Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • miso98
    6. 4. 2020, 23:38

    cista krasa toto https://www.youtube.com/watch?v=xPLZ_0EI9Ig
    no surprises - acapella <3
    uz len rok + 90 dni .. :-P tesim saa

    • miso98
      6. 4. 2020, 23:48

      inac emo, aby som ti odpovedal - hej, konecne po nekonecne dlhej dobe som namaloval dalsiu vec - opat od banksyho, vid tu: https://i.imgur.com/kMSMzOe.jpg
      https://i.imgur.com/Zlwejjy.jpg
      ... no ale zla sprava je - ze takmer cely zvysok plota (ostatne malby) je mmntalne zahaleny (stavebnym materialom). hm co uz, teraz chystam nieco "zvnutra" dvora :)) a dumem, ze mozno aj do kosicoch volaco by som mohol... niekde

    • emo
      7. 4. 2020, 10:28

      @miso98 a jajaaj paradne, jedna z mojich oblubených od banksyho a tak aktuálne :D

    • Peter_BB
      7. 4. 2020, 12:47

      @miso98 Nadhera Miso! Ak v Cani popri "europivach" narazia niekde Herrenwald alebo aspon Saris "kvazi-IPA-naša", tak po konci korona-obmedzeni Ta prepadnem :))

  • haluzman
    5. 4. 2020, 20:23

    no evidentne bude musiet byt 15.4 pohoda v aktualnom stave zrusena. ale mozno by nebolo zle niekedy v lete ked sa tato hysteria ukludni spravit aspon dvojdnovu pohodu zo slovenskych kapiel.

    • user56faee91b3968
      5. 4. 2020, 20:35

      @haluzman aktualny stav obeti 68 246....ani ja to dobre nevidim...a taky dobry line-up to bol...

    • user56faee91b3968
      5. 4. 2020, 20:41

      @user56faee91b3968 ako rychlo to ide...uz 68 287...smutne nie????na Pohodu zabudnime

    • Peter_BB
      5. 4. 2020, 21:53

      @haluzman podla mna netreba Agenture Pohoda nic "podsuvat". Urcite zuzitkuju vsetky obrovske skusenosti. A to aj z tragedie ked fatalne zlyhal pomerne prestizny nemecky dodavatel v 2009, a aj z PICF ked sme fatalne zlyhali ne-prestizni ludia pocnuc mnou :( Tiez aj znalost SK prostredia, a aj vsetko know-how kt. maju vdaka aktivnej ucasti v medzinarodnych strukturach.

      Tiez verim nebude treba Agenture ci uz oznamenym umelcom nejako podsuvat, ze by bolo potom super aby prisli na Pohodu ci solo koncert do BA v nejakom rozumnom nahradnom case. Vyslo to s Air, vyslo to s Travis, mnohe zo zakulisia ohladne Thoma Yorkea nam Miso prezradil, atd. atd, empiria nam verim skor podsuva byt optimistami :)

      "Podsuvat" verim budeme po konci obmedzeni, na podnet Agentury :), moct aj kadejake ceske, madarske, polske ci ukrajinske kapely :)) Napr. aj tuto pre mna atmosferou a aj castou textu "trefou sucasnej nalady": https://www.youtube.com/watch?v=U7VRc7vMoBM

    • user56faee91b3968
      5. 4. 2020, 23:27

      @Peter_BB 69 177....na Pohodu zabudni...ked za necele 3 hodiny zomrie 1000 ludi( a ktovie ake su oficialne cisla) tak no comment....Pohoda nebude...mozno o rok ...

    • Murdoc
      6. 4. 2020, 08:19

      @haluzman v Česku se právě otáčí kormidlo, prof. Prymula nyní připouští řadu uvolnění a otevření hranic na Slovensko a do Polska, ale Slovensko zatím nechce otvírat hranice :D

    • Murdoc
      6. 4. 2020, 08:24

      @haluzman resp. půjde se (údajně) cestou promoření populace. prvotní fáze rychlého nárustu už je pravděpodobně zažehnaná. chystá se testování vzorku bezpříznakových jedinců (údajně 17 000 testů) aby se zjistilo, kolik je reálně nakažených. ale ještě před velikonocemi se budou otevírat některé obchody, nebo otevřená sportoviště (např tenisové kurty, golfová hřiště). do školy by se mělo jít kolem 15. května. ale může se toho ještě hodně změnit.

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 10:05

      @user56faee91b3968 Neboj sa Viktor, nevyfabuloval som si ziadne predstavy o tom, ako na Pohode 2020 zazivam to ci ono, cize ani nemam na co zabudnut :) Skusenosti na naucili zacat si robit prve fabulacie az potom, ako su definitivne potvrdene "krizenia". OFF TOPIC Na nete je dost info o tom, ze statistiky umrti na COVID-19 moze zasadne (najma co sa tyka mladsich a zdravsich ludi) ovplyvnovat tzv. hypokalemia, co je nedostatok draslika (sposobeny konzumom presolenych jedal - burgre+hrnolky, chipsy, sunka atd.). Cital som, ze v USA bola hypokalemia zistena u 98 % populacie. Pracoval som v "gastre" v UK aj USA, ..a radsej sa stopnem, ved mnohe sa da zistit na internete, a Ty Viktor (ak si spravne pamatam) sam mas prehlad kolko soli asi moze byt v restauracnej strave v AT. Bolo by nielen "OT", ale aj nelegalne sirit tu nejake rady hoc len "implicitne", ale zas sucasne optimizmus tiez vplyva na prevenciu :)
      Murdoc dik moc za info, idem sa rovno vrhnut na Reflex :))

    • haluzman
      6. 4. 2020, 11:27

      @Peter_BB ano, suhlas za sirenie virusu moze hlavne imunita a nas zdravony stav a dokonca aj genetika https://chilli.today/sk/blog/a5znFKD cize niekde budu nasledky horsie niekde lepsie. bohuzial vseobecna nezmyselna hysteria sposobi, ze vysledne skody budu daleko vacsie. vid psychopat matovic.

    • emo
      6. 4. 2020, 13:34

      @Murdoc u nas nejdu deti do skoly tento skolsky rok uz vobec... haluzman: ten pan MUDr. Malec je mierne sebestredny a mierne pomateny, ale ok vsak sloboda slova, kazdy si moze hovorit co chce, Boze uchran nas pred takouto spolocnostou kde si toto ludia budu mysliet a praktizovat

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 13:52

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:13

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:31

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:31

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:32

      @haluzman OFF TOPIC Podla vsetkeho niektore udaje z Ciny su nepravdive. A to moze platit aj na lekarske studie, z kt. cerpaju "moje zdroje", na zakl. ktorych som stale skor optimista. Plus ma zmysel, ze sa na trh EU pustaju len lieky uspesne klinicky otestovane v EU (bez ohladu, akokolvek uspesne vysli testy v Cine ci USA). Uz ina vec je, a toto ma najviac mrzi od zaciatku, ze poznam mnoho mladych ludi (napr. medzi vegánmi) kt. verim ze nehrozia zdrav. problemy, a ze sucasne by boli velmi zodpovednymi "prenasacmi". Fascinuje ma, ako ti mladi mladi ludia vedia kombinovat "eko styl" s vyuzitim aplikacii (aj vratane Instagramu :). A mal som dojem, ze tieto "archetypy" som videl v prvych radoch napr. aj na koncerte Nada surf. Voci takymto ludom na toto cele mrzi, nie voci mne. Ale zas mam dojem, ze tito ludia maju aj akysi dar empatie chapat m.i. aj to snad aj intuitivne, nielen emotivne spravanie sa sucasneho premiera :) Trosicku sa s nim poznam len z videnia z roznych priestorov NR SR od miestnosti posl. klubu OLaNO az tusim po WC :), tusim z 2015, tak ho mam trosku aj "naciteneho" a chapem, ze chce urobit vsetko pre to nech sa co najviac znizi pocet umrti prioritne v dosledku COVID-19. ALe nechcem mu tu robit promo, a tak najma pardon za politicky off topic ak to tu cital aj niekto iny ako Ty haluzman :)

    • Peter_BB
      6. 4. 2020, 14:33

      @Peter_BB ..uff, do toho vsetkeho mam aj nejaky tech. problem s netom ci prehliadacom. Pardon za "tapetu" :(

    • haluzman
      6. 4. 2020, 22:47

      @Peter_BB si nam to tu otapetoval ;)

    • Peter_BB
      7. 4. 2020, 13:02

      @haluzman Ak niekto tusite, ci mam vymenit prehliadac (Opera), router (ASUS) alebo "providera internetu" (BBXnet), vopred dik moc za anonymny email na pmzahr [u] "G" bodka .om (teda nie Yahoo a pod.:) Ani toto neviem, ako napisat emailovu adresu na WP, pre pripad ze tu mame nezelanych "kremikovych citatelov" :) Este raz pardon osobitne za grafomaniu :( a osobitne za tech. chybu kt. som to tu "vytapetoval" :(

  • emo
    4. 4. 2020, 20:09

    momentalne uz prave bezi VÍTANIE JARI A OSLAVA ABSTINENCIE 2020 branuska jobusa, tak kto chce moze ho podporit, pekna akcia

  • emo
    4. 4. 2020, 19:50

    MišMaš party no. 27 se bohužel letos neuskuteční

    Přátelé, kamarádi, máme pro vás smutnou, ale asi očekávanou zprávu. Bohužel jsme vzhledem k situaci, kterou vidíte všude okolo sebe, nuceni letošní MišMaš party, poprvé po 26 letech, zrušit.
    Vedou nás k tomu následující důvody: celý ekonomický model podle kterého upravujeme meziročně parametry festivalu je vzhůru nohama, úplné otevření hranic a s tím spojená účast zahraničních hostů se zdá být pro letošní červen pasé a vůbec samotný fakt, zda bude možné festivaly nebo jiné akce o větším počtu dělat, je ve hvězdách (strach a s tím spojená vstřícnost k mnoha „přespolním“ návštěvníkům zůstane v mnoha lidech ještě dlouho). To, co určitě víme je, že současná situace (uzavření obchodů a služeb) zasáhla pořadatelský tým už nyní. Přípravou MišMaše trávíme velké množství svého volného času, nikoho z nás to ani částečně neživí. Takže po zlepšení situace budou muset ti z nás, kteří jsou OSVČ (a těch je v našem jádru většina) investovat všechen svůj čas a energii do svých živností a svého vlastního živobytí.
    I pokud tedy akce na konci června dělat půjde, my MišMaš v rozsahu, v jakém jsme jej předchozí roky připravovali, bohužel nedáme.
    Díky za pochopení a na shledanou v lepších časech!

  • emo
    4. 4. 2020, 19:44

    myslím že každému človeku čo vie napočítať do 10 je jasné ako má podporiť svojho umelca, alebo podporiť onkologického pacienta, alebo bezdomovca zo svojej stvrte, miesto hrania sa na skrývačku a politikárčenia a ďalších nezmyslov je každému jasné ako má napr. podporiť Pohodu ak chce. Chceš dať Pohode nejake drobne? kúp si tričko alebo ponožky alebo neviem čo. chceš dať 10 eur kup si nafukovaci matrac, chces dat 20 30 kup si parking, chces dat este viac kup si listok ZTP alebo junior, chces dat 109 kup si permanentku, chces dat 2xtolko kup si 2... v polovici apríla je možné že sa tento predaj zastaví, ktovie ako to agentúra pojme ked vyhlási zrusenie tohto rocníka... v kazdom prípade takýchto foriem vsetkého momentálne funguje nekonecne vela pre kadekoho a ludia si kupuju listky na svoje oblubene festivaly a na niektorých prave teraz iba zacal predaj listkov... m. k. gandhi povedal že niečo čo nedokaže samo o sebe prezit a nema podporu nema ani pravo zit /v suvislosti s ludskou aktivitou, spolkami, akciami atd/

  • Murdoc
    4. 4. 2020, 08:21

    Poslouchám nového Yves Tumora a... mačkám slzu. Kéž se jim podaří ten lineup v co největší míře udržet na příští rok!

    • emo
      4. 4. 2020, 15:35

      @Murdoc ty vole tu je teda atmosfera. videl som uz ludi na smretelnej posteli. chodil som aj za otcom kde postupne odchadzali chlapi z izby a veru aj 20 rocni mladici. ale do konca to boli zjebisti. toto tu som v zivote nikde nezazil. jedni sa tu rozsypuju ako sochy z piesku a druhi veria ze pride jezisko tyzden pred pohodou a zariadi im festival... zrobte si nejaky fajny tematicky festivalek tento vikend. festival corona sponzor pivo corona. vystupuju znovuzrodena babska kapela panika k tomu z nouze cnost. kriticka situace. totalni nachlazeni. bez ladu a sarsu a samozrejme mnohi dalsi az po davovu virozu kde si zablacte s nimi ked zomries nic moc sa nestane ziadny cierny den nebude dobra nalada neprestane ved na kazeho to raz prideee. vy ste boli niekedy aspon na kare. tam sa spomina na cloveka na jeho zjeby hovoria sa vtipne prihody z jeho zivota uz po hodine sa ludia usmievaju a vsetci blizki dakuju za tie krasne chvile ktore mali to stastie s tymto clovekom prezit... a prvi krestania aj zavrhli pohanske placky a tesili sa so svojim bratom a sestrou ze uz dnes sa stretnu so svojim nebezkym otcom. kus zivota do toho umierania decka

    • Darkov_tato
      4. 4. 2020, 18:06

      @Murdoc Yves Tumor je fenomen alternativnej sceny. Tymto albumom len opat dokazal aky obrovsky talent to je. Po prvom pocuti mierne sklamanie, no dnes to pocuvam druhy krat a uz neviem prestat. Skoda ze ho tak malo ludi pozna, ale paci sa mi ako si v tejto instagramovej dobe zachovava punc zahadnosti.

    • cookie
      5. 4. 2020, 14:34

      @Murdoc jj super album, neveril som vlastnym usiam... cakal som uplne nieco ine

  • boomer
    3. 4. 2020, 12:32

    aj kina maju problem, obzvlast tie klubove, odporucam https://vimeo.com/asfk
    ASFK za drobne ponuka streamovanie super minulorocnych filmov vratane Parazita a Portretu zeny v plamenoch za drobne, dajte sebe aj im

  • cookie
    2. 4. 2020, 15:34

    nuz co, tak si aspon zahrajme nieco pekne https://youtu.be/IPtdluSa1bg

    aspon to napocuvavanie nam zostalo...

    • tomik
      2. 4. 2020, 16:57

      @Peter_BB ej cakal som trochu viac zo zakulisa festivalu ... a mozno sa pani Zlata v tento cas pozastavi pozrie sa na lineup a porozmysla aj nad tym kam kedysi kvalitny festival smeruje :D

    • Peter_BB
      2. 4. 2020, 19:09

      @tomik verim, ze coskoro si precitame. Toto bol standardny "dotaznik" Reflexu, teda tie iste otazky ako aj pre ine profesie. OFF TOPIC chcel som si dnes kupit Reflex v stanku, ale mila pani predavacka mi povedala, ze sa vypredal expresne rychlo. Hoc to pripisujem tomu, ze v nom bol rozhovor so Sonou Pekovou, aj tak ma potesilo ze na tomto zapadakovskom sidlisku kde byvam ludia citaju ceske casopisy :) Tak som si kupil casopis Regenerace, a poslal ho po kamaratovi jeho frajerke :)) Paci sa mi inac, ze vsetci ceši kt. pocuvam na Youtube hovoria o Cesko-Slovensku. A zo slovakov som zachytil len toho chalana, kt. inicioval tie spolocne meditacie od 21h (k comu som sa pridal, kedze mi je blizke snazit sa zostat pozitivni a robit co sa da, hoc aj pomerne zufale pokusy :)

    • sheeva
      2. 4. 2020, 20:12

      @tomik Kritizovat Colours se mi jeví jako zbytečné. Kombinace velkých jmen (a opravdu velkých - Cure, Killers, na které jiné festivaly nedosáhnou) a kvalitních menších či objevů je v našem regionu unikátní. V kombinaci s festivalovým areálem je to špička.

    • Peter_BB
      2. 4. 2020, 23:27

      @sheeva OFF TOPIC kritizovat Colours verim malo zmysel pred 2+ rokmi, napriek tomu, ze ak spravne chapem akt. situaciu v CR, ma to presah na aktualnu no.1 temu. Otazka ci zobrat ci nezobrat peniaze de facto od Babiša bola, hoc nie de iure :), akasi "Sofiina volba" Colours. Kazdopadne suhlasim, ze staci napisat presne tieto 2 slova - Cure a Killers - a zazelat si nieco :)

    • emo
      3. 4. 2020, 06:47

      @sheeva presne ze je to spicka. celkom tomu nerozumiem ze kritizujem kritizujem a potom tam idem na taku cervenovlasku co zivak nema prave najleosi neviem si spomenut ako sa vola a jej koncert som aj vynechal nieco ze and the machine. kto ma rad hudbu a festivaly nemoze to kritizovat. aj ked napr tento festival vynechavame okrem posledneho rocnika urcite si zasluzia nase uznanie. aj pohoda je mne prilis masova zalezitost ale nebudem ju preto nevhodne brat do pusy. hoc aj ked nepojdem na koncert neviem ktorej v sucasnosti vychytenej hviezdy nechapem preco by som sa vobec mal nad tym zamyslat nedaj boze este sa k tomu aj vyjadrovat. podobne jak ku statu a politike ked ani neviem kto to je matovic tak sa do takych diskusii nebudem ani zapajat

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa