Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • monghi
    17. 8. 2019, 11:31

    a hudba fičí ďalej ... nové single od Liama a Johnnyho
    https://youtu.be/IApPuN9wwO4
    https://youtu.be/K3pIlK8cg6o

  • monghi
    14. 8. 2019, 21:46

    tak už nám odišiel navždy aj Ďuďo z Hexu ... strašne som mu držal palce ... asi málo. Vďaka Ti priateľu, za úplne všetko, čím si mi spríjemnil život ...

    • casovac
      14. 8. 2019, 22:03

      @monghi Je to veľmi smutná správa, asi vďaka Hexu som začal v 90. rokoch objavovať aj inú hudbu ako znela na tradičných diskotékach. Vďaka Ďuďo a spol.

    • user56faee91b3968
      14. 8. 2019, 22:19

      @monghi R.I.P.....Hex spolu s O.B.D. najlepsie SK kapely 90.rokov...

    • keke
      15. 8. 2019, 10:26

    • user56faee91b3968
      15. 8. 2019, 15:14

      @keke Kazdy mame asi iny vkus ale netreba zabudnut ze Hex boli v podstate prvou alternativnou gitarovkou(a zaroven SK odpovedou na The Cure ktorymi sa v zaciatkoch inspirovali) u nas a v rokoch 1992-1994 kedy vydali svoje najlepsie albumy(Jezis Kristus nosi kratke nohavice-Abrakadabra-Hex) nemali konkurenciu... V roku 1995 po nich prebrali zezlo O.B.D ktory vydali takisto tri velmi dobre albumy a nemozem nespomenut ani Slovenskych Red Hot Chili Peppers Zenu Z Lesoparku ktorych prve dva albumy su takisto velmi dobre... Vsetky tri kapely som v 90.rokoch niekolkokrat videl a mam na tieto koncerty velmi prijemne spomienky
      https://www.youtube.com/watch?v=pmXh3Jy07rM
      https://www.youtube.com/watch?v=HYV3vSEf4OU
      https://www.youtube.com/watch?v=VxamjDq8eOo

    • emo
      15. 8. 2019, 15:24

      ma 1000 zivotov a lasky dost aj pre cely vesmir ... je ohen vietor vzduch je zenskych dusi snezny pluh ... dudo ... velmi srandovna kapela sme sa z nej nasmiali ked vznikla. taka vesela kopa. kamos skoro havaroval ked isli 1x v nejakom radiu a nevedel sa prestat smiat. a potom mi oznamoval ci poznam zly motyl slovenskych cure :))) dudo bol velky sympatak. take hanblive mile zvieratko. velmi si sa ponahlal velmi. vsetko dobre sa velmi ponahla ... dodatocne Vam teda odpustam na Pohode Vas projekt thex cure. bol mizerny :) alebo milo odflaknuty ... skoda Ta chlape skoda

    • Ivco
      15. 8. 2019, 22:49

      Verim, ze aj napriek tomu, ze jedine organizatori pohody nedali ziadny komentar/status/, ohladne tejto velkej straty, sa dockame spomienkoveho koncertu na pohode.

    • user56faee91b3968
      15. 8. 2019, 23:54

      @Ivco mas pravdu naozaj smutne..... Ked zomrie niekto z Prodigy vsetci tu nariekaju ale niekto zo Slovenska????Ani pes nestekne :((((A pritom sa jedna o postavu ktora vyformovala nielen hudobnu scenu pretoze Hex odstartoval a ovplyvnil podla mna vsetky SK kapely ako Le Payaco,Paru, Barmanov,Vetroplach a ine ale stala aj za jednym z najlepsich mini festivalov Zakovic... Tak este raz Dudo R.I.P....

    • Peter_BB
      16. 8. 2019, 08:38

      @monghi RIP Dudo, a uprimnu sustrast rodine!

    • emo
      16. 8. 2019, 15:57

      @user56faee91b3968 "jedine organizatori pohody nedali komentar " a "ani pes nestekne" je kus rozdiel... vsetci by sme sa mohli trosku znormalizovat

    • user56faee91b3968
      16. 8. 2019, 16:34

      @emo mas pravdu ale Hex ktori vystupili na Pohode urcite tolkokrat ako Prodigy by si tiez zasluzili nejake gesto..... Dnes je dolezitejsie dat si fotku na Instagram ako vyjadrit niekomu sustrast.....

    • user56faee91b3968
      16. 8. 2019, 16:45

      @emo a inak nic proti Prodigy mam ich rad ale pisat tu niekolko clankov o cloveku ktory si na zivot siahol sam ale o ovela mladsom Dudovi ktory podlahol zakernej chorobe(co si budeme nahovarat rakovina je kurva na ktoru zomrelo aj mne par clenov rodiny) nenapisat ani vetu mi pride predsa len trochu mimo...

    • Peter_BB
      16. 8. 2019, 22:57

      @user56faee91b3968 Viktor ono je to mozno tym, ze vsetci z Agentury su na dovolenke "uplne odstrihnuti od sveta". Ja tiez nebyt sukr. emailu na konto po kt. pouzivam ked som v zahranici (ked som 'vypnuty zo vs. beznych cisel aj emailov), tak ani neviem. Tu z Odesy :) si neviem predstavit citat nejake spravy ci FB, hodi sa mi tu zo vsetkeho co sa tyka SR jedine ten VIP email a tato nasa Weparty :) Ale, tak ako vzdy, vnimam veci len cez "moju prizmu", a mozem preto byt uplne mimo reality. Kazdopadne Dudova smrt aj mna velmi "zobrala", napriek tomu ze sam mam zdr. prob. s pankreasom a preto viem ake je to nevyspiyatelne, a aj som po koncerte pred asi rokom ked v B namiesto Duda spoeval Sarkan uz vedel ze "je svojim spôsobom v Bozich rukach". Verim ze Agentura, FMmo, Grejp a vsetky spriaznene kapely su jedna super partia kamararov ktori uz budu najlepsie vediet co a ako urobit aby Dudo z neba a jeho rodina a blizki mali dobry pocit ze sme jeho zivot a prinos pre sk hudbu a teda aj pre nas registrovali...

    • user56faee91b3968
      16. 8. 2019, 23:09

      @Peter_BB uplne s tebou suhlasim....

    • emo
      18. 8. 2019, 11:46

      @user56faee91b3968 ved prave. sam si to opisal. mozno je niekomu dolezitejsie byt s pozostalymi. na pohrebe. byt s nimi osobne... a vsetci by sme sa aspon pri takejto prilezitozti mohli znormalizovat. odkial vies kde kto kedy je a co robi. mozno niekto poslal mail. sms. telefonoval. a bol osobne... takze klud ... nevies aky si kto bol blizky .. ja mozem hovorit iba za seba .. iste si nevycapim na svoju pracovnu stranku ak by som nejaku mal .. a kecy tu kolo toho su uplne uz mimo

  • Captain_Obvious
    12. 8. 2019, 14:04

    vitajte, tento festival davam ako inspiraciu pre buducorocny bookinghttps://www.weoutherefestival.com/settimes.pdf kludne to berte ze to je showcase fest kedze zjavne na toto oznacenie pocujete

  • lurie
    9. 8. 2019, 18:07

    Ja este vaham, tiez to zvazujem kvoli tohtorocnemu nezvycajne nizkemu zastupeniu altern.rockovych zanrov. V Pohodadenniku PR manager festivalu povedal ze polovicu navstevnikov maju pravidelnych a o tych bojovat nemusia, ze musia bojovat o tu druhu polovicu. Len neviem ci sa s tou istotou neprepocitaju, ci novych budu mat tak vernych a pri tom nestratia aj starych. Lebo ako aj tu citam, aj sam viem od viacerych co na Pohodu chodili pravidelne a kupovali si listky v predpredaji hned na festivale, teraz tak nespravili a hovoria ze si to este rozmyslia podla toho ci sa lineup vrati aspon trochu do starej kvality.

    • lurie
      9. 8. 2019, 18:08

      to je reakcia na svajka

    • boomer
      10. 8. 2019, 15:35

      @lurie minuly rok mi na nejdenie stacil clash St. Vincent a BBNG. o tohtorocnej sme neboli presvedceni kym neohlasili DG a Charlotte. chcem tym len povedat, ze ja - a potazmo my - mozno nie sme ti, o ktorych Tono hovoril :))
      skor odhadujem, ze pointou toho vyjadrenia bolo, ze kazdym rokom stupa pocet ludi, ktorym nezalezi na konkretnej skladbe line-upu. staci ze bazzookas bus hra styrikrat do dna.

    • Peter_BB
      11. 8. 2019, 09:29

      @boomer suhlas s tou "pointou vyjadrenia" :), a aj tym ze vacsina WP do tejto skupiny uz zrejme nespada, hoc ja a dalsi z BB stale este spadame :), a tymto podkladam nesuhlas s poslednou vetou :)
      @lurie o line-up a la 2011 ci 2013 uz podla mna uz nesnivaj/me. "Otazky 2019" aspon za mna su: 1. preco nebola ani jedna gitarovka z kategorie "na rozjimanie" (ale len same "nasraté", a Liam), 2. preco nebola ani jedna ceska gitarovka, ktorych je v CR plno a desat takychto by stali zlomok toho ako nejaky "piaty interpret z byvaleho USSR ci konca sveta" :) Ci je za tym co ja viem zmena dramaturgie, dohoda s Grejpom a pod., alebo len Misa proste stve ze od neho ziadaju vyrazne vyssie honorare ako co ja viem od Besedy u bigbitu :) ale sucasne negarantuju profesionalny pristup v zmysle ze by na letisko prisli vcas vopred (tu narazam na mojich oblubencov tatáčov z 2008 ci 09, ked hrali v "Dome"). Najlepsie podla mna oddychnut si na dovolenkach, a prekecnut osobne ked najblizsie niekde narazime na niekoho z Agentury.

    • emo
      11. 8. 2019, 20:16

      podla mna myslel ze nemusia bojovat o polovicu lebo kapely a program co robia si nasiel svoje publikum a na top koncerte ako trio katastrofa uz nebude 30 ludi ako to byvalo 2011 ale bude tam 10 nasobok minimalne a bude tam publikum co za svoj naj koncert ozancia sqelych umelcov s perfektným živým vystúpením ako michael kiwanuka, lianne la havas, roots alebo si totalne uletia na ich najlepsom vystupeni od calypso rose, jeff mills, bolo nas 11, alxndr L., helsinki c.e., alebo na super zastupených tento rok pankacoch, nebývalo super zastupenom postpunku, uplne top zastupenom hiphope ... alebo trebars na tych zasnených gitarach z minuleho 100rocia penelope i. ... tak podla seba sudim teba ... a pri tej druhej polovici musia bojovat na pre tu prvu polovicu malichernostiach nepodstatných pre ucast, ci museli stat na wc a ci si tam nasli presne tu sluzbu alebo jedlo ... to je ale z mojej strany pochopené prave tak že za tú prvú 1/2 su vdacni a za tu druhu tiez a vymakavaju to nie len pre tu druhu polovicu ale rovanko a este asi radsej pre tu prvú :D do posledneho nimi zvladnutelneho detailu

    • svajka
      12. 8. 2019, 14:58

      Myslim, ze to bude skor mojim starnutim ako vyvojom Pohody. Ja uz hudbu vyslovene nemam rad, takze mne je lineup jedno. A urcite sa este niekedy vratim. A mozno sa prihlasim ako dobrovolnik, to ma laka.

    • emo
      12. 8. 2019, 19:35

      @svajka presne :D a aj mna laka byt tam dobrovolnikom, len sa to momentalne neda, a chcel by som byt pod podiom pozerat sa na tych najvacsich fans co su vpredu davat im pit mineralku v tej takej kriklavej vesticke, a kludne by som potiahol kazdy vecer naplno niektoru scenu, pozeral by som fotografov ako fotia pri mne a ockom na podium a na ludi a tak no, hej paradna predstava obhospodarovat tento priestor, stuple v usiach ... :D

  • svajka
    9. 8. 2019, 11:01

    Na rok nejdem na Pohodu. Dufam, ze sa mi to konecne podari :)

  • monghi
    7. 8. 2019, 14:03

    Pixies ... Catfish Kate ... https://youtu.be/DzMff4KMf88 ... novy album 13/9/19

  • thom
    7. 8. 2019, 12:08

    Ty vole 40e za P1 to už je iná paľba ,keď to porovnám z pred dvoch rokov 100% navýšenie? Nemyslíte že dosť tvrdo tlačíte na pílu?

    • simbela
      7. 8. 2019, 14:22

      @thom brutal. ale kupila som aj tak

    • boomer
      7. 8. 2019, 15:18

      @thom tak a tu mas odpoved na svoju otazku :)

    • thom
      7. 8. 2019, 16:55

      Neostáva nič iné iba tiež kúpiť.. aj keď to rok čo rok ide hore,kde sú tie časy keď som za 500sk kúpil lístok pod Sokolice a ešte ostalo aj na pivo ,teraz 1200 za auto :-) už ani tá pohoda není čo bejvavala :)

    • tomik
      7. 8. 2019, 16:55

      @thom ved staci si kupit P5 alebo nabuchat priatelu:D tiez nechodim vyplakavat do mercedesu ked mam len na daciu :D uz to tu vysvetlovali chcu aby ludia chodili co najmenej autami ber to pozitivne vy motoristi nam zaplatite kvalitneho headlinera :D

    • thom
      8. 8. 2019, 05:11

      mhaa že chcú menej motorizovaných.. v dnešnej dobe :-) ešte že každým rokom je tam tých áut viac a viac ,dokonca aj sektory niesu po P3 ale samizda až P6 ,tak potom sorry, biznis nepustí a keďže ceny idú hore a áut pribúda ,musia ešte viac zatlačiť ,azda sa nedožijem že parkovačka bude stáť viac ako permanentka ,to už by sa mohli hajzle na dvojeurove mince spraviť ,nech sa na festivale menej s#ri# :))))

    • thom
      8. 8. 2019, 05:18

      mhaa že chcú menej motorizovaných.. v dnešnej dobe :-) ešte že každým rokom je tam tých áut viac a viac ,dokonca aj sektory niesu po P3 ale samizda až P6 ,tak potom sorry, biznis nepustí a keďže ceny idú hore a áut pribúda ,musia ešte viac zatlačiť ,azda sa nedožijem že parkovačka bude stáť viac ako permanentka ,to už by sa mohli hajzle na dvojeurove mince spraviť ,nech sa na festivale menej s#ri# :))))

    • monghi
      8. 8. 2019, 07:08

      @tomik posledny parking place to isti, ale az potom, co zverejnia prve skutocne zaujimave meno. Nastal pre mna cas generacnej vymeny Pohody :) Plnim Michalove prianie :)))

    • Peter_BB
      8. 8. 2019, 13:41

      @monghi neda mi Ta nepodpichnut mojim tradicne nevhodnym hokejovym off-topic, ze tu generacnu vymenu vieme dat "aj na Jágra" :) Ale ano, urcite najlepsie pre vsetkych ak po dovolenkovej a "uhorkovej" sezone :) oznami Agentura take meno, po ktorom uz budu debaty o cenach parkovneho, listkov, ... piva :) aspon tuto na WP off topic :))

    • user56faee91b3968
      8. 8. 2019, 15:45

      @Peter_BB ja to vidim buduci rok na Black Keys(Tool by boli tiez OK ale tych by sa bali male deti s mamickami:).... Interpol,Parquet Courts a Doves sa asi nikdy na Pohode nedockame:(

    • Peter_BB
      8. 8. 2019, 17:34

      @user56faee91b3968 Viktor, ale ved Interpol,Parquet Courts a aj Doves to verim daju na Pohodu "na Jágra" :)) Podobne ako napr. Thurston, TJ@MC, Ride ci Slowdive :) Ale ako som uz zo 3x napisal, tato tema zacne byt aktualna az ked sa Miso and co. vratia z dovoleniek :))

  • httpster
    6. 8. 2019, 18:13

    Čau―čau, Pohoďáci. Urobili sme malú webovú aplikáciu, kde sa dajú želať umelci, akých by ste radi videli na Pohode 2020 (a ďalšie festivaly budú pribúdať). A je tam už pár “do pohody” mien! Take a look ;) https://beta.wyshlyst.app/ #wyshlyst #wishlist

    • Peter_BB
      6. 8. 2019, 22:09

      @httpster nic v zlom, ale 1. na toto je podla mna este cas (Agentura mala hned po Pohode ten súd, hoc uz to je 10r., a zasluzia si verim oddych na dovolenke), 2. tej aplikacii podla mna chybaju zakladne veci, napr. prelink na info o turne daneho umelca (ci vobec niekde vyrazi :), nehovoriac o tom ze Agentura si podla mna nenecha "kafrat" do headlinerov ale privita skor tipy na tie tzv. stredne mena. Ale mozem sa, tak ako zvacsa, mylit :) Zatial zelam vsetkym najma dobre zdravie a pocasie, obzvlast vsetkym kto idete na Grape :))

    • httpster
      7. 8. 2019, 08:20

      @Peter_BB

      Boli sme len príliš natešení to celé vypustiť a holt nevydržali sme čakať na “správny” čas, tak je to von a nikomu dovolenku kaziť snáď nekazíme.

      Internet (a Webparty nevýnimajúc) je plný čiastkových želaní na tú či onú kapelu, chceli sme, aby festivalové želania mali svoje jedno miestečko — taký želací hub :) A pre festivaly môže byť tiež užitočné mať (hudobné) chute svojich návštevníkov takto pokope. A k ničomu ich to samozrejme nezaväzuje.

      Tú vec s turné si berieme ako tip na vylepšenie a zapisujeme si ju do roadmapy ;)

      ✌️

    • httpster
      7. 8. 2019, 08:22

      @Peter_BB

      Boli sme len príliš natešení to celé vypustiť a holt nevydržali sme čakať na “správny” čas, tak je to von a nikomu dovolenku kaziť snáď nekazíme.

      Internet (a Webparty nevýnimajúc) je plný čiastkových želaní na tú či onú kapelu, chceli sme, aby festivalové želania mali svoje jedno miestečko — taký želací hub :) A pre festivaly môže byť tiež užitočné mať (hudobné) chute svojich návštevníkov takto pokope. A k ničomu ich to samozrejme nezaväzuje.

      Tú vec s turné si berieme ako tip na vylepšenie a zapisujeme si ju do roadmapy ;)

      ✌️

    • httpster
      7. 8. 2019, 08:23

      Tak natešení, že to tu dalo hneď dvakrát :))

    • fugitive01
      7. 8. 2019, 09:50

      @httpster bolo by fajn pridat tam aj negativne hlasy, pricom vysledny rebricek by vznikol ako rozdiel tychto hodnot

    • Peter_BB
      7. 8. 2019, 12:32

      @httpster to plne chapem, a urcite by take nieco bolo super, ak by tam boli aj "disclaimer" a aj nejaka forma kontroly (a pripadneho mazania) aby sa zosumarizovali iba tipy na interpretov kt. 1. nie su z kategorie headlineri (t.j. napr. honorare su max. 5-ciferne), 2. oznamili ze v case Pohody budu na turne v Europe. Kedze Miso tusim kdesi napisal, ze nestiha pocuvat ani tipy na interpretov od agentov, tak v tomto kontexte chapem ze moze pomoct ak by sa dali nase tipy zoradit podla poctu kladnych aj zapornych hlasov, otazka ale je ako zabezpecite aby jeden clovek za jedneho interpreta hlasoval iba raz, a nerobili si z toho nebodaj prču trollovia ako Blaha :)

    • simbela
      7. 8. 2019, 14:22

      @httpster nahodou v pohode iniciativa, nieco som tam pridala ;) ved koho to nezaujima nech ignoruje

    • Brain
      7. 8. 2019, 14:46

      @httpster aj za mna super vec :) tiez som zopar veci pridal, nemusim tu aspon verejne pytat. good job

    • httpster
      8. 8. 2019, 12:13

      @Brain @simbela @Peter_BB @fugitive01 Díky za pochvaly a za fajn podnety, nad všetkými sa zamyslíme. A kto máte chuť, môžete sledovať WYSHLYST na Instagrame → https://www.instagram.com/wyshlystapp/ a na Twitteri → https://twitter.com/wyshlystapp ;)

      ✌️

    • emo
      11. 8. 2019, 21:28

      @httpster no tak ja neviem ci je dobrý nápad dávat rozdiel kladne + zaporne hlasy, tam sa moze v dnesnom prekritickom svete stat ze vsetci budu mat iba zaporne hodnoty :DDD

    • Captain_Obvious
      12. 8. 2019, 14:02

      @Peter_BB neprehanaj zas s tym sudom...bolo to len vyhlasenie rozsudku ktorym odvolaci sud potvrdil ze prvoistancny sud rozhodol spravne...zalezitost na pat minut

    • httpster
      15. 8. 2019, 18:49

      @emo Yep, yep, ostávame iba a iba len kladní ;)

  • FNTK
    4. 8. 2019, 23:51

    Ja by som tu rad zaorodoval za picf ešte jeden
    Minimálne tu prispievam, aké čítam všetky komenty asi 7 rokov, a vidím aj sedem rokov aj fotky od vláda z bytovky a som zvedavý koľko z webpartakov sa pridá k tomuto orodovaniu

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa