Airport Trenčín 11 — 13 July 2024

Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • MilanCz
    22. 6. 2015, 18:41

    Chtel jsem se zeptat, jestli bude moznost zakoupeni listku pouze na ctvrtek? Popripade jednotlive dny...

    • devonn
      22. 6. 2015, 19:27

      listky na jednotlive dni sa nepredavaju

    • snoopy
      22. 6. 2015, 23:33

      Toto ma inak celkom zaujima ako riesia na tych vacsich festoch kontrolu jednodnovych listkov.

    • elle
      22. 6. 2015, 23:50

      Napríklad coo mnajlepš roznefarebne náramky a vždy pri vstupe ta poriadne prehľadá najmilsia sbs na svete :) najlepšie je to v noci, línia tazkoodencov vyháňa ľudí z areálu :D údajne je z toho celkom show (my sme do zatvaracky nikdy nevydržali, uprednostnili sme pivo. Som rada, ze na pohode sa to nedeje. By si srali do huby. Veď pohoda... je láska

    • snoopy
      23. 6. 2015, 01:17

      No na coo som bol tak tam je to jasne ked vyhanaju prec ludi z arealu. Ani my sme neostavali do konca..

    • emo
      23. 6. 2015, 21:04

      ctvrtek by som ta pustil zdarma zial o tom nerozhodujem, na festivale bez plota to funguje tak ze sa kazdy rozhodne kedy si kupi vlez, vsak je nezmysel aby niekto po dlhej ceste nesiel na pivo alebo nastihol svoju kapelu alebo nevbehol rovno objat sa s kamosmi, ci sa opskujes teraz alebo za hodku aky je v tom rozdiel, tento víkend ma kontrolovali za cely cas iba raz pri vstupe na hlavnu scenu a zas ked niekto ide iba okolo a skoci na pivo alebo na 5 min pozrieť 1 kapelu je krajne nevhodne aby cvakal ...

  • emo
    22. 6. 2015, 12:50

    Para - konečne ich o5 po 20 rokoch uvidím + ich mimohudobné aktivity !!!, Bez ladu a skladu - vynikajúci, ich koncert nikdy nevynechám, celé desaťročia od ich vzniku ich milujem !!!, Manu Chao - to je legenda, ťažko nájsť približne rovnako vhodného interpréta pre tento festival, nenahraditeľný !!!, Matwe aj keby hral 10x horšie, sqelý a ešte k tomu tak milý človek !!! monikino kino - na toto spojenie sa teším až sa teraz popod fúz usmievam, nádherní sú !!! tricot - minulý rok bol zas taký pretlak, že som sa na nich pri najlepšej vôli ani raz nedostal, najkrajšie čo poznám, pozvať kapelu znova, každý fest by mal mať svoje dvorné kapely, s ktorými sa stretol raz a tak si padli do oka že potom už najradšej každý rok, láska je láska tak sa teším že aj ja som dostal šancu a kočky uvidím !!! Click - veľká láska, vďaka za pre mňa nového sqelého hudobníka a Človeka, ešte viac sa teším na Click Here!!!
    3T, Pohoda 2014 - žiaľ nestíham, kríženie
    na bus sa veľmi teším - vynikajúci projekt - zožal tu absolut neoprávnenú kritiku
    + celý fest už v plnom nasadení žije so všetkým čo k nemu patrí

    čo Vy by ste vlastne chceli?

    • Evcik
      22. 6. 2015, 13:22

      Mne osobne by sa v štvrtok pozdávala nejaká alternatíva programu k Pare a Tricotu (film Pohoda 2014 som už tiež videla), keďže som zo ZA a deň pred Pohodou si tieto kapely pozriem na Pohoda Warm Upe :)

    • miso98
      22. 6. 2015, 13:48

      hmmm, tak na Matweho sa velmi tesim aj ja, zazil som ho totiz na evente "Pohoda v klube" v Tabacke v KE - no bol genialny a hned som si ho oblubil + jeho tanecne kreacie na nezaplatenie!! :-) (k nemu genialna Lola Marsh --> odporucam nepremeskat!)
      - k Bielej noci - neviem co od toho cakat, mali sme to tu v KE a vraj to nebolo nic moc... zas na druhej strane, min. tyzden nam skoncili !!Imaginace!! a bolo to fantastickeee! naozaj vizualne veeelmi zaujimave performancie ....

    • emo
      22. 6. 2015, 14:21

      bielu noc máme v ke každý rok, a dík eva primenula si mi že para + tricot sú 7.7 v ke, takže ich oboch uvidíme hneď 2 x, paráda

    • Peter_M
      22. 6. 2015, 15:00

      Suhlasim s Evou ze chyba nejaka hudobna alternativa k vystupeniam a suhlasim aj s Petrom ze hlavne pre zahranicnych navstevnikov moze byt uvod festivalu sklamanim.
      Minimalisticky stvrtok ma aj vyhodu, prideme az neskor vecer a usetrime 1 den dovolenky :)

    • michal
      22. 6. 2015, 15:39

      Ahojte. Stvrtok - povodny plan so stvrtkom bol jasny - warm up. Potom som zacal utekat. A teraz sa vraciame k povodnemu zamyslu a to tak, ze si urobime nieco ako rodinnu oslavu, Para, my s Bez ladu a potom Manu - ten bez casovych obmedzeni. Ked som si to vymyslel, tak mi zrazu opat docvakol ten pocit, aky som mal prve roky - stretnutie na jednom mieste, este pred celym festivalovym narocnym zivotom sa nadychnut, porozpravat sa, dat si pivko (vodu, vino, ...) a potom v piatok zacat riesit tych tisic lakadiel... Co sa tyka zahranicnych navstevnikov - neviem, preco by mali mat problem s domacimi kapelami, skutocne tomuto nerozumiem - ked idem na Primaveru, nemam problem s katalanskou kapelou, ani so Spanielskou... ked idem do Nemecka, pozriem si neznamu domacu kapelu a ked idem do Rumunska, to iste. A ked sa mi nechce, tak idem napriklad na pivo, alebo na vino, alebo sa prejst arealom, alebo idem kecat s kamosmi. Zvlast ak ide o nieco ako bonus - a stvrtok kazdorocne promujeme ako zahrievacku. Vymyslame vselijake pekne prepojenia medzi Parou, Bez ladu a Manu Chaom, pomedzito hra tourbus, Click je uplne fantasticky party DJ. Nuz, nechcem nikoho previedcat, chapem, ze nie kazdy ma rad spominane kapely. Ocakavam, ze stvrtok bude mat atmosferu o aku nam vzdy islo - a bola napriklad na Basement Jaxx ked hrali druhykrat... Pekny den.

    • emo
      22. 6. 2015, 17:18

      hej hej to je pravda, výhrady k zvuku a k ladeniu sú od nealternatívcov klasickou barličkou voči alternatíve, rád by som to dal na pravú mieru, názov ladí - neladí plne vystihuje skoro všetky naše subkultúry a podžánre, nezriedka je štýl hry taký, že nástroj sa rozladí za skladbu - dve, väčšine to neva a potom ladíme pre tých kt. to va a pre tých kt. to neva je to zdržiavanie, ale tiež sme radšej keď to ladí, to isté je so zvukom keď je zlý tak to neva, je lepšie keď je dobrý, nie je to však vyslovene žiadúce aj keď niekedy je to priam nežiadúce, v zásade my ideme ku koreňu veci až na podlahu a na dreň, preto tieto nepodstatné taľafatky potešia no keď nie sú tak nemôžu byť príčinou ani najmenšieho zaváhania v tom čo robíme, my alternatívci buď máme uši a potom tam počujeme aj tak to čo nealternatívci nepočujú kvôli chybičkám krásy ktoré pre nás chybičkami krásy nie sú naopak sú pre nás nezriedka potvrdením dokonalosti alebo dôvodom pre nealternatívcov neznámej rozkoše, slovo alternatíva je z gréčtiny a význam je jeden z dvoch (resp. viacerých) pričom tento tu (alternatívny) je ten správny - samozrejme zo známych a jasných vecí sa ten pojem dnes chápe presne naopak - alternatívny ako náhrada
      takto len vďaka nám sa vymedzil aj pojem strednoprúdovosti, lebo nám nealternatívne kapely nevadia, naopak máme ich radi a "zníženie" alebo "zvýšenie" sa na ich úroveň nám vadí asi tak ako ten zvuk alebo ladenie, čiže nijak, my proste na žiadne kapely zvuka a ladenie neprudíme a nealternatívci na zvuk, ladenie a kapely prudia, keď sa dostane do ich nemilosti či zvuk či ladenie či kapela, či para ktorákoľvek a čokoľvek tak prudia a potom veľmi prudia, my sme však nechceli aby až tak veľmi prudili, tak sme aj tak dali že veľmi neprudia, len stredne prudia, no a tak vlastne vznikol ten pojem stredný prud, čo si zas oni sami vzali za svoje netušiac zas ani o čo ide a pomaly zbožtili ako stredný prúd, my ich samozrejme z omylov nevyvádzame, aby sa náhodou nestal zas z toho silný prúd, tento stredný stredný prúd nám totiž vyhovuje viac ako silný stredný prúd, a vôbec nám to nevadí tak jak ani ten zvuk ani ladenie, tieto tábory sa nikdy nezmieria, lebo my ich máme radi, nepotrebujeme sa zmierovať a oni ani neprídu na to že by sa zmierovať mali, keď sa zrazu stretne nealternatívec s altrenatívcom na ktorého trebárs aj nadáva, tak je zrazu hrozne alternatívny, rád by som videl ako by taký nealternatívec čo i len slabo prudil z oči voči takému laskymu abo mne s mojou ženou, čo má uši a hudobné vzdelanie a tak vie že para je ok, zrazu je samozrejme veľmi alternatívny my sa z toho smejeme, lebo ho máme radi tak či tak či mu to v hlave ladí alebo neladí a či má on sám zrazu ten svoj falošný zvuk ktorým s nami komunikuje, ale nám táto chybička krásy o5 nevadí, je to o dokonalosti života a niekedy z toho zažívame aj tú rozkoš (čo možno dokonca nie je pekné) keby sa o tom vedelo, lenže on sa tiež alternatívne usmieva takže ok :)
      problém je jedine keď sa nealternatívec dostane k moci a potom riadi nealternetívne naše alternatívne životy, aj tam je pri osobnom stretnutí vždy hrozne alt a tam nám to už celkom aj môže vadiť že mu to v hlave neladí a to jeho stredné prudenie sa môže stať aj neznesiteľným útlakom, preto my alt občas tých stredných prudičov, čo sú vlastne už hrozne vaľkí prudiči ale pre nás stále ešte tí strední prudiči napomíname nech toľko neprudia, čo sa im ale rovno povedať nedá lebo by to neprjali, tak len nech tak nestrednoprúdujú, v komunikáciu s nimi tak či tak neveríme, len si myslíme že alternatíva patrí všetkým bez rozdielu a mala by byť zachovaná aj pre naše deti v relatívnej znesiteľnosti stredného prudenia ...

    • emo
      22. 6. 2015, 17:23

      joj som nedotiahol myšlienku, buď teda máme uši, alebo nemáme uši, ale z kontextu to aj tak vyplýva že je to jedno, lebo ... to je presne znak alt. stačí niečo nahryznúť a keď si rozumieme tak... a keď nie tak aj tak nič ani keby sa to 5 rokov rozoberalo :)

    • emo
      22. 6. 2015, 17:49

      hej hej témou nie je to že by "zahraniční ľudia" nechceli slovenské kapely, oni proste nechcú Paru :)
      no my všetci hoc by sa už komukoľvek zdali Para alebo dokonca Peťo BB otrvaní na Pohode proste Paru aj Peťa BB chceme a tí kt. nezdieľajú naše hlboko alternatívne názory a túžby, nech si proste trhnú nohou, Para a Peťo BB na 99% budú

    • fugitive01
      22. 6. 2015, 18:53

      Peter_BB - totalne, ale totalne zle si ma zaradil do kategorie :)

      Ale ten nazor na stvrtok si popisal vyborne.

    • emo
      23. 6. 2015, 07:35

      ale choď už niekam s tým pivom :) niekoľko x som napísal ako bude (mal) test vyzerať a o čo tam pôjde a teraz akože ti nalejem 4 komerčne priemyselne vyrábané piva ? niekoľko x som napísal že neverím v možnosť takejto debaty a teraz fakt netuším o čo ti ide, či na celej čiare ignoruješ spoludiskitéra zámerne, či ho len vôbec nečítaš, ale to je jedno, test nebude tak ako som písal a so vzorkou naložím atak ako som napísal a druhá vzorka sa ani nevyrába

      s parou je to to isté, len trochu nižšie sme sa bavili, kde som predstavil svoj názor na stredný nie len gitarový prúd a vysvetľoval môj pohľad na to prečo naša kapela, ale aj maďarská, poľska ... nemôžu vystúpiť mimo svojho teritória alebo slovinská céca u nás hoc je to diva, tiež píšem že som na pare nebol 20 rokov a zrazu mám prehľad kde hrali, a zrazu mám dať ktorá (či oni) kapela hral na 5 svetoznámych EU festoch :) fakt netuším o čo ti ide, podľa mňa žiadna, teraz som zachytil že naši jelly belly idú šnúru a došli z viedne a to viem iba preto že som ich stretol na koncerte na morave, čo je k tvojej otázke irelevantné, pamätám vo francúzsku hrali turné BLAS spolu s kapelou PEŠKO a tam boli neznámi a mali len o trošku väčšiu odozvu ako peško ak niekde nie aj rovnakú alebo náhodou niekde naopak, čo bolo u nás úplne inak, lebo BLAS boli známi, to neviem či tvoj kamoš vtedy ťahal káčera, rovnako nepodstatné
      ešte som zaznamenal la3no cubano na fusione, čo je ešte irelevantnejšie, keďže oni sa vôbec nikde nezúčastňujú kde sú komerčné a agentúrne festivaly, potom "všetci" naši hrali v londýne, išli nejaké turné cez svoje subkultúrne zázemie a to je tak všetko
      čo má ale toto spoločné s diskusiou ?
      politické manieriky ? už som sa k tomu presne Tebe pár x vyjadril
      u pár jedincov sa tu len vytvorila parapatologická paranormálna parafóbia a toto už nemá nič spoločné s normálnym vyjadrením napr. mannyho že je preňho para otravná, toto už má prvky ...
      aj fiala prikyvkával, jasné a na čo prikyvkával a v tom istom seriály ďalší hudobný kritik tvrdil že už nie je jim morrison, že punkáč je nedôveryhodný lebo má špeky a lenku dusilovú tam ...
      určite pôjdem radšej na paru, ako toto tu

    • cangas
      23. 6. 2015, 20:07

      Peter BB. 8 rokov je jedina moja planovana dovolenka Pohoda. A na ten stvrtok sa brutalne tesim . Az sa obavam, ze v piatok a sobotu nebudem mat co robit. asi navstivim veci co som nikdy nestihol vidiet, lebo bol line up plnsi veci co sa mi pacia. Nuz ale jedine moje naozajstne tohtorocne sklamanie by bolo ak FF nedaju aspon This Fire , a ja si to nebudem moct s nimi zabekat. (FFS sa mi nejak nepaci ta kombinacia). Bol by som rad , keby toto Michal zariadil , inak ho nepozdravim ked pojde okolo na bicykli , normalne sa otocim chrbtom a oci dole :)

      Noo a som presvedceny , ze pocas koncertu Pary nebudem pod podiom sam :)

  • user56faee91b85a8
    21. 6. 2015, 23:37

    Predám ubytko v Tent Inn pre dve osoby za 40 EUR. Bratislava 0911 205 118
    Stano

  • emo
    21. 6. 2015, 20:52

    je nutne povedat dyse, ze rumburak je cech, ale arabela je slovenka a samozrejme ze je československa a pohoda je plna slovakov a cechov, keby ze nieco z toho nevedeli, tak uvidíte ako ich to poteší a bez toho by minimálne časť ich koncertu vyzerala inak a to by bola skoda

  • bro
    21. 6. 2015, 18:34

    Ahoj, kam zmizel ze seznamu artists Vogjektraik?

  • boomer
    21. 6. 2015, 16:12

    mila agentura, beriem to tak, ze tie minidokumenty o headlineroch co boli uz davnejsie avizovane v spolupraci s rtvs nevysli? :) celkom som sa tesil

  • devonn
    21. 6. 2015, 02:09

    Vie niekto kedy Hossa prinesie pohar ? Mohol by ho ukazat na Pohode ...bolo by to super

    • fugitive01
      21. 6. 2015, 13:53

      pravdepodobne na konci augusta, takze na Pohode nebude

  • fugitive01
    19. 6. 2015, 15:42

    Niektori sa tu navazaju do tych, ktori nenapisu oslavny prispevok.
    Myslim, ze 99% ludi, ktori sem prispievaju, ocenuje pracu agentury a organizaciu Pohody. Ale to neznamena, ze nemame pravo vyjadrit svoj nazor, resp.pytat sa ak nas nieco zaujima.

    Tak ako aj ja ocenujem organizatorov za mnozstvo skvelych veci, ze sa snazia festival robit krajsi, zaujimavejsi, bezpecnejsi atd, tak rovnako ma zaujima, co za peniaze, ktore im formou vstupneho venujem, dostanem.
    Preto ma zaujima: Pred cca 2 rokmi bolo zvysenie vstupneho okrem ineho (ale predovsetkym) odovodnene tym, ze stvrtok sa stava plnohodnotnym dnom. Vtedy sme to bez problemov akceptovali, line up bol nabity, pocet vystupujucich bol vysoky.
    V tomto roku je stvrtok uz len warmup (nezachytil som vysvetlenie), pocet vystupujucich tym padom klesol (a rovnako by mali aj naklady na kapely a naklady na jendotlive stejdze, ...). Sponzori ostali podobni + Budis vraj preplatil Kofolu vyrazne.
    Inflacia na Slovensku je na hranici +/- 0,00%, resp.tesne nad nulou.

    Moja otazka znela a znie, kde sa prejavi vyssia cena vstupenky oproti min.roku (o cca 15%)?
    Ci to je vyraznym narastom honorarov pre interpretov oproti min.rokom (najma Bjork?) alebo prispevky od sponzorov su nizsie?
    Nie je to myslene negativne, len snaha pochopit trosku cenotvorbu.
    Vdaka
    F

    • s4ra
      19. 6. 2015, 16:10

      ja zas nechapem, ako moze byt cena stale taka nizka, pitna voda zadaca, kemping v cene, teple sprchy, splachovacie zachody, toi toi neustale cistene ...

    • majur
      19. 6. 2015, 17:00

      Čo sa týka cena, tak čo keď tých 15% chcú mať konečne nejaký zisk. Je to tak nepochopiteľné pre Slovákov, že firma vytvára zisk? Neviem nakoľko to platí dnes, ale pamätám si dva, alebo tri roky dozadu hovoril MK, že finančne sú v miernej strate.

      Úprimne, mne by sa lepšie dýchalo kebyže organizujem takú obrovskú akciu a mám tam aspoň tých 15% v rezerve.

    • s4ra
      19. 6. 2015, 17:05

      jak kukam tak kukam 114 LIBIER (libier) stoji EXIT - bez kempingu ;) momentalne...

    • monghi
      19. 6. 2015, 22:59

      Absolutne nikdy nepochopim tuto diskusiu ohladne cenu listkov na Pohodu.. a neberte to, akoby som vam to vycital. Ale tak chodte na mimofestivalovy koncert Bjork :) A verte mi, ze bude setlistom a choreografiou indenticky s tym, ktory odohra na Pohode. A co myslite, kolko Vas bude stat listok? 60 Eur? Som si isty, ze od 80 vyssie... a cely event, aj s vypitim jedneho - dvoch piviek, mate zmaknuty za 4 hodiny... na Pohode mate za rovnaku sumu (a este aj nizsiu, ak mate stastie a podari sa vam kupit ticket z prvej specialnej edicie v den otvorenia festu) hned 4 velke koncerty, niekolko desiatok mensich, k tomu divadla, diskusie, nocne parties a kopec kopec dalsich veci... tak si to zratajte dohromady. VSAK JE TO ZA FACKU! A okrem toho, Pohoda je len raz rocne, staci si odlozit ani nie 10 euro mesacne (to sa predsa da zvladnut) a vstupne, ak si ho kupite vcas, je vybavene... zostava len cesta a strava... ak chce festival fungovat pravidelne, musi byt ziskovy, bez toho to predsa nejde... podla mna, mozeme byt radi, ze mame taky unikatny fest, akym je Pohoda, pripadne vyborne sa profilujuci Grape... podla mna je vstupne na Pohodu este stale nizke, ale v agenture su realisti a zvysovat velmi si ho dovolit nemozu, hlavne kvoli ekonomickym podmienkam v krajine. A verte mi, takisto som len priemerne zarabajuci Slovak, akurat z tych stastnejsich, ktori sa vykupili z pazurov hypotek...

    • elle
      20. 6. 2015, 10:24

      Mňa skôr zaráža to pomerne scestné tvrdenie, že kaščák označoval štvrtok ako plnohodnotný deň. Naopak sa domnievam, že to vždy výrazne odmietal.

    • fugitive01
      20. 6. 2015, 12:17

      Vidim, ze akykolvek neutralny prispevok (resp.nepozitivny) tu dostane sprsku kritiky. Takze:

      - "Štvrtok sa nám pomaly, ale isto, stáva plnohodnotným dňom," uviedol Kaščák. http://hudba.zoznam.sk/spravy/03-05-2013-na-pohode-zrejme-bude-opat-viac-fanusikov-zo-zahranicia-vdaka-atoms-for-peace/

      - ano 60-70 eur za 4 dnovy festival je super cena, ja netvrdim ani som nikde netvrdil opak! Len som porovnal povedzme predchadzajuce dva rocniky s tymto, kedze odvtedy sa cena vstupeniek vzdy zvysila o 10 eur. Tento rok je menej hudobnych vystupeni, naklady by na prvy pohlad mali klesat, hudobne je to tiez otazne (ked program na hlavnom stage v prime time uzatvaraju Les Ambassadeurs (ML), pri vsetkej ucte k nim.

      Preto je podla mna uplne v pohode otazka, ze ci doslo k vypadku prijmov od sponzorov alebo k vyraznemu zvyseniu honorarov vystupujucich, alebo ci ide o snahu o dorovnanie pripadnej straty z festivalu z minulych rocnikov ...

      Kludne sa navazajte, s4ra mi uz pride ako zaplateny obhajca vsetkeho co pohoda spravi.

      Ja som vsade tento festival obhajoval a aj budem, ale to neznamena, ze musim nekriticky prijat absolutne vsetko.

    • jazzist
      20. 6. 2015, 13:27

      Fugitive ma pravo na take otazky. Su logicke. Otazke znie ci ti budu ochotni odpovedat, najma ak je pravda ze Pohoda byvala predtym casto v strate a oni sa jednoducho snazia iba o preklopenie do zisku. Chceme aby Pohoda bola aj po dalsie roky? Kto by robil podnikanie v dlhodobej strate? Ja nie.

      Hadanie sa je zbytocne, mne sa zda ze pravdu maju obe strany :) Ano, stvrtok je sklamanim v porovnani s poslednymi rokmi. Ano, tento rok sa aj mne zda cely lineup slabsi, aj mne chybaju silne mena v mojich oblubenych zanroch.
      Na druhej strane napriek tomu je cena za listok v predpredajoch nizka, ved stale zostava velmi slusny vyber ucinkujucich, ved velky komfort aky je malokde sa stale vylepšuje.
      Tieto tvrdenia si neodporuju.

    • monghi
      20. 6. 2015, 16:11

      @fugitive01: ale ja ti rozumiem, aj tvoj nazor plne chapem a akceptujem. Len sa na to vsetko treba pozerat aj zo strany organizatora... proste kazda sranda nieco stoji. A ak si organizator povedal, ze 30 000 ludi je maximum a viac ludi nebude, tak potom je logicke, ze cena listka musi stupnut, kedze dnes su umelci len drahsi... a umelci tvoria len polovicu, ak vobec, celej akcie...

    • emo
      22. 6. 2015, 12:12

      toto musíš trošku vysledovať sám aby si to chápal, snáď nechceš aby Ti to tu naozaj niekto vysvetľoval
      to prečo môj produkt stojí toľko koľko stojí je naozaj mimo misu, nebavíme sa tu o tom prečo stojí ten istý chlieb tu a tam 2*toľko, čo sú toky oveľa ľahšie zdôvodniteľné a toť nedávno sme sa tu o tom bavili
      sleduj aspoň vývoj akcií o ktorých vieš a budeš mať prehľad, kto s akým konceptom a za akých podmienok skrachoval, prežil a ako sa kam posúval, prečo na super akcie neprídu ľudia ani keď sú zadarmo (viď naše KE) to tu točíme dookola že ako to funguje
      tento koncept zafungoval a je napodobňovaný, to neznamená, že sa zopakuje, skôr naopak, môj pocit je jak píšem len trochu nižšie, ale môžem sa mýliť, celkom pozerám ako sa na to rôzne pozerá, to že výber kapiel bol vtedy taký a ko to dnes ľudia zovšeobecňujú
      hýbanie cenou je veľmi dôležité, či umelé či reagujúce na reálne stavy, či ekonomické ukazovatele
      tak veľký fest už musí riešiť všetky možné škatuľky ľudí - ( táto párty takmer úplne ignoruje všetko,okrem hudobnej produkcie a pohodlia - tiene, voda, pivo, sprchy ...) t.j. dosť úzke vnímanie na šírku festivalu :)
      tak vôbec neviem ktorú líniu by si vôbec chcel preberať a z tých ktoré by sme vôbec dokázali vymedziť by som sa vôbec dokázal aspoň trošičku prínosne vyjadriť možno v 1/4 :)
      tak ja neviem z ktorou vôbec začať :)
      no aspoň jedna - ľudia (teda my) v čom sa aspoň trošku orientujeme - akých a ako osloviť a akú im dať cenu a aký produkt, lenže už toto je hneď viac tém :)
      dokonca sa tu dostávame k silným predsudkom - že napr. fans mobyho sú presne tí ktorí šikajú do slnečníc a celkovo liqidujú slenečnice ... všetci chápeme dúfam už že na akciu zadara ľudia ani neprídu (mnoho debát tu), každý festival sa už stretol s tým, že cenami musí vymedzovať svojich potencio návštevníkov, len veľmi malá komunita dnes môže fungovať na svojich malých cenách alebo zadara, nie je problém urobiť ani fest s 300 ľuďmi bez plotov s dobrovoľným vstupným, program si nájde svoje publikum a pivo budeme točiť plzen za 0.50 tu sa ale už musíme chrániť pred tými čo nám tam prídu robiť bordel, prípadne sa iba opiť za cenu ako nikde inde a pomaly už o5 chrániť sa pred napadnutím akcie, tento systém je principiálny všade či ide o 1000 ľudí alebo 50000, len pri tých 50000 sa tam nabalí toľko ďalších vecí, ktoré pri tej 1000 riešiť nemusíš, otvorene poviem, že pri väčšej akcii (čo je jednoznačne už aj 1000) je naj model umelo zvyšovať cenu všetkého lákavého + nejaký servis v tom zadara, čím väčší tým lepšie a odstaviť tak návštevníkov, ktorí o hlavnú produkciu nemajú záujem ale budú Ti robiť problém a snažiť sa neprehupnúť do polohy alebo akceptovať len malé percento "snobov" ktorí už tiež nemajú záujem o hlavnú produkciu
      toto udržať na vážkach je veľmi ťažké a celé je to zložité a to je teda iba jedna vec, ktorá myslím že by mohla byť úplne jasná a najmenej komplikovaná ...
      potom sa tu ľudia sťažujú, čo ja absolut nechápem, že napr. by som sa sťažoval, že na Ofrin neboli ľudia, ale však Tí ľudia tam nedošli na ňu, ona bola šťastná, publikum bolo šťastné, jeden z naj koncertov v histórii vôbec
      a teraz úprimne ako si to vôbec predstavuješ - vraj kto nenapíše oslavný príspevok, však tu oslavné nepíše už vôbec nikto a my práveže oslavovať chceme,
      v žiadnom prípade by som Ti na toto neodpovedal, ako že teraz chceš počuť, že xy interprét bol 1.2 x tak drahý ako abc, alebo že sponzor ...
      hej po boji je každý generál, ale to nestačí my chceme byť ešte pred bojom a na to by som aj kašlal a my už chceme aj aby všetci boli radšej tam a nie tam, nám sa už nestačí tešiť že sme my tam kde chceme a my chceme už aj prikazovať dažďu a mrakom a na to by som už úplne kašlal. Teraz mi prosím nereaguj, že to ty vôbec nie si a tiež sa nečuduj, že ľudia nezdieľajú Tvoje pátranie po pravde a dôvodoch zvýšenia ceny :)
      Myslím, že máš právo dať tu túto otázku, myslím že by si mohol pochopiť že nie je celkom na mieste a myslím že nemáš nárokovateľné právo dostať na ňu serióznu odpoveď a myslím že Ty sám tu nejaký žvást, kt. by Ti tvorcovia festu mali akože "zalepiť oči, či ústa" možno ani nechceť, určite je akákoľvek odpoveď nevhodná a neseriózna voči nim a nám ostatným a ja som presvedčený že aj voči Tebe samotnému, pokiaľ teda nie si ten ktorému treba povedať to čo potrebuje počuť, prípadne malé decko, kt. síce nesmieme klamať, no tiež mu nesmieme naservírovať realitu, iba verziu, ktorá zásadne nikdy neklame a na jeho úrovni ho uspokojí ...

    • s4ra
      22. 6. 2015, 13:06

      ale no tak fugitive01 :) ja len pisem svoj nazor tak ako ty... pre mna (a len a len mna) je to proste lacna zalezitost v porovnani co dostanem za to co zaplatim... EASY

    • fugitive01
      22. 6. 2015, 13:51

      @emo - prosim zacni aspon trochu pouzivat odseky, resp. bodky a velke pismena :). A k tomu co si napisal - casti som vobec nerozumel, ale asi si chcel povedat, ze vyssim vstupnym sa snazime neprilakat na festival ludi, ktori nie su krvna skupina Pohoda. Tak tomu rozumiem.
      Kazdopadne - necakam odpoved v zmysle, ze Suede stali tolko a Bjork stoji tolko, preto sme museli zdvihnut ceny. Skor vseobecne ma to zaujima (a nemusi to byt ani omacka, ani klamstvo na zalepenie ust), co stoji za zvysenim ceny vstupeniek.
      Ja zaroven nikde neporovnavam ceny Pohody s cenami ostatnych festivalov, porovnavam len Pohodu 2013, resp. 2014 s Pohodou 2015.

      @s4ra - ano, suhlasim, este stale je ten pomer price/value super, netvrdim opak. Len sa ten pomer z mojho pohladu trosku zhorsil oproti minulym rocnikom.

      To je ale skor uz pre organizatorov na zamyslenie, ze ci kazdorocnym zvysovanim ceny a kratenim programu (ako sa stalo tento rok), nenarazia do steny, ze ludia si povedia, ze to je uz prilis.

    • s4ra
      22. 6. 2015, 14:19

      Inak ked uz mam porovnavat s minulym rocnikom, tak tento je pre mna teda o dost lepsi... Co sa tyka hudobnych interpretov. Je to proste subjektivne. Aj tak ma niekto na koho sa tesim sklame ako kazdy rok a niekto na koho pojdem len tak, ze dam mu sancu - tak sa mega zabavim :D

    • emo
      22. 6. 2015, 16:09

      fugi keď už tam si nenašiel odseky ťažko ti budem niečo vysvetľovať o ekonom. :)
      sára prvá čo má tento ročník lepší :) no ešte nás pribudne :) se starejma časama děte se vycpat, nechte si kecy na naše dredy, sara keď nemáš dredy to nevadí šoubyznis jede v pešti
      (sú použité texty 2 kontroverzných kapiel orlíku a tří sester a narážka na sáru nižšie so sigetom) a nechte si kecy na naše kapely

  • wizz
    19. 6. 2015, 08:36

    Caute Pohodaci,
    Trochu som nahliadol do lineupu a a priznam sa 90% interpretov nepoznam, alebo nepocuvam. Aby som neznel negativne, velmi ma potesil napr Beardyman. No, ale otazka na Vas, viete mi odporucit kapelu / interpreta tychto atributov: jazz / nu-jazz, broken-beat, swing, soul/funk/disco, jackin/deep House... pripadne hocico vesele a zo srdcom. Dik, Edo

  • warhola
    18. 6. 2015, 21:12

    Zdravím agentúru a všetkých jej spolupracovníkov!
    Po včerajšom zverejnení Lineup-u som ostal mierne povedané zaskočený nepochopiteľnými reakciami niektorých ľudí. Ani si neviem predstaviť ako zle sa to musí čítať ľuďom, ktorí celý svoj čas venujú príprave festivalu, ktorý robí radosť každý rok obrovskému množstvu ľudí.

    Hej Ty, hater! Nie, nemusíš byť spokojný s lineupom, nemusí sa Ti páčiť tohtoročný výber headlinerov, nemusíš byť spokojný so štvrtkom a možno Ti Bjork lezie na nervy, ale pred tým ako svoje rozhorčenie alebo dokonca až krivdu vychŕliš vo všetkých možných diskusiách skús narátať do desať a zamyslieť sa nad tým, koľko neskutočných koncertov si vďaka Pohode videl a zažil? Koľko ľudí a nových kapiel si vďaka pohode spoznal? O koľko Ti Pohoda tvoj veľa krát nudný život spestrila? Koľko krát si povedal že Pohoda sú Tvoje vianoce v lete a raj na Zemi?

    To všetko sa tu nezjavilo len tak, z ničoho nič. Za každým superlatívom ktorý si si z Pohody doniesol a z ktorého žiješ ešte pol roka po festivale stoja konkrétni ľudia. Ich čas, námaha, energia a chtíč urobiť pre 30 000 ľudí maximum. Toto je to čo robí Pohodu Pohodou. Žiadna anonymná nahrávacia spoločnosť, ale konkrétni ľudia, ktorých väčšina z Vás pozná po mene.

    Skús si to na chvíľu uvedomiť a potom porozmýšľaj o tom, či Tvoje komentáre neboli prisilná káva pre ľudí, ktorý sa pre Teba snažia spraviť všetko čo je v ich silách a niekedy ešte trochu viac. Ak si nespokojný s tým, alebo s oným, v poriadku. Zariaď sa podľa toho, nájdi si alternatívu a ostaň spokojný na nejakom inom mieste. Len neurážaj a neznevažuj celoročnú prácu a námahu ľudí, ktorý to robia aj pre Teba.

    Touto cestou sa chcem agentúre a všetkým jej spolupracovníkom poďakovať za každý jeden ročník pohody z ktorých všetky boli vždy dokonalé. Chcem Vám len odkázať že nás, ktorí sa tešíme na každú Pohodu, lebo vieme že nikdy nesklamala a nesklame, je 1000 krát viac ako tých čo sú večne s niečim nespokojní.

    Pohoda je značka na ktorú sa dá spoľahnúť a na to buďte hrdí. Budte hrdí na seba, na svoju prácu a nikdy sa nenechajte demotivovať!

    S pozdravom

    W.

    • emo
      18. 6. 2015, 22:01

      neboj andrej varhola, dobro je väčšinou tichučké a zlo kričí, keď jeden človek na ulici kričí, tak je na ulici krik, to neznamená že kričí celá ulica, len je na celej ulici krik, mysli vždy aj na mlčiacu väčšinu
      hejtovať hejterov je tiež len hejterstvo a poďte si obidvaja hejteri tu nadomnou dať so mnou 5 minútovú jazýčkovú keď ste takí odvážni

    • cookie
      18. 6. 2015, 22:22

      ako, napisal si to pekne, ale tiez pozeram, ci mi nieco uslo... to si dal na fb? myslim, ze tu sa dali precitat len sklamane reakcie z lajnapu a krizeni, co je normalne a tento rok skratka viaceri pohodaci cakali na svoje skupiny/djov marne... asi kazdy tu vnima a ocenuje pracu agentury, neuveritelnu starostlivost o navstevnikov, uzasnu atmosferu, sprievodne akcie a volnost na festivale a to ze na svk mame taky krasny festival, ktoreho spririt ocaruje zahranicie

      inak, hrdy by mal byt clovek len na svoje ciny... byt hrdy na festival ci uspechy sportovcov, to je take slovenske

    • warhola
      18. 6. 2015, 22:31

      posledne vety sú adresované agentúre a teda ak píšem o tom že majú "byť hrdí",myslím tým "byť hrdý na svoju prácu a jej výsledky". Nepíšem to v kontexte v ktorom si to pochopil.

    • emo
      18. 6. 2015, 22:44

      hej kukuč, tiež si to pekne napísal, len mi asi ušlo dačo, byť hrdý na svoje činy je tiež také slovenské a maďarské a rumunské a americké ...
      robiť veci poriadne, skočiť za topiacim sa, zastať sa ponižovaných, stáť za pravdou, vážiť si vlastnú profesiu, rodinu, prácu iných ... blablabla slovom a činom byť "soľou zeme" je naša psia povinnosť, robiť to čo sa od nás očakáva a čo je správne a potom byť na to hrdý ? nemyslím hrdosť slabšieho ktorý sa neponíži pred silou, nemyslím "hrdosť" ostatať pokorným, milým a čestným, všetka hrdosť na činy je asi taký nezmysel ako tá na ďalšie veci :)
      tak buď aj ty tak hrdý a daj si to som mnou - pekný, milý a správny čin na kt. budeme právom hrdí

    • emo
      18. 6. 2015, 22:50

      ahoj kukuč, dal som ti dnes ráno odkaz nižšie, keby že nepozeráš tak dole:
      ahoj kukuč, tento vikend mas dýzu v bojkoviciach, a da sa brat aj vlez na 1 den, dojdite, bude sa vam nam pacit a svoje x mas vyriesene
      tak by si teda mohol byť o niečo menej sklamaný

    • monghi
      18. 6. 2015, 23:53

      hehe, cakal som, kedy sa tu objavi takyto prispevok :) A je dobre, ze sa objavil, pretoze tak to musi byt! Aby sme si to proste obojstranne vyjasnili, pretoze aj tak, co sme tu, vsetci Pohodu proste milujeme... ale jednoducho, mame svoje sny, ako aj tie "elektricky s nazvom Tuzba" :) Je to normalne... frfleme, chceme, ocakavame, spominame na to, co bolo predtym... a potom pride ten den, my dorazime a zrazu na to, co bolo predtym, zabudneme.... a ked ta uzasnost, pozemsky raj a pomyslena dokonala krajina, v tomto poondiatom svete, zrazu zatvori za nami vrata, tak sme plny radosti a smutku zaroven... ze zasa musime cakat tych 362 dni, aby sme sa opat dockali... a modlim sa, aby toto vsetko, co prezivame na tomto virtualnom svete, a potom tri bozske dni na letisku, trvalo vecne, az kym nezostarnem, nezomriem... aby to po mne zazivali dalsi, aby to po Misovi potom prevzal jeho synator... pretoze to bude znamenat, ze na svete je este stale vsetko v poriadku. Proste som si vedomy, ze kym mame Pohodu, kym ficia letne festivaly, ci uz v UK alebo FR, ci ESP... tak je ten svet este ako tak v pohode...

    • cookie
      19. 6. 2015, 00:09

      warhola - tak potom beriem spat, tam si uz pisal o nas pohodakoch na konci, tak som si to spojil...

      emo - ano ano, presne take ciny ;) snad si si nemyslel, ze hovorim napr. o co ja viem, vstavani do prace :D

      a ta Dýza, teda, skrie ma to... uz som zmiereny s polkou koncertu, dakujem velmi pekne za info, tento vikend by museli byt podstatne blizsie aby som to vedel sklbit... ale za echo mas u mna pivo, a kedze Peto pozval mna, tak ja pozyvam este warholu, na zmierenie

      Peta musis pozvat ty emo, dones plastovy Saris vo vaku, prelejeme a skusime blind test s Bazantom, ci sa trafi :D

    • emo
      19. 6. 2015, 05:32

      zapomenout na sváry
      dyť svět jsou jen báry
      zastavit káry
      a jít dál

    • emo
      19. 6. 2015, 06:02

      tak nech to bejby byt
      pujdem zase kousek dal
      muze tady klidne lejt
      dalsi koncert dalsi kral

      tuto piesen som vam vybral nie len pre to pocasie a vsetky tie dalsie dookoleckove blbiny, kto nepozna pustite si prerabku od ramones zadajte plexis báry a tam je cela nasa party , takže pivo prelievat netreba
      hlavu mam plnou uletú
      proc mněl bych se s někým bít
      strhnu z lahve vinětu
      a muzem si tu v klidu zit
      a v klidu pit a na svary blit

      proc mnel bych se s nekym rvat
      kdyz staci tak akurat se smat
      uz zustalo akurát se jen smat

    • user56faee91b010b
      19. 6. 2015, 10:04

      milujem pohodu, mám veľký rešpekt z organizátorov pohody, z Michala Kaščáka mám keď ho náhodou stretnem - čo sa mi podarí iba na pohode a naposledy v tabačke - úplné zimomriavky a pocity vnútornej eufórie z jeho práce .. a to nielen ako speváka vydrapenej bužírky , najpunkovej kapely momentálne tu u nás , možno aj za hranicami.
      toto všetko však nepomôže keď sám seba vidím ako som na bjork alebo fat white family a chcem byť na 2 miestach naraz... hotová schizofrénia.
      asi si kúpim vip lístok na uprising a tajne budem dúfať že sa odfotím s beardymanom.. :D
      ach jaj teším sa nekonečne na tento ročník

    • emo
      19. 6. 2015, 11:14

      pohoda je tento rok ďaleko najlepšia
      neviem ako to celé urobila, ale úplne sa mi priblížila
      zmazala všetky bariéry a je tu stále nový a nový priestor
      prestup umenia tento rok ...
      politický názor, umelecký názor, sloboda, priestor ...
      Pohoda sa dostala na svoj vrchol ... a rozhodla sa ísť ďalej
      dnes ju smelo prirovnávam čo sa týka názoru k milému malému mišmašu na kt. práve odchádzam a mamutiemu fusion - baštám nezávislosti, pohoda si to ide svojou cestou, sympatickou pripúšťajúcou kompromis tam kde nejde o život, a nekompromisnou tam, kde sa kompromisy nerobia, nehľadiac na nejaké stereotypné zovšeobecňujúce zaručené pravdy
      hudobný program iste nebude vyhovovať tým čo žiadajú vrátiť sa na ten vrchol a nestúpať ďalej
      Pohoda má svoj názor a dnes nám ho takto prezentuje
      pozoroval som ako sa dostala ku svojmu umeleckému úctyhodnému názoru, obrátkam v prístupe k zabezpečenia festu SBS, gastra, detí, vratných pohárov .......... ako sa stavia ku dnešnej spoločenskej klíme a bojuje o ten priestor aký chce mať nie na feste, ale ako si predstavuje hodnoty za ktorými stojí ...
      ide cestu kt. ide napr. taká bjork, dospieť a dostať sa na vrchol nemusí byť alebo rovno nie je cieľ
      obyčajní ľudia tu robia veľké veci a veľkí ľudia tu robia obyčajné veci ...
      celý systém festivalu kde naraz na 10 miestach je 10 hudobných a iných posolstiev ju úplne zlý až nehorázne trhlý, ale len pre niekoho a pre iných nie
      posun ešte ďalej od komerčnej istoty ...
      asi to zas nikto nepochopil :) nevadí, ten odkaz Pohody ktorý ja cítim, môže kľudne znieť aj napr. - kto má svoje zaručené recepty na pravdu, správnosť a čokoľvek nech si to napíše na toalet papier a vytrie si z tým svoju ctenú riť

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in