Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Darkov_tato
    11. 9. 2023, 10:19

    Caute, mam prakticku otazku.. aku mate skusenost s chatkou Inovec? Ide mi o to ci sa tam 2 ludia (vratane 1.85 cm/85 kg tlchuby =mna) v ramci moznosti pohodlnejsie vyspia aj s cestovnymi taskami. Lebo pride mi to za cenu 279e malinke a povedal by som, ze sa to neoplati, ale nenasiel som poriadnejsie fotky..

    • Peter_BB
      11. 9. 2023, 13:33

      OFF TOPIC S chatkou skusenost nemam, len ako clovek s akym-takym vzdelanim v ekonomii a ekonomike :) chcem opat raz zdoraznit to, ze trh letnych hudobnych festivalov mal za ostatne roky take "turbulencie" ze ak ma aj zmysel porovnavat a komentovat ceny, tak vylucne s festivalom porovnatelnej velkosti, teda s festivalom v kapacite 30.000 ludi spolu (vratane tych na druhej strane vycapu atd. :)) +/- max. 20-30 %. Plus uplne rovnako ako na inych trhoch (napr. leteckych spolocnosti a pod.) platia trhove mechanizmy v tom zmysle, ze kto chce vyssi ako minimalny komfort, tak nechtiac musi poskytnut tzv. skrytu krizovu dotaciu tym co komfort nepotrebuju ci si ho pre nedostatok financii nemozu dovolit :) V ""krajine najvacsej neuprimnosti" :) uz dokonca aj parlament riesil troch najhorsich "hriesnikov" :) vid https://www.billboard.com/pro/taylor-swift-eras-tour-ticket-sales-aeg-live-nation/ a spomenme si opat raz ake sa nam snazili stankari vnutit ceny piva na Pohode este na Vystavisku ked ich Agentura zazmluvnila len do polnoci zo soboty na nedelu...

    • Darkov_tato
      11. 9. 2023, 17:59

      @Peter_BB Suhlasim :) ale ja neporovnavam s inymi festivalmi, neporovnavam vlastne vobec, prakticky si to porovnavam max. so stanom Pohody, kde sme boli tento rok. Cize ak tam nie je priestor na kufor/tasku/batoh pre 2 osoby, co ale neviem posudit, preto sa pytam, tak sa to neoplati a napriklad Black Fresh stan je ovela vyhodnejsi. Bavime sa o produktoch Pohody cely cas.

    • Peter_BB
      11. 9. 2023, 23:50

      @Darkov_tato To co pises bolo zrejme, preto som aj zmazal "@Darkov_tato" aby bolo zrejme ze nereagujem na Teba, ale len na "neutralnu temu" uz pomerne dost "astronomickych" :) cien za tie rozne stany a chatky na festoch. Chcel som povedat len to, ze ked napr. siel honorar nejakeho umelca povedze me ze zo 100.000 eur nahor na 500.000 eur za ostatnych ani nie 10 rokov, tak vyse 60 % narastu tejto ceny bolo zrejme premietnutych do narastu cien pre 20 % ucastnikov festov a to presne tych kto sa ubytujete v chatke ci stane postavenom "komercne", a jedine tekutiny kt. si vnesiete do arealu su deodorant a parfum :)

    • Doktor_Zivago
      12. 9. 2023, 12:11

      @Darkov_tato Malinke to je a pocitam, ze v tom bude riadne teplo. Najhorsie je, ze to je na strane, kde do 5tej rana hra DnB. Ja mam skusenosti s velkymi stanmi pre 5 ludi. Drahe jak svina ale neskutocne pohodlne. Len, znova, od kedy to dali na druhu stranu, za tu cenu je to waste. Inac uplna pecka (to bola).

    • Peter_BB
      12. 9. 2023, 12:35

      @Doktor_Zivago len opat ze tie ceny nie su ani drahe a ani lacne, su proste trhove :) Ale ako pisem vyssie - vam, kto si priplacate ze komfort :), trhove mechanizmy doslova vnutili poskytnut nepriame krizove dotacie nielen vsetkym tym co maju obmedzeny rozpocet ale bohuzial aj ludom ako ja kt. sa radi "oplieskame z penazi" len skrz ten "nad konzum" v Pivobrane :) mi je jedno ze spim v mojom vlastnom stane. Osobne inac viac fandim vsetkym vam, kto sa mate radi :) a doprajete si komfort, a aj vsetkym nam kto sme v stanvom mestecku v ramci moznosti co najmenej a co najtichsie, a naopak nefandim tym partiam kt. si donesu vlastne 20-litrove plastove nadoby s vinom a frflu ze z line-up poznaju len Central Ceeho, Janu Kirschner a Gleba, ale zas na druhej strane je super ze vdaka Pohode mame kontakt a skusenost aj s touto "subkulturou" :) V SR to zrejme ani inac nejde, a ked si pozrieme financne vykazy co ja viem Ryainair vs. CSA tak je zrejme kto asi "vydlazdil cestu" :) pre tieto nepriame krizove dotacie. "Posudok" ze tie stany su "drahe" moze ako by povedal Stefan Hrib implicitne :) nespravodlivo kritizovat Agenturu za chybu v cenotvorbe ktora je podla mna naopak skor sikovnost v pripade ak boli tie stanove mestecka vypredane, resp. ak sa v nich predal vacsi podiel ako bol realny podiel platiacich ucastnikov k povodnemu planu edicie listkov.

    • Doktor_Zivago
      12. 9. 2023, 14:14

      @Peter_BB Tak hlavne, ze si sa vykecal.

    • Peter_BB
      12. 9. 2023, 16:48

      @Doktor_Zivago Vdaka za podpich :), a rovnako hlavne ze ty si si zafrflal :))), explicitne na ceny a implicitne aj na pocasie :)

    • Darkov_tato
      12. 9. 2023, 21:34

      Ahojte dakujem za pohlad a recenziu :)

    • Emu
      10. 9. 2023, 20:53

      @cookie neviš gde sa stratil slnieckar strašne tu chýba co hovoríš na hulenie technického konope z poľa a co na mikrodosing methamfetaminu stačí bodka?

  • cookie
    5. 9. 2023, 14:36

    osees pro chude https://www.youtube.com/watch?v=HhpjtgNyX0A ? proszę pana komisarza

  • emo
    1. 9. 2023, 19:57

    1. dnes vydali Slowdive Everything Is Alive, kto ste ich videli teraz v katowiciach, alebo inde, tak asi parada, netusim aki su nazivo a nie je to celkom top dremova moja salka kavy, aj ked niektore veci su fakt velmi pekne, tak viem ze mne srdcu blizki viaceri tu ich mate radi a tak by som vam ich velmi prial na najblizsej Pohode a aj inde samozrejme, ved jedna vlastovka leto nerobi. 2. dnes tiez den ustavy, pre mna zasadna vec, ktoru nemienim tu blizsie komentovat prečo aby to nesluzilo ako dovod dalsieho vypravdovacieho hejtu a uzivame si volny den a predlzeny viekend tak si pustte kazdy nieco svoje a slowdive-isti krasnu najnovsiu fakt podarenu - paci https://www.youtube.com/watch?v=MhQht-YK8rw 3. a vobec nie v poslednom rade je svetový den mieru, co je zasadna vec a vsetkým prajem aby nikdy nezazili priamo na vlastnej rodine vojnu. myslím ze veci tu dospeli dost daleko a najlepsou reakciou na to je ze si dam tu symbolicku minimalne 3mesacnu minutu ticha za vsetky obete vsetkých vojnových obeti a vsetkých obeti agresie ahlavne teraz pred volbami a po volbych ako sa to tu bude stupnovat nemienim absolutne poskytovat priestor agresivite tu vedenej pre nekonecne vypravdovacky, ktorých nebudem sucastou, lebo sa ako som prave posudil premenili uz z bojov na vojnu... pacifizmus znamená nespolupracovat ziadnym sposobom so zlom a nesluzit mu, preto mu tu nebudem sluzit... chcem poprosit mojho adoptivneho brata "vodu z pracky", ci by si sa nad tým nezamyslel a nepridal sa ku mne, nech si tu ludia mozu kludne diskutovat o hudbe, samozrejme len ak chces bracek... vidime pocujeme citame sa tak mimo tohto priestoru na koncertoch a inde a ked dovtedy nie tak najskor tak o 3 mesiace vam tu mozno pridem zazelat pekneho Mikulasa a viac rusky orientovaným aj pekného ded maroza, dufam ze vam vsetkým na tento sviatok stedrosti a pomoci nudznym Pohoda prinesie pekny darcek vasmu srdcu blizky... mier je hodnota daleko vyssia ako akakolvek moja pravda, keby som nahodou nejaku niekde niekedy presadzoval, bojovat neznamená válčit, bojovat neznamená lidi nenávidet... https://www.youtube.com/watch?v=7T82Gt-H8gk

    • Peter_BB
      3. 9. 2023, 11:11

      @emo +1 Slowdive repete :), ale napadlo ma ze dost mozne za polovicny honorar by mozno az "dvojnasobne unudilo" :)) mladych ludi z fan clubu Cencha :) atd. "toto hviezdne festivalove repete" - https://www.youtube.com/watch?v=1Pq5HuPqXmM . Skoda, ze sa pred 2 mesiacmi nekrizili s Cenchom :), ale zas to by sme nevideli najtrapnejsi "warm up" absolutneho rekordera v kriteriu "pomer kvality k cene" :)), tzv. one-hit wondera :)))

    • MG2
      3. 9. 2023, 12:09

      @emo VRko, zase si ma rozosmial :) naco si davat predsavzatie ktore si dobre vedel ze sa ti nepodari dodrzat :) ja by som tipol ani tyzden :)
      a uz urcite nie ak zacnu ohlasovat lineup 2024 a niekomu sa nieco nebude pacit a bude tak nekonecne drzy ze svoj nazor sem napise :)

      ucel tvojho smiesneho teatra aby ta tu zacali masy kamosov hromadne prehovarat aby si ich neopustal sa zda ze sa aj tak minul ucinkom :)
      ale prekvapim ta a ak som pre teba taky neznesitelny tak si dam pauzu ja.
      s jednou vynimkou a ta pride po volbach ak vysledky budu take ze vladna fasisticka junta 2020-2023 dostane od ludi riadne na frak.
      to sa mi nepodari neodolat a neprist sa par fanatikom vysmiat, ved som to myslim aj nejakemu slubil :)

    • Peter_BB
      3. 9. 2023, 12:39

      @MG2 Za mna v pohode ak tu kazdy bude aj pisat tak/to ako to v danom "casopriestore" :) citi, a aj si improvizovat zaciatky aj konce "sabbaticalov" :) vylucne podla citenia. Sloboda nado vsetko :))) Len nech to nie je ako v pripade Sonic Youth kt. nam nieco podobne ako (ty) Emo oznamili ako "indefinite hiatus" v case ked bolo zrejme uprimnejsie oznamit "very probable end" :(

    • Emu
      3. 9. 2023, 13:19

      Tak ako si začali liberálne stránky zomryyy zomri prečo ľuďom hrabe atď robiť srandu z politikov vlastencov srandu až sikanu diskrimináciu útoky na vzhľad názor tak som ja začal v roku 2017 robiť srandu z nich liberálov čaputovej kisku umelcov ktorí vnucuju fanúšikom politiku s hudbou takže to začalo zo srandy ale liberáli začali s útokmi vyhrazkami lebo sa nevedia vyrovnať s vlastnou medicinou

    • MG2
      3. 9. 2023, 15:08

      @Peter_BB Peter ale ved ano, ja som sa len usmial. Aj tak ty si tu asi jediny ozajstny liberal v povodnom vyzname pojmu a aj ked sa politicky nezhodneme, respekt.
      a teraz aj ja teda pauza

    • Peter_BB
      3. 9. 2023, 18:34

      @MG2 Verim ze vacsina z ludi/vas, koho tuto z WP poznam osobne, sme/ste dostatocne tolerantni ku vsetkemu v zmysle toho ako je liberalizmus casto definovany (ako aj na linku kt. dam na zaver). Mne tato nalepka :) zrejme sedi v pracovne dni od 9h do 17h, ale mimo to uz nie nalepka liberal, ale "wanna-be-ezoterik" :) Uz ina vec su aj nase tuto pritomne a najma a vsade inde v mediach pritomne provokacie, ktore ale, ak su vecne podlozene, tak verim mozu byt aj v sulade so spolocenskymi vedami, teda nielen tzv. humanitami (kt. sa netusim preco v SR nespravne povazuju za vedu, ale toto len na okraj). Ak by niekto nebodaj mal predplateny Dennik N v tej verzii, v kt. vie legalne aj "eticky" poslat link na cely clanok https://dennikn.sk/1509641/neliberalne-postoje-v-liberalnom-ruchu-tiez-ohrozuju-demokraciu/ tak vopred velka vdaka, lebo vdaka tomu by sme mohli podebatit o tejto teme uprimne a za mna v pohode a super ak aj s provokaciami :) kedze sme na "party-nastenke" :)

    • monghi
      4. 9. 2023, 13:32

      @emo novy album Slowdive, nadhera, spokojnost ... co sa s minulym albumom vratili na scenu mi pridu zaujimavejsi ako v 1990tych rokoch :) Opat na Pohode? Preco nie, ich premiera sa mi pacila, aj ked vacsina publika tomu velmi nerozumela, rovnako, ako ked onoho casu vystupovali einstürzende neubauten :) malo to asi vo vysledku rovnaky efekt ... taketo kapely si zasluzia asi intimnejsie priestory, co zasa samotne kapely odmietaju, who knows ...

    • Peter_BB
      4. 9. 2023, 14:22

      @monghi Otazka je, preco by ludia mali koncertu Slowdive rozumiet :))) Mne zopar kamaratov/znamych po tom koncerte spomenulo, ze hoc ich dosial nepoznali, tak ze sa im koncert velmi pacil, lebo si ho precitili :)), a toto mne spravidla urobi najvacsiu radost, t.j. ked ludia viac citia ako rozmyslaju :)) Plus to citim zatial tak, ze "When the sun hits" zostava neohrozena no. 1 srdcovka, ale zas na kazdom z albumov Slowdive mam oblubene skladby a aj take, kt. pri nedostatku casu preskocim, a teda aj toto citim tak ze nema zmysel cokolvek/kohokolvek posudzovat a toboz porovnavat :)), ale radsej na/pre-citit :))

    • monghi
      5. 9. 2023, 13:38

      @Peter_BB jasne, beriem :) mne to tam vtedy prislo prilis hluche, otvorene ... keby hrali vo velkom stane, bolo by to lepsie, ale na druhej strane, no este vyberat si budem!!! :)

    • Peter_BB
      5. 9. 2023, 20:33

      @monghi Plne chapem, opat raz som (ta) ""len"" prvoplanovo podpichoval :)) Verim ze mnohi z nas, kto sme zazili When the sun hits na tom komornom koncerte Manon Meurt v tom malom priestore +/- asi ako je teraz Pivobrana :), ked mala Katka take tie lacne cinske svietiace jelenie parohy :) ci co to bolo, tak snivame este o niecom ovela menej realnom ako si napisal. Bolo nas tam viacero z WP, ale "ruku do ohna" :) by som dal len za (teba) Emo/a :)

    • Peter_BB
      8. 9. 2023, 10:20

      Dnes inac explicitny lobbing za repete Slowdive na Pohode aj na _FMku :)

  • Fajnschmetke
    31. 8. 2023, 22:01

    Pohoda by mohla pozvat zas aj nejaky metal buduci rok. Napr Opeth.

    • cookie
      1. 9. 2023, 08:00

      @Fajnschmetke anoooo, idealne metalcore/deathcore

      https://www.youtube.com/watch?v=xFGB7x-TZHk
      https://www.youtube.com/watch?v=tW365luRRV8
      https://www.youtube.com/watch?v=UKqujsFcw2w

      som fakt zvedavy, na buduci rok... nieco mi hovori, ze to bude back to the roots lajnap... à la 2011

    • cookie
      1. 9. 2023, 08:10

      https://www.youtube.com/watch?v=dpwiI-5gPRU pripadne nejaky atmo black metal... ALE myslim, ze mozeme pokojne zabudnut :D

    • MG2
      1. 9. 2023, 13:49

      @cookie metalcore/deathcore by bolo prijemne osviezenie nudy, urcite lepsie ako pripeceny rap jeho synatora.
      ak kascak nie je uplne beznadejny hlupak a poucil sa z 2023, tak to bude: back to the roots lajnap à la 2011.
      ak je hlupak tak bude: mozeme pokojne zabudnut

    • emo
      1. 9. 2023, 17:24

      @Fajnschmetke určite tradične bude, ale namyslím že by sa tam mohlo take niečo objavit ako davas, klasika si pojdu extremnejsie styly co robi ne Pohode ten tpk z wilderness tam mas nejake death doom aj black uz bol + bude niečo reznute do metalu nejake hc crust metal alebpo thrash ako čad, catastrofy, rozpor takze len bude Pohoda pokracovat v tom co trdicne uz dava, potom nejake fuzie - tradicny skvely ukoncujuci koncert posledna kapela zas nejaka fuzia metalova/hc s niečim ako tento rok skvelí a.k. a minuly phengshui, tieto koncerty to klasicky uz kazdorocne totalne rozbiju a tipujem ze zas nam michal niečo take pripravi ze odpdneme, niečo čo u nas nie sanca vidiet... takeho kalsickejsieho metalu predpokladam iba ka by sa pokusil opat buknut pre koronu zrusenych HU ale neviem naco ked skoro v case Pohody si ich mal teraz na mastersoch a ni eje to vobec uz nic nezname u nas v nasich koncinach, metal kapely nema zmysel ved si ich pozries na brutalu a kopec teraz festivaloch co mas na skok, skor tam predpokladam nieco ako ti HU alebo indonezske VOB-ky v dzihaboch co sme tu roky pýtali , naposledy este cookie tento rok, ale tiez uz to nebude nic nove, ked uz hrali tolko a novinkou boli vtedy, michal rad objavuje. akoze kvalitne slepujuca holka v dzihabe kazdy si to rad kukne a je to presne take pre Pohodu, inak metal ako taky co by si mohol vidiet na brutale a podobne maslim ze fakt nebude... skor uz nejaký post... post metal post core, kus sme sa k tomu aj sem tma uz blizili aj z hlavneho stage... niečo ako mrte kapiel post emo hordcore ako esa z lesa abo take daco... ja myslim ze sa potiahne linia bud to teda bude okrem malych scen co uz si to idu roky nejaka taka cz/sk kapela, alebo nejaka specialitkaako vyssie uvadzam, alebo ti co boli nejde mi to na jazyk a anechce sa mi hladat co akurat vtedy vydali ten svoj druhy album čo tam maju tie psy cvicene na tvrdu obranu myslim aj na doske aj v clipe vsak co sme na tvrdsiu muziku vieme co, nech mi neikto pomoze, chlapci spoza mlaky... ked tak na to kukam, prave mi pride tych tvrdych veci tam dost, ale nechajme sa prekvapit, mozno aj tymto Tvojim sa Pohoda inspiruje, kto vie

    • MG2
      1. 9. 2023, 18:28

      @cookie vidis vritolez maka ako vzdy, co si tu dovolujes nieco zelat vsak moj milaaaaasek tam uplne vsetko ma :)

    • cookie
      1. 9. 2023, 20:30

      kedysi som sa vedel tak kraasne nasrat online :D now? pfff, nist.. numb. i miss it tho

      https://i.imgur.com/nWnZd.jpg

      i blame age and le drugs

      https://www.youtube.com/watch?v=iPpLTi33S70

    • Emu
      3. 9. 2023, 13:27

      @MG2 takže koľko bolo platiacich návštevníkov pohody 2023? 17 500 až 23 000

    • MG2
      3. 9. 2023, 15:07

      @Voda_z_Pracky ozajstne cisla neprezradia, mozeme iba tipovat, ja by som vsadil nieco medzi - 20 tisic, teda o tretinu menej ako pri vypredani
      ale ich problem, aj strata, nam to moze byt jedno

    • Peter_BB
      3. 9. 2023, 20:18

      @MG2 Ako sme sa tu uz bavili, tento rok bolo mozno vynimocne mozne to, ze podiel platiacich k neplatiacim sa znizil z tradicnych 20.000 k 10.000 preto, ze Agentura nejake listky dala partnerom az na poslednu chvilu (aj aby mohla par dni pred zaciatkom oznamit ze na predaj zostalo uz len 3.000 listkov). Tipujem to aj preto, ze este den pred zaciatkom sme s kamaratom tuto na WP "Petrom KNK" riesili to, ze sme dostavali ponuky na listky po 80 € s tym, ze predavajuci tvrdili, ze ich vyhrali v sutaziach ale za o tom nemaju ani len jediny jeden email ci screenshot z FB ci akykolvek iny podklad. Listky im asi prisli telepaticky :)))), resp. "babo rad" :) ze ako, lebo ak by ze emailom ci postou tak by nejaky podklad predsa len mali mat. A nas fakt napadlo, ze predavajuci/e mohli byt najskor zo SLSP, ale len "kvazi intuitivne" :), dokazy ziadne nemam/e. No a dost mozne aj takito ludia kt. sa k listkom dostali "ako slepe kura k zrnu" :), a aj "fans iba rapu" prisli na letisko az v piatok neskoro vecer alebo az v sobotu. A mozno ze celkom dost ludi odislo v piatok vecer ci v sobotu doobedu. Napr. taka ta velmi atraktivna slecna kt. vo stvrtok, v piatok a aj s sobotu doobedu capovala Urpiner za hlavnym podiom uplne co najviac vpravo (t.j. najblizsie k Pivobrane, ale nie v nej :) ma na moju otazku ze na ktory sobotny koncert na Pohode sa tesi najviac "dala dole" :) odpovedou ze na ziaden, pretoze ide coskoro do Viedne na koncert Harryho Stylesa :)), ale (aj) na toto tvrdenie nemam ziadneho svedka :)

    • Peter_BB
      3. 9. 2023, 20:18

      @MG2 Ako sme sa tu uz bavili, tento rok bolo mozno vynimocne mozne to, ze podiel platiacich k neplatiacim sa znizil z tradicnych 20.000 k 10.000 preto, ze Agentura nejake listky dala partnerom az na poslednu chvilu (aj aby mohla par dni pred zaciatkom oznamit ze na predaj zostalo uz len 3.000 listkov). Tipujem to aj preto, ze este den pred zaciatkom sme s kamaratom tuto na WP "Petrom KNK" riesili to, ze sme dostavali ponuky na listky po 80 € s tym, ze predavajuci tvrdili, ze ich vyhrali v sutaziach ale za o tom nemaju ani len jediny jeden email ci screenshot z FB ci akykolvek iny podklad. Listky im asi prisli telepaticky :)))), resp. "babo rad" :) ze ako, lebo ak by ze emailom ci postou tak by nejaky podklad predsa len mali mat. A nas fakt napadlo, ze predavajuci/e mohli byt najskor zo SLSP, ale len "kvazi intuitivne" :), dokazy ziadne nemam/e. No a dost mozne aj takito ludia kt. sa k listkom dostali "ako slepe kura k zrnu" :), a aj "fans iba rapu" prisli na letisko az v piatok neskoro vecer alebo az v sobotu. A mozno ze celkom dost ludi odislo v piatok vecer ci v sobotu doobedu. Napr. taka ta velmi atraktivna slecna kt. vo stvrtok, v piatok a aj s sobotu doobedu capovala Urpiner za hlavnym podiom uplne co najviac vpravo (t.j. najblizsie k Pivobrane, ale nie v nej :) ma na moju otazku ze na ktory sobotny koncert na Pohode sa tesi najviac "dala dole" :) odpovedou ze na ziaden, pretoze ide coskoro do Viedne na koncert Harryho Stylesa :)), ale (aj) na toto tvrdenie nemam ziadneho svedka :)

  • Emu
    31. 8. 2023, 14:11

    Lovestream festival maže negatívne recenzie komentáre takže nastúpil cestu denník SME N pohoda festival grape uprising všetci to robia takto

    • emo
      31. 8. 2023, 14:32

      @Voda_z_Pracky jasne, zjavne Pohoda Ti tu vsetko maze rad radom :D a ved si sa vytešoval že konečne pravy nepoliticky festival ten LS, dalsie vytriezvenie? co uz Ta nikto nikde nechce? nezabudni ze u mna si vzdy vitaný, ked uz nikto nebude spomen si zas namna, cislo mas, kludne niekde dojdi kde budeme, clovensku vlajku si ponosis konecne bez uzkostneho strachu, ze ti za to niekto nieco povie

    • Emu
      4. 9. 2023, 13:59

      Lovestrym maže z komerčných kapitalistickych dôvodov nie z politických ako pohoda na facbuku

  • Emu
    31. 8. 2023, 11:22

    Láskavo tu nevypisuj pičoviny nejsom na to zvedavý prvý si ma začal otravovať tam si ďi plackat do kúta ze niekto napísal chudinke nech drží picu keď ona prvá mi predtým inde začala picovat do piči fňuk vyplač sa

    • Fajnschmetke
      31. 8. 2023, 13:41

      @Voda_z_Pracky ak si myslis, ze tvoje nazory uplne bludy budu v oktobri mainstream, mylis sa. Budes iba viac nadavat a nafukovat sa ako plesen. Nechapem preco tu toleruju tvoje vulgarne zachvaty.

    • Emu
      31. 8. 2023, 14:07

      @Fajnschmetke pusci si radši dobrý rep do sluchätek

    • emo
      31. 8. 2023, 14:27

      @Fajnschmetke to je uplne jedno kto vyhra volby, takto vyrevoval aj ked vladol smer, no pardon, nie takto, to len tu takto, inde násobne zúfalejšie, objektívne tato tu party ma nanho dobry vplyv, tu sa aspon miestami sprava celkom prijateľne oproti tomu čo vystraja inde. verim ze takych par smiesnych bezvznamných rockov, tak 15-20 ho tu nakoniec vychováme a bude s nami na pivku sediet ako uplne neormalny clovek, dali sme uz xy nasobne stratenejšie prípady ako je on, dame aj jeho :D

  • Emu
    30. 8. 2023, 22:14

    Jasné že viem ako si ho užiť.

    • Emu
      30. 8. 2023, 22:31

      Najlepšie je keď si ideš naň oddýchnuť od politikov a politiky a zrazu sa pred tebou zjaví Čaputová aj zo svojim džigolom. Keď ju ľudia potrebovali, aby sa vyjadrila k vláde nič, a tam kde si praješ aby si žiadneho politika nestretol bum ho.

    • Peter_BB
      30. 8. 2023, 23:50

      @Ticha_voda Rizo a "stale este de iure prezidentka" inac chodili na Pohodu verim uz dlho, teda Rizo urcite s Greenpeaceom, este ked tam bola "dobijackaren" telefonov skor ako jednej skorumpovanej korporacii dotrklo ze ten napad dobijat ludom telefony na feste je super. A pokial ide o to, kolko Rusov podporuje vrazdenie Ukraincov, resp. je im to ukradnute, tak to odporucam clanky v Rusku dlhodobo zijuceho J. Justa kt. su v viacerych mediach z Ciech a SR, napr. aj na postoj.sk. Reagumem tuto na veci z vlakien nizsie lebo sledujem ze mate fajn "pokec party" :) vdaka comu nam to tu aspon "nezapada prachom" :), ale na druhej strane by to verim aspon 99 % z nas radsej privitalo napr. skopirovane texty z niekdajsej Benjiho abecedy, presne z toho dovodu ze mame radi hudbu a nie stranicku politiku

    • emo
      31. 8. 2023, 08:57

      @Peter_BB myslim si ze je schopny objektivnej diskusie ale nechce. tu krivo obvinil konkretne osoby ze ho napadli za vlajku. kto ma vediet ze vymysla si skutky co sa nestali resp. mozno stali ale uz sa zrazu nestali. to je ale pekne slizunstvo obvinovat ludi krivymi svedectvami. zrazu inych napadli nie jeho. celkom ked nebolo zrejme ze preco tu vypisuje tie bludy tak teraz sa ukazuje ze asi preto ze je vsade inde zablokovany. velmi ho zaujimaju osobne partnerske vztahy ludi. ci uz riza ci inak orientovanych a jasne do toho sa treba montovat do sukromia inych. krivo obvinovat. na nas tu podavat trestne oznamenia. co som zanechal kontakt nech udava mna a nie tu normalnych no nic mi neprislo z podnetu premotivoneho bonzacika co ani nevie koho za co udava a kto ho kedy kde zbil ale osocovat bude. potom kto sa ma v tom vyznat ked pol roka neprotestuje ze dostal za dilovanie len tu zrazu nedostal za dilovanie kedze ani vobec nedostal. tam jasne udajne dostal za sk vlajku. tu by uz teoreticky dostal na Pohode za vlajku. preco nikto nedostal za sk vlajky na Pohode co tam 2022 a 2023 viali v publiku? ach jaj. akoze total mimo Pohody ale keby to aspon nejaky realny podklad malo. strasne tuzi byt aj tu bloknuty ako uz vsade. alebo zas len balamuti a zajtra to bude presne naopak

    • Emu
      31. 8. 2023, 11:24

      @emo Ty si zavri piču

    • emo
      31. 8. 2023, 14:09

      @Voda_z_Pracky krasna predstava o tej Tvojej "slobode slova" ked Ti tu že na napíše niečo v rámci tej Tvojej slobody slova, tak "drz ...." a ked si nevies odagrgumentovat svoje bludy tak "drz ...." ked nevieš čo máš k veci povedať tak skušaš bezzubo akože provokoavť jak 10ročný že sa vzrušuješ na mojich dcérach, pekne :D jasne s Michalom si si to na Pohode rozdal, uz si sa tešil ako mu to slovne nadas, si proste najlepší, ešte pred chvílou isiel aprais dole ked uz bol znamy program, ale zrazu si ho vodel nazivo a uz je najlepsi :D kedy sa už konečne vidíme na pivku?

  • Emu
    30. 8. 2023, 20:41

    Progresívni fašisti ultraliberalni extrémisti voliči ps čaputovej sú plní nenávisti vulgarizmov a privitivizmu fňuk fňuk plače emo nad pičou https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid037DpbaTCjZxyDrA4fRdPnnPfpAfvMzFzFNsS7X3jTm57NHrdRLjWf351kqSedW3Ghl&id=100086291303593

    • Fajnschmetke
      30. 8. 2023, 21:02

      @Ticha_voda tvoja uroven vyjadrovania svedci o tom, ze tomu sam neveris. Len si taky hlupy.

    • Emu
      30. 8. 2023, 21:05

      nejako si sa na mňa nalepil hňupe

    • Fajnschmetke
      30. 8. 2023, 21:20

      @Ticha_voda vadí ti, ze ta budu mazat lebo si vulgarny ako zapchata toi toika a zanechavas tu iba toxicky smrad?

    • emo
      30. 8. 2023, 21:40

      @Ticha_voda k tomu Tvojmu fašizmu by sme sa napr mohli dohodnut, ze fasista je ten kto uznava fasizmus a korporativizmus, sám a vedome sa k tomu hlasi a prejavuje sa tak... tak ktoze nam to na namesti nedavno skandoval tutti avanti benito mussolini? kto sa pred tým zucastnoval na akciach národních karporativistu a ešte aj narodnej obce fasistickej? kto urobil program strany s korporativistickým usporiadním spolocnosti, pricom posledný korporat/stav bol narodnostne mensiny s dovetkom ze tieto mozu kedykolvek dobrovolne opustit SR? kto uznava okypteny SŠ kd blaboce ze bolo dobre ked sme prisli o uzemia a boli priclenene madarsku? ak omoze vobec triezvy clovek opisovat ako ideal stav ked sme mali zabrate uzemia a prisli sme o zem aj ludi, nadpli sme jednych susedov, este nas napadli druhí susedia a potom sme napadli tretich susedov? prisli sme o hlavne mesto ktore bolo pod kontrolou dalsieho statu... kto priamo sa nechal pocut s osloveniami "nasi zidovski spoluobcania" co je zas odkaz na nacizmus co stale berieme ako fasisticku ideologiu aj ked fasisti v zahranici sa napr od nacizmu striktne distancuju... ale toto fak si myslim ze sa presun na nejake politicke fora kde ludia bvudu mat zaujem Ti to vysvetlit a kde si neskrtnes, tu pisat blaboly ludom co maju uplne ine zaujmy ako politikarcenie s politickým analfabetom a dejiny s dalsim nehistorikom je fakt trapne

    • Emu
      30. 8. 2023, 22:02

      @emo a co jako

  • Emu
    30. 8. 2023, 16:21

    Nemohli sme si nevšimnúť niektoré absolútne nechutné komentáre pod našou fotkou z Uprisingu s naším ukrajinským bratom Vadymom. Roky sa tu objavujú čudné reakcie niektorých našich “fanúšikov” - vždy sme to riešili tak, že sme komentáre ani ľudí nevyhadzovali, iba sme ich nechali visieť na nástenke hanby navždy. Tentoraz ale primitivita a vulgárnosť prekročila všetky hranice, takže sme sa rozhodli spoločne reagovať, nech to vidíte všetci.

    Vy, čo máte hlavy a srdcia otrávené nenávisťou, ktorá vás núti písať podobné komentáre - spravte nám radosť, a dajte našej kapele unfollow. O takých fanúšikov, ako ste Vy, nestojíme. Nemôžeme a nebudeme sa ďalej pozerať na to, ako svojimi toxickými myšlienkami zahlieňujete náš priestor, ktorý vždy bol a vždy bude slobodným a bezpečným priestorom pre všetkých ľudí dobrej vôle bez ohľadu na národnosť, pohlavie, sexuálnu orientáciu, farbu pokožky a vierovyznanie.

    Ak si naozaj myslíte, že vlajka nášho suseda, ktorého brutálne napadol nenažraný, necivilizovaný národ, je handra - máme pre Vás radu. Predajte všetky naše cd-čka, platne aj všetok merch a kúpte si za tie peniaze letenku do Ruska. Na vlastné oči sa presvedčíte o tom, ako sa tam žije, čo tam hovoria o celom civilizovanom svete a dokonca aj o našej krajine - ale pozor! Potom už budete darmo plakať na Facebooku, alebo Instagrame, pretože tie sú tam, čuduj sa svete, zakázané. Pred pár dňami sme si tu doma pripomenuli 55 výročie brutálnej okupácie Československa. O tom, ako dopadlo Slovensko po 23 rokoch nezištnej pomoci od našich “priateľov” z Kremľa sa môžete ísť presvedčiť pár kilometrov za naše hranice

    • emo
      30. 8. 2023, 17:52

      @Ticha_voda " ...slobodným a bezpečným priestorom pre všetkých ľudí dobrej vôle bez ohľadu na národnosť, pohlavie, sexuálnu orientáciu, farbu pokožky a vierovyznanie. ..." Pozor vytrhnuté z kontextu, celý text vyššie... bez ohladu na národnosť znamená že je nám jedno či je to maďar žid rus alebo akákoľvek iná národnosť ruskej federácie, hoc nech su to v ramci RF utláčaní a aj vrazdeni alebo konciaci v nových gulagoch alebo v zakazaných mestach, kde ako cestovatel nevstupite cez zavory chranene sapikmi, ano cele mesta zakazane a utlacani altajci nenci a ine narodnosti... choď si tam k uralu ved mas google maps a najdi si obrovske pravouhle ulice, neviem nazvať či mesto asi jedine kde ťa pusti nahlad, same rovanke domceky, sem tam jurta ok, staru volgu tam uvidis nie tu nasu socikovsku ale este tu oblu a koniec, ser na svoj politický premotivovaný aktivizmus ale normalen ako clovek mi tu a teraz odpovedz prvý krát odpovedz normálne a priamo bez tých svojich nekonečných mimikier - kde je nejaký vacsi objekt? preco to mesto nema nejaký vacsí objekt? kde je kostol? skola skolka obchod divadlo kino posta mestky urad telocvicna palavaren urady spravcovia volebna miestnost aspon nejaka osvetova beseda? toto je ok takto likvidovat národnosti? tam by si kolko chcel zit? Jaj ta tu nasa nesloboda. Jedine co citim je vdacnost, vdacnost ze zijem, a ze som tu, ze sa mozem slobodne vybrat z jedneho mesta do druheho - áno mesta! lebo gajky tak dodnes funguju aj so vsetkým ako za ich sociku... jaj to Vas strasne sere tu Vas dvoch dilinkov, že nenadávam na ktorýkolvek festival a prečo by som mal, jaj policia volala sa neposer. vsade ťa blokli len tu ti nechali volny priestor tak sa tu spravaj ako divé zviera ranene a zatlečene do rohu ktore musi hrýzť, lebo sa akurat teoreticky chystame Ta rozkopat z anarodnu vlajku a ked odjdes na Pohodu s nejakou valjkou, kotre tam mimochodom boli a sk vlajyk aj viali nad hlavami, tak istotne si ta tam za ziva budeme opekať a krajat no a pred tým ešte do narezaných rán soliť bububu

    • emo
      30. 8. 2023, 18:02

      @Ticha_voda a "nenažraný, necivilizovaný národ"? ved to je pravdam ano su necivilizovani, za to moze opat ich skvele vedenie a že su nenazraný narod Rusko je pravda, tak isto ako Cina, USA a vsetky imperilisticke mocnosti, ved chcu spat vplyv ako mali pred 1989, sami to vyhlasili, napadli Gruzinsko, nedovolia sa odtrhnut inym narodom a chcu určovať ako budu co raobit dalsie nraody, zbedacuju pre svoju nenazranost vlastný lud, vytvaraju mu nie geta ale upne samostatne priestrory ako rezervacie kde vedie jedna jedina cesta ktora je strazena a po nej sa nedostaneš, útek je nemožný lebo v absolutne neobývaných castiach v lete sa utopíš v bažinách a v zime zamrzneš a ak by si aj prežil tak ta vratia najskor spat hranicu neprekonas 2 vysoke ostnate ploty a medzi nimi pohrabaný piesocek, ano takto ich drzia lebo su inej narodnosti ako ruskej a ruskej sa spravaju skoro tak

    • emo
      30. 8. 2023, 18:12

      @Ticha_voda jaj ale ty znova asi nebudeš rozumieť pojmu Ruský, Americký a Čínsky národ... to je diametralne niečo odlišné ako napr Slovenský a Čínsky národ. to jak baviť sa s nackami ze národ charakterizuje reč a krv. rusky americky a čínsky narod su maximalne heterogénne národy heterorasové a vobec si nerozumeju a v zmysle ako chápeme teoreticky homogénny národ SK tak potom ani by neexistoval pojem čínsky národ alebo ruský, americký národ...

    • Emu
      30. 8. 2023, 19:49

      Áno nenazrany necivilizovany národ nemôžu takto nenavistne zaútočiť na nevinných občanov ktorí za vojnu putina nemôžu ani za to ze sú chudobní skromní v zlých podmienkach toto nie je moc mierumilovne ani peace a love ako hlása reggae

    • Fajnschmetke
      30. 8. 2023, 20:13

      @Ticha_voda ano, mier je totiz taky smiesny ako gardista v cervenej baretke s prispendlenym Kubisom, kde ktosi mava zlovietskou zastavou. Si uplny blbecek a vsetky tvoje chran boh zlovensko komenty su zumpa, ktora tu nemoze mat priestor.

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:17

      V roku 1968 nás napadli a okupovali aj vaši miláčikovia anjelikovia Ukrajinci takže tu z nich nerobte svätých nadľudi doučte sa dejepis a históriu. Liberalni voliči ps spolu sas čaputovej

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:22

      @Fajnschmetke koľko nenávisti a zla čo si teraz vypustil asi si si pichol veľa neznámej vakcíny na príkaz diktátora čaputa USA armady

    • Fajnschmetke
      30. 8. 2023, 20:39

      @Ticha_voda hlavne ze ta nenavist drzi tu teba, blbecku ;)

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:46

      @Fajnschmetke co sa staráš o tom kde sa objavím nerozhoduješ ty ani ego

    • emo
      30. 8. 2023, 20:49

      @Ticha_voda ahoj, prečítaj si ešte raz čo píšu. teraz si prečítaj čo ty tu vypisujes. takže ked pises o US tak tým myslíš koho? a ked pouzijem ze US je vyspelý národ tak tým myslím čo? Potom ale nemozem pouzit ani ze je niekto vyspelý národ. ak pouzijem ze je niekto vyspelý, tak potom niekto je zas nevyspely. Ale opat ta upozornujem na rusky narod, podobne ako cinsky narod, alebo americký, ved to su absolutne heterogene spolocenske, nabozenske, socialne, narodnostne, rasove skupiny. Putin nie tak davno osobne otvoril najvacsiu mesitu v europe moskve. Ruský národ nie je krestanský, ruský národ nie je ani biely a nie je ani narodnostne homogenny a ani pribuzny, ani kulturou ani jazykom, podobne ako cinsky, vietnamsky alebo americky narod, ti ludia si nerozumeju ani pozdrav dobry den, je tam mnozstvo ludi co nevedia ani hlavny uradny jazyk ani ceknut... ked uz sa bavime po UA pozri sa kolko ludi tam nevie ukrajinsky vobec nic, ani jednu jedinu vetu... tito ludia sa ani necitia byt ruskym narodom, tak sa ukrajici necitia byt ruskym narodom co putin vobec popiera existenciu ua naroda ze su to rusi a preto on potom tam vrazdi samych rusov. z kontextu si si zas vybral len niečo, ale predchadzajuce si vypustil, hovoria to ako pisem altajci aj nenci akopec inych ze rusky narod je nenazrany a to oni su rusky narod. su rusky narod? no su, lebo im to je takto vnutene, chcu sa sami odrthnut? ako ktorí, ty si čechoslovák? my sme si vzdy zachovali ze sme narod čechov a slovakov počas spoločného štátu, nikdy sme neboli az tak nutení byť československý národ, lenže tu!! nikdy sme neboli nutení byť český narod, tak ak je to rusky cinsky narod, bazirujes tu sice mozno spravne na niečom čo sa nestalo, v texte to maju inak, strasne ti to vadi tak ok, aby si to mal dokonale a zadostucinujuce tak ti poviem ze slovaci su tiez nenazraty narod, lebo je to proste fakt. to neznamena ze tym urazam nejakeho altruistu, ale tu sa mysli na nenazratost imperialisticku, je jasne ze v imperialistických narodoch malo rozvinutých su obycajni ludia ovela viac byti ako my napr. mnoahe narodnosti ale aj narody cele chcu prave vystupit a osamostatnit sa od ruskeho naroda, ktorý viac ci menej nutene tvoria... samozrejme sa to tam aj systematicky premiesava ako nasi chalani chodili na vojnu do čiech/česka atd... chapem co hovoris, aj ked sa mi toto Tvoje prevratenie logiky toho co povedali nepaci, ale neviem či chápeš hovorím ja... nie je ani iste či ten kto to pisal je tak na tom geopoliticky aby to myslel tak ako ja, ale je uplne iste, že ot zjavne nemysli tak ako to vytrhavas Ty. principialne je to jedno, preto že každý aj tak vieme, že ked niekto povie, že americký národ je nenažraty, tak tým neuráža černocha na predmesti a ani vysokoskolskeho profesora a rovnako tak u ciny a uplne konzistentne by to malo byt aj u ruska, a tým tiez neuraza ani ruskeho robotnika a ani umelca a tiez ruskeho moslima ani krestana a ani cloveka hovoriaceho rusky ani altajsky a ani samotneho etnickeho rusa a ani jakutov z jakutska, ani nencov samojedov a ani nencov jurakov - necov tolko spominam lebo su mnou oblubeni... ale ani etnických krymských tatárov a kopec dalsich naordov a narodnosti vratane sialene pocetných narodnostných mensin zijucich v rusku a zahrnutych vsetkých pod pojem "ruský národ"... je potom už uplne bludna ta predstava, že ak niekto povie že napr. čínsky narod je nenažratý, že tým nejak urazil čínsku mamicku na kratkej resp. žiadnej "materskej dovolenke"... toto je fakt z kategorie topiaci sa slamky chyta a ak ešte fakt aspon trochu objektivny a konzistentný dokazes byt, tak si pozri co som ti tam odcitoval, takze to ani absolut nijak nemusia dovasvetlovat, lebo to maju rovno tam v texte... velmi zaujimave ako dokazes nevidiet ci odpustit ja zjavne preslapy tym svojim a tu ako dokazes hnidopichovat... ani ked sme povedali ze nackovia su kurvy, nikdy sme ich nehadzali do jedneho vreca, ale to je myslim Tebe uz asi tazko akceptovat

    • Emu
      30. 8. 2023, 20:49

      Okej caute. Vidno že ste nepochopili myšlienku raggea žánrua a to zdieľať nepodmienenu Láska a mier s týmto prispevkom zdieľate len ďalšiu nenávisť a triediite ludi. Vyber si buď jedno alebo druhé. Obrovská chyba. Prečo by si furt museli niečo vyberať. Dobro a zlo neexistuje. Mal som o Vás lepšiu mienku čo už všetko ide aj tak do sraciek čo sa takýka hudobného priemyslu.

    • Emu
      30. 8. 2023, 21:03

      @emo odpovec mi teraz normálne je ok v pohode aby medial Banana diktovali nútili svojim fanúšikom aby vypadli bývať do Ruska

    • emo
      30. 8. 2023, 21:24

      @Ticha_voda to čo zas splietaš za nezmysly? kto tu robi z ukrajincov nadludi? Tebe uz fakt preskocilo. v 68 nas napadla Ukrajina? Toto kde si zas vypotil. napadli nás vojská varšavskaj zmluvy aj to bez albanska rumunska a aj bez nemecka aj ked dlho samotni nemci chceli aby sa verilo ze aj oni nas okupovali... v podstate nas nikto nenapadol ale obsadil a okupoval na zaklade pozvania ČSSR teda nasej socialistickej republiky... ale ok to napdli ma nejak nevyrusuje a podstate sa s tým viem stotoznit... ukrajinska armada nas nenapadla, napadla nas armada sovietskeho zvazu, bulharska, polska, madarska... zas to prekrucas presne naopak ako Ti vyhovuje bez suvislosti... ak by bola uz vtedy ukrajina samostana o co sa snazila aj vtedy a aj dnes, tak by nas nenapadla, ak teraz padne UA Rusku, tak pri konflikte nas opat napadne Rusko s nutene priclenenou UA a bol aby to ta ista situacia... zato my sme napadli dobrovolne Polsko a Sovietsky zvaz vtedy vratane uzemia UA a narody UA zahrnuteho nedobrovolne pod narod rusky, tak si radsej dostuduj dejiny Ty. UA armada nepachala vojnove zlociny na slovenských detoch a zenach, tak ako to pachala slovenska armada na detoch a zenach ukrajinskych... Tvoj oblubeny deny a spol, cast z nich sa aj zucastnilo pri kontorverznom pamatniku ua nackov a ceska a slovenska v roku 2014 odisli dva autobusy prevazne asi cechov ale aj slovakov, presne z tejto bandicky kamoskov denyho a isli zabijat rusov vedy podporit este ua neonacistov, co dnes uz na ua ani nie su takto verejne a ani podporovani a ua sa s nimi vysporiadala... samozrjeme ze aj nackovske ua oddiely aj ked uz nie oficialne este na ua bojuju proti rusom, ale dnes uz ich takto nepodporuju nasi a ceski nackovia, lebo ti su uz z velkej vacsiny proruski zrazu, ale stale silne jadro starsich ostalo konzistentných a drzia liniu, ze rusko je najvacsim ohrozenim ceska a slovenska - vid tam ten rozkol okolo Tvojho kamoska denyho s tradicnym nackom ceskym, kdesi na pomedzi neonacistu a nacionalistu... ale toto uz myslim tu fakt ludia nepotrebuje tie Tvoje zvasty a utoky citat.

    • emo
      30. 8. 2023, 22:01

      @Ticha_voda skopiroval si to este aj s chybami. "raggea" nevie tu nikto čo to je, a ked chces na to odpoved tak ich tam mas zmysluplnych kopec... a kto kde diktuje - je to uplne normalny slovny zvrat, na podporu prijatia utecencov sa reagovalo ak ich tu chcete tak si domov vezmite, na aktivity pre romov sa bezne reaguje ako su tak fajn tak chod do osady byvat... tu zrazu je starsne neprijatelne povedat že ak je tak fajn v rusku tak sa tam odstahuj? to co zas za blaboly, je to normalne legitimna otazka ze preco ti rusi majetni posielaju studovat deti na zapad ked je tam tak skvele skolstvo a vsetko a ziadni majetni zapadniari neposielaju deti do ruska. tiez dany teda ten Tvoj kamosko preco nie je v rusku ktore je tak fajn ale v uk kde mu tak strasne smrdi ta multikultura a je tam tak hrozne? tak isto kolko nasich ludi odchadza na zapad a kolko na vychod... na rozdiel od toho nikto netvrdi ze v romskej osade je fajn raj na svete ale prave ze ako dnes este mozu byt taketo miesta, to iste piseme o rusku ze ako dnes tam mozu v tych obvlastiach takto zit ludia v tomto storoci, ani netvrdime ze utecenci su tak skveli ze ich tu tak hrozne potrebujeme, iba ze naopak potrebuju oni nas... konzistencia ti nieco hovori? si naozaj tak mimo ci si len zlý zakerný človek bez stipky ucty a lasky este aj k vlastnemu narodu a milovanemu Slovensku na ktorom tu zijeme? kazdy zahranicny interpret tu toto moze hovorit a je to fajn ved sa bavime, ale nasincovi s nazorom ovela miernejsim neodpustis ani to co vobec netvrdi? prečo talk strasne nenavidis slovensko a slovenských ludi a sam seba?

    • Emu
      30. 8. 2023, 22:02

      @emo a co jako plačeš

    • Emu
      30. 8. 2023, 22:33

      @emo prečo tak zdôrazňuješ osady a černochov si snáď rasista?

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa