Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • cookie
    12. 7. 2022, 16:39

    thaaaak, dospane... serotonin a dopamin cca na povodnych troublesome hladinach, mozem bilancovat.

    u mna pohoda zacala vo stv celkom rozpacito, kedze som nemohol okolo 3pm hodinu a pol zohnat taxana do stankoviec (ubytko) z centra... reku faajn, dam si piuko a rumčok pri vodnikovi, zaspominam na stare casy a diskoteky v life a nieco zozeniem. no fckn chance, za 2-3h najskor, kazde cislo... niektore ma rovno zrusili, dalsi podrazdeni, ze apokalypsa, kazdych 30s im volaju...
    zachranil ma az kamos z opatoviec, ktory isiel z nemsovej domov. vraj vsetky dediny v radiuse 20+km fully booked, rozkopana dolezita krizovatka a proste mania... tak ved fajn, to sa dalo cakat, ale zacal som rozmyslat, ci naahodou nezacalo menej ludi stanovat a viac ich neobjavilo caro vlastnej postielky mimo stanoveho (celkom by ma zaujimali cisla) a uprednostnilo in&out pohodu, aj za cenu zmeskaneho programu a dochadzania... a ved stvrtok, to sa ukludniii. little did I know, ze toto bude pokracovat celu pohodu :D fok!
    takze kazdy den zhavit linky a stresovat ze uf uf mal som skorej vstat, uz hodinu volame taxiky a vsetci nas vysmievaju ze o 3h... ale zvladalo sa to do hodky+ (tolko je to inak po hradzi peso zo stankoviec na branu, nikomu sa nechcelo mrhat krokmi :))
    mrzi ma, ze som nedal wp stretko, sorrky, vynahradim na picfe! promise.... dost zvazujem buduci rok 5miestny chill village stan, kvoli tymto trablom s taxikmi (rada na taxi von +-30min, dalo sa).

    no a k samotnej pohode: uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuffffff, to bola jizda! no ak nie top3 tak top5 urcite! megaaa <3 vravel som, ze najlepsi lajnap v histori haha. najprv inak sok, ze kua, nejako je tu fakt vela ludi vsade, tak sme len sedeli chvilu a snazili sa vyrovnat s tou masou a neustalym pohybom... pale teeth and white smiles, that's why I don't go outside ;D
    jedno "male" capovane topolcianske rulandske sede a hned sme boli aklimatizovani (pivo sme nepili ¯\_(ツ)_/¯ sry urpiner. inak kamos, co pre nich robi vravel, ze jeden z majitelov zvazuje zatvorenie, whoopsie, doba je tazka, 2021 mali kriticky... ale treba brat s rezervou). tento rok boli vsetci ludia na pohode extremne mili, energicki a rozdavali pozitivnu energiu (ma niekto covid??), usmevy za barom, usmevy v radach, odmietanie tringeltov??, aj taxikari wut, tancovanie, skakanie, ziapanie pri gig climaxoch, prepac od ludi za kazdy maly bump, webpartaci, kamosi, znami, byvali kolegovia a spoluziaci, pražka, bratiska, opatovce... no jedna velka rodina. toto bol aj rok krasnych ludi pre mna... a ziadne bitky vo fronte na taxiky von!! ani len hadka, to uz dlho nepamatam. gastro peachovanie ide uplne mimo mna, vacsinou zjem jedno-dve jedla za den. da sa stale vybrat aj value for money. vsimol si, ze to bolo drahsie, ale couldn't care less. vinko bolo lacne :D sluzby klasicky topka, aj sbs obkukali od ludi usmevy a boli milsi.

    hudba: vacsinu casu som behal s kamoskou, ktora sa zvykla na pohode stucknut s partiou v napojovom, alebo niekde pri stanoch ci aktivitach a moc toho vzdy nevidela, tak som sa vyslovene tesil na jej reakcie na vsetky tie naklady a pangy :D a veru ze boli... "tu hra kazda kapela, akoby to bol jej posledny koncert a chcela prekonat tu predchadzajucu" "to su magori, to je brutalny styl" "nemal hrat minimal techno? wow, nakladacka" "to bolo tak strasne dobre a hypnoticke, ze mi stali bradavky" ..ja som mal tiez tolko krat husinu, ze to ani neratam

    skoda shame a black pumas... shame na picf! black pumas som si chcel aspon chvilu uzit na hlavnom, to je taka festivalova vajbovica

    they hate change - parada, naladili ma na pohodu, moderny experimental hip hop. grooves. tu spomeniem aj injury reserve, ktori boli podla mna jemny failicek, chceli zniet az tak experimentalne, az to bolo cringe.. imo si to ludia moc nesli. nick cave - woow, uzasne, temne, silne. metronomy - fajn, hity boli, indie klasika. wolf alice - zacali super, riffy, ale ked to zacalo byt poppy isli sme na the comet is coming - bradavky, hypnoza, extaza, no words! bcnr - fajne, ale chybal mi povodny spevak slowthai - uzasna show, energia, barbie girl na konci, dekel fuc! libs - hrali dobre, ale take no, ako stari pani bez drog a alko :D otoboke - smrst, na picf? floating points - uuzasny set, usmev od ucha k uchu, tanecky a na konci aj zlomene beaty! sama - najprv ok-ish big room techno, ale rozbehla sa riadne. berlin manson - heh. no, guilty pleasure? ocenujem stage performance. ma to energiu. molchat doma - neviem ci sa do klubu nehodia viac, ale nesklamali, dobri boli. tunes. pigsx7 - uuuff tak toto bolo [1], skvely stoner, neskutocna stage energia, ale aj pod nim, uzasny spevak, paradne songy. picf? :D blas - po dlhom case som ich videl, perfektne!! nazvuceni, az sme rozmyslali, ze asi najlepsie zatial .) skvely koncert, tie usmevy vsade... crack cloud - priznam sa, ze tu si z nich az tak vela detailov nepamatam, len ze sa mi to velmi pacilo a prekvapovali ma stale niecim pocas gigu. black midi - uuuff tak toto bolo [2] magori. uzasne, milujem ich, ludia nechapali. squid - uuuff tak toto bolo [3] extaza bez extazy, krutili sme hlavami, ze to nie je mozne, gradacia koncertu, posledne minuty pure bliss. richie + paula - mohli?? mohli.. neskutocne techenko, myslel som, ze richie bude hrat aj trochu minimal techna, ked porovnam s tym co hral close (live audiovisual set) na colours, tak toto bolo nebe a dudy, tancoval som ako na boomerangu v 2002.. paula kalap dole, nalozila, ale hravo.

    vysledny verdikt 9.5/10, 0.5 dole za zrusenia a posuny v programe, kedy moj tlaceny clash stracal relevantnost... ano ano chapem, ale nepotesilo

    DIKY pohoda team, boli to euforky! BA uderka zo stankoviec hodnoti ako nezabudnutelny rocnik.

    • JokerRoader
      12. 7. 2022, 19:13

      @cookie Ja som bol veľmi príjemne prekvapený. Hudobne boka toto najsilnejšia Pohoda na ktorej som bol.

      Inak na to stretnutie wp, môžem normálne prísť alebo ste skôr nejaka uzavretejšia skupina?

      A ten covid som na Pohode žiaľ chytil spolu so všetkými kamošmi, ktorí somnou boli na Pohode

    • JokerRoader
      12. 7. 2022, 19:17

      @cookie Ja som bol veľmi príjemne prekvapený. Hudobne boka toto najsilnejšia Pohoda na ktorej som bol.

      Inak na to stretnutie wp, môžem normálne prísť alebo ste skôr nejaka uzavretejšia skupina?

      A ten covid som na Pohode žiaľ chytil spolu so všetkými kamošmi, ktorí somnou boli na Pohode

    • katseft
      12. 7. 2022, 19:45

      @JokerRoader
      WP stretávka je limitovaná čisto počtom webparťákov, ktorí sa rozhodnú prísť na stretávku :) pokojne sa budúci rok zastav. Možno bude aj na PICFe

    • Emu
      12. 7. 2022, 20:10

      @cookie vidím, že si psychicky najzdravší človek v galaxii a dobre sa ti vstrebávalo Lsd do krvi.

    • cookie
      12. 7. 2022, 20:22

      @JokerRoader a sakra :/ tak snad len lajtove priznaky… fingers crossed. a ako pise Katka, vsetci su vitani.. dojdi na PICF, dame po piuku, zoznamis sa..

      @Slnieckar pohoda na tripe je carovna, ale moc som toho vtedy nevidel.. takze vedla matey .)

    • taljan
      12. 7. 2022, 22:50

      @JokerRoader ja som bola na stretavke aj ako pridana na akcii. aaae nejako som sa necitila ook,asi mam inu energiu,alebo divna konstelacia, :D nvm co,toje rokmi overena komunita, ludia sa pridavali, teraz uz len stáli)

    • JokerRoader
      14. 7. 2022, 14:55

      @cookie No príznaky zatiaľ len mierne, ale v podstate som už aj rátal s tým, že sa na Pohode nakazím :)

      Tak ja sa teda na najblizšie stretnutie pridám! Dúfam, že covid neprekazí PICF

    • cookie
      14. 7. 2022, 19:15

      @JokerRoader tak potom pohodka… ok super, mas u mna piuko ;) alebo vinko? :D no sak este upresnime

    • emo
      14. 7. 2022, 21:25

      @taljan treba sa ozvat kto som čo som a potom to bude ok, inokedy sme chodili ešte rovno na pivko, tam sa uz to rozbehne a všetci sdia za jedným stolom tak tam uz si s nami a aj ked nepovies vobec ni clen pocuvas, tam to uz je ok :D

  • rezen
    12. 7. 2022, 14:35

    mal som tu napísanú celkom obsiahlu slohovú prácu, no kým som to dopísal, tak ma odhlásilo a príspevok zmizol, takže sa mi tu nechce sedieť ďalšie dve hodiny. Preto poviem iba: "OBROVSKÉ ĎAKUJEM" :) bolo to opäť magické a vidíme sa zase o rok na letisku :) už len 358 dní :) Snáď sa vidíme aj skôr, na PICFe :)

    • taus
      12. 7. 2022, 14:42

      @rezen to same se stalo i mi :D nejdříve jsem nadávala a že seru na to, nic už nenapíšu, ale pak jsem si řekla, že Pohoda pro nás dělá tak hodně a mně je líto napsat znova menší slohovku? jsem debil? nejsem. tak jsem ji napsala znova.
      ale to neznamená, že seš debil!!! však stejně všici víme, co bys jakožto největší fanda Pohody napsal :) <3

    • cookie
      12. 7. 2022, 16:41

      @taus ano ano, been there done that... preto mam vzdy otvoreny textak a tam si to ctrlv po kazdom novom 10. slove :DD

  • taus
    12. 7. 2022, 13:41

    ahojte,
    i já chci poděkovat za přenádhernou Pohodu, rozhodně jednu z nejlepších, byla to čistá radost, absolutní pohoda, nádherná atmosféra, skvělé koncerty a debaty, přemilé stretávky.
    Vždy se dá na něco nadávat, ale proč bych to dělala? Jsou to naprosté marginálie, na kterých Pohoda a dobrá nálada vůbec nestojí. Toaleťák bez emblému Pohody? Drahé jídlo? Málo záchodů a pitné vody? Když chceš luxusní toaleťák, dones si svůj, a je normální mít vždy nějaký při sobě pro případ, že v toitoice dojde. Pohoda nestojí ve vzduchoprázdnu, je jasné, že se zdražování musí projevit i zde, nebo chceš, aby ti Mišo dotoval i halušky? Vždy si můžeš vzít nějaké jídlo sebou, v mém okruhu jsme měli všici vlastní snídaně. Na záchod stačí chodit jinam, než tam, kde právě skončil velký koncert, vodu si můžeš do bandasky načepovat vždy na pár hodin dopředu. Ještě si nikdo nestěžoval na hodně tienu :) já vím, stejně jsou to jen trollové..
    Moje highlighty:
    Nick Cave (ještě lepší než dva týdny nazpět v Praze a to jsem myslela, že už by to ani nešlo), Crack Cloud (největší objev Pohody a highlight nejhighligtovatější), Black Country, New Road (velká očekávání vrchovatě naplněna), Bert & Friends (díky Malý princi, že nás semtam vezmeš na svou planetu, miluji ji i tebe), Dunaj s Ivuškou (nemám slov... nemám slov.. och..), Bendik Giske (wooow, jsem v Trenčíně nebo v Twin Peaks?), Squid (óóó, díky vám zde za tento tip!), objetí s Emem (highlight forever <3 ), debata s Kocábem (a vůbec, týždeň a aktuality!), a hlavně stretávky, bylo jich letos tolik! Některé delší, opakované, některé jen krátké či kraťoučké, ale ze všech jsem měla obrovskou radost, z každého webparťáka. Letos jsem byla fakt hodně naměkko, z vás všech :) díky! <3 <3 <3

  • trunkZ
    12. 7. 2022, 13:32

    @Tono Jestvuje ešte nejaká šanca dostať sa k záznamu livestreamu zo sobotnej noci? Všetky videá z livestreamov sú už private a ja som zmeškal FVLCRUMa . *smutné psie očká*

  • monghi
    12. 7. 2022, 10:19

    "a mám faktickú" ... už druhýkrát som natrafil na tvrdenie s odkazom na shop, ze sa spusta predpredaj listkov na dalsi rocnik ... a v shope nic nenajdem. To sa tak bleskovo predpredajova edicia minula alebo pozeram do zlej "šopy"? :)

  • bezo
    12. 7. 2022, 09:09

    Inflácia je všade, nielen na Pohode. Zabudni na časy, že cigánska v žemli bude stáť 2,50€. Len pre uvedenie do obrazu pripájam linky na dva jedálne lístky z reštaurácií. Nie je to reklama, je to len názorný príklad toho, koľko stoja bryndzové halušky v Terchovej alebo pizza v Trenčíne:

    Jánošíková koliba Terchová - bryndzové halušky 8,60€
    https://www.janosikovakoliba.com/_files/ugd/8f3468_2ba5536a96b342389e29fd105dcde437.pdf

    Reštuarácia Speranza Trenčín - pizza Romana 8,30€
    https://www.speranza-trencin.sk/flip/?id=https://www.speranza-trencin.sk/sites/default/files/jedalny_listok_speranza_pdf.pdf

    Ku zvyšku iba toľko, že keď sa Ti nepáči hudobný program tak tam nechoď. Je to jednoduché.

    • bezo
      12. 7. 2022, 09:13

      @bezo Soráč, tento príspevok patrí ako odpoveď do iného vlákna. Rád by som poprosil admina o zmazanie.

    • emo
      12. 7. 2022, 09:41

      @bezo ale prosim ta naco mazat... kazdy chape že to bolo nižšie a ved vidiš že toto su čisto provokateri ktori ani nevedia si dat 2+2 dokopy... nic sa mi nepaci, nejdem, traz ako ze sa jej pacil iba nick cave tak nepojde lebo tam je v stanku drahe jedlo :D ved kupim skore listy za 90 kuknem cavea za 90 co je vzdy fajn alebo este aj stvrtok alebo piatok predam pasku s navratkou za 100, tak si pozriem nicka za mínus 10 Eur, do batozka ked uz ten cas navydrzim bez jedla si pribalim hoc buchty a k tomu hoc 4 piva alebo si do reklamneho letaku zabalim chleba s masťou aby som ani servítku nemusel minat... nikde inde si Cavea nepozrie tak lacno a nikde inde ta na Cavea nepustia s vlastným jedlom a pivom, no a este si tam pribalim svoju termosku s caveou, bo nebudem tam pit na cavea caveju nejaku fértrejd vyberovu arabiku za 2.50 ked mam svoje dopio 3dcl za 5 centov a ne toto male tam do naprstku, ked uz v noci o 22 potrebujem pit caveju na Cavea

    • monghi
      12. 7. 2022, 10:09

      @emo AMEN!!! Presne taketo slova ma napadali pri tych komentoch ohladne draheho gastra ... ja som bol sice tiez len na The Bad Seeds (uz som si povedal, ze Pohoda je pre mladsiu generaciu, ja som asi hudobne zastagnoval, hoc novu muziku sledujem, ale "live" sa mi ziadaju len "moje pecky"), ale gatro ma neprekvapilo ani trochu. Mozno nebolo az take pestre, ale 3 roky pauzy sa na niecom prejavia. Ceny mi na fest prisli stale v poho a ponuka takisto. Mali ste zajst tak 20 rokov dozadu na vychytene festy do Nemecka ... tam boli na 50 000 ludi tak tri stanky s kebabom a nik si nestazoval (Southside napr.) Kazdy tam navazal vlastne zasoby furikom :) Na Pohode je to stale luxus a mladi toho zasa vela aj tak nepotrebuju, ti v pohode "presmrdia" aj dlhsie. Hlavne aby bola zabava :) Ja uz by som sa z takehoto stylu "liecil" aj tyzden, mlady clovek (do 30) je z toho vonku do dalsieho dna a fici dalej :) Ja len mladsim generaciam drzim palce, aby toho zazili min. tolko, kolko sa dalo na prelome tisicrocia, ba este viac, a aby to vsetko bolo "v klídku" :) See you o rok, verim tomu, ze opat bude v ponuke headliner, na ktoreho si kupim 3-dnovu permanentku :) Nech zije hudba, nech jej je na Pohode co najviac a politici, prezidenti a aj vacsina "darmozracskych" NGOs nech idu ... vsak viete :)

    • Ivco
      12. 7. 2022, 12:59

      @bezo mna ceny netrapili. Ale je pravda, ze bol to dost extrem v niektorych pripadoch. Langos za 7 eur je luxus. Ale podpecnik za 5 sa podla mna oplatil
      Kazdy rok ma pohoda stoji 1000 eur a vzdy sa tesim skor na to gastro nez na hudbu. A mam pocit ze sa tento rok viac pilo vino nez pivo.

  • katseft
    12. 7. 2022, 01:10

    všetkým trollom.. sem chodia skalní, svojimi príspevkami márnite čas :)

    • emo
      12. 7. 2022, 01:37

      @katseft tak ja myslím, že oni to sa len tak robia, oni su platení aby to tu propagovali a tahali ludi na Pohodu... ja napríklad nebyť ich vobec neviem že tam bola pani prezidentka a ani netuším že tam bol nejaký biskup :D tiež som sa až teraz dodatočne dozvedel že tam tu vodu čo som si nebaral ta tam nebola a že čo som si po potrebe umýval ruky tak to sa vlastne nedalo :D a tiež že sbs kari boli takí ža radsej ani nepovedzme aki :D to je zas opradené záhadnosťou a takéto mýtizovanie to je hned take ze pockaj pockaj za tým niečo bude, to nás tu zas niekto manipuluje a robí z nas ovečky :D najlepšie bude zatrolovať že tam vobec niesu ziadne WC, to si povieš ntvl to kde asi tak 30000 ludi si robí velku??? kukneš fotky, nic sa tam nevala a povieš si aaaa čo tu ja budem vymyslat vsak idem kuknut :D

    • katseft
      12. 7. 2022, 08:02

      @emo
      :))) máš pravdu, dnes je už všetko možné

  • MCDema
    11. 7. 2022, 21:28

    Pohoda stratila šmrnc..cele mi to pripadalo ako keby šetrili na budgete ľudia mali nedostatok pitnej vody nebolo kde si umyť ruky po toitoi základné veci..a o prístupe niektorých sbskarov radšej pomlcim..Ja som si tento rok nemohla dovoliť ani len normálnu stravu! Popri vode a káve boli ceny ako nikde nikdy! Žiaden vývar ani polievky, jediná miska kapustnice 6eur bolo na mňa naozaj moc! Kde bola hyza, keď sme sa najedli 6ti za 8eur z celého poctivého kuraťa!??? Kam zmizli naozaj tie pravé domáce bramboraky a nie tie zhorené veci, ktoré tam boli a za 5 eur? Deti za 100g pre pálených hranoliek 4 eur? Program detto, kam sa stratili ceruzky s programom na krk? Hlúposti ako okuliare, klobúky, noviny? VšZP stany, SLSP sútaže, bazén s guľami, boj sumo, v obrovských nafuknutých veciach, vodný futbal, vedecké kvízy, maľovanie, kurzy tanca, a normálne debaty, i keď s politikmi, bolo to mimo nej! Chcem Pohodu, ktorú som zažívala 19 rokov! Tento rok bol po 5tich rokov môj 20ty,Pohoda oslávila 25! Na túto novú už nechcem ísť! Kľudne sa vrátim na prvú na trenčiansky štadión do blata!

    • emo
      12. 7. 2022, 01:41

      @MCDema a vieš čo, kludne sa vrat na tu prvu do blata, ved si slobodný človek, len na prvej nebolo to blato

    • Ivco
      12. 7. 2022, 13:01

      @MCDema suhlasim a tym, ze atrakcii bolo menej. Ale za to mozu sponzori. Dezinfekcia bola pri kazdych budkach. A pitnu vodu mali skoro v kazdom stanku.

  • svajka
    11. 7. 2022, 18:39

    Michal Kaščák je zbabelec. Som z toho uprimne sklamany a prekvapeny. Myslel som, si ze je iny, ze slobodu vnima ozajstne, aspon sa tak doteraz profiloval. Pamatam si jeho clanok v tyzdni kde sa jasne postaví proti interupciam. Dnes uz niekto s takymto jeho byvalym nazorom by z Pohody tahal, lebo nove Polsko. Vsetko, preco som Pohodu pred nepriaznivcami obhajoval je prec, ukazalo sa, ze mali pravdu a ja som sa mylil. No mylil, Michal K. a Pohoda sa zmenili. Tymto Kascak aj posvatil nasilne sposoby, akymi sa LGBT ultras v tomto pripade prezentovali. Zatial som taketo sposoby videl len od smerakov a kotlebovcov. Tej prihode som sa najprv zdrahal uverit. Je mi to uprimne luto.

    • emo
      11. 7. 2022, 19:38

      @svajka cau slavo, kus vysvetli o co ide, lebo neviem o com hovoris, ale LGBT a interupcie to prečo spajas? L asi na interupciu nepojde, lebo kde by otehotnela?, G je uplne mimo tak isto ako T a B baba teda može otehotnieť... či? kus sme už pomaly všetci popletení

    • svajka
      11. 7. 2022, 20:49

      @emo, nerob sa hlupy. Kulturne vojny je to posledne co dnes sk/eu/svet potrebuje. Pohoda sa ospravedlnovanim nasilneho chovania kvoli "nespravnemu" nazoru (ktory vopred poznala) do tejto vojny razne prihlasila. A ja somar som doteraz ludi presviedcal, ze Pohoda taka nie je.

    • MCDema
      11. 7. 2022, 20:55

      @svajka emo je konšpirátor a hoaxer, má psychózne bludy o rope a o maďarsku 1956, Kaščák neustále fňuká a vyplakáva po rozhovoroch nielen v SME, a chce sa zas nabaliť, pri vstupnom 159 a viac, dá len domáce kapely.

    • MCDema
      11. 7. 2022, 20:59

      @svajka Pohoda dáva priestor na páchanie trestných činov pre liberálnych extrémistov antifa agresívnych a nenávistných aj skupinu Rozpor. Sú to snobi z bohatých rodín, čo sa hrajú na veľký punk a okolo punku ani neprešli. Vyzorovo správaním sú podobní ako agresívni skins v 90rokoch. Rodičia ich už vysekali z napádania chalanov na ulici, podmienky dostali. Takisto napádajú 17r dievčatá na ulici. Toto Kaščák toleruje aj toleruje ak sa vám za pravdivý status vyhrážajú liberalni fanatici fyzickou likvidáciou. Mňa za slušný názor zablokovali a ich za agresivitu a nenávisť vyhrážky nechali tam. To je tá mierumilovná sloboda slova od Michala Kaščáka. Smutné.

    • svajka
      11. 7. 2022, 21:30

      @emo, nerob sa hlupy. Kulturne vojny je to posledne co dnes sk/eu/svet potrebuje. Pohoda sa ospravedlnovanim nasilneho chovania kvoli "nespravnemu" nazoru (ktory vopred poznala) do tejto vojny razne prihlasila. A ja somar som doteraz ludi presviedcal, ze Pohoda taka nie je.

    • emo
      11. 7. 2022, 21:31

      @svajka len ja stale neviem o čom hovoriš, to je take ťažké napísať o čom? :D radšej mi napíšeš nerob sa hlúpy? ja vôbec neviem čo kde LGBT riešili s interupciami, kde sa to stalo a kde sa k nim Michal pridal... na Pohode dobre vieš boli nie raz a ani 2 krat stanky v NGO zone za život, t.j. upozornujuce na prevenciu pred nezelaným tehotenstvom atd, týchto ludi som zazil aj COO 2018, pises ze Michal sam niečo prezentoval predtým... stále vobec netusim kde sa LGBT a prečo začali vyjadrovať "za interupcie" ja som dokonca ani nikdy nikoho v živote nestretol čo by bol "za interupcie" okrem Maria pôvodneho ideologa košickej prvej neonacistickej bandičky, ktorý mi vysvetloval ako si to predstavuje na jasne vyhranenej skupine obyvatelstva... aj to ale bolo prioritne o matkám utajovanej sterilizácii a intreupiach len okrajovo... normálne su to pre mna absurdne bludy ak niekto spaja "ultras LGBT" s nejakými interupciami a pekne sa pýtam kde sa to udialo a o čom to bolo, nič viac... ak si teda mám vybájiť nejaku ultra ochranu LGBT v suvislosti s interupciami, tak mi z toho moze vyjst zas len blud, že teda požaduju že by sa malo vyšetrovať či plod nebude nahodou "ich" predispozíciou alebo geneticky a budu požadovať zákaz interupcií jedincov u ktorých je predpoklad že budú LGBT... ospravedlnujem sa ak som niekoho pobúril týmto nemiestnym absurdným "vtipom", ale fakt už mi to príde ako blúznenie tu, asi ako ked niekto absurdne tvrdí že LGBT neuznávajú mužské a ženské pohlavie, alebo že sú za 50 pohlaví a podobné bludy, ako by práve opak nebol celou pointou problému týchto ludí, že sú nutení prijat definicie do ktorých proste nezapadaju a tieto proste treba zmenit podla reality, ktorá je už aj oficialne potvrdena, uznana... a nebudeme konečne tu prerabat babatka hned po narodení bez ich suhlasu na "ženy" lebo "ženu je ľahšie vyrobiť ako muža"... a zas tu je len vnucovane komunite LGBT čo si ona myslí a ako čo cíti... prečo by nakoniec inak orientovaný nemohol byť za zákaz interupcii alebo proti zákazu interupcii? a prečo by nemohol byť aj nácek? ved okchranku pána I.S.D. /nechcem robiť reklamu/ bol homosexuál

    • gress
      11. 7. 2022, 21:40

      @emo toto je z Denníka N, tak asi to myslí:
      Veľkou nehudobnou témou sa stala aj návšteva biskupa Jozefa Haľka. Jeho januárová kritika seriálu RTVS Priznanie, presnejšie scény bozkávajúcich sa žien, ktorú nazval karikatúrou a vulgárnosťou, vzbudila veľké diskusie. Zástupcovia LGBTI komunity a aktivisti chceli v diskusii pokračovať aj vo festivalovom areáli, kde mal biskup spovednicu v chatke.
      „Jozef Haľko prišiel na Pohodu tretíkrát. Najskôr tu bol v debate, kde sa preberal Slovenský štát, a vtedy sa zásadne dištancoval od ľudáckej časti kléru. Mal som pocit, že to je zaujímavý človek. V roku 2019 bol na Pohode s konceptom spovednice v chatke, na čo sme mali dobré ohlasy. A teraz nás požiadal, či by nemohol prísť zas,“ vysvetľuje okolnosti pozvania Michal Kaščák.
      Tvrdí, že práve pre vyjadrenie k spomínanému televíznemu seriálu ďalšiu návštevu Jozefa Haľka zvažovali na porade. Potom sa rozhodli, že mu účasť na Pohode umožnia, pretože mali pocit, že Slovensko sa dostáva na hranicu, kde sa rozhodne, či sa z neho nestane nové Poľsko, a očakávali úplne iný druh reakcie.
      „Mysleli sme si, že ukážeme, že sme výrazne tolerantnejší ako on. Jeho chuť prísť som považoval za istý druh odvahy a sebareflexie, boli sme presvedčení, že vzájomný dialóg by mohol viesť ku korekcii jeho nešťastných vyhlásení voči LGBTQI+ ľuďom. V tomto uvažovaní som zle odhadol situáciu, uvedomujem si, že jeho prítomnosť mohla pôsobiť na mnohých zraňujúco, a preto moje rozhodnutie spätne hodnotím ako chybu. Mám informácie, že v snahách o rozhovor zo strany zástupcov menšín nezaznel zo strany biskupa názor smerujúci k pochopeniu alebo tolerancii. To je pre mňa veľkým sklamaním,“ hovorí šéf festivalu.
      „Neboli sme dostatočne citliví, určite nechceme, aby naša miera tolerancie viedla k tolerovaniu názorov, ktoré ju porušujú zásadným spôsobom. Ospravedlňujem sa všetkým ľuďom, ktorých sa to dotklo. Zároveň ostávame otvoreným festivalom aj voči veriacim ľuďom, príde nám prirodzené a prínosné, že v našom tridsaťtisícovom dočasnom meste sa stretávajú rôzne pohľady na svet.“
      Nakoniec to dopadlo tak, že nespokojní zástupcovia menšín na chatku spovednicu pripevnili dúhovú vlajku a niekoľko (slovenských) hudobníkov počas koncertov skritizovalo homofóbne vyjadrenia Jozefa Haľka. Symbolicky celú kauzu vyriešila evanjelická farárka Anna Polcková, ktorá na ekumenickú omšu prišla v šatách s dúhovou stužkou. Niekedy jednoduché gestá znamenajú viac ako veľké plamenné vyhlásenia.

    • MCDema
      11. 7. 2022, 21:42

      @svajka K čomu sú im muzikantské "veľké mená", keď robia z festivalu stoku politického všeličoho. A budem sa naozaj baviť na tom, keď organizátor zvrtne kabát tak, ako sa zvrtne politická scéna na Slovensku. Pretože mecenášov bude potrebovať stále. Pchať na hudobný festival politiku rôzneho druhu, je prinajmenšom trápne a vyslovene otravné. Najprv podvodník Kiska známy už po celom Slovensku a nie kvôli funkcii prezidenta a teraz ďalšia "prezidentská celebrita" ktorá pôjde za chvíľu tiež do politického zabudnutia. Ale keď to splní účel, tak je to OK?Tak ak si dobre pamätám, Kiska sa tam snažil nepriamo podnecovať k malému liberálnemu povstaniu svojimi skutočnými výlevmi. Keď to vidieť nechcete, je to vaša vec. Takže nie výlevy, ale reakcia ktorú si hádam v demokratickom štáte ešte môžem dovoliť nie? A že je celý festival spolitizovaný a podprahovo manipulatívny nie je len môj názor. A stavať tam mešitu a hrať sa tu silou mocou na multikulti keď boli Nemecko a pol Európy tvrdo konfrontované primitivizmom a agresiou mnohých prisťahovalcov z arabských zemí tiež asi nebolo veľmi rozumné a potrebné. Tým nechcem povedať že ja som nie za multikulturalizmus. Ale ten sa dá robiť len s ľuďmi tolerantnými k iným kultúram.Ja nekomentujem umelcov, ani obsah ich textov, alebo úroveň hudobného výkonu. Nepíšem o niekom koho štýl sa mi nepáči, že je sračka ako si to napísal Ty. Ja komentujem nechutnosť a manipuláciu s davom. Pán Kaščák sa v minulosti snažil správať krajne recesisticky a štipľavo poukazoval na neduhy komunistického režimu. Dnes sa správa skôr ako oportunista a zrejme vie prečo. Mám v paži poznámky na moje názory a je mi naozaj jedno či chce byť niekto dúhový, alebo nosiť na sebe gotiku. Ide mi o kultúru. A žiadne politické tliachanie ani výlevy neschopnej "prezidentky" do kultúry nepatria.

    • emo
      11. 7. 2022, 21:52

      @MCDema no ta ty si chlape už skade došiel... to čo tu melieš... rozpor su výzorovo ako agroskins z 90tych? to si ani fotku nepozrieš ako vyzeraju? :D to že v začiatkoch to boli sharpaci to je davno minulosť, dnes ako skin nevyzera ani jeden :D a že kolo punku ani neprešli? ved hrali už hadam s každou vacsou a znamejšou punkovou kapelou :D a že by sa prave oni hlasili že hraju nejaký tradičný a pravoverný punk :D ked už tak OI! alebo crust :D a napr Datra ako jedinný staly člen ten hra uplne antipunkove gitarove sola :DDD tu už je možný v ramci tej "slobody slova" akýkoľvek blud... vieš čo asi takto: sloboda slova nemá nič spoločné so slobodou klamlivého slova, urážania, zavádzania atd. čiže potom naslobodnejšia spločnosť bude kde ta každý oklame, dopletie... lebo sloboda názoru... a lekar potom ti pri operácii srdca bude rezať brucho lebo to je jeho nazor že tým pomoze... zaujimave že v podstatných veciach nikto ziadne nazory nema :D a ja mám názor že si mozem ist kde chcem a hovorit si co chcem a hlavne pravdu, tak idem k tebe do obyvačky a malým detom tam budem vykladat že Jezisko nenosi darčeky to rodičia ich klamu :D lebo však to je nakoniec aj pravda nie? bože vy ste fakt ja male deti čo ste teraz objavili že rodičia klamali o darčekoch

    • MCDema
      11. 7. 2022, 22:00

      "Toto bol ročník najväčších výziev. Prišli sme na to, že väčšina ľudí je dostatočne sprostá na to, aby si kúpila polostudenú klobásu s jedným krajcom chleba za 3,50. Tomu verte, že to riskneme aj budúci rok." Kam zmizli kedysi tesco obchody, žehliareň, normálne raňajky a nie chlieb vo vajci za 6 eur! Chcem pohodu, nie pozerať na peňaženku! Chcem pohodu, kam si uhradím drahý lístok, ale neminiem mesačný plat! Ceny gastra boli fakt uletene (a to som slusna, hodil by sa iny termin). Akoze 0.75 Rajca za 2.3€ ? Chlieb vo vajci s platkom syra za 8€ ? Mala miska bryndziakov za 8€ ?ved " Pohoda" je predsa projekt liberalnej havede ...
      Kiska, Čaputova .. diabli s ľudskou tvarou ..
      Duhove vlajky( propagacia homosexuality ), drogy ... fuj , hnus ...
      A to, že tam bol Lipšic len ukazuje kto za tym vsetkym stojí a načo tato " akcia" služi ...
      Progresivno liberalna stoka , ktora vymyva mozgy ludom ...Nick Cave Pohodu vo štvrtok famózne odpálil a zial aj zhasol. Ďalšie dva dni to hudobne zial bol slabý odvar. Jeden headliner asi nestačí.

    • emo
      11. 7. 2022, 22:02

      @gress díky, o tomto nič neviem, media nesledujem a kde tam su interupcie a co tam Slavo ich ťahá? neviem či toto myslí, ale ved stačí napísať :D čiže Biskup čo tam bol už 3krat ale teraz sa vyjadroval k bozkávaniu zien az tak ze sa tým stal mediálne známy aj s touto svojou kauzickou... on je aj za zákaz interupcií? dajme tomu fakt to nesledujem a LGBT tam prišli že nesmie byť za zákaz interupcií? neverím :DDD ale to je už fakt jedno :D

    • bezo
      12. 7. 2022, 09:11

      @MCDema Inflácia je všade, nielen na Pohode. Zabudni na časy, že cigánska v žemli bude stáť 2,50€. Len pre uvedenie do obrazu pripájam linky na dva jedálne lístky z reštaurácií. Nie je to reklama, je to len názorný príklad toho, koľko stoja bryndzové halušky v Terchovej alebo pizza v Trenčíne:

      Jánošíková koliba Terchová - bryndzové halušky 8,60€
      https://www.janosikovakoliba.com/_files/ugd/8f3468_2ba5536a96b342389e29fd105dcde437.pdf

      Reštuarácia Speranza Trenčín - pizza Romana 8,30€
      https://www.speranza-trencin.sk/flip/?id=https://www.speranza-trencin.sk/sites/default/files/jedalny_listok_speranza_pdf.pdf

      Ku zvyšku iba toľko, že keď sa Ti nepáči hudobný program tak tam nechoď. Je to jednoduché.

  • Emu
    11. 7. 2022, 17:40

    Bolo to naozaj nutné, extrémisticky obťažovať farára s duhovou vlajkou? A to cirkev nemusím. Najlepší koncert techno a porscheboy prekvapil.

    • emo
      11. 7. 2022, 18:20

      @Slnieckar buď zas komentujete niečo, kde ste absolútne jasne neboli, alebo úplne nehanebne prekrúcate veci presne naopak, ak by ste tam boli, tak by ste si vypočuli čo tam odznelo od duchovných a to tentokrát práve ku komunite ktorej symbolom je dúhová vlajka, nemusím ani polemizovať o tom, že pre Vás by bolo ďaleko hanebnejšie to, čo odznelo v modlitbách priamo od predstavených zastúpených cirkví na ekumenickej bohoslužbe ako nejaká vlajka, obzvlášť teda od Anky Polckovej, predstaviteľky evanjelickej cirkvi... a to ani nespomínam čo odznelo komplet od všetkých 4 k téme vojna na ukrajine v ich vyjadreniach a modlitbách, lebo toto by Vás podľa toho ako sa tu prezentujete úplne rozmetalo a Vaše reakcie by tu neboli takéto milunké, rabín nám priamo vysvetlil ako museli ujsť z Krymu a objasnil nám "denacifikáciu" Putina, cirkev bratska a katolícka to by Vás asi vystrelilo, práve farárka evenielikov čo by Vás vyprovokovala asi 105-násobne viac ako vlajka bola najzmierlivejšia... mne je vždy trošku ľúto, že serióznych konšpirátov, čo už dokázali vyvrátiť kopec mýtických historických všeobecne prijatých "faktov" a konzervatívnu scénu na Slovensku takto v očiach spoločnosti dehonestujú ľudia s Vašim spôsobom komunikácie

    • emo
      11. 7. 2022, 20:19

      @Slnieckar ešte by ma zaujímalo ako ste pochodili na NAKA čím ste sa tu tak vyhrážali, tipujem teda že ste si to vysvetlili priamo na Pohode, teda aspon pán riaditeľ NAKA tam osobne bol a odpovedal na otázky... čiže?

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa