludi čo mi srdečne prispievaju a stoja tam, že to su všetko ako ja čo namaju na vlez a preto počuvaju spoza plota a bavia sa tam :D asi tak v 1/2 sa ku mne pridala mlada chorvatka na ježka ostrihana, že ako dvojica chlapec+dievča to skor vyzbierame, co aj bola pravda. na konci som jej chcel nechat polovicu, nesuhlasila, že zbieram si dlhšie a že ona nevie či zajtra dojde... vo vnutri to bolo vtipne tiež, na mensie kapely tam bolo mrtve publikum tak si spominam na skvele kapely funky junky, fancy lazy... parili sme v strede masy dvaja, ten chalan na mna furt anglicky a nejak mu to neslo a ja ze kludne hovor chorvatsky, tak vysvitlo že to je poliak... potom na nejake total preflakle kapely typu kud idiota tam uz parili vsetci :D... kus odbočka sry no :DD

    • giaA
      15. 6. 2023, 09:59

      @Arabstrap nam strednej generácii ma zrejme stacit Suzan Vega :)
      inak perfektne zhrnute, neda sa nesuhlasit; rovnako ako s viacerymi prispevkami nizsie od dlhorocnym navsetevnikov.. skoda ze sa tu neda "lajkovat" :)
      ja som si listok takto v predstihu kupila poslednykrat. a citim sa oklamane. nikdy by ma nenapadlo, ze sa bude dramaturgia uberat takymto smerom..
      kazdemu kto sa tesi zelam pekny zazitok a dobre pocko :)
      peace.

    • emo
      15. 6. 2023, 10:02

      @Arabstrap tak skusi m nejak tak nezaujate na tých mladežnikov a že je fest pre kazdeho :DDD takto fakt neviem ako je myslene, neviem potom čo hovoris na legendy ako Paddan, Bogomil font... ale ved mulatu astatke, nase legendy ako dalo či ancias s panom bratom... na chratoch som minule čumel kde sa tam ti 50tnici zrazu vyhrabali skade, odspievane komplet koncerty, sapolu s nastrosnými metalistami... pohoda ma 1000 tvari uplne neočakavaných, zuzka vegova to snad asi nemusime sa baviť, kdesi 1988 som s vychodnymi nemkami a bulharkami hral na spaniele jej hity na letnej aktivie v humennom :D navrat po rokoch hermeta pascoala kto bol vie, a mandidex a pete and bas to su fakt kategoria nastrocných... jo a filip topol rip, ten bol na alternativnom lete a pohode... to je po minuloročnom dunaji dalsia topka z kategorie legien... tak neviem, tiez uz na prvom ich kocerte v atriu som bol neviem kdesi 91... tazko asi vyhoviet vsetkým, tým čo píšu že cisty lineup pre nastrocných aj tým čo tu píšu že uz len vykopavky sa tam tahaju

    • emo
      15. 6. 2023, 10:03

      @giaA toto toto, skoda lajkovania ze tu nie je

    • emo
      15. 6. 2023, 10:12

      @Arabstrap dalej tento rok zanrovost: za mna indie a spol tento rok krasne zastupeni a to vratane kvalitnej sk sceny, ok u jednej kapely by som prijal profesionalnejsi vystup spevacky, ale to su moje tradicne uchylaciny, inak ma tam absolutne nic nerusi a som spoko. jazz krasne zastupený že dobre, vazna hudba klobuk dole yvslovene sa tesim a 2 z 3 skladatelov su u mna top a ich premiery na Pohode... no klobuk dole. metal osvieženie v pohode som spoko a aspon jeden taký koncert musi byt + stale neviem čo vlastne bude tradičný uplne posledny koncert tvrdy čo kazdy rok je ked uz vsetci spia a tam zasnem, minuly rok jedna z topiek festivalu a zancne plny velky stan. okrem toho iamnot topka O. ze brutal dobre, stale prirovnavam k taborskemu sabotu aj ked su zanrovo inde a vymena basy tu za dych uplne parada, shygirl jedna velka pecka, čo by som nikdy nepovedal že sa tak budem tešiť na interpreta tohto štýlu :D

    • Emu
      15. 6. 2023, 10:24

      @Arabstrap hahah že žiadny nacisticki vojacy nee iba ochcane vulgarne primitivne liberalki typu dofetovana dorota nvotova plna nenavisti voci slovakom a slovensku a cudzinki lietajuce jak hmyz na lsd ci mysliace si ze su zelenina mrkva plus caste pytanie ponukanie zakazanych narkotík čiže pachanie trestnych činov za čo nesie zodpovednost aj organizator treba im konečne vybavit poriadnu policajnu drogovu raziu aby sa prestali hrat na supernajslušnejsie Slovensko kaviarenski povalači darmozraci extremisti klanajuci sa diktature a totalite EUSSR bruselu USA ktovie čo by našli u tlustej ukrajinki čaputovki tipujem že toluen od blbečkov z rozporu ktori napadaju ludi na ulici za nazor a vyzor

    • emo
      15. 6. 2023, 10:46

      @Slnieckar no Ty ale musis bars divne vyzerat, ked Ti tam v kuse niekto ponuka alebo pýta narkotika, ja mam cez 30 rokov dredy zarasteny som a po dvoch prebdetych nociach bezne si ma niekto moze pomyliť s postavičkou z filmu ale narkotika mi tam jakziv nikto neponukol ani nepytal, čo tak si spominam vlastne na takých festoch tohto druhu som to zazil raz - alternativne leto Brezno, najake 90 te roky, tam dosiel nejaky diler, dostal na budku a isiel domov plakat a bol klud, ked dilujes toto svinstvo tak sa necuduj ze od nejakých hc punk se radikalnejsich si dostal, ze za nazor a za vyzor :DDD

    • Murdoc
      15. 6. 2023, 10:58

      @giaA zajímavé. já teda nepatřím k těm úplně nejmladším ale ani nejstarším, prostě kristovy roky, takový střední pohodový věk :) na Pohodu jezdím od roku 2008. zažil jsem různé megasilné ročníky i ročníky, kdy to bylo slabší. a ano, letos je to spíš slabší z hlediska velkých jmen (zejména těch pro ty starší). ale pořád se chytám i v tom letošním lineupu a je tam spousta výborných třešniček, které je třeba vyzobat. odsoudit festival, že se lineup soustředí na děti a youtubery je dost nespravedlivé zjednodušení. vývoj ale jde dopředu a kromě pár skalních všichni nebudou jezdit do stovky. jestli má festival přežít, musí si vychovávat i nové publikum - jak jsme se přece na Pohodu dostali my? taky jsme byli děcka. věřím tomu, že nedostatek starších jmen je spíš shoda náhod než záměr, vždyť tu byly i ročníky kdy se to tu hemžilo nadáváním, že je v lineupu samá stará vykopávka a nic aktuálního. ani jedno ani druhé nikdy není pravda. všechno ostatní (atmosféra, servis, pohodlí) zůstává na stejné ne-li stále lepší úrovni.

    • dukon
      15. 6. 2023, 11:06

      @emo ty proste musis mit u kazdeho prispevku posledni slovo... neplaceny Ambasador#1, ale ani 100vkou adoracnich prispevku o indie hvezde neprekryjes fakt, ze line-*up je letos béčkový s absenci byť jediného AAA headlinera pro publikum 30+ (loni Nick Cave) Neee a neeee Zuzku jim opravdu neni. Shygirl, Wet Leg i Carol Polacek posloucham moc raaad jsou super, ale to jsou interpeti na Orange stage nebo do stanu, ne program hlavniho podia....

      Vsechny festivaly okolo nekoho ulovili. A podle toto ze 3 tydny pred zacatkem je P2 k prodeji je jednoznacny ukazatel bidy predprodeje. V tuhle dobu sel sehnat tak leda P4-P5. Ikdyz je tady trend kupovani listku na posledni chvily.
      Prave skonceny Rock for People zdvojnasobili rozpocet na 200mil a meli 37.000 navstevniku, ne ze bych tam nekdy byl, dramaturgie jde mimo me... ale jde toooo

      Ja bych jeste pochopil cilovku 25-30
      mas cerstve po skole, nebo si privydelavas pri delsiom studiu, nemas hypoteku a decka a jdes si uzit... penez mas dost
      ale cilovka 15-25?? za kapesne? no mozna kdyby to bylo v druhe pulce leta jeste neco za brigadu :)
      to jsme jezdili my na prelomu 99/2000 na vystaviste, ale to byl vlez nekde jinde....

      Doba je zla Kamile... v sobotu jedu na miš maš tak si tam muzem popovidat :)

    • emo
      15. 6. 2023, 11:17

      @Arabstrap ale ešte ma zaujal ten metronome, to je ako myslené? ze tam ta to prilakalo ci tam nic nemas? pozeram program a neviem podl aneho ako to je mylsene, kto pre zaujimavost ta tam tak prilakal? o.i. ak teda stredna generacia, minulý rok po korone ma prave prekvapilo kolko tam bolo novych ludi co tam prisli prvy krat a pred tým chodili ine festivaly, ,myslim teraz vekovu kategoriu 30 a kusok vyššie... tento rok čo ešt elen bude sa tradicne nevyjadrujem, som klasicky cisty antinazorista a antipocitista tu v style nesud den pred vecerom, tak uvidime :D pocity a nazory su samozrejme dolezite, kto ich potrebuje samozrejme nech sa paci :D

    • emo
      15. 6. 2023, 11:26

      @dukon jo parada diky, mis mas ok, som stary ajsov kamos a toto su vlastne ajsovy narozky ze jo :D pozri ja ti nic z toho neberem ani neprotirecim a ani nerozporujem... vidim tam jednu nepodstatnu chybicku - nie kamile ale emile, emo je emil, inak vsetko na poradku, daj nejake identifikacne info, mna najdes lahko, ludi je malo, takze sa asi aj pozname, som uz tak polosivy brile dredy s krasnou blondinkou a nezamenitelnym malým bielo hnedym psom ponajasujucim sa na jack russela, dame mošt na báru :D nebo ulite kafe :D basta fidli obrovska skoda tento rok, inak cafe a cajovnu si nosim so sebou tak mozme dat aj ovecnejsiu top kavicku, nejaky puer divocak atd :D

    • dukon
      15. 6. 2023, 11:26

      @Murdoc ------------jak jsme se přece na Pohodu dostali my? taky jsme byli děcka. ---------
      2003 byla hlavni hvezda Cardigans a Kosheen ale cena v prvni vlne byla kolik 400? tedy 20EUR?
      pri zapocteni inflace to bylo pro nas mladochy levnejsi

    • emo
      15. 6. 2023, 11:29

      @dukon ides na hudbu, ci chces prechlastat s nami s domacimi palenymi produktami cely mismas, neviem ci vies ale ajša robi zachovanie tradicných druhov, takze tak citit po kostkach to si este nepil, nebranim sa ziadnej verzii, ja dopredu neviem ako to dopadne, mame to tam take volne :D

    • emo
      15. 6. 2023, 11:34

      @dukon no jo ale taky zacala ta nasa vlna odchodu z headlinerov, cardigans meskali hodiny a program sa posuval, ale aj ked cardigans sa mi vyslovene pacia, tak sme z nich sklamane odisli co sa potom uz stalo so skoro kazdym headlinerom pohody :D teda mozno okrem jedneho :D cize mna osobne na rečičky o headlineroch fakt nikto nedostane a hlavne by som chcel vidieť to pinduskanie a ucast keby sa ten lineup z toho roku teraz opakoval a ceny by isla kludne tam kde vteda :D

    • giaA
      15. 6. 2023, 11:35

      @Murdoc aj ty mas pravdu. my len piseme preco nejdeme… :)

    • emo
      15. 6. 2023, 11:36

      @dukon jo a vobec nehovorim o indie hvezde, to sme sa zle pochopili ale prave o tých indie "mensich" menách :D

    • emo
      15. 6. 2023, 11:38

      @giaA ahahaaa, tak ja napr vobec nerozumiem tejto debate, komu sa nepaci nejde a komu sa paci ide, murdoc jestli se nepletu tiez niektory rocnik nebol lebo sa mu nepacilo, nie som si isty ci bol medzi nimi ale jeden nemenovaný rok velka cast wp vobec nesla :D

    • katseft
      15. 6. 2023, 12:27

      @emo tak ja neviem, ako pozerám tie časové popisky, čo nenápadne pribudli, ja mám zase kríženia :D
      tak teda aspoň tí, čo nejdú, sa môžu vyhnúť takýmto ťažkým rozhodovaniam
      btw Caroline Polachek bola na Primavere na tom najväčšom pódiu. Ani Central to tam nedotiahol.. organizátori špecifickým umiestnením interpretov môžu povedať veľa vecí. Bola o tom nedávno pekná diskusia na Sharpe festivale v rámci konferencie

    • emo
      15. 6. 2023, 13:38

      @katseft ahahaaaa, ja myslím že nič nove tu, nemyslim že sme nejaki martania, iba tak Adovia z Valmezu ze jo :D podla mna to je vysoko pozitivna vec, hned tam ziaria ako jasne hviezdy na nebi spriaznene duse, to je velka sila co stoji za to :D

    • emo
      15. 6. 2023, 13:46

      @katseft ahahahaaa, je to ako tam hore pisem o tej skole, to ako student nepochopis, musis prejst na druhu stranu a potom ako pedagog to vsetko vidis, by su neverila ako to sialene vidno ako ucitel na svoju pracu neskutocne dlabe ale napriklad ako aj v aule okamzite vidno kto opisuje aj medzi 100vkou ludi, ako to vsetko okamzite vidis... :DD zaujimave to je :D proste tohtorocny lineup poskladany pre 15 rocnych :DDD

    • katseft
      15. 6. 2023, 14:04

      @emo vážne sa ti páči tohtoročný lineup? a čo máš 15??? :D

    • emo
      15. 6. 2023, 15:24

      @katseft :DDD ale určite už trochu zdementievam :D čítal som si v diplomovke vyssie, ze cielovka je 16-40 ale autorka ma sympatie moje ze kludne by dala 16-50 :D horsie ze uz ani tam napatrim :D ale malý princ povedal že vraj my čo rozumieme životu sa veľmi o čísla nazaujimame :D Colours maju lepsiu cielovku, tipujem 0-100, tam pridem a konečne sa citim najmladsie, dochodcovia vstup zdarma, to ma buducnost :D ale tam tiež je to take super priehladne, zbadame bandicku dochodkyn, laska mi ukazuje vidis tam tie damy, uvidis tie pridu a prisadnu si k nam, ale nekecaj :D o chvilu k nam doskintaju prosim mate tu volno :DDD aaaa miluju zivot, zivot miluje mne https://www.youtube.com/watch?v=lwsIaoCRuOM bomba klip a 4.07 je tam Bukvičák :D pamatam jak mal drediska skor jak sa z neho stal antirasticky skinhead a magorko Filip V sa isiel bit s Vladimirom ked skladba vysla ze sa tam ocitol v texte :DDD

    • emo
      15. 6. 2023, 16:00

      @katseft Kati, akurát si čítam rozhovor s Mulatu Astatke z roku 2027 - Máš nejakú zaujímavú príhodu zo svojho dlhoročného koncertného pôsobenia, niečo z mladosti napr., zmenilo sa niečo? - Vieš čo, nič také zaujímavé si teraz nespomeniem, ale ked som bol mladý chodili na mňa bežne 40tnici aj 50tnici, ale 2023 som hral na Slovensku, je to neuveriteľne mladá krajina, na jazz tam chodia samí 13-14 roční ľudia, mali tam jedného 20 ročného a aj najstarší ho oslovovali ujo...

    • katseft
      15. 6. 2023, 16:17

      @emo
      :D :D :D tak ja myslím, že aj Krstní otcovia sú ešte stredoškoláci.. tak aspoň budú mať v publiku rovesníkov

    • emo
      15. 6. 2023, 16:36

      @katseft presne tak a ja vobec nechapem, mali by sme byť hrdí na našu mládež, že ju máme tak hudobne vyspelu a nie sa stazovat ze chodi na jazz a vaznu hudbu a kapely spred 40tich rokov, nechapem komu uz mozu vadit taki mili mladi ludia, ja ked som mal 15 tiez som po koncertoch chodil a nikto tam do mna nepindal okrem príslušníkov VB a tým som povedal pri legitimácii že nemám občianku a hotovo :D sice sa im to nepačilo že musím mať a ja že nemam nech si so mnou robia co chcu :D nemyslel som si ze dnes budu vadit este aj deti civilom, kam to speje táto naša stárež?!? :D

    • monghi
      19. 6. 2023, 09:48

      @Arabstrap ... že aké vlákno!!! No takto ... som asi rocnik ako @emo, vselico si pamatam, aj tie zablatene rocniky pod hradom ... na Pohodu mam MEGA spomienky, ale ... s prispevkom od @Arabstrap do bodky suhlasim ... a okrem toho, nejak som sa proti svojej voli zmenil ... na buduci rok uz piaty zivotny krizik a hudobne som akosi zastagnoval, co som si myslel, ze sa nikdy nestane. Takze ... sice novu scenu sledujem, ale uz len na pol ucha a utiekam sa ku starym peckam, na ktorych som vyrastal. Akurat sa strasne tesim na novy singel od Slowdive ... vyzera to na take letnu tanecnu pohodicku. Takze, tohtorocna Pohoda ... v "lajnap-e" nevidim pre mna nic pritazlive, kvoli Tatabojs chodit nebudem ... politika mi uz ide tak zufalo na nervy, ze by som na dereš natiahol komplet osadenstvo parlamentu, vlady, aj prezidentskeho palaca od roku 1989 po dnes (obdivovatelia a veriaci pani Zuzany, sorry, ale sklamala aj ona), mimovladky uz mam tiez dobre v zuboch, takze s kludom na dusi tento rocnik vypustam, prednost dostal synovec a jeho zaluby, z ktorych sa tesim (turistika, ornitologia) a ak sa na buduci rok v ponuke objavi pre mna nieco pritazlive, to svoje jubileum pridem na Pohodu oslavit rad. Michal ma u mna stale velky obdiv za to, co robi, ze ma stale chut v tom pokracovat, festu prajem "sold out", lebo to k Pohode patri a kazdemu, kto na fest pride, nech si najde nieco, z coho zostane "out" na pekne dlho :) See you later, aligátori! :) Nebojte sa, citam to tu pravidelne ;)

      Let's go, mladsia generacia!! Prevezmite zezlo pravidelneho navstevnika a posunte fest na dalsiu uroven. Evolucia je vec nezastavitelna, my "dinosauri" sa z dialky budeme pozerat ;)

  • Emu
    5. 7. 2022, 10:22

    OZNAMENIE! Budem požadovat vrátenie vstupného, ak nejakí vypaťlaní agresívni liberalni extremisti sektári z mimovládok usa alebo zo smradľavej kaviarne v Bratislave, mi budú zástavami cudzieho štátu alebo inými fašistickými alebo antifa vlajkami, zavadzať vo výhľade na stage skupinu, a znemožňovať mi tak užiť si koncert a hudobný zážitok. Nikto nie je na hudobnom festivale zvedavý na ich fašistické pozdravy, to sa medzi slušnych ludi nepatri, to nech si nechaju v Bratislave alebo niekde v psychiatrickom ústave mimovládnych organizácii.

    • emo
      5. 7. 2022, 11:13

      @Slnieckar https://kultura.pravda.sk/fotogaleria/6406-piatkovy-program-na-pohode-2012/#1 angličania nám tam mávali anglickou vlajkou aj vlakou spojeného kráľovstva, tieto "vlajky iných štátov a iné fašistické vlajky"... Janko ste človek bez štipky hrdosti, táto skupinka angličanov tam mávali zástavami anglicka a na všetkých anglických kapelách... vyššie Vám dávam našu vlajku a k Vášmu prekrytiu výhľadu... ja si budem mávať slovenskou vlajkou na podujatí vedľa fínskej vlajky ked budeme hrat s finmi a spolu budeme piť pivo a ked tam bude rus na nasom zapase na MS bude si mavat ruskou vlajkou hoc prave jeho tim nehra a tiez to bude ok... ja si budem mávať svojou vlajkou kolko ja chcem a slovenská vlajka Vám prekryje výhľad tak isto ako naša košická alebo moja pohodacka s dvoma babatkami alebo aka kolvek ina... cize zas ste to nedomysleli a zamotavate sa zas... najlepšie je "iná fašistická vlajka alebo antifa vlajka" :D

    • emo
      5. 7. 2022, 11:19

      @Slnieckar https://www.youtube.com/watch?v=XvQ-rWyqzO0 tolko vlajok "iných štátov a iných fašistických"

    • rezen
      5. 7. 2022, 11:44

      @Slnieckar och! ty si ale že brutálne domýlený :D nechceš radšej ostať doma? Veď keď príde kapela z ďalekej Jamajky, alebo Pobrežia Slonoviny a ja mám doma vlajku ich štátu, tak im dám na ich koncerte support aj tým, že im zamávam ich vlajkou, nech vedia, že vieme, odkial prišli a vážime si ich! Tak sa tu prestaň oháňať fašizmom, už ho máš plnú hlavu.
      Rada zadarmo odo mňa pre teba teraz tu:
      "Keď ti vadia vlajky na koncertoch a chceš vidieť svojho obľúbeného interpreta, tak choď ku zábradliu pod pódium. Uvidíš umelca a neuvidíš vlajky"

    • Doktor_Zivago
      5. 7. 2022, 12:48

      @Slnieckar Ale vyser si oko ty troll. Serieme na tvoje OZNAMENIA.

    • emo
      5. 7. 2022, 13:26

      @rezen obávam sa že ty rezeň so svojou krásnou milou povahou priatelstvom a láskavosťou nepochopíš čo tu tento človek píše, jemu je jedno čo bude s ruskými ľuďmi a ukrajinskými, lenže jemu je jedno aj čo bude so slovenskými ľuďmi, nedocháke pochopiť našu solidaritu s ruským národom a ani ukrajinským... to je človek ktorého by v 56 štvali mávajúci maďarskými zástavami, rovnako ako keď svet mával československými v 68 a tiež táto solidarita celého svety s Poľskom čo tu dám od Angelic U. preto ani dnes nepochopi že nám ruský národ nie je ľahostajný... mozno je to aj zradca vlastného národa typu kotleba, uhrík... neviem čo robil po revolucii ked bola doba uťahovania opaskov a inflacia daleko vyssia ako dnes... on ma v pc ruských a ukrajinských ludi, on chce proste lacný plyn... podla neho je ochrana slovenského národa a mjeho slobody jeho lacný plyn a benzín... podla toho ako sa tu prezentuje je to typický človek čo by predal kludne zajtra svojho brata a matku o národe ani nehovoriac, človek typu... som malý slovenský hajzlík, heiloval som náckom, tlieskal boľševikom a teraz chcem svoj lacný benzín a plyn, ktorý mi právom patrí https://www.youtube.com/watch?v=I7FunHKay4M

    • Emu
      5. 7. 2022, 13:36

      Ak Vás uvidím, že otravujete slušných ľudí so zakázanými vlajkami extrémistickej teroristickej organizácie Antifa, okamžite volám na Vás NAKA protiextrémistické oddelenie a podám na Vás trestné oznámenie. Vy vojnoví štváči, sociopati a psychopati, zo smraďlavej kaviarne mimovladnych organizácii diktátora Soeroša, posadnutí vojnou a krvou.

    • Doktor_Zivago
      5. 7. 2022, 14:02

      @rezen Ale prosim ta, ved ten clovek na Pohodu nejde a nikdy na nej ani nebol. Ten jeho slovnik je klasicky FB vychovany dezolat. Ani sam nevie ako sa tu dostal.

    • emo
      5. 7. 2022, 14:38

      @Slnieckar ahahahaaa https://www.facebook.com/watch/?v=597581181627709 a doteraz ste boli kde pán janko slniečkár, tvrdíte že ste boli aj na prodigy a čo ste tam robili tie ročníky... sa nestrápnujte, doteraz vadili národné vlajky a fašistické, teraz už hlavane antifašistické :DDD https://www.youtube.com/watch?v=TFHr5mvkW2U&t=2s byť popletenec jak živago možno by som Vám napísal že "škoda že Vas otec do zaclovy nevytrel" alebo dokonca "hlupák ste a hlupák budete" :DDD ale nie Janko na FB Pohody kde zas bluznite ako Vas tam niekto fyzicky napadne pre Vašu vlajku som Vám rovno napísal ked sa tam dámy pohoršujú nad Vám že klídek, na 4 dni si vas tam adoptujem, to stale platí... čísla na NAKA dúfam už uložené v mobile :DDD

  • dukon
    12. 5. 2017, 10:10

    letosni objevem jsou pro me Future Islands, do min. tydne jsem o nich neslysel a jsou skveli, chytlavi, charizmaticky zpevak na #1 a basove post-punk linka je neskutecna. Pohoda tyme diky!

  • boomer
    18. 11. 2016, 10:11

    big up #1 za vcerajsi vecer pre vsimavych, poprvykrat som sa v KCcku citil dobre. vynikajuce to bolo :)

    big up #2 tabacke ze dotiahli swans, fakt ejha. vidime sa 15. marca.

  • monghi
    20. 10. 2016, 18:31

    No, akoze, absolutne nic tu nechcem tymto naznacit, ale Radiohead zacinaju cez instagram veselo ohlasovat festivalove koncerty v EU pre buduci rok. Aktualne:
    23/06/2017 - Glastonbury
    28/06/2017 - Open´er (PL)

    som realista, takze to vidim na Sziget? :D

    • Murdoc
      20. 10. 2016, 19:16

      @monghi letter of interest leží agentovi na stole a práší se na něj

    • cookie
      20. 10. 2016, 21:00

      keby chcel ist niekto autom po krovky, zoberiem benzin tam aj naspat... 2 miesta

    • tomillies
      21. 10. 2016, 00:37

      @monghi týždeň od Pohody a oni budú v Poľsku? Fúha...

    • michal
      21. 10. 2016, 11:37

      @monghi Ahojte. Radiohead na Pohode nebude. Bol som za agentom v Brightone osobne, vybrali si limitovany pocet festivalov a Pohoda sa medzi ne nedostala. Stve ma to, ale nevzdavame sa... :)

    • boomer
      21. 10. 2016, 11:46

      @michal skoda. nuz ale, skalni budu mat prilezitosti vidiet radiohead relativne poblizku, a pohode stale ostavaju gorillaz :)

    • taus
      21. 10. 2016, 12:16

      ach, mohla jsem třičtvrtě roku doufat... ale vlastně - takhle mohu doufat rok a třičtvrtě, to je ještě lepší :)

    • Peter_BB
      21. 10. 2016, 18:10

      @taus :))))

      Michal vdaka krasne za operativnu, a najma uprimnu a 'empiricku' reakciu.

      Prijemny vikend vsetkym, ..teda vsetym z Vas kto nesmutite ci nezufate :)))

    • tomik
      21. 10. 2016, 23:47

      @michal nezufaj ja som napriklad rad ze nepridu najprecenovanejsia kapela uspavaci hadov za tie prachy mozme mat 10 paradnych kapiel ... ved pride doba ked agent radiohead prileti lobovat do trencina :D

    • lurie
      24. 10. 2016, 11:15

      @tomik aj mna ta sprava potesila presne z dovodov ktore uvadzas. atoms for peace bol yorkeov kvalitnejsi produkt a tych sme videli

    • cookie
      24. 10. 2016, 12:27

      "ved pride doba ked agent radiohead prileti lobovat do trencin"
      "atoms for peace bol yorkeov kvalitnejsi produkt"

      :D bavim sa

    • cookie
      24. 10. 2016, 12:34

      @tomik

      tomik
      2016-10-06 12:30:22
      takze takto vo stvrtok daft punk v piatok gorillaz a v sobotu radiohead :D plus nejake stredne kapelky a mozno aphex twin
      Odpovedať

      ???

    • lurie
      24. 10. 2016, 21:50

      @cookie ja sa zas bavim na tom ako cookie co tu vzdy propaguje kvalitnu narocnu elektroniku zhana labuznikov kroviek aby sa dostal na radiohead :D

    • tomik
      24. 10. 2016, 21:51

      @cookie to s tym agentom v trencine bol samozrejme vtip na povzbudenie... a kto vie mozno raz pohoda bude mat take meno ze sa budu kapely same ponukat momentalne RH hraju velke festivaly a nejaky 30 tisicovy slovensky maju na haku bola by to pocitam najdrahsia kapela v hitorii pohody tych minimalne 500 000€ by sme pocitili na slabsom programe ako ked po bjork na hlavnom podiu v sobotu vecer hral ani neviem kto uz ...pre mna RH maju najlepsie roky za sebou na koncert by som siel ale asi po tretej pesnicke by som znudeny siel prec vestko na jedno kopyto ....

      tie tri mena daft punk gorillaz radioheed nebol moj vysnivany lineup pocuvam len electronicu bol to tip na najidealnejsi lineup nieco tanecne -gitarove -a predrazene depresivne :D

    • cookie
      24. 10. 2016, 23:11

      @lurie well, este som ich nevidel a to ich pocuvam odo dna, kedy tatko doniesol domov pablo honey, to este mtv hralo hudbu :) zrejme budem musiet vycestovat, aj ked ujo thom nevyzera, ze by planoval najblizsich 10r skoncit koncertovat... uvidim co este prida open'er.

      @tomik mmkay

    • Peter_BB
      25. 10. 2016, 19:58

      @cookie presne pre ludi ako Ty (myslim v dobrom :) by ma velmi potesili Radiohead na Pohode. Hoc som na ich koncerte bol 3x, az by ich Pohoda oznamila, (obrazne povedane) otvaram najlepsie sampanske a kazdy dalsi den sa tesim na Radiohead na Pohode, ..aj v tie zle dni ked by sef po mne v praci ziapal atd. S pocitom, ze sa spolu so mnou rovnako tesia stovky a mozno az tisicky "tradicnych Pohodakov". Pre mna boli AFP na Pohode splneny obrovsky sen, mozno najvacsi, ale tesil som sa na neho z BB asi sam, nastastie spolu s Vami tuto z WP (cau taus :)). Kazdopadne hoc AFP su pre mna #1 zazitok Pohody, tak # koncertny zazitok stale zostava koncert Radiohead. Tolko snad k tejto teme :))

      monghi - nedas nove vlakno o Cure ?:)))

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa