Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Jory_S
    12. 6. 2023, 09:45

    Predam caravan parking (eticket) za povodnu cenu 140 EUR

    Osobny odber v BA alebo moznost preposlat mailom

    V pripade zaujma ma kontaktujte na jory.tee.star@gmail.com

  • Emu
    12. 6. 2023, 01:53

    Rozmach ultraliberalnych fasistov ktori cpu svoju trapnu politicku propagandu do hudby kultury a umenia ty vole co je to za dobu ze uz ani liberalni somraci nevypredaju svoj sektarsky jehovisticky politickyfestival nepohoda plna nenavisti voci slovakom ako povedala extremistka dorota nvotova z tohto festivalu až vykape na slovensku posledny liberalny extremista volič čaputa bude na slovensku dobre majk spirit aspon v rozhovore obcas povie aj pravdu ze liberalom uz totalne drbe na gebule rapper co ma gule a nie je poskok ako ultraliberalny protislovenski zebraci z pohody typu boi wonder para katarzia vec zverina strapo bzakomplexx martin duhovy Lgbti dezolati berlin hanson neslobodna europa dealerov drog pionieri zvazaci estebaci sudruhovia bez skladu a smradu

    • Emu
      12. 6. 2023, 16:39

      @cookie to je co toto jako? Ukážka toho co na tomto politickom festivale nezažiješ tento hudobný štýl dnb fňuk je mi veľmi ľúto tých čo sem idú za hudbou a jedine co dostanú je politiku propagandu na odrb mozgy a headlinera co mal naposledy hit v roku 1987 ci v 80tych rokoch veľmi smutné no budem sa o tom musieť porozprávať s Miškom v tasove na besede už sa teším na naše stretnutie mam to par km

  • Peter_KNK
    11. 6. 2023, 20:49

    Ahojte priatelia,
    v prvom rade sa chcem poďakovať celej agentúre Pohoda, že vôbec ste. Ste pre Slovensko nesmierne dôležití a musíte fungovať naďalej :)
    A teraz pár mojich myšlienok k Pohode: v aktuálnom období prežívame horšie časy, čo pociťujeme my, vy, oni, ... corona, vojna, rozmach fašistov, ... čo v peňaženke pocítil každí z nás, žiaľ aj agentúry venujúcej sa kultúre (viď smutný pohľad na údaje z Finstatu).
    Btw. minulý rok sme boli s manželkou na Pohode prvý krát s dieťaťom (v tom čase 1,5 r.) a je úplne super, ako krásne sa vieme s dieťaťom zabaviť na festivale a aké možnosti tu ako rodiny máme. Ďakujeme že podporujete rodiny! Akurát čo mi chýbalo z festivalovej stránky, že nikde nič nehralo. Pohodu stále vnímam ako prioritne hudobný festival a prechádzať sa po areály s tým, že až o piatej niečo začne hrať, ... O šiestej večer sme už každý deň odchádzali na hotel mimo areálu a teda hudbu sme si na striedačku s manželkou ani nemohli užiť. Pritom za všetky tie roky som kamarátom hovoril, že aj keby na Pohode nič nehralo, je sa kde zabaviť a užiť si voľný čas ... Tá hudba ale fakt chýba (okej, zatancovali (a zaspomínali) sme si aspoň na Bolo nás 11). A keby sme aj neboli s dieťaťom, tak zažiť hudobný festival, kde na jednotlivých stageoch nič nehrá, my príde ako prúser.
    Tento rok som samozrejme pozeral Line up a je jasné, že nežijeme super dobu. S bábom síce tento rok neprídeme (kvôli dopravným obmedzeniam - nemá pre nás zmysel čakať každý deň v kolónach), rozmýšľam prečo prísť aspoň na striedačku s manželkou. Áno, hlavný argument je, že byť chvíľu medzi normálnymi ľuďmi ..., ale to mám akože celý deň len chodiť popíjať a vyjedať gastro, aby večer aspoň niečo zahralo? Áno, verím, že diskusie budú stať za to a divadiel bude podľa programu konečne do sýtosti, ale chýba mi hudba!!!
    Napríklad aj minulý rok, bolo by až také nákladné zavolať Hudbu z marsu? Keď si pozriem počet pozretí z ich pred coronového vystúpenia na Pohode, tak patria medzi kapely, ktoré nikoho neurazia a perfekne zabavia ľudí. A čo má byť vlastne TOP lákadlom na tohtoročný festival? Central cee? Som odchovaný na kapele Trosky, ale toto je nuda na každom koncerte, čo som vzhliadol na YT. Keď si spomeniem aj na (pre mňa prekvapenie) Princess Nokia, aj tá je x krát live lepšia. Gleb – pri ňom som si na Pohode síce uvedomil, čo sa páči deťom / teenagerom, ale potom čo som ho videl vo videu v mixe s Mike Spirtom, tak ani za svet. To už aká lúza dokáže v jednom projekte fungovať s Majkom Spritom. Čo sa týka punku, tak Viagra Boys, bože, publikum bolo na Pohode 10x lepšie, ako zahrali koncert oni a opäť ste ich zavolali? Slaves, tí si zase nezaslúžili komerčné publikum Pohody, ale koncert bol super! Na SK máme kopec punkových kapiel, tak ich nechajte zahrať aspoň v denných hodinách, nech niečo niekde hrá. Rock, hlavne nech sa cez deň niečo niekde hrá. Pohodu mám fakt veľmi rád a keby ste aj ako festival skĺzli do total komercie, nedám na vás dopustiť aj kvôli všetkým vašim aktivitám. LEN MNE OSOBNE CHÝBA STARÝ DOBRÝ KONCEPT, t.j. hudba a spoznávanie dobrej hudby. Na ročníky s Markom Laneganom (RIP), Thurstonom Moorom, PJ Harvey, ALT J, St. Vincent, ... ... ... môžem zatiaľ asi zabudnúť, ale bol by som rád, keby ste riskovali aj v zlých časoch a dobré kapely na SK dotiahli. Publikum vám to verím aj finančne oplatí!
    Námet na kapely: Hudba z marsu by mala byť podľa mňa na každom ročníku (nech niečo niekde hrá a roztancuje a naladí ľudí); z SK Punku určite dať dokopy Punkreas, ŠHT (Šľak ho traf); trochu orientálu- Tribali (2x som ich zažil na festivale a vždy na konci tancovalo celé publikum) - https://www.youtube.com/watch?v=g3H4zJ9ggqM a napríklad toto (Los Bitchos): https://www.youtube.com/watch?v=8M3u0Pfg1Ko atď, ... Verím, že sa dá dotiahnuť veľa umelcov aj s minimálnymi nákladmi a chlapca z Central Cee nechajte spievať doma Your moaning about my schedule, cah mi deya but mi deh suh when you need ... Aj keď chápem, ak sa to synátorovi páči, tak nech to zažije na živo, ale nech takéto voľby neodradia ľudí.
    Toľko moje náreky, držím palce, nech sa vám darí a nech pritiahnete na Pohodu čo najviac ľudí! A nech sú ľudia uvedomelí. Želám celému tímu Pohody veľa zdravia a šťastia a nech ste s týmto rokom čo najviac spokojní!! Takí plačkovia ako ja sa predsa vždy nájdu :D

    • cookie
      12. 6. 2023, 00:29

      @Peter_KNK lol

      hej, majk spirit je kokotko, ktory skusal najprv gangsta rap, potom new school, az sa ujal jeho spiritual rap.. ci ako sa to vola. vsetko fake. klamal, snitchoval, nevratil ludom peniaze.. cela petrzalka sa z neho smiala…

      rip dugo

      a viagra boys su skveli, to bude zase kardio

    • Doktor_Zivago
      12. 6. 2023, 09:02

      @Peter_KNK Co ti ja viem. CC je mi uplne ukradnuty. Nic proti zanru ale tento interpret mi fakt nic nehovori a to som skusal si to popocuvat. Kazdopadne take rocniky uz boli, ze som z programu nebol vyslovene nadseny, ale nakoniec sa furt nieco naslo a hlavne u kapiel, co by som vobec necakal. A boli uz aj horsi headlineri ako 1975 napriklad.

    • Peter_KNK
      12. 6. 2023, 19:57

      @cookie tak jasné, aj keď reptám, ak napokon prídem, Viagra boys si ujsť nenechám :)

    • Peter_KNK
      12. 6. 2023, 20:02

      @Doktor_Zivago - 1975 som bol pozrieť, čakal som, že možno pochopím tento štýl hudby a naživo mi to dá nejakú radosť. Na YT som dokonca našiel počúvateľnú 1 pesničku od nich, ale bolo to ešte horšie, ako som čakal. V tom roku bol ale aj Liam G., Roots a milé prekvapenie pre mňa - Calypso Rose. Tým sa to vykompenzovalo :D

    • Doktor_Zivago
      13. 6. 2023, 08:50

      @Peter_KNK Ako chapem, ze tieto veci su subjektivne a su ludia, co takuto hudbu miluju. Mam rad Black midi, ale necakam, ze niekoho ukecam aby si to siel pozriet. Skor sa to snazim brat pozitivne, ze to preda listky a pomoze festivalu. Na tu hodinu a pol si nebude problem najst iny program. A hej, u 1975 to bolo u mna podobne. Sadli sme si opodial, ze tomu dame sancu, ale ani nie po jednej pesnicke sme vstali a sli s panombohom. Myslim, ze to sa mi stalo asi druhykrat v zivote. 1x to bolo u Medial banana, co je asi najviac generic ska kapela, co som kedy pocul.

    • Peter_KNK
      14. 6. 2023, 19:57

      @Doktor_Zivago Medial Banana :D Každý rok som si zvykol robiť CD z výberu účinkujúcich na Pohode a na ktorých sa teším. A aj keď som Medial Banana vnímal, nikdy som si ich pred ich prvým účinkovaním na Pohode neobľúbil. Práve preto, že je to také prvoplánové a komerčne / sileno ladené. Napokon som dal na CD tú ich trapošinu "Mám, mám, mám rad kávu" a v podstate nebanujem (v autách mám stále CD prehrávač a púšťam si rôzne ročníky mojich výberov Pohody). A samotný koncert? Mám rád Reggae, ale bolo to presne to, čo som od nich čakal :D Manželka si ich však na tom koncerte obľúbila, už ani neviem ktorí z tých v tom čase dredatých sa jej páčil. Potom sme ich zažili pár krát na festivale Sitno Blues (RIP Peter Spodniak) a aj na Punkáči deťom a vtedy si získali aj mňa. Možno nie kvôli hudbe, ale kvôli charakteru :) Takže za mňa v súčasnej dobe Medial Banana úctyhodných 7,5 bodov z desiatich (a nielen kvôli manželke) :D

  • Martin_Duricky
    11. 6. 2023, 12:03

    Mňa by zaujímalo, prečo je Grape znovu na letisku v Trenčíne. Najprv tvrdili, že do Trenčína vôbec nepôjdu a mohlo by to poškodiť oba festivaly. Potom sa sem zrazu nasáčkovali, ale tvrdili, že len na jeden rok. Došlo k nejakej dohode s Pohodou?

    • tomik
      11. 6. 2023, 17:30

      @Martin_Duricky povodne to mali byt dva rocniky v TN a potom sa mali prestahovat do Trnavy kde sa ma vybudovat nejake biocentrum evntovy priestor + narodne cyklisticke centrum ale zatial sa nic nestavia ani projekt som este nevidel, primator Brocka povedal ze to bude tak mozno o 4roky ale to isto grejpaci vedeli ze za dva roky sa v TT nic nove nevybuduje

    • Captain_Obvious
      11. 6. 2023, 19:43

      @tomik presne, grape dobre vedel ze bude docasne v trencine asi ako ako docasne boli sovieti v ceskoslovensku, ale priznam sa ze som eticky zlyhal a napriek tomu ze som hovoril ze na uz nikdy grape nepojdem som si par dni pred konanim ten listok kupil (minuly rok) objektivne treba povedat ze z niektorych veci by si pohoda mohla zobrat inspiraciu hlavne co sa tyka vylepsenia arealu - ale to uz michal kascak avizoval na pokeci ze zmeny budu

    • Martin_Duricky
      11. 6. 2023, 19:51

      @Captain_Obvious No mne to tiež prišlo tak ako si to napísal ty. Ale je premňa ťažko pochopiteľná tá komunikácia Grapu s Pohodou, keďže v minulosti mali tieto festivaly dobré vzťahy. Tiež som si kvôli tomu povedal, že na Grape nepôjdem. Ale celkom by ma zaujímalo ako sa ti tam páčilo, v čom bol lepší, v čom horší, v porovnaní s Pohodou

    • Martin_Duricky
      11. 6. 2023, 19:54

      @Captain_Obvious No mne to tiež prišlo tak ako si to napísal ty. Ale je premňa ťažko pochopiteľná tá komunikácia Grapu s Pohodou, keďže v minulosti mali tieto festivaly dobré vzťahy. Tiež som si kvôli tomu povedal, že na Grape nepôjdem. Ale celkom by ma zaujímalo ako sa ti tam páčilo, v čom bol lepší, v čom horší, v porovnaní s Pohodou

    • MarekNR
      11. 6. 2023, 22:43

      @Martin_Duricky
      Dik za pripomenutie lebo toto mi ide hlavou uz dlhsiu dobu…nechcem zbytocne pichat do osieho hniezda…chodil som/chodim aj na Pohodu aj na Grape, tj nezastavam sa ani kednej strany ale to ze je Ramstein v TN na letisku uz nikomu nevadi?

    • emo
      12. 6. 2023, 01:42

      @MarekNR jak že nevadí? Priletí lietadlo na letisko a tam Rammstein... pomyslí si: čo sa to tu deje, veď to je moje letisko a ja ani nemám kde pristáť... Potom pozerá na tých blázniacich na pódiu, pod pódiom, za pódiom, vedľa pódia... iba ono si lieta nad pódiom a povzdychne si: všetci sú blázni, len ja som lietadlo

  • Emu
    9. 6. 2023, 21:45

    To sú zas ultraliberalni konspiracije hoakzy dezinformacie rovno kurvi čaput že či sa vyproda táto politická propaganda súdruha Kaščák parazitujuca na hudbe kultúre a umení to sú ale starosti dej si psylocibin a clenbuterol bad tripp ultraliberalni dezoläty z duhových lgbti uchylnych orggii v teplarni a s politického fetivalu pohoda na drogách od dealerky sulika sas plačkovej sú plní tolerancie a mierumilovnosti.. Ty jsi dobra traparna ty libtard klasický volič diktatora z USA agenta čaputa rizmana trans lgbti pedo denniček n a smeti ste hanbou Slovenskeho národa co tento ultraliberalni festival extrémistov podporujete ty si dobrá traparna 2unlimited byli v roku 1994 1995 na rovnakej úrovni jak tých prvých par hitov ultraliberalniych šaškov z the prodigi

  • cookie
    9. 6. 2023, 14:30

    namiesto slowthaia... letime https://youtu.be/YQX2CsMCB9M

    shupp

    • cookie
      9. 6. 2023, 15:02

      daamn, az teraz pozeram, ze grape ma aj daxa j.... they know what's up. tak toho tiez :D

    • Swangi
      9. 6. 2023, 17:34

      @cookie mne ako nahrada napadli Idles, ale tak to je už asi nereálne :D

    • cookie
      9. 6. 2023, 19:50

      @Swangi a tak urciteee.. prezili by sme aj idles :D len vidim na ich tour 6.7. nos 6.7. bbk live a 7.7. pointu

      takze kludne king krule (opat superb nove LP) + overmono + dub phizix & strategy …seci mozu. slowthai je drahy nie :D

    • Swangi
      9. 6. 2023, 20:17

      @cookie dobre tipy, no myslim si, že len presunu niekoho z programu na hlavný stage. ako tu už bolo spomenuté, nemyslím si, že sa im podarí booknuť rovnako veľké meno takto krátko pred festivalom :/

    • emo
      9. 6. 2023, 21:04

      @Swangi asi ano dnes uz to je asi neriesitelne, ale roky dozadu dokazali o takomto čase ešte take veci dohadovať že dovi dopo... ale zas ja si viem predstavit, ze by tam nahadzali zo 4 kvalitne veci menejrozpočtove čo takto vyťažene nie su, kludne 2 djs, niečo ako masfel do susedov a jeden skadzez, ńeviem u zkde som videl ze green smatroll bude ale kludne niečo nove nadejne, vsak moznosti je milion, napr. folk nejaky co cast ludi poteší :D, z vasho vyberu vas dvoch by som bral vsetko napr :DD ale tak nejaký post rock, post punk doplnit dosupnut kludne

    • Murdoc
      13. 6. 2023, 10:27

      @cookie chlapci a kde berete jistotu, že Slowthaie zruší? Všechny festivaly už to udělaly dávno, Pohoda zatím mlčí a působí to na mě, že si ho v tichosti ponechají. A nebo je to jenom zastírací manévr a zruší ho tři dny před festivalem, aby si nepoškodili prodej? Nebo to už Michal někde komentoval?

      Druhá věc je, jestli je k tomu opravdu důvod. Pravdu se možná dozvíme, ale to už bude pozdě. Žijeme bohužel v době, kdy jedno obvinění lusknutím prstu může zničit život i kariéru a je úplně jedno, jestli je oprávněné, nebo vymyšlené.

    • emo
      14. 6. 2023, 03:44

      @Murdoc prezumpcia neviny... ale zaujímave to je ako sa to zmenilo, skor bola negativna reklama jedna z najlepsich reklam a byt nasilnikom este aj patrilo k tomu spravnemu skandaloznemu spravaniu co sa tak nejak chapavo tolerovalo ba az tak nejak nevyslovene ale ziadalo, lebo vsak je normalne, ze ked niekto nie je nasilnik tak aspon gitaru roztrieska pripadne zdemoluje hotelovu izbu... kazdy rozruch okolo bol len dobrý, tak uvidíme, snad aj toto definitivne skonci a sucasne prezumpcia neviny ostane sucastou standardu slusnej ferovej spolocnosti, resp. sa nam vrati do standardu a nie tieto tu utoky a oplzle vykriky co aj tu sledujeme, bez stipky konzistencie, bez podkladov, pocitove, lebo vsak blbý názor, ale môj

  • Adam_G
    9. 6. 2023, 09:33

    Predám trojdňovú fyzickú permanentku na festival Pohoda v cene 109e. Cena je pôvodná, rovná tej za ktorú som lístok kupoval.
    Osobný odber v Bratislave.
    V prípade záujmu poprosím kontaktovať na email: adamgucik@gmail.com, alebo číslo 0911869936

  • Captain_Obvious
    8. 6. 2023, 19:54

    so zaujmom som si precital diskusiu, ze neni vypredany ani P2 ma prekvapilo, samozrejme ze nebude vypredany fest s tym ratam aj ked v kutiku duse som stale veriaci, tych festov je strasne moc to je pravda, ale je celkom sranda ze take slnecne skaly fest (ktory vyzera sympaticky) si vypytaju 35 jak nic a je tam tak pätina z toho co na pohode, cize pomer cena/vykon je jasne v prospech pohody ale pohoda je draha (pre pindajucich) btw spoliehat sa na nejakych tinedzerov ze si kupia listok mi pride ako falosny optimizmus, mladym to staci pustit si z mobilu a maju uplne inu predstavu ako travit volny cas nez na letisku

    • Captain_Obvious
      8. 6. 2023, 19:56

      @Captain_Obvious a este jedna vec, ze na slovensku sa nenajde 30tisic ludi ktori by drukovali takemu niecu ako pohoda je smutne, aj ked asi do 30tisic sa rataju vsetci co tam vystupuju a pracuju (co moze peknych par tisic ludi) a z toho zvysku sa mi zda ze minimalne polovica ludi co su tam maju listky zadarmo resp ako sponzorske

    • tomik
      8. 6. 2023, 20:52

      @Captain_Obvious tak dnes Michal na pokeci pisal ze predpredaj ide rovnakym tempom ako v roku 2019 kde bolo vypredane.. a na otazku na aky booking je za celu historiu festivalu najviac hrdy napisal a teraz pozor Central Cee :-/

    • Murdoc
      8. 6. 2023, 21:11

      @Captain_Obvious 1. Vyprodalo se už několikrát, proč by to teď mělo být až takové sci-fi? 2. Na Pohodu nejezdí jenom Slováci 3. Poslední ročníky zaznamenávám docela nadšené reakce právě od mladších ročníků. Pustit si to na mobilu opravdu není to stejné.

    • emo
      8. 6. 2023, 21:35

      @Murdoc uprimne sa necitim vobec na to mudrovat ci sa niečo vypreda, ja som dost milo prekvapeny vzdy ked sa niečo vypreda. nie som zas ja taky vypredavac, obvykle je moj zaujem mensinovy, nepamatam sa že by som sa nedostal na kvalitny dzezik aj ked som dopredu nemal listky kupene. mladu generaciu tiez nedokazem hodnotit s takou istotou s nejakým nadhladom. nosim dceru na elektroniku, tam to dokazu zaplnit nastrocni az 30 rocni, za kvalitkou si dojdu a cestuju aj kazdy den tie princeznicky co spat v stane je pod ich uroven :DD ale to prejde, este caro stanovacky ocenia, ved v stanoch vyrastali a aj vznikali, takze klidek... na Pohodu vzdy jazdili nast rocni vo velmi silnom pocte, kto teraz tvrdi ze sa tam "objavili zrazu" bol asi slepý... zaciatky boli cisto mladeznicke, potom tam pribudli techno stany to zas boli mladunke dzivky prevazne... vystavisko cele bolo mladeznicke z 9/10. potom som myslel ze sa na Pohodu vykaslem, tie roky kde po nas kazdých 5 minut /neprehanam/ dajake deti na prelome nast a cat vykrikovali jeeee pes, pes na Pohode, to je majlo... a tisic dalsich blbosti som myslel ze to fakt zabalim, neskutocne mi to uz liezlo na nervy, 100 krat nepoviem nič, ale toto bolo fakt cez ciaru... aj tento mladežnicky trend pominul, publikum je jasne inde, take obrovske zmeny to nechapem, dnes mi ju milo haldkaju, usmievaju sa, su to uplne ini ludia, nebliakaju po nas, mledeze podla mna stale rovanko... fotil som minulý rok, tak snad nie som slepy co na fotkach mam, ved kukni dal som aj do skupiny. nechapem čo ludia riešia, Zas bol som na CoO a tam fakt dochodcovia, vozickari, tolko dochodcov som jakziv na feste nevidel, tusim sobotu ci ktorý den mali aj vstup zdarma dochodcovia... akoze Pohoda nikdy nebola pre 15-25 a zrazu sa na nich orientuje - to je podla mna total blabol. a pre koho bola teda prioritne? 35 az 50 ci co valstne? :DDD ci 25 az 40? :DDDD ahahahahaaaa. vzdy mam na to taký vtip, že stažuje sa 25 rocný ze toto co je tu, same 15 rocne deti, uz to nie je to co bolo ked sme tu chodili pred 10mi rokmi :DDD hej hej Pohoda festival pre starusikov :D

    • emo
      8. 6. 2023, 21:52

      @Captain_Obvious tak zas ok, pozri si napr. najvacsie festivaly u nas, daj si prvych 10, pohoda lovestream grape uprising a neviem kto... ak sa niekto citi ze ma cas tak kolko ludi tam je? 100 000 a viac tak kolko? potom stredne festivaly kolo 5000 ludi netrufol by som si ich ani vsetky vyhladat ale vela, uz len u nas v KE boli 3 festivaly na Aničke, na jednom fakt peka ucast, mozno 5ka mozno viac... potom taky Dobrý festival v PO tam musi byt ludi a potom male festivaly to neverim ze by niekto sa dopatral... potom kopec ludi z SK stertavam na ceskych festivaloch, niekde sme pol na pol s cechmi... potom Pešť a ine zname festivaly atd... takmkolko ludi asi ide festivaly? trufne si to niekto odhadnut? uz take festivaly kolo 500 ludi to su šílene akcie, nie kazdy oblubuje masy alebo ma rad androš atd... teraz je nas 5 a pol, asi rychlo dojdes k tomu ze 1/2 naroda je proste mimo veku čo na festy chodia a deti sa aj tak nerataju idu zdarma... dalsi ludia co nemozu balbla tak kolko slovakov vlastne ide festy z toho relevantného vekového spektra? kazdý kolký? fakt by ma to zaujímalo, ale je jasne že dojdeme ku zaujimavemu číslu, niekto ide aj viac festov... pri nejakom rozbore serioznom by to bolo fakt zaujimave... ale kazdopadne by nam asi vyslo ze sme jeden z najkulturnejsich narodov na svete :DDD vela krat sa veci zadaju nejak a realita je diametralne inde :D

    • dlvr_821
      8. 6. 2023, 22:59

      @Captain_Obvious V nitre boli mr. president, 2unlimited, captain jack a podobne traparny z 90. rokov vystupujuce na playback a vstupne bolo 75€, a bolo plno..
      otazka je skor na aku cielovku pohoda mieri a ci sa im to dari..
      Navyse tento rok je v termine pohody aj naslapany b4l v ostrave. Je to relativne lacny festival v priestorch kde byva CoO. A je najma obrovska skoda, ze pohoda nic z dnb nedovliekla aj na letisko.

    • Brain
      9. 6. 2023, 09:45

      @Captain_Obvious je fajn necitat tie Emove litanie tak sa vyjadrim k tvojmu postu, neviem no ten central cee to hovori kazdy rok ze najlepsi booking za celu historiu je blabla, predtym to bola napr. solange, je pravda ze pohoda sa zbytocne spolitizovala aj v mediach a ludia uz tam vidia viac ideologiu ako party. je viacero festivalov z ktorych mohla pohoda cerpat, a nenaplnila line up poriadne pre ziadnu subkulturu (beats 4 love , red smoke, atd.) :) moj odhad je 25k ludi, kazdopadne ak vyjde pocko bude fajn.
      o slowthai sa nepytal nikto? zatial ho tam podla mna nechavaju takticky lebo lepsi predaj ale ocakavam negustiozne storno tyzden pred festivalom bez nahrady - pripadne nejakou slovenskou blbostou :).

  • MarekNR
    8. 6. 2023, 19:24

    predam Karavan parking za povodnu cenu - rozpadla sa nam grupa, takze ostava klasika spanie v aute na parkingu :)

  • thom
    8. 6. 2023, 07:54

    Ja by som aj kúpil lístok ale teda trojcifernu sumu zaň rozhodne nedám.. luccin85@gmail.com

    • Doktor_Zivago
      8. 6. 2023, 10:16

      @thom Vdaka za info. Klucenka uz je na ceste.

    • thom
      8. 6. 2023, 10:44

      @Doktor_Zivago no veď uvidíme ,či kľúčenka či lístok ,či 20k za 130 a alebo 30 k aj pod cenu až toľko neprerobime :) iba že by ohlásili ešte trebárs chemical Brothers:-)

    • thom
      8. 6. 2023, 10:51

      @Doktor_Zivago no veď uvidíme ,či kľúčenka či lístok ,či 20k za 130 a alebo 30 k aj pod cenu až toľko neprerobime :) iba že by ohlásili ešte trebárs chemical Brothers:-)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa