Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • haluzman
    9. 2. 2017, 14:35

    ja stale cakam, ze ohlasia mojich oblubenych FUCK ART, LET'S DANCE! ;) https://www.youtube.com/watch?v=1hjPPSkCncs

  • Honza_H
    9. 2. 2017, 13:53

    Tak se zrovna koukám na Salut C'est Cool a jsem pozitivně překvapen ! Doufám že ve budou čtvrtek - k tématu hudba a humor se to myslim docela sedí, rozhodně se mi zdají být o mnoho vtipnější než Ylvis. A párty dělaj docela masivní! https://www.youtube.com/watch?v=eQwLhfJ9EaU

    • gress
      9. 2. 2017, 14:11

      Ja hlavne dúfam, že sa s "vtipnými" kapelami tento rok už skončilo :/

    • cookie
      9. 2. 2017, 14:48

      @Honza_H francuzski elektronicki vrbovski vitazi na lsd :) niektore pasaze mi pripomenuli preciznu selekciu trackov vrakunskych kolotocarov :)) pojdem sa pozriet

    • Peter_BB
      9. 2. 2017, 18:16

      @gress ale Ylvis su mozno aj vtipni "bez uvodzoviek", len podla mojich kamaratov skor pre posluchacov Funka, Expresu ci Europy 21 (ciao Emo :))) Otazka skor znie, ci je spravne "znasilnovat" do ich koncertu tu nie malu cast ludi na Pohode, kt. z SK radii pocuvame _FMko, ktore, ehm, asi dobra otazka na Daniela Balaza :)))

    • michal
      12. 2. 2017, 21:39

      @Peter_BB Ahoj. Otazka vtipu je vzdy subjektivna, ja nepocuvam Funko, Expres ani Europu 2. Ylvis su pre mna jednoznacne humor bez uvodzoviek, je to pre mna idealna hudobna a textova odpoved na odrhovacky z radii typu Funko, Expres a Europa 2. Ak by sa to posluchacom tychto radii zacalo zdat skutocne vtipne, museli by zakonite preladit...

    • Peter_BB
      13. 2. 2017, 16:35

      @michal vdaka za info, medzicasom som sa inac uz ""pri pive stretol"" aj s totoznym nazorom, t.j. ze je to kvalitne urobena recesia. Snad vyjde pocasie, a nebudu dlhe rady v Pivobrane, tak to ak budu Ylvis dobre nazvuceni (t.j. ze bude rozumiet spevu aj pre nas, pre kt. je EN cudzi jazyk), nakoniec mozno este budu po feste na nich velke chvaly. Obzvlast ak sa usetrene peniaze pouziju na velmi silneho top headlinera. Na druhej strane, ak by cez Ylvisa paralelne hralo este jedno podium, s nejakym aspon ako-tak znamym interpretom, tesili by sme sa urcite viac. Hodnotit budem line-up urcite az po poslednom mene, a festival az v nedelu :), na zatial je podla mna super ze sme aj na WP prekecli to, co som po navrate z Ameriky zistil ze celkom rezonuje v okruhu "skalnych Pohody" :)

    • emo
      15. 2. 2017, 17:07

      @Peter_BB chlapi EU2 je náhodou úplne v pohode radijko, hrajú aj také aj také, a majú skvelých moderátorov, ňe jak toti upätí najmudrejsi a najdoležitejši na svete, nechapem preco sa s nezavislou a experimentalnou scenou spaja taka uzkoprsost a upatost, taka rezervovanost odmeranost a umela vyhranenost ... smiešne

  • JACQUESdeFRED
    9. 2. 2017, 07:19

    Pokud to má ještě smysl, tak sem hodím ještě osobní wishlist:
    DIIV, Health, Everything Is Mady in China, Holy Fuck, Caspian, Daughter, Prodavač, Soko, Soulwax, This Will Destroy You, Explosions in the Sky, Tvrdý/Havelka atd

    • Peter_BB
      9. 2. 2017, 11:04

      @JACQUESdeFRED za DIIV tu vo velkom lobbujem uz vyse 2 rokov, len tipujem :) ze nielen Zach, ale ani Boh :) este netusi ci/kde budu hrat v lete? Ci mi nieco uslo?

      Tipujem :)) ze aj Tono and co. ocenia, ak tipy :)) obmedzime na kapely kt. uz ohlasili letne festy (prip. kluby) v EU, a zatial maju volny aspon jeden z Pohodovych :) dni. Z gitaroviek co poznam evidujem takto zatial iba Dinosaur Jr., co som tu uz pisal, no a stale plati ze cez Pohodu oznamili na ich webe len Madrid 8ho. Len ten ich spolumajitel Live Nation :((, ceny vlezu v USA na 3-nasobku, zas treba chapat ze Michal nevysoli velke peniaze pre par desiatok nas za kapelu, ktora sa jemu (resp. im) v Agenture ani vobec nemusi pacit, len preto ze na gitarovej scene je "in". So Zachom s DIIV som inac prekecol osobne na silvestra 2014/15, ze ak im pride pozvanka na Pohodu, musia ju prijat, a suhlasil :), len sa obavam ci mu "dotrkne" ked si precita pozvanku na Grejp :))

    • JACQUESdeFRED
      9. 2. 2017, 15:32

      @Peter_BB hmmm, zrovna to čtu na jejich fb...

    • Peter_BB
      9. 2. 2017, 17:44

      @JACQUESdeFRED dik moc - musim uprimne priznat ze toto som netusil, tie 2 riadky hore som (tak ako vacsinu) "varil dost z vody", akurat som si na webe overil ze neoznamili zatial nic na leto. Skoda, dufal som ze s heroinom skoncil po tej smutnej kauze ktoru mali so Sky, ale zas z pocutia, citania a aj z osudu byvaleho kamarata viem ake je to tazke. Snad sa mu podari coskoro "vyliecit" a kazdy komu sa pacia ich zazije na koncerte, my zo SR idealne na Pohode :))

    • JACQUESdeFRED
      10. 2. 2017, 07:52

      @Peter_BB každopádně jsi z té vody něco uvařil, všechna čest. já DIIV poslouchám docela čerstvě, když jsem je našel v žebříčku nejlepších loňských alb. jejich první album mě ve své době nebavilo a ani teď jej nijak zvlášť neroztáčím.

    • Peter_BB
      10. 2. 2017, 11:26

      @JACQUESdeFRED dik este raz za podnet :), a pripadne dojdi na stretavku WP :) na Pohode, kde asi bude vhodnejsi priestor na moje "tiez dost, ale nie uplne z vody navarene" uvahy o tom ze ak by som aj raz za zivot chcel kvoli skusenosti prihlasit sa do vyberu sprievodcu nejakeho interpreta na Pohode ci Grejpe, tak jednoznacne DIIV, ..cize som aj celkom rad ze neprichadzaju, a uzijem si tradicne cestu do Trencina aj fest s kamaratmi :))

    • JACQUESdeFRED
      11. 2. 2017, 08:01

      @Peter_BB jasně, dojdu rád poslechnout úvahy a příběh se zachem na silvestra. lastfm náhodou nepoužíváš? inspirace není nikdy dost...

    • Peter_BB
      13. 2. 2017, 16:37

      @JACQUESdeFRED dojdi urcite. Last.fm poznam, len som ta "vrat se do hrobu generace" :) odchovana na Rock FM :), ..akurat sa trapim ze mi na streameri prestalo fungovat X-FM (KEXP ide OK) tak dost mozne ma technika predsa len "dokope k modernosti" :))

  • emo
    9. 2. 2017, 00:08

    pozdravujem benjiho ben jaia a jeho mačky, kocúrov, ked nejde mohamed k hore ... milé stretnutie :)

  • thepaulla
    7. 2. 2017, 15:54

    noo este by to chcelo Regal!!!!!!!!!, ked to Boys Noize tak pekne rozbehol a vysnivaneho Tigu a New Order a Tigu a Regal :D

    a toto tieto utvary, co mi perfektne zabranuju v tom ,aby som videla co pisem a co citam ,to vsetci tak vidia? :D vyborny napad!!! :D

    • Tono
      7. 2. 2017, 16:01

      @thepaulla zdravim, utvary sa daju zrusit kliknutim na moznost "Vypnúť lietajúce objekty" vpravo hore :)

    • thepaulla
      7. 2. 2017, 16:04

      @Tono dakujem, uz som si to vsimla dalej, nebola som tu pol roka asi...tak mi chvilu trvalo, kym som sa zorientovala, kde co je...

    • cookie
      8. 2. 2017, 17:35

      @thepaulla oi paulla, sak uz vystupil http://tinyurl.com/j48n68j a tigu si predsa videla v praze ;D nejake proper techenko by veru bodlo https://youtu.be/N00z7gXWAUM

      Boys Noize potesil, archaicke prosby boli vyslysane .)

    • monghi
      8. 2. 2017, 22:28

      mno ... ja sa uz pomalicky zacinam tesit na paradne vystupenia v Arene... to miesto mam strasne strasne rad, vzdy tam akosi omladnem :D Mozno Boys Noize budu prave tam, mozno tam vystupi este vacsia pecka... ale, ja viem, Underworld na leto nemaju zatial nic a minuly rok na Zlatych Pieskoch boli magicki... ale na Pohodu by uz konecne mohli prist alebo ... a napisem to zasa, ako kazdy rok... Gus Gus!!! Michal, skuste ... zatial maju potvrdene len dva julove terminy, 15.7. dokonca v Nemecku... sanca by mozno bola :)

    • tomillies
      8. 2. 2017, 22:52

      @monghi Boys Noize bude v Arene, je to spomenuté v novinke ;) (ak by to bolo hocikde inde, tak by som bol asi sklamaný :D).. a prihováram sa k GusGus.. to je tu snáď najžiadanejšie meno, ak sa nebavíme o headlineroch..

    • emo
      9. 2. 2017, 00:04

      @tomillies čau, keď to máte najžiadanejšie, tak by mohol zaujať Högni Egilsson teraz v sobotu v tabačke

    • thepaulla
      9. 2. 2017, 01:03

      @cookie ach cookie...a elis uz ti hovorila, ze aj ty na pohode budes odo mna onaramkovany a potrblietkovany? :D uz sme to vsetko dohodli, ze sa vsetci na boys noize stretneme!!! :D
      no a s tym regalom, to bol slaby vtip...
      a gus gus by isto potesili viacerych

    • cookie
      9. 2. 2017, 01:57

      @thepaulla nie, zase?! :D oné, s tymi trblietkami to netreba prehanat... slaby jak tie ich burgre? ale henten vyzera chutne. obavam sa, ze viac by sa ludia potesili ich ohlaseniu, ako uja dja :D ale drzim palce, je nas tu viac... https://youtu.be/_RBdt_YzSGw

      jednu mineralku prosim

    • tomillies
      9. 2. 2017, 17:47

  • Honza_H
    7. 2. 2017, 11:32

    https://www.youtube.com/watch?v=XjekYNJx9yA
    Ještě ti Arcade Fire a dáme si pak Seasons i s Winem. <3

    • michal
      7. 2. 2017, 19:03

      @Honza_H Ahoj, AF zial nebudu. Ale aj tak si mozme nieco dat, nie?

    • tomik
      7. 2. 2017, 20:10

      @michal a uz sme sa tesili ti madarski novinari nas dobre ojebali :D

    • Honza_H
      7. 2. 2017, 22:06

      @michal Tak to je mi líto. :( Zkoušeli jste ? Pokud ano na čem to ztroskotalo ? Příliš drazí ?

    • Tono
      8. 2. 2017, 09:39

      @Honza_H Nemôžem odpovedať za Michala, prečo to nevyšlo, ale áno, oslovili sme ich (koniec koncov ako každoročne takmer všetky veľké mená, ktoré sa spomínajú na webparty, alebo sú v našom wishliste na facebooku).

    • Honza_H
      8. 2. 2017, 11:42

      @Tono Tak v tom případě nepřestávám doufat na další roky ! ;)

    • cookie
      8. 2. 2017, 14:10

      udajne sem odmietli prist

    • tomik
      8. 2. 2017, 18:03

      @cookie to by ma fakt zaujimalo ze preco odmietli prist ked uz zjavne bola skoro ruka v rukave ... inak ten booking musi byt riadny hard core pol roka rokujes s jednou najdrahsich koncertnych skupin vyzera to nadejne a vo februari ti napisu ze odmietaju prist aj ked su v okoli... ine velke kapely nemozes oslovit lebo keby ti potvrdili vsetky naraz tak ich nezaplatis a potom vo februari mozes zacat cely booking nanovo a dufat ze je este nieco velke volne ... drzim palce

    • boomer
      8. 2. 2017, 20:25

      @tomik @cookie vy zniete ako keby ste mali nejake zakulisne informacie ;)

    • Peter_BB
      8. 2. 2017, 22:25

      @tomik to mas odkial, ze "zjavne uz skoro bola ruka v rukave"? Mne sa skor zda, ze najma clanky SME o ""predpovediach"" na nejaky rok su ciste "wishful thinking" - a dost mozne prvoplanove, kedze v SR sa vzdy dobre predavaju vyfabulovane nazory typu "Radiohead pridu na Pohodu, futbalisti aj hokejisti sa kvalifikuju, atd.". Pritom pre kazdeho zo SR je vsetko zvacsa x krat tazsie ako pre "konkurenta" z EU-15 ci USA, a to plati verim aj sportovcov (vid vsetko co sa napisalo o Zuzulovej a Vlhovej, nech dam aj iny sport ako hokej :), a dost mozne este vo vacsej miere aj pre organizatorov festov. Moj obdiv a vdaku maju vsetci, kt. to v podmienkach ake su v SR nevzdavaju a naopak maju dost psych. sil na to robit dane veci pri moznostiach prijmov v SR (vid ponosy na ""drahe"" pivo na Pohode), a casto navyse aj s nutnostou "bojovat so slovenskymi veternymi mlynmi".

  • tomillies
    7. 2. 2017, 11:07

    Boys Noize, Machinedrum, Future Islands,... Asi sa tu oplatí dávať svoje tipy. Diky Pohoda! :)

    • Tono
      7. 2. 2017, 16:05

      @tomillies nie je zac a ano, oplati (aj ked sa neda vzdy vyhoviet vsetkym) :)

    • Honza_H
      7. 2. 2017, 18:14

      @Tono Má cenu ještě posílat tipy na tento rok nebo už jsou všechny nabídky odeslané ?

    • michal
      7. 2. 2017, 19:06

      @Honza_H Ahoj, zatial sme zverejnili okolo 30 umelcov, este pribudne dalsich zhruba 100. Tipy pozera Tono a asi mi ich vhodne podsuva, aj ked Future Islands aj Boys Noize sme chceli uz v minulosti. Vo vzduchu mame teraz okolo 40 umelcov, dalsi pribudaju, akonahle nieco vypadne... tento tyzden pojdu von este dalsie mena a samozrejme pokracujeme aj v tom dalsom, mame tam paradne veci - aspon podla mna...:)

    • tomillies
      7. 2. 2017, 20:12

      @michal tak v prípade, že niečo "vypadne" :D, na Exite budú hrať Solomun a Dixon 3-hodinový b2b set.. pokúste sa ich stiahnúť, bola by to paráda :)

    • monghi
      7. 2. 2017, 09:11

      @monghi 1. Boys Noize

    • monghi
      7. 2. 2017, 09:13

      @monghi 2. Benjamin Clementine

    • monghi
      7. 2. 2017, 09:17

      @monghi 3. Future Islands

    • gress
      7. 2. 2017, 10:02

      všetky tri mená paráda. Snáď to bude takto pokračovať, plus dúfam, že sa čoskoro dozvieme aj "headlinerov", nepočítam teda, že Alt-J či Birdy by mali byť posledné bloky hlavného pódia

    • Peter_BB
      7. 2. 2017, 16:33

      @gress tak veru :)

      Ohladne Alt-J pocuvam od mnozstva ludi +/- presne taketo cosi: "hoc vsetok respekt k nim ako kapele, a aj k Agenture za ich vybavenie - do dramaturgie Pohody presna trefa, a raz za zivot skvele ich zazit vsetkym. Ale pri vsetkej ucte k nim nemaju na to, aby "utiahli" post headlinera na hlavnom podiu. Plus aj Ylvis je skor predzvest toho, ze Agentura posetrila peniaze presne na jedno z tych velmi silnych = velmi drahych mien, ktoreho sa tu viaceri dozadovali. Zatial ma natipovane len SME :), a my ostatni "horime nedockavostou" :)), snad to najsilnejsie meno na ktore vsetci cakame odznie uz tradicne v 2. polke FEB.

      A tiez suhlas s tym, ze mena oboch headlinerov hlavneho podia este nepozname.

    • boomer
      7. 2. 2017, 17:16

      @Peter_BB nechcem vyrabat alternativne fakty, a rad by som sa mylil, ale tusim boli Alt-J prezentovani ako headliner :)
      podla mna skor nez viac nez jeden papierovy headliner pribudne este do toho pomyselneho druheho riadku nieco, co pre kopu ludi alt-j plnohodnotne nahradi. Future Islands maju na taku poziciu super nasliapnute, imho. a ak by promotersky boh dal, a pribudol by gigant typu arcade fire, aphex twin, gorillaz, nine inch nails, tak vyhravame vsetci tak ci onak :)

      ja stale spominam na 2014, kraftwerk/suede/travis, ked som na hlavnom podiu videl tusim iba mogwai - a ostatne to bol nakoniec jeden z mojich naj naj rocnikov. :)

      poslednych 6 strednych mien - vsetko super, len tak dalej :)

    • muflon
      7. 2. 2017, 17:17

      @gress @Peter_BB Alt-J su urcite sobotny headliner tak boli predstavovani na FM-ku a Ylvis su stvrtkovy nemali by ste mat vyssie ocakavania nemyslim, ze Alt-j stali malo. Alt-J pri vsetkej ucte headlinovali primaveru, takze nam chyba len jedno velke meno na piatok.

    • boomer
      7. 2. 2017, 17:24

      @muflon no, headlinovali, ked boli relevantni :))

    • Honza_H
      7. 2. 2017, 18:19

      Bože ti AF jsou tak blízko v ten termín ... a Ylvis jako headliner LOL. Prostě čtvrtek bez headlinera no. Pokud se díky tomu zaplatí AF tak už přestanu remcat. :)

    • gress
      7. 2. 2017, 20:54

      no, uvidíme ako to teda dopadne nakoniec, a pri všetkej úcte, Alt-J mi vôbec neprídu ako sobotný ťahák, Ylvis nestoja ani za reč... Rozodne to nie je meno ako Prodigy alebo Sigur Ros minulý rok... Každopádne veľká škoda tích AF

    • Peter_BB
      7. 2. 2017, 22:45

      @muflon pri vsetkej ucte, nebolo to s headlinermi Primavery 2015 a Alt-J nahodou takto:

      http://consequenceofsound.net/2015/01/primavera-sound-reveals-2015-lineup-and-once-again-its-seriously-epic/

      skopirujem nech usetrim "klik":

      Barcelona’s Primavera Sound has established itself as one of the world’s premiere music festivals thanks in part to its masterful lineups, which are typically filled with rock-solid headliners, highly sought-after reunions, and other left field bookings. This year is no different: The Strokes, The Replacements, Underworld (performing dubnobasswithmyheadman in full), The Black Keys, Sleater-Kinney, Patti Smith (performing Horses in full), and Ride highlight Primavera Sound’s 2015 lineup.

      Other notable acts include Damien Rice, Antony and the Johnsons, James Blake, Belle and Sebastian, Alt-J,

    • Peter_BB
      7. 2. 2017, 23:32

      @muflon po pogoogleni ale musim zobrat spat - Alt-J to "utahovali" v 2015 napr. na:

      http://www.latitudefestival.com/sites/live.inviqa.latitudefestival.com/files/styles/fr_page/public/images/history/poster/latitude_2015_final_web_poster_03.jpg?itok=wnso1yYk

      len zas to je U.K., kde to utiahne aj Papa Noel :), ktory to snad nebude tento rok na letisku ""zachranovat"" (hoc mna by celkom potesil).

      Pohodu napr. podla mna skvele "utiahli" :) Kaiser Chiefs, a napr. aj Emiliana Torrini, ale pokial ide o Alt-J som dost skepticky - aj pokial ide o "utiahnutie" (pred)predaja listkov, a aj pokial pojde o koncert samotny. Fakt (doraz na slovo) tipujem este 2 silnejsie mena, ktore ale samozrejme mozu obe zahrat v piatok, cim sa z Alt-J stale headliner aj de iure :)))

    • Tono
      8. 2. 2017, 11:06

      @Peter_BB @gress ahojte, alt-J boli tučnými písmenami aj na Primavere http://images.sk-static.com/images/media/profile_images/events/20826788/huge_avatar
      a stále sú ťahúňmi aj napríklad tu: http://music.mxdwn.com/wp-content/uploads/2017/01/P17web-Poster-1280px-fb_tumblr.jpg
      alebo tu: https://pbs.twimg.com/media/C22zyQMWIAA7kIE.png
      Marek Hudec so Sme mi spomínal, že ich koncert na Szigete, bol jedným z najlepších, aké v tom roku videl. Sme veľmi radi, že máme alt-J veľkými písmenami v line-upe a verím, že svojim koncertom potešia aj mnohých ľudí pod hlavným pódiom na Pohode :)

    • Peter_BB
      8. 2. 2017, 12:19

      @Tono vdaka krasne za info - mna osobne "Alt-J" urcite utiahnu :)), len ako som pisal, co pocuvam tak pre mnohych pojde asi o "podobne silne meno" ako the Cribs. Ale zas na druhej strane je specifikom SR asi to, ze jedno velmi silne meno utiahne :)) predpredaj lepsie ako dve silne mena "typu ci na urovni znalosti s hranosti v SR podobnej Alt-J". Nam ktori si kupujeme listky zasadne rok vopred na letisku urcite nebude vadit, ak festival nebude vypredany, ale urcite si zelam to nech posledny oznameny headliner sposobi vypredanie kapacity pred zaciatkom festivalu. Ono mozno z neznalosti "trhu" nespravodlivo podcenujem efekt headlinerov Ylvis a Alt-J na (pred)predaj, ale zas na druhej strane verim ze vo FEB oznamite meno ktore to utiahne :))

    • Peter_BB
      8. 2. 2017, 12:24

      @Tono ..aj preto, ze ak by sa Vam podarilo dotiahnut niektoru z "legiend gitarovej sceny" (Slowdive, ..., Dinosaur Jr.), ktore co viem idu dost vo velkom hrat festy toto leto v EU, by bol na (pred)predaj skor v desiatkach ako v tisicoch. Mnohi samozrejme budeme verit ze sa skor ci neskor podaria Radiohead, pripadne ina takto velmi silna kapela pri ktorej bude plne pochopitelni dalsi dvaja headlineri (typu) Ylvis a Alt-J a festival sa vypreda jedna radost :)) Len po tej informacii, ze napriek zmene z Heinekenu na Urpiner je rozpocet na kapely dokonca vyssi ako v minulosti, su nase ocakavania velmi vysoke, teda od legendarnych rocnikov 2011 ci 2013 :))

    • muflon
      8. 2. 2017, 21:05

      @Peter_BB ja nechcem rypat ale cribs porovnavat s alt-j je nezmysel. Alt j prilakaju v nasich koncinach neporovnatelne vacsie mnozstvo ludi. Medzi tymito dvoma udalostami su 3 roky ale myslim, ze ten rozdiel v navstevnosti je taky podstatny ze to nevadi.

      Cribs praha 2012 126 ludi
      https://www.facebook.com/events/352657451494227/
      Alt j praha 6.6k ludi
      https://www.facebook.com/events/1576349175941485/

    • Peter_BB
      8. 2. 2017, 23:24

      @muflon prave ze si teraz fajne napisal - hoc tie cisla svedcia len o "segmente fejsbukovych", na druhej strane ale "fejsbukari" na Pohode vyrazne dominuju nad "indie" :)), cize aj relevantny zdroj, a najma ten cca. 50-nasobny rozdiel je "bez komentara" :) Este ze si mi to nedal natipovat, lebo hoc by som to dal v prospech Alt-J, ale len tak 1.5 nasobne :)

      Len pre zaujimavost, porovnaval som pre to, co poznam ja - napr. "rotacie" na nasom _FMku a X-FM Manchester, ktore striedam vacsinu prac. casu aj casu doma. Aj tu vec k Primavere som "prezdrojoval" :) Ale najviac som "fabuloval" :( z toho, ze Alt-J su asi jedina kapela kt. zaznamy koncertov mam odpozerane, ci skor iba odpocuvane z Youtube. Z koncertu Cribs na Pohode mam velku stigmu az traumu, o tom som tu 100x pisal, tak ma o to viac potesi ak mi ju "nase" publikum na Alt-J trosku prelieci :))

      Klucove pre Pohodu je beztak to, ako sa pohol predpredaj po oznameni Alt-J. Z toho cisla je verim mozne "navarit" aj odhad, ako plno a aka atmoska bude na koncerte. Aj ked zas "fejsbukovi" tipujem "lajkovali" aj Petra, Bjorna a Johna, hoc zjavne poznali len jeden hit po ktorom dobra tretina ludi odisla a zaver koncertu, ehm, z tohto mam skoro taku traumu ako z koncertu Cribs :))

    • emo
      9. 2. 2017, 00:24

      @Peter_BB piťu ty s tými svojimi fesbukarmi :) si tam založ konto a budeš mať pokoj, vraj tam je ak chlievik abo jak sa to volá "ďakujem za detstvo bez faceb." tak ja ďakujem za dospelosť bez fb, len aj tak neviem aký je v tom rozdiel vypisovať na lepšej či horšej sieti :) celkovo mi tie pointy počúvania toho jediného správneho rádia, chodenia na tie jedine dobré akcie či volenie tej jedinej správnej bandy politikov atď všetkých tých správnych smerov nejak unikajú

    • Peter_BB
      9. 2. 2017, 10:35

      @ten_emo_to_je_ale_kkt_D Emo nie je urcite "jedno spravne" - toto ma mrzi, ze tu pisem formalne tak nestastne, ze to takto vyznieva. Len podla mna ako na na Rysy nepojdes v zime na bezkach, a rovnako niekde "po Alpinke" :) v skialpovej vybave, tak rovnako aj co ja viem FB vs. WP a pod., proste respektujes urcitu "infrastrukturu" :), ..o tomto radsej osobne. No a druha vec je, ze ak by som namiesto jedneho slova "fejsbukovi" mal dat 3-riadkovy opis, tak je beztak pridlhy prispevok este 3x dlhsi. Ale urcite netvrdim, ze kazdy kto ma FB tak napr. na Peter, B&J poctivo cakal na Young folks, nahral si kratke "selfie video" a zdrhol. Len tych, co si robia "selfíčka" a videa a masovo opustia koncert po hite, volam "fejsbukovi" lebo som si vsimol ze tie videa a fotky hned davaju na FB. Ale zas vsetci moji "fejsbukovi" kamarati vedia, ze nie som zastanca "jedneho spravneho radia". A naopak, bol by som zvedavy kolki z Vas "slnieckarov" :) ste boli napr. aj na Dohode a ako sa tam spravali - ja napr. cez Desmod vystojim rad na pivo a donesiem kamaratom, a to mi odpustia tie zdanlivo statulkujuce a polo-nenavistne komercio-FB-fobne :)) reci.

    • radimm
      9. 2. 2017, 10:47

      @Tono ja myslim, ze co chceli tunaka priatelia povedat, je napr. to, ze alt-j je sice fajn kapela, moze mat dobre koncerty, mnoho ludi sa potesilo, ale ako si sam postol obrazky, ludia ich maju na urovni tame impala (orange stage), justice (tanecna arena) a pod. a tak sa stale ponuka ta otazka, co tu stale dookola pada, je to headliner celeho dna na hlavnom podiu? ....a mozno je odpoved ano, ja si za ostatnych a uz vobec nie za vas odpovedat netrufam :) ...pre mna osobne nie...vela zdaru este v bookingu a pripravach, snad potesite este aj moju dusu :)

    • Peter_BB
      9. 2. 2017, 17:56

      @radimm vyborne si to napisal, +/- tak som to myslel aj ja, len som to tradicne dost nestastne napisal. Kazdopadne Alt-J mozu byt idealnym sobotnym headlinerom napr. ak nas ten piatkovy + nocny program tak vystavi, ze sa nam v sobotu vecer mnohym bude skor ziadat "headliner kompatibilny s polohou v sede ci lezmo" :))

    • boomer
      9. 2. 2017, 19:24

      @radimm pre spravnost by som ale este podotkol, ze Tame Impala boli minuly rok na vsetkych festivaloch najvacsimi pismenami, a Justice su nimi (o cosi menej pochopitelnejsie) tento rok :)

      mozno este z noveho albumu alt-j vsetci kolektivne padneme na rit, ktohovie :D

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa