Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.
-
Captain_Obvious
14. 8. 2024, 22:13tento rok som na grejpe nebol ale presne ako pisu tuto podo mnou tak pohoda by si z tohto festivalu mala zobrat jednu vec ktorou je ze v noci sa chcu ludia bavit = z kazdeho stejdzu by mala hrat nejaka tanecna hudba az do rana, toto ludia chcu na festivale lebo sak co budu v stane hrat gorodky? cize pridat viac didzejov hocijakych lebo tu uz nejde o headlinerov ale o zabavu (disclaimer: neziadam to pre seba ale ziadam to pre druhych kedze ja uz o polnoci nie som v areali lebo pre mna pohoda zacina skoro rano diskusiami, divadlami a ostatnym)
Reply -
zrusenu pohodu som si musel ist po niekolkych rokoch vynahradit grejpom a bol som milo prekvapeny, vobec by to tam nepripominalo pohodu areal prijemny neroztahany plny umeleckych instalacii (na pohode som si tento rok vsimol len jednu ohnutu nerezovu ruru trciacu zo zeme). Pisu ze mali tiez skoro vypredane a to bez nejakych velkych hedlinerov...bolo vela dobrej elektroniky de witte na hlavnom schovala peggy do vacku... vyborny glo stage kde hral dnb sa ani neda porovnat s iqos a ich pavlovcinom... samostanny techno stage tiez vyborny... ani som nevidel moc opitych mladych ludi aj ked sa tam predava tvrdy alkohol... velmi sa mi pacilo zlepsili sa za tie roky
Reply-
@tomik Dik za report :) Inac to, ze ludia narodeni pocnuc 2000 piju zasadne menej ako ty pre nimi sledujem ze uz je tema nielen na "ezoterickej scene" :) kt. to davno vopred predvidala, ale ze maju kvoli tomu uz mensiu paniku aj korporatne pivovary. Vid napr. aj ten pokus "Japoncov", pivneho partnera Grejpu, s tym nizkoalkoholickym a prakticky vobec nie horkym pivom akoze od Proudu, nech sa to neuprimne tvari ako "craft". Pre nas milovnikov piv ako "Atak chmielu" :) su tieto preferencie mladych uplna pohroma, az ma chyta paranoja :)))
Reply -
haluzman
13. 8. 2024, 20:48 -
@tomik Ahojte ľudia, tiež pridám svoj pohľad na Pohodu/Grape (lebo predčasne ukončená Pohoda bola ako odchod z kina pred koncom filmu, proste nedokončená záležitosť :D a chceli sme za tým spraviť bodku :D )
Reply
Nechcem porovnávať Charlotte s Peggy, obe vystúpenia super atmoška, z povahy štýlu ale Charlotte jasné, že pomasírovala dav poctivejšie :D
Drumový a Techno stage veľký palec hore! Avšak nemám dojem, že by som niekedy na Pohode nedokázal prekľučkovať nocou bez uspokojivej dávky kvalitnej elektroniky :)
...Naopak, si myslím, že ak mám chuť na celkom iný žáner hudby, alebo iný subžáner el. hudby, je to Pohoda, kde kedykoľvek čakajú zaujímavé alternatívy.
...Techno a DnB stage bol teda super na zaistenie programu do rána, ale z vyššie popísaného dôvodu ich vnímam ako z núdze cnosť. Z Glo sa navyše ozývalo kopec jednoliateho Drumu, čo je mega škoda.
Tiež som si všimol, že v sobotu večer začali v kempe miznúť stany a niektorí ľudia odchádzali. S odstupom som si uvedomil, že ak človek vyslovene nečakal na Odella či Kiwanuku, sobotná noc bola proste festivalová rutina. Šlo ju pretancovať do svitania, ale nemala čím prekvapiť. Ak by niektoré koncerty z dňa boli počas noci, toto by som nepovedal.
Inak teda páčila sa mi rozumná rozloha areálu. Mal som dojem väčšieho množstva vizuálnych vnemov a umeleckých inštalácií a nebol som nachodený. Páčili sa mi sprchy zlúčené vo veľkých šiatroch, kde to šlo ako po masle (kabínkovej sprchy na tejto Pohode boli extrémne pomalé). Na oboch podujatiach sme viacerí z partie nemali šťastie na WC s doplneným toaleťákom, čo ja osobne neviem a nechcem tolerovať :D No a potešilo dostatočne množstvo tieňa, oproti Pohode som sa vždy vedel niekde zašiť :)
Vo všeobecnosti šlo o môj druhý Grejp a skôr by som do budúcna dal prednosť niečomu inému. Áno, zážitok super, videl som interpretov, ktorých som ešte nemal šťastie vidieť, ale chýbal mi taký ten neurčitý faktor X výnimočného festivalu. -
@tomik Ahojte ľudia, tiež pridám svoj pohľad na Pohodu/Grape (lebo predčasne ukončená Pohoda bola ako odchod z kina pred koncom filmu, proste nedokončená záležitosť :D a chceli sme za tým spraviť bodku :D )
Reply
Nechcem porovnávať Charlotte s Peggy, obe vystúpenia super atmoška, z povahy štýlu ale Charlotte jasné, že pomasírovala dav poctivejšie :D
Drumový a Techno stage veľký palec hore! Avšak nemám dojem, že by som niekedy na Pohode nedokázal prekľučkovať nocou bez uspokojivej dávky kvalitnej elektroniky :)
...Naopak, si myslím, že ak mám chuť na celkom iný žáner hudby, alebo iný subžáner el. hudby, je to Pohoda, kde kedykoľvek čakajú zaujímavé alternatívy.
...Techno a DnB stage bol teda super na zaistenie programu do rána, ale z vyššie popísaného dôvodu ich vnímam ako z núdze cnosť. Z Glo sa navyše ozývalo kopec jednoliateho Drumu, čo je mega škoda.
Tiež som si všimol, že v sobotu večer začali v kempe miznúť stany a niektorí ľudia odchádzali. S odstupom som si uvedomil, že ak človek vyslovene nečakal na Odella či Kiwanuku, sobotná noc bola proste festivalová rutina. Šlo ju pretancovať do svitania, ale nemala čím prekvapiť. Ak by niektoré koncerty z dňa boli počas noci, toto by som nepovedal.
Inak teda páčila sa mi rozumná rozloha areálu. Mal som dojem väčšieho množstva vizuálnych vnemov a umeleckých inštalácií a nebol som nachodený. Páčili sa mi sprchy zlúčené vo veľkých šiatroch, kde to šlo ako po masle (kabínkovej sprchy na tejto Pohode boli extrémne pomalé). Na oboch podujatiach sme viacerí z partie nemali šťastie na WC s doplneným toaleťákom, čo ja osobne neviem a nechcem tolerovať :D No a potešilo dostatočne množstvo tieňa, oproti Pohode som sa vždy vedel niekde zašiť :)
Vo všeobecnosti šlo o môj druhý Grejp a skôr by som do budúcna dal prednosť niečomu inému. Áno, zážitok super, videl som interpretov, ktorých som ešte nemal šťastie vidieť, ale chýbal mi taký ten neurčitý faktor X výnimočného festivalu. -
@tomik Ahojte ľudia, tiež pridám svoj pohľad na Pohodu/Grape (lebo predčasne ukončená Pohoda bola ako odchod z kina pred koncom filmu, proste nedokončená záležitosť :D a chceli sme za tým spraviť bodku :D )
Reply
Nechcem porovnávať Charlotte s Peggy, obe vystúpenia super atmoška, z povahy štýlu ale Charlotte jasné, že pomasírovala dav poctivejšie :D
Drumový a Techno stage veľký palec hore! Avšak nemám dojem, že by som niekedy na Pohode nedokázal prekľučkovať nocou bez uspokojivej dávky kvalitnej elektroniky :)
...Naopak, si myslím, že ak mám chuť na celkom iný žáner hudby, alebo iný subžáner el. hudby, je to Pohoda, kde kedykoľvek čakajú zaujímavé alternatívy.
...Techno a DnB stage bol teda super na zaistenie programu do rána, ale z vyššie popísaného dôvodu ich vnímam ako z núdze cnosť. Z Glo sa navyše ozývalo kopec jednoliateho Drumu, čo je mega škoda.
Tiež som si všimol, že v sobotu večer začali v kempe miznúť stany a niektorí ľudia odchádzali. S odstupom som si uvedomil, že ak človek vyslovene nečakal na Odella či Kiwanuku, sobotná noc bola proste festivalová rutina. Šlo ju pretancovať do svitania, ale nemala čím prekvapiť. Ak by niektoré koncerty z dňa boli počas noci, toto by som nepovedal.
Inak teda páčila sa mi rozumná rozloha areálu. Mal som dojem väčšieho množstva vizuálnych vnemov a umeleckých inštalácií a nebol som nachodený. Páčili sa mi sprchy zlúčené vo veľkých šiatroch, kde to šlo ako po masle (kabínkovej sprchy na tejto Pohode boli extrémne pomalé). Na oboch podujatiach sme viacerí z partie nemali šťastie na WC s doplneným toaleťákom, čo ja osobne neviem a nechcem tolerovať :D No a potešilo dostatočne množstvo tieňa, oproti Pohode som sa vždy vedel niekde zašiť :)
Vo všeobecnosti šlo o môj druhý Grejp a skôr by som do budúcna dal prednosť niečomu inému. Áno, zážitok super, videl som interpretov, ktorých som ešte nemal šťastie vidieť, ale chýbal mi taký ten neurčitý faktor X výnimočného festivalu. -
@Marrrrian sorry za trojitu odpoveď, nejak som to omylom poposielal duplicitne, nejde zmazať
Reply -
@Marrrrian Zda sa mi, ze toto "tapetovanie" :) mne robi prehliadac Opera ked "refreshnem to iste okno", kt. mi zobrazilo moj prispevok este len v prvej, originalnej verzii :)
Reply -
@tomik Tiez som bol tento rok pozriet grape a suhlasim, mensia rozloha arealu bola prijemna zmena, aj mnozstvo instalacii a roznych aktivit, uplne ine vyuzitie priestoru. Palec hore najma davam za informacne tabule - informovali co sa kde hra, o zmenach programu - a najma take nieco by pomohlo v pripade pocasia informovat rychlejsie vacsi pocet ludi, ako ste/sme tu uz preberali. Co ma ale dost iritovalo boli presluchy. Velka cast sedenia pri stankoch bola umiestnena tak, ze sa tam miesali 2-3 podia, a tak sedenie a pocuvanie hudby viacmenej nebolo mozne. Plus napr. taky stanok Kofola aj pocas koncertov na hlavnom podiu (ku ktoremu bol pomerne blizko), podla mna uplne zbytocne pustal nejaku muziku. Umiestnenie Glo stage sa mi tiez zdalo prilis blizko hlavneho... Ostatne na presluchy sa stazoval aj Odell a museli nejaky koncert prerusit. Ale tak mozno je to vekom :) - ako ucastnika s detmi bolo problematicke najst miesto dalej od podia, kde by to nehucalo a zaroven mi nedunelo nieco ine. Co sa tyka ostatnych veci, umiestnenie wc mi prislo ako dobry napad, asi sa im aj lahsie cistia, neporiadok v areali mierne vyssi ako na Pohode, ale nic hrozne. Atmosfera a ludia na festivale mi prisli porovnatelni s Pohodou, mimo tych presluchov je Grape podobne prijemne miesto na stravenie casu. Kazdopadne pre mna je aj tak preferovana Pohoda, aj kvoli tomu miesaniu stageov...a grape mozno az ked ma opat prilaka nejaky interpret (ako tomu bolo aj tento rok).
Reply -
haluzman
16. 8. 2024, 10:33@JaaN suhlas, tie presluchy su na facku. grape s tym ma problem kazdy rok, nemaju vobec domyslene umiestnenie stagov, na rozdiel od pohody, kde maju vsetko pekne premyslene a kde sa nic nicim nebyje. toto je velky problem grapu a aj tu vidno tu velku pracu, ktoru pohoda robi, vsetko robia na 100%
Reply -
CeceX
17. 8. 2024, 01:21@tomik Grape vs. Pohoda?
Reply
Pohodu jsem miloval a chodil každoročně od roku 2005.
Ale bohužel Pohoda se zasekla někde v letech 2013 kdy to opravdu mega šlapalo co se týče nadupaného lineupu a možná i rozvoje areálu. Ročníky 2011 -2014 byli hudebním vrcholem festivalu a v tu dobu měla Pohoda nejspíš navýšit kapacitu a za prodané lístky navíc vše dál vylepšovat.
Ale bohužel se tak nestalo.
A od te doby tam snad nic nového nepřibylo, když pominu klub pro nemocné a možná jestě něakou další zbytečnost. Ba naopak. Třeba oblíbené roller disco se už tak zmenšilo že nechápu jak to může někoho bavit.
Když srovnáme třeba vyzuální stránku Grape / Pohoda která taky prodává tak tam je totálně pohoda pozadu. Nechápu komu a proč ten design tolerují. Pohoda měla krásný design v letech 2013 a 14 a možná něco jestě oklolo ale jinak to byla kolikrát opravdu tragédie. Ve vzhledu areálu festivalu je to podobné, taky je na tom Grape lépe ale má to moc malé a pak to tam mlátí vše do jednoho.
Co se týče vizualni podoby podii tak na Pohodě už je to opravdu sterilní nuda. Hlavní stage by si už dávno zasloužila posílení zvuku za zvukaři kde zvuk pokulhává hlavně při klidnějších koncertech.
Dance arena by si taky už dávno zasloužila stage design a posílení světelného parku nad hlavami.
Kdysi se snažili jít dopředu. Když tu někdo zminuje informační tabule na Grapu tak ty Pohoda měla uz dávno. Třeba pamatuji když v roce 2010 na křižovatce před tenkrát novým Kayamem byla velká obrazovka na které bylo vidět jak to ve stanu momentálne šlape, jaký bude program a změny v programu. Nechápu proč to tam už po ostatni roky nebylo.
A když tu někdo zmiňuje že by měla v noci hrát taneční hudba i z jiných podií až do rána, tak rád vzpomínám třeba na Kiasmos, A Tribe Calked Red nebo na Acid Arab v Nay tanečním domě.
Nevim proč Pohoda zrušila taneční večery v dance aréně.
Letos žádné techno když nepočítám Yousuke Yukimatsu který ale měl hrát za mě z nepochopitelných důvodů v klubu nemocných kde by to kapacitně selhalo.
Asi už zapoměli na jaká skvělá jména nás do arény v minulosti nalákali. Orbital, Crystal Castles, Nina Kraviz, Richie Havtin, Jeff Mils, mr.Skruff, SBKTRT, TEED, Caribou, Disclosure, Moderat, Simian Mobile Disco, Modeselektor, Magnetic Man a spousta dalších. A letos? Komik Partiboi69? No dobře ještě tam byli Mount Kimbie a Nia Archives ale jinak když se dívám na program tak jen samé hodinu a 30 minut pauzy mezi koncerty. To taky myslím nikdy dřív nebylo.
Pokud se v aréně nemělo letos tančit na kvalitní světové produkci jako vždy do rána tak ji neměli stavět a letošní ročník nemusel předčasně skončit. Asi karma za ten slabý program který nebyl hoden pro tak velký stan -
CeceX
17. 8. 2024, 01:26@CeceX Letošní lineup byl dobrý ale k dokonalosti chyběli aspoň dvě jména do zmiňovaného stanu.
Reply
A díky této absenci jsem již podruhé Pohodu vynechal. Nakonec bohu dík. Poprvé to bylo loni kdy byl program opravdu nudný.
Tak že asi tak.
Pohoda by neměla tolik řešit duhové sračky a politiku ale věnovat se tomu aby si udržela post nejlepšího HUDEBNÍHO festivalu a teď pardoon -
CeceX
17. 8. 2024, 01:57@CeceX Pohoda by neměla tolik řešit duhové sračky a politiku ale věnovat se tomu aby si udržela post nejlepšího HUDEBNÍHO festivalu a teď pardoon v "česko-slovensku".
Reply
Ano i u nás nic lepšího nemáme. Tak doufám že se Pohoda probere a pořádně kopne do vrtule a nepřenechá korunu královny festivalů jinému festivalu.
A to že to tu už nikdo nečte a nekomentuje jako dřív je taky velké - -
@Marrrrian - Vdaka za potvrdenie, verim ze relevantny podnet pre spravcu a programatora tejto nasej nastenky :)
Reply
@CeceX - Vdaka za uprimnost, snad po navrate domov z degustacie nejakych skvelych ceskych remeselnych piv z rodinnych mikropivovarov :) Len pre uprimnost samotnu skusim "zrealnit" par veci:
1. Pohoda sa, ako si to trefne nazval, "zasekla" v 2015 nie z vlastnej viny, ale kvoli "ciernej labuti" na trhu vo forme nahlej a prudkej horizontalnej a sucasne vertikalnej integracii (Live Nation, AEG, ... skorumpovany slovak kt. vyhanal lyziarov chlastat alkohol do bufetu, lebo mu zavadzaju na svahu a chce ich peniaze, Lovestream).
2. Vrchol boli len 2011 a 2013, ale nie 2012 (Casabian, Kooks). Ved bol vtedy areal prazdny este viac ako pred rokom, a to aj napriek tomu, ze v sobotu vtedy prisli napr. ludia kt. poznam po prvy a posledny krat na Pohodu len preto ze "v sukromnom resale v BA" padla cena listkov az na 20 € (lebo 2011 ich vykupilo vela kseftarov, tzv. smelinarov, kt, nastastie prerobili a uz dali pokoj, hoc je to asi aj skoda, lebo ak by sa toto zopokovalo v 2023, mal by "one hit wonder Cench" trosku viac publika :))
3. Vas Cechov milujem aj preto, ze Vam unikne specificky to, ze jednym z mnohych vylepseni po 2015 bolo rozsirenie ponuky piva o 6-8 piv z malych remeselnych pivovarov :)) Ved daj zoznam porovnatelne velkych festov v CR, kde nie su piva napr. od tej Japonskej korporacie kt. ste vy Cesi mohli radsej predavat tehly a nie samotny tehelnu :))))
Dost mozne je akasi prierezova tema Tvojich verim velmi trefnych glos reality to, ze sa Pohoda zacala zameriavat na segment rodin s malymi detmi, pre ktore postupne od 2015 urobili taky velky pocet vylepseni, ze ak by som ich tu napisal a nechtiac obnovil stranku v prehliadaci, tak by som to tu tak vytapetoval, ze by som de facto pochoval vsetky prispevky nizsie :)) Jednym z dokazov toho, ze ak chce nejaky Slovak na VS studovat a nielen si vysediet titul, je verim aj to, ze na tieto temy o kt. sa bavime nie su dost mozne ziadne kvalitne diplomove prace z ekonomie ... politologie (presne na tu temu politiky na Pohode). Ale klucove je asi to, co som tu pisal uz davno, ze ikony KHL ako boli vtedy Morozov a Moziakin prote nikdy nepridu hrat za Slovan, kt. futbalovej casti inac fandim nech sa dostane do Ligy majstrov, lebo to by verim m.i. pomohlo aj Urpineru navysit zisky vdaka ktorym snad uz na Pohode 2025 ponuknu ich prve pitelne pivo z toho ich prave sa verim budujuceho "doplnku" v kt. snad uz coskoro zacnu verit piva typu APA a letny Ale :)))
-
-
casovac
12. 8. 2024, 22:34Trocha mimo tem WB co tu koluju, ale co hovorite na hudobnu dramaturgiu zaverecneho ceremonialu OH? Podla mna sa Frantici dobre vytiahli s Phoenix a hostami. A ani cast v LA nebola zla: Red hoti, Snoop, ...
Reply
Inak Nightcall co zahral Kavinsky je z filmu Drive co sa tusim odohrava v LA, takze pekne spojenie na buduce OH. -
-
@katu :)))) a OFF TOPIC (kedze verim nejde o headlinerov), ze by sa sutaz mohla tykat napr. aj Girl in red, Julie Holter, Alvvays, KGLW a Parquet courts, kt. ma tak "nahmatkovo" napadli ako mojich "top 5 zatial bez koncertu v SR". A ozaj, tipovat mozeme aj to, ze s kym (a ci) pojde buduce leto Thom Y., lebo az by mu to nebodaj vyslo na "TMB", tak to by si verim v TN dal repete :))
Reply
-
Hopkirk
6. 8. 2024, 23:26No… vzhľadom na to, čo sa v krajine deje - transformácia na autoritársky režim light - musí Pohoda pokračovať.
Reply
Martin Šimečka hovorí o morálnom imperatíve, ktorý kultúra teraz má. Je nehorázne, že pani Németh dostáva predvolania na políciu. Toto predsa nemôžeme akceptovať.
Všetci sa musíme zároveň vyrovnať s tým, že niektoré udalosti sú proste vyššia moc. Vďaka za dôraz na bezpečnosť, zvládli ste to super!
Motto štátu New Hampshire: Live Free or Die. -
Doktor_Zivago
5. 8. 2024, 10:47BTW - vsimli ste si, ze Luntnerova jedalen tohto rolu nebola? Len nejake male bufety.
Reply-
wratko
5. 8. 2024, 18:47@Doktor_Zivago vsimli...a nielen to. Aj ponuka velmi slaba. Prvykrat, co som si za dlhe roky u nich nic nekupil. A rozdelenie na dva slabe male bufety som nepochopil. Samotni ich brigadnici to ospravedlnovali.
Reply -
Ivco
27. 8. 2024, 23:40@Doktor_Zivago sorry ale ved to sa neda zrat. Takze logicke vyustenie nezaujmu.
Reply
-
-
Milos_Stary
2. 8. 2024, 17:39Dobrý prosím vás ako mám vrátiť lístky za plnú sumu
Reply-
noces
2. 8. 2024, 18:09@Milos_Stary
Reply
Akože vrátiť? -
noces
2. 8. 2024, 20:05@Milos_Stary
Reply
Akože vrátiť? -
haluzman
2. 8. 2024, 20:06@Milos_Stary ako vtip to vobec nebolo zle ;)
Reply -
Doktor_Zivago
5. 8. 2024, 09:12@Milos_Stary Vratit sa nedaju, len predat niekomu inemu.
Reply
-
-
Murdoc
26. 7. 2024, 08:28na příští ročník si prosím DEADLETTER https://www.youtube.com/watch?v=npxxwzcy9Qc before they get BIG
Reply -
-
emo
25. 7. 2024, 12:45https://kayam.co.uk/hire/specification-sheets/
Reply
ahojte, viem že niektorých to viac zaujíma, tak nech sa páči
keby si niekto robil sukromnu analýzu stanu, tak mám iba 25 rokov praxe, 3 semestre statiky, 2 pružnosti, 1 stavebnej mechaniky, 1 či 2 oceľových konštrukcií, 1 drevených konštrukcií a tuším 3 železobetónových konštrukcii
kontakt na mna určite nájde tu cez členov tejto web party, lebo mna to tu žial nebaví a vzdy uprednostnim pokoj pred týmito tu vypravdovačkami, chcem mať Pohodu vždy zapisanu ako bola wp pred rokmi, ked hlavným tu bolo priatelstvo a tak ako ju zazivam na letisku každý rok. čaute-
@emo asi je jasne ze spolupraca s kayamom sa skoncila a ja uz tymto stanom kde niekolko tonove stoziare drzi pokope plachta, by som uz neveril, burky budu silnejsie.... treba hladat noveho dodavatela hangarove stany s montovanou rebrovou konstrukciou mi pridu bezpecnejsie aj ked nie su take pekne ako vezickove... min rok mal taky typ stanu v mensom klub. https://mega-tents.com/gallery/
Reply -
Murdoc
26. 7. 2024, 08:30@tomik asi bych nedělal předčasné závěry. proč by měla hned končit spolupráce s firmou Kayam? ty máš nějaké inside info, o kterém my nevíme? ten igloo stan vypadá zajímavě, ale určitě má taky svoje limity. je potřeba si uvědomit, že žádná konstrukce na světě nikdy nebude 100% bezpečná - nadimenzuješ na 35 a přijde vítr 36 m/s, nadimenzuješ na 40 a přijde poryv 42, zvolíš jinou konstrukci aby v ní nebyly těžké sloupy, ale hliníkové profily jsou ve výsledku taky těžké a dokázaly by ublížit stejně. myslím si, že klíčová je prevence. důkladně lidi předem informovat, jak se během bouřky chovat, kam chodit, kam nechodit.
Reply -
@Murdoc neviem si predstavit ze by o rok opat na letisku stali kayamy, ked sa potvrdi ze stan nevydrzal co mal a spadol pri 25m/s a mal vydrzat 35m/s a ak by sa este nasla nejaka vada.... asi ich aj pohoda zazaluje aj ked po skusenostiach s nemcami neviem... tie igloo stany maju oblukovu konstrukciu, obluk musi vydrzat aj zemetrasenie a pri silnom vetre maximalne odleti krycia plachta zabijat nebude...
Reply -
@tomik Podla mna tejto veci najviac poskodia fabulacie nas laikov. Mam teraz na mysli technicku stranku veci. Uplne ina vec ako fabulacie su verim otazky, ktore nas napadli po precitani si odbornych textov o rozdiele medzi narazovym vetrom v jednom smere a prudkymi zmenami smeru vetra pri tzv. downburste. Verim, ze tieto otazky budu tiez sucastou vysetrovani, ktore popri policii SR si snad nezavisle uskutocni aj samotna f. Kayam. Na rozdiel od inych dolezitych tem, v kt. slovenske media nevedia alebo nechcu robit investigativu (napr. nikym nespochybnovana podpora absolutne vsetkym projektom v komercnej jadrovej energetike, teda az na spalovanie zahr. odpadov), tak investigative v tejto teme verim slovenske massmedia budu venovat dost priestoru akonahle budu mat k dispozicii prve vysledky vysetrovania policie.
Reply
-
-
Captain_Obvious
22. 7. 2024, 22:10kamenovat ta nebudeme ale teda po dvadsiatich rokoch vypichnut politiku na koncertoch (kolko ich bolo?) a politikov v diskusiach (akych???), tak co uz s tebou...
Reply-
Captain_Obvious
25. 7. 2024, 23:45@Captain_Obvious to bolo pre Ivco tuto nizsie
Reply
-