Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Murdoc
    28. 7. 2016, 17:03

    tak aby se tu neřešily jen minarety - děkuju agentuře za krásný festival, opravdu děláte něco, co má smysl a pro mnoho lidí je to v životě naprosto nepostradatelné, tak jako pro mě. letošní pohoda diáře to vystihly přesně, svůj čas počítám od Pohody do Pohody -velmi symbolické. kdyby to šlo, zůstanu na letišti navždycky.
    jen by to chtělo nějak zpomalit čas počas festivalu, protože mi to vždycky hrozně rychle uběhne. snesl bych ještě jeden den (klidně při stejném počtu kapel jen rozvolněnější - víc by se toho stihlo a člověk by nemusel dělat tolik těžkých voleb). ale aby byly aspoň trochu nějaké možnosti, ne jak ve čtvrtek letos, to byl už extrém. nápad s nultým dnem festivalu vzpomínaný níž taky není úplně od věci (vzpomínám u toho na svůj první ročník), tehdy jsme měli i čas zajít si sednout do čajovny :)
    letos mám pocit že se Pohoda vrátila na dobrou kolej po dvou trochu rozpačitých ročnících. booking šel dobře a na poslední chvilku jsem dostal i dvě dlouho očekávaná jména. kladně hodnotím i návrat arény s tribunami jen škoda že je Budiš takový trochu (vizuálně) kolotočářský sponzor :D chválím taky tribunu u hlavní stage - konečně ten hluchý prostor za tou zdí dostal nějaký účel krom splachovacích hajzlíků. a dokonce nebylo těžké se tam dostat.
    ! RBMA ! - jednoznačně nejlepší nová věc letos, spousta zajímavých mladých jmen, vždycky tam bylo na co jít a co objevovat, tohle je třeba po dramaturgické stránce udržet i kdyby Red Bull příští rok už nesponzoroval! - byl to opravdu svěží závan do lineupu.
    café Kušnierik taky super prostor, zase to o něco víc zútulnilo střed festivalu. myslím, že to byla krásná pocta Jurajovi.
    Urpiner super změna, všichni kolem si pochvalovali. jen na pivobraně prý pořád plnka. nemůžu posoudit, já zas tolik to pivo na pohodě neřeším, hlavně, že je co pít. ale od Urpineru rozhodně sympatický tah.
    nápojové centra byly letos ovšem o dost pomalejší než jindy, nevím jestli to bylo počtem lidí, nebo tím, že s Urpinerem přišla nová nezkušená obsluha, ale takové fronty jsem snad od zavedení nápojových center ještě nezažil. naštěstí jsem to nemusel stát mockrát.
    jinak gratuluju k vyprodání, přeju vše dobré a těším se na můj devátý a váš jednadvacátý ročník :)

  • VV
    25. 7. 2016, 12:59

    v Nemecku to pokracuje denne, utecenec zo Syrie odpalil naloz pri vstupe na hudobny festival: http://svet.sme.sk/c/20222958/v-bavorskom-ansbachu-sa-odpalil-syrcan-zranil-dvanast-ludi.html?ref=njct
    no co nadseni moslimofili a minaretofili stale tuzite dotiahnut tu cvargu aj k nam?

    • VV
      26. 7. 2016, 10:06

      @Fajnschmetke presne to som cakal, argumentaciu na urovni slnieckara :)

    • Fajnschmetke
      26. 7. 2016, 12:46

      @VV tak ty si potom mušketier

    • keke
      26. 7. 2016, 13:00

      @VV xenofob a preco kupujes a uzivas produkty cudzich narodov? nenavidis a pritom podporujes. hodne tvym hodnotam

    • Peter_BB
      26. 7. 2016, 13:09

      @VV minaret bol nahodou super - cvarga :) na Pohodu nedosla, realizuje sa za internetom co je skvele lebo potom uz nerobia tie zlokotiny :) ako prepichovanie pneumatik a pod. O rok snad este vyssi, jednoznacnejsi minaret umiestneny tak nech ho vidno na kazdej fotke :))) A ano, my vsetci z WP tuzime aby z GER, SWE atd. premiestnili vsetkych tych uchylnych moslimov do SR, presne pre to bol na Pohode ten minaret, a je pre zvysnych 5.1 miliona obcanov v SR velmi hodnotne ze si nas odhalil, a ze tu s nami vediet tuto kyber vojnu :)))

    • VV
      26. 7. 2016, 13:15

      @keke aha tak xenofob a lepsiacemu sa Fajnschmetkemu sa podarilo vyplodit dokonca musketiera :)
      vies keke my xenofobi si pred kupenim produktu cudzieho naroda vzdy pozorne pozrieme etiketu a ak to je vyrobene z krajin na vychod od Izraela, tak to zasadne a znechutene odhodime :)

    • VV
      26. 7. 2016, 13:21

      @Peter_BB ano ano si velmi statocny, aj putinovi komsomolci by ti zavideli tvoju uvedomelost :)
      este na dnesne doplnenie:
      http://zpravy.idnes.cz/rukojmi-kostel-francie-sever-djp-/zahranicni.aspx?c=A160726_110156_zahranicni_aba

    • Peter_BB
      26. 7. 2016, 16:47

      @VV zrejme si nepochopil moju polo-grafomaniu :(, co je plne OK, pisem aj k tejto teme aj k vacsine inych dost s pouzitim hyperbol, ironie, casto az cynizmu. Kazdy glosujeme aktualne dianie po svojom :)), pricom som si spomenul napr. na tento bulvar :))

      http://www.cas.sk/clanok/161514/kontroverzna-skupina-karpina-obuli-sa-do-katolickej-cirkvi/

      ..nech aj ja teda podopriem moj prispevok nejakym linkom :)))

      Ak sa mozem zamiesat do vymeny s kekem, tak nam pises so zariadenia Alcatel Made in Slovakia :)), ci nebodaj z niecoho "Sdelano v Rossiji"?

    • VV
      26. 7. 2016, 17:13

      @Peter_BB pochopil som tvoju hyperbolu, ale ironia to zase uplne nebola priznaj, ved som si vsimol tvoje postoje k tejto teme uz predtym a aj preto som ta tak otituloval :)

      a este ja ako pravy xenofob sem postnem nazor vietnamskeho imigranta v CR z diskusie k clanku o utoku na kostol.
      Viet Xuan Nguyen: "ocekavam tiskovku ohledne toho, ze to byli dva vysinuti blazni, kteri jednali samostatne, co jineho. Vite ja mam Evropu rad, obzvlaste Ceskou republiku, zemi, ktera nam Vietnamcu dalo druhou sanci a novy domov. Nepatuji se ze bychom nekdy umyslne vzaly zivot Ceskemu obcanu, a jestli se pletu, tak se omlouvam, takze v tomto ohledu narceni ze Cesky lid je rasisticky... jsem ochoten dosvetcit opak. Jiste, obcas se najde nekdo, kdo ma nelichotive keci, ale to ja vetsinou odmavnu rukou a zasmeju se tomu.
      Takze je pro me tezke hodnotit a odsuzovat situaci migrantu Francii a Nemecku, ale co je moc to je moc. Obzvlaste, kdyz se to muze tykat ZEME, ktera je mi blizka. Jak jsem uz jednou psal, i jeden radikalni islamista, ukryty mezi statisice uprchliky, je moc natoz treba 10. Stoji zato prijmou statice migrantu a objetovat desitky, mozna i stovky zivoty vlastnich obcanu? Je to mozna histerie navazana o udalosti nedavnych dni, ale nechci prijit o pocit bezpeci, ktery mi Evropa dala. Doufam, ze za toto nebudu smazan, je to muj osobni nazor, ale ISLAM je zlo, uz jenom z principu. Hodne lidi mi pak opomuje, ze je to jina kultara a ze musim byt tolerantni, NE nemusim, proc? K nabozentvi, ktere pravdepodobne slovo TOLERANCE ani nezna? rovnopravnost? cena lidskeho zivota? tyto slova toto nabozentvi nezna, tak proc bych ja mel neco takoveho tolerovat."

    • VV
      26. 7. 2016, 17:18

      @Peter_BB Karpina neviem ci bola na Pohode, ale tento rok tam boli Fyasco a ti maju jeden este odvaznejsi text, treba si ho tam precitat lebo rozumiet prilis nie je :)
      https://youtu.be/oYYKF06rZC0
      to asi Michalovi uniklo, vie niekto ci to na letisku hrali? :)

    • Peter_BB
      26. 7. 2016, 20:03

      @VV skusim este inac - ak je cielom zabava, nech si kazdy glosuje co chce (aj politicke dianie) kde chce, hoc aj tuto na WP. Len ak nam tu nepises preto, aby si nas rozosmial, ale aby si nas podietil zamysliet sa ci nebodaj konat, tak to skor dosiehnes zelany efekt ak budes prispievat na FB. Toto, bohuzial, pochopili m.i. uz aj Kotleba, Kollar, cochvila to pochopi aj vrece zemiakov :))) WP je alternativa k FB, a bolo by skvele ak by sme tu respektovali svet taky aky je, okrem krizeni sa v prvej verzii lineup :)), a okrem navrhov typu posunut podium Runway nech je lahsi priechod pre vozickarov ked hra Para :)) a pod. Pokial ide o minaret na Pohode, mozeme glosovat len a len to, ze nikoho nevyprovokoval k nicomu nezelanemu, a lutovat moze len tych par ludi (ak sa taki nasli) kt. sa kvoli minaretu zbavili listkov, a tym by sme celu temu minaretu na Pohode mohli aj uzavriet. Snad este pochvalim to, ze tie viraly typu Kiss for Boris sa deju zasadne na FB, a B-complex and co. su dost inteligentni aj mudri na to ze vedia ze nema zmysel im robit promo tuto na WP. Tak uz je to snad zrozumitelnejsie :))

    • VV
      26. 7. 2016, 21:49

      @Peter_BB aha, tak glosovat politka sa moze, ale len zabavnou formou a uz vobec sa tu nepatri pisat nic na zamyslenie.
      uvahy na zamyslenie treba pisat na vzneseny assbook. fakt pozoruhodne :)

    • VV
      26. 7. 2016, 22:36

      @Peter_BB s touto temou som vysiel nielen preto ze zasluhou tych udalosti je vo vsetkych mediach aktualna, ale aj preto ze sa pred festivalom prave na webparty casto diskutovala, castejsie ako na assbooku. vidim vsak ze to nema zmysel a ja to otvarat uz nebudem. myslim ze ti co suhlasia cusia, neviem ci sa hanbia napisat svoj nazor

    • Peter_BB
      26. 7. 2016, 23:22

      @VV tema minaretu sa tu prirodzene diskutovala, kedze sme pomerne cerstvo mali v pamati to prepichovanie pneumatik, a viaceri ludia sa bali ci ten medialny osial co sa spustil v suv. s minaretom na Pohode na internete nesposobi podobne nenavistne prejavy tych tzv. hejterov. Nastastie sa nic nestalo, minaret uz bol odinstalovany, a tato tema suv. s minaretom to verim na WP pre raz a navzdy skoncila.

      A ano, osobne vnimam WP ako priestor kde je prirodzene diskutovat najma o veciach tykajucich sa Pohody a suvisiacich tem - kapiel kt. na Pohode zahrali ci chceme aby zahrali, inych festivalov festivalov a pod. Na diskusiu o politike, islame a pod. je verim dost ineho priestoru na internete.

      Ad FB vs. WP - tuto mame "party", teda priestor na zabavenie sa. Ak chce niekto dosiahnut nejaky iny efekt, ci uz napr. si na nieco stazovat, alebo chce vyvolat nejaku politicku diskusiu, tak na tento ucel je verim efektivnejsie pouzit FB.

    • VV
      26. 7. 2016, 23:31

    • user56faee91b3968
      27. 7. 2016, 22:38

      @VV presne tak.situácia v Európe je naozaj vážna a po tom čo sa stalo v Turecku,Francúzku,Belgicku a Nemecku určite pribudnú aj iné štáty.Do toho ešte Brexit:(.V súčastnosti bývam asi 100 kilometrov od Mníchova a tu sa o týchto problémoch dosť diskutuje.No a lepšie to nie je ani v Amerike.Čaká nás súboj o prezidentské kreslo v ktorom sa stretnú primitívny biznismen, ktorý by sa hodil ako partner hlupeho Charlieho Sheena v rovnako hlupom seriáli Two And Half Men a chladná manipulatorka,ktorá by zase zapasovala ku Kevinovi Spaceymu v House Of Cards.Škoda že si demokrati namiesto Hillary nezvolili radšej Bernieho Sandersa,ktorého podporoval dokonca aj Killer Mike z Run The Jewels!!!To by mohlo byť oveľa zaujímavejšie.....

    • VV
      28. 7. 2016, 09:05

      @user56faee91b3968 Ja viem ze sa v Nemecku o tom uz ovorene a bez skrupul diskutuje, ale tu sa to nepatri, lebo to nie je politicky korektny vseobjimajuci postoj a medzi priaznivcami pravice je to az dehonestujúce. Pokrytectvo v duchu slovenskych narodnych tradicii.
      Americkych kandidatov si vystihol presne. Bernie nemal sancu, ved bol predsa v tamojsich koncinach diabol, ateista :)

    • emo
      4. 8. 2016, 16:27

      @VV nie nie , tu sa jasné že nediskutuje, tu vie diskutovať iba niekto, takto to vyzerá keď sa stretne slovenský a vietnamsky xenofob, vietnamci a slováci sú bezproblémoví ale to sa nepatrí hovoriť, lebo to nie je politicky korektné a ešte - ľudia už v minulosti vraždili a preto je každý človek potencionálnym vrahom, ja nie som žiaden rasista, pre mňa slovenský xenofob jak vietnamsky xenofob a jak islamský xenofob a zvykni si že každého len tak tými svojimi rečičkami neoblbneš, spolu s arabmi, slovákmi aj marťanmi budeme stáť proti arabským prejavom nenávisti aj slovenským prejavom nenávisti a určite s nikým ani s tebou nebudem podporavať delenie národov na tie lepšie a horšie, teraz plážovali vedľa mňa francúzski arabi, ako som im mal podľa teba vysvetliť, že tu nepatria a že ich deti sú potencionálni samovražední atentátnici, fakt by ma to zaujímalo, aha mal som to nechať na naše vlády?, v amsterdame samý arab a že sa tam veľa naši turistov cíti bezpečne a bezpečnejšie ako doma (napr moja manželka a môj kámoš a manželka si najprv myslela že sa ubytovala v nejakej arabskej štvrti v amdame, až potom zistila, že toľko ich tam je všade) , ja nemám žiaden všeobjímajúci postoj, proste ťa tu iba tolerujem, tak ako tolerujem toho vietnamca, fakt nie som za to aby ste boli akýmkoľvek spôsobom šikanovaní, alebo aby vám bolo bránené vyjadrovať svoj názor, preto ťa nenazvem hneď vietnamofilom, len pre to že tu dávaš tak mne nesympatický príspevok vietnamca, resp možno doknca domnelého vietnamca ...
      z afganistanu som sa kamarátil s azimom a habidom, trochu sa mi nepáčia habidové obchodné návyky ako tu na svk nakupuje, azim bol veľmi príjemný človek a kým neodišiel mal som ho veľmi rád a vyslovene rád som ho vždy stretol
      sýria - priamo v skupine som mal na vš 2 sýrčanov, omar si zobral našu spolužiačku zuzku, veľmi zlatí ľudia, omar teraz rieši vzhľadom na situáciu tlmočníka atď
      vietnam - náš kmarát "do tri" (to je meno) sa zachoval veľmi zvláštne ku mne a neférovo, zo slovenského pohľadu ma okradol :), z jeho neviem, huláka na svojich zamestnancov, je to povýšenecký človek a jedná tu s mnohými slovenskými ľuďmi ako s háveďou ... s inými vietnamcami mám dobré vzťahy a napr. moju rodinu pozvali aj do vietnamu primo do svojich rodín, veľmi pekný výlet a spoznávanie krajiny aj s tým najautentickejším prostredím
      mongolsko - mongol žijúci v KE sa ku ne zachoval podobne ako do tri a nie len ku mne :)
      ...
      priamo diskutovať odmietaš tak ako ty tak aj tebou náhodne(?) nájdený vietnamec, že tu našinci nemali žiadne problémy s vietnamcami to sú absolut nezmysly, tí chudáci tu boli rozkopávaní na uliciach a o cz ani nehovorím a spätne sa českým rasistom vracala sebaobranná reakcia priamo od veteránov vietcong-u, žiadne srandičky ... neponúkate ani len náčrt vášho riešenia, čo vlastne chcete, vyjadrenie že ich tu tolerovať nebudem nie je pre mňa vôbec vyjadrením a už vôbec otvorenou diskusiou, to mi určite viac sedí ako otvorená diskusia vyjadrenie otvoreného nenávistného rasistického prístupu prezentujúceho názor že ich treba všetkých posielať okamžite späť alebo rovno strieľať
      keď ponúkneš možnosť (dočasne) adoptovať, prichýliť ... sýrsku vojnovú sirotu, tak ma riešenie problému zaujme a možno aj budeme "otvorene diskutovať ", stále je tu dosť ľudí, kt. sú ochotní podať pomocnú ruku, len majú niektorí obmedzenejšie možnosti ako by si priali, zatiaľ ale stále stojí proti nenávistným prejavom krajného islámskeho terorizmu a proti domácim xenofóbom dosť ľudí svojimi konkrétnymi aktivitami aj svojou solidaritou a niekotorí pre to už aj boli napadnutní našimi xenofóbmi v ovtorenej "diskusii" teda v ich ponímaní fyzickej konfrontácii
      Pohoda vyjadrila r. 2016 svoju solidaritu s utlačovanou skupinou čeliacou teroru islamských zločincov a "riešeniam" našich xenofóbov inštaláciou umeleckého diela - minaretu - tak to vidím ja a ďakujem za to a pripájam sa

  • Ivco
    22. 7. 2016, 11:16

    Buduci rok je idealna prilezitost vratit sa k nultemu dnu festivalu. Tzn.otvorit parkovisko a stanove tabory, dat nejakeho dj so stolikom a brany arealu otvorit vo stvrtok. V stredu 5.7 je totizto sviatok aj v SR aj v CR, takze ucast by bola vysoka.

  • tipekzvychodu
    20. 7. 2016, 00:26

    Bolo mega, top !! a chcem aby opat bolo mega https://www.youtube.com/watch?v=KOyTd98433I a uz hned vo stvrtok!! :D

  • Murdoc
    19. 7. 2016, 21:20

    ahoj, nevím jestli je tu někdo kompetentní, ale docela by mě zajímalo proč měly děvčata ze Savages tak brzký čas? myslím, že to jejich vystoupení hodně ubralo. je to škoda, když si představím, co z lidí dostaly i když byli ze začátku úplně dřevění... stejně tak i Sigur Rós i když tam se setmělo alespoň během koncertu.

    • mimamima
      19. 7. 2016, 23:00

      @Murdoc možno si budem zase vymýšľať ale marí sa mi, že som niekde čítala, vraj sigur si ten čas vybrali kvôli ďalšiemu koncertu ktorý hrali hneď ďalší deň... neviem či je to pravda. Každopádne mi minimálne 2x počas ich koncertu napadlo, ako ľudia nadávali na ten čas a aké je to nakoniec fajn až magické...milujem stmievanie sa na Pohode a tomu koncertu to dodalo atmosféru..aspoň ja som to tak vnímala :)

    • emo
      19. 7. 2016, 23:15

      @mimamima @Murdoc dievčatá krásne oddýchnuté, podávali najlepšie výkony, užívali si to, sledovali publikum, seba navzájom, krásne okolie tn s dominantou hradu, netrieskal im do tváre nikto nezmyselné luxy, slnečné lúče a prívetivé festivalové počasíčko neurobí škaredú hudbu peknou, ale peknú krásnou áno, rovnako to bolo s dievčatami, ich úsmevy nezanikali v nejakých blbých svetelných efektoch, nikto ťa nenútil dívať sa tam kam to predurčil hlavný osvetľovač, ktorému sa tam nemihali pobláznené nočné mory ... to je čaro denného festivalového konciku s celou festivalovou atmo, niet čo skrývať pod rúškom tmy, myslím, že to jejich vystoupení hodně přidalo
      toľko pre nás a pre interpréta ani nehovorím
      a všeobecne - je to vec zmierenia, že je všetko tak ako má byť a tak je to dokonalé, netýka sa to murdyho vnímania a podmienok prežívania koncertu jeho individualitou, ktorej by som doprial tmu ... ide o to že princíp túžby všetko vylepšovať a robiť práve tým najzaujímavejším v zmysle "dalo sa to aj inak a lepšie" ti zrazu príde nie zaujímavý, ale strašne nudný, schematický, prvoplánový, kritika pre kritiku len v dobrej vôli, kde zrazu precitneme, že tá dobrá vôľa tam už úplne chýba a ostáva iba večná nespokojnosť = zlá vôľa :), ja tie denné koncerty za plného svetla proste milujem :) na jednom som si napr. mohol konečne opilníkovať svoje prerastené nechty aj s krásnou kulisou, proste pohoda ...

    • emo
      20. 7. 2016, 08:41

      samo že to bolo pre sigur magicke, kedže teraz majú polarny den užili si ten zapad naplno, take oni nezažiju len tak a radi sme im to dopriali , keď sú tu oni pre nas tak sme tu aj my pre nich

    • Peter_BB
      20. 7. 2016, 09:51

      @emo :)) Pripajam sa k tym, kt. mali z toho svetleho casu :) obavy, a po koncerte max. spokojnost so vsetkym.
      Ad Savages - ako sa bavime nizsie, "scena" je v SR mala, a tym padom aj nas "scensterov" :) Legendarnych rozmerov minima ludi a zabavy z Pohody 2008 na "no.1 koncertnej kapele fest. sezony" to ani zdaleka nedosiahlo - ludia sa podla mna fajn bavili aj za kotlom, a skor kapela nedokazala vygradovat setlist "a la Vaccines" peckami na pogovanie, a v 2. polke koncertu hrala skladby na kt. ludia sice nesaleli, ale pocuvali a obzerali so vsetkym respektom. Na tu masu fans Prodigy/Pary to asi nebolo dostatocne melodicke a "pogovatelne", ..vlastne aj na mna :(, kazdopadne mimoriadne zaujimava a na dnesnu dobu dost originalna kapela, kt. som velmi rad videl na Pohode za svetla, pretoze sa obavam ze poziciu headlinera by neutiahli (detto Vaccines), a naopak na Parov Stellar aj ked mi to prislo ako Ein Kessel Buntes pre sucasnu mladu generaciu, bolo aj vydrzalo byt plno aj tanecno, z coho odhadujem ze vacsine ludi proste sedi takato svojim sposobom jednoduchsia a monotonnejsia zabava len hudba musi byt "rytmicky tanecna".

  • misoa
    19. 7. 2016, 19:15

    @cecex nebudu nejake videjka zo slsp? nejak si to uz nepamatam, tak by sa zislo pripomenut :)

  • Captain_Obvious
    18. 7. 2016, 19:20

    v trencianskej galerii Milosa A. Bazovskeho bol vstup pre navstevnikov pohody zdarma http://www.gmab.sk/aktuality/volny-vstup-pre-ucastnikov-pohoda-festivalu.html?page_id=8130 bolo toto niekde propagovane? napr v tom bulletine pri vstupe? alebo aj ten koncert Oratnitze na namesti v Trencine v nedelu? bola o tom zmienka na stranke alebo na facebooku alebo v tom bulletine?

    • Tono
      18. 7. 2016, 21:38

      @user56faee91b8396 Koncert jednej z kapiel Pohody na námestí v Trenčíne je pravidelnou súčasťou "pofestivalového" programu. Neviem ako to propagovalo mesto, ale je fakt, že sme to mohli spomenúť aj my, no nepropagovali sme to. Oratnitza sa dohodla na poslednú chvíľu o vstupe do galérie som sa dozvedel teraz. Vďaka za pripomienku, toto musíme v budúcnosti zmeniť a informovať o tom.

    • ShapeIess
      19. 7. 2016, 10:57

      @Tono Uvažovali ste niekedy aj o systematickejšej spolupráci s mestom? Nemyslím si, že by sa tomu bránili, keďže to má možnosť prilákať viac turistov priamo do centra. V tomto sú celkom pekný model Colours of Ostrava (aj keď oni majú, samozrejme, výhodu trochu centrálnejšej polohy) – mesto má priamo na festivale infostánok, rozdávajú sa bulletiny, kde sa človek dozvie o všetkých súvisiacich akciách, ktoré sa odohrávajú v meste. Do množstva múzeí/galérií a podobne sú s festivalovou páskou zľavy. Samozrejme, nemusí to byť hneď Festival v ulicích, ale aspoň nejaké informácie, čo sa dostanú ku každému návštevníkovi.

    • boomer
      19. 7. 2016, 11:24

      @ShapeIess Toto si viem dost tazko predstavit, model CoO je dost odlisny, kedze to nie je festival, ktory navstevnikom tvori trojdnovy mikrokozmos ako Pohoda. Na CoO sa v noci odchadza a na druhy den znova prichadza - a harmonogram nechava kopu casu na objavovanie mesta (uprostred ktoreho sa zaroven priamo nachadza). Je to tiez super, napriklad do ostravskej ZOO sa oplati ist. Idealne je to aj pre turistu na Primavere, kde sa ti super vyrovna vecerny kulturny program s typickou primorskou dovolenkou. Ale Pohoda je od zakladov stavana tak, ze z nej nikdy nepotrebujes odist, takze hentaka iniciativa s mestom Trencin by sa mozno nestretla s velkym uspechom, aj ked je to slachetny napad.

    • Captain_Obvious
      19. 7. 2016, 14:39

      @Tono myslim ze mesto to dalo aj na svoj facebook resp. svojho kulturno informacneho centra...takisto to bolo aj v mestskych info novinach....co sa tyka galerie tak to mozno bol guerillovy marketing...sice spada pod VUC a s tymi neviem ako ste na tom na poli spoluprace..tento rok tusim mali propagacny stanok na pohode....ale tieto informacie by mozno niekoho potesili po skonceni festivalu kedze na pohode je toho dost

  • tomik
    18. 7. 2016, 12:58

    caute chcem sa prihovorit za zimnu pohodu rozmyslate planujete ? myslim ze po vydarenom 20 rocniku je opat cas na zimnu pohodu urcite by som ju nerobil v trencine ale v bratislave priestor oklo namestia SNP a prilahle kluby a stara trznica su na to ako stvorene pri waves bratislava to fungovalo dokonale bolo by dobre to vyuzit ked waves pravdepodobne definitivne skoncil ten priestor si to pyta bolo by fajn festival tiez ponat showcaseovo mlade zahranicne talenty plus domace a nieco zvucnejsie do starej trznice myslim ze by sa to ujalo drzim palce

    • Peter_BB
      18. 7. 2016, 16:04

      @tomik presne to iste som pisal pred par dnami, ze PICF idealne v BA, to postacia ovela mensie kapacity na stanovanie verim, plus sanca vyssej ucasti ludi kt. pracuju ci studuju v BA. Chcelo by to asi jedno silnejsie zahranicne meno, ktore by potiahlo predpredaj, ale je verim zbytocne debatit tu o tomto, skor asi lobbujme za vyber SK a CZ kapiel, co rovno zacnem: Mnaga a Tataci (legendy Pohody kt. t.r. nehrali), vsetok respekt ze do tohto sudka patri aj Para, a tiez aj Chiki-liki. Potesili by ma Diego, Satenove ruky (pre to krizenie s Midi lidi), a z mladych SK spevaciek snad Mata Javor, pripadne niektora z CZ kapiel kt. sme dlhsie nevideli (az este hraju) napr. Vypsana fixa, Sunshine, idealne samozrejme EOST :), no a aj zastupca shoegaze a teda Manon meurt alebo prip. Blue sundown (az este Jozo, Mates and co, hravaju). No a samozrejme nejake tie buchoty na noc pre Vas mladsich :)))

    • boomer
      18. 7. 2016, 17:22

      @tomik taky klubovy model by som privital viac nez indoor camping, len by to podla mna vyzadovalo ine kapely, nez tie ceskoslovenske (vratane tych co menoval Peter_BB:)) ktore tam kazdy tyzden hravaju tak ci tak. a fakt netusim o kolko je logisticky/manazersky narocnejsie ukocirovat akciu v tolkych roznych lokaloch. nejaka showcaseova divocina s dvoma vyraznymi zahr. menami (na dva healinerske koncerty v starej trznici) by podla mna bola ideal, ale what the hell do I know.

    • radd2
      18. 7. 2016, 23:34

      @tomik hej hej PICF, a ked by uz prislo na lamanie chleba, a blizilo sa to, zase by ste to vsetci mali v pi...

    • ShapeIess
      19. 7. 2016, 10:52

      @tomik To by vôbec nebol zlý nápad – obzvlášť vzhľadom na to, že Waves BA skončili v ehm ehm.

    • Peter_BB
      19. 7. 2016, 13:49

      @radd2 ved prave preto tu tocime o tom, co by koho z nas na PICF dotiahlo. V pi... to v 2011 mali najma mladsie rocniky, na kt. bol zacieleny line-up a aj to stanovanie v hale. PICF 2011 nebola rozhodne akcia snaziaca sa vo vacsom o ucast nas pracujuceho ludu :)) A z toho vyplyvaju podnety par z nas na iny koncept "jesennej Pohody", t.j. nech je to v BA (a teda nie je to len pre mladych co radi spia na karimatke), a nech namiesto n mien menej znameho zahr. showcasu bol jeden silny headliner a spicka z CZ "Pohodovych interpretov" (kt. podla mna lepsie potiahnu predpredaj).

    • Captain_Obvious
      19. 7. 2016, 14:44

      @tomik na PICF zabudnite...vsetci ste sa na to vykakali...tam neslo o to ze zavolas paru a vsetkych co tu koncertuju kazdy vikend (najma v BA) ale o tom ze sa pohoda vratila tam kde zacala....agentura moze robit koncerty cez rok hocikde a hocikoho ale to neni ich cielom...sa cudujem ze tu niekto vola po koncertoch skupin ako tatabojs, para, satenove ruky v bratislave...nemate ich dost?....michal k. sniva o off pohode...ze by bola aj v meste nieco ako colours..aj ked to je iny koncept ako tu bolo spravne poznamenane....stacil by nejaky busking, dva-tri koncerty...no neviem si to predstavit v trencine....ci uz pred alebo po pohode...no nabuduci rok bude v stredu pred pohodou sviatok, a dva roky bude sviatok vo stvrtok...sanca zacat skor naplno festivalovat

    • Peter_BB
      19. 7. 2016, 15:38

      @user56faee91b8396 pokial viem, tak Mnaga ci Tataci hrali v BA za ostatne 2 roky len 1x v 2015. A na 2016 zatial nemaju v BA dohodnuty ziaden koncert, hoc obe kapely budu dost intenzivne koncertovat. Uplne ina vec je ta, ze z regionov sotva niekto pojde do BA solo koncert ceskej kapely, ale zas kombinacia zaujimaveho zahr. headlinera + 3 CZ kapely by uz bola uplne ina vec. Mohlo by ist aj o 1-dnovu akciu v sobotu, s tym ze pre tych zopar ludi kt. by bodlo stanovanie by sa nejaky ten priestor verim uz nasiel.

    • tomik
      19. 7. 2016, 17:18

      @user56faee91b8396 michal tiez vravel ze by sa rad k PICF vratil... v TN sa to neujalo v BA by isto prisli ludia zavalolat nejake mensie zvucne meno ako napr gus gus nezname zahranicne plus Sk CZ pohodova atmosfera by sa niesla namestim SNP len uz by sa to asi nevolalo indor camping festival... 2. na co robit v stredu koncerty zadarmo pre vas trencanov isto by som nesiel a budem sebec radsej ivestovat do poriadneho stvrtkoveho programu pohoda nie je mestky festival je za mestom s centrom ma spolocnu len tak zel stanicu ludia travia vacsinou casu na letisku je tam program od rana do rana na galerie moc casu nemaju

    • emo
      19. 7. 2016, 18:30

      o takútp akciu neviem aký je záujem, my sme mali medzi po a ke vynikajúcu akciu POKE a padla na ľuďoch, interpréti, priestor, organizácia ... všetko bolo vynikajúce, žiaden koncept 1 headliner + cz ale seriózny festival, super zastúpenie postrocku, elektroniky ... joy division aspoň s hookom ... všetko sqelé od ľudí čo roky robia klubové scény naprieč alternatívou až po jazz, ska ... a ľudí došlo toľko že fest krachol, to isté je s klubovou scénou, darmo budeme tlačiť, že výborná kapela ide teraz turné stačí ju osloviť, keď tam bude 20 ľudí z toho 5 platiacich a potom bude organizátor predávať svoje osobné veci (auto, deťom bicykle ...) aby stratu koncertu vykryl , na rozdiel od hry na alternatívu sa hra na krčmu pre alternatívu dá aj reálne prevádzkovať

    • Peter_BB
      19. 7. 2016, 23:10

      @emo to co pises len potvrdzuje predpoklad, ze jeden z radii (aj inych ako _FM) znamejsi zahr. interpret ako headliner je zrejme nevyhnuty predpoklad aby isiel predpredaj tak, ako to je potrebne pre organizaciu. A zvysok povedzme ze Vrbovske vetry repete :))

    • emo
      19. 7. 2016, 23:24

      @Peter_BB to možno platí pre komerčné schémy, pre nás platí, že je tam punk a som punkáč, tak idem, takto keď príde niekto zo stredného prúdu známy trebárs v maďarsku, napr. taký maďarský hex, para ... tak tu na nich nikto nepríde ani na náš hex v HU nikto, ale keď tu bude maďarské ska, jazz, tak ideme a keď to platí na komerčnými tlakmi podsúvanú kapelu, ktorá by bola bez tých tlakov u nás na úrovni toho hexu v HU, tak to len potvrdzuje, že si svoju scénu nepodržíme, nejsou lidi, nie je scéna, tu nie sú ľudia, sú možnosti, je kvalita, nie sú ľudia

    • Peter_BB
      20. 7. 2016, 09:29

      @emo tak nejak. Vcera vecer bola fajn relacia na _FMku o tomto. Kazdopadne predpredaj Pohody "ten jeden z komercnych radii znamy umelec" vzdy poriadne potiahol (2x Prodigy, Moby). Vedel by som si predstavit "zimnu Pohodu" v budove YMCA v BA, tam su 4 podia (MMC, Randal, Hopkirk, 0/A). A viem si predstavit ako by predpredaj potiahol co ja viem Moderat, na kt. by bolo v MMC celkom plno, a my tuto z WP by sme sa stretli v poloprazdnom Randali na nejakej kvalitnej madarskej pankáčine :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa