Sign in or Join the Webparty and share your thoughts and experiences with others.

  • tomillies
    17. 3. 2020, 10:59

    Metronome festival presunutý z 18.-20.6. na september...

    • boomer
      17. 3. 2020, 11:11

      @tomillies fiha. pozeram ze aj squid a bauhaus prelozili zaciatok turne na august/september a v suvislosti s Primaverou sa posuskava o presuvani na koniec augusta, hoci vcera oznamili, ze sa zatial nic nemeni. nuz ale meni sa to v skutku zo dna na den, metronome je sice prva lastovicka (coachellu neratam aj ked by som mozno mal) ale tento rok to vyzera na festivaly v svetroch :)
      hrom do teho, prave ked mame lineup ako zo sna.

    • casovac
      17. 3. 2020, 12:35

      Pozrite toto: https://dennikn.sk/1805562/analyza-o-koronaviruse-v-nemocnici-skonci-az-25-tisic-ludi-ak-sa-neobmedzime-este-viac/?ref=tit1
      Z toho vyplyva, ze ani prinajlepsom sa to nevrati do normalu skor ako v jeseni.

    • haluzman
      17. 3. 2020, 13:51

      @tomillies myslim, ze na festivaly mozeme tento rok uplne zabudnut. a je otazne ci sa vacsina z nich z toho spamata a ci vobec bude nieco buduci rok.

    • Doktor_Zivago
      17. 3. 2020, 16:16

      @tomillies Obavam sa, ze kazdou hodinou sa dozvieme, ze letisko ostane tento rok prazdne.

    • cookie
      17. 3. 2020, 16:17

      @boomer yep, we’re fucked....

      “Like most vaccinologists, I don’t think this vaccine will be ready before 18 months,” says Annelies Wilder-Smith, professor of emerging infectious diseases at the London School of Hygiene and Tropical Medicine. That’s already extremely fast, and it assumes there will be no hitches.

      https://www.theguardian.com/world/2020/mar/17/when-will-a-coronavirus-vaccine-be-ready

    • Doktor_Zivago
      17. 3. 2020, 16:25

      @tomillies Line-up je az mooooc dobry na to aby to vyslo.

    • Peter_BB
      17. 3. 2020, 16:49

      @cookie hoc uz niesom taky optimista, ako pred tyzdnom (ked som vychadzal z tohto clanku: https://www.livescience.com/coronavirus-outbreak-end.html ), ale stale verim zije nadej pre tento "scenar": Another possibility is that SARS-CoV-2 will mutate in a potentially beneficial way, making it more difficult for the virus to infect people. Vzdy ked idem za mesto na luku, a vidim tie masy psickarov, cyklistov v rukaviciach a ruskach atd., som optimista. Ale po tyzdni "doma a na luke" som siel na vacsi nakup do nemenovaneho retazca, a z toho co so videl, uz som skor pesimista. Mladi ludia s respiratormi, takmer vsetci stari ludia nechraneni (ziadne rukavice, ziadne okuliare). Citil som sa ako idiot, ked som zrejme ako jediny vyberal peniaze z bankomatu v tych rukaviciach od peciva, kt. som podla oznamu mal zahodit uz v predajmi (robil som to pre pripad ze som "prenasac", nech to nenechavam tam, kde to moze ohrozit starych a chorych ludi). Napriek tomu mi dava vacsi zmysel stale verit, ze festivaly ako Pohoda je pri vcasnych opatreniach mozne zorganizovat tak, aby neboli ohrozeni stari a zdravotne rizikovi ludia. Svojim sposobom (ak dobre chapem situaciu z toho clanku) mozu mladi ludia pomoc tym starsim aj tak, ze si vybuduju imunitu cez "zodpovedne" spravanie sa po infikovani. Ale dost mozne (aj) toto vobec nechapem...

    • Murdoc
      17. 3. 2020, 17:57

      @boomer možná jsem byl s tou Primaverou opravdu až moc velký optimista... no a Pohoda? Víme, jak to má Michal s péčí o návštěvníky, takže pokud dojde na lámání chleba, půjde se nejspíš cestou maximálního bezpečí :/ ještě je ve hře remdesivir https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/3063596-statni-ustav-pro-kontrolu-leciv-schvali-pouziti-leku-remdesivir-v-cesku možná by to mohl být game changer, ale to se teprve ukáže.

    • Peter_BB
      17. 3. 2020, 18:32

      @Murdoc co som cital, tak remdesivir snad pomoze vyrazne znizit pocet umrti, ale neovplyvni priebeh pandemie. Snad, ako to tocim dookola od zaciatku, "game changer" bude cosi ako suhra budovania imunity a "pozitivnych mutacii". Osobne verim, ze svet bol, je a aj bude spravidlivy nie napriek coronavirusom, ale aj vdaka coronavirusom (to je na dlhsie vysvetlenie preco, nechcem tu miesat "ezoteriku"). Snazim sa ho brat ako akesi "uzitocne cisarove nove saty", aj vdaka comu som optimista ohladne festov ako Pohoda, pricom plne suhlasim s tym co si napisal v 2. vete.

    • Peter_BB
      18. 3. 2020, 08:20

      Bohuzial, prvy "game changer" zda sa byt toto: https://news.yahoo.com/half-frances-coronavirus-patients-intensive-123044974.html V plnom rozsahu teda musim zobrat naspat ten moj prvy prispevok. Stale verim plati, ze najlepsie ak nebudeme panikarit, trpezlivo vydrzime, a budeme verit.

    • haluzman
      18. 3. 2020, 12:40

      @Peter_BB Glastonbury zrusene. to iste bohuzial caka aj pohodu. toto bude velmi mizerny rok. nasrat.

  • cookie
    17. 3. 2020, 01:00

    https://youtu.be/TKAKB7M_yzM tvl! tento ujo vie

  • dukon
    11. 3. 2020, 19:54

    sakrys uz mi zrusili ve Vidni dubnove Russian Circles, vraci penize, doufam ze spachaji podzimni turne

    • Peter_BB
      12. 3. 2020, 07:34

      @dukon skoda zrusenia koncertu, kedze je to (ako som uz pisal) viac o skolach a dochodcoch:
      https://www.aktuality.sk/clanok/771982/komentar-petra-bardyho-koronavirus-je-testom-ludskosti-aby-mohli-zit-ini/

    • Ernest
      12. 3. 2020, 10:29

      @Peter_BB Neviem co za exota tu moze dat link na clanok o empatii so starymi rodicmi aby sme ich svojou nezodpovednostou neohrozovali a zaroven tu viackrat vypisovat ze nie su dovody na rusenie podujati pre mladych, ze nam to predsa neublizi.

    • Peter_BB
      12. 3. 2020, 10:40

      @Ernest nic v zlom, ale ak sa trosku zamyslis, pochopis ze samotne zhromazdenie sa mladych ludi na koncerte je svojim sposobom aj lepsie (nebudu tym padom prenasat virus inde, kde su starsi ludia). Samozrejme, chce to striktne pravidla typu bud na koncert aj z neho peso, alebo osobitne busy (t.j. nie MHD). V zahr. tlaci je o tom dost info, m.i. aj v suv. s tymi dvoma koncertami Nada surf v jeden den. Co sa deje v SR je podla mna najhorsi scenar - t u zacina OFF TOPIC - najprv vlada 2 tyzdne spi, a potom namiesto riesenia situacie v nemocniciach najma siri paniku, ako "bonus": to, ako to konciaci politici zneuzivaju, vieme len vdaka dalsim exotom :) https://www.facebook.com/zomriofficial/videos/622722418564255/

    • Peter_BB
      12. 3. 2020, 11:13

      @Ernest ..pre istotu dodam, ze sa bavime o koncertoch v kluboch, a nie v sportovych halach (kt. zatvorenie povazuje za spravne, detto hokej.liga atd.).

    • emo
      12. 3. 2020, 12:29

      plne podporujem sice mi zrusili turne nasi skackari na ktore sme sa tesili ... ked sa zatvaraju urady. zrusili sme cvicak v exterieri ked je 10 ludi na luke aj zavod v exterieri kde je zo 30 ludi tak je jasne ze interierove akcie volnocasove. podujatia atd samozrejme v ramci zodpovednosti bez debaty

    • boomer
      13. 3. 2020, 09:31

      @Peter_BB to je taka orbanovska taktika, nezatvarat skoly lebo deti nie su ohrozena skupina.

    • Peter_BB
      13. 3. 2020, 10:23

      @boomer OFF TOPIC: ide najma o to dostat "prenasacov" (co su najma deti a mladi) mimo priestory, kde su aj starsi a zdrav. ohrozeni ludia. Co som cital, tak ideal zatvorit skoly na 2-8 tyzdnov v tejto uvodnej faze epidemie, a nasledne uz skoly OK aj ked bude pandemia na maxime (vysvetlenie bolo dlhsie). Ja tvrdim len dve veci: 1. ideal ak mladi ludia kt. ziju doma sami ci ako pariky zajdu pesi na koncert mladej kapely :) a pesi domov, za dodrzania hygieny, nealko (ideal vegan), atd. a 2. SR aj dalsie staty zlyhali v januari, kedy mali vytiahnut zo suflika plany z cias SARS a MERS, objednat respiratory ... informovat konstruktivne, nesirit paniku, a nerusit klubove koncerty pre mladych :) Orban ma netrapi, ale jeho "slovenske klony" ano, nastastie sa coskoro balia na Belize a par sudcov aj do Leopoldova :))

    • Peter_BB
      13. 3. 2020, 11:13

      ..plus na koncert v pohode aj vlastnym autom (nie taxi a pod.).

    • Peter_BB
      13. 3. 2020, 11:20

      ..toto ma mrzi: "... nudge behaviour and growing anxiety over the virus might lead to people avoiding gigs anyway. “Given the widespread panic-buying of consumer goods – from soap and sanitiser to toilet paper – that we’ve seen in the media, it seems safe to speculate that a similar mindset might see people elect to stay away from live events, whether official guidance advises it or not ...".
      https://www.nme.com/features/coronavirus-music-scene-festival-season-sxsw-glastonbury-2623587

    • boomer
      13. 3. 2020, 12:32

      @Peter_BB mrzi to kazdeho a tak ako to zasiahne umelcov, promoterov a eventovky, zasiahne to aj gastroprevadzky, zasiahne to zivnostnikov, malych aj strednych podnikatelov, rovnako ako velky priemysel atd atd. absolutne nechapem retoriku (z hociktorej strany prichadza) typu "tejto skupiny sa to netyka" pripadne "tychto zhromazdeni by sa to nemalo tykat" pokial kazdy dodrzi prisne pravidla osobnej hygieny a sirsieho socialneho kontaktu. lebo nedodrzi. bodka. teoria "odizolujme zranitelne skupiny a my mladi si mozeme zit bez problemov dalej" je, prepac, stupidny. mozno si to tak nemyslel, ale mne sa to tak cita.
      cim viac ludi sa rozhodne ze sa ich to netyka, tym horsi to bude mat dopad na vsetkych a vsetko.

      uprimne si prajem, aby ludia presmerovali svoju filozoficku energiu do sedenia na riti doma, pripadne do starostlivosti o vlastne domacnosti, rodiny a komunity (vratane Pohodackej ak sa naplnia pesimisticke scenare) - kazdy vramci svojich moznosti.

    • Peter_BB
      13. 3. 2020, 14:29

      @boomer nepochopil si ma, ale je mi to jedno - klucove mi pride to, co pisu na tych 3 linkoch, co som tu dal. Nic v zlom, ale "sediet doma na riti a filozofovat" je pre imunitu mladych ludi plnych energie to najhorsie. Ale ved daj aspon 1 link na nejaky zahr. clanok, kde im neodporucaju napr. ist sukr. autom prejst sa do prirody, so zaujmom si precitam. A detto link na zahr. clanok kde starsim ludom, astmatikom atd. neodporucaju "zaizolovat sa" a sucasne napr. tvrdia ze je OK alkohol, maso ci sladkosti (co, zda sa, uplne ignoruju "Pelle and co."). Odo mna uz vsetko, precitam si kazdopadne vsetky clanky kt. tu ktokolvek prelinkuje (ak nebudu sirit paniku).

    • Peter_BB
      13. 3. 2020, 15:17

      ..este k tomu preco starym ludom, astmatikom atd. pomoze docasne nejest mäso, samozrejme nie tie bludy co udajne koluju na FB, ale toto:
      https://erj.ersjournals.com/content/43/4/943

    • Ernest
      14. 3. 2020, 17:06

    • Peter_BB
      14. 3. 2020, 19:17

      @Ernest Odkial sa my dvaja pozname, kedze pises "ako Ty?". Neber to pls. osobne, ale faktom je, ze napr. vo FRA su stale koncerty povolene, hoc max. ucast samozrejme znizovana (vcera tusim na 100). Inac ten clanok som cital tusim uz v stredu ci vo stvrtok, lebo Sama mam tiez rad, a prislo mi to ako fajn kompilat, len na uplne inu temu ako nastavovanie limitov na max. ucast na koncertoch vo vyspelych statoch. Rad si precitam cokolvek k tejto teme, aj kedze zatial som nasiel len toto:
      https://crosscut.com/2020/03/slow-coronavirus-events-250-plus-people-are-banned-why-250

    • Ernest
      14. 3. 2020, 19:56

      @Peter_BB ano nepozname, tak neber to pls. osobne ;)

    • Peter_BB
      14. 3. 2020, 20:19

      @Ernest Neboj sa, bolo by fakt trapne, ak by som to bral osobne - nielen pre moj uz vyssi vek :), ale najma kedze by som (aj ak by nebola mim. situacia) kombinoval home office a "socialising so psickarmi" na lukach za bytovkov (byvam na okraji mesta). V marci som sa chystal len na Zonu A :), a tam zrusenie akcie nespochybnujem hoc by islo o zhruba 40-50 ludi, prave pre vek ucastnikov aj kapely. Mna hneva to, ze Pellegrini and co. dva mesiace nerobili absolutne nic, a teraz viacere opatrenia ""optimalizuju"" tak, aby co najviac poskodili nastupujucej vlade (vid aj ten jeho pokec so Sakovou na videu co som prelinkoval vyssie). Okrajovo sledujem temu "emergency preparedness response" aj pracovne - m.i. som napr. upozornoval kolegov z EU ze skusenosti z Fukushimy su neprenosne v "EU-12" (asi vies preco). Nie som odbornik na epidemie, len si o tom citam v zahr. tlaci - aj so zaujmu, a aj kvoli praci. A hneva ma tiez to, ze namiesto odbornikov u nas "verejny diskurz" riesia ludia ako Samo - sice fajn chalan a velmi sikovny, ale priznajme si, v teme skor diletant (vid jeho vzdelanie a CV). Je smutne, ak musia mladi ludia "sanovat" necinnost mojej generacie, aj kedze presne ludi ako Samo vnimam ako takych, kt. by som uplne v pohode povolil v SR aj koncerty pre 100 - 200 ludi (len ano, stacil by jeden "saboter" typu Pelle/Sakova, a boli by tam zbytocne rizika). Tolko snad na vysvetlenie, pardon za dalsiu grafomaniu :(

    • Ernest
      15. 3. 2020, 17:40

      Aj inde sa najdu sebci co maju na haku zivoty ak nie seba tak svojich rodicov, starych rodicov, inych starsich pribuznych, atd a idu na festak :
      https://www.webnoviny.sk/napiek-koronavirusu-sa-mexiku-konal-velky-hudobny-festival-headlinerom-boli-guns-n-roses/

    • Peter_BB
      15. 3. 2020, 19:43

      @Ernest na toto som narazil az dnes, snad to bude zaujimave aj pre Teba ci niekoho ineho:
      https://www.youtube.com/watch?v=FcTagaq5VB4
      O Mexiku by to bol na dlhsi pokec, hoc z osobnej skusenosti poznam len 2 najmenej typicke provincie (Y. a Q.R.), kde to ale "na moj vkus bolo viac ako dostatocne svojske". Kazdopadne suhlasim, ze akcie nad 100 - 1000 ludi by mali byt zrusene vsade, ale nemali by sa rusit male akcie a la AT - ta virologicka vo videu co som prelinkoval to verim vysvetlila zrozumitelne.

    • emo
      16. 3. 2020, 15:19

      sry, necital som to cele, ale vidim tam poznamocku, ze SR zlyhala ked nezabezpečila ... pravda je taká že SR poslala mnozstvo rusok, rukavic, utierok atd atd do Ciny na pomoc Cine a Cinskemu ludu, tie bludy z FB ze Smer sa vykaslal na nasich ludi ale pomohol Cine k tomu sa ani nebudem vyjadrovat, mimochodom nam teraz Cina pomoc oplaca a posiela zas nam ... keby uz aj z cisteho hladiska "len pre nas" tak je najucinejsie zastavit nakazu nakazu v mieste vzniku a prvotne riešiť tu situáciu tam ... tieto riešenia, že do 100 ludi a neviem kolko to je asi ako ked tam bude 100 ludi nenakazim ich ale ked tam bude 200 tak ich nakazim ... podobne podniky len do niektorej hodiny lebo covid sa asi siri len za tmy ... plne podporujem izolaciu no nie pasivnu, ale aktivnu, prave treba autoimunitu posilniť a nie nechať ju zleniviež kde sa stanete ľahkým terčom ... politárčenie je uplne mimo a jedinych co som zaznamenal politikarcit boli ĽSNS ... najpopulistickejsim stylom - neuspech hoc aj vymyslený je ich a uspech hoc aj vymyselný je náš ... oni všetko pobabrali a my nad koronavírusom zvíťazime

    • Peter_BB
      16. 3. 2020, 16:00

      @emo s najvacsou pravdepodobnostou si nepochopil opravnenost kritiky toho, ako to v JAN a FEB v SR ""pripravili"". Snad lepsie pochopis z tohto clanku:
      https://domov.sme.sk/c/22359299/ma-koronavirus-po-vytere-ho-z-kramarov-poslali-domov-po-vlastnych-rozhovor.html?ref=njct
      v kontexte toho, ze na hrozbu suc. epidemie uporoznovali napr. v Nature uz v 3/2019 (https://www.nature.com/articles/s41579-018-0118-9.pdf).
      K tym obmedzeniam na podujatiach si verim staci poriadne precitat ten clanok z crosscut.com, samozrejme v kontexte kt. vysvetluje napr. ta ceska virologicka (link na youtube vyssie). Sme cele dni doma v karantene, tak ak hociktory link co som tu dal zaujme co i len 1 cloveka, dava mi zmysel pokracovat v tomto vlakne. Ale na nazory ako pises ma napada len ten text od Cribs "mind always fights me, with both sides claiming the victory..."

    • Peter_BB
      16. 3. 2020, 17:04

      @emo OFF TOPIC a ak by Ti stale "nedotrklo", jeden link pre Teba osobne: https://dennikn.sk/1803703/koronavirus-smeracky-biznis-na-rozlucku/?ref=tit

    • emo
      16. 3. 2020, 19:53

      @Peter_BB ten link urcite nie je pre mna, zrejme je pre Teba ... novy kamarat ktorého som dodnes vobec nepoznal mi dnes daroval 2 ruska zo 70tich ktore mu dorucili na objednavku ... a ked dorucia mne tak ich tiez rozdam, a ostatne ruska /68 ks/ tiez rozdal, bol som tusim nejaky 30ty clovek co si po ruska dosiel, kazdy dostal 2, bola to sukromna aktivita ... dalsie kamaratky vyrabaju ruska, aj ja som si podla navodu vyrobil ... dalej som z lekarskej rodiny - mama, brat, sestra, svagor, svagrina, svokor su MUDr. ... dalej viem co to o civilnej ochrane, lebo ten zakon urcuje priamo nam ako mame navrhovat ... dalej viem aj kde su vsetky ruska samosprav KE a KE okolie a cele ich vybavenie pre civilnu ochranu a to sa nestalo vcera, ani pred tyzdnom a ani pred mesiacom ... vlada co vydala su iba odporucania nie nariadenia ... takze kludne mozes aj Ty s ktorýmkolvek starostom zabezpečiť ruška ktorejkolvek obci ... len treba dodtrzať zdravy sedliacky rozum, nesmies vyhlasiť že mám pre Vás rúška, lebo sa Ti celá dedina nahrnie a zgrupis ich co je zle. takze starosta doruci kazdemu pekne sterilne zabalene - v obalke sú po 2 ruska, presne taku obalku som dnes dostal - tak das 2 alebo 4 alebo kolko chces na osobu. bud to roznos Ty alebo nech starosta poveri osobu, osoby. Presne vie v ktorom dome ma kolko ludi ... takze ten link fakt nic pre mna ... mna neustali hladaci pravdy absolutne nezaujimaju. absolutne nezdielam ani nazor ze plan boja vrchnych generalov by mal poznat kazdy vojak, alebo ze by to dokonca malo byt pre dobro veci, alebo dokonca ze by mal kazdy vojak do toho kecat, alebo ze by mal byt kazdy pred bojom general, staci ze po boji je kazdy general ... dokonca si ani vobec nemyslim ze ak sa niekto myli treba ho opravovat a kazdy "by mal byť" nutne vedec, politik, ekonom a neviem čo všetko, lebo to nastastie nie je mozne a je to uplne zly model spolocnosti ... ovela sympatickejsie mi je ked ludia na zaklade uplnych bludov ci polopravd robia veci prospesne a ludsky krasne ako ked na zaklade pravdivych informacii robia kofotiny ... fakt teda nemyslim ze to je link pre mna, ci myslene tak, ze napr na zaklade tohto odkazu zacnem volit Smer? ked poviem ze politikarcenie je uplne mimo, tak to tým aj myslím, nie som politik pozitiv, nesledujem to absolutne a nemam na to ziaden nazor, ani nechapem aky to ma suvis s tym co som pisal a ani nechapem naco tu riesit aky pristup malo francuzsko ked samotna krajina uz oficialne vyhlasuje ze to bola chyba a dnes uz ten pristup ani nema

    • emo
      17. 3. 2020, 04:07

      @Peter_BB ahoj az teraz som si precital ten clanok o cloveku co mal covid 2019 a bol na kramaroch ... uprimne vobec nechapem co to ma spolocne s tym ze udajne vlada nerobila vobec nic ... nevidim tu ziadne pochybenie zdravotnikov a uz vobec nie vlady ... k niektorym odpovediam cloveka sa ani nevyjadrujem a tento clanok teda je antisiriaci paniku ci siriaci paniku ci preco ho tu davas? necital som vsetko co si dal tak uznavam nie je seriozne diskutovat ked necitas tak ani nediskutujem. objektivne dnes uz kazdy myslim chape ze nasa vlada sa zachovala ovela zodpovednejsie ako francuzska ak je teda vobec pravda co pises. Celkovo fakt neviem preco by niekto mal v tejto situacii nieco francuzskej vlade vycitat ale poukazovat na to ze mali povolene cosi v kontexte ze to bolo ok to je uz fakt uletene. Ano suhlasim uplne s pomocou SR Cine. Aj s istym mensim presunom zdravotnikov zo SR do ohnisk nakazy a nadalej tvrdim ze to co niektori ludia kritizuju ako nepripravenost pre pomoc nam z dovodu pomoci inym bol spravny krok. Tak isto prave pre nezodpovednost nasich ludi a nie zdravotnikov ani vlady prichadzame o nasich zdravotnikov ktori koncia uplne nezmyselne v karantene a uz je tu pomoc z Ciny ako pisem vyssie v prispevku. A ano uz nam prichadzaju alebo uz su pripraveni podla situacie na start aj zdravotnicki pravovnici z oblasti kde problem nie je. Verme ze ich tolko potrebovat nebudeme a tiez ze ich uz nasi ludia nebudu nezodpovedne vyradovat tak ako to bolo posledne dni. Absolutne netreba spochybnovat rozhodnutia nasej vlady a vedeni miest a obci ktore sa zachovali prikladne zodpovedne a uz vobec netreba odkazovat na chyby s krajin ktore tam nasledne vyburcovali zial opravnene paniku. Dalsie politikarcenie typu LSNS podporujuce paniku typu "nasa vlada nic neurobila" "zdravotnici nie su pripraveni" atd absolutne netreba podporovat.

    • emo
      17. 3. 2020, 04:29

      @emo Ludia sa nastastie zomkli. Tychto narusitelov ignoruju. Momentalne makaju virtualne ci realne. V mojom okoli samotni prevadzkovatelia robia opatrenia ze zavru a neuznavaju ako pisem vyssie ze by sa virus siril asi len po tme. Neodvolavam sa na sucasnu situaciu ale par dni spat ked kapelam neboli zrusene akcie ale oni sami ich zrusili. Prevadzky neboli nariadenim zatvorene ale zatvorili sa sami. Ludom nikto nic nenariadil ale zacali svoje okolie chranit sami. Je vynikajuce ze kluby sa neriadili ziadnym francuzskom ale mali vlastnu hlavu. klobuk dole pred vsetkymi ktori zacali makat a zabezpecuju okoliu profi ruska alebo vyrabaju. Uz len vcera z ludi co si mali prist pre ruska cast prenechala inym s fotkami ako sa za krasbe a elegantne zabezpecili sami. Navratili sa nam slova ako dakujem. dakujem velmi pekne. dakujem krasne ktore som uz pocuval stale zriedkavejsie. Fakt nie je priestor venovat sa pochybnym rypalkom a hladacom pravdy a hlavne politikarceniu. Situacia je na nase pomery obdivuhodne stabilizovana a hlavne zodpovedna a to aj napriek siritelom paniky co vlada a nase zdravotnictvo zas a znova nepripravili. Je cas podakovat vlade a vsetkym co do dnesneho dna urobili.

    • emo
      17. 3. 2020, 04:43

      @emo to ze toto nie je celkovy stav spolocnosti ale iba jej casti je uplne irelevantne. nie je dolezite ci sa ako pisem vyssie niektori ludia spravaju zodpovedne na zaklade poloprav az bludov, dolezite je ze sa spravne spravaju. podstatne je ze ako v kazdej krizovej situacii sa zomkli dobri ludia a makaju tak ako vzdy a strhavaju so sebou cely prud. Nic si nepraju viac len aby boli opat spochybnovani az vysmievani. Tak ako po kazdej zaplave. Po kazdej kritickej situacii je najprv potrebny uplne kazdy a potom ich sami ludia posielaju domov "co tu este chcete alebo co tu vobec chcete ved vidite ze sme si poradili sami". Samozrejme ze toto plati len na cast ludi. Nech uz je to co najskor tak.

    • Peter_BB
      17. 3. 2020, 09:42

      @emo OFF TOPIC nic v zlom Emo, ale prave pre mimoriadnu situaciu je verim najlepsie skusit si kontrolovat "brain chatter", a sirit skor linky na clanky kt. su zo znamych a serioznych zdrojov, v kt. cituju odbornikov. Skusim preto sam ist prikladom, a obmedzit sa len na take linky. https://hiking.sk/hk/ar/6087/ako_chodit_na_tury_v_case_koronavirusu_odporucania_vedcov.html?ref=tit&rn=1 a OFF TOPIC (politika) https://dennikn.sk/1804154/informacny-chaos-je-bezpecnostne-riziko-stat-na-internete-v-pripade-koronavirusu-zlyhal-a-je-vinnikom/?ref=tit

  • cookie
    10. 3. 2020, 11:58

    ooooooooo Jenny

    • Murdoc
      10. 3. 2020, 12:36

      @cookie připadám si, jakoby se nám letos vracely ty roky kafrání na lineup :D už teď vím, že půlku toho, co máme nebudu stíhat, ale to je dobře!

    • Peter_BB
      10. 3. 2020, 12:46

      @Murdoc :)) Asi plati, ze na tych co "kafru" :) s respektom aj laskou, plati to "zapytajte si a bude vam dane" :) A pre nas ostatnych je to nastastie zatial len na zopar krizeni :))

    • lejt
      10. 3. 2020, 14:52

    • Honza_H
      10. 3. 2020, 17:30

      @cookie omg. čím víc je ten letošní line-up neuvěřitelnej, tim víc roste moje úzkost z toho aby se to všechno neposralo kvůli coronaviru.

    • emo
      11. 3. 2020, 02:31

      krasne

  • boomer
    9. 3. 2020, 11:16

    vec: call for industry gossip :)

    insideri, idealne @Tono pripadne @michal, nemate nejake info o tom aky vplyv ma momentalna virusova situacia na organizaciu letnych festivalov v terminoch cca od juna? v tychto tyzdnoch umelci rusia datumy v azii, co je celkom pochopitelne, ale ten casovy odstup do juna/jula pre mna robi situaciu dost neprehladnou a nepredvidatelnou.

    len sa snazim vyhutat, ci nepredat listky na Primaveru v BCN kym sa to este da, kedze ich agentura zatial mlci ako hrob a ten ich termin 4-6 jun mi pride ako riadna tesnotka, co do logistiky.
    no a snad sa v stabilizovanej situacii a bez neprijemnych kompromisov vidime presne o 4 mesiace v Trencine :)

  • cookie
    6. 3. 2020, 22:47

    more pohouda moore

    https://youtu.be/njwd7KvDpt4

    where them djs at?

  • emo
    6. 3. 2020, 16:05

    Caute - male zamyslenie - Lola Marsh su velmi mile teleso ... cena 19 pred / 25 na mieste vlez je malo ci vela? My na to nemame. na účtoch hlboke minus hodnoty ... boli sme na nich na minulom KE koncerte. ked viem ist na expoited + fantasticke Maid of Ace za 13, co ja viem P.O.D., Toasters ... tak su to predsa len ine legendy za inu cenu ... + namyslene Košice kde perfektných sqelých Ills - koncert zdarma + k tomu pivo zdarma príde 7 ľudí !!! atd ... nie je lepsie dat to 10 mat tam 2x tolko ludi ako dat to za 20cku a mat tam polovicu ? - len úvaha
    + nemozu to donekoncna tahat ludia kolo 50tky, mladi nedojdu lebo tolko nedaju, preto koncerty nie su, neoplati sa kapely tu tahat, maju turne a proste nas obidu, nie je normalne aby postrockeri chodili do collossea ... kolo ma teraz este aj zvuk bomba, dokáže pokryt 10tky scen, dlhodobo ... ministry mozu tak isto hrat v tabacke a nie len v kole ... niekde bude chyba ked vajgel vie urobit koncerty kapiel ako Sepultura a kadeco a inde to viazne ... dristy kolo toho neberiem, proste kapely dotiahne a ma aj dobry zvuk uz atd a este sa robia niekedy aj vytazky na ekologiu, ludske prava, prava zvierat z akcii atd ... nejaky super biznis to určite nebude ale no tak predsa

  • boomer
    5. 3. 2020, 08:13

    bohuzial sa mi neda ist, takze predavam svoj listok na DIIV vo viedni 10. marca, pre webpartakov za kamaratsku cenu, keby sa nahodou niekto chystal :)

    • Peter_BB
      5. 3. 2020, 11:55

      @boomer UFFF! :( Mne by vydalo asi jedine, ak nahodou nejake auto z/do ZV/BB. Pripadne auto z koncertu niekde do BA, kde by som vedel prespat (v pohode aj hostel za kt. si zaplatim). Peniaze by som nelutoval, komplikuje mi to bydlisko a praca v "BB". pmzahr@gmail.com.

    • Peter_BB
      5. 3. 2020, 12:09

      @boomer ..skusim este ci "motyka nevystreli" = prac. str. vo Viedni 11ho, ale sanca asi iba 11 % :)

    • boomer
      5. 3. 2020, 12:30

      @Peter_BB ak ti to vyjde, pokojne mi rovno napis na mtdudic@gmail.com
      pripadni ostatni zaujemcovia tiez, nech to tu netapetujeme mojim inzeratom :)

  • Murdoc
    4. 3. 2020, 20:31

  • PetoK
    3. 3. 2020, 14:36

    Ola, pripajam 2 tipy na Pohodicku. Najlepsie uz tento rok ale i dalsi no :)
    AnnenMayKantereit
    https://www.youtube.com/watch?v=QLmIA8g55XY
    https://www.youtube.com/watch?v=GGr4Ab3lRow
    https://www.youtube.com/watch?v=lJOk3fjl87s - cover od chrobakov
    https://www.youtube.com/watch?v=Jm-FH82lVbE - cover od amy
    https://www.youtube.com/watch?v=RacxNskxySo - cover od kylie
    Rex Orange County
    https://www.youtube.com/watch?v=7cm_ixBkYwc

    Tak nech sa paci podla mna by to tam sedelo ako rit na serbel :)

Webparty — Log in

Forgotten password

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

or

Not registered?

Register

Join the Webparty community, sign in.

Log in with Facebook Log in with Google Log in with Twitter Register with e-mail

By registering as well as logging in you express your consent with Terms of Service.

Already registered?

Log in