Airport Trenčín 11 — 13 July 2024

Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • dukon
    30. 1. 2019, 16:28

    Jinak teda vzhledem k tomu od lonska uz Colours nesponzoruje Agrofart, tak zacinam uvazovat ze se tam poprve podivam misto Pohody, jejich line-up neskutecne houstne, Cure, Mogwai (vim na Pohode uz jsem je videl, ale je muzu videt kazdy rok), Florence, ZAZ, Richie Hawtin, Olafur Arnalds, Kronos Quartet

    na Pohode pro me zatim pouze Kiwanuka, Roots a Gainsburka
    tak snad se v Trencine zjevi neco typu Massive Attack viz nize, jinak bohuzel...

    • emo
      30. 1. 2019, 16:46

      @dukon mogwai boli vynikajuci, trochu pomenej ludi podla oproti tomu co som ocakaval a kronos boli super a dost tazki podla mna pre bezneho posluchaca tak tam zas prave milo prekvapila velka ucast pohodoveho publika ... kazdopadne sa urcite oplati ich vidiet, florence napr. ide dost mimo mna ale colour parada aj Tvoj vyber na oboch festoch, neviem co s tym ked ma aj manzelka lame :D ale leto je kratke na vsetky aktivity, keby ze tomu nebrani zakaz vstupu s pesikom, tak neviem ... ale aj tak neviem, moja baba to chce kvoli mne ... aa kurnik :D

    • emo
      31. 1. 2019, 16:50

      @dukon sis maria som si to pozrel co maju a fakt parada o.i. maju hiromi co tu roky odprucam a davam zaznamy koncertov. tak a toto ma dostalo nadhera areal bomba co som vzdy chcel vidiet. sa modlim aby sme nemali tyzdenne vystupovanie vo francuzsku tou dobou lebo musime nieco zarobit na fungovanie a makat ked minuly rok boli baby na majstrovstvach Eu 5te teraz 4te a buduci rok chceme aspon trosku sa dotiahnut na cz co beru pomaly v uplne kazdej kategorii medailu. tak vytrvalo som tej ostrave odolaval a teraz toto mi spravia!

  • user56faee91b3968
    29. 1. 2019, 22:14

    Tak tomuto sa hovori Line-up..... https://www.allpointseastfestival.com

    • Peter_BB
      29. 1. 2019, 23:02

      @user56faee91b3968 the best of AEG Europe, "tej druhej korporacie" :(, ale maju tam Parquet courts tak im odpustam :))

    • user56faee91b3968
      29. 1. 2019, 23:48

      @Peter_BB nielen PC ale aj Strokes,The Raconteurs,Snail Mail,Idles a Interpol.... Normalne rozmyslam ze tam pojdem.....

    • Thomes
      30. 1. 2019, 08:37

      @user56faee91b3968 já zvažuju den se Strokes, ale ten s Bon Iver je taky skvělý. Škoda, že tam je rozdíl celý týden...

    • Peter_BB
      30. 1. 2019, 08:42

      @user56faee91b3968 urcite chod/te ak mozes/te, a kaslite na to ze ide o akciu kde si "jedna z tych dvoch korporacii" poskupovala kapely z kt. by inac cast zrejme skoncila na Pohode (ak by sme zili este v povedzme 2010-2013). A vidime sa snad na koncerte Parquet courts v kosickej Tabacke :)))

    • emo
      30. 1. 2019, 08:54

      @Peter_BB kazdorocne z podii pohody znie niekolko cure ale to by popisal lepsie monghi, z celeho koncertu cure na pohode v podani thex cure som bol v minulosti skor sklamany, no dost sklamany :D, tento rok som si vypocul joy division v 3 sqelych verziach na Pohode :D pocitam ze Cure bolo minimalne tolko :D

    • emo
      30. 1. 2019, 08:57

      @bella_matribus_detestas vlakno nizsie ty picus hujer, nehul tolko, zas si potvrdil aky si kkt

    • VV
      30. 1. 2019, 09:58

      tak malo to vyznam
      uz nielen ze debatuje v niektorych vlaknach sam so sebou, ale uz sa dokaze kompletne samoobsluzit vratane samodojebu
      ja si mozem dat pohov

    • VV
      30. 1. 2019, 10:20

      a tym asi aj vychova skoncila, ak sa nebude vediet vpratat do koze a bude kazdeho nespokojneho zase buzerovat, nalozte mu uz sami

    • emo
      30. 1. 2019, 13:18

      @VV joj vela na Vas dnes myslim pane, bo robím same VV, VV = výkaz výmer, uz som to dnes napisal aspon 70 x - zac. roka, ceny hore
      velmi sa ospravedlnujem nijak sa mi Vas nepodarilo zlucit a uspokojit, cel som mat belu obr. pre pituho bb a picus hujer meno pre Vas, len som to nedal, chudak p h aj bela by nemali byt spajani, bo to je samo ze len a len moje maslo na hlave, nuz nedal som to, nezvladol, diky za spolupracu, uz som na 99% rozhodnuty ze ste ma obaja vychovali, t.j. idem volit belu bugara a uz nikdy na pohode nepojdem ani na paru a ani na ziadneho interpreta tmavsej pleti nedaj boze na interp. inej sex. orientacie. dakujeeem.
      len je tam stale to 1 % a u picusa hujera clovek nikdy nevie, myslim ze by ste to tu rozhodne nemali vzdavat sefe to %ticko mu treba vytlct z hlavy opakovanim matkou mudrosti a uz bude vsetko na poradku

    • VV
      30. 1. 2019, 15:12

      @picusHujer nie pan picusko, asi som posledny co to zistil ale aj mna uz fakt nudite a tak sa tu hadajte sam so sebou ked ste ukazali ze to uz viete. ja sa tu obcas ukazem ale uz nie kvoli vam.
      uz ste vyrastli na velkeho chlapca picusko a aj ked bude pre vas sklamanim ze iste partie sa vam v dospelosti uz prilis nezvacsia, nemracte sa a nevesajte hlavu ako vasa predloha na festivale, ved ako pise monghi najdolezitejsia je laska! :D bye a cmuk!

    • emo
      30. 1. 2019, 16:36

      @VV http://leteckaposta.cz/190172714
      jj no kto tu bude slusne napominat a nie buzerovat ohladom vsetkych "inych" na zaklade povodu a orientacie a aj velkosti svojho prirodzenia /fakt netusim preco mate neustalu potrebu porovnavat sa prave so mnou s mojim mikro penisom a nenajdete si pre porovnanie lubovolneho ineho chlapca nad 10 rokov/, posielam mu svoje VV kolo dvoch moslimskych chlapikov a jedno V posiela ja krestansky chlapec, s tymi chlapcami sme uz nieco preskakali za posledne 10rocia, takze si ma zapamatajte a kludne sa na Pohode prihlaste o to pivko co u mna mate nech mi to mozte vysvetlit aj osobne, rad si to vypocujem, najdete ma lahko, spacirujem si po festivale s malym psikom co ho mam na rukach ked nas webparty cookie zvecnil na nahodnom stretnuti velmi spravnych ludi na spravnom mieste v spravny cas na ostatnom rocniku
      http://leteckaposta.cz/132399274
      cmuk, tesim sa velmi na Vas, ked tak velmi chcete pivko mozme dat aj v sprche tak ako nas Pan Boh stvoril ...
      ... viete to casom zistite aj sam ze kto o com a preco stale toci dookola, mali sme kolegu co furt tocil kde aku zensku on by dal dole potom si konecne nasiel dobru erdeg babu a zrazu tema kazdodenna skoncila, chlap si mysli ako vela potrebuje sexu len do chvile kym nestretne zenu ktora naozaj potrebuje vela sexu

    • user56faee91b3968
      30. 1. 2019, 18:39

      @Peter_BB Pohoda mala svoje najlepsie obdobie podla mna v rokoch 2006-2014(Pixies,Mogwai,Afghan Whigs,The XX,Smashing Pumpkins,Portishead,Ian Brown,The Hives etc...).... a Parquet Courts by som videl radsej v KC Dunaj(mam to blizsie nez do KE:)... Inak v Tabacke tento piatok Algiers(ktori budu aj na Grape) https://www.youtube.com/watch?v=lGZXzmM1smM

    • user56faee91b3968
      30. 1. 2019, 18:46

      @bella_matribus_detestas&VV....vy dvaja co tu stale riesite????Bury The Hatchet.... https://www.youtube.com/watch?v=24uYT4AQg6c

    • emo
      30. 1. 2019, 20:25

      @user56faee91b3968 a ty co sa nam do toho pridavas ? :D co se skadliva to se rado ma / miva, momentalne sme dosli do stavu ze chlapec tvrdi ze mam maly penis a sere ho to. ja ze vsak mam a co ho to tolko sere ked to mna vobec nesere. teraz ho zas sere ze mna to nesere. takze v tom nema jasno. ja som ho pozval par x na pivo a teraz ho pozyvam do panskych sprch na pohode ze mu teda ukazem cholem ze by mal serdecko na pokoju. pride mi to uplne normalne. ked sme boli skolkari a este sme nevideli tak sme sa tiez s kamaratkou dohodli ze sa skryjeme a tam si ukazeme a bolo. zhodnotila ze co je male to je mile a ze mne to teda nejak divne odstava a ze ci si moze pochytat. tak a preco by nemohla. kto nevidel neveri a su aj taki co videli a aj tak neuverili a tak napr musia prst do stigmy strkat. potom sme si ukazovali ako piskaju chlapci a ako dievcata a ked sme boli smadni tak sme chodili pit zo zachodov a este sme boli aj frajeri ze ako sme so systemom vybabrali. neviem o co zas ide tebe viki, co ty si tiez chces pozriet?? sladka nevedomost, ale kus neskoro ci?

    • user56faee91b3968
      30. 1. 2019, 21:15

      @bella_matribus_detestas ja nechcem nic vidiet(a uz vobec nie vase penisy:)... Len som vas chcel trochu zmierit... A ked si spomenul stigmu tak Stigma je album ktory v roku 1992 vydali EMF a toto je jedna vec z neho https://www.youtube.com/watch?v=AMqztyQUV50

    • Peter_BB
      30. 1. 2019, 22:33

      @user56faee91b3968 suhlasim Viktor, mne najviac sedeli headlineri v 2011 a 2013, ale presne 2006 sa mi spaja s prvym umelcom objektivne z "kategorie A" (Prodigy), a 2014 zas z "mojim subjektivnym AAA" (Suede :). Este Bjork v 2015 akoby trosku pomohla zmiernit ci "zamaskovat" :) eru dominancie Live Nation a AEG Live, no ale potom, ..vlastne ako sme si uz napisali :) A ano, Parquet courts radsej v BA ci este lepsie vo Viedni, uz viac nechcem zazit ten mensi trapas ako na Mudhoney v KE ked tam bola sala zaplnena tak z tretiny.

    • user56faee91b3968
      30. 1. 2019, 23:27

      @Peter_BB Prodigy(spolu s Garbage) headlinovali v roku 2005....v roku 2006 patrili medzi najvacsie hviezdy Pixies(a pre mna aj The International Noise Conspiracy) https://www.youtube.com/watch?v=qxLiQ2puOyQ

    • emo
      31. 1. 2019, 06:12

      @user56faee91b3968 no ne vsak pohoda. dakujem. je jasne ze vsetko bolo 1000 x povedane. stacia mudrosti starych mam alebo znamych autorov potom asoon z 1/10 to dodrziavat a drzat si liniu aspon z 1/100 a neprekrucat a vsetko bude ok. cize napr. odpoved hladaj na tom mieste z ktoreho vysla otazka. emf urobili na svk jednu brutal hudobnu revoluciu 1vym albumom v tej komercnej prvej linii spolu s rem boli 91 silene priati celym spektrom ludi ze museli sa hrat na kazdej diskoteke a hucali aj pri nejednom rozbijani zariadenia VS internatu. ved vtedy som aj par kuchyniek zachranoval pred spolupogujucimi. nie az tak silne to bolo ako studentsku generaciu predtym depeche. a oni spolu dali zaklad pre mohutne vlny cure manie kde cureisti ich potom volali whishaci podla aktual albumu. ale aj u2 kus do brutalu industrialu atd atd samozrejme nastup tych strednoprudovych gitaroviek a samozrejme nirvana atd atd :)

    • Peter_BB
      31. 1. 2019, 08:34

      @user56faee91b3968 ozaj Viktor, mas pravdu, a verim ze si sam "poopravis" :) zaciatok toho najlepsieho obdobia Pohody na 2005. Mam zlu pamat na cisla, ale pamatam si ako bol vtedy natresk a dobra nalada v areali, napriek tej burke (vdaka ktorej mi z toho koncertu Prodigy zostal velky zazitok, hoc ich hudbu vobec nemusim). Z ich koncertu z 2016 mam najma ten zazitok, kt. som tu uz spominal, ze v 5. skladbe bol v Pivobrane len personal, a potom sme sa s pivom v ruke v uplnej pohodicke :) dostali popri mure az na uroven pred zvukara, cize to uz taky natresk nebol :), a pri tej "vate" Prodigy v strede koncertu ani nejaka za zmienku stojaca nalada.

      Dost asi skoda pre nas, ze na prepad predaja albumov a boom koncertov a festov takto zareagovali tie dve korporacie, najma vytvorenim novych festov ako Mad cool ktore nam "ukradli" gitarovky a "elektrikarom elektro" :))) Ved v jeho tusim iba tretom roku existencie (pred rokom pod vedenim Pearl Jam) uz mali line-up ktory je u mna len tesne pod uz legendarnym najlepsim line-up ever kt. sme aj tu dost rozoberali - Primavera 2016. Ak to tu Boomer stale citas tak ak nieco fakt velmi zavidim v dobrom, tak ucast na tomto (ak sa nekrizili Parquet courts s Dinosaur Jr :)))

    • emo
      31. 1. 2019, 09:54

      2004 bol super - mimochodom po nom bol najviac obvinovany ako festival pravicovej pol. piesne :D hej boli tam ozbrojene sily a verbovali aj do armady, a boli tam nejaki lavicovi politici - chmelar a neviem kto? fakt to nesledujem, len si pamatam ze chmelar furt posielal fica do basy na nejakej Pohode co tu dakto daval odkaz :D
      bol teda tem anti bush rocnik - chumba, ska-p, pocas ska p bol na dlhsi cas opakovane na velkej obrazovek rado richto neskor sef nitra mariatchi, kamera si ho vyberala nakolko spieval cele texty ska p vtedy a bola aj jeho bandaska vtedy a neskor pisalkovia pisali ze bandaska by nikdy nevystupila nebyt pozdejsieho incidentu. vtedy bol na pohode aj nacelnik pituho zoskupenia ekologov svk konkretne omar alias š. sz. čo mu tak tu niekto vypindal jeho festival a ten sa najvaic aj so silviou vtedy tesili na sqele finske baby varttina, naj uspech zozali moloko co som ja do 3 minut tradicne opustil. sqela c. evora bola dalsim topom rocnika, snad na ziadnej inaj kapele neodspievalo hity tolko slovakov ako na bobovom m. wailers a pamatam ze tam chlapici oslavovali nejake vyrocie zalozenia? co pripadlo presne na den ich vystupenia a dali fakt dobry koncert, tam som sa na nom stretol s lacim durkovicom vtedy aktualne punkacom s copaismi ci dreadmi ? zona a tam odfacila svoj koncert, potom im praskla struna taze dost nareky boli nad tych im koncertom a nejaky alkopunk predomnou sa vkuse dozadoval nech zahraju cigansky problem. asian dub f. boli super a naj koncert ako vzdy dali samozrejme moji milovani masfel, nasledne tam masfel /nie som si istý ci presne na pohode ale myslim ze ano lebo pamatnejsi koncert masfelu bol u mna predsa len ten z vystaviska nakolko tam som ich videl 1. krat/ viedol dost podivne diskusie o "zenskych" a vytocil nase feministky napr lenku kukurku, to je mimichodom presne ta co hodnotila myslim 1. rocnik art pohoda a presne ta co bola v tom srandovnom konflikte a derevene koralky s misom k. :D už tam velky zlom 2004 pristupu k ludom od sbs cela zmena filozofie, zmena pristupu k vozickarom atd. kosicania tam spievali sk slovan sk... bratislava a bol to fakt jeden velmi vtipny a vydareny rocnik, ludia sa tam tiez zmenili trosku, nikto nepicoval do kazdej prkotiny ako ze preco si si dala toto namalovat henou na ruku :D po tomto rocniku uz ani niekto neriesil ze "co tam robia ti dredaci na takomto festivale to fakt nechapem" :D ustali aj boje co tam ma vobec hladat elektronika a velka cast ludi aj prestala chodit ze toto uz nie je ten fest co to byval a velka cast novych ludi prave zacala chodit, tie roky boli asi najvyraznejsou zmenou publika v dejinach co malo aj svoje dovody :D vtedy aj zacali vyraznejsie oslavne ody ze pohoda sa zacala prirovnavat k mega znamym podujatiam eu/uk dolezitosti.

    • emo
      31. 1. 2019, 10:37

      2005 2006 sme vynechali, prislo nam to predsa len prilis komercne masove na male babulo, za to sa babula ucila chodit pred stanom na ekotopii a pod. skoda tych pixies, garbage mohli byt 1 z headlinerov tych rokov ktorých by som konecne neopustil , kto vie :D
      dalsie roky boli nadherne, detske sceny, divadielka, pocuvanie hlavneho podia zo zadu od stanu, velmi dobra poloha postavit sa presne za podium hlavnej sceny
      naj ked uz si musim vybrat bol 2011 u mna, headliner sa mi vobec ziaden nepacil ani som na ziadnom nezotrval, ale male a stredne sceny boli u mna ten rok uplne topky, boli asi silni headlineri lebo sceny boli uplne prazdne citil som sa ako na malom festivale napr. polskom ako off, alebo este mensom live f. krakow alebo uplne malom nekomercnom DIY festivaliku
      teda som vynechal aj prvych prodigy, co som si dal teraz opakovanie co som aj tak bol len koli manzelke ked sa konecne stretneme po celom dni uplne sami myslim ze to bol pomaly jediny koncert co som dal cely, teraz mi uz vychadzaju 2,3 max 4 cele koncerty na rocnik, kde su tie casy ked som daval aj 15-20ku celych resp 1/2 koncertov denne :D prodigy su u mna top 1 co sa tyka manipulacie hudby ale to je vlastne pochvala, nastastie sa v hudbe take diskusie nevedu ako napr vo vytvarnom umeni kde je pre mnohych top manipulator salvador dali ... byt tu koncert prodigy tak na nich ideme podla toho ako manzelka povie, presne tak ako pojdeme na dead can dance co sa tam asi moja baba bude aj nudit :D ale ta cesta spolu dvaja nic len volant, pedal, mesta a krajina svetla a sem tam idiot sofer inak klidek pohoda, zvoni telefon a treba nieco hned zaraz a tak ja som na moste z pesti do budy, koncert cesta spat, kavickova zbrnda z automatu pre lasku uz to samotne stoji za to :D

    • emo
      31. 1. 2019, 11:02

      tabacku zbytocne riesit poloprazdna sala je pre nas poloplna, neuspech pre inych je prekvapivy uspech pre nas, ludia tu nie su a ani nebudu a ani neboli, ked sa niekto ponosuje na pocetnost publika mal by vediet ze radkof uz poslednych par dni rozdava listky a obvolava vsetkych znamych nech pridu na koncert aspon zdarma nech nie je trapas. toto je realita, koncerty sa na cas presunuli priamo do krcmy lebo tam ludia sedia a piju ale do saly uz nevojdu, k tomu 2,10 e plzen tank, na ills samozrejem zdarma 10 ci 14 ludi aj s gitaristovou frajerkou o hodinku na to plny dvor pred vedenim strany smer, teraz uzavreta spolocnost a dnu zas nove vedenie mesta, dost problemy so zvukom vo velkej sale ktora sa da zvladnut velmi dobre len na cast a konkretny typ produkcie, to su uz len take nuansiky, podstata je ze ludia nie su, takto stroskotal aj radkofov POKE, ktory bol realnym overenim ze to nejde, nie je zaujem, tych par ludi stale tych istych tu 10 roznych scen nepotiahnu. POKE to dali jasne znat co sme roky tvrdili, nie propagacia ani nic, nie su ludi, od hned po revo 6 ludi na dunaj v ich najlepsom obdobi 4 organizatori + ja + kamos cez POKE kde sa fakt zapojilo vsetko co existovalo, vsetko cez hudbu krcmy literaturu divadlo ... co v mesta hoc rozstrusene ale predsa len stoji za to sa zrazu spojilo a kumulovalo na jedinom mieste a aj tak krach ... cize nic . velku salu nezaplnis, mala scena v starej tabacke sem tam koncert ktory nepotiahne velmi do straty, ta radost z toho ze vobec dokazu fungovat je velka a verime ze este dlho bude, tesime sa velmi ze tam chodia ludia napr. "co tu hladaju tie komercne pipiny" tak vdaka Panu Bohu za ne. dotovanie mestom statom, prezivanie nie je riesenim, scena tu bude iba taka sa sama potiahne, zbierat pekne zdrave chutne huby bez podhubia nepojde. a ked uz nieco tak to nestoji na "alternativnych" ludoch ale prave na tych "komercakoch" co tu "nemaju co hladat" nonsens :D

    • user56faee91b3968
      31. 1. 2019, 16:39

      @bella_matribus_detestas rok 1991 bol po hudobnej stranke naozaj skvely a vyslo vedla dobrych albumov-Nirvana(Nevermind),R. E. M. (Out Of Time),My Bloody Valentine(Loveless),Pearl Jam (Ten),RDCHP(BloodSugarSexMagic),Primal Scream(Screamadelica),Soundgarden(Badmotorfinger),Smashing Pumpkins (Gish),Guns n' Roses(Use Your Illusions 1&2)Metallica(Metallica) a aj U2 ktory s Achtung Baby isli trochu do industrialu https://www.youtube.com/watch?v=OHdwT4Izknc

    • user56faee91b3968
      31. 1. 2019, 16:45

      @bella_matribus_detestas a co sa tyka roku 1991 nemozem zabudnut ani na ja Pixies a Trompe Le Monde https://www.youtube.com/watch?v=Qr2uPQoGsJc

    • user56faee91b3968
      31. 1. 2019, 16:59

      @Peter_BB podla mna mna bol naozaj dobry prvy rocnik Pohody z hladiska zastupenia zahranicnych kapel ktore pritiahnu ludi rok 2003-Cardigans,vtedy naozaj popularni Kosheen,Hooverphonic.... k tomu koncerty SK&CZ kapel ako EOST, Roe-Deer,Tata Bojs, Zona A,-123 Minut(s ich basgitaristom som dal vtedy pivo:)... Naozaj dobre to bol vtedy https://www.youtube.com/watch?v=dtEOf1rcED8

    • emo
      31. 1. 2019, 17:19

      @user56faee91b3968 haha to je pravda cardigans mam rad a po tych 2 ci viac hodinach co po problemoch meskali zacali tu seriu headlinerov z ktorych sa odchadza. cumeli sme na to co to ma sakra byt no a po druhej pesnicke ked sa to nezmenilo tak sme vypadli. dost som tam trpel aj mi ich bolo luto na to sa zrazu otoci manzelka s raznostou zeny cinu a dost tak toto teda nie a odchadzame. milujem ten pocit oslobodenia ked niekde nemusis stat s laskou ked vedla je nieco co stoji zato :))) ale hujerfonik boli fakt vynikajuci nezabudnutelny koncert. cely cas to gradovali az to vygradovali fakt brutalne. vsetci to hoc neradi nejak na upozornenia ze uz musia koncit predsa len vzdali okrem gitaristu ktory to teda odmietol ukoncit a hral dalej sam az nakoniec musel prist usporiadatel a gitaru mu odobrat :))))))))

    • Peter_BB
      31. 1. 2019, 17:22

      @user56faee91b3968 suhlas Viktor, ze 2003 bol "prelomovy" rocnik, prvy s fakt velmi silnym line-up. Trochu tam asi pomohlo, ze vtedajsi ostatny album Cardigans mnohym nesedel (mne sa pacil, aj koncert na Vystavisku). A Zona a Tataci skvela zabava, a Roe-Deer silny zazitok (netusim preco nemam spomienky na EOST, mozno krizenie s Neuropou :)

      S Roe-Deer si mi pripomenul srandovny zazitok, po Pohode'03 som na nich dost fical (aj som si vtedy kupil CD), a potom album Khoiby som vnutil aj kamaratke (pre pribeh je asi podstatne ze "slovenke"), bez toho aby mi "dotrklo" ako velmi sa podoba na Emu Brabcovu. A uplna "haluz" - ta kamaratka pracovne cosi dorucovala mame Emy Brabcovej, kt. si to vsimla a povedala jej preto (pamatam si pomerne presne) "má dcera hrá v nějaký divný barový kapele" :) A ta moja kamaratka jej odpovedala cosi ako "Budete prekvapena, ale kapelu Vasej dcery poznam, a paci sa mi" :) Trosku prekvapila "pani mámu" a dostala do rozpakov :)) A dokonca sa mi zda, ze na tej Pohode vystupovala EmaB v takych vysokych cizmach ktore mala pozicane od mamy, a ktore si potom "pani máma" vyziadala naspat :) Toto len zivot a Pohoda 2003 vymysli :), a asi aj pre taketo bizarne pribehy beriem Pohodu ako sucast mojho sukromia :)

    • emo
      31. 1. 2019, 20:25

      2003 hrali sqeli Zagar, uz tam bolo vidno aky je to velky festival, bol som na nich 2 tyzdne predtym a nemohol som sa od nich odtrhnut, tu zrazu vobec nezaziarili, ludia tu chodili hore dole odchadzali prichadzali prisli len omrknut v tom kupolovitom malom stane, na jednej strane ma to velmi mrzelo na druhej som si uvedomil ako sa pohoda skomercionalizovala co uz bolo citit hlavne roku 2002 uz vtedy to bola obrovska akcia, tiez hrali buena vista s.c. co sa nejak inak volaju a su z Kuby, zacali mi tam chybat masfel, korai orom ale aj trotel, sabot, ach ako by som este chcel este sabot zazit, a pred tym tie punkoviny co boli, + byvala vynikajuca tanecna scena, hraval sqely galager, nie ten tu geleger co teraz bude, 2002 bol silny rocnik, sice tam zacala ta nestastna komercionalizacia pohody ale dnes tam ludia presne toto prave hladaju, sabot, trotel uz boli minulostou ale este isiel myslim korai a masfel, zona dala konecne zas schopny koncert na pohode po predoslych sumakoch, myslim hrali slize ked sme dosli a boli uz silne vedlajsie programy, kamosi co sme s nimi isli behali vtedy nejake diskusie, ludovu hudbu, tvorivost ... k comu sme sa my vobec nikdy nedostali a uz vtedy sme si hovorili cestou spat co sme zazili ako by sme boli na uplne inych akcia a zasli navzajom ze heeej? toto tam bolo co dodnes zial niektori ludia nepochopili co to vlastne pohoda je, dalej to zial islo uz len dole vodou a okrem tych hedlinerskych komercnych pocinov som sem tam odisiel aj z koncertu ktory ma bavil, bud sa tam nedalo dychat alebo to bola taka spacirka spiti ludia sa tam navzajom balili a diskutovali a prekrikovali kapelu lebo sa nepoculi atd, vcas sa to ciastocne napravilo v poslednej dobe asi kvalitnejsimi headlinermi ked sa zacalo dbat aj na to ake maju zive vystupenia a pohoda sa asi "zintelektualizovala" co mne nikdy nevyhovovalo az velmi nevyhovovalo ale s odstupom casu hodnotim ze to bol velky prinos ... 2002 vystupili aj znovuzrodena slobodka a tusim buty, lucie, cechomor 2002 resp. 2003 a tvar pohody sa zmenila, velka cast starsich navstevnikov tu aj skoncila a potom sa napr. po dlhych rokoch vratila a ostala milo sokovana. to obdobie tych 2011 bolo typicke zas tym ze vsetci isli po tych headlineroch a tym padom nas oslobodili od tych nanosov komercionalizacie pohody a uzili sme si najlepsie koncerty na malych scenach kt. tu casto opisujem ... ziaden svietiaci mobil, nikto nikoho nehlada, neodchadza, neprichadza, nediskutuje a je tam take suznenie ako v malom klube, vtedy chodili ludia nepripraveni, casto sa ma niekto pytal kde mame ist dajte tipy, pripadne zvonil mobil podte rychlo tu do stanu je tu vynikajuca vec atd., teraz sa to zas rozvrstvilo a ludia chodia pripraveni maju ovela viac napocuvane veci pripadne priamo zoznam co presne idu atd. tie male nenapadne hviezdy co su rovnako ziariace ako slnko len trosku vzdialenejsie maju zasluzene vacsie publikum a je to ine, velmi pekne, napr, z tej masy vsehochuti mam som napr. v cisto skoro jasne subkulturne vymedzenom publiku ako v klube a je to vlastne este viactvare, zasnem tak ako na tych koncertoch malo pocetnych kde sme sa tu takto nasli ateraz som zrazu na ovela pocetnejsom konciku napr. kde pozeram kolo seba a citim sa napr. skoro najmladsi, pripadne na seward cumim kde sa tu tito ludia nabrali, pripadne co sme v kosiciach ci co :D

    • user56faee91b3968
      31. 1. 2019, 23:18

      @Peter_BB mas pravdu - vtedajsi album Long Gone Before Daylight bol po naozaj uspesnom Gran Turismo prepadakom aj ked neviem preco lebo podla mna je naozaj skvely(rovnako ako ich posledny album Super Extra Gravity z roku 2005)... Inak v decembri odohrali Cardigans par koncertov(hlavne v UK) na 20.vyrocie Gran Turismo kde hrali cely album od zaciatku do konca plus best of z ostatnych albumov(takze nieco podobne ako Nada Surf na poslednom turne Let Go).... Uz neviem ake cizmy mala Ema na koncerte(na to som sa ani nesustredil:).... Ale pamatam si ze basak Smity bol trochu opity a riadne to tam roztocil.... Tiez som mal nejake albumy od Roe-Deer ale tusim som ich niekomu dal takze zostala mi len Khoiba ktora mi pride dost uspana:)... A toto bola moja najoblubenejsia od Roe-Deer https://www.youtube.com/watch?v=YOKPC7O0otQ

    • user56faee91b3968
      1. 2. 2019, 02:02

      @user56faee91b3968 este musim poopravit ze na Pohode 2003 nehrali - 123 Minut ale Slnecny Orchester ale basak tej kapely hral aj v minutach.... Inak vtedy hral na Pohode.Prid aj Kontrafakt... Neuveritelne nie:)????

    • Peter_BB
      1. 2. 2019, 09:04

      @user56faee91b3968 Album so skladbami ako Apple sauce by potesil aj mna - nie nad takyto "neprepálený" popík :), napr. pri vareni polievky, hned sa lepsie kraja cibula atd. :)), z akt. kapiel mi v tejto polohe sedia The Goon Sax. Ema je vsak fantasticka v tych smutno-depresivnych polohach, vid. napr. aj cover DM Never let me down again s Lunom. A ano, na toho "sjetého" Šmityho z toho koncertu si pamatam, aj sme to s chalanmi preberali, ze mal toho "viac v krvi", ale to uz je len a len jeho vec co a kolko, hlavne ze mu to ladilo s Emou ludsky aj hudobne :)

      Cardigans mali podla mna skvely debut, a odvtedy sli uz len a len "dolu vodou". Na Gran turismo este mali zo tri hity kt. sa hodili k tym starsim, ale na L.B.D. uz ani jeden (ten uz bol de facto iny zaner), a podla mna nemali velmi inu moznost vyskladat setlist na Pohode oproti tomu ako to zahrali. To, ze vacsina ludi chcela "the best of" a la Moby na Pohode 2011 je na druhej strane tiez absolutne pochopitelne, prose C'est la vie :))

    • user56faee91b3968
      1. 2. 2019, 18:08

      @Peter_BB Cardigans sa s ich prvymi dvoma albumamy(Life&First Band On The Moon....plus ich debut Emmerdale ktory vysiel v roku 1994 vo Svedsku a neskor po komercnych uspechoch aj medzinarodne) zaradili v polovici 90.rokov k bezstarostnym gitarovkam ktorym dominovala zena(Catatonia,Sleeper,Echobelly,Belly.....avsak kapely ako Cranbenberries,Elastica,K's Choice alebo Veruca Salt by som do tejto kategorie bezstarostnych nezaradoval) takze niet divu ze si nasli so svojimi hitmi(Carnival,Rise&Shine,Lovefool,Never Recover,Been It) cestu aj do komercnych medii(a to aj u nas).... Gran Tourismo bol ich komercnym vrcholom(neviem ake tri hity ktore sa hodia k tym starsim myslis ale asi mas na mysli single My Favourite Game,Erase/Rewind a Hanging Around..... aj ked ja mam radsej albumove tracky Do You Believe a Junk Of The Heart) po ktorom Cardigans dospeli a zacali sa uberat pomalsim tempom na Long Gone Before Daylight a Super Extra Gravity.... Mnohym to vtedy nesedelo ale mne sa tato vaznejsia poloha paci....
      Videl som ich na Pohode a potom aj v Prazskom Abatone a boli vynikajuci aj ked setlists tvorili vacsinou pomale veci a ked sa ludia v Prahe dozadovali Lovefool tak Nina to okomentovala ze z takych veci uz vyrastli(alebo take nieco ak sa dobre pamatam).... Ale 1000 ludi 1000 chuti.... Mne sa to paci a pozrel by som si ich znovu https://www.youtube.com/watch?v=WNWZCTrocN8

    • Peter_BB
      1. 2. 2019, 18:53

      @user56faee91b3968 Suhlasim, a presne tie 3 single som myslel. Chvalabohu, pokial ide o Lovefool (normalne si ma vystrasil :)), ved pozri ten pekny koniec grafu vpravo :) https://www.setlist.fm/stats/songs/the-cardigans-13d6bddd.html?artist=13d6bddd&song=Lovefool Boha, sme tu asi dali najdlhsie vlakno historie WP :)). All in all, zasluzili by sme si repete Cardigans na Pohode :), obzvlast ak by slubili zahrat iba tie najvacsie hity, cim starsie = tym lepsie :)))

    • user56faee91b3968
      1. 2. 2019, 23:51

      @Peter_BB tak este prispejem do tohto vlakna aby bolo este dlhsie:)... Repete Cardigans na Pohode by bolo fajn len neviem ci by pritiahli dnesnych teens(ti ich asi ani nepoznaju:).... Inak nesuhlasim s tebou cim starsie tym lepsie ale to je vec nazoru:)..... a ked nejaka oldie tak tato https://www.youtube.com/watch?v=WLQdfo730MY

    • user56faee91b3968
      2. 2. 2019, 00:09

      @user56faee91b3968 chcel som som dat Never Recover ale dobra je aj tato https://www.youtube.com/watch?v=sps6VZhVH1A... A tym by sme to tu mohli ukoncit:)

    • Peter_BB
      2. 2. 2019, 09:53

      @user56faee91b3968 :)), nadviazeme snad osobne pred koncertom Cardigans na Pohode 2020 :)))

    • user56faee91b3968
      2. 2. 2019, 11:21

  • dukon
    28. 1. 2019, 12:43

    nesli by konecne uz Massive Attack? zacalo jim velke turne a festivalove leto maji zatim prazdne idealne i s Mrs. Fraser :)

  • emo
    28. 1. 2019, 09:58

    https://www.youtube.com/watch?v=sqEsLJrEIck&feature=youtu.be
    ked zimna depka kolo nas pomaly vrcholi a my "slovač" nie ze kde ini koncia my zaciname, my sme poriadne ani nezacali, mame este vzdy dost sil prezili sme vela zim, bezte vsetci do teplych krajin a prava "slovač" sup do kratkych triciek nacvicovat skoky do snehu, blablablabla blablabla blaaa

  • monghi
    24. 1. 2019, 22:24

    tak takto ... Underworld, zatial ... 6.7. 2019 v Holandsku, potom az 12.7. 2019 v Spanielsku ... a viac nedodam ... a tiez chcem nejaku popolnocnu prijemnu elektroniku :)

    • CeceX
      25. 1. 2019, 19:37

      @monghi Underworld, Eric Prydz - Holo, Richie Hawtin -Closer, Sven Vath, Andhim, Super Flu, Peggy Gou, Phantogram, Vök, Jon Hopkins, Aphex Twin, Way Out West, Tycho ....... a jdu pro lístky ;)

    • emo
      25. 1. 2019, 23:39

      @CeceX pocitam ze daco bude a prajem aspon troch. alebo pekvapia inym menom. a este to pojde k menej zvucnym projektom a dufam ze pravoverni elektronkari budu tento rok preektronizovani. tycho pred burkou

    • VV
      26. 1. 2019, 10:16

      @picusHujer ano urcite bude straasne vela elektroniky pane picusHujer, kdeze len tri, oni urcite vykupia vsetku elektroniku este aj od vietnamcov :D
      Potom ked si s Kascakom zaspievate na hlavnom podiu internacionalu, poproste ho nech vam dovoli postavit sa na podstavec, nadpis tam ani ziadny nemusi byt aj tak vsetci aj male deti budu nadsene kricat: jeeej Picuuus! Viete podla coho vas poznaju? Podla vasho picushujerieho pindika!

    • emo
      26. 1. 2019, 12:14

      @VV nemozte urobit nic pan vv aby som vas prestal mat rad. nejde to. prepacte mi moju rodicovsku a teda v nezanedbatelnej miere aj ochrannu a nadvecou povznesenu poziciu. vychoval som 3 deti z toho dve uz ukoncili svoje vysokoskolske studia + som prebral funkciu otca 3 mladsim surodencom z toho o 10 a o 16 rokov ml. bratov. okrem toho dodrziavam prisne prezumpciu neviny a pravidlo neoplacanie aj v pripadoch kde uz ini palicu zlomili. je to vec posvatna. pozvanie na pivko stale plati uz 3x a elektronika uz x krat bol som pritom ako michal gresskovi nieco nacrtol. viera ci nabozenka ci socialisticka ci kapitalisticka su barlicky a vobec ma nezaujima ci su realne vedecky podlozitelne. brat ludom akukolvek barlicku je nepriatelne a je to zlocin hoc aj na zaklade akehokolvek udajne uslachtileho ciela. podkopavanim barliciek a podkopavanim paliciek o ktore sa pieraju ludia padaju. podkopnut starcekom palicku je nepriatelne. stastne chvile do pohody a rad vas tam uvidim z oci voci. som prijemny spolocnik :))

    • VV
      26. 1. 2019, 12:58

      @bella_matribus_detestas Ok, bye a cmuk! ;)

    • emo
      28. 1. 2019, 05:05

      @VV dame oblubene premostenie pituho bb na sport prave pre vas oboch - marek kubacka s navadzackou mariou zatovicovou sa stal majstrom sveta ! v prvom kole sa nechtil a bol z toho sklamany. v druhom kole sa chytil ... dolezita je huzevnatost, chytit sa a viera, napr v toho spravneho navadzaca. co z toho ked je tam huzevnatost a nie je viera a ani sa nechytis na toho navadzaca ... tvoj hujer hujerovic ( citat ruskou vyslovnostou tak ako heavy metal je v rusku chevy metal ) - narodili sme sa preto aby sme boli stastni, nie normalni

    • emo
      28. 1. 2019, 05:15

      @bella_matribus_detestas joj uslo mi dolezite slovicko - nevidiaci - marek s navadzackou . presne tak dolezite "detailiky" nam casto pri tom unikaju :)

    • emo
      28. 1. 2019, 05:16

      @bella_matribus_detestas a tak mozno aj uplne najdolezitejsie je vcas sa opravit ;)

    • VV
      28. 1. 2019, 10:40

      @picusHujer to hulite hned tak zrana alebo mate tak dlhy dojazd, prezradte ten matros picusHujer

    • emo
      28. 1. 2019, 11:55

      @VV nene, sem tam som si uletel na kvalitnom silnom cajiku a teraz pijem pivko sem tam, teraz sa nakopili problemy z kazdej strany takze malo spinkania tradicne, ale trosku budem teraz robit zmenu, jednak toho velmi vela na mne visi a su to dost tazke stavy momentalne a jednak mam prebytok pozitiv energie ktoru chcem konecne davat tym pozitiv ludom ktorym ja nesiaham ani po clenky a oni sa o kazdeho staraju, len o nich sa nestara vobec nikto a ja chcem venovat malu cast energie prave im tymto vzacnym ludom, cize mam teraz velmi vela ludskeho dna a idem aj vrcholy, na stred mi neostane cas, a som teraz viac blizko ako vzdialene s niekym klabosit, takze Vam tu nebudem tak casto po ruke. Prepacte.
      Prave oslavila nedozite narodeniny erika corbova z KE a tolko ludi jej dodnes pise na jej fb a vsade ju spominaju. tak teraz som tu viac pre takychto ludi. nejde len o dlzku zivota ale hlavne o jeho kvalitu a nejde len o to co stratili ludia ked ich opustila ale ide o to co ziskali ked boli s nou. to im uz nikto nikdy nevezme. nech ostavaju s nou a nech ziju jej odkaz. ja som eriku osobne nepoznal a napriek tomu ju tak casto stretavam s odkazmi na nu a jej fotkami atd.
      tradicna hulicovina hujerovina:
      - mam kolacik
      - ja mam nove auto a dom a krasne saty...
      - a kolacik mas?
      - nemam
      - tak ochutnaj paci, je vynikajuci

  • Honza_H
    24. 1. 2019, 20:38

    Předem se omlouvám za tenhle dlouhý příspěvek, ale nemůžu si pomoct, vrtá mi to v hlavě.

    Náhodou jsem na internetu narazil na Michalovy sloupky na týždeň.sk z let 2008-2012. Pár jsem jich přečetl a musím říct, že jsem z některých názorů dost zaražen a řekl bych až zklamán. Michal se v těch textech profiluje jakožto dost dogmatický pravicový konzervativec, zcela nekritický obdivovatel kapitalismu, Ronalda Reagana a americké zahraniční politiky, odpůrce potratů, nepřítel jakéhokoli propojení státu a kutury či médií a zastánce naprosto primitivní a absurdní rovnice sociální stát = komunismus = zlo.

    Každý má samozřejmě právo na svůj názor, z mého pohledu jsou však mnohé z těch postojů nejen překvapivé, ale hlavně paradoxní a problematické především vzhledem k tomu, jak se politicky profiluje Pohoda jakožto festival.

    Dovolil bych si tedy Michalovi položit pár otázek, doufám, že si najde chvilku času na to mi odpovědět.

    1.Veřejnoprávní média jsou podle Vás „čudo“ a nejradši byste je zprivatizoval, i když na druhou stranu uznáváte že nejkvalitnějším rádiem na Slovensku je veřejnoprávní Radio FM, se kterým mimochodem Pohoda úzce spolupracuje. Není to náhodou tak, že je to rádio nejkvalitnější právě proto že je veřejenoprávní a jeho produkce tak nemusí odpovídat logice trhu a tomu co chce mainstreamový posluchač slyšet ?

    2. Stejně tak by podle Vás v ideálním případě umělci neměli příjímat žádné peníze od státu, respektive stát by neměl do umění jakkoli finančně vstupovat. Ono se to možná nezdá, ale dělat umění, to taky něco stojí. Mě osobně například stálo nahrávání desky cca 3000 euro. Nikdy bych si to nemohl dovolit, kdybych nedostal peníze od veřejnoprávního Radia Wave a od časopisu Full Moon, který je financován Ministerstvem kultury. (Mimochodem se také jedná o jediná kvalitní česká média v oblasti nezávislé hudby – náhoda ? - a mediální partnery Pohody.) Uvědomujete si kolik hudebních, výtvarných, divadelních a dalších uměleckých projektů, i z těch které třeba vystupují na Pohodě, by možná bez veřejných grantů nikdy nevzniklo ?

    3. V jednom sloupku píšete : „Zlyhávanie reálneho kapitalizmu? Nie je to náhodou tak, že zlyháva kapitalizmus nereálny? Celý prerastený štátnymi socialistickými zásahmi, úplne iný ako by mal byť.“ Jaký by měl tedy být ? Opravdu si ještě i nyní, v roce 2019, myslíte, že jediným problémem kapitalismu je to, že je příliš „nereálný“ a bržděný zlými levičáky kteří se snaží o to, aby měl každý právo na důstojný život ? (Fico ani Smer samozřejmě nejsou z mého pohledu žádná levice.) Nevidíte žádnou souvislost mezi kapitalismem a globálními sociálními nerovnostmi ? Mezi kapitalismem a devastací planety ? Nebo za to všechno taky mohou „socialistické zásahy“ ?
    (Poměrně ironické je to, že velká část z kapel které jsou nejblíž Vašemu vkusu - Sleaford Mods, Idles a obecně celá anglická punková scéna - jsou tvrdými kritky právě těch konzervativních, asocialních politik které obhajujete.)

    4. Zdá se že jste velkým fanouškem americké Republikánské strany. Kromě Reagana jste měl, zdá se, rád i Johna McCaina, kterého byste v roce 2008, jak říkáte, upřednostnil vůči Obamovi. Jistě vám tehdy neuniklo, že jeho viceprezidentská kandidátka Sarah Palin se v té době proslavila mimo jiné svým úporným klimatoskeptismem a odporem k ochraně životního prostředí, který je mimochodem blízký mnohým americkým konzervativním politikům na kterých oceňujete jejich „smysl pro humor“. Jak jdou tyto vaše politické preference dohromady s ekologickou angažovaností Pohody ?

    5. + Přidávám citaci, která svědčí o tak trapném pohrdání humanitními obory že k ní ani nemám žádnou otázku. : „Múdro sa tváriaca interpretácia a fundovaná analýza, to je dôkaz, že ste neštudovali nadarmo. Z kunsthistórie sa tento milý zvyk hrať sa s vedeckofantastickým uchopením vesmíru preniesol aj do spoločenských vied. Krásne bolo napríklad čítanie o udalostiach v Londýne. Je pravda, že revolúcia sa robí čoraz ťažšie a absolventi predmetu „za všetko môže kapitalizmus“ musia loviť čoraz viac v krásnej literatúre ako v realite.“

    Chodím sem na webparty pravidelně, na Pohodu jezdím každý rok. Mojí snahou není provokovat, nebo vést s Pohodou jakýkoli ideologický boj, jako se o to jistě snaží jiní. Snažím se jen pochopit koherenci těhto Michalových názorů, na které jsem náhodou narazil, a politickou angažovaností Pohody, na kterou to z mého hlediska bohužel vrhá zcela nové, negativní světlo. Je sice fajn oslavovat svobodu, ještě by bylo dobré vědět jakou. Jestli se jedná o svobodu nechat všechno a všechny napospas logice trhu a zisku, tak o takovou oslavu asi nemám zájem.

    Každopádně předem díky za odpověď pokud nějaká bude.

    Zdroje :
    https://www.tyzden.sk/casopis/3909/usami-michala-kascaka-81/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/3864/usami-michala-kascaka-80/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/5637/usami-michala-kascaka-200945/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/5772/usami-michala-kascaka-200948/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/6319/usami-michala-kascaka-200960/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/8555/usami-michala-kascaka-201011/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/9626/usami-michala-kascaka-201033/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/10063/usami-michala-kascaka-201041/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/10532/usami-michala-kascaka-201050/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/11354/usami-michala-kascaka-201068/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/11999/usami-michala-kascaka-201083/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/3545/usami-michala-kascaka-71/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/1215/usami-michala-kascaka-21/?ref=kat
    https://www.tyzden.sk/casopis/9042/usami-michala-kascaka-201021/

    • VV
      24. 1. 2019, 21:50

      @Honza_H Konecne sa nasiel niekto kto dokaze rozmyslat a ma vlastny nazor nie ako niektori hujerovski vritolicaci Kascakovi za kazdu cenu.
      Kedysi davno boli na Pohodu pozyvani aj tam diskutovali viaceri lavicovi politici, ale to je uz davno prec.
      Teraz presadzuje na svojom festivale na ktorom si pravdaze moze robit co chce, politicku diktaturu presne ako komunisti ktorych kedysi kritizoval aj v jeho skladbe "Piste vsetci modrym perom", ina farba nebude! Na Pohode nebude!!!
      To je ta sloboda o ktorej tolko hovori. Sloboda vychovnych politickych koncertov pre navstevnikov ako nedavno ukrajinskeho orchestra kedy sa nic ine na inom podiu nesmelo hrat atd.
      A nakoniec poznamka: uz si Honzo na pohode nezahras. To bude odpoved slovenskeho pravicoveho demokrata na sucasny sposob vzajomnej nenavisti v celom state.

    • monghi
      24. 1. 2019, 22:21

      na Pohode sa z viacerych dovodov vyhybam politicky ladenym diskusiam, odmietam ist na klanacky sa politikom, prezidentovi, oblukom sa vyhybam priestoru mimovladnych organizacii (politiku a politikov mam hlboko v pazi, neverim ziadnemu z nich, kazdy to robi len pre peniaze!, nie pre ludi ... ) ... pivo/kofola, zemiakove placky, muzika, ktora nema potrebu sa brat politickym smerom ... a bezstarostnost ... vsetko ine mam na festivale uplne na haku ... a pokial ide o PR Pohody ... roky si myslim, ze hra na strunu SME, "slusnych" a multi-kulti iba preto, aby si zabezpecila financie ... ale toto dokazem preglgnut, kedze za tu "smiesnu" sumu za listok mam sancu vidiet kopec kapiel, za ktore by som na normalnom turne zaplatil x-nasobne viac. No a hygiena, sprcha, splachovacie zachody ... toto u mna vyhra vzdy nad vsetkym :)

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 22:24

      @Honza_H gratulujem... Trafil si kliniec po hlavicke:).... A teraz jedna Misova oblubena https://www.youtube.com/watch?v=K_G_R_1gMfc

    • VV
      24. 1. 2019, 22:34

      @monghi tak to citim a na letisku tak robim aj ja

    • emo
      25. 1. 2019, 08:28

      @Honza_H viem ze otazky nie su na mna a dufam ze ti michal odpovie
      1. vp media su cudo jednoznacne. ja som za ne vdacny. fm vobec nepocuvam. nie len v suvislosti s fm stav ze vp medium zastupuje funkcnost okrajovych zalezitosti nie okrajovo ale primarne je alarmujuci nepriatelny az poburujuci z principialneho hladiska. mne osobne ne je to uplne jedno a je to obrovske cudo. system stary udajne socialisticky konkretne sceny potieral az zakazoval ako burzoazne pakultury a branil ich sireniu po ktorom bol hlad a system novy udajne kapitalisticky ich zastupuje lebo nie je o nich zaujem a sami by ani neprezili ... a bezte si s tym vsetci niekam.
      2. jasne ze v idealnom pripade by umelci nemali prijimat ziadne peniaze od statu. ten opacny stav povazujes za ideal? a uz uplne sbsurdne je ze samotny stat sponzoruje umelcov ktori proti statnej politike systemu pravidlam bojuje a stat si sam plati svoju negativnu kritiku.
      na jednej strane vdaka bohu na druhej strane cudo a to je slaby vyraz. moje sceny ktore su mne najblizsie su nastastie mimo toho a robia si festivaly napr bez plotov bez sponzorov a bez kapiel co pytaju za vystupenie cenu primorskej haciendy lebo toto vsetko kolo toho nech si to hovori alternativa ci dokonca nekomercna scena tak neviem ako to nazvat ak nie takym divnym slovom ze "kapitalizmus". ked dokazu v tychto systemoch ludia urobit vlastne festivaly s 200 ludmi a aj 65000 ludmi tak sa treba pytat kde je kto coho alternativa
      3. je velmi siroka na taketo tu vyjadrenie. socialisticke zasahy devastovali systemom ziv.p. ovela viac ako dnesne . teda tie stare socialisticko kapitalisticke ako tieto kapitalisticko socialisticke. dnes sa systemovo byrokraticky brani likvidacii z.p. na urovni sk statneho aparatu ale daleko za zas zhorsilo lokalne spravanie jednotlivcov. diktatorsky pristup to riesi ale ... je to trochu nefrove zjednodusenie z mojej strany. punk by som do toho uz vobec netahal ta ista scena bojovala tam proti kapitalizmu a tu proti sociku. mala problemy so starym systemom ako aj dnesnym a cely cas bola rozne sikanovana policiou atd.

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 09:23

      @monghi presne tak :) Akurat by som nehladal pricinno-vysledkovu logiku medzi pol.nazormi ludi okolo Pohody a ochotou SK zloziek korporacii sponzorovat Pohodu.
      @Honza K+ strukturu, konzistencii, uvedenie zdrojov a aj uprimnost preco je to pre Teba osobne citliva tema. Taketo prispevky si vzdy rad precitam aj ked su dlhe. Tie stlpceky je podla mna lepsie vnimat v kontexte doby, ako sme sa tu uz bavili najma o textoch Cierna.huba a Arab Ahmed A.A. Po tom co predviedol v SR nemenovany subjekt a najma jeho poslanec (F.S.) predpokladam ze Miso and co.uz trosku zmenili niekt.politicke nazory, ale presne ako pisal Tono je to tema nie na WP, ale k pivu, resp. nejakemu premiovemu portskemu :))

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 09:24

      @Peter_BB K+ ZA strukturu..

    • VV
      25. 1. 2019, 10:46

      @Peter_BB mne sa vobec nezda ze by co len trosku zmenili politicke nazory
      a ak myslis Fera Sebeja tak zase zabudas na kontext co ich strane vyviedol isty trnavsky blazon tesne pred volbami a ze vlastne on vytvoril sucasnu ficovladu a podla jeho spravania mozno aj buducu :D

    • emo
      25. 1. 2019, 11:02

      k tomu ostatnemu a ostatnym iba strucne
      1. bolo to tu xy krat cele rozobrate, toto je tema ktora bola je a bude, trochu riesit by to pomohlo iba ak strukturovana diskusia pod zalozkou politika a tam podtemy, inak sa to tu pravidelne riesi a minule len nedavno to podla mna mne najpriatelnejsie zhrnul slavo svajka, staci si pozriet pod jeho profilom
      2. ano ako slavo hovori politiky nie je cim dalej viac ale menej a pohoda sa zdanim podla nazorov niektorych kritikov preniesla z pravicoveho festivalu politickej piesne do lavicoveho fest.pol.p.
      3. zaujimavosti sme vsetky x krat prebrali napr. ja som casto upozornoval ze za najpravicovejsi naj proamericky bol fest označovaný presne po rocniku kde sa vniesla vlna proti americkej politike a aj zahranicne kapely ktore inak nenesu vobec ziaden politicky obsah sa k teme strucne a jasne vyjadrovali okrem ineho tam boli aj koncerty minimalne chumba a ska p kde pobehovala karikatura prezidenta US vy nadzivotnej velkosti a interpreti pekne nakladali kapitalizmu ale aj homofobii ci rasizmu /vsak ano/ a napr vyznavali itifadu atd
      4. cast vyjadrujucich si velmi rada vybera len svoj vyhovujuci pohlad a jeho argumenty, napr. ze pohoda si zrazu preco asi dotiahne rada richta z mariatchi co by inak urcite nemala ale po incidente ... a velmi rada tiez absolut odignoruje napr upozornenie ze rado s miselou a svojim projektom bandaska vobec nie je prvy krat ale bol uz aj davno pred napadnutim + xy daslich ako uz aj spominani v 3. a pod
      5. teraz trochu o pohode - zalozili ju dvaja otcovia pohody michal ako kontakty a mario ako skusenosti z organizacie predoslych festivalov, mario bol vzdy ekolog bol greenpeaceak a aj tie koncerty organizoval pre green a pod, hlavne to bol hc-ckar a cele zaciatky DnV, PX, TN scena, ziny nosice atd, velmi okrajova a specificka scena myslim boli SxE dost a nosili niektori preskrtnute marihuanove listy nasivky, potom bol tiez znamou a vyznamnou sucastou el sceny. povodne bol sucastou sceny ako ja rado richto, cize radovi pre jeho pdzemak bola teraz pri dohre incidentu prisita nalepka lavicoveho extremistu ako vegetarianstvo squaty a vsetko co sa kolo toho tocilo, cize mario je tiez lavicovy extremista :D tieto kapely a scena a aj neskorsia elektro to tam stale bolo od zaciatku dodnes. ludia boli nespokojni x krat, ked sa priniesol koncept elektro niektori ludia to absolut nedokazali prijat :D ...
      6. michal, ok beriem ze sa niekomu zda protichodny, nase "prestrelky" zacali pred 25 rokmi pri pre mna komickej vymene nazorov na naramok s drevenými koralkami :D, michala nepoznam, nemal som s nim ani tolko spolocnych chvil ako s mariom, takze len na male vynimky virtualne, s prihliadnutim na rozporuplnost samotnej doby, aj tejto wp kde som jasnym protikladom "politickeho michala" ale aj celej party oslavujucej akehosi pana rada prochazku kde sa nasla jedina holka ktora okrem mna ziadnym nadsenim z pana rada neoplyvala, ale ako vidim velmi skoro aj protikladom michala, honzu, monghiho aj viktora, a to uz ani nehovoriac o 2 panoch ktori politicky protiklad ani nepotrebuju kedze si ho vo vytvoria sami v sebe, tak michal mi pripada este ako jeden z najmenej rozporuplnych ludi, ktorý sa aspon co by mal kazdy sudny clovek minimalne objektivne uznat ze nie je politicky chameleon a netrieska sa od manitinela k manitinelu

    • boomer
      25. 1. 2019, 11:04

      @Honza_H zaujimave citanie, o tychto editorialoch som vobec nevedel, ale akosi som v sebe pre Michala nasiel o cosi viac respektu. tiez ale treba mysliet na to, ze tie texty su 8 a viac rokov stare a clovek sa intelektualne aj nazorovo vyvija cely zivot.

    • michal
      25. 1. 2019, 11:17

      @Honza_H Ahojte. Dakujem za debatu. Priznam sa, ze som dost prekvapeny. Mojou odpovedou na vsetky otazky su moje ciny a to, ako profilujeme Pohodu. Vsimnite si program, sektor neziskoviek, instalacie, debaty. Robim to nerad, lebo akcie robime spontanne a nie preto, aby som ich potom vytahoval ako dokazy, ale snad si Honza, Monghi ci VV vsimli aj nase aktivity od koncertu Zastavme neonacistov po vrazde Daniela Tupeho, podporu klubu Mariatchi, podporu Hedvige Malinovej, akciu v Moldave, koncerty pre Martinu a Jana a mnohe dalsie akcie, uz Pohoda 98 bola sucastou akcie Rock volieb, ktora reagovala na meciarizmus. Greenpeace je na Pohode od roku 1999. A podobne mnohe dalsie neziskovky. Je pre mna zaujimave sledovat, ako niektorych ludi bavi nalepkovat ma ako ultrapraviciara, niektorych ako ultralaviciara, niektorych ako predstavitela bezbreheho liberalizmu, niektorych ako bezbreheho konzervativca. Vsetky slova sa zdaju byt zbytocne, uz som tisickrat vysvetloval svoje nazory, robim to rad, ale stale sa vracia vytvaranie hranic a sablon, ktore sa snazime na Pohode potierat. Ak by malo byt co len zrnko pravdy na komentari VV, tak by 90% programu na Pohode nemohlo byt. Drobny priklad: niekto tu spominal Sleaford Mods - moju snad najoblubenejsiu kapelu sucasnosti - to som ich pozval akoze omylom? Takze - ak bude Honza trvat na odpovedi na jeho otazky, mozem sa k tomu pustit ked si najdem cas, idealne by bolo poslat mi mail, potom moze samozrejme moje odpovede zverejnit hoc aj na webparty. Dovtedy si prosim vsimajte co robime, ako to robime, akych umelcov potvrdzujeme, na ake veci v spolocnosti reagujeme. A taky maly bonmot na zaver: odoberam Kapital aj Tyzden, na krste Kapitalu sme dokonca hrali s mojou kapelou...:)

    • emo
      25. 1. 2019, 11:21

      @Honza_H pre honzu snad tiez z diskusie o tomto co som tu nedavno pouzil, neviem ako ty beries pojmy socializmus lavica a pod. neda sa to takto obsiahnut kym sa na niecom nedohodneme, vela lavicovych odnozi nepriznavalo statu nic a o stat sa ani neopieralo a vlastne pozadovalo stat uplne odstranit a tak povazovalo za "vsetko" zlo kapital a stat a pravicove aj ine lavicove sa zakladali na silnom state zasahujucom a ovladajucom vsetko ...
      takze debata za okruhlym stolom vyznamni respektovani teoretici medzinarodna zostava a moderator dava otazku, kto bol teda socialista uvedme z dejin priklad nejakeho socialistu, ticho, moderator tak lenin, lenin urcite nie (tak to snad je jasne hned prva jeho vec bola jasnym antisocialistickym pocinom atd( ... tak tento tento, hitlerov narodny socialoizmus ... nic ... tak kto vlastne. zrazu jeden hovori - jezis kristus ... este vacsia odmlka :DD a potom sa nejak zhodli ze jezisa su ochotni akceptovat ako socialistu :D

    • Tono
      25. 1. 2019, 11:35

      @Honza_H a spol, ahojte. Opat rozhodne tema skor na stretnutie pri pive ako na siahodlhe debaty na webparty. Ak by ste mali na mna cas napriklad 31. janura, 1. februara, pripadne 15. februara, tak mi dajte vediet. Aj v core-teame vedieme vasnive (nejednotne) debaty na vsetky mozne temy v ratane toho, co je pravicova ci lavicova hodnota... (nase videnie sveta nie je ani zdaleka ciernobiele a treba ho vidiet aj v kontexte slovenskych realii). Vtipne a priznacne je, ze kym tu je Michal oznaceny za silne konzervativneho praviciara, konzervativni praviciari ho oznacuju ako neoliberalneho laviciara. Najvyraznejsou a najdolezitejsou osobou Pohody je Michal, ale tvoria ju stovky (ci tisice) ludi, co na nej pracuju a desattisice navstevnikov s mimoriadne sirokym zaberom nazorov, postojov, preferencii. Preto by bolo velkym zjednodusovanim hovorit o nejakom unifikovanom politickom profile Pohody. Ja osobne vidim predovsetkym velku konzistenciu v reagovani festivalu a jeho ludi na vsetky najvacsie horozby, tragedie a nepravosti, ktore sa vyskytli v nasej spolocnosti: antiMeciar, Tupy, Malinova, Mariatchi, Moldava, Kaluza, Imigranti, Jan a Martina... nehodnotil by som preto Pohodu na zaklade slov jej clenov, no najma na zakalde realnych skutkov. Ani Take a Stand award sme nedostali za vystupy v mediach...
      A co to pivo? ;)

    • emo
      25. 1. 2019, 11:51

      @Honza_H joj a k.marxa samozrejme vylucili ako prveho
      potraty to je ina tema v slovenskom kontexte a ceskom, podobne ako registrovane partnerstva co vy davno mate atd.
      a ano mas aj pravdu slovenske zostavy lavicove meciar slota fico pripadne kotleba ... smiat sa ci plakat, o.i. si lavica a pravica v postkomunistickych krajinach vymenila miesto nie len u nas ciastocne ale vid vysperkovanu polohu madarskeho kocurkova. resp vid prejavy ujov vladnucich slovenskych a madarskych ako cez kopirak prepisanych ...
      ked som bol v 90 tych rokoch v poslednom rocniku na letnej skole v liberci a zasiel som si v nedelu do kostola ci uz popozerat lebo inak kostoly zatvorene a aj som sa chcel zucastnit omse, vsetci sa ma lektori aj studenti pytali ze clovek s dredmi a takymi nazormi ze oni tomu nerozumeju, slov a cech ma ine specifika, kostoly tam boli prazdne a u nas plne ze sa nedalo ani dostat dnu a este aj vonku stali zastupy

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 13:07

      @VV suhlasim, a tiez som nezabudol. Len pre zaujimavost, z cisteho zufalstva som som ostatne (po prvy krat) volil SaS, napriek tym mnohym pacientom, presne preto ze som sa bal toho co spominas. A to som dieta z chudobnej ucitelskej rodiny a verim ze aj so vztahom k ochrane prirody. Trosku lutujem ze niesom z BA, fest ras by som sa pridal na to pivo, a opytal sa ci spravne predpokladam to co som naznacil s tym Sebejom. Bol som na vsetkych akciach za Jana a Martinu kde som vedel ist, BB, KE aj ZA, ale obavam sa ze stale lepsie aj volit do NR SR hoc pacientov ako de facto dat 55% svoiho hlasu zlodejom, 10% nackom a 5% v prospech polygamie :)

    • Honza_H
      25. 1. 2019, 16:43

      @michal Diky za rychlou reakci. Aktivity Pohody v oblasti boje proti rasismu, xenofobii, homofobii apod. samozrejme nijak nezpochybnuji a plne se s nimi ztotoznuji. Nejde mi ani o to Vas jakkoli nalepkovat, naopak mam pocit, ze se v tech textech k nekterym tem nalepkam a karikaturnim pohledum na svet sam hrde hlasite. Odpovedi na ty moje konkretni otazky bych jiste rad dostal, poslu Vam je tedy znovu v mailu.
      @Tono To ze Pohoda neni jen o Michalovi a jeho osobnich nazorech samozrejme chapu, stejne tak se mi ale zda byt zcela legitimni pozastavit se nad urcitymi paradoxy, ktere diky te konfrontaci osobnich nazoru reditele festivalu a politicke orientace festivalu jako takoveho z meho pohledu vyplouvaji na povrch a ktere jsem zkusil strucne formulovat. Zcela legitimni je i ptat se zda ony paradoxy svedci o nazorove otevrenosti festivalu (cemuz stale verim) nebo o tendencni "hrani na urcitou strunu" jak to pojmenoval Monghi. Velmi rad bych se o tom pobavil u piva, bohuzel jsem aktualne v Parizi, kde zrovna pisu diplomovou praci v oboru "za vsechno muze kapitalismus". ;) Tak snad nekdy v budoucnu bude prilezitost.

    • user56faee91b3968
      25. 1. 2019, 16:44

      @Honza_H verejnopravne media su jednoznacne najlepsie ako si napisal.... Netyka sa to len Slovenska a CZ ale aj Rakuska kde je ORF jednoznacne najlepsia TV ale aj radia FM4 ktore oproti komercnym staniciam prinasa vzdy nieco cerstve a neopocuvane a lebo BBC v UK.... A za BBC staci spomenut len jedno meno-John Peel....

    • emo
      25. 1. 2019, 18:00

      @Honza_H fuha :) tak nam prosim potom posli odkaz na tv. pracu. ako si asi pochopil som z "antikapatalistickeho" prostredia :) a odmietam tuto schemu hlavne v tych jednoznacnych polohach. principialne sme sa vsetci zhodli ze v tomto systeme sa nam zije lepsie ako v minulom a zas s mladymi co tamten nezazili mame sem tam "konflikt" :) sem tam lebo mladi aj starsi su dnes inde lebo vyuzivaju 100 nasobne lepsiu informovanost. spolocnost sa ale strasne rozdelila. myslim ze dnes su este odtrhnutejsie vsetky skupiny. prakticky si na vlak naskocia hned. my sme to museli hladat a vytvarat a robit pokusy sami na sebe :)

    • VV
      25. 1. 2019, 20:57

      @picusHujer Hujer to akoze chces tvrdit ze vies po francuzsky? :D alebo len provokujes ako zvycajne? a ten Hujer ti sedel viac, dokazujes to stale, nehanbi sa za to :D
      user56, mas pravdu
      Honza, ano hraju na jednofarebnu politicku strunu a oni to vedia dobre nech to popieraju kolko chcu.
      Priklad. Ak by sa prezident stal niekto mimo stvorice Mistrik-Caputova-Krajniak-Miklosko a ked toho noveho prezidenta pozvu na festival na diskusiu tak ako pozyvali pravidelne Kisku, tak potom poviem ze su nezaujati, bez nalepiek. Vsetci ale dobre vedia ze je to vylucene.

    • monghi
      25. 1. 2019, 21:40

      @michal : aby sme si rozumeli ... ja organizatorom Pohody nic nevycitam, pre mna ste maximalni frajeri uz cele 2 dekady ... ze v ponuke festu je aj nieco, co mi moze byt "proti srsti", to dokazem odfiltrovat v maximalnej pohode s myslienkou, ze v tom dave su ludia, ktori chcu prave toto. Do smrti budem festu, cize aj Tebe, vdacny za kopec splnenych hudobnych snov a medziludsky prijemnych veci, ktore som zazil ako pod Sokolicami, tak aj na letisku ... a zostavam verny nadalej ... a ci uz pivo niekedy dame alebo nie, na tom tak prd zalezi :) Hlavne nech zivot ide smerom, kde bude vzdy moznost ist na nejaky ten koncertik, ci fest ... a mozno raz pride doba, kedy svet z prehnanej politickej korektnosti vytriezvie, ludia zacnu uvazovat triezvo, prevladne "zdravy sedliacky rozum" a aj v diskusiach na festivale zavladne nazorova vyvazenost ;) ... uzavriem to citatom z jedneho sci-fi ... "All You Need Is Love! ... to řekl John Lennon, moc fajn chlap!"

    • VV
      25. 1. 2019, 22:23

      @monghi a zahral by si ten moc fajn chlap na Pohode? Organizatormi s picusHujerom by bol oznaceny ako odporny laviciar a komunista!
      Imagine...

    • emo
      25. 1. 2019, 23:34

      @VV :))) ja som odporny laviciar a komunista !!! robi vam problem citat pan hujer vv ? nevadi mi absolut ked ma tak niekto oznaci. zaujimave ako ludia pouzivaju zbrane ktore vycitaju inym ktori ich vobec nepouzivaju. ale robi vam problem citat aj michala a monghiho ? dohodli sme raz ze to stiahnem vsetko na seba tak to dodrzujme.

    • emo
      25. 1. 2019, 23:55

      @Honza_H jestli se teda nemylim tak si si tento rok zahral na pohode. si to ty ?
      :) myslim ze by si si potencionalne zahral klidne nekdy priste to sa nemusis bat urcite tu vyfabulovanych bludov. tak by som zas prijal aspon malu odpoved aj od teba. ty vychadzas z nejakej socialistickej platformy? a ako teda mam tomu rozumiet ak sa teda aj stotoznujes s tym co pises ze si prijal peniaze od d.f. kapitalistickeho statu. toto by sa nemohlo stat u ziadneho hudobnika co poznam ze sa nejak vymedzuju proti "kapitalizmu" principialne bolo nepriatelne ci u organizacii ci u umelcov nieco take a aj ked sa vobec voci systemu nevymedzovali. uplne bezne organizacie co su aj striktne apoliticke to maju priamo v programoch, stanovach ze zasadne neprijmu nikdy peniaze priamo alebo prostrednikom (v tomto pripade vztycenym) od statu. toto nie je rozpor? resp. keby si to trosku objasnil prosim. diky

    • emo
      26. 1. 2019, 07:31

      @VV vazany pan vv takze este raz moje pozvanie na pivo na ktore nereagujete plati. minimalnu ferovost debaty by ste si zasluzil vy sam, ked uz nie ti s ktorymi "diskutujete". precitajte si po sebe prosim co ste tu v minulosti pisal navrhujem vam uz xty krat. vzdy je ten spravny cas urobit hrubu ciaru. vtomto vlakne kde michal vravi ze jeho snad naj kapela sucasnisti je S M, kde ja spominam vystupenie chumbawamby ska p a pridavad mozme aj snad na 100ky dalsich ved manu chao ... z podii pohody uz zazneli ine "komunisticke" posolstva az po vo vlakne mnou spominanu intifadu nadrozmerneho busha 2x z hlavneho podia, si teda dovolim doplnit ze na prelome 80 tych a 90 tych sme hravali a spiecali aj na ulici cisto beatlesacky repertoar a len nedavno tu kladiem za priklad beatles s konkretnymi skladbami nadcasovymi a daleko alternativnym pristupom neprekonatelnym z tohto pohladu s prepacenim smiesno trapne udajne alternativnymi strednoprudovymi gitaroveckami a skladbu som dal odkaz na d. prud., si teda dovolim vyhlasit nadrzovku o nom bez neho ze jasne ze michal by bral johna l. vsetkymi 10timi a vam posielam s navrhom a odkazom v texte jednu z najkrajsich marianskych piesni vsetkych cias Let it be..let it be.. let it be..let it be...

    • VV
      26. 1. 2019, 10:06

      @picusHujer jaaaj prepacte mi to pane picusHujer, ja som to nazaj prehliadol ze vy pracujete v ilegalite ako tajny laviciar a komunista v tom hnusnom kapitalizme, preto ste tu vcera cely den jebal Honzu a ani raz ste sa ho nezastal, preto ste mu opisoval ako strasne socialisticke zasahy devastovali svojim systemom ziv.p., preto ste zuril ako socialisticky system potieral az zakazoval konkretne sceny, preto ste kamuflovali ze v tomto systeme sa vam zije lepsie ako v minulom, ze som to ja hned nepochopil!
      A Kascak vam urcite robi utajeneho komunistickeho stycneho dostojnika, ze?
      Viete co? Mam navrh. Pri otvoreni festivalu na Urpineri prekvapte, chytte sa obaja za plecia a zabeekajte si spolocne internacionalu! Vy nasi dvaja komsomolci! :DD

    • emo
      26. 1. 2019, 11:07

      @VV no ved presne ako uz x ty krat. citam si len to co mne vyhovuje a fabulujem a bud bude pre mna niekto prilis podlizovacsky slizky slusny alebo bude brutal hulvat alebo bude jasny zurivy antikomunista aby bol hned na to zasrany komunista

    • emo
      26. 1. 2019, 11:46

      @VV v tomto systeme sa nam zije lepsie t.j. volnejsie a mame vacsiu moznost volby zit podla svojich predstav. pozicii honzu v sucasnosti nerozumiem kym ju nevysvetli. mladsi ludia zo scen ktorych som sucastou maju ine predstavy o tom co nezazili ale zhodujeme sa ze to co bolo bolo nepriatelne. mafiu povinnu na vyske ukoncenu skuskami ste urcite nezazil. mafia pozna kazdy starsi clovek co ma vs a je to marxisticka filozofia. my sme neuznavali nikdy ani dubceka hoc klobuk dole pred nim. rozpor ako moze dokonca antikomunista uznavavat presedu UV KSS ved to bol komunista c 1 hierarchicky :). to su bubliny. zijete v bubline odtrhnuty od reality. u nas za 20+20 najviac komunistov vaznili komunisti. nemate ani len naznak o dejinach socializmu a jeho rozkole ked uz internacionalu spominate resp ste tu urazeny ignorant. komunistom bol aj sucasny dalajlama. k tej internacionale - proletariat ja nie som. som pracujuca inteligencia pravne slobodne povolanie t.j. umelec obdoba zivnosti. tvrda sucasna antiautoritarska lavica dnes zivnost ani neuznava :). ja sa zhodujem cca s tou chumbawambou ked uz sme pri nej. praca v kooperativach a pod tvrda praca za malo penazi s ludmi ktori chamelonstvom vam podobnym za svojimi idealmi ani nestoja? zarabame kapitalisticky a potom so svojimi zarobenymi prostriedkami nakladame socialisticky :) ano ked fanuskovia svojej hudby nedokazu svoju scenu udrzat tak obdobou gandhiovskeho principu tento model nema dokonca pravo existovat. myslim ze az tak netvrdo to povedal.

    • svajka
      29. 1. 2019, 13:58

      @Honza_H No musim povedat, ze toto je vyslovene zabava. Pamatam si clanky o Pohode, ze je to pravicovy festival politickej piesne, aj clanky a prispevky, kde Pohodu nazyvaju lavicovoliberalnym festivalom, ktory pod plastikom hudby siri neomarxisticku ideologiu.

      Stlpcekar bol Mihal skvely, uplne skvely. Mal jedinecny postreh a nekonformny pohlad na veci. Je tak nekonformny, ze s nim nemoze suhlasit nikto.

      Mozno uz @Honza_H na Pohodu neprides, ale bola by to skoda. Ja mam uplne opacne nazory ako ty, tiez musim vela veci prekusnut (plocha provokacia nevysvetlitelnym symbolom tolerancie; vystupenie ludi, hanobiacich kostol)

      Jedno by ma ale fakt zaujimalo. Ci naozaj M. Kasčák bol a ci este je odporca potratov. Napis mi na mail Michal :)

  • drunkkmachine
    24. 1. 2019, 11:08

    peggy gou sice asi neni uplne idealnym adeptom na slot helena hauff/nina kraviz atd., ale je to zenske meno ktore mixuje fajn hudbu, myslim ze by vedela zahrat aj tvrdsie. rozmyslal som, ze aka je pravdepodobnost ze toto pohoda bookne? (a navyse to meno aj celkom frci nie?)

  • monghi
    23. 1. 2019, 20:48

    no ako fajne zacina tento rok ... Nick Cave & The Bad Seeds dokoncuju novy album, v septembri vydaju novy album Pixies, aj Liam Gallagher mozno zahra na Pohode nove skladby, s novym albumom Cure to vyzera viac nez nadejne ... no, my "stare paky" sa mame na co tesit :)

    • emo
      23. 1. 2019, 22:09

      @monghi fiha aj my mlade ucha sa moc tesime. treba tu davat take info bo my sa este len rozkukavame po svete. sme zvedavi na pixies

    • emo
      23. 1. 2019, 22:47

      @monghi a rok 2018 jak hodnotia stare paky? z toho gitaroveho takeho pohodackeho mimo vyslovene popikovskeho som sa tesil na veci ako screaming females ci we were promised j. atd. su vyhratejsi vsetci a pekne albumy dali a aj tak mi tie zivelnejsie zaciatky viac lezu pod kozu. wwpj by boli pre pohodu velmi vhodnym takym gitarovym kompromisom ani strednoprudovy 4 akordovy popik ani prilisny ulet a myslim ze by mali slusnu odozvu publika. koncerty mavali ok. atmosfera atd

    • monghi
      23. 1. 2019, 23:01

      @bella_matribus_detestas: do hodnoteni sa uz nepustam, kedze dnesnu scenu sledujem len okrajovo a cez radio single. takze to len ticho sedim a pocuvam / citam hodnotenia znalejsich :) Ja uz zbystrim pozornost, len ked sa objavi nieco nove od tych, ktorych mam v krvi od puberty :) Ale napr. Interpol nesklamali :)

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 01:58

      @bella_matribus_detestas jednoznacne najlepsie albumy vydali Interpol,Iceage a Parquet Courts.... v tesnom zavese za nimi Courtney Barnett,Deafheaven,The Orielles,Snail Mail, Breeders,Manic Street Preachers alebo Jon Hopkins...trochu sklamali velke mena ako Gorillaz, Jack White, Underworld spolu s Iggym alebo Arctic Monkeys ale co uz... No a co sa tyka reedicii tak tam jednoznacne potesili Guns n'Roses s Appetite For Destruction,The Cure s Mixed Up alebo Propellerheads s Decksanddrumsandrockandroll....

    • Peter_BB
      24. 1. 2019, 15:03

      @user56faee91b3968 tento rok je to Viktor skor odhadujem este o cosi viac take, ze 100 ludi = 100 jednoznacne najlepsich albumov roka :) Kdesi som napr. cital, ze jednoznacne no.1 je album Historian od Lucy Dacus - pocul som ho iba 2x, ale hned uvodny text ma zaujal :), tak ak ju nahodou oznami Miso/Agentura mam vdaka "rebrickom a la sport" :) prve "showcase meno" ktore ma potesi. Trochu ma t.r. sklamal album akurat od Julie Holter, ale nic to nemeni na tom ze zostava medzi mojimi "tops of wishlist" na Pohodu, ale az po nasej tolko tu uz spominanej "svätej trojici" :))

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 17:37

      @Peter_BB ja osobne som tento rok zvedavy na nove albumy od Vampire Weekend,Distillers,Ryana Adamsa,Sleater-Kinney(produkuje St. Vincent),dufam ze aj Tool vydaju konecne nieco nove..... No a z domacich Le Payaco a bolo by pekne keby Diego konecne vydali oficialne na CDcku nevydane veci ako Rutger, Spi, See The Rain etc....

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 17:40

      @user56faee91b3968 a The Raconteurs.... Prve veci vyzeraju viac nez slubne... https://www.youtube.com/watch?v=kHpWUTCAR4I

    • Peter_BB
      24. 1. 2019, 22:10

      @user56faee91b3968 verme ze mame pred sebou rok nadsenia z novych albumov :) Vydal mi zatial, na podnet z _FMka, iba ten od Deerhunter, a dostal ma do naladicky ze "uff, rok zacina necakane dobre" :) A uz teraz horim zvedavostou a nedockavostou :) skrz tie medialne sumy o tom ze by albumy mali vydat aj the Cure a My bloody valentine. Tesim sa aj na novy album Tame Impala, a aj (a rovno ide asi moja "hanba roka:)) ten od mojej ""znamosti"" zo Silvestra 2014 Sky Ferreira, kedze kdesi som cital ze vraj napisala krasne pesnicky :)

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 22:44

      @Peter_BB jj nove album od Tame Impala a MBV mam tiez na svojho zozname.... A nemyslim si ze ked sa ti paci Sky Ferreira musi sa to rovnat hanbe(mne sa tiez paci Taylor Swift,Rihanna, Beyonce alebo Lady Gaga....a to nielen ich vyzor ale aj hudba:)... Sky robi celkom OK Pop ale za 1.nahravala s Primal Scream https://www.youtube.com/watch?v=JC77NtzW7U4 a za 2. sa objavila na poslednom albume od Iceage https://www.youtube.com/watch?v=qP8GJj8lAI8

    • user56faee91b3968
      24. 1. 2019, 22:47

      @user56faee91b3968 inak kde si ju stretol na silvestra 2014???naozaj by ma to zaujimalo:)

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 07:31

      @user56faee91b3968 s kamaratom sme "nahodne" skoncili na https://www.billboard.com/articles/6429317/brooklyn-music-venue-glasslands-gallery-closes Dlhsi pribeh, tak akurat k jednemu pivnemu specialu :)

    • Peter_BB
      25. 1. 2019, 09:43

      @Peter_BB ozaj, a ohladne SkyF som len zvedavy na album - ci si ponecha a ci zmeni hud.styl (napr.viac do indies, a la ta.skladba co ma na 2. albume DIIV kt.znie uplne ako Sonic youth:), tiez na texty, aranze a postprodukciu. Ale nepocuvam ju, teda 2x som si prehral este v.2015 jej.album a zo 2-3x.potom este najvacsie hity,.ale vzdy primarne so zamerom zaspominat si na najlepsi Silvester ever :) Boli tam skvele koncerty Smiths Westerns a.aj DIIV, no a.pri SkyF sme len prevracali ocami a nestihali sa cudovat :) Mal som s nou potom mensie faux pas :) v backstagei ale o tom radsej az osobne :))

  • emo
    23. 1. 2019, 13:12

    joj VV zlaticko moje, prepacte na Vas som zabudol, ano uznavam vsetky hudobne styly bez vynimky, mam ich rad a milujem ich, uz od detstva na zakladnej skole som pocuval pop, disco, novu vlnu a rovnako vsetky druhy metalu, mam rad jazz aj dychovku, milujem ludovu hudbu spec. napr. travnice aj vaznu hudbu aj sakralnu hudbu hlavne stare veci ortodox grecko kat. vetvy, folk .. dopredu sa opsravedlnujem ze sa mi zas v buducnosti bude nejaky styl pacit, milujem komplet vsetky hudobne nastroje, na amaterskej urovni ovladam zakladne a mozno aj mierne vyssie stupne hry na gitare, zobcovej flaute, fujare, bicich, drumbli, hudobne vzdelanie povazujem za velmi doleztite, manzelka si kedykolvek skoro cokolvek zahra z not na klaviri, najstarsia dcera ma ukonceny 1 aj 2 st. zobcovej a nasledne priecnej flauty, prostredna klavir + ovlada amatersku hru na gitare, menej flaute, tak ze sebe a svojim posluchacom zahra pesnicku aku chce, najmladsia dcera sa blizi k ukonceniu 1.st klavir, zatko tvori elektroniku aj par dni v tyzdni, hra na basgitare a tvori si sam hudbu ma za sebou 1 man sh. vystupenia spojenie elektronika + basa ... ostatne nastroje nie ze by sa mi nepacili, nehram na nich lebo ich neovladam, na dochodok iste planujem rozsirit si hudobne vzdelanie. vyrabam jednoduchsie hudobne nastroje. napr pistala z mrkvy, co naucime aj deti, hudba je sucastou nas samotnych, bavia ma aj uplne zacinajuce hudobne projekty, kazdy nejak zacinal a milujem celu skalu virtuoznej zdatnosti az po spickovych virtuozov, na Pohode konkretne sa mi pacili uplne vstetky koncerty na ktorych som bol a to uz pocitame v 100 kach, to ze som z mnohych odisiel na lepsie to s tym nema nic spolocne a nebyt inaj alternativy urcite by som na nich zostal, k nepodstatnostiam o povode interpreta, jeho rase alebo orientacii nemam potrebu sa v tomto prispevku rozvadzat ... prepacte mi prosim mily VV ze sa mi nieco paci, ospravedlnujem sa aj dopredu lebo v najblizej aj vzdialenejsej dobe sa mi este velmi vela veci bude pacit. Prepacte prosim. hudba nie je jedina takto to mam s mnohymi vecami, nikdy som nevidel zlu kresbu ci to robilo bambulo ci spoluziaci na vyske ci cokolvek, objektivne hodnotenie je ina vec, ked nemas zvladnute proporcie ci rytmus ci jednoducho spievas falosne ... tak isto som nikdy nevidel skarede zviera, len zubozene rovnako krasne, skaredeho cloveka, nepekne dieta ... tak este raz prepacte prosim bude toho vzdy velmi vela co sa mi bude pacit

    • VV
      23. 1. 2019, 20:04

      @picus_hujer krochkajte si kolko chcete hujere, aj tak vas uz nikto necita, vid ukoncenie skoro kazdej debaty na tejto stranke
      a nazory na doterajsi lineup tu uz napisali ostatni

  • user56faee91b3968
    23. 1. 2019, 11:13

    Tak Grape je co sa tyka elektroniky naozaj popredu oproti Pohode....https://www.youtube.com/watch?v=SLafxu8guJQ

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in