Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • emo
    19. 3. 2016, 07:48

    a čo ploty?? Rastú nám tu jedna radosť, rastú raztu, rastú raztu, raztu, rastú raztam, rastú rastú, možno je chyba nechváliť chváliteľné a čo je potom vyčítanie nevyčítateľného? Ano sme precitlivelí na ostatné drôty, nedajbože el. Prúd na a v tych plotoch, plot je plot, áno uznávam, že aj chráni, milý nízky vtipne pomaľovaný medzi cestou a detským ihriskom, tento plot čo sa premenil na prispevok nie je negatívny, ploty za nič nemôžu, prečo je tam ten plot kolo celého areálu-túto diskusiu by som jasne demokraticky prehral, hlavne, že si tu vyhrávajú ploty naprieč už oploteným areálom a ďalšie ploty a plôtiky, slobodu sme nezvládli, nikdy som nebral nebral preceňovanie ani delenie, u mňa nohy na zemi a hlava v oblakoch žiadnu hranicu nemajú, tak ako mi boli naivnučko milé vytvorenia nového raja na zemi -Pohody rozpačito sympatické :), tak sú mi tie preplotované a rozplotované raje rozpačito nesym. Elektronika ma nikdy obzvlášť nezaujimala a gitarovky už vôbec nie, atmosféra mi najviac vyhovuje na neoplotených festoch, kde dostaneš pásku pri zaplatí na vstupe, kde žiaden vstup ani brána nie sú , napriek výkričnikovému upozorneniu na stránke aby návštevníci psy nechali doma tam pobehuje 20 psov a ďalší zjavne nikomu nevadí ... ak si tu teda niekto stavia ploty, mňa to nezaujima, ak tu niekto má vytvorenú škatuľku priemerného návštevnika poho tak potom asi exist aj škat iná, iné, mňa prosím vždy a zásadne radiť do škat podpriemerného návštevníka pohody, keď tam majú byť nejaké otrepané kapely čo niekto nechápe pre koho, tak tie tam sú práve pre mňa, keď niekto nechápe neznáme nevýrazné meno, podľa neho sťaby na vyplnenie vaty, tak to je tiež pre mňa, a kto má zaručený recepty na to aké ploty sú tie správne, nech si to prosím počas vyprázdnovania napíše na tujlet papir a vytrie si s tým svoju ctenú prdelku

    • VV
      19. 3. 2016, 23:33

      chlape musis hulit fakt kvalitny matros, ale hned zrana?

    • emo
      20. 3. 2016, 01:17

      ďalšia hranica, ďalší plot, ďalšia škatuľka, huliči a nehuliči, s keď už huliči, tak iste nie zrána, to je prisilná rana, však to jak čierna ovca biela vrana, ok nech je kľudne po tv., len nepočítaj, že v tomto môžeš automaticky so mnou počítať, tudy cesta nevede, prečítaj si to ešte raz :)

    • user56faee91b3968
      20. 3. 2016, 08:27

      Magic Mushrooms?????

    • doxy
      20. 3. 2016, 08:50

      Verim že každý skončil pri prvej vete. Kto nie jeho problém :-)

    • emo
      20. 3. 2016, 10:27

      ano, presne to su tie ploty, vizual a real bariery, fyzické a psych bariery, zaškatulkovat preplotiť oddelit a zabetonovat a ani nam nestoji za to dozvediet sa co chcel povedat, nie je to smutné ani veselé, je to realita, našťastie len skoro každá spoločnosť ma svojich negrov a pre tu drvivu menšinu v kt sa aj tak min raz ocitne uplne každý to tu pre mna ma zmysel :) aj tak nakoniec vždy zvitazime my , hoc sme o tie vitazstva nikdy nestali, život je tak štedrý, že mi to dáva pocítit každy den a nie je najmenši problem podelit sa s tým s kýmkolvek kto sa neoploti a neodmietne bojovat za seba a odmietne bojovat sam proti sebe, pred pár dnami som stretol urban šamana a pravdu povediac som mu nerozumel jedinu vetu a ani som nevedel či sa pomiatol či ma nejake rozširene vnimanie a videnie a je mi to jedno, mne stači že sme sa stretli, lebo každy den stretnut človeka stači, jeho odkaz je, že sieť zla sa už narušila a roztrhla a už to bude lepšie, vraj by sme to už mali cítiť :), tak ja neviem, ja som len cítil, že jeho ploty a jeho siete zla sa roztrhli už dávno a teraz rozplieta ďalšie, a keď tu môže dristat priemer a nadpriemer navštevníkov pohody, prečo by nemohol aj podpriemer ...

    • doxy
      20. 3. 2016, 11:27

      Detto

    • VV
      20. 3. 2016, 14:57

    • emo
      21. 3. 2016, 05:54

      zaujimave, aj o tomto ten šaman hovoril, iného šamana(nie z našej kultúry) sa pýtal aký má z nás pocit, on len že º º (^ ^,detto,...) nevadí, že tento príspevok je úplne iný aj tak je ten istý, keď včera bolo zle, bude aj dnes ... vkuse sa vraj len zdvojujeme a vraj už naše civilizácie nastúpili cestu zbavovania sa tohto obmedzenia a teda v mojej reči už takto beznádejne oplotení nebudeme a vraj sa z toho budeme len smiať, resp už len na to pozerat ako na minulost, skonči to niekde v múzeu ... toto je len pokus zopakovať ako to interpretoval , fakt som mu poriadne nerozumel :-) a tu je to aj tak tak trochu jedno, lebo koňa môžeš priviezť k vode ale piť ho nedonútiš keď sám nechce.

    • doxy
      21. 3. 2016, 09:13

      mrmlajúc čosi nezrozumiteľné
      znaky duš. choroby prejavujúcej sa porušením osobnosti

  • EtelaMetla
    18. 3. 2016, 18:10

    Ahojte!

    Chcem sa spýtať, či sa budú dať zakúpiť stany/hotel/? TentIn to bolo myslím minulý rok. Ak áno, tak kedy sa asi spustí predaj? Vďaka.

    • Tono
      18. 3. 2016, 20:05

      Zdravím, predaj spustíme zrejme už budúci týždeň.

  • cookie
    17. 3. 2016, 01:27

    uvodom mojho listu pozdravujem Matweho, je to super chalan a dufam, ze to raz po Tebe preberie, synator pocka.. ^^

    anyway

    ad1, Pohoda je nalepsie zorganizovany, najbezpecnejsi, najviac userfriendly festival, ktory som zazil, nie som supersvetofestivalobeznik, ale pozor, porovnavam so SVK festivalmi a s LIRCZ, FrequencyAT, PitchforkFR, LiverpoolUK a Bloc.UK, ale NIKDE sa tak vrucne nestarali o navstevnikov ako u nas. a to naozaj, Pohoda hycka navstevnikov!!! inde sa sacuje, vyhadzuju veci, buzeruje, u nas sa odporuca.
    ad2, spoplatnite sprchy, vodu, kemp aj "VIP" sluzby, aspon symbolicky.
    ad3, lajnap, no, toto je naozaj tazko komentovat, zacinal som na techne-tokar-carl craig-green velvet-potom som vdaka pohode objavil roniho siza(novy svet), prisiel dramac, bol tu ed rush, potom pendulum atd atd atd. pretancovane noci.

    elektronika otriasala pohodou, garbage, pixies boli len bonus... casy sa menia, no a ako to bolo, koniec djskym nociam? :/

    ad4, Prodigy, zazil som ich na pamatnej pohode aj v pko, kde som ta videl zametat smeti po akcii a povedal som ti, ze si skvely a skromny clovek, ze toto co pre nas robis je na nezaplatenie, ale mame ich tu znova, naco? ja osobne som ich videl 4x u nas, whateva, tvoja srdcovka, ludia sa tesia. OOK. aj ked pohoda vzdy prinasala hlavne nove veci... parov stelar radsej nekomentujem. beriem to vsetko s gogol atd ako nevyhnutne... vsetko toto len potvrdzuje to co vidim v zahranici, best of festivaly, nove mlade kapely su drahe, no ved nejake bookneme ale nemozeme riskovat bankrot, vsadme na otrepane mena a tie ovecky pridu, aj ked pohoda je v tomto stale guerilla a dost showcase. obavam sa globalizacie, monopolizacie trhu, ci ako to bolo...
    ad4, nemam nic proti novej hudbe, min. rok som pocul cca 500 albumov(LP/EP), milujem hudbu, neustaluje ju stahujem, pocuvam nove leaky skoro kazdy den, a to je aj mozno moj problem s pohodou, jednoduchu z toho co pocujem uz selektujem moje must see veci a tie na pohode nenachadzam. bodka, som sklamany. ale nezazlievam Vam to, len som sa s tym zmieril a budem bitter pri kazdom jednom netrafenom mene, pri kazdom jednom WM mene ci africkom projekte. pohoda bola je aj bude stale srdcovka, tazko sa toho zbavit ;) ale k
    ad5, pohodaci starnu - ano to ja som zostarol, ale podla mna zostarla aj ta generacia, ktora rada objavovala a neplatila listok kvoli menam, ale kvoli tomu ze pohoda je proste pohoda, atmosfera... obavam sa, ze mlada generacia su skor grejpaci, mozno sa mylim,a mozno tych vela reggae mien chce opat priniest pravych pohodakov, mozno nahoda, ked ano, kvitujem, radsej nech je vsetko reggae, nezname kapelky a 3 otrepane skupiny (a par djov) ako rfp navstevnici a novodoby best of booking, vela ludi pride aj tak len kvoli parov stelar ci nejakemu novemu didlovi...

    asi tolko, cheers a GL

    a spravte nieco proti Kotlebovi. boli tu komenty, ze to uskodi a neviem co, Pohoda vzdy zastupovala inteligenciu a bola mienkotvorna, keby Vasek zil, urcite by sa voci tomuto vyhranil, tak podme to zmenit, lebo obavam sa, ze bude horsie...

    • user56faee91b3968
      17. 3. 2016, 02:14

      Cookie sorry ale co mas proti Grapeu???Bol som tam dakrat(2011 a 2014) a vzdy bolo super(organizacia ,kapely,navstevnici...)...no a Kotleba-to ze sa dostal do vlady este neznamena ze bude horsie,ved je to iba obycajny primitiv...to ze by nastala situacia ako v Nemecku v roku 1933 toho sa neobavam uz vobec(na to je Slovensko ekonomicky aj politicky prilis male a slabe)

    • cookie
      17. 3. 2016, 03:07

      viktor?! nepisal som o grejpe ako takom, ale o hudobnom vkuse priemerneho navstevnika grejpu! a vidno, ze si nebol minuly rok, pustili 2x tolko
      ludi a areal nestihal, proste to dojebali... aj sa ospravedlnili, aj ked nepriamo

    • user56faee91b3968
      17. 3. 2016, 03:22

      Mas pravdu minuly rok som nebol...ale aky je vkus priemerneho navstevnika Grapeu???Poznam vela ludi co tam chodia(a od nas z NMnV kedze to je kusok tam chodi naozaj dost) a su to vsetky vekove kategorie-od skoro 40nikov,ktori toho zazili a videli naozaj dost a maju o hudbe naozaj prehlad az po teens,pre ktorich to je mozno prvy festival v ich zivote....a ku kapelam co tam hraju-zamieravaju sa na väcsinou mladsich navstevnikov a vzdy sa snazia tomu prisposobit aj program(Foals,Maccabees,Marina&The Diamonds,La Roux,Sigma) ale aj my starsi si tam najdeme vela klasiky(Prostitutes,Diego,Interpol,Le Payaco,Tata Bojs...)...ja by som to az tak cierno nevidel....

    • casovac
      17. 3. 2016, 13:57

      Cookieho chápem, asi sa za posledné roky dosť vytratil ten waau efekt pri potvrdených menách. Asi sme si pomaly začali zvykať, že tu začnú chodiť tie najväčšie hviezdy, program bude každý rok lepší, a ono nič. Taký je totiž trh, keď zistíte, že v termíne Pohody sú dva výborné festivaly v Portugalsku a Španielsku, tak je malá šanca, že pekný kus koláča získa aj Pohoda, nemyslím veľké mená ako Radiohead, Arcade Fire ..., ale menšie o ktoré je tiež určite veľký záujem. Tu ide len o peniaze, keď Michal hovorí, že všetci zdvíhajú ceny každým rokom, tak je na tom určite niečo pravdy. Slovensko je malý trh a rozpočet Pohody je v porovnaní s takou Primaverou - 11 mil. EUR podstatne menší. Navyše to vyzerá, že za posledných 10 rokov sa veľmi rozmohlo organizovanie festivalov. Keď pozerám históriu niektorých zahraničných akcií, tak veľa ich začalo fungovať vo veľkom len za posledné roky. Veľa akcií znamená veľa ponúk aj pre menšie mená a tým pádom väčšie výdavky organizátorom. Na záver, tento ročník považujem určite za vydarenejší, dotiahnúť sem Sigur Ros a PJ Harvey v čase, keď budu hrať na najväčších festivaloch je umenie. Dúfam, že nás agentúra ešte poteší 1-2 menšími kvalitnými menami.

    • jazzist
      18. 3. 2016, 11:32

      Vlani som bol trochu nespokojny ze bolo malo z mojho najoblubenejsieho, zo soul-funk-jazz fusion. Tento rok je to ovela lepsie a ja som navysost spokojny. Je to aj preto ze neriesim len moj oblubeny zaner ale vsetko co nie je zle, teda paci sa mi vacsina ohlaseneho :)
      No este by ma potesilo Ibeyi. Michal sluboval pokusit sa o nich, ked vlani ich vela ludi videt nemohlo ked sa nedostali do stanu.

    • misoa
      18. 3. 2016, 12:58

      Mudro.

      Mne z toho vychadza jedna vec - opat vycibrit SLSP dramaturgiu a posilnit Visegrad. Mam pocit, ze prave na vyber elektroniky su ludia akysi citlivejsi.

      Hlavne, po troch skvelych rocnikoch (2012 - Caribou, TEED, Orbital, SebastiaN; 2013 - Amon Tobin, Erol Alkan/aj ked nedosiel, ale vybrali ste ho/, Justice/vtedy boli hothot/, Major Lazer/najlepsia kolotacarina, na ktorej som bol/; a zlaty rocnik 2014 - Mode(rat)selektor, Mount Kimbie, Disclosure) bol minuly rok (Atrak, HudMo, Koven) fakt sklamanim. Nad inteligentnou elektronikou, ci poctivymi buchotmi prevazila kolotocarina. Najviac som sa zabavil na Nine Pixel, prave z Visegradu(a Kiasmos samozrejme).

      Samozrejme, netrufam si ani odhadnut ake tazke musi byt planovat, bookovat, vyvazovat. Ale tak intuitivne si myslim, ze sa da aj za rozumne ceny dobre nakupit.

      A inak, podpisujem sa najma pod to, ze Pohoda je najlepsie zorganizovany festival, na ktorom som bol, kedze kriteriom je spokojnost/pohoda navstevnika a pod to, ze Michal je(aspon tak to citim) skvely clovek - velka vdaka za vsetko co robis.

    • user56faee91b3968
      18. 3. 2016, 23:52

      Ja ešte doplnim Miša o rok 2010 a vtedajšiu trojicu elektro allstars Leftfield/Digitalism/Crystal Castles.Inak vtedajšia dramaturgia Pohody bola podľa mňa oveľa odvážnejšia ako je teraz.Mám na mysli co-headlinovanie The XX,ktorí hrali v sobotu večer na hlavnom stage pred Leftfield a to vtedy neuplynul ani rok od vydania ich debutu(a aj napriek tomu si dokázali získať ľudí svojou hudbou a show-tie zapálené lampiony či čo to bolo, ktoré sa vznášali nočnou oblohou to sa k ich hudbe hodilo ako päsť na oko).To je to isté ako keby teraz hral pred PJ Harvey nováčik ako Wolf Alice alebo Courtney Barnett čo by bolopodľa mňa úplne super.Namiesto toho tam je však otrepaný Gogol Bordello:(

    • Murdoc
      20. 3. 2016, 14:59

      zrovna jmenovaní nováčci Wolf Alice a Courteney Barnett jso na Nos Alive, který nám mimochodem zhatil šance i na Radiohead a další pěkné jména. konkurence je nepříjemná.

  • rezen
    16. 3. 2016, 15:17

    dikyčko za reggaečko :)už len 114 dní :)

  • user56faee91b3968
    16. 3. 2016, 15:03

    ...konecne sa zacina nieco diat a dufam ze to bude v tomto smere pokracovat lebo doterajsi Line Up sa mi zacinal podobat na druhy Uprising...

  • user56faee91bd22d
    15. 3. 2016, 15:19

    viem že to bude také ízy rege ale teším sa veľmi na všetky tie hity a to slnko čo nám bude svietiť , na sucho v ústach a pivo v pohári. ďakujem ízy pohoda team REGGAE musí byť :)

  • user56faee91bd18a
    14. 3. 2016, 12:25

    Napriek tomu, ze Black Peaks hraju na RfP, s ktorym teraz ciastocne spolupracujete, som presvedceny, ze by bolo spravne keby si BP zahrali aj na Pohode! Kvalitne tvrde veci na festivale nikdy nechybaju - ci uz to bol minulorocny Bemet, alebo davnejsie Three Trapped Tigers atd. - preto by boli Black Peaks pre istu drobnu cast tych 30k ludi velmi velkym potesenim!
    https://www.youtube.com/watch?v=-zAHLbFsa9A

    • user56faee91b3968
      14. 3. 2016, 23:13

      Na oboch festoch hrá aj Saul Williams takže why not???

    • user56faee91b3968
      15. 3. 2016, 02:56

      Mas pravdu...inak teraz som dopocuval jednoznacne najlepsi slovensky album aky bol kedy vydany a to Peripheries od Diega...nepridu na Pohodu???Tusim by mali vydat aj novy album alebo nie???Ich koncerty su vzdy super aj ked naposledy ked som ich videl na Grape 2014 tak na nich bolo zalostne malo ludi...Cundo a Tomky ak to tu citate(aj ked o tom pochybujem) tak vas zdravim(pamatäte???koncert Vetroplachu v NMnV april 2012...)

  • monghi
    14. 3. 2016, 12:23

    na billboary samozrejme pri soferovani zvysoka... ale tie Pohodacke si vsimnem vzdy... len tie tohtorocne su nejake zvlastne... doslova v style aktualnej uvodnej stranky webu, cize v hornom "banneri" nejaki ti umelci a zbytok hnede prazdno ... vzdy ma napadne, to je zamer alebo to "prazdno" caka na nejaku "bombu"???

  • user56faee91b3968
    13. 3. 2016, 14:44

    ...tak som sa isiel pozriet na webstranku Klubu za Rampami u nas v NMnV co chalani chystaju za akcie a tam vidim 15.4. Hudba z Marsu is Back...Pamätate leto 1999 a Klara a Gogo???Tak to aby comeback ohlasili aj Liquido alebo Marcy Playground:)

    • user56faee91b2fc2
      14. 3. 2016, 00:11

      noooo co si, my sme u nas v TN boli na nich v janurai, jasnze ze oprasili stare veci,ale ci Klara a gogo boli ,neviem, zaciatok bol Dynamo team a to bolo takes mutno komorne, vsetci sedeli a pritom to bolo taaaaak dobre, inak ty si teda novomestan,pekne zistenie :)

    • user56faee91b3968
      14. 3. 2016, 02:20

      Pravdupovediac Hudba Z Marsu ma nikdy poriadne nechytila...z tych starsich kapiel by som si radsej pozrel Zenu Z Lesoparku(ale museli by hrat iba veci z prvych dvoch albumov It´s Okay a Na Vylete,ktore boli podla mna na svoju dobu naozaj vydarene) a O.B.D.-obe tieto kapely som koncom 90. rokov parkrat videl a podla mna vtedy na Slovensku nemali konkurenciu...a ano som Novomestan(teda skoro lebo byvam nedaleko) aj ked v nasom malom krasnom industrialnom meste:) travim iba par tyzdnov do roka lebo zbytok venujem zahraniciu...

  • Honzeecheck
    11. 3. 2016, 10:48

    Před pár lety to vypadalo, že RFP se pomalu zvedá, nastupuje na cestu Pohody a za pár let budeme mít i v ČR kvalitné velkej festival pro mladý bez zbytečných kompromisů. Jenže pak to zfoukl vítr a od tý doby hraje RFP jen malou domů. No budiž, chápu proč... Horší je, že tohle postihlo už i Pohodu. Fakt nechci bejt hater a po pravdě mi ty kapely jako Parov Stelar, Gogol Bordello, The Prodigy apod. ani sami o sobě nevaděj a bejt to v malejch dávkách nemam problém. Jenže co si budem povídat, je to sázka na jistotu, jsou to kapely, kerý u nás/vás hrajou každej rok a místo aby se na to člověk těšil, tak už se tomu posmívá. Co bude příště? N.O.H.A.? Hurts? nebo se trumfálně vrátěj Kosheen? Nepotřebuju velký jména, Sigur Ros a PJ Harvey fajn, sice nejsou aktuální a na festák se moc nehoděj ale v rámci nějakýho promyšlenýho celku bych si na ně čas našel rád. Stejně tak si rád naposloucham kapely o kterých jsem nikdy neslyšel a který často překvapí ze všeho nejvíc. Ani jedno z toho ale není důvod proč tam vůbec jet. Mam za sebou deset Pohod, lístek autoamticky koupenej i na letošek ale Flying Lotus a nostalgie nejsou dostatečný důvody proč se táhnout stovky kilometrů, kor když většina kamarádů se na to kuli takhle nevyváženýmu lineupu taky vykašlou. Furt doufam, že se mýlím a že přidáte nějaký současný jména středního kalibru a bude zase fajn. Navázaná spolupráce s RFP mě ale spíš přesvědčuje o opaku a nad letošním ročníkem (kterej měl bejt na pár let můj poslední festival) lámu hůl...

    • HrQ
      11. 3. 2016, 10:57

      Souhlas!

    • VV
      11. 3. 2016, 13:43

      nesuhlas!

    • Murdoc
      11. 3. 2016, 14:47

      upřímně moc nevím, co si o tom myslet. myslel jsem, že tohle Pohoda nepotřebuje, prodej prý letos taky jde dobře, když tam máme ty Prodigy. no možná to potřeboval RFP - v minulosti jsem zachytil nějaké info, že se o takovýto deal pokoušejí už celkem dlouho. takže letos to z nějakého důvodu klaplo. je to pěkné, ale nevím, kolik lidí to přinese Pohodě a kolik RFP. tyhle dva festivaly mi příjdou celkem odlišné filozofií a dramaturgií (já jsem na RFP nikdy nebyl, i když kolikrát k tomu moc nechybělo), ale třeba to do budoucna přinese aspoň nějaké promotérské úspěchy.

    • user56faee91b3968
      11. 3. 2016, 16:50

      Pohoda zatiaľ míľovymi krokmi zaostáva za napr. Colours Of Ostrava kde sa to len tak hemží zaujímavými menami a tak sa mi zdá že silné ročníky 2007-2014(sorry ale minulý rok tiež slabota)sú definitívne v nenavratne(dúfam že sa mýlim ale zatiaľ to tak nevyzerá).No a spolupráca s ROD kde je ten Line-Up naozaj perverzný(Tri Sestry???Cocotte Minute???WTF....),no naozaj sklamanie.Čo tak sa vybrať do zahraničia???Line up Frequency zatiaľ neponúka v porovnaní s minulosťou žiadne veľké mená a Nová Rock nie je pre každého tak čo obetovať peniaze na dovolenku niekde pri mori a vybrať sa napr. na Primaveru alebo na Glastonbury(zatiaľ nie je ofiacialny Line up a potvrdení sú napr. Muse,Coldplay a PJ Harvey ale pozrite si Line up z minulého roka a budete vidieť že aj keď lístok nie je lacný tak to nie sú v žiadnom prípade vyhodené peniaze)???A takisto aj Reading ponuka zaujímavé špektrum takže celý deň sa máte na čo pozerať a ľudia sú naozaj milí(zrovna pred pár dňami som stretol dve dievčatá z Leedsu a keď som spomenul festival tak to bola konverzácia skoro na hodinu).No a Londýn je taktiež čo by kameňom dohodil a ten sa vždy oplatí vidieť.Nebojte sa investovať a zistíte že jeden týždeň v UK je lepší ako dva niekde v Chorvátsku alebo Grécku.

    • boomer
      11. 3. 2016, 18:20

      Viktor: line-up je velmi subjektivna vec, a navyse ani zdaleka nie je jedina vec co robi z festivalu dobry festival. Tvrdis sice, ze COO maju dlhodobo lepsie kapely, ale niekto iny (napriklad ja) by si tam tento rok okrem Slowdivu nenasiel nic. Navyse som tam dva rocniky dozadu stravil vsetky tri ci styri dni, to bol na papieri solidny line-up, a najviac zo vsetkeho som si nakoniec uzil Kolowrat na Fullmoone, lebo ta atmosfera nizkej ustretovosti voci navstevnikom, samotni navstevnici ktorym bolo cele hudobne dianie ukradnute, a pekny, ale mrte nepohodlny areal, mi prilis hudobny pozitok neumoznili. To molo na hlavnom stagi, ktore tak akurat este viac zbytocne oddaluje publikum od diania na podiu, je imho ceresnicka na torte rozpaciteho user experiencu.

      A posielat ludi na festivaly do zahranicia, za taku radu by ti mnoho ludi urcite krasne podakovalo. :)

    • cookie
      11. 3. 2016, 22:51

      suhlasim.

      ja mam svoje najlepsie roky na pohode za sebou, zacal som s pohodou kvoli djom a skoncim s pohodou kvoli multizanrovosti, pisem tento prispevok z UK - http://blocweekend.com/line_up/ - uz som sa jednoducho prestal spoliehat na to, ze mi pohoda prihra skvely aktualny lajnap, ci uz su to elektronicke chutovky, alebo gitary (primavera).. ano, najde sa vzdy par mien, ale uz mi atmosfera a objavovanie "orchestrov-slacikov-divadiel" jednoducho nestaci. konkurencia je velka, lanjap ma netriafa, opakujuce sa best of kapely vnimam ako predpredajovy tah a spolupraca s rfp je ceresnicka.

      ale neberiem to tragicky, drzim palce, avsak clovek ma v dnesnej dobe na vyber a pohodaci starnu...

    • user56faee91b3968
      12. 3. 2016, 01:35

      Na Colours som nikdy nebol takze nemozem posudit v akom prostredi sa to odohrava ale co sa tyka tahakov tak je jednoznacne daleko pred Pohodou-ponuka zname veci z alternativneho popu,ktore pritiahnu mladsiu generaciu(Of Monsters And Men,The Vaccines,M83),kvalitnu elektroniku(Erol Alkan) a aj klasiku pre nas starsich(Giant Sand,Underworld,Slowdive).Pohoda zatial vedie s PJ Harvey a Sigur Ros,Prodigy to je taka stavka na istotu ale zbytok???Podla mna je to skor taky experiment typu booknime toto a toto a uvidime ci sa to bude ludom pacit a ked nie tak ci tak pridu kvoli Prodigy...no a ta zufala kooperacia s RFP:(,tak to som necakal.RFP mal sancu stat sa ceskou Pohodou a v minulosti ponukol celu skalu zaujimavych veci-Biffy Clyro,Arctic Monkeys,QOTSA,Bloc Party-ti tam boli este v roku 2009 teda pred tym nez vydali tie dva posledne nestastne albumy,Franz Ferdinand...ale koho sa pokusaju oslovit teraz????V ponuke maju polozabudnute veci(Offspring,Bullet For My Valentine-neviem komu sa budu pacit pretoze u nas ani v CR nemaju taku silnu fanuskovsku zakladnu ako v UK alebo nemecky hovoriacich krajinach),kapely strednej triedy,ktore nestoja vela(Enter Shikari,Royal Republic),vela domacich nezmyslov(Horkyze Slize,Cocotte Minute,Tri Sestry)...jedine aktualne kapely v ich Line-upe su 1975(to je podla taky gyc az to mozne neni ale zase su uspesni-ich novy album sa dostal na prve miesto v UK a dokonca aj v US co ma naozaj prekvapilo) a CHVRES,ktori by mohli potesit nejakeho indie fanusika(Cookie teraz nemyslim teba:)).No a posielat ludi do zahranicia na festivaly???Preco nie ale to je tak ako vzdy a vsetko otazka penazi-mas=ides,nemas=zostavas doma.Priznam sa ze ja osobne som na ziadnom festivale v zahranici nebol aj ked vonku pracujem uz 15 rokov.Pocas mojho pracovneho Londynskeho pobytu som mal sancu ist na Reading(bolo to v roku 2008 a vtedy bol naozaj nadupany Line Up,jedno meno za vsetky-Rage Against The Machine) ale odmietol som pretoze nie som vobec stanovy typ.Ist na Pohodu alebo Grape mi vobec nevadi pretoze som z NMnV a do PN alebo TN to je autom par minut a som doma lebo naozaj potrebujem vlastnu postel a vlastnu sprchu pretoze cistota=istota:).Som skor typ,ktory ide na koncerty do klubov.V Londyne som bol na koncertoch raz-dvakrat do tyzdna,teraz je to uz pomenej kvoli nedostazku casu ale ked ma nieco zaujme tak nevaham obetovat cas ani peniaze-na minulorocny koncert Interpolu v Prahe som sa trepal z Bregenzu(to je az na konci Rakuska pri Bodenskom jazere) domov do NMnV,odtial do Prahy a potom naspät.Takze som urobil asi takych 3000 km behom 4 dni a to som cestoval vlakmi a autobusmi...

    • michal
      12. 3. 2016, 10:45

      Ahojte. SPOLUPRACA S RFP: Rock for People je iny festival ako Pohoda. To neznamena, ze mame problem nadviazat spolupracu. Je to ponuka, ktoru kazdy slobodne zvazi, oba festivaly dali zlavy zo svojich listkov. Primarne je to urcene pre ludi, ktori pridu do ex CSFR na tyzden, pocas ktoreho mozu vidiet dva velke (a rozdielne) festivaly za lepsiu cenu. Neviem pochopit, ako toto moze niekomu vadit. Mimochodom, RFP organizuje festival Nouvelle Prague, kde uz dva roky po sebe moderujem jeden z panelov. To je dobre, alebo zle? Mne sa priatelstvo medzi festivalmi paci, vzdy som to presadzoval aj na Slovensku. Pohoda je vo viac ako priatelskom vztahu aj napriklad s Grejpom. PROGRAM: Mame potvrdenych 30 umelcov zo 120. To dufam ako odpoved staci. Skvele veci budu pribudat kazdym dnom. COOKIE: Kedze sme kamosi, budem pisat uplne priamo: Ano, ja starnem, mas pravdu. Nas tim ma vekovy priemer mensi ako par rokov dozadu. Ozaj, Ty nebodaj mladnes? Co sa tyka Tvojho koncenia s Pohodou kvoli multizanrovosti - snazim sa to pochopit, ale nejde mi to. Skus prosim dovysvetlit. My sme multizanrovy festival od roku 1998, je to v nasej DNA. Asi ako starneme, zacina nam pestrost vadit?

    • user56faee91b3968
      12. 3. 2016, 15:25

      SXSW????Yeah,maybe Next Year...teraz setrim na Coachellu:)...samozrejme joke...inak ked zostava cca 90 zatial nepotvrdenych mien tak ja sa prihovaram za Animal Collective,At The Drive In a LCD Soundsystem-ti vsetci su (zatial)stale volni....keby sa objavilo z tohto aspon jedno meno mraky nad Trencianskym letiskom by sa hned stiahli....

    • misoa
      12. 3. 2016, 16:55

      Michal, ja tomu rozhorceniu nad partnerstvom rozumiem tak, ze RfP ma v tychto koncinach a medzi festivalovymi harcovnikmi dost zlu povest a pre mnohych je synonymom nekvalitneho festivalu. (Ja to neviem poriadne zhodnotit, nikdy som tam nebol, ale indicii od kamaratov je dost na to, aby ma RfP minimalne nelakal.) No, a asociacia s nekvalitou budi rozhorcenie, ludom by sa asi tiez nepacilo ak by ste sa nejak asociovali s Corgonom, alebo nejakymi dalsimi archetypmi nekvality. Partnerstva su super, ale asi sa chces asociovat s niecim minimalne tak kvalitnym, ako robis sam.

      Mne je to inak uprimne jedno, ale viem pochopit preco to niekoho rozladi.

      A este ku cookiemu. Mna a tvrde jadro pohodakov/kamarotov tiez minuly rocnik vobec netrafil a zatial zverejneny lineup na tento rok nas tiez nejak obchadza(ale FlyLo lahodka, dik), co u mnohych vyvolalo podobny efekt, ako u cookieho, ktory tu naladu vystihol celkom presne. Napriek tomu, ja by som bol zdrzanlivy to hodnotit ako nejaky trend. To ze jeden a stvrt rocnika ide skor mimo mna, pre mna este nic neznamena (a riesim to napr. tak, ze idem na Dekmantel, kedze si momentalne idem najviac elektorniku a viem, ze tam sa dosytosti zabavim). Viem, ze pohoda bude aj tento rok kvalitna(ejsia) a aj preto si idem akurat kupit listky (esteze je otec ucitel:). Tesim sa co este pridate.

    • CeceX
      12. 3. 2016, 19:15

      taky si myslím že tohle Pohoda rozhodně nemá zapotřebí a vnímám to spíš jako krok zpět. Každý rok je Pohoda takřka vyprodaná. Tak proč nabízet lístky pod cenou, při zachování stejné kapacity festivalu a ještě se spojovat s mnohem méně kvalitním festivalem..

    • Honzeecheck
      15. 3. 2016, 10:44

      Lineupu je zatím málo a multikultura je fajn. Pod tím si ale nepředstavim deset ska/raeggae kapel z deseti koutů světa... Možná máte jen špatně nastavený oznamování kapel, ale musím říct, že "moje kultura" je na rozdíl od kultury "já posloucham všechno a každej rok chodím na Parov Stelar" zastoupena hodně nedostatečně. Což mě mrzí, protože i když jsem měl poslední roky spoustu výhrad, vždycky sem si našel svoje. Když ale vidim to nadšení lidí z Manu Chaa, Prodigy a prosby o Faithless, příjde mi to jako uplně jinej festák.

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa