Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • cookie
    17. 12. 2018, 15:18

    viagra boys potesili, gracias!

    • cookie
      17. 12. 2018, 17:20

      nejaka normalna elektronika next? https://youtu.be/jClOBTnOsQM

    • emo
      17. 12. 2018, 22:48

      @cookie haha VB = BLAS 2, aspon teda ta vec co je v novinke, inak nepoznam, bellu bogara len tak neojebete

    • cookie
      18. 12. 2018, 12:17

      @user5b06bb53e2c34 vies ze mi to tiez napadlo, ked som pocuval ten album... mali by dat nejaku kolaboraciu na letisku

    • emo
      18. 12. 2018, 13:00

      @cookie mal by sa im poslat odkaz ci vedia aku hudbu robi tvorca tohto festivalu na ktorom vystupia a mali by si nacvicit jednu skladbu od nich aby ukoncili svoj koncert vecou od interpreta co bude nasledovat po nich, tak ako to jeden rocnik, bola to bomba a takto by mohli uviest BLAS :D pre zas nejak menej chápavých ... a myslim ze budu oci usta otvarat :D

  • Honza_H
    17. 12. 2018, 11:28

    Viagra Boys nice ;)
    Jinak me vazne zacina stvat ten spanelsko-protugalsky triumvirat Mad Cool/BBK Bilbao/NOS Alive, stejny termin jako Pohoda, berou vsechny super jmena a zaroven je to moc daleko na rychly prejezdy. Brockhampton asi pada, uz tam toho maji moc. :( The Roots jsou fajn, ale chtelo by to zase nejaky velky soucasny hip-hopovy jmeno, neco jako Danny Brown minuly rok. Vince Staples bude zase tourovat po Evrope.

    • Honza_H
      17. 12. 2018, 11:33

      Thom Yorke a Vampire Weekend uz jsou taky skoro urcite ze hry

    • Peter_BB
      17. 12. 2018, 11:48

      @Honza_H +1 :) Viagra boys. A len pre zaujimavost, najznamensi hudobny bulvarny platok :) uz stihol z tvorby albumov za 2018 vyfabulovat sportove vysledky :) - https://www.nme.com/blogs/nme-blogs/best-greatest-albums-of-the-year-2018-2419656 , a stoji za to pozriet si s akym naskokom "vyfabulovali" vitazstvo Viagra boys nad matadormi ako Interpol, Florence, NIN ci Manics :), ale pre slabsie povahy neodporucam docitat to az po absolutneho vitaza :)) K+ Agenture aj za to, ze v popise "VB" :) sa o tomto bulvarnom pocine nezmienila :) Ako sa hovori, 100 ludi = 100 chuti :), ale mali by sme respektovat aspon to kto su headlineri hlavnych podii renomovanych festov ako napr. Reading, napriek tomu ze viaceri z nas verim mame svoje "vnimanie" reality toho preco prave ich Live nation poslalo hrat na farmy :)), TIPUJEM :) ze spolu aj s Arcade fire :)

    • taus
      17. 12. 2018, 13:25

      @Peter_BB hahahaa, to prvé miesto, pěkně jsi to napsal, pro slabší povahy.. :D :D

    • Peter_BB
      17. 12. 2018, 14:34

      @taus ved ma poznas - na internete som "vyrývač" :), v realite snad trosku prijemnejsi clovek. Ale hlavne ako pisem verme, ze Live Nation rovnako "uvolni" aj Arcade fire - este raz vdaka za info a prijemnu spolocnost :) vdaka kt. mozem zo skusenosti :) tvrdit a sucasne aj trosku "vyryvat do Agentury" :), ze AF by ako hlavny=sobotny headliner super zapadli a so ctou obstali :) v tomto uz celkom slubne sa crtajucom rocniku :), ..uz len oznamit Parquet courts, Doves a Tata bojs :)))

    • drunkkmachine
      17. 12. 2018, 20:43

      @Honza_H chalani su inak z year0001, co je label kde aj yung lean a jeho kumpani, thayboi digital, bladee atd atd., uplne super.

    • monghi
      17. 12. 2018, 21:17

      @Peter_BB AF by boli fakt super, ale ... no neviem, ci si nedavaju od koncertovania pauzu ... uz by mali nejake koncerty pre buduci rok ohlasene. Na druhej strane ...nic nie je nemozne :)

    • Peter_BB
      17. 12. 2018, 21:38

      @monghi tiez ma to napadlo, ale nic ine ako verit v mensi zazrak :) nam v sucasnej situacii na trhu letnych hudobnych festov asi neostava :)

    • user56faee91b3968
      17. 12. 2018, 23:00

      @Peter_BB Doves by boli super ale obavam sa ze doviezt kapelu tohto typu k nam by sa rovnal zazraku.... V UK su hviezdy(2 No. 1 albumy) ale kolko ludi ich pozna u nas???? A lacni asi tiez nebudu....

    • Peter_BB
      18. 12. 2018, 08:55

      @user56faee91b3968 chapem Viktor, ale zas "klucovou pridanou hodnotou" letnych hud. festov typu Pohoda (t.j. nie Coachella, ..., Primavera, Mad Cool, NOS Live) je prave to, ze tisicky ludi spoznaju pre nich nove kapely o existencii kt. ani len netusili, a ktore sa im zapacia :) v com by boli Doves "stavka na istotu" :)) Verme, ze sa Agentura "hecne", hoc suhlasim ze lacni nebudu, ale chvalabohu nie su pod zmluvou u LN ani AEG (kt. maju pod zmluvou napr. Deerhunter - no comment :))

    • user56faee91b3968
      18. 12. 2018, 19:09

      @Peter_BB tak kiez by sa to podarilo(aj ked si myslim ze sa to na 100% nepodari lebo mlade baby Doves nepritahuju tak ako The 1975.....inak nechapem ako ich mohol vyhlasit NME albumom roka.... A Interpol na opacnom konci na mieste cislo 100.....tragedia:)....https://www.youtube.com/watch?v=3ybipBccDp4

    • Peter_BB
      18. 12. 2018, 19:51

      @user56faee91b3968 :), rozosmial si ma, hoc sa bavime o smutnej veci zrejme nielen pre nas dvoch. Dnes aj na _FMku glosovali ze oznamenie The 1975 vyvolalo rozporuplne reakcie ucastnikov Pohody ci tak nejak :))

  • Captain_Obvious
    17. 12. 2018, 11:23

    kapela viagra boys? sa mi zda ze pohoda je jediny festival ktory vo velkom bookuje kapely z tych showcase festivalov...vacsina bookerov sa tam ide len zabavit

  • Ssss
    15. 12. 2018, 16:16

    Peaches

  • emo
    15. 12. 2018, 12:34

    Prosím tie chatky sú vypredané, alebo ešte neboli v predaji? Dakujem
    a 1975 su paradni, nepoznam ich, tak pocul som zatial len prvu a poslednu vec co mate v novinke - prva je ako ten naj hit od U2 z legendarneho Joshua T. (inspiracia ocividna/ ze vlastne tam nic nie je ale tam ani nic nechyba, tato schema dokonale zafungovala a niet k tomu co dodat a ta posledna ta je vynikajuca, ocenujem, ziadne prehnane hudobne pozy a silne gesta, ziadne predvadzacky, len dobra poctiva praca, parada a vraj este maju fakt dobre zive vystupenia, tak uz mi to je jasne, zatial 1*

  • Murdoc
    14. 12. 2018, 19:14

    prosím prosím prosím, přivezte Damona! https://www.youtube.com/watch?v=xLwwNXUUwzw

    • cookie
      14. 12. 2018, 19:32

      @Murdoc myslel som na teba mardy, ked som ich nedavno pocuval... toto by malo byt bookovatelne. super LP inak

    • FNTK
      14. 12. 2018, 20:33

      @Murdoc palec hore, bola by krása vidieť ho na letisku

    • emo
      15. 12. 2018, 12:36

      @Murdoc super skladba :D diky mardy, podarene, takto so zborom na Pohode :D ajajaj

  • emo
    13. 12. 2018, 20:20

    Penelope i. su milunki. Nedavajte ich prosim do stanu nech si ich mozem pozriet :)

  • drunkkmachine
    13. 12. 2018, 10:28

    NA POHODU PRIDE THE 1975. KONIEC HLASENIA. (trosku sa asi prekecli kedze pohoda to nezverejnila zatial)
    https://twitter.com/the1975/status/1073140469197168640

    • Honza_H
      13. 12. 2018, 10:40

      @drunkkmachine ahaha tak to se nepovedlo no. Moc se mi ta kapela nelibila ale ta posledni deska je pry mnohem lepsi. Media na tim slintaj dost. Dam jim jeste sanci :)

    • Honza_H
      13. 12. 2018, 10:53

      Kazdopadne tohle jmeno proda hodne listku. Jsou nejvic v kurzu.

    • boomer
      13. 12. 2018, 11:07

      @drunkkmachine fiha. svieze meno na vrchole sil, tusim si ten novy album predsa len idem pustit.

    • simbela
      13. 12. 2018, 11:19

      @drunkkmachine to si nemal prezradit... nebude sutaz o listok :)

    • drunkkmachine
      13. 12. 2018, 11:22

      @simbela nevadi, pridu urcite este dalsie tromfy ;)

    • cookie
      13. 12. 2018, 11:35

      @boomer nic pre nas

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 11:35

      @drunkkmachine vdaka :), dava mi to zmysel, hoc spolu s Lykke Li z mojho uhlu pohladu dalsi interpret skor pre tych tzv. "instagramovych" :). Kazdopadne predpredaj potiahnu "jedna radost" :), a nam co mame listky od leta verim postaci, ak budu "nase hviezdy" zverejnene +/- v tom istom case ako pred rokmi Japandroids :) Vsetky tri mena u mna zatial z kategorie "ak nebude nic lepsie v mojom coraz oblubenejsom podiu "Disney tenisova arena" :), rad si ich vsetkych troch vypocujem po leziacky na trave :), co pls. berte ako kompliment, najma v Agenture :))

    • boomer
      13. 12. 2018, 11:40

      aj mi napadlo ze ved prinajhorsom pocas 1975 pojdu na budisi nejake gitary, a potom vidim ze hraju vo stvrtok, takze sme na nich asi odkazani :D
      kazdopadne mudry booking, agenture blahozelam a nam prajem nieco na ten budis :))

    • Honza_H
      13. 12. 2018, 12:33

      @boomer tak jsem si poslechl to album, jako je to ambiciozni, jsou tam fajn momenty ale celkove zustavam skepticky. ale tak zajdu se na ne podivat zvlast kdyz hraji ve ctvrtek tak mi ani nic jineho nezbude ze

    • monghi
      13. 12. 2018, 12:44

      @drunkkmachine silne precenovana kapela ... nerozumiem tomu humbuku okolo nich, ale dobre ... len mi na Pohodu ani trochu nepasuju ... tak dufam, ze ked budu hrat, bude nieco k dispozicii inde, hoc bude stvrtok ...

    • lurie
      13. 12. 2018, 12:46

      @Honza_H ak by to znovu spravili len s jednym podiom pri 1975, tak by to bola sabotaz na vacsinu navstevnikov ako to bolo vlani s Ylvis

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 12:47

      @monghi +1 za "koniec stvrtkovym monopolom" :) Ale ak aj "business as usual", bude aspon kratky rad v Pivobrane, a The 1975 je celkom fajn "podmaz" :) na pokec o The Cure :)))

    • haluzman
      13. 12. 2018, 13:01

      @lurie presne. jeden stage vo stvrtok je na smiech.

    • boomer
      13. 12. 2018, 13:03

      @Honza_H ja som dosiel do polovice a tiez to vidim na pivobranu :D
      pamatal som si iba matne ze sa mi nepacil nejaky ich stary song a klip (spatne som dohladal a je to Girls) no a evidentne sa za tych 5 rokov posunuli, ale "to prave orechove" to nie je :)
      inak celkom tymto trpia aj ostatne ohlaseni Penelope Isles, ktori sice maju na spotify iba dve pesnicky, ale obe su fajn, tak sa vidime na tom budisi o druhej popoludni :)

    • lurie
      13. 12. 2018, 13:22

      @Peter_BB chces povedal ze vo stvrtok bol kratky rad v pivobrane? ze to nemyslis vazne? vo stvrtok sa nedalo najst pivne centrum kde by si nestal menej ako pol hodinu a najst niekde miesto na sedenie tiez utopia. tym sa michalov zamer spravit stvrtok dnom posedeni a pokecov uplne znemoznil a minul ucinkom

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 13:50

      @lurie myslel som to tak, ze pocas koncertu The 1975 budu v Pivobrane kratsie rady (v zmysle ze o dost kratsie, ako keby bol stvrtkovym headlinerom napr. niekto ako Ylvis :)). Lebo "masy mladych pivkarov" :) budu na koncerte The 1975 :). Napr. pred par rokmi, pocas koncertu Prodigy, ked som vosiel do Pivobrany (pocas 5. skladby), tak tam bol len personal :) Ale urcite ma viac potesi subezne hrajuca "Tenisova tribunka", idealne s Tata bojs, ale budem rad aj za repete Diega :)) Ozaj, kde (si) nam zmizol Viktor? :))

    • user56faee91b3968
      13. 12. 2018, 18:12

      @Peter_BB som tu neboj sa:))).... Zatial len tak pozorujem co sa tu deje :)... 1975 potesia mlade baby ktore tento rok potesili Blossoms, Lykke Li v pohode Pop (mam celkom rad prve dva albumy) a The Roots to bola rana z cisteho neba.... Nie som velky fanusik hip-hipu aj ked niektore veci mam rad(Public Enemy, Beastie Boys, prve albumy Kaneyho Westa.... A The Roots patria tiez medzi mojich oblubencov... A v ich setliste da nachadzaju aj covers Sweet Child Of Mine od Guns n' Roses a Move On Up od Curtisa Mayfielda take si myslim ze sa mame na co tesit.... A ja stale cakam ktory SK festival ohlasi Interpol:)

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 18:42

      @user56faee91b3968 :), opat raz "klobul dolu" :) pred Tvojim prehladom. Verme, ze Interpol ohlasi Pohoda, tak ako sme pred casom verili v ohlasenie Diega :))

    • user56faee91b3968
      13. 12. 2018, 20:08

      @Peter_BB myslim ze Interpol budu skor na Grape(aj ked mat ich na Pohode spolu s Parquet Courts, Iceage alebo Dinosaur Jr. by bolo fajn:)

    • emo
      13. 12. 2018, 21:03

      @lurie ylvis bol vtipny stvrtok :) no ale co bude toto ? :)

    • user56faee91b3968
      13. 12. 2018, 21:40

      @Peter_BB inak okrem Interpolu by som na Pohode videl rad aj Spiritualized a hlavne Doves ktori necakane ohlasili koncertny comeback(hraju v marci v Londyne a v juni v Manchestri ako support Noela Gallaghera.... A ten by do Trencina mohol prist tiez:)

    • Peter_BB
      13. 12. 2018, 23:35

      @user56faee91b3968 The lost souls je v mojom "pomyselnom Top 20 albumov", tak to by som otvaral sampus ak by to vyslo :)

    • muflon
      14. 12. 2018, 01:41

      Spiritualized sadnu Pohode jak na serbel. Este stale mam zimomriavky z Primavery to by bolo naozaj velky zazitok.

    • user56faee91b3968
      14. 12. 2018, 07:58

      @muflon tak tak... Mas pravdu... Videl som ich v Londyne v roku 2008 a doteraz to povazujem za jeden z najlepsich koncertov ake som kedy videl

    • Brain
      14. 12. 2018, 07:58

      @muflon začínam mať obavy, že návštevníci už nemajú právo tušiť čo pohode sadne :) agentúra proste ide svoje, vyberá z dostupného výkladu a my môžeme len lámať rukami . Ja by som zo sziget line upu bral napr Richarda Aschcrofta o dost radsej ako 1975 . To je pre mna taka kapela na Grape, ktoru ale Grape nezaplati.

    • emo
      14. 12. 2018, 09:36

      @Brain tak to ste tu ale hrozne diskriminovana vacsina, to fakt nema uz nic spolocne s pravnym stavom, jednoznacne si musite zalozit pohodove odbory, mam aj tip na precedu
      a berte si aj priklad zo mna belu jak sa spravne a dlho udrzat, uz vam to tu celkom ide uz sa mi poniektori velmi podobate, este sa naucit vyssie piskat a pri tom sa neocikat ale precikat a hlavne nepocikat, musite sa rychlo na ucit ako tieto veci vyriesit lebo zatial ich viete iba poriesit a rozdiel medzi vyriesit a poriesit je taky isty ako medzi vycikat sa a pocikat sa, igen?

    • Peter_BB
      14. 12. 2018, 10:07

      @drunkkmachine len ak si/ste nahodou nezachytil/i, uz je to von aj oficialne. https://www.pohodafestival.sk/sk/novinky/the-1975-jedna-z-najocenovanejsich-sucasnych-britskych-kapiel-na-pohode-2019, o 10:03 aj "odklik" z Minuty-po-minute v Denniku N :)

    • drunkkmachine
      14. 12. 2018, 10:45

      @Peter_BB jj som videl. cenim ze agentura dala aj hadanku .D

    • Brain
      14. 12. 2018, 15:55

      @user5b06bb53e2c34 vynimocne ti dam za pravdu, dost bolo mudrovania uvidime ako sa to cele vyvinie.

    • emo
      14. 12. 2018, 17:25

      @Brain no jak by sa to vyvinulo, par ludi co tu vypisuju zas ani nepojdu :D dasli na poslednu chvilu predsa len pojdu ked sa dozvedia od kamaratov ze tato megahviezda ma super koncert :D teraz tu bude pre inych vsetko zle, potom tu sa zas zrazu vsetko bude krizit :D
      potom bude festival vypredany, medzitym tu budu neuskutocnitelne ocakavania aj splnene sny :D
      potom tu zas budu slavne dookoleckove temy o ktorych si povies ze co to tu tito uz roky riesia a furt to nevriesili :D na festivale zas bude horuco a v noci zima, bude pekelna horucava alebo bude prsat, pride burka, zacinajuce koncerty dna nech budu akekolvek dobre budu poloprazdne, vecer nech budu akekolvek zle bude plnka, vyplakavat sa tu bude ze nie je elektornika ale na kvalitnu elektroniku jednu z topov rocnika sa nedokaze zaplnit ani maly stan trosku zvacsený, ta este nezverejnena novinka dopadne presne tak ako pred rokmi ta novinka co uz len starinka vlastne spomienka, jej ozivenie priensie jasot no na mieste to uz bude presne to co vtedy , este tu medzitym budu tie nekonecne bludy kde ako stary pohodak budes pozerat o ktorom festivale sa to tu bavia ? :D
      nemozeme si samozrejme rozumiet ako uplne zivotne posunuti, ja som bol minuly rok s 27 rocnou dcerou a jej partnerom ktory nastastie picuje v kuse cely den aje to fajn aj do hudby zazraty a hudbu skladajuci tipek, no su uz starí tak ich posleme v tazkych nocnych hodinach spat ... je to celkom jednoduche my sme chodili na zanrove okraje 16-25 rocni a iný vek tam nebol a teraz chodime 16-60 a iný vek tam nie je, len tych 40-50 je tam nejak prevaha, niekedy mi hovorila mama pre boha co to pocuvas za hudbu co na tom vidis a teraz mi to iste hovori najmladsia moja pubertalna sarkanica :D
      inak sa vobec nic nezmenilo ked vtedy sa umenie nedalo robit neda sa ani dnes, nejsou lidi, a ked nahodou su tak si ich zas vobec nevazi :D

  • Honza_H
    13. 12. 2018, 09:54

    Myslim ze nektery z tehle jmen by mohli vyjit. https://downtherabbithole.nl/programma
    Divil bych se kdyby se agentura nesnazila o Thoma Yorkea a Underworld, Low by se taky hrozne hodili na Pohodu. + Skepta, Vampire Weekend, Robyn a vlastne cokoli jinyho z tohohle lineupu.

  • monghi
    12. 12. 2018, 09:18

    The Roots

    • Peter_BB
      12. 12. 2018, 09:24

      @monghi gratulacia Agenture k bookingu znamej kapely z U.S. :) Verme, ze ako vianocny darcek :) dostaneme aj rovnako znamu U.S. gitarovečku :))

    • Peter_BB
      12. 12. 2018, 09:35

      @monghi gratulacia Agenture k bookingu znamej kapely z U.S. :) Verme, ze ako vianocny darcek :) dostaneme aj rovnako znamu U.S. gitarovečku :))

    • boomer
      12. 12. 2018, 09:41

      @monghi po ohlaseniach, ktore chcem, su ohlasenia, o ktorych som nevedel ze ich chcem, druhe najoblubenejsie :)

    • Peter_BB
      12. 12. 2018, 09:41

      @monghi gratulacia Agenture k bookingu znamej kapely z U.S. :) Verme, ze ako vianocny darcek :) dostaneme aj rovnako znamu U.S. gitarovečku :))

    • Peter_BB
      12. 12. 2018, 09:48

      @Peter_BB aj jaj ja, technicky problem :), snad nie moj prehliadac Opera :)

    • boomer
      12. 12. 2018, 09:50

      @Peter_BB refresh po odoslani prispevku je tu mierne drcnuty, chce odosielat formular namiesto refreshovania stranky, chyba nie je v tvojom prijmaci :))

    • drunkkmachine
      12. 12. 2018, 09:59

      @monghi za mna v pohode, nestazujem sa. ale asi pocas toho pojdem na nieco ine (ale netvrdim na isto :D)

    • Peter_BB
      12. 12. 2018, 10:55

      @boomer dik, dobre vediet :) Ozaj, zachytil/i si/ste, v ktory den to budu hrat spolu aj s Likke Li? Spozornel som ked Miso na _FMku vravel ze obaja prvo-ohlaseni :) budu hrat v ten isty den po sebe, ale nezachytil som v ktory :)

    • Jeezo
      12. 12. 2018, 11:06

      @Peter_BB V novinke k Lykke Li: "Lykke Li vystúpi v piatok 12. júla na festivale Pohoda 2019."

    • Peter_BB
      12. 12. 2018, 11:57

      @Jeezo vdaka za dobru spravu verim ze pre nas viacerych - na "monopolny stvrtok" snad vyjdu interpreti ktori potesia nas vsetkych :), napr. RHCP ci Coldplay :))))), a v sobotu nas "udrzia pri zivote" :) nejake energeticke indie gitarovky :))))

    • emo
      12. 12. 2018, 13:27

      @monghi tych tu ludia vypytovali, tak sa teraz tesia :D eliska

    • bohdanko
      12. 12. 2018, 22:54

      @monghi YEEES!!! The Roots
      Tento rocnik bude famozny.

    • emo
      12. 12. 2018, 23:51

      @bohdanko uz vidim masy stastnych ludi na prvých dvoch zverejnených, pohoda sa kazdy rok zlepsuje kvalitou koncertov ktore vybera, dnes sa uz vobec nemusim bat pozyvat kamaratov napr. filharmonikov ze by neboli uneseni z toho aky program im tam viem po vyskladani odporucit, aby sme aj neprajnikov potesili - zas to bude festival politickej piesne, minimalne bela bugar tam urcite bude

    • Milan_Grobian
      13. 12. 2018, 08:52

      @user5b06bb53e2c34 vec nazoru. aj ked je Pohoda najlepsi festival v sirokom okoli a nielen u nas, niektore rocniky sa vydaria ine nie. z mojho pohladu vlanajsi patril k najslabsim za poslednu dekadu. hovorili tak viaceri s ktorymi som sa o tom bavil a boli to ludia s roznou oblubou co sa tyka zanrov

    • emo
      13. 12. 2018, 09:29

      @Milan jasne. Len ja nehovorim o lineupe ale a jeho subjektivnom hodnoteni ale o objektivnej kvalite koncertu hodnotenom cisto pragmaticky. Mozu sa mi tie dve telesa zdat absolut nezaujimave z pohladu mojho zaujmu a vypovednej hodnoty preferovaneho stylu atd no nemozem neuznat ich kvalitu. Tak ako som si pred rokmi pozrel koncert britnusi spirnusi a cumel som koho na zive koncerty. Za mna najlepsiu koncertnu kapelu na svete a objektivne iste jednu z najlepsich. Ten koncert bol topka a urcite mat moznost tak tam idem. Uz len kvoli tomu co tam daval bubenik alebo basak. Ze su to moji top svetovi umelci a obrovsky zazitok z ich vystupenia. Radsej si ich pozriem v nejakej jazzovej formacii o tom potom. Koncert kvalitativne neporovnatelny skoro z cimkolvek z rock pop metal ... sceny

    • Milan_Grobian
      13. 12. 2018, 10:18

      @user5b06bb53e2c34 chapem, ani ja som to nemyslel tak ze chybali nejake megahviezdy, zdalo sa mi ze tento rok prave bola slabsia aj ta na Pohode vzdy silna stredna trieda mien kde zazijeme prijemne objavy z inych zanrov o com pises. co bolo pre mna prekvapenie a bol lepsi ako som cakal bol asi len Cullum

    • haluzman
      13. 12. 2018, 13:06

      @Milan suhlas, podla mna posledne dva rocniky boli velmi slabe. ak nie vobec najslabsie v historii pohody. je to skoda. jeden dobry interpret to nezacharni.

    • emo
      13. 12. 2018, 15:18

      @Milan no ja som uz 2011 videl ako tam pohoda ma tie silne koncertne telesa tych malych koncertov ale teraz uz hovorim aj o tych velkych. Nedalo sa mne nevsimnut ako sa orientuje pohoda na to ze sice ok slavne meno ale na zivo to nedaju tak ich neberieme. Vznikaju tam strasne silne momenty to sa musime bavit o konkretnom koncerte a nie vseobecne. Je velmi zaujimava nova kategoria navstevnikov 45 r. a viac ktori su na pohode 1 x a stavaju sa z nich stali navstevnici. Tak napr. vynikajuci koncert LP bolo pre mna velmi zaujimave sledovat ako prisli ludia pripraveni a poznali perfekt slova len si nemohli s nou spievat lebo ona tam ma tak postaveny hlas ze sa s nou spievat neda :) vynikajuci a prekvapujuci moment ceresnicky na torte jej vystupenia. Ale to je cele o tom ako sa prevratili postupy a vymenili si stredny prud a tzv alternativa svoje miesta. Vzdy to ale tak bolo. Dalej solange publikum uplne dostala a pravom. Ta ceresnicka tam bola ako zacalo liat a ti ludia sa ani nepohli az dokonca. Ti tam asi fakt nestali len z nudy ze niet kam ist. Male mena poslednych rokov su nenormalne dobre a ani z headlinerov uz neodchadzame tak ako to bolo 2011 a roky pred tym a trochu aj potom.

    • emo
      13. 12. 2018, 15:26

      @user5b06bb53e2c34 kym 2011 ma dokazali rozbit stredne mena a hlavne tie male kde bolo 20 ludi teraz uz to dokazu aj headlineri je to silne citelna vec a hlavne uz na tych genialnych malych veciach co vtedy 20 ludi dnes je ich aspon 200. Krasne sa to rozvrstvilo a vyborny koncert na pohode v 5tici v publiku alebo do tych 20 az 50 ludi ako v 2011 uz dnes vobec nie je mozne zazit. Je to obrovsky posun. Michal vzdy isiel po kvalite koncertov potom predbehol publikum a teraz uz dobehol svoje moznosti ktore pred tym nemal :)

    • boomer
      13. 12. 2018, 16:19

      @Milan @haluzman sranda, s poslednym rocnikom uplne suhlasim, ale s predposlednym nesuhlasim vobec, ten bol pre mna praveze jeden z naj a to som kvoli krytiam ani nestihol vsetko co som chcel. raz su spokojni henti, inokedy su spokojni druhi, to je podla mna celkom fajn, teraz bez ohladu na to ze najradsej zo vsetkeho by som najradsej vzdy bol spokojny ja :D

    • Milan_Grobian
      13. 12. 2018, 17:44

      @boomer suhlasim, 2017 bol OK aj pre mna

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa