Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Keram
    14. 7. 2025, 21:29

    tiez davam 10/10 s hviezdickou. pocas celej cesty na letisko som si prial aby tento rocnik pre Pohodu dopadol dobre. to ze moje priania budu naplnene som zacal tusit uz pocas hodinovej cakacky a poskakovani v kolone na parking. naposledy som takto odstal v 2018 ked boli Chemicali vo stvrtok. Nasledne plny areal spokojnych a baviacich ludi to len potvrdil.
    Za mna ''novy areal'' velmi prijemny a utulny, hlavne podia pri sebe, cize tento rok iba 40tisic krokov za den :) nova SLSP arena super, set up Crowdberry stage tiez. Do buducna poprosim viacej Folamourov a ideal v arene, uz davno som si tak nezakrepcil, ano techno a dramac uz pre svoj vyssi vek nezvladam tak ako za mlada :)
    Mozno by som pridal viacej WC pri Iqos stage/market pre ludi z areny+iqos+aktuality
    Pohoda ako kazdy rok dakujeme a prajeme este lepsi a silnejsi line up na okruhle narodky

  • mikro
    14. 7. 2025, 14:58

    Po deseti letech jsem byla zase na Pohode a dekuji za uzasny rocnik, atmosfera opravdu nepopsatelna <3 Moje topky Magdalena Bay a objev Los Sara Fontan. Pak samozrejme Fontaines DC, the Kills, QOTSA, Berlin Manson, Nina Kohout... spoustu hudebni inspirace a uzasnych lidi. I kdyz mam pocit, ze ceske festivaly posledni roky jdou kvalitou spis dolu, tak na Pohode je to naopak a jsem za to moc rada.
    Pridam taky svuj tip na pristi rok: Erykah Badu. To by byl splneny sen.

    • Peter_BB
      14. 7. 2025, 15:27

      @mikro Verim ze nielen mna, ale aj mnohych dalsich tuto na WP, vratane nicku "Pohoda chce chodit na WP" :), by potom v uhorkovej sezone :) potesilo vysvetlenie ze v com presne mohli ceske festivaly ist posledne roky kvalitou skor nadol. Snad sa to netyka Besedy :))

    • mikro
      14. 7. 2025, 15:59

      @Peter_BB Tohle by bylo na delsi polemiku a samozrejme je to hodne subjektivni, spoustu lidi mi treba muj nazor vyvrati :) Mluvim predevsim o Metronomu a Colours, festivaly dramaturgicky nejblizsi Pohode. Na RfP jsem nebyla cca 15 let a mam vyborne recenze od znamych.
      Obecne vnimam v Cesku prave u Metronomu i Colours velkou neochotu riskovat, pozvat nejaka neotrela jmena, a misto toho sazi na 100x provarena jmena. Colours uz rikam "Evropa 2 fest", protoze headlineri poslednich let jako OneRepublic, Martin Garrix, Sam Smith, Twenty One Pilots, Macklemore, The Chainsmokers jsou pro me velky odklon od puvodni dramaturgie festivalu. Navic jim tihle headlineri vyzerou velkou cast rozpoctu a chybi nejaka stredne velka jmena. Tenhle format "velky komercni headliner a spousta malych alternativnich jmen" podle me nefunguje a festival tak upada. Ze by to festivalu nejak pomohlo z hlediska navstevnosti se taky rict neda, naopak areal byval behem post-covidovych roku mnohem prazdnejsi nez jindy. Na druhou stranu se skladba navstevniku na Colours hodne promenila a reakce na Jamese Blaka loni mi to jen potvrdily :)
      Metronome - Pokud vim, Metronome se soudi kvuli nadmernemu hluku v centru Prahy, coz ma pravdepodobne dopad na finance a vsechno ostatni. Letos take byl mnohem slabsi, at uz hodnotim program nebo navstevnost. Tady mozna jsem trochu nespravedliva, protoze loni meli The Blaze, Raye nebo Last Dinner Party a jedna se jen o letosni rocnik. Kazdopadne tim, ze se jejich problemy stale nevyresily, necekam pristi rok zadne zlepseni.
      Omlouvam se, ze jsem se trochu rozepsala, budu moc rada, pokud nekdo kdo navstevuje i ceske festivaly mi da svou zpetnou vazbu a budeme moci diskutovat :)

    • dukon
      15. 7. 2025, 09:03

      @mikro s Colors souhlas, jedou na jistotu a masy tatiku, letosni lineup podivny, Shaggy, Sting. Ikdyz letos konci Holusova jako reditelka, tak se uvidi. V PRaze se nikdy velky festival neudela, RFP mel letos neskutecny lineup, tam vidim budoucnost, kdyz to prejmenuji jen na for people a nebude jen rockovi. Jinak tu uz nic velkeho nemame. Pohoda rulez.

    • Murdoc
      15. 7. 2025, 10:54

      @dukon za mě byly CoO aspoň vzdáleně srovnatelné s Pohodou tak někdy kolem let 2010-15 dokud jim nejeblo z vlastní velikosti a udělali z toho jak říkáte evropa2 festival. Ale ani v jejich nejlepších letech to nebylo úplně ono. Pohoda byla vždycky progresivnější a nedělala žádné kompromisy. dramaturgicky nemáme u nás podobný festival takové velikosti. RfP je ještě pořád moc rock a nevím, jestli se někdy víc posune do středu, hodně lidí tam jezdí hlavně kvůli energickým kytarám. museli by úplně obměnit skladbu publika. z těch větších je nadějný ještě brněnský Pop Messe - zatím všechny ročníky velmi kvalitní a posouvají to dopředu každým rokem - jen jsou zase více zaměření na elektroniku a mladé publikum. snad se jim podaří usadit na nějakém stálejším místě, zatím je to v rámci Brna. ale máme zase hodně malých kvalitních festivalů, byť k nám nikdy nepřivezou světová jména. všechna čest Besedě, která se vždy aspoň o 2-3 zajímavější zahraniční věci zaslouží a pak to doplní tím nejlepším z tuzemské scény.

    • lulamae
      15. 7. 2025, 13:09

      @dukon
      Hele, nechte RfP to R!
      Jazdíme na RfP a na Pohodu v posledných rokoch súbežne (Coloursy sme opustili definitívne po WimHofovi) a každý je super a každý je hudobne iný - no a to je na tom to super!
      Ak sa začne šahať do dramaturgie RfP, dopadnú ako Coloursy :/

      Pravda - tento rok si šli narodky a kvôli Linkinom na ten jeden deň našvihali kapacitu na 50k (zo cca 40 vlani?) a to bolo peklíčko. To dúfam, že buď zväčšia na '26 areál alebo sa vrátia na 40.

    • mikro
      15. 7. 2025, 15:24

      @Murdoc uplne souhlasim, doted nemuzu uverit, ze Colours mely pred nejakymi 13 lety koule na to dat jako headlinera The Knife. Byl to splneny sen, ale v soucasnosti uplne nepredstavitelne.
      Na Pop Messe taky slycham jen pozitivni feedback a co se dramaturgicky tyce, moc se mi libi. Ale sama jsem nikdy nebyla.
      Ad RfP, posledni roky jsou tam i trosku mene rockova jmena (letos treba Sigrid), takze mozna by mohli jit podobnou cestou jako Rock Werchter, kde maji myslim jeden popovejsi/elektronictejsi den. Otazkou je, jak by to pridalo ceske publikum zvykle na headlinery jako Slipknot.

  • Brain
    14. 7. 2025, 14:37

    no za mna super 10/10, zvlastne koncerty na mainstage vystriedali fakt solidne hviezdy a bolo to vidno aj na tej ucasti podla zaberov z dronov :) (az teda na tu ashnikko) neni sa co stazovat, listky doma , s tou pitnou vodou to asi bol uz skor ustretovy krok voci partnerom, aby sa nieco zarobilo , aj tak je to velmi benevoletne ked to clovek porovna s inymi festivalmi. hlavne ze to fajn zilo aj v noci. Top koncerty: prilis vela, ale prekvapenie urcite Deadletter. pripnem si sem whishlist na dalsi rok : Nine inch nails, zruseni Massive Attack, a z elektroniky nejaky poriadnejsi dnb ( nie prednahraty set od Nia, alebo komercny bLuude) , kludne aj nieco intelgentnejsie ako Alix Perez, alebo viac party ako Tanukichi. Hip hop bol toho roku fakt v tope, tam to necham na vas ))).

    • haluzman
      14. 7. 2025, 14:53

      @Brain co sa tyka djeov na hlavnych podiach pokladam to za maximalny fail, to sa tyka aj nia archives, ci ako sa vola. len tam stala a obcas stlacila tlacidlo. cele zle. keby hrala v bezdynovej zone alebo na kofole, este ok. inak nie. na hlavnom alebo orangi by mali hrat take kapacity ako Fabio&Grooverides a ich The Outlook Orchestra vid napriklad https://www.youtube.com/watch?v=6YGS1wLOr4Q, a nie typek, co tam stoji a obcas stlaci tlacidlo aby pustil dalsi mpetrojku.

    • Peter_BB
      14. 7. 2025, 15:32

      @Brain Obavam sa, ze NIN su cenovo v kategorii ako Cure, Radiohead, Pearl Jam, Coldplay, ... Pavement. Navyse, a nezavisle na tomto, Miso uz potencialnym headlinerom poslal ponuky pred par mesiacmi, pretoze ho k tomu dotlacila situacia na trhu (spomina to na tlacovke kt. je na FB). Neviem si predstavit zbytocnejsiu stratu casu ako podsuvat Misovi tipy na headlinerov. A naopak, treba tlacit na mena ako Dukla, resp. kapely zo showcase, a potom na poslednu chvilu interpretov radovo za 10-50.000 eur kt. by mali v termine pohodu "dieru" (tu opat Miso skvele na tlacovke ozrejmil ako toto pomohlo k tomu zazraku s Africa express).

    • Brain
      14. 7. 2025, 15:43

      @Peter_BB tak ta tlacovka mi usla, pustim si to a doplnim informacie. vychadzal som z line up open´er v gdynii ale tam bolo 140tis ludi , tak to je uz troska iny kapital :). osobne si duklu nejdem, ale z mensich mien by to chcelo nejake poriadnejsie gitary, na off budu tento rok uzasni Portrayal Of Guilt , tato scena by mohla aspon ciastocne opustit nepostacujucu garaz :) teraz bola europa stan v noci sklamanim, vacsinou sme chodili na najlepsie divociny :)

    • Captain_Obvious
      14. 7. 2025, 17:28

      @Brain ked sme pri tej Dukle tak je smutne ze taketo kapely hraju ledva 45 minut v hodinovom slote a velke svetove kapely ziadaju o dlhsie koncerty

  • josh_wua
    14. 7. 2025, 10:05

    Rezeň, aspoň že sme si zavolali, keď sme sa nestretli.
    Verím že na jubilejnú to už vyjde.
    ;)

  • tack
    14. 7. 2025, 09:27

    Ďakujem a dovidenia o rok

  • Acid3P
    14. 7. 2025, 09:00

    Ahojte, od roku 2004 som vynechal iba pár ročníkov, a tento hodnotím ako najlepší post-covidový. Oceňujem, aké špeciálne vystúpenia si vždy pripravujú slovenské kapely. A tie videoprojekcie! Či už to boli Fallgrapp, Autumnist, FVCK KVLT, Vec. Mohli by sa viacerí zahraniční headlineri inšpirovať. Čo však znižovalo kvalitu SK koncertov bol priam až tragický zvuk v novej SLSP aréne a technické problémy na Fallgrapp. Inak toľko rôznych výpadkov techniky alebo zvukových problémov som nezažil už dlhé roky na Pohode. No a zahraničné hviezdy? Myslím, že tento rok to vyšlo brilantne. Africa Express - čistá nefalšovaná radosť z hudby, Kamasi W. - fantasticky zohraná kapela, Fontaines D.C. - to sú už naozajstné megastars - zvuk, setlist, charizma, proste dokonalé, Iggy - encyklopédia celej rockovej hudby stelesnená v jednej ľudskej schránke - mimoriadne silný a dojemný koncert, Morcheeba - stále sú v skvelej forme - inštrumentálne veľmi silné.

    No a teraz temná strana sily. Ashniko a ten v župadne - suverénne najhoršie vystúpenia aké som kedy na Pohode videl. S viacerými ľuďmi sme sa zhodli, že to pôsobilo až dehonestujúco pre Pohodu. Ešte možno keby boli na nejakom malom experimentálnom pódiu - ale hlavný stage a prime time?

    Celkovo som sa už zmieril, že elektronická scéna na Pohode za tie roky prešla extrémnou premenou. Veď to bol festival, kde vystupovali tie najväčšie mená z Ninja Tune. Uvedomil som si to na Luuude, ktorý predviedol síce zábavný, ale technicky set hodný začiatočníka.

    Ale inak všetko super, areál scelený, záchody konečne zmizli z runway a ľudia boli tradične skvelí. Pohoda ďakujeme!

    • Peter_BB
      14. 7. 2025, 09:43

      @Acid3P "Ten v župane" sa nepacil nikomu, koho poznam. Ale sucasne som velmi rad, ze tam bol, a ze na hlavnom podiu. Primarne kvoli mladym ludom, pre ktorych to bol zrejme no. 1 headliner (resp. spolu s JPEGmafia). Co viem len vdaka drobnej interakcii s 1 tinedzerku, kt. brala drinky 4 "uz mierne sjetym smažkám", ale boli uplne ale uplne ze v pohode, presne na hranici toho, kde su verim drogy a alkohol na festoch este OK. Som rad, ze Pohoda je tu aj pre tieto "typy", kedze by prisli beztak len kvoli prestizi Pohody, a sledovat ich znudenych a este viac sjetych by bolo nestastne.

      Kto ste stanovali hned za "Silentom" a pri runwayi, isto ste si vsimli tu vacsiu muzsku partiu "alko smažiek", kt. je akysi archetyp takychto ucastnikov, kt. bola Pohoda plna uz na Vystavisku. O ich IQ asi najlepsie svedci ako zmenili text Zony A ked ju vrestali v nedelu okolo 10h - "preco vymetas bary, disky, krcmy a HOTELY" :)) Alebo napr. sa ini predo mna vterkli na FDC takmer v kotli len na to, aby si vytiahli telefony, a citali na Wikipedii profil FDC, vybavili veci na FB atd., ale po 2 skladbach sa uz bavili, tlieskali, a rozsirili nasu zakladnu kto ich chceme o 3 roky na Grejpe :))) Tychto typov bude na Pohode vzdy dost, a ten pan v zupane bol pre nich verim idealny headliner, kedze ich naladil na zabavu, a nie na "štanie do slnecnic" :(

    • dukon
      14. 7. 2025, 10:08

      @Acid3P Paradni rocnik, sobota byla top. Mix velkych jmen a nahodnyvch objevu na malych stagich. Schovane zachody na Bažantu OK, ale pridal bych dalsi vchod, nebo rozsiril ten jeden hlavni., Tvorili se tam zbytence tlacenky ve spicce pred headlinery. Nebo dat alespon ty pisoary nekam bokem. Gstro uplne v cajku. Nasi particku Marc Rebillet bavil (starsi rocniky odchovane ninja tune) Ano mohlo to mit vetsi hlavu a patu a zajimavejsi gradaci, ale bral jsem to kabaretni vystoupeni, odlehcene divadlo. Na Bazant se to hodilo, stejne jako FLUME nebo FVLCRUM loni. Luudeho jsem zde hejtil uz driv, ten neni relevantni, belky preslap, UK scenu nevidel ani z rychlovlaku. Nia Archives na Orange bombaaa, pristi rok bych tam bookl Sherelle.

      Tesim se na "26 Pohoda je zazrak.

    • Acid3P
      14. 7. 2025, 10:45

      @dukon aj ak privriem všetky oči, že to mal byť kabaret a zábava, tak v minulosti boli rôzne kabarety od Leningrad Cowboys, cez Major Lazer a Die Antwoord až po FVLCRVM a to teda boli naozajstné show. Ale beriem to skôr ako dramaturgicky prešľap Pohody a verím, že na 30 ročníku bude sobota v noci na Bažant stage patriť niečomu hodnotnejšiemu a pri tom stále zábavnemu. A mohli by to byť Underworld napríklad :-)

    • dukon
      14. 7. 2025, 12:58

      @Acid3P ale to uz jsou kapely hrubeho zrna, ted jsme v ranku bavic s masinkama co utahne buskiung i stage.
      Ale jo, radeji bych si tam dovedl predstavit Dana Deacona, ten miva zivelne show, LVL vyssi divci
      https://www.youtube.com/watch?v=heFRwLfjVXI

  • T_
    14. 7. 2025, 08:35

    "In a December 2024 interview with NME, 3D revealed plans to release new music next year that had been ready since 2020 but was held up by record label disputes." - táto info z Massive neviete či ešte platí pre tento rok? A dúfam, že budúci rok dostanú znova pozvánku.

  • jay95
    13. 7. 2025, 23:05

    Pekný večer, za mňa len jedno jediné sklamanie a to že koncert Morcheeba začal v čase keď ešte QOTSA hrali. Tam (medzi týmito dvoma koncertmi) ani nebol proklamovaný 15 minútový break. Inak všetko perfektné, 2025 som si užil v maximálnej možnej miere. Ste skvelí a ľúbim vás! Dúfam že na LOTN bude Pohoda ešte dlho dlho. To je Genius Loci ako vyšité!! :-)

  • Murdoc
    13. 7. 2025, 22:27

    Moje 15. Pohoda. Největší změna v organizaci areálu za poslední roky a myslím, že přispěla v celkové bilanci k lepšímu. Střed se hezky uspořádal. Aréna blíž k centru je fajn kvůli přesunům, jen ta zvýšená podlaha byla trochu zrádná a na nacpaných koncertech nebylo přes lidi vidět dovnitř. Taky tím v areálu přibylo přeslechů, což je škoda. Kofola super malý stage a konečně otočený tak, aby se umělci odpoledne neškvařili na slunci, ale škoda že sem nebyl průchod i z druhé strany někde z míst, kde dříve stávala SLSP (teď bezdymová zóna). Záchody mimo střed areálu pomohly esteticky, ale někdy mi přišlo, že byly až moc daleko. Gastro letos mírné zklamání, kvalita hodně kolísala, někteří prodejci se nebojí za poměrně velké peníze dávat ubohé porce něčeho, co by mimo festival muselo buď stát třetinu, nebo by nemělo šanci obstát. (A nutno podotknout že to jsou velmi často České stánky bohužel). Nápojové centra jsou super koncept, který funguje už roky, jen se občas vyskytne ne úplně sehraná směna brigádníků. Hustota lidí mi letos přišla místy už extrémní - myslím, že při současné velikosti areálu by navýšení kapacity bylo dost nepříjemné. Málo silných věcí se letos krylo což občas navýšilo počty lidí na jednom místě. Docela by mě zajímalo kolik chybělo do sold out. Extra 15 minut mezi jednotlivými bloky je super věc, ta doufám do budoucna zůstane. Zbytek vše perfektní, organizačně toho není moc co vytknout. Děkuju za krásný festival a za to, že jste. Doufám, že letošní bilance vyjde konečně kladně, za svou tvrdou práci, nadšení a smysl pro detaily si to zasloužíte <3

    • Peter_BB
      13. 7. 2025, 23:10

      @Murdoc Dik za prijemnu spolocnost v piatok. Miso nas verim mnohych na tlacovej konferencii potesil odpovedou, ze tie 15-minutove volne bloky sa osvedcili a zostanu :) Aj ked po Iggym, QOTSA a FDC by som skor privital 60-minutovy volny blok s tichom na blazene rozjimanie :)))

    • taljan
      14. 7. 2025, 20:37

      @Peter_BB to cítim podobne s tým rozjimanim ale polhodina by stačila,ale párkrát som to tak mala

  • Murdoc
    13. 7. 2025, 20:35

    No, design je úplně totožný, když se na ně podívám, tak předpokládám, že jsou ze stejného roku jen z jiné kategorie. Ten modrý byl 100% regular guest 2008 (moje první Pohoda) a ten černý byl možná z jiné kategorie - dobrovolník, brigádník, kid...? Nebo že by v 2008 recyklovali design z 2007?

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa