Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • FeroDzouk
    2. 6. 2026, 00:09

    Výborný rozhovor o Pohode a kultúre. https://youtu.be/BqioTMs2IAs?is=UlVJCOmbkADGPjz9

    • tack
      2. 6. 2026, 07:38

      @FeroDzouk Ja si myslím, že by ste mali viac používať capslock. Vtedy to má väčšiu silu. Aj vďaka tomu bol ten prvý príspevok najúdernejší.

    • FeroDzouk
      2. 6. 2026, 14:05

      @tack máte vyhýbavé správanie, radšej si pozorne vypočujte ten rozhovor zpeváka zo známej slovenskej skupiny, ako vidí politiku na Pohode a tzv. angažovaných progresívnych umelcov. To isté si o nich myslí veľmi Veľa Slovákov aj hudobných fanúšikov, ktorí navštevujú hudobné festivaly a navštevovali aj Pohodu v rokoch 1997 až 2004 keď to bol ešte nevinný hudobný festival. Títo neznámi umelci sú naisto platení finančne i inými výhodami za svoju trapnu politickú propagandu manipuláciu. Samozvani radoby liberáli čo okolo slobody nezávislosti a skutočneho liberalizmu ani neprešli fake umelci fake Slováci FAKe libtardi. Prosystemove EÚssR ovečky, čo okolo skutočneho punku ani neprešli. Strašne ma zaujímajú vaše subjektivne pocity z toho rozhovoru.

    • samoT
      2. 6. 2026, 14:46

      @FeroDzouk ty kokos, ty by si mal kandidovat niekde, urcite by sa nase politicke spicky o takehoto svetoborca bobili!! taky siroky prehlad a svetove skusenosti sa len tak nevidi

    • tack
      2. 6. 2026, 15:11

      @FeroDzouk Musím sa vám dopredu ospravedlniť, ale nevypočujem si názory toho známeho "z"peváka zo známej slovenskej skupiny, ktorý hral na Pohode ešte v minulom tisícročí. Ktorý bol vtedy ešte obyčajný chalanisko a potom sa zapredal mamonu a zarábal za západných lietajúcich strojoch.

    • Peter_BB
      2. 6. 2026, 17:29

      @samoT :))) Len pre zaujimavost - este v 1990s mi ktosi vravel, ze ho mnohi z jeho okolia zacali prezyvat "Zvratko" :) pre jeho tzv. hviezdne maniere, resp. skor vraj maniere dietata zbohatlikov. A v 2006 vraj zacal trend modnych lzi typu ""posledne turne Elanu" :) - ktovie, mozno aj on inspiroval ""slavny"" vyrok „Môžem vás ubezpečiť, že v roku 2014 už v politike nebudem" :))

    • tack
      2. 6. 2026, 18:17

      @Peter_BB Počuli ste to plesknutie?
      To bolo také to hromadné plesknutie rukou po čele ako v Bláznivej strele.

    • FeroDzouk
      3. 6. 2026, 02:03

      Obyčajný chalanko Miško Kaščák sa zapredal mamonu keď zobral peniaze z mimovladok a za politickú propagandu jednobunkovej Čaputovky a podvodníka kisku. Somračik čo somruje na svoje kapitalisticke nebezpečné politické zábavky úrazy smrteľne vážne. K jeho psychickému stavu by sa malo konečne vyjadriť 800 psychiatrov zo Slovenska, či náhodou nie je nebezpečný pre Slovensko a pre spoločnosť, keď velebi a klania sa narkomanom iggy popovi a keith flintovi = drogy krvavé rezanie sa na koncerte samovražda. Keď sa klania uchylnému sexuálnemu predatorovi Fero Jokeovi. Keď zneužíva mladé deti na brigády a platí im za to 5 korún ako tvrdý kapitalista manipulátor sociopat.

    • tack
      3. 6. 2026, 07:29

      @FeroDzouk Len sa mi to zdá alebo tam máte pár protirečení?
      "Somračik čo somruje na svoje kapitalisticke nebezpečné politické zábavky úrazy smrteľne vážne."
      To mi hovoríte smrteľne vážne alebo tam chýba nejaká tá čiarka, prípadne slovíčko, aby to malo celé zmysel?
      "Keď zneužíva mladé deti na brigády a platí im za to 5 korún ako tvrdý kapitalista manipulátor sociopat."
      Tak sa teda už rozhodnite. Je "Somračik" alebo "tvrdý kapitalista"?
      Poriadne zadávajte tie úlohy umelohmotnej inteligencii. Takto ten socializmus nevybudujeme.

    • bezo
      3. 6. 2026, 08:52

      @tack každý kto má dieru v riti robí youtube rozhovory a každý kto má dieru v riti sa vyjadruje k niečomu čomu absolútne nerozumie...

    • bezo
      3. 6. 2026, 08:57

      @bezo mala to byť reakcia na FeroDzouka :-)

    • Vololo
      3. 6. 2026, 09:11

      @FeroDzouk ved pod na pohodu a uvidis, ze 99% je o hudbe a umeni. Politiku tam ani nezbadas. A tuto k Vratkovi, k politike sa umelci vyjadrovali vzdy. "rocker" "punkac" kritizuje Haberu, za to, ze hazarduje s publikom lebo nie kazdemu sa moze pacit jeho nazor. Tak potom o com je umenie ked nie o slobodnom vyjadreni. Ma radsej drzat hubu nech nepride o peniaze ? Fakt budeme podporovat taketo myslenie ? A este jednym dychom doda, ze mu je sympaticky Jozo Raz lebo vlastne on riesil politiku vzdy a teda je podla neho konzistentny. Tuto bluznis o "radoby libtardoch" ale kritizovat ludi za to, ze vyjadria svoj politicky nazor je v pohode ? Ci je len problem, ze ich nazor sa nezhoduje s tvojim.

    • Peter_BB
      3. 6. 2026, 10:02

      @Vololo Tak nejak. Mne dava zmysel pravidlo "nekrmit trollov" aplikovat aj tak, ze si to budem vedome robiť prču zo Zvratka :)), kedze to tu verim necita :))) Inac ak si dobre pamatam, tak verejne ho takto nazval basák inej kapely, kt. tiez uz hrala na Pohode ("GDPR" kedze to bol moj spoluziak z VŠ, cez čo sa to info o prezyvke ku mne dostalo). Inac internet je plny prče z tohto wanna-be-punkáča z radov namyslenych arogantnych zbohatlickych deti - najiac som sa zabavil na reakcii k podnetu "Jediné, čo tu chýba, je podcast s názvom "A čo na to Vratko Rohoň?" ze by sa ten podcast mohol volat "Zvracat za Rohom" :)))))))

    • samoT
      3. 6. 2026, 10:12

      @Peter_BB ja som ani nedokazal vlasne pochopit co ten troll pise :D
      K zvartkovi sa nevyjadrujem, ked bude takto pokracovat tak zachvilu dosiahne uroven konika z nacizony

    • Peter_BB
      3. 6. 2026, 10:41

      @samoT Konyk je aspon obcas vtipny :) Ale pre uprimnost aj ferovost dodam, ze Vratko mam moj maximalny respekt aj obdiv za texty aj hudbu k 090X aj Čumilovi. Obcas ma aj napadlo, ze spolu aj s Konykom a Whiskym by mohli dat skolenie o tom, ako pisat texty, vacsine z top 5 hviezd Pohody zo SR (radsej nebudem menovat, pokec o najvacsej prvoplanovosti v textoch kvoli silenym rymom mozeme dat na stretavke WP :)

    • tack
      3. 6. 2026, 11:08

      @Peter_BB "Mne dava zmysel pravidlo "nekrmit trollov" aplikovat aj tak, ze si to budem vedome robiť prču zo Zvratka :)), kedze to tu verim necita :))) "
      Vy ste mi teda hrdina, namôjveru

    • tack
      3. 6. 2026, 12:14

      @Peter_BB Keď sa tu už riešia pankáči, tak by ste mohli aj niečo k tomuto:
      "Len skrz specificky kontext oslav 30-ky netusim ktora z "legiend" punku na Slovensku, ktore hravali na Pohode, by bola povedzme si to uprimne "politicky OK". "
      Možno by ste si s FeroDzoukom názorovo padli do noty

  • Doktor_Zivago
    1. 6. 2026, 08:32

    Ohladom problemom z prenajmom letiska od 2027 ma napadla este jedna vec. Zvyknem prespavat pocas Pohody na vojenskej ubytovni blizko letiska. Doteraz tam nebol ziaden problem, ale tento rok mi volali, ze ubytko je mozne len od piatku. Ze kazdy rok vacsina, co tam boli ubytovani (vojsko), sa vzdy kvoli pohode vystahovali uz vo stvrtok. A tento rok prekvapivo nie. Prekvapivo aj pre pani na recepcii, ktora nechapala preco. Mozno nahoda, mozno nie.

    • Peter_BB
      1. 6. 2026, 09:34

      @Doktor_Zivago Dik za info, hoc opat zla sprava - som zvedavy, kto z nas by si na "nahodu" v tejto veci, obrazne povedane, vsadil aspon euro. Mozno fajn podnet massmediam, kedze stat aj takto prichadza sice nie o velke peniaze, ale predsa len v dnesnej dobe "konsolidacie" by statu mali byt aj mensie peniaze uzitocne, plus kladny vplyv takehoto ubytovania na podporu kultury :)

    • tack
      1. 6. 2026, 10:18

      @Peter_BB Vy chcete niečo od massmédií? Zas a znova si špiníte do úst.

    • haluzman
      1. 6. 2026, 15:12

      @Doktor_Zivago hej, tiez som tam bol par krat ubytovany a nikdy s tym nebol problem, az minuly rok, zrazu ze neda sa, nemame, a vidim, ze to plati aj tento rok.

    • haluzman
      1. 6. 2026, 15:12

      @Doktor_Zivago hej, tiez som tam bol par krat ubytovany a nikdy s tym nebol problem, az minuly rok, zrazu ze neda sa, nemame, a vidim, ze to plati aj tento rok.

    • Doktor_Zivago
      1. 6. 2026, 15:21

      @haluzman Ze vraj od piatku to pojde ale potvrdzovat sa to bude az tyzden(!) pred Pohodou. A popravde, uz asi nikde nic ine nezozeniem.

    • FeroDzouk
      1. 6. 2026, 15:25

      Progresívne konšpiracie hoaksy a dezinformácie súdruha Kaščáka?

    • Peter_BB
      1. 6. 2026, 16:01

      @haluzman Dik za info, dobre vediet..

    • bezo
      3. 6. 2026, 09:00

      @Doktor_Zivago asi pôjdu na The Cure tak sa chcú vyspať :-D

  • FeroDzouk
    30. 5. 2026, 13:06

    KONEČNE ZRUŠIA TENTO TRÁPNY POLITICKÝ FESTIVAL POLITIKA KAŠČÁKA CO PARAZITUJE NA HUDBE KULTÚRE UMENÍ. ČISTÁ SEKTA JEHOVISTOV CHARLESA MANSONA TÁTO PROGRESÍVNA SEKTA ČAPUTOVEJ KORČOKA ŠIMEČKU ZNEUŽÍVA DETI A MLÁDEŽ A MÉDIA A KULTÚRU A UMENIE NA SVOJU TRAPNU POLITICKÚ PROPAGANDU MANIPULÁCIU MIMOVLADKAMI USA. PARAZITI NA HUDBE KULTÚRE UMENÍ. KULTÚRNA MAFIA FESTIVALY PLNE POLITICKEJ PROPAGANDY. ICH PRÁVA TVAR PROGRESÍVNEJ SEKTY ČAPUTOVEJ JE UCHYL FERO JOKE A AGRESÍVNY MÚRO A ATENTÁTNIK CINTULA TOTO JE VAŠA PRÁVA TVAR PROGRESÍVNEJ SEKTY ČAPUTOVEJ. PRIZNAJTE SI PRAVDU. HANBA PRED CELÝM NÁRODOM.

  • tack
    29. 5. 2026, 09:10

    Odkaz pre organizátorov:
    Nech to dopadne ako chce, lístky na 2027 určite predávajte už na tohtoročnej Pohode. Snáď nebudú len symbolické. Ak aj áno, nech vám peniaze z predaja pomôžu.

  • Murdoc
    28. 5. 2026, 19:40

    Ahoj bratia, tak co se to u vás děje? Trochu mě to děsí, i když se nedá říct, že se to nedalo čekat. To chce Kaliňák Pohodu jen chvilku podusit, nebo máme začít vypravovat autobusy na Slovensko?

    • Peter_BB
      28. 5. 2026, 20:28

      @Murdoc Obavam sa, ze mozeme len "tipovat". Zatial, zrejme opat raz naivne, tipujem, ze urcitym ""politikom"" sa hodi, aby mali massmedia v tieto dni aj ine kauzy ako aktualne svedectva na sudoch (Andruskó, Očistec). Je to skor tema na osobny pokec, ale neverim ze je za tym nieco ine, ako strach wanna-be-politikov (citaj/te loutiek).

    • casovac
      28. 5. 2026, 20:34

      @Murdoc Zli ludia sa rozhodli, ze okrem kradnutia chcu aj skodit, takze valcuju vsetko od vedecko/odbornych ustanovizni az po kulturu. Smola je, ze velka cast naroda im na to dala hlasy.

    • Peter_BB
      28. 5. 2026, 20:47

      @casovac Presne tak, a len dodam, ze najvacsie skody hrozia na zivotnom prostredi. Pacili sa mi Misove vysvetlenia pred rokmi o tom, ako kultura dokaze poi krize ožiť - OFF TOPIC obavam sa, ze sucasna moc dokaze znicit velku cast prirody tak, ze ta priroda uz nebude mat sancu ozit (V. Tatry, Čechánky). Vpred dik moc komu by vam vydalo pridat sa k nam ochranarom k peticiam kt. su spravidla na webe mojapeticia.sk

    • haluzman
      28. 5. 2026, 20:51

      @Murdoc tato krajina je v totalnej riti, to co sa tu deje je absolutny kolaps zdraveho rozumu, demokracie, pricetnosti. tu par chorych psychopatov a zlych ludi devastuje komplet krajinu. najhorsie je, ze slovenskej luze (bohuzial to je vacsina obyvatelstva slovenska) je to kompletne jedno. tupota slovakov nema hranic.

    • jay95
      29. 5. 2026, 13:11

      Jurinová ponúkla Pohode žilinské letisko, ak zlyhá dohoda v Trenčíne. Tak ja verím že dohoda bude s LOTN.

    • haluzman
      29. 5. 2026, 15:01

      @jay95 hmmm, no to je sice pekne, ale to letisko nema taku kapacitu aby zvladlo 30000+ ludi, osobne si myslim, ze Miso to radsej zabali, ako by mal festak presuvat.

    • jay95
      29. 5. 2026, 16:24

      @haluzman No yo. Je ťažké jednať s niekým, kto sa dohodnúť nechce.

    • Peter_BB
      29. 5. 2026, 18:08

      @jay95 Dik za info. Zatial snad verme, ze zlocincom pri moci da potom po konci vysluchov na sudoch zmysel dohodnut sa s Misom (hoc len ako "ťah" na ich straumatizovanych volicov, kedze by to zaplnilo massmedia tak ako by si to uz soudruzi tzv. "prerámcovali" do fiktivnej reality ich voličov)

    • tack
      29. 5. 2026, 19:12

      @Peter_BB A vy sa stále úprimne čudujete a zazlievate im, že vás niektorí majú za to, za čo vás majú, však?

    • haluzman
      29. 5. 2026, 20:13

      @jay95 hmmm, no to je sice pekne, ale to letisko nema taku kapacitu aby zvladlo 30000+ ludi, osobne si myslim, ze Miso to radsej zabali, ako by mal festak presuvat.

    • Murdoc
      29. 5. 2026, 22:19

      @haluzman radši festival zredukovat na půlku než to zabalit. Zlu se neustupuje!

    • Murdoc
      29. 5. 2026, 22:44

      @haluzman a ti zmrdi tam taky doufám nebudou sedět na věky

    • Peter_BB
      30. 5. 2026, 09:56

      @Murdoc Bola by to velka vyzva, kedze (1) Miso and co. verim su historicky a najma emočne spätí s Trencinom, ale najma (2) uz zrejme poslali ponuky headlinerom na 2027 s ponukami honorarov vychadzajucimi zo sucasneho poctu platiacich navstevnikov. My verim mozeme len glosovat nestastny politicky kontext kauzy (nech si trosku ulavime :), a "vyslat zamery" nech sa v pravde ukaze ci su ti dvaja clenovia dozornej rady aspon trosku svojpravni, alebo len "ciste loutky". Na prvu mozost by som si ale nevsadil ani cent, vid kauza "pokuta 1500 eur za chybajuci makčeň na bločku". Snad sa tymito formami zla neinspiruju mocipani v Cechach :(, pocnuc ex-STB :(((( ex-spoluakcionarom Colours :((((

  • Branka_D
    28. 5. 2026, 16:19

    Predám 3-dňový JUNIOR Ticket.
    Cena dohodou

  • tack
    28. 5. 2026, 09:18

    Najviac ma hreje pri srdci tá obrovská vlna podpory od elitných webparťákov smerom k festivalu, ktorý nám chcú zobrať.

  • Vlado
    28. 5. 2026, 08:25

    Predam detsky 4 dňový lístok. 78 eur. diablosharp@gmail.com

  • Mofo
    27. 5. 2026, 16:19

    Pohoda reaguje ohľadom podpisu zmluvy na ďalšie pôsobenie festivalu na trenčianskom letisku ...
    Na upresnenie celej situácie sme sa opýtali aj festivalu Pohoda. V stanovisku pre interez uviedol organizátor Michal Kaščák, že o predĺžení zmluvy nerokujú s ministerstvom obrany, ale s vedením Leteckých opravovní Trenčín (LOTN) a tie musia získať súhlas dozornej rady a ďalších orgánov.
    „S leteckými opravovňami Trenčín máme veľmi dobrý vzťah, spolupracujeme od roku 2004. O predĺžení našej obojstranne prospešnej spolupráce sme začali diskutovať ešte pred minulým ročníkom, aktuálne rokujeme niekoľko mesiacov. Myslím, že môžem povedať, že od samotnej spoločnosti máme voči pokračovaniu pozitívne signály. Okrem platenia nájmu platíme aj služby od LOTN a považujem za zásluhu Pohody, že sa letisko objavilo a pomohlo vybudovať ako ideálny priestor pre mnohé ďalšie podujatia. Napriek tomu nemáme definitívne súhlasné stanovisko, ktoré je pre realizáciu Pohody 2027 nevyhnutné,“ povedal pre interez Kaščák.
    Kaščák tiež potvrdil informáciu, že ostatné podujatia už zmluvy majú podpísané aj do budúcnosti. „Robíme všetko pre to, aby sme rozhodnutie dosiahli čo najskôr, aktuálne sme požiadali LOTN, aby nám dali odpoveď do 10.6. 2026. Potvrdzovanie zásadných umelcov na rok 2027 je v plnom prúde, bez uvedenia miesta nám nikto zmluvu nepodpíše a môžeme tým pádom prísť o rozhodujúce mená.
    Kaščák ďalej spomína, že rokovania s LOTN začali v predstihu, keďže pri takom veľkom projekte, akým Pohoda určite je, je potrebné riešiť veci s dostatočným predstihom.
    Rovnako potrebujeme vedieť, či môžeme potvrdzovať partnerstvá, dodávateľov a rozbehnúť predpredaj. Pohoda má dobré renomé preto, lebo sa k svojim partnerom správa zodpovedne, preto potrebujeme vedieť, kde budeme pokračovať. Jeseň je pre nás problematická, je to neskoro. Aj preto sme rokovania rozbehli už na jeseň 2025. Dôležitou informáciou je, že ostatné podujatia majú schválené pokračovanie v priestoroch letiska aj v ďalších rokoch. Nechcem špekulovať, verím, že k dohode príde v čo najkratšom čase. Nevidím jediný reálny dôvod na ukončenie spolupráce zo strany LOTN,“ uzavrel tému Kaščák.

    • Ivco
      27. 5. 2026, 18:11

      @Mofo chodim na pohodu od 2004. Ale vzdy som bol proti politickym veciam ktore sa tam odohravali a tvrdil som uz davno, ze raz sa to organizatorom vypomsti. A je to tu. Uz minuly rok som si vsimol, ze bolo menej lgbt, ukrajiny a politiky. Avsak prislo to asi neskoro...

    • tack
      27. 5. 2026, 18:25

      @Ivco Ktorú politiku máte na mysli?

    • Ivco
      27. 5. 2026, 20:42

      @tack ale no... zas sa netvarme, ze nikto nic nevidel a nikto nic nepocul.

    • tack
      27. 5. 2026, 21:07

      @Ivco Ja sa netvárim, ja sa pýtam čo vám prekáža.

    • tack
      27. 5. 2026, 21:47

      @Ivco Uz minuly rok som si vsimol, ze bolo menej lgbt, ukrajiny a politiky.
      Keď je lepšie nepostaviť sa na stranu napadnutého a toho, koho práva su obmedzované a nekaziť si tým zábavu, tak tomu úprimne nerozumiem. A politika..asi sa vždy dostanete omylom do toho stanu kam sa kvôli plnke nedostanú tí, ktorí tam chcú ísť.

    • Ivco
      27. 5. 2026, 22:39

      @tack ci uz na pohodu alebo aj ine festy, chodia a platia rovnake vstupne volici vsetkych stran a aj sympatizanti ci uz ukrajiny alebo aj ruska. Ak moze taky grape alebo lovestream fungovat bez politickych aktivit, ktore su zamerane len jednym "smerom", preco by tak nemohla fungovat aj pohoda?

    • tack
      27. 5. 2026, 22:49

      @Ivco Lebo sa tak organizátori rozhodli?
      Kto chce, ten vypichne politiku a ngo. Keďže na Pohodu chodíte tak musíte naozaj uznať, že kto nechce, tak o politiku na festivale ani nezakopne. A ngo pasáž musíte až hľadať. A tých pár stolíkov v nej ovláda všetkých 30000 ľudí?

    • PeeM
      28. 5. 2026, 08:41

      a najmä je to súkromná akcia, ktorá z verejných zdrojov nečerpá žiadne dotácie. kto nechce a niečo mu tam vadí, tak si nekúpi lístok. Ja si tiež nekupujem lístok na koncert kapely ktorú nepočúvam. Každý jeden si vie na Pohode vyskladať program ako mu vyhovuje, do NGO pasáže a na politickú diskusiu nikto nemusí ísť, areál je dosť veľký na to aby sa tomu dalo vyhnúť... Mňa skôr serie, že tu kvákajú o tom ako treba súkromný festival zrušiť a ja tu platím z mojich daní tie ich megalomanské oslavy a la pohreb Brežneva a nikto sa ma nepýta či to chcem zrušiť.
      Bolo by fajn to niekde kvantifikovať, aj keď úplne sa to asi nedá – ale o koľko príde tento štát na DPH z lístkov, príjmy dodávateľov, ubytovanie a služby v regióne, stravovanie, dopravu, prenájmy, krátkodobé brigády… len na DPH zo vstupného a spotreby v areáli to môžu byť milióny eur, k tomu ďalšie milióny v obratoch miestnych podnikov, ktoré z toho následne platia dane a odvody. Pohoda je ekonomický impulz pre celé okolie: hotely a penzióny sú plné, reštaurácie a obchody majú špičku sezóny, desiatky až stovky dodávateľov majú zákazky. Samozrejme nehovoriac o tom, že festival robí celej krajine meno v zahraničí a láka sem ľudí, ktorí by sem inak možno vôbec neprišli... Verím v zdravý rozum a že sa podarí nakoniec dohodnúť. Snáď tu hrajú zatiaľ divadlo lebo chcú zakryť nejakú kauzu zase... Držím palce Pohoda!

    • Patchcord
      28. 5. 2026, 08:49

      @tack akoze nezakopne. Toto je moja asi 20ta Pohoda a to na ktorej strane je Pohoda, je kazdemu jasne. Roky rokuce tam ma diskusie Hrib a iny. Na Pohode boli Lipsic, Caputova, Kiska a nechodili tam nahodne ako sukromne osoby. Toto sposobuje v urcitych kruhoch negativnu publicitu, co nakoniec dost skodi Pohode. Staci si popozerat komentare, co si o Pohode niektori ludia myslia - casto su uplne mimo, ale to prispieva k celkovemu negativnemu obrazu festivalu, len "vdaka" tomu, ze sa tam objavili vyssie spomenuti. O tlaceni svojho svetonazoru niektorymi umelcami ani nehovorim - za to by mala byt okamzita stopka aj pocas vystupenia. A musim dodat, ze som nikdy nikoho z terajsej koalicie nevolil a ani nebudem, aby ma tu niekto tak neoznacil. Na tohtorocnu Pohodu sa tesim.

    • tack
      28. 5. 2026, 09:15

      @Patchcord Stojím si za tým, že kto nechce, ten o politiku nezakopne. Je tam toho programu toľko, že sa nedá ani stihnúť. Iba ak tam chodíte hľadať to, čo vám nevyhovuje. Chodíte tam a súhlasíte s názormi ľudí, ktorí tam väčšinou ani neboli? Lebo tak to je, že najviac o Pohode a politike rozprávajú tí, ktorí tam nikdy neboli.
      " za to by mala byt okamzita stopka aj pocas vystupenia" chcem veriť, že toto ste nemysleli úplne vážne.

    • Peter_BB
      28. 5. 2026, 09:23

      @PeeM Suhlasim, az na drobnost, ze urcite verejne zdroje verim poskytovala EU/EK
      OFF TOPIC (ciastocny): Po 20 rokoch vedomeho vyhybania sa diskusiam som ostatny rocnik len raz na par sekund "nakukol" dnu. A moja grafomania :(( pred necelym rokom tuto na WP bola prave dosledkom toho, ze tam ktosi prezentoval ako fakty uz davno vyvratene fabulacie Sabaku. Je to pre mna citliva tema prave preto, ze ako "grantožrút" :) prave od EK a prave na vyskum o lziach slovenskych ""odbornikov"" (napr. fabulacie o radone v Podhajskej) som mnohymi aj tuto na WP explicitne vnimany ako tzv. dezolat len preto ze sa snazim upozornovat na uz empirickymi datami potvrdene fabulacie (a mnohi neberu vobec ohlad ze mam 15-rocny prax nielen ako vedec plateny z EU, ktory m.i. svedcil hl. vyš. "Gorily" o korupcii na najvyssich miestach len, bohuzial, za 2. a poslednej vlady nemenovaneho ..., tu sa radsej stopnem (nebojte sa, verejme slubujem volit stranu Demokrati ak nebodaj R. Rybnicek ci P. Kascak nebudu kandidovat za inu :))

    • tack
      28. 5. 2026, 09:29

      @Peter_BB Nadužívate a často zle používate slovo VERÍM.
      Veríte? Dúfate? Viete?
      Ešteže vy tu nešírite konšpirátorské žvásty.

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa