Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Peter_BB
    7. 2. 2019, 09:58

    _FMko prave, neviem preco so smiechom :), oznamilo ze zajtra rano tam bude aj Miso (tipujem tradicne aj s Tonom :) Mozeme sa teda asi tesit na nejakeho vtipneho headlinera :), a asi aj na tipovacku na FB coskoro. Budme/te pripraveni :)))

    • miso98
      8. 2. 2019, 10:51

      @Peter_BB ..a co sa hovorilo Pitu? bol som si zaplavat - nestihol som pocuvat. akurat vidim News - nejaky novy interpret tam je.

    • Peter_BB
      8. 2. 2019, 11:08

      @miso98 Popri infe kt. je v "novinke" spomenuli tusim len to, ze Pohode sa uz podarilo mat ci t.r. dohodnut prakticky vsetkych vitazov Mercury prize s vynimkou dvoch. Nespomenuli klucovu vec, a to ci druhe podium vo stvrtok bude Europa alebo "tenisova arena", a ci vystupia Manon meurt, Tataci, Zrni, Diego alebo Billy Barman :))) Buduci vikend by som inac mal byt v KE uz od stvrtka, potvrdim Ti emailom, pekny zvysok dna a vikend vsetkym! :)

  • emo
    4. 2. 2019, 14:34

    uz len par krat sa vyspim a je to tu, vy co nejdete tento rok nevadi, dajte adresy, my uz vieme co s tym ...
    http://leteckaposta.cz/643608719

  • emo
    3. 2. 2019, 21:59

    tabacka - k. malikova, d. spaleniak, modre hory, ottone pesante, ankramu, young gods ...
    zilina stanica - ills + manon meurt
    podporujte svoju hudbu
    21-22. jun mismas bojkovice
    26.jun dead can dance budapest
    po kratkom zamysleni co vlastne tento rok ci vymenit colours miesto pohody, tak ci tak uz je mismas ohrozeny koli dead can dance, vsak aj robit treba, uvidime a snad dame obe srdcovky .. tak to nakoniec padlo rozhodnutie od velkych ze ideme a ostalo to teda na malych bo to je nereal tak deti odkladat, najmladsia 13ka si teda vypocula moj vyber tohtorocny z festov a padlo rozhodnutie co stalo uz len na nej .. a rozhodla .. pozrel som teda este raz program pohody ci by sme to teda predsa len nevynechali ked uz vsetci potvrdili a avizovane festivalovanie na buduci rok sa presunulo na tento .. dame teda 1 krat colours po tom co tam tento rok povystrajali a listky parking karavan + junior na pohodu su uz tiez vyplatene

    • emo
      3. 2. 2019, 23:01

      jo aha uz to chapem co to tu kristinka s. nedavno pisala s tymi peniazmi - dva festy pre 4clennu rodinu s velkymi detmi 2x cosi pod 500 Eur, spolu 1000 k tomu cesta ubytko + konzum na festoch, nejake tricko, zmrzlinky atd pre decka, k tomu sa neoplati ist spat domov v nedelu ked v stredu uz frcis zas opacne takze strihnut to s dovolenkou pre 4 os. lebo s deckami pod sirakom tazko ... cca min 2500 eur - max 3000 eur. celkom dost no, taky milan g. co ide vsetky koncerty + festy min. zostava on + 2 dcery + festy aj manzelka, celkom sranda rocne .. hlavne ze tu zas budu mudrovat ti co beru studujucim deckam tie lacne listky :D https://www.youtube.com/watch?v=8FJ5_eMHjbA

    • dukon
      4. 2. 2019, 11:47

      @emo mis mas to jisti, taktez Beseda a asi Colours, pokud se Pohoda nevytasi s necim zajimavym, still believe

    • emo
      4. 2. 2019, 14:06

      @dukon ano mismas to jisti, aj ked posledny rocnik sme skor s ajsom prechlastali v kuchyni, koniec koncov mis mas su predsa len odzaciatku jeho narozky tak co :D a pestuje netradicne odrody, cize aj palene ma netradicne, len sme pozerali ktory koncert to zas skoncil a kto sa priesiel rozlucit a vyobjimat ... ked pamatas 2016 plátenú scenu co pred podiom santili miesto ludi 3 psy a obecenstvo bolo az za nimi tak ta najmensia bielohneda ta je moja ... mismas najlepsia kuchyna uz od doby ked pohoda bola este gastro stoka a mošt 1*, najlepsi festival tak jak ak oni si hovoria - ziadne zakazy ziadne ploty ziadni sponzori len hudba kamarati statok krajina kovadlina masky ohen sou sklipek mastal bar s prehnutym krovom ... navrat po roku domov tam ti nikto nemusi hovorit "cica ako doma" sadas k hocikomu s hocikym chlastas a kecas, ziadne bariery ziaden odstup, ten koho vidis prvy krat je uz davno tvoj stary znamy... lesni vily a skritkove a pod kopcom 3 metrove lopuchy ake si jakziv inde nevidel a ani sa nemusis zohnut ak chces spocinut v ich tieni ...

    • kristin
      6. 2. 2019, 12:25

    • kristin
      6. 2. 2019, 12:28

      @emo milanove dcery si uz aj zarabaju, manzelka nechodi a zdaleka nechodia na vsetky koncerty a festy, milan dava len pohodu :) nechce si priznat, ze tento rok je lepsi Colors :) a ano, presne tak som to myslela, nemozeme byt na obidvoch, musime sa vybrat a tento rok je to jasne, uz len kvoli Cure, ale nadalej sa to potvrdzuje.

    • emo
      6. 2. 2019, 14:19

      @kristin :D tak to teda milan g. je pekne zaryty :D, na pohode ho vzdy stretnem s p. manzelkou aj s detmi, hej uz si zarabaju ale donedavna nezarabali vsak, nasej k. sme neviem ci pred 5 rokmi este kupovali listok, zda sa mi ze vcera ale to leti tak neviem :D inak ja vsade kde idem tak ho stretnem, aj baby tam su, tak asi ja tak malo chodim :D
      tak ja nastastie nie som az tak na tom ze by ma trapilo ci to stoji +- 50 eur navyse, ale mas pravdu, je to hodne ked si to takto clovek spocita, pre vela ludi s rodinami fakt neunosne, a to som vzdy mal pocit ze maco zaraba dost viac nez ja :D, no v istej dobe sa to zlomi ...
      ostrava letos poprve. nasa k. uz bola par krat, ja sa velmi tesim, vyriesili sme aj ako zobrat malu a. do ostravy s nami, nebude to nahoda ze ta ostrava tento rok ma take ohlasy. pre mna vychytali brutal veci, hawtin ale mna dostala az uehara, jednak som ju vzdy chcel vidiet a druhak som vzdy chcel ist do vitkovic a tretiak zacala nejak moja z. ze by sme aj mohli ist ked tam mas cure, stvrtak sa e. nejak nechala ukecat ze ide, dost uz hudobne frci :D, piatak som vyriesil ako zobrat adelusu a sucasne sa zucastnim aj ovela viac koncertov na festivaloch ako minule roky. ta neic potom :D a nad pohodou by som rozhodne palicu nelamal, uz teraz tam mam vecicky dzive ze super :D

    • emo
      6. 2. 2019, 14:21

      @emo poslu ti pohled :D resp aj rovno dorucim do ostravy

    • emo
      6. 2. 2019, 14:58

      @kristin a pamatas ako sme ficali spolu na pohodu a spat 2002 tusim na nasom starom favorite a ako si sa vytesovala ked som predbiehal tie nadupane drahe autiaky ? :DD

    • emo
      6. 2. 2019, 15:02

      @emo to uz vtedy sme tam boli z tych najstarsich a teraz tam normalne celkom zapadame vekovo :D s pohodou len mladnes ...

    • kristin
      6. 2. 2019, 15:10

      @emo Ty málo chodíš :) Musíš viac !!! A ja sa nesťažujem, že zarábame málo, len miesto dvoch hudobných festivalov dáme radšej jeden a k tomu v máji do Paríža, v lete Slovensko a Morava, v septembri do Dublinu a na Cinematic do Piešťan ... Takže z výkladu si tento rok vyberáme jednoznačne COO.

    • kristin
      6. 2. 2019, 15:19

    • kristin
      6. 2. 2019, 15:22

      @emo a jasne, že pamätám. Mám aj fotky z toho auta :) A odvtedy sme tam chodili každý rok. A aj preto som mala rada Pohodu, že aj vekovo tam zapadáme :)))) Aj keď pravdupovediac, nejako si ten náš vek až tak neuvedomujem.

    • emo
      6. 2. 2019, 15:49

      @kristin vsak hej jasne, ja uz davno predtym som to prestal pocitat, kolo 20+ som vobec nevedel ci mam 22 alebo 24 ci kolko ? a uz sa to asi pletie, asi to nebol rok 2002 ale 2003 alebo az 2004 ... 2005 nas to potom vsetkych prestalo bavit cestovat na pohodu tak som zacal viac cestovat do banskej stiavnice :DD ... zacalo to tak, ze sa kolo 24.00 sprchujem a zrazu mi prisla z. do sprchy ze vies co asi pojdes do banskej stiavnice :o a potom mi kamaratka hovorila ze bude ten najstastnejsi clovek na svete, tak som tam isiel :D

    • kristin
      6. 2. 2019, 16:02

      @emo :))))) presne tak to bolo, a tá pohoda bola v 2003 a tá banská štiavnica bola 2005 január :) Si nám vtedy zachránil život :)))

    • kristin
      6. 2. 2019, 16:03

      @emo ešte dobre, že si taký nočný vták :)

    • emo
      6. 2. 2019, 18:49

      @kristin pre vas kedykolvek a mal som instrukcie pre plan a b aj z :D takze pohoda :D ... a si sa viac starala ze otvor pre m. okno nech sa trosku prevetra ... a uz pssst, tie spomienky patria iba nam, my jedinni sme boli aj tam a aj pri zmysloch a tie spomienky nam nikdy nikto nezoberie :D
      a moj maly menovec je tiez vodnar, ci si to pletiem s f. ? dobra povaha co? :D

    • kristin
      6. 2. 2019, 19:33

      @emo :)))))))) presne tak, a E. je vodnár, nepletieš si ho :) A povaha parádna :D čo ti budem hovoriť :)

  • miso98
    1. 2. 2019, 15:55

    waw...
    az teraz som si precital novinku "Milé slová Fruzsiny Szép..." - tak uz ked takto uzasne vas niekto opise a vzda vam takyto hold, tak to uz naozaj stoji zato. krasny prejav. @Michal K - sme na teba hrdi / mozes byt na seba hrdy :-) gratulujem k oceneniu. a rob to stale podla seba - ocividne to robis dobre ;-)
    pekny vikend vsetkym
    @Emo - dnes Algiers v tbcke?? :-P

    • emo
      1. 2. 2019, 16:39

      @miso98 cau, este neviem ci stiham ale bude snaha, cem pozvat na pivko pri lezitosti vcerajsich menin sak sa najdeme jak furt

    • drunkkmachine
      2. 2. 2019, 13:01

      @miso98 ja si neviem pomoct ale mna algiers az tak neoslovili. strasne mi to prislo chaoticke hoci neboli na zahodenie, ale mozno by mi trvalo chvilu kym sa mi to vryje pod kozu. mam pocit ze 52 hz whale, ktori im robili predskokanov, sa mi pacili o dost viac

    • emo
      2. 2. 2019, 16:11

      @drunkkmachine zial aj nastastie som nestihol, 52 boli na pohode vynikajuci, tak sa necudujem, tu boli udajne tiez, len uplne kazdy sa stazoval a to fakt brutalne na zvukara, tak to musela byt katastrofa, kamosi mu aj nieco povedali a chalan sa urazil ...
      na zaciatku al. to bolo pre mna tiez blbe, celkom zaciatok som nevidel, na to ma stiahol igor do stredu na 2 male schody, dalo sa, len ludia hovorili ze toto bolo zvukom nebe a dudy oproti 52 a to este tiez nebol ani z daleka ideal, co v tabacke na male vynimky vlastne ani nejde - velka skoda pre 52, ja tomu nerozumiem, co tabacka nemoze mat svojho zvukara co pozna priestor a kus tomu pomoze, jak ze dvaja ludia na tej istej aparature taky rozdiel ...
      alg. tiez chapem, vlastne to boli skor ako 3,4 kapely tolko poloh maju, no mne sa velmi pacili v niektorych prave narocnejsich polohach, jasne ze miestami boli neuchopitelni, ale to je asi o nich, taka mala rada co smo tu daval, zapchaj si uplne usi a popocuvaj, pekne zistis v tom prepalenom hluku koho mas vlastne pred sebou a zrazu budes pocut napr. ako krasne hrali a super spev ...
      miso98 tiez nebol uplne najnadsenejsi, bolo to prilis temne nanho, echo atd
      bol to jeden perfektny tabackovy den/vecer
      http://leteckaposta.cz/903153771
      kludne sa nabuduce pridaj
      teraz bude jedna z naj kombinacii zilina stanica ills+manon, kosicke stare paky, nechcem pridavat rocky myslim ze to su uz cerstvci 50tnici :D idu, ja take zial nestiham, to su uz "posledni" ludia co to tu este fakt drzia a dobre ma cely vecer drbali jak to ja uz flakam ... mladi uz dnes pocuvaju na male vynimky uplne ine veci

    • emo
      2. 2. 2019, 16:30

      tak afterka tabacka a m98 dali aj pituho mame a vsetkym mamam :D, co sme s misom a pituom naposledy sedeli s jeho mamcou, to bolo naj stretnutie, pokecal som s nou velmi rad a furt som ju stiahol nech neodchadza :D pospominali sme a nemali sme ani dojem ze by niekto bol z chudobnej ucitelskej rodiny, ba priam naopak my ucitelske deti a rodicia a dal som spomienky na celu moju ucitelsku rodinu a ona na svoje, ja jak som ucil ma vyske atd :DD, tak dobre sa s pitukeho mamcou keca, tak do mojej krvnej skupiny uletena holka, velka spravnacka ...
      http://leteckaposta.cz/780880273

    • emo
      2. 2. 2019, 16:32

      @emo no hej aj rozladeny klavir miso98 peikne dava, tu boli dost rozladeni vsetci, kazdy sa triafal atd :D

    • miso98
      2. 2. 2019, 20:06

      veru.... na mna trochu temneee... nejako prilis zvonive - ozvenove (neviem ci to bol zamer alebo .. nebol)
      afterka v starej tbcke stala zato. myslim ze som dal dlhsi koncert ako Algiers :-D dik za videjko
      mamaaaaaaa..... u killeed a maaaaaaaan

    • emo
      2. 2. 2019, 20:37

    • emo
      2. 2. 2019, 20:56

      @miso98 to co popisujes je aj problemom tabacky aj tak oni hraju. tam kde si stal pri mne si mal naj zvuk vobec. mozno este tych 5m dopredu. tabacka si tymto koncertom splhla. som rad. inak tych 60 az 100 ludi este aj pocas koncertu klesajucich celkom ok no. stara tabacka aspon fajn klubova atmo preto sa tam aj vsetko robi a halu pokryt kosice ani nevedia. pivo som zaviedol uz nie 2.10 ale 2.20 plzen :o . ja to cele nechapem preco ludia chodia viac do collossea na postpunk a podobne ako do tabacky. ked tie kapely vie potiahnut jeden klub bez akejkolvek reklamy podpory vuc atd spinava punkovo-metalova cele veky fungujuca scena... ked uz na postrock fajny chodime viac do kola tak neviem kde sa kto chce na co vyhovarat. kolo klobuk dole furt tak bolo a pre vsetky sceny. a to fajnovejsi clovek tam ani nepachne bo je to prilis potkania diera pre neho. a oni dali aj polemic. paru atd. ta ice sicke dakam potom.

    • drunkkmachine
      2. 2. 2019, 22:15

      @emo hej s tym zvukom to je dost mozne. ono clekovo mam pocit ze velka sala ma aj po tych upravach (ktore snad prebehli aspon 100x) zly zvuk a v kombinacii so zvukarom to nebolo dobre. dokonca polku prveho tracku spevak ani neodpsieval lebo mu nesiel mikrofon :D chalani to ale dal na profesionalov nakoniec

    • emo
      3. 2. 2019, 12:05

      @drunkkmachine nic, pohoda, minuly tyzden som bol s laskou na obede v tabacke a peto radkof tam sedel s mladym architektom m.b. mladsim v zanietenej debate poobedovali, neviem kto je autorom rekonstrukcie obnovy, rokonstrukcie, vsak sa to da vykliknut, drvivou vacsinou pruser nie je ani dielom architekta, inzinierov ... ale naslednym sikovnym dotvarovanim ich prace, nechcem sa k tomu vyjadrovat, vieme kde je problem akustiky bazenovej haly, kazdy kto presiel doc. Ondasom a ucil sa z prof. Halahyju ako ja a 1000cky dalsich vie ze toto je absolut nedoslednost a ignoracia. ja som zvyknuty prave na nasu slovansku huzevnatost kde z nicoho dokazeme vycarovat zazraky s nizkorozpoctovymi nakladmi, toto nam vsetci zavidia ... takze tu si len aj ty narazil na uplne jasnu vec a som rad lebo toto niektori vobec nedokazu pochopit ... aj ked toto nie je prave ten najvhodnejsi priklad lebo algiers boli fakt jeden z top ... tak si vlastne zazil tu uplne normalnu a jasnu vec o ktorej ani netreba debatovat preco ja odchadzam z preflaknutych 100 nasobne precenenych komercnymi tlakmi vytlacenych svetoznamych headlinerov, ktory zo seba nedaju ani 1/4 co by mali a idem na umelca typu 52 hz whale alebo nemecku, americku atd umelkynu co ma 250 zhliadnuti na yt za rok, lebo su objektivne ci uz bohuzial ci bohu vdaka uplne inde :D john lennon parafrazovane, kto chce nech si googli presny citat : co na tom ze robis svoju pracu poriadne /ma to srdce atd/ aj ked to nikto nevidi. ved aj slnko vychadza v lete rano bez drvivej vacsiny svojho obecenstva

    • emo
      3. 2. 2019, 12:09

      @emo srr za hrubku a neustalu pomerne tazku citatelnost :D uvedomujem si, ale ine to nebude

    • drunkkmachine
      3. 2. 2019, 13:19

      @emo v pohode. kazdopadne dost ma jebe ze to nebolo v malej. viem si predstavit ze by to malo ovela komornejsiu atmo v starej tabacke (nechcem pochybovat o nich ani nic podobne, svoju pracu si odvadzaju pomerne dobre az na nejake nedostatky - tie sa stale niekde najdu. nevravim konkretne len o tejto institucii, sam som s nou externe spolupracoval a spolupracujem). nie je to po prvykrat co som sa zamyslal nad tym ze ako je dpc vyriesena ta dramaturgia. ale vzhladom na to ze neviem background, tak nechcem hejtovat. len ma to mrzi. ale pricin moze byt vela - napriklad aparatura, ktorej bolo az prilis a mozno by sa to do starej nezmestilo.

      co sa tyka nejakeho odchadzania od precenenych hviezd, mas v podstate pravdu. robim to aj ja niekedy, nie vsak vzdy. dost zavisi od toho ze kto vystupuje a ci som schopny to prekusnut. 52 hz whale som poznal velmi malo, ludia v mojom okoli sa s nimi poznaju a tak, ale ja osm to nikdy moc neriesil. pred par mesiacmi som ich pocuval a fajn, nazivo este lepsie mam pocit. na algiers som isiel na blind (osobne to mam casto tak, ze idem na slepo, lebo sa necham prekvapit a apriori si nevytvaram nazor az kym to nepocujem nazivo) a napriklad bolo to meh :(

      neviem napriklad preco mi napadli polski coals, o nich som len vedel ze existuju ale nikdy som ich nepocul hrat a uplne ma to bavilo v lete na pohode. fakt ze super. a velmi taki skromnaci ktorych uspech neostal nepovsimnuty

    • emo
      3. 2. 2019, 14:33

      @drunkkmachine tak tak. mne sa pacil vo velkej tabacke astronautalis. bolo to take nahrane ale tu mi to prave velmi sedelo. presne toto je ta z nudze cnost. a zvukar to tam postavil tak ze to takto malo byt. vymakol to. vzniklo nieco nove neocakavane. nunu. aj tak bol astro potom v lete uz v malej teda starej. to je ale dost naprd. ono sa to da pojat hocako a bude fasa. ja myslim ze teraz riesia kus ine problemy a nevedia ani ako sa volaju. kazdopadne potrebuju podporu tak idem ked sa da. toto nikto nechape a berie to inak. nechapem ked je koncert zadarmo preco si ti ludia neprejdu s pivkom par metrov. zaujem nie je + prijebla kosicka namyslenost a zavist a obmedzenost a odmeranost tejto sceny.

  • user56faee91b3968
    30. 1. 2019, 18:23

    Interpol maju vonku zase novu vec.... Dufam ze sa objavia v lete aj u nas.... https://www.youtube.com/watch?v=xnWR8ogq3l8

  • dukon
    30. 1. 2019, 16:28

    Jinak teda vzhledem k tomu od lonska uz Colours nesponzoruje Agrofart, tak zacinam uvazovat ze se tam poprve podivam misto Pohody, jejich line-up neskutecne houstne, Cure, Mogwai (vim na Pohode uz jsem je videl, ale je muzu videt kazdy rok), Florence, ZAZ, Richie Hawtin, Olafur Arnalds, Kronos Quartet

    na Pohode pro me zatim pouze Kiwanuka, Roots a Gainsburka
    tak snad se v Trencine zjevi neco typu Massive Attack viz nize, jinak bohuzel...

    • emo
      30. 1. 2019, 16:46

      @dukon mogwai boli vynikajuci, trochu pomenej ludi podla oproti tomu co som ocakaval a kronos boli super a dost tazki podla mna pre bezneho posluchaca tak tam zas prave milo prekvapila velka ucast pohodoveho publika ... kazdopadne sa urcite oplati ich vidiet, florence napr. ide dost mimo mna ale colour parada aj Tvoj vyber na oboch festoch, neviem co s tym ked ma aj manzelka lame :D ale leto je kratke na vsetky aktivity, keby ze tomu nebrani zakaz vstupu s pesikom, tak neviem ... ale aj tak neviem, moja baba to chce kvoli mne ... aa kurnik :D

    • emo
      31. 1. 2019, 16:50

      @dukon sis maria som si to pozrel co maju a fakt parada o.i. maju hiromi co tu roky odprucam a davam zaznamy koncertov. tak a toto ma dostalo nadhera areal bomba co som vzdy chcel vidiet. sa modlim aby sme nemali tyzdenne vystupovanie vo francuzsku tou dobou lebo musime nieco zarobit na fungovanie a makat ked minuly rok boli baby na majstrovstvach Eu 5te teraz 4te a buduci rok chceme aspon trosku sa dotiahnut na cz co beru pomaly v uplne kazdej kategorii medailu. tak vytrvalo som tej ostrave odolaval a teraz toto mi spravia!

  • user56faee91b3968
    29. 1. 2019, 22:14

    Tak tomuto sa hovori Line-up..... https://www.allpointseastfestival.com

    • Peter_BB
      29. 1. 2019, 23:02

      @user56faee91b3968 the best of AEG Europe, "tej druhej korporacie" :(, ale maju tam Parquet courts tak im odpustam :))

    • user56faee91b3968
      29. 1. 2019, 23:48

      @Peter_BB nielen PC ale aj Strokes,The Raconteurs,Snail Mail,Idles a Interpol.... Normalne rozmyslam ze tam pojdem.....

    • Thomes
      30. 1. 2019, 08:37

      @user56faee91b3968 já zvažuju den se Strokes, ale ten s Bon Iver je taky skvělý. Škoda, že tam je rozdíl celý týden...

    • Peter_BB
      30. 1. 2019, 08:42

      @user56faee91b3968 urcite chod/te ak mozes/te, a kaslite na to ze ide o akciu kde si "jedna z tych dvoch korporacii" poskupovala kapely z kt. by inac cast zrejme skoncila na Pohode (ak by sme zili este v povedzme 2010-2013). A vidime sa snad na koncerte Parquet courts v kosickej Tabacke :)))

    • emo
      30. 1. 2019, 08:54

      @Peter_BB kazdorocne z podii pohody znie niekolko cure ale to by popisal lepsie monghi, z celeho koncertu cure na pohode v podani thex cure som bol v minulosti skor sklamany, no dost sklamany :D, tento rok som si vypocul joy division v 3 sqelych verziach na Pohode :D pocitam ze Cure bolo minimalne tolko :D

    • emo
      30. 1. 2019, 08:57

      @bella_matribus_detestas vlakno nizsie ty picus hujer, nehul tolko, zas si potvrdil aky si kkt

    • VV
      30. 1. 2019, 09:58

      tak malo to vyznam
      uz nielen ze debatuje v niektorych vlaknach sam so sebou, ale uz sa dokaze kompletne samoobsluzit vratane samodojebu
      ja si mozem dat pohov

    • VV
      30. 1. 2019, 10:20

      a tym asi aj vychova skoncila, ak sa nebude vediet vpratat do koze a bude kazdeho nespokojneho zase buzerovat, nalozte mu uz sami

    • emo
      30. 1. 2019, 13:18

      @VV joj vela na Vas dnes myslim pane, bo robím same VV, VV = výkaz výmer, uz som to dnes napisal aspon 70 x - zac. roka, ceny hore
      velmi sa ospravedlnujem nijak sa mi Vas nepodarilo zlucit a uspokojit, cel som mat belu obr. pre pituho bb a picus hujer meno pre Vas, len som to nedal, chudak p h aj bela by nemali byt spajani, bo to je samo ze len a len moje maslo na hlave, nuz nedal som to, nezvladol, diky za spolupracu, uz som na 99% rozhodnuty ze ste ma obaja vychovali, t.j. idem volit belu bugara a uz nikdy na pohode nepojdem ani na paru a ani na ziadneho interpreta tmavsej pleti nedaj boze na interp. inej sex. orientacie. dakujeeem.
      len je tam stale to 1 % a u picusa hujera clovek nikdy nevie, myslim ze by ste to tu rozhodne nemali vzdavat sefe to %ticko mu treba vytlct z hlavy opakovanim matkou mudrosti a uz bude vsetko na poradku

    • VV
      30. 1. 2019, 15:12

      @picusHujer nie pan picusko, asi som posledny co to zistil ale aj mna uz fakt nudite a tak sa tu hadajte sam so sebou ked ste ukazali ze to uz viete. ja sa tu obcas ukazem ale uz nie kvoli vam.
      uz ste vyrastli na velkeho chlapca picusko a aj ked bude pre vas sklamanim ze iste partie sa vam v dospelosti uz prilis nezvacsia, nemracte sa a nevesajte hlavu ako vasa predloha na festivale, ved ako pise monghi najdolezitejsia je laska! :D bye a cmuk!

    • emo
      30. 1. 2019, 16:36

      @VV http://leteckaposta.cz/190172714
      jj no kto tu bude slusne napominat a nie buzerovat ohladom vsetkych "inych" na zaklade povodu a orientacie a aj velkosti svojho prirodzenia /fakt netusim preco mate neustalu potrebu porovnavat sa prave so mnou s mojim mikro penisom a nenajdete si pre porovnanie lubovolneho ineho chlapca nad 10 rokov/, posielam mu svoje VV kolo dvoch moslimskych chlapikov a jedno V posiela ja krestansky chlapec, s tymi chlapcami sme uz nieco preskakali za posledne 10rocia, takze si ma zapamatajte a kludne sa na Pohode prihlaste o to pivko co u mna mate nech mi to mozte vysvetlit aj osobne, rad si to vypocujem, najdete ma lahko, spacirujem si po festivale s malym psikom co ho mam na rukach ked nas webparty cookie zvecnil na nahodnom stretnuti velmi spravnych ludi na spravnom mieste v spravny cas na ostatnom rocniku
      http://leteckaposta.cz/132399274
      cmuk, tesim sa velmi na Vas, ked tak velmi chcete pivko mozme dat aj v sprche tak ako nas Pan Boh stvoril ...
      ... viete to casom zistite aj sam ze kto o com a preco stale toci dookola, mali sme kolegu co furt tocil kde aku zensku on by dal dole potom si konecne nasiel dobru erdeg babu a zrazu tema kazdodenna skoncila, chlap si mysli ako vela potrebuje sexu len do chvile kym nestretne zenu ktora naozaj potrebuje vela sexu

    • user56faee91b3968
      30. 1. 2019, 18:39

      @Peter_BB Pohoda mala svoje najlepsie obdobie podla mna v rokoch 2006-2014(Pixies,Mogwai,Afghan Whigs,The XX,Smashing Pumpkins,Portishead,Ian Brown,The Hives etc...).... a Parquet Courts by som videl radsej v KC Dunaj(mam to blizsie nez do KE:)... Inak v Tabacke tento piatok Algiers(ktori budu aj na Grape) https://www.youtube.com/watch?v=lGZXzmM1smM

    • user56faee91b3968
      30. 1. 2019, 18:46

      @bella_matribus_detestas&VV....vy dvaja co tu stale riesite????Bury The Hatchet.... https://www.youtube.com/watch?v=24uYT4AQg6c

    • emo
      30. 1. 2019, 20:25

      @user56faee91b3968 a ty co sa nam do toho pridavas ? :D co se skadliva to se rado ma / miva, momentalne sme dosli do stavu ze chlapec tvrdi ze mam maly penis a sere ho to. ja ze vsak mam a co ho to tolko sere ked to mna vobec nesere. teraz ho zas sere ze mna to nesere. takze v tom nema jasno. ja som ho pozval par x na pivo a teraz ho pozyvam do panskych sprch na pohode ze mu teda ukazem cholem ze by mal serdecko na pokoju. pride mi to uplne normalne. ked sme boli skolkari a este sme nevideli tak sme sa tiez s kamaratkou dohodli ze sa skryjeme a tam si ukazeme a bolo. zhodnotila ze co je male to je mile a ze mne to teda nejak divne odstava a ze ci si moze pochytat. tak a preco by nemohla. kto nevidel neveri a su aj taki co videli a aj tak neuverili a tak napr musia prst do stigmy strkat. potom sme si ukazovali ako piskaju chlapci a ako dievcata a ked sme boli smadni tak sme chodili pit zo zachodov a este sme boli aj frajeri ze ako sme so systemom vybabrali. neviem o co zas ide tebe viki, co ty si tiez chces pozriet?? sladka nevedomost, ale kus neskoro ci?

    • user56faee91b3968
      30. 1. 2019, 21:15

      @bella_matribus_detestas ja nechcem nic vidiet(a uz vobec nie vase penisy:)... Len som vas chcel trochu zmierit... A ked si spomenul stigmu tak Stigma je album ktory v roku 1992 vydali EMF a toto je jedna vec z neho https://www.youtube.com/watch?v=AMqztyQUV50

    • Peter_BB
      30. 1. 2019, 22:33

      @user56faee91b3968 suhlasim Viktor, mne najviac sedeli headlineri v 2011 a 2013, ale presne 2006 sa mi spaja s prvym umelcom objektivne z "kategorie A" (Prodigy), a 2014 zas z "mojim subjektivnym AAA" (Suede :). Este Bjork v 2015 akoby trosku pomohla zmiernit ci "zamaskovat" :) eru dominancie Live Nation a AEG Live, no ale potom, ..vlastne ako sme si uz napisali :) A ano, Parquet courts radsej v BA ci este lepsie vo Viedni, uz viac nechcem zazit ten mensi trapas ako na Mudhoney v KE ked tam bola sala zaplnena tak z tretiny.

    • user56faee91b3968
      30. 1. 2019, 23:27

      @Peter_BB Prodigy(spolu s Garbage) headlinovali v roku 2005....v roku 2006 patrili medzi najvacsie hviezdy Pixies(a pre mna aj The International Noise Conspiracy) https://www.youtube.com/watch?v=qxLiQ2puOyQ

    • emo
      31. 1. 2019, 06:12

      @user56faee91b3968 no ne vsak pohoda. dakujem. je jasne ze vsetko bolo 1000 x povedane. stacia mudrosti starych mam alebo znamych autorov potom asoon z 1/10 to dodrziavat a drzat si liniu aspon z 1/100 a neprekrucat a vsetko bude ok. cize napr. odpoved hladaj na tom mieste z ktoreho vysla otazka. emf urobili na svk jednu brutal hudobnu revoluciu 1vym albumom v tej komercnej prvej linii spolu s rem boli 91 silene priati celym spektrom ludi ze museli sa hrat na kazdej diskoteke a hucali aj pri nejednom rozbijani zariadenia VS internatu. ved vtedy som aj par kuchyniek zachranoval pred spolupogujucimi. nie az tak silne to bolo ako studentsku generaciu predtym depeche. a oni spolu dali zaklad pre mohutne vlny cure manie kde cureisti ich potom volali whishaci podla aktual albumu. ale aj u2 kus do brutalu industrialu atd atd samozrejme nastup tych strednoprudovych gitaroviek a samozrejme nirvana atd atd :)

    • Peter_BB
      31. 1. 2019, 08:34

      @user56faee91b3968 ozaj Viktor, mas pravdu, a verim ze si sam "poopravis" :) zaciatok toho najlepsieho obdobia Pohody na 2005. Mam zlu pamat na cisla, ale pamatam si ako bol vtedy natresk a dobra nalada v areali, napriek tej burke (vdaka ktorej mi z toho koncertu Prodigy zostal velky zazitok, hoc ich hudbu vobec nemusim). Z ich koncertu z 2016 mam najma ten zazitok, kt. som tu uz spominal, ze v 5. skladbe bol v Pivobrane len personal, a potom sme sa s pivom v ruke v uplnej pohodicke :) dostali popri mure az na uroven pred zvukara, cize to uz taky natresk nebol :), a pri tej "vate" Prodigy v strede koncertu ani nejaka za zmienku stojaca nalada.

      Dost asi skoda pre nas, ze na prepad predaja albumov a boom koncertov a festov takto zareagovali tie dve korporacie, najma vytvorenim novych festov ako Mad cool ktore nam "ukradli" gitarovky a "elektrikarom elektro" :))) Ved v jeho tusim iba tretom roku existencie (pred rokom pod vedenim Pearl Jam) uz mali line-up ktory je u mna len tesne pod uz legendarnym najlepsim line-up ever kt. sme aj tu dost rozoberali - Primavera 2016. Ak to tu Boomer stale citas tak ak nieco fakt velmi zavidim v dobrom, tak ucast na tomto (ak sa nekrizili Parquet courts s Dinosaur Jr :)))

    • emo
      31. 1. 2019, 09:54

      2004 bol super - mimochodom po nom bol najviac obvinovany ako festival pravicovej pol. piesne :D hej boli tam ozbrojene sily a verbovali aj do armady, a boli tam nejaki lavicovi politici - chmelar a neviem kto? fakt to nesledujem, len si pamatam ze chmelar furt posielal fica do basy na nejakej Pohode co tu dakto daval odkaz :D
      bol teda tem anti bush rocnik - chumba, ska-p, pocas ska p bol na dlhsi cas opakovane na velkej obrazovek rado richto neskor sef nitra mariatchi, kamera si ho vyberala nakolko spieval cele texty ska p vtedy a bola aj jeho bandaska vtedy a neskor pisalkovia pisali ze bandaska by nikdy nevystupila nebyt pozdejsieho incidentu. vtedy bol na pohode aj nacelnik pituho zoskupenia ekologov svk konkretne omar alias š. sz. čo mu tak tu niekto vypindal jeho festival a ten sa najvaic aj so silviou vtedy tesili na sqele finske baby varttina, naj uspech zozali moloko co som ja do 3 minut tradicne opustil. sqela c. evora bola dalsim topom rocnika, snad na ziadnej inaj kapele neodspievalo hity tolko slovakov ako na bobovom m. wailers a pamatam ze tam chlapici oslavovali nejake vyrocie zalozenia? co pripadlo presne na den ich vystupenia a dali fakt dobry koncert, tam som sa na nom stretol s lacim durkovicom vtedy aktualne punkacom s copaismi ci dreadmi ? zona a tam odfacila svoj koncert, potom im praskla struna taze dost nareky boli nad tych im koncertom a nejaky alkopunk predomnou sa vkuse dozadoval nech zahraju cigansky problem. asian dub f. boli super a naj koncert ako vzdy dali samozrejme moji milovani masfel, nasledne tam masfel /nie som si istý ci presne na pohode ale myslim ze ano lebo pamatnejsi koncert masfelu bol u mna predsa len ten z vystaviska nakolko tam som ich videl 1. krat/ viedol dost podivne diskusie o "zenskych" a vytocil nase feministky napr lenku kukurku, to je mimichodom presne ta co hodnotila myslim 1. rocnik art pohoda a presne ta co bola v tom srandovnom konflikte a derevene koralky s misom k. :D už tam velky zlom 2004 pristupu k ludom od sbs cela zmena filozofie, zmena pristupu k vozickarom atd. kosicania tam spievali sk slovan sk... bratislava a bol to fakt jeden velmi vtipny a vydareny rocnik, ludia sa tam tiez zmenili trosku, nikto nepicoval do kazdej prkotiny ako ze preco si si dala toto namalovat henou na ruku :D po tomto rocniku uz ani niekto neriesil ze "co tam robia ti dredaci na takomto festivale to fakt nechapem" :D ustali aj boje co tam ma vobec hladat elektronika a velka cast ludi aj prestala chodit ze toto uz nie je ten fest co to byval a velka cast novych ludi prave zacala chodit, tie roky boli asi najvyraznejsou zmenou publika v dejinach co malo aj svoje dovody :D vtedy aj zacali vyraznejsie oslavne ody ze pohoda sa zacala prirovnavat k mega znamym podujatiam eu/uk dolezitosti.

    • emo
      31. 1. 2019, 10:37

      2005 2006 sme vynechali, prislo nam to predsa len prilis komercne masove na male babulo, za to sa babula ucila chodit pred stanom na ekotopii a pod. skoda tych pixies, garbage mohli byt 1 z headlinerov tych rokov ktorých by som konecne neopustil , kto vie :D
      dalsie roky boli nadherne, detske sceny, divadielka, pocuvanie hlavneho podia zo zadu od stanu, velmi dobra poloha postavit sa presne za podium hlavnej sceny
      naj ked uz si musim vybrat bol 2011 u mna, headliner sa mi vobec ziaden nepacil ani som na ziadnom nezotrval, ale male a stredne sceny boli u mna ten rok uplne topky, boli asi silni headlineri lebo sceny boli uplne prazdne citil som sa ako na malom festivale napr. polskom ako off, alebo este mensom live f. krakow alebo uplne malom nekomercnom DIY festivaliku
      teda som vynechal aj prvych prodigy, co som si dal teraz opakovanie co som aj tak bol len koli manzelke ked sa konecne stretneme po celom dni uplne sami myslim ze to bol pomaly jediny koncert co som dal cely, teraz mi uz vychadzaju 2,3 max 4 cele koncerty na rocnik, kde su tie casy ked som daval aj 15-20ku celych resp 1/2 koncertov denne :D prodigy su u mna top 1 co sa tyka manipulacie hudby ale to je vlastne pochvala, nastastie sa v hudbe take diskusie nevedu ako napr vo vytvarnom umeni kde je pre mnohych top manipulator salvador dali ... byt tu koncert prodigy tak na nich ideme podla toho ako manzelka povie, presne tak ako pojdeme na dead can dance co sa tam asi moja baba bude aj nudit :D ale ta cesta spolu dvaja nic len volant, pedal, mesta a krajina svetla a sem tam idiot sofer inak klidek pohoda, zvoni telefon a treba nieco hned zaraz a tak ja som na moste z pesti do budy, koncert cesta spat, kavickova zbrnda z automatu pre lasku uz to samotne stoji za to :D

    • emo
      31. 1. 2019, 11:02

      tabacku zbytocne riesit poloprazdna sala je pre nas poloplna, neuspech pre inych je prekvapivy uspech pre nas, ludia tu nie su a ani nebudu a ani neboli, ked sa niekto ponosuje na pocetnost publika mal by vediet ze radkof uz poslednych par dni rozdava listky a obvolava vsetkych znamych nech pridu na koncert aspon zdarma nech nie je trapas. toto je realita, koncerty sa na cas presunuli priamo do krcmy lebo tam ludia sedia a piju ale do saly uz nevojdu, k tomu 2,10 e plzen tank, na ills samozrejem zdarma 10 ci 14 ludi aj s gitaristovou frajerkou o hodinku na to plny dvor pred vedenim strany smer, teraz uzavreta spolocnost a dnu zas nove vedenie mesta, dost problemy so zvukom vo velkej sale ktora sa da zvladnut velmi dobre len na cast a konkretny typ produkcie, to su uz len take nuansiky, podstata je ze ludia nie su, takto stroskotal aj radkofov POKE, ktory bol realnym overenim ze to nejde, nie je zaujem, tych par ludi stale tych istych tu 10 roznych scen nepotiahnu. POKE to dali jasne znat co sme roky tvrdili, nie propagacia ani nic, nie su ludi, od hned po revo 6 ludi na dunaj v ich najlepsom obdobi 4 organizatori + ja + kamos cez POKE kde sa fakt zapojilo vsetko co existovalo, vsetko cez hudbu krcmy literaturu divadlo ... co v mesta hoc rozstrusene ale predsa len stoji za to sa zrazu spojilo a kumulovalo na jedinom mieste a aj tak krach ... cize nic . velku salu nezaplnis, mala scena v starej tabacke sem tam koncert ktory nepotiahne velmi do straty, ta radost z toho ze vobec dokazu fungovat je velka a verime ze este dlho bude, tesime sa velmi ze tam chodia ludia napr. "co tu hladaju tie komercne pipiny" tak vdaka Panu Bohu za ne. dotovanie mestom statom, prezivanie nie je riesenim, scena tu bude iba taka sa sama potiahne, zbierat pekne zdrave chutne huby bez podhubia nepojde. a ked uz nieco tak to nestoji na "alternativnych" ludoch ale prave na tych "komercakoch" co tu "nemaju co hladat" nonsens :D

    • user56faee91b3968
      31. 1. 2019, 16:39

      @bella_matribus_detestas rok 1991 bol po hudobnej stranke naozaj skvely a vyslo vedla dobrych albumov-Nirvana(Nevermind),R. E. M. (Out Of Time),My Bloody Valentine(Loveless),Pearl Jam (Ten),RDCHP(BloodSugarSexMagic),Primal Scream(Screamadelica),Soundgarden(Badmotorfinger),Smashing Pumpkins (Gish),Guns n' Roses(Use Your Illusions 1&2)Metallica(Metallica) a aj U2 ktory s Achtung Baby isli trochu do industrialu https://www.youtube.com/watch?v=OHdwT4Izknc

    • user56faee91b3968
      31. 1. 2019, 16:45

      @bella_matribus_detestas a co sa tyka roku 1991 nemozem zabudnut ani na ja Pixies a Trompe Le Monde https://www.youtube.com/watch?v=Qr2uPQoGsJc

    • user56faee91b3968
      31. 1. 2019, 16:59

      @Peter_BB podla mna mna bol naozaj dobry prvy rocnik Pohody z hladiska zastupenia zahranicnych kapel ktore pritiahnu ludi rok 2003-Cardigans,vtedy naozaj popularni Kosheen,Hooverphonic.... k tomu koncerty SK&CZ kapel ako EOST, Roe-Deer,Tata Bojs, Zona A,-123 Minut(s ich basgitaristom som dal vtedy pivo:)... Naozaj dobre to bol vtedy https://www.youtube.com/watch?v=dtEOf1rcED8

    • emo
      31. 1. 2019, 17:19

      @user56faee91b3968 haha to je pravda cardigans mam rad a po tych 2 ci viac hodinach co po problemoch meskali zacali tu seriu headlinerov z ktorych sa odchadza. cumeli sme na to co to ma sakra byt no a po druhej pesnicke ked sa to nezmenilo tak sme vypadli. dost som tam trpel aj mi ich bolo luto na to sa zrazu otoci manzelka s raznostou zeny cinu a dost tak toto teda nie a odchadzame. milujem ten pocit oslobodenia ked niekde nemusis stat s laskou ked vedla je nieco co stoji zato :))) ale hujerfonik boli fakt vynikajuci nezabudnutelny koncert. cely cas to gradovali az to vygradovali fakt brutalne. vsetci to hoc neradi nejak na upozornenia ze uz musia koncit predsa len vzdali okrem gitaristu ktory to teda odmietol ukoncit a hral dalej sam az nakoniec musel prist usporiadatel a gitaru mu odobrat :))))))))

    • Peter_BB
      31. 1. 2019, 17:22

      @user56faee91b3968 suhlas Viktor, ze 2003 bol "prelomovy" rocnik, prvy s fakt velmi silnym line-up. Trochu tam asi pomohlo, ze vtedajsi ostatny album Cardigans mnohym nesedel (mne sa pacil, aj koncert na Vystavisku). A Zona a Tataci skvela zabava, a Roe-Deer silny zazitok (netusim preco nemam spomienky na EOST, mozno krizenie s Neuropou :)

      S Roe-Deer si mi pripomenul srandovny zazitok, po Pohode'03 som na nich dost fical (aj som si vtedy kupil CD), a potom album Khoiby som vnutil aj kamaratke (pre pribeh je asi podstatne ze "slovenke"), bez toho aby mi "dotrklo" ako velmi sa podoba na Emu Brabcovu. A uplna "haluz" - ta kamaratka pracovne cosi dorucovala mame Emy Brabcovej, kt. si to vsimla a povedala jej preto (pamatam si pomerne presne) "má dcera hrá v nějaký divný barový kapele" :) A ta moja kamaratka jej odpovedala cosi ako "Budete prekvapena, ale kapelu Vasej dcery poznam, a paci sa mi" :) Trosku prekvapila "pani mámu" a dostala do rozpakov :)) A dokonca sa mi zda, ze na tej Pohode vystupovala EmaB v takych vysokych cizmach ktore mala pozicane od mamy, a ktore si potom "pani máma" vyziadala naspat :) Toto len zivot a Pohoda 2003 vymysli :), a asi aj pre taketo bizarne pribehy beriem Pohodu ako sucast mojho sukromia :)

    • emo
      31. 1. 2019, 20:25

      2003 hrali sqeli Zagar, uz tam bolo vidno aky je to velky festival, bol som na nich 2 tyzdne predtym a nemohol som sa od nich odtrhnut, tu zrazu vobec nezaziarili, ludia tu chodili hore dole odchadzali prichadzali prisli len omrknut v tom kupolovitom malom stane, na jednej strane ma to velmi mrzelo na druhej som si uvedomil ako sa pohoda skomercionalizovala co uz bolo citit hlavne roku 2002 uz vtedy to bola obrovska akcia, tiez hrali buena vista s.c. co sa nejak inak volaju a su z Kuby, zacali mi tam chybat masfel, korai orom ale aj trotel, sabot, ach ako by som este chcel este sabot zazit, a pred tym tie punkoviny co boli, + byvala vynikajuca tanecna scena, hraval sqely galager, nie ten tu geleger co teraz bude, 2002 bol silny rocnik, sice tam zacala ta nestastna komercionalizacia pohody ale dnes tam ludia presne toto prave hladaju, sabot, trotel uz boli minulostou ale este isiel myslim korai a masfel, zona dala konecne zas schopny koncert na pohode po predoslych sumakoch, myslim hrali slize ked sme dosli a boli uz silne vedlajsie programy, kamosi co sme s nimi isli behali vtedy nejake diskusie, ludovu hudbu, tvorivost ... k comu sme sa my vobec nikdy nedostali a uz vtedy sme si hovorili cestou spat co sme zazili ako by sme boli na uplne inych akcia a zasli navzajom ze heeej? toto tam bolo co dodnes zial niektori ludia nepochopili co to vlastne pohoda je, dalej to zial islo uz len dole vodou a okrem tych hedlinerskych komercnych pocinov som sem tam odisiel aj z koncertu ktory ma bavil, bud sa tam nedalo dychat alebo to bola taka spacirka spiti ludia sa tam navzajom balili a diskutovali a prekrikovali kapelu lebo sa nepoculi atd, vcas sa to ciastocne napravilo v poslednej dobe asi kvalitnejsimi headlinermi ked sa zacalo dbat aj na to ake maju zive vystupenia a pohoda sa asi "zintelektualizovala" co mne nikdy nevyhovovalo az velmi nevyhovovalo ale s odstupom casu hodnotim ze to bol velky prinos ... 2002 vystupili aj znovuzrodena slobodka a tusim buty, lucie, cechomor 2002 resp. 2003 a tvar pohody sa zmenila, velka cast starsich navstevnikov tu aj skoncila a potom sa napr. po dlhych rokoch vratila a ostala milo sokovana. to obdobie tych 2011 bolo typicke zas tym ze vsetci isli po tych headlineroch a tym padom nas oslobodili od tych nanosov komercionalizacie pohody a uzili sme si najlepsie koncerty na malych scenach kt. tu casto opisujem ... ziaden svietiaci mobil, nikto nikoho nehlada, neodchadza, neprichadza, nediskutuje a je tam take suznenie ako v malom klube, vtedy chodili ludia nepripraveni, casto sa ma niekto pytal kde mame ist dajte tipy, pripadne zvonil mobil podte rychlo tu do stanu je tu vynikajuca vec atd., teraz sa to zas rozvrstvilo a ludia chodia pripraveni maju ovela viac napocuvane veci pripadne priamo zoznam co presne idu atd. tie male nenapadne hviezdy co su rovnako ziariace ako slnko len trosku vzdialenejsie maju zasluzene vacsie publikum a je to ine, velmi pekne, napr, z tej masy vsehochuti mam som napr. v cisto skoro jasne subkulturne vymedzenom publiku ako v klube a je to vlastne este viactvare, zasnem tak ako na tych koncertoch malo pocetnych kde sme sa tu takto nasli ateraz som zrazu na ovela pocetnejsom konciku napr. kde pozeram kolo seba a citim sa napr. skoro najmladsi, pripadne na seward cumim kde sa tu tito ludia nabrali, pripadne co sme v kosiciach ci co :D

    • user56faee91b3968
      31. 1. 2019, 23:18

      @Peter_BB mas pravdu - vtedajsi album Long Gone Before Daylight bol po naozaj uspesnom Gran Turismo prepadakom aj ked neviem preco lebo podla mna je naozaj skvely(rovnako ako ich posledny album Super Extra Gravity z roku 2005)... Inak v decembri odohrali Cardigans par koncertov(hlavne v UK) na 20.vyrocie Gran Turismo kde hrali cely album od zaciatku do konca plus best of z ostatnych albumov(takze nieco podobne ako Nada Surf na poslednom turne Let Go).... Uz neviem ake cizmy mala Ema na koncerte(na to som sa ani nesustredil:).... Ale pamatam si ze basak Smity bol trochu opity a riadne to tam roztocil.... Tiez som mal nejake albumy od Roe-Deer ale tusim som ich niekomu dal takze zostala mi len Khoiba ktora mi pride dost uspana:)... A toto bola moja najoblubenejsia od Roe-Deer https://www.youtube.com/watch?v=YOKPC7O0otQ

    • user56faee91b3968
      1. 2. 2019, 02:02

      @user56faee91b3968 este musim poopravit ze na Pohode 2003 nehrali - 123 Minut ale Slnecny Orchester ale basak tej kapely hral aj v minutach.... Inak vtedy hral na Pohode.Prid aj Kontrafakt... Neuveritelne nie:)????

    • Peter_BB
      1. 2. 2019, 09:04

      @user56faee91b3968 Album so skladbami ako Apple sauce by potesil aj mna - nie nad takyto "neprepálený" popík :), napr. pri vareni polievky, hned sa lepsie kraja cibula atd. :)), z akt. kapiel mi v tejto polohe sedia The Goon Sax. Ema je vsak fantasticka v tych smutno-depresivnych polohach, vid. napr. aj cover DM Never let me down again s Lunom. A ano, na toho "sjetého" Šmityho z toho koncertu si pamatam, aj sme to s chalanmi preberali, ze mal toho "viac v krvi", ale to uz je len a len jeho vec co a kolko, hlavne ze mu to ladilo s Emou ludsky aj hudobne :)

      Cardigans mali podla mna skvely debut, a odvtedy sli uz len a len "dolu vodou". Na Gran turismo este mali zo tri hity kt. sa hodili k tym starsim, ale na L.B.D. uz ani jeden (ten uz bol de facto iny zaner), a podla mna nemali velmi inu moznost vyskladat setlist na Pohode oproti tomu ako to zahrali. To, ze vacsina ludi chcela "the best of" a la Moby na Pohode 2011 je na druhej strane tiez absolutne pochopitelne, prose C'est la vie :))

    • user56faee91b3968
      1. 2. 2019, 18:08

      @Peter_BB Cardigans sa s ich prvymi dvoma albumamy(Life&First Band On The Moon....plus ich debut Emmerdale ktory vysiel v roku 1994 vo Svedsku a neskor po komercnych uspechoch aj medzinarodne) zaradili v polovici 90.rokov k bezstarostnym gitarovkam ktorym dominovala zena(Catatonia,Sleeper,Echobelly,Belly.....avsak kapely ako Cranbenberries,Elastica,K's Choice alebo Veruca Salt by som do tejto kategorie bezstarostnych nezaradoval) takze niet divu ze si nasli so svojimi hitmi(Carnival,Rise&Shine,Lovefool,Never Recover,Been It) cestu aj do komercnych medii(a to aj u nas).... Gran Tourismo bol ich komercnym vrcholom(neviem ake tri hity ktore sa hodia k tym starsim myslis ale asi mas na mysli single My Favourite Game,Erase/Rewind a Hanging Around..... aj ked ja mam radsej albumove tracky Do You Believe a Junk Of The Heart) po ktorom Cardigans dospeli a zacali sa uberat pomalsim tempom na Long Gone Before Daylight a Super Extra Gravity.... Mnohym to vtedy nesedelo ale mne sa tato vaznejsia poloha paci....
      Videl som ich na Pohode a potom aj v Prazskom Abatone a boli vynikajuci aj ked setlists tvorili vacsinou pomale veci a ked sa ludia v Prahe dozadovali Lovefool tak Nina to okomentovala ze z takych veci uz vyrastli(alebo take nieco ak sa dobre pamatam).... Ale 1000 ludi 1000 chuti.... Mne sa to paci a pozrel by som si ich znovu https://www.youtube.com/watch?v=WNWZCTrocN8

    • Peter_BB
      1. 2. 2019, 18:53

      @user56faee91b3968 Suhlasim, a presne tie 3 single som myslel. Chvalabohu, pokial ide o Lovefool (normalne si ma vystrasil :)), ved pozri ten pekny koniec grafu vpravo :) https://www.setlist.fm/stats/songs/the-cardigans-13d6bddd.html?artist=13d6bddd&song=Lovefool Boha, sme tu asi dali najdlhsie vlakno historie WP :)). All in all, zasluzili by sme si repete Cardigans na Pohode :), obzvlast ak by slubili zahrat iba tie najvacsie hity, cim starsie = tym lepsie :)))

    • user56faee91b3968
      1. 2. 2019, 23:51

      @Peter_BB tak este prispejem do tohto vlakna aby bolo este dlhsie:)... Repete Cardigans na Pohode by bolo fajn len neviem ci by pritiahli dnesnych teens(ti ich asi ani nepoznaju:).... Inak nesuhlasim s tebou cim starsie tym lepsie ale to je vec nazoru:)..... a ked nejaka oldie tak tato https://www.youtube.com/watch?v=WLQdfo730MY

    • user56faee91b3968
      2. 2. 2019, 00:09

      @user56faee91b3968 chcel som som dat Never Recover ale dobra je aj tato https://www.youtube.com/watch?v=sps6VZhVH1A... A tym by sme to tu mohli ukoncit:)

    • Peter_BB
      2. 2. 2019, 09:53

      @user56faee91b3968 :)), nadviazeme snad osobne pred koncertom Cardigans na Pohode 2020 :)))

    • user56faee91b3968
      2. 2. 2019, 11:21

  • dukon
    28. 1. 2019, 12:43

    nesli by konecne uz Massive Attack? zacalo jim velke turne a festivalove leto maji zatim prazdne idealne i s Mrs. Fraser :)

  • emo
    28. 1. 2019, 09:58

    https://www.youtube.com/watch?v=sqEsLJrEIck&feature=youtu.be
    ked zimna depka kolo nas pomaly vrcholi a my "slovač" nie ze kde ini koncia my zaciname, my sme poriadne ani nezacali, mame este vzdy dost sil prezili sme vela zim, bezte vsetci do teplych krajin a prava "slovač" sup do kratkych triciek nacvicovat skoky do snehu, blablablabla blablabla blaaa

  • monghi
    24. 1. 2019, 22:24

    tak takto ... Underworld, zatial ... 6.7. 2019 v Holandsku, potom az 12.7. 2019 v Spanielsku ... a viac nedodam ... a tiez chcem nejaku popolnocnu prijemnu elektroniku :)

    • CeceX
      25. 1. 2019, 19:37

      @monghi Underworld, Eric Prydz - Holo, Richie Hawtin -Closer, Sven Vath, Andhim, Super Flu, Peggy Gou, Phantogram, Vök, Jon Hopkins, Aphex Twin, Way Out West, Tycho ....... a jdu pro lístky ;)

    • emo
      25. 1. 2019, 23:39

      @CeceX pocitam ze daco bude a prajem aspon troch. alebo pekvapia inym menom. a este to pojde k menej zvucnym projektom a dufam ze pravoverni elektronkari budu tento rok preektronizovani. tycho pred burkou

    • VV
      26. 1. 2019, 10:16

      @picusHujer ano urcite bude straasne vela elektroniky pane picusHujer, kdeze len tri, oni urcite vykupia vsetku elektroniku este aj od vietnamcov :D
      Potom ked si s Kascakom zaspievate na hlavnom podiu internacionalu, poproste ho nech vam dovoli postavit sa na podstavec, nadpis tam ani ziadny nemusi byt aj tak vsetci aj male deti budu nadsene kricat: jeeej Picuuus! Viete podla coho vas poznaju? Podla vasho picushujerieho pindika!

    • emo
      26. 1. 2019, 12:14

      @VV nemozte urobit nic pan vv aby som vas prestal mat rad. nejde to. prepacte mi moju rodicovsku a teda v nezanedbatelnej miere aj ochrannu a nadvecou povznesenu poziciu. vychoval som 3 deti z toho dve uz ukoncili svoje vysokoskolske studia + som prebral funkciu otca 3 mladsim surodencom z toho o 10 a o 16 rokov ml. bratov. okrem toho dodrziavam prisne prezumpciu neviny a pravidlo neoplacanie aj v pripadoch kde uz ini palicu zlomili. je to vec posvatna. pozvanie na pivko stale plati uz 3x a elektronika uz x krat bol som pritom ako michal gresskovi nieco nacrtol. viera ci nabozenka ci socialisticka ci kapitalisticka su barlicky a vobec ma nezaujima ci su realne vedecky podlozitelne. brat ludom akukolvek barlicku je nepriatelne a je to zlocin hoc aj na zaklade akehokolvek udajne uslachtileho ciela. podkopavanim barliciek a podkopavanim paliciek o ktore sa pieraju ludia padaju. podkopnut starcekom palicku je nepriatelne. stastne chvile do pohody a rad vas tam uvidim z oci voci. som prijemny spolocnik :))

    • VV
      26. 1. 2019, 12:58

    • emo
      28. 1. 2019, 05:05

      @VV dame oblubene premostenie pituho bb na sport prave pre vas oboch - marek kubacka s navadzackou mariou zatovicovou sa stal majstrom sveta ! v prvom kole sa nechtil a bol z toho sklamany. v druhom kole sa chytil ... dolezita je huzevnatost, chytit sa a viera, napr v toho spravneho navadzaca. co z toho ked je tam huzevnatost a nie je viera a ani sa nechytis na toho navadzaca ... tvoj hujer hujerovic ( citat ruskou vyslovnostou tak ako heavy metal je v rusku chevy metal ) - narodili sme sa preto aby sme boli stastni, nie normalni

    • emo
      28. 1. 2019, 05:15

      @bella_matribus_detestas joj uslo mi dolezite slovicko - nevidiaci - marek s navadzackou . presne tak dolezite "detailiky" nam casto pri tom unikaju :)

    • emo
      28. 1. 2019, 05:16

      @bella_matribus_detestas a tak mozno aj uplne najdolezitejsie je vcas sa opravit ;)

    • VV
      28. 1. 2019, 10:40

      @picusHujer to hulite hned tak zrana alebo mate tak dlhy dojazd, prezradte ten matros picusHujer

    • emo
      28. 1. 2019, 11:55

      @VV nene, sem tam som si uletel na kvalitnom silnom cajiku a teraz pijem pivko sem tam, teraz sa nakopili problemy z kazdej strany takze malo spinkania tradicne, ale trosku budem teraz robit zmenu, jednak toho velmi vela na mne visi a su to dost tazke stavy momentalne a jednak mam prebytok pozitiv energie ktoru chcem konecne davat tym pozitiv ludom ktorym ja nesiaham ani po clenky a oni sa o kazdeho staraju, len o nich sa nestara vobec nikto a ja chcem venovat malu cast energie prave im tymto vzacnym ludom, cize mam teraz velmi vela ludskeho dna a idem aj vrcholy, na stred mi neostane cas, a som teraz viac blizko ako vzdialene s niekym klabosit, takze Vam tu nebudem tak casto po ruke. Prepacte.
      Prave oslavila nedozite narodeniny erika corbova z KE a tolko ludi jej dodnes pise na jej fb a vsade ju spominaju. tak teraz som tu viac pre takychto ludi. nejde len o dlzku zivota ale hlavne o jeho kvalitu a nejde len o to co stratili ludia ked ich opustila ale ide o to co ziskali ked boli s nou. to im uz nikto nikdy nevezme. nech ostavaju s nou a nech ziju jej odkaz. ja som eriku osobne nepoznal a napriek tomu ju tak casto stretavam s odkazmi na nu a jej fotkami atd.
      tradicna hulicovina hujerovina:
      - mam kolacik
      - ja mam nove auto a dom a krasne saty...
      - a kolacik mas?
      - nemam
      - tak ochutnaj paci, je vynikajuci

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa