Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • user56faee91bd042
    8. 12. 2016, 07:08

    Kedy sa na Spotify objaví Pohoda 2017 playlist ?!

    • tomillies
      8. 12. 2016, 11:18

      @user56faee91bd042 ja si každý rok vytváram svoj vlastný, ak by si mal záujem tak https://open.spotify.com/user/11124226539/playlist/2yLOiXfi4iMSl4Lwh7rZlb

    • Tono
      9. 12. 2016, 00:17

      Ahoj. @user56faee91bd042 Good point, nahodil som.
      SPOTIFY: https://open.spotify.com/user/pohodafestival/playlist/1F4husuYvqoaQUZ4RwbfZi
      YOUTUBE: www.youtube.com/playlist?list=PLGG5Me5Y4x0Aptiu6_6woQIjxChUwjGIt

      Ked uz robite vlastne playlisty (co je super) tak mi napadlo, ze by sme mohli na nasom YouTube a Spotify spravit playlist pod hlavickou webparty, kde by ste pridavali vase oblubene veci, co budu na Pohode vy skalni. Neviem ale ci by bol o to zaujem... Ak ano, tak prezistim moznosti an Spotify, na YouTube uz je moznost zaskrtnut: Povolit lidem s odkazem přidávat videa.

    • Honza_H
      9. 12. 2016, 00:22

      @Tono Nechci bejt otravnej, ale mohl by být nějaký komentář k tomu čtvrtku ? :)

    • Tono
      9. 12. 2016, 00:50

      @Honza_H Jasne, otazky nie su otravne. Koncept stvrtku je jasny - to najlepsie z humoru v hudbe / hudby s nadhladom. Preto Chiki liki tu-a (SVK hudobna recesia), Bolo nas jedenast LIVE (naj SVK hudobno-humoristicky album a vlastne jeden z najlepsich vobec) a Ylvis (jedno z naj zoskupeni v ramci hudobnej recesie na svete). Osobne mam rad aj napriklad aj Flights of conchords, no ti sa podla mna hodia skor na mensie venue. Ylvis produkuju kvalitnu hudbu, su to dobri muzikanti, spevaci a komici a za sebou maju spickovych hudobnikov. Bude to prvotriedna zabava a show (podobne ako napriklad DIe Antwoord). Vzdy je to otazka vkusu, ale mne v ramci konceptu hudba+humor/recesia lepsie a vacsie meno (obzvlast z hudobneho hladiska) nenapada. Pokojne dajte dalsie tipy, co by bolo podla vas lepsie. Toto je moja odpoved z prvej...

      Co sa tyka toho, ci bude vo stvrtok aj nieco ine, to uz je otazka skor na Michala, prezistim a dam vediet, resp. mozno odpise on. Zatial sme sa bavili len o hudbe + humore a my vsetci sme boli z napadu nadseni (ano, aj preto lebo mame radi Chiki liki, Bolo nas jedenast a Ylvis).

      A este uplne osobne / ako fanusik dobrej hudby a absolvent odboru kompozicia na konzervatoriu som nadsenz z toho, co vo stvrtok na hlavnom podiu zazneje (aj z instrumentalno-kompozicneho hladiska). Napriklad v skladbe Someone like me je modulacne vybocenie po prvych taktoch. Proste brutal a nie troj/stvor akrordove perpetum mobile status quo :) A tiez si myslim, ze to chce velke gule spravit taky krok, kezde niekoho moze spojenie hudby a recesia zvadzat k tomu, ze tam absentuje kvalita. No tak to podla mna nie je, navyse aj humor je umenie. Ako tak pisem, tak mi napadlo ze dalsou schopnou alternativou by boli Jimmy Fallon and The Roots, len tam by boli hostia drahsi nez samotna zostava a bez nich to straca zmysel. Neviem, co este pribudne vo stvrtkovom programe, no uz teraz viem ze bude super. Aj ked sa niektorym z vas zrejme nasa akutalna idea uplne nezda, dufam ze nebude bez vas ;)

    • cookie
      9. 12. 2016, 01:58

      @Tono diky moc, ze sa nam venujes, to si cenime... ylvis su strasni, je to naozaj obycajny revival pop kabaret, akokolvek to maju premakane, stale je to nieco, co by inde vystupovalo ako poobedna zabavka na rozbeh. ludia sa prebudzaju po preflamovanej noci, stale jedno promile v kabloch a toto ti zacne hrat na hlavnom, reku weeej, jaka picovina lacna, ale sak recesiaa, kde mam pivo, pome zit. co sledujem feedback, tak sa z toho tesia len deti, mozno teda spravne zacielene... opytam sa to takto, to uz fakt nie su peniaze na poriadne normalne seriozne nekabaretne skupiny vo stvrtok? musime mat vtipny den?? iggy pop vo stvrtok? am? black keys? vysoko rubem co... hocico, sak aj caribou bol super. nejaky dj set? (este neviem co je tancovacka, len uz mam obavy, ale snad ma potesite...) kludne sa tam natrasajte na ylvis, len nam dajte nejaku alternativu, nemoze zaroven hrat jeden stage, kde sa bude striedat alternativa? od nastrojov po masinky... ak nie, pochopim to a budem viac fresh aspon v sobotu, ale podla mna by sa dali tie peniaze aj ovela lepsie investovat... inak fakt dufam, ze stali 10k max!?

      btw DA su tiez grc grcov, prvoplanova radobyvtipna sebavykradajuca show 2 drsnych komixovych postaviciek s akoze next level beatmi, vyhodene peniaze, cloveku je nakoniec luto, ze za tie prachy nevidel skutocnych hudobnikov... ich produkciu radsej nebudem komentovat, je to silne zapachajuci prd v hudobnom vesmire.

      Having been entertained by Die Antwoord in the past, I could say that Mount Ninji has a saving grace, but the more I think about it, the more I realize it definitely doesn’t. They might try new things from time to time, but every new direction does little more than showcase how banal their gimmick has become. Even a song like “Banana Brain”, which has enough rave influence to be a new highlight in Die Antwoord’s live show, doesn’t have anywhere near the same energy on record. That alone highlights the main takeaway from this record: you can enjoy Die Antwoord when it’s convenient, but why would you ever want to listen to them?
      http://www.popmatters.com/review/die-antwoord-mount-ninji-and-da-nice-time-kid/

      a toto caka aj tychto Vasich komediantov, ktorych ste si zavolali, ale tak DA pritiahlo ludi, tak snad to opat vyjde. howgh

    • Rowena
      9. 12. 2016, 02:56

      @Tono Tiež si spomínam na štvrtky ako tie so Smashing Pumpkins, Caribou,... nejaké zaujímavé electro alebo gitarovka by ma teda neurazila a obzvlášť niečo ako Beware Of Darkness, ich show bola luxusná! Práve tí Black Keys by potešili veľmi, škoda, že to nespadá do vášho konceptu vtipného štvrtka, ale tak naozaj aspoň nejaké showcaseové kapelky/DJ-ov by ste mohli (nenápadne sa prihováram za Otherkin), alebo niečo naše slovenské. :) A keď už chceme byť takí vtipní, nerozmýšľate nad stand-up komikmi, prípadne 3T? Niektorí by sme sa možno radšej zasmiali na tomto, než na Ylvis (i keď proti vkusu žiadny dišputát, pravda), ale tak samozrejme na nejakom malom stejdžíku, aby to neprekážalo tým, ktorí na tento druh humoru nie sú. :)

    • Honza_H
      9. 12. 2016, 08:03

      @Tono Díky za odpověď ! Prosím, vážně popřemýšlejte a otevřete na čtvrtek aspoň další dvě tři malé stage, Red Bull, Visegrad a jednu třeba nějakou víc kytarovou. Jestli bude zase jenom ta hlavní, navíc s tímhle programem, tak to se potom nebudete moct divit, že areál bude sotva poloprázdný a všichni přijedou až v pátek.

    • lurie
      9. 12. 2016, 09:39

      @Tono Ako to aj Rowena spomenula, stvrtkovou alternativou by mohlo byt aspon nieco domace. Kazdy rok mi je luto ze som sa nedostal na mnohe velmi zaujimave a pocas roka menej casto hravajuce slovenske i ceske skupiny, lebo clovek pochopitelne da prednost zahranicnym interpretom ktorych vystupenie uz mozno nikdy nebude mat sancu vidiet. Prave takyto prazdnejsi stvrtok by bola idealna prilezitost dat takymto skupinam sancu a pozvat ich tym padom aj viac, ved tam by naklady neboli velke. Vo stvrtok by ich videlo viac ludi, vyplnil by sa zbytocne volny priestor na inych podiach, ani terminovo by stvrtok pre vacsinu asi nebol problem, mohlo by to byt v prospech vsetkych.

    • boomer
      9. 12. 2016, 09:41

      @Tono este by som zdoraznil, ze stvrtok nekomentujeme iba z obav, ale aj zo skusenosti. minuly aj predminuly rok bol ten stvrtok znacne okliesteny a vsetci sme to negativne pocitili. posediet si v pokoji pri pive je sice fajn, ale nie je to unikatny zazitok za ktory chcem platit. tusim nikto neziada plnohodnotny stvrtkovy program ako v 2013, ktory dokaze byt stresujuci lebo sme ledva rozlozili stan a na orangi uz hraju The Bots, ale tri vystupenia na hlavnom stagi, z toho jeden Ylvis ktory - akokolvek si tento interny vtip uzivate v office - tvrde jadro neuspokoji, + nedefinovana diskoteka je fakt malo. hlavne ked potom v piatok a v sobotu nevieme kam skor.

  • tomillies
    8. 12. 2016, 03:32

    Ešte sa dá zachrániť ten štvrtok. Totižto, na budúci rok bude po prvý krát počas Pohody aj ostravský festival Beats For Love, z ktorého by mohol čerpať lineup Space arény na štvrtok. Mali by ste využiť najmä ich DnB, Techno a Live stage :)

  • radimm
    7. 12. 2016, 23:10

    vsetko fajn, ok vizual...mena este pribudnu verim...len prosim na desktope obmedzte pri kazdom refreshi pohyb hentych chujovin, lebo je to otravne a pekne na k..http://imgur.com/a/a2tc5

    • cookie
      7. 12. 2016, 23:55

      @radimm a kreativec roka goes toooo ... mr. radimm :D topka

    • tomillies
      8. 12. 2016, 03:20

      @radimm :D dá sa to skryť napríklad ak máš AdBlock alebo uBlock Origin, tak v ich nastaveniach pridaj filtre (My Filters) toto: www.pohodafestival.sk##.ui-draggable-handle.ui-draggable.draggable

    • radimm
      8. 12. 2016, 09:47

      @_tomillies samopochopitelne, ze existuju riesenia...len nerozumiem, preco ja mam upravovat svoje spravanie? nie som ja ten klient, ktoremu sa ma vychadzat v ustrety? chapem aj to, ze niekto povie, ze malo ludi sem chodi opakovane a pre nich je to pekne a hrave...budis, nebude ich to casto otravovat...ale ja sem chodim pravidelne..a hen, tak ma to otravuje, ze som musel nieco napisat! dokonca som mal prekryte webparty tlacitko dnes rano a na prvykrat som neklikol spravne! zmierovaciu naladu v tomto nemam...vsak sa da obmedzit, kde sa budu menit, da sa to nastavit na jedno miesto, da pridat filtrik na vypnutie, ....existuje vela rieseni...ale co uz, ak vacsina vravi, ze je to super, tak sa podvolim a budem tisko v kute navstevovat ine fora s tymito ludmi :'(

    • radimm
      8. 12. 2016, 09:50

      hahaha...jasne, ze prehanam, ja si zapnem filter, ale skratka to je hlupost (moj nazor)...

    • boomer
      8. 12. 2016, 10:29

      toto su tie skutocne problemy :D

  • cookie
    7. 12. 2016, 13:46

    naajs ;D

  • Honza_H
    7. 12. 2016, 12:37

    "Toľko kreativity a nadhľadu som v hudbe nepočul roky. (...) Lepší úvod 21. ročníka si nedokážem predstaviť, na tento booking som obzvlášť hrdý."
    Hm. No já bych si dokázal představit třeba Arcade Fire, Bona Ivera nebo Franka Oceana, ti mi přijdou taky docela kreativní teda, ale tak co už. Sami o sobě by mi ti Ylvis tolik nevadili, vtipní mi nepřijdou, ale chápu že každý má svůj vkus. Někdy ve tři odpo proč ne. Co považuju ale za zděšující je že jsou opravdu představeni jako "vrchol čtvrtečního večera". To je velkej fail. Doufám že aspoň nebyli moc drazí ... :(

    • Honza_H
      7. 12. 2016, 12:39

      ale tak když je to mimo skandinávii jejich první koncert tak o ně extra zájem asi neni no :D

    • gress
      7. 12. 2016, 12:58

      @Honza_H šak toto, šak toto!

    • boomer
      7. 12. 2016, 13:18

      dnesny den veru nebol venovany tvrdemu jadru, ale sak snad sa dockame.

    • tomik
      7. 12. 2016, 13:36

      ved aj LMFAO boli na szigete

    • cookie
      7. 12. 2016, 13:39

      @Honza_H nemohli stat vela, ako vrchol je to naozaj fail, cista stuzkova... ale ten stvrtok ide rok co rok od desiti k peti :/

      tak pochvalim aspon vizual, moderny, odvazny, premysleny a sexy :) tesim sa na zvysok.

    • jazzist
      7. 12. 2016, 17:25

      netvrdim ze nemohlo byt lepsie ale zasluhou Pohody som objavil dalsiu mne doteraz neznamu no dokonalu hudobnu partu, Аукцыон: https://youtu.be/5FdR-pQswQ4

  • cookie
    7. 12. 2016, 10:31

    C Duncan ma super novy album a Slaves budu nazivo urcite divocina, celkovo ale sklamanie.uprimne, ked som pocul, ze sa ide ohlasovat 17 mien, tak mi hlavou prebehlo vsetko mozne zahranicne :) zrejme aj nemozne... tak priste

    • gress
      7. 12. 2016, 11:34

      @cookie ja len nechápem, ako môžu byť Ylvis vrcholom štvrtkového večera :/

    • cookie
      7. 12. 2016, 11:41

    • Tono
      7. 12. 2016, 20:45

      @cookie @gress ak sa bavime o Ylvis tak skuste Someone like me: www.youtube.com/watch?v=PaEnaoydUUo alebo Stonehenge: www.youtube.com/watch?v=mbyzgeee2mg, resp. Jan Egeland, Cabin, a Capela song a kopec dalsich veci, ktore su recesiou na vysokej urovni (aj po hudobnej stranke). Alebo live verziu Stonehenge tu: www.youtube.com/watch?v=SwtmahfsqPA (pesnicka sa zacina od 1:05). Ti chlapi su skveli komici ale aj spevaci a muzikanti. Aspon tomu dajte sancu, som zvedavy na vas nazor na tieto songy. Na Pohode to bude brutalna party, ludia co to uz videli nazivo vedia, ostatni zistia ;)

    • Honza_H
      7. 12. 2016, 23:17

      @Tono O té vysoké úrovni by se dalo diskutovat ale to není podstatná otázka. Spíš by mne (a myslím že i ostatní) zajímalo : opravdu je tato "komická" kapela hlavní čtvrteční hvězdou ? Tzn. žádné větší jméno už ve čtvrtek nebude ? Pojede alespoň nějaká elektronická stage jako Red Bull nebo Visegrad ? Pokud ne, jak si máme vysvětlit celou tu čtvrteční degradaci v programově naprosto nezajímavý otvírací den ? Díky za reakci ! :) (A abych jen nekritizoval, C Duncan je supr, díky !)

    • gress
      8. 12. 2016, 07:54

      @Tono šancu tomu možno dám pár minút ale tu ide o to, že či fakt toto je hlavná hviezda štvrtku, ako píše Honza... Ešte keby to je vrámci programu len ako doplnenie, ok dajme tomu, ale hlavná hviezda? wtf?! Podľa mňa to, že ešte nevystupovali na žiadnom veľkom festivale mimo Škandináviu má svoj dôvod... :/ Fakt ani netuším, pre koho má byť toto určené. Ale tak snáď vám to aspoň priláka ľudí, keď už nič iné :)
      Štvrtky minulé roky:
      2012 - Lou Reed/ Caribou
      2013 - Kaiser Chiefs, The Smashing Pumpkins
      2014 - Tame Impala, Kraftwerk
      2015 - Manu Chao
      2016 - PJ Harvey
      2017 - Ylvis :D lol

    • Krpaty
      8. 12. 2016, 15:44

      @Tono Neviem, skúsil som si to pozrieť odpredu, odzadu,zo stredu, z boku, aj zrkadlovo prevrátené, ale stále na tom nič nevidím. Ako píšu všetci ostatní, v rámci srandy, prečo nie, ale štvrtkový headliner? To je trocha zvláštne ešte keď prihliadneme na fakt, že po minulé roky bol ten štvrtok nositeľom zvučného/zvučných mien. Pevne verím, že sa to doplní niečím špeci zo sekcie elektro-dum-bum-trésk-čvacht-čvacht.
      A keď už sme pri bláznivých Nóroch, myslím, že väčším ováciám by sa dostalo Hurra Torpedo, ktorí už raz na Pohode boli. To beriem ako fajn paródiu a kus umeleckého prejavu.

      Ale aby som len nehejtoval, slaves budú mega, na tých sa teším, rovnako ako na AltJ. C-Duncan sa tiež javí fajn a Rakúski elektro-trombónisti Elektro Guzzi je fakt, že šmakotinka... Line-up je niekde v jednej osmine, takže pribudne ešte veľa vecí, len dúfam, že s niečím ako Ylvis si už dáte pokoj :D

    • cookie
      8. 12. 2016, 17:29

      @Krpaty najlepsi koment zatial, cheers

    • DjDema
      11. 12. 2016, 16:45

      @Honza_H no vo štvrtok by mohol isť na plno stage Visegrad Techno Stage a mohol by mať vačší priestor pre viac ľudí aspoň by sme mali kde tancovať ale organizátori Pohody nedbajú na hlas fanúšikov.

  • tomik
    7. 12. 2016, 10:18

    trosku sklamanie velke oznamovanie 7.12 live stream ocakaval som aspon jednu kapelu ktora by dostala 500 lajkov za hodinu :D nevadi tesime sa na dalsie hadanky, nove mena, michala na fmku

  • Zuzana_Papp
    7. 12. 2016, 10:00

    Ahojte Pohodový priatelia. Mám otázku. Kto má skúsenosť s karavanom na feste? Rada by som s niekym pokecala kto už bol s karavanom. Dík :)

  • Honza_H
    7. 12. 2016, 09:57

    Chápu to dobře že ve čtvrtek už nebude ani žádný klasický headliner ? :(

    • monghi
      7. 12. 2016, 10:09

      @Honza_H tiez som to tak pochopil... ziadne "big name", proste iba zabava... ako Julo Satinsky v jednej hre zahlasil, "radost, radost, radost ... na tri riadky radost" :D

    • boomer
      7. 12. 2016, 10:21

      @monghi ten koncept vtipneho stvrtku sa mi rata, bolo nas jedenast a chiki s projektami su uzasne zriedkave veci. aj ylvis dam sancu, ale bude mi hlavou vrtat "minuly rok o tomto case sme tu mali PJ Harvey" :)
      rozpacitejsi pocit ma z alt-j ako headlinera.. mlada kapela s dvoma albumami pre mna ozajstnym headlinerom nie je :)

    • Honza_H
      7. 12. 2016, 10:29

      @boomer tak kdo ví, třeba to ti hlavní headlineři ve skutečnosti nejsou. uvidíme :)
      každopádně mě ten čtvrtek mrzí. už minulý rok kromě pj harvey nic a teď to vypadá na nic a ještě k tomu bez pj harvey. jako já nejsem proti tomu aby byl jeden den "zahřívací" ale ať se teda začne ve středu. Minulý rok to bylo v pátek/sobotu hrozně nabitý a nedalo se vše stihnout. Dva dny jsou prostě na pořádný program málo. mohl by se k tomu někdo z agentury vyjádřit a vysvětlit jaká za tím vězí strategie ?

    • monghi
      7. 12. 2016, 10:31

      @boomer Alt-J poznam iba z titulkov NME, pre mna je to uz vopred nezaujimava a tuctova kapela. Koniec koncov, gro dnesnych kapiel, ktore sa hrdia titulmi Mercury Prize a bla bla bla viac ako 2 albumy neda a ak, tak sa aj tak stratia v tom bordely hudobnej sceny.
      A nakoniec, na Pohodu chodim, pretoze je tam pohoda, on sa uz nejaky ten koncert objavi, z ktoreho sa budem tesit. minuly rok napr. Have You Ever Seen The Jane Fonda Aerobic VHS? ... aka zabava! Uvidime, este je stale cas, tie skutocne magnety sa este len ohlasia ;)

    • tomik
      7. 12. 2016, 10:33

      s tym stvrtkom to prosim prehodnodte nech fici festival asopon na 50% 3 veleke sceny... uz minule vsetci kamosi pindali v stredu je myslim volno tam je moznost spravit warm up nulty den... dva dni netrva hadam ziaden vlky festival a v prepocte cena den ste potom drahsi ako primavera ... chceme si uzivat ason tri dni nie stvrtok sa nudit v piatok sobota lietat nevediet kam skor rychlo to ubehne potom neviem preco je stvrtok problem asi financie

    • boomer
      7. 12. 2016, 10:36

      @monghi "beze všeho" ze vela toho este pride, mne len chyba pre zaciatok nejake meno ktoreho by som sa dokazal chytit a nad ostatnym potom mohol mavnut rukou. ked su pre mna doposial najpritazlivejsi Hudci Prerie a Milan Lasica, tak ma to trochu svrbi :)

    • Honza_H
      7. 12. 2016, 10:44

      @tomik přesně tak. ještě v roce 2014 byli ve čtvrtek kraftwerk, tame impala, a další otevřené stage, a fungovalo to skvěle.

    • cookie
      7. 12. 2016, 10:45

      @boomer tak tak... ja neviem ci nevypustim prvy krat stvrtok ked sa to este viac okliesti, min. rok nebolo co. elektronicky stejdz by potesil

    • lurie
      7. 12. 2016, 10:48

      Suhlasim so vsetkymi a pridavam sa k prosbe aby vo stvrtok bola aspon nejaka alternativa na aspon jednom dalsom podiu. Ked nebude prvy den velky headliner nevadi, ale ten chudobny program vadil vlani naozaj viacerym co som pocul ohlasy.

    • tomik
      7. 12. 2016, 11:01

      z pisme peticiu za pridanie aspon jedneho podia na stvrtok a poslime michalovi:D

    • gress
      7. 12. 2016, 12:08

      fakt prvý krát rozmýšľam nad vypustením štvrtku... aspoň bude viac síl na ostatné dni...

    • BM
      7. 12. 2016, 12:59

      u mna je to zatial jasne, na pohodu pridem v piatok podvecer, rozhodol organizator, z nostalgiou spominam na stvrtky

  • monghi
    7. 12. 2016, 09:51

    ohlasene nove mena ... Ylvis, Slaves ...

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa