Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.
-
Za mňa opäť nádherný ročník, jeden z najlepších (celkovo asi pätnásty, prvý som navštívila v 1998) a ďakujem všetkým, ktorí k tomu prispeli!
Reply
Organizácia super, atmosféra láskavá a pohodová. Jedinečná.
Dosť neznámy (pre mňa..:) line-up ma nejako netrápil, objavila som zase veľa novej parádnej muziky... (ako inak každý rok :)). Užila som si hlavne Waking Vision, Dakh Daughters, Tatáčov, Midi Lidi, Vintage Trouble, Duo Ruut, Bena Howarda, Avalanche Kaito, Mulatu Astatke, Arooj Aftab, Bogomil Font, Suzanne Vega, Carolinu Polachek, Bazookas... Nakukla som zo zvedavosti i na koncert Gleba či Central Cee, ale táto hudba mi veľa nehovorí, tak nemám potrebu to nejako komentovať...
Ako sa hovorí, sto ľudí, sto chutí. Každý si na Pohode nájde to, čo jeho srdcu a ušiam lahodí... (a kto si nenájde, je asi beznádejný dudroš, pretože ponuka interpretov je nenormálne pestrá!!! :)).
Som neskutočne vďačná za tento krásny a kvalitný festival (obzvlášť za takú symbolickú cenu). Díky ešte raz všetkým organizátorom, užite si leto a vydýchnite si!
Už teraz sa teším na ročník 2024 a potešili by ma (never stop dreaming... haha ) napr.: Anoushka Shankar, Dave Matthews band, Taxiwars, Hrana tour, Swell Season, Isama Zing, Aurora, Andi Almquist, DakhaBrakha, Jamie Cullum, Adrian Bellue, Monkey Business...-
@KatyS A hned "zlata stredna cesta" :) - pozrel som buduce koncerty, vsetko USA, zvacsa 2 dni po sebe to iste miesto, a listky vsetko cez "Live Nation" = verim ze sa do EU este dostanu, ale tipujem ze len do "venues Live Nation" (Stadthalle Vieden, O2 v Prahe atd.). Nie ze by som ti/nam ich nedoprial :), ale lepsie je asi byt realistom :)) A po 150. krat - do bookingu takto drahych kapiel je strata casu sa Misovi miesat :), on/i skor oceni/a tipy na gitarovky take tie "z KEXP" :)
Reply
-
Darkov_tato
13. 7. 2023, 16:41Michal vraj chcel Iggyho Popa, nepodarilo sa. Pre mna bol line-up dobry, toto by bola este ceresnicka na torte. Skoda. Tuzim ho vidiet nazivo.
Reply
Riesi sa tu aj Grape a ten ma tiez vyborny line up, su tam kapely ktore su nazivo vynikajuce a nie je to ziadne retro, lebo niektori nebudu vdaka svojej hudbe a pristupu k nej retro ani o 20 rokov. Su to ine festivaly, kazdy svojsky, pre inu cielovku a s inym rozpoctom, no oba su vyborne aj ked na grejpe som uz dlhsie nebol a nejdem ani teraz.
Skoda tej kauzy s letiskom, mrzi ma, ze to tak dopadlo, verim ze sa udobria.-
@Darkov_tato Super si to napisal. Pre mna bol sice t.r. line-up najslabsi z "ery na letisku", ale presne v tom kontexte, kt. si tu nacal, a o kt. mam nejake "šuškandy" a nejake "dedukcie" :), plne chapem preco sa Agentura rozhodla ako sa rozhodla. Snad vyjde ten scenar kt. pisal Swangi nizsie, t.j. ze sa spomedzi teens co pocuvaju rap zrodia novi "pohodaci" :) a mozmo raz v ramci recesie :) aj webpartaci :))
Reply
-
-
dukon
13. 7. 2023, 14:19M83 Fantasy Tour - Terminal 5 NYC 4/26/2023
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=AXgLbxYZR64
fakt nechapu proc ma ho ma misto Pohody Grape
idealni sestava na ctvtecni Urpiner, dat jim 2h a je vymalovane
ale ne my si rekl?i teens potrebuji UK stream hvezdicku za kterou tam 40 minut poustel dj playlisty ze spotify
jak rika Mišo zlomovy okamzik....-
Doktor_Zivago
13. 7. 2023, 14:22 -
dukon
13. 7. 2023, 14:38@Doktor_Zivago jopjop chapu
Reply
za me epicky fail biblickych rozmeru (●'◡'●) -
emo
13. 7. 2023, 14:48@dukon Duky napisal som o tom cosi nizsie pre Teba, ale fakt neviem, ako smejem sa sam zo seba ked si predstavim keby som tu tolko meditoval o kazdom headlinerovi Pohody na ktorom som ani nebol alebo som z neho hned odisiel do 1 minuty :DDD podme si tu vsetci vypisovat ktorý headliner v minulosti bol totalne preflaknuty, nespieval vobec cisto ba priam falosne, nevedel to dat a dal veeelmi priemerny výkon :DDD za mna v podstate skoro kazdy co si dal nizsie, neraz sme sa tu o tom bavili a pisal som o tom, z nicka prveho som odisiel do par sekund ako warren zacal infaltilnosenilne kopat z hora do stolicky :DDD v prvej skladbe, druhý koncert nicka bol skvelý, inak sama muka na male vynimky a vzdy tam bolo nieco na druhom podiu ovela lepsie, silnejsie, cistejsie a uprimnejsie vid velmi rozpacite vystupenie portishead hlavne vdaka spevacke kde ako peem pise TTT ich vtedy uplne "skryli do vacku" a to nenarocným divákom velmi tazko uchopitelni TTT vtedy pocas koncertu posielali TTT vlastných divákov na koncert Portis :DDD v tej super arene to bolo a ze hej vy tam vzadu hore chodte na Portishead :D chodte si uz prosím pospat na Portis :D malo kedy vidno aby si kapela vyhadzovala divakov z koncertu :DDD objektivene zas ale treba zdoraznit aj presny opak a to ze takisto z TTT odislo velmi vela ludi behom prvých vecí, lebo to jednoducho nedokazali zvladnut :DDD tak ako my sme zas nezvladli PH :D takze vsetko ok :D kazdo padne obrovsk vdaka PH, pretoze vdaka nim nam ten rok hrali aj skveli GTB, jeden z 10 top koncertov Pohody 2011
Reply -
Captain_Obvious
13. 7. 2023, 14:52@dukon urcite to bude lepsi gig ako vsetky na pohode tento rok na hlavnom ale zase som videl ine dobre vystupenia ktore by som inde nevidel, generalny riaditel misko kascak ide tazsou cestou pri bookingu a niekedy mu to mam za zle ze vyhadzuje peniaze za vselijake alternativne skvosty na ktore pride pat ludi, a niekedy urobi aj zly booking co samozrejme nemoze priznat ale to patri k tomu no hlavne: festival sa robi pre tych co su na nom a nie pre tych co na nom nie su takze k lajnapu mozeme debatit len my co sme ho zazili, ti ktori urobili rozhodnutie este skor a neisli lebo je lajnap slaby sa uz vyjadrili nekupou listku
Reply -
emo
13. 7. 2023, 15:26@Captain_Obvious wow :) tak musim Ti dat zas zapravdu. z hlavneho podia som nevidel jediny koncert tento rok tak si nedovolim sa k tym koncertom vobec vyjadrit. hlavne ze ti co nevideli ani tie utrzky co ja tak to vedia presne posudit. mal som ale zaznamy zivaky na fm a ten stvrtok bol objektivne paradny. neda sa porovnavat zaznam a priamo z koncertu ale SM boli skveli a cely stage. zvuk na prenos total spickovy mam vypeckovanu aparaturu v aute a lahoda pre usi a ze neskutocne ale fakt neskutocne dobre
Reply -
emo
13. 7. 2023, 15:30@Captain_Obvious aj piatok doobeda ked sne uz boli na ceste na Pohodu perfektne priame prenosy. fakt klobuk dole a vdaka ludom co ich zabezpecovali. total brutal. skvele
Reply -
@Doktor_Zivago To, ze CC bol najdrahsi vystupujuci v historii by verim bolo uplne prirodzene a neboli by ziadne debaty, ak by "warm up" dal hoc aj 10 minut a hoc aj s tym neprimnym "bullshitom 80 % ... 99 %" , ale potom by vystupil 50 minut, hoc aj bez pridavku. Takto urobil "medvediu sluzbu" vsetkym jeho fans, lebo ti uz dozivotne nemozu podpichovat rodicov, starsich surodencov atd. a aj nas ohladne ich/nasho nemoderneho vkusu bez rizika toho, ze sa dockaju odpovede typu "a co je moderne na tom vasom zjavne a objektivne neuprimnom a "show off" rapperovi ktory dokazal na Pohode vystupit ""az"" 27 minut (?)". Alebo ked budu frflat, ze "oci/mami, kde tolko trcis", tak sa mozu dockat odpovede "ved len respektujem hodnoty Central Cee-ho, a rovnako cakaj ze odidem o 10 minut skor ako by si chcel/a" :)) Chapem samozrejme aj financny aspekt, ale mrzelo by ma ak by neuprimnost a "show offf" atd., teda tie tzv. cnosti atd., co su verim dolezitejsie temy, zostali "uplne v tieni penazi".
Reply -
Darkov_tato
13. 7. 2023, 16:25 -
emo
13. 7. 2023, 16:32@Peter_BB :DDD bože Peťo Ty utraliberál, už tu nekonšpiruj toľko :DDD, chudak chlapec mal prujem a sedel v toike, velmi zodpovedne k tomu pristupil ked si rychlo v zdravotnom centre Pohody robil test či nema črevnu chripku, ako mu potvrdili len zjedol vela tresky v autičku či v čom, rychlo bežal na scenu, zatial ho tam kamos duchaplne zaskocil az tam sa dozvedel ze pri nevolnostiach mu uslo ze uz mal davno hrat, kolegyna zdravotnicka mu povedala že je ok že len kludovy rezim, samozrejme ho to mrzelo a zodpovedne sa do toho vložil, čo sposobilo ze musel zas bezat na najblizsie splachovacie wc, potom ho mnohi videli ako sa vehementne dozadoval ze este musi vystupit a dokoncit si set ale usporiadatelia ho uz nepustili ze uz skoncil a ludia odisli, nech uz nerobi rozruch :DDD
Reply -
@Darkov_tato Ano, uz to pisal niekto nizsie. Mne by sa pacilo, ak by pre CC vyhradili polhodinovy, a pre H len stvrthodinovy slot, kedze to bolo zname vopred ze vystupia len tak kratko. Predislo by sa tym nielen "show-off trapasu" (ten sa da aj ignorovat :), ale aj (toto je pre mna klucove) neuprimnosti a najma (a toto je snad klucove pre Agenturu) tym sklamaniam ako napr. co napisala Peem o asi 5 stran nizsie :) ze jej dcera so smutkom v ociach vzdala nekonecne cakanie na Hazeyho lebo po vyse pol hodine "bullshitu" :) uz proste neverila ze este vobec vystupi. Ostatne som uz napisal, proste pre mna tzv. (uz som si co-to o nom nastudoval :)) Cench :) navzdy zostane symbolom neuprimnosti, nepoctivosti, "show off" a prespekulovaneho kalkulu atd., ale kedze nemam deti tak sa na toto mozeme vsetci zvysoka vy..... :)
Reply -
@emo Ale mozno by sa potesila, ze prisla len o takyto extremne kratky koncert jej oblubeneho rappera z kt. si tu uz stvrty den robime takuto p.... :) Zelajme si, nech si ona a aj vsetci dalsi fans uziju plnohodnotny hodinovy koncert Cencha :) na niektorej z buducich Pohod tak ze si to od nas ziska taky respekt ako v 2014 od "frflosov" nakoniec po koncerte Suede :)))
Reply
-
-
aknel_09
13. 7. 2023, 13:06ahojte, ja trošku na inú tému ale strašne by ma zaujímal názor ľudí a skúsenosti s 1. Chatka Trenčín vs 2. Fox Village 5-miestny stan. Akékoľvek info alebo skúsenosť sú vítané. Vopred ďakujem!
Reply-
Doktor_Zivago
13. 7. 2023, 14:02@aknel_09 Fox Village 5-miestny stan - bolo to super ale posledne dva roky sa to uplne skazilo. Vyhody: vela priestoru, matrac, vanku a paplon, vesiak. Cize nic netreba nosit, mozno extra spacak. Nie je v tom tak horuco ako v malo stane, daju sa tam "otvorit" steny, takze tam trochu prefukuje ale zas to nie je ziadna klima. Ked pecie slnko, je tam horuco. Nevyhody: no cena ale je vysoka ale stala zato, az na to, ze posledne dva roky to dali na stranu kde je hlavny stage a je tam brutal hluk. Ako chapem, ze je to festival, takze necakam lesnu pohodu a klud. Ale DnB muzika tam duni do 5tej rana, takze je to riadne peklo. Ak pojdem na Pohodu o rok, tak si to uz asi nekupime. Ako nevyspat sa viem aj za menej penazi ako za 450 eur. Velka skoda, bolo to super ubytko.
Reply -
Murdoc
14. 7. 2023, 09:17@Doktor_Zivago špunty do uší. to je vše, co člověk potřebuje, a je to v pohodě.
Reply -
Doktor_Zivago
14. 7. 2023, 09:54
-
-
katseft
13. 7. 2023, 12:53uf, uf, uf.. pre niekoho slabý lajnap, pre niekoho silný lajnap.. a teraz babo raď, aby nabudúce prišli ľudia..
Reply
no nič, posielam jeden virtuálny úsmev a asi sa na chvíľu odmlčím :) -
dukon
13. 7. 2023, 12:09me konkretne tyhle koncerty 'headlineru' fakt bavily
Reply
2004 Moloko
2005 Prodigy
2006 Pixies
2007 The Hives
2008 Editors
2009 Patti Smith
2010 The XX
2011 Portishead
2013 Nick Cave
2014 Krafwerk, Mogwai
2015 Bjork, Manu Chao
2016 Pj Harvey, Sigur Ros-
@ProtiDrogovaRazia_na_Pohode Možná to bude tím, že občas nepobírám tvoje myšlenkové pochody a psaný text, ale jestli vážně spojuješ Die Antwoord s nějakou LGBT propagandou a Antifou, tak si vážně mimo
Reply
-
Captain_Obvious
13. 7. 2023, 10:58ja len k tej diskusii nizsie ktoru zacala pani gurunova, objavuje sa tam taky nesvar ze grape ci lovestream maju lepsi booking lebo je to kvalita za rozumnu cenu, inak lovestream podpichol aj nas misko kascak ze nevedia ci ist komercnou cestou alebo menej komercnou (v tejto alternativnejsej vetve boli vlastne vsetci uz na pohode a aj na grape) no ale spat k lajnapu grapeu ved to je low cost, lacne slovenske kapely ktore su tam kazdy rok a ti headlineri su tak z roku 2010 az 2015, je to ok ved pozrel by som si aj tie slovenske aj tych retro headlinerov ale nehovorte ze grape robi lepsi booking a pod, ine veci robia lepsie ale booking to nie je
Reply-
emo
13. 7. 2023, 11:19@Captain_Obvious absolut suhlas, ale proti gustu, neviem uz co by sa k tomu dalo viac povedat, verim ze su ludi aco im sedi grape, ved to je fajn, len vacsinu toho uz mali aj na Pohode, tak nechapem
Reply -
@Captain_Obvious +1 nech tu debatime v style "mne sa paci/nepaci viac/menej" ale nehrame sa na "certifikovane autority na posudzovanie line-ups", na to bude ten Urad pre regulaciu :)))). A vlastne uz po 148. krat :) mozem len zopakovat, ze "komentovat Misovi booking silnych mien je zbytocna strata casu". Uplne ina vec je ale glosovat tie neuprimne "warm ups" pred "H a CC" (nastastie dcera PeeM odisla ""len"" z vystupenia H, ale nie z vystupenia CC (PeeM 10. 7. 2023, 11:57 vo vlakne anfield87 10. 7. 2023, 11:03), co sa mne nechtiac "zlialo" tak sa ospravedlnujem za dalsiu pripadnu mystifikaciu :).
Reply -
dukon
13. 7. 2023, 11:30@emo FOALS ani M83 na Pohode nebyli a oba maji nova alba
Reply
Moderat delaji kazdou tour s novy vizualem a to je pokazde jiny zazitek, videno 2x.
a nez mit v 2024 MAIN stage s takovyn programem jako letos, tak ji zruste, stejne tam hravali 2 kapely za vecer
radeji druhy stan typu Red Bull Musis Academy s dobrym kuratorem ktery prinese poradnou elektroniku tak jak to dokazali na wilsonicu onehda 2006-2009 -
dukon
13. 7. 2023, 11:32@emo FOALS ani M83 na Pohode nebyli a oba maji nova alba
Reply
Moderat delaji kazdou tour s novy vizualem a to je pokazde jiny zazitek, videno 2x.
a nez mit v 2024 MAIN stage s takovyn programem jako letos, tak ji zruste, stejne tam hravali 2 kapely za vecer
radeji druhy stan typu Red Bull Musis Academy s dobrym kuratorem ktery prinese poradnou elektroniku tak jak to dokazali na wilsonicu onehda 2006-2009 -
@Captain_Obvious len upresnim, ze suhlasim len pokial ide o to, co (si) nizsie napisal "haluzman" (co je podla mna ciste "wishful thinking", kedze kvalita je subjektivna, a o cene/honoraroch rozhoduju tie "tiche drazby" kt. sa Miso snazil vysvetlit). No a Maja napisala, ze "k organizácií pristupujú akosi ekonomickejšie" - a slovo "ekonomickejsie" ma mnoho vyznamov, a kym nevieme, kt. z nich (si) mala na mysli :)), tak tazko "komentovat" :)
Reply -
emo
13. 7. 2023, 11:47@dukon ok to som rad ze sa Ti to paci a prajem pekne zazitky na Grape, tešim sa uplne zo vsetkých ludi co sa tesia na grape, nic tu nie je pre kazdeho ale pre kazdeho je tu nieco, určite by som nič z toho nevymenil za taký koncert Dunaj a ani len za Avalanche kaito a daslich 20 koncertov an tohto rpocnej Pohode Foals je presne headliner aký ked je na Pohode tak z neho odidem a to odchádzam z veci ktore sa mi zo studia aspon pacia pricom folas sa mi nepaci, m83 ja nai nepoznam, vypocul som si kvoli tebe, vyzeraju ze by mohli mat predsa len lepsi koncert ak foals, odisiel som komplet zo vsetkých headlinerov na Pohode až na male vynimky a myslim ze tu nie sme na to aby sme hejtovali headlinerov akehokolvek festivalu, vsetkým im to prajem, uprimne keby ze teda Pohoda ma len tych svojich headlinerov tak tam ani nejdem :D ved to je na kazdom kto co uznava, ani Prodigy som nebol, az na druhý krát a to len preto ze som tam chcel byt s manzelkou a asi vredy nic lepsie nebolo, inak xy krat som sa tu vyjadril ze Prodigy povazujem za minipulatorov hudby atk ako salvadora d, povazujem za manipulatora vytvarneho umenia, nič menej jednu post salvador d. fotografku milujem - jej tvorbu, kazdemu to o to viac prajem o co mnej sa to mne paci, resp to neuznavam, velmi krasne zazaitky prajem vsetkým grapeakom hoc ja ten fest bojkotujem :D prajem im vsetko presne opacne aj celemu grape ako pohode prial kollar a ako je v tých magorinách čo tu ten fetačik dilerovsky zdiela
Reply -
dukon
13. 7. 2023, 11:56@emo na Grape nejdu jen na Besedu a PopMEsse, ikdyz m83 je velka srdcovka:
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=zIu8NfUGScc
ale krome serdcaru co jezdi na festak z podstaty je tady vestina ktera ceka na 1-2 headliniera. To je ta emoce, game changer. Jedou tam kvuli nemu a zbytek uz je nadstavba....
za ty 4 dny tam nechas 500EUR a to ja si treba uz reknu ze si radeji udelam vikend v Barcelone za stejne love.... -
@dukon len ze k zrejme (tiez rovnako tipujem :) 2 najsilnejsim polozkam v snahe o "segmentaciu navstevnikov" :) Pohody pridam 3. rodiny s detmi, 4. bohatsich ludi kt. chodia primarne kvoli prestizi Pohody (ti, kt. poznaju len Paru/J. Kirschner :)), 5. t.r. bola verim aj LGBTI+ komunita "silny segment", plus 6. ti co viac casu ako na headlineroch stravia na diskusiach, divadlach a v literarnom a/alebo tanecnom stane :)
Reply -
Captain_Obvious
13. 7. 2023, 13:48@dukon ideme sa tu dotahovat o slovicka (kapely)? inak ja som tiez uz len ten singlovy hrac, tak ako som na jamie xx cakal na gosh tak pri M83 by som cakal jedine na midnight city ktora sa mi spaja s nedocenenym serialom how to make it in america https://www.youtube.com/watch?v=Krnjp7levlE
Reply -
dukon
13. 7. 2023, 14:13@Captain_Obvious tady na 2 mesici starem koncertu ho hral
Reply
M83 Fantasy Tour - Terminal 5 NYC 4/26/2023
a kdyz se koukam jak jim to slape, tak presne je si na hlavni stagi dovedu predstavit, misto CC
Zuzky V. ktera se tam se spanelkou ztracela.....
https://www.youtube.com/watch?v=AXgLbxYZR64 -
emo
13. 7. 2023, 14:26@dukon Duky, vpohode, ale pozri mas tam tu svoju srdcovka a aj tak tam nejdes, tak to asi az taka srdcovka nebude, mozno, neviem, Grape ma nezaujima a tak sa k nim nevyjadrujem, keby tam mam srdcovku tak asi tam teda idem, kopec ludi doslo do Trutnova na jeden jedinný koncert a to na MSP, dosli kukli a rovno domov, lebo to teda bola ich srdcovka, Michal sa xy krat vyjadril ze neurobi z toho festival kde budu chodit ludi ana jednu kapelu, odmietol jednodenne listky atd. cize t am nejdes aj ked je tam m83, ale tu by si isiuel keby tu boli m83? tak asi ich na tento termin neiekto preplatil alebo nemohli tu teraz byt kvoli turne, to jak dlhorocni fans pohody sa zrazu urazili ze Cure ma colours a isli na colours a na Pohodu uz nie, pisali tu zrazu silne prispevky, no sory ako co k tomu vobec dodat :DD
Reply -
emo
13. 7. 2023, 16:42@dukon jo jasne, v pohode, maja sa napr ucila chodit na ekotopii a na Pohodu som chodil s nočníkom, takze otazka priorit je u kazdeho ina, nadnesene samozrejme, peknu dovcu, zelam aby na buduci rok boli presne ti Tvoji headlineri, na na nich asi najskor aj tak nebudem a mozno aj príjemná zmena, kto vie :D
Reply
-