Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • Peter_BB
    18. 5. 2017, 13:42

    R.I.P. Chris!

    • dukon
      18. 5. 2017, 14:42

      @Peter_BB smutny den pro hudbu :(((

    • taus
      19. 5. 2017, 16:08

      nemůžu se z toho stále vzpamatovat, tak strašně smutné a šokující... prosím, aspoň ty, Eddie, to nevzdávej, už jsi zůstal jediný z těch našich grunge idolů, na kterých jsme vyrůstali, kteří formovali naše mládí, ostatní to zabalili..

    • emo
      20. 5. 2017, 06:36

      @taus kto v srdci zije neumiera. odisla nam teraz tyzden spat z rodiny nasa krasna milovana bytost a posledne dni som bol stale s nou a celu noc spolu s nou bojoval a bojovala statocne do poslednej chvile. Nosil som ju na rukach a bola tepla ako by len spinkala. A ja som len plakal. Vzdy je to osobne a treba vediet svojich blizkych nechat odist. Mlade sa rodi stare odchadza. Aj ked ti moji sa vacsinou velmi ponahlaju. Tak to asi tak ma byt. Aj veci ktore si mozno myslime ze mohli byt inak alebo byt nemali, sa deju. Vsetko co bolo prve uz bude navzdy prve a take uz nebude nic ine. A to nas prave formovalo a dnes sme tym cim sme. Je to uz navzdy nasou sucastou. Cela nasa minulost. A tvoj smutok je vzdy aj mojim smutkom. Lebo ty si moj pravy priatel. Moja prva taus a ziadna ina uz taka nebude. A tam niekde to vsetko splynie a nic sa nestraca. Vzdy ked sa stretnes s velkou laskou vzdy su tam slzy.

  • Honza_H
    18. 5. 2017, 13:41

    Tak teď když už je skoro celý line-up venku, tak si dovolím malé hodnocení. Celkově z mé strany spokojenost, trochu slabší než minulý rok, ale stále supr level. To že chybí nějaká slavná legenda typu Kraftwerk, nebo The Prodigy mě osobně nevadí vůbec.

    Chápu že třeba Solange není na Slovensku zatím tak známá, hodně lidí jí asi moc nedocení, ale fakt je ten že Solange je v současnosti jedno z nejžhavějších světových jmen, poslední album bylo na prvním místě výročních žebříčků Pitchfork, Spin i NPR, což svědčí o kvalitě. (I když je nutné brát ty žebříčky samozřejmě s velkou rezervou.) Po příští desce už bude Solange dost možná na úrovni Franka Oceana nebo Kendricka Lamara, což znamená pro festival typu Pohoda již finančně nedostupná. Top headliner !

    Jinak největší plus je letos určitě silné zastoupení hip-hopu a RnB (Solange, M.I.A, Mykki Blanco, Princess Nokia, Tommy Cash, Ho99o9) - žánry ve kterých se toho v současnosti nejvíc děje, i když ve střední Evropě si toho většina lidí zatím bohužel nevšimla. Doufám že se jedná v dramaturgii Pohody o dlouhodobější směr !

    Další skvělá jména a srdcovky : alt-J, Future Islands, Austra, Slowdive, C Duncan, Benjamin Clementine, Machinedrum, Squarepusher ...

    Největší mínus - elektronika. Po minulym roce jsme se asi hodně namlsali, letos je to v tomhle směru trochu návrat v čase do předchozích ročníků. Pár fajn jmen tam samozřejmě je ale chtělo by to opravdickou velkou stage jen s taneční a experimentální elektronikou - no prostě to co byl Red Bull minulý rok. Ještě něco snad přijde tak uvidíme.

    Pár blbostí - Ylvis, Jake Bugg, Birdy, Rodrigo y Gabriela - ale tak to je každý rok. Jen když si člověk představí co by se dalo za ty peníze pořídit ...

    No a malé mínus nakonec, i když to není priorita - z českých jmen zatím nic moc a přitom je z čeho vybírat - Dné, Tomáš Palucha, Himalayan Dalailama, Květy, Cold Cold Nights ... ti všichni by si na Pohodě určitě moc rádi zahráli !! Tak třeba ještě taky něco přibude.

    • gress
      18. 5. 2017, 14:15

      @Honza_H viacmenej súhlasím s tvojím zhrnutím a najmä s časťou elektronika, ktorá je tento rok fakt žalostná, snáď pribudnú nejakí kvalitní DJ´s ešte a trochu to zachránia... Proste už len porovnanie toho nového elektronického stage s Visegrad stage z minulých rokov je o dosť slabšie...

    • emo
      18. 5. 2017, 17:42

      @gress no hej chlapci a kde su odnoze rege a ska a ich ciste podoby? Zas sa potvrdilo ze toto su fajn ludia a aj koncerty tychto stylov su top na pohode. Si predstavte ze by tu oni vypisovali ze tento rok nic este namaju a ako ich ktory koncert sklamal ... tak bude aspon nieco slovenske ceske z tychto stylov a zas tam bude kopec stastnych ludi a ziadne blbe reci ci tam niekto pred nimi fajcil a bla bla :)

    • A_Touch_Of_Evil
      19. 5. 2017, 01:22

      @Honza_H
      Tá Solange je obyčajná komerčná sracka. Nič iné. Presne ako jej sestra. A podobný komerčný hnoj. A ten Frank Ocean, ktorého spomínaš je ešte väčší komerčný grc. Ale hlavne, že je to černoch a k tomu buzerant, to dnes letí.

    • Honza_H
      19. 5. 2017, 10:16

      @A_Touch_Of_Evil No comment. Jen kdybys mohl chodit vybit svou frustraci jinam, bylo by to fajn. Diskuznich for pro nacky je na netu urcite plno.

    • Honza_H
      19. 5. 2017, 12:26

      Btw nemohl by ho někdo z agentury z důvodu rasové a sexuální nesnášenlivosti nějak zablokovat ? Není to úplně supr reklama na Pohodu když někdo náhodou otevře webpárty a vidí tohle.

    • boomer
      19. 5. 2017, 19:20

      @Honza_H S tou Solange uplne suhlasim, nedavno som sa zamyslel presne v rovnakej rovine. Este jeden velky single a najde sa presne medzi Kendrickom a Frankom.

  • Peter_BB
    18. 5. 2017, 09:44

    Ak ste tu niekto so zaplatenym vstupom do
    https://kultura.sme.sk/c/20535289/pohoda-2017-pribudne-zvlastna-telocvicna-kascaka-najviac-sklamalo-radiohead.html#after-share
    neskopcili by ste mi/nam tu "punchline" k tomu Radioheadu? Vopred velka vdaka! :)

    • tomillies
      18. 5. 2017, 11:02

      @Peter_BB Kaščáka najviac sklamalo, že sa mu tento rok nepodarilo presvedčiť kapelu Radiohead, nech k nám príde. Pokúša sa o to už niekoľko rokov a teraz bude vystupovať aj v našich končinách.

      Súvisí to však aj so situáciou na trhu, ktorá môže Pohodu ovplyvniť v budúcnosti. „Môže nás to ohroziť, ak by sa veľkí festivaloví hráči rozhodli pôsobiť aj v našom okolí. Ja si hovorím, že to nemusí byt zlé, naopak, k programu budeme pristupovať ešte tvorivejšie. Festival sme však nikdy nevnímali ako podujatie jedného veľkého interpreta,“ hovorí Kaščák.

    • boomer
      18. 5. 2017, 11:29

      Nemas Heineken, nemas Radiohead :))
      Ale suhlasim s tym dodatkom, ze to vyusti v tvorivejsie line-upy a Pohoda ostane specifickym podujatim, a nie dalsim do serie putovnych eventov s tromi permutaciami line-upov :)
      Velmi ma potesi ak bude aj tento rok vypredane, alebo aspon takmer vypredane (ako Michal avizoval), lebo to v lokalnom rozmere potvrdi, ze interpret kalibru Arcade Fire, Radiohead, Bjork, alebo Nick Cave pre mimoriadne uspesny rocnik nie je potrebny :)
      Sak ono to aj tak je hlavne o tych strednych riadkoch.

    • Doktor_Zivago
      18. 5. 2017, 12:22

      @Peter_BB Mna by skor zaujimala ta pasaz o telocvicni :)

    • tomillies
      18. 5. 2017, 12:29

      @Doktor_Zivago Presklené fitko
      Festival každoročne vyberá aj najzaujímavejšie vizuálne umenie, ktoré sa realizuje v areáli trenčianskeho festivalu. Vyhlasuje sa preň súťaž, ktorú okrem Kaščáka hodnotí aj umelkyňa Ilona Németh.

      Minulý rok zvíťazil minaret, teraz zvláštna telocvičňa. Ide o dielo Ľudová manéž Košičana Mária Kasteloviča, zvonku bude vyzerať ako skleník.

      Každý, kto ho navštívi, bude dve minúty cvičiť. Dostane okuliare na virtuálnu realitu, v ktorých sa mu budú prehrávať rôzne cviky. Nebude to však žiadny aerobic, polohy tela budú mať národné prvky, hovorí Kaščák. Presnejšie to zatiaľ nevie popísať.

      „Páčilo sa mi, ako dielo narába s absurditou, cez komickú formu rozpráva o vážnych témach. Zvonka to bude vyzerať zábavne.“ Po cvičení účastníci budú vypĺňať dotazník, ako zážitok posilnil ich národné cítenie.

    • Peter_BB
      18. 5. 2017, 13:37

      @tomillies Dik moc!
      @boomer "Nie sme ochotni dat 4 € za pohar kvazi-piva od Heinekenu, a pozerat sa pritom na korporatne billboardy, a potlacit sa v mase 50-80k, tak nemame XYZ - chvalabohu :) Prezit solo koncert o vode je OK, ale 3 dnovy fest bez normalneho piva by bolo trosku utrpenie..

  • boomer
    17. 5. 2017, 20:43

    chvalim film 20 Rokov Pohody, velmi prijemny uvod do festivalovej sezony :)

    tesim sa na 50 Rokov :)

  • emo
    17. 5. 2017, 16:22

    @piťuBB serus popočuvaj koala voice, bude se pacit, teda ja som dal iba vec tu z artist, treba trochu vydržať, nejak dlho sa rozbieha ale potom prve tony cistý lush a potom to lenivé spievanie ala komercnejsia cast nezavislej sceny konca minulého tisícročia, ale dobre, nie ako tie strednoprudové gitarovky (:

    • Peter_BB
      17. 5. 2017, 21:21

      @emo popocuvam urcite, ale az koncom maja, teraz mam take extremnejsie obdobie. Chcem prist do KE v piatok 2.6. vecer (ideal Dobre casy, aj kedze su blizko stanice :), v sobotu budem flexi (Tabacka samozrejme super, aj Red nose, aj ...), v nedelu zrejme obed s mamou a vlak do BB - skvele az zaimprovizujeme, a prekecneme pri dobrom pivku, slubujem dovtedy napocuvat :))

  • dukon
    17. 5. 2017, 13:32

    Movits jsou rana pod pas, pry party.... dobros, ale kdyz vidim jejich posledni produkci na youtube...des bes ... Na Nokii jsem se podival, jake ma zivaky a slusna r'n'b hip srack*a, za me dalsi zbytecne jmeno. Na electronic nove scene neznam jedine jmeno (loni namatkou Koch, Throwing Snow, Koreless, Thundercat, flyLo, Shadow), ale necham se prekvapit na miste... co mi taky zbyva ;-) ty blaho nedavano zde bookovaly namatkou Einst. Neubauten, Autechre, Portishead, Mr.Oizo, Moderat....

    • emo
      17. 5. 2017, 15:21

      @dukon skus troska poskumat tento rok, kamosi co dosli prvy krat na pohodu kvoli tebou spominanych einsturzende sa tento rok na zatial zverejneny l. velmi tesia . Mozno sa tam predsalen najde aj nieco pre teba:)

  • Honza_H
    17. 5. 2017, 11:21

    Tak jsem myslel že bude možný někde sledovat/poslouchat tu tiskovku, ale zdá se že mám smůlu. Na FM zrovna mluví o filmech. :(

    • muflon
      17. 5. 2017, 11:28

      @Honza_H Som na tom rovnako, to naozaj zase nikde nieje ziaden stream? :(

    • boomer
      17. 5. 2017, 11:34

      @Honza_H good stuff ze aspon takto, aj ked dufam ze to so slowdivom v piatok je preklep :)

    • Honza_H
      17. 5. 2017, 11:38

      na FM oznámili zatim 2 zahraniční jména, Movits a Princess Nokia

    • ShapeIess
      17. 5. 2017, 11:43

      @Honza_H MOVIIIIIIIIIIIIIIIITS

    • Honza_H
      17. 5. 2017, 12:13

      Hm, tak tiskovka prý skončila a moc jsme se toho nedozvěděli, ani z FM, ani z toho onlinu. Co třeba Visegrad ? Velký informační fail dnes, dát na facebook live video by nebylo moc těžký !! Doufám že bude co nejdřív zpráva s kompletním infem.

    • Krpaty
      17. 5. 2017, 12:42

      @ShapeIess Škoda, že za posledné dva roky tu boli asi 4 krát, z toho v tomto roku 2x (KE a MT)

    • muflon
      17. 5. 2017, 12:49

      @boomer ne slowdive je naozaj v piatok to uz bolo avizovane skor na FMku

    • tomillies
      17. 5. 2017, 13:06

      @Honza_H
      Veľkú nádielku nových mien zavŕši zoznam umelcov, ktorí zahrajú v novom priestore pre alternatívnu elektronickú hudbu s názvom Laug-Techno-Bau Klub. O ich výber sa opäť postarala dvojica Adam Dekan a Matwe Kaščák: Sine Ray (DE/SK), Sky to Speak (CZ), Tittingur (SK), Casi Cada Minuto (SK), AC/Boys (AT), Új Bála (HU), PSJ (CZ), Disco Møreti (CZ). Grafofón (performance Borisa Vitázka, Zuzany Sabovej a Milana Adamčiaka), Jack Jack (SK), Barcode DJs (SK), Subact (AT), Schwefelgelb (DE), FlexFab (CH) a Asebest (SK). Z elektroniky to však nie je všetko.

      Aktuálne máme potvrdených 100 mien z 28 krajín sveta, mnohé ďalšie ešte pribudnú.

      Tak žeby ešte doplnili elektroniku? Určite by ma to potešilo, ale dávajú si načas tento rok :D

    • Honza_H
      17. 5. 2017, 13:16

      @tomillies no slava to uz zacina byt zajimave. Lonsky red bull to sice stale neni, ale snad jeste neco prijde !

    • Tono
      17. 5. 2017, 13:42

      @Honza Ahoj. FM-ko nechcelo ist TS nazivo a pre nestabilne Wifi sme stream cez FB ci periscope nechceli riskovat. Kazdopadne vsetky novinky su tu: www.pohodafestival.sk/sk/novinky/movits-princess-nokia-para-a-dalsie-novinky-pohody-2017. Este nejake mena pridu, verim ze ta potesime, no zatial nemozem predbiehat.

    • Honza_H
      17. 5. 2017, 14:03

      @Tono Supr. Jinak ti Slowdive jsou teda ve ctvrtek nebo v patek ? Pokud jsou v patek co je tedy ve ctvrtek krome tech "vtipnych" veci ?

    • Tono
      17. 5. 2017, 14:24

      @Honza_H vo stvrtok na Orange stagei bude The Ills, Slowdive a Slaves.

    • Tono
      17. 5. 2017, 14:25

      @muflon Ahoj. Slowdive su vo stvrtok.

    • Honza_H
      17. 5. 2017, 14:33

      @Tono Skvely, diky !

    • muflon
      17. 5. 2017, 14:46

      @Tono ospravedlnujem sa myslel som stvrtok a nedaju sa opravit prispevky

    • muflon
      17. 5. 2017, 14:47

      @Tono a budu az 3 stage vo stvrtok, alebo Lenegan bude so srandistami na hlavnom? :D

    • emo
      17. 5. 2017, 15:01

    • emo
      17. 5. 2017, 15:09

      @emo no to vyzera ze ti co uz oznamili ze nejdu stvrtok nakoniec ovela toho pridu. Agentura prosim uz sa trosku kludnite. Vtipne to je len zas vsetko s mierou. Nechajte nam aj trochu priestoru na stretavanie atd. Ved tie konciky tam budu prazdne - jedni podla vyjadreni nepridu a druhi budu chlastat :)

    • elis
      17. 5. 2017, 15:29

      @Tono vcelku hanba od FMka ako partnera, ze sa to nikde nedalo pocuvat, ked uz nie periskopovat

    • Tono
      17. 5. 2017, 18:16

      @elis dobre priestory si obcas vyberu dan s prijmu (problemy s netom). Osobne som FMku vdacny hlavne za to, ze to cele umoznili. Maju nas radi. Co sa tyka live prenosu tlacovky, je to skoda, no my nikoho nenutime robit veci podla nasich predstav. Kazdopadne sa uz tesim na vecerne koncerty a stolnofutbalovy turnaj. Videl som aj prvy nastrel line-upu a osobne by som nevedel, kam skor. Bude to super, len nech ma pre nas skvele spravy aj SHMU :)

    • Fajnschmetke
      18. 5. 2017, 11:09

      @elis wtf? to si akože chcela počúvať offline cez tv?

    • elis
      19. 5. 2017, 09:53

      @Fajnschmetke vygugluj si najskor co je periskop kym mi tu zacnes wtf pisat... vlani to tono cez periskop streamoval aj s obrazom, co sa teda tento rok nedalo kvoli internetu, zvlastne na rok 2017, ale beriem. ostatne roky rovnako fical zvuk cez FMko, co teda zrazu nechcu, neviem ako si prisiel na to "offline cez tv", na vysielanie nepotrebuju internet...

    • Fajnschmetke
      22. 5. 2017, 22:06

  • Peter_BB
    17. 5. 2017, 09:29

    TIPOVACKA! :)
    Ktory, aj tuto na WP velmi znamy multizanrovy umelec, nakreslil tento famozny "mural art"?
    http://imgur.com/a/UFzLd, http://imgur.com/VESg9hr
    Prvy spravny tip (ak to bude tip, prosim nepiste kto viete a netipujete:) ma tradicne u mna pivo na stretavke WP, len sa mi tam prosim prihlaste a pripomente sa mi, lebo pri mojom Alzheimerovi uz zabudam zoznam vsetkych doterajsich vitazov kt. si nevyzdvihli cenu (okrem Teba Cookie), dik!

  • tomillies
    15. 5. 2017, 17:54

    Mňa by zaujímalo, či sa neplnánujú zaviesť cashless náramky. Už to začína byť štandard, len na Slovensku to nikde nevidím. A kto iný by s tým mal prísť, ako náš najväčší festival..? :)

    • muflon
      16. 5. 2017, 13:47

      @tomillies prosim len to nie. Zazil som s nimi par festivalov a vzdy to je katastrofa. Treba to vybavat, nabyjat, rady a pre festival je to drahe a je to dalsi kus zbytocneho plastu = odpad. Vsetcia mame platobne karty, radsej investovat do platobnych terminalov najlepsie vsade, karty su uz rychlejsie ako vydavanie hotovosti.

    • tomillies
      16. 5. 2017, 20:08

      @muflon tak samozrejme to musí mať ten festival aj správne naimplementované, že..? náramok, je možné nabiť ešte pred začiatkom festivalu a čo sa zvýši, je po skončení zaslané späť na účet.. mať platobnú kartu a byť rýchli v platení je síce pekné, ale ak pred tebou v rade stoja ďalší piati, ktorí platia v hotovosti, tak ti je to na prd... predstav si napríklad pivobranu.. každý druhý, čo bol za pultom, nejako narábal s peniazmi.. ak by namiesto toho radšej čapovali a všetky platby by prebehli prakticky okamžite, tak by boli všetci spokojnejší.. viac by sa predalo a viac by sa vypilo :)..
      v rade čakáš iba ak, si chceš náramok dodatočne nabiť, ale to mi príde to isté, ako keď teraz stojíš v rade na bankomat..
      pre festival to je tiež výhodne, síce sú s tým spojené vyššie výdavky, ale ľudia takto minú o cca 15-30% viac

    • Peter_BB
      17. 5. 2017, 09:44

      @tomillies ak som aj cakal v rade na napoje dlhsie (na Pohode skor iba obcas), tak ludia predo mnou to spomalovali nie platenim, ale velkymi objednavkami roznych capovanych napojov. Teda zaplatili priebezne v principe bez zdrzania, ale cakalo sa dlhsie kym im nacapuju a donesu nealko piva ci nealko/alko radlery brigadnici z vedlajsieho vycapu (len) kde ich mali.

      V Pivobrane sa podla mna tvorili dlhe rady kvoli kombinacii 1. iba zopar vycapov + 2. specialiky prirodzene viac penili, a museli sa capovat (ako je to aj spravne) postupne na 2x. Je to verim vecou nie Agentury kt. to tu cita, ale dohody medzi Urpinerom a Pivobranou. Na jednej strane pozretie si Prodigy so skvelou IPAou od Wywaru za smiesne 2 eura bola paradna kombinacia, ale na druhej strane ak by som takto kombinoval od rana tak by som to zrejme prekombinoval do bolehlavu a prespatia headlinerov :)

  • thom
    15. 5. 2017, 11:07

    Zdravím,mám taký menší postreh dotaz otázku ,moc sa do hudby nerozumiem čiže môj hlas môže mať cenu resp.ohlas tých pár tisíc čo nalakate na ,,VEĽKÉ MENÁ" nemáte pocit že to jedno meno typu chemickal brothers,Prodigy,moby ,travis, kasabian...chyba? Možno predpokladať,že predpredaj ide no mne stále niečo chyba,viem že ročník bude zas a znova super ,no pohoda potrebuje vypredané ,lebo bez peňazí to asi nejde teraz na žiadnom fronte.. ďakujem

    • boomer
      15. 5. 2017, 11:42

      @thom mozno predpokladat aj ze predpredaj velmi nejde, kedze sa nim agentura nechvali :)
      k "velkosti mien" rad pouzivam priklad rocnika 2014 s Kraftwerkom a Travis, ktorych spominas. ja si nan spominam ako na rocnik ked mrte ludi nadavalo aky je line-up slaby, a aj sa mi zdal byt areal trochu prazdnejsi. a hrali tam vtedy aj aj Modeselektor/Moderat a Tame Impala, ktori v tychto rokoch headlinuju a vypredavaju festivaly. food for thought :)

    • jazzist
      15. 5. 2017, 12:16

      @thom dnesna vyborna sprava o ucasti Kuba a Doroty s dokonalym projektom znamena pre mna lineup dokonceny do posledneho detailu. je tam vsetko co na kvalitnych hudobnych hodoch ma byt. samozrejme mi nebude vadit ak nieco pribudne, ale bude to uz len bonus. velke meno typu moby mi vobec nechyba a myslim ze sa festival vypreda aj bez neho

    • emo
      15. 5. 2017, 12:52

      @boomer ach tak ja na toto odpovedat neviem len sa tak zamyslam.casto sa stava ze sa ma ludia pytaju ides tam a co tam bude.tym vzdialenejsim povedia nieco skor mena sk cz alebo zanotim co poznaju aktual z radia ze aloe black dolar alebo sestra bjonce alebo digiringi liska jaj sak hej to bolo na tvoja tvar znie atd inym poviem ze tam bude taky orchester a budu hrat beda smetanu a okrem toho ten cert s 2 cirami abo nieco kde sa ten kto chyti ze napr vies ta znelka relacie zo sociku to je od nich ... real ucast to ja neviem teraz stretavam ludi co sa na lajnap velmi tesia lebo su tam fakt pecky a ked niekto ide kvoli konkretnej kapele tak to je fakt vo hviezdach ale moje take skromne pozorovanie je ze skor pridu ludia na legendu mensinoveho zanru... ked to myslis tak ze meno ako placebo depeche mode cure manic street red hot bruno mars phil collins by mali byt tym co by pritiahli fanusikov a boli by tym menom kt by zarucene poznala 1/4 az 1/2 opytanych tak to urcite. Pamatam ako do trutnova islo kopec ludi z prahy atd tak aby dosli na manic a hned potom odchadzali a keby boli na pohode red hot iste by sa stalo to iste . kapacita by sa dost rychlo vypredala a festival by obrazne z. prazdnotou alebo by sa v nakupe predbiehali ti co maju radi pohodu a ti co tu konkret kapelu (y) neviem

    • Krpaty
      15. 5. 2017, 13:29

      @thom Súhlasím. Dlho, predlho som zvažoval, či tento rok pôjdem. Po ohlásení Alt-J, Squarepushera, boys noize a slaves, som si vravel, že celkom pekne sa to črtá. Počkám klasický do marca-apríla a potom kupujem za 89. No ale dávkou troch "jednokopytových" speváčiek a what does the fuck, teda fox say, ma iba usvedčilo v tom, že tento rok vynechám. Miesto toho si dám takú jesennú pohodu indoor in Vienna. 1.11 Nick Cave, 2.11 Gorillaz a 4.11 Kasabian.

      Každopádne prajem good luck a príjemnú zábavu všetkým, nech počasie vydá a nech sa areál zaplní do posledného lístka.

    • Peter_BB
      15. 5. 2017, 14:17

      @thom Alt-J je o triedu silnejsie meno ako Travis, len viem ze nezijeme v U.K. ci EU-15. Ja som maximalne spokojny, kedze boli vyslysane prosby o doplnenie podia na stvrtok na kt. by hrali prevazne gitarovky, a sucasne prosby nech je na Pohode zastupeny aj shoegaze. Ale plne chapem a respektujem, ze t.r. line-up je jeden z najslabsich pre ludi kt. pocuvaju primarne elektro a sucasne mena alternativnej gitarovej hudby. Necudujem sa, ze Alt-J, Solange, M.I.A ci Ylvis nepotiahli predpredaj tak ako Bjork..Moby, ale na druhej strane verim ze sa areal zaplni aspon od piatka vecera. Najma nech vyjde dobre pocasie, a vsetci interpreti aj ucastnici budeme zdravi a nebudeme mat ziadne problemy na cestach, resp. letiskach a pod.

    • emo
      15. 5. 2017, 14:20

      @thom tak som si to pozornejšie pozrel, neviem ako sa to rozdeluje tak som dal podla ocakáveneho času a podia - velké mená som si dal cca prvých 10-15 potom stredné a malé na polovicu a za mna to vychádza tak že furt boli dobré stredné a malé mená a velké mená boli priemer až pre mna nezaujem, potom posledné asi 2-3 roky už dobré velké mená a teraz tam mám velmi namakné velké mena dzizis and mery, slowdive, future i, aj altJ sa mi velmi pacia za rodriga a gabrielu som tu sam orodoval a vlastne vsetci len jakebuga nepoznam ani neviem co ocakavat od ylvis ci také ich hudobne monumentalne /myslim pompezne/ gesta nebudu prilis dominovat nad celym vystupenim, solange nepoznam ale kebyze sa to dalo porovnat s kelys tak to bolo napriek nejakým náladovým kritikám žurnalistických kritikov stavu jej momentálnej koncentrovanosti velmi namkové vystúpenie ... potom tam su pre mna super stredné a malé mená (:

    • emo
      15. 5. 2017, 14:24

      @thom ale furt netreba zabudat že sa treba snazit doplnit zanre djske, rege, ska atd ako pisem nižšie

    • simbela
      16. 5. 2017, 14:52

      osobne budem velmi prekvapena ak bude tento rok vypredane. ale to bude vyhovovat, budu mensie rady na vsetko. Nejdem na Pohodu kvoli headlinerom alebo velkym menam, ked som kupovala listok poznala som dvoch interpretov... teraz ma uz zaujima iba to kto bude hrat na mensich podiach ked bude vystupovat Mia, Solange, ylvis, bcomplex.. lebo na tych sa nechystam
      potesilo by ma keby pribudol nejaky ochester.. daka klasika a divadlo. urcite este ohlasia. cosi som pocula ze Dillon ma vystupit s orchestrom alebo suborom?

    • thom
      16. 5. 2017, 20:12

      Veď uvidíme,možno zajtra vytiahnu nejaké to eso z rukáva,aj keď už vraj nič veľké nebude..
      Ono kto chodí na pohodu vie že vždy bude načo kukať hopsat... ale pre ľudí ktorí sú chovaný na komerčnejšich produktoch im doterajšie mena veľa nehovoria, okrem Mia,čo môže byť poklesom návštevnosti domácich..a pre festival je rozdiel 23k platiacich ako 28k platiacich a doplnenie o mladého ursinyho ten predaj asi nevytrhne aj keď tuná kopu fajnšmekrom zapadne do skladačky ako ohlásenie bolo nás 11

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa