Airport Trenčín 11 — 13 July 2024

Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • cookie
    5. 12. 2023, 08:45

    hahahahahahahah jaka hadanka :D dobry matrosh.... skepta ppci. silny lajnap!

    • haluzman
      5. 12. 2023, 08:51

      @cookie ako tu hadanku vysvetlili? nepocuval som radio. lebo niektore tie hadanky su cisto na facku

    • wratko
      5. 12. 2023, 09:01

      @haluzman ctrl+slt+del = shutdown

    • cookie
      5. 12. 2023, 09:08

      @wratko jj :D

      tam bola nejaka sklenka

    • Peter_BB
      5. 12. 2023, 09:09

      @haluzman Ta hadanka fakt riadna "haluz", a mozno aj trosku neempaticka k fans Black keys, bez "alibi" ze toto sme nemohli tusit ako vtedy s vlkom za dverami :)) Ale aspon sa ukazalo, kolki to hadaju len podla Googla a copy+past (co tipovali Reve hoc takato komercia na Pohode verim nikdy nebude). Ako-tak pochopim tiperov Alt-J :) Tiper Black pumas no comment :) No ale tip Erasure :)), hoc tiez komerc kt. na Pohodu nepatri, tak asi jedine na nich mi ta hadanka sedi. Alebo mozno islo o "reset" zoznamu mien za ostatnych 5 rokov kt. sa zatial neopakuju :)))

    • haluzman
      5. 12. 2023, 09:13

      @Peter_BB ktokolvek tento rok vymysla tie hadanky by mal dostat facku. take nezmysli ako bola tato hadanka, alebo ta s tymi modrymi horami a bola to para, moze vymysliet iba idiot. ked kukam, ako sa hadalo, tak nikto neuhadol toho skeptu. tipujem, ze zas uradoval kascakov syn.

    • cookie
      5. 12. 2023, 09:14

      @haluzman smejem sa :DD hej, skeptu hustil do misa synator... ale hadanku vymysel jozi sklenka po sklenke

    • haluzman
      5. 12. 2023, 09:24

      @cookie ak to chapem spravne, tak hadanka bola orientovana na nazov skladby a nie na interpreta. to moze vymysliet fakt iba idiot. kedze taky nazov skladby moze mat niekolko stovak interpretov na svete. v minulosti ak sa nemylim, boli hadanky orientovane vzdy na intepreta nie na nazov skladby, takto naozaj neexistuje sposob ako tie hadanky uhadnut.

    • Peter_BB
      5. 12. 2023, 09:24

      @wratko Ak si to vedel aj pred 8h rano, tak si sa zrejme pripravil o listok aj o grafiku :)) Ale to skor tipujem autora hadanky fakt velmi mladeho, kto nezazil casy ked kombinacia klaves Alt+Ctrl+Del bola vylucne pre "Reset" :) a teda pre svojim sposobom presny opak ako "Shutdown" (v zmysle ze tou klavesovou skratkou sa mal pocitac opat spustit, a nie vypnut).

    • cookie
      5. 12. 2023, 09:27

      @Peter_BB je to epicky fijal :D mne prve pod ctrl alt del napadne reboot...

    • haluzman
      5. 12. 2023, 09:27

      @Peter_BB presne, navyse v sucasnoti vo windows sa ti zobrazi ponuka, ze co sa vlastne ma stat a mas tam asi 5 roznych moznosti. dalsi dokaz, ze tu hadanku pripravoval idiot.

    • haluzman
      5. 12. 2023, 09:29

      @cookie presne. tato hadanka ako aj zopar inych je epicky fejl, rovnako ako tohto rocny, ehm "dizajn" festaku.

    • MG2
      5. 12. 2023, 09:30

      no konecne, tak uz tu je, dasi rapujuci
      https://youtu.be/HASSizsdBNE
      jeho synacika
      ak toto ma byt raz buducnost pohody tak spanombohom
      idem od vas :)

    • katseft
      5. 12. 2023, 09:47

      jj, epic fail hádajúcich
      veď koniec-koncov nemusia dávať žiadne hádanky a ani nič rozdávať :)

    • Peter_BB
      5. 12. 2023, 09:59

      @cookie Tak veru, na rozdiel odo mna si napisal technicky presny vyraz :) Uz som aj zabudol na tie slova "boot" a "reboot" :), tiez uz verim patria asi len do hadaniek a kvizov :))) A ozaj, ved jednu dobu to bola kombinacia vylucne pre tzv. spravcu uloh (tzv. task manager), ci nie? Ale zas na Wikipedii pisu, ze "The function of the key combination differs depending on the context", tak ak poznate spravcu Wikipedia, mozu tam dopisat vetu ze na Slovensku sluzi na ludovu zabavu pri tipovani headlinerov :)) Ten kto tipoval Erasure by mal dostat aspon kupon na pivo :)) Boha, kde su tie casy ked ste nam aj s Elis rozdavali tie kupony na pecene kurence :), to boli sutaze :))))

    • cookie
      5. 12. 2023, 10:02

      @katseft :D mne sa paci, ze rozdavaju trolling a smiech... made my day

    • Peter_BB
      5. 12. 2023, 10:08

      @cookie +1 :), a plus aj nostalgicke spomienky na detstvo :), ked sme pocuvali LGBTI+ disco naivne veriac ze to ma nejaky presah na Depeche mode :)), a to boli teda "epic fails" :), najma vyhodenie nie malej sumy penazi za piratsku kazetu ciste len "ucesovo kompatibilneho" mozno prveho boy-bandu Bros :))))

    • cookie
      5. 12. 2023, 10:08

      @Peter_BB to teda, to boli zne :D stacilo zaspamovat a vyhra bola ista. skoda no.... dobre uz bylo, uskromnime sa a podporime pohodu kupou listka v poslednom predpredaji :D

    • Peter_BB
      5. 12. 2023, 10:56

      @cookie Tiez to vnimam rovnako, ze za tu porciu najvyssej kvality za minimalne ceny (AFP, Pulp, Portishead atd.) ked sme studentom ""kradli"" :) najlacnejsie listky a aj kurence :)) si s odstupom casu rad "kupim odpustok" :)) nie u toho katolibanca kt. LGBTI+ spravne z Pohody vyhnali kam patri :), ale presne kupou listka par dni pred festom. Resp. ked oznamia v _FMku prave hrajucich alvvays :) kt. uz potvrdili ze v july budu v EU, konkretne po Pohode hned v Bilbao :)

  • haluzman
    4. 12. 2023, 09:31

    tak ako? oznami aj pohoda Lennyho Kravitza ;)?

    • cookie
      4. 12. 2023, 10:19

      @haluzman ee

      yaeji, well done!! moderne guilty pleasure popiny su vitane :D

    • Peter_BB
      4. 12. 2023, 10:26

      @cookie Zhodou nahod som na nom bol, ako doprovod byv. spoluziacok z VŠ, v 1998. A bol to najhorsi koncert na akom som kedy bol. Pod podiom ludia sedeli, a ked hral hity, tak to sa postavili ako v kostole :), za cim verim bolo aj totalne namyslene spravanie sa Lennyho (na konci sa ani nepodakoval, zmizol z podia, a napriek dlhemu potlesku nic nepridal, a navyse to nebolo niekde na periferii, ale v MSG). V strapneni sa za vysoku 6-cifernu sumu uz sice Centra Cee nastavil neprekonatelnu latku :), ale verim ze lepsie dat zrejme len polovicu Lennyho honorara na zrejme az desat gitaroviek o ktore si tu roky zobronime :))), hoc Lenny by Pohodu verim vypredal, tam niet o com :) Lennyho fans patria na "Babiš fest" :), vrana k vrane sada :)))

    • Doktor_Zivago
      4. 12. 2023, 12:03

      @Peter_BB Lenny by Pohodu vypredal? Tak to mam vazne pochybnosti. Od neho radsej ruky prec. Uz dekadu nic poriadne nevydal, hybernuje v nic nerobeni a zivy sa starymi singlami. Dufam, ze ho na Pohodu nebudu tahat. Presne, radsej viac middle range gitaroviek ako Lennyho ego.

    • Peter_BB
      4. 12. 2023, 12:43

      @Doktor_Zivago Plne chapem, a len na vysvetlenie - v stanovom mestecku "pre autovych" mam, netusim preco, ""šťastie"" :) na susedov kt. z line-up poznaju len Paru, Janu Kirschner, a co "cert nechcel" :) aj Cencha :) (t.j. Central Cee). Niekedy mi to povedia v "small talks" priami susedia, a niekedy som si to "nahodne" vypocul. No a takychto ucastnikov, kt. sa najma potrebuju pochvalit, ze na kom na Pohode boli, je verim dost, vid ta masa na Mobym a najma potom to ich aj tuto vela diskutovane nestastne spravanie sa v slnecniciach :( Ale zas az teraz ma napadlo, ze ci sucasni ludia pod ca. 30 rokov vobec Lennyho poznaju, a ci to nie je interpet vylucne pre "stredu a najma starsiu generaciu" :)
      (Off topic) A ozaj, hoc len pre nas z Kosic - RIP Barbara! Napadlo ma to len preto, ze tato moja byvala spoluziacka zas z gymnazia by tiez verim aj na Pohode viac potesila "ten segment kt. spominam vyssie".

  • cookie
    1. 12. 2023, 23:14

    z elektroniky by to chcelo viac stylov! a viac fresh projektov… techno na 3 sposoby a vo stv trochu dnb je so mid

    https://youtu.be/MOmWC-O0944?si=YQPR4b9I3tEXSJ-c
    https://youtu.be/ius3roKsg50?si=A-z5A7G_jciJz7lJ
    https://youtu.be/scJa238cShk?si=PVjRwjgvEinXo4WM
    https://youtu.be/oFolo49Axno?si=c_RTaYr6S4E3VCkA
    https://youtu.be/czVra0ExbCw?si=KEeYJ06x8jJVaDz4
    https://youtu.be/phWMxtp5OxM?si=6-ARPMhiQ8a5W-R_

    tak snad sa dockame… aspon overmono, alebo co.. budem sa opakovat, ale zløty redbull!! a ich akademia

    • Swangi
      2. 12. 2023, 12:45

      @cookie s tymto zas opatrne, nech potom nedostaneme len 1 dnb dj set za cely rocnik :DDD

      Ale chapem uplne. Co sa tyka elektroniky, tak by Pohoda realne mohla krasne spolupracovat s Beats For Love tak ako spolupracuje aj s Colours a mala by fakt pekne ulovky :) Pripadne aj Opener v Polsku.

    • cookie
      3. 12. 2023, 12:49

      @Swangi :D tak dnb bude ciastocne pendulum a potom vo stv cakam matia + nejake zahranicne meno... podlam mna that's it z dramcov. techno nejaky legender a 2 zahranicne... som dost zvedavy na tu nadstavbu.
      jj B4L si ide bomby.. nie vsetko sa hodi na pohodu (a hlavne pohode dost svedci indie elektronika), to edm a titanic-trance si mozu nechat... z toho co uz maju, dax bol na grejpe, stevenson a kanine diskoteky, not for me. ale napr. taky vandal na stvrtok kapurkovu :))) teraz som ho videl na x-massacre a kvalitne nalozil https://www.youtube.com/watch?v=61qg5Hun_p4

  • Captain_Obvious
    1. 12. 2023, 05:27

    cau lidi, co tak FLOEX ENSEMBLE s automaticmy bubenikom Josefom netreba chodit do macedonska staci praha https://www.youtube.com/watch?v=Nzrq6J_ZacI

  • cookie
    30. 11. 2023, 10:48

    pekne, mr. uwusu pokus dva... uz sa nam to kopi, to zase bude xxx. vidim tam 11 veci co by som si rad kukol

    • buff
      30. 11. 2023, 14:43

      @cookie Dalsia vec z line-upu Colours, som zvedavy kolko sa toho bude duplikovat kedze mame listky tam aj tam. Na buduci rok uz v predpredaji nic kupovat nebudeme.

    • Peter_BB
      30. 11. 2023, 15:31

      @buff Pri tomto famoznom :) bookingu ste to verim s kupou tam aj tam :) uplne ze vymakli, lebo nemusite mat strach z oznamenych krizeni :), az by nebodaj ziadne neboli tak jednu sadu listkov pripadne verim viete v pohode predat aj s nejakym primeranym ziskom :)

    • Doktor_Zivago
      30. 11. 2023, 16:50

      @buff este by to chcelo ten Khruagbin.

    • buff
      30. 11. 2023, 17:54

      @Doktor_Zivago ano ten by mi nevadil pozriet 2x, ako aj Bat for Lashes

  • Doktor_Zivago
    29. 11. 2023, 22:59

    Madmadmad - perfektna kapela na Pohodu.

  • cookie
    29. 11. 2023, 13:47

    jfdr ! nooice! posledny album u mna 8.9... len je mi jasne, ze bude nalada na nieco rezkejsie ked bude hrat... ale je skvela.

    • Captain_Obvious
      29. 11. 2023, 18:55

      @cookie hlavne aby nebola na tom fejkovom kusnierik stejdzi, to treba zrusit! vyhodne peniaze za dobre kapely ktore vidi pat a pol a pocuju traja z nich lebo sa to prekryva s inymi podiami

    • Peter_BB
      29. 11. 2023, 20:51

      @Captain_Obvious Verim ze trefny postreh presne v kontexte tejto interpretky, podla mna ako stvorenej :) pre "stejdž typu Magic Mirrors" :) Ale neprekvapilo by ma, ak by ju dali do toho tradicnejsieho vacsieho stanu so sedenim v kt. su doobedu divadelne predstavenia. Kusnierik cafe je verim skvely priestor pre koncerty akym bol pred rokmi napr. Kolowrat, kedy tusim aj oni sami nechceli "normalne podium" aj kedze chceli zahrat len kratsi set bez najvacsieho hitu :))

    • Aqdrk
      29. 11. 2023, 21:55

      @Captain_Obvious presne pamatam koncert Lay Low, ktory som vlastne len videl a nepocul, lebo zanikol v hluku okolitych scen. Podobne jemna interpretka, tak nech jej to takto nepokazia. Bola by to skoda.

    • haluzman
      29. 11. 2023, 22:01

      @Captain_Obvious yop, kusnierik stejdz neni zly, stacilo by, kedy dali podijum vyssie a trocha hlasnejsie keby to hralo, inak je to fakt len pre par ludi so zlym zvukom a ostatni maju smolu, lebo nic nevidia a eventualne ani nic nepocuju. ale pamatam si tam par dobrych koncertov, ci uz to boli satenove ruky, alebo tono s a podobni.

    • Aqdrk
      29. 11. 2023, 22:07

      @haluzman Vök tam boli tento rok famozni, zmeskal som kvoli nim Viagra Boys. Bogomil to tam roztancoval.

    • Aqdrk
      29. 11. 2023, 22:10

      @haluzman Vök tam boli tento rok famozni, zmeskal som kvoli nim Viagra Boys. Bogomil to tam roztancoval.

    • MG2
      29. 11. 2023, 22:15

      @Aqdrk pred vlanajsou pohodou tu viaceri upozornovali na nevhodnost Kusnierika pre akustickejsie vystupenia, ale Kascak a spol to chrapunsky ignorovali a tym znicenym koncertom Lay Low sa jej divakom arogantne vysmiali do tvari

    • Captain_Obvious
      30. 11. 2023, 08:10

      @cookie ano ano boli tam dobre koncerty presne tie ktore som chcel vidiet ako VOK (nevidel som) alebo Tono S (nedostal som sa) ktory by uzivil aj velky stage ked uz teda chceme ist modernou cestou hiphopu

  • samoT
    28. 11. 2023, 22:47

    Co tak skusit NomeansNo?

  • cookie
    28. 11. 2023, 09:47

    there we go! NI https://www.youtube.com/watch?v=uCsphR6w2vQ

    som zvedavy na nove LP v dec

  • Murdoc
    27. 11. 2023, 13:06

    mám velkou radost, že letos booking docela šlape. co ale nechápu, je vizuální identita, která už několik let stagnuje na tom stejném, za mě nudném a ne příliš pěkném výtvarném přístupu. byly roky kdy Pohoda měla nejpěknější vizuály široko daleko, ale ty už jsou pryč. chtělo by to trochu změnu.

    • Doktor_Zivago
      27. 11. 2023, 13:33

      @Murdoc je to tak. ja mam dokonca pocit, ze je to horsie ako to bolo. Uplnu humus. To by by som zvladol i ja v nejakom free editore.

    • haluzman
      27. 11. 2023, 13:50

      @Murdoc suhlas, co sa tyka grafickej identity, ide to dolu vodou. aktualny vizual by snad spravilo aj 5 rocne dieta v painteri. tu je kratka ukazka ako to vyzera kedysi

      -> https://www.interez.sk/od-roku-2007-az-po-sucasnost-takto-sa-zmenil-graficky-dizajn-festivalu-pohoda-za-poslednych-11-rokov/

      za mna celkom vydareny bol rocnik 2013 aj 2014 aj 2016

    • cookie
      27. 11. 2023, 14:02

      @Murdoc jj... niekedy som si povedal, ze je to tak zle, az je to dobre... tentokrat je to tak zle, az mi je z toho zle

    • Doktor_Zivago
      27. 11. 2023, 14:09

      @haluzman Super stranka. Dik za odkaz.

    • cookie
      27. 11. 2023, 14:09

      ale predpokladam, ze tym chcu provokovat... co sa zjavne dari. tak jak bol no wave, toto je no style... very edgy, much wow

    • Murdoc
      27. 11. 2023, 14:14

      @cookie jakože jednou by to bylo v pohodě beru, že ročník 2020 kde se to objevilo poprvé byl vizuálně i celkem povedený, po covidovém zrušení bych pochopil i přesunutí vizuální identity na další rok. ale držet to tak dlouho a ještě s čím dál horším výsledkem působí už hodně špatně. chápu že tady ten "trash styl" - nebo jak to nazvat - je trend v grafice posledních let. ale ten poslední žlutý header co šel dneska na FB to už zabíjí. to už fakt působí úplně amatérsky. smutné, když tam jsou tak pěkné jména.

    • Doktor_Zivago
      27. 11. 2023, 14:14

      @cookie Ktovie. Mozno aj dotiahnutie CC bola len provokacia. Much wow - NOT!

    • haluzman
      27. 11. 2023, 14:18

      @Murdoc yop, ten posledny fb banner je ciste peklo, jak wordart z wordu z pred 20 rokov

    • MG2
      27. 11. 2023, 16:11

      haha pekne hejty dokonca aj od udavacov estebacikov :)
      grafika je to najmensie na realite ze tento festival politickej a vojnovej agitacie minimalne poslednych 5 rokov kraca co rok to krok smerom do festivaloveho pekla

    • Peter_BB
      27. 11. 2023, 20:10

      @Murdoc Tiez by ma, hoc len z cistej zvedavosti, zaujimalo to z akych roznych navrhov a najma preco bol zvoleny tento koncept. Snad nie preto, aby to nam narodenym v 1970s a skor pripominalo legendarny program z ery tzv. ihlickovych tlaciarni Bannermania :)))

    • Doktor_Zivago
      27. 11. 2023, 20:12

      @Peter_BB T602 yo!

    • haluzman
      28. 11. 2023, 09:44

      @Peter_BB heh, podla mna sa nerobil ziadny vyber konceptov. jednoducho po korone evidentne nemaju prachy tak to robi kascakov syn vo worde. aby sa usetrilo. nepochybujem, ze ked si pozrieme dizajny spred roka 2019 ze to muselo stat desattisice eur.

    • boomer
      28. 11. 2023, 10:55

      @Murdoc chudak misov syn, uz navzdy bude na vine za vsetky pochybne bookingy a ine rozhodnutia :))

      ad vizual, mozno sa mylim, tu scenu velmi nesledujem, ale mam taky dojem ze tato trashy lo-fi ironicky skareda wordart estetika celkom frci medzi mladezou a mladez-adjacent publikom co na seba hodi handry za stvorcifernu sumu a vysledok vyzera ako vytiahnuty zo smetiaka. uz aj moj vek zacina trojkou tak nepekne judgujem a prestavam rozumiet veciam, ktorym som kedysi rozumel, ale tieto dve veci sa mi k sebe celkom hodia. a ved furt lepsie nez gradienty z 2015 :D

    • Peter_BB
      28. 11. 2023, 11:59

      @boomer Verim comu pises, aj kedze som postrehol celkom dost teenagerov s trickami s tym "trashy lo-fi" :) obalom albumu Goo od Sonic Youth kt. zvacsa ani netusili ze svojim sposobom robia chodiacu reklamu na ten album :)) A aj _FMko sa prave tomuto obalu (mozno aj preto) dost detailne venovalo. Tema tohto vlakna mi pride nielen "fest zaujimava" :), ale aj "fest relevantna" :) v snahe pochopit dnesnych tinedzerov

    • Peter_BB
      28. 11. 2023, 11:59

      @boomer Verim comu pises, aj kedze som postrehol celkom dost teenagerov s trickami s tym "trashy lo-fi" :) obalom albumu Goo od Sonic Youth kt. zvacsa ani netusili ze svojim sposobom robia chodiacu reklamu na ten album :)) A aj _FMko sa prave tomuto obalu (mozno aj preto) dost detailne venovalo. Tema tohto vlakna mi pride nielen "fest zaujimava" :), ale aj "fest relevantna" :) v snahe pochopit dnesnych tinedzerov

    • cookie
      28. 11. 2023, 12:32

      @boomer nebolo to ale par rokov dozadu?? mam pocit, ze viac ficia (aj na coveroch) take tie "metalove" plasticke fonty a do toho rozne surealne rendre... alebo neonova zlta + futurizmus

      ja som za nove pristupy a challenging status quo, ale toto mi pride ako cheap nevkus ¯\_(ツ)_/¯

    • cookie
      28. 11. 2023, 12:49

      tak mi to nedalo a chvilu som pogooglil... https://www.benes-michl.cz/blog/velky-prehled-trendu-roku-2023-v-grafice-a-webdesignu/

      1. Maximalismus (Brutalismus/Anti-design)
      Maximalismus se snaží narušit zaběhlé konvence. Jde v podstatě o reakce na dlouhodobou monotónnost a stereotyp. Grafický design pracuje s prvky brutalismu, o nichž jsme se zmiňovali výše.. U webu je třeba ještě doplnit, že stejně typické je použití tučné typografie, výrazných barev, ale zejména nedodržování zaběhlých layoutů.

      2. Překrývající text (součást brutalismu)
      Zůstaňme u textu, respektive dominantní typografie, která tvoří základní vizuální prvek celého webu. Dominantní písmo, které je někdy zvětšené až na úkor samotné čitelnosti, překrývá ostatní prvky stránky. Jde o podstatu trendů, s níž se budeme v novém roce vídat čím dál častěji. Hodí se zejména pro umělecky zaměřené weby, ale své uplatnění najde i u zákazníků,i kteří se budou chtít od konkurence odlišit webem a být unikátní, zapamatovatelní.


      co dodat no, z toho vsetkeho pekneho co frci si vybrali akurat toto... a preco? lebo Mišo je srdcom pangáč, cize toto narusanie zabehle konvence sa mu musi naramne pacit :D akurat to co vidim, mi pride ako anti-design pro chude...

    • Peter_BB
      28. 11. 2023, 17:52

      @cookie Dik za link, zaujimave. Kazdopadne "anti design pro chudé" :) moze mat zmysel aj preto, ze Pohoda zrejme nemala dostatocny "marketingovy outreach" prave smerom k chudobnejsej casti fans Central Cee-ho. Alebo len mozno mali dobre vysvedcenia len taki fans, ktori za ne dostali prilis malo vzhladom na naklady ucasti na Pohode. Chcelo by to asi nejaky specificky marketingovy prieskum :))

    • boomer
      29. 11. 2023, 11:53

      @Peter_BB z nejakej extra sofistikovanej premyslenosti by som agenturu neobvinoval, moj dojem je, ze maju svojich dvornych grafikov a pool blizkych, ktori povedali ze takto to je dobre, a proste si to razia od 2019 a hrotia to coraz viac (i ked vizual pre ten smutne zrusivsi rocnik 2020 sa crtal fajn). grape to zjavne ponima z opacnej strany, kreativne, a mam dojem ze su uz par rokov extremne vpredu po tejto stranke. ale uz ma to nevzrusuje a ani na tom az tak velmi nezalezi, skor cakam na nejake meno co ma extra potesi, aby som si aj ja uzil Pohodu tak ako si ju uzije frajerka skrz Jamesa Blakea :)

    • haluzman
      29. 11. 2023, 14:30

      @boomer tiez si myslim, ze tu nejde o nejaku extra sofistikovanost, vela veci je v zivote ovela jednoduchsich ako sa moze zdat. proste nemaju prachy a tak to robia interne vo worde. prec su casy ked im dizajn robili agentury ako Milk alebo Wiktor Leo Burnett

    • Peter_BB
      29. 11. 2023, 15:45

      @boomer aj haluzman - verim, ze vas oboch plne chapem, a nemam co ine dodat :)) Verme, ze oznamenie zopar tzv. velkych srdcoviek hoc zrejme len z tzv. strednych mien :) nam este vsetkym urobi velku radost hoc aj by islo o tzv. "repete" :), ved v neposlednom rade repete Jamesa Blakea je verim pre stovky tak velmi najkrajsim vianocnym darcekom :) ze si pri tolkej radosti ani neuvedomili akym fontom bol oznameny :))))

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in