Airport Trenčín 11 — 13 July 2024

Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • cookie
    28. 10. 2016, 23:31

    prve meno?
    djske?
    kedy?
    https://youtu.be/GMD5I4v8yrE

    min. rok, smutny 24. nov., Sigur Rós

    Vždy sa strašne tešil na ten nádherný okamih s už otrepanou vetou, ktorú vždy spolu s holubmi vypustím: „Aby nám tu spolu dobre bolo….”

    tak nech nam je spolu dobre Juraj, cheers

  • monghi
    28. 10. 2016, 15:49

    Tak, vcera skoncila moja put s The Cure na tomto turne... Praha, Vieden, Budapest... parada! Hoci... no, uz aj The Cure nam sklzli do roviny, kedy si myslia, ze treba potesit na koncerte kazdeho a tak sa to cele podobalo na "greatest hits" turne... ziaden rozdiel proti festivalom, hoci suhlasim, zazneli aj temnejsie veci, ale nie to prave orechove. Smutny pohlad, ked odpalia "Friday I´m In Love" (na regulernom turne The Cure!! :( ) a zrazu cela hala na nohy (dovtedy vsetci, mimo sektoru pod podiom len sedeli a cumeli), rovnako pri Boys Don´t Cry (ok, to je ina vec) a Close To Me ... ach jo ... ale mimo tohto nedostatku, este stale im to paradne slape, Robo je schopny aj uplne stratit hlas, vo Viedni uz dost trpel a na druhy den akoby sa stal zazral a tahal vokaly zasa do vysok? :)

    ale nie to som chcel ... predskokani... The Twilight Sad ... celkom sa daju, hoci na podiu kapela posobila staticky, miestami unudene, spevak posobi akoby znovuoziveny Ian Curtis, len na skotsky sposob :D Na Pohodu by pasovali ...

    • Peter_BB
      31. 10. 2016, 14:32

      @monghi dik za report :), vsetko jasne :)) Pre mna cenne info, kedze sa este len vytesujem pred ich koncertom :)), a Cure je jedna z mala kapiel na kt. viem ze je spolah a nemam dovod si vopred pozerat setlis.fm a pod v strachu ze mi pokazia zazitok hranim najma posledneho albumu a vynechanim podstatnych hitov ako napr. Friday I´m In Love :)), tak vdaka tebe je teraz "Monday somewhat less blue" :)))

    • emo
      1. 11. 2016, 00:59

      @monghi 16.00 fičíme do budy aby sme stíhali koncert, cesta OK prichádzame včas a obsadzujeme si miesta v prvých radoch druhej zóny na statie, hala ma zaujala, ani veľká ani malá, predzvesť potencionálne dobrého zvuku, páči sa mi, určite lepšia ako akákoľvek v akej som doteraz bol, pred nami sú už len zábrany a cureisti, ktorým rozumiem z ich ugrofínskeho jazyka akurát tak anglické názvy skladieb the cure, keď opisujú čo majú radi, dobrí imidžáci, jeden zmaľovaný s rozcuchanými vlasmi niečo medzi the cure a manic s.p. ďalší jak vystrihnutí zo zočiatku 90tych, vedľa skupinka rusov a ešte vedľa srbi ... sme na úrovni zvukára, tesne vpravo od zvukárov z pohľadu diváka
      The Twilight Sad nastupujú a ja mám pocit že to sú skôr islanďania ako škóti, znejú ako celý ten rad kapiel z islandu a z prvej skladby mám pocit, že ja spievajú tou ich rečou :) zloženie spev bicie basa gitara klávesy, sú pekne nazvučený, spev je nad všetkým, klávesy pekne počuť, plechový zvuk bicích mi tam nepasuje, spevák spieva čisto, akurát gitaru z nášho miesta počujem iba v prestávkach medzi pesničkami keď vytvára postrockovú chrastiacu stenu a keďže sa to nemení celý koncert môžem len hádať či takto hrá aj v skladbách, škoda, v druhej skladbe počujem tears for fears, chýba už len druhý hlas, potom spevák tančí miestami ako david gahan, miestami napodobňuje epileptického iana curtisa ... nasleduje vec s notoricky známym rytmom ooOo ooOo ooOo oOoO, nič proti nebyť toho, že toto tam trepe bubeník aj v ďalších dvoch alebo dokonca 3 skladbách a v jednej úplne celej, toto sa proste nerobí, je to tak silná vec, že použiť to v jednej a možno žiadnej, kto nevie o čom píšem tak to je asi ako použiť v polovici skladieb koncertu kultový gitarový rif ktorý už neviem komu ukradli killing joke a im ho potom ukradla nirvana ...
      kapela má veľmi kultivovaný prejav, možno až príliš uhladený, určite príjemný zjav, kt. mi utkvel v pamäti a prináša novej generácii to čo my dôverne poznáme, možno až skladačku ako píšem vyššie, čo je vlastne dobre ? a originalita ? ... mňa potešili
      následne si vypočujeme pri prípravách na the cure 3 či 4 cocteau twins-y a jednu popovejšiu skladbu s mne neznámou speváčkou a pokračovanie nabudúce

    • monghi
      2. 11. 2016, 08:01

      @emo tipujem, ze pises o konciku v Pesti, je tak? Ta hala ma paradnu akustiku! Tam boli uz TTS nazvuceni genialne (to uz nehovorim o Cure)... v Prahe som TTS vynechal, ale vo Viedni boli nazvuceni hrozne, zvuk bol prebassovany, ale Cure boli zvukovo napriek tomu vyborni. No to uz je udel predskokanov...

      a este poznamka k Jamesovi Grahamovi z TTS ... alias epilepticky Ian Curtis .. to v Pesti sa este dalo ako tak zniest, vo Viedni to uz prehanal :D

    • taus
      2. 11. 2016, 20:03

      @emo napjatě čekáme na druhou kapitolu :)

    • emo
      2. 11. 2016, 20:57

      @taus and monghi
      ahoj, koncert nebol v pešti ale v bude, preto píšem že fičíme do budy, budapešť vznikla spojením budy a pešti
      pokračujem teda the cure - bol to môj prvý koncert vôbec, preto to neviem porovnávať s inými ako monghi a cure nepočúvam, počúval som až po wish, potom už nie, mne to bolo jedno, ale cureisti vtedy boli veľmi sklamaní, že vydali veselý album, čo podľa mňa predtým boli niektoré tiež veselé a tých nových cureakov začali volať že wishaci či wishisti a oni že sú cureisti ...
      nuž teda mne sa koncert veľmi páčil, ako píšeš že chceli potešiť každého, ten dôsledný imidžák čo stál pred nami pred koncertom spomínal že seventeen seconds, čo som tak nejak vyrozumel že to je jeho naj album, lebo to bolo prvé čo som mu rozumel a skutočne explodoval šťastím, keď robike oznámil prídavok a myslím že to bola hneď prvá vec prídavku keď sa išiel zblázniť šťastím a kričal iiisteeeneem (bože môj), neviem ako sa to volá ale hrá sa to Emol-C, Emol-C, Emol-C, H-H a ideš: tam ta dam-tam ta da dam, tam ta dam-tam ta da dam, tam ta dam-tam ta da dam, ta da da dam da da dam ... prišlo mi veľmi fajn, že potešili každého, predstavili sa vo svojich rôznych polohách akými boli a akými stále sú, takí sú the cure, také veci vyprodukovali a za žiadnu sa nehanbia a dodnes sa hlásia ku všetkým, nie tak ako celý rad iných hudobníkov, ja si to cením ako sa nám predstavili, sú to praví herci a pekne nám to zahrali, smeješ sa o 5 minút plačeš, potom si zamyslený a potom besnieš, toto je umenie... a najväčšie hity, no neviem - koncert končili one hundred years a potom give me it, kde sa krásne udržali v hraniciach potlačovanej postpunkovej sily, myslím že toto by okrem pár postpunkerov nikto nezvládol takto udržať a otvoril by to niekam mimo kontroly, to je tá potláčaná sila ktorú si niesli od joy division a siouxsie a vždy je za tým ešte niečo a žiadne priamočiare áno-nie, dobro-zlo, ale to už drístam :) prídavky super, celé sa mi to zdalo nejaké krátke, nabudúce vezmem lepšie boty, lebo nohy hlásia že tak krátko to zas nebolo :)

    • monghi
      3. 11. 2016, 09:04

      @emo napisal si to absolutne trefne!!! toto si tiez na Cure cenim najviac, ze sa nehanbia za jedinu skladbu, ktoru kedy napisali a bez problemov ju zahraju, ked maju na nu chut... typickym dokazom bolo mini Reflections turne, z roku 2011, kedy nielenze prve tri albumy v celej dlzke, ale v pridavkoch navalali take šupy, ktore uz poznaju skutocne len ti najnaruzivejsi fanusikovia kapely ... :) to sa napr. s Depeche Mode porovnavat neda. Ti by na svoju minulost, do roku 1985, najradsej zabudli a ked sa rozhodnu nieco vytiahnut, tak tu najvacsiu trapnost v historii synthypopu ..."Just Can´t Get Enough" :D

    • taus
      7. 11. 2016, 14:32

      @monghi @emo děkuji za vaše reporty!

  • Captain_Obvious
    25. 10. 2016, 17:32

    tak z takejto reakcie Pohody som sklamany https://www.facebook.com/matuscupka/posts/10153596240746848?comment_id=10153717271926848&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D ide o slavne trojnozky ktore bez povolenia hyzdia mesto...a aj keby boli povolene tak je nechutna privatizacia verejneho priestoru...nejak mi to nepasuje k pohode ktora je cti verejny priestor

    • boomer
      25. 10. 2016, 18:37

      @user56faee91b8396 nie som zastancom trojnoziek, ale ani by som nedemonizoval firmy za to ze vyuzivaju ponuknuty reklamny priestor. trojnozky mozno hyzdia mesto, ale napr. take billboardy hyzdia cely stat a vyuziva ich kazdy, kto si to moze dovolit. krcim plecami.

      este by som dodal, ze ak uz nemam na vyber, radsej by som sa pozeral na reklamy, ktore propaguju dobru vec a navyse su remeselne kvalitne spracovane, nez na nejaku reklamu na stresne krytiny z MS Paintu, alebo gate z H&Mka

    • Peter_BB
      25. 10. 2016, 19:50

      @boomer tak nejak - ako by "stary *uj" glosoval, ze "žiaľbohu, a niekedy je to aj chvalabohu, že žiaľbohu".

      V BB hral ostatne Ed Harcourt (Barbakan fest) pre asi 20 ludi. Pretoze fest mal promo len cez socialne siete - zialB/chvalaB... :))

      Prezitie Pohody stoji a pada na "motrokoch" :) nadnarodnych korporacii kt. si presunuli svoje "call centra" z netusim kadial do BA. Opat zialB/chvalaB:))

      Ak sa hanbim za nieco, tak nie za Pohodu/BA/SR/EU/Svet :), ale za takychto ludi, kt. sa rozhoduju podla vizualneho smogu :(((

    • Captain_Obvious
      26. 10. 2016, 08:53

      @Peter_BB kamo nemusis sa vyjadrovat ku vsetkemu ty kadrovak...ak pohoda si robi reklamu v outdoore na povolenom bilboardoch (ktore su samozrejme hrozne a je nimi slovensko zaplavene) tak si tiez poviem ze ok a som rad ze tam vidim pohodu......ked ale vidim pohodu na trojnozke ktora je tam ilegalne a v rozpore s predpismi tak ma to nepotesi, horsie je ked si precitam alibisticku odpoved ze co pohoda s tym ma....taka trojnozka (a ani bilboard) podla mojho nazoru pohode neprilaka novych ludi, ide len o imidzovu zalezitost, ale ked pohoda zaplati niekomu kto nezaplati mestu (a ak zaplati mestu tak je to 3,50 tak to nie je ok) a tvari ze s tym nic nema tak som sklamany, treba popracovat na corporate social responsibility (alebo porozpravat o tom na konferencii v reperbahne ze ako pohoda participuje na verejnom priestore)

    • VV
      26. 10. 2016, 09:47

      @user56faee91b8396 pravdaze pohoda s tym nic nema. ona ma kontrakt s reklamnou agenturou a iba sialenec si moze mysliet ze bude skumat dodrzovanie vsetkych zmluvy reklamky s tretimi stranami. uznavam zelenych a ich cinnost, pokial to neprehanaju tak ze to uz hranici so zdravym rozumom.

      ak mestu niekto neplati, nech si to mesto vymaha, pokutuje, to je ok ale privatizacia verejneho priestoru? :) aby si sa nezblaznil od toho sprivatizovania priestoru 15 cm od stlpa osvetlenia. nehovorim okolo stromov alebo ak by branili chodcom vo vyhlade pri prechodoch, to je nieco ine. nedavno bola v tv spravach reportaz ako slavnostne odstranovali tie trojnozky od stlpov pri chodnikoch. vsimol som si ze na kazdom jednom bol program kulturnych podujati, program divadiel teda uzitocne informacie pre ludi. vzdy sa radsej pozriem na graficky vkusne spraveny program festivalu ako na spinavy sedy stlp. pritom ako napisal boomer stale stoja po celej republike tisice otrasnych megabillboardov propagujucich uplne sprostosti.

    • Peter_BB
      26. 10. 2016, 10:24

      @user56faee91b8396 sloboda, vratane moznosti slobodne sa vyjadrit k comu chcem a ako chcem - ktora mnohym a zrejme aj Tebe vadi - je pre mna dolezitejsia ako niektore negativne dosledky/externality tej slobody.

      K 3-nozkam: nepacia sa ani mne. Len Ti davam podnet zamysliet sa, kto vytvara po nich dopyt - ci Agentura Pohoda, alebo ci "motroci" kt. maju peniaze navyse aj pre to, ze v otazke ci dostanu dovolenku cez dni Pohody sa zvacsa do poslednej chvile trasu? Nic viac a nic menej - kludne si to glosuj ako kadrovanie, ja si budem glosovat ze "trafena hus zagagala" :))

      Sympatie mam ale ku vsetkym, komu tiez ten dost extremny a nepekny vizualny smog v BA prekracuje hranice, a nedusia to v sebe a snazia sa s tym nieco robit. Vratane otvorenie diskusie tuto na WP. Ale sympatickejsi su mi predsa len ludia, kt. si kupia listky na Pohodu rok vopred, aj preto ze ich sloboda vybrat si dovolenku kedy sa im to hodi nie je "na predaj" za ziaden karierny rast a zvysenie platu.

    • michal
      26. 10. 2016, 11:39

      @user56faee91b8396 Ahoj user56faee91b8396. Prosim, precitaj si moju reakciu este raz. Zda sa, ze sme sa celkom nepochopili. Co sa tyka pristupu Pohody k verejnemu priestoru ci roznym spolocenskym temam, myslim, ze toho robime dost a uzivame si za to vcelku dobrodruzny zivot. Pekny den.m

    • Peter_BB
      26. 10. 2016, 20:48

      @michal len dodam, ze na tom linku co tu dal "user" nie je Tvoju/Vasu reakciu mozne precitat si, teda pre tych z nas, kt. nemame FB. Vidno len prispevok Matusa Cupku.

      Pracu "zelenych" si vazim, sam som s nimi dlhe roky pracoval v 3. sektore (v kancli s Pistom Jancom, ... na Pohode s Lacom Hegyim, atd.). Ale z toho FB sa mi fakt zda, ze Matus Cupka na jeho kampan trosku zneuziva silne medialne postavenie Pohody (vytvara dojem, akoby na tych 3-nockach boli len a len plagaty Pohdy). A toto mi pride totalne nefer. Vizualny smog v BA je problem v prvom rade BA ako takej, a bolo by to verim uplne rovnake aj ak by sa Pohoda vypredala ako Glasto, co sa snad raz stane :)) (a v ten rok si slovaci nasledne zasluzia ohlasenie Radiohead :)))

      Po akcii "fakt iba 20-25 ludi na Eda Harcourta na Barbakane v BB", z toho min. 15 neplatiacich z 'guestlistu', je tu teraz velka tema v kuloaroch v BB presne to, "ze bez plagatov to zrejme nejde" (isto sa poznas s Mirom Lanikom a pocul si uz o tom).

      user otvoril (si) podla mna velmi dobru temu, a tuto na WP mozeme aj o nej, tak ako o vsetkom, absolutne bez servitky pred ustami. Len toto mi pride este o triedu viac nefer ako to dozadovanie sa Arcade fire pred cca. 3 rokmi :))

    • emo
      27. 10. 2016, 11:21

      @user56faee91b8396 legal - ilegal - scheissegal
      keď mestu legálne platí niekto za niečo nelegálne 3,50 tak je to o h. rieš to s mestom, prečo berie peniaze za niečo nelegálne
      alebo si trojnožky pober - veď sú nelegálne a tak len čistíš mesto od špiny a vyrábaj z nich niečo užitočné čo ďalej umiestňuj legálne
      alebo to jednoducho prelep krížom nápisom táto reklama je nelegálna, prípadne aj s odkazom na web kde sa o tom ľudia niečo dozvedia
      alebo keď ti tie trojnožky tak vadia vymysli si kopec ďalších legálnych spôsobov a vôbec nechápem prečo tam ešte sú, keby som ja tam býval a mne tak vadili tak tam už dávno (legálne) nie sú a nie že by som nimi ešte aj otravoval ďalších ľudí na weboch a neviem kde všade (to teda predpokladám, že sa tam neobjavili pred týždňom)

  • bit
    25. 10. 2016, 10:28

    Aspoň jeden stánok by mohol akceptovať bitcoin.
    Veď už nieje stredovek . . .

    • tomik
      25. 10. 2016, 10:40

      @bit bitcoiny to este ludia nakupuju ? mal som pocit ze to bola len nenjaka bublina neviem nevyznam sa .... skor by mohla pohoda zaviest cipove naramky maju to uz skoro vsetky zvucne festivaly nemusis riesit hotovost nosit penazenku ani tie bitcoiny zrychli to obsluhu a asi aj lepsie prehladnejsie vyberanie najmu od stankarov podla trzby ...

    • bit
      25. 10. 2016, 11:05

      @tomik Náramky niesú anonymné.

    • tomik
      25. 10. 2016, 11:17

      @bit mas pravdu Kascak by ma sledoval kolko prepijem a prezeriem :DDD

    • wratko
      25. 10. 2016, 15:27

      @bit Chalan má asi "nakúpené" bitcoiny a nevie kde a ako ich minúť.

    • Peter_BB
      25. 10. 2016, 19:53

      @wratko :))) Snad Urpiner a SLSP doriesia, nech je moznost bezkontaktnej platby kartou pri kazdom Pohoda-vycape :)

    • Matwe
      26. 10. 2016, 10:34

      @Peter_BB ahojte, bitcoiny zrejme nie je možné zrealizovať, ale čo sa týka bezkontaktných terminálov, tie predsa máme na festivale v nápojových centrách vďaka SLSP už niekoľko rokov :)

    • Peter_BB
      26. 10. 2016, 20:51

      @Matwe jeden rok platit za pivo kartou neslo, tusim pred 2mi ci 3mi. Tak som sa preorientoval na Jonnyho Casha :)) Ale vy/zneuzijem na tradicny kazdorocny lobbing, ze by ovela viac bodla moznost platit kartou za listky na Pohodu 2018 :)) A tiez nelimitovat to poctom, ale dnom nakupu do "pohodovej nedele" vratane - fakt by nebolo lepsieho lieku na depku ze "uz je po Pohode" ako moznost ist si kupit listok na bud.rok v nedelu :)) Ale zas chapem, ze cez Ekumenicku omsu je akykolvek predaj zalazany :))

    • bit
      28. 10. 2016, 11:16

      @Matwe Každý stánok môže BTC akceptovať podla vlastného uváženia.

    • boomer
      30. 10. 2016, 00:25

      @bit myslel si na vsetko :)

  • monghi
    20. 10. 2016, 18:31

    No, akoze, absolutne nic tu nechcem tymto naznacit, ale Radiohead zacinaju cez instagram veselo ohlasovat festivalove koncerty v EU pre buduci rok. Aktualne:
    23/06/2017 - Glastonbury
    28/06/2017 - Open´er (PL)

    som realista, takze to vidim na Sziget? :D

    • Murdoc
      20. 10. 2016, 19:16

      @monghi letter of interest leží agentovi na stole a práší se na něj

    • cookie
      20. 10. 2016, 21:00

      keby chcel ist niekto autom po krovky, zoberiem benzin tam aj naspat... 2 miesta

    • tomillies
      21. 10. 2016, 00:37

      @monghi týždeň od Pohody a oni budú v Poľsku? Fúha...

    • michal
      21. 10. 2016, 11:37

      @monghi Ahojte. Radiohead na Pohode nebude. Bol som za agentom v Brightone osobne, vybrali si limitovany pocet festivalov a Pohoda sa medzi ne nedostala. Stve ma to, ale nevzdavame sa... :)

    • boomer
      21. 10. 2016, 11:46

      @michal skoda. nuz ale, skalni budu mat prilezitosti vidiet radiohead relativne poblizku, a pohode stale ostavaju gorillaz :)

    • taus
      21. 10. 2016, 12:16

      ach, mohla jsem třičtvrtě roku doufat... ale vlastně - takhle mohu doufat rok a třičtvrtě, to je ještě lepší :)

    • Peter_BB
      21. 10. 2016, 18:10

      @taus :))))

      Michal vdaka krasne za operativnu, a najma uprimnu a 'empiricku' reakciu.

      Prijemny vikend vsetkym, ..teda vsetym z Vas kto nesmutite ci nezufate :)))

    • Murdoc
      21. 10. 2016, 21:56

    • tomik
      21. 10. 2016, 23:47

      @michal nezufaj ja som napriklad rad ze nepridu najprecenovanejsia kapela uspavaci hadov za tie prachy mozme mat 10 paradnych kapiel ... ved pride doba ked agent radiohead prileti lobovat do trencina :D

    • lurie
      24. 10. 2016, 11:15

      @tomik aj mna ta sprava potesila presne z dovodov ktore uvadzas. atoms for peace bol yorkeov kvalitnejsi produkt a tych sme videli

    • cookie
      24. 10. 2016, 12:27

      "ved pride doba ked agent radiohead prileti lobovat do trencin"
      "atoms for peace bol yorkeov kvalitnejsi produkt"

      :D bavim sa

    • cookie
      24. 10. 2016, 12:34

      @tomik

      tomik
      2016-10-06 12:30:22
      takze takto vo stvrtok daft punk v piatok gorillaz a v sobotu radiohead :D plus nejake stredne kapelky a mozno aphex twin
      Odpovedať

      ???

    • lurie
      24. 10. 2016, 21:50

      @cookie ja sa zas bavim na tom ako cookie co tu vzdy propaguje kvalitnu narocnu elektroniku zhana labuznikov kroviek aby sa dostal na radiohead :D

    • tomik
      24. 10. 2016, 21:51

      @cookie to s tym agentom v trencine bol samozrejme vtip na povzbudenie... a kto vie mozno raz pohoda bude mat take meno ze sa budu kapely same ponukat momentalne RH hraju velke festivaly a nejaky 30 tisicovy slovensky maju na haku bola by to pocitam najdrahsia kapela v hitorii pohody tych minimalne 500 000€ by sme pocitili na slabsom programe ako ked po bjork na hlavnom podiu v sobotu vecer hral ani neviem kto uz ...pre mna RH maju najlepsie roky za sebou na koncert by som siel ale asi po tretej pesnicke by som znudeny siel prec vestko na jedno kopyto ....

      tie tri mena daft punk gorillaz radioheed nebol moj vysnivany lineup pocuvam len electronicu bol to tip na najidealnejsi lineup nieco tanecne -gitarove -a predrazene depresivne :D

    • cookie
      24. 10. 2016, 23:11

      @lurie well, este som ich nevidel a to ich pocuvam odo dna, kedy tatko doniesol domov pablo honey, to este mtv hralo hudbu :) zrejme budem musiet vycestovat, aj ked ujo thom nevyzera, ze by planoval najblizsich 10r skoncit koncertovat... uvidim co este prida open'er.

      @tomik mmkay

    • Peter_BB
      25. 10. 2016, 19:58

      @cookie presne pre ludi ako Ty (myslim v dobrom :) by ma velmi potesili Radiohead na Pohode. Hoc som na ich koncerte bol 3x, az by ich Pohoda oznamila, (obrazne povedane) otvaram najlepsie sampanske a kazdy dalsi den sa tesim na Radiohead na Pohode, ..aj v tie zle dni ked by sef po mne v praci ziapal atd. S pocitom, ze sa spolu so mnou rovnako tesia stovky a mozno az tisicky "tradicnych Pohodakov". Pre mna boli AFP na Pohode splneny obrovsky sen, mozno najvacsi, ale tesil som sa na neho z BB asi sam, nastastie spolu s Vami tuto z WP (cau taus :)). Kazdopadne hoc AFP su pre mna #1 zazitok Pohody, tak # koncertny zazitok stale zostava koncert Radiohead. Tolko snad k tejto teme :))

      monghi - nedas nove vlakno o Cure ?:)))

  • emo
    20. 10. 2016, 00:31

    http://leteckaposta.cz/923087052
    som si pozrel posledné 2 koncerty cure čo hrali a čo nás asi čaká :))
    tak som si to musel dať do tabuľky a som celkom oči vyočil ako podobne aj rozdielne hrali 2 dni po sebe
    oba koncerty po 33 kusov
    aspoň aká-taká schéma opakovačky v 3 prídavkoch
    až 18 vecí zaznelo iba na 1 z 2 koncertov
    24 vecí na oboch čiže asi môžme očakávať ?
    niektoré zopáknuté veci majú asi normálne vyhradený svoj konkrétny časovo harmonogramový priestor, iné môžu zaznieť kľudne na začiatku alebo aj v prídavku
    mám dosť (v dobrom) tretí koncert som radšej ani nelustroval :)
    joj a čaute všetci :)

    • taus
      20. 10. 2016, 10:12

      to je vtipné, právě před chvíli jsem si ty kjúry pustila, abych zjistila co je to vlastně zač, že se na ně sjíždějí o víkendu všici z celé čr a sk. škoda, že předkapela hraje jen 7 songů a že robert je tak škaredý, že se na něj nedá vydržet koukat tři hodiny. ale byla bych moc ráda, kdybyste tu pak napsali reporty

    • monghi
      20. 10. 2016, 15:18

      @emo co dodat... tuna to zhrnuli vcelku trefne: http://musicserver.cz/clanek/54265/4-1-veci-ktere-muzeme-ne-ocekavat-na-sobotnim-koncerte-the-cure/#

      @taus heh, na koncert Cure sa nechodi pozerat na Roberta ... odporucam vyskusat co i len jediny raz a pochopis, aka je to zvukova palba! To, co predvadzaju na tomto turne, to sotva najdes u kapiel "ich veku". A o takych obmenach setlistov mozu fanusikovia vacsiny kapiel iba snivat :) V mojom pripade je to jasne ... Praha - Vieden - Budapest ... a to som este skromny, znami tahaju snuru 10 - 12 koncertov s finale v podobe "trilogie" v londynskej Wembley :)

    • emo
      20. 10. 2016, 17:25

      @monghi tebe by som doprial taký anplagd jak mali pre MTV a aby si tam tutúkal na ten člnok, alebo utajenú klubovú akciu iba pre fen klab jak mal
      @taus a robert je moc hezky kluk i pro ty co jsou na holky, hold mněl by se ti líbit

    • monghi
      20. 10. 2016, 18:29

      @emo hehe, no dik... ale ja som stale este velmi slaby fanusik Robovej bandy :D

    • taus
      21. 10. 2016, 10:21

      hm, během včerejška, co jsem si je naposlouchávala, jsem si je zamilovala a začla chápat to běsnění kolem. přeju vám skvělý zážitek a dejte vědět. já na ně nejdu, je to na mne moc velká hala a navíc mi swans odjebali předevčírem pravé ucho

    • emo
      21. 10. 2016, 10:29

      @taus keď prišiel van gogh o ucho bola to láska, keď zastrelili puškina ... keď prišla taus o pravé ucho bola to láska ... elán večne živý

    • Peter_BB
      25. 10. 2016, 19:59

      @taus :))) A pripajam sa k tomu "dejte vědět" :)), ti z Vás zo jste byli na konzerte :)) v Praze :)

  • taus
    19. 10. 2016, 09:37

    óóó, včera jsem byla na explosions in the sky - jeden z nejlepších koncertů ever. tak kdo to máte kousek i nekousek v pátek do vídně, tak jeďte jeďte, budete šťastní

    • emo
      20. 10. 2016, 00:36

      @taus my máme se tu bídně, jedeme do vídně, skrz dráty se proštípame snad nás příjmou vlídně

  • cookie
    13. 10. 2016, 13:20

    Oscar Powell belongs to a very small pool of dance artists whose music is a style in itself. RA

    https://youtu.be/1mzDAFFlyGs

    senks

  • Murdoc
    12. 10. 2016, 13:47

    Angel Olsen pojede evropské tour... moc bych ji chtěl vidět, jen asi není s kým. nepojede tady někdo třeba Belín/Mnichov?

  • boomer
    11. 10. 2016, 23:03

    ak sa niekto z (alebo cez) BA chystate o dva tyzdne na Death Grips do Prahy a mate jedno miesto v aute, rad sa prikmotrim :)

    • cookie
      12. 10. 2016, 14:00

      @boomer aj ja

    • tomillies
      13. 10. 2016, 11:19

      a nemá radšej niekto lístok na predaj? :D nejako sa mi to podarilo prešvihnúť, kým ešte boli :(

    • cookie
      13. 10. 2016, 12:14

      @_tomillies na brane bude 50 pre skalnych, asi musis prist trosicku skorej... ale ked ponuknes na evente dajme tomu 66eur, tak sa niekto urcite ozve

    • boomer
      13. 10. 2016, 14:08

      @_tomillies shame on you, v predaji boli mozno dva mesiace a stali 10 eur. ako pozeram na tu diskusiu v evente, moze byt celkom problem sa k jednemu z tych 50 na brane dostat. oh, humanity.

    • tomillies
      13. 10. 2016, 21:26

      @boomer @cookie je to moja chyba, nechával som to na neskôr, až som to prešvihol.. na tých posledných 50 kusov si netrúfam a cestovať do Prahy len na to, aby som to skúsil odchytiť, asi nebudem...

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in