Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Adam_G
    9. 6. 2023, 09:33

    Predám trojdňovú fyzickú permanentku na festival Pohoda v cene 109e. Cena je pôvodná, rovná tej za ktorú som lístok kupoval.
    Osobný odber v Bratislave.
    V prípade záujmu poprosím kontaktovať na email: adamgucik@gmail.com, alebo číslo 0911869936

  • Captain_Obvious
    8. 6. 2023, 19:54

    so zaujmom som si precital diskusiu, ze neni vypredany ani P2 ma prekvapilo, samozrejme ze nebude vypredany fest s tym ratam aj ked v kutiku duse som stale veriaci, tych festov je strasne moc to je pravda, ale je celkom sranda ze take slnecne skaly fest (ktory vyzera sympaticky) si vypytaju 35 jak nic a je tam tak pätina z toho co na pohode, cize pomer cena/vykon je jasne v prospech pohody ale pohoda je draha (pre pindajucich) btw spoliehat sa na nejakych tinedzerov ze si kupia listok mi pride ako falosny optimizmus, mladym to staci pustit si z mobilu a maju uplne inu predstavu ako travit volny cas nez na letisku

    • Captain_Obvious
      8. 6. 2023, 19:56

      @Captain_Obvious a este jedna vec, ze na slovensku sa nenajde 30tisic ludi ktori by drukovali takemu niecu ako pohoda je smutne, aj ked asi do 30tisic sa rataju vsetci co tam vystupuju a pracuju (co moze peknych par tisic ludi) a z toho zvysku sa mi zda ze minimalne polovica ludi co su tam maju listky zadarmo resp ako sponzorske

    • tomik
      8. 6. 2023, 20:52

      @Captain_Obvious tak dnes Michal na pokeci pisal ze predpredaj ide rovnakym tempom ako v roku 2019 kde bolo vypredane.. a na otazku na aky booking je za celu historiu festivalu najviac hrdy napisal a teraz pozor Central Cee :-/

    • Murdoc
      8. 6. 2023, 21:11

      @Captain_Obvious 1. Vyprodalo se už několikrát, proč by to teď mělo být až takové sci-fi? 2. Na Pohodu nejezdí jenom Slováci 3. Poslední ročníky zaznamenávám docela nadšené reakce právě od mladších ročníků. Pustit si to na mobilu opravdu není to stejné.

    • emo
      8. 6. 2023, 21:35

      @Murdoc uprimne sa necitim vobec na to mudrovat ci sa niečo vypreda, ja som dost milo prekvapeny vzdy ked sa niečo vypreda. nie som zas ja taky vypredavac, obvykle je moj zaujem mensinovy, nepamatam sa že by som sa nedostal na kvalitny dzezik aj ked som dopredu nemal listky kupene. mladu generaciu tiez nedokazem hodnotit s takou istotou s nejakým nadhladom. nosim dceru na elektroniku, tam to dokazu zaplnit nastrocni az 30 rocni, za kvalitkou si dojdu a cestuju aj kazdy den tie princeznicky co spat v stane je pod ich uroven :DD ale to prejde, este caro stanovacky ocenia, ved v stanoch vyrastali a aj vznikali, takze klidek... na Pohodu vzdy jazdili nast rocni vo velmi silnom pocte, kto teraz tvrdi ze sa tam "objavili zrazu" bol asi slepý... zaciatky boli cisto mladeznicke, potom tam pribudli techno stany to zas boli mladunke dzivky prevazne... vystavisko cele bolo mladeznicke z 9/10. potom som myslel ze sa na Pohodu vykaslem, tie roky kde po nas kazdých 5 minut /neprehanam/ dajake deti na prelome nast a cat vykrikovali jeeee pes, pes na Pohode, to je majlo... a tisic dalsich blbosti som myslel ze to fakt zabalim, neskutocne mi to uz liezlo na nervy, 100 krat nepoviem nič, ale toto bolo fakt cez ciaru... aj tento mladežnicky trend pominul, publikum je jasne inde, take obrovske zmeny to nechapem, dnes mi ju milo haldkaju, usmievaju sa, su to uplne ini ludia, nebliakaju po nas, mledeze podla mna stale rovanko... fotil som minulý rok, tak snad nie som slepy co na fotkach mam, ved kukni dal som aj do skupiny. nechapem čo ludia riešia, Zas bol som na CoO a tam fakt dochodcovia, vozickari, tolko dochodcov som jakziv na feste nevidel, tusim sobotu ci ktorý den mali aj vstup zdarma dochodcovia... akoze Pohoda nikdy nebola pre 15-25 a zrazu sa na nich orientuje - to je podla mna total blabol. a pre koho bola teda prioritne? 35 az 50 ci co valstne? :DDD ci 25 az 40? :DDDD ahahahahaaaa. vzdy mam na to taký vtip, že stažuje sa 25 rocný ze toto co je tu, same 15 rocne deti, uz to nie je to co bolo ked sme tu chodili pred 10mi rokmi :DDD hej hej Pohoda festival pre starusikov :D

    • emo
      8. 6. 2023, 21:52

      @Captain_Obvious tak zas ok, pozri si napr. najvacsie festivaly u nas, daj si prvych 10, pohoda lovestream grape uprising a neviem kto... ak sa niekto citi ze ma cas tak kolko ludi tam je? 100 000 a viac tak kolko? potom stredne festivaly kolo 5000 ludi netrufol by som si ich ani vsetky vyhladat ale vela, uz len u nas v KE boli 3 festivaly na Aničke, na jednom fakt peka ucast, mozno 5ka mozno viac... potom taky Dobrý festival v PO tam musi byt ludi a potom male festivaly to neverim ze by niekto sa dopatral... potom kopec ludi z SK stertavam na ceskych festivaloch, niekde sme pol na pol s cechmi... potom Pešť a ine zname festivaly atd... takmkolko ludi asi ide festivaly? trufne si to niekto odhadnut? uz take festivaly kolo 500 ludi to su šílene akcie, nie kazdy oblubuje masy alebo ma rad androš atd... teraz je nas 5 a pol, asi rychlo dojdes k tomu ze 1/2 naroda je proste mimo veku čo na festy chodia a deti sa aj tak nerataju idu zdarma... dalsi ludia co nemozu balbla tak kolko slovakov vlastne ide festy z toho relevantného vekového spektra? kazdý kolký? fakt by ma to zaujímalo, ale je jasne že dojdeme ku zaujimavemu číslu, niekto ide aj viac festov... pri nejakom rozbore serioznom by to bolo fakt zaujimave... ale kazdopadne by nam asi vyslo ze sme jeden z najkulturnejsich narodov na svete :DDD vela krat sa veci zadaju nejak a realita je diametralne inde :D

    • dlvr_821
      8. 6. 2023, 22:59

      @Captain_Obvious V nitre boli mr. president, 2unlimited, captain jack a podobne traparny z 90. rokov vystupujuce na playback a vstupne bolo 75€, a bolo plno..
      otazka je skor na aku cielovku pohoda mieri a ci sa im to dari..
      Navyse tento rok je v termine pohody aj naslapany b4l v ostrave. Je to relativne lacny festival v priestorch kde byva CoO. A je najma obrovska skoda, ze pohoda nic z dnb nedovliekla aj na letisko.

    • Brain
      9. 6. 2023, 09:45

      @Captain_Obvious je fajn necitat tie Emove litanie tak sa vyjadrim k tvojmu postu, neviem no ten central cee to hovori kazdy rok ze najlepsi booking za celu historiu je blabla, predtym to bola napr. solange, je pravda ze pohoda sa zbytocne spolitizovala aj v mediach a ludia uz tam vidia viac ideologiu ako party. je viacero festivalov z ktorych mohla pohoda cerpat, a nenaplnila line up poriadne pre ziadnu subkulturu (beats 4 love , red smoke, atd.) :) moj odhad je 25k ludi, kazdopadne ak vyjde pocko bude fajn.
      o slowthai sa nepytal nikto? zatial ho tam podla mna nechavaju takticky lebo lepsi predaj ale ocakavam negustiozne storno tyzden pred festivalom bez nahrady - pripadne nejakou slovenskou blbostou :).

  • MarekNR
    8. 6. 2023, 19:24

    predam Karavan parking za povodnu cenu - rozpadla sa nam grupa, takze ostava klasika spanie v aute na parkingu :)

  • thom
    8. 6. 2023, 07:54

    Ja by som aj kúpil lístok ale teda trojcifernu sumu zaň rozhodne nedám.. luccin85@gmail.com

    • Doktor_Zivago
      8. 6. 2023, 10:16

      @thom Vdaka za info. Klucenka uz je na ceste.

    • thom
      8. 6. 2023, 10:44

      @Doktor_Zivago no veď uvidíme ,či kľúčenka či lístok ,či 20k za 130 a alebo 30 k aj pod cenu až toľko neprerobime :) iba že by ohlásili ešte trebárs chemical Brothers:-)

    • thom
      8. 6. 2023, 10:51

      @Doktor_Zivago no veď uvidíme ,či kľúčenka či lístok ,či 20k za 130 a alebo 30 k aj pod cenu až toľko neprerobime :) iba že by ohlásili ešte trebárs chemical Brothers:-)

  • JanaI
    8. 6. 2023, 07:36

    Asi to riešim skoro, ale mam 2 fyzické lístky na predaj s osobným odberom v Trnave

  • The_Homebrew_Guy
    7. 6. 2023, 20:53

    Caute, idem 1x na Pohodu. Ako to je so sklenymi flasami pls? Do samotneho arealoveho centra mi je jasne, ze je zakaz. Ale plati to aj v campe pls? Dik za rady a odpovede, THG

  • corki
    7. 6. 2023, 00:16

    pri Vök ste zabudli napisat ze kedy budu hrat

  • Captain_Obvious
    6. 6. 2023, 21:45

    nazdar ludkovia, neboli pred rokom o takomto case uz informacie ze posledny xy listkov rychlo kopujte lebo predpredaj ide raketovym tempom? budem smutny (kvoli agenture a rozpoctu) ak tento rok nebude vypredane

    • Peter_BB
      6. 6. 2023, 23:39

      @Captain_Obvious Ciste z pohladu ekonomickych teorii to moze byt o tom, ze segment fans t.r. headlinera Central Cee moze byt ramcovo 10x taky velky ako segment fans (a dopln si najsilnejsie mena predoslych rocnikov), ale (a toto je dolezite) velmi odlisny z pohladu spotrebitelskeho spravania sa v tom, ze nemaju uspory a sucasne sa rozhoduju dost na poslednu chvilu. Teda ze napr. v 2014 prvych 10k listkov vypredala limitovana edicia, rodiny co chceli tie rozne "silent a hotely atd." a, a potom kazdy z headlinerov znamenal ze kratko po jeho oznameni si par tisic fans z radov 30-50 rocnych hned kupilo listok. Kym Central Cee moze zas mat ten efekt, ze mnohi tinedzeri dostanu "za vysvedcenie" na konci juna peniaze za ktore Pohodu vypredaju. Ono jasne ze ak by bola naivita sportom a snivanie jednou z disciplin, tak som druha Vlhova :)))), ale zas radsej budem naivny snilek ako frflos :)))

    • Doktor_Zivago
      7. 6. 2023, 11:27

      @Captain_Obvious No vzhladom na tohorocny line-up a ekonomicku situaciu si neviem predstavit, ze by sa Pohoda vypredala.

    • emo
      7. 6. 2023, 11:31

      @Captain_Obvious nazdar, pred rokom nie, to bolo pred tým ale tiež sa to striedalo dost citelne, minulý rok som listok nevedel predať, kedze mi vypadli spoluucastnici, nakoniec ma to nebavilo znizovat stale a dal som to za 50 E, predtým sa nikto neozval, na ten za 50 tiez len jedna baba na poslednu chvilu, na brane sa tusim este predavalo a ci sa vypredalo to ani neviem... uz tlacovka hne po Pohode minulý rok v juli bola že tento rok bude problem a tiež to tam rozoberali, ja som asi najhorsi vyhladavac na nete, ale ked si tak si to najdi

    • Peter_BB
      7. 6. 2023, 14:18

      @emo mne pred rokom vydalo predat listok tusim 3 dni pred otvorenim bran za cenu za kt. som si ho kupil na letisku v 2019. A predaval som z osobnych dovodov, bez presahu na line-up :)

    • Swangi
      7. 6. 2023, 14:49

      @Peter_BB presne tak, to je jedna vec :) a ďalšia vec je, že príspevky o posledných lístkoch prichádzali vlani skôr, lebo sa lístky na minulý ročník kupovali 3 roky a nie 1 :D

    • Peter_BB
      7. 6. 2023, 15:32

      @Swangi presne tak - a tych dalsich faktorov, kt. to ovplyvnili, by sme verim nasli dost. Napr. neverim, ze by vacsina fans Thoma Yorkea vratila listky preto ze sice bol oznameny, ale uz nebol "prebookovany". Atd., atd. A uplne ina vec je to, ze Central Cee je tipujem skor hviezda Tik toku ako hudobnej sceny, a jeho fan klub mozu byt zvacsa nedospeli tinedzeri. No a ak im rodicia za vysvedcenie daju peniaze ucelovo viazane napr. na novy telefon, tak by som bol zvedavy ze kolki by si vylobbovali zmenu v tom zmysle ze chcu peniaze na Pohodu lebo tam vystupi Central Cee. Opat som to zamerne trochu prefabuloval, ale kto chce, tak medzi riadkami pochopi tie veci z oblasti segmentacie trhu. A uplne ina vec je to, ze coraz viac rodicov tinedzerov proste zije z vyplaty do vyplaty kedze inflacia je aka je atd.

    • Peter_BB
      7. 6. 2023, 15:55

      ..text vyssie myslim vylucne pre kontext SR (ČR, V4 a pod.), a nie pre UK, USA a dalsie krajiny kde sa hovori anglicky kde ma Centra Cee samozrejme "širší záber".

    • tomik
      7. 6. 2023, 18:16

      tento lineup pohodu nevypreda napr. este nieje vypredany ani parking P2 predaje musia byt slabe ale verim ze im len nevysiel booking vsetko uchmatli juzne festivaly ako madcool a nie ze zrazu sa pohoda zacala zameriavat na 15rocne publikum na ekonomicku situaciu ludi by som to nezvaloval... mam taky pocit ze tento rok nejaky slovensky festival skrachuje podla finstatu napr grape min rok minus 600 000€ pohoda o nic lepsie

    • Peter_BB
      7. 6. 2023, 20:36

      @tomik Miso verim v _FMku vysvetlil, ze booking Central Cee-ho dost ovplyvnil jeho syn, a ze (toto neviem ci si pamatam presne) od neho vedel, aka velka je to hviezda v danej vekovej kategorii (tzv. "nevodičov aut"). Ak by to aj "za peniaze za vysvedcenie" vypredali, tak to by namiesto "špeci vlakov" mozno bol novy druh dopravy na pohodu - "mama/tata taxi" :)

    • emo
      8. 6. 2023, 00:48

      tak ja v prvom rade som nikdy nepochopil ako je mozne ze sa Pohoda niekedy vypredala, podla mna je to maly zazrak, cize ked sa nevypreda tak ni cco by ma prekvapilo, kedze ma prekvapuje pravý opak... a teraz si zoberme kto mu grape, uprising a kopec mensich festivalov, zopar metalovych, punkových a k tomu strednoprudovych, uz aj KE mali pred coronou Anička fest, ale aj ine tu máme festy, potom Šírava neviem či zo 5 festov, na elektroniku sa tam chodi, menšie festy ako sharpe, vetry, atmosfera, potom z hexu maju nejaky fest, ja na domasi sme na comsi raz boli s deckami, tu na jahodnej sa čosi robi, ešte v Tatrach, Slovenské alternatívne leto... neuveritelne vela festivalov a na to aky sme maly narod a tolko festivalov s takými počtami , ved to jednoducho nevychadza :D

    • emo
      8. 6. 2023, 00:50

      @emo drienok mal nejake brutal počty, vychodna, hiphopove festy, k tomu ma kazdy klub nejaky svoj festival...

    • Peter_BB
      8. 6. 2023, 10:45

      @emo tento rok snad k vypredaniu Pohody pomozu tie "peniaze za vysvedcenie a mama/tata-špeci-minibusy" :) Agentura to zrejme ma ovela tazsie v tom, ze neboli az tak vysoke pocty ludi kt. si kupili listky v prvych najlacnejsich ediciach (v kontraste najma s vypredanim rocnika 2012 kde pomohol "re-sale" takychto listkov hlboko pod cenu pri line-upe Lou Reed, Orbital, Kasabian, Public Enemy, Elbow, Kooks, 2DCC, Caribou...". Po tom rocniku by sa asi nik nedivil, ak by Agentura zanevrela na britske "b-ckove gitarovky", a tu si spomne kolko sa frflalo na ohlasenie Suede v 2014 (ze az aj Miso tuto na WP na to reagoval) a ako to frflanie utichlo po samotnom koncerte. Takto to snad "utiahnu" aj tohtorocni vystupujuci, a hoc ti rapperi su spravidla viac riskantni pre to ake zivoty mnohi z nich ziju (vid Slowthai), tak Agentura pri sucasnych hudobnych preferenciach slovenskej mladeze velmi nemala na vyber, navyse v kontexte konkurencie uz aj od Lovestreamu.

    • emo
      8. 6. 2023, 13:22

      @Peter_BB chapeme chapeme... a dnes buknut kohokolvek je problem, vsak vravim to cele je maly zazrak

    • Peter_BB
      8. 6. 2023, 13:43

      @emo Suhlasim ale len pre uprimnost samotnu - nikdy nebolo ani pri extremnom stasti realne, aby na stredne velkych festoch hrali "ikony", co som tu dookola pisal ked si tu niektori ziadali Pearl Jam, Coldplay a pod. A to som vtedy naivne veril ze na Pohode uvidime the Cure, este aj ked som tu pisal o "ikonach" hokejistoch zo statu kt. nechcem spominat, cize som si tu "nasral do huby" nie v tom tvrdeni, ale naopak v tej naivite o the Cure. No a teraz ako vznikli tie pomerne velke festy aj v SR (myslim Lovestream) tak je to samozrejme ovela tazsie ako predtym. V tomto kontexte je Centra Cee verim silne meno, akurat nie pre nas v tomto regione kto nepatrime do subkultury kt. pouziva Tik-tok :)

    • MarekNR
      8. 6. 2023, 19:30

      @Captain_Obvious nielen ze nieje info o zostavajucom pocte listkov ale ako tu uz bolo spomenute, nieje vypredany ani parking P2 a to o takomto case uz ludia panikarili ze nevedia kupit parking a tie sa predavali potom za astronomicke sumy
      Inak ak dobre pozeram ( po pridani info kto v ktory den bude ) tak na sobotu tam je ''iba'' ten Central C
      stvrtok : Slowthai??? Jamie XX
      piatok: Caroline P, Howard, Wet leg, Sofi, Vega
      sobota: Central

    • emo
      8. 6. 2023, 21:14

      @MarekNR parkingy sa nikdy za astro ceny nepredavali, je tu niekto kto kupoval parking za 2 nasobok napr? alebo čo je to astronomická cena? parking nepamatam ze by bol vypredaný ako taký až na jeden krát ked sa minul a vetdy bol okamzite doplnený... vypredaný bol a aj teraz je karavan parking, tam je samozrejme ze potom niekto dodatočne zhana a tiež je bezne ze niekto zhana parking kratko pred festom P1 lebo je vypredany... inak bola info ze nechodte autom ked nemusite lebo budete hodiny stat na vstupe, kvoli tomu bol aj pridany den... boli dalsie vyzvy ze dostat sa tam autom bude velky problem a cesta je rozkopana a uz teraz su tam zapchy a to nie je ani festival... cize to ze nie je vypredany parking neviem ci je relevantna info k tomu ze by nebol zaujem o fest... mna sokuje vela veci. napr ze sa festival vobec vypredal... neustale ma sokuje napr Rammstein aku ma obrovsku zakladnu fans, pritom je to nemecka bandička atd... teraz som hovoril s kamosm a dohadovali stretko a on že vtedy nie, lebo je na Rammsteine, som na to zvyknuty že vždy ma novi a novi ludia v dobrom prekvapia, že ich maju radi, uz trez je vraj predaných 20000 listkov na trencianskom letisku na nich... celkom sila, neviem ci by este dosla ina badička hudobna co by mala 20000 tu asi hej, ale ten Ram ma fascinuje

  • CeceX
    6. 6. 2023, 21:20

    tvl takoví kolotočáři

  • Kristy_Koenes
    6. 6. 2023, 17:51

    Reposting with the proper hashtag:

    Hi everyone! Will anyone be driving to Ljubljana after the fest on 9/7? My husband and I are looking for a rideshare -- of course will cover petrol costs + pay! 

    #spolunapohodu

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa