Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Arabstrap
    15. 6. 2023, 08:26

    Súhlasím s Ivcom nižšie. Som podobný prípad - za posledných 23 rokov som vynechal dva ročníky. Vždy som si užil ten pocit slobody, ktorý Pohoda ponúkala, kombinovaný s pocitom bezpečia (žiadni náckovia, grázli, agresívne typy..), kvalitnú organizáciu, hygienu, skvelé koncerty obľúbených kapiel a interpretov, ktorých moja generácia poznala ešte z rádia Ragtime. Vždy som našiel niečo, čo ma prijemne prekvapilo, vždy som objavil niečo nové, čo mi otvorilo obzory. Na Pohode u mňa prevažovali pozitívne emócie nad negatívnymi.. prežil som hnusné pivo, zablatený ročník ešte pod Sokolicami, pád stanu, zrušené koncerty, problémy s taxíkmi, zvyšujúce sa ceny všetkého. Zážitky z fantastických koncertov, diskusií, gastronomické lukulské hody, stretnutia s kolegami, bývalými či budúcimi frajerkami, tancovačky na “silent disco”, opité rána - toto všetko pre mňa robilo úžasný event, na ktorý som si kupoval lístok už okolo Vianoc a ubytko v Trenčíne máme zajednané s domácim vždy rok vopred.

    Ale žiaden strom nerastie do neba a nikto nebude večne mladý, a ja tento rok tento festival vynechávam. Jednoducho mi začali niektoré veci viac vadiť a kombinácia viacerých faktorov - nedostatok interpretov, na ktorých by som sa mohol tešiť (tento rok okrem Tatabojs úplne že nič), čoraz viac politických tém (prežili sme minaret, prežili by sme zrejme aj focus na LGBTIXYZ, eko-témy a Ukrajinu) a Mišov absolútny záber na tínedžerov (čo je síce úplne v poriadku, ale ak deklaruje, že je to festival pre všetkých, neviem, čo by malo pritiahnuť generáciu odchovanú na 90-s..) - spôsobila, že z môjho okolia cca 90% ľudí na Pohodu tento rok nejde.

    Je to Kaščákov projekt a ja mu vo veľa veciach fandím (vrátenie ceny Tatrabanke, koncerty na Ukrajine..), ale súčasné smerovanie Pohody mi nevyhovuje. Ekonomicky to nemôže fungovať, lebo tak ako to tu už niekto napísal, mladí síce chcú vidieť svoje youtubovské hviezdy, ale ich finančná bonita je obmedzená a v súčasnosti radšej vyhodia peniaze na niečo iné ako na festival. Moja skúsenosť z minulého roku, kedy sa s nami dali do reči mladé pipky (vysvitlo, že mali 16 rokov) a chceli od nás kúpiť fľašu prosecca plus lístok na kolotoče. V reči sme zistili, že sa skupinka dievčat z Ilavy, Dubnice a okolia rozhodli ísť skúsiť sa dostať na Pohodu a vidieť koncert Gleba. Povedali, že dnu sa prešmykli a nemuseli zaplatiť ani euro, lebo im buď niekto niečo kúpil (lebo sú mladé a pekné) alebo si vyzbierali pohodeného poháre a nechali si vrátiť cash. Ak je toto cieľovka Kaščáka, tak nech sa páči, podľa mňa je to ekonomická samovražda, odstaviť strednú generáciu tým, že tam z interpretov nepozvú nikoho, kto by ich prilákal (viď Metronome festival vedľa v Prahe).

    Na záver už len - užite si krásne 3, vlastne 4 dni Pohody a majte krásny čas. Ja s kamošmi budeme sledovať situáciu, či ten vyššie spomínaný trend bude pokračovať, ak by sa to otočilo k lepšiemu, rád sa o rok vrátim.

    • dukon
      15. 6. 2023, 08:40

    • emo
      15. 6. 2023, 09:48

      @Arabstrap pekne zhodnotenie, zaujalo ma tam dosť vecí, tak skusim, topka je samozrejme dievčata čo sa prešmykli :DDD čistý ja. :DDD ano vždy sme chodili na všetko zadara, to je snad normalne, bud som isiel ku koncu koncertu na par posledných skladieb, alebo ma pustili, nikdy som nepýtal peniaze od rodičov, jednak sa bol otreba starať o 3 maldších surodencov atd... nejaký rok mozno 1991-2 a dalej sme si presne chodili zarabať na niektore festivaly... na Lodenici sa napr chodilo na pivo zasadne tak, že sa zbierali zalohovane flase od piva, bolo to aj take nepisane pravidlo u mnohých tam 30tnikov, proste ludi pracujucich, že nam študentom kupovali pivo alebo nam nechavali tie flase, bezne nas zavolali, ze zbieras false, ber tieto a dodnes 3 pivka, niečo prihodili aby aj nam na 2 ostalo... kto nežil do 89, nezazil vojnu atd asi dnes uz nepochopi, ale mladi idu znova toto kerouacouske obdobie... neviem sice čo si Ty zil, ale ak toto ta nejak rozladilo tak fakt nechápem :DDD nic no pohoda. Cestovalo sa zasadne zdarma pred rokom 1989, resp tada nie zdarma ale trebars štvorica za 6 kčs, metodu tu opisovať nebudem, ludia narpodeni do roku 1980 vedia :D, takto sme samozrejme boli aj v 90tkach terabars na hrade TN čo organizoval Mario, druhý otec Pohody čo som aj považoval za takeho hodne tvrdšie predchodcu Pohody :D... do polovice 90tok minimalne sa takto cestovalo, nedokazem to zadatovat kedy nam to železnice zatrhli :D. O tomto ako sa chodilo na koncerty atd by sa dali pisat romany... že to maldi opat robia a nedrankaju love od rodičov to je super vec... mimochodom napr. na CoO a vlastne uplne vsade sa dodnes skladam ludom na vlez... vsade teda okrem SK, bars sme fajnovucki... na CoO sa rozlozil chalnisko s hangom hral tam a mal napisane ze zbieram si na vlez, zo 5 az 10 ludi tam takto bolo len čo ja som isiel... o tom by sa fakt knihy dali pisat... tusim nejaký rok 1991-2 moj prvy vacsi zahranicny festival v Pule, tam som si zbieral na vlez prvy den aby som si uz druhy kupil listok, ludi vonku bolo minimalne tolko čo dnu... kdesi v 1/4 sa zo mna jeden chalan strsne zacal smiat a vysvetlil mi ze to je strasna vtipna situacia toto, lebo či viem prečo je tam tolko ludi čo mi srdečne prispievaju a stoja tam, že to su všetko ako ja čo namaju na vlez a preto počuvaju spoza plota a bavia sa tam :D asi tak v 1/2 sa ku mne pridala mlada chorvatka na ježka ostrihana, že ako dvojica chlapec+dievča to skor vyzbierame, co aj bola pravda. na konci som jej chcel nechat polovicu, nesuhlasila, že zbieram si dlhšie a že ona nevie či zajtra dojde... vo vnutri to bolo vtipne tiež, na mensie kapely tam bolo mrtve publikum tak si spominam na skvele kapely funky junky, fancy lazy... parili sme v strede masy dvaja, ten chalan na mna furt anglicky a nejak mu to neslo a ja ze kludne hovor chorvatsky, tak vysvitlo že to je poliak... potom na nejake total preflakle kapely typu kud idiota tam uz parili vsetci :D... kus odbočka sry no :DD

    • giaA
      15. 6. 2023, 09:59

      @Arabstrap nam strednej generácii ma zrejme stacit Suzan Vega :)
      inak perfektne zhrnute, neda sa nesuhlasit; rovnako ako s viacerymi prispevkami nizsie od dlhorocnym navsetevnikov.. skoda ze sa tu neda "lajkovat" :)
      ja som si listok takto v predstihu kupila poslednykrat. a citim sa oklamane. nikdy by ma nenapadlo, ze sa bude dramaturgia uberat takymto smerom..
      kazdemu kto sa tesi zelam pekny zazitok a dobre pocko :)
      peace.

    • emo
      15. 6. 2023, 10:02

      @Arabstrap tak skusi m nejak tak nezaujate na tých mladežnikov a že je fest pre kazdeho :DDD takto fakt neviem ako je myslene, neviem potom čo hovoris na legendy ako Paddan, Bogomil font... ale ved mulatu astatke, nase legendy ako dalo či ancias s panom bratom... na chratoch som minule čumel kde sa tam ti 50tnici zrazu vyhrabali skade, odspievane komplet koncerty, sapolu s nastrosnými metalistami... pohoda ma 1000 tvari uplne neočakavaných, zuzka vegova to snad asi nemusime sa baviť, kdesi 1988 som s vychodnymi nemkami a bulharkami hral na spaniele jej hity na letnej aktivie v humennom :D navrat po rokoch hermeta pascoala kto bol vie, a mandidex a pete and bas to su fakt kategoria nastrocných... jo a filip topol rip, ten bol na alternativnom lete a pohode... to je po minuloročnom dunaji dalsia topka z kategorie legien... tak neviem, tiez uz na prvom ich kocerte v atriu som bol neviem kdesi 91... tazko asi vyhoviet vsetkým, tým čo píšu že cisty lineup pre nastrocných aj tým čo tu píšu že uz len vykopavky sa tam tahaju

    • emo
      15. 6. 2023, 10:03

      @giaA toto toto, skoda lajkovania ze tu nie je

    • emo
      15. 6. 2023, 10:12

      @Arabstrap dalej tento rok zanrovost: za mna indie a spol tento rok krasne zastupeni a to vratane kvalitnej sk sceny, ok u jednej kapely by som prijal profesionalnejsi vystup spevacky, ale to su moje tradicne uchylaciny, inak ma tam absolutne nic nerusi a som spoko. jazz krasne zastupený že dobre, vazna hudba klobuk dole yvslovene sa tesim a 2 z 3 skladatelov su u mna top a ich premiery na Pohode... no klobuk dole. metal osvieženie v pohode som spoko a aspon jeden taký koncert musi byt + stale neviem čo vlastne bude tradičný uplne posledny koncert tvrdy čo kazdy rok je ked uz vsetci spia a tam zasnem, minuly rok jedna z topiek festivalu a zancne plny velky stan. okrem toho iamnot topka O. ze brutal dobre, stale prirovnavam k taborskemu sabotu aj ked su zanrovo inde a vymena basy tu za dych uplne parada, shygirl jedna velka pecka, čo by som nikdy nepovedal že sa tak budem tešiť na interpreta tohto štýlu :D

    • Emu
      15. 6. 2023, 10:24

      @Arabstrap hahah že žiadny nacisticki vojacy nee iba ochcane vulgarne primitivne liberalki typu dofetovana dorota nvotova plna nenavisti voci slovakom a slovensku a cudzinki lietajuce jak hmyz na lsd ci mysliace si ze su zelenina mrkva plus caste pytanie ponukanie zakazanych narkotík čiže pachanie trestnych činov za čo nesie zodpovednost aj organizator treba im konečne vybavit poriadnu policajnu drogovu raziu aby sa prestali hrat na supernajslušnejsie Slovensko kaviarenski povalači darmozraci extremisti klanajuci sa diktature a totalite EUSSR bruselu USA ktovie čo by našli u tlustej ukrajinki čaputovki tipujem že toluen od blbečkov z rozporu ktori napadaju ludi na ulici za nazor a vyzor

    • emo
      15. 6. 2023, 10:46

      @Slnieckar no Ty ale musis bars divne vyzerat, ked Ti tam v kuse niekto ponuka alebo pýta narkotika, ja mam cez 30 rokov dredy zarasteny som a po dvoch prebdetych nociach bezne si ma niekto moze pomyliť s postavičkou z filmu ale narkotika mi tam jakziv nikto neponukol ani nepytal, čo tak si spominam vlastne na takých festoch tohto druhu som to zazil raz - alternativne leto Brezno, najake 90 te roky, tam dosiel nejaky diler, dostal na budku a isiel domov plakat a bol klud, ked dilujes toto svinstvo tak sa necuduj ze od nejakých hc punk se radikalnejsich si dostal, ze za nazor a za vyzor :DDD

    • Murdoc
      15. 6. 2023, 10:58

      @giaA zajímavé. já teda nepatřím k těm úplně nejmladším ale ani nejstarším, prostě kristovy roky, takový střední pohodový věk :) na Pohodu jezdím od roku 2008. zažil jsem různé megasilné ročníky i ročníky, kdy to bylo slabší. a ano, letos je to spíš slabší z hlediska velkých jmen (zejména těch pro ty starší). ale pořád se chytám i v tom letošním lineupu a je tam spousta výborných třešniček, které je třeba vyzobat. odsoudit festival, že se lineup soustředí na děti a youtubery je dost nespravedlivé zjednodušení. vývoj ale jde dopředu a kromě pár skalních všichni nebudou jezdit do stovky. jestli má festival přežít, musí si vychovávat i nové publikum - jak jsme se přece na Pohodu dostali my? taky jsme byli děcka. věřím tomu, že nedostatek starších jmen je spíš shoda náhod než záměr, vždyť tu byly i ročníky kdy se to tu hemžilo nadáváním, že je v lineupu samá stará vykopávka a nic aktuálního. ani jedno ani druhé nikdy není pravda. všechno ostatní (atmosféra, servis, pohodlí) zůstává na stejné ne-li stále lepší úrovni.

    • dukon
      15. 6. 2023, 11:06

      @emo ty proste musis mit u kazdeho prispevku posledni slovo... neplaceny Ambasador#1, ale ani 100vkou adoracnich prispevku o indie hvezde neprekryjes fakt, ze line-*up je letos béčkový s absenci byť jediného AAA headlinera pro publikum 30+ (loni Nick Cave) Neee a neeee Zuzku jim opravdu neni. Shygirl, Wet Leg i Carol Polacek posloucham moc raaad jsou super, ale to jsou interpeti na Orange stage nebo do stanu, ne program hlavniho podia....

      Vsechny festivaly okolo nekoho ulovili. A podle toto ze 3 tydny pred zacatkem je P2 k prodeji je jednoznacny ukazatel bidy predprodeje. V tuhle dobu sel sehnat tak leda P4-P5. Ikdyz je tady trend kupovani listku na posledni chvily.
      Prave skonceny Rock for People zdvojnasobili rozpocet na 200mil a meli 37.000 navstevniku, ne ze bych tam nekdy byl, dramaturgie jde mimo me... ale jde toooo

      Ja bych jeste pochopil cilovku 25-30
      mas cerstve po skole, nebo si privydelavas pri delsiom studiu, nemas hypoteku a decka a jdes si uzit... penez mas dost
      ale cilovka 15-25?? za kapesne? no mozna kdyby to bylo v druhe pulce leta jeste neco za brigadu :)
      to jsme jezdili my na prelomu 99/2000 na vystaviste, ale to byl vlez nekde jinde....

      Doba je zla Kamile... v sobotu jedu na miš maš tak si tam muzem popovidat :)

    • emo
      15. 6. 2023, 11:17

      @Arabstrap ale ešte ma zaujal ten metronome, to je ako myslené? ze tam ta to prilakalo ci tam nic nemas? pozeram program a neviem podl aneho ako to je mylsene, kto pre zaujimavost ta tam tak prilakal? o.i. ak teda stredna generacia, minulý rok po korone ma prave prekvapilo kolko tam bolo novych ludi co tam prisli prvy krat a pred tým chodili ine festivaly, ,myslim teraz vekovu kategoriu 30 a kusok vyššie... tento rok čo ešt elen bude sa tradicne nevyjadrujem, som klasicky cisty antinazorista a antipocitista tu v style nesud den pred vecerom, tak uvidime :D pocity a nazory su samozrejme dolezite, kto ich potrebuje samozrejme nech sa paci :D

    • emo
      15. 6. 2023, 11:26

      @dukon jo parada diky, mis mas ok, som stary ajsov kamos a toto su vlastne ajsovy narozky ze jo :D pozri ja ti nic z toho neberem ani neprotirecim a ani nerozporujem... vidim tam jednu nepodstatnu chybicku - nie kamile ale emile, emo je emil, inak vsetko na poradku, daj nejake identifikacne info, mna najdes lahko, ludi je malo, takze sa asi aj pozname, som uz tak polosivy brile dredy s krasnou blondinkou a nezamenitelnym malým bielo hnedym psom ponajasujucim sa na jack russela, dame mošt na báru :D nebo ulite kafe :D basta fidli obrovska skoda tento rok, inak cafe a cajovnu si nosim so sebou tak mozme dat aj ovecnejsiu top kavicku, nejaky puer divocak atd :D

    • dukon
      15. 6. 2023, 11:26

      @Murdoc ------------jak jsme se přece na Pohodu dostali my? taky jsme byli děcka. ---------
      2003 byla hlavni hvezda Cardigans a Kosheen ale cena v prvni vlne byla kolik 400? tedy 20EUR?
      pri zapocteni inflace to bylo pro nas mladochy levnejsi

    • emo
      15. 6. 2023, 11:29

      @dukon ides na hudbu, ci chces prechlastat s nami s domacimi palenymi produktami cely mismas, neviem ci vies ale ajša robi zachovanie tradicných druhov, takze tak citit po kostkach to si este nepil, nebranim sa ziadnej verzii, ja dopredu neviem ako to dopadne, mame to tam take volne :D

    • emo
      15. 6. 2023, 11:34

      @dukon no jo ale taky zacala ta nasa vlna odchodu z headlinerov, cardigans meskali hodiny a program sa posuval, ale aj ked cardigans sa mi vyslovene pacia, tak sme z nich sklamane odisli co sa potom uz stalo so skoro kazdym headlinerom pohody :D teda mozno okrem jedneho :D cize mna osobne na rečičky o headlineroch fakt nikto nedostane a hlavne by som chcel vidieť to pinduskanie a ucast keby sa ten lineup z toho roku teraz opakoval a ceny by isla kludne tam kde vteda :D

    • giaA
      15. 6. 2023, 11:35

      @Murdoc aj ty mas pravdu. my len piseme preco nejdeme… :)

    • emo
      15. 6. 2023, 11:36

      @dukon jo a vobec nehovorim o indie hvezde, to sme sa zle pochopili ale prave o tých indie "mensich" menách :D

    • emo
      15. 6. 2023, 11:38

      @giaA ahahaaa, tak ja napr vobec nerozumiem tejto debate, komu sa nepaci nejde a komu sa paci ide, murdoc jestli se nepletu tiez niektory rocnik nebol lebo sa mu nepacilo, nie som si isty ci bol medzi nimi ale jeden nemenovaný rok velka cast wp vobec nesla :D

    • katseft
      15. 6. 2023, 12:27

      @emo tak ja neviem, ako pozerám tie časové popisky, čo nenápadne pribudli, ja mám zase kríženia :D
      tak teda aspoň tí, čo nejdú, sa môžu vyhnúť takýmto ťažkým rozhodovaniam
      btw Caroline Polachek bola na Primavere na tom najväčšom pódiu. Ani Central to tam nedotiahol.. organizátori špecifickým umiestnením interpretov môžu povedať veľa vecí. Bola o tom nedávno pekná diskusia na Sharpe festivale v rámci konferencie

    • emo
      15. 6. 2023, 13:38

      @katseft ahahaaaa, ja myslím že nič nove tu, nemyslim že sme nejaki martania, iba tak Adovia z Valmezu ze jo :D podla mna to je vysoko pozitivna vec, hned tam ziaria ako jasne hviezdy na nebi spriaznene duse, to je velka sila co stoji za to :D

    • emo
      15. 6. 2023, 13:46

      @katseft ahahahaaa, je to ako tam hore pisem o tej skole, to ako student nepochopis, musis prejst na druhu stranu a potom ako pedagog to vsetko vidis, by su neverila ako to sialene vidno ako ucitel na svoju pracu neskutocne dlabe ale napriklad ako aj v aule okamzite vidno kto opisuje aj medzi 100vkou ludi, ako to vsetko okamzite vidis... :DD zaujimave to je :D proste tohtorocny lineup poskladany pre 15 rocnych :DDD

    • katseft
      15. 6. 2023, 14:04

      @emo vážne sa ti páči tohtoročný lineup? a čo máš 15??? :D

    • emo
      15. 6. 2023, 15:24

      @katseft :DDD ale určite už trochu zdementievam :D čítal som si v diplomovke vyssie, ze cielovka je 16-40 ale autorka ma sympatie moje ze kludne by dala 16-50 :D horsie ze uz ani tam napatrim :D ale malý princ povedal že vraj my čo rozumieme životu sa veľmi o čísla nazaujimame :D Colours maju lepsiu cielovku, tipujem 0-100, tam pridem a konečne sa citim najmladsie, dochodcovia vstup zdarma, to ma buducnost :D ale tam tiež je to take super priehladne, zbadame bandicku dochodkyn, laska mi ukazuje vidis tam tie damy, uvidis tie pridu a prisadnu si k nam, ale nekecaj :D o chvilu k nam doskintaju prosim mate tu volno :DDD aaaa miluju zivot, zivot miluje mne https://www.youtube.com/watch?v=lwsIaoCRuOM bomba klip a 4.07 je tam Bukvičák :D pamatam jak mal drediska skor jak sa z neho stal antirasticky skinhead a magorko Filip V sa isiel bit s Vladimirom ked skladba vysla ze sa tam ocitol v texte :DDD

    • emo
      15. 6. 2023, 16:00

      @katseft Kati, akurát si čítam rozhovor s Mulatu Astatke z roku 2027 - Máš nejakú zaujímavú príhodu zo svojho dlhoročného koncertného pôsobenia, niečo z mladosti napr., zmenilo sa niečo? - Vieš čo, nič také zaujímavé si teraz nespomeniem, ale ked som bol mladý chodili na mňa bežne 40tnici aj 50tnici, ale 2023 som hral na Slovensku, je to neuveriteľne mladá krajina, na jazz tam chodia samí 13-14 roční ľudia, mali tam jedného 20 ročného a aj najstarší ho oslovovali ujo...

    • katseft
      15. 6. 2023, 16:17

      @emo
      :D :D :D tak ja myslím, že aj Krstní otcovia sú ešte stredoškoláci.. tak aspoň budú mať v publiku rovesníkov

    • emo
      15. 6. 2023, 16:36

      @katseft presne tak a ja vobec nechapem, mali by sme byť hrdí na našu mládež, že ju máme tak hudobne vyspelu a nie sa stazovat ze chodi na jazz a vaznu hudbu a kapely spred 40tich rokov, nechapem komu uz mozu vadit taki mili mladi ludia, ja ked som mal 15 tiez som po koncertoch chodil a nikto tam do mna nepindal okrem príslušníkov VB a tým som povedal pri legitimácii že nemám občianku a hotovo :D sice sa im to nepačilo že musím mať a ja že nemam nech si so mnou robia co chcu :D nemyslel som si ze dnes budu vadit este aj deti civilom, kam to speje táto naša stárež?!? :D

    • monghi
      19. 6. 2023, 09:48

      @Arabstrap ... že aké vlákno!!! No takto ... som asi rocnik ako @emo, vselico si pamatam, aj tie zablatene rocniky pod hradom ... na Pohodu mam MEGA spomienky, ale ... s prispevkom od @Arabstrap do bodky suhlasim ... a okrem toho, nejak som sa proti svojej voli zmenil ... na buduci rok uz piaty zivotny krizik a hudobne som akosi zastagnoval, co som si myslel, ze sa nikdy nestane. Takze ... sice novu scenu sledujem, ale uz len na pol ucha a utiekam sa ku starym peckam, na ktorych som vyrastal. Akurat sa strasne tesim na novy singel od Slowdive ... vyzera to na take letnu tanecnu pohodicku. Takze, tohtorocna Pohoda ... v "lajnap-e" nevidim pre mna nic pritazlive, kvoli Tatabojs chodit nebudem ... politika mi uz ide tak zufalo na nervy, ze by som na dereš natiahol komplet osadenstvo parlamentu, vlady, aj prezidentskeho palaca od roku 1989 po dnes (obdivovatelia a veriaci pani Zuzany, sorry, ale sklamala aj ona), mimovladky uz mam tiez dobre v zuboch, takze s kludom na dusi tento rocnik vypustam, prednost dostal synovec a jeho zaluby, z ktorych sa tesim (turistika, ornitologia) a ak sa na buduci rok v ponuke objavi pre mna nieco pritazlive, to svoje jubileum pridem na Pohodu oslavit rad. Michal ma u mna stale velky obdiv za to, co robi, ze ma stale chut v tom pokracovat, festu prajem "sold out", lebo to k Pohode patri a kazdemu, kto na fest pride, nech si najde nieco, z coho zostane "out" na pekne dlho :) See you later, aligátori! :) Nebojte sa, citam to tu pravidelne ;)

      Let's go, mladsia generacia!! Prevezmite zezlo pravidelneho navstevnika a posunte fest na dalsiu uroven. Evolucia je vec nezastavitelna, my "dinosauri" sa z dialky budeme pozerat ;)

  • giaA
    14. 6. 2023, 15:38

    predam papierovu vstupenku, kupovanu vlani na festivale. cena 99 e
    len osobny odber Piestany, popripade po niekom poslem do BA. zaujemca nech tu na seba necha email, ozvem sa.

    • Emu
      14. 6. 2023, 16:00

      @giaA emo to možno kupi keď pisal že ma pozyva

    • thom
      14. 6. 2023, 19:42

      @giaA dám ti 70e plus dva litre originál domácej pálenky jabučko :-D

    • giaA
      15. 6. 2023, 09:47

      @thom my dvaja sme si uz tento tyzden mailovali :)) ozvem sa

    • thom
      15. 6. 2023, 16:17

      @giaA to si bola ty?! Strácam prehľad no pálene si stále šetrím ,už ani neviem kde a komu aké kombinácie eur/litrov som naponukal.. :-D

  • Emu
    14. 6. 2023, 15:24

    Aká tazka doba ľudia nemaju peniaze naozaj to len zufali ubohi ultalibtard stroskotanci voliči čaputovej sekty proagresivneho slovinska nemaju na to aby vypredali svoj politicky festival pohoda somraci my narodniari vlastenci volici kotrbu uhrika fica a luboska blahu mame uspesne zabezpecene životy že sa nemusime poslušne klaňat americkým ani ruskym fasistom a to je jasne ze Uprising sa zmenil k horsiemu tento rok a odklana sa od reggae a dnb treba im narusit koncerty a diskutovat s tymito slovenskymi pajacmi co vnucuju hudobnym fans svoje chore Ultraliberalne propagandy

  • emo
    14. 6. 2023, 10:03

    https://www.presovak.sk/clanky/1040/veriaci-v-mene-domu-ulavy-sv-charbela-v-presove-protestuju-proti-koncertu-rammstein prečo by nemohol dojst do TN niekto s nepotvrdeným obvinením, dnes tam je niekto kto znasilnil 15-20 žien, ani nikto nevie koľko vlastne :D a pozeram že my máme takých zlatých hejterov, síce sme uz boli hitlerjugend a neviem čo všetko ale vždy je to len taký odvar, dúfam že sa to tam vysvati všetko každá trávička po ktorej tam dnes satanisti poskáču, ved máme tam aj omšu, tak my sme snad ok :D

  • haluzman
    14. 6. 2023, 08:49

    suhlas ifco, vidim to rovnako, idem tam len zo zvyku, stretnut par kamosov, to je vsetko, hudobne ma pohoda nebavi uz niekolko rokov a tento rocnik je cista bieda. central cee? to vazne?

  • emo
    14. 6. 2023, 03:54

    nejaký melodickejší punk mi tam v lineupe chýba, nemusí byť priamo prasopal, niečo ako tito chalani z portugalska by potešilo https://www.youtube.com/watch?v=i8-OZm-MQ9M&t=233s

  • Ivco
    14. 6. 2023, 01:40

    Bude to moja 19ta pohoda. K programu sa radsej nevyjadrujem. Idem zo zvyku. Chodime uz len dvaja. Chodilo nas 10+. Podla mna sa to ubera zlym smerom a obavam sa, ze tento rocnik bude najslabsia navsteva. Bude to facka pre organizatorov, ale snad pomoze. Jedine plus je to, ze bude nulty den.

    • Murdoc
      14. 6. 2023, 08:34

      @Ivco co přesně ti chybí? letošní ročník byl na booking asi hodně těžký, velká jména nejsou, ale i tak tam vidím hodně kvalitních progresivních věcí...

    • haluzman
      14. 6. 2023, 08:50

      @Ivco suhlas ifco, vidim to rovnako, idem tam len zo zvyku, stretnut par kamosov, to je vsetko, hudobne ma pohoda nebavi uz niekolko rokov a tento rocnik je cista bieda. central cee? to vazne?

    • emo
      14. 6. 2023, 10:15

      @Murdoc jak čo mu chybí, ved píše že mu tam chýbaju kamoši, bolo nas 11 a ostali 2ja, tiež sa mu nepáči lineup, ved toto furt bolo že ludia pisali že pohoda už nie je to čo bývala, najvacsi hejt už je za nami, asi najviac pisali ludia že pohod anie je to čo byvala kolo rokov 2010 až 2015, že skomerčnela a kadečo, asi najvyraznejší hejt bol ked Michal pridal elektroniku, že rockeri to uplen nechapali, potom pamatam na hejty čo tam robia na takom festivaly dredači pre Boha živeho... ža od letiska sa to uplne pokazilo... ved toto je permanentne, skor sa mi zda že je toho menej, pamatam jak chodili sme pred viac ako 18 rokmi lebo som nemal ešte najmladšiu dceru takže tak 20 rokov spat a som tam mal kamošov spolužiakov ešte moje ročniky čo v kuse pindali na vsetko čo tam bolo, že načo riešiť niečo, pozri ludom pustis radio a bavia - pozn. na dj. potom tam v kuse vyspevovali šk slovan skurve.a bratislava :D, mylsim že mna zas vobec nechýbaju časy ked "nas" tam bolo 30... jo to ešte patrilo k tomu že podme tam čerevnovlasky kuknuť tak jak u slniečkara janka, no hold vyrastli a už nie su atraktivni /nie žeby niekedy boli :D/

    • Ivco
      14. 6. 2023, 11:10

      @emo ano chodi nas menej ale stale je tam dostatok ludi,co sa s nimi stretnem len na pohode raz za rok. Ale ak niekto chodi na pohodu 20 rokov tak potrebuje mat medzi ucinkujucimi aj tu staru obohranu "vatu". Nielen novosti alebo menej zname mena. Miso si asi chce vychovat novych pohodakov, ale ti tam nic neminu. Straca tych starych, na ktorych sa pohoda zakladala a zila dlhe roky. Ja pocitujem upadok cca od roku 2015. Je smutne, ked skonstatujem, ze najviac sa tesim na tata bojs. Ale proste som uz stary a nic tam tento rok nepoznam. Uz nevyhladavam nove veci. zijem na hudbe na ktorej som vyrastal. Plus je tazka doba. Ludia nemaju peniaze. Festivalov pribudlo mnoho a kazdy sa rozhoduje ci pojde na jeden alebo dva. Pohoda si vybudovala znacku. Ludia na nu chodili, lebo ved je to pohoda. Miso a spol sa asi na to spoliehali aj tento rok. Ale ta znacka oslabla. A mozno uz od tohto roku, sa bude hovorit, ze najvacsi slovensky festival je Grape. Smutne.

    • emo
      14. 6. 2023, 14:43

      @Ivco no kto vie, najvacsi by mal byt ten kde bude najviac ludi, ked bude mat pohoda obmedzený počet a iný festival nie, moze sa stat, ved len teraz na ramsteinn je vraj 40000 ludi som kdesi započul... mna na tom nepride nič smutne, das tam na festak tie teda "obohrate" veci napr. teda ramsteinn, rhcp, radiohead čo tu kazdy vypytuje a dajme tomu že by este zahrali Kiss niekedy tak si ich tam supnem, k tomu Blur čo vraj hraju zas dalsi posledný krat, k tomu aby aj nase nieco bolo Tublatanka, Peter Nagy, Marika a Hanka Zagorova potom este U2 pojdu snuru a mas najvacsi festival na sk jak vysity, vsak len keby si prisupol k tomu ramsteinnu Metallicu abo aj nic svetove len par nasich a mas z toho festak... teoreticky prečo by sa to nemohlo stať? :D takze to určite o tom nie je, nie je uz teraz najvacsim napr Love stream? fakt to nesledujem a je mi to total jedno... Ja chodim napr na Miš maš, starší fesťák ako Pohoda, je tam tuším 500 ľudí, minulý rok zastropili naviem či 500, tento rok uz maju neobmedzený vstup, minulý rok tuším dali 2nasobne vstupne, v prepočte na den su takmer drahí ako Pohoda a maju 1/50 vystupujucich, tento rok este aj celu skvelu elektronicku scenu zrusili co tam chodi 10ročia... tiež tam ludia mohutne pindaju že nikdy viac a škoda dobreho festu a čo ma byť? nepači sa mi nejdem, pači sa mi idem... za mna napr obrovska zmena publika na Pohode, obzvlast rocnik 2022!! to bola ludsky topka! mne tam napr ta masovosť nechýba, keby že Pohoda ide spatny chod, menej podiim, menej ludi, alternativnejsi obsah vaic mimostredny, ci cez jasnu nazorovost ci mensinove zanre, furt to budem iba vitat... masove lyžovanie, masove sankovanie, masove festivalovanie, masy ľudu... https://www.youtube.com/watch?v=JxHFLCpaqSk

    • Emu
      14. 6. 2023, 15:28

      @emo prva elektronika bol Bomfunk Mc s freeestyjlaa raketmagnetofoon

    • Emu
      14. 6. 2023, 15:49

      @emo prva elektronika bol Bomfunk Mc s freeestyjlaa raketmagnetofoon

    • thom
      14. 6. 2023, 19:45

      @Ivco podobne súhlas idem len zo zvyku.. nič čo by ma ohúrilo ,ani SVK scéna nieje bohviečo,aspoň keby lepayaco alebo nižšie spomínanú hudbu z Marsu zavolali..

    • jazzist
      14. 6. 2023, 21:10

      @Ivco ako kazdy rok aj teraz si par zaujimavych vystupeni pravdaze najdem ale celkovo mam pocity z tohto rocnika ako maju Ivco, haluzman a thom, mrzi ma taky vyvoj verme ze sa to otoci

  • Emu
    13. 6. 2023, 11:30

    Nech žije pán majkl spirit ktory schova do kapsy celu tu ultraliberalnu sebranku plnu nenavisti z pohody dorotu nvotovu ktorej videoklipy sleduje sto ludi magorov zo zomri sekty janu kirsner tlusteho z pary vec strapo zverina tono s bzakomplex alias matus lenicky matia duhova vulgarny uchylny primitiv to iste neandrtalka z jaskyne katarzia whiskey dealer heroinu ktorym dorazil mareka brezovskeho to je ale nenavistna extremisticka UltraLiberalna sebranka lúza z pohody a dalši no medial banaňa mam rad už sa tesim na Uprising kde som zachytil aj liberalki Slnieckaarkii ako tiez uz nadavaju na pohodu a jej politiku ze tam prestali chodit

    • emo
      13. 6. 2023, 12:15

      @Slnieckar aj Tebe krasny Bohom požehnaný deň, neklamný znak, že Pohoda sa blíži... pozvanie na pivko stále platí a rozširujem nie len na Pohodu, ale trebars na Lovestream kde budeš mať svojho Spirita... veľa lásky priateľstva želám a aspoň štipku návratu nášho slovenského národného povedomia... pokoja a mieru. Mimochodom najprv si Janko, slniečkár, dj dema, gema a ďalšie Tvoje nicky prečítaj, že toho z Pary a aj Slobodky a Zverinu budeš mať práve tento rok na Uprisingu a nie na Pohode, skôr než niečo napíšem aspoň si pozriem lineup... ide to s Tebou dole vodou a chýbaju mi tu Tvoje vyznania ku krásnym červenovlasým navštevníčkam Pohody + či v cene parkovania máš aj umytie auta a fajku k tomu... tiež ako tu ospevuješ Grape aby si hned po feste začal na nich nadavat. jo jak si neveril 2014 že tam bude na Pohode UA zbor že klobuk dole... jeden mantinel je celkom dost nemusis sa plieskať zas od mantinelu k mantinelu... jo a antifakov tam budeš mať svojich milovaných na Uprisingu a celkovo politickejsie orientovanejsie skupiny aj na podiu.... green smatroll asi tiež ta potesia... hlavne ale maj krasne slnečne festivalove dni... vela lasky, pohody, porozumenia, respektu a dobrej vole aj Tebe posielam... minuly rok si ma aj na Pohode aj Uprisingu okaslal :D a to som nosil tu Slovensku vlajku špecialne kvoli Tebe, vsak sme boli dohodnutis tou vlajkou, tak teraz uz to dufam niekde to vyjde a dam si pivko s Tvojimi 2ma kamoskami lesbami čo s nimi na pivko chodiš

    • Emu
      13. 6. 2023, 16:05

      @emo Čiernovláski

    • emo
      13. 6. 2023, 18:36

      @Slnieckar nekecaj. vzrusoval si sa tu na cervenovlaskach. konkretne napr. aj na Elis. uz ani to si n3pamatas? ovsem je mozne ze si pletiem demu a d3mu pripadne este s Jankom abo slniackarom. cize pri kazdom nicku mas inu preferenciu este aj na farbu vlasov zien?

    • Emu
      14. 6. 2023, 15:08

      @emo na tvojich dcerach som sa vzrušoval

    • cookie
      13. 6. 2023, 09:09

      Mor Elian, a DJ, producer and label boss based in Berlin, agreed. "I think a rise in fees is expected and normal, but should be reasonable and a bit flexible," she told RA. "Deals have certainly changed for some promoters, with some festivals barely making money or ending up in deficit, even when they sell out or come close to selling out."

    • Emu
      13. 6. 2023, 11:05

      @cookie prelož to že skončia v minuse kluby a festivaly lebo sa niečo mení ale co

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa