Airport Trenčín 11 — 13 July 2024

Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • emo
    14. 6. 2020, 20:19

    No Lives Matter
    co citam po Slovenských sieťach "all lives matter" :O žasnem
    https://www.youtube.com/watch?v=hlk7o5T56iw

  • emo
    13. 6. 2020, 18:19

    ta čo ludia festivalujeme? jaksi sa nam teda situacia vyvinula, jasne že z oficial festov nič ale už je jasne že festy budu, pohoda bude a kopec dalsich vo svojej pozmenenej pohode, o velke festy sa ani nesnazim, myslim že svojich par ludi pripustnych uz maju, ale nejaký menší zrušeny asi dam, jasne ze nemozte tu dat kde ste sa dostali ci chystate, tak aspon dajme taku anketu od skupiny Lucie, do komentu
    1. "já se teším a vím určite že ne sám"
    prípadne tí šťastnejší
    2. "já se moc teším"
    a snáď sa aspon približne pochopíme :D ja dávam teda 1. asi iba 1krát ale už brzy

  • miso98
    11. 6. 2020, 23:27

    bry vecir all
    emo, videl som (na msngri) zes´ bol s pejskom pred divadlom dnes :-) to sme sa dajako tesne minuli potom. zajtra sa daco kona v Pokhoi - asi tam zajdem na pivko, pridzi ked mas cestu.
    Pitu - ked pojdem do BS, dam znat...mam pocit ze sa ten cas blizi, uz Mari na mna tlaci :D ozvem sa..
    ostatni co ako sa mame? kuky, taus, elle, viktor... (niezeby sme boli v dakom intez.kontakte, ale vsak spytat sa mozem) :) tu v KE daku P.party .. by trebalo spravit.. miso, tono, zorganizujte nam volaco. alebo poslite nam laskyho do Colla.

    • Peter_BB
      12. 6. 2020, 10:18

      @miso98 :)), k sukr. veciam sukromne=email :), a verejne k akciam KE mi neda nespropagovat tuto planovanu na 10. oktobra v Tabacke: http://www.pucung.sk

    • emo
      12. 6. 2020, 16:55

      @miso98 :DDD uvidime... ahhhh ale to je velmi dziva akcia, tak to vyskocim :D

    • cookie
      12. 6. 2020, 18:04

      @miso98 soj mižu! co ti poviem... nik dy nebolo lepsie... :) o takomto case sme uz mohli peachovat na krizenia...



      ACAB

    • miso98
      13. 6. 2020, 18:27

      @Peter_BB v oktobri? hm..ako by moj tatko povedal: treba dožic!
      fuu super.akcia to bola vcera!! ja som tam dosiel az okolo 10tej asi? ale krasa
      ej veru ze sme uz mohli peachovat na krizenia, teraz mozeme peachovat akurat ..len tak ..in general. :-(

    • Peter_BB
      13. 6. 2020, 19:59

      @miso98 verme, ze sa nejaka zaujimava akcia s fajn koncertami este zjavi skorsie, a vidime sa na nej v KE.

    • taus
      22. 6. 2020, 16:32

      @miso98 ahoj Miso, ziju. a mam se :)

    • Peter_BB
      23. 6. 2020, 09:24

      @taus :)) Az Boh da, otravujem Vas opat ohladne piva na Břevnove, zrejme 5.-6. července :)

    • taus
      23. 6. 2020, 10:36

      @Peter_BB Peťo, to jsem zrovna v Tatrách :) a Eliška se ještě nevrátila z několikaměsíčního vyhnanství v SK

    • Peter_BB
      23. 6. 2020, 21:36

      @taus :(( ze sa neuvidime. Ale :) tomu, ze podporujeme ekonomicku vymenu medzi ČR a SR :)

  • cookie
    5. 6. 2020, 19:24

    trosku takto, kedze piatocek... https://youtu.be/Y4ZOiXKi_nI

    S účinnosťou od 03. júna 2020 od 6:00 hod. do odvolania sa uzatvárajú všetky nasledovné zariadenia: zariadenia pre deti a mládež podľa § 24 zákona č. 355/2007 Z. z. a nočné kluby.

  • emo
    5. 6. 2020, 11:51

    "Vďaka novým uvoľneniam sa uskutočnia niektoré letné festivaly" napr. Vrbovské vetry atd - pokukajte čo koho zaujíma
    "väčšine klubov sa však otvárať neoplatí" - aha, takže tak k tým predchádzajúcim debatám, všetci údajne len čakajú na otvorenie a všetko sa zlepší a bude tu ako po španielskej chrípke hlad po kultúre... tančiarne atd, kúsok reality, nie len že nebude ale ani sa neoplatí otvoriť

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 12:14

      @emo tomuto chapem asi len preto, ze vzdelanim som de iure :) ekonom. Nech sa vyhnem dalsiemu faus pas :(, pridavam zamerne bez sprievodneho komentara verim ze relevantny link: https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/101478/opatreni-vlady-na-koncertech-jsou-nesmyslna-budeme-se-snazit-prezit-rika-sef-full-moon-magazinu-parizek.html

    • emo
      5. 6. 2020, 13:09

      @Peter_BB no jo protoze nemuzou mit bary a to je hlavni jejich prijem samozrejme nikdo by nic jine ani nepredpokladal. jenomze jestli pamatujes rak my delali konzerty ne klubech ponevac nic takoveho ani nebylo cize scela bez baru a lidi chodili na muziku a ne chlastat. taky nam bylo u prdele jestli ma nejaky fest sprchu ci kafe. kzdy mel vsechno sebou a kolem obeda se objevila 1 cisterna s pitnou vodou ze jo... len potvrdzuje co vravim. tak ci tak i vtedy prisli na Dunaj 2 ludia ;)

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 13:48

      @emo :) Akurat u mna, bohuzial pre mna :(, nikdy v SR neplatilo to prist na koncert a nedat si pocas neho vacsi pocet piv. Takto sa spravam len v ex-EU-15 a US bo nezarabam dost na ceny piva tam, a priznavam ze aj moj jediny raz na Szigete, kde aj jedlo u Krisnakov. O to viac si vazim pre mna priaznive ceny na Pohode a vodu zdarma atd. A vzdy som si rad priplatil za pivo v klube, pocnuc 2 Kcs/Sk navyse za Saris v ex-Excenteri :)

    • emo
      5. 6. 2020, 14:53

      @Peter_BB :) nepochopil si ma. ked sme chodili na koncerty do kulturakov alebo do atria atd atd ziaden bar tam nebol tak si si ani nic nemohol dat. na festivaloch sa tiez nic najprv nepredavalo. t.j. kultura zila s kultury a nie z chlastu. Atrium uz bol klub. Holeho kazdy piatok atd ale nic nemalo bar vycap atd. pivo si si mohol dat. pred koncertom po koncerte ale nie u organizatora koncertu. to ze robis koncert a to mozes len vdaka tomo ze da tam mozu ludia ozrat a cim viac tym lepsie pre Teba. hm. a aj ked vynimocny stav ze davas dokonca pivo zadarmo alebo ze obvolavas ludi podte na koncert zadarmo nech nie je trapas. hm. to som tiez za to nech sa koncerty nerobia a kapely nevolaju. alebo nech to funguje ako Collo . inak v tom fakt nevidim zmysel ze predas auto aby si si splnil sen ze zorganizujes nejaky gig a este tam mal aj somrajucich ludi ktorym vadi od zvuku cez preco je tam henten az farbu ponoziek najmladsej navstevnicky abo "komercne pipiny" :))) fakt za mna Gandhiovsky aktivita ktora nedokaze sama prezit nema pravo existovat

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 16:21

      @emo ale pochopil, len som zdoraznil, ze k tejto realne "zlatej ere indie kultury" v KE som ja, bohuzial pre mna :(, neprispel. Zda sa mi inac, ze ta era, ked coraz viac ludi prislo na koncert nie kvoli kulture, ale skor ukazat sa a komentovat kto ma ake oblecenie ci uces :) atd., zacala uz okolo 1994. T.j. ze "zlata era" skoncila s Kurtom Cobainom.

      Ved uz v 1994 to "glosovali" aj moji oblubenci Pavement v https://www.youtube.com/watch?v=QTTgpTeb0Z8 - myslim to co oznacujem *** v texte "Music scene is crazy, Bands start up each and every day, I saw another one just the other day, A special new band, I remember lying, II don't remember lies *** I don't remember what, But I don't care, I really don't care, Did you see the drummer's hair? ***. OFF TOPIC: Viktor, ak nebodaj citas zdravim Ta :)

      A naspat k teme: ak by nejakych 1000 stastlivcov :) malo ist na PITA primarne ci znacne s motivaciou chvalit sa na FB/Instagrame atd., ze tam boli, a bulvar mal tie clanky ze ktora komercna pipinka :)) bola na PITA ako vhodne ci nevhodne oblecena, tak mozno fakt radsej nie. Doprial by som Dunaju atd. ucast 1000 ludi na koncerte, ale ak by ti ludia nepocuvali, ale pocas koncertu mysleli na to ako najlepsie vyuzit PITA na ich "show off", tak, ehm, ved vies :) Skoda ze Beseda tiez presunuta, tam by nase reci zapadli skvele, aj hudba by nas potesila, a aj remeselne pivo by sme podporili :)

    • emo
      5. 6. 2020, 18:31

      @Peter_BB no mne je to celkom jedno. myslim ze to je dobou. co pozeram napr. najmladsiu dceru ta uz si nikde nic nepridava ani fotit sa nechce... bola taka era. ale nevadi mi to vobec. tie mobily na koncertoch mi vadia dp tej miery ze lepsie by bolo bez nich. ale je to ok. skor vykeciavanie a mobilovanie. ku kazdemu kto sa foti a ma outfity mam pochopenie. tie "komercne pipiny" vyraz z ktoreho som sa tak rehotal ked som to prvy aj posledny krat pocul ved vies kde mne tieto baby absolutne nevadia prave naopak. ja to mam ine. vsetko je to vo veku mojich dcer + navyse viem ocenit dobre zvladnuty styl ;) odvaznejsie kombimacie a kreacie stylovo vyhranenejsie milujem. ked niekto ma styl fotenia alebo priamo fotit vie tak to je krasa. preto tie instagramy a take srandicky chapem. nadsenie mladych ma dokonca velmi bavi ;) asi by som nezvladal keby som sa musel vsade s niekym fotit ale ked sa fotime s kockami z wp na pohode na colours tak mi ani nenapadne sa nad tym zamyslat. je to mile. a ostatni nech sa fotia kde chcu s kym chcu a kolko chcu. tiez mam napr fotku Adelky s Misom Kascakom a ludmi z WP. tiez Adelku s Jurajom Kemkom z pohody a pride mi to strasne detske. zabavne :))) nikdy by mi nenapadlo take somariny robit sam ale Adelus kludne davam fotit s detmi aj s kazdym komu to robi radost a aj sam ponukam rodicom nech cvaknu mobilom decka ked si nevedia vyhladkat psika nech sa doma tesia. tie iskricky v ociach stoja zato ;)

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 18:45

      @emo tu sa verim plne zhodneme. V zmysle, ze nech ludia chodia na koncerty pocuvat hudbu (a nie rusit rozhovormi, svetielkami telefonov a pod.). A mimo koncertov nech si robia fotky s kym chcu a kde chcu, a zverejnuju ich kde chcu, ak tym nebudu otravovat vo verejnom priestore (a "vybijat" priestor v mediach na bohumilejsie :)) veci ako ekologia, zdravie atd.). Tiez som optimista, ze coskoro budeme len spominat, ze "bola taka doba" :)), vtedy pred koronavirusom SARS 2 :(

    • jazzist
      9. 6. 2020, 13:23

      tak dnes nas starostlivy ale zanovity pan premier live vyhlasil ze minim.do konca leta sa kvota 1000 ludi menit nebude

    • Peter_BB
      9. 6. 2020, 14:09

      @jazzist pre organizatorov podujati v AUG/SEP by to malo snad byt lepsie ako uz vylucena moznost kombinacie 1. ze by teraz zrusili vsetky obmedzenia a 2. prisla by druha vlna epidemie, pre ktoru by bolo nevyhnutne podujatia zrusit na posl. chvilu. Takto verim maju organizatori, alebo aspon ich cast, moznost nemusiet platit honorare za vystupenia za/prezmluvnene na AUG/SEP. Prave vdaka tomu, ze vlada vcas vopred prijala opatrenia a obmedzenia kt. nebude nasledne menit (vdaka comu je mozne aplikovat prislusne klauzulu zmluv). Tak aspon chapem situaciu, ako uz ju kto v mediach vysvetloval.
      Uz ina vec je, preco aj odbornici strasili tymi analyzami, v kt. pozitivne scenare mali desattisice chorych a stovky-tisice mrtvych, a negativne sli az do milionov chorych a desattisicov mrtvych v SR. Tito aspon voci sebe vyvodili dosledky. Snad reflexiu najdu aj ti, kt. na zaklade tych nastastie extremne nespravnych predpokladov sirili strach v mediach, vratane tuto WP. Opatrnost je samozrejme na mieste, ale ta sa verim tyka najma hygieny. A prave preto je ten limit 1000, aj na futbale/hokeji atd., kedze by tam islo o prilis velke navaly ludi na WC v tej istej prestavke a pod.

    • jazzist
      9. 6. 2020, 14:58

      @Peter_BB To je pravda. A priznam sa ze tu na WP som s tym urcite postrasil ako prvy. Ale nechcel som naozaj nikoho strasit, skor som sa zahral na vizionara, aj ked doteraz som o tomto mojom talente nevedel :)
      Totiz uz 28.1. ked este cela Europa vratane Talianska pokojne spala som na WP o moznych rizikach pre Pohodu napisal: "clovek nema istotu nikdy, pesimistovi napadnu rozne mozne aktualne strasiaky, ked nie kotleba, tak koronavirus"
      A az o necely mesiac 21.2. v Taliansku potvrdili prvy pripad nakazy.
      Nechcite prosim odomna ziadne dalsie proroctva :)

    • Peter_BB
      9. 6. 2020, 15:31

      @jazzist ono "sekli" sme sa verim vsetci. Kedze nik z nas nemohol tusit ani 1. ako velmi Cina klamala, a najma 2. ze ten virus bude tak extremne mutovat. Hoci ma mrzi kazdy jeden zruseny koncert, a vsetko zbytocne zatvaranie mladych a zdravych ludi, nakoniec spatne uznavam, ze pre tie dva dovody bola extremna opatrnost na mieste. Teraz je podla mna dolezite, aby na situacii nezacali parazitovat farmaceuticke firmy a zastancovia spehovania/sledovania/cipovanie. A k tomu my ako navstevnici koncertov mozeme verim prispiet tym, ze pojdeme na solo koncerty do vacsich klubov kde su vacsie WC :), na kt. sa nejako trpezlivo prestriedame. Suhlasim s Tebou, nech sme optimisti, a nebojime sa pytat ani diskutovat :) Len zas chapem aj tych organizatorov, kt. nechcu ist do rizik.

  • emo
    5. 6. 2020, 11:26

    „Nechceme to urobiť tak, že vyberieme tisíc šťastlivcov, ktorých pustíme na letisko. Pracujeme na inom koncepte podujatia, nebude to len ďalší klasický live stream bez ľudí. Chceme sa viac hrať s priestorom areálu, zapojiť zahraničných hostí, okrem koncertov budú aj iné druhy umenia a naše tradičné Vítanie slnka,“ hovorí šéf festivalu Michal Kaščák.

  • emo
    5. 6. 2020, 08:41

    tento rok prvy krat kvoli korone necestujem na ziaden velky zahranicny festival. doteraz to bolo vzdy len kvoli peniazom

  • jazzist
    1. 6. 2020, 20:28

    Od 1.7. budu povolene hromadne podujatia do 1000 navstevnikov. Mozeme dufat v predaj 1000 listkov na Pohoda in the Air?

    • tomik
      2. 6. 2020, 09:39

      @jazzist 1000 ludi by na letisko mohli vpustit live stream z prazdneho letiska bude asi depresivny .... inak leto nie je az tak stratene cakam boom malych open air koncertov 1000 ludi by uz zaplatilo aj nejake male zahranicne meno z okolitych statov

    • jazzist
      2. 6. 2020, 11:04

      @tomik Presne, a ani by nemusel byt nikto zahranicny, ved v SR aj v CR je tolko vybornych alternativ-, electronic- ci jazzovych skupin, ze by to bol festival s vybornou kvalitou a konecne by sme videli vsetky domace veci bez krizeni s atraktivnou zahranicnou konkurenciou. Dokonaly headliner by bola povodne ohlasena Iva Bittová a Dunaj.
      Zostava len otazka ci je sanca to vsetko za mesiac stihnut zabezpecit vratane nejakych bezp.opatreni. Tonko, je nadej?

    • emo
      2. 6. 2020, 12:32

      @jazzist zasnem furt kde sa ti ludia beru. my sme pred xxx rokmi ked este hrali prisli na dunaj myslim 2ja + tusim 4 čo boli predpokladám organizátori, teraz by na nich prislo predpokladám 6-7 ľudí, ktorých si pomaly všetkých mozno aj dovolím menovať :D ... na skvelý koncert Ills 9 ludí z toho 1 fotograf a 1 frajerka člena skupiny... a zrazu dokonalý headliner... celkom sranda

    • jazzist
      2. 6. 2020, 12:44

      @emo by si sa divil kolko ludi by si ich rado pozrelo pri SK-CZ lineupe a otvorenych CZ hraniciach pravdaze

    • Peter_BB
      2. 6. 2020, 13:02

      @jazzist +1, velmi silna znacka Pohody (aj pokial ide o bezpecnost, hygienu atd.) a mnozstvo mladych ludi tuziacich po takomto letnom feste by verim v konecnom dosledku pomohlo najma vystupujucim kapelam. Presne preto, ze za beznych okolnosti by zrejme mali problemy pritiahnut viac ako 100-200 ludi, a takto by verim hrali pre 1000. Tiez financny prispevok od platiacich navstevnikov by verim v suc. situacii velmi pomohol.

    • emo
      2. 6. 2020, 13:16

      @jazzist no ved prave sa divim kde ti ludia su. preco nikto nepride na koncert. preco nikto nepride na festival preco nikto neprisiel na dunaj nikto na ills. festival poke doslo zalostne malo ludi darmo sa tam jednola nie o 1 kapelu ani o jednu scenu ale maxi siroke spektrum scen. asi mas pravdu post joy division ci ills ci dunaj ci spickovu elektro produkciu na ktorej tu vtedy vytekala wp by si rado pozrelo vela ludi ale si to nepozrie lebo nepridu. mimochodom ten ills bol zdarma a este aj remeselne pivo zdarma k tomu davali. dunaj bol za smiesnu sumu nevie ci nie 10 korun a POKE mal smiesnu sumu a genialny program po ktorom vtedy volali ludia na Pohode ale v tom case sa Pohoda este tymto zanrom tolko nevenovala ako neskor

    • jazzist
      2. 6. 2020, 13:55

      @emo Neviem, urcite vela zohra aj propagacia, reklama, PR v mediach... ale to stoji cas, usilie a prachy, kazdy zvazi kedy sa mu to oplati. No teraz po korone ako aj povedal tomik budu mat male festivaly urodu bez vacsej namahy. Ludia budu bez velkych festov nazhaveni a aj po prip.listkoch Pohody in the Air by sa len tak zaprasilo. Ved mnohi vratane mna si leto bez nasho letiska ani nevedia predstavit nech by tam hralo uplne cokolvek.

    • emo
      2. 6. 2020, 14:24

      @jazzist nechame sa prekvapit, ja neverim ze sa cokolvek zmení, nemá sa prečo zmeniť, dokonca sa rozoberajú veci, že ľudia nemaju z čoho žiť a nie to ešte za akcie platiť, ti čo skutočne nemaju z čoho žiť boli ticho a najviac bliakali ti co nechcu do prace nastupit, boli doma alebo sa niekde flakali za 80% a teraz ich volame podte robit a oni ze nie, nechce sa nam, vsak jasne bez zodpovednosti, bez vstávania, bez nervov, bez makania, bez nakladov na cestu do prace, bez zhonu mali 80% platu, len tych 80% im niekto musel zaplatiť, všetci dristaju, prepáč, keď Pohoda urobi PICF tak aby nebol stratový a zopakuje ho aj dalsi rok, pripadne z toho urobi stalu akciu alebo urobi koncert nie s tým že takéto akcie tu viac nebudú keď o ne nebude záujem... atd... stalo sa tak? nestalo, potom sa budeme o niečom baviť a dám Ti zapravdu.

    • Peter_BB
      2. 6. 2020, 14:46

      @jazzist len Ta chytim za slovicko - nie nahnevani, ale smutni :) Podstatne je podla mna skor to, ze bez divakov si PITA vystaci bez sprch, toi toi atd., t.j. len s infrastrukturou letiskovej veze, t.j. s nulovymi nakladmi na WC, umyvarky a sprachy. Nemam ponatia ake su naklady, len tipujem :) ze pre 1000 navstevnikov nie su 5 % zo sumy ako pre tradicny pocet 20.000 navstevnikov. Plus naklady na organizaciu .. bezpecnost brigadnikov a dobrovolnikov. V konecnom dosledku asi maju dost silne slovo aj partneri (Urpiner atd.).
      @emo Komercny neuspech PICF by som v tomto zmenenom kontexte nebral do uvahy, kedze ten prisiel v dobe, ked sme boli doslova presyteni umenim z legendarneho line-up 2011 (vid aj problemy s predajom listkov na 2012, kde nastastie vela prerobili priekupnici). Toto leto je presne opacny extrem, ze z pohladu koncertov nazivo su mladu ludia doslova vyhladovani :)

    • jazzist
      2. 6. 2020, 20:14

      @Peter_BB napisal som nazhaveni nie nahnevani :) inak suhlas, tie naklady som tiez tusil, ved preto som sa len na PITA pytal a to pokorne :)
      a vdaka ze si aj za mna odpovedal emovi o PICF

    • Peter_BB
      2. 6. 2020, 20:50

      @jazzist jasne, UFF, prepac! Moje uz 2. faux pas z unavy :( tuto za ostatne dni

    • emo
      4. 6. 2020, 11:08

      @jazzist lenže Ills boli nie len zadarmo + pivo zdarma ale pri otváraní Tabačky, čo bola zavretá oveľa dlhšie ako teraz bola korona, cize v tejto logike sa tam tiež malo nahrnúť oveľa viac ako 7 ľudí, Dunaj tu nikdy predtým a po smrti J.K. už ani nikdy potom nehrali, nefungovali ani festivaly vtedy a len výnimočne sa chodilo do zahraničia na silne mena, tak účasť 2 ľudia a vyrovnané počty na podiu a v publiku je predsa len trošku mimo... propagáciu neberiem, kto chce chodia mu upozornenia na kazdu akciu, staci si to zadat a ked na vynikajucu postrockovu kapelu nikdo nepríde, aby uz o hodinu na rečnenie politikov smeru na tom istom mieste bol narvaný dvor Tabačky... hm? a len opakujem ze POKE bol genialny fest, kde sa vtedy Pohode ani nesnívalo o také svetovo rešpektované zastúpenie žánrov o ktoré sa tu na wp vkuse zobronilo a vsetci tu zasli ale dosiel iba Trenton Phoda t.j. Tomáš tu z wp s kamošom Janom. Poloha absolut genialna medzi 2. a 3. najvacsím mestom na Slovensku + sa komplet celá scéna týchto miest presunula na tento festival na ten víkend a fungovala tam cez kluby krcmy aj vsetko okrem hudby, cestovne kuchyne... koncept ktorý môže každý len závidieť okrem ľudí, ktorí proste o takéto niečo majú záujem nedostatočny a muselo sa to zrušiť... nič lepšie neexistuje, každý kto chodil hoc len do krčmy od ľudí z porstredia z ktorej kolvek spriaznenej scény alebo do artfora alebo čajovne atd... vedel že táto bude ten víkend zatvorená a presúva sa na festival... čiže o čom sa tu bavíme... veľmi veľmi preveľmi rád sa budem mýliť, ale ostávam v tom že absolútne nič sa nezmení a samozrejme objektívne predpoklady sú že to už úplne upadne, spadne na dno, ved uz to ani nefungovalo aj tak, ostane Collosseum tak ako aj bolo

    • jazzist
      4. 6. 2020, 12:08

      @emo tomu nezaujmu o POKE tiez nechapem ale o PITA urcite nemam obavy, moj tip ze otazka hodin zakedy by sa po vstupenkach len zaprasilo
      ale po upusteni organizatorov od uvah o PICF uz nesnivam ani pekny sen o PITA, lepsie nic neocakavat a potom byt prijemne prekvapeny... mozno

    • Peter_BB
      4. 6. 2020, 13:34

      @jazzist Opat sa asi trosku strapnim na styl "po vojne je kazdy general" :(, ale POKE mal pre ludi pracujucich v BA proste aj nezaujimavy line-up, a aj zlu polohu daleko od BA. Detto slabe predaje PICF aj Pohody 2012 primarne pre line-up kt. vacsinu ludi proste nezaujal. *** Vo ZV je kazdy rok divadelny fest VAD, kde su vecer koncerty v sale zhruba rovnako velkej ako velka sala Tabacky. Na BLAS takmer plne, na Paru uplne plne - ci 300 ci 500 ludi netipnem, ale je to jedno, kedze na Tata bojs nas tam bolo asi 30, a na Le Payaco este menej. Asi najlepsie to respektovat. *** A detto najlepsie respektovat fakt, ze Agentura ma stabilnych partnerov, kt. vedia vyhodnotit vsetky tie nahle zmeny ako epidemia a nou sposobeny pokles obratov/HDP zasadne ovplyvnili ocakavany vyvoj financnych tokov na kt., ci chcete ci nie, stoji a pada kazdy vacsi fest.

    • jazzist
      4. 6. 2020, 14:07

      @Peter_BB u POKE to neviem posudit, nebol som este, ale pri pripadnom PITA by u ludi zohralo obrovsku ulohu genius loci letiska
      a teda moznost prezit aj tento rok sice len malu Pohodicku ale s rovnakou atmosferou ako pri velkej

    • jazzist
      4. 6. 2020, 14:10

      @Peter_BB a vlastne mozno s lepsou atmosferou ;)

    • Peter_BB
      4. 6. 2020, 17:42

      @jazzist To plne chapem, a plne suhlasim, vid moj prispevok vyssie. A ohladne POKE som len trapny 'wanna-be-general po vojne' :( Viem si predstavit, ake tazke rozhodovania su to teraz aj pre Agenturu (epidemia, naklady na hygienu..brigadnikov), a aj pre partnerov=sponzorov (1.000 ludi vypije ca. 5 % piva oproti 20.000, a najma len 5 % ludi bude vystavenych "promu znacky" tej onej banky, mobil. operatora, atd.). A ide o rozhodovania o velmi vela veciach. A mimo ineho aj o pripadnej cene pripadneho "vlezu" pre tych 1000 najviac nazhavenych :))) Tipol by som dokonca, ze ak by to aj skusili v style "prvym 1000 zaujemcom spatne skonvertujeme listky uz de iure platne na 2021 naspat na 2020", tak aj tak by sa tych 1000 ludi naslo. Lebo Pohoda ma aj skvele meno, a aj vela skvelych a vernych kazdorocnych navstevnikov :))) Vid aj dlhe rady na prvu ediciu listkov, na co som tu roky frfal :(, este kym bola obmedzena. Cize maximalne suhlasim s otazkou kt. si polozil, a aj s tym aku odpoved a preco na nu zrejme cakas/te :))

    • emo
      4. 6. 2020, 17:43

      nikto nepochybuje ze na BLAS, Paru, Chiki pridu ludia, ja nic netvrdim, iba vravim ze na ine veci nepridu, sice sa vsade pise aky bol super zaujimavy program pre postrockerov aj elektronkarov na POKE a vlastne tam toho ovela viac, fakt pre kazdeho, velmi precizne nastavene a bola to jedna brutal komunita aku na Pohode uz urcite nezazijes... 0ty rocnik ok, prvy ok a cakal sa silny druhy, lenže nedošli ani ti ludia z prveho... ano nie je tu zaujem o tento druh kultury... je to niečo ako mal Peťo tu svoju temu Para vs. Cribs... Jazz vraví že Dunaj by bol super headliner a by som sa divil kolko ludi by si ich rado pozrelo, ja vravim že na typ kapely ako Dunaj ale aj ovela znamejsich tu ludia niesu. ja som bol na dunaj 2015 na morave, nebol to Dunaj ale Dunajska vlna teda bez Fajta. ja podla skusenosti vravim ze na Dunaj tu nikto nepride, je to cela skala kapiel, napr Abraxas tu hral zadarmo a bol to tusim 2koncert ci 3koncert, ludia prisli take ze skoro nikto aj to len tak za aha niekto tu hra zadara vsak podme aspon kuknut - co ja povazujem za velky uspech, aj ked skor asi prisli len tak alebo na tie druhe kapely ale skor len tak... pivo zdarmo mozem rozdavat aj bez toho aby som tu tahal nejaku kapelu k tomu pivku, načo? aj tak mi na pivo zadarmo pride ovela viac ludi niekde inde ako na nejaku kapelu :DDD, vsak si vyskusajte, ze rozdavame na namesti pivo zdarma :D zhodli sme sa aj na inych kapelach na Pohode napr s Kekem ze stary andros vymiera, proste tam v tom polostane nebol na to nikto... to je proste fakt... podobne aj ine zanre, proste ked si tu ludia pytaju ze nejaka kapela ide turne tak ich odmietnu ze to nezaplatia a potom na to idu ludia do varšavy, alebo ludia idu do ziliny ked tam je nieco dobre, ale to su moji dvaja sem tam traja 50rocni kamarati a viac nikto :D

    • emo
      4. 6. 2020, 18:06

      @emo POKE bol nastavený uplne pre kazdeho, cize som tam stretol profaka z vysky, vytvarnikov, divadelnikov, hudba komplet, od 13 do 60 + male decka s rodicmi, ludi so psami... uz vtedy mali vratne pohare co sme tu presviedcali ze preco by nemohli byt vratne pohare /s uskom :D/ ked su na POKE, posielal som fotky poharov pre tych co tvrdili ako sa to bude kradnut a blabla + ako to funguje hygienicky a ano mali tie zanre co na Pohode chýbali a aj v lepšom zastupeni, na tak relativne maly fest mali super jazz punk alternativu andros prestupy zanrami napr lenku dusilovu s muahammadom ali same sperky, kino samozrejme, uz vtedy tam bolo na moj vkus prepostrockovane co na pohode ani chyru do vtedy, tu ludia zasli ze girrafage, hook s post joy division co az ovela neskor v BA, etnopunk, kino super zastupene, Sigur Ros, to s cim neskor pohoda zacala ze Visual a.c. tak to bolo samozrejmostou a v trosku inom ponati... nejdem tu porovnavat, nie je to o tom, vravím že ak to má byť o kvalite o zazemi o rozsahu... tak o tom to nie je, ze sa tu nerobia dobre veci, je to o tom ze ludia tu nie su... ked niekto dosiel posediet si v hale pred koncertom na najdrahsie pivo v meste ale 10e za koncert nedal, prečo by to teraz zrazu malo byť iné? aký bum a na základe čoho tu kto očakáva? nechápem :D

    • Peter_BB
      4. 6. 2020, 19:33

      @emo ani ja som nechapal, ked na legendu Mudhoney za tusim len 20€ bola Tabacka zaplnena len na ca. 1/3. Je mi z toho smutno, ale snazim sa to respektovat, resp. naucit sa respektovat realitu taku, aka je. Aj pokial ide o ten, urcite v prvom rade dost nestastny pre kapelu samotnu, koncert the Cribs na Pohode. V SR a svojim sposobom, hoc v ovela mensej miere, aj v CR, sme stale ten tzv. "emerging market". Ako 13r. som pred ŠVK v KE strngal klucami m.i. aj V. Havlovi prave preto, aby skoncila era kedy sme na ""kulturu"" chodili povinne, a naopak aby zacala slobodna era kedy si ludia slobodne zvolia. Hoc to sposobi, ze napr. koncert Pearl Jam v Prahe pre tusim az 15.000 ludi za takmer 100 € sa vypreda za par minut tak, ze sa uspokoji len mensia cast dopytu, vs. Mudhoney (a som sa zacyklil a hlasim "reset" :))

    • emo
      5. 6. 2020, 08:38

      @Peter_BB nahodou... teraz Ti napr. presne rozumiem co hovoris :))) ja zas poviem ze je tu nejaka cast ludi co sa vzdy brali ako nieco a ze su sucast nejakej okrajovej sceny. ok ale preco ked su tak okrajovi sa potom divia ze na ich akciu nikto nepride a stazuju sa ze by mali mat tolko fanusikov na koncerte ako maju neokrajove sceny alebo najlepsie este viac :)))

    • Peter_BB
      5. 6. 2020, 09:38

      @emo ..na tu otazku Preco...? viem odpovedat len pokial ide o Cribs na Pohode :)), ale nebudem to recyklovat, beztak to tu az prilis tapetujem :( O to vacsi respekt k Agenture, ze to este skusili s Kooks a Kasabian. A o to vacsia vdaka, ze sa napriek druhej pohrome :)) naslo nove riesenie vo forme presunu koncertov gitarovych kapiel na Runway a najma do Tenisovej areny :)) Snad to vyjde OK aj cez Pohodu 2021, a nateraz drzim palce vsetkym komu by stanovacka na PITA urobila radost. Hoc by to boli tie typy, ako som/sme mal/i ostatne susedov pri stane, z kategorie "kricat hoovnoo je cool", ked jeden z nich po prezreti programu co dostal pri vstupe zafrflal presne toto: preboha to je co za line-up, ved poznam len Paru". V tomto musime respektovt realitu, ze Para sa asi ako jedina dostala do rotacii aj radii typu Express a Europa 2, a tiez ze Pohoda vdaka Mobymu a dalsim prerazila u rovnakeho segmentu kt. nazvime povedzme ze mainstream :))

    • ivo_ke
      5. 6. 2020, 12:45

      @emo Dvaja ludia na Dunaj? Pises o KE? Neviem, ktory koncert mas na mysli, ale v prvej polovici 90. rokov hrali aj v Tube. Bol to sice maly priestor, niektori sa tam mozno ocitli nahodou, ale bolo plno.

    • Peter_BB
      10. 6. 2020, 10:28

      @ivo_ke ozaj, Tuba!!! :) Dik moc Ivo za ozivenie paradnych spomienok :) Tuba vydrzala snad najdlhsie, vid aj http://www.metalopolis.net/Articles/3860/Hudobne-kluby-Kosicke-nielen-klubove-zrkadlenie/ Na mojom poslednom koncerte tam - Dilemme - nejako asi 2002, to tam tiez bolo plne.

    • Peter_BB
      10. 6. 2020, 10:32

      @emo spoluautor clanku kt. som prelinkoval - "Emo (Khoi-Khoi)" - si Ty? Musime dat pivo do slaka, v nejakom legendarnom priestore :), napr. v snad stale fungujucom Colloseu...

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in