Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • monghi
    23. 1. 2019, 20:48

    no ako fajne zacina tento rok ... Nick Cave & The Bad Seeds dokoncuju novy album, v septembri vydaju novy album Pixies, aj Liam Gallagher mozno zahra na Pohode nove skladby, s novym albumom Cure to vyzera viac nez nadejne ... no, my "stare paky" sa mame na co tesit :)

    • emo
      23. 1. 2019, 22:09

      @monghi fiha aj my mlade ucha sa moc tesime. treba tu davat take info bo my sa este len rozkukavame po svete. sme zvedavi na pixies

    • emo
      23. 1. 2019, 22:47

      @monghi a rok 2018 jak hodnotia stare paky? z toho gitaroveho takeho pohodackeho mimo vyslovene popikovskeho som sa tesil na veci ako screaming females ci we were promised j. atd. su vyhratejsi vsetci a pekne albumy dali a aj tak mi tie zivelnejsie zaciatky viac lezu pod kozu. wwpj by boli pre pohodu velmi vhodnym takym gitarovym kompromisom ani strednoprudovy 4 akordovy popik ani prilisny ulet a myslim ze by mali slusnu odozvu publika. koncerty mavali ok. atmosfera atd

    • monghi
      23. 1. 2019, 23:01

      @bella_matribus_detestas: do hodnoteni sa uz nepustam, kedze dnesnu scenu sledujem len okrajovo a cez radio single. takze to len ticho sedim a pocuvam / citam hodnotenia znalejsich :) Ja uz zbystrim pozornost, len ked sa objavi nieco nove od tych, ktorych mam v krvi od puberty :) Ale napr. Interpol nesklamali :)

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 01:58

      @bella_matribus_detestas jednoznacne najlepsie albumy vydali Interpol,Iceage a Parquet Courts.... v tesnom zavese za nimi Courtney Barnett,Deafheaven,The Orielles,Snail Mail, Breeders,Manic Street Preachers alebo Jon Hopkins...trochu sklamali velke mena ako Gorillaz, Jack White, Underworld spolu s Iggym alebo Arctic Monkeys ale co uz... No a co sa tyka reedicii tak tam jednoznacne potesili Guns n'Roses s Appetite For Destruction,The Cure s Mixed Up alebo Propellerheads s Decksanddrumsandrockandroll....

    • Peter_BB
      24. 1. 2019, 15:03

      @user56faee91b3968 tento rok je to Viktor skor odhadujem este o cosi viac take, ze 100 ludi = 100 jednoznacne najlepsich albumov roka :) Kdesi som napr. cital, ze jednoznacne no.1 je album Historian od Lucy Dacus - pocul som ho iba 2x, ale hned uvodny text ma zaujal :), tak ak ju nahodou oznami Miso/Agentura mam vdaka "rebrickom a la sport" :) prve "showcase meno" ktore ma potesi. Trochu ma t.r. sklamal album akurat od Julie Holter, ale nic to nemeni na tom ze zostava medzi mojimi "tops of wishlist" na Pohodu, ale az po nasej tolko tu uz spominanej "svätej trojici" :))

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 17:37

      @Peter_BB ja osobne som tento rok zvedavy na nove albumy od Vampire Weekend,Distillers,Ryana Adamsa,Sleater-Kinney(produkuje St. Vincent),dufam ze aj Tool vydaju konecne nieco nove..... No a z domacich Le Payaco a bolo by pekne keby Diego konecne vydali oficialne na CDcku nevydane veci ako Rutger, Spi, See The Rain etc....

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 17:40

      @user56faee91b3968 a The Raconteurs.... Prve veci vyzeraju viac nez slubne... https://www.youtube.com/watch?v=kHpWUTCAR4I

    • Peter_BB
      24. 1. 2019, 22:10

      @user56faee91b3968 verme ze mame pred sebou rok nadsenia z novych albumov :) Vydal mi zatial, na podnet z _FMka, iba ten od Deerhunter, a dostal ma do naladicky ze "uff, rok zacina necakane dobre" :) A uz teraz horim zvedavostou a nedockavostou :) skrz tie medialne sumy o tom ze by albumy mali vydat aj the Cure a My bloody valentine. Tesim sa aj na novy album Tame Impala, a aj (a rovno ide asi moja "hanba roka:)) ten od mojej ""znamosti"" zo Silvestra 2014 Sky Ferreira, kedze kdesi som cital ze vraj napisala krasne pesnicky :)

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 22:44

      @Peter_BB jj nove album od Tame Impala a MBV mam tiez na svojho zozname.... A nemyslim si ze ked sa ti paci Sky Ferreira musi sa to rovnat hanbe(mne sa tiez paci Taylor Swift,Rihanna, Beyonce alebo Lady Gaga....a to nielen ich vyzor ale aj hudba:)... Sky robi celkom OK Pop ale za 1.nahravala s Primal Scream https://www.youtube.com/watch?v=JC77NtzW7U4 a za 2. sa objavila na poslednom albume od Iceage https://www.youtube.com/watch?v=qP8GJj8lAI8

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 22:47

      @user56faee91b3968 inak kde si ju stretol na silvestra 2014???naozaj by ma to zaujimalo:)

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 07:31

      @user56faee91b3968 s kamaratom sme "nahodne" skoncili na https://www.billboard.com/articles/6429317/brooklyn-music-venue-glasslands-gallery-closes Dlhsi pribeh, tak akurat k jednemu pivnemu specialu :)

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 09:43

      @Peter_BB ozaj, a ohladne SkyF som len zvedavy na album - ci si ponecha a ci zmeni hud.styl (napr.viac do indies, a la ta.skladba co ma na 2. albume DIIV kt.znie uplne ako Sonic youth:), tiez na texty, aranze a postprodukciu. Ale nepocuvam ju, teda 2x som si prehral este v.2015 jej.album a zo 2-3x.potom este najvacsie hity,.ale vzdy primarne so zamerom zaspominat si na najlepsi Silvester ever :) Boli tam skvele koncerty Smiths Westerns a.aj DIIV, no a.pri SkyF sme len prevracali ocami a nestihali sa cudovat :) Mal som s nou potom mensie faux pas :) v backstagei ale o tom radsej az osobne :))

  • user56faee91b3968
    15. 1. 2019, 22:21

    Obsah ubytovacieho balicku pomoze clenom vypravy aby boli odpocinuty, sviezi a pripraveny na svoje velke vystupenie... Kedze je to Holandsko a drogy su dostupne na kazdom kroku tak ma napada hriesna myslienka ze by balicek mohol obsahovat tieto substancie https://www.youtube.com/watch?v=h8iceTw5jVQ

    • user56faee91b3968
      15. 1. 2019, 22:37

      @user56faee91b3968 sorry ze som si rypol:)... Inak Interpol a Iceage maju stale v Pohodovom termine volno https://www.youtube.com/watch?v=AgSjVECf-rw

    • emo
      16. 1. 2019, 06:56

      @user56faee91b3968 no jo zasrane holandske kocurkovo. Hulenie na ulici je zakazane ale cely amsterdam pachne jak pajzel od lacnej nekvalitnej travy. Dovoz je zakazany pestovanie tiez tak odkial to asi ti predajcovia tych smiesnych obchodikov pre turistov beru vsak ano. Nekvalitny tovar skryvany zaplesniveny pancovany a este aj podvazeny pri predaji a prachy z dani turistov do statnej kasy cez podivnych podvratackych predajcov a mafianikov. K tomu neustale razie policie na pestovatelov s praskacskym zakonom ci nariadenim ci co to maju ci razie na podozrivo vysoky odber energie ... atd atd. Normalne som stastny ze ako clovek s dredmi pracujuci z domu a teda este aj s najvyssim odberom el. na domacnost v stvrti zijem na Slovensku a nie v tom koncurkove. Tu si aspon pseudorebelantske zhyckane decka vo svojom pubertalnom a neskoropubertalnom vzdore vedia kupit kvalitnu travicku a nie fekalie na zlatom podnose. :) a tiez ocenujem ze tu na ulici na mna nikto nesyci pomedzi zuby sugr . Zas nase kocurkovo o tom potom.

    • taus
      16. 1. 2019, 10:18

      hehe, zrovna poslouchám Interpol a říkám si, jak by byli fajni na Pohodě, otevřu si webparty a ejhle :)

    • Peter_BB
      16. 1. 2019, 12:02

      @taus presne tak, Interpol by verim boli idealny headliner "Runwaya", a Doves a PC zas v "tenisovej arene". A nezabudajme aj na nasich kamaratov fanuskov techna a elektra a headlinerov velkeho modreho stanu pre nich :)

    • emo
      16. 1. 2019, 12:23

      @taus pustam si ich koncert 2018 lebo ich nepoznam a som skoro v 1/2 a zatial mi nenapadlo to vypnut, mily inteligentny popik, pekny podmaz pre pracu mimo vyrusovania, paci sa mi ako spajaju pust punk s post rockom s vyletmi kludne aj do punku a klasickeho rocku, vyslo im to ako sa dostali do polohy vseuspokojujucej a ostavaju mimo tej znepokojujucej polohy alebo vyhranenej polohy ale prave v tej ukludnujucej nijak nekontroverznej, ideal poloha pre prijatie "alternativnejsimi" masami, koncert kde by som neodisiel po 3 minutach z 2 polovic pesniciek, myslim ze toto dokaze stiahnut aj velku cast ludi zo "strednych" a "malych" scen na pekny oddychovy koncert ... ideal pre pohodu, pre mna trosku vyhranenosti by im svedcilo viac, ale pekne, clovek si tam najde pomaly kus vsetkeho co mal niekedy rad

    • user56faee91b3968
      16. 1. 2019, 17:52

      @hujer presne tak... Pre Pohodu ako storeny... Videl som ich niekolkokrat, hrali uz aj na Grape ale mat ich znova na Slovensku by bolo fajn(a taktiez Doves)

    • user56faee91b3968
      16. 1. 2019, 18:03

      @user56faee91b3968 inak vdaka za Kiwanuku.... Nikdy som ho nejako extra nepocuval aj ked som ho registroval uz
      od zaciatku v roku 2012 ale jeho kombinacia klasickeho rocku (Pink Floyd v obdobi 1971-1977) a oldschool soulu(Curtis Mayfield,Otis Redding a Marvin Gaye) je velmi prijemna https://www.youtube.com/watch?v=NCXznwgARq4

    • emo
      16. 1. 2019, 22:05

      @user56faee91b3968 presne tak... Pre Pohodu ako stvoreny ... kiwi myslim

    • user56faee91b3968
      16. 1. 2019, 22:29

      @hujer Kiwi v pohode.... A ked uz som spomenul Curtisa Mayfielda co je jedna z jasnych inspiracii Kiwanuku tu jedna klasika(a maju ju v setliste aj The Roots takze je mozne ze ju zahraju aj na Pohode) https://www.youtube.com/watch?v=8USz7gb2RGQ

    • emo
      16. 1. 2019, 22:36

      @user56faee91b3968 no vidis a uz ti aj tvoja nemecka klavesnica zacala fungovat tak ako ma ked tu davas dobre tipy

    • user56faee91b3968
      16. 1. 2019, 23:54

      @hujer :)... A tato je pre teba.... Tejto kapely sa na Pohode asi nikdy nedockame ale co uz(a ti maju tiez svoje najlepsie casy za sebou) https://www.youtube.com/watch?v=J7eXHnyfoT0

    • emo
      17. 1. 2019, 06:17

      @user56faee91b3968 no neviem. ako sa to vezme. Operation ivy uz maju za sebou :) ale tie nove veci boli vynikajuce a tie ihlice z klipu su teraz dohola v skinheadskom old firm a tim nezahala objavuje sa priebezne v roznych projektoch. Vsetci ostavaju verni svojim korenom a maju kopec nasledovatelov jednej z nalepsich poloh ska punk oi

    • user56faee91b3968
      17. 1. 2019, 10:22

      @hujer tie posledne albumy ma az tak nezobrali.... Pre mna zostava vrchol ich tvorby trojka albumov z 90. rokov-Let's Go,... And Out Come The Wolves a hlavne Life Won't Wait https://www.youtube.com/watch?v=Rvuae0Y-Spg

  • user56faee91b3968
    8. 1. 2019, 01:11

    Jon Hopkins na Grape

    • FNTK
      8. 1. 2019, 06:13

      @user56faee91b3968 Máš pravdu, vyzerá to tak, že festivali si pomenili umelcov, ale aspoň mi dal grape dôvod ísť tam opäť

    • gress
      8. 1. 2019, 07:42

      @user56faee91b3968 tak tak, Grape zase potvrdil, že elektroniku bookuje rozumne... (Jon Hopkins, Adriatique, The Black Madonna, Aphrodite, Andy C, ...), zatiaľ čo Pohoda začala úplnou bombou, ktorú by som nečakal ani na Grape. :(
      Som teda zvedavý s čím teda príde Pohoda, Jon Hopkins mal byť to meno, ktoré by svietilo na plagáte Pohody... Alternatíva mi napadá Bicep live, ktorí mali fajn tour posledný rok. Aktuálnych skvelých mien je veľa, tak snáď nám nezostanú oči pre plač...

    • Hopkirk
      8. 1. 2019, 13:10

      @gress Ale, ale… “Come on honey give yourself completely”. My sa na Lykke Li tesime. :) A Pohoda uz prisla a kazdy rok prichadza s “niecim”. Staci si kliknut na Artists.

    • gress
      8. 1. 2019, 13:13

      @Hopkirk si ma nepochopil, toto bolo myslené k elektronike, k line-upu celkovo až tak pripomienky nemám, z Lykke Li sa aj teším celkom, viď vlákno nižšie a môj príspevok ;)

    • Hopkirk
      8. 1. 2019, 13:27

      @gress Ja viem, ze pises o elektronike. Pohoda je multizanrovy festival a nezavisi od bookingu konkretneho mena, resp. mien. Dolezity je aj kontext (celkovy line-up), cize tomu treba prisposobit aj vlastne reakcie v prispevkoch.

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2019, 17:39

      @gress jedine s cim by to mohla Pohoda trumfnut je Aphex Twin

    • gress
      8. 1. 2019, 18:40

      @Hopkirk Myslím, že sa úplne chápeme a pre mňa je momentálne Pohoda hlavne o tej multižánrovosti a spoznávávaní mien, na ktoré by som inak nešiel. Každopádne elektronika bola vždy tou časťou, ktorou sa Pohoda pýšila, ktorá ma udržala v mojich začiatkoch v účasti na Pohode a proste len som smutný, že sa upustilo od niekdajších DNB/techno nocí (Grape v tomto iba kopíruje staršie ročníky Pohody a vychádza mu to) s kvalitnými DJ's. Však nebolo to ani dávno, keď sa na hlavnom stage oslavovalo 20 rokov Subclubu technom... Proste aj posledný ročník a sobotnajší program v Space aréne po polnoci nebol hodný Pohody, B-complex je fajn, ale už to je skôr draq show ako poriadna dnb párty, experimentálna Sophie, hm, ok... Každopádne verím, že nejaké tie skvelé mená ešte prídu a na nejaké Sofi Tukker zabudnem :) Ale tak na letisku sa vidíme isto :)

    • Peter_BB
      8. 1. 2019, 23:09

      @gress K++ :), podla mna si to absolutne trefne vystihol - 90+ % elektroniky kt. som kedy pocul nazivo, bolo na Pohode, z toho prevazne este v hangaroch na Vystavisku. Posledne zimomriavky :) z interpreta kt. som poznal len ako meno som na Pohode mal z Unkle live. Lakal ma potom velmi aj Laurent Garnier, presne pre to ake velmi zname meno to je, ale priznam sa ze ani neviem ci jeho koncert nebol v dosledku tej tragedie (RIP), alebo som to proste opat raz dojebral :( My uz mame Maca aj Liama, tak Vam snad vyjde niekto s kvalitami stycka (unklea :) Laurenta :)

    • tomik
      9. 1. 2019, 10:04

      @gress súhlasim

    • emo
      11. 1. 2019, 00:10

      Gress to si nebol ty komu michal hovoril na com pracuju? Ja som stal vedla teba a ja to beriem tak ze to bude. Absolut klidek.

    • gress
      11. 1. 2019, 07:29

      @hujer hej, bol som to ja. Ale tak ako sa vraví, opakovanie je matka múdrosti :)) Ja stále verím, že to tak bude.

    • emo
      11. 1. 2019, 15:29

      @gress no som sa zlakol ze ste dvaja. Ale no vsak jasne ze to bude. Keny sa to nestihlo co neverim tak o rok. Co je to jeden rocik nasho zivota. Zbehne ako voda.

  • user56faee91b3968
    3. 1. 2019, 19:52

    Velke dakujem... Oasis som stihol na ich poslednom turne v oktobri 2008 vo Wembley Arene,Noela som videl v aprili 2016 v Gasometri takze chybal uz len Liam:).... A co sa tyka setlistu je t podobne akoby Noel-solove veci,skladby od Oasis aj Beady Eye(len skoda ze nehra Flick Of The Finger).... Aj ked Noel mi sedi viac(ako ludsky tak aj hlasovo) na Liama sa tesim.... Tak uz len Interpol a Doves:)

    • user56faee91b3968
      3. 1. 2019, 19:55

      @user56faee91b3968 ked som videl Noela vo Viedni polovicu setlistu tvorili skladby od Oasis(vacsinou b-strany singlov-The Masterplan,Talk Tonight,Listen Up.... Z hitov jedine Don't Look Back In Anger,Wonderwall,akusticka Champagne Supernova a Little By Little)

    • Tono
      3. 1. 2019, 23:40

      @user56faee91b3968 ahoj. V prvom rade prepac :) Omylom som pri pokuse odpovedat vymazal tvoj koment o tom, ze Liam nehra na gitare, a preco teda bola v hadanke gitara. Odpovedou su Liamove slova: "I don't like posh guitars. I don't like them Martins even. They're a bit too smooth and polite for me. I like guitars that are fucking loud. I've got a Gibson 1962 Hummingbird, which is a bit beat up. It's probably my favorite.” Jasne, je to trochu zavadzajuce, ale o to nam vlastne aj ide, nech to nie je uplne lahke, jednoznace - idealne viacznacne.

    • FNTK
      24. 12. 2018, 17:52

      @user56faee91b3968 ďakujem za spríjemnenie vianočného večera a všetky tu prajem najkrajšie sviatky a aby sa plnili sny

    • FNTK
      24. 12. 2018, 17:53

      @FNTK ta pesnička ma riadne potešila nepočul som ju veľmi dlho

    • monghi
      25. 12. 2018, 10:37

      @user56faee91b3968 toto by mohol zaspievat ktokolvek a aj tak by som mal pred ocami ten pateticky klip Wham! :) Brrrr, vzdy ma pri tom strasie :) Na Vianoce dobru koledu, vonavu kapustnicu, vyprazanu rybu a majonezovy salat! Manics su proti takejto ponuke nulovi :D :D :D Ale, kazdemu to, co ma rad :) Krasne Vianoce prajem ... kto ich ma biele (myslim zasnezene), ma moju uprimnu zavist ;)

    • user56faee91b3968
      25. 12. 2018, 11:18

      @monghi mas pravdu je to pateticke.... Chcel som tu len navodit vianocnu atmosferu:)...... A Manics mali ovela lepsie coververzie https://www.youtube.com/watch?v=h5kAAD5h-V4

    • Peter_BB
      25. 12. 2018, 11:58

      @monghi :)) V tejto teme podla mna niet nad cele to EP vianocnych kolied a kvazi-kolied Weezeru. Od nic, MSP a najma Smashing Pumpkins mam rad vela skladieb, ale na vianocny vecierok by som nechcel ist s ich frontmanmi, hoc by bol v cene aj presun z blata do zasnezenej nadhery :)) Ist na pivko s Jamesom Ihom ci Mattom Sharpom by bolo uz samozrejme nieco uplne ine, v pohode aj na blate :)) Verme, ze vianocny darcek v podobe stretnutia (cez barieru kovu a dobrovolnikov podavajucich vodu :) s niekym kto je aj skvely clovek a aj robi skvelu hudbu, nam este v dodatocnom termine da Agentura - vsetok respekt k dosial oznamenym menam, ale pridu mi cosi ako ked som na Vianoce dostal sice kvalitne ponozky :), rukavice, oteplovacky a sal ale nie lyze :)))

    • monghi
      25. 12. 2018, 12:49

      @Peter_BB tak to si zhodnotil trefne! :) Kopec ludi sa vsak z ohlasenych mien viac nez tesi... ja dufam, ze 1-2 mena potesia aj mna, mimo Tatabojs samozrejme, pretoze tu uz ma zacina opantavat hriesna myslienka, ze ak sa Tatabojs neobjavia na Pohode 2019, tak v roku 2020 sa neobjavim ja :D ... iba ak by prisli "Tatáči", samozrejme :)

    • Peter_BB
      25. 12. 2018, 13:19

      @monghi aj mna by zaujimalo, co sa to medzi Misom/Agenturou a Tatacmi udialo - vsetci to chapeme pokial ide o Zonu A, aj som o tom ostatne fajn prekecol s Revom, ale dovody tak dlhej "absencky" Tatacov su mimo rozsah mojej fantazie :) Pritom nazivo su stale super, a napr.odohratie Futureretra sa na Pohodu priam pytalo, aj ako spomienka na famozny koncert na Vystavisku tusim v 2002, ten ked Milan po koncerte vyliezol na konstrukciu a hojdal sa na nej :) - podla "legiend" mu to manzelka zatrhla, co by som plne chapal:), ved dost hazardna bola aj ta "rybicka do bicich" :) uz z letiska o kt.som az po rokoch zistil ze islo o uraz a nie o nacvicene zabavne cislo :) Velmi aj mne chyba ich humor a srdce, nic proti inteleguanom :) a ich hviezdam typu Ylvis, ale nemalo by sa zabudat aj na nas kto si chceme prezit siroke spektrum emocii od strachu a smutku pri the Cure :) cez hnev novodobych pokusov o nadviazanie na Rage against the machine az po "skrytu radost" z toho ze "neni malych rock'n'rollí" :))

    • monghi
      25. 12. 2018, 15:06

    • user56faee91b3968
      25. 12. 2018, 17:57

      @Peter_BB ten hojdaci koncert Tata Bojs bol v roku 2003.....doteraz ho mam v zivej pamati(rovnako ako koncerty Cardigans, Eost, Roe-Deer, Hooverphonic alebo Zony A:)

    • Peter_BB
      25. 12. 2018, 19:50

      @user56faee91b3968 Viktor len ze neviem preco mam taku spomienku, ze v 2003 hrali Tatáci na hlavnom podiu na stadione v tych spartakiadnych dresoch (co mali aj v klipe Attention Aux Hommes!) a po konci koncertu sme ich videli "klusat" von az za brany stadiona na sidlisko. Znie to akoby som bol vtedy na drogach :), ale nebol som, mam kazdopadne nie najlepsiu pamat :( Ked Milan liezol urcite ale hrali Vlezlú, teda na 99 % :), to si pamatam lebo to bolo jediny raz ked som tu skladbu pocul nazivo, a to som bol aj na ich fest dlhom narodeninovom koncerte v Prahe v tej dobe. A ked sme uz pri nich, super bol aj ich koncert s Ahn triom v Rozhlase. Su proste sucastou rozvoja nasho statu :) ktoremu by aj stale vedeli koncertom na Pohode co-to dat :)), hoc mozno nie az tolko ako Kuzminova :)))

  • Peter_BB
    21. 12. 2018, 11:43

    Ako pocas "nudy na PNke" :( pozeram "rebríčky top 2018", tak ten podla Q je podla mna celkom fajn zoznam interpretov kt. sme uz na letisku videli, v 7/19 uvidime, a najma by sme viaceri tuto z WP chceli niekedy mat na Pohode - ci som uplne mimo? :) Snad to vyjde, vratane no. 49 :)))
    https://www.albumoftheyear.org/list/1157-q-magazines-top-50-albums-of-2018/

  • casovac
    20. 12. 2018, 08:25

    Rok 2007, moja prvá Pohoda. Len zo zvedavosti idem s partiou na Amadou et Mariam, úplne nás za pár minút dostanú, tancujú všetci, neskutočná energia. Veľka vďaka Pohoda, dúfam, že sa to zopakuje.

    • Peter_BB
      20. 12. 2018, 09:36

      @casovac Vcera v uvode relacie Hudba sveta na _FMku Miso povedal velmi zaujimave info o tychto 4 ohlasenych interpretoch, z kt. nepochybujem ze tie koncerty budu "neskutocna energia" :) Napr. dvoch z nich ze manazuje Manu Chao, pod "taktovkou" :) ktoreho ""ozila"" :) aj ta 80rocna pani Calypso Rose - fakt sa to oplati si to vypocut, snad archivuju v tzv. podcastoch vsetky taketo relacie lebo som napr. premeskal tu v kt. bol Mardoša :)) Hoc World music nie je "moja salka kavy" :), ak sa mi nebudu s nicim pre mna zaujimavejsim krizit, pojdem sa verim pozriet na vsetkych 4 vcera ohlasenych umelcov uprimne povedane so zamerom "ukradnut si" :) pre seba kúštičok presne tej "neskutocnej energie" :))

    • casovac
      20. 12. 2018, 10:14

      @Peter_BB Dik za tip na podcast, popocuvam ak bude k dispozicii. Vobec som nevedel, ze Miso ohlasuje mena aj mimo doobednajsich hodin:) Ja tiez nie som expert na World music, ale par veci mam rad, medzi nimi hlavne AeM.

    • Peter_BB
      20. 12. 2018, 11:14

      @casovac len ze ta relacia je archivovana na https://www.rtvs.sk/radio/archiv/1455/1046644 (a ta s Mardošom na https://www.rtvs.sk/radio/archiv/1468/1042231 ) Inac Miso uz aj v predoslej sezone :) a dost mozne ovela skorsie oznamoval World music umelcov vecer v Hudbe sveta a nie v 'Rane na FMku'.

    • Peter_BB
      20. 12. 2018, 11:44

      A kedze den bez "vyrytia si do Misa/Agentury" :( by asi ani nebol dnom :), tak jedno chytenie sa za slovicko :( z tej relacie: to, co aj Miso ľudovo :) a v principe spravne nazyva monopolizacia :(, je v skutocnosti (a teraz sa velmi ospravedlnujem :) "kombinacia horizontalnej a vertikalnej ekonomickej integracie dvoch subjektov, v dosledku ktorej zacal na trhu s letnymi hudobnymi festami vznikat "duopol" (co je najhorsia forma oligopolu). Lingvisticky je to podobny rozdiel ako napr. pri divadelnych festivaloch medzi monodramou a duodramou :)),

  • cookie
    19. 12. 2018, 13:51

    https://youtu.be/4Vx7MTU-UVE

    to si robite srandu :D ahahah... oh my oh my, jak keby som nechtiac prepol na expres ci europu. bojim sa pustit si dalsi ich song... otrasny gyc

    • gress
      19. 12. 2018, 13:58

      @cookie to je tá elektronika, na ktorú sa máme tešiť :D

    • cookie
      19. 12. 2018, 14:01

      @gress haha, in your face :D pojdeme protestovat na Vianočnú

    • cookie
      19. 12. 2018, 14:02

      Disclaimer: Ježiš does not approve this shit.

    • taus
      19. 12. 2018, 14:02

      kuky, nepustaj, ja jsem to udelala, v domneni, ze toto byl iba nejaky omyl... ale nebyl
      omg!

    • Honza_H
      19. 12. 2018, 14:42

      Jako nevim jestli by byla sophie rada kdyby vedela ze byla pouzita jako hadanka na toto ahah

    • Krpaty
      19. 12. 2018, 14:46

      @cookie Ja neviem čo týmto agentúra sleduje. To, že boli nominovaní na Grammy(alebo ich vychválilo NME) nie je zárukou kvality (viď. Hanson, Jewel, R.Kelly, BBoys...) Fakt sa mi tieto popové srajdy prestávajú páčiť, hlavne keď ich agentúra stavia do pozície headlinerov. To, že pribudne ďalších 130 mien je síce fajn, ale nejako tomu nerozumiem. Zrejme mi tu niečo uniká...

    • cookie
      19. 12. 2018, 14:54

      @Krpaty pride mi to ako bitie sa s grejpom o cielovku... normies ✓ skalni ✓ hipsters ✓ mamicky ✓ batolata ✓ mladez? it depends...

    • monghi
      19. 12. 2018, 15:00

      @cookie tak tomuto hovorim pruser ... tomuto sa vyhnem z daleka ... a takisto dufam, ze to daju na nejaky bocny stage (budis) v case najvacsej horucavy ... dnes uz na grammy nominuju fakt hocico ...

    • Krpaty
      19. 12. 2018, 15:03

      @cookie btw. Glasto potvrdilo Kylie Minogue. Neznamená to, že keď ostatné festivaly potvrdzujú sračky (viď. Kanye West na Glasto alebo Post Malone na Readingu), je to záruka kvality interpreta. To sa mi nepáči zo strany agentúry, že sa oháňajú ostatnými fesťákmi. Keď na hodoch v Dolných Vesteniciach bude vystupovať Róbert Kazík, tiež to nie je záruka kvality.

    • monghi
      19. 12. 2018, 15:17

      @cookie sudiac podla reakcii na FCB som asi clovek bez vkusu pre kvalitnu hudobnu produkciu. Tam sa tejto megahviezde tanecnej elektronickej sceny ludia velmi tesia, v style predcasnych Vianoc ... asi sa musim nad sebou zamysliet ...

    • emo
      19. 12. 2018, 15:19

      ♡♤♧◇ o o oooooo neviem sa toho nabazit. Musim ist hodku predtym drzat si flek v prvom rade. Uz chapem aj pituho. Anoooo. Chcem pivo v nevratnom pohari. Chcem si toto vychtnat s plnym poharom v ruke a potom bez pohara aby mi na tomto nezavadzal. Chcem ho len tak hodit na zem. Za nevratny pohar priplatim 10 e a za posteazenie psika na dve hodky stovka. Parada. Zatial 1* u mna.

    • cookie
      19. 12. 2018, 15:42

      @monghi vies co, keby oznamili Aphexa, len by si videl ten vybuch lajkov a srdiecok a reakcii... toto potesilo par ludi, ktori plavaju na hladine a uzivaju si nevedomost, alebo len proste zly hudobny vkus... alebo guilty pleasure? anyways, tento pocin neprinasa absolutne nic nove, ale je vtieravy... a preto to treba aj tak brat, lacny trash pre davy

    • Tono
      19. 12. 2018, 15:50

      @cookie a spol. Ahojte. Sofi Tukker sme zacali riesit davno predtym, nez sme sa dozvedeli o nominaciach na Grammy. Na zaklade podobnych oceneni si umelcov nevyberame (ok, Mercury Prize trochu zavazi :)), ale nevidim dovod, preco by sme to nemali spomenut v clanku. Na Sofi Tukker sme dostali skvele odporucania ako na vybornu live tanecnu kapelu. V podobnom duchu sa vyjadril napriklad Evening Standard www.standard.co.uk/go/london/music/sofi-tukker-review-dance-duo-keep-it-unpredictable-with-wildly-entertaining-london-show-a3755311.html
      Inak SOPHIE sme dali do hadanky aj preto, lebo je spolu so Sofi Tukker, Justice ci Hopkinsom nominovana na Grammy v tej sitej kategorii.

    • VV
      19. 12. 2018, 15:56

      @user5b06bb53e2c34 dojeb ich, dojeb!
      co si to dovoluju hajzlici??
      :D

    • cookie
      19. 12. 2018, 16:21

      @Tono pozrite si pls toto video https://youtu.be/M0_jhAexFNo a ked aj potom poviete, ze to bol dobry napad, tak potom sa potvrdilo to, co som si uz dlho myslel, ze v agenture sa zislo vela ludi s otrasnym hudobnym vkusom... cest vynimkam. ale zakoncim to diplomaticky, proti gustu....

    • emo
      19. 12. 2018, 16:53

      @cookie to poznam - proti gustu:
      jedz kapustu
      a kasu hustu
      ulov podustvu
      a spravim ti bustu

    • emo
      19. 12. 2018, 17:02

      @VV cau kamo, koho, kde, co ? nejak mi usla pointa vlastneho príspevku ?
      pozri mna len pitu ziadal aby som bol uprimny k nemu, ospravedlnujem sa, nejde mi to, dostal som sa na 1% uprimnosti, naspat teraz klesol na 0.5%, keby som to dal na 2% uprimnosti k nemu tak neviem neviem no, nemam na to, som srab
      ale viem si predstavit ze dam s tebou niekde pivo, kamosi hraju aironoch meidnoch, kiss, skorpik atd. taki stari psi 55 rocni, mozme skocit

    • emo
      19. 12. 2018, 17:09

      @Tono nerozumeju dobrej hudbe, nic si z toho nerob, na najlepsich koncertoch sme na pohode boli v publiku 20ti - 50ti a vsetci vytekali v tom case niekde na kapelach kvality ako su tito zverejneni len udajne "alternativnejsich", pripadne aj kvality nizsej a teraz to tym istym ludom vadi :D
      https://www.youtube.com/watch?v=T1-OehhtpWM

    • cookie
      19. 12. 2018, 17:29

      @user5b06bb53e2c34 vies dat aj nejake priklady? ja si teda nespominam ,)

    • Jeezo
      19. 12. 2018, 18:17

      @cookie pridávam sa k davu ako dnes ľudia k davu na FB k Vampire weekend: je to zle

    • user56faee91b3968
      19. 12. 2018, 18:23

      @Tono co sa tyka elektroniky takto asi vacsina tu by sa najviac potesila Aphexovi a Hopkinsovi

    • gress
      19. 12. 2018, 18:25

      je to fakt zlé, keby to bolo aspoň vtipné ako boli Confidence Man, ale ani to... škoda že z tej kategórie si vy vyberiete toto a nie napr. ako iný slovenský festival, Hopkinsa... so sad

    • tomik
      19. 12. 2018, 20:20

      @gress nieco mi uniklo? ktory iny slovensky festival ma Hopkinsa?

    • Peter_BB
      19. 12. 2018, 21:01

      @Jeezo dik za info o tom copy+paste Vampire weekend, fakt riadny "úkaz" :), ktory je ale verim skoda tuto akokolvek komentovat :(, radsej az pri pive :))
      No a k hlavnej teme vlakna: dufam a verim, ze pocas Sofi Tukker bude v paralelne hrajucej "Tenisovej arene" :) = "podiu Budíš" koncert ak uz nie napr. Doves ci Parquet courts, tak v pohode aj Tata bojs / Zrní / Manou Meurt ci aj repete Diego :)

    • emo
      20. 12. 2018, 07:37

      @cookie priklady coho. Tych koncertov kde sme boli 3 az 50? Dal som uz xy krat. Na chello collossem ak sa to tak pise nebol vobec nikto okrem 1 sediacej partie mozno 5 ludi co sa bavili tak neviem ci vobec boli na koncerte ci si len tak sadli . Priklady tie na ktore tu kazdy rok takto nedavate. Naco. Priklady tych co nevedia podat vykon a nevedia to zo seba dat. Nema to stavu. Nemaju vobec dobre zive vystupenia. Naco. Aj som sem tam dal. Ale len v tom zmysle ze som okamzite odisiel zo slavneho komercne uspesneho headlinera napr portish. A aku sqelu muziku som si v tom case uzil inde. Nebolo toho malo z coho sme takto vypadli alebo vobec nas ani nenapadlo na nieco take ist. Nevadilo mi to vtedy. Nevadi ani teraz. Nikdy som niektore veci nebral lebo isli mimo a uz vobec nemam potrebu niekde niekomu hovorit alebo vysvetlovat kt. Hudba mna neberie. Tam konkretne nebrala. Alebo dopredu tu pisat ze na nejaky koncert nepojdem alebo ma nejaky interpret z akehokolvek dovodu nezaujal.

    • haluzman
      20. 12. 2018, 10:41

      @cookie toto bude asi navacsi odpad co kedy na pohode zajtra, ehm

    • haluzman
      20. 12. 2018, 10:45

      @haluzman nie zajtra, ale zahra ;)

    • gress
      20. 12. 2018, 10:55

      @tomik oficiálne zatiaľ žiadny, čiže ti nič neuniklo...

    • emo
      20. 12. 2018, 15:05

      @cookie asi myslis tie najkrajsie koncerty, tak nezabudnutelny koncert O. tam mal tych 20 ludi, mensia prevaha pod podiom ako na podiu, ten som tu spominal 1000 krat, vtedy som ani nevedel najst nejake suvislejsie video na yt, rasta potom pisal jedinny ze tento koncert mi zavidi, lebo dal prednost megahviezde alternativneho neba, priblizne co nam tam predvadzala s kapelou je mozne najst z tych rokov na yt. odvtedy sa posunula mimo komercnu shcemu predavania samej seba tak ze za rok na 400-700 zhliadnuti svojich vynimocnych pocinoch na yt, co je fakt malo a viac ma akakolvek lokalna amaterska banda, je to tak, zato ma genialne vystupenia a tieto svoje genialne studiove skladby s videami vsetkymi vynikajucimi, je to tak ako si vravel ze zo 70000coveho nenajdes skoro nic na yt :D ano je to tak, samozrejme tu nam niekto bude nieco natlacat o komercii, nema to zmysel, ma tam vsade iba palceky hore, fakt jej tu nemienim umelo zvysovat pocet zhliadnuti a ani nespomeniem cele jej meno, nechcem aby si tu o nu obtierali svoje udristane komenty ... michal priniesol elektorniku na rockovy fest, pamatam ako vtedy nadavali mnohi, dnes je to normalne, uz sa len divam ako mu tu davate vyzrat jeho koncept kde len chcel to co sme my vzdy robili, t.j. spolu sme pocuvali metal a potom spolu s depesakmi ich depeche, lebo sme sa proste mali radi a mali sme vsetku tu hudbu radi, ze sa nic nezmenilo, tak to tak bude, michal len chcel vidiet spolu na koncertoch rockerov s elektornikmi a proste tu celu zmesku co jej robi fest na hociktorom koncerte, to co sme na prvych festoch z 90tych dokazali ze sme nikoho nevyclenovali a najtvrdsi HC tancovali disco tanecky na inych kapelach na alternativnych letach, a uz vobec nie na zaklade nejakych bludnych schem ze tito sa predali a su komercni, a komercne pipiny omg, my sme si to robili takto a oni po svojom, to bol len vrch sinusoidy, nastastie chvala bohu realita na pohode je diametral odlisna od tejto wp kde to par ludi taha svojim virtual smerom, nie je to tak, je to podstatne lepsie howgh

    • user56faee91b3968
      20. 12. 2018, 18:48

      @haluzman nezabudaj na Scissor Sisters v roku 2010....ale vtedy sa to dalo pretoze v rovnakom case ako SS hrali These New Puritans takze my indies sme nemuseli pozorovat citatelov Noveho Casu ako sa zvrtaju na I Don't Feel Like Dancing(mimochodom ak sa dobre pamatam tak ten tanec na spominanu skladbu nacvicovali vtedy v nejakom stane:)....

  • drunkkmachine
    13. 12. 2018, 10:28

    NA POHODU PRIDE THE 1975. KONIEC HLASENIA. (trosku sa asi prekecli kedze pohoda to nezverejnila zatial)
    https://twitter.com/the1975/status/1073140469197168640

    • Honza_H
      13. 12. 2018, 10:40

      @drunkkmachine ahaha tak to se nepovedlo no. Moc se mi ta kapela nelibila ale ta posledni deska je pry mnohem lepsi. Media na tim slintaj dost. Dam jim jeste sanci :)

    • Honza_H
      13. 12. 2018, 10:53

      Kazdopadne tohle jmeno proda hodne listku. Jsou nejvic v kurzu.

    • boomer
      13. 12. 2018, 11:07

      @drunkkmachine fiha. svieze meno na vrchole sil, tusim si ten novy album predsa len idem pustit.

    • simbela
      13. 12. 2018, 11:19

      @drunkkmachine to si nemal prezradit... nebude sutaz o listok :)

    • drunkkmachine
      13. 12. 2018, 11:22

      @simbela nevadi, pridu urcite este dalsie tromfy ;)

    • cookie
      13. 12. 2018, 11:35

      @boomer nic pre nas

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 11:35

      @drunkkmachine vdaka :), dava mi to zmysel, hoc spolu s Lykke Li z mojho uhlu pohladu dalsi interpret skor pre tych tzv. "instagramovych" :). Kazdopadne predpredaj potiahnu "jedna radost" :), a nam co mame listky od leta verim postaci, ak budu "nase hviezdy" zverejnene +/- v tom istom case ako pred rokmi Japandroids :) Vsetky tri mena u mna zatial z kategorie "ak nebude nic lepsie v mojom coraz oblubenejsom podiu "Disney tenisova arena" :), rad si ich vsetkych troch vypocujem po leziacky na trave :), co pls. berte ako kompliment, najma v Agenture :))

    • boomer
      13. 12. 2018, 11:40

      aj mi napadlo ze ved prinajhorsom pocas 1975 pojdu na budisi nejake gitary, a potom vidim ze hraju vo stvrtok, takze sme na nich asi odkazani :D
      kazdopadne mudry booking, agenture blahozelam a nam prajem nieco na ten budis :))

    • Honza_H
      13. 12. 2018, 12:33

      @boomer tak jsem si poslechl to album, jako je to ambiciozni, jsou tam fajn momenty ale celkove zustavam skepticky. ale tak zajdu se na ne podivat zvlast kdyz hraji ve ctvrtek tak mi ani nic jineho nezbude ze

    • monghi
      13. 12. 2018, 12:44

      @drunkkmachine silne precenovana kapela ... nerozumiem tomu humbuku okolo nich, ale dobre ... len mi na Pohodu ani trochu nepasuju ... tak dufam, ze ked budu hrat, bude nieco k dispozicii inde, hoc bude stvrtok ...

    • lurie
      13. 12. 2018, 12:46

      @Honza_H ak by to znovu spravili len s jednym podiom pri 1975, tak by to bola sabotaz na vacsinu navstevnikov ako to bolo vlani s Ylvis

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 12:47

      @monghi +1 za "koniec stvrtkovym monopolom" :) Ale ak aj "business as usual", bude aspon kratky rad v Pivobrane, a The 1975 je celkom fajn "podmaz" :) na pokec o The Cure :)))

    • haluzman
      13. 12. 2018, 13:01

      @lurie presne. jeden stage vo stvrtok je na smiech.

    • boomer
      13. 12. 2018, 13:03

      @Honza_H ja som dosiel do polovice a tiez to vidim na pivobranu :D
      pamatal som si iba matne ze sa mi nepacil nejaky ich stary song a klip (spatne som dohladal a je to Girls) no a evidentne sa za tych 5 rokov posunuli, ale "to prave orechove" to nie je :)
      inak celkom tymto trpia aj ostatne ohlaseni Penelope Isles, ktori sice maju na spotify iba dve pesnicky, ale obe su fajn, tak sa vidime na tom budisi o druhej popoludni :)

    • lurie
      13. 12. 2018, 13:22

      @Peter_BB chces povedal ze vo stvrtok bol kratky rad v pivobrane? ze to nemyslis vazne? vo stvrtok sa nedalo najst pivne centrum kde by si nestal menej ako pol hodinu a najst niekde miesto na sedenie tiez utopia. tym sa michalov zamer spravit stvrtok dnom posedeni a pokecov uplne znemoznil a minul ucinkom

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 13:50

      @lurie myslel som to tak, ze pocas koncertu The 1975 budu v Pivobrane kratsie rady (v zmysle ze o dost kratsie, ako keby bol stvrtkovym headlinerom napr. niekto ako Ylvis :)). Lebo "masy mladych pivkarov" :) budu na koncerte The 1975 :). Napr. pred par rokmi, pocas koncertu Prodigy, ked som vosiel do Pivobrany (pocas 5. skladby), tak tam bol len personal :) Ale urcite ma viac potesi subezne hrajuca "Tenisova tribunka", idealne s Tata bojs, ale budem rad aj za repete Diega :)) Ozaj, kde (si) nam zmizol Viktor? :))

    • user56faee91b3968
      13. 12. 2018, 18:12

      @Peter_BB som tu neboj sa:))).... Zatial len tak pozorujem co sa tu deje :)... 1975 potesia mlade baby ktore tento rok potesili Blossoms, Lykke Li v pohode Pop (mam celkom rad prve dva albumy) a The Roots to bola rana z cisteho neba.... Nie som velky fanusik hip-hipu aj ked niektore veci mam rad(Public Enemy, Beastie Boys, prve albumy Kaneyho Westa.... A The Roots patria tiez medzi mojich oblubencov... A v ich setliste da nachadzaju aj covers Sweet Child Of Mine od Guns n' Roses a Move On Up od Curtisa Mayfielda take si myslim ze sa mame na co tesit.... A ja stale cakam ktory SK festival ohlasi Interpol:)

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 18:42

      @user56faee91b3968 :), opat raz "klobul dolu" :) pred Tvojim prehladom. Verme, ze Interpol ohlasi Pohoda, tak ako sme pred casom verili v ohlasenie Diega :))

    • user56faee91b3968
      13. 12. 2018, 20:08

      @Peter_BB myslim ze Interpol budu skor na Grape(aj ked mat ich na Pohode spolu s Parquet Courts, Iceage alebo Dinosaur Jr. by bolo fajn:)

    • emo
      13. 12. 2018, 21:03

      @lurie ylvis bol vtipny stvrtok :) no ale co bude toto ? :)

    • user56faee91b3968
      13. 12. 2018, 21:40

      @Peter_BB inak okrem Interpolu by som na Pohode videl rad aj Spiritualized a hlavne Doves ktori necakane ohlasili koncertny comeback(hraju v marci v Londyne a v juni v Manchestri ako support Noela Gallaghera.... A ten by do Trencina mohol prist tiez:)

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 23:35

      @user56faee91b3968 The lost souls je v mojom "pomyselnom Top 20 albumov", tak to by som otvaral sampus ak by to vyslo :)

    • muflon
      14. 12. 2018, 01:41

      Spiritualized sadnu Pohode jak na serbel. Este stale mam zimomriavky z Primavery to by bolo naozaj velky zazitok.

    • user56faee91b3968
      14. 12. 2018, 07:58

      @muflon tak tak... Mas pravdu... Videl som ich v Londyne v roku 2008 a doteraz to povazujem za jeden z najlepsich koncertov ake som kedy videl

    • Brain
      14. 12. 2018, 07:58

      @muflon začínam mať obavy, že návštevníci už nemajú právo tušiť čo pohode sadne :) agentúra proste ide svoje, vyberá z dostupného výkladu a my môžeme len lámať rukami . Ja by som zo sziget line upu bral napr Richarda Aschcrofta o dost radsej ako 1975 . To je pre mna taka kapela na Grape, ktoru ale Grape nezaplati.

    • emo
      14. 12. 2018, 09:36

      @Brain tak to ste tu ale hrozne diskriminovana vacsina, to fakt nema uz nic spolocne s pravnym stavom, jednoznacne si musite zalozit pohodove odbory, mam aj tip na precedu
      a berte si aj priklad zo mna belu jak sa spravne a dlho udrzat, uz vam to tu celkom ide uz sa mi poniektori velmi podobate, este sa naucit vyssie piskat a pri tom sa neocikat ale precikat a hlavne nepocikat, musite sa rychlo na ucit ako tieto veci vyriesit lebo zatial ich viete iba poriesit a rozdiel medzi vyriesit a poriesit je taky isty ako medzi vycikat sa a pocikat sa, igen?

    • Peter_BB
      14. 12. 2018, 10:07

      @drunkkmachine len ak si/ste nahodou nezachytil/i, uz je to von aj oficialne. https://www.pohodafestival.sk/sk/novinky/the-1975-jedna-z-najocenovanejsich-sucasnych-britskych-kapiel-na-pohode-2019, o 10:03 aj "odklik" z Minuty-po-minute v Denniku N :)

    • drunkkmachine
      14. 12. 2018, 10:45

      @Peter_BB jj som videl. cenim ze agentura dala aj hadanku .D

    • Brain
      14. 12. 2018, 15:55

      @user5b06bb53e2c34 vynimocne ti dam za pravdu, dost bolo mudrovania uvidime ako sa to cele vyvinie.

    • emo
      14. 12. 2018, 17:25

      @Brain no jak by sa to vyvinulo, par ludi co tu vypisuju zas ani nepojdu :D dasli na poslednu chvilu predsa len pojdu ked sa dozvedia od kamaratov ze tato megahviezda ma super koncert :D teraz tu bude pre inych vsetko zle, potom tu sa zas zrazu vsetko bude krizit :D
      potom bude festival vypredany, medzitym tu budu neuskutocnitelne ocakavania aj splnene sny :D
      potom tu zas budu slavne dookoleckove temy o ktorych si povies ze co to tu tito uz roky riesia a furt to nevriesili :D na festivale zas bude horuco a v noci zima, bude pekelna horucava alebo bude prsat, pride burka, zacinajuce koncerty dna nech budu akekolvek dobre budu poloprazdne, vecer nech budu akekolvek zle bude plnka, vyplakavat sa tu bude ze nie je elektornika ale na kvalitnu elektroniku jednu z topov rocnika sa nedokaze zaplnit ani maly stan trosku zvacsený, ta este nezverejnena novinka dopadne presne tak ako pred rokmi ta novinka co uz len starinka vlastne spomienka, jej ozivenie priensie jasot no na mieste to uz bude presne to co vtedy , este tu medzitym budu tie nekonecne bludy kde ako stary pohodak budes pozerat o ktorom festivale sa to tu bavia ? :D
      nemozeme si samozrejme rozumiet ako uplne zivotne posunuti, ja som bol minuly rok s 27 rocnou dcerou a jej partnerom ktory nastastie picuje v kuse cely den aje to fajn aj do hudby zazraty a hudbu skladajuci tipek, no su uz starí tak ich posleme v tazkych nocnych hodinach spat ... je to celkom jednoduche my sme chodili na zanrove okraje 16-25 rocni a iný vek tam nebol a teraz chodime 16-60 a iný vek tam nie je, len tych 40-50 je tam nejak prevaha, niekedy mi hovorila mama pre boha co to pocuvas za hudbu co na tom vidis a teraz mi to iste hovori najmladsia moja pubertalna sarkanica :D
      inak sa vobec nic nezmenilo ked vtedy sa umenie nedalo robit neda sa ani dnes, nejsou lidi, a ked nahodou su tak si ich zas vobec nevazi :D

  • Honza_H
    6. 12. 2018, 12:30

    Ja teda neverim tomu ze byste v tenhle moment uz nemohli pustit aspon chlup, minimalne nejaka mensi ci stredne velka jmena uz musi byt davno domluvena a zverejnitelna. Co? (Treba ti Beach House a Brockhampton ktere uz mate urcite davno zabookovane hehe ?) Nebo aspon nejaka casova indikace toho kdy se muzeme na neco tesit ? Tohle predvanocni ticho se podle mne muze taky dost negativne projevit na prodeji listku ne ?

    • Tono
      6. 12. 2018, 13:58

      @Honza_H no dobre, tak my uz teda mozno nieco prezradime... napriklad zajtra ;)

    • Honza_H
      6. 12. 2018, 14:44

      @Tono oujeee na fmku ?

    • Peter_BB
      6. 12. 2018, 15:49

      @Tono vdaka za prijemne sa citajuci prispevok - horim/e nedockavostou a najma zvedavostou :))

    • emo
      6. 12. 2018, 15:57

      @Tono @Honza_H :)))
      milý pohodácky Mikuláš keď už máš dnes ten krásny sviatok, neviem ci si to nejak nepletiem, ten s tým rozdávaním vajíčok a s tými korbáčikmi, tak prosím nezabudni na nás tento rok a prines nám niečo a pozdravuj Michala a Tona, nemusí to byť nič veľké, stačia nám dve malé vajíčka, bude sa nám to náramne hodiť k tomu čo si nám priniesol minulý rok ...
      a teraz už úplne vážne, Tono prosím, prosím, keď bude tento rok Para, tak im ju zajtra prosím zverejni. Dakovala velmi pekne a to aj za vsetkých nás ktorí Paru milujeme a hrdo sa hlásime k zaradeniu z tejto párty, že sme slovač ktorá chodí na Paru a aj za všetkých šťastných ľudí, ktorí nemajú iné problémy len či niečo bude zverejnené zajtra alebo o týždeň.
      Kto si neváži Paru, nič iné si nezaslúži a kto nemá rád hip hop, vie o metale veľké hovno.

    • boomer
      6. 12. 2018, 16:01

      @Tono weezer! :D

    • Peter_BB
      6. 12. 2018, 16:55

      @boomer +1 :), ale nevsadil by som na to ani cent :) Za tie prachy uz radsej "Stounov":)

    • boomer
      6. 12. 2018, 17:28

      @Peter_BB nuz, mne ten modry filter na narodnom motive nieco evokuje, prajem nam vsetkym aby sme sa zajtra rano mohli tesit :)

    • Honza_H
      6. 12. 2018, 17:36

      @boomer jako jo no ale ze by dali anglie-slovensko-spanelsko-anglie ve ctyrech dnech se mi zda trochu sileny

    • boomer
      6. 12. 2018, 18:14

      @Honza_H aj mne. po ohlaseni Hyde Parku som sa s National rozlucil, ale v tejto napovede fakt nic ine nevidim. nic to samozrejme neznamena, len si popevujem I'll Still Destroy You :)

    • monghi
      6. 12. 2018, 22:22

      @Tono ha! ale však už by sa patrilo!!! A nezabudnite na Tatabojs!!! :D

    • Peter_BB
      7. 12. 2018, 07:40

      @monghi + "as much as poss." :) pre Tatacov!

    • Thomes
      7. 12. 2018, 08:20

      @boomer je zajímavé kolik lidí si na FB píše o National a když jsem si tady o ně psal po desce High Violet tak se mi dostalo odpovědi, že nad nima agentura ani neuvažovala. Turné měli nekonečné, zahráli tehdy i v Praze.

    • emo
      7. 12. 2018, 08:29

      @boomer o aky modry filter ide decka a nejaky narodny motiv? Mi uslo. Tak potom predsa para ved lasky alebo vidiek karpatske chrbaty chor vazskych muzikantov kde je ten obr.? Ci ten national :)) ci modre hory snad nie ked vidite modre tatry ci co tam je :))

    • emo
      7. 12. 2018, 08:36

      abo ked modre tak nejaka voda, vzduch ci co tam je :D ? cize dunajska vlna alebo tornado lue :DD

    • emo
      7. 12. 2018, 08:38

      stale je napisane len ze mozno nieco prezradia :D ale tak vsak je to jedno nepredpokladam ze by som sa z nejakeho mena netesil ked uz sa to teda raz musi zverejnit :D

    • emo
      7. 12. 2018, 08:47

      ale ňe no však dobre prve mena sa nezverejňuju slovenske ani česke, tak nech Vám tam dačo daju, ja som len nechcel byť na vas zlý, nech vam radsej nič nezverejnia ale ked chcete byt vy sami na seba zli tak prosim, nepamatam ziadne meno kde by sa hned nepindalo a nebolo sklamanie a dristy, tak ked si to tak velmi chcete robit tak si to robte, rezignace

    • monghi
      7. 12. 2018, 08:51

      cista hysteria na FCB ... 90% tipov na Florence :D :D :D

    • simbela
      7. 12. 2018, 09:30

      @user5b06bb53e2c34 emko, to bola hadanka na facebooku, sutaz o listok na Pohodu. na obrazku chlapici v krojich na pltkach... cele podfarbene modrym filtrom

    • Peter_BB
      7. 12. 2018, 09:59

      @simbela snad Ti/nam Diabol :) vy/prepusti z LN na P Tvojich oblubencov the National, ci uz veris v.niekoho ineho? :))

    • emo
      7. 12. 2018, 10:58

      @simbela aha, díky :D pekný piatok a príjemný víkend :D

    • simbela
      7. 12. 2018, 20:46

      @user5b06bb53e2c34 dakujem, podobne :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa