Letisko Trenčín 11 — 13 júl 2024

Prihláste sa alebo registrujte do Webparty a zdieľajte svoje názory a zážitky s ostatnými.

  • cookie
    8. 3. 2018, 11:04

  • lurie
    7. 3. 2018, 15:21

    chceli sme NIN, ATDI... Chelsea Wolfe nam vyfukli grapaci... a dostali sme ako "gitarovku" Everything Everything :) uz si radsej nic nezelajme aby nepribudlo este nieco horsie

    • lurie
      7. 3. 2018, 15:24

      @lurie na grape je Wolf Alice pravdaze, Chelsea neviem ci ma sancu...

    • cookie
      7. 3. 2018, 15:31

      sak toto, riadny meh tito everysink everysink

    • boomer
      7. 3. 2018, 15:34

      @lurie uz som sa zlakol, ze co mi uslo :)

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 10:38

      @Fajnschmetke pokial ide o Breeders na Pohode, tak som optimista, aj preto ze Kim kvality Pohody spoznala ako clenka Pixies. Ale mam na mysli Pohodu 2019/2020/21, ak budu stale hravat letne festy, co snad budu :)

    • keke
      8. 3. 2018, 11:33

      @lurie @lurie co vsetko som chcel pocut a vidiet za tych mojich 19 absolvovanych rocnikov Pohody, daval (ne)hudobne tipy na webparty a nic z toho sa na podiach neobjavilo.. V drvivej vacsine som avizovanych umelcov napocuval vopred, nejake to percento napokon i zaujalo.
      Kupoval som si listok s poradovym cislom 1 (nasledne po rozhovore s Reznom ich uz zacal zbierat on, resp. mu ich agentura vyclenila ako asi podla nich "najoddanejsiemu" fanusikovy Pohody), cakavam prvy pred vchodom do arealu, opustam ho medzi poslednymi, vstupne 19x zaplatil, uploadol zrejme najviac hodin na YT ("uchylka", ktoru rad strpim pre fans hudby), tieto stranky navstivim minimalne 1500 x rocne, ale teraz uz vazne rozmyslam, ze moju milovanu Pohodu dvadsatkrat v rade nenavstivim. 100 eur je pre mna uz prilis( lacnejsiu permanentku som z roznych dovodov nekupil)

    • Fajnschmetke
      8. 3. 2018, 11:47

      @Peter_BB podľa mňa sú na turné tento rok a tým to hasne. tí už skôr myslia na dôchodok ako na aktívnu kariéru. ale som rád, že kelley zahodila heroin konečne do koše

    • boomer
      8. 3. 2018, 13:46

      @keke zaujimave, mierne odpadlikovstvo citim aj u seba, aj ked som bol doteraz len na siestich Pohodach. listok stale nemam, poprvykrat by som ho kupoval v najdrahsom (nebranovom) kontingente, a az do ohlasenia BBNG a Ride som to ani velmi vazne nezvazoval. a teraz uz zvazujem a chcem ist, ale tych 100e (krat dva) uz trochu boli, hlavne ked idem prakticky len na hudbu, a na tom pravom preslavenom navstevnickom luxuse mi zalezi coraz menej.

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 15:12

      @keke aj @boomer dik za uprimnost - ta je podla mna najdolezitejsia vseobecne a vo vsetkom, a najma sam voci sebe. Plne vas preto chapem, a az by Ti keke este nebodaj line up ulahodil a videli sme sa na stretavke WP, tak pozyvam na pivo :)
      @Fajnschmetke plny suhlas s tym heroinom, ale prave preto podla mna zije nadej, ze sa este nepoberu do dochodku :), ale ked im skoncia "korporatne ksefty" tak im snad budu dobre aj mid-size indies festy. Ale uznavam ze v mnohom som naivny, snilek a fabulator, vid napr. ta moja viera ze Radiohead na Pohode su len otazkou casu.

    • boomer
      8. 3. 2018, 15:15

      @Peter_BB a ako som to dopisal, ohlasili combo ticket s OFFom, na ktory som zvedavy uz roky, a Grizzly Bear by som velmi rad videl. uz len presvedcit +1ku :))

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 15:32

      @boomer skoze ze termin OFFu koliduje s najlepsim festom v CR :)) s najhorsim menom :)) Rovno vopred dakujem _FMku za sutaz o listky, v mene kamaratov :) Odo mna velka vdaka _FMku za vsetky listky za vsetky za tie roky, a z pred par dni za zahratie "I don't know where it comes from" :)

    • FNTK
      8. 3. 2018, 22:44

      @boomer Myslím, že moje vyjadrenie je tu potrebné

    • Fajnschmetke
      9. 3. 2018, 08:21

      @Peter_BB objavil som kapely Kelley Deal 6000 . a je to skvost . dá sa nájsť na nete . velmi príjemné tripové veselé plné prekvapení z roku 1996 :D https://www.youtube.com/watch?v=Rpb3BCDk_0Q

    • Fajnschmetke
      9. 3. 2018, 09:17

      @Fajnschmetke vyplavil dostupný internetový archív kelley deal 6000 - go to the sugar altar (1996)
      go!! https://mega.nz/#!vwgAkTrY!YMiYQACEsjMNSdOWm7EDXRKMJxJRkFAyEJAqcjIuiME

    • keke
      9. 3. 2018, 09:34

      @boomer @Peter_BB diky chlopi;-)

    • Peter_BB
      9. 3. 2018, 09:35

      @Fajnschmetke tak toto som netusil. Dik za linky, z toho klipu priam srší nalada a "hodnoty" :) 90's. Mna pocas tej prestavky Breeders bavili tieto dievcence https://www.youtube.com/watch?v=hPsQcB52V18 a teraz ma celkom bavi ta diskusia pod prispevkom od Cyrillion

  • Peter_BB
    7. 3. 2018, 10:56

    Velka vdaka Misovi, BLAS a dalsim organizatorom a vystupujucim za
    https://dennikn.sk/minuta/1052771/

    mozno sa v nedelu vidime v ZA, hoc srdce by chcelo do PO :),
    ale najma sa vidime v piatok 17-18h na https://dennikn.sk/1051639/pochody-chystaj-na-piatok-po-celom-slovensku-prehlad-akcii/

    „Týždeň po bratislavskom koncerte si v nedeľu podvečer (11. 3. 2018 o 17.00) uctíme pamiatku zavraždeného novinára Jána Kuciaka a jeho priateľky archeologičky Martiny Kušnírovej aj v Prešove na Hlavnej ulici. Martina pochádzala z blízkych Gregoroviec. V rovnaký deň sa uskutoční koncert aj v Žiline, odkiaľ bol Ján Kuciak,“ oznámil festival Pohoda.

    Do akcií s prídavným menom „nepolitické“ sa v oboch mestách okrem miestnych hudobníkov zapoja aj lokálni spoluorganizátori: v Prešove najmä klub Stromoradie a skupina Chiki liki tu-a, v Žiline Mestské divadlo plus kultúrne centrá Stanica-Záriečie a Nová synagóga.

    Na spomienkovom koncerte v Prešove vystúpia Spevácky zbor Gregos z Gregoroviec, Michael Kocáb a Karpatské chrbáty, Chiki liki tu-a, Bez ladu a skladu, Katka Koščová, Komajota, Fúzy múzy a David Kollar, Akustika, Klena & Klenoty a Ján Bogdan, Erik Jámbor, Martin Jeriga.

    Na Mariánskom námestí v Žiline sa začne hrať o hodinu neskôr, o 18.00. Predstavia sa Katarzia, Korben Dallas, Para, Mňága a Žďorp, Folklórny súbor Rozsutec, Basie Barbora Švidraňová, Dáša Fon Flaša, ZDŽAF a ďalší. Moderuje Anton Šulík.

    • user56faee91b3968
      7. 3. 2018, 23:08

      @Peter_BB je naozaj pekne ze sa organizuju taketo akcie..... Rad by som sa na nich zucastnil aj ja ale bohuzial to vsetko co sa u nas deje mozem sledovat iba spoza hranic(hlavne tu napatu politicku situaciu,ktora sa meni kazdym dnom)....urcite by som isiel aj do Ziliny hlavne kvoli Mnage a Zdorp....Nepoznam celu diskografiu ale albumy z 90. rokov Radost az na kost a Ryzi Zlato maju v mojej albumovej zbierke pevne miesto.... No a tu jednoznacne moja najoblubenejsia https://www.youtube.com/watch?v=q0CT-FfP2KA...... No a este nieco o Breeders,ktorych si spomenul o par vlakien nizsie.... Vcera som si kupil novy album All Nerve a aj ked je to celkom prijemne pocuvanie(za zmienku stoji ze na nom hostuje aj Courtney Barnett) nedosahuje to urcite kvalit klasiky Last Splash(ked som ako 14 rocny videl v lete 1993 na MTV Cannonball tak ma to uplne dostalo a doteraz to povazujem za jednu z najlepsich alternativnych skladieb vobec)..... All Nerve by som prirovnal k poslednym albumom od Pixies Indie Cindy a Head Carrier-su to OK albumy ale nie som z nich hotovy tak ako zo Surfer Rosa alebo Doolittle..... no a este Breeders-Cannonball je klasika ale dobra je aj tato https://www.youtube.com/watch?v=tUiP5eyx3NM

    • user56faee91b3968
      8. 3. 2018, 02:29

      @Peter_BB inak za poslednych par dni sa objavilo dost konspiracnych teorii ohladom Sorosa a podobne.... Naozaj neviem kam na to ti ludia chodia...tak a tu je moja oblubena konspiracia https://www.youtube.com/watch?v=zTp524etVVc

    • user56faee91b3968
      8. 3. 2018, 07:59

      @Peter_BB a este nieco... Legendarny NME konci po 65 rokoch s tlacovou podobou... R.I.P....

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 09:19

      @user56faee91b3968 tak tak - Mnaga u mna "velke K+" za ZA, Last splash 10/10 :) a Cannonball v top 10 pesniciek ever :) S tym NME to plne chapem, detto aj nas citatelov ze uprednostnujeme internetove media pred tlacenymi, a detto aj mladez kt. uz nekupuje albumy ale predplatne v Spotify a pod., pride mi to prirodzene.

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 10:44

      @user56faee91b3968 Viktor este pre zaujimavost, ze koncert Nada surf vo Viedni je uz par dni vypredany.

    • user56faee91b3968
      8. 3. 2018, 13:39

      @Peter_BB to ze Viedensky koncert Nada Surf je vypredany ma vobec neprekvapuje.... Idu predsa vyrocne turne k ich najlepsiemu albumu,sucasny setlist je super a okrem toho su u nasich zapadnych susedov naozaj popularni o com napr. svedcia vysoke rotacie na FM4....

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 15:22

      @user56faee91b3968 tak nejak, ale sucasne dodam, ze WUK ma kapacitu ""len"" 550 (+250 sedenie). Frajerina by bola vypredat ak nie MSG 4 dni po sebe :), tak aspon Gasometer :))

    • user56faee91b3968
      8. 3. 2018, 22:39

      @Peter_BB myslim ze na to aby Nada Surf hrali v Gasometri alebo Arene nemaju dostatok fanusikov ani v Rakusku......ale zase na druhu stranu cim mensi je klub tym je lepsia a intimnejsia atmosfera a koncert si viac uzijes(aspon v mojom pripade to tak funguje)...

    • Peter_BB
      8. 3. 2018, 23:00

      @user56faee91b3968 plne suhlasim :)

  • monghi
    6. 3. 2018, 10:04

    len pre zaujimavost... Robert Smith nesklamal ... londynsky Meltdown Fest 2018:

    Royal Festival Hall -
    June 15 - Psychedelic Furs & The Church⠀
    June 16 - Placebo⠀
    June 17 - The Libertines⠀
    June 19 - Manic Street Preachers⠀
    June 20 - Deftones⠀
    June 21 - Mogwai & Kathryn Joseph⠀
    June 22 - Nine Inch Nails⠀
    June 23 - My Bloody Valentine ⠀

    Queen Elizabeth Hall - ⠀
    June 15 - 65daysofstatic⠀
    June 16 - The Notwist⠀
    June 17 - Alcest⠀
    June 21 - Kristin Hersh⠀
    June 22 - Mono⠀

    • dukon
      6. 3. 2018, 14:16

      @monghi nadherny line-up, treba 65dos, No Twist, Alcest, Mono beru jako idealni Pohoda kapely z rozumneho cenoveho ranku ale pritom extra trida a nazivo slapou.

    • Peter_BB
      6. 3. 2018, 15:12

      @dukon Alcest uz v SR hrali na feste Gothom, presne tom metalovom voci ktoremu protestovali rozni "krestanski bigoti". Co z mojho uhlu nemeni ich vhodnost na Pohodu - prave naopak, potesili by ma. Len Miso/Agentura skor asi budu preferovat interpretov kt. v SR este nehrali na letnom feste.

    • 3YOURMIND
      7. 3. 2018, 11:50

      @monghi omg...tak toto už áno, takto to má vyzerať! RESPECT...

  • boomer
    5. 3. 2018, 18:00

    Clean od Soccer Mommy - super debut, cerstve BNM, vrelo odporucam ak je libo pesnickarky
    https://sopharela.bandcamp.com/

  • Fajnschmetke
    5. 3. 2018, 13:38

    breeders!

    • Peter_BB
      5. 3. 2018, 14:38

      @Fajnschmetke ..v akej suvislosti tu o nich pises? 4. 7. hraju v Koline (DE), odkial smeruju na Beauregard fest (FR).

    • Fajnschmetke
      5. 3. 2018, 21:10

      @Peter_BB a tam hrajú až 10.7.

    • Fajnschmetke
      5. 3. 2018, 21:12

      @Fajnschmetke a chyba zle som pozrel. :( škoda . nový album výborný

    • Fajnschmetke
      5. 3. 2018, 21:22

      @Peter_BB bolo by snové vidieť ich naživo, milujem ich od vydania last splash. spolužiak kúpil cd a boli tam aj texty, dodnes ich viem naspamäť :) dnes hrali pre pitchfork https://www.facebook.com/Pitchfork/
      lásku mier peter

    • Peter_BB
      5. 3. 2018, 22:04

      @Fajnschmetke prave preto, ze tiez snivam vidiet ich nazivo, ma trosku zmiatlo to Tvoje (kopirujem) "breeders!", lebo som to vnimal ako zvolanie, z coho som dedukoval ze mas nejake interne info ze ich Agentura ide coskoro oznamit. Pozrel som preto ich terminy, a napisal tu reakciu. Kapely 1. takehoto kalibru, ale rovnako aj 2. zo "skatulky" nazvime ze napr. "Pixies like" nevidim dovod Misovi/Agenture nejako podsuvat, kedze verim ze ich beztak maju v hladaciku, a ak by bola realna sanca tak Agentura iniciativne kona aj bez nejakeho vlakna na WP. Verim ze ako tipy skor ocenia tipy na interpretov kt. hraju radovo za 5-10k, a nie 50-100k.

  • stulo
    5. 3. 2018, 10:17

    zdravim vas,
    nejaky poriadne ska bude tento rok na pohode?

  • Honza_H
    2. 3. 2018, 13:18

    Začátek března a už 48 zahraničních jmen. Pletu se nebo jde to oznamování letos opravdu rekordně rychle ? (Že by to bylo všemi těmi nominacemi a rostoucím renomé ? )
    Minulý rok bylo celkově necelých 60 zahraničních jmen (česká nepočítám), zdá se mi nepravděpodobné že by jich teď zbývalo už jen 10 vzhledem k tomu že ještě chybí nějáká ta experimentální/taneční elektronika na Visegrad (resp. Laug Techno nebo jak se to teď jmenuje), ještě určitě přijdou nějaké kytary a možná i jedno dvě větší jména ..
    Takže tipuju že letos by mohlo být až kolem 70 zahraničních jmen což by mohlo znamenat že bude zase o něco silnější čtvrtek ?

    • tomik
      3. 3. 2018, 09:48

      @Honza_H Dufam aj ja v silnejsi stvrtok ale je tam jedno silne meno ktore tento rok taha rekorddne predpredaje chemical brothers takze aj keby bol len jeden hlavny stage ludia na slaby stvrtok frflat nebudu :D .... stredne festivaly to maju asi zlozitejsie s bookingom ako velki hraci tento rok sa pohode zadarilo, minuly sa to vlieklo a ludia frflali... tento rok sa vobec nedari colours oproti minulemu roku a aj grape musel pristupit na pohoda revival kapely... pohoda ma zatial dobre mena tesi ma ze uz tak nejdu do komercie no este tam je priestor na nejake mena chyba tam vacsie meno DNB na piatok poriaden Techno na Sobotu a mozno ta velka gitarovka

    • Peter_BB
      3. 3. 2018, 09:57

      @tomik & Honza super ste to napisali. Vo stvrtok tipujem aj Ride (kedze v SO budu v Londyne, ako pisal Monghi), kt. mozu nakoniec byt najsilnejsiu gitarovkou rocnika (kedze gitarovky "preplacaju" korporatne festy aj s tymi novymi typu Mad cool). Zrejme si na toto musime zvyknut, ze najsilnejsie mena budu uz v prvy den. Mne osobne to vyhovuje, ale plne chapem ze mladsim ludom zrejme nie. Este verim, ze bude oznameny interpret, kt. bude uvadzany na "striebre", a mozno bude aj prekvapko ze to bude nejaka "cistokrvnejsia gitarovka", ale tie uz cakam skor v tych polohach v strede zoznamu umelcov.

    • Rowena
      4. 3. 2018, 09:49

      Mňa by potešilo, keby to gitarové meno bolo Miles Kane, ale zatiaľ má zverejnené koncerty len v UK, škoda.
      Ináč, najlepšie mená vo štvrtok je náhodou dobrá myšlienka, minulý rok mi to tiež tak sadlo. :)

    • A_Touch_Of_Evil
      4. 3. 2018, 16:32

      @Honza_H
      Aby som pravdu povedal, tak z tohtoročného line-upu Pohody nepoznám skoro nič. Akurát ten Chemical Brothers samozrejme a ešte Ziggyho. A ešte trochu Finka a Trosky aspoň podľa názvu a to je asi tak všetko. Na Pohodu síce nechodím ale väčšinou z line-upu Pohody aspoň čo to poznám, tento rok skoro nič. Ale nemyslím si že je to chyba, aspoň nie je moja.

    • A_Touch_Of_Evil
      4. 3. 2018, 16:38

      @Honza_H
      Ale zato z line-upu Nova Rocku poznám skoro všetko a rovnako aj z line-upu Masters of Rock. Aj vrátane menej známych skupín a aj nových, mladých skupín ako The Raven Age, The Charm The Fury alebo Beast in Black, ktorí budú tento rok na Nova Rocku.

    • muflon
      4. 3. 2018, 17:15

      @A_Touch_Of_Evil neboj, chyba nieje v tebe, kazdy mame okruh kapiel, ktore pocuvame. Ja zas nepoznam tie co si vymenoval ty a z Pohody vzdy poznam tak polovicu ale tu druhu stihnem napocuvat pred festivalom. Takto som objavil mnozstvo skvelych kapiel. Napriklad BadBadNotGood, Tune-Yards, Zeal & Ardor, Ross From Friends alebo Schnellertollermeier. Vlavo dole na stránke je radio odporúčam skúsiť.

    • Peter_BB
      4. 3. 2018, 20:18

      ..dost mozne na to, o com sa v tomto vlakne bavime, ma vplyv aj rozvoj vo sfere tzv. showcase festov v Europe. A samozrejme aktivny postoj Agentury k tomuto relativne novemu fenomenu na scene. Zahr. kapely zo showcase festov su zrejme zvacsa bookovane priamo na nich, a nedavaju si podmienky ohladne terminu zverejnenia. Navyse zrejme stoja menej penazi ako "uz vychyteni interpreti", cim si festivaly mozu za tie iste peniaze dovolit viac zahr. interpretov, a nemusia dramaturiu doplnat domacimi interpretmi kt. mozeme vidiet na roznych inych podujatiach. *** Este raz vdaka organizatorom a vystupujucim za dnesny Koncert pre Jana a Martinu, a aj vsetkym Vam kto ste sa ho dnes zucastnili!

  • Fajnschmetke
    2. 3. 2018, 08:57

    čo tak massive attack .. https://massiveattack.ie/upcoming-events/
    dnes protest!

    • boomer
      2. 3. 2018, 09:53

      @Fajnschmetke ked kapela koncertuje v kazdej jednej susednej krajine, taky booking uz imho zacina naberat rozmer zbytocnosti, hlavne vzhladom na tie strasne prachy, ktore MA urcite stoja :)
      v dojmologiach by som pokracoval tym, ze agentura by radsej vysolila za pol tucta mensich kapiel, alebo do sluzieb v areali, alebo - v tomto bode - radsej hodila do prasiatka pre silny rocnik 2019 (ak este je co :)), nez sa posunut blizsie k tomu "cez kopirak" modelu korporatnych festivalov. ad "kopirak" neviem ci to tento rok iba pozornejsie sledujem, alebo tento trend naozaj vyrazne silnie, ale tie line-upy velkych europskych festivalov su fakt takmer komicke. zopar z nich ustrelilo nieco exkluzivne (najnovsie mi zily trha Childish Gambino na BBK), inych par si opatrne sperkuje stredne riadky (Roskilde, Primavera, aj Pohoda), ale na prvy pohlad je to takmer vsetko rovnake.
      protestu zdar.

    • Peter_BB
      2. 3. 2018, 10:15

      @boomer aj mne sa zda, ze ten trend stale silnie, ale sledujem to uz len tak "na pol oka".
      @Fajnschmetke dnes verim namiesto protestu nas bude co najviac na https://www.aktuality.sk/clanok/568772/tisice-ludi-idu-do-ulic-na-pamiatku-jana-kuciaka-a-jeho-snubenice/

    • Fajnschmetke
      2. 3. 2018, 10:20

      @Peter_BB áno, súhlasím. česť ich pamiatke.

    • Peter_BB
      2. 3. 2018, 10:58

      @Fajnschmetke na 100pro som si isty, ze Agentura urobi vsetko pre to, aby na Pohode 2018 hrala aj kapela ""zo skatulky"" Portishead a sucasne bola moznost pred/po jej koncertom/e na spolocnom mieste (kde to bude bezpecne) zapalit kahance na pamiatku Jana Kuciaka a jeho snubenice Martiny Kusnirovej. A ak by sa nebodaj podarili Massive attack, urobilo by to urcite obrovsku radost tisickam "pohodakov". Len sa tiez obavam, ze ta tzv. horizontalna+vertikalna ekon.integracia v sfere biznisu letnych festov bude pricinou toho, ze MA budu hrat len na korporatnych festoch a solo po stadionoch/arenach. Urcite ale ma vacsi zmysel teraz citat si namiesto tejto temy clanky Jana Kuciaka, kt.skvele vysvetluje tu horiz.+vert. integraciu voci ktorej, ano, de facto dnes v tichosti nepriamo protestujeme.

    • dukon
      2. 3. 2018, 11:16

      @Peter_BB MA si na Pohodu preji uz hodne dlouho......to by byl svatek, prave ze radeji ozelim 10 indie projektu ci zpevacek ze kterych si za 5 budu pamatovat stezi jednu

    • Peter_BB
      2. 3. 2018, 11:29

      @dukon plne Ta chapem, a verim ze Agentura urobi vsetko v prospech ludi ako ty/vy, nakolko robi vsetko v prospech respektovania dopytu od nas skalnych pohodakov a aj novych navstevnikov z kt.si tiez tisicky (a nie stovky) verim zelaju MA. Plus Portishead stale verim zostava jednym z "top 5" koncertov Pohody pre tisicky fans a sucasne tipujem (ale fakt len tipujem) aj pre Misa, o kt. fakty svedcia m.i. v tom ze sa postavil a stal za Trickym v case ked za to schytaval "sprdy" kade-kde vratane nasej WP. Ozaj, nikto tu nepisal aky bol koncert Trickyho v BA koncom JAN, nevies?, ..vo vlakne o MA verim nie "off topic" :)

    • dukon
      2. 3. 2018, 11:34

      @Peter_BB jo chapu, asi si na ne koupim listek do Budapesti, ani jsem tam nikdy nebyl...

    • Peter_BB
      2. 3. 2018, 11:54

      @dukon za seba mozem jen 1 podnet, a to zvazit poslat hromadny email vsetkym kamaratom ci nahodou na ten vikend nechystaju narodeninovu chatu ci nieco podobne. Mne takto skolidovala skvela narod.chata so skvelymi ludmi so sobotou na kt. uz mam listok na koncert do Viedne, ale beriem ako "osud" a som s tym OK, len ma napadlo napisat Ti tu, kedze snad OK tema aj k teme, a aj tuto na party :))

    • user56faee91b3968
      2. 3. 2018, 13:19

      @Peter_BB tiez si myslim ze tahat Massive Attack na Pohodu je zbytocne.Mam ich naozaj rad(hlavne prve dva albumy-Blue Lines a Protection) ale na Slovensku uz dvakrat hrali a takisto aj v susednych Cechach a Rakusku.A sucasne turne tiez zahrna okolite krajiny takze si myslim ze aj keby potesili mnozstvo fanusikov pre booking Pohody su nezaujimavy(a okrem toho cena je naozaj vysoka-pocitam ze festivalova cena MA je okolo 250-300 tisic eur).... To radsej nech sa zavola kapela,ktora u nas este nehrala napr. uz tolkokrat tu spomenuti The National(aj ked ti tiez hraju 11.jula v nedalekom Linzi takze s nimi je to asi tiez stratene).... Tak aspon takto https://www.youtube.com/watch?v=Dsv21Qq3hOc

    • Thomes
      2. 3. 2018, 16:48

      @user56faee91b3968 the national jsou ztraceni hlavně z důvodu že mají hrát Pohodový vikend v USA :)

    • user56faee91b3968
      2. 3. 2018, 22:50

      @Thomes nic o tom ze by The National hrali v Pohodovy vikend v USA som nenasiel(ale pozeral som iba Songkick)..... No nevadi https://www.youtube.com/watch?v=17rnWFXd9eQ

    • Peter_BB
      3. 3. 2018, 10:30

      @user56faee91b3968 pozrel som ofic. web aj FB, a nebolo tam nic na "nas vikend" :) este zverejnene.

    • Thomes
      3. 3. 2018, 11:30

      @Peter_BB Nemají,protože Eaux Claire festival ještě nezveřejňoval žádné jména

    • Peter_BB
      4. 3. 2018, 09:58

      @Thomes jaj, jasne - vygooglil som ostatne, ze the National si sami organizuju/kuratoruju az 2 festy vratane Eaux Claire, o kt. som si uz nepozrel ze je cez Pohodu. No nic, toto je snad jediny moj tip, kt. ma nemrzi ze mi nevyjde :)

Webparty — Prihlásiť sa

Zabudnuté heslo

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

alebo

Nemáte účet?

Registrovať sa

Pripojte sa do komunity Webparty, zaregistrujte sa

Prihlásiť sa cez Facebook Prihlásiť sa cez Google Prihlásiť sa cez Twitter Registrovať sa emailom

Registrovaním ako aj prihlásením vyjadrujete súhlas s Podmienkami používania.

Už máte účet?

Prihlásiť sa