Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • user56faee91b7032
    10. 7. 2018, 10:54

    Celkovo hudobne o dosť lepší ročník ako minulý až na tohtoročný fail s DnB a celkovo SLSP oproti minulým rokom najslabší co som počul od veľa ľudí s výnimkou Heleny a Klubu kde som mal pekný berlínsky feeling. Bolo to hlavne asi aj kvôli CHB ale už sa všetkým splnil sen tak o rok pekne pridajte na elektronike nech mam dôvod si kupovať lístok a booknite konečne toho KALKBRENNERA keď nanhho ma aj Colours;)
    Cox je asi nereálny ale ďalšie mená ktorými všetkých potešíte: Solomun, Vath, Plex, Brejcha(stále lacný), Capriathi, Carola, Umek, Hawtin, Liebing, Cruse, Deborah de Luca, Pan Pot, Ben Klock
    A DnB nechám na väčších odborníkov mňa by potešili Andy C, Chase & Status, The prototypes, Tantrum Desire
    Verím ze nájdete 2 3 reálne mena a keď len jedno tak Paul Kalkbrenner úplne musí byť, strašne sa tam hodí a čakám rok co rok naňho;)

    • tomik
      12. 7. 2018, 16:31

      @user56faee91b7032 Pravda SLPS tento rok musela zachranovat Helena ... pohoda 100 000 za dja neda zabudni na velke hviezdy ako Kalkbrenner Hawtin a ani by mi to nevadilo keby tam bolo viac mien ako helena ale SK djs v hlavnych casoch v arene ? ked chcem tak si ich idem kuknut do Dunaja za 5€ a este sa bijim jedneho ze zacnu bookovat komercnych djs ako Guetta Harris

  • monghi
    10. 7. 2018, 10:13

    o buducorocnej Pohode este ani nesnivam, ale uz som nasrdeny ... fakt nerozumiem, preco nemate moznost "home print" ... nie kazdeho bavi jednat sa s kurierom, kedy asi budem doma, aby som si vyzdvihol kus farebneho papieriku ... ach jo ... tak si to kupim drahsie, ked to pustite cez ticketportal ... az tak Vas mam rad ... :)

    • monghi
      10. 7. 2018, 10:24

      @monghi mal som samozrejme na mysli aktualne spusteny predaj listkov na buduci rocnik

    • Peter_BB
      10. 7. 2018, 10:34

      @monghi asi aj moja chyba, pardon, lebo som Ta nepridal medzi prijemcov mojho prveho SMS spamu o tom, ze na listky na 2019 sa v Pohoda shope cakalo uz len ca. 1min. a boli vsetky po 79 €.
      @Miso98 (a Erik a Dominik) dik moc za promptnu odpoved na SMS a najma velmi prijemnu spolocnost vo stvrtok!
      @WP mrzi ma neucast na sobotnej stretavke, fakt som chcel prist, a to ako a preco som to dojebabral radsej az osobne - je to na dlhsie, a teraz to uz je jedno, moja "smola aj skoda" :(. Ked sa dam "dokopy" zriadim si FB konto "Peter BB", a Trenton/Murdoc vopred dik moc za prijatie do WP skupiny na FB, slubujem spamovat o 30 % menej ako tuto na WP nastenke :)

    • boomer
      10. 7. 2018, 11:10

      @monghi mne uz tento rok prisiel listok drahy za tu muziku, hlavne ked zacnem porovnavat a priratam dalsich ~100 za konzum pre dvoch.
      nezavidim, ze agentura potrebuje dvihat ceny, lebo clovek sa zacne obzerat po zvysku europy, kde sa da na super festival dostat za nie-ovela-viac (dajme tomu 130-180e) - a povedzme si na rovinu ze aj bude plnohodnotne trojdnovy a prepchaty najziadanejsimi interpretmi. zasupovat sa na 3-4 noci do Barcelony, Lisabonu a podobne uz nie je ani zdaleka prohibitivne drahe, a zaroven clovek nie je odkazany na cool ale drahe gastro na Trencianskom letisku. Pohode asi neostava nic ine len hrat to stale viac na premiove pohodlie, ale ked ide clovek prakticky len kvoli hudbe, tych 100 eur za permanentku (+ 1-2 dni dovolenky) bude stale tazsie obhajit, pokial to nebude taka zazracna konstelacia ako napr. gitary minuly rok. aspon pre mna. neprijemny biznis.

    • monghi
      10. 7. 2018, 11:30

      @Peter_BB to mne osobne je jedno, ci dam 79 alebo 89 ... na toto, chvala Bohu, fakt nie som odkazany :) Ani by som si priamo na Pohode listok na dalsi rok nekupil, tuto tradiciu nedodrzujem, uz len z bezpecnostneho hladiska :) Ide mi len o to, ze mi v dnesnej dobe pride velmi velmi cudne neponukat moznost "home print" ... viem, ze to nerobia uplne vsetci, ale na vacsine akcii, na ktore idem, je to uz uplne bezny standard. Dorucenie kurierom mi pride priserne obmedzujuce, vzhladom na to, ako kurierne sluzby funguju. A osobny odber v sidle firmy ... ale no tak! :D Pockam si, bude to sice drahsie, ale nemusim riesit hluposti :)

    • lurie
      10. 7. 2018, 11:53

      @Peter_BB Vo stvrtok sa na listky 2019 cakalo asi hodinu! Obrovska rada bola pritom uplne zbytocna, keby sa organizatori uracili navstevnikov dopredu informovat ze vsetky listky pocas trvania festivalu budu za 79, alebo ze ich bude vydanych vacsi pocet. Asi sa potrebuju kochat tymi sorami ludi v areali a velkym zaujmom o listky.

    • Peter_BB
      10. 7. 2018, 11:59

      @monghi a ha, chapem. "Home print" listkov na Pohodu funguje (az) cez Ticketportal. Cez Pohoda shop tusim vacsina ludi vyslovene chce tie tlacene farebne listky, mnohi to maju cosi ako "suvenir na nastenku" :) Ale zas ak to vedia poslat kurierom, tak by to mali vediet poslat aj postou ako doporuceny list. Dodnes mi bezi mraz po chrbte, ked mi este v Chicagu v 2001 dorucoval kurier listky na Radiohead, 3x neuspesne a ... (narazam na max. limit prispevku :))

    • monghi
      10. 7. 2018, 12:02

      @Peter_BB v poho, ale ide len o dalsiu "option", nic viac :) neriesim, pockam si ...

    • Peter_BB
      10. 7. 2018, 12:03

      @lurie ten dlhocizny rad som videl ca. 15:05, a aj pomerne dlhy rad po postaveni stanu ca. 16-16:30. Ale potom uz ca. 18h som si vsimol, ze rad ziaden, a po ani nie 1 min. cakania si kupil listok c. 1355. Kazdopadne som tu roky lobboval za to, nech je cena listkov pri kupe na letisku rovnaka cely cas a tato prva seria nebude obmedzovana, co stale povazujem za idealny stav, akurat tento rok ako pisem uz za to nemam dovod lobbovat :)) Velka vdaka tomu, kto na WP napisal ze listky na letisku su vsetky po 79 € (podla infa na listku bez limitovania, ale v shope mi brigadnik povedal ze ich mali "len" 5.000).

    • Peter_BB
      10. 7. 2018, 12:04

      @monghi plne chapem, sme ta ista "mensina" :) Snivam o krizeni Cure - Para na Pohode, nech o tomto mame aj statisticke udaje :))

    • Matwe
      10. 7. 2018, 13:44

      @monghi ahoj monghi, možnosti predpredajov budú postupne pribúdať, verím, že stihneme nasadiť e-tickety aj v hladine 89€, aj keď už z nich dosť veľa odišlo... každopádne robíme na tom, nedalo sa to spustiť všetko naraz. díky za pochopenie :)

    • monghi
      10. 7. 2018, 14:28

      @Matwe ĎAKUJEM a tesim sa na buduci rok ... dufam, ze uz opat na cely fest :D

  • JanoJoo
    10. 7. 2018, 09:38

    ahoj POHODA. dakujem pekne, toto bolo tenkrát po 17 krát:_)) a stále ste top, ste sviatok, ste Vianoce. Pre mna asi najutancovanejšia Pohoda ever. Chemicals, YAsmine, LIttle Dragon, Tune-Yards, GusGUS, Rebel Babel dokonca aj Ride som kompletne preskákal. ale najvačší zážitok je najsexi muž planéty - Donny Benet.
    To bola extáza, pri každom refréne som odletel do neba. asi som divný ale nevadilo mi vobec nič:-)) Pohoda je láska,vidíme sa o rok

  • katseft
    10. 7. 2018, 09:00

    Tak aj ja pridam par viet k tomuto rocniku. Bol pre mna do velkej miery objavovaci, no musim dodat, ze ma vsetky objavy neskutocne potesili a kazdy koncert bol pre mna zazitkom! EUropa - pre mna najlepsi stage. V piatok som ju navstivila 4x, v sobotu 3x - od Lucidvox cez Donnyho Beneta, Daniela Brandta, schnellertollermeier, po Nakhane, re-TROS a NAH - vsetko skvele! Opat super atmosfera. Pred koncertom Zeal&Ardor sme napriklad boli pozvani na priatelsky mosh pit, heh. Ako uz mima spominala, vybavili sme aj doktorov. Ja sa teda posnazim viac dodrziavat pitny rezim. Ako pomocku pouzivam vratny pohar :) Dakujem velmi pekne vsetkym za nahodne aj nenahodne stretnutia, bez toho by pre mna Pohoda nebola Pohodou. Popri ostatnych clenoch webparty som si vzdy, co sa poctu navstivenych rocnikov, pripadala ako take Pohoda babatko, ale veru, cas leti a buduci rok sa blizi moja jubilejna desiata! Uz teraz sa tesim :) Cakanie na nu si este vyplnim navstevou zopar inych festivalov, aby som sa mohla utvrdit v tom, ze ten najlepsi sa aj tak zacne druhy julovy vikend :) Vdaka prevelika!

  • Brain
    10. 7. 2018, 07:41

    Caute pohoda team,

    Tak velmi silny rocnik za nami. Myslim, ze hladky priebeh a super koncerty. Chemical odpalili neuveritelnu show, nakoniec fajn, ze po nich nic nehralo, aspon zanechali este silnejsi dojem a cas na dlhu debatu o technickych nalezitostiach tejto show.
    Ostatne dni fajn, na mna sice popovejsi rocnik, ale vzdy sa nieco najde , ci uz je to piatkova europa alebo sobotnajsia plnka v garazi

    • Brain
      10. 7. 2018, 07:41

      a jednoznacne Helena Hauff, ktora mi odpalila mozog svojim temnym electrom este viac ako som cakal. (Inak La Femme a Mitch mitch krasne spestrenie dni).
      Male postrehy z mojej strany:
      1.Nikde nebola info ohladom zmeny systemu predaja listkov/ cena na feste a rovno pofestivalovy nakup , tak som teraz troska preplatil
      2. Pri vstup som si vsimol, ze nikomu na vstupe nedavali sacky na separovany odpad , znacne by to ulahcilo cistenie arealu, vsimol som si , ze velakrat sa zbytocne pouzivali improvizovane igelitky
      3. Tanecna scena samozrejme okrem Heleny ako uz avizovane vopred biedna, na b-complex som siel len zakuknut aby som sa rovno otocil na päte. Nesom homofob, ale bol som natriezvo cely fest a kto ma trocha sluch tak vidi co sa to tam deje(na sete si dala menej zalezat jak na outfite). Subtension uz len lepil dieru zleho programu. Sophie no jak sa dalo cakat. Netanecny set vhodny do klubu. Klub apropo fajn venue, berlinsky pocit

    • Brain
      10. 7. 2018, 07:42

      Mimo to fakt top topov, za drobne peniaze kvantum zabavy , diky moc pohoda , tak zase o rok!)

      Sorry za tri posty , dajaky textovy limiter je tu, coz je samozrejme taky fajn :)

  • jud
    9. 7. 2018, 22:00

    17ty raz - a znovu super! dakujem/e!! organizacne podla mna vyborne zvladnuty rocnik (hudobne sa mi niektore predtym pacili aj viacej), ale super koncerty a atmosfera aj tento rok. (okrem inych napr. charlie winston, jamie cullum, yasmine hamdan, aurora, fink,...) ale na koncerte kronos quartet som sa nemohla sustredit, lebo ma stresoval hluk z ineho podia :(
    a kedze mam najmensi mocovy mechur na svete, specialne chcem podakovat za tie nove zachody!! aj ked rady pred nimi niekedy vyzerali trochu hrozivo - posuvalo sa to velmi rychlo, takze cakanie vobec nebolo dlhe. a vzdy boli ciste! aj v nedelu rano. pre mna vychytavka tento rok! :D
    opat vdaka za naj festival! tesime sa na buduci rok! :)

  • user56faee91b3968
    9. 7. 2018, 16:34

    Niekto 29. augusta do Viedne na Incubus???? https://www.youtube.com/watch?v=sHEMTBSiBi8

    • Peter_BB
      10. 7. 2018, 10:42

      @user56faee91b3968 ja nie, ale na Diego v BB VUC :) urcite ano!! Minifest Midi lidi - Diego - Kolowrat - Boy band :) bol skvely, a po uhorkovej sezone dufam ze spolu lobbujeme za jeho 2. rocnik s line-up Mnaga - Zrni - Tata bojs - Interpol :)))

    • user56faee91b3968
      10. 7. 2018, 15:07

      @Peter_BB Interpol ocakavam na 80% na buducorocnom Grape.....

    • Peter_BB
      10. 7. 2018, 15:40

      @user56faee91b3968 jasne Viktor, uz som si spomenul, ze si tu na WP davnejsie pisal, ze si sa o tom bavil s Jancim. Mna by beztak na Pohode 2019 viac potesili Snow Patrol ci James :) Koncert Diega si si verim uzil aspon tak ako ja, a tak ma zaujima ci si bol aj na Blossoms (ked uz som si ja vymodlil, aby sa nekrizili :)

    • user56faee91b3968
      10. 7. 2018, 16:51

      @Peter_BB kedze byvam kusok od NMnV na koncerty som dochadzal s kamaratom autom takze na celej Pohode som nebol - videl som Diego,Chemicals,Calexico,Ride,Tune-Yards,Tolstoys,Talkshow....Vsetko spokojnost:)

    • Peter_BB
      11. 7. 2018, 01:17

      @user56faee91b3968 nerozumiem tomu vysvetleniu o dochadzani autom - Blossoms hrali 2 hod. po Diegu, a 2 hod. pred Ride. Ale po zhliadnuti koncertu rozumiem tej metafore "boy band" :) Kazdopadne Blossoms su u mna no. 2 interpret Pohody v kategorii ""slapalo im to"", po Ride :) A na opacnom konci mam cover "Love will tear us apart", ten mi pripomenul futbal Dansko - Francuzsko :))

    • user56faee91b3968
      11. 7. 2018, 02:00

      @Peter_BB na Pohode som neprespaval a kedze byvam od letiska par kilometrov tak som tam s kamaratom kazdy den dochadzal autom(nie som ten typ co stanuje.... mam rad ked spim doma v posteli:) .... A pozeral som iba to co sa mi pacilo a co som chcel vidiet... U mna naj koncert Diego a Tune-Yards(ked dali Coast To Coast a Look At Your Hands boli to pre mna najlepsie momenty festivalu).... Velke mena ako Blossoms, LP alebo Jamieho som ignoroval takze Fuck OFF Superstars:) a cas medzi koncertami som bol vacsinou s kamaratmi z NMnV u nich v stane pri pive a jointe:).... Inak meral som naozaj dlhu cestu az z Innsbrucku(prisiel som domov vo stvrtok poobede a zase v nedelu dopoludnia naspat) a ani sa mi na Pohodu nechcelo ist ale ked som mal listok tak som nakoniec isiel... Inak Pohoda skomercnieva a pribudlo dost pozerov typu Banasova:).... Skoda.... Najlepsie roky boli podla mna 2007-2014 a tie su nenavratne prec:(.... A politika:(..... Zase Kiska(volil som ho v roku 2014 ale uz ho volit nebudem)... Pekne si nastartoval predvolebnu kampan medzi teens:).... Stretne sa s rodicmi Jana a Martiny,zahra sa na dobraka a suciti s nimi(preco tak neurobil hned po vrazde?????..... Ach ved to bol na lyzovacke a vtedy mu asi bola smrt mladych ludi ukradnuta).... Ked to pojde s Pohodou takto dalej a stane sa z nej Festival politickej piesne tak koncim.....Zlaty Grape....

    • Peter_BB
      11. 7. 2018, 10:32

      @user56faee91b3968 a ha, tak uz chapem :) Ale prisli ste s kamaratmi o neoficialnu sutaz "Miss teen Pohoda" :) v prvych asi 5 radoch na Blossoms. Mozno aj pre tuto "vizualnu fiestu" :) som hodnotil booking Blossoms kladne :) Pokial ide o druhu polku Tvojho prospevku, aj v tomto Ta chapem, len to treba prekecnut osobne, aby sme sa vyhli tym tzv skratkam a zovseobecnovaniu. Ale zas ucast Zem&Vek-positive Banasovej si vieme "preramcovat" :) tak, ze to s tym ""festom politickej piesne"" nebude az take vazne :))

    • VV
      11. 7. 2018, 11:53

      fiha uz sa zrazu dvom bodyguardom festivalu co ma tu parkrat umravnovali pomalicky otvaraju oci o politike a niektorych trapnych postavickach na Pohode? :D
      ale pozor nemoze sa o tom debatovat otvorene a verejne, iba prekecnut osobne aby sme navonok vyzerali spravnacky uvedomele a nikoho nahodou nenastvali :D
      ake pekne slovenske pokrytecke :D

    • Peter_BB
      11. 7. 2018, 12:10

      @VV ale no :) preco ten vyplakavajuci sa styl? :)) A preco len a len obsah a la Blaha, a ani pol slova o tom ako sa Ti pacili Diego a Blossoms? A preco presne vnimas moje texty ako "pekne slovenske pokrytecke"?

    • VV
      11. 7. 2018, 13:20

      @Peter_BB vyplakavanie? ja sa na vas kralovsky bavim :D
      a nezabudaj ze o obsahu a la Blaha si povedal ze ho chapes iba sa o tom nemozes bavit tu :D
      a vygoogli si pojem pokrytec

    • Peter_BB
      11. 7. 2018, 13:27

      @VV nic v zlom, ale asi si nepochopil 2 z 3 mojich otazok. Super ze sa dobre bavis, ale je to verim mozne aj bez "vterkovania sa" do nasich "bilateralnych vlakien" s Viktorom. Viktor sice nie je moja frajerka, hoc to tu na WP moze tak pripadat :), ale predstav si ak by si bol niekde na realnej party v bare ci na diskoteke, a vterknes sa nejakemu pariku do debaty o Pohode a kapelach, v kt. je politika okrajova, a zacnes tam tocit reci ako "ste pokrytci" tak sa potom necuduj ak by Ti tam chalan jednu pri***** :) A na nejake nasledne vyplakavanie sa o bodyguardoch a umravnovani by Ti kazdy kaslal. Super ak sme tu s Viktorom vtipni, to ma tesi, kazdopadne Tvoje prispevky tipujem pridu vtipne asi len Tebe, mne rozhodne nie a pls. respektuj to. Amen a vsetko dobre :)

    • VV
      11. 7. 2018, 14:09

      @Peter_BB tak prepac ze som sa votrel do vasho sukromneho bilateralneho vlakna a zda sa ze som niekomu presne stupil na otlak. nabuduce si to vlakno v uvode rezervuj pre povolene osoby

    • Peter_BB
      11. 7. 2018, 14:33

      @VV nic v zlom, ale z Tvojho prispevku mam dojem, ze si sa urazil. A mam podozrenie, ze na Pohode si t.r. nebol. Mas samozrejme zakonne pravo pisat si tu na WP co chces a kde chces, a moj text ber pls. len ako podnet aby si zvazil ake prinosy to ma pre Teba a aj nas dalsich tutu z WP. Peace :)

  • empathy
    9. 7. 2018, 15:57

    Ahojte
    Toto bol fakt vynikajuci rocnik ale dovolim si zopar postrehov ktore mi vysia na jazyku
    1. Parking. Mlada slecna nam tvrdila ze nevie naskenovat qr kod z telefonu. Museli sme si vystat dalsiu radu aby nam to tam vytlacili.
    Ano VYTLACILI... takze hned na uvod sa vytratil status GREEN festival roku 2017..
    2. Hlavna brana... Fakt ste si mysleli ze tych 5 turniketov bude stacit? Jaaaj vdaka aspon za to ze na pohode neprehladavaju ci nemame v taskach sklo (nemali sme)
    3. Neviem ako ostatni ludia ale ja som si dost zvykol ist na ranajky hned k prvemu stanku ktory bol od HYZA a dal som si na moj chvejuci zaludok 2x kuraci vyvar... toto mi tam tento krat veeelmi chybalo (ano viem ze hovadzi vyvar na uuuplne druhej strane festivalu bol)
    4. pivo no coment. pred tyzdnom na aerodrome som na slecnu za vycapom dvihol zdialky ruku a ukazal jej cislo 3 (lebo tam nebola ziadna rada) a pokial som tam prisiel tak tie pivka boli nacapovane a pripravene (a dokonca aj s penou )
    Mozno by nebolo od veci dat vacsi vycapny stan (alebo viac) aj do stanoveho mestecka nech nemusi clovek kracat xy km z mestecka B1 az do arealu.
    ++++ Cistota arealu bola neopisatelna ++++ a aj ked som videl nieco na zemi tak po troch zmurknutiach to tam uz nebolo.. fakt klobuk dole. Tych plusov je 1,2,3, ...999
    DAKUJEM Pohoda

    • JaaN
      9. 7. 2018, 16:37

      @empathy Cistota arealu fakt na 1*. Osobne popolniky - vyborny napad.

    • thom
      9. 7. 2018, 20:15

      K 2. Bodu.. Turnikety boli nejaké nové aj strecha nad nimi neviem čo bolo zlých na tych predošlých s oranžovou strechou,podľa mňa to bola najväčšia škvrna tohoto ročníka ,čím podľa mňa stále neprekonali 2011 ,.. ale klobúk dole na tráve bol poriadok ako nikdy predtým niežeby predtým rok dva tri býval veľký.. v sobotu pred Rodriguez om som tam už odpadky vnímal..ale vseho vsudy bol tento ročník lepší než predošlý.. no nie najlepší aj vďaka stvrtku..

  • Ivco
    9. 7. 2018, 15:17

    Chyba nulty den. Vyriesil by stvrtkovy napor. Ved az tolko by to nestalo otvorit len stanovy tabor a dat tam jedneho dj a jeden vycap. Zaujimalo by ma preco dostali zakaz grilovane kurence. A stale chyba tretia obrazovka na zvukarovej vezi-orange stage. Plus velka skoda ze moje varovanie pred pohodou na poriadne skolenia vycapnikov nikto necital. Uplna tragedia. Takze za celu pohodu jedno pivo. Esteze flaskove nealko sa dalo kupit aj mimo napoj.centier.

    • CeceX
      9. 7. 2018, 15:23

      @Ivco jj ve čtvrtek jsem se dostal k pivu až když jsem šel spát ;) nikde se nic neděje a tak všichni stoji frontu na pivo. opravdu nedomyšlené.. ostatní dny už v pohodě ;) jo a taky jsem si chtěl v sobotu dát na oběd vývar a gril. kuře :(

    • marvas
      9. 7. 2018, 15:45

      @CeceX @Ivco vycapnici su na pohode od stredy a skolenia dostavaju. Kazdy potrebuje nejaky cas praxe. Vyhodou je, ze zvycajne je prvy den menej ludi ako bolo teraz a tie fronty nie su az tak viditelne. Otvorit areal den skor by bolo asi problematickejsie lebo je kopec sluzieb, ktore musis zabezpecit. Nie je to len o tom otvorit branu. Otvorit areal rano o 10:00 a nechat ludom 6-7 hodin na pomaly prichod by to mozno mohlo riesit. Pripadne riesit stanove mestecko ako parkovisko ak chces by blizsie tak si priplat (ale opat je to tazke na kontrolu). A grilovane kurcata z pohody zmizli lebo dodavatelska firma je napojena na firmu, ktora ma velku cast svojho biznisu napojenu na stat a pochybne statne zakazky a taketo firmy na pohode nastastie nemaju co hladat. (IMHO Iny podobny dodavatel ktory by to zvladol alebo do toho siel mozno na slovensku nie je a tak to nebolo nahradene)

    • Ivco
      9. 7. 2018, 16:19

      @marvas pre boha. Je mi na grc. Zabudol som na tu politiku. Trapne politicke projekcie, najvacsi zlodej na pohode kazdy rok, narazky a pod. To naozaj je toto nutne? Chodim na pohodu 15 rokov ale velmi mi vadi na nej ta politika. A teraz ked uz sa zakazuje aj predavat jedlo lebo je tam nejake spojenie, je naozaj ubohe. Mali by vyhlasit aj cenu za najvacsi politicky festival. Pohoda by urcite vyhrala. Smutne...

    • Captain_Obvious
      9. 7. 2018, 16:34

      @Ivco @marvas s takymito tvrdeniami ze hyza je napojena na slovensku a preto dostala ban by som bol opatrny...lebo to kludne moze byt z kategorie fake news...aj ked Hyza to je Babiš a Babiša nikto nechce...naopak Colours of Ostrava nema problem a berie peniaze kade-tade a ma to o cosi jednoduchsie ako pohoda

    • marvas
      9. 7. 2018, 16:53

      @user56faee91b8396 mas pravdu aj v jednom (myslim, ze tu info som pocul priamo od Kascaka, ale moze to byt trosku vytrhnute z kontextu) aj druhom.

      @Ivco napisal som stat. Stat a politika su dve rozdielne veci. Stat je moc, uzemie a ludia. Teda stat som ja. Ak niekto okrada stat, okrada mna i teba. A tebe teda vadi, ze sa niekto treti za nas postavil a povedal, ze takto nie. Mne teda nie.

      A trapne politicke projekcie. Ak umelec uzna za vhodne vyjadrit svoj osobny nazor, tak mu v tom chces branit? Ved vyjadrit svoje pocity, tuzby, skusenosti je sucast jeho prace/diela.

    • Peter_BB
      10. 7. 2018, 14:31

      @marvas dobre si to napisal - o Babišovi za ostatny rok vysli najavo nove info, plus novy kontext (J.Kuciak), u mna K+ za koniec Hyzy (kt. beztak roky bojkotujem aj mimo Pohodu, aj pre podozrenia kt. som pocul ze tiez prebaluju kadejake kurata z Polska co patricne neoznacia).
      Otvorenie stan. mesteciek uz v stredu by zrejme boli zbytocne naklady navyse. V principe suhlasim s navrhom, aby boli stanovacie fleky blizko arealu za priplatok (tak ako Family a Karavan), len to by znamenalo dalsi plot navyse, a presuny pre nas "v strede" de facto medzi dvomi plotmi co by bola zmena k horsiemu, ale zvykli by sme si. V 2019 uz nebude sviatok, tak ak stvrtkovy headliner bude masam znamy skor ako PJka a nie ChemBro, bude vlez od 14:30 tak v pohode ako v 2016 (my ca. 5-10 min. cakanie). Obzvlast ak pridaju turnikety, co verim pridaju :)

    • Murdoc
      10. 7. 2018, 19:19

      @Peter_BB příplatek za stanování blíž k areálu je už trochu moc. U parkování to ještě chápu ale dělat další ploty uvnitř areálu? Vymýšlet další agendu, jak oddělit stanování Vip a stanování regular...? To bych teda nechtěl.

    • Marian_ba
      10. 7. 2018, 22:44

      @Peter_BB to by fakt bolo. Ja chodim na Pohodu prvy odchadzam medzi poslednymi, aby som chytil dobry flek a aby som nestal v zapche. Ak to tak bude dalej tak po fox village bude este kutik pre tych co si priplatia,potom to rozsirime lebo je toho malo,potom kutik pre slobodne mamicky lebo sa nemozu pozerat na matky s partnermi...nechcem si zvykat na taku Pohodu!

    • Peter_BB
      11. 7. 2018, 01:06

      @Murdoc & Marian: asi som to opat napisal nestastne - "v principe" = "ako akademik" suhlasim. Ale ako "citiaca bytost" by som sa proste citil neprijemne, presne pre tie ploty navyse. To moje "zvykli by sme si" pls. neberte osobne. Mam dojem ze postaci, ak si este raz v klude precitate co som napisal, a uvedomite si ze to bola reakcia na text marvasa, a nie nejaky moj navrh.

      PS umelci ako ChemBro ci St. Vincent stoja radovo 3-500.000 eur, a citil by som sa na feste lepsie ak by to zafinancovali "zamestnanci korporacii za plotom" (t.j. jednotlivci kt. nepachaju trestnu cinnost, len proste chcu mat svoju pohodu), ako ****** (fakt nechcem mat viac opletaciek) typu Babis, ..., ...., Rattaj. Spolocny menovatel tohto vlakna by som nazval "Colours of Ostrava", a fakt to tak citim ze radsej tie ploty ako Hyza - nechcem od nikoho suhlas, ale len respekt, amen :))

    • Peter_BB
      11. 7. 2018, 10:46

      @Peter_BB este dodam, ze ""plot navyse pre pohodu korporatnych zamestnancov"" je uz par rokov v stanovom pre autovych, a vola sa Fox village. Zatial som nepocul kritiku "chudobnejsich ucastnikov" na tento ukaz, skor naopak mi znama kt. tam byvala vravela ze mali stan plny ucholakov a cast z nich preto spala von pred stanom, aj ked mrholilo. A ina vec, casti ludi vraj ukradli veci tak, ze nozom prerezali stany. V tomto celom kontexte, plus spominana potreba navysovat prijmy na coraz drahsie honorare, by som bral celkom OK (hoc to nechcem) ak by urobili "kvazi Fox 2" aj v stanovom pre pesich, s tym rozdielom ze stany by si ludia doniesli vlastne (a za "mastnejsi priplatok" by mali istotu dobrej polohy blizko arealu a lepsie strazenie bezpecnosti). Mne osobne max. sedelo tohtorocne parking2 a stan v N-O, a tesi ma ze Agentura vymyslela veci ako "Fox" ci zdrazenie parkingu1 aby bohatsi prispeli na coraz vyssie honorare relativne viac, a aj vdaka tomu zostala cena remeselnych piv prijatelna :))

    • Marian_ba
      12. 7. 2018, 19:13

      @Peter_BB Fox je mňa výhoda. Som odtiaľ cca 10m a perfektne odhlučnia zvuky od elektrocentrál, ktoré sú pri gastro. :-)
      Ale mali tam veľa nevyužitého miesta, čo sa mi zdá nanajvýš divné ak je plocha za nimi pre stany zaplnená.

  • radimm
    9. 7. 2018, 14:47

    Dobre bolo. mam tento gastrofestival s hudbou velmi rad! len ten soros by mohol zvysit platby, bo s tolkymi kamaratmi si dat obed, veceru, ranajky, pivo, kofolu,...a este ked stacilo kartu prikladat. au, moj ucet.
    + skvele koncerty, atmosfera, pocit, rozsirovanie platieb kartou, gastro (mnam supa)
    - malo informacii pri napore a postupnom otvarani arealu (14 brana, 15 areal), chcelo to nejaku pushku abo daco, ze co sa deje. rozsirenie moznosti platit kartou (v merch shope, tusim dr. horak zabolel cash)
    Diky za opat skvely rocnik (v praci som uz dostal komenty, ze by som mal chodit na Pohodu kazdy mesiac, lebo je so mnou optimistickejsia rec ;) )

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa