Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • JanoJoo
    31. 5. 2020, 11:43

  • cookie
    31. 5. 2020, 00:22

  • Peter_BB
    21. 5. 2020, 09:39

    OFF TOPIC: ked uz tu tolko politizujem :(, tak mi neda nevy/zneuzit WP aj na promo tohto (aj kedze medzi signatarmi, vid mena dole, zopar ludi kt. si spajam s Pohodou): http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=1078728 Aj ak by ze sa stretneme na realnej party v hud. klube pred/po koncertom/te, neodpustil by som si :))

  • Doktor_Zivago
    18. 5. 2020, 14:09

    Zdravim. Prosim vas ako je to teraz z vystupujucimi na 2021? Ked si kliknem na "Artists" vyhodi mi tam vsetkych. Chapem spravne, ze ti co sa objavia na 2021 su oznaceni farebne? Alebo su tam vsetci co vystupia o rok? Sorry, nejak teraz nesledujem aktivne novinky ohladom Pohody.

  • Peter_BB
    16. 5. 2020, 20:18

    U mna K- za takyto "paratizmus" zo suc. kritickej situacie v "dvornom manipulacnom" denniku:
    https://kultura.pravda.sk/hudba/clanok/551605-skupina-para-ozivila-stary-song-doma-dobre/

    PS-Spolu, Vallo and co., co tak aj trosku citu?

    • Lasky
      17. 5. 2020, 10:58

      @Peter_BB osvetlis mi myslienkovy pochod, prosim, kde presne je problem a co s tym ma ps-spolu

    • Peter_BB
      17. 5. 2020, 12:57

      @Lasky po vcerajsom prispevku je samozrejme mojou psou povinnostou pokusit sa aj pisomne, hoc je to na dlhsie (urcite rad aj hocikedy neskor pri pive, skor asi az dvoch-troch). Skusim cez 3 klucove slova: 1. para(zi)tizmus, a strata citu= 2. empatie a 3. sklon k prvoplanovosti. Cez ktore vnimam presah prelinkovaneho "biznisu" Pary na primatora M.Valla=PS-Spolu. /// Ad. 1 - snaha vytlct peniaze z niecoho, co nie je najstastnejsie. V suc. situacii maju mnohe kapely (mimo "top 10" a ludia okolo klubov existencne problemy. Pride mi nestastne, ak im teraz vybija medialny priestor ktorakolvek kapela z "top 10", nakolko tie nemaju problem zarobit si ked budu mozne koncerty pre 999 ludi. Ten presah "doma dobre" na sucasne nestastie, ked skrz lockdown sme doma az privela, mi pride prvoplanovy. Empatiu vnimam skor v optimizme, ze coskoro bude dobre aj vonku. A tiez v tom, ze po ere rozkradaciek SMERu by som zo strany ludi kt. nie su na toto rozkradanie nejako prepojeni cakal skor bokjot dennika Pravda, pre ten presah aj na PR v prospech SMERu, aj na majitelsku strukturu ("legendarny" vlastnik "legendarneho"propagandistickeho a kospiracneho media). /// Ad. 2 - ako para(zi)tizmus M. Valla vnimam napr. toto: https://blog.postoj.sk/52315/ako-primator-vallo-klame-svojich-progresivcov (jeden priklad, dalo by sa viac). Ako parazitizmus som vnimal zaverecnu cast kampane PS-Spolu, kedy sa na moj vkus prvoplanovo snazili na posl. chvilu "zaparazitovat" na tom, ze masam ludi sedel skor Matovicov styl (mam na mysli to nocovanie v NR SR, selfies Poliacika atd.). Hoc som PS-Spolu napriek vsetkemu nakoniec volil, som coraz radsej ze sa do NR SR nedostali. Lebo tym ludom podla mna chyba presne ten akysi cit ci emocna sposobilost, uz ako to nazveme. /// Hoc nezijem v BA, vkladal som urcite nadeje do M. Valla, lebo za BA som sa na kazdej sluzobke hanbil pred zahr. kolegami (okradnutie taxikarmi, priserne aut. aj zel. stanice, prehustenie ""mrakodrapmi"" atd.). A realita je taka, ze "kope" za Pentu, vid co som prelinkoval. Aj pre taketo veci velka cast ludi prestala verit PS-Spolu. No a po tom PR v Pravde a celemu tomu "konceptu", kt. vnimam ako prvoplanovu snahu dostat sa do beztak preplneneho medialneho priestoru, u mna Para stratila kedysi vnimanu autenticitu ze ide o "beznych ludi ako som aj ja", t.j. ludi kt. zijeme v akejsi zlatej strednej ceste, a najma nerobime veci pre peniaze. Ten "projekt" vnimam ciste ako komercnu aktivitu, a podporu toho urciteho "show off" z kt. je coraz vacsia moda (Instagram atd.). V ostrom rozpore s tvorbou vela inych kapiel zo SR a CR (kt. tu radsej nebudem menovat), kt. vnimam ze ide z insporacie, z "duše". Bolo by to fakt na pokec k 2-3 pivam, snad to coskoro bude mozne, a obzvlast vo forme malych klubovych koncertov niekde kde bude na vycape nieco remeselne a lokalne a nie (ako som takmer vzdy mal smolu v BA) ten hnusny a neekologicky Heineken (Primal scream, Wilsonic ked neboli MBV).

    • Lasky
      17. 5. 2020, 13:20

      @Peter_BB Tvoj konštrukt je kompletne mimo, ale, ako vravis, je to na 2-3, mozno viac pív. Spojil si toľko nesúvisiacich vecí, vychádzaš z veľa nepravdivých predikcií. Fakt sa chytám za hlavu, čo si pospájal. Btw, vo štvrtok som v Bystrici, tak pokojne...

    • Peter_BB
      17. 5. 2020, 14:53

      @Lasky Vzdy si rad podebatim pri pive, ale musi to byt 1. vo forme "rovny s rovnym", 2. s dorazom na konkretne fakty a argumenty, a 3. najma bez osobnych utokov typu "Fakt sa chytám za hlavu, čo si pospájal" (navyse bez uvedenia akehokolvek argumentu, kt. by Ta opravnoval k takemuto osobnemu utoku). Z mojich podla mna nie predikcii, ale skor holistickeho pristupu, som verim nepodlozil len 2 zasadnejsie veci, a to prepojenie dennika pravda na konspiracnu scenu a stranu SMER. Tak doplnam: https://e.dennikn.sk/1050291/pravda-zmenila-majitela-kupil-ju-cesky-milionar-ktory-vlastni-aj-dezinformacny-web-parlamentni-listy/ a https://domov.sme.sk/c/6152656/kalinak-hovoril-redaktorke-pravdy-co-ma-robit.html Verim, ze ma zmysel, aby si tych vela (to je kolko - päť, desať?) "nepravdivych predikcii" trosku vysvetlil tuto - aj nech viem co pri tom pive ocakavat, ale verim ze aj par dalsich citatelov tuto na WP to moze zaujimat.

    • Peter_BB
      17. 5. 2020, 20:59

      @Lasky pivo vo stvrtok rad potvrdzujem kdekolvek v sirsom centre BB a kedykolvek po 14h (kvoli praci), ak bude platit, ze oficialne bude "faza 4". Potesi ma, ak zajdeme na miestne remeselne = Krebs alebo Baran, pripadne "kocovne/regionalne" Huncut/Divny Les (hudobne :)/Cierny Kamen. V takom pripade rad pozyvam, lebo remeselne pivovary potrebuju nasu podporu. Ale v pohode aj na Urpiner, a OK aj v Zahrade, hoc tam je roky nepitelny + roky tak zvysoka kaslali na akukolvek hygienu, ale mozno prave preto by to bolo symbolicke miesto na oslavu "fazy 4" (verme, ze to vyjde!).

    • mimamima
      18. 5. 2020, 09:36

      Klip je perfektný. Vobec nechapem Peťo tvoj príspevok. Asi ani po pive by som nepochopila:D Myslím, že ľudia sa skvele pobavili pri vymýšlaní, natáčaní a potom pri pozeraní. Mne to rozhodne zlepšilo deň;)

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 10:22

      @mimamima Mima, nemam nic proti klipu. Nepaci sa mi len medializacia takehoto "marketingoveho produktu" 1. v Pravde a 2. v case, kedy by hlavnou temou snad mala byt pomoc tym, kto trpia suc. situaciou. Skus to vnimat takto: namiesto piva a pokecu s kamaratmi som bol o 20h nuteny ist domov. Tak si vravim, ze si pre zaujimavost pozriem PR platom SMERu a konspiratorov = Pravdu. A tam sa na mna vychrlil tento clanok.
      Budme k sebe uprimni - Para az prilis recykluje samych seba (aj ta skladba "..zostava brutalnou" kt. slohy su tak prvoplanove, ze to "az boli", co viem niesom sam kto vypina _FMko ked tu skladbu postia, a postaju ju casto). Proste sa mi viac paci, ked kapely skladaju nove skladby (vid napr. Satenove ruky), a koncertuju aj v karantene (vid napr. Mnaga, kt. si tym paradne zarobila). A nie ked dookola recykluju. Ak potrebuju recyklovat, OK, je to ich vec, ale na to podla mna sluzia napr. fans na FB a pod., t.j. bez zaplnania medialneho priestoru.
      Uz ina vec je "show off" a ta potreba ludi byt stale za PC, za kamerami, Instagramom a pod., a neustale sa len zabavat. Nic proti zabave, ale v tento cas kedy nam uz "lockdown" lezie na nervy, mi prislo nevhodne ak ma cez masmedium otravuje taketo cosi, a nie info ako sa da pomoct. Toto mi pripomina to "show-off namiesto uzitocnosti" od PS-Spolu, kt. sa ukazalo ako kontraproduktivne (uznavam, ze trosku pritiahnuta analogia, ale co uz)-

    • taus
      18. 5. 2020, 10:51

      ahoj, neda mi nemlcet, lebo kdyz jsem si Peto precetla tvuj prispevek, a pak znova a znova, stale se mi nechtelo verit a furt nad tim premyslim, mne osobne klip aj ta myslenka prijde fajna, a prave v dobe, kdy se poradne jeste nic moc nesmi, mi prijde, ze naopak hodne potesi a udela radost. Vubec v tom necitim ta negativa, ktera zminujes, propojeni s politikou mi prijde mimo, ale co ja vim, nejsem z SK, spise mi prijde, ze uz mas te karanteny fakt plne zuby a ze veci, ktere ostani vidi jako pozitivni, vimas zahorkle. Proste strucne receno, cely ten prispevek mi prijde spise o tobe a tvem rozpolozeni nez o Pare a Laskym, ktery si tak tvrde (hodne tvrde a zle), odsouzeni tady na wp urcite nezaslouzi.. ani wp si nezaslouzi, aby se tu objevovaly pro nic za nic takove utoky.
      Peto, zase bude dobre, vydrz :)
      ps: aj ted je dobre, staci posunout uhel pohledu

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 12:02

      @taus plny suhlas taus, ze je to na 100% o mne. Ale primarne nie o tom, ze uz som unaveny z lockdownu. Ale skor o mojich dlhorocnych skusenostiach z koncertov v BA (a "klubovou scenou, a mestom ako takym) - v porovnani najma s Prahou. V BA: skarade stanica, skarede mesto, klub napr. aj korportante "show off" (rafinerie SLovnavt), a na koncertoch zasadne Heineken (Primal scream, Wilsonic, Faith no More, Placebo). A ludia to v BA maju totalne na haku, lebo si urobia fotky ci videa, daju na Instagram, a vsetko je OK. Toto vo mne roky trosku "vrie", ze v BA su ludia dost zamerani primarne na seba, a ked maju moznost "show off" napr. vlastneho bytu ci zahradky v nejakom videu, tak im to postaci, a kaslu na to ze ich mesto je mimoriadne skarede, tzv. "bradavica na Dunaji" :) No ale najma na hneva, ak sa kapela kt. je tvarou Pohody (a t.j. urcitych hodnot) prezentuje v denniku Pravda, kt. je symbolom politickej strany SMER a jej konspiracnej sceny. Urcite nemam nic proti tomu, nech sa fans nejakej kapely bavia na tom, ze si zrecykluju nejaku pesnicku novym klipom - toto je samozrejme fajn. Len je otazka, preco na toto nestaci napr. FB, ale je tomu treba robit promo v skorumpovanom konspiracnom mediu.

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 12:08

      @Peter_BB ..teda preco sa najrelevantnejsia kapela (kt. clen je navyse primatorom mesta so vsetkymi tymi problemami) nezameria na nieco co by pomohlo zmenit zlu reputaciu mesta a jeho hudobnej klubovej sceny. Obzvlast v tomto case, ked realne hrozia krachy aj hud. klubom, a vazne problemy mnohym kapelam. A pojme sa to tak, ze vsetko je super, nic sa nedeje, doma je dobre, zabava a sranda, a najlepsie co mozeme urobit je zaplnit tym stranky novin bez ohladu na to ze su skorumpovane a spajane s konspiratorskou scenou. Snad je to uz zrozumitelnejsie :)

    • emo
      18. 5. 2020, 12:38

      @Peter_BB no ja sa k tomuto tu nemozem vyjadrovat, lebo som problémový samozrejme :D ale čo sa týka primátora BA, tak ten clanok co napisal niekto na postoj ci ako sa to vola je total grc, kazdy kto si prečíta prvú vetu by to mal chápať a ďalšie vety - už ani nehovorím... keď tu chceme spájať všetko so všetkým a mestom a scénou, tak Matúš nie len že robí veľa pre BA a robil aj predtým, ale aj pre Košice napr., za mna je to fajn a vždy ma jeho stopa teší. Keď Ti tak vadí ako vyzará BA tak práve tam sa Matúš venoval až veciam čo mu práveže vyčítali že načo až také somariny, keď robil svoje "malé mestské zásahy" čiže kľudne to môže byť aj naopak že to mesto Teba nejak vytáča, čo je Tvoja vec ale potom Ťa tam niečo poteší a to bude kľudne práve výsledok Matúšov... ten článok to je fakt čistý kecálek čo musí byť proti a vôbec netuší o čom točí... mimochodom je práve on konšpiračný, ale to je jedno... pre scénu urobili tiež podstatne viac ako pár výnimiek tu ako je napr. Riderka, čo tu už pekne dlho nebola :D ... ja napr. vypinam FM, resp. ho nepúšťam, ale prečo by som to tu mal ťahať nechápem a tiež poznám kopec ľudí čo im to radio nesedi a čo má byť? ... ale mne sa páči aj festival Iné cesty, vítam na pohode NGO, ktoré sú pre mňa neodmysliteľnou súčasťou Pohody, teším sa aj že Para je na Pohode a tých chlapcov mám vyslovene rád, milujem tie vratné poháre, násť ročné dievčatá so šiltovkami v Tabačke sú mi vyslovene milé a teším sa z nich, klip od Pary ma potešil a je mi totálne jedno v aké médiu ho odprezentovalo, keby sa objavil aj v týždeníku LSNS ak také niečo vôbec majú tak by som si povedal jeeee, konečne niečo milé dal ten Marián... no proste každý sme trochu iný a tak to má byť :D

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 14:11

      @emo ved prave aj preto, co pises, davam K- za akekolvek presahy na dennik Pravda a obzvlast na Pentu. Na Pare som roky respektoval prave to, ze stali na strane rovnakych hodnot ako Pohoda. Kt.som vnimal ako absulutnu istotu toho, ze nikdy nebudu zvazovat spolupracu s dennikom Pravda a toboz s Pentou. /// Ako pridruzenu temu citlivo vnimam aj to, ze produkt "zabavime sa pri natoceni/pozerani videa" je vnimany ako ucel, kt. svätí prostriedky pre jeho marketing v Pravde. Teda to, ze sa niekto na niecom zabavi, je akoby nadradene tomu ze sa to dostava do tohto pro-SMERackeho konspiracneho bulavru. /// Tretiu vec skusim inac: v Stiavnici som roky vnimal to, ze miestni ludia kladne vnimane to, ze tam chodili na vikend ludia v BA. Ze vdaka tomu centrum BS ozilo, a pod. Detto sme kladne vnimali napr. koncert Pary na zel, stanici. Ostatne roky zostrany miestnych vnimam skor znechutenie a odpor. A ked som sa ich pytal, co sa zmenilo, tak som si vypocul toto: masy ludi si robili selfies na schodoch Archaniela, davali to na Instagram, a pritom si v Archaniely nekupili ani to jedno pivo ci kavu. Teda ze to tzv. postovanie sa stava cielom, a nie prostriedkom. A tu sa zacyklujem, lebo ten clanok v Prave kt. ma vyprovokoval som vnimal nie ako prostriedok informovat ludi o niecom co vie pomoct mestu/klubovej scene, ale ako nieco co si urobilo par ludi de facto sami pre seba. Snad je to uz pochopitelnejsie :)

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 14:23

      @emo OFF TOPIC - uznavam, ze blog na postoj.sk nie je velmi relevantny zdroj, tak pridavam: https://glob.zoznam.sk/vallo-reaguje-na-medializovane-informacie-tvrdi-ze-do-schvalovania-projektov-svojej-firmy-nezasahuje/ 100 ludi = 100 chuti, u mna kazdopadne pretrvava znechutenie (a nemozem si pomoct, vnimam to ako alibizmus kt, mi pripomina prave SMER a jeho dvorny dennik Pravda)

    • Lasky
      18. 5. 2020, 16:12

      @Peter_BB Volá sa to tlačová správa, Sherlock a takú istú správu nájdeš na Topkách(Hudba.sk), expres.sk, pluska.sk a ďalších x weboch.

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 18:29

      @Lasky Dakujem za poucenie :), ale tema na pokec na pivo u mna zostava ci PR v Pravde bolo proti voli Pary mat nieco spolocne s tymto "SMER & konspiratori mainstream" novinami, alebo je Pravda akoze novy marketingovy partner Pary. A pripadne aj co sa stalo M. Vallovi, ze "kope" za Pentu lebo jeho firma ma biznis s Pentou, aj na ukor ucasti verejnosti v rozhodovaniach, v prospech prehustovania bytov v BA. To su temy kt. mi rezonuju emocne.

    • Lasky
      18. 5. 2020, 18:46

      @Peter_BB Pssst, Penta vlastní Plusku a 40% Sme a Hospodárske noviny vlastní Mafra(Babiš), to len tak btw. Marketingový partner Pary? Ty si ideš donekonečna svoje. Postnem ti 50 linkov, kde táto správa vyšla?
      To ich označíš aj za marketingového partnera Pohody? https://kultura.pravda.sk/hudba/clanok/551705-dalsie-potvrdene-mena-na-pohode-2021-aka-bude-pohoda-in-the-air/

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 19:51

      @Lasky :)) Ak citas tuto WP, co zjavne citas, tak uz musis "citat" aj mna ako "dvorneho provokatera" :( a grafomana :(((( tejto WP. Snad zaujimave vlakno aspon pre par ludi, v tejto uhorkovej sezone :( Ale urcite ak by si Ti vo stvrtok crtala diera v programe, kt. by sa Ti hodilo "preckat" na Namesti, tak rad pozvem na lokalne remeselne pivo :) Ako som pisal uz v uvode, verim ze niesom ten tzv. hater, len sa v mediach vyskytli veci kt. mi pridu dost " relevantne" na pokec pri pive. Bolo mojou "psou povinnostou" rozviest ten moj prvy prispevok, o co som sa v ramci moznosti otvorenych teras ') snazil, ale ako je snad uz zrejmejsie je to skor na pokec pri tych 2 pivach ako na filozofovanie doma na riti :((

    • Lasky
      18. 5. 2020, 19:59

      @Peter_BB Nuž, to bolo moja v podstate prvá odpoveď, že je to na dlhšie a pivo, keď chceš viac odpovedí, ja žiaľ, taký grafoman nie som, preferujem výrazne osobný prístup..:) Napíš mi kontakt na lasky@sediva.sk
      Vo štvrtok sa ozvem..

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 20:16

      @Lasky :)) Ak citas tuto WP, co zjavne citas, tak uz musis "citat" aj mna ako "dvorneho provokatera" :( a grafomana :(((( tejto WP. Snad zaujimave vlakno aspon pre par ludi, v tejto uhorkovej sezone :( Ale urcite ak by si Ti vo stvrtok crtala diera v programe, kt. by sa Ti hodilo "preckat" na Namesti, tak rad pozvem na lokalne remeselne pivo :) Ako som pisal uz v uvode, verim ze niesom ten tzv. hater, len sa v mediach vyskytli veci kt. mi pridu dost " relevantne" na pokec pri pive. Bolo mojou "psou povinnostou" rozviest ten moj prvy prispevok, o co som sa v ramci moznosti otvorenych teras ') snazil, ale ako je snad uz zrejmejsie je to skor na pokec pri tych 2 pivach ako na filozofovanie doma na riti :((

    • Peter_BB
      18. 5. 2020, 20:21

      @Lasky :)), ak este mam moznost, tak by som zaver tohto vlakna chcel pretocit o 180 % na cosi ako "Prva stretavka WP v BB", ak teda bude moznost sediet za stolom viac ako 2ja (co je velmi nadejne, ze vyjde). Akonahle som pri klavesnici posielam Ti email z pmzahr@gmail.com, na kt. super ak mi napisete kazdy kto budete vo stvrtok v BB a chceli by ste sa pridat, vopred dik :)

    • emo
      18. 5. 2020, 23:34

      @Peter_BB tak ked teda nemame byt prvoplanovi a mame byt emoční tak ja neviem, ďalej si vyzval k troske citu a nekonšpirátorstvu... nechápem stále čo je zle. pokial ide o zahustovanie mestskej ale aj vidieckej struktúry, kiež by to bola jediná cesta, samozrejme som za zahustovanie oproti rozpínavosti miest, nastastie to Slovensko zvládlo relatívne dobre a islo triezvou cestou zahustovania miest... ked niekomu príde citlivejsie tu vysekať les, tam zničiť lúku a tu vysušiť mokraď, tam zlikvidovať pole a naťahať tam cesty a oplotiť pozemky, vsetko zabetonovať... a vlastne tie prognozy ako sa napr spoji prešov s košicami sa našťastie napĺňajú oveľa pomalšie aj keď raz k tomu dojde. Matúš je fachman a preto samozrejme pojde zahustovaním v com ho plne podporujem a myslím že máme inšpirácii dosť aj so zahusťovaním obyvatľstva miest a súčasným posilnením mestskej zelene, likvidácia nelogických priemyselných zón, oživenie mrtvych zon, zobytnenia podkroví, londýnsky model polozapustených suterénov anglických dvorcov, zobytnení nevyužívaných objektov, strešné terasy, nadstavby, zelené strechy, kasarne, navrat obytnej funkcie centier... vylúčená verejnosť vs kriklúni neznalí problematiky s neekologickými riešeniami resp. úplne chýbajúcimi riešeniami proti odbornej verejnosti... netreba sa všetkého chytať o čom nemám najmenší prehľad a určite netreba mať na všetko prvoplánový názor, čiže tam sa ťažko dohodneme keď vôbec nevieme o čo ide a v podnapitom blabotajucom stave uz vobec nie, hodiť všetko na krčmove spitacke dristy ma nikdy nebavilo, a však dáme si pivo a všetko bude ok a problémy zmiznú

    • emo
      18. 5. 2020, 23:49

      @Peter_BB čo sa týka konšpirácií, ja konšpiračky milujem, ale takéto čosi: " všemocná penta so všemocným smerom od roku 2013 nevedia získať ani uzemne rozhodnutie, nie to ešte stavebné povolenie... začali spoluprácu s Matúšom ktorý mal v tom čase "naše hodnoty"... keďže všemocná penta a všemocný smer bol tak neschopný získať UR a SP tak urobili z Matúša primátora a teraz uz to ide" to je dost nad môj vysoko konšpirátorsky vkus... fakt to chce trochu citu pre vec. to ze sa zmenil ucel z parkovania na obytnú funkciu tak z toho niečo vyvodzovať to je taký bullshit ze az. pan z postoja absolut netusi o com rozprava a vyvodzovať tam túto schému o Matúšovi to je uplne mimo. Ja ale tiež nebasnim ako maju ucitelia ucit a lekári liečiť. a toto tiež určite nie su u mňa veci čo by sa mali bľabotať v polospitom stave na pive a tiež ani nechápem prečo by sa mali rozoberať tu a ešte s tak nezmysleným pozadím, to tu môžme rovno dávať odkazy z toho istého súdka ne to čo povedal Michal, čo v skutočnosti nikdy nepovedal a na to ako bola na Pohode mešita, čo nikdy nebola a samozrejme dotvárať tam k tomu čo sa asi v mešite dialo

    • emo
      19. 5. 2020, 08:06

      @emo z mojho pohladu je cela diskusia o tom ze to ze si co ja viem niekde niekto robi fotky to ma nijak neovplyvni. tiez nie ze sa niekto bavi a to ani nie sarkasticky... tento medialny smog ma ale ovlpyvnit moze a stare mamy povedali ze 100x opakovana loz stava sa pravdou a v tomto ludia ziju a je tu doba "nazorizmu" co sa dokonca dostalo do polohy "je to sice blby nazor ale je moj a mam pravo ho vyjadrit a ak to tak nie je ved ten druhy ma pravo tiez sa k tomu vyjadrit" a navyse potom zas u niekoho vznika potreba informacie filtrovat co je zas cele na figu. takto sa to zas cele zvrhne a uz sa zvrhlo. sam neviem co by sa s tym vlastne malo robit. spolocnost toto vzdy filtrovala od upalovania ako kacirov po obmedzovanie a zatvaranie. lenze ten kacir mal pravdu ze zem je gulata a nemozem nijak raz suhlasit s upalovanim ci obmedzovanim tych co hoc aj zamerne hlasaju uplne bludy az nebezpecne veci. a tiez sa mi nechce vobec kazdu blbost vyvracat ani hrat tu hry nazor proti nazoru. tvrdenie proti tvrdeniu. ma to iba 3 moznosti jazykom toho z postoja: bud klamem ja alebo klames ty alebo klameme obidvaja :)

    • Peter_BB
      19. 5. 2020, 08:16

      @emo rad prekecnem v KE, pri hociktorom remeselnom z KE, PO ci M. Idy :) Aj temy kt. sa tykaju Tvojej profesie = architektury, a tiez tie, kt. sa tykaju "klubovej sceny" (vratane tej temy podpory "zvukarov atd." v case "korony"). Aj vdaka Vasim prispevkom som si uvedomil to podstatne, ze som mal v sebe roky potlacane emocie kt. spolocnym menovatelom bola BA, ak pocitam aj "naplavu masy show-off Insta-selfies ludi z BA v B. Stiavnici". "Haluz", co mi tu erupciu :(( sposobilo, ale ma to prepojenie - ak Dome=v BA dobre, tak je snad nadej, ze ludia z BA v lete nenaplavia Stiavnicu a okolite tajchy. A ja zas, po 100% dobrych skusenosti z koncertov v Prahe, Viedni aj KE, a naopak "100% iba Heineken" v BA (a ako "bonus" priserny zvuk v NTC), to vzdavam pokial ide o koncerty v BA, unless by nejaka moja oblubena kapela hrala len v BA ale nie v Prahe, Viedni ci KE.

    • Peter_BB
      19. 5. 2020, 08:38

      A ospravedlnujem sa najma Laskymu, a vsetkym, ze som skrz moje naivne predstavy o hud. scene v SR "prefabuloval" ze kapely typu Para robia marketing pomocou stabilnych kontaktov s novinarmi s kt. sa napr. aj stretavaju v hud. kluboch a pod. To, ze podobne ako my z kadejakych "zapadakovskych" MVO musia rozosielat tlac. spravy, a potom sa "chytat za hlavu" :) ked sa TS nechytia v Aktuality.sk atd. ale naopak media ako Pravda rozpracuju tie TS do dlhych redakcnych clankov. Pritom je to vlastne asi prirodzene, ze tie media kt. maju nejaky eticky kodext tak pre malost trhu SR maju malo penazi = malo kapacit venovat sa kulture. A naopak, tie s pochybnymi peniazmi si mozu dovolit mat napr. aj redaktorov kt. sa venuju ciste len hudbe. Toto mi az teraz "dotrklo", vdaka za Vasu pomoc! :)

  • Peter_BB
    15. 5. 2020, 16:22

    K+ Thom a jeho tím :), za to nacasovanie potvrdenia na 2021 na dnesny "PDFM" :)

  • jazzist
    14. 5. 2020, 09:40

    Tono, Michal uz neuvazuje o PICF 2020? ani v programe zajtrajsieho Pohoda Dna FM nic o tom...

    • Tono
      14. 5. 2020, 17:22

      @jazzist zajtra je PDFM, zverejnime vitazov PVAC a porozrpavame o PITA a o Pohode 2021 (mena) ale o PICF zatial neviem nic.

    • jazzist
      14. 5. 2020, 19:01

      @Tono vdaka :(

    • Murdoc
      15. 5. 2020, 13:09

      @jazzist watch out! they might be bluffing!

    • Peter_BB
      15. 5. 2020, 14:31

      @Murdoc v Radiu FM su prave aj Miso a aj epidemiologicky z TN, a spolu dost uprimne vysvetluju situaciu (aj k teme preco nie PICF ci ine podujatie nad 1000 osob).

    • Murdoc
      22. 5. 2020, 07:16

      @Peter_BB okej :( ale za rok všem ukážeme, jak se stanuje na výstavišti!!!

    • Peter_BB
      25. 5. 2020, 10:24

      @Murdoc Je to cele zamotane, vid aj ten kontroverzny zdroj, na kt. som Ti poslal link emailom (snad dosiel :), kt. to verim dost dobre vysvetluje v aktualizacii z 10. 5. Ale som aj vdaka tomu optimista, ze ten virus bude mutovat uz len tak, ze to neohrozi festy a koncerty. Kazdopadne s odstupom casu uznavam, ze opatrnost bola na mieste, aj kedze su az prilis velke rizika ze Cina klamala (snad sa to presetri).

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa