Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • rezen
    15. 7. 2019, 11:56

    za mna najlepsi rocnik z prezitych 19tich :)
    len dve veci ma trochu mrzia, nestihol som silne reci a uplne som zabudol na magnetky tento rok, ani jednu som si nedoniesol domov)
    -hudobne vyvazene, nikam som nemusel utekat, nic sa mi nekrizilo, videl som vsetko, co som chcel vidiet
    -stretol tolko znamych, co cez rok nevidim (z toho asi najvacsia radost). Vela ludi aj tu z webparty, no najdlhsie som pokecal asi s Emom :)
    -vyskakany som na rok dopredu, teraz by sa hodila dovolenka aspon na tyzden :D
    -na Slobodke som samozrejme prisiel zase o hlas, lebo som mal pocit, ze aj v stanovom meste chcu vediet, ako dobre poznam texty :D
    -povozil som sa hadam na vsetkom, co sa krutilo (okrem detskych kariciek, samozrejme :D )

    Aby som len neospevoval, tak postrehol som par veci, co sa dali prezit, ale daju sa aj zlepsit :)

    -dost splachovacich WC pred hlavnym stageom bolo mimo prevadzku a tvorili sa tam velke rady, ze som sa skoro... a ked uz som sa dostal na rad, tak tam nebol papier... ale aby som bol objektivny, tak kym som tam cakal v rade tak som videl chalanov jak cakaju pred WC kym ludia vyjdu a doplnali toaletak, takze robili co bolo treba, len som mal akurat stastie asi na ten jeden, kde akurat nedoplnili, stane sa, vyriesil som aj to :)
    -pre niektore koncerty by som volil ine podia, napr. Slobodka a banani mohli hrat na Orange stage

    Obrovske DAKUJEM za Pohodu, ktoru som tam zazil, za kazdy srdecny usmev aj v nedelu rano :D
    Tesim sa zase o rok :)

  • Lucy
    15. 7. 2019, 10:45

    Vydareny rocnik, niekolko pozitiv a negativ:
    + prijazdova organizacia - rychly posun na parkovisku, rychly vstup do arealu, za mna na 1*
    + skvela a rozmanita gastro ponuka, takisto 1*
    + moznost bezkontaktnej platby takmer vo vsetkych prevadzkach
    + ovela menej si ludia nahravali koncerty na mobil (ze by to, co Orange vo velkom tlacil do medii, si zobrali ludia k srdcu?)
    + mozno sa mi to len zdalo, ale myslim ze bolo menej malych deti na festivalo ako min.rok- ale- naozaj je potrebne brat dieta do 3 rokov na takyto festival? ako si to uzije? nehovoriac o tom, ze chodit po zotmeni/v noci, kedy sa uz vela ludi arealom rozne tacka, s neosvetlenym vozikom/kocikom, v ktorom je male dieta, je teda velmi nezodpovedne

    - chybajuce slnecnice, resp.iny "porast" v srdci arealu - tych par kvetinacov to nezachranilo
    - velmi zle fungujuce wifi, navyse pri vacsej koncentracii ludii nefungovali dobre ani mobilne data Orange
    - obsluha vo vycapoch- ked je rad x ludi, tak preco sa vzdy caka kym sa vybavi a uzavrie jedna objednavka a az potom capuje chalan podla dalsej? ved napr.pri pipe s 10st.pivom by mal byt jeden clovek ktory nonstop capuje, aj ked este nie je objednana. Pri tom pocte ludi, ktori cakaju v rade, to urcite nestihne ani odstat kym to docapuje. Nehovoriac o problemoch s obsluhou pokladne, problemami so zakladnou matematikou a pod. A to mali stastie, ze nebolo tak horuco, rady na pivo by boli ovela dlhsie.
    - prilis velke mnostvo plastovych flias od vina- nie som si ista, ale boli zalohovane? ak nie, navrhujem pre buducnost zalohovat, nech nie su pohodene kade tade po areali
    - chybajuca obrazovka na zvukarskej vezi pri Orange
    - totalna ignoracia ticheho hovoroveho prejavu M.Lasicu zo strany zvukara (ved to dam hlasnejsie, to nebolo pocut ani na betonovu drahu)
    - absencia WC ci cikzon pri SLSP
    z nejakeho dovodu neboli vzdy otvorene vsetky wc - napr.pred koncertom Liama otvorili cely rad wc oproti Urpiner stage az ked tam boli naozaj dlhe rady (preco nie cely cas otvorene?)
    - diskusie- pri niektorych sa da cakat obrovsky zaujem a kedze stany, kde sa odohravaju, nie su velke, naozaj je problem supnut ked uz nie obrazovku, tak aspon extra reprak pred stan? napr. diskusia s Caputovou, Zomri, Silne reci a pod.
    - niektore gastro prevadzky nezmyselne nadstrelene ceny - 2x parok+2x vajce na tvrdo + nejaka zelenina 8eur? srsly? co sa tyka placiek/bramborakov, tam kde je cena podla vahy, treba sa vyhnut
    - obrovske mnozstvo ucholakov - naozaj sa s tym nejakym rozumnym ekologickym postrekom pred festivalom neda nieco robit?
    - iqos zona- musi to byt? chapem, ze zrejme platia obrovske peniaze, ale festival, ktory sa tvari ako eko-friendly a neviem co vsetko by take nemusel mat

    Pozitiv je mozno menej, ale negativa su drobnosti, skor postrehy na zlepsenie.
    Co sa tyka hudobnej stranky, moc toho nie je co spominat, co neviem ci je dobre alebo zle.
    Par vydarenych koncertov, ale ako som spominala uz pred festivalom, napr.na hlavnom stage by som si v podvecernom case vedela predstavit trosku ine mena ako Bazzookas (ktori su sice skveli zabavaci, ale naozaj main stage?) a ci Korben Dallas (ktori nemali ziadnu "specialnu" verziu koncertu).
    Listky na dalsi rok zrejme opat zdrazeju (podla festivalovej ceny), tak sa to snad prejavi na vylepsenom lineupe.

    • Captain_Obvious
      15. 7. 2019, 11:55

      @Lucy ja len ze caputova bola premietana na budis stejdzi, ak sa nemylim....ale mozno sa mi to iba zdalo ked som isiel okolo...urcite to vsak nebolo promovane takze to bola nejaka ad hoc improvizacia

    • rezen
      15. 7. 2019, 12:10

      @Lucy na ucholakov som mal tento rok asi stastie, nasiel som len troch z minuleho roka, co som vytriasol zo stanu pri ubytovani a v priebehu festivalu som nasiel jedneho ziveho, co sa mi prechadzal v stane. Tato pohoda bude pre mna prave ta "bezucholakova" :) a to kempujeme pravidelne na tom istom mieste, tak neviem, cim to bolo ze neboli, ale kiezby to tak ostalo aj do buducna :)

    • Peter_BB
      15. 7. 2019, 13:56

      @rezen ad ucholaci :), u mna v stane jeden mrtvy z 2018 a dvaja zivy z 2019 :))

  • casovac
    15. 7. 2019, 10:11

    Vydarený ročník, hudobne ma nesklamalo skoro nič, predčili očakávania: Viagra Boys aka Venga Boys from Ibiza:), Mac DeMarco, Liam a hlavne Bolo nás jedenásť. Šarlota na konci bola TOP, škoda, že hrala len hodinu aj keď uzatvárala program.
    10 min. pauzy medzi koncertami sú veľmi dobrý nápad.
    Organizácia opäť na vysokej úrovni, ale jeden postreh musím dať:
    určite doplňte budúci rok počet stojanov na bicykle (min. 2x viac) pred bránou od mesta. V sobotu okolo obeda, sa dali bicykle oprieť a uzamknúť akurát o plot a aj tam už dochádzalo miesto.

    • emo
      15. 7. 2019, 20:44

      @casovac vsetko bolo ok. po case najlepsi rocnik z poslednych ... vsetko sedi ako pises a dokonca aj liam aj u mna predcil ocakavania. spieval falosnejsie ako som ocakaval ...

  • boomer
    15. 7. 2019, 10:00

    pre mna mimoriadne pekna pohoda z inych nez hudobnych/organizacnych dovodov, kazdopadne aj hudobne a organizacne 10/10.
    vacsie medzery medzi koncertami - perfektne. clovek bez problemov stiha a zaroven umelec neprichadza pred poloprazdne publikum, ktore sa doplni az priebezne.
    tiez sa mi zdalo, ze sa akosi prevzdusnil priestor medzi orange stagom a urpinerom, co tiez velmi ulahcilo prechod.
    tesim sa, ze sa ujal hip-hop. skepta, roots, death grips (!!!!!), ic3peak a ini, jedno lepsie nez druhe, omladina sa postarala o prvotriedne publikum, tak buduci rok snad pri run the jewels :)
    a este big up za <3 Charlotte G <3, ktorou sme festival zakoncili (ked uz som na show me the body zhodnotil, ze nevladzem). cim viac bilancujem, tym lepsie to bolo.

  • Karolina
    15. 7. 2019, 09:35

    Díky organizátorům za další skvělou Pohodu.
    Počasí nakonec celkem vyšlo, i když před začátkem vypadalo dost mizerně.
    Napadlo mě jen, jestli by nezpřehlednilo situaci ve čtvrtek, kdyby se na stanici oddělila nástupiště kyvadlové dopravy a taxíků od zbytku. Ve čtvrtek nikdo nevěděl, kde má čekat na taxi, protože i z toho mála, co přijelo, každý vůz zastavil jinde. Kyvadlová doprava se motala mezi místními autobusy, dálkovými linkami, divím, se, že to všichni ve zdraví přežili. V neděli fungovala doprava z letiště jak sen, protože taxíky jezdily z jednoho bodu a plynule do nich nastupovali lidi. Nešlo by na stanici taky udělat jedno místo, odkud vždycky jedou taxi? Předpokládám, že kdyby to bylo tak jednoduché, organizátoři by už využívali autobusový terminál, který je přes cestu naproti stanici.
    Další věc je spíš otázka a můj pocit, ale nezdálo se vám, že některé koncerty byly děsně hlasité? Několikrát jsem musela nasadit špunty, protože mě opravdu bolely bubínky. Dřív se mi to nestávalo. Chápu to, když stojím v první řadě u beden, ale u Morgan Heritage v pátek na Urpineri se tomu nedalo uniknout a zle mi bylo na tribuně i vzadu u nápojových center.

  • Brain
    15. 7. 2019, 09:15

    najprv ked ste ohlasili 1975 som si povedal wtf(koncert radsej ani nekomentujem

    • Brain
      15. 7. 2019, 09:16

      @Brain ale potom ste vyplnili program podla mojho gusta a hudobne to bol top rocnik. namiesto poobedia sa vsetko popresuvalo do noci takze trebalo trocha rozlozit sily, ale mac de marco , skepta , Life a i dalsi boli hodni uz samotne za tych 90€. nemam co vytknut este i pocasie napriek hrozbam tip top . Listok doma a mozem ratat dni do dalsieho rocnika. Vdaka vam!)

    • Brain
      15. 7. 2019, 09:28

      @Brain ale potom ste vyplnili program podla mojho gusta a hudobne to bol top rocnik. namiesto poobedia sa vsetko popresuvalo do noci takze trebalo trocha rozlozit sily, ale mac de marco , skepta , Life a i dalsi boli hodni uz samotne za tych 90€. nemam co vytknut este i pocasie napriek hrozbam tip top . Listok doma a mozem ratat dni do dalsieho rocnika. Vdaka vam!)

  • tomillies
    15. 7. 2019, 02:09

    veľmi dobré techno tento rok

  • hikvision
    15. 7. 2019, 01:11

    Tento rok boli panoramy divne. Zly obraz, niekedy vypadavali, presuvali sa sialenou rychlostou...polamat ruky za toto.

  • Ivco
    14. 7. 2019, 23:01

    Chvalim tieto veci: vstup bez cakania. Naozaj nevidane. Vymena naramkov vopred zabrala. Cistota arealu. A pestrost gastra. To bolo neskutocne aky vyber. Telaci trhanec bol top. Odjazd z parkoviska. Nechvalim: ako kazdy rok chaos a zla organizacia v napoj.centrach niekolko krat som sa tam rozculil, ale tak som ich doplietol az som mal 3 budisky zdarma. ziadne wc ani cik zony v okoli slsp. Neboli orange okuliare. Slaby zvuk na orange a stale chybajuca obrazovka na zvukarovej vezi. Mensi stan slsp areny nez bol min.roky. Hudobne velmi slabe.

  • monghi
    14. 7. 2019, 22:19

    a tak sa to spýtam, aj keď som nechcel, ale ... nezdalo sa Vám, že ceny v gastro zóne by sa vyrovnali cenám na vysokohorských chatách? Akože ... poctivý bramborák za 4 Eur??? Nealko radler v plechovke, ešte k tomu štiny od Urpineru, 2 Eur??? A čo som pozeral zbežne ceny iných jedál, teda, dosť som sa divil ... ma napadlo, či organizátor nezvýšil ceny za prenájom gastro stánkov ... ale inak, ako vždy, ťažká pohoda :)

    • Peter_BB
      14. 7. 2019, 22:39

      @monghi za mna ceny gastra "v pohode" :), obzvlast v Pivobrane :) Uz ina vec je, ze viaceri stankari mali zasadnejsie chyby v jedlach kt. som mal ja ci kamosi, ale to je hanbou len a len tych stankarov (ci "gastro sceny v BA ktora je aka je) kt. sa posnazim dat spatnu vazbu osobne na inej akcii ci na Pohode o rok. Agentura ma u mna za vyber "gastra" 9,5/10, a maximalne kladne hodnotenie ma u mna personal v Pivobrane, vsetky tri smeny :)) Ci si to pripustime ci nie, Pohoda sa meni z hudobneho festu na happening, prave pre tie exponencialne rastuce honorare kapiel ako the Cure :)) A preto je podla mna je spravne ak sa vacsi podiel financovania prenasa na gastro a parkovanie, a Pohoda stale zostava dostupna aj chudobnym studentom co pridu ver. dopravou napr. aj s borovickou v plaste :))) Listok na buduci rok tradicne kupeny, a tu opat pochvalim Agenturu ze konecne splnili o co som tu roky vypisoval, nech je prva edicia neobmedzena a v rovnakej cene, vdaka! :)

    • boomer
      15. 7. 2019, 10:12

      @monghi pivo sa mi zdalo ok, taka bratislavska cena s miernou festivalovou prirazkou, ale gastro bolo miestami fakt dost vedla. rant na ceny bratislavskeho street foodu si zatial necham na iny cas a miesto, ale chvala za podpecniky, halusky a muranske buchty, inak by bol damage pre moju penazenku dost zasadny (nehovoriac o tom, ze za take penezi cloveku aj menej chuti).

    • simbela
      15. 7. 2019, 10:17

      na Pohode vacsinou na ceny nepozeram, je to raz za rok tak si doprajem; no tentorok to bolo uz aj na mna too much..

    • baszki
      15. 7. 2019, 11:32

      @Peter_BB Rozumiem, ze rastú honoráre, ale In Music v Zagrebe si mohol The Cure "dovolit", takisto Exit v Novom Sade, alebo aj Colours v Ostrave, ci festival v Bukuresti, aby som iba vychodoeurópske festy spomenul. Preco Pohoda nie? Cena vstupenky na Pohodu je porovnatelná s cenou vstupeniek vsetkych ostatnych spomenutych festov...

    • boomer
      15. 7. 2019, 13:28

      @baszki nie len kapely stoja peniaze a lokacia nie je urcujucim faktorom toho, aky ma festival rozpocet. duh.
      also, https://clashfinder.com/s/inmusic2019/

    • monghi
      15. 7. 2019, 14:45

      @baszki a ja som rad, ze Cure neprisli ... nejak som v sobotu nadobudol pocit, ze by mi ich ucast, ako fanusikovi, doslova vadila :) Pohoda ma v mojom hudobnom svete specificke miesto, videl som na nej mnozstvo dobrej hudby, ale The Cure na nej jednoducho "nechcem" :) Videl som ich na Exit-e .. fakt parada! Doslova intimna atmosfera, mozno aj preto, ze to bol maly plac a menej ludi, gro navstevnikov sa na fest hrnulo az po ich vystupeni :) Uzijem si ich na Colours a tajne dufam, ze sa v nasej republike najde "frajer", ktory ich zlaka na samostatny koncert, cisto pre Cure fans, k chystanemu albumu, ktory, zda sa, bude riadne tvrdy, v style "Pornography". Robo najnovsie zavalil, ze novymi skladami asi nadobro stratia popovu cast svojho publika :) Nech sa tak stane!

    • Peter_BB
      15. 7. 2019, 17:34

      @baszki Colours je stale "Babis fest", staci si vypocut ten rozhovor na ktory tu asi pred pol rokom niekto dal link, aka bola ta inac mila pani po tej otazke zrazu arogantna a pritom ju ani z casti nezodpovedala. Plus vacsi fest, v state kde su ca. +50 % vyssie platy, viac korporacii kt. stoji za to zaplatit si za promo. Ono napr. napriek uprimnosti ktoru sme mali na debate s Risom Lintnerom a Borisom Valabikom si nik z nich nedovoli povedat preco je aj bude v CR "Winter classic" kazdy rok, a u nas v SR bol prvy a posledny raz a vdaka za to sponzorovi/partnerovi kt. prevadzky napriek tomu viac-menej bojkotujem (rovnako ako Orange a SLSP), cim tiez naznacujem preco radsej nie Cure-u na Pohode hoc by som ich aj ja na Pohode rad videl. Pekne to vysvetlil RisoL k tomu preco nebude ani Slovan v lige najblizsiu sezonu, proste v SR su veci take ake su, a Pohoda s tym nic neurobi, a ani s kvalitou a cenami gastra ktore su v kompetencii stankarov. Ja som dal sancu tym drahsim, a to jedlo nestalo za to cize v tomto Vas plne chapem, ale ako som pisal spatnu vazbu treba dat tym konkretnym stankarom a nastavit sa tak ze na najblizsej Pohode si pochutime na haluskach a muranskych buchtach :))

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa