Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • user56faee91b3968
    8. 1. 2019, 01:11

    Jon Hopkins na Grape

    • FNTK
      8. 1. 2019, 06:13

      @user56faee91b3968 Máš pravdu, vyzerá to tak, že festivali si pomenili umelcov, ale aspoň mi dal grape dôvod ísť tam opäť

    • gress
      8. 1. 2019, 07:42

      @user56faee91b3968 tak tak, Grape zase potvrdil, že elektroniku bookuje rozumne... (Jon Hopkins, Adriatique, The Black Madonna, Aphrodite, Andy C, ...), zatiaľ čo Pohoda začala úplnou bombou, ktorú by som nečakal ani na Grape. :(
      Som teda zvedavý s čím teda príde Pohoda, Jon Hopkins mal byť to meno, ktoré by svietilo na plagáte Pohody... Alternatíva mi napadá Bicep live, ktorí mali fajn tour posledný rok. Aktuálnych skvelých mien je veľa, tak snáď nám nezostanú oči pre plač...

    • Hopkirk
      8. 1. 2019, 13:10

      @gress Ale, ale… “Come on honey give yourself completely”. My sa na Lykke Li tesime. :) A Pohoda uz prisla a kazdy rok prichadza s “niecim”. Staci si kliknut na Artists.

    • gress
      8. 1. 2019, 13:13

      @Hopkirk si ma nepochopil, toto bolo myslené k elektronike, k line-upu celkovo až tak pripomienky nemám, z Lykke Li sa aj teším celkom, viď vlákno nižšie a môj príspevok ;)

    • Hopkirk
      8. 1. 2019, 13:27

      @gress Ja viem, ze pises o elektronike. Pohoda je multizanrovy festival a nezavisi od bookingu konkretneho mena, resp. mien. Dolezity je aj kontext (celkovy line-up), cize tomu treba prisposobit aj vlastne reakcie v prispevkoch.

    • user56faee91b3968
      8. 1. 2019, 17:39

      @gress jedine s cim by to mohla Pohoda trumfnut je Aphex Twin

    • gress
      8. 1. 2019, 18:40

      @Hopkirk Myslím, že sa úplne chápeme a pre mňa je momentálne Pohoda hlavne o tej multižánrovosti a spoznávávaní mien, na ktoré by som inak nešiel. Každopádne elektronika bola vždy tou časťou, ktorou sa Pohoda pýšila, ktorá ma udržala v mojich začiatkoch v účasti na Pohode a proste len som smutný, že sa upustilo od niekdajších DNB/techno nocí (Grape v tomto iba kopíruje staršie ročníky Pohody a vychádza mu to) s kvalitnými DJ's. Však nebolo to ani dávno, keď sa na hlavnom stage oslavovalo 20 rokov Subclubu technom... Proste aj posledný ročník a sobotnajší program v Space aréne po polnoci nebol hodný Pohody, B-complex je fajn, ale už to je skôr draq show ako poriadna dnb párty, experimentálna Sophie, hm, ok... Každopádne verím, že nejaké tie skvelé mená ešte prídu a na nejaké Sofi Tukker zabudnem :) Ale tak na letisku sa vidíme isto :)

    • Peter_BB
      8. 1. 2019, 23:09

      @gress K++ :), podla mna si to absolutne trefne vystihol - 90+ % elektroniky kt. som kedy pocul nazivo, bolo na Pohode, z toho prevazne este v hangaroch na Vystavisku. Posledne zimomriavky :) z interpreta kt. som poznal len ako meno som na Pohode mal z Unkle live. Lakal ma potom velmi aj Laurent Garnier, presne pre to ake velmi zname meno to je, ale priznam sa ze ani neviem ci jeho koncert nebol v dosledku tej tragedie (RIP), alebo som to proste opat raz dojebral :( My uz mame Maca aj Liama, tak Vam snad vyjde niekto s kvalitami stycka (unklea :) Laurenta :)

    • tomik
      9. 1. 2019, 10:04

      @gress súhlasim

    • emo
      11. 1. 2019, 00:10

      Gress to si nebol ty komu michal hovoril na com pracuju? Ja som stal vedla teba a ja to beriem tak ze to bude. Absolut klidek.

    • gress
      11. 1. 2019, 07:29

      @hujer hej, bol som to ja. Ale tak ako sa vraví, opakovanie je matka múdrosti :)) Ja stále verím, že to tak bude.

    • emo
      11. 1. 2019, 15:29

      @gress no som sa zlakol ze ste dvaja. Ale no vsak jasne ze to bude. Keny sa to nestihlo co neverim tak o rok. Co je to jeden rocik nasho zivota. Zbehne ako voda.

  • Murdoc
    7. 1. 2019, 22:34

    Trvalo to sice šest let (a mezitím jsem ho už viděl několikrát) ale můj sen se splní a Mac konečně přijede na letiště a ukáže nám co to je jizz jazz... ❤️ Díky za tento booking!

  • MarekNR
    7. 1. 2019, 11:46

    stale cakam nejaku bombu na stvrtok tak ako boli napr minuly rok Chemical...zo zatial ohlaseneho a pisaneho je to vsetko na piatok/sobota

    • gress
      7. 1. 2019, 11:58

      @MarekNR The 1975 sú vo štvrtok, ak sa nemýlim.

    • emo
      7. 1. 2019, 12:05

      Suhlasim ze bomba. Par ludi nie len na stvrtok ale na cely fest dosli koli velmi pozitivnym ohlasom na chem. b. A kto vie ci teraz vobec dojdu zatial vyzera ze ani nie. Ale to je otazka na gresa kt. je blizsie zdroju. A ved cas ukaze.

    • gress
      7. 1. 2019, 12:14

      @user5b06bb53e2c34 tak zdroj je ich oficiálne stránka :) https://the1975.com/europe/ a či je to bomba, neviem, nechám na ostatných :)

      Každopádne minulý rok bol v piatok sviatok + Chem Bro, tak to spravilo svoje :)

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 12:15

      @gress tiez to takto registrujem, aj ze sme sa tu bavili ze nechceme "monopol pre The 1975" ale napr. paralelny koncert Tata bojs na podiu prezyvanom tenisova arena :)

    • emo
      7. 1. 2019, 12:59

      @gress :DD suhlasim s marekom ze bomba bola pre mnohych min rok chem bro a ty si blizsie zdroju teda tym co na poslednu chvilu prisli kvoli referenciam na aktual vystupenie chem bro a zatial sa mi javi ze tento rok uz asi fakt nepridu co im minuly rok skoro vyslo, nebyt tych ch b :D

    • MarekNR
      7. 1. 2019, 13:20

      @gress aha tak to mi nejak uslo. Dakujem za upresnenie...tj na stvrtok uz asi nic velke nepribudne ale aj napriek tomu cakam nejaku elekto bombu :) takze zatial takto:
      stvrtok - The 1975
      piatok - Likke Li, The Roots
      sobota - Liam G.

    • Krpaty
      7. 1. 2019, 13:36

      @MarekNR Na štvrtkovú bombu už asi zabudni. Je tam 1975 :D. To je bomba sama o sebe (irónia). Rovnako ako zabudni na inú bombu. Teda aspoň podľa mňa. Hlavné sloty na main stage sú takmer rozdané.
      Vo štvrtok to je 1975. Ostatné bude doplnené pravdepodobne CZ&SK scénou, možno nejaký spešl SK projekt, možno BLAS prípadne ešte nejaká "mid-star" na rozohriate pred 1975. Za mna nepredpokladám "kríženie" s niečím iným. Sviatok už teraz nebude, areál bude naplnený pozvoľna "true pohoda fans" + teens vzhľadom na 1975. Možno tam bude priestor na nejakú elektriku v aréne po koncerte 75. Takže pivobrána a stretnutia budu hedlajnerom.
      Piatok asi vrchol Roots, slot predtým to bude asi Lykke, jeden ešte ostáva. Za mňa si nemyslím, že sa pred(po) Roots vopchá ešte nejaká "bomba".
      Sobota je jasná, tam má hlavný "vysielací čas" Liam. Pred ním sú dva sloty, ale pochybujem, že to bude nejaká elektro star typu Underworld, ktorí majú tour po EU a už vôbec nie nejaké dnb alebo techno. Kedže Liam uzatvára, tažko sa pred neho dostane niečo bombového.
      Predpokladám, že niečo z world music dostane priestor v podvečerných/večerných hodinách na maine (sobota?).
      Nepamätám si, kedy majú vstúpiť Sofi Tukker, Kiwanuka a DeMarco. Niečo z toho rátam bude main (Kiwanuka?), časť Orange.
      Toť taká moja fabulácia, ako by to možno mohlo byť zatiaľ rozdelené. Kdesi sa spomínalo, že Michal chcel 1975 na sobotu a Liama na štvrtok, tak možno Liamovým vyžiadaným presunom vznikne priestor vo štvrtok na niečo. Ale osobne pochybujem.
      Zatiaľ to z mojej strany vyzerá na veľmi nevydarený line up, možno okrem Liama, ale z gitarového vrcholu, by som si teda želal niečo iné. Tento pophodový štýl posledných rokov má dosť obchádza (okrem Chcem.B. čož bol nářez!).Z reakcii ľudí to však vyzerá, že sú radi. Tak nech sa tešia, to je základ. Ja budem veriť, že ma agentúra ešte prekvapí. A keď nie, tak tradične sa dobre črtá InMusic festival v Záhrebe. Alebo jednoducho tento rok vynechám festivalové opojenie :D.

    • gress
      7. 1. 2019, 14:21

      @Krpaty Mac DeMarco bude v piatok, Michael Kiwanuka vo štvrtok? podľa stránky...

      čo sa týka lineupu, tak podľa mňa zatiaľ fajn vyskladané s celkom rare menami (Lykke Li, The Roots), o to ma viac mrzí booknutie SOFI TUKKER s komunikáciou (súťaž o lístok), ako keby išlo o neviem koho, pritom to je grc, gýč.

    • boomer
      7. 1. 2019, 14:24

      @Krpaty o tomto je sranda fabulovat, hlavne teraz ked pozname asi vacsinu hornych riadkov. myslim ze na hlavny stage je demarco 100% a pravdepodobne aj kiwanuka. stavil by som aj na blind boys of alabama. no a ten solange/roisin murphy/jessie ware slot je tento rok zrejme lykke li, ale pre nejaku silnu interpretku tam este vidim priestor, rangu julia holter/waxahatchee/charlotte gainsbourg. no ten urpiner je tento rok na take posedenie a pozretie z dialky :)
      osobne som najzvedavejsi na tie jarne ohlasenia, z ktorych vacsinou vysli take veci ako slowdive/thurston moore, ride/bbng. fingers crossed pre jeffa rosenstocka alebo podobnu dupanicu, pokojne aj rovno pod orangom :)

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 14:52

      @boomer +1 zvedavost ohladne headlinerov "tenisovej areny s vizualnym smogom" :), fingers crossed pre Parquet courts a Doves :)) A tiez +1 Julia Holter, kt. by verim bola skvela headlinerka na Runwayi - bol by to verim podobne silny zazitok ako pred rokmi na Josem Gonzalesovi.

    • user56faee91b3968
      7. 1. 2019, 17:35

      @Peter_BB za Doves som aj ja... Len neviem ci to k pomere cena/vykon bude realne:).... Kolki ludia tu maju Lost Souls alebo Last Broadcast medzi svojimi top albumamy:(????

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 18:19

      @user56faee91b3968 tak nejak :), ale zas Doves by sa verim velmi pacili vacsine deti aj ich rodicom :))

  • Peter_BB
    7. 1. 2019, 09:29

    Gratulacia k prave na _FMku zverejnenemu silnemu menu! ..hoc ide o umelca bez zvonivich gitar :), ale aj taki verim skor ci neskor budu viaceri oznameni :)

    • taus
      7. 1. 2019, 09:47

      jupí, hurá, velké a aktuální jméno, díky!
      (já ho sice nijak neposlouchám, ale mám radost za ostatní, polovička webparty jistě pláče štěstím :) )

    • casovac
      7. 1. 2019, 10:15

      @Peter_BB Super meno, aj keď ho nemám veľmi napočúvaného, páči sa mi jeho "ležérny" štýl a neobvyklé vystupovanie:) - posledných 12 minút: https://www.youtube.com/watch?v=2VaRl6gULKM

    • drunkkmachine
      7. 1. 2019, 10:15

      @Peter_BB pridavam sa, super meno. tesim sa na tohtorocnu pohodu.

    • casovac
      7. 1. 2019, 10:32

      @Peter_BB Super meno, aj keď ho nemám veľmi napočúvaného, páči sa mi jeho "ležérny" štýl a neobvyklé vystupovanie:) - posledných 12 minút: https://www.youtube.com/watch?v=2VaRl6gULKM

    • VV
      7. 1. 2019, 12:13

      @casovac pozrel som ten zaver a teda takeho picusa pohoda este nepozvala, kde sa hrabe ta socha :D ten svojim umenim predcí aj picusov Ylvis :D moze sa dat dokopy s picuriotkami a tancovat prihriatym fararkom v kostoloch :D

    • emo
      7. 1. 2019, 12:22

      @casovac mne sa lubi a objektivne sa radsej nevyjadrujem bo ked napisem dobre ta ho tu niekto sprdne a ked ze zle ta ten isty ho tu vyzdvihne. Kto by fakt vobec ale vobec nemal ani len napad ci sa hudba alebo spev vobec da objektivne posudzovat nech si napr pozrie notovy zapis spevu gelegera z oazy a fredyho z kralovnej alebo bas linku matusa z primatorskeho kresla Bratislavy a basy z cribs ci kto to bol. Chapem neveriacich co neuveria kym neuvidia. Ale ked uvidia a aj tak nic tak ok no. Vraciam sa k povodnemu heslu svojho nicku skor ako som sa poslusne stal bella bogar co aj tak nepomohlo:) : Kona mozes priviezt k vode ale pit ho nedonutis ked sam nechce.

    • VV
      7. 1. 2019, 12:33

      ake obrovske prekvapenie! userhujerovi sa velmi lubi :D :D

    • emo
      7. 1. 2019, 13:14

      @VV joj vsak ale neviete ci sa mi lubi, a ako sa mi lubi, naschval som dal kvoli vam ze sa mi lubi aby ste mali co napisat, ked uz ku interpretovi nemate co povedat len ku mne, a slovko velmi ste kde vyhrabali, nechcete moje prihlasovacie udaje tak ako som ich tu dal na protest presne pre hnidopichov vasho typu aby mohli nadalej prispievat, ked sa zaviedla tato registrovana debata, dal som vtedy aj teraz dam, mozte tu pisat v mojom mene len tak ako to bude vam vyhovovat, urobit dobry skutok pre Vas nech mate konecne pokoj na srdci je mi momentalne co sa vas tyka uplne najdolezitejsie. mail je anarchos@email. cz a heslo si ake prajete?

    • VV
      7. 1. 2019, 13:27

      @user5b06bb53e2c34 uz by ste to mali prestat brat, vazeny pane Hujere :D

    • emo
      7. 1. 2019, 13:31

      joj jasne, ak by ste bol nahodou pan vv nedovtipny co inak vobec nebyvate, tak mi poslite to heslo na ten mail, ja sa vas nieco opytam a vy mi tu na to odpoviete aby sme vylucili ze si to vezme niekto iny, chcem to dat iba vam, ked uz ani na pozvanie na pivo ste nereagoval, potom si zmente fotku na co chcete teraz musim byt bella kvoli podobne nadejnemu pripadu tu ako ste aj vy sam, nick bude asi userhujer, mne sa lubi, ale to uz je vo vasej rezii, zvazujem snad jednu moju prosbu foto bella bogar ponechat pre radost toho kvoli komu som ho tu dal, tak uz budu vsetci spokojni, vseobecna pohoda sa konecne naplni

    • VV
      7. 1. 2019, 13:49

      @user5b06bb53e2c34 ak by ste neboli tak komicky servilny pokrytec vzdy a za kazdu cenu sa pchajuci do analu organizatorom, ani by ma nenapadlo do vas cize do hnidy nejako pichat. ale vy ste si o to vyslovene pytali, pane

    • emo
      7. 1. 2019, 14:17

      @VV no to je ale dost zvlastne, kedze ani na gelegera nepojdem s najvacsou pravdepodobnostou a vobec ako som sa k nemu vyjadroval, dalej ze tu napr chudakovi pituovi bb "hejtujem" celu strednoprudovu gitarovu komercnu scenu len to robim slusnym sposobom, dalej som to prave ja co tu donekonecna omielam ze z drvivej vacsiny headlinerov v celej historii pohody som odisiel po dvoch veciach a to po polovici prvej na ktoru som dosiel a zaciatku druhej z ktorej som okamzite odisiel, dokonca som tu mozno sam co som sa "obtrel" aj o tie vseobecne prijate az totalne po koncerte ospevovane portis, z ktorych som okamzite padal na pre mna ovela lepsi kocert a zotrval som tam len cast 1 skladby, z nicka c. som vypadol okamzite a patricne to tu komentoval. To ze som sa sucane tesil ze to tam je pre nich aj ked nie pre mna a vydiskutovali sme si to bez emocii tu s ludmi preco co a ako. nikomu som sa nepchal do jeho sceny, len si pamatam v nasej spolocnej komunikacii, ze som branil svoju vlastnu scenu a to konkretne rockovo metalovu a aj konkretne jej postavy ked ste ich prznili svojimi komentarmi, vnasali do nej rasisticke a homofobne a aj udajne netolerantne nalady voci inym scenam. Milujem ludi ktori do inych scen nepindaju a uz vobec nie absolutne neopravnene a ktori si robia "poriadok" vo svojich vlastnych scenach tym ze si zasatnu svoje pozicie idealne co najmierumilovejsou cestou. mozno predsa len si tu precitat svoje vlastne komentare ak tu uz ideme hovorit a pokrytectve, ja v ziadnom pripade vas z pokrytectva neobvinujem a ani inak nesudim aby bolo jasne. Hovorim skor o neferovosti, zavadzani, demagogii ...

    • VV
      7. 1. 2019, 14:29

      @user5b06bb53e2c34 nie vazeny pane vy hlavne hejtujete a okamzite skacete do kazdeho co napise ze sa mu linueup alebo hocico ine na festivale nepaci. do hocikoho od cookieho po novacikov. ale ked to podobne spravi niekto vam, tak tu idete ublizene vyplakavat ze davate svoj pristup k dispozicii a pod ako hystericka baba. to je vazeny pane, ta demagogia.

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 14:47

      @user5b06bb53e2c34 opat netusim preco ma spajas s "strednoprudovu gitarovu komercnu scenu", nakolko verim nepocuvam resp. nemam rad ani jednu kapelu kt. by do takejto skatulky spadala. Snad si sa Emo nedal na nejake halucinogenne drogy :)))

    • emo
      7. 1. 2019, 15:49

      @VV no jasne a u vas konkretne napr na picovanie na RnB priamo nad otvorenym hrobom rockera kt RnB miloval a vsetky tie vase psycho sracky pindania na celu vonkajsimi znakmi definovatelnu skupinu ludi kt ten styl priamo zalozili. Svoj pristup som tu uz dal. Nie je to nic nove. Prave ostatni tu ziadali obmedzenie pristupu ludi s inym nazorom a ja som bol proti a potom som demonstracne dal svoj pristup verejne aby tu nespokojenci mohli prispievat svojimi zvastami. Treba trosku citat co pisem. A keby som tu aj rovno picoval do vsetkeho tak ako vy a este aj na zaklade neopravneneho rasizmu a netolerancie podlozenej udajnou realitou presne ucelovo ci uz vedome ci nevedomky obratenou naopak oproti skutocnej realite a historii tak keby aj tak co vas vlastne do toho ked top jednickou v tomte ste vy sam ?

    • emo
      7. 1. 2019, 15:57

      @Peter_BB geleger oasis pulp ian br. a neviem kto kazdy dalsi to je stredny prud gitarovej rydzej komercie obzvlast teda oasis a blur a cely britpop to su prvi co mi napadli samozrejme aj cardigans co boli uplne prvi z ktorych sme okamzite vypadli ale nemozem sa k nim akokolvek vyjadrit lebo by to zas bolo pochopene ze pindam ked sa na pohode niekomu nieco paci ale ja mam predurcene pindat len ked sa niekomu nieco nepaci. :)

    • emo
      7. 1. 2019, 16:28

      @Peter_BB a priznavam ze travis boli super a aj pulp alebo suede. Strasne a mi pletu tie kapely. Teda travis a ti s tym ciernym spevakom s ofinou nabok co bol drogovo zavisly. Tie dva koncerty boli dobre a nemali sme najmensiu potrebu z nich odist. Ale aby to nevyznelo ze daco chvalim :) z ostatnych sme samozrejme odisli. :) neznasame pohodu a chodime sa tam vyhejtit. Kazdy rok dufame ze tam bude co najviac kapiel z ktorych odideme a este cely cas tam nadavame na otrasne pivo malo vody a malo tienov. Podia su tam bud male alebo velke nikdy nie tak akurat. Jedlo predrazene. Trava je tam malo zelena. Vela mravcov a ucholakov. Ukradli mi tam pohar. Rady su dlhe. Sprchy bud studene alebo zbytocne teple....

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 18:28

      @user5b06bb53e2c34 a co presne mam ja spolocne napr. s Oasis, Blur, Pulp, Ianom Brownom atd.? Vsetok respekt k danym kapelam, ale "na 99+ %" pocuvam inu hudbu :) A skatulkovat Suede ako "strednoprudovu gitarovu komercnu scenu" je podla mna dost mimo reality, az na to slovo gitarovu :))

    • emo
      7. 1. 2019, 20:26

      @Peter_BB tak som si pozrel fotku ako vyzeraju suede a presne z nich som neodisiel a poznal som ich z tych najkomercnejsich medii poznam ich klipy bez toho aby som ich vyhladaval je to klasicka komercia co ja im nevycitam ja proti komercii nic nemam je to komercne vyskladane aj maju jasny komercny zamer co sa aj jasne odraza ze sice na mna kedysi v 90 ci kedy to bolo nevyskocili z kazdej 10 plechovky ako madonna ale z kazdej 12tej. A ze toto nie je stredny prud tak ako kazda z kapiel co som dal? A co teda to je ? Alebo ked uz oni nie su strednoprudova komercia tak kto potom. Ja vnimam vec tak ze tento popik je najlepsie definovany styl vobec a britpop uplne. T.j. ktokolvek definuje britpop triafa sa celkom presne do reality. Tak si najdi akukolvek kdekolvek definiciu a bude to sediet na suede a bude to napisane mozno inymi slovami ze je to stred s komercnym zamerom. Ano snazili sa obsadit rebricky a importovat svoju hudbu. Reklama co najviac a vsetko kolo toho. A sry ale fakt som to vnimal tak podla tu napisanych prispevkov ze veci ako pulp i.b. suede msp cure tvoria dost zasadnu cast zaujmu pituho bb.

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 20:47

      @user5b06bb53e2c34 si znacne mimo pokial ide o moj vkus - v pohode Ti urobim fotku mojho stojanu s CDs aj vypis adresara mp3-jok. A podla mna si dost mimo aj v tom, ako skatulkujes - napr. Suede by som dal skor do skatulky "glam rock", pripadne "alternativny rock", prvy a treti album samozrejme aj do "britpopu" :)

    • emo
      7. 1. 2019, 21:38

      @Peter_BB nie suede neskatulkujem mna skatulky nezaujimaju. Milujem kazdy hudobny styl. To ze alternativny pristup komercny nevylucuje je verim jasne. A stredne je to co sa snazi oslovit obidva okraje kde sa niekedy aj domnele protiklady pretnu. Domnele preto lebo ziadne realne neexistuju. Slovo komercia teraz pouzivam iba preto ako ich ho pouzivas. A stred tiez vobec neberiem ako hru na istotu. To je velmi povrchny pohlad. Prave je to risk lebo zo zameru aby som oslovil vsetkych je kludne snad aj v drvivej vacsine ze neoslovis vobec nikoho. Samozrejme to nie je taketo jednoduche a musis sa predat atd. Myslim ze toto vsetko sme x prebrali a mne toto tu cele pripada ako opakovanie matka hluposti cize hrach na stenu hadzanie. Je jasne ze ak budes mat punk blackmetal jazz atd band tak mozes smelo cestovat po svete a robit koncerty pre svoju hudobnu komunitu a ako stredny prud budes mat tu doma napr plne koncerty a uz v madarsku na teba nepride ani noha.

    • emo
      7. 1. 2019, 21:41

      @Peter_BB jo a ten stojan mi nefot ani ziaden zoznam. Diky

    • emo
      7. 1. 2019, 21:45

      @user5b06bb53e2c34 a iste su tu ludia kt. To potesi ten zoznam ...

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 22:22

      @user5b06bb53e2c34 termin "komercna hudba" vnimame zjavne uplne odlisne. Pre mna je to hudba, kt. je 1. prisposobovana tomu, aby ju hravali tie komercne radia (t.j. radia kt. su primarne zamerane na zisk, a kt. sa preto zvacsa riadia vysledkami toho testovania ako ludia prijimaju nove "single", co sa pred rokmi robili cez telefon a teraz netusim ako. V SR ide napr. o Express, Europa 2, bohuzial dlhe roky uz aj Fun radio), a za 2. v dosledku prveho je hravana DJmi na diskotekach v baroch, dedinskych kulturakov atd., az po "venues" typu Ministry of fun tuto v BB. Tieto veci nie su samozrejme cierno-biele, ale mozeme len odhadovat v akej miere plati jedno aj druhe. Kym pre Teba je napr. Suede dokonca "klasicka komercia", teda Tvoje kriteria splnaju uplne, tak z mojho uhlu pohladu splnaju dva vyssie uvedene kriteria oba na celych 0 % :)) Aj na tuto temu mame zjavne uplne opacny pohlad, ale obavam sa ze vnimanie ako mas Ty je skor bezne v minoritnych subkulturach (""cielovka POKE ... eko-aktivisti""), kym podobny pohlad ako mam ja je verim beznejsi v prostredi ludi v kt. sa pohybujem ja, t.j. akychsi priemernych ludi kt. si zajdeme aj na Pohodu a obcas aj na beznu komercnu diskoteku, ale nevyhladavame vyslovene nejake minoritne zanre.

    • Peter_BB
      7. 1. 2019, 22:30

      @user5b06bb53e2c34 no a zoznam - 3+ albumov na CDs mam od Dinosaur Jr., Mudhoney, Nada surf, Pavement, Radiohead, Smashing Pumpkins, Sonic Youth, Suede a Swervedriver. Z pohladu podpory cez kupu "merchu" plus este Parquet courts a Zrni :) Ty to skatulkujes ako "strednoprudovu gitarovu komercnu scenu", a nech uz kazdy kto to tu este cita sam posudi nakolko si v tomto "mimo". Apropo, s vyrazom ""strednoprudova gitarova komercna scena" som sa stretol len a len u Teba, a to verim celkom dost citam aj solidnejsie hudobne media ako NME :)

    • emo
      8. 1. 2019, 00:26

      @Peter_BB tak vnimajme termin komercny tak aky je jeho vyznam - urceny na zisk, cize kapela co berie dnes za vystupenie cenu primorskej vily v najatraktivenjsom prostredi a jej rotacia hudobnymi stanicami v case jej naj slavy bola 10 x za ten isty cas ked rotacia madonny bola 12 x nie je komercna, tak asi bola je nekomercna kedze suede na mna vyskakovali nie len z tych hudobnych stanic ale aj aj casopisov atd primarne neurcenych pre hudbu. smashing to vzdy bola a dodnes je cista nekomercia ked asi pamatame to ich vyjadrenie v case ich najvacsej slavy ze koncia s hudbou lebo medzi hviezdami /a tusim tiez povedali/ ako je madonna nemaju sancu vyssie prerazit. a tiez su dodnes nekomercni kedze okrem jedneho clena maju revival band /konkurz bandicku?/ na ktorej chalan ryzuje. hm som "mimo" no s tou komerciou. komercne su predsa tie bandicky co ich hravaju v dedinskych kulturakoch djs, napr tie slovenske zabavne vtipne telesa co si trosku komercne znizuju dlh z paratury ktoru si kupili z penazi co zarobili vo svojich prvých nehudobných zamestnaniach aby si mohli pre zabavu zahrat.
      ked tak vadia tie definicie na ktore odkazujem ktore su podla mna naj trefne zo vsetkych definicii hudobnych stylov a to aj preto ze cely zamer bol tak jasny a komercny a tak relativne kratko trval, teda tie definicie ako sa styl snazil importovat sa a prerazit a vnasal stredny prud do alternativy alebo presnejsie alternativu do stredneho prudu, tak to treba riesit s autormi tychto definicii, a kludne ten stredny prud vynechajme a nechajme iba gitarova komercia - hraju na gitarach pre zisk svoj a oblubene slovicko aj zisk "korporatny" - dosadit hocico ine
      komercia ani stredny prud nie su pojmy hanlive ako je to pre niektorych co nie su mimo
      citat z pychy a predsudku - nie, nie som taky snob aby som im ich obvinoval z toho ze su bohati, ved ti chudaci za to nemozu ... radsej teda bude "mimo", myslim ze tych "akychsi priemernych ludi kt. si zajdeme aj na Pohodu a obcas aj na beznu komercnu diskoteku" si prave ty nazval "komercnymi pipinami" a este "co tu chcu taketo komercne pipiny" na co som sa ja tak z chuti zacal rehotat a nevedel zastavit ze si len pozeral a fakt taku vtakovinu som este nepocul ... no aj toto sa nam zrazu prevratilo po tych "ucelovych prevracackach", hej fakt radsej budem mimo, nesudme aby sme neboli sudeni ?, nesudme a neodsudzujme !

    • Peter_BB
      8. 1. 2019, 09:33

      @user5b06bb53e2c34 K definicii komercnej hudby link: https://www.musicbed.com/knowledge-base/commercial-vs-non-commercial-music/117, a ak musis skatulkovat Suede (podobne ako AOTY ): https://www.albumoftheyear.org/artist/3172-suede/
      Uprimne povedane, Tvoje prispevky vnimam prevazne ako Tvoje spekulacie a fabulacie, ten tzv. "brain chatter". A tento uz preto bol posledny, co som si precital. Ak Ta vyslovene robi stastnym, resp. Ti dava zmysel zatahovat ma do Tvojich spekulacii a vypisovani, nech sa paci! Kludne teda pridavaj "Piťu BB" aj nadalej do Tvojich prispevkov, v pohode aj off topics o tych kmenoch a nacelnikoch atd. (doteraz netusim co presne si tym myslel, a preco presne si mi to vypisoval tuto cez WP), len to pls. rob uz s vedomim ze odteraz Tvoje prispevky tuto na WP uz necitam. Vsetko dobre!

    • emo
      8. 1. 2019, 10:36

      @Peter_BB jasne pitu je to ok ze si si takto ukoncil nieco co si si zacal, do toho kontextu pasuje ten opovrhujuci vyraz tvojej tvare normalneho dospeleho chlapa pri milych dievcatach nast rocnych co by nam obom mohli byt dcerami a su aj podstatne mladsie ako moje 2 dcery ? a ani nevies kto je nacelnikom tej tvojej organizacie, rady, zoskupenia pre ktoru si neprajes aby tu o tebe bola info o vratnych poharoch ? ... pozri nie kazdy je vcerajsi, mas proste len ten isty problem co ma lacko hegyi ... snad nepodcenujes ludi tak ze napr tu by niekto zacal mat k tebe ine postoje ine spravanie len preto ze ja tu nieco napisem ... preber sa, je o 5 12 ... ked raz budes v totalnych srackach ozvi sa mi kludne, spomen si ze mas kamarata, to je clovek co ta prijme bezvyhradne takeho aky si

    • VV
      8. 1. 2019, 17:32

      no vidis ako ti to pristane userko. vzdy lepsie ako predosly kkt ze? :D
      poradim aj nabuduce :D

  • Tondo
    4. 1. 2019, 15:29

    caute , chystate sa niekto na Razolight do Viedne 08.02? Ja som ich zmeskal na Pohode 2009.

  • Mastenec_Mastn
    4. 1. 2019, 14:25

    Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ,že či budú v predaji aj lístky na jeden deň (sobotu). Vopred ďakujem za odpoveď.

  • Peter_BB
    4. 1. 2019, 12:33

    Netusite nahodou niekto, ci slovo "Pavement" na https://i.redd.it/5ta9vska2db11.jpg je "technicka chyba" :) alebo Steven nebodaj vyslysal prosby k 30r. vyrociu neznej revolucie :)) Na webe Primavery su stale the Jicks (https://lineup.primaverasound.es/2019_artists?id=195&lang=en ), a ani Google nic viac nevie, ale snad niekto s Vas tusite :))

  • Darkov_tato
    4. 1. 2019, 11:47

    Za mna, zatial prevazna spokojnost, spoznal som vdaka pohode zas par skvelych interpretov ako Michael Kiwanuka (za to obzvlast dakujem - jeden z mojich najvacsich tohtorocnych objavov), Sudan Archives, Kokoko!.. pridu The Roots, co je pre mna jedna z mala hip-hopu co mam rad.. celkovo zatial pekne vyskladane, Liam tiez fajn ulovok (aj ked ja som ich nikdy nemusel) gratulujem, potesili ste velmi vela ludi a na Live Forever sa tesim aj ja (ked zaznie)... Ja by som chcel zalobovat este za nejaku spickovu elektroniku, zas raz vyslovujem prianie Jon Hopkins, verim ze raz na Pohode vystupi zaujimal by ma nazor niekoho z agentury ci ho registruju a "mozu".. tiez by som chcel odporucit znova: Yves Tumor, ten album co vydal je proste genialny jeden z mojich asi top 10 ever - odporucam. Aj ked neviem aky je nazivo, ako ste napisali na to velmi dbate.
    Samozrejme mena ako Aphex Twin, Underworld,Telefon Tel Aviv, Boards Of Canada, Four Tet, Caribou ci Arca by sa naramne hodili.. kazdopadne zatial docela silny line-up

    • tomik
      5. 1. 2019, 10:34

      @Darkov_tato tiez rozmyslam aku elektroniku by mohla pohoda tento rok priniest na hlavny stage urcite Aphexa mozno Justice min rok vydali album ale neviem ci pojdu live ... koncertuju aj Massive Attack dlho nebola na hlavnov nejaka djska hviezda mozno Cox...
      sam som zvedavy co prinesie prehodnotenie dramaturgie space areny ked tam bude hrat vo vecernych hodinach Sofi Turker rovno ma jebne ... do areny urcite Hopkins, Bonobo, Four tet, Hawtin, Brejcha, Amelie Lens, Rodhad, Villalobos, Troxler, Solomon......

    • gress
      7. 1. 2019, 12:18

      @Darkov_tato tak ako píšeš, pre mňa Michael Kiwanuka najväčší objav, veľmi sa teším na jeho koncert, tak ako sa teším na KOKOKO!, pri nich si hneď spomeniem na koncert Batidy, ktorý bol úplne skvelý.
      Každopádne som zvedavý na elektroniku a dúfam, že už oznamení SOFI TUKKER nebudú "hlavnou hviezdou" niektorého z večera v Space aréne... to by bolo smutné.

    • Darkov_tato
      8. 1. 2019, 17:28

      @gress, tomik: tak ja som tu loboval za toho Hopkinsa, nakoniec pozeram ze to ohlasil Grape a dozvedel som sa to tu z WP, aka ironia:) z toho co napisal Tomik tak urcite by ma potesilo aj Bonobo, Four Tet ci Hawtin, Brejcha, Troxler, Solomon, to ostatne nepoznam, dikes za tip...
      Co sa DeMarca tyka ja to nepoznam vobec iba z pocutia viem ze existuje, tym smerujem k tomu ze to nie je elektronika cize dufam v ohlasenie jedneho z vyssie uvedenych mien
      Mimo elektroniky ma este napadlo My Bloody Valentine kedze 2017 - Slowdive, 2018 - Ride a 2019 zakonite logicky MBV :D no obavam sa ze take velke meno uz nepribudne, mozno tak Glass Animals, kt. min. rok zrusili koncert

  • muflon
    3. 1. 2019, 23:05

    len ze taka ta mala kapela, co hrala na Pohode 4 roky dozadu, v stvrtok, na druhom podiu, teraz headlinuje Coachellu...

    • muflon
      3. 1. 2019, 23:21

      a to kucerave dievca z pred dvoch rokov, ta co privolala burku, zas Primaveru

    • Tono
      3. 1. 2019, 23:47

      @muflon tak veru. Solange ci The 1975 su zaroven hned v druhom riadku na Coachelle (coz tiez byvaju zvacsa kapely za neskutocne prachy) a The 1975 headlineuju Reading Leeds. "Doma nikto nie je prorokom", by som obcas zmenil na "na Slovensku nikto nie je prorokom" :) Kazdopadne, dobrej hudby je v nasich koncinach coraz viac a 2019 zjavne nebude vynimkou ;)

    • user56faee91b3968
      4. 1. 2019, 00:35

      @Tono ok.... Inak podla toho Gibsona by som hadal skor Noela ale o Ashcrofta.... Inak podla Interpol nebude??? Alebo Doves???

    • user56faee91b3968
      4. 1. 2019, 00:36

      @user56faee91b3968 inak riadok... Sorry

    • user56faee91b3968
      4. 1. 2019, 00:41

      @muflon Tame Impala v roku 2014 boli popularni ale neboli toll ziadne hviezdy.... Hore isli az s poslednym albumom Currents.... Inak Ariana Grande ako headliner Coachelly??? To Pohoda moze Matthias Tweensky:)

    • user56faee91b3968
      4. 1. 2019, 00:42

      @user56faee91b3968 mam nemecku klavesnicu na telefone a ta si pise Co chce:)

    • cookie
      4. 1. 2019, 01:33

      @Tono prepac, mozno si dobry chalan and all, ale aspon tu by si mohol vypnut ten tvoj PR TRON 2000 mode... ked uz tie telemarketingove oznamenia nam davaju rakovinu... a co je to ta “dobra” hudba? EDM je dobra? alebo prvy riadok na Colours? a ved Pohoda ma aj na vsetky riadky grejpu... jutuberi na hlavnom su podla mna extra riadok!

      https://www.huffingtonpost.com/pete-mason/the-commercialization-of-_1_b_7873236.html

      uzivajte si riadky, otvorte sampanske, moj posledny prispevok tu... I’m out of it

      https://youtu.be/AAxm60KLhmk

    • emo
      4. 1. 2019, 08:13

      @Tono v zasade suhlasim. Rok som ukoncil kosickou filharmoniou a novy zacal viedenskou filharmoniou co je top udalost roka. Uz v nedelu idem na 2tone kapelu heavyball. Listky na dead can dance su uz doma. Nevynecham bojkovicky fest mismas pohodu a moja laska ma nahovara aj na ostravu. Dame nejake jazz akcie. A kto vie co vsetko. Na pohode sa tesim na unikatne premiery pripadne na hudobne sqosty spojenia atd ktore budu iba specialne zostavene pre pohodu a nikde inde ich nebude mozne zazit tak ako je to kazdy rok.

    • emo
      4. 1. 2019, 08:18

      Teda suhlasim s tym koncom. Solange atd atd bola na svk prorokom 8)

    • Tono
      4. 1. 2019, 10:49

      @cookie ak je niekto out of webparty, tak to pre mna urcite nie je dovod na otvaranie sampanskeho :/
      Niektore temy (obzvlast tykajuce sa mojej prace) by bolo ovela lepsie prebrat si pri pive ako cez monitor a klavensicu. Ak by si si/ste si na mna nasli niekedy koncom januara/zaciatkom februara cas, budem rad.
      Argumentacie postermi, cenami a rebrickami nemusia byt kazdemu po voli, ale vyplyvaju z castych ponosov mnohych ludi, ze Pohoda bookuje len male a nezname mena (to ze ich nepoznaju, neznamena, ze su bezvyznamne). Na webparty chodim casto, lebo ma zaujimaju vase nazory (obzlvast na prave zverenjene mena). Zaroven je pre mna/pre nas webparty dalsim zdrojom infromacii a novej hudby.

      S clankom, ktory si poslal samozrejme suhlasim, ale nemyslim si, ze sa tyka Pohody. Prave naopak. Nasa pozicia je ovela tazsia najma preto, ze nas pristup sa nemeni podla trendov vo svete. Mena sa nebookuju primarne podla toho, kolko listkov mozu predat, ale hlavne podla toho, aku atmosferu vedia spravit nazivo. Nehovoriac o pristupe k partnerom, statnym peniazom, k tvrdemu alkoholu, komfortu ludi... opat debata na velmi dlho. Toto nie je nejaky PR mode. S ludimi, ktori rozhoduju o bookingu a produkcii Pohody chodim kazdy den do prace, poznam ich nekompromisne nazory a postoje a vacsich srdciarov som este nezazil.

    • drunkkmachine
      5. 1. 2019, 22:06

      @Tono nechcem byt drzy a ani sa pytat scestne a hned takto apelovat k niecomu co s tym az tak (hoci predsa kusok) nesuvisi, hoci od toho je tu asi aj @michal.. ale je ten beach house realny? resp. uvazovali ste o nom?

      co sa tyka prace myslim ze uplne fajn su tie anotacie, pozorny citatel z toho dostane vsetko co ma dostat a vyhlada si. to ze tu niekto zlomil palicu nad par individuami len kvoli tomu, ze s nim nesuhlasi...... co uz taky cas?

    • Tono
      9. 1. 2019, 11:09

      @drunkkmachine presne tak, od toho je tu skor Michal :) ohladom bookingu pred potvrdenim, ale aj tak hovorit nemozeme
      netesi ma, ked sa lamu palice, mam rad debaty na webparty, niekedy su mozno trochu zbytocne vyhrotene
      mna osobne najviac zaujimaju hudobne tipy, rozsiruju obzory a da sa knim vratit, aj ked sa bavime o bookingu (to spominali niekolkokrat aj na webarty a pod...)

  • user56faee91b3968
    3. 1. 2019, 19:52

    Velke dakujem... Oasis som stihol na ich poslednom turne v oktobri 2008 vo Wembley Arene,Noela som videl v aprili 2016 v Gasometri takze chybal uz len Liam:).... A co sa tyka setlistu je t podobne akoby Noel-solove veci,skladby od Oasis aj Beady Eye(len skoda ze nehra Flick Of The Finger).... Aj ked Noel mi sedi viac(ako ludsky tak aj hlasovo) na Liama sa tesim.... Tak uz len Interpol a Doves:)

    • user56faee91b3968
      3. 1. 2019, 19:55

      @user56faee91b3968 ked som videl Noela vo Viedni polovicu setlistu tvorili skladby od Oasis(vacsinou b-strany singlov-The Masterplan,Talk Tonight,Listen Up.... Z hitov jedine Don't Look Back In Anger,Wonderwall,akusticka Champagne Supernova a Little By Little)

    • Tono
      3. 1. 2019, 23:40

      @user56faee91b3968 ahoj. V prvom rade prepac :) Omylom som pri pokuse odpovedat vymazal tvoj koment o tom, ze Liam nehra na gitare, a preco teda bola v hadanke gitara. Odpovedou su Liamove slova: "I don't like posh guitars. I don't like them Martins even. They're a bit too smooth and polite for me. I like guitars that are fucking loud. I've got a Gibson 1962 Hummingbird, which is a bit beat up. It's probably my favorite.” Jasne, je to trochu zavadzajuce, ale o to nam vlastne aj ide, nech to nie je uplne lahke, jednoznace - idealne viacznacne.

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa