Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Frapo
    11. 6. 2016, 19:26

    Ahoj.Som to ja?

  • Jeezo
    11. 6. 2016, 12:45

    Už sa tu nedajú nájsť fotky z minulých ročníkov ? Bolo to rozdelené podľa rokov a aj autorov fotografií..

    • Murdoc
      11. 6. 2016, 15:09

      @Jeezo ahoj, fotky určitě budou. jen při přechodu na novou stránku asi nebyl čas na jejich migraci na nový web. a teď už má agentura asi jiné (příjemnější) starosti, tak snad po pohodě se dočkáme...

    • Murdoc
      11. 6. 2016, 15:12

      což mi připomnělo myšlenku, která mě napadne vždycky, když jsem procházel pohoďácké galerie: nešlo by k fotkám dát stručnou popisku, co je to za koncert? vím, že by to bylo asi časově hodně náročné, ale občas nemám tucha, co to je za kapelu/diskuzi a docela by mě to zajímalo :)

    • Tono
      12. 6. 2016, 12:42

      @Murdoc ma pravdu vo vsetkom co vravi. Galeria este nie je, nakolko mali pri spusteni noveho webu prioritu ine veci (napriklad webparty ;)). Chceli by sme mat popis k fotkam, no je to casovy masaker, snad najdeme nejaky sposob... Kazdopadne galeriu by sme radi spustili este pred Pohodou.

  • Fajnschmetke
    10. 6. 2016, 17:44

    fajne kyslastý dope lemon si dajte na trpkú realitu
    https://www.youtube.com/watch?v=MetXyUFY3Ts

  • VV
    10. 6. 2016, 15:17

    Dnes sa na viacerych strankach debatuje o stavbe minaretu na Pohode. Vyvolalo to taku zaplavu nenavisti voci festivalu aku som este nevidel. Ako o nestastnej provokacii o nej pisali aj pravidelni navstevnici Pohody.

    Nedavno som sa tu pytal ci je vhodne ak sa hudobny festival vyrazne politicky angazuje, ked sa nechceme dockat dalsich poprepichovanch pneumatik ci nebodaj horsieho. Michal odpisal ze pasivita z opatrnosti je nebezpecnejsia ako vymedzenie sa voci totalite. Da sa suhlasit, ale ako som napisal nie na podujati kde berieme svoje deti.

    Odvazi sa este niekto napisat svoj nazor na umyselne vyvolavanie vasni v tak citlivej problematike? Ja sa nechcem tvarit ze nemam z takych veci obavy, napriek tomu ze mam Pohodu rad, chodit na nu neprestanem a Michalovi som za festival vdacny.

    • boomer
      10. 6. 2016, 15:41

      @VV Prejav spolocenskej (nie politickej) solidarity nie je ani zdaleka to iste ako "umyselne vyvolavanie vasni". Pohoda nemoze za to, ze je niekto debil a ide vyletiet z koze lebo s niecim nesuhlasi. Nam v Presove na stred pesej zony postavili obrovskeho bronzoveho Jezisa a cuduj sa svete, stale zijem a dycham aj ked nie som krestan.

      K "pasivite z opatrnosti" by som dodal svoj nazor, ze taky koncept funguje inak na socialnych sietach, nez v reali. Som presvedceny, ze odignorovat idiota na internete a radsej sa nejak produktivne/konstruktivne prejavit nazivo je v 100 percentach pripadov to lepsie riesenie. Pevne verim, ze zo strany Pohody to ostane pri jednom medialnom vyjadreni, a ze sa tato tema nebude rozmazavat este mesiac. Nasrati ludia co vyhlasuju bojkot aj tak na Pohodu nikdy nemali v plane ist, a ich nazor je preto irelevantny. Vacsiu platformu nepotrebuju.

    • VV
      10. 6. 2016, 16:00

      @boomer ty sam si minule priznal ze si sa zamyslel nad otazkou bezpecnosti na pohode a ze takyto pozitivny priestor moze vselico pritiahnut. Tym povolenim "umeleckeho" diela sa pritazlivost magnetu niekolkonasobne zvacsila.

    • boomer
      10. 6. 2016, 16:40

      @VV zamyslel som sa, a aj sa stale zamyslam a premyslam a prehadzujem si to v hlave a tak dalej a tak podobne. ze som sa nad tym "zamyslel" este neznamena ze to ovplyvni moju ucast na Pohode, alebo pristup k nej. je to komplikovany problem, takze by som ho nerad vnimal ciernobielo.
      problem lezi v ludoch, nie v modeli minaretu. nemyslim si, ze kvoli faktu ze pozitivny priestor dokaze privolat negativne emocie/spravanie, by sme sa mali vyvarovat vytvaraniu pozitivnych priestorov. sorry ak si to tak z mojho vyjadrenia pochopil.

    • VV
      10. 6. 2016, 17:00

      @boomer nic, ok, ano je to komplikovane ale ani moju ucast to neovplyni

    • radd2
      10. 6. 2016, 17:57

      @VV takí čo kvôli tomu nechcú ísť, nech si nejdú, aspoň sa oddelí zrno od pliev.. :) ale vážne, že to vôbec niekoho trápi

    • emo
      10. 6. 2016, 20:04

      moju (ú) časť (len neviem presne ktorú) to veľmi ovplyvnilo, idem ešte radšej
      pre vysvetlenie: pýtal som sa minulý rok mimymimy, že si pamätám, že je ateistka resp. neveriaca, že ide na omšu na Pohode ... skôr mňa len zaujímalo či sa niečo zmenilo a blabla, proste ja sa o svojich priateľov zaujímam a ona mi pekne povedala, že sa nič nezmenilo, ale na Pohode na omšu ide ... takéto vyjadrenie je snáď celkom postačujúce si myslím a to že tam bude minaret - neznamená že keď sa z neho teším, tak som moslim alebo nedaj bože uznávam samovražedných bláznov, to že sa teším na omšu (vlastne na jedinú počas roka kde mi je umožnené prijímať (svojim spôsobom) telo Ježišovo, nikde inde to nemôžem, lebo nie som čistý), to tiež neznamená že uznávam zverstvá napáchané v mene kríža, žiadne náboženstvo ani viera nie sú dobré ani zlé, takými či onakými ich robia iba ľudia, čiže my
      samotný islám pokiaľ viem zakazuje hanobenie, poškodzovanie, ničenie symbolov a náboženských stavieb inej viery, cítim k tejto zásade rešpekt, viera je pre niekoho ako palička (tretia) noha keď už dve nestačia a ja ľuďom palička nepodkopávam, nelámem a nenechám ich padať, skôr ich radšej ešte podopriem aj z druhej strany (ako štvrtá noha) ...

    • mimamima
      11. 6. 2016, 13:33

      @emo Ahoj Emo, máš skvelú pamäť (úprimne závidím;). Ja som bola včera celkom dosť nahnevaná, aj som mala chuť sa zapojiť do tejto diskusie, potom som to išla radšej vybehať :D Keď som nahnevaná nepíšem pekne ^^ Doteraz sa nič nezmenilo. Na omšu opäť pôjdem (po zhliadnutí videa .týždňa o čom omša bude, som sa po dojatí ktoré prišlo začala naozaj tešiť - na omšu!), rovnako si pôjdem obzrieť minaret ktorého myšlienka ma po zverejnení nadchla a nechápem čo sa to deje na sociálnych sieťach (a pobavilo ma s akým časovým odstupom to prišlo). Už budem len dúfať, že raz nejaký umelec príde so sochou/maľbou/čímkoľvek budhistickej stúpy, ktorá by snáď mojej (ne)viere bola najbližšie...Mrzí ma, že tieto posledné najkrajšie dni tešenia sa na Pohodu sa nesú v neustálej kritike a úplne absurdných obvineniach. Nesmierne obdivujem Miša aj celý tím, že napriek tomu nestrácajú elán a chuť robiť niečo krásne a nenechajú sa definitívne znechutiť ľuďmi okolo. Žiaľ je vždy viac kritiky, nárokov, sťažností, než pochvál a uznaní. Teším sa už veľmi na stretnutie (nielen) s tebou Emo ;)

    • matomanny
      11. 6. 2016, 13:51

      @boomer Hlúposť za hlúposťou. Osobne som bol takmer na každej Pohode (okrem ročníka, keď sa nám narodil syn) a rozhodne tento rok vynechám. A ak ideš porovnávať sochu Ježiša, ktorá reprezentuje nielen náboženstvo, ale aj lokálnu kultúru a tradície s modelom minaretu, tak to je skutočne smiešny argument. Nikto tu predsa hromadne neodchádza od svojho zubára, ktorý je moslim, ani neprestáva chodiť do reštaurácie, ktorá patrí moslimovi. Ľuďia nemajú v hlave nasraté, iba cítia, že čo je moc to je príliš. Niekto sa tu hrá s nebezpečnou vecou, a to nikdy nedopadlo dobre. Nasilu vtĺkať ľuďom do hlavy, čo si majú myslieť, čo je dobré, a čomu majú veriť sa nikdy nevyplatilo, pretože každý človek si aj tak urobí názor na základe vlastnej skúsenosti. Minaret je bezpochyby zlý nápad a len ilustruje, že festival sa od rozmanitosti pohol smerom ku jednofarebnosti. Byť kresťan, beloch, heterosexuál už je snáď rovnaký hriech ako nebyť liberál, nesúhlasiť s inváziou ekonomických imigrantov prevážne moslimského vierovyznania ako keby dnes človeka diskvalifikovalo v určitých kruhoch z akejkoľvek diskusie.

    • Peter_BB
      11. 6. 2016, 16:36

      @matomanny Miesas 2 veci: 1. Pohodu ako sukr. akciu, kompletne mimo verejny priestor (az na mozno nejake pomerne male dotacie od mesta) vs. 2. celkove dianie. Uznavam, ze tak provokacne umenie ako ten minaret by sa zrejme nehodilo v (2.) prave pre tie rizika vasni kt. by zrejme vyvolalo u tej xenofobnejsej casti obcanov SR (a tych je tu dost vela). Ale o tom, ci sa hodi v (1.), rozhodli organizatori a komu sa to nepaci, ma plne pravo ziadat vratenie vstupeniek a plnu sumu penazi naspat, a jedine ak by takejto poziadavke Agentura nevyhovela stal by sa z toho problem presahujuci do verejneho priestoru. Tu na WP samozrejme mozeme prekecnut o vsetkom, okrem dozadovania sa Arcade Fire, Coldplay ci RHCP z dovodu ze vlez stoji ""az"" 69-99 € a (s radostou pisem bez uvodzoviek) pivo verim 1,50 € za polliter (celej tejto vete patri :))))

      Bulvar by tu bol beztak, a mozno je lepsie ze sa venuje tejto teme minaretu na Pohode ako nejakej inej. A to preto, ze tym dosiahne zrejme len to, ze ak nejaki trtkovia ci pipinky co volili Sme rodina zvazovali prist kvoli Prodigy, tak ich snad mudrosti tatka Borisa na FB od tohto odhovoria. Pohoda by sa aj mne viac pacila bez stankov MVO a Stefana Hriba v programe (ma medzi kamaratmi par peknych pokrytcov kt. podporovali rozkradanie ver. zdrojov, napr. E. Kordu), ale urcite mi menej vadi toto, ako keby mali vo velkom zacat chodit volici SME rodina. Ten minaret sa mi paci nielen vizualne, pride mi fakt esteticky, ale aj pre tuto jeho moznu "pozitivnu externalitu". Detto sa mi paci ta pozitivna externalita, ze niektori ludia daju 69-99 € za vlez, a stravia vela casu v stane kde S. Hrib moderuje diskusie (ktorych hodnotu netusim, ale naklady na organizaciu a honorate si urcite minimalne), v case ked my sme na koncertoch kapiel na kt. honorare by sme sa inac nevyskladali - tych zo stanu s diskusiami volane v nasej partii "sponzori", a aj by som im podakoval nebyt predpokladu, ze vacsina z nich si to moze dovolit z platov kt. zarobia v nejakej bratislavskej pobocke nadnarodnej korporacie kt. m.i. robi vela nepeknych veci.

      S urcitymi vecami sa proste musime naucit zit. Podla mna je nadcadove to, co napisal Jonny Greenwood z Radiohead este v 1996 "Next comes band sponsorship I suppose - 'Pepsi's Radiohead'. Most of me wishes ...." - je to tuto: http://citizeninsane.eu/s1996-08Waste12.htm Mozem len dodat, ze most of me wishes aby na Pohode neboli ziadne politicke a ani nabozenske reci a nebol by na ne ani dovod, ale tak ako si to vyriesili Jonny and co, po svojom tak aj my vsetci mozeme ignorovat stan s polit. doskusiami, obchadzat stanky MVO atd., a kto chce tak pri presunoch medzi podiami sa pozerat na opacnu stranu ako je ten minaret, ci mozno este leosie pekne priamo do oci ludom s kt. sa cestou bude rozpravat :)))

    • VV
      11. 6. 2016, 16:59

      @matomanny Nemam pozitivny vztah k masovému prijimaniu najma arabskych migrantov otvorenou narucou na merkelovej sposob, preto ti ciastocne rozumiem. Ciastocne preto, lebo ja Pohodu kvoli tomu nevynecham. Ako vravi Peter_BB, skus si nevsimat minaret tak ako som si ani ja nevsimal a obchadzal inu politiku ci nabozenstva a prid.

      Ciastocne suhlasim aj s tentoraz celkom zrozumitelnym emom, nabozenstvo nemusi byt zle ale zlym ho robia ludia. Lenze o to ide. Vacsina europanov nema nic proti islamu lebo ich vacsinou vobec nezaujima, lenze mnohi nevinni pocitili na vlastnej kozi prejavy cinov tych ludi co to zle pochopili alebo si tie idey vykladaju a prisposobili po svojom.

      Pacilo sa mi ako Michal po r2009 investoval do nasej bezpecnosti, do novych stanov najkvalitnejsich v Europe, organizovanim SBS a aj inymi opatreniami dokazoval ze slova o bezpecnosti divakov na festivale ako jeho najvyssej priorite mysli vazne. Odvtedy mal prednasky aj rozhovory na tuto temu a vzdy tvrdil ze bezpecnost je najdolezitejsia.
      Preto ma zarazilo uz to vlanajsie stuchanie nackov holou nohou alias plnym autobusom, uz bez ohladu nato ci pneumatiky v ten vecer bola odveta alebo nebola, ja som presvedčený že bola ale to je jedno. Tohtorocny minaret ma zarazil este viac. Hadam kazdy uzna ze vyvolanie negativnych emocii od takeho mnozstva ludi v tolkych diskusiach a na soc.sietach tazko prispeje k vacsej bezpecnosti navstevnikov festivalu, bezpecnosti celych rodin ktore v coraz vacsom pocte festival navstevuju. Je to presne naopak.

      Na druhej strane ako napisala mima velmi nerad by som znechucoval Michalovi elan organizovat taky pekny sviatok dobrej hudby aj v dalsich rokoch. Prosim ho iba aby zvazil hranice kedy niektore politicke aktivity uz nie su pozitivom v prospech informovanosti ludi, ale skor neuzitocnou provokaciou.

    • emo
      11. 6. 2016, 19:20

      ... a práve tu sa dostávame do slepých uličiek, mňa nezaujímajú dohady o niekom bez niekoho, zaujíma ma čo si myslí ten s kým sa rozprávam ... takže sa vlastne máme obávať a sme strašení :
      1. útok údajne pomýlených vyznavačov islamu resp. nepomýlených vyznavačov údajne pomýleného náboženstva
      2. útok údajne pomýlených odporcov údajne pomýlených vyznavačov islamu resp. nepomýlených vyznavačov údajne pomýleného náboženstva
      ... nemá to hlavu ani pätu, teda sa nemáme obávať "extrémistov" "islamských" ale sa máme obávať "extrémistov" "slovenských", či naopak ? či všetkých?
      tak ale potom môžem tiež tvrdiť napríklad, že stavbou minaretu na Pohode budeme chránení pred útokom "extrémistov" "islamských" a to by teda malo upokojiť aj odporcov ... a všetko je v max poriadku ...
      človeka poznáš po reči

    • elis
      12. 6. 2016, 12:02

      podla mna keby k tej novinke nedali ze to ma predstavovat minaret, 90% ludom by to ani nenapadlo :)) nie to ze by ti prosti ludkovia pod borisovym statusom vedeli co to je, niektori si to zamenili s mesitou rovno.
      a Peto, snad som len zle pochopila co myslis a naozaj si nenaznacil ze ti, co s tym nesuhlasia snad maju pravo dozadovat sa spat penazi za listok

    • elis
      12. 6. 2016, 12:15

      a inak z umeleckeho hladiska to je prepracovane, v noci to moze byt velmi pekne ak to navyse daju ku kridlam ako je v navrhu. najskor som videla orezanu fotku kde horny polmesiac nebolo vidiet a vyzeralo to ako pekny majak, co som si neskor precitala, ze minaret aj znamena, takze naozaj podarene dielo.

    • VV
      12. 6. 2016, 13:18

      Uz som na roznych diskusiach cital 50 sposobov ako sa navstevnici chystaju demonstrovat svoj odpor voci tomu naozaj podarenemu a hlavne uplne nekonfliktnemu a verejnost spajajucemu dielu.
      Agentura mozno tym zamysla ziskat novu skupinu navstevnikov, ved ak bude Pohoda v headlinoch Al Jazeery o hanobeni symbolov islamu v strednej europe, nejakych novych navstevnikov sa urcite skor ci neskor docka :)

    • Peter_BB
      12. 6. 2016, 14:21

      @elis dovodom na moznost vratit listok samozrejme nemoze byt nesuhlas s nejakym politickym nazorom, a obzvlast nie subjektovna interpretacia umeleckeho diela. Mal som na mysli iny dovod, a to konkretne kombinaciu 1. straty pocitu bezpecia (nielen o zdravie deti, seba, ale aj o pneumatiky na aute na P2-P3 a pod.), 2. faktu (ano, podla mna faktu) ta zmena z pocitu bezpacia na strach nie je dana len subjektivnymi faktormi tych par jednotlivcov, ale aj viacerymi objektivnymi dovodmi, vratane pisomne medializovanych hrozieb hoc len na internete (ak som spravne pochopil, necital som tie diskusie, stale nemam FB a pod.), a co je podla mna najdolezitejsie, 3. empirickej reality charakterizovanej skodami na majetku, psychike atd. kt. realne vznikli vsetkym co si pred necelym rokom nasli prepichnute pneumatiky na autach. Snad uz je to jasnejsie :)

      V pohode :) respektujem a chapem to, ze ti kt. mali o danej veci zakonne a aj moralne pravo rozhodnut, vyhodnotili hodnotu daneho umeleckeho diela vyssie ako mozne skody kt. navstevnikom festivalu mozu sposobit ti tzv. hejteri (podla mna psychicky chori ludia) kt. toto umelecke dielo moze este o cosi viac vyprovokovat k zopakovaniu minulorocneho prepichovania pneumatik a nebodaj este aj niecomu horsiemu z coho by vznikli skody aj na zdravi, pripadne aj na zdravi deti. Toto snad bolo zrejme uz z mojho predosleho prispevku, ale pre istotu :)

      Jeden z aspektov hodnoty umeleckeho diela je podla mna mozne vnimat aj cez mnozstvo diskusii a aj vasni ktore vyvola. Ten minaret mi pride hodnotny aj kvoli tomuto, teda nielen pre jeho estetiku. Ale to podla mna nemoze byt dovodom na ignorovanie "moznych negativnych externalit" co je smutne nie instalacie tohto umeleckeho diela, ale medializacie planu na tuto instalaciu v bulvari a na FB atd. A to obzvlast preto, ze tie negativne externality uz nemusia skoncit len pri prepichnutych pneumatikach a niekolkohodinovych meskaniach unavenych ci az vycerpanych ludi na ceste domov. Ak spravne chapem, toto sa snazili niektori tu diskutujuci povedat a nie len naznaci :))

    • mitochondria
      12. 6. 2016, 18:07

      @VV ja tiez dufam, ze organizatori nepodcenia situaciu a ked uz si chcu ten minaret na festivale postavit, nech zvysia prostriedky na ochranu navstevnikov.. pride mi to trosku egoisticke. na pohodu chodim uz 10 rokov a urcite chcem ist, ale obavam sa, ake individa to prinesie..

    • VV
      12. 6. 2016, 18:18

      @mitochondria zial provokacie a hlupost sa stupnuju aj na Slovensku a to z jednej aj druhej strany:
      http://tn.nova.cz/clanek/pred-chramem-v-bratislave-se-objevila-muslimka-s-kalasnikovem.html
      Mrzi ma ze olej do ohna nenavisti prilieva zo svojej strany aj moj oblubeny festival, namiesto toho aby spravili napriklad tematicku diskusiu na tuto temu, ktora by tak neprovokovala, no priniesla by viac uzitku.

    • monghi
      13. 6. 2016, 09:00

      ja som to napisal uz pred casom do statusu na FB Pohody ... ja nemam nic proti ziadnemu nabozenstvu, ktore je mierumilovne ... ale instalacia minaretu je podla mna na hrane. Ja osobne si ho mozno ani nevsimnem, ale tu ide o zbytocne vyvolavanie emocii tam, kde ich je najmenej treba. To dielo bude "ostro sledovane" a som si isty, ze medzi tymi 30 000 navstevnikmi sa najde niekto, kto sa ho pokusi poskodit, nebodaj zvalit... a tym si zarobime na paradny pruser! Bude to v mediach ako "headline news" a dostane sa to von... a buduci rok sa moze rozpoctova polozka pre bezpecnost zvysovat do peknych sum. Budme realisti vazeni! Situacia v EU nie je taka krasna, aby to stalo za takyto risk. Okrem toho, mozeme tu oponovat tym, ze vsak mame ekumenicku bohosluzbu, Pohoda nie je o islame ... no hej, ale symbol krestanstva, ci ineho nabozenstva, v areali nikde vidiet nebude. Ja osobne by som od toho odstupil, kym je este cas, ale ak organizator veri v dobro ludi, ok ... kazdopadne by som posilnil bezpecnost este viac, ako uz je, pretoze blbcov je coraz viac a urcite toto bude pre niektorych dobra zamienka niecim uskodit. Mohlo sa ist inou cestou, mohla sa prezentovat myslienka mieru malickym arealom, kde by boli umiestnene symboly vsetkych velkych nabozenstiev sveta ... beztak je nabozenstvo ako take absolutna blbost! je to iba nastroj strachu, poroby ... nic ine! Vieru ma mat clovek v sebe, nie je potrebne ju prezentovat cez modly. Chodim na Pohodu pravidelne od roku 1999, na politicke diskusie, kadejake "osvetove" akcie, tam z vysoka kaslem, je mi uplne jedno, ci tam bol Havel, Kiska, ci ktokolvek z politickej sceny... ja chodim na Pohodu kvoli hudbe a bol by som v podstate najradsej, keby sa to vratilo cele do cias, kedy to bolo len o hudbe a zabave. Tesim sa na letisko! Peace, everyone ...

    • svajka
      13. 6. 2016, 10:16

      Politicke aktivity ma na Pohode takmer vobec nezaujimaju a nevadia mi. Ked vsak niekto da do stredu arealu minaret, je to co? Keby dal niekto do stredu arealu osemmetroveho ukrizovaneho Jezisa, bolo by to co? Bolo by to zasadne onalepkovanie festivalu tym, cim nie je. S tymto sa navstevnici festivalu urcite nestotoznia, nech by tam bol akykolvek nabozensky symbol. Ze minaret bude headlinom vo vsetkych medialnych vystupch to je uz teraz jasne a je to uplne zle.

      My sme veriaci. Moja zena, ked bola prvykrat na pohode, povedala, ze pohoda je take miesto, kde sa dobro a dalsie krestanske hodnoty objavuju a presadzuju prirodzenym nenasilnym sposobom. Ze nikto o tom nekaca, ale je to tam. Minaret v strede arealu je presnym opakom.

      Organizator by si mal byt vedomy toho, ze nie len on, ale aj navstevnici tvoria pohodu a musia s nou byt v symbioze. Ze ja ked idem 10 krat na Pohodu, nesiem ju potom vsade so sebou. Musim za nou stat, musim ludom vysvetlovat. Po tomto rocniku ma caka smutne otravne vajatanie, ze jak som sa mal v mesite.

      Velmi by som chcel poznat vysvetlenie, ze preco je symbolom tolerancie minaret. S toleranciou si spajam rozne symboly, ale minaret by ma v zivote nenapadol.

      Mam dojem, ze nejde o symbol tolerancie ale o akusi provokaciu a skusku tolerancie. Osobne neocakavam od pohody, ze bude navstevnikov i celu spolocnost testovat, ze aha ty si este tolerantny a aha fuj, ty uz nie si. Predstavujem si ako sa pocas katolickej omse postavia pred oltar dvaja pani a zacnu sa bozkavat. Na sebe budu mat tricka s napisom: SYMBOL TOLERANCIE. To je uznajme presadzovanie tolerancie velmi necitlivym sposobom. Komicky bude vyznievat aj to, ze symbol tolerancie bude 24 hodin strazit SBS.

      Ovela normalnejsie by bolo uskutocnit diskusiu (mozno bude, neviem).

      Toto vsetko, co som doteraz napisal, je ale nic oproti tomu, ze ja tam beriem svoje deti. Na to, aby som ich zobral, sa potrebujem citit bezpecne. Po ohlaseni minaretu plus aj po reakciach blbcov na internetoch mam v sebe pocit ovela mensej bezpecnosti ako predtym. Nechcem malovat certa na stenu a na Pohodu idem. Ale ked sa moje deti ocitnu kvoli minaretu v nejakom ohrozeni, budem sa na Michala Kascaka velmi hnevat.

  • michaela
    10. 6. 2016, 06:49

    Ďakujem

  • Murdoc
    9. 6. 2016, 20:16

    DVA už dlouho nebyli...

  • michaela
    9. 6. 2016, 18:01

    Ahojte, chcela by som sa opýtať, akým spôsobom funguje Tent Inn. Sú stany nejak prideľované podľa objednávok, alebo aj keď si stany objednáme samostatne, ale prídeme spolu, môžeme potom bývať vedľa seba? Vďaka za info :)

    • Doktor_Zivago
      9. 6. 2016, 20:25

      @michaela Ahoj. No ak chcete stan vedla seba musite prist spolu. Ja som raz chcel mat stan vedla znamych, ktori tam este neboli a nedalo sa. Povedali len v pripade ak by som mal obe listky so sebou (ale neboli si na 100pro isty). Myslim, ze stany zadeluju podla poradia.

    • monghi
      9. 6. 2016, 21:29

      @michaela stany sa prideluju pekne 'do radu'... hotel sa plni po uliciach... kto stoji v rade, pri recepcii, za tebou, je tvoj sused ...

  • Fajnschmetke
    9. 6. 2016, 12:17

    tuzinagroove.sk !

  • thepaulla
    9. 6. 2016, 11:59

    pred par dnami mi moj fejsbucik ukazal, ze po minule roky uz bol vonku lajnap... ako to s nim teda vyzera? mam obavy, ci sa mi tych 5 mien, co tento rok na pohode mam nebude krizit :D

    • Tono
      9. 6. 2016, 12:11

      @thepaulla Minulý rok sme zverejnili line-up 17. júna. Približne v rovnakom čase to bude aj tento rok. www.pohodafestival.sk/sk/novinky/zverejnili-sme-line-up

    • Peter_BB
      9. 6. 2016, 18:42

      @Tono vdaka za odpoved, horim(e) nedockavostou :))

  • monghi
    9. 6. 2016, 09:46

    heh.. tak presne o mesiac, dúfam, že v minimálne takom šialenom kotli, ako pred 11 rokmi! :) https://www.youtube.com/watch?v=Dr2lwwJJzR4

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa