Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • CeceX
    16. 6. 2017, 20:36

    vždy jsem o Pohodě říkal že za kvalitu si rád zaplatím (určitě se to dá najít v historii wp) a proto každý rok kupuji lístky až v poslední vlně za neej cenu. Bohužel letos to tak kvalitní zdaleka není.. Doporučuji zrušit prodej podhodnocených lístků na festivale pokud to ve finále má vliv na kvalitu festivalu a nebránil bych se celkovému navýšení ceny pokud bych pak nebyl zklamaný ze slabšího programu. Tímto končím moje hejtování ;) Koupím lístky a budu se těšit na svůj 12tý ročník a na to historické málo co mě v programu nabízí ;) https://www.youtube.com/watch?v=BxwAPBxc0lU

    • thepaulla
      17. 6. 2017, 03:12

      @CeceX plne ta chapem tvoje neviem co...ale nechapem koment nizsie...a nechcem to ani rozoberať, asi si necital s porozumenim.. Ano tesim sa z tej skupiny, ale proste no, su ludia, co potrebuju obcas (niekedy castejsie vypustit paru) a toto urazanie co sa tu rozmohlo, akoze neviem co si mam o tom mysliet.. Nikdy som nenapisala, ze to je nejaky hudobný top, iba ze sa z toho tesim a proste ano, ale obcas sa ludom paci niekto, kto si robi z hudby picu...a vidim, ze tu mate z toho problem...Tiez mam niekedy problem, ked sa niekomu nieco nepaci, ale toto..a na to, ze ste evidentne o dost starsi odo mna... No ved rob ako uznas za vhodne...a dufam, ze toto kvazi urazanie alebo co to ma byt za novinku stalych navstevnikov pohody sa coskoro strati...

    • emo
      17. 6. 2017, 06:56

      @thepaulla ahoj. Co sa tyka mna ja ti odpovedam nizsie. Nemam k tomu nic viac. Keby predsa este tak ma prekecni z kukim. Objasni ti to. Inak som v stredu s nim v BA. Pridava sa k nam aj gres. Tak Ta pozyvam keby ze mas chut a cas. Opatruj sa a prajem nech vsetky tvoje veci daju svoje najlepsie koncerty a nech si tam este navyse velmi mile prekvapenia co si ani necakala najdes

    • tomik
      17. 6. 2017, 08:52

      @CeceX suhlasim na co rozmaznavat ludi 59€ listkami treba ich ucit platit za kvalitu aj tak si po ne lamu nohy ludia co chodia kazdy rok a kupili by si ich aj za viac... v zahranici tak lacny fesival nenajdes ale asi tie lacne listky festival potrebuje aby vykril straty zaplatil dodavatelov a hlavne po tomto rocniku ja osobne by som 99€ za tento lineup nedal vacsina ideme asi len preto ze uz mame lacne listky :D na ktore doplacaju teraz ludia ktori kupuju za 99:D tento rok si listok dopredu kupovat nebudem z protestu zo smerovania fesivalu ale kludne zaplatim 110-120 € za namakany festival 3 mesiace pred festivalom ked bude zverejneny lineup

    • Peter_BB
      17. 6. 2017, 11:29

      @CeceX existencia prvych serii lacnejsich listkov sotva vplyva na kvalitu festu. Je skor/najma vecou "cash flow", t.j. nech ma organizator na ucte optimalne sumy penazi pocas celeho roka. Trosku ma vplyv aj na to, ze sa na fest preda viac listkov, kedze cast ludi si ich kupi aj kvoli "zlave" a nie prioritne z rozhodnutia ist na fest (potom bud niekomu preda, alebo pojde na fest s pocitom ze to ma lacnejsie ako vacsina ucastnikov).

      "Kvalita festu" je komplexna vec, a okrem vypadku velkych hviezd a aktualne vypadku techna/elektra ako jedneho z tradicnych zanrov (tato druha vec zrejme ani nie je faktor kvality) verim niet na co ine frflat. Pokial ide o rocnik 2017 vieme hodnotit len line-up, a vsetky ostatne aspekty kvality musime brat z ostatnych rocnikov. Proste tento rok vyslo vela gitar a malo techna/elektra, a zrejme je mozne predat kupeny listok z prvych edicii nejakemu fanusikovi "Lanegana a Th.Moorea" bez straty, ci nie?

      U Vas fans techna/elektra skor podla mna ide o stratu Vasej dovery voci festu v tom zmysle, ze prestavate verit ze si v line-upe najdete to co cakate (aj v 2018) - toto je absolutne pochopitelne, vid vlakna nizsie. Super ak sa na to niekto opytate Misa, napr. po koncerte BLAS, a napisete tu sumar z pokecu na tuto temu (verim ze to zaujima mnohych).

      A ak si napriek malu radosti z line-up-u kupite listky na tento rocnik, je to skor prejavom vnimania vsetkych ostatnych aspektov kvality festu. Myslim teraz najma komfort - minimalne rady na jedlo a napoje, moznosti sedenia pri stoloch ci v tieni a pod., kvalita a sucasne primerane ceny jedal a napojov, cistota, bezpecnost, ..., az po dostupnost remeselnych piv :) ktore najdete/me na ktorom inom line-up-om porovnatelom festivale?

    • lurie
      17. 6. 2017, 12:00

      @Peter_BB Preco predavat listky? Jeden rok frflu elektronici, druhy gitarovkari ze maju malo, to je tazke vyhoviet vsetkym najma pri tych vyssich cenach za koncerty. Co keby skusili nebyt tak uzavreti do tej svojej jedinej skatulky, ale skusit hladat zaujimave a pekne aj v inych skatulkach? Taky clovek potom nema obavy kupit listok dopredu, lebo celkovo je pekneho na kazdej Pohode tolko ze sa kazdy raz nestiha.
      Peter, posledny odstavec tiez dobre napisane.

    • Peter_BB
      17. 6. 2017, 12:46

      @lurie podla mna je lepsie respektovat to, co citime. Je fajn nepotlacat to v sebe, ale naopak zdielat to. Len je nestastne prefabulovat si vlastne sklamanie mimo realitu, napr. tak ze ubytok techna (co je realita) sa prefabuluje na pokles kvality (co je spekulacia).

      Ina vec je, ze napr. mne dava zmysel chodit iba na take festy, na ktore sa dokazem tesit (resp. na ktorych sa mam na co tesit). Cim Ti konecne odpovedam na otazku z uvodu prispevku :)

    • emo
      17. 6. 2017, 13:22

      @lurie vsetci dobre pisete len ono to take jednoduche nie je.. viete ono sa nam to tu niektorym celkom zle cita. Tak respektujeme to co uz ... michal prisiel s nadhernym konceptom spajania elektroniky rocku ale nie len ich. Boli to 2 oddelene svety a niektori zaryti rockeri to odsudili neskor prestali chodit atd. My sme to podporili. Na tych tanecnych scenach boli dievcata v uborcekoch skor ako zo sportoveho podujatia vycesane vlasy a na nohach chlpate vysoke stucne ... vela ludi cumelo co to vlastne ma byt. Vobec to nebolo vsetko tak pekne tolerantne. Tie skoro prazdne obrovske stany cast ludi podporila proste sme tam tancovali nie ze by sme tomu rozuneli ci to je techno tekno haus minimal neviem co. Prijali sme vas a vy ste neskor prijali nas. Keby sme sa na vas vtedy vsetci vybodli kto vie mozno by to nemalo buducnost na pohode. Cast to solidarne podporila nie len ze sme s tym nemali problem aj sa nam to pacilo a paci dodnes. Dnes nas vy sami opustate lebo to nie je presne to. To pisem vseobecne my a vy lebo pre nas uz ziadne my a vy davno neexistuje uz sme len my. A tiez by sme tu mohli vypisovat ze vdaka nam mate teraz tu silnu elektroniku ktora je aj tento rok len sa vam zanrovo nejak znepacila a teraz ste nam vytlacili rege ska. Ale take idiotiny tu vypisovat nebudeme. A hlavne nikdy sme neolutovali ze sme vas vtedy podporili. Ze ste zrazu vy v polohe tych nespokojnych rockerov ... ja som sa k tomu vyvoju ak to vobec je vseobecny vyvoj dost jasne vyjadril nizsie. Tak ako som podporil tamten koncept podporujem aj tento co nacrtavam. Cas ukaze ci to vobec tak je a tak ako som vtedy podporil tu mensinu tak teraz podporim tiez tu mlciacu ved aj vy elektronici ste vtedy mlcali a cast rockerov robilo bububu ... a nebudem sa tu viac o tom rozpisovat. doma nikto nie je prorokom a tesim sa ze vtedy michal nerezignoval a isiel vlastnou cestou a verim ze pojde i teraz

    • Peter_BB
      17. 6. 2017, 15:29

      @emo pri spomienke na tie dievcata v "spartakiadnych uboroch" :) a chlpatych stucniach, pripadne aj v gumakoch, ma chytila poriadna nostalgia. Lobbujem uz aj ja za navrat techna "minimal" na Pohodu, pod podmienkou ze fanynky zanra slubia ze vsetky pridu takto odete :) Mnohe by boli poriadne krasotinky :) aj v beznom obleceni, ale v tych uboroch boli predsa len viac sexi :)) Akurat sa mi na niektorych nepacil zjavny vplyv drog, co vlastne aj moze byt jeden z dovodov preco sa pre tuto subkulturu postupne znizoval pocet pozvanych interpretov (toto samozrejme len tipujem, a inac nic netusim :)

      A opravujem sa, okrem "A" a "B" spomenuteho vyssie ma kazdy kto chce pravo pofrflat/zahejtovat :) a predat/nekupit listok aj za absenciu ska/reggae ako dalsieho tradicneho zanra. Na druhej strane ale verim, ze cast fans tohoto zanra sposobovala tu Misom zmienene problemy v tom tradicnom reggae stane po presune na letisko, uz si nespominam o co islo, dost mozne o "bordel".

      Zastupenie oboch tychto "subkultur" na Pohode zrejme nemalo velky potencial rast. A naopak, tie prezentovane rastuce statistiky poctu rodin s detmi na Pohode su skoro az exponencialne. Pohoda nikdy nebola a ani nebude charitou, a prave naopak musi celit a strpiet coraz tvrdsie az brutalnejsie pravidla trhu v tomto predmete podnikania. Hoc aj my co si kupime listok rok vopred nesieme nejake riziko, je to orientacne nejaka tisicina az stotisicina z tych rizik ktore na seba beru Agentura ako s.r.o-cka a Miso ako jej jediny spolocnik a konatel, co je podla mna osobitny dovod respektovat realitu taka ak je, hoc samozrejme s tymi krasotinkami v uboroch by bola ovela krajsia :))

    • emo
      17. 6. 2017, 18:53

      @Peter_BB fans rege a ska robia bordel, fans techno su na drogach, fans mobbyho stia do slnecnic a likviduju ich, fans pary uz si ani nepamatam co len viem ze su permanentym tvojim zaujmom ... a takto uz to trochu neprehaname tiez?

    • Peter_BB
      18. 6. 2017, 19:39

      @emo ale no :) V prvom odseku citaj aj to slovo "niektorych", v druhom aj slovo "cast". A zas si neklamme ohladne tych drog a bordelu tym nasim klasickym slovenskym "skutok sa nestal" :( Nie emo, neprehanam(e) :)

    • emo
      18. 6. 2017, 22:16

      @Peter_BB no hej, sice neviem komu a comu tym chces pomoct, ale kde sme my rege ska fans robili aky bordel konkretne to by ma fakt zaujimalo aky skutok sa stal, kde sme my fans pary slovac a preco uz som si spomenul, kde sme my fans mobyho zlikvidovali slnecnice a stali sme do nich, to mal niekto napisane na cele moby a pisa do slnecnic? a keby aj tak co to ma co spolocne s fans mobyho a ked si dobre spomenies tak sa tam vedla tych tanecnych scen predaval nemenovaný energeticky napoj ako dvojkombinacia s ostrym alkoholom, co je vyslovene napisane na tom drinku ze sa kombinovat s alkoholom nesmie a chlastala to tam teda ta "cast" ucastnikov bez ohladu na styl ktorý oblubuje a "niektorí" fans akehokolvek interpreta, to si tu kazdy neznaly moze vylozit tak ze sa povalovali striekacky v tych stanoch co je oblubene klise a teda neviem co vystrajali za bordel, takze to je len to iste ako by som napisal ze "cast" fans cribs robili niekde bordel a "niektori" fans elektorniky si podla mna mozno dali nevhodnu kombinaciu alkoholu s energodrinkom a mozno aj daco ine a navyse to kombinovali s Bkomplexom (: a mozno inymi liecivami (: a ano ten skutok mi pride ako objektivita novinara co odfoti koloiduceho vlasaca s cigaretou v pozadi s transparentom greenpeace ... a keby ze som videl troch podnapitych mladikov a 2 vesele dievcata ani netusim z coho na cribs tak co teraz ... proste ich bavi zivot a hotovo ... prave ze prehaname a ano sme tu vseobecne tak prehnane a nepravom kriticki tak vela krat ze to je vskutku nezdrave, aj fajcenie, alkohol, udajny bordel ... na pohode su ovela zdravsie (:

    • Peter_BB
      19. 6. 2017, 09:14

      @emo vsetky tie temy sme tu uz verim prekecli dostatocne. Len som napisal, co ma napadlo ako niektore, zrejme minoritne dovody zmien v dramaturgii festu (t.j. vyrazneho znizenia elektra/techna a reggea/ska ako dlhe roky najzastupenejsich zanrov v dramaturgii). Obycajny subjektivny sukromny pohlad, kt. ma rovnaku vahu ako ked sa napr. na inej party vyjadrim k hokejovej repre, hoc som hokej nikdy nehral, t.j. napr. proste spomeniem nieco o com som si v minulosti co-to precital (a uvadzam aj tu presne, z akej vody varim). Nerozumiem preco Ti dava zmysel hyperbolizovat, prefabulovavat a trosku aj "prekrucat" moje slova, a preto neviem ako reagovat. Navyse Cribs vs. Para je tu off topic, kedze UK gitarovky su stale silne zastupene hoc o Cribs bol minimalny zaujem. Detto Moby, kedze neucast hviezd jeho kalibru na ostatnych rocnikoch Pohody si spajam len a len s n-nasobnym narastov honorarov takychto najziadanejsich umelcov.

    • emo
      19. 6. 2017, 09:33

      @Peter_BB ser na to, jasnejsie to povedat neviem a nechcem, vidime sa coskoro

    • VV
      19. 6. 2017, 09:56

      @Peter_BB este si tu stale nezistil ze obycajny subjektivny sukromny pohlad berie psychopat za agresivny utok ktory musi oplatit vacsim?

    • Peter_BB
      19. 6. 2017, 11:20

      @VV ale no - s emom sa proste len radi dotahujeme v tomto formate "na nastenke WP" :), aby sme potom osobne opat stravili skvely vecer (tak ako vzdy doteraz). Ved kludne dojdi na stretavku WP a tam nas spoznas, teda ak na Pohodu ides (ak nie, tak sa skor podla mna na ten svoj fest naladis na vo fore ci na FB daneho festu, na ktory ides). Vsetci by sme samozrejme boli radi, ak by Pohoda brala nase srdcovky a na inych kapelach a zanroch setrila peniaze, a prave preto je podla mna spravne ze si Miso nenecha nikym okrem kolegov z Agentury do tohoto kydat (a naopak nam splni vsetky konstruktivne navrhy typu posunutie Runway podia dozadu atd., a teraz verim rovnako urobi co vie v snahe posunut koncert TJMC o pol hodku neskor az by to itinerar kapely umoznil a ine aktualne..).

  • lurie
    16. 6. 2017, 11:28

    Pohoda potesila ze konecne zverejnuje kto vystupi v Jurajovej kaviarni, verim ze to bude aj v programe s casmi

  • warhola
    15. 6. 2017, 23:24

    Hello, kedy zverejnite lineup?

    • muflon
      16. 6. 2017, 01:00

      @warhola casy interpretov sú v sekcií Artists prehladnejsie tu https://clashfinder.com/s/pohoda2007/ este to nieje komplet chýbajú niektoré diskusie atd.

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 01:11

      @warhola -line-up je official na https://www.pohodafestival.sk/sk/artists od 10.6. vecer - tomilles ma(s) na stretavke WP u mna pivo (+??, obcania hlaste sa:) za to, ze (si) do 3ej rana nahadzoval line-up do "Excelu" na https://clashfinder.com/s/pohoda2007/
      (nedajte sa zmiest tym rokom v linku, kazdy z nas kto pracuje do noci pozna tieto preklepy, ide fakt o 2017 :)

      Miso je m.i. ca. 2 tyzdne manazer BLAS - dnes skvely koncert v BB (zo strany kapely). Vdaka ex-manazerovi jeho bratovi Petovi, kt. si so mnou vytrpel dlhu cakaciu dobu kym som bol v poradovniku na pokec s Misom obletovanym dievcatami :), som stihol s Misom prekecnut pre mna najdolezitejsie 2 veci:

      1. pripadny posun TJMC o pol hodku neskor (t.j. az po konci Alt-J) - nadej tam je, kedze po TJMC uz na Runwayi nik dalsi nehra. Verim ze Miso to preberie s kapelou/manazerom/agentom a da nam vediet.

      2. kedy konecne Nada surf? Aj tu nadej zije - s Misom sme uprimne prekecli (vdaka za pivo :)), verim ze to vyjde ak nie na Pohode 2018 alebo 2019, tak ako solo koncert v BA.

      Prekecli sme samozrejme aj to, ze honorare niektorych mnou/nami ziadanych interpretov vystrelili do "n-nasobku" cifry z pred par rokov - ale len ako "short talk", s klucovymi slovami u mna provokatera Morozov, Moziakin :) a Live Nation :(( Z Misa som citil smutok z toho, ze roky pracoval na viacerych headlineroch, kt. by sme na Pohode zrejme videli nebyt toho prudkeho narastu honorarov.

      V mene Misa/Bedlyho/BLAS dakujem(e) kapele Toy pistols za pomoc pri rieseni technickeho problemu na koncerte,

      ..no a modlime sa v co najvacsom pocte, nech sa vecne rozhadani bratia Reidovci zhodnu na posune vecierky o pol hodku neskor :))

    • casovac
      16. 6. 2017, 10:33

      @Peter_BB To by ma zaujimalo, ktori su ti "roky pracoval na viacerych headlineroch" okrem Radiohead a Arcade Fire.

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 11:07

      @casovac nebavili sme sa o kapelach (okrem Nada surf s kt. Misa otravujem od tusim 2004), ale len o tom n-nasobnom naraste honorarov, aj to len velmi kratko. Vcera ked som v noci pisal ten prispevok tak som mal aj dost piv v sebe (v priserne horucej, nevetranej a prepotenej sale), a aj bol v silnych emociach, ..ale ved som to vlastne napisal ze "z Misa som citil...". Slova techno ci elektro sme nespomenuli, ani narast rodin s detmi a pod. o com tocime nizsie. Vlastne som zrejme ja spomenul Dinosaur jr. ako priklad kapely, u kt. registrujem ten n-nasobok narastu vlezu na koncerty (a zrejme aj honorarov) specificky v tom presahu na to ako trh koncertov a festov totalne "pizdia" moji ""oblubenci"" Live Nation a ti dalsi dvaja z ich oligopolu. Tusim na toto Miso reagoval, ze ho ide porazit z toho ze presne z toho n-nasobneho narastu honorarov, ..neboli sme rozhodne triezvi, a boli sme v silnej emocii lebo koncert sa kapele skvele vydaril (aj napriek prasknutej strune a zabudnutej nahradnej), ale zas ""rychlost"" za barom priserna, snad sa nam niekedy v uhorkovej sezone podari poniektorym s Misom prekecnut viac a najma v klude :)

  • thepaulla
    15. 6. 2017, 21:46

    OK... :D dufam, ze ked budu tito hrat, tak deti uz budu vsetky spat... toto bude krasna prehliadka pokrutenych tvari :D

    https://www.youtube.com/watch?v=eQwLhfJ9EaU

    • emo
      16. 6. 2017, 09:40

      @thepaulla to je ale prave velka skoda, ved toto je typicka kapela na vtipny stvrtok cez den za bieleho svetla, len sa tam nevosla, vsak pokracujem po vtipnom stvrtku vtipnym piatkom a ptipnou sobotou ako som tu upozornoval pri tych hejtoch (: preboha netvrdte mi niekto ze toto je nejaka vazna kapela a nie kapelka pre deti a ze si nemozu rovno podat ruku s ylvis (((: hold ake je to zrazu vsetko relativne
      a tebe sa co stalo paula, vsak ty toto mas totalne hejtovat a este vsetci ze ha co typicky odpad, pojebani slnieckari dekadentni prvu vec furt vyblakuju salam alajkum a potom sex sex vsak toto uz fakt nema uroven mozno tak pre 12 rocne deti, hej cisti uletaci, srandisti, chapandelos, uz sme aspon trosku doma? (:
      sqelí sú
      https://www.youtube.com/watch?v=Rz-Iqs2_SqY

    • emo
      16. 6. 2017, 09:48

      @thepaulla a sorry ze ta "davam vzdy dole" /co nerobim/, dufam ze si rozumieme uz trosku (: ak by sme si teda nahodou od zaciatku nerozumeli, co teda silne pochybujem (:
      a inac este si daj moje video na 15 min, vsak tam "ukradli" motiv od ylvis z tej líšky (:

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 10:08

      @emo toto je presne na tu hladinku, ktoru ludia maju o tretej rano.. aby sa zabavili.. vaznu hudbu a rozjimat nad hudbou sa ma cez den a po veceroch.. a po troch dnoch a hlavne ked toto bude moj treti festivalovy vikend.. myslim, ze v sobotu o tretej v noci uz toho iq moc mat nebudem :D mozno je to aj tym, ze mi pripominaju deichkind a na nich si tiez velmi ulietavam.. a hlavne ja sa na koncerty nechodim opustat a poplakat si nad tym, ake to je krasne a dojimave, ake to ma krasne zalubene texty a neviem co...to sa mi stalo iba raz, ked som videla blur, boli to slzy stastia a neverenia, ze ich vidim! vacsinou si chcem ten koncert uzit a uvolnit nahromadenu energiu, hlavne teraz po odovzdani diplomovky a statniciach :D
      no a ako som uz pisala nizsie, tak v stredu mi gressko povedal, ze nemam tolko hejtit... tak som sa teda umiernila :D a hned ohen na streche (nie len na mojich vlasoch :D) ani tak, ani tak.. tu sa clovek nezavdaci :D

    • emo
      16. 6. 2017, 10:45

      @thepaulla no vazna kapela myslim aj tym ze su srandisti aj tym ci prinasaju realne nejake obdivuhodne hudobnicke vykony ...
      no tak prepac no (: trosku si si to zasluzila, vsak jak som vravel ja sa iba naladujem na tvoju vlnu nic viac (:
      a tak jak hovoris ... ja sa teraz mam do stredy naucit 18 vaznych zakonov, niektore precitam ani nerozumiem jednej vete z 30 stran, 4 vazne normy a este si obhajit svoje prace za poslednych 20 rokov a este poznat cele dejiny umenia sveta a slovenska a vediet kto tu co vytvoril od prvej svetovej a kto tu co tvori dnes a este musim intelektualikovat pred komisiou ak sa teda k nej vobec dostanem ... a este furt niekto vola ze cely svet spadne, a nemaju nieco co maju len sa im to nechce hladat, tak asi to mam vsetko citat rychlostou ako majka z gurunu a este vcera 2 "nezmyselne" schodze, dnes rodicko ... vsak ja potom ked mi to nejka zazrakom vsetko vyjde tiez budem mat ohen vo vlasoch ajajaj (: ked si teda uz s tým začala, vsak ani na mismas nemozem ist :(
      no ale ked toto niekto chvali a ylvis zatracuje tak mu celkovo trosku nerozumiem ... no este tak naopak ... ale hej hej neboj rozumiem (:

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 11:18

      @thepaulla len tolko, ze podla mna vobec "nehejtis", ale uprimne napises co citis. Kazdy, kto ma za sebou 10+ Pohod a sucasne aspon trosku empatie je zrejme, ako sa asi citis Ty aj dalsi po tom nekonecnom cakani na dalsie techno/elektro/tanecne-nezalubene :)) kt. bolo na Pohode silne zastupene, a cez zverejneny line-up zistis/te ze to zostalo pri Boys noize a druhe podobne silne meno a "zanrovo cistejsie" nepribudlo, hoc sme to asi skoro vsetci predpokladali, resp. verili. A do toho ta masa postarsich ludi, kt. na Pohodu chodili vyslovene obcasne, je teraz v akejsi frenetickej euforii z piatka na Budisi (Thurston a po nom MarkL). A do toho ako "ceresnicka" este orgie nas kto sme v tazkej dobe vyrastali na shoegaze-e.. Mas/te plne pravo citit cokolvek, co teraz citite, a kym Pohode nezelate nic na styl B.Kollara je to absolutne OK a plne pochopitelne.

    • emo
      16. 6. 2017, 11:59

      @Peter_BB serus, ako pochopitelne to je aj ked ja sa stotoznujem zas z postojom ze ten kto vravi "mam pravo byt rozhorceny" alebo spravodlivo rozhorceny, sklamany, zatrpknuty atd - nic nepochopil .. to ale nie je chyba ze sme este nic nepochopili (:
      ... tak ako sme sa minule bavili o pravach a povinnostiach .. pozor na to totalitarstvo prava na nazor, tvrdenia proti tvrdeniu atd. sucasne ale zhovievavost pri potlacani a trestani, odplacani atd
      ale to je tak blbo povedane ze to je napr. o tom ze este napr. nemate deti
      k teme - vsetko co postavis na super vs. odpad len preto ze ti dvaja robia presne to iste len jeden tam kvazi drzejsie spieva a viac do toho trepe a je zamerne nelubivy to su len take masky a obaly, jasne nie je dolezite len to co hovoris ale aj ako to hovoris ale z hladiska objektivneho hodnotenia absolut mimo, typicky priklad ako ludia ohodnotili skvely napad grunge pesnicky ako nahle ju paul anka dal do swingoweho kabatu a metalovych veci ked ich zahral orchester
      tieto 2 porovnania co som tu riesil si mozu podat ruku vo svojom vtipe, zosmiesnovani upatosti ..., no nemozu sa rovnat v kvalite umeleckeho prevedenia je to ako fakt dobre cislo na stuzkovej a kvalitne umelecke podanie.. ked uz ty pouzivas pojem "prvoplanovosti" na koho by sa viac z tychto srandistov hodilo?
      ... a mne ludova zabava vobec nevadi, sam tu odporucam ska

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 12:43

      @emo chapem, ale nejdem Vam s Paulou dalej "svinit" :) vlakno. Ak Boh da, tak karantenne vikendove vecery 30.6.-1.7 stravim v KE. Tabacka u mna uz 10/10 za tu ich vlastnu IPAu kt. chutila skvele, hoc aj by ju varil tiez DobroCasovy Buntavar vo Svite :)) a nie Kaltenecker :)

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 13:03

      mala som tu napisany neskutocne dlhy komentar...ale kedze som ho dlho pisala, tak ma stihlo aj odhlasit :D
      tak ved nejak bolo, nejak bude a mozno ma uz aj nazivo uvidite :D

    • gress
      16. 6. 2017, 13:18

      @thepaulla tak isto sa vidime ;-) a ja som ta nezhejtil :D ja len ze maj na háku, zahejtujeme si este dost aj spoločne...

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 13:40

      @gress ale ved srandu si z toho robim :D lebo ja lubim hejtit, ale ucim sa to ovladat, ale raz to clovek musi dat niekde von..

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 14:18

      @thepaulla presne tak, emocie je najhorsie potlacat, mozu z toho byt choroby a PNky :( Vratane emocie kt. pride v nadvaznosti na zistenie, ze line-up je uz kompletny, nech je ta emocia akakolvek.

      Uplne ina vec je dozadovat sa napr. Chem bro, a nebodaj frflat ze na Pohode nebudu - ale taketo nieco som tu, pre akukolvek kapelu "n-nasobe drahsiu", nastastie naposledy zachytil pred cca. pol rokom.

    • emo
      16. 6. 2017, 14:32

      @thepaulla ok vsak si tu vsetci zahejtite ja sa tu preladim na vase vlny nemam s tym az taky problem ale nazivo so mnou bars nezahejtite bo budem pozerat ci vam jb a akoze ked vam k stastiu chyba tu hejtit a potom aj na zivo hejtit :)) no co uz vsak ja po nicom inom netuzim a nic mi uz nechyba len natahovat sa na stranke festivalu :)))

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 14:35

      @Peter_BB tak ono je to mozno aj tym, ze akoze ludia placu, ze preco ti a ti neprisli, aj ja som velakrat plakala a pytala si tu, ale ja so mto brala skorej tak, ze by ma to velmi potesilo, ak by som napr chemical, videla na pohode.. akoze vidiet super vec na super festivale..dva v jednom
      ked som bola mladsia tak som dufala, ze mi prinesie tie moje najoblubenejsie mena, lebo vidiet kasabian, zazit digitalism, simian a pod. na pohode je podla mna stokrat lepsie ako v klube.. teda hlavne, ked si ten digitalism porovnam s pohodou a potom o par rokov neskor, stale to radim medzi top krepcenie na pohode! prvenstvo ma mr. oizo, lebo to bola moja prva pohoda a nieco take som ani len necakala, kedze som tam isla dost neznala :D

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 15:02

      @emo vies ako to je:
      hejtenie mám zo všetkého najradšej
      hejtenie sú moje chvíle najkrajšie
      hejtenie som ako v rozprávkovom sne
      vlna hejtu, aj pre mňa v diaľke krásne znie
      hejtenie je to čo máme spoločné
      hejtím rada, a to je práve nádherné
      Častokrát, keď celý kraj šiel v hejtoch spať
      vlnu hejtu, ja vnímam v diaľke znieť a hrať

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 15:06

      @thepaulla pre nas 40+ rocnych je dost tazke predstavit si, ake to asi je prist na svoj prvy fest v SR a zazit na nom svetove hviezdy najvacsieho kalibru. Kedze na nasich prvych Pohodach sme sa tesili aj z headlinerov ako Lucie, ci napr. Bomfunk MCs :) co mali ten jediny hit Freestyler.

      Uplne ina vec mi dotrkla az po vcerajsom pokeci s Misom. Ked som si opat spomina, ako som tu na WP nejakemu "dozadovacovi sa" pisal, ze tak ako za Slovan nikdy nezhraju ikony Moziakin a Morozov, tak na Pohode nezahra nim/nou pozadovana ikona tusim Pearl Jam. No a Miso mi/nam tu na to na WP odpisal, ze na Pohode moze/me mat hocikoho, aj Crosbyho. Az dnes mi doslo, ako je dolezite ze tomu najma Miso, ale aj mnohi (okrem mna) verili. Lebo nieco sa moze stat az po tom, ako tomu clovek uveri. A je to vlastne krasne, ze mladi ludia v SR vyrastli v ere kedy tu na Pohodach 2011-2013 hrala svetova spicka, a ako slovaci sme nemuseli mat ziadne pocity menejcennosti voci susednym rakusanom a hviezdam ktore maju na FreqFM4 a Nova Rokcku. Ak by som vedel vratit cas naspat, a tusil ze Miso si cita tieto moje/nase grafomanie :), takyto prispevok by som uz nenapisal, a naopak radsej skor nieco v zmysle "verme, kym sa verit da".

      Pride mi preto spravne, ze/a ste verili ze na prelome maja a juna t.r. Agentura zverejni dalsie velmi silne meno v zanri techno/elektro. A kto ma sily verit, ze este motyka vystreli, tak super ak veri. Ja pre dnesok budem verit, ze nasi mladi futbalisti do 21r. vyhraju vecerny zapas, a ak by ze to o cca. 22:30 citim tak, ze mi je do placu alebo ze hejtujem :) rozhodcu tak to tak budem citit bez pocitu viny :))

    • elis
      16. 6. 2017, 17:19

      @thepaulla pauline hejtenie lubim, netreba uz nic k tejto pohode dodavat, vsetko tu napisala.

      aj v basni, dokonale.

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 19:11

      @elis ach, cakala som, ze kto to oceni...som rada, ze aspon niekto...
      No a peter ako uz pisala elis nie je co dodavat k tomu vereniu a dufaniu, to ma opustilo v 2014... Takze to ukoncime tou mojou peknou vsuvkou...:D

    • CeceX
      16. 6. 2017, 19:31

    • CeceX
      16. 6. 2017, 19:41

      @thepaulla tvl se me asi zdate. Co na tom vidite? A jaka kapela? Pustit Cdcko, hulakat do mikrofonu a delat kraviny umi i muj dvoulety syn.. tohle je spis duvod proc zustat doma..

    • emo
      16. 6. 2017, 21:07

      @thepaulla no "pekný" hejt, taký dámsky, keby si aspon hejtovat vedela, ale ze si taká velka hejterska dama tak verim ze sa to raz naucis a to ja inak neverim ziadnemu hejterovi
      pocuvaj hej ty
      mas trapne hejty
      so mnou nikto nehejtuje ja hejtujem sam
      na tie tvoje smiešne hejty moje hejty dam
      a ty si hejtuj tiez pekne sama
      ked si taka velka hejterska dama
      mna nikto nezhejtuje zhejtujem sa sam
      vase hejterske hejty dohejtujem vam

      a ked uz chces hejtovat hejtoviny hejtami
      nehejtuj blbe hejty hejterskymi piesnami

      pocuvaj hej ty
      mas trapne hejty
      ludove hejty
      radsej hejtí
      nedaleko od trencina
      v aute sedi hejtercina
      na pohodu fici
      kapely posle do piva

      hejterecka kde si bola
      ked hejtujes jak kus vola
      hejt hejt hejt čičiči
      sedela som na buku
      a verte neverte
      hejtovala som na hejte

      a super si, taku babu co tam ma same hejteriny ze si nakoniec vyberie to co si vybrala a aj tak ide kvoli cookieho bratovi hm tak to mu mozu vsetci zavidiet ... no dufam ze som teraz nieco nezhejtoval, to by ma mrzelo

    • thepaulla
      17. 6. 2017, 02:26

      @emo velmi ma mrzí, ze tato moja recesia na zvonky stastia zostala az tak velmi nepochopena, ked sa tu vsetci hrate az na tak velkych odbornikov okolo hudby
      A ten tvoj dodatok o cockieho bratovi som trosku nepochopila, ale kludne mi to mozes vysvetlit...aby som bola mudrejsia a nieco nove o sebe zistila...

    • emo
      17. 6. 2017, 06:41

      @thepaulla ale no tak takto nie. Takze teraz to musim dat ja cele doporiadku. Tiez by som napisal to iste ze ma velmi mrzi ze ostala moja recesia nepochopena. Ja tvoju kapelu nehejtujem. Urazanie neviem co myslis. Pozri prave sa to da rozne pochopit. Ze som sa ja urazil alebo ze teba urazam. To posledne to si len pamatam nasu osobnu komunikaciu a tak som kludne mohol napisat trebars aj ze cookie a gress a elis mozu byt radi... kedze napr ides mozno len kvoli kamaratom ked proste nie kvoli hudbe ... neriesme to prosim. Ja sa ti ospravedlnujem. Je to inak pochopene. Blizsie sa zial nepozname a tak som sa niekde splietol ze s tebou mozem komunikovat ako s elis gresom kukim. Fakt som si len predstavoval ako sa budes bavit ked to budes citat. Zle som sa naladil. Zle som odhadol situaciu. Prepac.

  • monghi
    15. 6. 2017, 12:11

    Ozaj, co hovorite na "Everything Now" od Arcade Fire? Akoby som ju poznal cely zivot, taka skvela je! :) Raz to musi aj Pohode s nimi vyjst! Ked s nimi raz zaspievame "Wake Up", tak sa z toho nasho zboroveho spevu AF po**ru! :)

    • gress
      15. 6. 2017, 12:48

      @monghi Novinka je super. S Benjim sme sa rozhodli nečakať a ideme do Linzu na Ahoi! The Full Hit of Summer 2017, kde si ich pozrieme spolu s Explosions In The Sky, na ktorích som len chvály počul.
      Ale hej, na Pohode by to bol úžasný koncert.

    • monghi
      15. 6. 2017, 12:51

      @gress: tak to od srdca prajem, aby vam to vsetko vyslo a hlavne pocasicko! :)

    • casovac
      15. 6. 2017, 14:25

      @monghi Prvé čo ma napadlo, keď som to počul, boli indiáni stojaci pri Tescu so svojím sortimentom náramkov, ... a púšťajúci hudbu kde hrá prvé husle taká tá typická píšťala, čo použili teraz aj AF:) Ale vraj sa to podobá aj na ABBU:) Mne sa páči, AF sú momentálne jedna z najlepších kapiel čo poznám. Uvidíme aký bude celý album. Pitchfork už okrem hudby zdokumentovali aj ich kostými: http://pitchfork.com/thepitch/arcade-fires-fashion-evolution/

    • boomer
      15. 6. 2017, 15:25

      singel je super (aj ked mojim favoritom je asi stale Afterlife z onehdy) a aj ked to Pohode nevyslo (a som skepticky ci vyjde v blizkej buducnosti), urcite na buduci rok naplanuju solidne europske turne a zahraju vieden/budapest/prahu/berlin aj mimo festivalov. kto ma zaujem, ma mrte casu nasetrit si na cestu a listok. ja len uz som vopred frustrovany z ludi co budu na pohodu 2018 pod kazdou hadankou pytat arcade fire :)

      ale aj qotsa pripravuju novy album a letne eu turne nie je nepravdepodobne, tak radsej lobujme za to :)

    • cookie
      16. 6. 2017, 09:21

      @boomer co vravis na noveho morbyho? https://www.youtube.com/watch?v=7cKM3tfAsEo
      na field dayi znel nazivo ako demarco.

    • boomer
      16. 6. 2017, 09:53

      @cookie he still got it. pacia sa mi vsetky nove single, najviac asi toto https://www.youtube.com/watch?v=QLL3AmFnhL8
      nazivo mi trochu pokazil dojem ten obrovsky stage na ktorom hral kratucky 45 minutovy set, v komornejsom prostredi by som si ho uzil viac. imho sa ho oplati sledovat aj nadalej, dylanovska americana nikdy neomrzi a morby to robi dobre.

    • monghi
      16. 6. 2017, 11:01

      "Creature Comfort" ... dalsia vecicka z ocakavaneho albumu :) https://www.youtube.com/watch?v=xzwicesJQ7E

  • Aqdrk
    15. 6. 2017, 10:23

    hmm tu Dillon ste tak pekne spropagovali, aj do efemka zavolali... Uz som sa na nu aj celkom tesil. A vy sup ju naraz s Future Islands. A keby len ju...

    • lurie
      15. 6. 2017, 11:45

      @Aqdrk Ano ta sobota o 21:30 je tam sialene nabita, ako aj o trochu neskor o 0:00, v oboch pripadoch 5 vacsinou atraktivnych veci v jednom case, pritom chvilu predtym o 20:00 su naraz len dva koncerty: Jake Bugg a Fallgrapp. Bez neprijemnych krizeni sa neobide ani jedna Pohoda, ale ak je toto konecna verzia, tak sa im prilis nepodarila. Moj nazor.

    • Honza_H
      15. 6. 2017, 12:23

      @lurie ano, mam stejny nazor. Obe pulnoci + sobota 21:30 jsou kriticke momenty se kterymi by se dalo urcite jeste neco delat. Viz muj navrh nize - posunout celou jednu malou stage,Europu nebo Laug techno, o hodinu dopredu nebo dozadu tak aby hrala proti Urpineru. :)

    • muflon
      15. 6. 2017, 13:42

      @Honza_H tiez ma napadlo presunut Europu ale to nejde, lebo je oproti hlavnemu stageu a boli by presluchy :(

  • emo
    13. 6. 2017, 23:36

    JK sa vraj velmi vazne zranil a je ohrozena jeho ucast na colours. Ja som tam este nebol ale najstarsia dcera s priatelom idu. Zla sprava. Videl som ho v Ba aj v Ke. Vynikajuci bol. Uz ziadne taketo spravy pohode colorsom a vsetkym prajem. Skore uzdravenie.

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 00:22

      @emo len kontrolne, ze JK = Jamiroquai (?) Zelam mu skore doliecenie, snad sa koncert nakoniec podari a bude aspon tak fajny ako ten kt. otvaral EHMK v KE.

    • emo
      14. 6. 2017, 06:59

      @Peter_BB jay kay spevak jamiroquai a už ani neviem ako to je, vraj spadol na koncerte a vazne sa zranil , pozrel som si teraz ci je to pravda a hned mi vyskocilo, ze ho nedavno oplakavali davy fanusikov na zaklade hoaxu o jeho smrti, tak neviem, dalej som ani nehladal

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 14:05

      @emo Jay Kay, jasne - vcera o 0:22 mi nedotrklo. Kiez by toto bol hoax, ale ak aj nie tak sa snad uzdravi a koncert odohra/ju..

  • emo
    13. 6. 2017, 18:24

    Tak sme sa vratili zo system of a down ludia boli velmi mili co sme pozorovali uz cestou vypredanym vlakom publikum bolo paradne vzhladom na fuziu stylov od metalu cez funk po armensky folklor. Predkapela code orange ostala publikom zjavne nepochopena. Lepsi zvuk by jej urcite pomohol. Mozno sa tam nasiel okrem mna este niekto kto ich pristup ocenil. Hrali velmi tazku osobitu neuchopitelnu muziku a vzhladom na zvuk o2 areny bolo i tazke postrehnut o co ide. Kti by si aj nikdy nevedel predstacit co je pojem predkapela tak tu by to urcite pochopil. Chapem ze vyber bol asi dost nestastny pre toto poblikum ale aj tak skoda uplne pre kazdeho aj pre kapelu. Proste vsestrana rozcarovanost. System prichadzaju bez privitania. Bez recnenia. Bez rozlucenia. Nalozili vsetko zasadne ... co je o nich zname ze takto to maju ponate a samozrejme bez pridavku, -ov. Zas ja myslim ze vzhladom na svoju povest chladnych profesionalov s publikom komunikovali az nad svoje pomery. Basak bol mily co zas netreba prehanat a k takemu menej odosobnenemu pristupu by pomohla obrazovka. Bol som c o2 na sade celkom hore na tribune takze viem o com to je a celkom mi bolo luto tych ludi tam hore. Basa a bicie si to celkom uzivali. No ta ich prestavka v kariere asi nebude len tak. Vacsie srdce by urcite fans potesilo. A urcite z koncertu trochu ubralo. Nestastny zvuk v o2 pre rockove narezy. No co uz. Ich dvojhlasy celkom zanikli. Cize neboli a zozaciatku mali tribuny asi celkovo spev odfajceny. My dole lepsie ale nic. Gitarista nam predviedol sola sta by pavlickove kusky. Ponatie niktorych komercnejsich veci az do popu a tancekov ma trosku prekvapili kedze zive verzie som nepoznal. Armensko nezapreli takze sme boli na jednom mieste az na armenskej tancovacke. A potom za co mohol aj zvuk o2 sme na jednom mieste boli na ska tancovacke. Zaujimavy koncert. Urcite nesklamali. Atmosfera aj vdaka tomu ze ich nie je mozne bezne zazit vynikajuca dva x nas oliali pivom. Prisiel som na chvilu o brile ale len vdaka sebe coho vvysledok je ze mam uz iba jedno sklicko a to tiez len vdaka sebe. Cesta spat kupe so samymi systemakmi. Paradny zazitok. Velka skoda toho zvuku.

    • simbela
      14. 6. 2017, 14:15

      @emo pondelok nam lektor na anglictine hovoril ze ide na SOAD, ale on na Novarock.. inak na tej hodine anglictiny som si sponeula na vas z tohoto fora, rozoberali sme totiz text jednej krasnej piesne co nam lektor priniesol.. a ja som strasne chcela uhadnut interpreta, ale nevydalo.. (boli to Dream theater, Repentance.. aj nam ju pustil nadhera. paradny ucitel! )

    • simbela
      14. 6. 2017, 14:15

      @emo a akoze som si spomenula na vas ze vy by ste to urcite vedeli

  • Co_toto
    13. 6. 2017, 11:25

    to akoze z velkych uz je vsetko oznamene? akoze naj su Alt-J a MIA ? nic v zlom ale kopa kamosov sa ma uz pyta ci vsetci hromadne nepredame listky a nezrusime to... vratite mi vstupne ak vratim listky? Vam po tych prodigy minuly rok asi neostalo ani na mastny chleba, ked tam nic poriadne nemate. To radsej na Grape, tam je aj DeStaat aj Moderat co ma zaujimaju, u vas som na kompletku sklamany z toho co poznam - pustam si obcasne vas SpotifyPlaylist a aj z tych co zatial nepoznam som zatial nie velmi nadseny, proste chyba vam tam nieco poriadne.... prosim povedzte ze nejaku "velku supu" este oznamite...

    • lurie
      13. 6. 2017, 13:42

      @Co_toto nesmies citat tie velke pismena na plagatoch ci hlavicke pohodackeho FB lebo to by si sa dostal este k lepsim menam ako Solange, Ylvis, Birdy /irony off/
      ale citaj ci skor pocuvaj tych co su mensim pismom a zistis ze bude jeden vyborny gitarista/frontman Sonic Youth, potom bude priekopník grunge ktory hral v legendarnych Screaming Trees ci v QOTSA... ale ak ti to nic nehovori, ako ani meno Jesus and Mary Chain, tak potom nic, utekaj za ostatnymi detickami na Grape :)

    • Co_toto
      13. 6. 2017, 13:58

      @lurie co si dalsi hejter co ukazuje ze len on/ona vie ? ako som povedal sledujem okrem fb aj ich spotify playlist kde je selico, aj cekujem priebezne webku a teda vela mi znameho tam nie je, Jesusa poznam ale par lastoviciek leto nespravi podla mna, chyba akykolvek spon jeden "wow" interpret - ja zas uznam, minule napr MyBaby bolo super necakane, aj Lola Marsh, dokonca aj mnohymi prehejtovane Satenove som si vychutnal... ale teraz mi tam chyba nieco na co sa vopred mozem tesit kua z takych tych vatsich ;) Ostatne ja chapem ze su rozny fanuskovia, ale napr ylvis je pre mna uplne off prehajpovane co s jednou kok*cinkou prerazili... ale sak ved uvidime, nechcem tu sposobit flamewar zas ze kto co pocuva, sak pohoda.... mier s tebou, nakonec aj tak pojdem, len ze teda nadsenie je mensie nez som cakal ked som kupoval listky vopred... keby som videl takto cely lineup tak tolko za listky nedalm, for real, ale teraz ked ich uz mam, nuz pondem

    • Rowena
      13. 6. 2017, 14:09

      @Co_toto Asi ti aj rozumiem, keby som sa mala spoliehať len na veľké písmenká, tiež by som bola trochu sklamaná (aj keď na druhej strane mám známych, ktorí sa, naopak, na tohtoročných headlinerov tešia)... Tento rok napríklad v piatok na Urpineri nemám nič. :D Neviem, čo si si napočúval, ale za mňa najväčší objav tento rok sú asi IDLES, tých si pusti keďtak, a veľmi sa mi pozdávajú aj Blow trio, to by mohla byť o polnoci sranda. Ďalej napríklad Slaves, Black Box Revelation, aj keď od tých som popočúvala pomenej... A našich ills si si vypočul? Na tých som bola 2x a vždy to bola pecka. Nejdem menovať všetko, predpokladám, že tie trošku väčšie mená už si počúval, tak aspoň takto. :)

    • simbela
      13. 6. 2017, 14:26

      @Rowena ta stvrtkova trojkombinacia ills + slowdive + slaves to je ina chutovka! a inak tiez som si myslela ze v patek na Urpineri nic, ale pridali tam Gallowstreet, i like :)

    • lurie
      13. 6. 2017, 14:32

      @Co_toto nie nepatrim k tym hejterom a asi viem koho myslis :)
      suhlasim ze co sa tyka tych wow mien je to slabsie ako pred dvomi tromi rokmi
      ale pocuvni Rowenu, dala dobre tipy, ja pridam Schwefelgelb, ak beries netradicny hiphop tak aj Sleaford Mods, Mykki Blanco

    • simbela
      13. 6. 2017, 14:47

      @lurie @lurie @co_toto vies co, vlani som bola na Grape, kedze byvam v PN a bolo mi luto kazdy rok pocut tu hudbu za oknami... nikto z mojich znamych nechcel ist, isla som tam sama (!) nastavena asi tak ze ved aspon si kuknem obligatnu Paru, Kirschnerku... Milky chance.. nic ine som poriadne nepoznala kedze psoledne roky som nemala o hudbu zaujem lebo mi sposobovala rozne neziaduce citove rozpolozenia, no a poviem ti z toho festu "pre deticky som potom zila este xy mesiacov, to co som tam zazila bolo neskutocne.. pocas koncertu pre mna vtedy uplne neznamych a "nejakych Crystal castles" mi doslova od...ebalo dekel ako to tu uz niekto napisal :) som sa vyskakala asi ako nikdy v zivote a maximalne som si uzila som si kazdu pre mna neznamu kapelu, stretla kopec starych znamych... no a akoze osadenstvo festivalu no comment, skoda ze tam chodi tolko nekulturnych deciek, ale ja dam Grapu sancu aj tento rok, rovnako ako som ju teraz po 14rokoch dala Pohode.. nezatracovala by som festivaly len preto ze sa o nich hovori ze tam chodia deti alebo ze zdanlivo nic nepoznam. nebanujem ani euro z ceny tohorocneho listka na POhodu, za tych 5-6 interpertov na ktorych sa nesmierne tesim som ochotna dat aj viac a isla by som opat aj sama (nastastie tentokrat mam partiu :D )

    • Rowena
      13. 6. 2017, 15:13

      Schwefelgelb sa aj mne velice páčili, škoda, že sú rovno cez Jesus. :D Ale tak aspoň mám nový objav.
      @simbela Úplne rozumiem, čo myslíš tým citovým rozpoložením... Paradoxné je, že každý vypráva, ako je hudba liek na dušu a tak, ja mám naopak pocit, že keď sa necítim dobre, tak mi počúvanie ešte viac škodí. :D
      Inak keď som bola na Grape v 2011-tom, tak som mala dobré dojmy z lineupu, celkovo k tomu výberu kapiel každý rok asi nie je moc čo dodať, ale strašne ma vtedy prekvapili tí návštevníci. Myslela som, že však podobný hudobný výber ako na Pohode bude aj priťahovať podobných ľudí, ale skôr som mala dojem, že tam viac vynikli tie decká, čo sa tam len chodia ukazovať, aké sú cool. :D A čo ma ešte viac prekvapilo, že tento dojem so mnou zdieľalo odvtedy toľko ľudí! Čiže na Grape asi jedine za hudbou naozaj. :D

    • Peter_BB
      13. 6. 2017, 17:30

      @simbela spravny pristup, teda chcem napisat mne ovela sympatickejsi ako nejake frflanie (ak by frflanie, bedakanie a dozadovanie sa boli olympijsmymi sportami, mala by SR ovela lepsie medailove statistiky :))

      Ad line up Pohoda 2017: konstruktivna kritika je verim OK, vid napr. aj moje frflanie na "monopol Ylvisu" a navrh pridat na stvrtok gitarovky (este z januara-februara), ktoremu Agentura vyhovela az nad ramec povodnej poziadavky :)) Kazdopadne chapem, ze navrhy na pridanie kvalitnej elektroniky neboli zrejme dostatocne reflektovane - otazka vsak mozno znie, ci tento zaner Pohoda nahodou nechce (mozno po nepisanej dohode) pustit Grejpu prave preto, aka mladez na tomto zanri cez festivalove noci fici, a v akom stave (narazam na drogy vratane alkoholu :)

      Ad dramaturgia Pohody: ta je dost transparentna a konzistentna podla mna uz od presune na letisko 2004. V tom zmysle, ze elektronika silne zastupena este z viac Vystaviska bola postupne znizovana pokial ide o mnozstvo, ale s tym ze ked bola sanca mat spickvych umelcov tak to bolo vyuzite. Ale cielene Pohoda verim polovala po Radioheade ci AF, pricom sucastou toho bolo to usetrenie casti rozpoctu vo stvrtok (teda monopol Ylvisu po druhe :)

    • thepaulla
      14. 6. 2017, 10:51

      @Peter_BB prepac, ale dovolim si nesuhlasit... to presuvanie electroniky na grejp, myslim, ze to by bola velka chyba.. plus na tej grejpovej som si nikdy moc nesla..pre mna su to take kolotocariny, okrem par svetlych bodov...
      konstruktivna kritika k pohode: po minule rocniky som tam mala zo vsetkeho nieco - indie, ale aj take, co isli do viac tanecneho zanru, dramac, techno a inu elektronicu, super balkan beats, rock a mierne pogo, nieco stare ako napr. madness, the stranglers, patti smith atd. a tento rok???? shoegazeove gitarovky nie je moja salka kavy, ylvis??? ako nooo.. :D bez komentara, utechou mi ma byt alt-j, mia, bugg, co som uz videla alebo uvidim, boys noize a swefelgelb??? ine rocniky som nevedela kam skor, aj ked som nic nepoznala..teraz mozno prvykrat za desat rokov budem na pohode objavovat gastro a pod :D
      ale dam tomu sancu a zacnem pocuvat, len som nou taka znechutena, ze ani nemam naladu, kedze som si vzdy po zverejneni nejakeho mena dotycneho,ju a pod pustila a bola to jedna velka nuda
      asi potrebujeme podaktori od pohody fakt pauzu, ako to tu uz niekto pisal a ja sa na nu po tomto rocniku fakt chystam... 10x je pekne cislo..staci :D

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 14:16

      @thepaulla chapem - na ten "mozno ze presun" sa skor pytam, len preto ze vnimam na to viacero indicii. Tiez vnimam, ze moj oblubeny shoegaze je minoritny zaner, kt. na Pohodu dotiahne tipujem :) 2-3 tisic ludi, a nerobim si iluzie ze mladsim, pozitivne naladenym vitalnym ludom ma tento zaner co ponuknut. Narazal som skor na to, ze Pohoda sa z roka na rok snazi zvysit si pocet ucastnikov z kategorii a) rodiny s detmi a b) najma vycerpani zamestnanci korporacii kt. si radi priplatia zo 30 eur za kazdu noc za strechu nad hlavou. A teda tomu aj prisposobuje vyber interpretov. Tento trend v dramaturgii je dost citatelny, a odhadujem ze je sposobeny aj vyvojom na trhu festivalov v ostatnych rokoch (coraz viac festivalov prevazne pre mladsich ludi, a z toho vyplyvajuci vyrazny narast dopytu po spicke elektra, techna a aj vsetkych tych AF, AM a dalsich kapelach). Proste realita je taka, aka je, a pride mi prirodzenejsie ju respektovat za sucasnej snahy o jej pochopenie, ako "frflat ako nejaky slovak" :))

    • thepaulla
      14. 6. 2017, 14:59

      @Peter_BB hej, ked agenture pride prirodzenejsi ubytok navstevnikov, tak preco nie :D neboj sa, ja si to tu uz dlhsie vsimam, ze pohoda starne (lajnap, my, ale aj novi co ju navstivia).. alebo je potom na kazdom rohu decko a kocik...

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 16:47

      @thepaulla je tam podla mna viacero faktorov sucasne. Netusim napr. ako prudko nahor vyleteli za ostatne roky honorare tych ziadanych producentov elektra/techna a DJs, ktori mnohym Vam na Pohode teraz chybaju. Teda do akej miery ide o to, co sledujeme pri vsetkych tych Chemical brothers, RHCP, Radioheadoch, Pearl Jamoch atd., ze ich proste jednoducho preplatia bohatsi nasi konkurenti z USA a EU-15, ktori v pohode daju 4-12 eur za Heineken/Budweiser, ktori kazdorocne vysolia vysoke sumy za mobily, ucty za telefonovanie, bankove poplatky (a preto astronomicke honorare pomozu agenturam zatiahnut ti tzv. partneri z radov korporacii). Tiez mnozstvo ludi v tej ktorej krajine, ktore si zaplati za legalne stiahnutie/stream albumov toho onoho umelca, ma urcite tiez vplyv na rozhodnutie interpretov o tom kde a za kolko budu ochotni zahrat. Vid napr. aj ta kauza o Radioheade v Izreali - je to proste showBUSINESS, a najziadanejsich interpretov ma ten kto za nich zaplati najviac. Ale ak mala Agentura moznost booknut nejake vami ziadane elektro/techno za lacnejsi peniaz napr. z radov umelcov z CR/SR/HU/PL..., ale neurobila tak "lebo male deti na feste, ..lebo toto chcu velke deti :) ktore chodia na Grejp", tak v takom pripade plne chapem a mam vacsiu empatiu s Vami hoc tuto frflajucimi ako s Agenturou. Len sa mi proste nezda, ze by Agentura nemala na tieto veci solidny prieskum trhu (cien pre SE dostupnych umelcov a marketingov konkurencnych festov), a nerobila tie zmeny vratane silnejucej podpory pre rodicov s malymi detmi najma na zaklade tychto objektivnejsich dovodov. Neverim, ze tam ide primarne o nejaku kvazi-roztopasnost zo strany Michala and co., hoc ale pokial islo o Ylvis tak som ten dojem priznal sa mal (a ano, opravilo sa to len gitarovkami, a o to viac boli zignorovani fans elektra/techna)-

    • CeceX
      14. 6. 2017, 20:54

      @simbela crystal castles byli na pohode 2010 mnohem ale mnohem lepsi a v puvodni sestave ;)

    • CeceX
      14. 6. 2017, 21:11

      @Peter_BB proc se tu k tomu michal nevyjadri.. kdysi tu sem tam neco napsal ale posledni dobou ma peknou absenci. Neak me to hlava nebere. Elektronika, Drogy, Techno, Deti, Chlast. To jako jini posluchaci hudby drogy a chlast neuzivaji? Totalni nesmysl. Vzdycky byla space arena nacpana k prasknuti a doufam ze neplanuji o tuto kupu lidi prijid protoze by se to dotklo i me. Na Pohodu chodime 12 roku a dva roky i s malim sinkem. A elektroniku a techno na Pohode proste potrbuji!! A jestli do budoucna nebude tak at si tu i moji milovanou Pohodu strci za klobouk i s famili parkem ;)

    • Peter_BB
      14. 6. 2017, 22:46

      @CeceX Nechcel som to podat tak "cierno-bielo", ako to zrejme vyznelo. Kazdopadne techno hrane do rana sa mi spaja aj s uzivatelmi drog, hoc samozrejme velka cast tancujucich by bola "len na alku" ci pripadne uplne cista. Tiez aj hluk z techno scen, takisto do rana, mohol byt kritizivany rodinami s malymi detmi, myslim tymi 2-3 rocnymi. No a rodiny s malymi detmi po dobrej skusenosti s festom skor pridu aj o rok, hoc bude opat o cosi menej lukrativny line-up (dosledok tej horizontalnej + vertikalnej integracie na trhu hud.koncertov a festov). Mne to dava zmysel, teda ze posilnenie ucasti rodin s malickymi detmi a utlmenie nocnej techno sceny mi pridu "ruka v ruke". Realita a jej dovody mozu samozrejme byt uplne ine ako tieto moje fabulacie :(

    • gress
      15. 6. 2017, 07:49

      je smutné, ako vyzerá tento rok elektronika, to je pravda. Najmä to mrzí o to viac, keď neďaleko v termíne Pohody je Tauron Nowa Muzyka, prípadne Exit tam má niekoľko skvelých mien. Minulý rok to zachránil Redbull, kde spolu s Ninou, Bjarkim a Visegrad stage to bolo fajn. No tento rok to veľmi zaostáva... Minulý rok svitla akási nádej, že elektronika zažíva na Pohode vzostup, no tento rok je to také, aké je. Už len zostáva dúfať, že o rok to bude zase lepšie.
      @Peter_BB Peťo, však ale nie jedna scéna hrá do 5 rána, čiže to je irelevantné.

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 09:44

      @gress dost podla mna zalezi aj od typu samotneho soudsystemu co hra cez noc, a tiez verim aj od zanru. Napr. v 2013 ked hral/a B-complex z toho Red bull autobusu, tak sa mi zdalo ze zvuk sa takmer nesiril smerom na detske mestecko (nebolo ho pocut v tych miestach). A naopak, ked v "Dome" hrali "dunive techno" tak mi to hucalo v stane v kempe pre automobilovych takmer uplne pri brane na parkovisko (okolo 2006 to bolo). Nie som urcite odbornik na toto, len z tych 13 rocnikov na letisku som mal zopar vecerov a noci pomerne na triezvo :), tak som si vsimol rozdiely. Ale urcite nelobbujem proti tradicnym zanrom ale prave naopak, ved na to aby sme aj v hluku zaspali ako batolata sluzi stan Pivobrany :))

    • emo
      15. 6. 2017, 09:49

      no jasne same shoegaze gitarovky tento rok, pre upresnenie az jedna tento rok a celkovo druha na Pohode za 20 rokov, odhliadnuc od toho ze by este mohli dojs MBV je to legenda svojho stylu a to ze pridu sa da prirovnat prave k madness, stranglers, patti vo svojich styloch, iste madness skoro nikto nepozna kym im nezanotis must by love, takze sa neda prirovnat (: beriem a od stranglers ... co zanotis, pre koho tu potom vlastne pohoda je? to ako by som napisal krafwerk? hm mne sa nepacia nudni su pre mna, ok vsak mozu byt ale toto nazvat konstruktivnou kritkou (:
      a taki boys noize, squarep., beardym., beak, flexfab a presahy a vychytavky ako LE+BB, S.mods, machinedrum,acida., machinedrum az po osobite ponatie elektro g., dobre s velkou rezervou co teraz napisem fakt to taham za vlasy ak uz to mam takto za seba hodnotit tak schwefelg. si teda s tou velkou rezervou dajme tomu "zasluzi" z nich to miesto co ma pridelne v artist /nemyslim zle/ ale dajme tomu teda s tou rezervou prinasaju akurat tak ani nie recyklaciu ale hm. no napodobenie? je toto osviezenie beriem, odporucam monghimu atd, urcite na pohodu patria...
      pohoda nehra na istotu, ved vy ste toho dokazom ako vas lineup zaskocil, moje poznanie je ze kazda dobra vec musi najprv boliet az tak je prijata alebo dokonca pochopena a uznana, pri hre na istotu sa da vytvorit priemerne dobra vec a da sa dosiahnut stav, ze bude aj hned od zaciatku prijata, teda znovu ta otazka komu je vlastne pohoda urcena a ako to dosiahnut aby sa to aj realne dosiahlo aby to takto ponaty najmasovejsi festival v cz sr aj zvladol, cesta colours, cesta pohody? ...
      dobre tento rok teda chyba zatial rege ska /okrem polemicu, co je vyborna vec, ale ludia ju casto hodnotia iba tym meradlom ze vsak oni hraju vzdy a vsade a mozes ich vidiet 10x do roka/ ... hm jednak nehodnotme den pred vecerom jednak vsak uvidime
      prichody a odchody su vec normalna, ano prave ja som "odporucal" vsak si dajte pauzu (: a rozlucit sa da rozne, mozno aj pre mna je to posledna pohoda a mozno uplne pre vsetkych a mozno tam budeme aj za dalsich 20 rokov (:
      takze ti co sa lucime: bolo mi fajn s vami tam tych poslednych 10, 12, 5 rokov, bolo mi ctou a potesenim to vsetko tam s vami zdielat (: a mozno sa nase cesty este tam alebo aj inde pretnu ... opatrujte sa

    • emo
      15. 6. 2017, 09:55

      @gress presne tak , vsak kopec ludi co sa chcu vyspat maju ubytko v meste tak si o 12 odidu aj s detmi, na festival sa chodi spat?
      a s tou elektornikou to vas chapem aj nechapem, ale nejde o mna ci ja nieco chapem, ide o vas a presne tak stazujte sa tu a argumentujte lobujte tu za seba aj za inych, aj ja by som to robil s vami keby som sa v tom vyznal o co vam presne ide, verim ze kazdy nazor zarezonuje, priblizne sa v tom zhodujete takze evidentne je to objektivna kritika ...

    • gress
      15. 6. 2017, 10:23

      @emo @Peter_BB ja som len chcel poukázať, že v noci hrá viacero pódií, čiže nemyslím si, že by techno/iný žáner v noci narúšali nočný kľud rodinného stanového :) Nemyslím tým, aby išli inam spať... Proste len, že dôvod, prečo je to tak ako to je, bude asi niekde inde...
      emo, zároveň s tebou súhlasím a dosť nechápem to vynechanie reggae a ska

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 13:43

      @gress vynechanie reggae a ska nechapem ani ja, a beznadejne netusim co za tym moze byt. Napada ma len to, ze ked som tu pred rokmi orodoval za tradicny reggae stan, tak tusim Michal ci ktosi z Agentury odpisal ze na letisku s nim uz boli nejake neprijemne skusenosti, ale nepamatam si uz presne akeho typu.

      emo, ano :) - The Jesus and Mary Chain su "de iure" pre-shoegaze ci proto-shoegaze, ale pride mi nefer voci fans techna/elektra to takto preskatulkovat. Proste my mame az dve mega-obrovske legendy, k nim Alt-J a kopec omladiny, a oni nulu, a toto spravne citia ze je nefer. Len to podla mna takto vyslo nie z nejakej roztopase Michala and co., ale jednoducho sa situacia na trhu s kapelami na letnych festoch nejako takto "vyvrbila" ze vsetky tie prestarle gitarovky maju nove albumy (jedine Ride asi meskaju) a vo velkom hravaju kedze maju vsetky spickovych agentov, teda az na Echobelly ktori sa showbusinessu brania zubami-nechtami (chvalabohu, lebo ak by ich zavolala Pohoda uz by pre nich nebol ani volny slot, no a tiez skrz tie rasove specifika by to bola dalsia voda na mlyn vsetkym tym hejterom posadnutym "anti-slnieckarstvom" ci ako to nazvat).

    • Peter_BB
      15. 6. 2017, 13:46

      @Peter_BB OPRAVA - to slovo "nula" vyssie bola nie extremna hyperbola, ale loz - uplne som zabudol, ze na Pohode budu Boys Noize. Aj Alzheimer, ale aj som uplne v p*** (emo vies preco, ostatnym Vam poviem pri pive na stretavke WP).

    • CeceX
      15. 6. 2017, 21:56

      Hluk je prece blbost kdyz podia hraji. akorat jde o to ze tam nehraje to co by melo a jak sme byvali zvykli. a na druhou stranu muze zahrat treba Rise Hawtin i odpoledne na slunci tak jako na Sonaru a pod.. proc to musi byt rano. Ano je tam Boyz noize. ale to je takova stredni cesta a vrzani vseho druhu. Za ty jeho prachy mohli bejt mozna dve vyzivnejsi jmena.. jedno ciste techno a druhe hause, techhause nebo minimal techno na dobrou noc ;) pamatuji treba SBTRKT byl tenkrat na zaver moooc super a Kiasmos onehda taky.. https://youtu.be/P5Nbrhm6kSw

    • CeceX
      15. 6. 2017, 22:04

      @CeceX preklep vsichni chapou ze ;) https://youtu.be/tgyrBR9N5K0

    • thepaulla
      15. 6. 2017, 22:34

      @CeceX mala som vymysleny krasny komentar na to ako je podla mna blbost, ak pohoda zacala preferovat rodiny s detmi namiesto platiacich zakaznikov, ale po vcerajsom zhejteni gresskom, ze nemam tolko hejtit, to sem nedam :D ako ten hluk... pamatam si rocniky, ked arena buchala do rana... to boli moje prve.. skorej si myslim, ze to je taky nejaky trend koncit skoro (na viacerych festivaloch), ale nieco male by mohlo hrat.. ako to je na grejpe na ihrisku, predsa je nas celkom dost, co sme si na festival neprisli pospat a aj ked by to nebola zrovna arena, tak neviem no nieco :D no a pred tym si fakt kazdy clovek nasiel nieco ,ale teraz je to take, ze ani to, ani to a v podstate zo vsetkeho nieco :D mozno sa nas pohoda snazi nejako preorientovat hudobne.. :D
      ale tak spat k tomu hejteniu..dala som sancu lajnapu a objavila super vec, ktora ma nadchla hned na prve pocutie.. ok uz to vidim trosku ruzovsie :D

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 01:35

      @thepaulla velka skoda ze nie si, resp. nie ste z BB - dnes by sa po koncerte BLAS dalo s Misom skvele prekecnut aj toto. Len tu u nas, na dedine :), mali na Misa vsetci ti ostatni, teda kym som sa opity motal okolo, same Pohoda-irelevant temy. Mrzi ma to aj kvoli Vam, lebo kto ma poznate viete, ze techno/elektro/DJs by som Vam zo srdca doprial, hoc tieto zanre nepocuvam - a ak som aj kedy na ne tancoval v hangaroch na vystavisku ci potom obcasne na letisku, tak len a len pod vplyvom navalu emocii z vydarenych koncertov gitaroviek a stretnuti (aj s Vami:) . No ale uprimne ma to mrzi najma kvoli mne, lebo stale netusim do akej miery su moje fabulacie napisane v tomto vlakne vyssie v sulade s realitou. BLAS, ak si dobre pamatam, budu mat este 2 dalsie klubove koncerty v SR tento rok, tak sa pripadne Misovi po nich ozvite - urcite Vam odpovie uprimne, a mozno Vas aj pozve na drink/pivo :) Miso mi vravel, ze nas tu poctivo cita, dokonca aj moje grafomanie :(, len v tie neskore nocne hodiny uz proste nema sil odpovedat. To by som inac nemal ani ja, ak by som si mal pred spanim citat tolku kritiku. No a opat som dojebal vlakno, ktore mohlo skoncit "trosku ruzovsie :D"

    • thepaulla
      16. 6. 2017, 09:57

      @Peter_BB tak ja ho ukoncim tou ruzovou farbou... lebo naozaj som nadsena z toho co som objavila, co bude hrat v sobotu o tretej v noci... podla mna, ked skoncia, tak si cela pohoda vydychne, ze uz je konecne koniec :D
      takze vidime sa na Salut c'est Cool, hladajte rysave ziena, s jemnym cervenym opalenim a plno svietacimi naramkami na rukach :D

    • Peter_BB
      16. 6. 2017, 11:19

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa