Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Honza_H
    7. 2. 2017, 11:32

    https://www.youtube.com/watch?v=XjekYNJx9yA
    Ještě ti Arcade Fire a dáme si pak Seasons i s Winem. <3

    • michal
      7. 2. 2017, 19:03

      @Honza_H Ahoj, AF zial nebudu. Ale aj tak si mozme nieco dat, nie?

    • tomik
      7. 2. 2017, 20:10

      @michal a uz sme sa tesili ti madarski novinari nas dobre ojebali :D

    • Honza_H
      7. 2. 2017, 22:06

      @michal Tak to je mi líto. :( Zkoušeli jste ? Pokud ano na čem to ztroskotalo ? Příliš drazí ?

    • Tono
      8. 2. 2017, 09:39

      @Honza_H Nemôžem odpovedať za Michala, prečo to nevyšlo, ale áno, oslovili sme ich (koniec koncov ako každoročne takmer všetky veľké mená, ktoré sa spomínajú na webparty, alebo sú v našom wishliste na facebooku).

    • Honza_H
      8. 2. 2017, 11:42

      @Tono Tak v tom případě nepřestávám doufat na další roky ! ;)

    • cookie
      8. 2. 2017, 14:10

      udajne sem odmietli prist

    • tomik
      8. 2. 2017, 18:03

      @cookie to by ma fakt zaujimalo ze preco odmietli prist ked uz zjavne bola skoro ruka v rukave ... inak ten booking musi byt riadny hard core pol roka rokujes s jednou najdrahsich koncertnych skupin vyzera to nadejne a vo februari ti napisu ze odmietaju prist aj ked su v okoli... ine velke kapely nemozes oslovit lebo keby ti potvrdili vsetky naraz tak ich nezaplatis a potom vo februari mozes zacat cely booking nanovo a dufat ze je este nieco velke volne ... drzim palce

    • boomer
      8. 2. 2017, 20:25

      @tomik @cookie vy zniete ako keby ste mali nejake zakulisne informacie ;)

    • Peter_BB
      8. 2. 2017, 22:25

      @tomik to mas odkial, ze "zjavne uz skoro bola ruka v rukave"? Mne sa skor zda, ze najma clanky SME o ""predpovediach"" na nejaky rok su ciste "wishful thinking" - a dost mozne prvoplanove, kedze v SR sa vzdy dobre predavaju vyfabulovane nazory typu "Radiohead pridu na Pohodu, futbalisti aj hokejisti sa kvalifikuju, atd.". Pritom pre kazdeho zo SR je vsetko zvacsa x krat tazsie ako pre "konkurenta" z EU-15 ci USA, a to plati verim aj sportovcov (vid vsetko co sa napisalo o Zuzulovej a Vlhovej, nech dam aj iny sport ako hokej :), a dost mozne este vo vacsej miere aj pre organizatorov festov. Moj obdiv a vdaku maju vsetci, kt. to v podmienkach ake su v SR nevzdavaju a naopak maju dost psych. sil na to robit dane veci pri moznostiach prijmov v SR (vid ponosy na ""drahe"" pivo na Pohode), a casto navyse aj s nutnostou "bojovat so slovenskymi veternymi mlynmi".

  • tomillies
    7. 2. 2017, 11:07

    Boys Noize, Machinedrum, Future Islands,... Asi sa tu oplatí dávať svoje tipy. Diky Pohoda! :)

    • Tono
      7. 2. 2017, 16:05

      @tomillies nie je zac a ano, oplati (aj ked sa neda vzdy vyhoviet vsetkym) :)

    • Honza_H
      7. 2. 2017, 18:14

      @Tono Má cenu ještě posílat tipy na tento rok nebo už jsou všechny nabídky odeslané ?

    • michal
      7. 2. 2017, 19:06

      @Honza_H Ahoj, zatial sme zverejnili okolo 30 umelcov, este pribudne dalsich zhruba 100. Tipy pozera Tono a asi mi ich vhodne podsuva, aj ked Future Islands aj Boys Noize sme chceli uz v minulosti. Vo vzduchu mame teraz okolo 40 umelcov, dalsi pribudaju, akonahle nieco vypadne... tento tyzden pojdu von este dalsie mena a samozrejme pokracujeme aj v tom dalsom, mame tam paradne veci - aspon podla mna...:)

    • tomillies
      7. 2. 2017, 20:12

      @michal tak v prípade, že niečo "vypadne" :D, na Exite budú hrať Solomun a Dixon 3-hodinový b2b set.. pokúste sa ich stiahnúť, bola by to paráda :)

    • monghi
      7. 2. 2017, 09:11

      @monghi 1. Boys Noize

    • monghi
      7. 2. 2017, 09:13

      @monghi 2. Benjamin Clementine

    • monghi
      7. 2. 2017, 09:17

      @monghi 3. Future Islands

    • gress
      7. 2. 2017, 10:02

      všetky tri mená paráda. Snáď to bude takto pokračovať, plus dúfam, že sa čoskoro dozvieme aj "headlinerov", nepočítam teda, že Alt-J či Birdy by mali byť posledné bloky hlavného pódia

    • Peter_BB
      7. 2. 2017, 16:33

      @gress tak veru :)

      Ohladne Alt-J pocuvam od mnozstva ludi +/- presne taketo cosi: "hoc vsetok respekt k nim ako kapele, a aj k Agenture za ich vybavenie - do dramaturgie Pohody presna trefa, a raz za zivot skvele ich zazit vsetkym. Ale pri vsetkej ucte k nim nemaju na to, aby "utiahli" post headlinera na hlavnom podiu. Plus aj Ylvis je skor predzvest toho, ze Agentura posetrila peniaze presne na jedno z tych velmi silnych = velmi drahych mien, ktoreho sa tu viaceri dozadovali. Zatial ma natipovane len SME :), a my ostatni "horime nedockavostou" :)), snad to najsilnejsie meno na ktore vsetci cakame odznie uz tradicne v 2. polke FEB.

      A tiez suhlas s tym, ze mena oboch headlinerov hlavneho podia este nepozname.

    • boomer
      7. 2. 2017, 17:16

      @Peter_BB nechcem vyrabat alternativne fakty, a rad by som sa mylil, ale tusim boli Alt-J prezentovani ako headliner :)
      podla mna skor nez viac nez jeden papierovy headliner pribudne este do toho pomyselneho druheho riadku nieco, co pre kopu ludi alt-j plnohodnotne nahradi. Future Islands maju na taku poziciu super nasliapnute, imho. a ak by promotersky boh dal, a pribudol by gigant typu arcade fire, aphex twin, gorillaz, nine inch nails, tak vyhravame vsetci tak ci onak :)

      ja stale spominam na 2014, kraftwerk/suede/travis, ked som na hlavnom podiu videl tusim iba mogwai - a ostatne to bol nakoniec jeden z mojich naj naj rocnikov. :)

      poslednych 6 strednych mien - vsetko super, len tak dalej :)

    • muflon
      7. 2. 2017, 17:17

      @gress @Peter_BB Alt-J su urcite sobotny headliner tak boli predstavovani na FM-ku a Ylvis su stvrtkovy nemali by ste mat vyssie ocakavania nemyslim, ze Alt-j stali malo. Alt-J pri vsetkej ucte headlinovali primaveru, takze nam chyba len jedno velke meno na piatok.

    • boomer
      7. 2. 2017, 17:24

      @muflon no, headlinovali, ked boli relevantni :))

    • Honza_H
      7. 2. 2017, 18:19

      Bože ti AF jsou tak blízko v ten termín ... a Ylvis jako headliner LOL. Prostě čtvrtek bez headlinera no. Pokud se díky tomu zaplatí AF tak už přestanu remcat. :)

    • gress
      7. 2. 2017, 20:54

      no, uvidíme ako to teda dopadne nakoniec, a pri všetkej úcte, Alt-J mi vôbec neprídu ako sobotný ťahák, Ylvis nestoja ani za reč... Rozodne to nie je meno ako Prodigy alebo Sigur Ros minulý rok... Každopádne veľká škoda tích AF

    • Peter_BB
      7. 2. 2017, 22:45

      @muflon pri vsetkej ucte, nebolo to s headlinermi Primavery 2015 a Alt-J nahodou takto:

      http://consequenceofsound.net/2015/01/primavera-sound-reveals-2015-lineup-and-once-again-its-seriously-epic/

      skopirujem nech usetrim "klik":

      Barcelona’s Primavera Sound has established itself as one of the world’s premiere music festivals thanks in part to its masterful lineups, which are typically filled with rock-solid headliners, highly sought-after reunions, and other left field bookings. This year is no different: The Strokes, The Replacements, Underworld (performing dubnobasswithmyheadman in full), The Black Keys, Sleater-Kinney, Patti Smith (performing Horses in full), and Ride highlight Primavera Sound’s 2015 lineup.

      Other notable acts include Damien Rice, Antony and the Johnsons, James Blake, Belle and Sebastian, Alt-J,

    • Peter_BB
      7. 2. 2017, 23:32

      @muflon po pogoogleni ale musim zobrat spat - Alt-J to "utahovali" v 2015 napr. na:

      http://www.latitudefestival.com/sites/live.inviqa.latitudefestival.com/files/styles/fr_page/public/images/history/poster/latitude_2015_final_web_poster_03.jpg?itok=wnso1yYk

      len zas to je U.K., kde to utiahne aj Papa Noel :), ktory to snad nebude tento rok na letisku ""zachranovat"" (hoc mna by celkom potesil).

      Pohodu napr. podla mna skvele "utiahli" :) Kaiser Chiefs, a napr. aj Emiliana Torrini, ale pokial ide o Alt-J som dost skepticky - aj pokial ide o "utiahnutie" (pred)predaja listkov, a aj pokial pojde o koncert samotny. Fakt (doraz na slovo) tipujem este 2 silnejsie mena, ktore ale samozrejme mozu obe zahrat v piatok, cim sa z Alt-J stale headliner aj de iure :)))

    • Tono
      8. 2. 2017, 11:06

      @Peter_BB @gress ahojte, alt-J boli tučnými písmenami aj na Primavere http://images.sk-static.com/images/media/profile_images/events/20826788/huge_avatar
      a stále sú ťahúňmi aj napríklad tu: http://music.mxdwn.com/wp-content/uploads/2017/01/P17web-Poster-1280px-fb_tumblr.jpg
      alebo tu: https://pbs.twimg.com/media/C22zyQMWIAA7kIE.png
      Marek Hudec so Sme mi spomínal, že ich koncert na Szigete, bol jedným z najlepších, aké v tom roku videl. Sme veľmi radi, že máme alt-J veľkými písmenami v line-upe a verím, že svojim koncertom potešia aj mnohých ľudí pod hlavným pódiom na Pohode :)

    • Peter_BB
      8. 2. 2017, 12:19

      @Tono vdaka krasne za info - mna osobne "Alt-J" urcite utiahnu :)), len ako som pisal, co pocuvam tak pre mnohych pojde asi o "podobne silne meno" ako the Cribs. Ale zas na druhej strane je specifikom SR asi to, ze jedno velmi silne meno utiahne :)) predpredaj lepsie ako dve silne mena "typu ci na urovni znalosti s hranosti v SR podobnej Alt-J". Nam ktori si kupujeme listky zasadne rok vopred na letisku urcite nebude vadit, ak festival nebude vypredany, ale urcite si zelam to nech posledny oznameny headliner sposobi vypredanie kapacity pred zaciatkom festivalu. Ono mozno z neznalosti "trhu" nespravodlivo podcenujem efekt headlinerov Ylvis a Alt-J na (pred)predaj, ale zas na druhej strane verim ze vo FEB oznamite meno ktore to utiahne :))

    • Peter_BB
      8. 2. 2017, 12:24

      @Tono ..aj preto, ze ak by sa Vam podarilo dotiahnut niektoru z "legiend gitarovej sceny" (Slowdive, ..., Dinosaur Jr.), ktore co viem idu dost vo velkom hrat festy toto leto v EU, by bol na (pred)predaj skor v desiatkach ako v tisicoch. Mnohi samozrejme budeme verit ze sa skor ci neskor podaria Radiohead, pripadne ina takto velmi silna kapela pri ktorej bude plne pochopitelni dalsi dvaja headlineri (typu) Ylvis a Alt-J a festival sa vypreda jedna radost :)) Len po tej informacii, ze napriek zmene z Heinekenu na Urpiner je rozpocet na kapely dokonca vyssi ako v minulosti, su nase ocakavania velmi vysoke, teda od legendarnych rocnikov 2011 ci 2013 :))

    • muflon
      8. 2. 2017, 21:05

      @Peter_BB ja nechcem rypat ale cribs porovnavat s alt-j je nezmysel. Alt j prilakaju v nasich koncinach neporovnatelne vacsie mnozstvo ludi. Medzi tymito dvoma udalostami su 3 roky ale myslim, ze ten rozdiel v navstevnosti je taky podstatny ze to nevadi.

      Cribs praha 2012 126 ludi
      https://www.facebook.com/events/352657451494227/
      Alt j praha 6.6k ludi
      https://www.facebook.com/events/1576349175941485/

    • Peter_BB
      8. 2. 2017, 23:24

      @muflon prave ze si teraz fajne napisal - hoc tie cisla svedcia len o "segmente fejsbukovych", na druhej strane ale "fejsbukari" na Pohode vyrazne dominuju nad "indie" :)), cize aj relevantny zdroj, a najma ten cca. 50-nasobny rozdiel je "bez komentara" :) Este ze si mi to nedal natipovat, lebo hoc by som to dal v prospech Alt-J, ale len tak 1.5 nasobne :)

      Len pre zaujimavost, porovnaval som pre to, co poznam ja - napr. "rotacie" na nasom _FMku a X-FM Manchester, ktore striedam vacsinu prac. casu aj casu doma. Aj tu vec k Primavere som "prezdrojoval" :) Ale najviac som "fabuloval" :( z toho, ze Alt-J su asi jedina kapela kt. zaznamy koncertov mam odpozerane, ci skor iba odpocuvane z Youtube. Z koncertu Cribs na Pohode mam velku stigmu az traumu, o tom som tu 100x pisal, tak ma o to viac potesi ak mi ju "nase" publikum na Alt-J trosku prelieci :))

      Klucove pre Pohodu je beztak to, ako sa pohol predpredaj po oznameni Alt-J. Z toho cisla je verim mozne "navarit" aj odhad, ako plno a aka atmoska bude na koncerte. Aj ked zas "fejsbukovi" tipujem "lajkovali" aj Petra, Bjorna a Johna, hoc zjavne poznali len jeden hit po ktorom dobra tretina ludi odisla a zaver koncertu, ehm, z tohto mam skoro taku traumu ako z koncertu Cribs :))

    • emo
      9. 2. 2017, 00:24

      @Peter_BB piťu ty s tými svojimi fesbukarmi :) si tam založ konto a budeš mať pokoj, vraj tam je ak chlievik abo jak sa to volá "ďakujem za detstvo bez faceb." tak ja ďakujem za dospelosť bez fb, len aj tak neviem aký je v tom rozdiel vypisovať na lepšej či horšej sieti :) celkovo mi tie pointy počúvania toho jediného správneho rádia, chodenia na tie jedine dobré akcie či volenie tej jedinej správnej bandy politikov atď všetkých tých správnych smerov nejak unikajú

    • Peter_BB
      9. 2. 2017, 10:35

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D Emo nie je urcite "jedno spravne" - toto ma mrzi, ze tu pisem formalne tak nestastne, ze to takto vyznieva. Len podla mna ako na na Rysy nepojdes v zime na bezkach, a rovnako niekde "po Alpinke" :) v skialpovej vybave, tak rovnako aj co ja viem FB vs. WP a pod., proste respektujes urcitu "infrastrukturu" :), ..o tomto radsej osobne. No a druha vec je, ze ak by som namiesto jedneho slova "fejsbukovi" mal dat 3-riadkovy opis, tak je beztak pridlhy prispevok este 3x dlhsi. Ale urcite netvrdim, ze kazdy kto ma FB tak napr. na Peter, B&J poctivo cakal na Young folks, nahral si kratke "selfie video" a zdrhol. Len tych, co si robia "selfíčka" a videa a masovo opustia koncert po hite, volam "fejsbukovi" lebo som si vsimol ze tie videa a fotky hned davaju na FB. Ale zas vsetci moji "fejsbukovi" kamarati vedia, ze nie som zastanca "jedneho spravneho radia". A naopak, bol by som zvedavy kolki z Vas "slnieckarov" :) ste boli napr. aj na Dohode a ako sa tam spravali - ja napr. cez Desmod vystojim rad na pivo a donesiem kamaratom, a to mi odpustia tie zdanlivo statulkujuce a polo-nenavistne komercio-FB-fobne :)) reci.

    • radimm
      9. 2. 2017, 10:47

      @Tono ja myslim, ze co chceli tunaka priatelia povedat, je napr. to, ze alt-j je sice fajn kapela, moze mat dobre koncerty, mnoho ludi sa potesilo, ale ako si sam postol obrazky, ludia ich maju na urovni tame impala (orange stage), justice (tanecna arena) a pod. a tak sa stale ponuka ta otazka, co tu stale dookola pada, je to headliner celeho dna na hlavnom podiu? ....a mozno je odpoved ano, ja si za ostatnych a uz vobec nie za vas odpovedat netrufam :) ...pre mna osobne nie...vela zdaru este v bookingu a pripravach, snad potesite este aj moju dusu :)

    • Peter_BB
      9. 2. 2017, 17:56

      @radimm vyborne si to napisal, +/- tak som to myslel aj ja, len som to tradicne dost nestastne napisal. Kazdopadne Alt-J mozu byt idealnym sobotnym headlinerom napr. ak nas ten piatkovy + nocny program tak vystavi, ze sa nam v sobotu vecer mnohym bude skor ziadat "headliner kompatibilny s polohou v sede ci lezmo" :))

    • boomer
      9. 2. 2017, 19:24

      @radimm pre spravnost by som ale este podotkol, ze Tame Impala boli minuly rok na vsetkych festivaloch najvacsimi pismenami, a Justice su nimi (o cosi menej pochopitelnejsie) tento rok :)

      mozno este z noveho albumu alt-j vsetci kolektivne padneme na rit, ktohovie :D

  • user56faee91b3968
    6. 2. 2017, 16:00

    Deftones 18.4. Gasometer....die niekto????

  • lucka
    3. 2. 2017, 10:44

    prosim si splnit jedno male zelanie. Vök, prosim prosim :)

  • VV
    2. 2. 2017, 14:18

    prakticke napady este nedavate? tak skusim. neposobili by kayam stany vychovnejsie s kupolou v tvare mesity? a aspon jeden polmesiac navrch. vyuzit by sa mohol ten z vlanajsieho minaretu

    • cookie
      2. 2. 2017, 15:40

      @VV lol, este furt? dozivotna trauma?? cry us a river, build a bridge and get over it.

      ...or do us all a favor and jump off it.

    • Peter_BB
      2. 2. 2017, 17:29

      @cookie :))) Ale vies ako to chodi, "haters gonna hate"..

    • VV
      2. 2. 2017, 17:54

      :D myslel som ze tu mate vacsi zmysel pre humor :D

    • Peter_BB
      2. 2. 2017, 18:26

      @VV zmysel pre humor verim mame, len nam chyba (ten Tvoj) zmysel pre prvoplanovy bulvar. Medzi nami - za zmysel pre humor sa povazuje (v kontexte tuto WP) schopnost napisat nieco co je vtipne co najvacsiemu poctu citatelov, a nie nieco co je vtipne len Tebe a komu este? Obcania hlaste sa :))

    • VV
      2. 2. 2017, 19:20

      obcania ak najdete nieco vtipne co napisal Peter_BB mate u neho pivo :D

    • Ssss
      2. 2. 2017, 19:48

      @VV Toto Ti nevyšlo bro.

    • emo
      2. 2. 2017, 23:11

      niekto mi tu silou mocou vnucoval že som slniečkar, teraz som zas mesiačkar a mám si zas dakde dať nejaké mesiačiky, hlavne si nás treba niekam zaškatuľkovať bez toho by to nešlo, buď príliš čierni alebo príliš bieli, furt ale zásadne zlí na večné veky vekov a nikdy inak, mal by si sa rozhodnuť na ktorej si strane, na ktorom brehu ked tie brehy tak potrebuješ, len s nami v tejto svojej bezbrehej škatulkarčine bars nerataj bo my sme rieka, nečuduj sa že tu si kus mimo, nevstupiš 2x do tej istej rieky a tichá voda všetky brehy myje
      https://www.youtube.com/watch?v=KRgXlISCurc
      a sa započuvajte, znie vam ten hlas nejak povedome :) ano ano je to marek z lavagance :) a chalani zas teraz maju v rukach bicie a basu v davovke

    • Peter_BB
      2. 2. 2017, 23:27

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D presne o tom, co pises, spievaju aj Mudhoney:
      https://www.youtube.com/watch?v=CHumIxWKVfM
      ..najradsej mam tu pasaz "I will say no to nothing, and yes to something, but I have no idea what that something should be" :) ..co by vlastne mohla byt aj hymna tych tzv. slnieckarov :))

    • emo
      3. 2. 2017, 07:40

      @Peter_BB ta hej slniečkari, len pranostika nám na dnes jasne hutorí, že na svätého Blažeje slnko ešte nehreje
      človeka poznaš po reči, tak nech naše slovo a usmev hreju každý deň všetkych ludi dobrej vole a aj tu zlu na dobrú obrati a dobru nežičlivé jazyky nech si svoje zaručené neomylné pravdy napíšu na toalet papier a vytru si nimi svoje ctené prdelky a dnes si všetci pripíjame na moje zdravie (hoc aj čistou vodou) a ja pripíjam na Vás všetkých

    • Peter_BB
      3. 2. 2017, 09:42

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D vsetko najlepsie Emo! Dobre oslav/te :), a vela zdravia :))

    • miso98
      3. 2. 2017, 16:14

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D serus emo, newim co oslavujes - ale dam si nato pivo! v Cani :-D vela zdravia!

    • taus
      6. 2. 2017, 12:19

      Peter, mám u tebe pivo :) díky VV

  • majki
    1. 2. 2017, 16:31

    BOB DYLAN

    • user56faee91b3968
      1. 2. 2017, 16:56

      @majki Neil Young&The Who&Rolling Stones&Paul McCartney&Bruce Springsteen.....myslim ze o takychto menach(a aj o Bobovi mozme len snivat....)

    • majki
      1. 2. 2017, 17:13

      @user56faee91b3968 Určitě přijede, protože zapadá a pohodu z většiny vyprodá :). Michal už sa naň těší :) a ja tjěěěěž :D

    • emo
      1. 2. 2017, 20:06

      @majki bob bol tusim 2013 a len sme chlastali ci 14 to je 15 len sme chlastali reku ked je uz tu ci by nevystupil, no nedaj boze vystupit z tej toitoiky ked uz tam raz vstypil uz je stary uz ani chlastat nevladze, vsak tam stal rad pred tym hajzlom a ja som oznamoval - a teraz vystupi bob dylan a kukali na mna jak na dylina bo nikto nevystupoval, radsej phil colins,vsak phil colins, phime aj my

    • emo
      1. 2. 2017, 20:18

      @user56faee91b3968 ja tipujem phila collinsa & blondie a twisted sister, mozno pride aj kuzelnik talostan a system of a down bude v prahe tak tolko uz pockaju vsak maju to na skok

    • user56faee91b3968
      2. 2. 2017, 00:41

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D niekto by tu mal pisat k veci alebo nepisat vobec...

    • emo
      2. 2. 2017, 04:21

      @user56faee91b3968 kurnajs som ti tu odpisal len ma to zrusilo no :) len teraz uz to opakovat nebudem :) asi bolo prilis dlhe :)

    • VV
      2. 2. 2017, 09:06

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D zrusilo ta to? co sa divis. diskusny system ma tiez len jedny nervy :D

    • Peter_BB
      2. 2. 2017, 11:11

      @VV ber to ale aj z druhej strany, ze WP je alternativou k FB, a je to party :) a nie Kniha priani a staznosti :) A povodny prispevok ma dokonca blizsie k tomu, ako ked nejaky nadrzany teenager oslovuje zensky nick na pokec.sk tym "popises?". Plus tie kapitalky tiez podla mna patria IBA :) na FB

    • emo
      2. 2. 2017, 12:21

      @Peter_BB hej hej priatelia v zasade ide o to že tu každý môže snívať ako chce a keby aj mohol iba snivat o madonne na pohode tak čo :) však je to pravda že moze iba snivat, preto si nemyslím že by ste tu mali nutne pisat k veci alebo vobec :) snívanie je dovolené a za mňa vítané, síce už poznáme top 10 stareho britpopu, mna nejaký brit pop vobec nezaujíma akurát dodržiavam po vzore happy m. šťastné pondelky a na jednom sa zúčastnili aj peťoBB s mišom a mohol by som sa k vam pridať ako že ta pesnička od h.m. jupijupi jajaje, len mne to príde ako by som tu trepal o britpope 20 rokov späť alebo o metale 30 rokov späť že nepišete teda k veci :) a to rozhodne neznamená že by ste nemali pisať vôbec :) že teda snivanie o stonoch na poho je k veci a kuzelnik talo nie, ale veď sme sa tu v minulosti bavili, že by sme chceli na poho phila collinsa a nebol som sam, prišlo mi to ako dobrý ulet mimo reality a ten koncert by som urcite nevynechal, system dlho nebolo a nebude vidieť v našej blizkosti, ja už listky mam, tak ked este niekto nema, nech sa poponahla, lebo o chvilu uz budu iba v nenormalnych cenach alebo vobec, odkazy na kapely si tu davame bezne, tak zas pripominam repete z poho astronautalis a movits a nerepete swans, vsetko nasa tabacka, a kuzelnik talo je tu silne ziadaný, vsak mojej dcere na pohode urobil z balona pekne velke srdce a potomze co by sme este celi tak nejaky vtipalek ze jelena a talo tam vyčaril z balona za cca 20 sekund nadherneho jelena, ako vsak kludne nech doprovodna akcia k nemu je nejaky britpop na inej scene, mne to vadit nebude , ja len že myslim, že ďalšie vystupenie kuzelnika T na pohode je viac k veci ako stoni, a tiež je mi to jedno kto tu je kedy viac k veci :) no a že spevak z T.S. je najsexi žena v hudobnom priemysle s tym tiež ťažko niečo niekto narobí a chlastat na pohode si snáď môžem s kým chcem a kedy chcem :)

    • majki
      2. 2. 2017, 13:40

      @Peter_BB WP- Web policie (umělecké), taká kniha přání a stížností do pohody aj nepohody :D

    • majki
      2. 2. 2017, 13:57

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D Hlavně nechlastat chlapy a djévčatá, ať z téééj pohody taky něco máte, sakra :DDD

    • Peter_BB
      2. 2. 2017, 17:27

      @majki pre mna za mna, v pohode aj ked si zajdes niekde za kamaratmi na party :), tak kludne sa obmedz pri otvoreni temy len na meno interpreta, a to poriadne zvysenym hlasom (narazam na tie kapitalky). Ono tak ako sa najdu zufalci niekde na pokec.sk ktori zareaguju na to "nepopises?", tak mozno aj na tej Tvojej party nejakych splasis. Ale tak ako vacsina ludi vnima za tymi prispevkami "nepopises?" nejakych zufalcov, tak asi aj tutu na WP bude vacsina za tym Tvojim prispevkom vnimat nejake zufalstvo ktore sa Ti spaja s Tvojou neschopnostou zajst si na koncert Boba Dylana v minulosti, ved hral dost blizko v 2015, a casto po celych USA v 2016. Ale o tom, ze Bob oznamil nejake stredne velke festy v EU, a bude mat dieru cez Pohodu, moze podla mna snivat len niekdo "kdo míchá chlast s nejakýma dobrejma halucinogenama" :)))

    • majki
      2. 2. 2017, 20:04

      @Peter_BB Zúfalstvo, zůfalý(proboha co to je za bláboly), halucinogeny ( na to už nemám věk:), Tak to abych už radši nic nepsal a dal se na pití. Ty nemáš někdy bláznivé spontánní nápady (to jsem hned trapný exhibicionista?, web párty pohoda má nějaké pravidla, Etiku?) Bob dylan není můj nejoblíbenější interpret, a protože seznam umělců Hlavně tých nahoře je zůfalý, tak jsem chtěl jen popíchnout...

    • majki
      2. 2. 2017, 20:34

      @Peter_BB Ležím s chřipkou a trochu jsem se nudil :) Někdy jsem trapný,ujetý, bláznivý, ale ne vulgární a zlý a pohodu mám rád od 2004... Tak se omlouvám za moji zbrklost a omezenost :)

    • emo
      2. 2. 2017, 22:51

      @majki phil collins, phime i my

    • Peter_BB
      2. 2. 2017, 23:21

      @majki podpichy su samozrejme OK, len podla mna forma "iba meno interpreta, a navyse v kapitalkach" mi pride najhorsia mozna. Stacilo podla mna napisat napr. "Michal, pocul som ze si blizko bookingu Boba Dylana, je to pravda?", a to by som verim aj ja prispel prispevkom " :)", napriek etikete ze vsetko pod 5 slov patri na FB :) Neviem ci je to nejako zrozumitelne, ale WP je jedina socialna siet ktoru mam, prave preto ze este donedavna sa odlisovala od vsetkych tych FB, Tweeterov a co ja viem coho v tom, ze sa tu ludia vyjadrovali vo vetach a dokonca aj v suvetiach :))

    • emo
      3. 2. 2017, 07:22

      @Peter_BB joj tak to zas počkaj, musíme byť féroví a zhovievaví a nie premúdrelí, dlhá reč, krátka reč nebude iste sledovať nejakú schému dobrá reč, zlá reč :) "iba meno" nie je vždy "iba meno" :)

    • Peter_BB
      3. 2. 2017, 09:48

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D jasne, az by ze napr. Michal v _FMku ohlasi Radiohead, tak to budu plne pochopitelne aj prispevky na WP "RADIOHEAD" :) Ale zas Emo ani Ty NEKRICIS :)) po detoch len tak bez dovodu, a snazis sa ich utisit ked oni niekde na verejnosti bez dovodu kricia, ci nie?

  • cookie
    1. 2. 2017, 14:06

    https://youtu.be/VwZG_jY9gFs

    btw diky za "skverpašera", way to go

  • user56faee91b3968
    31. 1. 2017, 01:53

    Mark Lanegan&Sleaford Mods????YesYesYes...Dakujem

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa