Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • mitochondria
    27. 3. 2015, 11:08

    NO ja neviem teda...3 rovnake kapely 2x po sebe, zbytocne zabrali miesto niekomu novemu..nehovorim, ze to nie su dobre kapely, ale... ale. Rada by som uz pocula meno, ktore ma naozaj zdvihne zo stolicky, nejaka dobra gitarovka napr. Ked to dokazal Grape (Foals, Maccabees), neverim, ze to neviete dokazat i vy. Ale este nezalamujem palicu a pevne dufam, ze este nieco dobre pride...

    • monghi
      27. 3. 2015, 11:50

      napadlo ma to iste, ale zdrzim sa komentara...

    • cookie
      27. 3. 2015, 12:19

      nuz, je to skoda, ja by som si vedel predstavit 2 zahranicnych djov namiesto nich :)
      este by som prizmuril oci keby tricot nehrali 2x a lola marsh okrem letiska aj v ziline a bratislave... oh well

    • Murdoc
      27. 3. 2015, 12:39

      taky čekám na kytarovku, nebo nějaké slušné IDM. tomuto fakt nerozumím. ale zase neviděl jsem ani jedno loni. tak třeba letos...

    • emo
      27. 3. 2015, 13:50

      ach ja no čo dodať
      nuž dodávam že seward sa po dlhom čase stali top vystúpením na Pohode a vyrovnali sa koncertom ofrin, get the blessing alebo másfél, to je najvyšší prejav spokojnosti aký dokážem dať
      je to nádherná správa, kto ste ich nevideli, určite ich vymeňte za svojho naj interpréta počas všetkých ročníkov, nevznášajú sa medzi nebom a zemou, oni sú tu a teraz a dotknú sa toho najlepšieho čo v Tebe je, nič neriskujete max. sa poberiete inam počas prvej skladby na kt. budete prítomní a život ide ďalej ...

    • mitochondria
      27. 3. 2015, 14:18

      Emo, ak sa nebudú Seward krížiť s Young Fathers alebo Antwoord, tak si ich určite rada dám:)Vravím, tu nejde o to, že to nie sú dobré kapely, určite sú, ale podľa mňa mali dať priestor niečomu novému, vďaka čomu majú šancu zvýšiť počet kúpených lístkov. Neviem, či si dnes veľa ľudí kúpilo lístok na základe týchto staronových mien. Ale možno sa mýlim.

    • michal
      27. 3. 2015, 14:51

      Ahojte. Vsetky tri kapely opakujeme preto, lebo si to zasluzia. Prisli raz, ako mlade, nezname veci, zaziarili a sme si isti, ze ich treba priniest znova. Vsetky tri by mali mat nove albumy, Tricot druhy, Seward a Lola dokonca prvy... Nevidelo ich vela ludi. Tricot letime z Japonska, Seward z Barcelony. Ked budu hrat tak kazdy kto ich uz videl bude mat na vyber ine sceny - ak si ich nechce zopakovat. Minuly rok sme mali 182 koncertov... Toto je vynimka, ktora potvrdzuje pravidlo a tuto vynimku robime radi. Pekny den. m

    • emo
      27. 3. 2015, 15:08

      ale hej no podľa Teba a podľa mňa
      a nie je to náhodou úplne jednoduché
      aký je rozdiel medzi tým, že každý festival by mal mať aj svoje "domovské" kapely, ktoré sú vždy vítané alebo že tak proste je a nejakú tú kapelu(y) aj má a že by mali byť vždy všetky kapely nové, alebo že takú kapelu majú mať / nesmú mať, alebo že by sa kapely mali/nemali opakovať ... nič?
      tak potom si predstav, že si ty kapela a niekde vystupuješ a potom ti napíšem že chcem aby si prišla o5 ... nič?
      tak potom si festival a mne kapele nepíšeš že by si ma o5 rada privítala ... nič?
      tak teraz Ti poviem, že malý moravský fest pár km vzdušnou čiarou od Pohody má super kapely, kt. potom za nejaký čas občas vystúpia aj na Pohode a ten mal roky svoju stálicu, až raz kapela z objektívnych príčin nemohla docestovať a tak dorazil jej protagonista sám ako účastník festu alebo asi on ani oni si už nevedeli skoré leto bez seba predstaviť (?)... stále nič?
      tak potom nič
      divná to doba na niektorých z nás doľahla :) stále to chce nový model armády

    • noces
      27. 3. 2015, 15:14

      ja som spokojný. lolu som nevidel. tricot som videl a odpustím si ich tentokrát, ale Seward bol pre mňa naj koncert minulého ročníka. Tých musím vidieť ešte raz.

    • fugitive01
      29. 3. 2015, 01:37

      Michal,
      ale takych kapiel by bolo ovela viac. Co takto The Correspondents? Tych neplanujete zopakovat? Min.rok hrali v case Disclosure (a myslim ze Goldfrapp, ale to som si nie isty), takze tiez ich vela ludi nevidelo a pritom islo o jedno z najlepsich vystupeni.

      A nad FM Belfast znova neuvazujete? Vdaka

  • kltzn
    26. 3. 2015, 17:52

    a BLAS bude? ak sa nemýlim, oslavujú tento rok 30 rokov :)

    • user56faee91b2648
      26. 3. 2015, 19:54

      blas bude a nielen v tn na pohode

    • mitochondria
      27. 3. 2015, 12:24

      no tiež by ma potešila nejaká dobrá elektronika ešte (vdaka aspon za RL Grime), ale i nejaká tá dobrá gitarovka ako som spomínala. Tento rok ma nejako nic nezdvihlo zo stoličky ešte, Antwoord si rada pozriem, ale nebol to moj sen, ktore mi zvykla pohoda plnit po minulé roky..Ale verím, že snáď si pre nás ešte niečo pohodáci prichystali;)

    • mitochondria
      27. 3. 2015, 12:48

      ups to malo byt na moj prispevok vyssie;)

    • michal
      27. 3. 2015, 14:52

      Ahoj,co sa tyka BLAS, uvidime... :) Novinky coskoro.m

    • noces
      27. 3. 2015, 15:13

      ja som spokojný. lolu som nevidel. tricot som videl a odpustím si ich tentokrát, ale Seward bol pre mňa naj koncert minulého ročníka. Tých musím vidieť ešte raz.

  • user56faee91b25a3
    26. 3. 2015, 16:50

    Co hovorite na Matisa ? :) Cookie ?:)

    • cookie
      26. 3. 2015, 22:13

      aw yis! tak sme sa predsa dockali, parada, cakam silny koncert.. takze spis u mna cez Up? ;D

    • user56faee91b25a3
      28. 3. 2015, 16:47

      ked sme sa na tomto dohodli naposledy tak to nedopadlo slavne.. :D

  • Murdoc
    25. 3. 2015, 14:50

    znovuzakládám ligu za lejzry a stíny!

    • emo
      25. 3. 2015, 20:52

      v stínu lejzrů murdoc spal, svět pod hlavou měl
      v stínu lejzrů taky snil, jen o stínech - žel
      v stínu lejzrů spal, sám splácel si daň
      v stínu lejzrů dál bil stohlavou saň

      lejzry možná v hlavě měl, snad umřít si přál
      stíny těch rukou, nohou, těl má na čele dál
      v stínu lejzrů zhas - měl na čele šrám
      z úcty k stínum za ten čas já lejzry mu dám

      v stínu lejzrů zhas - měl na čele šrám
      z touhy lejzrům napospas já stínum ho dám
      v stínu lejzrů zhas - měl na čele šrám
      z touhy stínům napospas všech kratochvíl a Jan

      no tak vstávej na pár chvil
      zbývá jednoho lejzru stín
      no tak vstávej na pár chvil
      chybí nám zde murdocuv stín

      lejzr dělá ze stříbra cín
      vněm se mihá murdocuv stín
      neznam co dodať k temu
      ta zatváram totu tému






  • boomer
    24. 3. 2015, 23:07

    Prave pocuvam novy album Godspeed You! Black Emperor a su fakt v tip-top forme, myslim ze by odohrali paradny koncert. Do momentalneho line-upu by sadli jak rit na serbel :)

  • katu
    24. 3. 2015, 19:58

    dig to už funguje....

    • cookie
      24. 3. 2015, 20:58

      ahoj katus, to si ty katus? alebo nie si katus katus?

  • emo
    24. 3. 2015, 16:54

    ahojte, ďakujem m.kaščákovi aj m. kaščákovi, obidvom za promptnosť s akou ma tu dostali
    tento rok je brutálne dobrý v doteraz potvrdených interprétoch, ešte nikdy v takomto čase nebolo pre mňa toľko sqelých ľudí a hudobníkov na tzv. nižších aj vyšších priečkach (alebo už nepamätám ?), tak iste ešte nikdy nebolo zverejnených toľko mojich tipov ani toľko mojich typov
    na to hlavné si rád počkám až sa zrazíme na tvári miesta ... a teším sa ako každý rok na úplne nový nepredpokladaný, nepoznaný, nepredvídateľný hudobný zážitok pri koncerte mne (dovtedy kým mi ho neobjavila Pohoda) úplne neznámeho telesa
    tento rok z našich legiend logicky očakávam Bez ladu a skladu (kde ako na Pohode lepšie osláviť 30-ku) Chiki liki tu-a (ako lepšie osláviť 20-ku a nový album po 10-tich ako na Pohode), Chór vážskych muzikantov (ako inak ako s tak sqelou kapelou pred akou hrali naposledy :), no túto trojku už môžte kľudne zverejniť
    štatl by nebol nikdy štatlom bez lenky z., očakávam silnú štatlovskú nádielku ako poďakovanie Lenke Zogatovej, bez ktorej si dovolím povedať by neboli ani Bez ladu a skladu takými a asi teda nebola by ani Pohoda a ak áno tak určite nie taká ako je a bez nej by vôbec nebol kultúrny ani pakultúrny Štatl, taký aký dnes už bez nej je, môj tip je "prudko podzemný" kresťanský zbor s prastarým poňatím žalmov
    teším sa na perfektnú organizáciu usporiadania a načasovania koncertov a na ten cit pre vec ktorý sa nedá len naučiť a ďakujem za tú mravenčiu prácu aj náhody na poslednú chvíľu a následnú konštruktívnu improvizáciu, ktoré obidve vedú k tomu, že Pohoda je taká aká je ... puzzle šuviks

    • monghi
      24. 3. 2015, 17:11

      @emo: skvely preslov!!! vitaj spat :)

    • emo
      25. 3. 2015, 13:06

      nazdar monghi, teším sa s Tebou na uspávačku hadov, zamiloval som sa do jej tvorby v sugar cubes, keď robili predkapelu Cure :) ovšem ja som cure ani SC ani ju nikdy ešte nevidel naživo, tak sa teším aj na Cure ešte :)

  • HugosBB
    23. 3. 2015, 17:19

    Chcel by som poznať váš názor na návštevnosť na pohode... klesá návštevnosť? mierne áno ak sa nemýlim (ak nie opravte ma). Čím je to podla vás spôsobene?
    Nechýbajú Pohode mena, ktoré by prilákali širokú verejnosť (Moby, Kasabian, The Kooks, M.I.A., Prodigy, Pendulum, Fatboy Slim, High Contrast) aj ked vieme, že tieto mená prilákaju na festival aj ľudí, ktorí nie sú možno tak pekní vo vnútri ako by sme od pohoďáka očakávali? Alebo je cesta Pohody správna... Aká je vlastne cesta Pohody? Nie je škoda, že Pohoda nebýva vypredaná? Nieje to výsledkom kultúrnej nevyspelosti Slovákov... respektíve nezáujem o kvalitnú kultúru a nie ponúkanú mainstreamom? Vie mainstream ponúknuť kvalitu?

    • boomer
      23. 3. 2015, 17:55

      no, dajme tomu, ze klesla od tej vypredanej 2011ky :)
      moj laicky odhad je takych 20.000 navstevnikov, pod ktorych by sa pri sucasnej filozofii Pohoda prakticky nema sancu dostat - plus zvysnych niekolko tisic, ktorych prilakaju konkretne mena. snad nie je trufale povedat, ze medzi tymito ludmi budu tento rok hlavne lakadla pravdepodobne bjork alebo die antwoord.

      kazdopadne neviem co festival vypreda, ved aj 2012 aj 2013 mali paradne nabite lineupy a vypredane neboli. keby boli mali viacere radia v rotaciach aspon jeden single od kasabian alebo nicka cavea, realita mohla byt ina, na to uz ale agentura vplyv nema. a vobec, dlhodoby problem, nekulturne hovada etc etc etc :)
      tento rok to s line-upom vyzera opat skvele a som optimista, ale ten slovensky trh je taky divny :)

      hej a opomenul som minuly rocnik - to sme asi pocitili vsetci ze bol navstevnicky o nieco malo redsi, ale to povedzme ze mal "papierovo slabsi" line-up. alebo "menej sexy", pripadne "menej stavnaty". pre mna to bola asi najkrajsia pohoda, ale dokazem pochopit, co na nej ludia vopred ofrflali.

    • monghi
      23. 3. 2015, 17:59

      vacsina zo spomenutych uz na Pohode hrala. ja mam napr. posledne 2 roky pocit, ze 'velke mena' su uz dnes na festivaloch prehnany pojem. Komercne velke mena hranicia s mainstreamom a dnes mlade zname kapely zasa vypalia ako komety a o rok po nich nestekne ani pes ... a hlavne, cim znamejsie meno, tym vyssia cena ... a dnes je vsetko o peniazoch ...

    • user56faee91adf4d
      23. 3. 2015, 20:06

      nie vacsina, ale vsetci spomenuti :) Peto tym chcel povedat, ze ci nechybaju Pohode mena ake vymenoval, komercnejsie headline magnety... z tejto skupiny mame zatial Bjork, Die Antwoord a FFS, uvidime co pribudne este dalej, ale Bjork je podla mna love/hate u ludi a pre siroku verejnost vnimam hlavne DA, na nich sa pojdu asi pozriet aj "nepohodaci"... ocakavam elektronicku legendu z dvojice Faithless/Chemical Brothers (vo stvrtok ideal, 10. su v Chorvatsku), hlavne ti chemicki bratia by poriadne zabodovali. pozeram, ze aj Prodigy sa motaju v tom case okolo, Michalova srdcovka...

      k navstevnosti, minuly rok som to ja osobne vnimal dost vyrazne, nepamatam si tolko volneho miesta v stanovom od pesich a celkovo sa nekonali take masy ludi prudiacich z koncertu na koncert... pocasie urcite zohralo svoju rolu, ale vidim za tym konkurenciu, pozrime sa aky zacina byt silny Grape, pozrime sa do zahranicia, vela silnych festivalov a vela dalsich novych vznika, vsetci sa pretahuju o kapely, ktore v tom case idu turne, honorare sky high a vyhrava ten kto je ochotny preplatit... Pohoda si uchmatla to co sa dalo v ramci budgetu a v ramci multizanrovosti, lajnap vypalil tak ako vypalil, ti, ktori neboli spokojni s menami a nemaju silny vztah podla mna isli inde, je fakt uz z coho vyberat v tejto dobe v rovnakej cenovej hladine.

    • HugosBB
      23. 3. 2015, 21:37

      Teraz je na mieste otázka či chceme na Pohode "hovada" ale vypredaný festival? alebo radšej bude v areáli viac nadšencov dobrej hudby a viac priestoru v stanovom meste? Ja naozaj netuším v akej cenovej relácii sa môžu pohybovať jednotliví headlineri skôr by zaujímalo čo je udržateľnejšie smerovanie pre Pohodu... Možno sa mýlim ale mám pocit, že sa vybral cestou takého nenápadného šetrenia... Ale ja si tak či tak prídem vždy na svoje len sa čoraz častejšie stretávam z názorom a načo pôjdem na Pohodu veď tam "nikoho nepoznám". Možno sa stretávam s nesprávnymi ľuďmi ale títo ľudia pravidelne na pohodu chodievali.

    • cookie
      23. 3. 2015, 22:17

      mno, hlavne treba pockat na tie 3 ci 4 vykricniky, ktore este pridu :) inak, podla doterajsieho bookingu sa mi zada, ze tento rok nebude ziadny tradicny zaner bez headlinera

    • HugosBB
      23. 3. 2015, 22:25

      inac The Chemical Brothers zapadá do tej kategorie mainstream/alternative :)

    • HugosBB
      23. 3. 2015, 22:32

      bojím sa, že výkričníky tento rok nie su v plane Bjork by si tiež zasluzila nie?

    • cookie
      23. 3. 2015, 22:51

      jednoznacne, DA a FFS by boli s ! tiez... 3 velke mena este urcite pridu, otazka je, co je pre koho velke meno :D

    • cookie
      24. 3. 2015, 00:30

      aj by som nad tym zacal rozmyslat, keby tento rok COO nemali Bjork aj Kasabian

    • hudbomol
      24. 3. 2015, 08:51

      ci je skoda ze nie je vypredana? pre navstevnikov urcite nie. pokial to je v norme ze to znamena pre usporiadatelov este zisk a nadej ze pohoda zostane, znamena to len prijemne veci ako viac miesta, rychlejsie kupene pivo a potom hlavne toitoika bez rady :)
      preto nie som za predrazeny mainstream ktory az na vynimky neznamena kvalitu zodpovedajucu zaplatenej cene.

    • Murdoc
      24. 3. 2015, 14:06

      no nevím, dlouhé roky byla Pohoda vždycky ve ztrátě nebo s vyrovnaným rozpočtem... a bylo rok od roku víc a víc lidí, potažmo později vyprodáno (2011) nebo těsně nevyprodáno (2012 tuším?). já si myslím, že rozpočet je spíš dělaný na maximum návštěvníků. maximálně je tam nějaká drobná rezerva. ale loni muselo být aspoň o 3 - 5k míň...

    • cookie
      24. 3. 2015, 18:52

      :)) vitaj doma emo

    • cookie
      24. 3. 2015, 18:57

      intuitivne umiestneny reply button

    • emo
      25. 3. 2015, 12:49

      ahoj cookie :)
      návštevnosť vždy stúpala, potom sa ustálila, teraz trochu kolíše
      je to spôsobené stabilitou ku ktorej sa Pohoda dopracovala
      Pohode mená nechýbajú, aj keď vieme, že niektoré mená by prilákali na festival aj ľudí, ktorí nie sú možno tak pekní navonok, ako sú pekní vo vnútri .. cesta Pohody je správna, ale hlavne je cestou Pohody... pre mňa je cesta Pohody dôraz na multižánrovosť a na kvalitu a jedinečnosť interpretácie hudobného a všeobecne umeleckého a ľudského posolstva ... či je škoda, že Pohoda nebýva vypredaná? môžme sa na to dívať aj inak, keby bol limit 20000, tak praská vo švíkoch, keby 50, tak je poloprázdna :)
      určite to nieje výsledkom kultúrnej nevyspelosti Slovákov ... nezáujem o kvalitnú kultúru je síce všeobecný no vždy relatívny, ešte relatívnejší je pojem "kvalitnej kultúry" samozrejme že mainstream vie ponúknuť kvalitu, mainstream sú podľa mňa práve aj kapely, kt. vymenúvaš vyššie, aj keď napr. ja som žiadnu MIA nepoznal, kým nebola zverejnená o tej poslednej Tvojej kapele som zatiaľ ani nepočul :), to bude asi tým že sa orientujem na nekvalitu a mainstream, teda tipujem, alebo možno som "nevyspelý Slovák", dúfam len že niektoré z tých 2 slov sa v mainstreamovom žargóne neberie ako nadávka, tu keď dobre pamätám sa to vždy označovalo ako že som sedlák a vidlák, to je už korektne prijateľnejšie asi, ale mne by sa na mňa asi najviac hodil ten Tvoj pekný korektný novotvar, trošku upravený - som kultúrne nevyspelý (spolu)občan

    • emo
      25. 3. 2015, 13:11

      neodpovedajte mi tu prosím že HC 2009, ja mám na ten rok iné spomienky, ale bol to súčasne aj veľmi pekný ročník, prvý krát s malou babuľkou, na hudbu nebol čas, nepoznal som HC ani vtedy ani teraz, možno je to dobré, ja to nekritizujem, aby bolo jasné

    • michal
      27. 3. 2015, 16:05

      Ahojte. Co sa tyka navstevnosti - sme spokojni, Samozrejme ze by sa nam lahsie zilo, ak by sme boli stale vypredani, to je ale v nasich koncinach skor vynimka - myslim, ze Sziget bol vypredany raz, Colours raz, my dvakrat. Stredna Europa ma iny pristup ako napriklad Briti - nas povestny skepticizmus nas zaroven nuti stale sa posuvat dalej... aj preto sa tak casto umiestnujeme v popredi roznych ankiet, ci cien. V tomto roku bezi predpredaj vyborne a my mame z toho radost.

  • Pavol
    23. 3. 2015, 12:56

    Co tak Hudson Mohawke? Pocas Pohody nie je este nikam booknuty a v polke juna bude mat novy album.

  • monghi
    23. 3. 2015, 11:15

    Konecne opat "doma"! Vdaka za obnovu webparty a neskutocna vdaka za Bjork!!! Na nu sa strasne moc tesim! Rozbehli ste sa toho roku paradne, kopec zaujimavych veci a pevne verim, ze nejake to velke meno este pride... MUSI! :)

    • monghi
      23. 3. 2015, 17:32

      @peter_bb: tak tu kapelu nepoznam, ale vdaka za tip. pokial ide o Cure na Pohode, myslim, ze sa dockame, len nacasovanie Robovych rozhodnuti vyrazit na festy nehra velmi do karat organizatorom. Robo v minulosti zvykol ohlasit festivalove turne v obdobi, ked Pohoda prakticky uzatvarala line-up. Cosi sa o festoch suska v zakulisi aj pre tento rok, ale zatial nic oficialne. A co si budeme nahovarat, a nech si hovori kto chce, co chce, status Cure je stale taky, ze sa o nich festivaly vzdy pobiju a Robo si vyberie podla chuti. Pre tento rok by mi k dokonalosti stacil aj Johnny Marr :)

    • monghi
      23. 3. 2015, 17:33

      btw... niekdajsi Dive samozrejme, len diiv nie :)

    • user56faee91b1456
      23. 3. 2015, 19:25

      Ano, prosím.

    • user56faee91b1456
      23. 3. 2015, 19:26

      Pardon, zly thread.

    • monghi
      24. 3. 2015, 07:23

      @Peter_BB: no hej... krasna predstava... takto by som si vedel napr. predstavit na Pohode nejaky polnocny koncert Garyho Numana :) Riadne tvrdy, naslapany industrial, na ktory sa moze clovek aj vyblaznit, mi na Pohode proste chyba :)

    • michal
      27. 3. 2015, 16:07

      Ahojte. Nebudeme napinat fanusikov The Cure - nebudu. S agentom sme sa o tom bavili nedavno pocas jednej peknej noci v Londyne... raz sa to ale isto podari, sme optimisti.

    • monghi
      28. 3. 2015, 19:12

      nevadi Michal, na Pohodu aj tak prideme, ako kazdy rok :) A Bjork je splneny sen ;)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa