Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • emo
    10. 7. 2023, 09:40

    zle zle zle zle, celé zle. málo tieňov, málo piva, málo vody, málo rán, málo večerov, málo času na tak veľa zážitkov, všetkého tam bolo tak na 3 dni, ale malo by byť na plnohodnotný týždeň... okrem toho je Pohoda strašne prívetivá k návštevníkom a stále tam má toho škriatka - kradoša času, človek si ide na jedno pivko poobede a hneď je tu večer, potom sa na 10 minút porozpráva s niekým srdcu milým a sťa by lúsknutím škriatkových prstov má milosrdne vyriešené hneď 2 zásadné kríženia po sebe nasledujúce, z ktorých mal pre festivalom ťažkú hlavu a hľa aké jednoduché... hudby je tam zas na plnohodnotný týždeň vtesnanej do 2 a pol dňa a toto už nebude škriatkova chyba, mám taký pocit... celé zle

    • Peter_BB
      10. 7. 2023, 10:07

      @emo :))))) Zabudol si napisat, ze neboli AM, AF, Pearl Jam alebo Coldplay :)))

    • emo
      10. 7. 2023, 10:36

      @Peter_BB no jo ani RHCP tam neboli, tak musím teraz v piatok na nich do Viedne, okrem toho neviem čo tam Pohoda furt trapoší s tým dampingom, na RHCP je listok najlacnejší 100 E až 900 E, Pohoda tam má možno s prižmúrením očí nejaké Euro na interpréta, to by im úrad pre reguláciu mal zakázať, ešte som tam mal pitie bublin aj nebublín celkom zdarma, prineisť si môžem všetko svoje čo len chcem od piva až po jedlo, potom mi tam rozdávali bubliny vo vode naprieč areálom čo mi zostali Z tkove vratne fľaše z toho, ďalej v Lunterovi mali akciu 2 jdela v cene jedneho, ale to im nestačilo darovali nám k tomu obom! sadu pevného dreveného príboru, nie tie drivka 1,5 milimetrové, ale normálny seriozny príbor cestovný vo vrecúšku čo mi roky vydrží, ešte aj s drevenou slamkou a kefkou na jej čistenie, len som čumel, čiže jedlo som nemal zadramo ale som na ňom zarobil :D, potom v Govinde nám slečna dávala zdarma hlavné jedlo + sladké jedlo, dve plné dávky, kus trápne mi to bolo, tak len tu sladku kašu 2 veľké kopce na tacke sme si zobrali... kus to tam už fakt preháňajú všetci. a to ma ešte k tomu záhadne tento rok nikto na pivo nepozval :D viem je ťažká doba, tak som si sám kupovať musel :DDD

    • Peter_BB
      10. 7. 2023, 11:38

      @emo :) +1 pre vznik Uradu na regulaciu letnych festivalov :)))

  • Darkov_tato
    9. 7. 2023, 22:06

    Tak Pohoda uspesne za nami, prevladaju hlavne pozitivne emocie. Celkovy komfort bol na velmi vysokej urovni aj ked dovod bude hlavne negativny - a to, ze zrejme nebolo zdaleka vypredane, co bolo citit, kedze bol vsade luxusny priestor, ci uz na koncertoch alebo v inych zonach, ziadne cakanie, prakticky na nic. Zlepsila sa celkova facility, minuly rok, co som nakoniec bol (aj ked nie na celom festivale) to bolo na pomery Pohody pod uroven - tu sa to vratilo do cias spred roka 2022 takze fajn. Suhlasim ale s poznamkou nizsie od Captain_Obvious ohladom triedenia odpadu. Na co sa triedi odpad, kde su na to skoleni brigadnici ak je o 5 metrov dalej vreco kde je vsetko nahadzane?
    Este kratko k hudbe. Pre mna najlepsie koncerty:
    Perfume Genius - dokonalost, krasny koncert, kde som mal zimomriavky a to mam malokedy. Kapela isla nenormalne, celkom pekny mix zanrov.
    Tata bojs - takto vypada ked niekto robi hudbu s laskou a ide na sto percent, radost v najcistejsej forme.
    Margaritas Podridas - ono obcas ma clovek pocit, ze forma prevysuje obsah, no nemozem im upriet nesmiernu energiu a aj to, ze maju par velmi vydarenych skladieb. Nie je to nieco co si budem pustat, no koncert bol super a bolo fajn pocut mexicku Nirvanu (neviem, ci chce gitarista posobit ako Kurt Cobain ale posobi tak)
    Caroline Polachek - zvedavost vyhrala takze sme to videli. A bol som prijemne prekvapeny, nie je to moj styl, no takto si predstavujem dobry koncert povedzme popovej divy. Hlas aj vystupovanie spevacky by som ohodnotil ako perfektny profi spevacko-herecky vykon co si od tohto typu koncertu aj predstavujem.
    Dry Cleaning - kludne ich volajte aj kazdy rok, super ako vzdy.

    hudobne sklamania:
    Wet Leg - preco je okolo nich taky hype vlastne? Ako nie su zli, no vynimocni tiez nie. Koncert sice relativne OK, ale to je vsetko, za mna kopa vaty, nehodili sa mi ako headliner na Urpineri, ale rozumiem, ze co ine tam dat, kedze moc na vyber nebolo.
    Central Cee - videl som nechtiac 5 minut a tie mi uz nikto nevrati. Otras. Ak Michal rozprava o najlepsom jeho bookingu, tak mi to neprislo moc a teraz duplom nepride uprimne. Koniec koncov je to stale ta ista pesnicka. Toto prave je naj booking, toto prave je naj Pohoda atd atd.. lebo marketing a predajme listky.
    Jamie Xx - cakal som viac. Kolotocarina. Esencia toho co mam na Jamiem Xx rad sa ukazala viac menej iba v skladbe Gosh. No nevadi ludia sa bavili a bol to dobry stvrtkovy headliner, mne sa ten set prilis nepacil, ale ucel zrejme splnil.
    Arca - nie je to sklamanie v pravom slova zmysle. Miestami WOW, arca ma vzdy bavila svojou originalitou a ak by namixovala nieco viac z prvych albumov bol by som spokojnejsi. Celkovo dost dobre, v poslednej tretine koncertu aj spievala aj ked teraz nedam ruku do ohna za to, ze to nebol playback.
    Reci o slabom line-upe za mna neobstoja, dalo sa tu toho najst stale dost zaujimaveho, dokonca som mal aj krizenie co ma riadne mrzelo. Boli tu dobre mena a osobne mi vyhovovalo, ze som mal viac casu aj na ine aktivity a tiez si uzival len ten pocit, ze sa nemusim za nicim hnat. Neviem videl som veci, ktore by som na Slovensku urcite nevidel nikde inde ako Perfume Genius, Caroline Polachek ale aj ten Arca. Je to malo? Rozhodne je to viac nez dost a mozem si odfajknut dalsiu paradnu Pohodu.
    Do buducna to bude chciet nejaku tu echt legendu, aby bol potencial festival vypredat, verim ze sa to podari, no keby aj nie, stale tu bude dost zaujimavych strednych mien (verim), ktore si tu odbiju premieru.

    • JokerRoader
      9. 7. 2023, 23:16

      @Darkov_tato Organizačne je Pohoda vždy na vysokej úrovni, aj keď áno, minulý rok boli problémy, napríklad si pamätám, že nefungovali záchody pred Silent Campom. Ale napríklad aj tento rok bol často problém s nedostatkom mydla.

      Facility mi tiež prišla lepšia. Čo sa týka odpadu, tak to je už o zodpovednosti každého človeka. Ja sa obávam, že keby tie smetiaky pred gastrom nie su, tak by odpad skončil často krát aj na zemi.

      Mne sa napríklad Wet Leg dosť páčil, ale to je už čisto individuálna záležitosť. Naozaj bola tá Caroline taká dobrá? Mne jej štýl hudby nesadol a tak som radšej išiel na O.

      Akože podľa mňa čiastočne je pravda, že ten line-up bol slabší. Jednoducho cítiť, ako veľmi covid zasiahol celý tento sektor. Sám Mišo uvádzal príklady ako zdraželi nie len umelci, ale v podstate všetko. Treba dúfať, že inflácia čoskoro klesne.

      Ale na druhú stranu ide aj o to, že tohtoročný line-up bol trochu nezvyčajný a chýbali také tradičné pohodovské mená a vsadilo sa na omladenie publika. Preto môže ten line-up pôsobiť slabšie pre nás, čo na Pohodu chodíme pravidelne a dlhšie. Minulý rok urobil veľa Nick Cave. Tento rok bol headliner Central Cee, ktorý mne osobne nič nehovoril, ale aj napriek tomu ide o dosť veľké meno.

      Ja osobne som aj tento rok objavil veľmi zaujímavé skupiny a interpretov. Čiže až tak slabý ten line-up nemohol byť. Ale zároveň mi chýbal headliner, takže na oko to môže pôsobiť, že to bol veľmi slabý ročník.

    • Peter_BB
      10. 7. 2023, 10:18

      @Darkov_tato "Hype" okolo Wet leg je verim v tom, ze su napriek "respektu k parametrom a hraniciam indie popu" hudobne stale dost originalni (co je v dnesnej dobe uz nie az tak caste), a (toto je klucove) maju skvele a uprimne texty kt. s hudbou prirodzene ladia. Pre toto som tu napisal ten moj "najvacsi fail ever" ked som si prefabuloval to ze vypredavaju Wembley (co je na 100 % len o mne a mojom "wishful thinking fabulovani idealneho sveta" :). Po koncerte mam za to, ze su idealna predkapela hviezd najvacsej kategorie, proste kedysi nas brankar Peter Budaj :))) (pardon za tradicne nevhodny hokejovy off topic). Ako headlineri zanrovych festov s indie hudbov by tiez boli skveli, ale na multizanrovy fest strednej velkosti mimo UK, ..ved sme to zazili :) Hoc (ste) sa mi Cookie a Heno postarali o napojovy servic :)), za co velka vdaka! siel som sa napchat co najviac dopredu presne preto, aby som sa na ten koncert "vtiahol sam", kedze kapela a mozno aj zamerne sa o to nepokusala. A v predu to bolo skvele! A ludi bolo dost, mozno aj viac ako na CC, som fakt zvedavy na fotky. Proste to mozno beru tak, ako to aj je idealne napr. ked predskakovali H. Stylesovi na tych 4 vypredanych koncertoch vo Wembley, ze kto ich ma rad pride dopredu, a kto ich chce mat ako idealnu kulisu k "party-popijaniu obcas aj s pokecom" :)) tak si ich uzije takto, o com nam snad napise(s) Cookie! :)

  • Captain_Obvious
    9. 7. 2023, 20:44

    ja zas musim povedat ze to bol z najlepsich rocnikov pre mna, festival nie je len o hudbe - nemam rad toto klise ale plati to, samozrejme nevyhybam sa keby bol lepsi lajnap ale asi mi nikto nenamiesa zostavu aku mam rad lebo ten vedla mna by chcel aj tak nieco ine, central cee a podobne debiliny ak to prilakalo mladych tak som len rad, chapem ze treba omladzovat publikum ale je to skoda ze z mojho okolia uz nikto nechodi ako kedysi ale starneme a kazdy rok niekto odpadne, celkovo je skoda ze taky fest nevie na slovensku (plus nieco z ceska a malo zo zahranicia) prilakat ani len tych 20 platiacich ludi, chodim 22 rokov a pojdem aj o rok, listok mam, takze posledne slovo: bol som skepticky pre festom ale nakoniec to dopadlo dobre, asi vdaka pocasiu, pre mna naj koncert rozi plain to je hudba a nie tie skrekoty buchoty a vreskoty (aj ked aj tie tiez patria na fest), skoda ze tam bolo malo ludi, cize az taki rozhladeni ludia na ten fest nechodi, festivalove kapely si predstavujem ako kimi djabate, viac takych, mam aj jeden hejt: kusnierik stage je hanebny stage, dobre kapely na hroznom podiu, ved to je urazka interpreta aj publika, a nehovorte mi ze nie kazdy ma pravo sa dostat na koncert, ano, ale ked sa dostanem do europa stageu alebo do teplarne tak aspon vidim a pocujem, na kusnieriku mozem byt a aj tak nevidim, a este kose: fakt nedavajte tie male k stankom lebo kazdy to tam vyhodi ked to ma po ruke a hned je to plne ale aj tak to tam kazdy bude pchat, takze triedenie odpadu sa nerobi a navyse to je plne stale ale to som uz hovoril, vyzera to zle

    • Peter_BB
      10. 7. 2023, 10:33

      @Captain_Obvious Dik moc ze si to podstatne (v uvode) napisaj aj za mna! Na Rosie bol inac moj sparing Peter KNK, a vdaka tebe nas teda s nim nemusi mrziet ze sme napriek mojej snahe zazit co najviac priestorov akosi pozabudli na moje roky az "domovske" :) Kusnierik kafe.

  • Andrew_M
    9. 7. 2023, 20:13

    Výborná Pohoda ako vždy. Kopec dobrej muziky zo všetkých žánrov. Skvelá atmosféra a organizácia ako už tradične na vysokej úrovni.
    Chcel by som vyzdvihnúť kvalitu zvuku na všetkých stageoch.
    Áno, je pravda ze niektorí headlineri nepritiahli veľké davy. Sčasti je to aj tým, že Slováci sú ešte stále trochu pozadu, čo sa týka hudobného rozhladu.
    Toľko kritizovaný Central Cee mal ale vcelku slušnú účasť.
    Je skvelé, že Pohoda ma aj svoj charakter a názor. Je chvályhodné, že mali taký priestor umelci z Ukrajiny a takisto podpora LGBT po tom, čo sa na Slovensku stalo. Ak toto bola pre niekoho politika, tak potom naozaj neviem, čo na Pohode hľadal.
    Budúci rok by to ale asi chcelo nejaké dve zvučnejšie mená, ak má festival prežiť. Tak sa hádam zadarí niečo zohnať.

    • Peter_BB
      10. 7. 2023, 10:34

      @Andrew_M +1 glosa ze zvuk bol vsade kde som ho pocuval skvely! Velka vdaka vsetkym od mix pultov, techniky a aj samotnej technike! :))

    • emo
      10. 7. 2023, 14:08

      @Andrew_M + Peťo BB zvuk bol skvelý to súhalsím, ale male stany, šapita, jurtoidne či ako to nazvať ako Teplareň boli na moj vkus zbytočne prezvučené, prepálená hlasitosť absolutne nepotrebna podľa môjho vnímania úplne zbytočne znížila zážitky ako naprieč programom od O. až po IAmNot... tieto jasne vymedzené pristory sa podľa mňa dajú oveľa lepšie pre poslucháča nazvučiť ako do tejto "noise-ovej" podoby

    • Peter_BB
      10. 7. 2023, 22:16

      @emo mož byť :ˇ), napriek snahe som bol v Teplarni len ked tam nebol program, na "kavu v tieni" :), ale aki skveli ludia tam boli za "mixom" a pri vstupe a celkovo, ...skoro ako "dream team". Moj "dream team" bol v Pivobrane :), ale ved o tom vzdy bola Pohoda, co si pamatam :), ze ..majme sa radi a budme na seba prijemni, ale prekracujme si hranice "s mierou"... (tazko sa toto pomenuva po tej unave z festu).

  • worm
    9. 7. 2023, 19:38

    Ach, toto ozaj nebolo ono. Neviem čo sa stalo ale dúfam že ešte zažijem tú ozajstnú starú dobrú Pohodu. Po 9 rokoch prvý krát nekupujem hňed lístok :/ Strašne veľa politiky, málo kvalitnej hudby, slabí headliners, málo ľudí (ale aspoň neboli rady :P), poloprázdne publikum a nepochopiteľný booking predražených interpretov typu Central Cee...Strašne dúfam že nastane v Pohoda tíme určitá sebareflexia. A verím že budúci rok to bude lepšie :( Inak mám pocit že Pohoda stratí aj tých najvernejších

  • Doktor_Zivago
    9. 7. 2023, 19:25

    Popri fejly headlinerov tu bol este jeden. Strasne malo malych zaujimavych kapiel a intepretov. Chlapik si vytiahne ponozky, da si farebnu koselu, pod nosom picifuzik a uz stoji na stagey a hra si svoj nudny gitarovy pop.

  • Ivco
    9. 7. 2023, 17:30

    Tak asi takto nejak:
    + malo ludi, nikde sa necakalo. Odhadujem, ze asi tak dve tretiny priemeru. Dokonca ani na sprchy ani na splachovacie wc.
    + stanky: pekaren a chateau topolcianky. Stankari ale zaplakali a nedosahovali ani polovicu trzieb z min.rokov.
    +rekordne kratky vyjazd z parkoviska. Rammsteinaci mozu zavidiet.
    +cistota
    +Tata bojs. Maju formu. Dufam, ze zas nebudeme cakat 11 rokov.
    +duhy vsade, mozno az prilis. Aj ked patrim k nim.
    + super sponzoring od dixi a iqos.

    - streda. Silent disco to zachranilo
    - line up. Ale aspon nebol stres, ze nestiham a kludne som si pospal aj pocas dna.
    - vela ukrajiny a politiky.
    - vitania slnka

    Nikdy som z pohody nesiel tak uvolneny a neunaveny. Bola to sranda, ale stacilo s experimentovanim a treba sa vratit k tym lepsim rocnikom.
    Listky kupene, ale len zo zvyku.

    • jazzist
      9. 7. 2023, 19:19

      @Ivco Mam velmi podobne dojmy Ivco, necakalo sa nielen na sprchy a wc, ani nikde na pivo dokonca ani pri podiach kde sa prave hralo, vlani to bola dobra polhodka. To bolo vyborne.
      Tiez vyrazne menej ludi na priestore pred Bazantom a to pri akomkolvek koncerte. To vsetko aj trzby stankarov dosvedcuju ze predaj listkov nebol ani zdaleka taky ako bulikali ze 3 tisic pred vypredanim. Tipujem velku stratu agentury.
      Zostava dufat ze si z toho vezmu ponaucenie a ubudne propagandy aj posluchania do line-upu kafrajucich potomkov.
      No line-up bez headlinera mne az tak nevadil, dobreho jazzu a podobnym zanrom tam bolo primerane minulym rocnikom
      a najvacsie plus bolo pocasie, tam hore ma Michal nejaku protekciu :)

    • corki
      9. 7. 2023, 21:22

      @jazzist tak nastrocni, ktori prisli na CC minuli vsetky uspory na listok a max flasu do stanoveho mestecka, na pivo uz neostalo, resp by im ho ani nepredali

    • haluzman
      9. 7. 2023, 21:31

      @jazzist suhlas, s tebou aj s ivcom. tento rok slabota. pohoda je financne v brutalnej strate a po tomto rocniku to bude este mrte viac. cele zle.

  • corki
    9. 7. 2023, 12:14

    Dufam ze experimentov ako central cee uz navzdy stacilo

    • corki
      9. 7. 2023, 12:15

      7min meskal, 8min skor koncil a 20 min pustal jeho dj drakea a pod. CC nam venoval krasnych cca 23 minut…

    • katu
      9. 7. 2023, 13:24

      @corki na Glastonbury to mal rovnako dlhe (videla som zaznam)…to je asi nejaky novy trend tieto kratsie koncerty… Wet Leg tiez len 50 min…Polachek detto, ale ta sa este vratila na Door (jej najdlhsia mimochodom). Co som pozerala setlisty tak hrali standart tak ako vsade inde…

    • corki
      9. 7. 2023, 14:39

      @katu 50min je v pohode, ale aby najdrahsi umelec v historii pohody odohral 20-25 min to je dost trapne

    • Doktor_Zivago
      9. 7. 2023, 16:06

      @corki ten napad bol zly od zaciatku. Absolutne nevhodny umelec na letisku, ale hlavne, ze bol najdrahsi a ma vela followerov na Spotify. Wet leg strasny priemer. Nudny gitarovy pop, na ktory si nik za par rokov nespomenie. Vdaka bohu za Sleaford mods. Na buduci rok som si po neviem kolkych rokoch listok na Pohodu nekupil. Radsej si kupim drahsi, ale s istotou, ze to bude stat za to.

    • leno_vo
      9. 7. 2023, 16:09

      @corki radšej mal gleb doporučiť nejakého CZ / SK hip-hopera ( za € € , aké dostal deCentral fx )

    • haluzman
      9. 7. 2023, 18:32

      @Doktor_Zivago yop, central ce, najvacsi prepadak pohody za celych 26 rokov. cisty fejl. ale takych tam tento rok bolo viacero, napriklad ERO, ci ako sa vola ten typek, jeden z najhorsich a najnudnejsich koncertov v historii.

    • haluzman
      9. 7. 2023, 18:41

      @Doktor_Zivago yop, central ce, najvacsi prepadak pohody za celych 26 rokov. cisty fejl. ale takych tam tento rok bolo viacero, napriklad ERO, ci ako sa vola ten typek, jeden z najhorsich a najnudnejsich koncertov v historii.

    • thom
      9. 7. 2023, 22:20

      Doteraz som bol v tom že najvacsi prepadák pohody bol nebohý lou Reed ,nech mu je zem ľahká,možno už vtedy bol chorý .. to je jedno no po tomto ročnom headlajnerovi sa už latka azda neprekročí,a keď vieš že bol najdrahší v histórii ,proste horšie to už byť nemôže ,aj keď to malo svoje výhody ,nikde žiadna rada ;-) a najväčší gól bol v tom že jeden z naj koncertov zahrali ,,náhradníci" za slovthai ,mne sa ľúbili aj Viagra boys ,o arce alebo centrálu škoda peňazí.. boa že najdrahší v histórii hruuuuza

    • Peter_BB
      10. 7. 2023, 09:51

      @thom Suhlasim. A len dodam, ze mna na tomto mrzi akysi mozny nesulad s hodnotami kt. na Pohode spajaju aspon nas tuto z WP, teda nielen uprimnost a poctivost, ale aj respekt vratane "dodrziavania hranic" (myslim ten koncept z psychologie). Ci tieto hodnoty zdiela niekto na koho su podla vsetkeho dovodne podozrenia z nasilia, tak to je otazne. Ale to, ze Central Cee je hodnotovo mimo nas, je fakt. A pre mladez, castokrat tazko skusanu osudom ci "nastrahami tejto planety" :) je verim horsie ked ich "role model" Central Cee sa zachova ako uplny zakomplexovany hnup. Co za priklad dava mladezi? Ze jedina cesta je nahravat videa na Tik-tok a ked "motyka vystreli" tak si zacat vybijat komplexy menejcennosti takymto trapnym hranim sa na hviezdu? Ovela hodnotnejsie, a verim ze v sulade s nasimi hodnotami, bolo to pozvanie a aj vystupenie Lou Reeda, hoc bolo ake bolo, pretoze to ukazuje ze nase tela maju urcitu zivotnost, a najma drogy ju mozu casto skratit (hoc Davied Bowie je priklad ze to nie je pravidlo). Som ale rad, ze bol na Pohode aj takyto booking Central Cee, Slowthai atd., lebo to verim prislo v najlepsi mozny cas na to aby si v Agenture uvedomili ze touto cestou dojdu len k financnym problemom. A neriskovali s priaznou tych z nas, kto chodime na Pohodu vzdy ked mozeme tak, ze si neprinesieme nic vlastne na jedenie a pitie, lebo si chceme uzit aj "veget" a mat aj "gastro zazitky" :) Mladez, ak je uprimna a respektujuca (t.j. nie napr. taki co kricali "hovno" a pod.), verim pochopi ze v ich zanri rap proste nebudu mat na Pohode najvacsie hviezdy. Cestou je verim booking silnych strednych mien zo zahranicia kt. pocuvame aj my postarsi, a na hlavne podium dat hoc aj kazdy den jedneho rappera a la Gleb ktory to mal nakoniec aj plnsie ako CC, ale najma sa ludia bavili a bola tam tradicna "pohodova energia", kym Central Cee bol, ...skoda glosovat :)

    • Peter_BB
      10. 7. 2023, 09:58

      Este dodam ze mna na tomto nestastnom bookingu CC + privela rapu mrzi to, ze to zrejme nechtiac ale predsa len sklzlo k javmu typickemu pre subkulturu ludi kt. rap pocuvaju, kt. volam "neuprimny show off" v tom akoze infe ze uz je len menej ako 3.000 listkov.

    • thom
      10. 7. 2023, 15:39

      @Peter_BB už nejaký ten rok bola vcelku dobre nastavená línia ktorá sadla ,išla všetko bolo ako malo byť ,zavolali vždy zvučné meno s kapelami ktoré ľudia objavovali festival sa vypredal ,pivári spoko ,stankari tiež ,agentúra určite ,po konci ódy na každý ročník že bol naj naj ,teraz úplne strela mimo od zauživaneho a ktovie možno či len skúšali alebo čo bolo zámerom ,no tak slabá sobota sa rozhodne zapíše,i keď pocit bol že v sobotu tam bolo ľudí najviac :)

    • Peter_BB
      11. 7. 2023, 09:36

      @thom Vystizne si to verim uzavrel :) A ano, v sobotu bolo citelne viac ludi, zrejme ako dosledok ze fans rapu nemali preco prist v predosle dni. Zazil som takto pred rokmi aj jeden par, ktory prisiel v sobotu vyslovene len na koncert Bjork, tak aj preto to takto opat raz len tipujem :) Len stankarov zas moze z takychto "fans vybraneho interpreta/zanru" nacisto porazit...

  • Olvia_Fantrov
    9. 7. 2023, 09:43

    Ahoj hľadám jedno miesto dnes asap do Prievidze, 00420702085001

  • Emu
    9. 7. 2023, 09:29

    Zuza blúza čaputovie nepatrí na Slovensko patrí do basy Zuza Blúza Čaputovie bola dnes ráno nájdená živá a zdravá veľmi smutná správa pre Slovensko že Zuza Blúza Čaputovie je najlepšia presidentka totej ukrajyini amerikanka USA smrdí a klame smradlavA Zuza fajčí smradľavych amerických generálov USA jemne a citlivo dopichana neznámou vakcínou a osmymi rohypnollmi sa vyškiera národu na nehudobnom festivale voccu sekty charlesa mansona Zuza Blúza Čaputovie vám želá veľa tvrdého análneho sexu priamo z ťepláreň USA tak ako to majú rady len vypaťlane ultraliberalne radikálne slnieckarki a liberálne extrémistki z lgbtiyzx segty bolo mi trápne aj za vás a za miss petty čo to tam stvarala ved to žumpa luza morálne dno toto sa tvári ako najväčšie umenie kultúra pritom to je povrchne lacinne komerčné kolotoče s primitivnymi vulgarnymi textami že Michal David a Majka spirit je vedľa toho joko ono z beatles aj mick jagger z roling no nedaj 150 eur za Dorotu nvotova a k.K.tkov z rozporu co fajčia banány v osade

    • Newjem
      9. 7. 2023, 11:56

      @ProtiDrogovaRazia_na_Pohode Jak smutný život musí člověk mít, když tráví své dlouhé dny a noci psaním urážlivých komentářů na "fóru" festivalu, se kterým nechce mít nic společného. Je mi Vás líto :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa