Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

    • taus
      24. 7. 2019, 13:42

      @emo to je nádhera!

    • emo
      24. 7. 2019, 14:51

      @taus cim dalej tie fotky pozeram tym viac nad nimi zasnem... vzdy nove veci ktore som si predtym nevsimol .. co vsetko tam urobila a ako to dala ... a je velmi mila tak aj by som ju mozno stiahol nech nam nafoti stretko webp ... ale bez Teba tauso to zas nema zmysel ... takze znava nic :)

    • monghi
      25. 7. 2019, 10:10

      @emo skvelé zábery ... škoda, že ma nestretla :) Vidieť ma v tričku Cure, ešte k tomu v štýle "Pornography", to bol pre tých, ktorí ma poznajú, zážitok :))) Stálo by to za profi zvečnenie :))

  • miso98
    23. 7. 2019, 22:17

    pohoda pohoda pohoda
    vdaka za fantasticke 4 dni !! cesta spat do KE partyvlakom bola uzasna - predlzila mi moju Pohodu o jeden den :-) pre mna topkoncert bola PO kapela Vojdi kt. som si vypocul len nahodou... pankaci z Life a D.benet - paradzina! tiez vdaka za prehliadku bekstejdzu, pivobranu, perlive vino, plnene langose... a wc-ka (jamy) za Sporkou vratit o rok!
    listky na 2020 su doma... :-) see u there

  • dukon
    22. 7. 2019, 21:13

    v ramci fullmoon stage na colours jsem na koncertu Bo-ningen jsem jeste zavzpominal na jejich Trencinsky koncert, tahle ctverka zraje...

    jinak jeste koment na fullmoonu ke Cure:

    Úsměvy vidáme na Colours všude. Při koupi nových šatů české designerské značky One Day, po lahvi vína z industriálního sklípku, po úspěšném koncertu na stagi Full Moonu, při náhodných setkáních… Od koho se naopak úsměvů moc nečekalo, byli headlineři celého festivalu a nezpochybnitelná legenda melancholické hudby The Cure. A jak jsme se všichni mýlili. Očividná radost a dobré naladění přispělo ke skvělému, dvě a čtvrt hodiny trvajícímu výletu do desítek let trvajícího světa, ve kterém možná nechceme žít, ale chceme ho jednou alespoň na chvíli prožít. Nečekaný výlet Roberta Smithe na rampu byl jen bonus koncertu, při kterém se vůbec nechtělo dívat na hodinky. Výpravou by se kapela vešla do klubu pro tisíc lidí, ale vždy, když se hlas Smithe rozletěl stovky metrů daleko, šly podobné alternativní vesmíry stranou. „Jak to ti Britové dělají?“ ptá se mě uprostřed setu kamarádka. V kvalitě ostrovní kytarové scény je něco nezpochybnitelného. „Čekal jsem hodně, ale takhle skvělý asi ne,“ vypráví mi Maxim. Dojali jsme se oba. Koncert byl nebo spíše bude pro mnohé dost možná vrcholem roku. Ti, kdo se báli festivalových mačkanic, špatného zvuku nebo diskomfortu, mohli být v klidu. Koncert měl až překvapivě pohodovu atmosféru, ať už v předních řadách nebo vzadu. Jednodenního výletu do Ostravy, který si udělalo dost lidí, nemusel nikdo litovat.

    • taus
      23. 7. 2019, 09:05

      anoo :)

    • Peter_BB
      23. 7. 2019, 10:25

      Dik za super WP-reporty, Tebe monghi aj za ten s thecure.sk, a vopred dik kto mate moznost ze nam odomknete:
      https://dennikn.sk/1534759/kolko-kapiel-dnes-dokaze-tak-zaplnit-velke-podium-ako-the-cure/?ref=mpm

    • emo
      23. 7. 2019, 11:11

      @boomer vynikajuca praca martiny mlcuchovej ... z tej holky mam vzdy velku radost a rezen sa tiez vytesoval nad jej skruzou kde fotky ozili :DD a spolu sme aj dominikou pozerali ... velmi dobre https://www.mmmusicphoto.com/
      fb MMM:live: photo

    • Peter_BB
      23. 7. 2019, 11:31

      @boomer velka vdaka, super clanok aj fotky. V dobrom zavidim vsetkym Vam, kto ste si na the Cure v Ostrave boli. Este ze si ma Monghi podnietil ist na ich zrejme dost podobny koncert v 2016 do Lisabonu :)) Verme, ze vydaju famozny album, a stihneme potom kupit listky do Prahy :)))

    • monghi
      23. 7. 2019, 11:59

      @Peter_BB jedna vec je v clanku nepresna ... nahravanie albumu sa nerozbieha, ak sa vsetko vydari podla Robových predstáv, tak sa pred koncertom v Glasgowe (16/08) praveze dokonci ... zostava naspievat 3-4 songy a potom uz len finalny mix ... zatial je plan nezmeneny, 11/2019 ... no ako je u The Cure zvykom ... :) ... buduci rok by malo byt turne k albumu, ale to uz bude mat inu "šťavu", ziaden "popík" ala festivaly :)

    • taus
      23. 7. 2019, 12:00

      @boomer díky! boží fotky

    • Peter_BB
      23. 7. 2019, 12:39

      @monghi velka vdaka aj za toto velmi prijemne sa citajuce pre mna nove info :) Rovno asi mozem zacat vlakno, ze ku komu sa budem moct privterknut na koncert do Prahy (ci Budapesti/Krakowa/??, uz kde zozeniem listok) v pripade ak by ze vsetci moji kamarati zavahali :)) Presne taky koncert "so stavou" mi chyba (a la Praha 2000 a najma 2008), po tom "popíkovom" v Lisabone. A to este netusim, co za stavu :) mal ten legendarny koncert v Brne. Boha, nielen v hokeji, ale aj v tomto (ste) nas českí bratři předčili o pár tříd :))))

    • rezen
      24. 7. 2019, 12:53

      @emo musim iba suhlasit :)

  • emo
    22. 7. 2019, 08:19

    cca den-2 po pohode moja laska spomina .. ta katka je tak prijemna a mila .. keby bolo viac takych ludi ... to sedela s benjim a katseft :) plny suhlas .. dakujeme vsetkym za stare staronove a nove mile znamosti letnej festivalovej sezony zo stretnuti zacinajucich v bojkoviciach, na pohode a pokracujucich v ostrave :)

  • dukon
    21. 7. 2019, 15:04

    vcera Cure na Colours extaticti, ale co bych vyzdvihl je Rosalia, jak jsem se na ni tesil tak me stejne dostala, emoce zabalene do luxusniho baleni, doporucuju bookovat, pokud uz taky nezacina spadat do preplaceneho ranku.

    • emo
      22. 7. 2019, 15:35

      @monghi :DDD sice som si precital iba ten upaty uvod tohto clanku :D nooo tak ZAZ ma uplne dostala a ano urobil som si 1x v zivote foto na festivale z obrazovky kde bola usmiata zaroven placuca, cely cas co plakala sa usmievala a jej venovanie bolo krasne, sice som mal mobil na prsiach ze nikoho nerusil, ale ani na cure som ziadne tyce nevidel a keby aj ... neviem naco niekto chodi na koncerty ked potom miesto toho co bolo na umelcovi vypisuje co robili divaci a dokonca ako kto tancoval :DDD, no je mi ho luto asi :D a ano aj na cure som zacal fotit na mobil asi 30 sekund som si robil zabery na publikum nie na podium :DDD, a je to tiez pravda ze najlepsia cast koncertu nastava prave po tych par skladbach ked fotografi odchadzaju a aj umelci sa uvolnia a aj tam ti fotografi nezavadzaju konecne :D no teraz som lutoval ze som na cure meskal a tych fotografov ani nevidel :D a to kvoli martine mlcuchovej, oficial fotografke pohody .. normalne som sa velmi tesil aku ma krasnu fotku z florence, hoc ja som na tom koncerte ani nebol .. a velmi som sa tesil ako sa ona tesila ze bude mat sqele zabery cure :D presne tak ... a s ocakavanim som cakal co vyhodi na svojej stranke a tak ano bol som statny ze sa jej to podarilo a ze ona je stastna :DD a velmi sa mi pacilo ako tam vymakanejsi chlapik dvihol partnerku na ruky a pol skladby si tocila :D Ty si tam videl nieco ine ja nieco ine chlapik nieco ine ... a preco nemozes tancovat v 1/2 rytme, zrychlene na pomalu skladbu a spomalene na rychlu skladbu, ved je to jedno co si chytas, a preco by nemohlo cele publikum ZAZ tlieskat v "otravne sedlackom" protirytme hoc im ZAZ ukazovala ako to maju robit :D a co chudaci co vobec nemaju rytmus ? Nikdy som na koncerte cure nevidel tolko 60tnikov rovestnikov kapely, vzdy tak max par 50tnikov atd atd ... :D

    • emo
      22. 7. 2019, 15:55

      @monghi prave som bol celkom milo preqapeny aj ze tento headliner neurobil z festu to coho sa obavaju pri takychto silnych kapelach ... bolo kopec ludi co dosli iba na cure a kopec co ich cure ani nezaujimali a kopec tych co prisli "ocumovat" a zrazu tam spievali cele texty :D, k tomu koncertu by som sa este vratil. bolo krasne ako si ho uzivali, ako sa tesili, ako museli simona dobiehat :DD ako ho vracali do reality, ako robert to mal v pazi a chalani ho striedavo napominali :D a ako sa vratil :D ale nebol to prave tetno jeho exces ktory sposobil to ze cely tento koncert bol taky, ani chalani uz nie su upati jedine cierni atd a aj cely koncert riadne zrockovateli hoc by nemuseli, tie skladby by pred 20 rokmi zneli inak ... sami su inde a tu to dali svetu jasne najavo ... prečo na takomto koncerte na nejakom " blbom festivale " ? :DDD a robo je konecene realny autista a nie pozersky hrany :DD simon je divocak ktoremu potlacana sila postpunku proste nesedi :DD a chalani si to proste uzivaju a tesia sa z kocertu co je fakt takto pri inych kapelach nevidane ... cure vzdy isli svoje a ktosi iny ich vzdy niekam skatulkoval a robila sa kolo nich atmosfera ktora tam nikdy ani nebola, tanec pana v style ala jozin z bazin na pictures of you je ta najvhodnejsia a najspravnejsia odpoved z ktorej by sa aj cure zas podla mna najviac tesili :DD

    • taus
      22. 7. 2019, 16:07

      Jak říkala po koncertě kamarádka: "jsem zkjúrovaná". Jsem. Dosud. Úplně rozsekaná. Nemůžu se vzpamatovat, stále se mi derou slzy do očí, nemůžu se na nic soustředit, jsem úplně ščasna a jsem ščasna, že jsem zažila zrovna tento koncert, který si i samotná kapela pěkně užívala, kdy se Robert nejen usmíval, ale i smál a tančil.
      Byl to boží koncert a i když na Pohodě by to bylo lepší, tak asi jen ve snu, v představě, ale ve skutečnosti zřejmě ne. Do Ostravy se totiž z Polska pořádaly autobusové zájezdy na The Cure.. tak samo by to bylo jistě i na Pohodu. V 50tisícovém davu se to ztratí, ale Pohodě by to uškodilo.. Takže dobře to Michal rozhodl, dobře to dopadlo.
      Výše zmíněný článek jsem četla včera a i když jsem se bavila, v mnohém, stejně jako Emo, nesouhlasím. Podle mne tam taky nebylo vidět moc selfie tyčí, téměř žádné a že si lidé něco na mobil natáčeli a fotili, mi taky vůbec nevadilo, díky tomu se dnes můžu dokola a dokola opájet tímto: https://www.youtube.com/watch?v=BQl9b4CNPYk&list=RDwDShx_EfBYE&index=1 . Přišlo mi, že publikum bylo moc fajn, zřejmě úplně vzadu byli ti, co je to nebavilo, ale s tím se u takto velkých festivalových koncertů počítá, to přeci ani jinak nejde.. každopádně jsem byla překvapena, jaká masa lidí vydržela do konce a nadšeně poslouchala

    • emo
      22. 7. 2019, 16:09

      @monghi tak som si to precital cele. babenka je moc mlada a moc zlata a to je moc dobre ... sice som bol v kratkych rifliach a vysokych martenskach a bielom pole co sa teda ako oblecko urcite nehodilo podla nej :D ale nikomu som nadal laktom po hlave, tak to asi ani nepise o mne :DD

    • emo
      22. 7. 2019, 16:16

      @taus ja si to taky neumim predstavit lepsi nez to bylo, a ano bavil jsem se pri cteni, moc hezky a vtipne napsano, asi holka necekala ze se tak u toho budeme bavit :DDD ale klobouk smekam co napsala, svet potrebuje takove lidi jek je ona, no i takove co tam budou tancit jozina z bazin co je taky bozi pisnicka :DDD

    • monghi
      22. 7. 2019, 16:32

      @emo : pastol som to sem prave pre tu rozporuplnost samotneho clanku s obsahom diskusie :) kazdy ma svoje videnie danej situacie :) Pre mna to bol asi naj koncert Cure, aky som doteraz zazil ... https://www.thecure.sk/ostrava-colours-of-ostrava-festival-20-07-2019/

    • boomer
      22. 7. 2019, 16:38

      @taus tiez som skor zastancom kratkych nekvalitnych nahravok, z vacsiny mojich naj koncertov nieco mam aj ja. vybavuju sa mi tie reci kritikov, ze "aj tak si to nikdy nepozries", ale za seba mozem povedat, ze sa v tych mojich videach nostalgicky hrabem pomerne casto. tak isto som si zachytil 30 sekund Death Grips a nikto si to nepusti pre audiovizualny zazitok, ale ten POV v celej svojej nekvalite verne zachytava ten chaos co sa tam dial, aj tu spomienkovu smuhu ktoru mi vytvoril, a na to budem dlho a rad spominat aj touto cestou :) (a minimalne 6 dalsich ludi to uz ocenilo, haha) https://www.youtube.com/watch?v=b2HsfP_AH6k

    • adelka
      22. 7. 2019, 16:52

      @monghi hezky. ale to co tam simon vystrajal Ti mozno uslo, jak sa to stupnovalo som myslel ze to ani neustoji a asi budu musiet koncert prerusit na chvilu alebo co :DDD ale vsak profik je to ... ahahahaaaahaa vsak toto bola jedna nenormalna pecka toto .. diskusiu som necital srry ... na koncert som meskal pol hodku cca? mal som tesne predtym pad z bike co celkom dobre skoncil, trochu krvi a podozrenie na nastiepene zapastie :DD ..., tak mal som mizerny flek ze som nic nevidel a do dalsej pol hodky som bol 2 metre od zabrany a aj tam si 1/2 ludi tocila .. :DD pozeral som si tie ich videa sem tam a ti co mali chytry telefony to mali celkom kvalitne tocene :DD ... a ja myslim ze Pohoda by Cure bravurne ustala, problem je iba cena a byt lacnejsi tak urcite sme si ich uzili aj na Pohode :DD

    • monghi
      22. 7. 2019, 17:18

      @adelka sledovat neustale Simona je nemozne :) ten chlap, odkedy sa dal na aktivnu cyklistiku, je ako odtrhnuty z retaze :)))

    • monghi
      22. 7. 2019, 17:23

      @adelka alebo skor odvtedy, co odpojil kabel od bassy a ide cez vysielac :)))

    • dukon
      22. 7. 2019, 21:07

      @monghi vtipny Reflex clanek.. za mestaci prijit 30 min. pred koncertem a bzt v te prvni polovine fanousku, ktera prisla na Cure. Ignorovat prvni 3 picnicky a more mobilu a pak uz je to cajk. Zadnou selfpicku jsem nevidel... Dav kolem me si to velmi soustredene uzival... Boys don't cry u me ten vecer neplatilo. no kdo by se nezasnil pri Burn a zavzpominal na Vranu....

    • taus
      23. 7. 2019, 09:06

      @monghi ty jsi borec! to je perfektní web!!!

    • taus
      23. 7. 2019, 09:09

      @boomer svatá pravda. já sama sice během koncertů netočím, nefotím, a mnohdy se divím těm okolo, že se jim chce půl koncertu mít vytažené ruce s mobilem a nemoct si tak ani zaskákat, ale když mne pak nějaký koncert úplně dostane, pak se pídím po yt po těhle nezdařelých videjích, zachycujícíh ATMOSFÉRU

    • boomer
      23. 7. 2019, 10:03

      @taus ti ludia co natacaju cez top momenty sa vlastne obetuju pre verejne blaho, tak ako tento zlaty clovek, ktoreho si davam raz mesacne :D https://www.youtube.com/watch?v=uZvPAY7vV-I

    • monghi
      23. 7. 2019, 10:40

    • emo
      23. 7. 2019, 11:17

      ja sa hlavne chcem podakovat ze slecna autorka na koncertoch nefoti a netoci, lebo keby nas tam vsetkych dala k tomu svojmu clanku ... ja v tom bielom pole a este co so sevtlomodrym a co svetlomodrym ale golierom !! a mima v tych krasnych zltych satach pane boze, a jak sa ja nekjuracky pohybujem ... tak to mame dozivotnu hanbu ... a prosim vsetci sa tu trosku krotte my sa predsa nemame nadchynat nad tym ze vysiel na molo a bol vesely robert a simon ze santil .. toto nekjuracke spravanie je na zaplakenie predsa .. kam to ten svet speje :(===

    • taus
      23. 7. 2019, 12:02

      @emo :D :D :D

    • taus
      23. 7. 2019, 12:03

      @emo a presne: "a mima v tych krasnych zltych satach pane boze"

  • httpster
    21. 7. 2019, 14:13

    Prosby do budúcna: Plošný zákaz fajčenia v stanoch (ideálne v celom areáli) a zákaz vstupu ucholakom. Chcem tak veľa?! :)

    ✌️

    • axeswa
      21. 7. 2019, 19:26

      @httpster zákaz fajčenia v stanoch pokial viem je :D

    • lulamae
      5. 8. 2019, 18:05

      @axeswa A tento rok veľmi zhusta ignorovaný. Aj po poprosení (s odkazom, že astmatik a tak) odpoveďou len úškrny a nič. Opakovane, rôzne skupiny, rôzna demografia.

    • httpster
      5. 8. 2019, 19:05

      @axeswa Nevšimol som si a zjavne mnoho ďalších si nevšimlo tiež. Možno by pomohlo lepšie to komunikovať, napr. vycapiť zákaz alebo piktogram na stage LED obrazovke (hoc na malú chvíľu tesne pred koncertom) nemôže byť až také ťažké zmanažovať.

  • httpster
    21. 7. 2019, 14:12

    Pohoda 2019, úplne fajn si bola!

    Mnoho, mnoho skvelých hudobných vecí: Sink Ya Teeth, Cari Cari, KOKOKO!, Sudan Archives, Akua Naru, ... a letošný vizuálny jazyk tiež dobré celé (zvedavý som už teraz na budúcoročný

  • cookie
    20. 7. 2019, 18:12

    ja len, bol som na coloursoch prvy krat a je dost mozne, ze aj posledny... zlata nasa pohoda. to je oaza oproti tym davom ludi a strku az za usami... hudobne neporovnavam, pohoda je proste klidek tabacek

    • Peter_BB
      20. 7. 2019, 18:29

    • boomer
      20. 7. 2019, 21:37

      @cookie tiez som raz bol :D

    • monghi
      21. 7. 2019, 02:19

      @cookie bol som len na Cure, ale ti to tam cele ukradli pre seba :) fenomenalny a zaroven zabavny koncert, lepsi bez na Exit feste :)

    • emo
      22. 7. 2019, 00:03

      @cookie netreba porovnavat neporovnatelne. bol som 1 x a je to uplne o inom tieto 2 festy. dali by sa vsetky temy rozobrat.

    • emo
      22. 7. 2019, 00:21

      @cookie pozitiva resp osobitosti: krasny priestor arealu vitkovice fakt uchvatny + stromy. az na ten prach a davy. podstatne menej zadymeny fest. v celom kempe dokonca uplny zakaz fajcenia. na koncertoch fajcili hlavne slovaci. zameranie na hendikepovanych. pocet vozickarov + s barlami ma az zarazil. nikde inde sa to ani neblizi. aj ked maju velmi lacny vlez tak aj tak. dochodcovia tiez to iste. a to nie len v sobotu ked maju vlez zdarma ! je famozne nechat si vysvetlovat historiu festu dochodkynami ktore su tam 14 krat a este ti aj presne opisu co bude nasledovat na najblizsom koncerte stylovo a ako sa spevacka bude spravat. jedlo super 1 s hviezdickou. rady ziadne pokial si nebol narocny ... cure boli super. robert uplne naj. simon na zaciatku ok. t.j. asi po pol hodke co som meskal. potom som myslel ze uleti co aj dost lietal ale po striedavom ukludnovani chlapcov okrem roba sa pekne vratil a koniec bol paradny. robo uplna topka naj komunikacia s publikom z celeho festu a to tam mal fakt dosotojnu konkurenciu ...

  • tucny_pisisvor
    19. 7. 2019, 12:48

    cim inym zacat ako tym, ze bolo supersky :) a cim inym pokracovat ako spomenut to co by mohlo byt lepsie:

    1. ako mnohi spominali kyvadlova doprava bola tohto roku uplne naprd. Nestalo by za uvahu vyslat k stanici pocas stvrtka par dobrovolnikov, ktori by to aspon trosku koordinovali?

    2. S tymto asi mnoho ludi nebude suhlasit, ale je nutne kazdemu davat mapu/program v tlacenej forme? Ako sme ju/ho pri brane s manzelkou dostali do ruk, tak sme to rovno hodili do batohu a viac nevideli :D aplikacia v mobile bola plne dostacujuca a mozno by mapy/program mohli byt natlacene v mensej miere a zobral by si to iba ten co ma zaujem ...

    3. ako rekreacny fajciar musim povedat, ze tie cigy su strasne meh na pohode a najma v stanoch, ale s tym je asi tazke nieco spravit. Nemoze sa stopnut aspon ich predaj priamo v arealy (tusim tam bola niekde trafika)?

    • Captain_Obvious
      20. 7. 2019, 13:37

      @tucny_pisisvor to vazne ste si program museli brat pri vstupe? ved to nie je povinne....staci povedat nechcem ho...my tiez berieme len jeden a poznam ludi na ktorych ani nevyslo ked prisli neskor a zhanali ho v pohoda shope...ale suhlasim ze uz to je pomaly prezitok

    • Peter_BB
      20. 7. 2019, 14:04

      @Captain_Obvious pls. ziaden "prezitok", vid aj ako citacky knih neohrozili existenciu tlacenych knih :), len tiez m. i. pomohli znizit zbytocny odpad (napr. prevlacovanie vacsieho poctu knih na dovolenky a pod.). Agentura ma verim na 100% vyladeny system optimalizacie poctu tlac. vytlackov. tyzdna v kt. je aspon pre mna najprijemnejsi format programu. Skor ma mrzi, ze kym v 2011-13 som cital cele vydania, tak teraz,.. ehm podpich na t. r. poslabsi line up necham na zatial len v hlave, tu by bol beztak off topic :))

  • Doktor_Zivago
    18. 7. 2019, 15:47

    Tohorocna Pohoda aku furt vyborna. Chvaly je vsade dost ako aj nejakych poznamok k veciam, ktore az tak nefungovali. Kazdopadne mal by som na vas jednu otazku. Vec, ktora ma furt pravidelne vytaca je ked sa niekto pocas koncertu pcha dopredu bez toho aby daval pozor na okolostojacich. Pocas jedneho koncertu sa dopredu trepal chlapik a skoro zvalil na zem pani s asi 7 rocnym synom. Nevadi mi a niekto chce ist viac k podiu ak to robi slusne a dava pozera kam sliape. Riesite tieto situacie alebo to jednoducho ignorujete?

    • Peter_BB
      18. 7. 2019, 19:36

      @Doktor_Zivago K Tvojej otazke: "kedy ako, podla konkretnej situacie a kontextu". Napr. v 2011 som dost mozne vacsi pocet "fans of rap" nejako "zmystifikoval" tym, ze Portishead hraju hip-hop a nie trip-hop :) - teda pocul som od rodiny konkretnej dobrovolnicky, ze takto presne sa fakt "zmystifikovali", len netusim kolki :) Pre toto som chapal ten "masovy exodus" z koncertu a frflanie, ktore skoncilo po 2-3 skladbach a druha polovica uz bola famozna :) Ty sa ale pytas o tlaceni sa na koncert, a tam je podla mna napr. podstatne ci je interpret tzv. "one hit wonder" (na kt. sa ludia snazia natlacit dopredu, kvoli videam a fotkam), napriklad. Za mna tento rok len "pomyselne fuck off" vsetkym kto cez Wonderwall vytiahli telefony a svietili, a naopak "big thanks" vsetkym kto si to s nami odspievali (a ak sa takyto natlacili dopredu, beriem to v principe kladne). Razantne som riesil inac iba raz, ked sa nejaka starsia pani s asi 10r. detmi vkuse rozpravala cez koncert N. Cavea, tak som im razne povolil tie pokecy len medzu skladbami :)))

    • Barbados
      19. 7. 2019, 07:33

      @Doktor_Zivago na Liama sa predo mňa postavil asi 2-metrový chlap s veľkým batohom (ja 164 cm) a vkuse sa rozprával s kamarátom..ale, že vkuse..bol 10 sekúnd ticho a znova..bolo to pre mňa utrpenie. Tým, že sa k nemu otáčal som mala zakaždým pocit, že mi tým batohom dá po hube. Našťastie v druhej polovici sa mi podarilo kúsok posunúť, potom už ok. Ale začínala som mať už fakt nervy a asi by som mu niečo už povedala. No tolerantne som si opakovala, že tam je veľa ľudí, že nedá sa vždy vyhovieť všetkým...Súhlasím s Petrom, mobily cez Wonderwall mi hrozne vadili, tak som sa dívala na mesiac, ktorý zrovna vykukol cez mraky :D

    • Peter_BB
      19. 7. 2019, 09:59

      @Barbados k tym mobilom uz konecne zacina osveta v bulvari :))
      https://tivi.cas.sk/video/2522370/festival-pohoda-poodhalil-zlozvyk-mladych-ludi-spevacke-hviezdy-sa-zhoduju-nechceme-aby-ste-to-viac-robili/

      A ten 2m s ruksakom ak sa pred Teba vopchal, tak to verim takymto najlepsie rovno "nalozit". Tie "nechapave typy" vedia casto prekvapit, mna napr. aj autor tohto mému ci ako sa to vola:
      https://m.smedata.sk/api-media/media/image/fici/9/43/4380809/4380809_625x.jpeg?rev=2
      ..ved text Wonderwall je vhodny na vyklad na hodine anglictiny v 2. triede ZŠ, mozno uz aj v skolke kde sa uci anglictina by to nejaka/y skolkar/ka zvladol/la :)))

    • monghi
      19. 7. 2019, 11:05

      @Barbados ver mi, ze aj keby si mala 2,2m, tak sa na 70% pred teba postavi niekto, kto ma 2,25m! Je to jednoducho Murphyho zakon, ktory uz beriem ako fakt. Ja mam 184 cm a este sa mi nestalo, ze by sa na akomkolvek koncerte predo mna nepostavil niekto vyssi. A takisto, ja neviem, ci som "magnet" alebo co, ale na kazdom koncerte sa ludia presuvaju popred mna. Alebo sa vedla mna vzdy objavi nejaky pripity, ci sfetovany "blbec" ... uz na to kaslem. Ked mam pocit, ze som na tom fyzicky lepsie, tak takeho typka nenapadne "spacifikujem", ked na to nemam, presuniem sa radsej niekam dozadu alebo kde je volnejsie ... na Pohode je to bezny ukaz, nedavno sa mi to stalo na Gus Gus v BA, Exit fest, tam sa tiez pred mnou objavil nejaky "akoze strasny Cure fan", ktory bol paradne pod parou, neustale si potreboval, po dazdi, upravovat svoje haro, no ked sa pozrel smerom na podium, tak vyzeral, akoby tu kapelu ani nepoznal ... rozpravanie pocas koncertu, telefonovanie, neustale mavanie kamaratom, ze "tu sme a vy ste kde" - toto je tiez divna kultura, hold, myslim, ze je to vsade na svete uplne "normalne" ...

    • simbela
      19. 7. 2019, 12:31

      @Peter_BB hah, no tak ja som si kusok Liama natocila a nehanbim sa za to ;)
      rozpravajucich sa ludi neznesiem, to sa v momente presuvam. taki ludia vacsinou neprestanu.
      a inak, Chodiacich je vzdy menej z tej horsie pristupnej strany, cize na Hlavnom sa treba postavit nalavo od zvukara, toto sa mi zda ze zatial funguje :)

      @emo a Peto rada som vas nahodou stretla; Emo, tusim si schudol :)

    • Peter_BB
      19. 7. 2019, 15:07

      @simbela ak to bol kusok z inej "pasaze" ako prvych ca. 30 sekund Wonderwallu, tak to sa Ta to moje pomyselne "fuck off!" netyka :)) Hoc podla mna je dost hanba v kazdom jednom pripade v kt. ludia nevedia prist do/na kina/divadla/koncert a pod. s vypnutym telefonom, tak teda nejde o gynekologa v pohotovostnej sluzbe :) Tema skor na osobny pokec, resp. na dlhsi clanok ci celu jednu relaciu Pod lampou :)) A ano, aj ja mam skusenost ze nalavo od zvukara stale lepsie ako napravo :))) Bolo mile Ta vidiet hoc len na par sekund, snad nas nejaka kapela prekvapi koncertom v BA pred/po ktorom aj prekecneme - Uzi/te si vypredany Grape! :)

    • emo
      22. 7. 2019, 13:44

      @simbela ahoj, dík pekne že si sa prihovorila, mile stretnutie, a hej trosku sa o seba staram :D

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa