Airport Trenčín 11 — 13 July 2024

Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • pagola
    27. 5. 2016, 08:55

    Ahojte, viete mi niekto povedať, či je nutné, aby dieťa do 12r bolo v sprievode zákonného zástupcu? Našu brávame už 6 rok a teraz by sme chceli vziať aj neter, tak by sme boli neradi, aby nás otočili pri vstupe :(

    • muflon
      27. 5. 2016, 14:27

      @pagola oficialne musi byt zakonny zastupca vid. sekcia listky. Pochybujem ze agentura ti to povie inak. Ja som vsak zo sebou 2x zobral sestru ked mala 11 a 12r a nikto neoveroval, ze niesom jej zakonny zastupca.

  • user56faee91b3968
    26. 5. 2016, 11:04

    Bude tento rok (po dlhej Pohodovej odlmke-myslim za tam hrali iba raz v roku 2007) konecne aj Diego???Na Grape v poslednych rokoch uz parkrat hrali....

  • casovac
    26. 5. 2016, 10:48

    Niečo o Colours: https://dennikn.sk/470463/sefka-colours-of-ostrava-na-radiohead-nemame-my-ani-pohoda/
    Platenú verziu si môžete aktivovať na 14 dní zadarmo pomocou mobilnej aplikácie DennikaN. Prístup potom platí aj cez web.

    • boomer
      26. 5. 2016, 17:36

      @casovac Nejak sa rozmaha ten zvyk ked festivaly rozpravaju jeden o druhom. Miso na tlacovke minuly (?) tyzden spomenul, ze Pohoda mohla mat na RH celkom dobru sancu, keby bola v tych vyjednavaniach spomenuta, takze mozno ta pravda nie je az taka jednoducha ako ju Zlata prezentuje. Anyway, skor som z tohto rozhovoru zvedavy na tu Primaveru, to bude moja prva masovka :) Ale tiez zrovnava komfort Colours s komfortom Pohody, co imho moze spravit iba hluchoslepy. Tak som zvedavy, mozno sa predsa len okupem.

    • cookie
      27. 5. 2016, 15:33

      @casovac nuz, aspon vieme ze RH stoja 5OO,OOO euricok

  • elle
    25. 5. 2016, 22:30

    Otvorim nové vlákno na to pivo čo rieši @cookie & @Peter_BB nižšie. Asi jediné čo som k tomu čítala aj ja, je toto vyjadrenie: “Na Pohode chceme ponúknuť aj pivá konkurenčných malých pivovarov,” povedal predseda predstavenstva Banskobystrického pivovaru Branislav Cvik. Žiadne ďalšie info myslím, takze sa teším na novinky v tomto smere, dufam ze to nepadlo. Odhliadnuc od toho, ja som zatiaľ ešte asi nenasla svk craft, z ktorého by som bola nadšená a ochotne si ho dala kedykoľvek nan narazim. Ako ste na tom vy? Je niečo čo vám fakt že extra chutilo? Ja mam dobre spomienky najmä na jamu - no disco tonight (ale možno iba pre to, ze v case ked som ho pila som mala aj iný cz single hop s targetom a to bol čistý grc, takze o to viac ma prekvapilo to slovenske), wywar - gejza, padre craft - gypsy rouge a nejaký svetlý ale od damiana, a myslím že to bola verzia s chinook citra... takze snad bude na pohode všetko možné, nech si môžem spraviť poriadny prehlad

    • Peter_BB
      25. 5. 2016, 23:58

      @elle dik moc, vygooglil som k tomu toto:

      http://strategie.hnonline.sk/spravy/marketing/branislav-cvik-na-pohode-chceme-ponuknut-aj-piva-konkurencnych-malych-pivovarov

      nie je to sice moralny suteren, ale dat do nazvu rozhovoru slovo "chceme", ked v rozhovore odznelo "Zvažujeme", tak to mi smrdi katedrou zurnalistiky FF UK. Detto ta zmena z "niektoré produkty z portfólia malých pivovarov z Asociácie malých nezávislých pivovarov, ktorej sme aj my členom" na "konkurenčných" - len tak naokraj, toto slovo ma trosku drazdi, co je zrejme z mojej ostatnej grafomanie o vlakno nizsie. Som asi prilis naivny, ale verim, ze clenovia Pivobrany medzi sebou spolupracuju, a nevnimaju sa ako konkurencia, ale prave naopak spolocne sa snazia konkurovat oblubenemu produktu na peniaze vytazenych hamyznych ludi a aj chudobnych ludi, tomu tzv. ""europivu"" ktore ako som si dnes vsimol v Jednote je drahsie ako normalne pivo, hoc ako v rozhovore pekne sumarizuje "pri ktorého výrobe pracujeme s prírodnými surovinami, žiadna chémia, žiadne stabilizátory, žiadna úpravy receptúr či skracovanie výrobných procesov".

      A k Tvojej otazke - ostatne mi chutil hostinsky special z BB od Krebsu, 14ka, ale tu sa asi bavime len o produkcii clenov Pivobrany. Pred asi tyzdnom som mal v krcme BB zvanej Kult cosi od Wywaru za 3 eura, velmi mi chutilo, ale v tejto cene si mozem dovolit tak jedno za tyzden. Zaujimavy a najma chutny mi prisiel zihlavovy special od Brontvaia, ale ten som mal vzdy len po ture Prosieckou+Kvacianskou dolinou, a po ture chuti niekedy aj Zabant a Grcon :)) Mam dobre spomienky aj na niektore IPA-y od Kalteneckeru. V mojej TOP 3 (Brooklyn lager, Samurai od Kocoura, a Dalesice obyc. leziak) ziadne slovenske, ale ani od hokejistov necakam ze porazia cechov :)), a tesim sa ako male dieta ked prehrame po predlzeni ako na MS v Minsku, a nie 0:8 ako tusim v 2004, no a (pardon za tradicny holejovy off topic) mam dojem ze ako nas kedysi cesi bili 8:0 aj pokial ide o hud. festivaly, aj pokial ide o remeselne piva/pivovary a aj v hokeji, tak teraz uz maju len tak mierne navrch vo vsetkych troch pre mna dolezitych oblastiach, a je podla mna skvele ze sa od cechov ucime, a mame aj vlastny styl, hoc to dobre kopirujeme (bud zdrav Lada Vujtek starsi :). Pardon za takuto vseobecnu odpoved, zo specialov zo SR som zrejme odskusal mozno ani nie desatinu z toho co Ty elle, plus som urcite subjektivnejsi. Len tak naokraj, my viaceri v BB sme uz dost znudeni z Urpinera, a zvazujeme dat si "mesiac bez Urpinera" presne za tym ucelom, aby sme si ho na Pohode uzili, len ktovie ako dopadneme. Krcma s najkrajsou zahradou a vyhladom v BB capuje Grcona, presne ten 4-sladovy ""special"", za 90 centov, na prelome juna a jula tam pospominam na mojich 15 rocnikov Pohody a porozjimam o tom ako sa tesim na tento najblizsi :))

    • user56faee91b3968
      26. 5. 2016, 00:04

      @Peter_BB 1.Kronenbourg2.Stella Artois3.Heineken...a z domacich(teda skoro domacich) jednoznacne Cierna Hora 14ka

    • elle
      26. 5. 2016, 10:55

      @cookie nojo, jedna z prvých veci, čo som si ráno prečítala... z tejto pivnej korunky som ja osobne dost sklamaná, už len pre to, že na vrchne kvasené piva je iba jedna kategória... WTF?!??!? Zároveň, prečo neuviedli čo za pivny štýl v tejto kategórii vyhrava? ďalšia vec je, ze chcela by som vediet presne zloženie tej odbornej poroty. A tak dalej a tak dalej...A ďalšia vec je, ze od určitého času som voči wywaru dosť zaujatá. A budem ohovárať, ale ked sme im reklamovali pivo, pretože ma zásadnú vadu (dms), tak oni ho síce uznali za reklamáciu, ale potom nám povedali, ze to isté pivo este v ten večer vycapovali u nich v hospode, a nikto sa nesťažoval... takáto debilna poznámka má toľko vrstiev, kt sa mi ani nechcú rozoberať detailne, snad si dokazete domysliet, ale taká neúcta k spotrebiteľovi, a taká nekriticnost voči sebe samým. Nepochopím jednu vec, prečo sa tie pivovary snažia navariť 20-30 rôznych piv, keď ani jedno nie je dotiahnuté poriadne, ani s jedným sa nevyhrali. Kvôli takémuto prístupu bude slovenske pivo este stále kvalitatívne veľmi nizko. Preto si ja osobne wywar a podobne slovenske pivovary veľmi nevazim, lebo keď to porovnám s tym, čo pre české pivo robí napr taký Clock z Potštejna... aleluja buď navždy pochvalena svätosť tvoja. Hold ale, na slovensku začali vznikať male pivovary a pivnici nad nimi onanuju, keď by si imho zaslúžili skôr sudnu kritiku.

    • emo
      26. 5. 2016, 16:02

      ja neviem my pijeme len dobré a vynikajúce pivá, zlé nepijeme tak sa v nich ani nevyznáme, kategória chutí - nechutí je najistejšia a nám chutí, súhlasím že v KE je najlepšie pivo, okrem tých víťazných košických pivovarov by som si ešte dal povedať buchvald, proste košice a východ, to je paráda, verím Vám že v ba a bb máte nanič pivo keď to tvrdíte , proste východ je východ a záchod je záchod

    • Peter_BB
      26. 5. 2016, 20:55

      @elle Pivna korunka je klasicky "..washing". Pokial viem, organizuje to zdruzenie tych velkych vyrobcov piva a sladu v SR, teda presne ako za komunistov si udelia "metaly" :) sami sebe. Tusim tam maju aj pravidla ze ktora korporacia tam koho vymenuje a posle za degustatora. V CZ-SR pivnej lige ci extralige, ci ako sa to vola, kde su nekorporatni degustatori z ciech, tak sa mi zda ze bodovali Topvat a Urpiner, a naopak Bazant prepadol.

      Smutne to, co pises s tym Wywarom. Tiez to tak okrajovo vnimam, ze v SR je to cele cudne. Kaltenecker neustale krachuje, hoc 2x po sebe pozral multimilionove jevrifondove dotacie, boli toho plne media asi pred rokom. Pan Brontvai hoc vari super pivka, tak si bude trapne lanarit ludi z terasy na prehliadku minipivivaru, aby ich potom skasol po 1 eure na konci co im samozrejme nepovie hned. S vynimkou BA a KE slovaci zrejme preferuju lacne piva, kvoli cene, a tak sa slovenske remeselne piva siju ma mieru najma deckam zbohatlikov wanna-be hipsterom co sotva odlisia IPAu od Stoutu ci Portera, a pre vrchne kvasene piva im preto postaci jedna kategoria. Co uz, pražákúúm těm je hej :)))

    • emo
      27. 5. 2016, 10:37

      mne je len divné, že tí veľkovýrobcovia oceňujú na prvých miestach košických lokálnych malovýrobcov ...
      hodnotiť IPA by som si nikdy nedovolil, to že dva roky registrujem že aj taká chuť existuje a ochutnal som pod jedného pivovaru čo ani neviem či má nulovú tradíciu ma predurčuje tak na držanie pusy, keď pijem 25 rokov nejaký druh piva, tak si dovolím povedať, že toto je môj pohár piva, ale nie ktorý je ten tvoj, je to ako z vínom alebo ako s hodnotením kapiel 9.9, to že mi nechutí sladké víno ale suché neznamená že sa budem subjektívne vyjadrovať k sladkým a zas keď vidím, že si fakt odborník tak suché pricukrím a budeš spoko :) :( ... a tak si ohodnotím kapelu, vyšlo mi 28 kritérií, hodnotenie 249 bodov, výsledná známka 8.89285714, nútia ma zaokrúhliť to na 8.9 a ja sa teším že niekde je človek čo ocení, že je to reálna 9 a nie niekde medzi 8,5 až 9,5 čo je +- celá jeden stupeň ... moja skúsenosť je, že tí čo by mali právo prirodzenej hodnotiacej autority sa nevyjadrujú a už vôbec nie vo verejnom priestore, 20-30 ročný znalec na grafitti, sk8 môže byť ok a verím, že sa nájde aj 1 z 1000000 čo má výnimočný talent na degustáciu alkoholu

    • emo
      27. 5. 2016, 10:41

      @Peter_BB a teším sa na ten ospevovaný urpín a keď mi náhodou nebude chutiť, tak nečakajte že sa to dozviete

  • miso98
    25. 5. 2016, 15:18

    tyy kokos, tak toto som necakal

  • Fajnschmetke
    25. 5. 2016, 05:09

    toto neni spam https://www.youtube.com/watch?v=aIPePWD2I-0
    bré ráno brý deň

  • miso98
    24. 5. 2016, 12:17

    b-komplex je ta dievcina z obrazka??
    preco som si pod tymto nickom doteraz predstavoval nejakeho hipstera?? :-D realita je ovela prijemnejsia :-)

    • casovac
      24. 5. 2016, 12:36

    • Peter_BB
      24. 5. 2016, 23:05

      @casovac mne sa prave ze zda, ze realita je jednoduchsia, ako sme my statocni si priznat. Cital som len jeden rozhovor v nejakom ceskom casaku, po tom co mi o tomto povedala par slov kamaratka, a tam to asi v dvoch otazkach a odpovediach uprimne prekecli, a prislo mi to uplne normalne a pochopitelne. Denniku N neplatim, dost kamaratov ma "vlez" lebo to vyhrali v umeleckych sutaziach, dalsi si platia, a vsetci mi ponukli nech ich pristup vyuzivam, ale zapytat si heslo ma napadne len ked tam nieco napise Michal, pretoze k zahr. politike, dost aj kulture, a najma o hokeji tam pisu na moj vkus prilis povrchne.

      Kedze som nebol na tom kvize, dam mozno jednu otazku, a kto z Vas da prvu spravnu odpoved ma u mna Urpiner :)) - v tom prehlade + a - je z toho, co si ja pamatam (a to nemusi byt pravda), jedna dost trapna nepresnost v tomto:

      http://kultura.sme.sk/c/5972447/pohoda-2011-vela-hviezd-aj-slnka.html

      tak si to len chcem overit, ci som to postrehol spravne, a uplne skvele ak to potom pri Urpineri :) na stretavke WP prekecneme, lebo presne na tomto clanku som si zacal uvedomovat povrchnost a dost "ubohost" nasich ""mass""medii, ..radsej sa asi stopnem, kazdopadne viac ludi mi pisalo ze ten ostatny "zamknuty" clanok Michala v Denniku N bol velmi trefny, a ze stal za precitanie, ..pre tych z Vas mimo BB VUC kto este mate psych.sily sledovat vplyv a efekt nasich medii na to ze nas pan zupan tuto a poslanec NR SR ""v jednom tele"", ved viete co :((

    • Peter_BB
      24. 5. 2016, 23:54

      @Peter_BB off topic, k tomu do akeho suterenu dokaze klesnut Dennik N:

      https://dennikn.sk/468341/ste-vo-vztahu-menej-spokojni-mozno-za-mozu-konkurenti-ktori-znizuju-hodnotu-vasho-partnera/?ref=tit

      a to som sa nedocital ani po tu pasaz "money, money .. money" :), lebo tych zmienok o ""konkurenci"" atd. tam bolo privela beztak.

      No nic, hlavne nech Vaccines dorazia na letisko zdravi a vo forme :)))

    • cookie
      25. 5. 2016, 00:05

      @Peter_BB seva Peto, k tym +-, narazas na tie radler vycapy? tusim boli 2+auto nie :D alebo na to, ze pivovar bol hlavny sponzor v 2011 uz 12.rok

    • Peter_BB
      25. 5. 2016, 00:16

      @cookie + som verim pisal len k tomu, co si nizsie odpisal k tym "prepichovacom gum" :(( na parkovisku. Nestihol som Ti napisat + skorsie za tip na Yak, rozhodne skvely objav, snad nedopadnu ako Yuck.. K pivu a radleru je to na dlhsie, tu v BB sme viaceri dost uz ""znudeni"" ci unaveni rutinou z Urpinera, ktorych m.i. ako spominas radlery, tak tie zatial nevedia, a aj nealko mi nechuti, ale co je hlavne tak pivo si na Pohode uzijeme, konecne pivo :))) Ta chyba pivneho fajnsmekra O.R. je, nech dam indiciu, "..uz bolo v 2010, a nie az v 2011, lebo 2009 :((", a tyka sa ovela vaznejsej veci ako piva (pivo uznavam ze je subjektivna vec, a pokial pisem o povrchnosti, tak to sa snazim pisat o niecom co je viac objektivne).

    • Peter_BB
      25. 5. 2016, 00:28

      @cookie inac pivo Ti beriem na stretavke WP tak ci onak, lebo "v pamati" registrujem viac "europiv" kt, si predlozil predo mna, ako tie kt. som Ti na stretavkach WP nasledne bral.

      @ne-cookie: co si pamatam, tak prehry v stavkach tuto na WP este dlzim tusim 2, staci mi len na stretavke WP pripomenut, pre mna super ze zaplatim pivom a nie euro-pivom, o to lepsie :) Prehry v stavkach u mna su "never expired" :)), cize "obcania hlaste sa!!" :))

    • cookie
      25. 5. 2016, 00:37

      @Peter_BB aha! crowdaci teda :)

      ok, ale tie tvoje vouchre si chcem uplatnit na craft beers ponuku ;))

    • Peter_BB
      25. 5. 2016, 01:18

      @cookie teplo :), ale este nie horuco :)) "Remeselne piva" alias pivne specialy som inac od Urpineru nejako nezachytil, tu v BB sa o ne skor snazi Krebs (dnes som testol 14ku a chutila), plus tu uz roky ci presnejsie dekady na trhu "bolehlavov" :)) hviezdi mikropivovar so super nazvom Perla, ale na Pohode asi nic z toho, len to nase najobycajnejsie tuctove sidlistne pivo :)) Az by bolo po mojom, tak hlavni partneri Pohody su pivovar Dalesice a tim vycapniciek z restauracie Michaela v BA :))

    • Peter_BB
      25. 5. 2016, 01:21

      @miso98 & casovac, prepacte za tolke moje prispevky mimo temu. Snad dojdete na stretavku WP na Pohode, sadneme za stol aj s cookiem, predsa len osobne efektivnejsie prekecneme vsetky temy..

    • cookie
      25. 5. 2016, 09:58

      @Peter_BB lol, tak potom neviem, ti crowd asistenti boli fakt uz v 2010, dost nezrovnalosti na taky maly vycuc...

      craft beers budu ponukat ine minipivovary... aspon co som cital

    • misoa
      25. 5. 2016, 19:33

      @Peter_BB ja by som sa chcel opytat(je to naozaj offtopic, ale toto vlakno si ocividne zije vlastnym zivotom), z akeho hladiska je ten clanok o konkurencii podla teba suteren?

    • Peter_BB
      25. 5. 2016, 23:35

      @misoa je to na dlhsi pokec, ale tym sa nechcem zbabelo vyhnut odpovedi. Vnimam a (doraz na toto slovo) citim to v strucnosti takto: medziludske vztahy je verim hodnotnejsie vnimat holisticky, a nesnazit sa ich obmedzovat na "vztahy ako v biznise", na opis ktorych je bezne pouzivat ekonomicke pojmy ako cena, konkurencia atd., v snahe kvantifikovat hodotu a tu porovnavat. Verim, ze ak uz nas racio z nejakej priciny nuti prisudzovat ludom hodnotu, tak je je vhodnejsie vychadzat z toho ze kazdy clovek ju ma rovnaku, a ze nemoze existovat viac hodnotny a menej hodnotny clovek. Opacnu vieru fakt povazujem za ludsky suteren, kt. najhorsi priklad bol asi Hitler. Obo beriem, ze v tom clanku dali napr. to slovo cena do uvodzoviek atd., plus som cital len ten uvod, ale v dnesnej dobe ked su v SR na vzostupe tendencie degradovat ludsku hodnotu mnohych socialne odlucenych co jna viem od romov az po tych co veria v Islam, mi pride dost "suterenne" v tomto case podsuvat ludom nieco na ten styl ze ak nezarabaju viac ako "konkurent" tak je proste normalna biologicka evolucia ze ich partnerka opusti v prospech bohatsieho - ziadne city, ziadna intuicia, ziadna snaha o vhlad typu ze napr. peniazmi chudobnejsi clovek moze byt partnerovi viac ""uzitocny"" tym ze mu da citovu podporu v prospech toho co partner vnima ze je pre jeho skusenosti, rozvoj atd. teraz potrebnejsie, ..tak od toho vsetkeho ""vedci"" umyselne abstrahuju, pretoze co nie je meratelne tak to ako keby neexistovalo. Pracujem ako vedeckovyskumny zamestnanec, este aspon par tydnov, sledujem ten "suteren" v spolocenskych vedach, som na to mozno az zbytocne citlivy, nastastie je aj vela pozitivnych prikladov, ale len tych tzv. deviacii :))

      K tomu SME - neviem ci zijem vo vyfabulovanej naivnej predstave, ale zil som v tom, ze po tragedii v 2009 mali Michal and co. dilemu, ci vobec rocnik 2010 zorganizovat. Verim, ze koncom r. 2009 zili v Agenture najma, alebo dost zasadne aj otazkou predidenia dalsej strate na ludskom zivota. A ked sa rozhodli rocnik 2010 predsa len zorganizovat, mari sa mi, ze niekde do medii povedali ci napisali ze jednym z opatreni v prospech bezpecnosti bude aj obmedzenie kapacity na 30k. Vnimal som to v tom kontexte, ze v case tragedie bol areal dost plny, a ti kt. podcenili vlastne strechy nad hlavou sa dost natlacili do "Dome-u" kde potom ked doslo k tej tragedii, ..ale ved to bolo celkom fajn medializovane. O to smutnejsie mi pride, ze v SME = t.c. Denniku N to obmedzenie kapacity prezentuju len ako jednu odrazku ako novinku rocnika 2011, teda aj oproti 2010. Z roznych dovodov ma zaujima, ci bola kapacita obmedzena uz v 2010, alebo az v 2011, opytal som sa samozrejme dost nestastne (bol som po tazsom filme, islandskom Fusi, plus mam velmi zle obdobie, mal som asi 6te pivo v sebe ked som to pisal). Snad tolko na vysvetlenie takto pisomne, v pohode mozeme nadviazat napr. na stretavke WP na letisku az prides, ja verim pridem.

  • Al
    24. 5. 2016, 08:23

    Ma nekdo info o tom, jak to vypada s tim novym koupalistem v Trencine? Asi blbe, ze?

  • travisbickle
    23. 5. 2016, 19:46

    Nevím jestli se to tu řešilo, raději se tedy zeptám. Po loňském průšvihu na parkovišti zazněla myšlenka, že by se letos na parking pouštěli lidé pouze se vstupenkou na festival. Plánuje se tedy něco takového, případně, jakým způsobem bude zajištěno, aby se podobná prasárna nějakých idiotů neopakovala? Díky

    • Peter_BB
      23. 5. 2016, 23:08

      @travisbickle zda sa mi ze avizovali (na Pohoda dni v FMku), ze bude zvyseny pocet brigadnikov na parkovisku kt. to budu kontrolovat v noci. Kazdopadne Tvoj napad ma hlavu a patu. Uz ina vec je, ze v stanovom mestecku kradli zrejme taki, co listky mali. V SR bohuzial zije vela zakomplexovanych ludi so sklonom ku kriminalite, ale zas je urcite lepsie brat to ako vyzvu na nejake nove, kreativne ak nie riesenia, tak aspon zlepsenia.

    • Evcik
      24. 5. 2016, 08:25

      @travisbickle takisto spomínali, že bude aj viac osvetlené parkovisko

    • Murdoc
      24. 5. 2016, 10:57

      bohužel asi žádné opatření tohle 100% nevyloučí, ale snad budou podniknuté kroky, aby to bylo dotyčným aspoň co nejvíc ztíženo. sám nechápu, kdo by mohl na Pohodě chtít škodit druhým nebo dokonce okrádat lidi, ale asi si prostě někdo koupí účelově lístek s tím že si na festivalu vydělá několikanásobně víc... smutné.

    • VV
      24. 5. 2016, 12:34

      @Murdoc Ked nechapes, tak to vysvetlim. Niektori co mali prepichnute gumy vraveli ze na zadnom okne mali do prachu prstom nakresleny hakovy kriz. Stalo sa to z 11. na 12.7. Den predtym 11.7. sa v Ziline konali dve politicke nepriatelske demonstracie, prijimanie a neprijimanie migrantov a organizatori Pohody udajne vyslali na protikotlebovsku demonstraciu autobus s ucastnikmi festivalu. Vraj tam prislo aj k nejakemu incidentu. Mnohi ludia vlani v diskusii vraveli ze tie gumy bola odveta nackov za ucast Pohody na protidemonstracii.
      Je to otazka do debaty. Nie som volic Kotlebu a fasistov neznasam. Je ale vhodne ak sa takto Pohoda politicky angazuje, ked to moze mat podobne, dufajme ze nie horsie nasledky na jeho navstevnikov? Ved na festival mnohi berieme aj svoje deti.

    • elis
      24. 5. 2016, 14:06

      @VV "organizatori Pohody udajne vyslali na protikotlebovsku demonstraciu autobus s ucastnikmi festivalu" hm to mas odkial? nechce sa mi tomu verit, nebolo to nejako individualne organizovane?

    • VV
      24. 5. 2016, 14:24

      @elis Nasiel som nieco o tom.
      http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/972347-obrazom-proti-kotlebovcom-sa-v-ziline-postavil-druhy-tabor/
      http://www.tvnoviny.sk/domace/1798912_protest-proti-migrantom-v-ziline-stretli-sa-dva-tabory
      Pise sa ze im prislo zaspievat niekolko umelcov z festivalu a bol tam autobus. Neviem ci si ho umelci zabezpecili sami, mozno nam o tom niekto z agentury napise.

    • VV
      24. 5. 2016, 14:36

      Myslim si tiez ze by sa mohli organizatori zamysliet aj celkovo nad obmedzenim politiky na festivale. Naco provokovat nenavist fanatikov? Situacia okolo nas je stale horsia, dnes vysla sprava ze ten co zabijal ludi na koncerte u susedov v Rakusku bol nacko.

    • boomer
      24. 5. 2016, 15:14

      @travisbickle blbo sa mi to priznava, ale tiez uz mi napadla otazka bezpecnosti vo svetle radikalizujucej sa spolocnosti. pohoda je kazdy rok na tri dni prakticky vylucne pozitivny priestor a to moze vselico pritiahnut. nechcem ale malovat certa na stenu.

    • cookie
      24. 5. 2016, 17:09

      jesus christ ludia, nerobme zo svk nackov teroristov, jedna vec su prepichnute gumy (padlo tu nepriame obvinenie!, ze Pohoda tuto smutnu udalost sposobila...) a druha vec je vysinuty clovek nacek-nenacek, ktory moze kedykolvek a kdekolvek na svete vybuchnut a spachat nejake zverstvo... tak isto jedna vec je politika (aj ked predo mnou sa na Pohode zrejme skryva) a druha vec je rozmahajuci sa extremizmus, voci ktoremu sa kazdy normalny clovek predsa musi postavit v zdravej spolocnosti, nenasilne, symbolicky, kulturou

    • VV
      24. 5. 2016, 19:15

      su hrdinovia co nemaju obavy z nicoho, alebo mozno len zatial nemaju mat o koho, horsie ze nerozoznaju otazku od obvinenia

    • cookie
      24. 5. 2016, 22:26

      @VV hej hej, kiezby slovensko malo viac hrdinov ako predposratych konspiratorov

    • emo
      24. 5. 2016, 22:27

      prosím, netrapte ma, 20 rokov nosim dredy ako aj kopec pohodakov je rovnako alebo podobne samotnou svojou existenciou, výzorom či nazorom ako červená pre byka, to sa teraz mam ostrihať aby som na ulici neohrozoval svoju rodinu alebo známych kt. So mnou pôjdu, a žid si ma potom preoperovať xicht a černoch transplantovať kožu? Hej je to ista cesta začať sa cítiť vinným za veci kt. Nie su vôbec zle a za činy ktoré som ani neurobil a radšej ani nemať kamaráta aby ho kvôli mne nezbili, nemať vzťahy a nemilovať aby mnou milovanym neublížili ... Ale potom nežijeď svoj život tak ako to chceš ty ale tak ako to chcú oni, so zlom sa nespolupracuje a zlu sa vopred nevzdava, môže si vziať naše životy, nie naše duše a života iba kus, nie celý, to vôbec neznamená že sme hrdinovia ani že sa ničoho nebojíme, iba že sa na žiadne prezliekanie kože nechystame a chodime s nou na trh aj do postele k laske aj na pohodu aj všade

    • Peter_BB
      24. 5. 2016, 23:11

      @emo prekecneme osobne (v KE 25-27. 6., upresnim Ti kedy mi vyda do Tabacky a kedy do Dobrych casov :)), a @Cookie K+ za prispevky, a tiez prekecneme osobne, na stretavke WP :)

    • VV
      24. 5. 2016, 23:21

      Je dost velky rozdiel medzi prezliekanim koze oproti obycajnej opatrnosti nedrazdit hada bosou nohou, alebo aspon zvysit bezpecnost ako pisal boomer. Ako sa hovori, hrdinov su plne cintoriny.

    • cookie
      25. 5. 2016, 00:53

      @VV odporucam ti noveho shootyho

    • VV
      25. 5. 2016, 08:30

      @cookie Vyborny for, ale preco taka sebakritika v podobe slepeho policajta? :D

    • VV
      25. 5. 2016, 08:36

      Skoda ze nikto z agentury sa k tomu autobusu co pisali noviny ktore cookie ktovie preco oznacuje za konspiratorov, nevyjadril.
      OK zostava len dufat ze mozeme byt v buducnosti na festivale uplne bez obav, bez zvysenej bezpecnosti a teda ze mate pravdu vy nepredposrati hrdinovia a nie my opatrni zbabelci.

    • elis
      25. 5. 2016, 11:07

      @VV tym ze zrazu stopnes vsetku politiku na Pohode festival neochranis od potencialneho rizika. ti prostejsi ju uz davno maju zafixovanu ako festival politickej piesne a moc liberalne miesto. ja si myslim ze by sa pohoda mala dalej vyjadrovat k takym temam (ci uz organizovat nejake vyjazdy to uz je druha vec) a nech tam je aj sto tych betonovych kociek "refugees welcome".. pochybujem ze ti co po tme zbabelo prepichovali pneumatiku ako nejaku vendettu za to co sa stalo v ziline si realne kupia listok a zacnu nejako ohrozovat teba a tvoje deti. poslednu stovku uz vyhodili na novu bundu tchor steinar a myslim, ze na to ani nemaju guraz.

    • michal
      25. 5. 2016, 11:15

      @travisbickle Ahojte. Co sa tyka parkoviska, z policie nemame ziadne indicie, ze slo o neonacistov, o hakovych krizoch na sklach aut pocujem prvykrat. Parkovisko budeme riesit pridanim SBS, pridanim stewardov, pridanim osvetlenia. Urcite budeme spolupracovat aj s trencianskou policiou, aby sme v maximalnej moznej miere boli pripraveni. Status parkoviska na strazene ale nemenime. Co sa tyka dalsich tem - autobus z Pohody do Ziliny isiel, bola to iniciativa samotnych navstevnikov a ludi, ktori sa angazuju v antinazi tematike. My sme vypravenie autobusu umoznili, pripadalo mi to spravne a pripada mi to tak stale. Pohoda riesi aj spolocenske temy od svojho druheho rocnika, nemame dovod to menit, zvlast nie teraz. Myslim si, ze pasivita z opatrnosti je v konecnom dosledku daleko nebezpecnejsia ako otvorena diskusia a jasne vymedzenie sa voci akejkolvek totalite, prave pasivita "mlciacej vacsiny" umoznila nastup fasizmu i komunizmu. Z mojho pohladu jasny postoj voci nasiliu (fasizmus stoji a pada na nasili) nie je primarne o politike, je to spolocenska tema. EMO, dik za skvely prispevok. Pekny den, kracame dalej svojou cestou...

    • VV
      25. 5. 2016, 12:07

      @michal Chcel som najst to o krizi na skle, tak som sa pozrel na clanok na Nku s nazvom "Záver Pohody prekazili vyše stovke divákov vandali, na autách prerezali pneumatiky" kde v som sa o tom docital vcera v diskusii. Dnes je cela diskusia kompletne vymazana. Zvlastne.
      https://dennikn.sk/185942/zaver-pohody-prekazili-vyse-stovke-divakov-vandali/

      Google na svojich serveroch neaktualizuje data okamzite, tak zatial sa este da najst dokaz ze to tam bolo naozaj napisane. Do googlu dat vyhladavanie slov: pohoda prepichnute gumy hakovy
      a pri uvedenom clanku, ja ho mam stvrty v poradi, je strucny vynatok z povodneho textu:
      12. 7. 2015 - Na Pohodu 2015 sa bude spomínať nielen pre silné koncerty. ... na každom aute boli totiž prerezané dve pneumatiky, aby nemohli použiť rezervu. ... Pavol Kudlička pre N povedal, že polícia prepichnutie pneumatík vyšetruje. ... ale za to sme na zadnom okne mali do prachu prstom nakreslený hákový kríž.

    • VV
      25. 5. 2016, 12:12

      Uvidim kolki ma zase oznacia za konspiratora. Pritom som obycajny mnohonasobny ucastnik Pohody ktoru mam rad, iba po vlanajsku mam obavy o svojich blizkych ktori na festival tiez chodia.

    • michal
      25. 5. 2016, 22:38

      @VV Ahoj, nevylucujem, ze niekto mal nakresleny hakovy kriz na aute, ten ale nemusel mat suvis s pneumatikami. Ja mam od policie info, ze za tym neonacisti neboli. Ak to niekto spominal v diskusii, nemyslim, ze si vymyslal, ale k nam sa nedostal ani tento jeden pripad. My urobime vsetko pre to, aby to dopadlo dobre. Pekny vecer.m

  • gress
    23. 5. 2016, 09:32

    Ako to vyzerá s predpredajom? Lepšie ako minulé roky či ani nie? http://postimg.org/image/hy0mzkeh7/

    • elle
      23. 5. 2016, 12:44

      @gress toto je celkom pekná podpasovka od grapu, aj keď sa snaží schovať a to možno. Muhaha

    • elle
      23. 5. 2016, 12:44

      @elle *za to možno. Blbý autokorekt

    • gress
      23. 5. 2016, 13:05

      @elle však to a a bonbónik je, že kapacita Grapeu je stále 10k podľa Jančiho :) pritom každý vie, že už dva roky je kapacita pekne prepísknutá

    • cookie
      23. 5. 2016, 13:07

      nejako mi to tak aj vychadza... 1000 za 59, 3000 za 69, 3000 za 79, kolko sa mohlo predat tych 89? 3-4? :)

    • jazzist
      23. 5. 2016, 14:55

      Ak by to tak naozaj bolo, potom by toto nemusel byt rocnik len jubilejny no aj posledny. Divne ze to moze byt niekomu z webparty na smajla. Ale listky za 89 su obmedzene datumom, nie poctom predanych, tak verim ze ich je predanych niekolkonasobne viac ako 3-4 tis.

    • cookie
      23. 5. 2016, 15:14

      @jazzist NO SHIT SHERLOCK, narazal som na to, ze ten "leak" vobec nemusi byt na sucasny datum mimo, aj tak vela ludi kupuje na poslednu chvilu :'( z mojho okolia urcite, len staci ked pocuvam kolegovcov ci kamaratov, ktori striedaju festivaly podla lajnapu... tipujem, ze az 2/5 navstevnikov to riesi last minute.

    • boomer
      23. 5. 2016, 16:01

      @gress tym "lepsie ako pohoda" nemusel mysliet vzhladom na pocet predanych listkov, ale na celkovu existencnu situaciu. navyse, este nie tak davno na facebooku z pohody pisali, ze predpredaj ide rekordnym tempom. zbytocne sirenie bulvarnych pletiek. nic sa nebojte.

    • Tono
      23. 5. 2016, 16:32

      @gress Ahoj. Aktualny predpredaj patri medzi nase najlepsie. Je lepsi ako minuly a predminuly rok (pricom minuly rok sme naplnili kapacitu 30 000 v sobotu vecer). Inak celkom dobre sa to odzrkadluje aj na ucasti deklarovanej v evente, ked porovnate minule rocniky a tento, pricom je este len maj. Ocakavame, ze tento rok sa nam podari naplnit kapacitu este o cosi skor.

    • gress
      23. 5. 2016, 17:14

      @Tono Tak to super, bodaj by sa festival vypredal už pred jeho začatím :-) My budeme len radi.
      btw, 30k je kapacita celková (aj so staffom, atď.) alebo čisto len pre platiacich návštevníkov? Viem, že v minulosti to bola celková, no raz myslím Michal písal, že časom by to mohla byť kapacita platiacich návštevníkov.

    • Tono
      23. 5. 2016, 17:37

      @gress Dik, tiez by nas potesilo, keby sa to podarilo este skor. 30k je celkova kapacita.

    • Murdoc
      24. 5. 2016, 10:57

      @gress don't believe the hype!

    • Captain_Obvious
      24. 5. 2016, 15:51

      @Tono inak toto s tym ze 30tisic kapacita v ktorej su naozaj stovky ludi od pohoda staffu, cez dobrovolnikov, stankarov, intepretov je dost zavadzajuce...dajte tam 30tisic ludi iba s listkami (naschval nepisem platiacich lebo vieme ze vela ludi listky dostava cez sponzorov a rozne sutaze)

    • Tono
      24. 5. 2016, 16:05

      @user56faee91b8396 Pri zvysujucich sa cenach za kapely je pravdaze v nasom zaujme mat v danom cisle co najviac predanych listkov (co sa nam aj v poslednych rokoch dari). 30k je ale celkova kapacita ludi, ktori maju na rukach pasky a na tom sa nateraz nic nemeni.

    • Peter_BB
      24. 5. 2016, 23:16

      @Tono dik za info, v 2005 bol v sobotu fakt areal neprijemne preplneny, ale vsetky tie pozitivne zmeny odvtedy verim hraju v prospech toho ze by to mohlo byt v 2017, idealne ""na Radioheade"" :)), OK aj v kapacite 30k platiaci + cca. 5k organizatori+stankari+brigadnici+dobrovolnici + snad len 1-2k ""ti od sponzorov"".

    • michal
      25. 5. 2016, 11:18

      @gress Ahojte, ako pisal Tonko, predpredaj mame paradny, vyrazne lepsi ako minuly rok, kedy sme v sobotu vypredali. Prajeme dobry predaj aj nasim kamaratom z Grapeu.

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in