Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Captain_Obvious
    22. 8. 2023, 16:40

    rozhovor s Michalom Kascakom, nas co vieme vsetko maloco prekvapi ale aj tak som sa dozvedel dve tri nove informacie ale su to uz skor take detailiky https://vltava.rozhlas.cz/artcafe-z-besedy-2023-hudba-je-v-nejlepsi-kondici-od-kdy-ji-pozorne-sleduji-rika-9053762?

  • tack
    21. 8. 2023, 11:05

    Ahoj,
    Predám dve permanentky + parkovanie na Punkáči deťom 23. - 26. 8. 2023. +421940806884 GA, TT a okolie

  • Ivco
    19. 8. 2023, 22:56

    Jeden poznatok z lovestreamu. Ministry na pohodu. Taku audiovizualnu pecku som na slovensku este nevidel. Teda mimo rammsteinu.

    • Fajnschmetke
      20. 8. 2023, 12:52

      @Ivco predbehol si ma. https://www.youtube.com/watch?v=8imYWda6MOs inak hrali v koloseu 2019 júlový pohodový víkend.

    • Fajnschmetke
      20. 8. 2023, 12:54

    • emo
      20. 8. 2023, 18:26

      @Fajnschmetke :DDD kus nevyšlo :D a inak ano Ministry hrali presne v Kole počas Pohody, s Ministry je otazne, za mna ok, ale napr. Peťo BB tu napisal pred par rokmi že nudnejší koncert v živote nevidel, celkovo sa ich fans rozdelili co novych ich nemusia a ti co s tým problem nemaju... + druha vec kukni niekde stare video antifa, tak tam US osadenstvo neveriacky pise ze to je parodia to video a vyslovene o tom boli presvedceni ze dobra parodia :D neveria tomu, to je z čias tych bojov v US kde boli ti silni identitari či čo to su a Ministry ako jedni z mala sa k tomu jasne postavili tou skladbou... inak tu k tým basničkam čo tu vypisuju ti dezorientovani tak US nackovia sa napr vtedy tam zdruzili aj s tou nemenovanou ktorej nebudem robit reklamu nie ze v liberalnej strane ale priamo libertarianskej, nemenovana dama co potom mala resp ma tu dodnes nasledovnicku nemenovanu co ju tu napr priamo zdielal tu menovaný momentalne lubosko blaha... tolko k dopleteniu pojmov nie len v US ale aj nasom casom priestore napr. hlavne v Madarsku ale aj u nas kde napr v sucasnosti protikladom konzervativizmu je liberalizmus :DDD ale tak teda pre korektnost - total cela spolocnost je dezorientovana v tych pojmoch, dnes uz pomaly nikto nevie čo to je ľavica pravica, socializmus kapitalizmus, liberalizmus atd, ale to je vtipne ja chaos milujem :D daju sa v nom dosiahnut najlepsie zmeny, dufam ze ked smer by vahral tak konecne uzakonia registrovane partnerstva, vsak lubosko blaha co tu mame jeho menovca podporoval duhove pridey a valstne vsetci z SDĽ byvalej s kým kolvek som sa bavil v tom case povedal že davno to malo byť uzakonene a bol by pokoj, nazor - nie že kabat ale polna trava, :DDD

    • Peter_BB
      20. 8. 2023, 20:18

      @emo Mas vybornu pamat, lebo som to napisal uz asi dost davnejsie, kedze som sa na koncerte Ministry nudil na Szigete 2006, ale zas na tejto nasej party tu prispievam verim az od 2011. Ale s odstupom casu si musim sam sebe uprimne priznat, ze od Ministry som poznal len jednu skladbu, a to kokretne Jesus built my hotrod, a na zaklade jej famoznosti som si opat raz az prilis prefabuloval ocakavania v tom zmysle ze aj dalsie skladby budu podobne melodicke a originalne. Odporucam si aj o tejto skladbe precitat texty na songfacts.com lebo je to nielen unikatne, ale doslova neuveritelne :) Kazdopadne na Szigete vtedy nemali ziadnu vizualnu show, a verim ze s nou to musel byt uplne iny zazitok. Kazdopadne som rad, ze som na nich bol, je to jedna z kapiel kt. mi vidiet aspon raz za zivot prisla akoby az povinnost :) Detto ale napr. Korn na kt. som sa na Hodokvase 2007 tiez poriadne nudil, ale aspon ze na rozdiel od Ministry zahrali ten jeden hit kt. sa mi fest pacil.

    • emo
      20. 8. 2023, 21:45

      @Peter_BB tak ok, len trochu ina je pointa mileho nedorozumenia v tomto vlakne medzi chalanmi vyššie, kukni si kto hral na LS ci tam najdes Ministry a čo píše Ivčo :D ministry rental service totiž zabezpečoval druhý stage na LS aj so svojou technikou svetelnou, asi aj ozvučením atd... cize Ivčo si pýta lasery čo je znama stara dobra tema, čo stale pripomina časť wp, napr. cookie je velky laserista :D kým napr ja a keke zas mame lasery hlboko v. No a fanšmetke mu odpoveda že akurát chcel odporučiť Ministry :DDD bars sa v tom nevyznám ale asi MRS maju čo sa toho týka naj techniku tu na SK ak nie aj mimo sk v okolí, kto sa na to pšecializuje, nech ma kludne doplni :D

    • Ivco
      21. 8. 2023, 03:12

      @emo ministry robilo cely LS a nielen stage v stane. Ja som narazal hlavne na hlavny stage. Ale ano aj ten v stane mal vysoku kvalitu. Hlavne to, ze tam boli pridavne svetelne ramena po celej dlzke stanu.

    • emo
      21. 8. 2023, 07:36

      @Ivco aha cize komplet vsetky sceny zvuk aj svetelne efekty aj vsetko

    • keke
      21. 8. 2023, 09:20

      @emo oni nemyslia Ministry(Psalm69) jedna sa o Ministry of Sound. ak sa nemylim;-)

    • wratko
      21. 8. 2023, 09:24

      @Ivco chalani, myslim, ze niektori tocite o US kapele Ministry a zvysok o Ministry of Fun v suvislosti s Lovestreamom.

    • keke
      21. 8. 2023, 09:27

      hihi, mylim, takze ani ja nemam pravdu, az teraz som si to poriadnejsie precital. Undeground mi je blizsi ako hentake komerce-)

    • keke
      21. 8. 2023, 09:52

      hihi, mylim, takze ani ja nemam pravdu, az teraz som si to poriadnejsie precital. Undeground mi je blizsi ako hentake komerce-)

    • Peter_BB
      21. 8. 2023, 12:32

      @viaceri :) - pod Ministry teda nemyslite nahodou ten velky disco-bar kt. sa nachadza v nakupnom centre tuto v B. Bystrici? Bol som v nom inac raz, prvy a posledny krat :), lebo DJ tam bol horsi ako na dedine (napr. zahral dve pesnicky od Elanu po sebe :). A tvarili sa, ze vino kt. som si tam kupil uz nemaju na napojovom listku a preto ze mi ho musia predat bez blocka (klasika danovych podvodov v SR), a potom sme boli pri "skladacke" niektori krivo obvineni kedze to tam neslo zaplatit normalne s blockom. Plus pokusy taxikarov okradat ludi co tam chodia z okolitych dedin nahodeni tak ze sa tam nevedia prejst pesi. 1000x radsej nuda na kapele Ministry kazdy rok ako dalsia navsteva tohto "plastoveho kralovstva v plastovom nakupnom stredisku" :)), ale sucasne respekt k akciam kt. tam robia co sa tyka moderneho tanca, tie su vraj na urovni zorganizovane len netusim ci ich organizatori maju vztah k majitelom/najomcom diskobaru Ministry of Fun.

  • Emu
    19. 8. 2023, 18:12

    Lovestream festival druhý stage elektronickej hudby vynikajúci hudobny nepoliticky festival pre hudobnych fanúšikov na Vajnoroch a na poli za plotom zbiera technické konope nesvojprávna vlastizradkyňa národa Zuza Blúza Čaputovie aka diktátor USA čaput nepatrí na Slovensko patrí do basy Zuza Blúza liže rit fašistickej svini Lipžidovi esetu CIA a potom to technické konope fajčí po kilach za noc vyhuli dve kilá a možno jej to pomôže v písaní psychoromanov https://youtu.be/Je-BK3NIt0k

    • Emu
      19. 8. 2023, 18:40

      @diliňäk vraj samozvany vodca fuhrer gestapak webparty pohoda co chce diktovať všetkým okolo podpantoflak zasrany https://youtu.be/7xPt-ehjzaE východnársky degeš kapitalista co odrbava ľudí podnikateľsky zmrd

    • emo
      20. 8. 2023, 07:59

      @PAN_LUBOSKO_BLAHA socialne siete ani netovy priestor nie sú stokou. stoka je iba to co my tam vkladáme a to pochádza z našej hlavy.
      nutnou aj postačujúcou podmienkou vyčistenia netového priestoru je: a. vyčiste hlavy b. neprispievať c. korekcia agresivneho utocneho obsahu... stale verim ze mas na to aby sa to nemuselo riesit bodom c. a ze nie si vobec tak strateny ako sa tu prezentujes. a keby aj, neboj, nie je to trvale, este ta to drzi max tak 10 rokov. co je to smiesnych 10 rokov v zivote cloveka? kto by ta uz sudil za taku malu kratku odbocku. skory navrat seba sameho do seba sameho Ti zo srdca zelam

  • FNTK
    19. 8. 2023, 14:54

    Prispejem aj ja svojou troškou, za mňa boli The Killers jediná kapela koli ktorej vy sa mi oplatilo ísť na LS (Alt j a editora sme videli na starších festivaloch ) a ten line up je skôr komerčnejšieho charakteru a nočný program za mňa riadna nuda

  • Fajnschmetke
    19. 8. 2023, 13:02

    Lóvestrím nestrímuje.

  • haluzman
    19. 8. 2023, 09:07

    https://www.youtube.com/watch?v=r4rbQ6dZ14U - myslim, ze pre pohodu zacinaju velmi tazke casy. ak sa tento festak uchyti, tak s pohodou to pojde dolu vodou aj s tym jej showcase lajnapom, ktory tento rok predviedla. ved aj na grape bolo tento rok viac ludi ako na pohode.

    • casovac
      19. 8. 2023, 10:39

      @haluzman Ahoj, ja to nevidim tak cierno pre Pohodu. Lovestream sa snazi vyplnit dost velku medzeru v dramaturgii SK festivalov. Minuly rok RHCP, o ktorych Michal kedysi povedal, ze nema zmysel volat kapelu tohto typu na Pohodu. Stoja velke peniaze a cast navstevnikov by prisla len na nich. LS sa zrejme bude zameriavat v buducnosti na velke komercnejsie mena, mozno to premixuje aj s nejakymi drahsimi menej komercnymi menami, ktore su mimo budget Pohody/Grape. Casovy posun od Pohody je viac ako mesiac, dramaturgia je rozdielna, LS je blizko rakuskych a madarskych hranic. Myslim, ked sa dokazu skoro uzivit dva festivaly ako Pohoda a Grape, LS pre nich nie je az taka konkurencia.
      Mna skor zaujal nazor Michala v jednom rozhovore, kde nechapal aky ma vyznam, ze LS tento rok dal priestor aj alternativnejsim menam: ALT-J, Editors mozno Jessie Ware, vsetko umelci co hrali na Pohode. Akoby len Pohoda/Grape mali mat pravo na umelcov tohto typu.

    • katu
      19. 8. 2023, 11:12

      @haluzman
      …no ale len 20tisic ludi vcera (50 tisic kapacita). Na dve take megashows Garrix/Killers je to podla mna malo. Inak na Killers v strede medzi zvukovou vezou a podiom totalne riedko. Tazko sa mi hodnotia proporcie lebo to podium bolo fakt giganticke ale napr. na Szigete je v tychto miestach totalna plnka…Ja som to vcera brala ako koncert The Killers, predkapela Alt-j a nie ako fest. Ako fest je to totalne o nicom, nevidim dovod ist na cely a uz vobec nie ist tam stanovat. Tazke to bude mat aj Lovestream lebo takato sranda nieje lacna. Uvidime, prepokladam ze na ID tam pride najviac ludi…

    • wratko
      19. 8. 2023, 11:56

      @haluzman bol som na piatkovom LVSTRM kvoli Killers. Zahrali vyborne, plnohodnotna 90 min tucna show. Garrix - toto je uplne mimo mna. Pustat osvedcene hity z dielne inych umelcov. Ano, aj efekty boli, aj ohne...bez nich diskoteka na Domasi. Alt J hrali necelu hodinu, velmi vydareny koncert, neuskodil im ani denny cas. Videl som ich predtym na pohode aj grape, vcera odohrali asi najzabavnejsi set, roztomile boli prihovory v slovencine.
      Areal taky viac festivalovy ako solokoncertovy. Kopec bufetarov znamych z P aj G. Capovala sa plzen za 3.90 eur. Kreditovy system platieb cez naramok uplne v pohode. Rady sa hybali celkom rychlo na dobitie kreditu, pri napojovych aj na vratenie poharov. A ano, boli aj tiene:-))
      Akurat to cele postradalo atmo festivalu, akejsi pomyselnej komunity, co je na P aj G uz asi automaticke.

    • Darkov_tato
      19. 8. 2023, 11:57

      @haluzman verim, ze Pohoda buduci rok program zaklincuje a zalepi oci tzv. Fanusikom, ktori sa nedokazu zmierit s tym, ze jeden rocnik bol tzv.slabsi line-up narozdiel od xy rokov predtym, kde bol tzv.silnejsi line-up.
      Problem je podla mna aj malost trhu. V inych krajinach je sirsia ponuka festivalov, tak su tu mozno niektori moc zamerani na pohodu/grape a maju obrovske ocakavania na line-up - co respektujem a aj ja ocakavam za rozumnu cenu dobru kvalitu. Ak su prehnane a nerealne vzhladom na objektivne priciny,to uz trosku je na zamyslenie. Objektivne som videl xy mien, fantastickych, sucasnych, kritikou ocenovanych za par šupov. V UK ci inde v zapadnej EU ak by bola Pohoda za rozumnu cenu (na Slovensku cena vacsinu casu 119,129e) s line-upom 2023, tak ludia by ju vychvalili do nebies.
      K LS, je fajn, ze LS zaplnil nejaku medzeru, no zatial je to par velkych koncertov bez pridanej hodnoty. Prajem im nech to vydrzia, zdokonaluju a vsetky majoritne festivaly ako Pohoda, Grape a LS prosperuju a maju dobru kondiciu, potom budeme vitazi vsetci.

    • emo
      19. 8. 2023, 12:10

      @haluzman suhlas so vsetkymi, presne tak to vidim aj ja, minuly rok RHCP, no kto by to vynechal kto mar RHCP, a pred tým tiež super kapely, určite sa to ale nedalo porovnat s festivalom, zvuk bol mizerny na rhcp a to som si presiel vsetky miesta, iste je to pohodlne kupit si tu vip vstupenku a tam bola paradicka ale za nami kopec ludi, trochu je to zvlastne ze tam su ludia napchati v prvom druhom rade a ja si tam tančím pred nimi v neobmedzenom priestore... je to skveláý mestsky festival, to ze sa rozhodli dat aj "alternativnejsie" mena je len a len + aspon tam dotiahnu aj nas a ked chcu prezit v tomto sialene nakladnom formate co nasadili, nic ine im ani neostava iba ID tu uz hrali a uz tu vidim kopec ludi co na nich boli aj sa na LS chystali a nakoniec nejdu, zazili si lepsie koncerty ID čo zial uz si nezaziju tak vynechali, tak isto v podstate vsetko co tam je sme uz videli, ok keby boli rhcp kazda rok tak sme tam aj kazdy rok a aj 2x rocne, ale kolko je takych ludi? je to tu presýtene jednoznacne, len tento rok mám cez 80 skvelých festivalov ktoré by som urcite nevynechal keby to boli 3 z 10tich tu, lenze su ich 100vky, realne uz takí ako sme my davaju 3 festivaly za letnu sezonu a viac to proste nejde, aj preto ako pisem nizsie je blbe ked sa idu napr. vsetci napchat do TN, oktrem tých co máme max 3 by sme samozrejme navstivili akýkolvek dobrý fest v priestore KE, PO, tatry napr, co mame do hodinky cesty a to si len vecer odskocis, a to nai nehovorim co uz vobec nepocitam ze by som tento rok urcite odskocil na den na RFP, ale unikaju mi aj take skvele veci ako mighty s co mali total brutal program pre mna tento rok... a samozrejme uz ani nepsominam ze by som urcite raz rad zasiel na polske festy, v juznej eu brutal skvosty za nase ceny... jedine z tohto hladiska by sa to dalo brat za konkurenciu, inak to konkurencia nie je... i ked v štatlu/brno a okoli je teraz v lete brutal vela akcii, proste tam pojdeme pobliz len na mismas a ine konkurenciou nie su... LS je pre mna normalny mestsky festival, aký by malo mat kazde hlavné mesto. grape je uplne jedno kolko ma ludi aj LS aj uprising a rfp coo atd atd, realne si konkurenciou nie su... tiez sa mozme bavit z druhej strany o tom, ze ked uz tu pride niekto z US napr a da si tu seriu festivalov tak nebyt toho tak tu asi ani nedojde atd

    • wratko
      19. 8. 2023, 12:17

      @haluzman a este k teme akoze 3 stageov na LVSTRM. Najmensi stage je vlastne len partnersky Glo air stanok, kde hraju nejaki DJs mne neznami. Sch, zlaty horalka stage na G. Velky modry akoze tanecny stan, na L vo verzi 12 stlpovej...v podstste ani tu neprebiehal ziaden plnohodnotny program, stan aj v pauzach na hlavnom stagei komicky prazdny. Mozno sa zaplnil po skonceni programu na hlavnom, neviem, po killersoch som sie domov a asi sj 80% navstevnikov. Cele statie v stane "vykobercovane" tou plastovou skladackou. Vyhoda, v modrom stane boli dva bary, kde sa capovalo aj pivo, o com asi nikto nevedel, tak som to patricne vyuzival.

    • emo
      19. 8. 2023, 12:22

      @haluzman a to u ani nehovorim ze tam maju veci co som napr na festivale bvynechal lebo v tom case hralo nieco lepsie, alebo dokonca sme sa isli napr. najest. LS mi pride fajn vyskladany aj s tým ze si tam zajdu ludia na jeden vecer na nieco co maju radi, spadova oblast urcite najlepsia

    • emo
      19. 8. 2023, 12:24

      @emo myslim tak, ze na inom festivale som to vynechal

    • Ivco
      19. 8. 2023, 23:04

      @haluzman asi tak. Pohoda 17500 a grape 25000. Lovestream v nedelu 50 litrov. Pohoda dostala na hubu. Snad sa preberie. Lebo armosferou stale vyhrava.

    • Peter_BB
      20. 8. 2023, 11:01

      @Darkov_tato Super si to napisal - drzme palce vsetkym trom spominany festom, nech sa im podari "vyšperkovat" to, co ich rozlisuje navzajom, presne preto nech sme pomyselnymi vitazmi my pravidelni ucastnici festov zo Slovenska. Trh je sice maly, ale mame velke srdcia :))

    • Swangi
      20. 8. 2023, 13:31

      @Ivco odkiaľ sú tieto čísla? boli už zverejnené návštevnosti?

    • Darkov_tato
      20. 8. 2023, 19:55

      @Peter_BB Kiezby, potom pojdem kludne aj na vsetky 3, keby aj na chleba nebolo :) teraz zas drzme palce Pohode - ak by sa zopakoval podobny line up, osobne nie som proti, no vazne by to chcelo to pomyselne obrovske meno, aby mali sancu mat vypredany festival a to je nieco, co si myslim, Pohoda teraz velmi bude potrebovat.

    • Peter_BB
      20. 8. 2023, 20:28

      @Darkov_tato Suhlasim, predsa len po tomto lete budu mnohi "prejedeni" :) z toho mnozstva silnych mien kt. nam tu v SR vystupili, a Lovestream moze byt pre Pohodu silnejsia konkurencia ako Grape presne pre tych fans kt. chcu zazit svoju oblubnu velku hviezdu a nie ist na multizanrovy festival ako taky. No a kto si pamatame prazdny areal v 2012 a ten kontrast s plnkou v 2005 tak nemame inu moznost ako dat to do suvisu s tym kto bol no. 1 headliner. Len okrem abslutne nezaplatitenych Coldplay ma asi ani nenapadne to jedno meno ktore by pritiahlo vsetky vekove kategrie a sucasne aj z viacerych "subkultur". Iggy Pop by na Pohodu sadol ako rit na serbel :), ale nemal by predpokladam taky velky "vytlak" pri predpredaji listkov ako co ja viem Thomov Yorkeov Tomorrow modern boxes ci nebodaj the Smile, kt. by mozno ani nestali vyrazne viac a su asi kdesi na pomyselnom vrchole "financne realistickych headlinerov". Plus velke peniaze zrejme opat "zozerie" :) nejaky rapper, a toto proste musime respektovat ze medzi mladymi ma rap takto silne dominantne postavenie, hoc samozrejme ze nie medzi vsetkymi, ale je to verim dominantny zaner u ca. 15 - 20 rocnych.

    • emo
      20. 8. 2023, 21:53

      tato tema je našťastie uplne mimo mna... na grape som nikdy nebol, aj ked najstarsia dcera kým nemala bejby bola, nejakých 10 či kolko rokov spat a teraz čo su v TN ani by som na nich nešiel pre tu kauzu nestastnu... prajem im nech maju 100.000 ludi na feste. LS je presne fest tak ze ked bude nejaka nasa kapela tak ideme na ten den... tento rok sme sa aj chystali až kým laska nepovedala ze kaslat na to... dnes akurat hovorila ze je ID, tak zas som že či predsa len nechcela ist... a ona že kaslat na take komerčne festivaly :D kus ine slovo tam použila, ale uprimne ma milo sokovala tym vyhlasenim :DDDDD

    • haluzman
      21. 8. 2023, 09:05

      @Peter_BB tak snad uz aj pohoda pochopila, ze volat predrazenych pseudo wanabe reperov (vsakze CeCe) nema absolutne ziadny vyznam a ich trapne shows sa nedaju zrovnat s normalnymi kapelami hrajucimi na realne nastroje.

    • Peter_BB
      21. 8. 2023, 12:42

      @haluzman Agentura ma, na rozdiel od nas, presne statistiky o tom a) kolko ludi bolo len vo stvrtok+piatok a naopak kolko len v sobotu (zjavne viac) aj b) kolko napojov od hlavneho sponzora sa predalo v ktory den. Za mna mozem len tipnut, ze sa Pohoda vrati k osvedcenemu formatu z 2011 kedy podla mna najvacsia hviezda (hoc podla plagatu nie :) hrala uz vo stvrtok vecer, a v sobotu vecer bol headliner skor pre nas vekovo starsich :) Len, ako to Miso vela vysvetloval pred asi dekadou, oni toto vobec nemaju pod kontrolou v tom zmysle, ze mozu len poslat cenovu ponuku agentom umelcov, nasledne dlho cakat, a nasledne musia kladne odpovede respektovat bez ohladu na to ktory z dni im agent prideli na koncert a aj kolko tych coraz neuveritelne drahych umelcov nakoniec odpise kladne. Vzhladom k laske Europskej komisie k byrokracii nakoniec mozno fakt vznikne ten Urad na regulaciu letnych festov :), hoc mne by sa viac pacila uplne ina vec, a to ze by sa obmedzili moznosti Live Nation a AEG cez nejake nove protimonopolne pravidla, len az by to ale malo dopadnut ako protimonopolne opatrenia na zelezniciach tak to radsej nie...

    • Peter_BB
      21. 8. 2023, 12:42

      @haluzman Agentura ma, na rozdiel od nas, presne statistiky o tom a) kolko ludi bolo len vo stvrtok+piatok a naopak kolko len v sobotu (zjavne viac) aj b) kolko napojov od hlavneho sponzora sa predalo v ktory den. Za mna mozem len tipnut, ze sa Pohoda vrati k osvedcenemu formatu z 2011 kedy podla mna najvacsia hviezda (hoc podla plagatu nie :) hrala uz vo stvrtok vecer, a v sobotu vecer bol headliner skor pre nas vekovo starsich :) Len, ako to Miso vela vysvetloval pred asi dekadou, oni toto vobec nemaju pod kontrolou v tom zmysle, ze mozu len poslat cenovu ponuku agentom umelcov, nasledne dlho cakat, a nasledne musia kladne odpovede respektovat bez ohladu na to ktory z dni im agent prideli na koncert a aj kolko tych coraz neuveritelne drahych umelcov nakoniec odpise kladne. Vzhladom k laske Europskej komisie k byrokracii nakoniec mozno fakt vznikne ten Urad na regulaciu letnych festov :), hoc mne by sa viac pacila uplne ina vec, a to ze by sa obmedzili moznosti Live Nation a AEG cez nejake nove protimonopolne pravidla, len az by to ale malo dopadnut ako protimonopolne opatrenia na zelezniciach tak to radsej nie...

    • Vololo
      21. 8. 2023, 14:20

      @haluzman Hovorim len za seba a svoje blizke okolie ale sme pomerne velka partia, ktora chodi na Pohodu od roku 2009 pravidelne. Tento rok isli vsetci na Grape alebo Lovestream. Vzdy sme sa na Pohodu tesili ako vrchol roka aj ked ten lineup je z roka na rok horsi. Tento rok nejak ani neprisla Pohoda na rec. Ono clovek sa chce asi aj trochu vyblaznit, zaspievat si a vecer sa vytancovat. Na Pohode som mal coraz castejsie pocit, ze musim sam seba presviedcat, ze hudba toho umelca co si vymyslel vlastny zaner sa mi paci a stalo za to tam ist. A v noci take elektro, z ktoreho sa tu na webparty idu poskladat no ked to pocujem nazivo tak neverim, ze sa na tom bez drog niekto zabavi.

    • Darkov_tato
      21. 8. 2023, 19:29

      @Peter_BB Coldplay mozno, este mi napada Depeche Mode aj ked ti tu hrali viac krat, nebol by to pre SVK festival exkluzivny headliner typu Radiohead. Samozrejme nezaplatitelne a slo by to proti filozofii Pohode, kde Michal neobetuje tristvrtku rozpoctu na jedno mega meno (ked rokovali o The Cure napriklad). Na vyssie menovane by nestacil uz pomaly asi ani cely rozpocet Pohody.
      2012 poloprazdno pri menach ako Lou Reed, Orbital, Kasabian ci White Lies, to mi pride inak vcelku smutne..
      Buduci rok si vobec netrufam hadat headlinerov a neviem si predstavit co ma Michal rozjednane:) Pj Harvey tipujem pojde buduci rok festy, na jesen ma turne, detto Bjork, tak teoreticky je mozne repete. Aj ked by to bolo podobne ako pri Iggym, nemalo by to taky vytlak na predaj listkov ako spominas. Iggy by ma potesil aj najviac pomimo par mien co som tu uz par krat zobral. Este mi napada Queens Of the Stone Age ti by mohli koncertova aj buduci rok, ale neviem ci je to meno, ktore by pohoda zaplatila - asi skor nie - a ci vobec by sa Michalovi na Pohodu hodili.
      K tym raperom. Vypocul som si besedu a zaujimavu vec tam Michal povedal, ze davaju umelcom v zmluve hodinovy slot s tym, ze je na interpretovi ako s casom nalozi, teoreticky moze odohrat aj 15 minut a honorar by sa nekratil. No a videli sme to pri tychto rychlokvasenych raperoch ako Central Cee co hrali ani nie polhodinu - za mna velky disrespect voci fanusikom, cize dufam, ze podobne "velkych" raperov si Pohoda buduci rok odpusti. Tito raperi su kapitola sama o sebe, Yungblud zrusil Grapeu druhy rok po sebe pred vystupenim koncert, na Pohode tie este niekto hral kratucko okrem CC. Burna Boy na Colours tiez neprisiel. Velmi zvlastne maniere, ktore maju tito mladi umelci niektori. A potom su tu "dinosauri" legendy, ktori su absolutni profici.

    • Darkov_tato
      21. 8. 2023, 19:34

      @Darkov_tato samozrejme, teraz toho s tymi zruseniami /kratkymi setmi tychto raperov bolo viac, preto to mam asi tendenciu vnimat viac cierno-bielo ved aj medzi "dinosaurami" sa najdu vselijake sposoby samozrejme:) Aj tak ale dufam , ze najvacsia hviezda nebude nieco na styl CC. A ked uz, tak nech aspon vypredaju a hodia par dobrych strednych mien ako tento rok.

    • haluzman
      21. 8. 2023, 19:58

      @Darkov_tato tak povedzme si otvorene CeCe bol fail epickych rozmerov. ak toto pohoda nepochopila, niet jej pomoci. Presne ako pisal Vololo, vacsina ludi chce ist na kapely ktore pozna, ale nikdy ich napriklad nevidela a chce si s tou kapelou zaspievat, lebo pozna vacsinu ich songov, proste sa prachsprosto bavit. a tak isto si zatancovat, co je na pohode viac ako nemozne, ziadny tanecny stage na pohode uz roky neexistuje, aj ked tento rok sa o to akoze pokusil iqos, ale bolo to slabe. takze ak sa pohoda ze velmi rychlo nespamata, tak skonci. bohuzial. 60 litrov na LS je toho dokazom. bol som na vsetkych pohodach, ale chodim tam v poslednej dobe fakt lez zo zvyku a uz ma to moc nebavi.

    • haluzman
      21. 8. 2023, 20:01

      @Vololo suhlas 100%

    • Peter_BB
      21. 8. 2023, 22:38

      @Darkov_tato Asi budem opat naivny snilek mimo reality, ale QOtSA by snad mohli byt zaplatitelni, na rozdiel samozrejme od Coldplay (kt. som zazil este v 2001 v klube :))) Lovestream pri 60k ucastnikov proste ma iny rozpocet, a nechapem jedinej veci, ze co v tom dni robili v line-up Editors, ale aspon cast mojich znamych uz bude od nedele vediet ze kto su to Editors :) Skor by mi prislo ferovejsie ak by tych rapperov typu "Cench" :) prevzal Lovestream, a naopak kapely typu the Killers hrali na Pohode. Kazdopadne rozhodnu tie tzv. trhove mechanizmy ktore su ale znacne zdeformovane kadecim, a nastastie pre nas aj tym ze Miso sa osobne pozna s mnohymi agentmi s kt. verim ma nadstandardne ludske vztahy a to bude ten "game changer" vdaka ktoremu sa na headlinera buduceho roka budeme tesit. Mna by potesili the Smile, predsa len, to ze Thom bol na Pohode s AFP a pacilo sa mu by mohlo snad pomoct.

    • Darkov_tato
      21. 8. 2023, 23:04

      @haluzman myslim, ze CC alebo podobny tik tok raper buduci rok ako headliner na 99% nehrozi :) Hudba je velmi subjektivna vec, ja som si zaspieval aj na Perfume Genius, rovnako nemam nic proti Rickovi Astleymu, ak by tam prisiel alebo inym "guilty pleasures". Mam rad tanecnu hudbu v takmer vsetkych podobach a aj prachsprostu zabavu. No co je kapela, s ktorou si vela ludi zaspieva, je cenovo dostupna a je to hviezda? To by ozaj na Pohodu museli prist mozno ti Imagine Dragons alebo Coldplay - ti su napr. cenovo nedostupni co je za mna ze chvalabohu nikoho z nich nemusim.. Ked hovorim za seba ja ocakavam, ze na Pohode uvidim mena, ktore ma bavia a nikde inde ich nemam sancu vidiet a tiez nieco objavim. (Arca sice zmiesane dojmy - obcas maximalne top obcas menej - ale WOW, toto som necakal ze niekedy uvidim) Pozeram nejake elektro co bolo na Pohode - Fjaak, Amelie Lens - na tom sa nedalo vyskakat? To sa pytam seriozne nepoznam to, iba registrujem tie mena. Jamie mna nebavil az tak nakoniec, ale mam pocit ze dost to bavilo inych okolo mna..Charlotte Adigery bolo dost dobre.. neviem ako zahrali Blame Your Genes ci FVLCRM..
      Ja sa viem vyblaznit na tanecnej hudbe 80's, 90's, 00's, 10's alebo idem na koncert na moju kapelku po ktorej ma boli hrdlo od spievania, alebo telo od tancovania alebo oboje, pripadne len cumim. Od Pohody neocakavam zabavu ako na party ci koncerte na umelca, kde si kupim listok iba koli nemu (Na Pohode mi nikdy nevystupila kapela z mojej top 10-15, asi okrem Yvesa Tumora) teda, nie ze neocakavam, asi to nie je spravne slovo, ono sa to deje (obcas), no mam proste ine nadstavenie - asi tam chcem primarne viac chillovat, vypocut si viac "deep cuts" z mojho hudobneho vkusu, dobre sa najest a napit. Len to tym chcem povedat, ze mam nejake nadstavenie, s ktorym tam idem, takze nemozem byt na konci dna sklamany pokial sa nestane nieco neprijemne a podobne.

    • Darkov_tato
      21. 8. 2023, 23:18

      @Peter_BB Editors som sa velmi cudoval, ked som to meno uvidel v line-upe. Killers asi nehrozi, vlastne, ja od nich ani nic nepoznam, uz roky to chcem napravit, no nebavia ma tie dva najvacsie ich hity - festival LS ma tiez nedonutil to trosku si napocuvat, tak asi sme si nie moc sudeni :D QOTSA ci Smile? Oboje by bola bomba, no ja uz radsej nesnivam, co sa mien tyka :) Smile by boli kazdopadne si myslim v zaplatitelni pre Pohodu a tiez by ich rozhodne Michal chcel vsetkymi 10timi. QOTSA je uz obrovske meno, no kiez by si mal pravdu. Ja sa ale obavam skor, ze je to mozno pre Michala umelecka prekazka, tipol by som, ze ich nema rad, mozno som totalne mimo. Ked si premietnem najvacsich headlinerov v historii Pohody, boli to bud jemnejsie veci, elektro, indie, ale nic v style QOTSA (mozno sa mylim), ktori mi pridu na Pohodu dost tvrdi. Vies si napriklad predstavit NIN na Pohode? Mne to nejde s POhodou dokopy. Ani QOTSA.

    • emo
      22. 8. 2023, 03:38

      @Darkov_tato ahoj, zaujimave teorie, ale je to pekne aki rozni ludia chodia a roznym vkusom a vsetci maju pravdu, tak nejak to aj je a tak to aj ma byt... vonkoncom si nemyslím že je podstatne co by mna potesilo, ale smile by ma potesili qotsa by bol len dalsi headliner ktoreho by som vynechal alebo do 5 min odisiel, ale kto vie, tých 5 minut tam nie je ne to ze potom z nich odidem ale na to ze by som chceme dat tomu sancu a so zaujmom prichadzame, lenze potom vacsinou s nezaujmom odchadzame. ci je qotsa pre pohodu dobrý headliner to fakt netusim, aj ked tipujem ze skor nie, nin si v pohode viem predstavit, ale tiez neviem ci takých si tam vie miško predstavit, kazdopadne ved hraju tie "tvrde" veci na Pohode, to zas sa netvarme ze nie... kazdy rok sa vyslovene tesim na ten posledny koncert surovejsi a ze teda miso tam, vie dotiahnut veci, minulý rok topka a vsetky tiez... avalanche akito to tam rozbili, kaito je v prvom rade skvelý hudobník a nico a benji tiez, mal som tam na koncerte viac ludi co toto nie je ich salka, ozaj takto koho je to vlastne salka? :D ale vraveli mi napr: iste to bolo zaujimavejsie ako to pred tým, alebo z coho odisli atd, festival prazdny, vsetko spi, niektori aj na koncerte a chalani tam toto sypu na nas :D mozno len malokto si vedel predsatvit, co im dal sancu alebo isiel cielene po napocuvani co to tam bude v realite, ja teda určite nie :D tieto koncerty predcia vzdy vsetko nie to este nejake ocakavania. a teraz kto z tých ludi co boli na pohode ale aj tých co boli priamo v stane poznal avalanche kaito takto rok dozadu? ja teda určite nie, sam michal tiez nie... ten lineup je uplne v pohode že niekto si tam ide tých headlinerov, ale to čo tam miso vysklada to je proste narez, chodí, vyhladava nam toto, ukryte perly, kolko krat uz si niekto pozrel niečo na yt a potom na posiu zrazu stala uplne ina kapela ako mal o nej predstavu... tie koncerty predcia fakt vsetko. cely rad v historii pohody. O. nasiel michal. avalanche neviem ci sa nahlasili sami ci ich poslal nejaký agent ako tip... ale aj z uplne opacneho sudka napr Liniker, bolo mi jasne ze ju chcem vidiet, ale kto cakal ze to bude najlepsi koncert pohody, ze sa tam vyblazni, ze bude tak stastný, ze sa tam nedalo tancovat? skor ze sme nevedeli tancovat :D liniker to tam rozmlatila v tom najlepsom zmysle, slovenske dievcata su top tanecnicky, ale tam na tie kroky proste nemali co im liniker davla, je to tazke no :D samba hned prestriedana, no nie je polka co este aj tu tu ludia tancuju na 2 doby :D ale iste asi vela ludi sme cakali niečo pokludnejsie od nej ako toto sialenstvo :D potom napr bohyňa shigirl ako bola xy krat nazvana, ved tam odspievala vacsina publika, co fakt je na Pohode ak sa nejedna o nejaku sk/cz hviezdu fakt nei ze vynimka ale až nepoznane... toto su pre mna uplne nove polohy Pohody... oktrem toho fakt skvela je. Ale aj Sampa t G co som si s nou strihol... sampy skoda, pisem o tom nizsie niekde o tomto nestastnom fenomene festivalovom, ale je to skvela vec... lenze mna bavi este aj nasa scena ako ju ma Pohoda co by uz kludne mohol na rozdiel od zahranicnej vyskladat takto nas iny fest, ale to proste nevysklada, fajn undergrandovy tvrdy rap to som ani nevedel ze tak skvelke veci mame, iamnot tiez jedna topka nasej sceny spoznal som len tesne pred Pohodou, velka skoda toho prezvuceneho koncertu, co bol problem celeho toho stanu pre mna... do toho premiery sucasnej vaznej hudby, skvela spomienka na Filipa Topola v jednom uzasnom ponati opat klasickeho orchestra s dirigentom, legendy starých fotrikov top jazzmanov... k tomu este aj ti headlineri, mandy indiana co som uz nejak stravil že je jeden z xy koncertov co som nestihol akurat co som uz len stretol katseft a wratka ze uz to skoncilo... toto nezazijes nikde... mam svoje zanrove festivaly, to tiez nezazijes nikde inde a zas keby ze som trebars fan qotsa tak si zajdem na nich a nepotrebujem ich na Pohode, tak ako Cure, ale za mi Pohoda priniesla z legiend trebars topkove veci ako industrialnych einsturzende, skackove legendy, gitarove legendy, postrockove, bjork, kraftwerk... komuchýba stredný komerčný prud ved nech si užije lovestream, ako vravim super mestsky festival aký by malo mať každé hlavne mesto a komecne ho aj BA ma

    • Peter_BB
      22. 8. 2023, 10:07

      @Darkov_tato Uplne suhlasim, a verme snad ze vyjdu Iggy a/alebo the Smile, ci nieco ine "konsenzualne". Bavit sa o tom, ze historicky najdrahsi """umelec""" Pohody by lepsie zapadol na rozpoctovo silnejsom a sucasne a logicky na masovejsi vkus orientovanom Lovestreame, by malo zmysel az ak by sme mali k dispozicii aj presne cisla o financiach, a aj vsetky potrebne "insiderske" info. Sucasne ale mame verim pravo glosovat to, ze ten poloprazdny areal vo stvrtok a piatok bol zjavny, a sucasne ze s najvacsou pravdepodobnostou sposobil financne straty nielen stankarom, a pre toto si uz "risk cislo 2" s nejakym takto extemne financne narocnym rapperom tipujem Agentura netrufne. Ale opat len tipujem :) S QotSA by to zrejme islo len ak by sa spojili vsetky necakane faktory ako ze by ich zastupoval agent s kt. sa Miso pozna, vydali by slabsi album, a Agentura by nemala kladne odpovede na jej "primarne ponuky", ono v podstate tipujem ze s tym bookingom "Cencha" to nebolo zas az tak velmi odlisne :), ale opat len tipujem a to mi velmi nejde :)))

    • emo
      22. 8. 2023, 11:13

      @Peter_BB no a nie je to uplne jedno? Pozrime sa len tak z rýchlika na niektore veci a idem teraz fabulovať z druhej strany: prvy rocnik ci dva neviem ma absolut nezaujali. mario nam sice kdesi vtiskol na nejakej akcii letak ale nejak ma to neoslovilo, chodil som na jeho akcie na TN hrade predchodcov Pohody ale toto nic pre mna... mail sme vtedy silne akcie ako alt. leta Pohoda bol nejaký šumášik , byť v KE asi idem ale rozhodne nie na cestu do TN. Pokryl pekne dieru na trhu. Potom obdobie asi najvacsieho hejtu, aký uz Pohoda nikdy nezazije ze co to ma byt taha na rockový festival elektroniku. smejem sa osobitne z kazdeho jedneho slova. ano navstivoilo sme tie stany, uprimne boli prazdne, bolo nas tam kolko? 7? fajn tak sme si tam tancili a co na tom, paradicka, tak to vlastne my sme boli ti hejtovani ze co to tam podporujeme? :DDD ale samozrejme bol hejtovaný Mišo. Dnes kto by sa uz takým zaoberal že čo tam má orbiť elektronika. samozrejme tie hejty čpo boli na predchodcovi tejto parta ci na pokecoch ci kde ze co tam robia dredaci na Pohode :D, to bola realita. SBS na prvých Pohodách? ten neskutočný bordel na zemi? tá gastronomická stoka? potom sprchy blablabla Podme dalej len na hudbu, tak Pohoda ukazala ze sa tu daju dotiahnut mena zo zahranicia co ficia na MTV atd. Potom tu dotiahli tie legendy reggae a ska a gitarove legendy. Potom tu boli skvele koncerty opat kde boli sme boli 5ti 10ti, dnes máš taký koncert ked je 10 ludi? ludia si studuju kapely, pestrost publika sa rozsirila, pomaly Pohoda podobehavala vsetko dobre co tu bolo od pestrosti alternativnych liet z prvych rocnikov, po gastro perly ako na myšmaši... že rozbehla nejaké veci ohladom headlinerov a potom to prenechala iným festom a ide zas dalej? lenze vsetky tie kroky boli silne hejtovane a musela si ich Pohoda vystavat, to mala skoncit s elektronikou, len preto ze to kazdy hejtoval a v stanoch bolo 5 ludi na interpreta? dnes naopak stale pocut ze elektroniky je malo a to sa uz vobec neozyvaju skackari trebars ze kde su tie silne skackove roky... kto ma takých Plastikov trebars na akciach tohto formatu? Kto dotahuje na akciu veci co neskor zaniknu alebo sa stanu slavnymi ze dnes by ich mal za x nasobok ale prave sucastou ich spoznania bol práve on? kto "vychoval" a "vytvoril" publikum ze multi zaner je fajn a ze mat na "rockovom" festivale ja mat elektro ci vaznu hudbu, orchester, ludovu hudbu je uplne v poriadku? kto "vychoval" ludi ze aj mensie skvosty ukryte nebudu mat na koncerte 20 ludi ale kludne az nepochopitelnych 500 ci 1000? To co sa teraz hejtuje bude asi bezným stabdardom stredoprudovych festivalov o 5 rokov, tak ako to co robila Pohoda pred 10timi dne s robia presne tie festy co sa inspirovali... fabulacie fabulacie, ale minimalne kus pravdy musi uznat uplne kazdy ze na tom je, aký kus a ako podstatný uz nechám na kazdeho ako to vidi :D

    • Darkov_tato
      22. 8. 2023, 21:48

      @emo narazal som len cisto na headlinerov, samozrejme, ze tam byva mnozstvo mensich tvrdsich veci. Asi sa ale vsetci zhodneme ze napriklad taki Smile su omnoho pravdepodobnejsi ako QOTSA. A preco vzdy s nezaujmom odchadzate od headlinerov, nesadli ti konkretne mena, co historicky oznamili a len si zasiel zo zvedavosti a nebolo to ono, alebo si siel na meno, ktore poznas a mas rad, no jednoducho zly koncert? Celkom by ma to zaujimalo :D
      Ak ohlasia Neubauten, co na 99,9% neohlasia, v tej minute si kupim listok :)

    • Darkov_tato
      22. 8. 2023, 21:58

      @Peter_BB ten vysledny line-up je podla mna co sa vacsich mien tyka z velkej casti uplne iny ako zamyslali na zaciatku. Kolko odmietnuti, improvizacie, smoly aj stastia musi sprevadzat taky booking.. velmi by ma zaujimalo ako cely ten proces funguje pri velkej kapele od poslania mailu az po finalne potvrdenie a ake dalsie premenne do toho vstupuju okrem penazi, logistiky a drobnosti kt. si mozno domyslime. Asi sa to natahuje dlho aj koli tomu ze umelec xy caka aj na lepsie ponuky a moze sa potom rozhodovat, rokovat, dotahovat sa. Koniec leta, zaciatok jesene.. to je urcite velky boj festivalov, kde par hegemonov ma najlepsie karty v rukave.

    • MG2
      22. 8. 2023, 22:44

      @Peter_BB naozaj mame pravo glosovat napriklad to, ze ten poloprazdny areal vo stvrtok a piatok bol zjavny?
      mame tu vobec nejake pravo spochybnit bozske slovo velicenstva Kascaka ktoremu trci zo zadku zamilovana hlava Vritoleza zmagoreneho, ktory tu kazdeho kto sa odvazi nieco trosku kritickeho povedat na kascakove dielo oznacuje za hejterov? Hejteri sa odvazili nieco povedat na elektroniku, oooo co si to dovolili! Zli zli hejteri sa odvazili smiat sa z dredakov, nedivim sa im asi videli zmagoreneho vritoleza :))) niekto si dovolil nieco povedat o sprchach a bordeli na zemi? Hejter! :) nikto nesmie nic kritizovat iba vychvalovat na nebesia nasho bozika a modlime sa k nemu za jeho mudrost, za jeho nekonecnu muuuuddrost saralabanda a vliezajme mu do prdele ako ja, Vritolez najoddanejsi :)

    • emo
      22. 8. 2023, 23:55

      @Darkov_tato rucajuci sa nojbauteni festivaly nechodia a vtedy ked isli aj na Pohode hrali, tiež nepredpokladám že by ich Pohoda oparovne bukla a že by oni opatovne festivaly isli. Klubový koncert ajnštrucende j eo niečom inom ako bol na Pohode, ale velka parada aj Pohoda. k tým headlinerom len stručne - nie že sa mi absolut ziaden nepacil, na niektorých som bol ale bolo to mizive %.Sme s manzelkou zohrata dvojka - proste prideme na koncert popocuvame koniec jednej veci a pockame si este na druhu ci ta prva nahodou nebola len niečo čo celkom nevyšlo, potom len pozrieme na seba a hned vieme o čo ide a bez slova sa otocime a odchádzame :DDD ma to viac faktorov ale proste v tej chvili je to slabe. Pohoda ma odjakziva pre nas slabych headlinerov ako som to tu uz xy krat pisal a ovela viac sa zabavime na kvalitnejsej hudbe na mensom podiu, ale tak skusim aspon nejake veci aj ked to len tak co mi napadne, je to dost nepresne, tak hlavne v tej chvili proste nehraju dobre 1. nie su zohrati 2. nie su dobri hudobnici, to že im niekto vysklada album v studiu ok, ale zivy koncert im nic neodpusti 3. od haedlinera ocakavas ze bude vediet spievat, tvari sa to ako najlepsia skupina na svete s najvyssimi predajmi a to uz by si zasluzilo aby to malo kvalitu zodpovedajucu tomu ze su to nejaka top kapela, to ze to v studiu musi naspievat po slovach alebo az po slabikach a potom to tam niekto pracne sklada a potom na koncerte vidis co to je v skutocnosti, to je co? to nie je nejaka mala punkova kapela co mimochodom intonuje jej spevak lepsie ako ta super kapela? isli sme na pohodu a v aute nam hralo fm a tam dokonca nemenovana vystupivsia na pohode spievala falosne aj na doske zo studia, nebol to headliner priamo ale stredne meno tak ich koncert sme si rovno dopustili.. 4. tak ako tu bolo pisane po festivale, jednoducho to nevedia tak dat, nie je tam to nadsenie, nejaka povinna jazda 5. problem co som nacrtol - festivalova verzia koncertu, neoridu s celou kapelou napr. nisśie to ja menujem kto, ale uz neopakujem, pozrieš si koncert na kexp a wooow, potom ale na festivale, no škoda 6. vela hedalinerov je realne iba umelo vytvorených hviezd, kde kvalita ich umenia neodzrkadluje vobec ich postavenie - kalsicky komercny pristup - vytlak je sposobený nie objektivnou spickovostou umelca ale talkom manezmentu atd atd az po obete biznisu a postavenia co nezvladli svoju slavu, maniere blablabla - proste vedla hra niečo lepšie, uprimnejšie, čistejšie a ešte aj objektivne umelecky kvalitnejšie s virtuozne lepšími hráčmi. s čistým spevom a kepela šľape tak ako má, ma to aj náboj a myšlienku, energiu a neviem čo všetko ktore su lepšie... a ešte stručnejšie: prečo by si išiel na nojbautenov a nie na centrala, ked cc je zjavne headliner a ajšturcende ani z daleka nie?

    • emo
      23. 8. 2023, 00:37

      @MG2 Vy fakt to nemate v hlave v poriadku, alebo neviete citat: pisem ze Pohoda nemala ziadne sprchy, bola gastronomickou stokou a bordel bol na zemi po kazdom koncerte ze sme sa tam brodili po clenky v plastovych poharoch rozsliapanych... ved ja som tu najviac hejtoval ten bordel co tam ludia robili... prvý krat ste si nekupili priamo na Pohode listok na buduci rocnik, co som ja jakziv neurobil bez toho aby som nevedel co tam bude, ale ok, ved volil som matovica, som fasista co mi este stale mate priamo do oci povykrikovat a vsetko na svete chcem... to ze cast ludi hejtovali festival daleko ale ze daleko viac predtým ako posledných 10 rokov je proste holý historický fakt sa nič ine. nijak to nekomentujem ved demonstracne opustali fest ze nebudu chodit na festial kde je elektronika, je to ich vec, nikto nikde chodit nemusi a ked sa mu tam nepaci tak snad tam ani nepojde. a ja si budem hejtovat koho a čo ja chcem a kedy ja chcem a ako ja chcem, je to čisto moj problem ze mi vadi sa brodit plastovym odpadom na festivale a kdekolvek. A Vám ked sa nepaci festival, tak neviem naco ste mi ho podporovali a naco mi ho platite any ja som sa na nom mohol bavit. netusim naco a je mi to total jedno preco to robite, rpobte si to alebo nerobte je to čisto Vaša slobodna vola po ktorej mna nic. Tak isto si volte koho chcete co tu tolko politizujete, mne je to total jedno, kazdy ma pravo si volit koho chce, o tom su demokraticke volby. Ked sa Vam paci volit tych kvoli ktorým Vám chýba 20.000 na ucte na Vas dochodok, kludne si ich volte, alebo hocikoho ineho alebo nikoho. lenze tých 20.000 co Vam chýba a ešte len bude chýbať, tie niekde su. No kde su? ved ja mam z nich auto tak sa vozim na aute za Vase prachy, ja som nechcel aby som tie prachy dostal z Vasho uctu a som proti tomu, ale ked Vam to vyhovuje, tak co uz ja s tam narobim. ja sveje prasule za svoj odvedený vykon dostanem, ze to je z Vasho dochodku a nie len z neho ale aj dalsich vasich penazi o tom ja nerozhodujem, je tu len jeden balik zdrojov. a chlieb sa je, tak vsak ved ci tu kudne na mna makajte, lebo ja pojdem skor do dochodku tak si tu drhnite na mna ked je to take fajn, ale pri husakovych detoch ako pojdu do dochodku to tu proste cele padne, uz teraz nestihate platit dochodky co cela moja rodina ma vyssie ako Vy plat, ak teda nahodu mate priemerný plat, co ja netusim aky mate ale ked lepsi a spravodlivejsi nechcete, co ja s tým narobím, ved mate svoju slobodnu volu a ja Vam rozhodne zakazovat nic nebudem, z mojich dani Vy nic nemate, lebo ja ziadne dane neplatim. tak si tu kludne hejtujte nehejtujte, vykrikujte nevykrikujte, ale makajte si dalej z coho nic mat nebudete potom, nemusite uz drzat hubu a makat, kludne si nedrzte hubu a makajte ved ja za niečo na festivaly chodit musim, šup šup brat moj, ste mi rodina tak snad ma nenechate v stychu

    • emo
      23. 8. 2023, 08:03

      @MG2 okre, toho tie magoriny co píšete, už neraz som Vám napísal, že ,a uplne minaju, prisudzujete mi veci uplne opačné a mate tu viruálnu osobu co ste si vytvorili a prisudzujete jej uplne opačné veci až do takej hlbky že ked ja hejtujem si to Vy otočíte že to čo hejtujem si to otočíte že sa sťažujem že to niekto hejtuje :D teraz mate zas nejaku domnelu vysnivanu predstavu az do takých detailov :D že spochybnujem nejaké stavy v štvrtok a piatok večer :D lenže opat len chybička totálneho výplodu fantázie, ked nie tak mi kludne ukazte kde to spochybnujem, nezvyknem ako Vy fabulovať o čomsi o čom nič neviem :D samozrejme ani nemôžem vedieť 1. štvrtok som na Pohode vôbec nebol a koľko tam bolo ľudí vôbec neviem :D 2. piatok večer som bol tiež mimo areálu a celý čas som sa tam vôbec nenechádzal :D tak opäť ani len netuším pocitivo koľko bolo ľudi niekde kde som vôbec nebol :D Do TN sme prišli iba čosi pred 13.00 kde som sa zúčastnil WP stretnutia a opätovne som do areálu z parkoviska vstúpil až o cca 23.00 :D takže absolutne netuším ako to tam vyzeralo vo štvrtok večer alebo piatok večer :D Či tam aj rovno bolo terbars štvrtok 5000 ľudí, to môžte pocitovo vedieť Vy ale ja nie :D a či bolo v piatok večer so mnou na parkovisku a mimo arealu trebars aj 15000 ľudí a ako to bolo počtami vo vnutri zas možte pocitovo tušiť iba Vy :D ale ja neviem ani ako to tam bolo v sobotu večer, na koncertoch terbars o 18.00 alebo 19.00 kedže som sa tam vobec ani len nenachadzal :D... ospravedlnujem sa, že zas a opäť Vám nezapadám do Vášho vybajneneho ema a ani do Vasej vybasnenej emovej reality a ani do z Vášho prsta vycucaných emových názorov :D chyba bude opäť niekde uplne inde :D

    • emo
      23. 8. 2023, 09:23

      @MG2 tak som si špeciálne kvoli Vám pozrel teraz timeline aby bola sranda - streda, štvrtok - nie som ani len v TN :D piatok 13.00 som na stretnuti wp, potom opať vstupujem do areálu až 23.30 jemne s pristavím pri Benovi možno na jednu skladbu aby som stihol koniec Linikerky :D Piatok som až 16.30 na Agon ochestra, milo ma prekvapila učasť , keďže som na takúto vec predpokladal podstatne menej ludi, ale časy kde som na Pohode videl skvele koncerty v počte 10 či 20 divakov su davno preč, pokial pamatam tak 2011 naposledy :D Potom som bol ale pred stanom na mulatu kde som fotil atmo Pohody, mimochodom som taký vritolez ze aj ked som minulý rok fotil oficialne, nezverejnil festival moju jedinu foto :D potom sobotu sa zas vraciam na druhý moj koncert celej Pohody až cca 22.30 a tam si strihame napoly skvelu Sampu, /zial na tom jej velmi priemernom koncerte aký kedy mala, neviem či nie aj podpriemernom vzhladom na ten festivalovy mod co sa tu ponosujem ze tym Pohoda a aj ine festy trpia/ a skvelu Shygirl :DDD takze asi tak sa ja vyjadrujem k tomu kolko bolo na Pohode ludi vo štvrtok a piatok večer, ked som tam vôbec nebol :DDD jo a potom sme opustili O. s prekvapujuco silnou ucastou co som fakt nečakal, lebo koncert bol zial skvelý no dali sme mozno 1/3 lebo bol brutal prezvučený, to iste skvela naša IAM čo sme zial opustili ešte skor, jo potom este pamatam že teplaren stage bola tak "prazdna" že sme tam ani nedostali lebo dost ludi stalo vonku ze tam nevedeli vojst... čiže zas len total nevyšli fabulky Vase, čo presne viete ešte aj ake hovno som dnes rano zo seba dostal... no dajte ešte niečo :DDD

    • MG2
      23. 8. 2023, 09:53

      @emo tak nielen schizofrenia, ale uz aj alzheimer? ak nie jedine zeby to bolo zase klamstvo :))
      tak dobre VR tu mas nedalo mi to velku namahu, najprv tvoje hodnotenie navstevnosti festivalu celkovo, kazdy kto tam aspon raz bol vie ze kedze sa nepredavaju listky na jednotlive dni tak je pocet ludi v piatok a v sobotu v podstate rovnaky a tvoja namaha s vyrabanim si alibi po dnoch a hodinach ako Kiska pri podvodoch s DPH bolo uplne zbytocne a hlavne smiesne :)
      emo 12. 7. 2023, 12:44 :
      3000 nepredaných lístkov mi príde velmi blízke realite... 10 ludi dole realne poskytne takýto komfort ako sme zazili, to snak kazdy masliaci clovek chape, že tych 3000 ľudi presne takto uvolni miesto, kto by to stale nechápal...

      a nasledne aj tvoje hodnotenie opovazlivcov co si dovolili napisat ze ludi bolo ovela menej ako klamal kascak a ty si uctivo papagajoval ze len o 3000:
      ...skoda aj citat tie reakcie ludi bez holistickeho chápania vecí a obzvlášť výplody zneužité...
      ...skolkarske casy mnohym neskoncili a maju az nepochopitelnu tuzbu neposunuť sa na 1 stupen ZŠ ale chcu sa vratiť do jasličiek...

      a pridam privetivu uctivu uplne nehejtersku reakciu ku mne ten isty den (tema gastra):
      ...nemáte najmenšiu šajnu o svete v ktorom žijete, také že holisticke a kriticke myslenie to by uz bolo asi velmi vela tak jak u protidrogovej razii vydrbaneho dilera pančovaných drog...

      symbolicky odkaz pre teba na zaver :
      https://youtu.be/_PaFgkU0GPI
      a tymto o tom koncim, mam o teba starost aby si sa aspon raz za dve noci vyspal vritolezko a nemusel dumat a pisat psychoslohy na wr :)))

    • MG2
      23. 8. 2023, 09:57

      -na wp

    • emo
      23. 8. 2023, 12:11

      @MG2 ale ved to stale vsetko sedi, nikde sa nevyjadrujem ako bolo v cas eked som tam ani nebol a 3000 dole kapacity, teda nejakých 27000 bude velmi blizko realite :D ci to bolo 25 alebo 27 je jedno 15 to urcite nebolo :D ved nevidim nikde ziaden rozpor, kde je?

    • emo
      23. 8. 2023, 12:23

      @MG2 k tomu spanku inak to je moj stary vtip tu na wp, ze vravi si emo na Vianoce ešte tri krat sa vypsim a je tu Pohoda :D a tamto Vam je aj tak jedno, aj ked zverejnia pocet ucastnikov uz teraz viete ze budu klamat, tak co s Vami? jasne onisu tiez dementi a smi si vyblkovali parkin P1 aj P2 a akoze si vypredali karavan parking a tiez chatky a stany... vite čo? samozrejme že klamali, ved podla seba sudim Teba, v skutočnosti sa predalo iba 30% P1 a iba 10% karavanov, chatka inovec a neviem jak sa volaju tak tie v case ked oznámili ze su vypredané, tak boli predané len dve a oni si stopli predaj aj to jednu museli vracat peniaze a v druhej mi zaplatil noclah Soros, ale to som odmietol... máte tam ako vždy uplne jasne čiste konzistente linie, ved to je jasne

    • Darkov_tato
      23. 8. 2023, 16:23

      @emo Jo rozumiem. Osobne som z tych menej narocnych, ak to nie je vyslovene zly spevacky, ci hudobny vykon, v pohode to odpustim, dolezity je pre mna celkovy prejav, ci to danej kapele verim a tiez, ake ma samotne skladby, to je alfa omega vsetkeho.
      Ak ma kapela spickoveho spevaka so skvele zohratou kapelou za chrbtom, no hudba nestoji za nic, tak vtedy odidem ja o 5 minut, nezalezi na tom ci je to headliner alebo mala zacinajuca kapela. Aj keby niekto nie je dobry hudobnik je mi to jedno. Ked mas rad EN a industrial alebo punk ci niektore odnoze elektronickej hudby, tam nie su top hudobnici v zmysle zrucnosti ale maju dobre napady a skladby.. za mna to staci.
      QOTSA si neviem predstavit odist o 5 minut lebo oni su teda zohrati fantasticky, spevak je tiez dobry a skladby su silne - t.j. vsetky atributy svetovej spicky, co viac si priat.

    • emo
      23. 8. 2023, 17:26

      @Darkov_tato uplny suhlas, ja to dokonca mam tak, že znesiem a tesim sa bavim asi na uplne kazdom koncerte, co by som aj reprodukovane ich nahravky vobec si zamerne nepustil... ale tu je ina situacia mas paralelne 2 alebo 3 koncerty a predsa je nonsens aby tam kapela takeho formatu sa hladala an podiu a konecne sa stretli kdesi v polke koncertu, ked iem na kapelu co ma 1000 fans neocakavam od nej ze poda take vykony ako svetoznamy intrepret co vyhrava najprestiznejsie rebricky... uz tu potom neverim lebo je to zjavne cele umelina vytalacena, asi ako ked prisli imt smile na nahravanie prveho albumu do BA a tam ze no prvý den si oddýchnite este vsak ste docestovali a pomaly vecer je a zajtra o 10tej zaciname, zajtra o 10tej ich laco lucenic privita no chlaci tak gitary uz mate nahrate... no chapes je to proste tak az po fejkovych interpretov co tu hudbu ani nerobili ale ved dobre vyzeraju preto je super skladatelka billie eilish, alebo teraz jain co ma ten hit makeba, lebo su autenticke prave, hudobnicky... stale vravim že som velmi chcel ist na koncert britney s. lebo v tom case mala najlepsiu kapelu na turne vyskladanu z top jazzovych hudobnikov... ok toto je cesta, som topka tak mam topkovu kapelu tie koncerty museli byt lahodky ako jej to tam urobili... to je ale adekvatne nejakej ikony co ju zerie masa a mas ju vsade lebo na koncerte ziaden zvuk len obraz je asi fakt malo. alebo som potom nejaky pankac a som kludne hviezda vsak ok, ale tak si zober takých slavnejších punkačov ved ti ludia spievaju fakt dobre, kompoziciou a zlozitostou hry tam vela vody nenamutia, ale sa na to ani netvaria a aj ked hraju špinavo a nahravky robia napr so zamerne nekvalitným zvukom čo k tomu patri tak to proste cele sedi a nehraju sa nic ine, okrem toho su tam fakt skvosty aj v takom punku

    • Peter_BB
      23. 8. 2023, 23:17

      @Darkov_tato S bookingom je to verim presne tak, ako pises. A plus navyse bohuzial to, ze "hegemoni" si zrejme casto doslova kupia desiatky najpopularnejsich umelcov v tom zmysle, ze ti umelci musia hrat vylucne vo "venues" a na festoch "hegemona", a nezavisle festy ako Pohoda su doslova bez sance hoc aj by v loterii vyhrali "kredit na honorare 10 milionov eur". No a sucasne nielen "hegemoni", ale aj mnohe bezne festy v zapadnej casti EU proste preplacaju ponuky festov ako Pohoda ktore funguju logicky s nizsimi rozpoctami, kedze nasa kupna sila je nizsia, ale aj pre mnohe korporacie kt. tlacia do festov velke peniaze je slovensky trh proste nezaujimavy vo vseobecnosti kvoli malemu rozsahu trhu a nizsej kupnej sile.

      @MG S odstupom casu mi coraz viac dava zmysel to, ze Agentura zo 2 tyzdne pred festom rozdala cast nepredanych listkov partnerom aj preto, aby mohli obsahovo spravne vyhlasit ze zostalo na predaj uz len 3000 listkov. Uz som tu veirm pisal o tom, ako nam cez "resale" chceli predat listky viaceri kt. tvrdili ze ich vyhrali v sutaziach ale nevedeli to podlozit ziadnym emailom ci obalkou, ako keby im tie listky poslali telepaticky :) A kamarata napadlo ze tie listky dostali zamestnanci napr. Sporitelne s tym, ze ich mali zakazane predavat, tak proste museli klamat. Dost ludom takto zostali listky hoc ich chceli len na predaj za ucelom zarobku, a cast mozno ich nakoniec ani nevyuzila, a cast prisla len na sobotu lebo si nemohli ci nechceli zobrat dovolenku. Agentura ma presne statistiky, a tie verim budu motivujuce skor k tomu aby sa snazili o umelcov ako v roky v ktore bola Pohoda vypredana.

    • emo
      24. 8. 2023, 03:25

      @Peter_BB to je vseobecny trend. vlastne vsetko co pises. kapely idu dimetralne odlisne hore, o tom hovoria vsetky festivaly v rozhovoroch, ten komercny biznis dnes valcuje viac este ako v minulosti, ceny listkov absolut nereflektuju taky vyvoj. uprimne by som iba fabuloval keby som sa k tomu vyjadroval, par festom vidim az do kuchyne kde sa to vsetko vari, ale určite nie Pohode o ktorej neviem z tejto stranky prakticky nič, alebo fakt iba pramalo, takze o tom sa snad nema zmysel bavit ani vobec napr som mnou. Ci bolo malo ludi ja vobec netusim, taký štvrtok napr.vseobecne je kazdy rok malo ludi stvrtok, z toho nieco vyvodzovat moze iba bulikar s bulikmi. V casoch ked sme jazdili este s malou babikou sme sa kazdy den chodili kupat a clovek vidi kolko ludi si berie nalepky a dava pasky na brane v piatok a este aj v sobotu, cize sa len nevracaju ale este len prichadzaju. festival je samozrejme poloprazdny, kto nechodi nevie si ani predstavit aka bola hustota ludi s paskami na ruke napr na TN kupalisku, ale určite daleko hustejsia ako na samotnom festivale :D masy ludi su na stanici s paskami alebo len prichadzaju atd atd, ved to je jasne... ake su tie pocty ja neviem ale ani ma to nezaujima, Pohoda odolala vsetkým tlakom :D urobit zo stvrtka plnohodnotný deň... ci je tam vecer piatok 10000 ludi alebo 15 ci dokonca viac netusim, silne pochybujem ze viac ako 15 tam niekedy vo stvrtok bolo, ved nehraju sceny este a na tokom nejakom koncerte ba sa to muselo odrazit a hlavne ako pisem vidim ake masy ludi este dochádzaju piatok a aj sobotu a paskuju sa atd, cize tu na tieto buliky ohladom toho ani nereagujem, ved to su ciste fabulky... kazdy rok citit ovela nizsi pocet stvrtok ako napr sobotu, ale mne to je total jedno kolko to je. sam som stvrtok nebol tento rok tak netusim kolko ludi tam bolo ci 10000 ci kolko a uprimne odhadnut to ani neviem,. len viem porovant s minulymi rokmi teoreticky pocitovo. Piatok som tiez nebol, tak neviem ci bolo menej, masy dochadzali este ale ja som si riesil svoje, v sektore P3 tam este dochadzali masy a pribudali rady. tak piatok vecer netusim ako to vyzeralo. piatok noc ale uz som bol to bol klasicky standard Pohody, ze by tam bolo v nocnom festivale nejak vyrazne menej ludi ako 22 to nemozem povedat, skor by som povedal ze viac, ale kolko bolo 22 tiez netusim oproti 23, podla koncertov sa to vobec neda urcovat, lebo skvele koncerty a malym poctom ludi boli fakt tak 2011 koncom tohto ukazu kde vsetko islo na headlinerov... posledných 10+ rokov stale pribudaju pocty ludi na mensich scenach a etda zjavne klesaju pocty na headlinerov, co je mi opat total jedno, ale aj ked pre mna osobne zla sprava, snad sa mozme vseobecne zhodnut, že je to pozitivny fakt... predsa len ked mas na koncertoch v klube 200-300 ludi a na 30000covom festivale mas 20 ludi, tak to asi niečo hovori o navsevnikoch festivalu :D Publikum sa ale diametralne menilo, mylsim ze ten trend sa este stale nezastavil a narasta, aj ked napr minulý rok ma trebars dunaj fakt sokoval kolko mal ludi... rovno priamo bez polemizovania sa dohodnime, ze napr roku 2010 by tolko ludi nemal. V podstate je to skvela sprava, že pribudaju na Pohode takto silno moje krvne skupiny ci uz stari magori alebo to ludia objavuju, ale to sa da povedat aj kapelach ako tento rok O. atd atd, obzvlast teda napr kazdy rok tie tvrdaciny co ukoncuju kapely Pohody v uz skor rannych nedelných ako neskorých vecerných hodinach a tento rok ma fakt dostali, ostatne ktorý nie? :D 22 a 23 topky jednoznacne aj ked aj roky pred tým nasi domaci chalani napr :D fakt kusky :D ze by som tam napr. citil nejaky prazdnejsi fest oproti inym rokom, to tiez nie, netusim kolko ludi v ten cas zije, festak je fakt prazdny kazdy rok v tom case moznoa le fakt cislo uplne zbrucha bo nemam ja vestecku gulu ako poniektori 5-8tisic? piatkovu a sobotnajsiu noc som ja ziaden rozdiel nevidel markantny ktory by sa dal jednoznacne vidiet oproti 22 a potom vitanie slnka to uz vobec nic sa neda urcit ved to najpr tam nikto nebýval a potom to islo snad az geometricky hore a potom tam uz boli take masy ze dovi dopo

    • Peter_BB
      24. 8. 2023, 09:44

      @emo Vseobecne trendy boli verim v ostatnej dekade kombinacia 1. znacneho narastu poctu letnych festivalov s 2. horizontalna aj vertikalna integracia kt. vyustila takmer do vzniku oligopolu Live Nation a AEG pre "stadionove koncerty", cim si tito hegemoni ovela lahsie ziskavaju monopol na najvacsie hviezdy vylucne na ich vlastne festy. No a Emo ty si jedna z mala vynimiek :))) potvrdzujuca pravidlo ze ludia chcu najviac prave tie najvacsie hviezdy, vid pocet ludi na Imagine Dragons na Lovestreame. Ak pridame to, ze tychto "komercakov" zacina Lovestream ucit pocuvat aj kapely ako Killers, Alt-J a Editors, tak tam zacina to, co napisal haluznam v "otvoreni vlakna" :), a o com sa tu bavime.

      Pohoda je verim takmer unikat v tom, ze vytvorila mozno najlepsie podmienky aj pre ucast rodin s malymi detmi na stredne velkom feste, a tiez aj luxus v backstage-i pre umelcov. Teda naucili na stredne velky fest chodit aj rodiny s detmi, a aj umelcov kt. by inac za rovnakych financnych podmienok zrejme neprisli. Ideal by bolo opytat sa napr. samotneho Thoma Yorkea a aj agenta jeho kapiel na to, kolkym umelcom a agentom (a ktorym presne) s nadsenim rozpravali o tom luxuse kt. zazili na Pohode a pre kt. im odporucali zaradit si Pohodu do itinerara aj za cenu nizsieho honorara. A potom od tych agentov zistit, ktory festival a kedy preplatil Pohodu a ako.

      To, ze nemame presne cisla o pocte ludi v arealy v jednotlive dni tohto rocnika, a tiez aj presne cisla o trzbach gastra a napojovych centier, som uz pisal. Ale zas kto sme neboli vyslovene slepi tak sme videli, ze tento rok boli ovela kratsie rady ako v 2004 - 2019, radovo polovicne. A na "CC" bola podla mna menej ako polovicna ucast ako na stvrtkovom headlinerovi v 2011 Mobym. Na Wet leg riedko, lebo sa islo lahko dostat spoza zvukara do asi 15. radu v strede, t.j. nielen popred tribunu uplne vlavo (vlastna skusenost). Toto, ako sa tu bavime, mame plne pravo uprimne glosovat a prave preto ze mnohi z nas mame obavy ze "stavka na omladinu" :)) a "rappovu sobotu" moze mat v konecnom dosledku vyssie negativne dosledky a externality ako ten pozitivny vplyv, kt. sa snad prejavi tym ze ovela viac mladych ludi v 2022 a pred 2019 vratane si kupi listky na cely festival a aj pride na cely festival (len ak vsetci tak, ako "omladina" vedla kt. sme tento rok stanovali, kt. mali vlastne 20l plastove "flase" s lacnym vinom atd.), ...proste cisla nepustia. Lovestream mal korporatnu Plzen po 3,90 eur a ak by si kazdy fan z "ID" dal po tri tak to je takmer 200.000 piv aj pri vyssich nakladoch na capovanie na feste (ale stale verim pod 1 euro za pivo) je to "kryci prispevok" ak spravne ratam vyse pol miliona eur. Toto mi vysvetlovali napr. v Detroite fans Red wings v ich domovskej krcme :) ze NHL zije v znacnej miere aj z predaja piv po ca. 10 USD za plechovku, v zmysle ze denne trzby za piva su vyse miliona dolarov. Je ludsky ocenitelne robit letne festy pre ucastnikov kt. si donesu vlastne plechovky tuniaka aj Red bullu a vino a tvrdy alkohol v plaste atd., a rehydruju sa bezplatnoiu vodou z cisterien, len taketo festy su "lahka korist pre predatorov", co je snad aspon trochu uvaha podporujuca tu s kt. nam haluzman toto vlakno otvoril :)

    • emo
      24. 8. 2023, 13:17

      @Peter_BB no vsak to je jasne, myslim ze tych 2 a pol uletaka tu si mozme vynechat a iste to kazdy aj chape. my sme LS opustili az tesne pred nim rozhodnutim ze nejdeme, minuly rok sme boli na LS a bolo super. Je skvele ze tu konecne mame taky festak, ved tu chybal ako sol, xy krat sme sa o tom uz bavili. BA je uplne spravne mesto kde to ma byt. a za mna konecne sme sa dozili nejakej vyvazenosti. To že Pohoda sa predsa len este povazuje za alternativny festak, minimalne teda multizaner vratane silnej alternativy a bola najvacsim festivalom to moze byt len v nasom kocurkove, konecne je tak ako to ma byt najvacsim klasicky komerčný festival so stadionovymi skupinami co maju xy nasobne vysie predaje a zhliadnutia... z tohto hladiska bola Pohoda maly zazrak a ako roky tvrdim tolko takych ludi tu ani nemame... teraz sa konecne veci daju do poriadku, ludia ćo tam chodili len tak ze ved najvacsi fest s najvacsim a nejlepsim zazemim komfortom uz pojdu na LS... bolo tam 60.000 ludi, ked bol listok v priemere napr 100 Eur tak to je 6 melka + dalsie veci a to uz by mohlo byt celkom fajn aj na tie stadionovky a velmi pekny lineup, hlavnu tu takýto fest moze priniest realitu do veci... stale tu este potrebujeme aj poriadna komercny festival pre mladez, kde by boli topky sucasne a prisli tu tie ozaj megalomanske producenske co by sa netvarilo ako nejaky rockovy fest a prineisli tu tie najvacsie hviezdy na ktore moja dcera musele cestovat az do amsterdamu atd atd... dufam silno, ze tomto rocniku totalnych pruserov LS sa festival podari dostat na eu standardy ktore 60.000 ludi ako tak zvladnu a nebudu tak neuprosne komplikovat zivot navstevnikom... ak by sme raz dokazali mať tie festy čo uz mame a k tomu 60.000 + festival so zazemim aspon kdesi na polovici standardu Pohody a este ten komercny fest dajme tomu 120.000+ tiez s tým standardom aspon na 1/3 Pohody stiahli by sme susedne krajiny tak ako si nase publikum roky stahovali oni k sebe, bola by to topka... nas by si tam kludne mali moznost stiahnut a spon an konkretne dni kapelami co tu neralne ludia vypytuju a mali by tam okrem interpetov typu beyonce či billie e. aj interpretov typu radiohead cure coldplay, k tomu nejaky dalsi posledny koncert bluru aby ani mardy si nemusel napoly s Pohodou strihat UK, potom nejaky posledny koncerty ac/dc a neviem čo všetko

    • Peter_BB
      24. 8. 2023, 23:45

      @emo Ak by to nebodaj vyslo tak, ako si to napisal, tak by som tomu bol velmi rad. A verim ze tiez kazdy jeden z nas, kto mame radi Slovensko. A verim ze je lepsie verit :), ako frflat :( Mna len trochu mrzi, ze sme na Pohode nevideli the Killers, a naopak mozno aj Centrala Cee-ho by mrzelo ak by mal v nejakom sci-fi filme :) moznost vidiet na nejakej "realistickej vizualizacii" ze kolko ludi by bolo na jeho koncerte, a kolkych by potesil, ak by namiesto zufalej snahy o "headlining" bol "predskokan" Imagine Dragons. Trhove mechanizmy mali vzdy svoje nedokonalosti, a tak tomu zrejme bude aj nadalej, kazdopadne ako wanna-be-ezoterik :) verim ze hoc nas tu nikto okrem nas necita :) tak sme aspon dali nase "vhlady" do "kolektivneho vedomia" :)) a ak uz nic ine tak sme aspon boli aktivni a nie pasivne "zrazi seno" :) niekde na FB ci nebodaj pred spravami "TV mamon" :)))

  • emo
    18. 8. 2023, 20:16

    parádička https://www.youtube.com/watch?v=PSgZ9oXJ1Vw tam ta daaaaaa, tam ta taaa da da... no jo ked prevezmeš život do vlastných rúk, stane sa hrozná vec, zrazu nebude na koho nadávať ako ti ho posral, boa jeho uz sa zas dni skracuju?!? Soros!... Bojovať za lepší svet a svetlejšie zajtrajšky z pozície netového diskutéra je tak úžasné, hlavne na fore nejakeho festivalu medzi hrstkou diskutujucich ktorých mám za totálny odpad spoločnosti... ja tiež mením spoločnosť z pozície nejakého blázna :DDD inak tieto tu divadielka keby niekto tiez bol radsej mimo vsetkeho hlavne mimo tej telky co v nej vzdy hovoria pravdu a ešte mimo dalsich obrazoviek čo v nich už hovoria úplnú pravdu... teraz robim projekt jednemu subjektu a tam maju zhodou okolnosti nejak viac homosexuálov ako je pomer v spolocnosti... nic take ze by tam niekto vykrikoval ze ja s buzerantom za stolom sedieť nebudem, to nie, ale ked uz tak, tak ked sa pozriete na profily týchto chlapcov čo sú na chlapcov, tak si tam zdielaju presne to iste čo tu ten osadnik či aký ma teraz zas nový nick pri svojej neunavnej snahe hladania svojej stratenej identity, zaujímave nie? no ani nie, teraz zas jedna holka tu nadava že kurvy špiny vyjebane ti ukrajinci beru nam tu pracu a asi po tretej vete na inú tému vraví, že bola teraz na stanici pre syna a videla tam takú ukrajinku čo nič nemá, tak jej dala peniaze... že sa tu dnes najdu nejakí ľudia čo ešte stale ziju tu v tej net bubline čiernobielej by bolo mozno sokujuce, keby nas uz dnes nic nedokazalo prekvapit... joj a jasne PS su liberali, alebo dokonca ultra liberali :DDD to asi keby sa dostali do parlamentu alebo vlady tak ako prve si oklieštia všetky právomoci :DD je tak krasne žiť si s tou potrebou neprijateľa :D a rodina je samozrejme taká sračka, že už len pri nejakom registrovanom partnerstve ludi ktorých ani nepoznám, sa mi okamžite rozpadne a moja kultúra je total veteš, čo už len pri strete s inou kultúrou okamžite zanikne... nemá to potom ale hlavu ani pätu čo hlásajú títo antivlastenci, ved ich tradičné hodnoty sú potom menej pevné ako posledný list na jaseni pri už len mávajúcej lúčiacej sa neskorej jeseni, teda kdesi v posledné decembrové dni

    • emo
      18. 8. 2023, 20:19

      @emo inak už roky poškuľujem po takej akustickej base, tak keby že niekomu slúži doma ako vešiak a chytač prachu a potrebuje sa zbaviť tak odkúpim :D

  • cookie
    18. 8. 2023, 17:47

    https://youtu.be/KhRa_sFqEkg

    pohoda, can you book something like this? no? yup, gotcha... malo techna, /ˌʌndəˈstandəbl/

    • Brain
      19. 8. 2023, 11:05

      @cookie celkovo mam pocit ze nejaku showcase night by pohoda mohla zvladnut v mensom stane, stale spominam na legendarnu drumatique noc, a je vela labelov (napr. Brainwaves) co by dali tomu mismasu trocha koncept

  • Murdoc
    18. 8. 2023, 09:47

    povídání s Michalem z Besedy https://vltava.rozhlas.cz/artcafe-z-besedy-2023-hudba-je-v-nejlepsi-kondici-od-kdy-ji-pozorne-sleduji-rika-9053762 btw, kdy se tam konečně potkáme Pohoďáci? je to v podstatě jen z druhé strany Karpat :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa